Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GBTW
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15-09 19:43
:) ik had maandje of 2 terug een g25 gehaalt :) en nu is het compleet,

3e monitor en triplehead2go gehaald :) wat is dat leuk

meer mensen hier met zieke setups :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boredgeestje
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-09 12:07
Ik speelde LFS altijd op een laptop, met een muis. Redelijk ziek.

This post was created with 100% recycled electrons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GBTW schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 19:16:
:) ik had maandje of 2 terug een g25 gehaalt :) en nu is het compleet,

3e monitor en triplehead2go gehaald :) wat is dat leuk

meer mensen hier met zieke setups :)?
Paar dagen per jaar:
Afbeeldingslocatie: http://vuurvliegje.ath.cx/filedumpshit/lfscave.jpg
:P
(ruimte was alleen te klein voor de beamers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GBTW
D:! das wel heel vet, alleen jammer van lfs in het nederlands :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:42

Arfman

Drome!

Voor wie er geinteresseerd in is: TC (Traffic Cops) heeft een nieuwe cruiseserver: CityDriving Montana, gebaseerd op de AS5 layout. Erg leuk als je af en toe wilt cruisen 8)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Sinds dat Tweak gereleased is wordt er lekker gecheat met de hotlaps. Ik snap niet dat de devs (hoewel ik alleen moderators zag die het getest hebben) zoiets goedkeuren. Dan hadden ze beter zelf iets kunnen maken dat beter te beveiligen was.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 21:22

Appie

F1RST Racing

Marzman schreef op maandag 07 januari 2008 @ 18:06:
Sinds dat Tweak gereleased is wordt er lekker gecheat met de hotlaps. Ik snap niet dat de devs (hoewel ik alleen moderators zag die het getest hebben) zoiets goedkeuren. Dan hadden ze beter zelf iets kunnen maken dat beter te beveiligen was.
Lekkere veronderstelling en duidelijk heb je geen benul dat er tegen opgetreden wordt: zie Hier. HL's worden verwijdert en cheaters zijn gebanned. Verder vind ik dat tweak gedoe maar verneukeratief, maar goed dat is mijn mening.

[ Voor 6% gewijzigd door Appie op 10-01-2008 17:56 ]

You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Appie schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 17:55:
[...]
Lekkere veronderstelling en duidelijk heb je geen benul dat er tegen opgetreden wordt: zie Hier. HL's worden verwijdert en cheaters zijn gebanned. Verder vind ik dat tweak gedoe maar verneukeratief, maar goed dat is mijn mening.
Je begrijpt me verkeerd. Ik snap niet dat ze "Tweak" goedkeuren, dat cheaters aangepakt worden had ik ook al gezien, mijn post was een beetje naar aanleiding van de threads op lfsforum. Ik vind dat tweakgedoe ook verneukeratief.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 21:22

Appie

F1RST Racing

Ik denk dat goedkeuren niet het goede woord is, maar je kunt in dit geval 2 dingen doen: totaal bannen waardoor updates en veranderingen niet door de admins gecontroleerd kunnen worden, or gedogen waardoor je de gevolgen kunt structuren en mogelijk ingrijpen.
Ik denk dat van het tweede geval hier sprake is.

Overigens zijn de LFSforum verkiezingen geweest en is F1RST Racing (Internationaal team met Nederlandse roots) verkozen tot Team of the Year (best all-around) - zie voor de uitslagen

You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb laatst weer de demo gestart met de nieuwe bmw maar is een tijd van 18.64 (redelijk) snel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoLiMiTSoLDieR
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-05 00:30
Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 00:53:
ik heb laatst weer de demo gestart met de nieuwe bmw maar is een tijd van 18.64 (redelijk) snel?
naar mijn ervaring een redelijke tijd, maar kan sneller :)
ik rijd gemiddeld 16.xx/17 (met een controller)
Snelle jongens die ik tot nu toe gezien heb, reden tijden van 14.xx/15.xx

ps, ik speel de demo al een best lange tijd,
en vind het zeker niet vervelen.
Denk dat ik binnekort de full maar eens ga aanschaffen!
zijn er veel NL'ers bij actief?
d:)b :O :z :')

[ Voor 20% gewijzigd door NoLiMiTSoLDieR op 17-01-2008 03:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GBTW
ongeveer 2,9 procent van alle racers is nederlander :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik wil eigenlijk dit spel gaan kopen, alleen ik heb geen, en wil geen paypal account, is er iemand die mij hiermee kan/wil helpen? eventueel overkopen ook mogelijk?

stuur ff een DM ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-07 22:44
HyperTrophy schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 21:21:
Ik wil eigenlijk dit spel gaan kopen, alleen ik heb geen, en wil geen paypal account, is er iemand die mij hiermee kan/wil helpen? eventueel overkopen ook mogelijk?

stuur ff een DM ofzo
je kan je bankrekening dan ook wel opzeggen als je paypal nu nog niet vertrouwd... ze zijn tegenwoordig een officieële bank in europa.

ik gebruik al jaren paypal, nog nooit problemen mee gehad. En tegenwoordig hoef je geen geld te storten voordat je iets kunt betalen. Het werkt tegenwoordig ongeveer zoals ideal... Geen enkel risico dus.

en daarbij; je wilt geen geld overmaken via een betrouwbare partij, maar je wilt wel een licentie overkopen van een onbekend/onbetrouwbaar persoon :?

[ Voor 10% gewijzigd door ronaldlokers op 30-01-2008 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
ik heb geen behoefte aan een paypal account, ik heb niet gezegd dat ik er geen vertrouwen in had. Ik heb geen zin in al die rambam van aanmelden enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ja, dat is ook veel meer moeite dan hier een account aanmaken, bericht posten, topic in je bookmarks zetten, wachten op antwoord en dan de conclusie trekken dat je nog geen steek bent opgeschoten.

Neem lekker een PP account of neem een creditcard.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Marzman schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 13:05:
[...]

Maar is hij nou geklapt omdat hij te ver versleten is?
[afbeelding]
Kickje.
Hoe heet die mod als ik vragen mag? Daar ben ik namelijk opzoek naar maar ik krijg hem niet gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:13

_Apache_

For life.

FiXeR.nl schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 11:42:
[...]

Kickje.
Hoe heet die mod als ik vragen mag? Daar ben ik namelijk opzoek naar maar ik krijg hem niet gevonden.
Ingame -> F8 - F9 - F10 etc..

Info over ophanging/banden/brandstof/remmen etc.

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FiXeR.nl schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 11:42:
[...]

Kickje.
Dat is geen mod, dat bandentemp schermpje zit er gewoon standaard in. Met F9 kan je hem zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Weer wat geleerd, ik heb het spel pas sinds gister en er zit een aardig grote community achter zie ik wel. Ik probeer te driften enzo, alleen kan daar niet echt een goede afstelling voor vinden. Iemand tips? Want ik wil graag zelf mijn afstelling maken alleen ik heb gegod geen idee hoe je diff en alles moet staan om te kunnen driften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

FiXeR.nl schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 12:30:
Weer wat geleerd, ik heb het spel pas sinds gister en er zit een aardig grote community achter zie ik wel. Ik probeer te driften enzo, alleen kan daar niet echt een goede afstelling voor vinden. Iemand tips? Want ik wil graag zelf mijn afstelling maken alleen ik heb gegod geen idee hoe je diff en alles moet staan om te kunnen driften.
Ben je handig met natuurkunde? Dan kan het zelf verzinnen ;)

Anders op de achterkant ;
- Harde achterbanden
- open diff
- Positeve toe in
- Veel power (gears)
- verharde veren

Je moet zelf een beetje proberen hoe het lekker werkt, maar met deze instellingen ga je veel overstuur krijgen.

[ Voor 8% gewijzigd door _Apache_ op 29-02-2008 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 19:07

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Open diff is alleen geen succes als je meer wilt dan een doorslaand binnenste achterwiel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

MartijnGizmo schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 13:26:
Open diff is alleen geen succes als je meer wilt dan een doorslaand binnenste achterwiel. ;)
True, dan word het Viscose LSD, want met gesloten is niet te driften. Waar staat die waardes voor bij LSD? Dat heb ik nooit begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik heb mezelf maar eens opgegeven voor een league (OLFSL http://www.lfs-league.com/) Het klinkt wel leuk, in ieder geval veel verschillende combinaties van tracks en wagens. Ik zal wel achteraan rijden, maar misschien wordt ik er dan wel beter van (en ze zetten de langzame mensen bij elkaar omdat er meestal meer mensen meedoen dan op een server kunnen meerijden) :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Niemand meer actief of valt er gewoon niks te posten omdat er geen nieuws is? :P

Ik heb mezelf weer afgemeld voor de OLFS league omdat ik om te oefenen me ingeschreven had bij de league van absolute-beginners.nl en het me daar eigenlijk wel bevalt (en het op dezelfde tijdstippen is). Het is wel leuk dat je een stukje voorbereiding en oefenen kan doen.

Ik heb vorige week ook mijn eerste GTR-endurance race gereden in een andere league van 3 uur. Ik heb drie pitstops moeten maken voor nieuwe banden (had verwacht dat die langer meegingen) en vooral de laatste drie kwartier was het lastig me te concentreren en was het voornamelijk uitrijden ipv racen. Ik hoop dat dit iets is wat te trainen valt, anders zal ik een teamgenoot moeten zoeken om het stuur over te nemen bij pitstops.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CILLER
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 18:42
geen nieuws maar een simpel vraagje.
Ik ben redelijk noob dus vandaar.
Maar hoe komt het dat ik ongeveer de helft van de auto's niet aan de finish krijg door een kappote koppeling. Voor zover ik weet doe ik alles goed.
Goede versnelling enzo en zorgen dat de motor op toeren is als je de koppeling loslaat. (niet te veel natuurlijk)
Ik kan eigenlijk niet verzinnen waarom oa de formula BMW en de mini me konstant in de steek laten ergens tussen de 2e en de 4e ronde :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:42

scorpie

Supra Addict

Volgens mij hoefde je bij semi automatische versnellingsbakken niet zelf te koppelen. Alleen gas loslaten en schakelen dus bij die formula BMW. Maar ik heb LFS alweer een paar maanden niet gespeeld, om heel eerlijk te zijn vind ik die koppeling addition van patch Y geloof ik niet echt realistisch. Ik rijd met toetsenbord en dan is het gewoon ondoenlijk om idd met een gezonde koppeling de race uit te rijden zonder 3x door het hele veld te zijn ingehaald.

Ik ben wel benieuwd wanneer S3 uitkomt, en wat we daarvan kunnen verwachten.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

CILLER schreef op woensdag 30 april 2008 @ 19:24:
geen nieuws maar een simpel vraagje.
Ik ben redelijk noob dus vandaar.
Maar hoe komt het dat ik ongeveer de helft van de auto's niet aan de finish krijg door een kappote koppeling. Voor zover ik weet doe ik alles goed.
Goede versnelling enzo en zorgen dat de motor op toeren is als je de koppeling loslaat. (niet te veel natuurlijk)
Ik kan eigenlijk niet verzinnen waarom oa de formula BMW en de mini me konstant in de steek laten ergens tussen de 2e en de 4e ronde :S
Je hebt een koppelingspedaal? Ik niet dus misschien slaat het nergens op, maar wat wel belangrijk is dat is dat je het gas los laat bij het schakelen. Ik gebruik autoclutch (omdat ik dus geen koppeling heb) en heb nooit problemen met de koppeling. Soms wordt die wel wat warmer, maar dan weet ik dat ik het gas langer los moet laten (of minderen dat is ook al voldoende) tijdens het schakelen.

Bij de formula BMW hoef je trouwens de clutch niet eens te gebruiken bij het schakelen, dus waarom het met die auto mis ?

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CILLER
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 18:42
Ik heb geen koppelingspedaal. Daarvoor gnruik ik gewoon een toets op het stuurtje.
Maar na wat geoefend te hebben na deze reactie's kwam ik er achter dat ik inderdaat iets te lomp met het gas was.
Opzich wel raar dat sommige auto's dat rustig 20 ronde kunnen hebben en een andere nog geen 2.
Maar in iedre geval ben ik eruit. Ietsje rustiger rijden dan maar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Sommige auto's hebben een H-versnellingsbak en sommige een sequentiële versnellingsbak.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Er is een nieuwe feature voor LFS World: Instant Hotlap Analyser

Het ziet er wel cool uit. Volgens mij kan je er net zo veel mee als met de offline hotlap analyzers, maar voor deze hoef je dus niks te installeren en kun je er vanaf elke pc bij. Ik denk dat ik het werl ga gebruiken.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15-09 11:09
We staan aan de vooravond van de z-patch voor Live for Speed S2 waarbij eindelijk de dashboards onder handen genomen zijn.

Belangrijkste vernieuwingen:
  • hogere framerates
  • nieuwe interieurs XF en XR (GTR) wagens
  • replay controls
  • demo racers moeten zich ook registreren om online te racen
  • erg veel nieuwe talen (waaronder japans, chinees)
Gehele lijst hier

Afbeeldingslocatie: http://www.lfsforum.net/attachment.php?attachmentid=59956&d=1214587223
Ik vind de nieuwe interieurs een verademing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

wow, zou S2 dan toch nog ooit uit z'n alpha builds gehaald worden? Die dashboards zien er idd veel beter uit zeg, nice :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

scorpie schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 19:21:
wow, zou S2 dan toch nog ooit uit z'n alpha builds gehaald worden? Die dashboards zien er idd veel beter uit zeg, nice :)
Daar ziet het er wel naar uit :)
The remaining GTR updates are part of the needed updates for LFS S2 to lose the ALPHA tag. Some other updates that should mostly be done to get out of ALPHA are :

- Improve collision physics
- Break off wings instead of bending
- Finish and release Westhill updates
- Improve track shadow rendering
- RB4 / UF1 / UFR interiors

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 03:23

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Patch Z is intussen en uit en ik moet zeggen dat het spel weer wat sneller/vloeiender speelt. Dat is in mijn geval wel hadig want ik speel nog met een Pentium4 @ 2,4GHz en een GF6600GT.
Ik heb me vanochtend in ieder geval weer heerlijk vermaakt achter mijn stuurtje. Met de vakantie nu zullen daar wel weer wat uurtjes bij komen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:01
En ik ben maar eens aan de slag gegaan om een soort LFSTweak replica te maken... :)

Afbeeldingslocatie: http://thuis.beerkeeper.nl/pics/proof_thumb.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door Beerkeeper op 24-07-2008 19:28 ]

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Een replica van wat?
[edit]Van Tweak zelf dus :)

[ Voor 42% gewijzigd door Marzman op 27-07-2008 07:57 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFox86
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-07-2024
Na het vorige LFS.NL.5 seizoen worden de motoren weer gestart, visors weer schoon gepoetst en de banden weer opgepompd. Het seizoen begint over 5 weken op 11 september 2008. Traditiegetrouw worden de races op donderdagavond verreden klokslag 20:30 uur. De kwalificatie begint om 8 uur en zal 15 minuten duren. De races zijn om de 2 weken.

Het seizoen is verdeeld in 2 race klasse. Namelijk de XFG/XRG wagens en later in het seizoen de formule BMW wagen FBM. Van elke race klasse worden er 3 races gereden en als afsluiter een 2 uur/2,5 uur durende teamrace. De gedachte gang van dit seizoen is dat de races steeds moeilijker worden, langer races en met de nodige banden en/of brandstof wissels.

Bij de race klasse XFG/XRG zullen er 2 races op donderdag worden verreden. Beide races duren ongeveer 30 a 40 minuten. Na de eerste race zal de start opstelling voor de 2de race van de top 10 worden opgekeerd.
De wedstrijdleiding moet nog bekijken of er prestatie gewichten wordt gegereden en hoeveel hoeveel gewicht dit zal bedragen.

Van elke klasse zal de beste rijder tot kampioen worden geroepen en natuurlijk de overall kampioen van NL.LFS.6!
Afbeeldingslocatie: http://lfs.finalgear.com/lfs.nl/kalender6.jpg
Schrijf je nu snel in, er zijn al 26 plaatsen vergeven. De race kalender kan je hier bekijken.
We hopen natuurlijk dat er GoT'ers mee gaan racen in het kampioenschap. Snel of langzaam het maakt niet uit :)

ps. De startpost mag nog wel even worden vernieuwd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
Als je opmerkingen hebt over startpost dan mag je mijn DM sturen, pas ik het meteen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:08

Valkyre

Kitesurf FTW!

FireFox86 schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 21:41:
Na het vorige LFS.NL.5 seizoen worden de motoren weer gestart, visors weer schoon gepoetst en de banden weer opgepompd. Het seizoen begint over 5 weken op 11 september 2008. Traditiegetrouw worden de races op donderdagavond verreden klokslag 20:30 uur. De kwalificatie begint om 8 uur en zal 15 minuten duren. De races zijn om de 2 weken.

Het seizoen is verdeeld in 2 race klasse. Namelijk de XFG/XRG wagens en later in het seizoen de formule BMW wagen FBM. Van elke race klasse worden er 3 races gereden en als afsluiter een 2 uur/2,5 uur durende teamrace. De gedachte gang van dit seizoen is dat de races steeds moeilijker worden, langer races en met de nodige banden en/of brandstof wissels.

Bij de race klasse XFG/XRG zullen er 2 races op donderdag worden verreden. Beide races duren ongeveer 30 a 40 minuten. Na de eerste race zal de start opstelling voor de 2de race van de top 10 worden opgekeerd.
De wedstrijdleiding moet nog bekijken of er prestatie gewichten wordt gegereden en hoeveel hoeveel gewicht dit zal bedragen.

Van elke klasse zal de beste rijder tot kampioen worden geroepen en natuurlijk de overall kampioen van NL.LFS.6!
[afbeelding]
Schrijf je nu snel in, er zijn al 26 plaatsen vergeven. De race kalender kan je hier bekijken.
We hopen natuurlijk dat er GoT'ers mee gaan racen in het kampioenschap. Snel of langzaam het maakt niet uit :)

ps. De startpost mag nog wel even worden vernieuwd :+
wow dat ziet er leuk uit, zal eens kijken of ik mijn stuurtje nog ergens uit het stof vandaan kan trekken van de week! :)

wat ik mij alleen afvraag, hoe ziet een teamrace eruit? in my case its just /me

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik word een beetje ziek van die FBM. Er zijn bijna geen leuke FOX servers meer online (Redline Racing nog wel), lijkt wel alsof iedereen is overgestapt op de FBM, terwijl ik het helemaal geen leuke auto vind om in te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Dan zet je toch zelf een Fox server op? Als je er dan zelf op gaat rijden komen er vanzelf anderen is mijn ervaring.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:07
Arfman schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 11:09:
Ik word een beetje ziek van die FBM. Er zijn bijna geen leuke FOX servers meer online (Redline Racing nog wel), lijkt wel alsof iedereen is overgestapt op de FBM, terwijl ik het helemaal geen leuke auto vind om in te rijden.
Wat vind minder aan de FBM dan? Ik reed zelf ook altijd FOX, maar ik vind de FBM toch wel wat meer hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 14:34
vind de fbm ook wat leuker in races idd. Je hebt iets meer grip, hierdoor worden de races wat closer en spannender. Met de FOX spin ik altijd wel een keer in de race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:11

-tom-562

Oliesjeik

Beerkeeper schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 19:26:
En ik ben maar eens aan de slag gegaan om een soort LFSTweak replica te maken... :)

[afbeelding]
Werkt deze met patch Z? Zoja, laat ff weten wanneer die klaar is, ik vond het altijd wel grappig om met LFStweak te spelen :D

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Niet online
-tom-562 schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 13:05:
[...]

Werkt deze met patch Z? Zoja, laat ff weten wanneer die klaar is, ik vond het altijd wel grappig om met LFStweak te spelen :D
idd :P

Creds als het goed werkt :P

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFox86
Gohan-san schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 09:45:
[...]

wow dat ziet er leuk uit, zal eens kijken of ik mijn stuurtje nog ergens uit het stof vandaan kan trekken van de week! :)

wat ik mij alleen afvraag, hoe ziet een teamrace eruit? in my case its just
Iedereen kan voor zichzelf gaan rijden maar het is leuker om samen met iemand anders te rijden in een team. In het inschrijf topic zie je dat sommige nog zonder team zitten. Je zou dan met iemand anders een 'virtueel' team kunnen maken( ff een naam bedenken, klaar).

Nog iets anders, hier kan je de progress die LFS door de jaren maakt goed zien. (screenshots from zipper (cze))

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik ben nu bezig met Freetrack*1 omdat ik me irriteerde aan het feit dat je niks naast je ziet in de bochten.
*1: Freetrack is software die je hoofd volgt zodat je in een spel vrij rond kan kijken.

Je hebt er de software, een hoofddeksel met 3 ledjes en een webcam voor nodig. Het hoofddeksel is bij mij een petje met netjes weggewerkte infrarood ledjes (zo gekocht, als ik dat zelf zou moeten maken zou ik met een of ander raar ding met een kapotte fietslamp en sprieten en dragen op mijn hoofd zitten ;) ).

Het werkt op zich best leuk al is het moeilijk sturen als je niet recht vooruit kijkt (waarschijnlijk een kwestie van oefenen). Ook is het nog niet 100% smooth, soms kijk ik opeens naar de lucht of de achterkant maar dat is een kwestie van afstellen denk ik (ook de webcam zit nog niet optimaal vast op mijn monitor).

Zijn er meer mensen die het gebruiken?

[edit]Met de focus van mijn webcam gespeeld (zit zo'n randje om de lens). Waarschijnlijk staat hij nou op het minst scherp, maar het werk perfect nu.

[ Voor 7% gewijzigd door Marzman op 14-08-2008 22:21 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFox86
Scawen op lfsforum.net:
I confirm we are making a Scirocco that will be used at the Games Convention.

It's a 200 bhp front wheel drive road car. We are very pleased to have the permission to include a production road car in LFS that we think looks nice and handles well.

We had to make it quickly in time for the Games Convention as of course that was part of the deal. Further testing and refinement will be done at a later date before it is included in the public version of Live for Speed, but we don't know yet when that will be.
Weer een nieuwe auto, beetje vergelijkbaar als de FXO (voorwiel aangedreven, bah)... ben beniewd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
Wow! Die VW vind ik een van de mooiste modellen van de laatste jaren. Erg goed om (wederom) een echt model toe te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Marzman schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 11:27:
Dan zet je toch zelf een Fox server op? Als je er dan zelf op gaat rijden komen er vanzelf anderen is mijn ervaring.
Helaas. Ik draai al alle [TC] CityDriving servers, meer kan ik er niet bij hebben :)
Danielson schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 11:38:
[...]

Wat vind minder aan de FBM dan? Ik reed zelf ook altijd FOX, maar ik vind de FBM toch wel wat meer hebben :)
Hij is minder snel en heeft meer grip. De FOX dwingt je echt om op 100% concentratie te rijden, zeker als je echt snel wilt zijn. Ik hou nu eenmaal van uitdagingen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Arfman schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 12:50:
[...]

Helaas. Ik draai al alle [TC] CityDriving servers, meer kan ik er niet bij hebben :)

[...]

Hij is minder snel en heeft meer grip. De FOX dwingt je echt om op 100% concentratie te rijden, zeker als je echt snel wilt zijn. Ik hou nu eenmaal van uitdagingen ;)
Daar rij ik ook voortaan in. Goede servers d:)b
Beerkeeper schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 19:26:

[afbeelding]
Werkt die ook met Patch Z? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosaics.Ruled
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20:26
Arfman schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 11:09:
Redline zal ook zeker FOX blijven draaien, mocht je nog leuke suggesties hebben voor FOX+Track post het dan aub op ons forum! Er zijn sinds kort wat servers bijgekomen, dus meer mogelijkheden.

FBM wordt tegenwoordig steeds minder gebruikt, sterker nog, naar ongeveer 2 maanden merkte ik al dat er een flinke daling was in het aantal FBM servers.

Ik was ooit snel met de FOX op AS2 :'(

Verwijderd

Voor de liefhebbers, er is weer een (beperkte) tweak, hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 04 september 2008 @ 15:02:
Voor de liefhebbers, er is weer een (beperkte) tweak, hier :)
_/-\o_ Jammer dat je nog niet de banden aan kan passen en de turbo druk. En hij laat nog wel eens LFS crashen.

Maar wel gaaf dat ie alle auto's support :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 10:23
En hoe moet je deze tweak werkend krijgen? (bij gebrek aan een readme)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Tommzz schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 11:01:
En hoe moet je deze tweak werkend krijgen? (bij gebrek aan een readme)
Opstarten, daarna LFS opstarten en dan in de singleplayer de waardes aanpassen en applyen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:58
Heb het spel nu ook eindelijk S2 license. Eerst maar eens oefenen met alle nieuwe auto's :). _/-\o_

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Arfman schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 12:50:
[...]

Niet Liberty Cruise toch? Die schijnt offline te zijn. Weer iets met script-kiddo's. Beetje jammer, ik snap ook niet wat mensen er aan vinden om met een cheat voordeel te halen. Racen gaat toch om competitie en dan is het leuk om voordeel te halen op de legale manier (met de clutch macro's in het grijze gebied).

Ik geef zelf eigenlijk ook meer om het racen ipv die cruise servers. Als ik wil cruisen start ik Test Drive wel op. Ik doe nog steeds mee met de S2league op absolute-beginners.nl en dat is wel voldoende. Door de week een beetje oefenen en prutsen met de setup en op zondag een race. Leuker dan pick-up races eigenlijk.

/▌

• Denzo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 30-08 15:50
Ik ga morgen LFS S2 denk ik kopen, na een behoorlijke tijd de demo te hebben gespeeld. Heb even wat vraagjes:

- Wat is de beste track om op te driften ( en dan niet van dat show-off gebeuren maar snel driften )
- Wat is de beste auto om mee te driften
- Beste track en auto voor rallycross?
- Wat is precies dat cruise gebeuren?
- Zijn er must-have mods/tweaks die ik zou moeten downloaden?
- Zijn er nog andere dingen die ik moet weten?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

- Wat is de beste track om op te driften ( en dan niet van dat show-off gebeuren maar snel driften )
De XRT waarschijnlijk, ik ben niet zo'n drifter. Maar alle drifters rijden daarmee :)

- Wat is de beste auto om mee te driften
Blackwood denk ik. Veel middensnelle bochten. South City wordt het meest gebruikt in de filmpjes op Youtube.

- Beste track en auto voor rallycross?
RB4 op alle rallycross circuits.

- Wat is precies dat cruise gebeuren?
Ik vind het niks. Je begint daar met de UF1 en moet dan andere auto's vrijspelen. Test Drive Unlimited is dan leuker ;)

- Zijn er must-have mods/tweaks die ik zou moeten downloaden?
Niet echt. Misschien smokemod omdat je zo van driften houdt.

- Zijn er nog andere dingen die ik moet weten?
Doe mee met een league. Ik heb daar eigenlijk nog het meeste van geleerd, en het is leuk om je voor te bereiden op een race (oefenen, setup tweaken). Daarvoor hing ik altijd rond op de CTRA race1 server.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Cruisen is wel iets meer dan dat, Marzman :)

Als ik kijk naar de [TC]CityDriving servers, werkt het ongeveer zo.

Je begint met een bepaalde hoeveelheid cash. Daar kun je een simpele auto voor kopen en rondjes gaan rijden op gemodificeerde circuits. Je dient je aan de verkeersregels te houden, en voor iedere ronde die je netjes aflegt krijg je geld, waarmee je dan weer snellere auto's kan kopen, radardetectoren, licenties voor nog snelere auto's, etc. Daarnaast kun je, bij bewezen vaardigheid, "examen" doen om politieagent te mogen spelen, wat zeer verdienstelijk is qua geld als je het goed kunt.

Toegegeven, het is een wat beperkte vorm van TDU, maar desalniettemin erg leuk om te doen. Niet al te serieus nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Arfman schreef op zondag 28 september 2008 @ 21:20:
Cruisen is wel iets meer dan dat, Marzman :)

Als ik kijk naar de [TC]CityDriving servers, werkt het ongeveer zo.

Je begint met een bepaalde hoeveelheid cash. Daar kun je een simpele auto voor kopen en rondjes gaan rijden op gemodificeerde circuits. Je dient je aan de verkeersregels te houden, en voor iedere ronde die je netjes aflegt krijg je geld, waarmee je dan weer snellere auto's kan kopen, radardetectoren, licenties voor nog snelere auto's, etc. Daarnaast kun je, bij bewezen vaardigheid, "examen" doen om politieagent te mogen spelen, wat zeer verdienstelijk is qua geld als je het goed kunt.

Toegegeven, het is een wat beperkte vorm van TDU, maar desalniettemin erg leuk om te doen. Niet al te serieus nemen :)
Misschien is het leuk voor mensen die geen rijbewijs hebben. Laatste keer dat ik het probeerde (omdat ik te lam was om te racen, cruisen gaat dan nog prima ;) ) werd ik continu van de baan gereden door de GTR's terwijl ik me keurig aan de regels hield in mijn UF1. Ik zal er wel te oud voor zijn.

Was trouwens op Liberty Cruise, misschien gaat het er op jouw cruisservers anders aan toe :)

[ Voor 4% gewijzigd door Marzman op 28-09-2008 21:58 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosaics.Ruled
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20:26
Marzman schreef op zondag 28 september 2008 @ 21:50:
[...]
Misschien is het leuk voor mensen die geen rijbewijs hebben. Laatste keer dat ik het probeerde (omdat ik te lam was om te racen, cruisen gaat dan nog prima ;) ) werd ik continu van de baan gereden door de GTR's terwijl ik me keurig aan de regels hield in mijn UF1. Ik zal er wel te oud voor zijn ;)
Het is ook meer een kwestie van "je aan de regels houden" dan ze ook echt naleven.
Heel af en toe zit ik wel eens op een cruise server, heb ook al aardig wat geld en auto's. 9 van de 10 keer zal ik of te snel rijden of aan t gooien zijn met de wagen :)

Mijn voorkeur gaat toch naar het rijden op m'n teamservers, dan kan ik iedereen die vervelend is tenminste meteen bannen ;)

Ik hoop dat de genen die S2 gekocht hebben verder kijken dan alleen het driften, de races in LFS kunnen zo ongeloofelijk mooi zijn soms, zelfs als spectator geniet ik er soms met volle teugen van!*

Overigens heeft CTRA een punten systeem waar je je mee omhoog kan rijden, een beetje vergelijkbaar met het cruisen maar dan ben je echt aan 't racen. Deze servers vind ik persoonlijk pas leuker als je meerdere circuits goed kent.

ps: ik zal eens een kijkje komen nemen op City Driving :)

Ik ben helaas niet altijd de snelste van 't veld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

eXSs schreef op zondag 28 september 2008 @ 22:01:
[...]
Ik ben helaas niet altijd de snelste van 't veld ;)
Ik ook niet, maar ik vind het net zo leuk te moeten vechten voor plek 9 dan om een race te winnen :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben laatst ook weer eens begonnen met racen. Vind 't wel jammer dat er tegenwoordig veel meer mensen zijn die onvolkomenheden in de sim misbruiken. Onmogelijk hard over curbs knallen enzo, in 't echt zou je auto instant total loss zijn. Moet je eens een gemiddelde race met de FBM bekijken, slaat nergens meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op zondag 28 september 2008 @ 22:58:
Ben laatst ook weer eens begonnen met racen. Vind 't wel jammer dat er tegenwoordig veel meer mensen zijn die onvolkomenheden in de sim misbruiken. Onmogelijk hard over curbs knallen enzo, in 't echt zou je auto instant total loss zijn. Moet je eens een gemiddelde race met de FBM bekijken, slaat nergens meer op.
Tja dat hoort er momenteel bij. In de league die ik speel knalt ook iedereen vol over de kerbes, obstakels in chicanes en het gras. Dus ik doe maar mee, in de race is dan de uitdaging hoe vaak je dat kan doen zonder je auto te veel te beschadigen. Als je een uur lang hetzelfde geintje uithaald gaat je auto toch wel kapot.

Ik hoop dat het schademodel in de toekomst nog wat bijschaaft zodat je dit echt maar twee keer ofzo in een race kan doen waarna je ophanging afbreekt :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

CTRA servers zijn idnerdaad leuk, ik geloof dat ik ben blijven steken op Bronze. Redline Racing zijn ook vermakelijke servers, het kerbverhaal komt me daar niet bekend voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzo
Heb het gister inmiddels gekocht, en wat cruise gespeeld. Bedankt voor de reacties.

Cruise vind ik echt tof, toffer dan Test Drive Unlimited, je komt tenminste mensen tegen en er zit veel meer realisme in, aan de regels houden is wel leuk, helemaal leuk is je níet aan de regels houden zo af en toe. 200km/h op een weggetje waar je 120 mag >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Hoe heten die cruise servers dan en heb ik ern nog wat speciaals voor nodig= heb LFS S2 dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Denzo schreef op maandag 29 september 2008 @ 16:40:
Heb het gister inmiddels gekocht, en wat cruise gespeeld. Bedankt voor de reacties.

Cruise vind ik echt tof, toffer dan Test Drive Unlimited, je komt tenminste mensen tegen en er zit veel meer realisme in, aan de regels houden is wel leuk, helemaal leuk is je níet aan de regels houden zo af en toe. 200km/h op een weggetje waar je 120 mag >:)
Misschien dat het leuker is als je jong bent. Kan me er dan wel iets bij voorstellen. Als ik wil cruisen staat er een auto voor de deur :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die cruise servers hebben bar weinig met cruisen te maken :P Is meer hotlappen met politie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzo
Marzman schreef op maandag 29 september 2008 @ 17:58:
[...]

Misschien dat het leuker is als je jong bent. Kan me er dan wel iets bij voorstellen. Als ik wil cruisen staat er een auto voor de deur :)
Ik ben pas 15, dus ik mag nog geen autorijden, en dit komt het dichtste bij het echte werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
gaaah.. tijdje niet gespeeld
heb weer flink wat gemist denk ik
* Frank|A boot ff windows :X

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er tegenwoordig al iets realistischer dan LFS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Nee, maar Simbin is met de GTR Evo add-on toch al een heel stuk dichterbijgekomen als het om gevoel gaat vind ik.

Nu maar afwachten wat de nieuwe Lizard engine daar brengt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBDE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:34
Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 15:52:
Is er tegenwoordig al iets realistischer dan LFS?
Rfactor (met G25 900 graden config edit) is zeeeer goed te doen. :)
Simbin games vind ik kwa gevoel ook goed, alleen ben ik daar nog niet erachter hoe je het stuurtje op 720 of 900 graden kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Wanneer komt de Scirocco eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Dat weet niemand. Ik hoop met een kerst update :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-08 23:57
Volgende week dus :)

http://www.lfs.net/

Toch dit topic eens omhoog schoppen.
In januari begint op www.absolute-beginners.nl weer de supergezellige league voor S2, speciaal voor de mensen die eignelijk net pas ontdekken hoe gaaf en spannend LFS racen nog is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 14:34
Heb je al enig idee op welke dagen er geraced gaat worden?

** ow lees er overheen zie dat er op het moment op zondagen wordt geraced.

[ Voor 40% gewijzigd door Rudolf op 12-12-2008 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ja het is altijd op zondag. Het is een leuke league, ik rijdt er al een paar seizoenen mee. Volgend seizoen maar wat meer oefenen dan dit seizoen want de meeste races waren vrij dramatisch qua resultaat :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
Eindelijk de Scirocco. Hopelijk krijgen we nog wat extra's in de patch want het uitstellen tot kerst voor alleen deze wagen lijkt me een beetje mager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik denk de ontbrekende interieurs :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

De eerste testpatch is uit, de GTR interieurs staan er nog niet in en de Scirocco ook niet. Maar ik denk nog steeds dat die allebei in de volgende officiele patch komen :)

It is fully online compatible with version Z.
You can view hotlap replays made in version Z.

ABS brakes have been added to 6 cars (as a setup option) so for now you cannot upload hotlaps made in Z3.

Although the list of changes is short, there are a lot of internal changes and optimisations.
So you should probably keep a backup of your LFS.exe from version Z.

Changes in TEST PATCH Z3 :

Updated wheels on Formula BMW
Implemented ABS brakes in XFG / XRG / RB4 / FXO / XRT / FZ5
Improved wheel drawing system including rotating brake discs
Improved shadows - sharper and ambient shadow effect now included
InSim : New packets to start / search replays and take screenshots
FIX : Player name was wrong in entry screen on entry or after replay
FIX : Added checks to prevent guests joining with no user name or ID
FIX : OOS starting race after joining autocross host in entry screen

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Jammer dat er (nog steeds) geen Mac build is gemaakt. M'n PC heeft geen fatsoenlijke videokaart meer en ik heb een macbook pro als desktop vervanger gekocht. Maarja ik ga niet dual booten alleen maar voor LFS. Jammer, heb het spel al een jaartje niet meer aangeraakt ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het hele spel is op DirectX gebouwd. Ik denk niet dat je moet hopen op een Mac build ;)
Vraag me ook af of de bekende stuurtjes wel werken onder OSX, Logitech heeft iig geen OSX drivers voor de duurdere (DFP, G25) stuurtjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Ik dacht dat de engine in OpenGL gemaakt was, guess I was wrong..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
Een simpele videokaart kan het spel al aan hoor, een paar tientjes en je kan rijden ;).

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

De Scirocco is uitgesteld. De reden is wel positief (ze willen de auto nog wat beter verbeteren en een setup maken die het meeste lijkt op de echte Scirocco. De auto krijgt dus ook een "limited"setup waarbij je waarschijnlijk alleen de bandendruk aan kan passen. En ABS en ESP :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
KBDE schreef op zondag 30 november 2008 @ 01:39:
[...]

Rfactor (met G25 900 graden config edit) is zeeeer goed te doen. :)
Simbin games vind ik kwa gevoel ook goed, alleen ben ik daar nog niet erachter hoe je het stuurtje op 720 of 900 graden kan zetten.
nKPRO, iRacing.
De rest, vind ik qua gevoel vergelijkbaar (de betere rFactor mods, Simbin games, LFS, ...). Goed, maar duidelijk een niveautje lager.

Ik ben wel erg benieuwd naar de Scirocco trouwens, daar ga ik LFS straks wel weer even voor uit de kast halen.

[ Voor 10% gewijzigd door Zamorano op 17-12-2008 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Niet online
Marzman schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 16:38:
De eerste testpatch is uit, de GTR interieurs staan er nog niet in en de Scirocco ook niet. Maar ik denk nog steeds dat die allebei in de volgende officiele patch komen :)

It is fully online compatible with version Z.
You can view hotlap replays made in version Z.

ABS brakes have been added to 6 cars (as a setup option) so for now you cannot upload hotlaps made in Z3.

Although the list of changes is short, there are a lot of internal changes and optimisations.
So you should probably keep a backup of your LFS.exe from version Z.

Changes in TEST PATCH Z3 :

Updated wheels on Formula BMW
Implemented ABS brakes in XFG / XRG / RB4 / FXO / XRT / FZ5
Improved wheel drawing system including rotating brake discs
Improved shadows - sharper and ambient shadow effect now included
InSim : New packets to start / search replays and take screenshots
FIX : Player name was wrong in entry screen on entry or after replay
FIX : Added checks to prevent guests joining with no user name or ID
FIX : OOS starting race after joining autocross host in entry screen
Jammer dat je deze nu niet meer kunt downloaden... had die abs wel willen testen :)

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
jeej cupracen :D

* frankivo is niet zo handig met setups e.d. :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Bertus schreef op woensdag 17 december 2008 @ 09:38:
[...]

Jammer dat je deze nu niet meer kunt downloaden... had die abs wel willen testen :)
Dat kan nog steeds hoor :)
http://www.liveforspeed.n...ame=LFS_PATCH_Z_TO_Z5.exe

/▌

• Bertus
  • Niet online
Zag het al idd... jammer dat het niet meer werkt met LFStweak maar toch nog best leuk (ABS ook goed geimplementeerd :)

Heeft ook een computer!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Patch Z8 is vandaag ook uitgekomen. Dat is ook de laatste tot begin 2009.

Bij mij is na 2 jaar en 28227 kilometer mijn rem versleten van mijn Logitech Formule EX. Iemand tips wat je daar nog mee kan doen? Nu wordt mijn rem continu ergens tussen 0 en 10 procent ingetrapt en callibreren helpt niet omdat het continu varieert. Nieuw stuurtje is de beste optie, maar dat zit er even niet in ;)

/▌

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:09

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Je kan met DXtweak (ergens te downloaden) je assen bewerken. Als in dat je dus de meest extreme variatie stel je in als 0 waarde. Het andere uiterste ("vol remmen") laat je natuurlijk gewoon zo staan.
Op die manier heb je het stuurtje gecalibreerd, maar net wat anders dan wat jij al gedaan hebt denk ik.

Edit:
DXtweak2

En ik bedoelde dus de deadzone instelling die je hiermee goed kan bewerken zoals je op de gemelde site kunt lezen.

[ Voor 26% gewijzigd door bartvl op 18-12-2008 21:46 ]

Life is not about specs, it is about joy!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Marzman schreef op donderdag 18 december 2008 @ 20:57:
Patch Z8 is vandaag ook uitgekomen. Dat is ook de laatste tot begin 2009.

Bij mij is na 2 jaar en 28227 kilometer mijn rem versleten van mijn Logitech Formule EX. Iemand tips wat je daar nog mee kan doen? Nu wordt mijn rem continu ergens tussen 0 en 10 procent ingetrapt en callibreren helpt niet omdat het continu varieert. Nieuw stuurtje is de beste optie, maar dat zit er even niet in ;)
Klinkt alsof je het potmetertje even moet schoonmaken. :) Zo'n busje gecomprimeerde lucht werkt erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Het tooltje werkt helaas niet. Ik kan de assen wel op een ander punt laten beginnen maar dan begint de rem op dat punt moeilijk te doen. Het probleem schuift dus gewoon mee.

Schoonmaken ga ik morgen of overmorgen eens proberen. Dan zal ik hem toch open moeten maken.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Zamorano schreef op donderdag 18 december 2008 @ 22:10:
[...]

Klinkt alsof je het potmetertje even moet schoonmaken. :) Zo'n busje gecomprimeerde lucht werkt erg goed.
Helemaal top! Ik heb het niet eens open hoeven schroeven (gelukkig maar want ik krijg niet alles altijd weer netjes dicht). Een stofzuiger en een beetje perslucht uit een busje erdoorheen en het werkt weer perfect :D

/▌

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste