3e monitor en triplehead2go gehaald
meer mensen hier met zieke setups
This post was created with 100% recycled electrons
Verwijderd
Paar dagen per jaar:GBTW schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 19:16:
ik had maandje of 2 terug een g25 gehaalt
en nu is het compleet,
3e monitor en triplehead2go gehaaldwat is dat leuk
meer mensen hier met zieke setups?
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Lekkere veronderstelling en duidelijk heb je geen benul dat er tegen opgetreden wordt: zie Hier. HL's worden verwijdert en cheaters zijn gebanned. Verder vind ik dat tweak gedoe maar verneukeratief, maar goed dat is mijn mening.Marzman schreef op maandag 07 januari 2008 @ 18:06:
Sinds dat Tweak gereleased is wordt er lekker gecheat met de hotlaps. Ik snap niet dat de devs (hoewel ik alleen moderators zag die het getest hebben) zoiets goedkeuren. Dan hadden ze beter zelf iets kunnen maken dat beter te beveiligen was.
[ Voor 6% gewijzigd door Appie op 10-01-2008 17:56 ]
You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!
Je begrijpt me verkeerd. Ik snap niet dat ze "Tweak" goedkeuren, dat cheaters aangepakt worden had ik ook al gezien, mijn post was een beetje naar aanleiding van de threads op lfsforum. Ik vind dat tweakgedoe ook verneukeratief.Appie schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 17:55:
[...]
Lekkere veronderstelling en duidelijk heb je geen benul dat er tegen opgetreden wordt: zie Hier. HL's worden verwijdert en cheaters zijn gebanned. Verder vind ik dat tweak gedoe maar verneukeratief, maar goed dat is mijn mening.
/▌
You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!
Verwijderd
naar mijn ervaring een redelijke tijd, maar kan snellerVerwijderd schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 00:53:
ik heb laatst weer de demo gestart met de nieuwe bmw maar is een tijd van 18.64 (redelijk) snel?
[ Voor 20% gewijzigd door NoLiMiTSoLDieR op 17-01-2008 03:26 ]
je kan je bankrekening dan ook wel opzeggen als je paypal nu nog niet vertrouwd... ze zijn tegenwoordig een officieële bank in europa.HyperTrophy schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 21:21:
Ik wil eigenlijk dit spel gaan kopen, alleen ik heb geen, en wil geen paypal account, is er iemand die mij hiermee kan/wil helpen? eventueel overkopen ook mogelijk?
stuur ff een DM ofzo
[ Voor 10% gewijzigd door ronaldlokers op 30-01-2008 22:16 ]
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Kickje.Marzman schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 13:05:
[...]
Maar is hij nou geklapt omdat hij te ver versleten is?
[afbeelding]
Ingame -> F8 - F9 - F10 etc..FiXeR.nl schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 11:42:
[...]
Kickje.
Hoe heet die mod als ik vragen mag? Daar ben ik namelijk opzoek naar maar ik krijg hem niet gevonden.
Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler
Verwijderd
Dat is geen mod, dat bandentemp schermpje zit er gewoon standaard in. Met F9 kan je hem zien.FiXeR.nl schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 11:42:
[...]
Kickje.
Hoe heet die mod als ik vragen mag? Daar ben ik namelijk opzoek naar maar ik krijg hem niet gevonden.
Ben je handig met natuurkunde? Dan kan het zelf verzinnenFiXeR.nl schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 12:30:
Weer wat geleerd, ik heb het spel pas sinds gister en er zit een aardig grote community achter zie ik wel. Ik probeer te driften enzo, alleen kan daar niet echt een goede afstelling voor vinden. Iemand tips? Want ik wil graag zelf mijn afstelling maken alleen ik heb gegod geen idee hoe je diff en alles moet staan om te kunnen driften.
[ Voor 8% gewijzigd door _Apache_ op 29-02-2008 12:50 ]
True, dan word het Viscose LSD, want met gesloten is niet te driften. Waar staat die waardes voor bij LSD? Dat heb ik nooit begrepen.MartijnGizmo schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 13:26:
Open diff is alleen geen succes als je meer wilt dan een doorslaand binnenste achterwiel.
/▌
/▌
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Je hebt een koppelingspedaal? Ik niet dus misschien slaat het nergens op, maar wat wel belangrijk is dat is dat je het gas los laat bij het schakelen. Ik gebruik autoclutch (omdat ik dus geen koppeling heb) en heb nooit problemen met de koppeling. Soms wordt die wel wat warmer, maar dan weet ik dat ik het gas langer los moet laten (of minderen dat is ook al voldoende) tijdens het schakelen.CILLER schreef op woensdag 30 april 2008 @ 19:24:
geen nieuws maar een simpel vraagje.
Ik ben redelijk noob dus vandaar.
Maar hoe komt het dat ik ongeveer de helft van de auto's niet aan de finish krijg door een kappote koppeling. Voor zover ik weet doe ik alles goed.
Goede versnelling enzo en zorgen dat de motor op toeren is als je de koppeling loslaat. (niet te veel natuurlijk)
Ik kan eigenlijk niet verzinnen waarom oa de formula BMW en de mini me konstant in de steek laten ergens tussen de 2e en de 4e ronde
/▌
/▌
/▌
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
Daar ziet het er wel naar uitscorpie schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 19:21:
wow, zou S2 dan toch nog ooit uit z'n alpha builds gehaald worden? Die dashboards zien er idd veel beter uit zeg, nice
The remaining GTR updates are part of the needed updates for LFS S2 to lose the ALPHA tag. Some other updates that should mostly be done to get out of ALPHA are :
- Improve collision physics
- Break off wings instead of bending
- Finish and release Westhill updates
- Improve track shadow rendering
- RB4 / UF1 / UFR interiors
/▌
[ Voor 18% gewijzigd door Beerkeeper op 24-07-2008 19:28 ]
XBO Gamertag: BeerkeeperNL
[ Voor 42% gewijzigd door Marzman op 27-07-2008 07:57 ]
/▌
wow dat ziet er leuk uit, zal eens kijken of ik mijn stuurtje nog ergens uit het stof vandaan kan trekken van de week!FireFox86 schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 21:41:
Na het vorige LFS.NL.5 seizoen worden de motoren weer gestart, visors weer schoon gepoetst en de banden weer opgepompd. Het seizoen begint over 5 weken op 11 september 2008. Traditiegetrouw worden de races op donderdagavond verreden klokslag 20:30 uur. De kwalificatie begint om 8 uur en zal 15 minuten duren. De races zijn om de 2 weken.
Het seizoen is verdeeld in 2 race klasse. Namelijk de XFG/XRG wagens en later in het seizoen de formule BMW wagen FBM. Van elke race klasse worden er 3 races gereden en als afsluiter een 2 uur/2,5 uur durende teamrace. De gedachte gang van dit seizoen is dat de races steeds moeilijker worden, langer races en met de nodige banden en/of brandstof wissels.
Bij de race klasse XFG/XRG zullen er 2 races op donderdag worden verreden. Beide races duren ongeveer 30 a 40 minuten. Na de eerste race zal de start opstelling voor de 2de race van de top 10 worden opgekeerd.
De wedstrijdleiding moet nog bekijken of er prestatie gewichten wordt gegereden en hoeveel hoeveel gewicht dit zal bedragen.
Van elke klasse zal de beste rijder tot kampioen worden geroepen en natuurlijk de overall kampioen van NL.LFS.6!
[afbeelding]
Schrijf je nu snel in, er zijn al 26 plaatsen vergeven. De race kalender kan je hier bekijken.
We hopen natuurlijk dat er GoT'ers mee gaan racen in het kampioenschap. Snel of langzaam het maakt niet uit
ps. De startpost mag nog wel even worden vernieuwd
/▌
Wat vind minder aan de FBM dan? Ik reed zelf ook altijd FOX, maar ik vind de FBM toch wel wat meer hebbenArfman schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 11:09:
Ik word een beetje ziek van die FBM. Er zijn bijna geen leuke FOX servers meer online (Redline Racing nog wel), lijkt wel alsof iedereen is overgestapt op de FBM, terwijl ik het helemaal geen leuke auto vind om in te rijden.
Werkt deze met patch Z? Zoja, laat ff weten wanneer die klaar is, ik vond het altijd wel grappig om met LFStweak te spelenBeerkeeper schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 19:26:
En ik ben maar eens aan de slag gegaan om een soort LFSTweak replica te maken...
[afbeelding]
Vaak bu'j te bang!
idd-tom-562 schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 13:05:
[...]
Werkt deze met patch Z? Zoja, laat ff weten wanneer die klaar is, ik vond het altijd wel grappig om met LFStweak te spelen
Heeft ook een computer!
Iedereen kan voor zichzelf gaan rijden maar het is leuker om samen met iemand anders te rijden in een team. In het inschrijf topic zie je dat sommige nog zonder team zitten. Je zou dan met iemand anders een 'virtueel' team kunnen maken( ff een naam bedenken, klaar).Gohan-san schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 09:45:
[...]
wow dat ziet er leuk uit, zal eens kijken of ik mijn stuurtje nog ergens uit het stof vandaan kan trekken van de week!
wat ik mij alleen afvraag, hoe ziet een teamrace eruit? in my case its just
[ Voor 7% gewijzigd door Marzman op 14-08-2008 22:21 ]
/▌
Weer een nieuwe auto, beetje vergelijkbaar als de FXO (voorwiel aangedreven, bah)... ben beniewd.I confirm we are making a Scirocco that will be used at the Games Convention.
It's a 200 bhp front wheel drive road car. We are very pleased to have the permission to include a production road car in LFS that we think looks nice and handles well.
We had to make it quickly in time for the Games Convention as of course that was part of the deal. Further testing and refinement will be done at a later date before it is included in the public version of Live for Speed, but we don't know yet when that will be.
Helaas. Ik draai al alle [TC] CityDriving servers, meer kan ik er niet bij hebbenMarzman schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 11:27:
Dan zet je toch zelf een Fox server op? Als je er dan zelf op gaat rijden komen er vanzelf anderen is mijn ervaring.
Hij is minder snel en heeft meer grip. De FOX dwingt je echt om op 100% concentratie te rijden, zeker als je echt snel wilt zijn. Ik hou nu eenmaal van uitdagingenDanielson schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 11:38:
[...]
Wat vind minder aan de FBM dan? Ik reed zelf ook altijd FOX, maar ik vind de FBM toch wel wat meer hebben
Daar rij ik ook voortaan in. Goede serversArfman schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 12:50:
[...]
Helaas. Ik draai al alle [TC] CityDriving servers, meer kan ik er niet bij hebben
[...]
Hij is minder snel en heeft meer grip. De FOX dwingt je echt om op 100% concentratie te rijden, zeker als je echt snel wilt zijn. Ik hou nu eenmaal van uitdagingen
Werkt die ook met Patch Z?Beerkeeper schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 19:26:
En ik ben maar eens aan de slag gegaan om een soort LFSTweak replica te maken...
[afbeelding]
Redline zal ook zeker FOX blijven draaien, mocht je nog leuke suggesties hebben voor FOX+Track post het dan aub op ons forum! Er zijn sinds kort wat servers bijgekomen, dus meer mogelijkheden.Arfman schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 11:09:
Ik word een beetje ziek van die FBM. Er zijn bijna geen leuke FOX servers meer online (Redline Racing nog wel), lijkt wel alsof iedereen is overgestapt op de FBM, terwijl ik het helemaal geen leuke auto vind om in te rijden.
Verwijderd schreef op donderdag 04 september 2008 @ 15:02:
Voor de liefhebbers, er is weer een (beperkte) tweak, hier
Opstarten, daarna LFS opstarten en dan in de singleplayer de waardes aanpassen en applyen.Tommzz schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 11:01:
En hoe moet je deze tweak werkend krijgen? (bij gebrek aan een readme)
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Niet Liberty Cruise toch? Die schijnt offline te zijn. Weer iets met script-kiddo's. Beetje jammer, ik snap ook niet wat mensen er aan vinden om met een cheat voordeel te halen. Racen gaat toch om competitie en dan is het leuk om voordeel te halen op de legale manier (met de clutch macro's in het grijze gebied).Arfman schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 12:50:
[...]
Helaas. Ik draai al alle [TC] CityDriving servers, meer kan ik er niet bij hebben
/▌
/▌
Misschien is het leuk voor mensen die geen rijbewijs hebben. Laatste keer dat ik het probeerde (omdat ik te lam was om te racen, cruisen gaat dan nog primaArfman schreef op zondag 28 september 2008 @ 21:20:
Cruisen is wel iets meer dan dat, Marzman
Als ik kijk naar de [TC]CityDriving servers, werkt het ongeveer zo.
Je begint met een bepaalde hoeveelheid cash. Daar kun je een simpele auto voor kopen en rondjes gaan rijden op gemodificeerde circuits. Je dient je aan de verkeersregels te houden, en voor iedere ronde die je netjes aflegt krijg je geld, waarmee je dan weer snellere auto's kan kopen, radardetectoren, licenties voor nog snelere auto's, etc. Daarnaast kun je, bij bewezen vaardigheid, "examen" doen om politieagent te mogen spelen, wat zeer verdienstelijk is qua geld als je het goed kunt.
Toegegeven, het is een wat beperkte vorm van TDU, maar desalniettemin erg leuk om te doen. Niet al te serieus nemen
[ Voor 4% gewijzigd door Marzman op 28-09-2008 21:58 ]
/▌
Het is ook meer een kwestie van "je aan de regels houden" dan ze ook echt naleven.Marzman schreef op zondag 28 september 2008 @ 21:50:
[...]
Misschien is het leuk voor mensen die geen rijbewijs hebben. Laatste keer dat ik het probeerde (omdat ik te lam was om te racen, cruisen gaat dan nog prima) werd ik continu van de baan gereden door de GTR's terwijl ik me keurig aan de regels hield in mijn UF1. Ik zal er wel te oud voor zijn
Ik ook niet, maar ik vind het net zo leuk te moeten vechten voor plek 9 dan om een race te winneneXSs schreef op zondag 28 september 2008 @ 22:01:
[...]
Ik ben helaas niet altijd de snelste van 't veld
/▌
Verwijderd
Tja dat hoort er momenteel bij. In de league die ik speel knalt ook iedereen vol over de kerbes, obstakels in chicanes en het gras. Dus ik doe maar mee, in de race is dan de uitdaging hoe vaak je dat kan doen zonder je auto te veel te beschadigen. Als je een uur lang hetzelfde geintje uithaald gaat je auto toch wel kapot.Verwijderd schreef op zondag 28 september 2008 @ 22:58:
Ben laatst ook weer eens begonnen met racen. Vind 't wel jammer dat er tegenwoordig veel meer mensen zijn die onvolkomenheden in de sim misbruiken. Onmogelijk hard over curbs knallen enzo, in 't echt zou je auto instant total loss zijn. Moet je eens een gemiddelde race met de FBM bekijken, slaat nergens meer op.
/▌
Misschien dat het leuker is als je jong bent. Kan me er dan wel iets bij voorstellen. Als ik wil cruisen staat er een auto voor de deurDenzo schreef op maandag 29 september 2008 @ 16:40:
Heb het gister inmiddels gekocht, en wat cruise gespeeld. Bedankt voor de reacties.
Cruise vind ik echt tof, toffer dan Test Drive Unlimited, je komt tenminste mensen tegen en er zit veel meer realisme in, aan de regels houden is wel leuk, helemaal leuk is je níet aan de regels houden zo af en toe. 200km/h op een weggetje waar je 120 mag
/▌
Ik ben pas 15, dus ik mag nog geen autorijden, en dit komt het dichtste bij het echte werk.Marzman schreef op maandag 29 september 2008 @ 17:58:
[...]
Misschien dat het leuker is als je jong bent. Kan me er dan wel iets bij voorstellen. Als ik wil cruisen staat er een auto voor de deur
Rfactor (met G25 900 graden config edit) is zeeeer goed te doen.Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 15:52:
Is er tegenwoordig al iets realistischer dan LFS?
/▌
[ Voor 40% gewijzigd door Rudolf op 12-12-2008 10:59 ]
/▌
/▌
/▌
Verwijderd
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
/▌
nKPRO, iRacing.KBDE schreef op zondag 30 november 2008 @ 01:39:
[...]
Rfactor (met G25 900 graden config edit) is zeeeer goed te doen.
Simbin games vind ik kwa gevoel ook goed, alleen ben ik daar nog niet erachter hoe je het stuurtje op 720 of 900 graden kan zetten.
[ Voor 10% gewijzigd door Zamorano op 17-12-2008 09:34 ]
Jammer dat je deze nu niet meer kunt downloaden... had die abs wel willen testenMarzman schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 16:38:
De eerste testpatch is uit, de GTR interieurs staan er nog niet in en de Scirocco ook niet. Maar ik denk nog steeds dat die allebei in de volgende officiele patch komen
It is fully online compatible with version Z.
You can view hotlap replays made in version Z.
ABS brakes have been added to 6 cars (as a setup option) so for now you cannot upload hotlaps made in Z3.
Although the list of changes is short, there are a lot of internal changes and optimisations.
So you should probably keep a backup of your LFS.exe from version Z.
Changes in TEST PATCH Z3 :
Updated wheels on Formula BMW
Implemented ABS brakes in XFG / XRG / RB4 / FXO / XRT / FZ5
Improved wheel drawing system including rotating brake discs
Improved shadows - sharper and ambient shadow effect now included
InSim : New packets to start / search replays and take screenshots
FIX : Player name was wrong in entry screen on entry or after replay
FIX : Added checks to prevent guests joining with no user name or ID
FIX : OOS starting race after joining autocross host in entry screen
Heeft ook een computer!
Dat kan nog steeds hoorBertus schreef op woensdag 17 december 2008 @ 09:38:
[...]
Jammer dat je deze nu niet meer kunt downloaden... had die abs wel willen testen
/▌
Zag het al idd... jammer dat het niet meer werkt met LFStweak maar toch nog best leuk (ABS ook goed geimplementeerdMarzman schreef op woensdag 17 december 2008 @ 22:17:
[...]
Dat kan nog steeds hoor
http://www.liveforspeed.n...ame=LFS_PATCH_Z_TO_Z5.exe
Heeft ook een computer!
/▌
[ Voor 26% gewijzigd door bartvl op 18-12-2008 21:46 ]
Life is not about specs, it is about joy!
Klinkt alsof je het potmetertje even moet schoonmaken.Marzman schreef op donderdag 18 december 2008 @ 20:57:
Patch Z8 is vandaag ook uitgekomen. Dat is ook de laatste tot begin 2009.
Bij mij is na 2 jaar en 28227 kilometer mijn rem versleten van mijn Logitech Formule EX. Iemand tips wat je daar nog mee kan doen? Nu wordt mijn rem continu ergens tussen 0 en 10 procent ingetrapt en callibreren helpt niet omdat het continu varieert. Nieuw stuurtje is de beste optie, maar dat zit er even niet in
/▌
Helemaal top! Ik heb het niet eens open hoeven schroeven (gelukkig maar want ik krijg niet alles altijd weer netjes dicht). Een stofzuiger en een beetje perslucht uit een busje erdoorheen en het werkt weer perfectZamorano schreef op donderdag 18 december 2008 @ 22:10:
[...]
Klinkt alsof je het potmetertje even moet schoonmaken.Zo'n busje gecomprimeerde lucht werkt erg goed.
/▌
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq