Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren ook maar even de demo gespeeld en ik moet zeggen ik werd er erg blij van.
Vond die formule BMW erg lekker karren.
Dus hier de vraag: Heeft het nog zin om hem aan te schaffen?
Is er nog voldoende online racegeweld te vinden?
Heb gtr2 en dunt het online aardig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Het spel is nog steeds actief in ontwikkeling dus ik denk dat aanschaffen wel zin heeft. Ik verwacht ook niet dat het heel erg gaat uitdunnen omdat bij elke nieuwe patch er weer mensen terugkomen die even gestopt waren met LFS. Het moet ook niet verder uitdunnen want de doelgroep is toch al vrij klein.

Voor pickupraces zitten de servers van CTRA (http://www.raceauthority.com/) altijd vol en er zijn ook voldoende leuke leagues te vinden (11 januari start bijvoorbeeld absolute-beginners.nl weer met een nieuw league).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren begonnen met de eerste kilometers als toekomstig racemonster.
Even online bekeken maar hier werd mijn ego steeds kleiner.
Op de baan die ook in de demo zit word ik helemaal zoek gereden met die uf1 auto's (heb nog geen setups)
Die auto's scheuren door bochten en ik glij door bochten.

Wat ik wel een beetje jammer vind is dat de singleplayer ruk is.
Even lekker met de AI rondjes crossen is er niet bij, allemaal japanse kamikaze coureurs.

Maar ik heb niet te klagen het was ver na bedtijd dat ik bedacht had dat het tijd was om naar me mandje te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boredgeestje
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:00
Voor setups kun je altijd terecht bij :
Het Team INFERNO setup field.
Je kunt vaak uit meerdere setups per track/auto combinatie kiezen.

Voor de snelste kiezen is niet altijd even handig, vaak zijn het hotlap setups waardoor je het in een race niet zo lang met de bandjes e.d. uithoudt.

This post was created with 100% recycled electrons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-10 13:40
ik zou op de CTRA Race 1 server beginnen. Leuke banen en makkelijk te besturen auto's. Ik ben er ook regelmatig te vinden onder de nick Monstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWBoes
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:46
Ik speel nu al enkele jaren met regelmaat lfs maar helaas nog steeds de demo. wil al sinds het begin overstappen naar S2 maar door omstandigheden (eerst niet online kunnen betalen en nu geen internet op pc om te activeren) is het er nog steeds niet van gekomen.

maar nu ik m'n g25 heb wil ik toch wel wat meer auto's dan die 3. ik heb wel op internet gezocht of er een mogelijkheid was maar vondt alleen maar torrents (die ik niet kan downloaden) met achterdeuren (als men begrijpt wat ik bedoel ;) ).

Is er ook nog een legale manier om dit te doen of is de enige oplossing iemand vragen om die achterdeur voor mij open te maken?

Flickr - Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Kopen? Neem dan je PC mee naar een vriend en activeer hem dan daar. Je moet er wel iets voor over hebben! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12:06
FiXeR.nl schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 12:14:
Kopen? Neem dan je PC mee naar een vriend en activeer hem dan daar. Je moet er wel iets voor over hebben! :)
idd, en LFS is 1 van de weinige spellen die het echt waard is ;) en zo duur is het tegenwoordig niet meer. +- 30 eu dan heb je hem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:34

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Als ik het goed lees dan heeft hij hem dus wel gekocht maar geen internet om hem te activeren, erg jammer. De enige oplossing is denk ik: zoek internet.

Life is not about specs, it is about joy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Laatst online: 17:23

DaWaN

'r you wicked ??

GWBoes schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 11:37:
Is er ook nog een legale manier om dit te doen of is de enige oplossing iemand vragen om die achterdeur voor mij open te maken?
Achterdeur gewoon open maken :) Als je offline speelt maakt dat niet uit, voor je geweten koop je het spel dan gewoon :)

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt geen internet 't is 2009..., maar je wil wel een spel spelen wat eigenlijk volledig op multiplayer gericht is? Single player is er niks aan, de AI is dom en hotlappen gaat ook vervelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWBoes
Verwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 15:44:
Je hebt geen internet 't is 2009..., maar je wil wel een spel spelen wat eigenlijk volledig op multiplayer gericht is? Single player is er niks aan, de AI is dom en hotlappen gaat ook vervelen.
Als ik op die manier zou denken zit ik straks alleen nog maar aan het patiencen. Een heleboel spellen die ik speel zijn veel leuker online maar je moet toch wat.

De reden dat ik geen internet meer heb is omdat mijn huisgenoot gestopt is met het redistribueren van internet omdat bepaalde personen te krenterig waren om 10 euro per maand te dokken. Ik heb nu al meerdere malen een internet abonnement aangevraagd maar die providers komen elke keer met het excuus dat de koperlijnen bezet zijn :( .

Flickr - Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
GWBoes schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 16:42:
[...]Ik heb nu al meerdere malen een internet abonnement aangevraagd maar die providers komen elke keer met het excuus dat de koperlijnen bezet zijn :( .
belletje plegen naar KPN oid?
of je oude provider..

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
DaWaN schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 15:15:
[...]

Achterdeur gewoon open maken :) Als je offline speelt maakt dat niet uit, voor je geweten koop je het spel dan gewoon :)
En als iedereen dit doet, ligt straks de ontwikkeling van het spel dus stil. Je bent hem gewoon aan met aanmoedigen de game te kraken? lijkt mij niet helemaal de bedoeling van dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:51

scorpie

Supra Addict

Wat nou als jij op persoonlijke titel naar je huisgenoot gaat en zegt dat jij de helft van internet wilt dokken? Je hebt al te kennen gegeven gewoon voor internet te willen betalen (aanvragen bij provider), dus waarom niet? Jij was toch niet te krenterig om (toen die 10 euro) te betalen?

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Laatst online: 17:23

DaWaN

'r you wicked ??

Tommzz schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 22:13:
[...]
En als iedereen dit doet, ligt straks de ontwikkeling van het spel dus stil. Je bent hem gewoon aan met aanmoedigen de game te kraken? lijkt mij niet helemaal de bedoeling van dit topic.
Nee natuurlijk niet, swieso als je online wilt dan moet je het spel gewoon kopen.
Maar als je het spel crackt dat verschilt het offline geen ene moer met een legale versie, als je het spel gewoon koopt dan is er toch niets aan de hand ? Sterker nog, de keuze is tussen kopen of niet kopen, als iemand het nu niet koopt omdat hij het niet kan spelen dan helpt een crack toch voor de verkopen. Zodra internet werkt ga je gewoon over, dan heb je de updates tenminste altijd, kun je lekker gaan racen in multiplayer.

LFS niet kopen is simpelweg vrij zinloos aangezien offline vrij snel gaat vervelen.

Het zou trouwens wel weer aardig zijn om weer ontopic te gaan :) Weet iemand wanneer de nieuwe patch uitkomt ? Ik wel zin om een beetje met die Scirocco te rijden :)

[ Voor 8% gewijzigd door DaWaN op 06-01-2009 23:07 ]

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sweikese
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-04-2019
ik tuf af en toe ook een rondje :+

Afbeeldingslocatie: http://www.lfsworld.net/isonline.king-of-the-hill.gif

username: king-of-the-hill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-10 22:43
http://ab-league.windos2k.com/news.php

Vanaf 18 januari start op deze 'beginners site' de Open S2 league. Erg leuk, erg gezellig en weer n ouderwetse pot hard racen :) Elke zondagavond een race.

Vorig seizoen op de ovals een safetycar geintroduceerd:
http://www.sendspace.com/...e.com/file/21cf5w%3C/a%3E

Hier een filmpje over de Le Mans race (1 uur racen) op Westhill. Deze races zijn 1x per maand.

http://video.google.com/v...3433691890544506510&hl=en

Verder is er nog de Formule competitie met FBM, FOX, FO8 en BL1 :)

Erg 'alive and kicking'!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 29-10 17:40
sweikese schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 11:58:
ik tuf af en toe ook een rondje :+

username: king-of-the-hill
Ik heb je toegevoegd aan de openingspost.

Overigens heb ik al erg lang niet meer Live for Speed gespeeld. Deels omdat mijn PS3 me bezig houdt en deels omdat er gewoon te lang geen updates zijn verschenen. Ben erg benieuwd waar de game over half jaar staat maar zo'n Scirocco update kost volgens mij teveel tijd van het (te) kleine ontwikkelteam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.lfsworld.net/isonline.FiXeR_nl.gif

Voeg mij ook maar toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Mjah ik ben al afgehaakt toen de clutch werkte. Het is gewoon niet fijn rijden met keyboard en muis om steeds die clutch in te drukken. Volgens mij is er tegenwoordig wel een autoclutch, maar m'n videokaart heeft het begeven van m'n pc waar ik het toen op speelde en ik heb een macbook pro als desktop vervanger gekocht en ik ga niet steeds booten naar windows om een paar rondjes te rijden.

Nee, enige racegame die ik nu nog af en toe speel is Gran Turismo 5 Prologue op m'n ps3.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:37
Mja hier is de mijne, doe ook maar in openingspost:
Afbeeldingslocatie: http://www.lfsworld.net/isonline.Gaiajohan.gif

[ Voor 9% gewijzigd door GAIAjohan op 12-01-2009 13:07 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil je racen met corrupte admins?? *O*
Dan is deze league de plek voor jou!! -O-
;( www.absolute-beginners.nl :')
Suc6! :D

Verder echt een topspel :) ik speel m nu al een jaar of 3-4 met verschillende pauzes ertussen. Ben sinds de zomervakantie in 2008 S2 licensed geworden, ook omdat ik toen een G25 gekocht had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slechte reclame is ook reclame :X

Haal die link weg, NU!!!

Greetz, NiscoRacing

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2009 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2009 @ 13:11:
Wil je racen met corrupte admins?? *O*
Dan is deze league de plek voor jou!! -O-
;( www.absolute-beginners.nl :')
Suc6! :D

Verder echt een topspel :) ik speel m nu al een jaar of 3-4 met verschillende pauzes ertussen. Ben sinds de zomervakantie in 2008 S2 licensed geworden, ook omdat ik toen een G25 gekocht had :)
Shogun, als een racer (en je weet wie ik bedoel) zich niet aan de regels houdt en de boel loopt te verzieken, door de servers vol te laten lopen met AI-racers e.d. of door gewoon te lopen vloeken en schelden, ook na enkele waarschuwingen, dan wordt ie helaas gebanned. Wij proberen het voor iedereen een beetje leuk te maken, maar dit kon echt niet. Om ons corrupt te noemen gaat ons veel te ver, wij passen gewoon regels toe en niet meer of minder.
Ik wou dit hierbij even rechtzetten.
Groetjes Starbert, hoofdadmin Absolute-beginners.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je mag gerust zeggen dat het NiscoRacing was hoor.. Maar als sommige racers iemand gebanned willen/wilden hebben, dan was ik het wel denk ik. Door mijn risicovolle (ja, risicovol, niet a-sociaal ofzoo) rijgedrag. NiscoRacing was/IS een van de meest gerespecteerde racers van de league, met zwaar goede skills, en het geduld om zijn hoofd koel te houden in situaties waar anderen helemaal gek zouden worden. Kijk maar eens naar zijn laatste race bijvoorbeeld, of ga maar eens terug naar die goeie ouwe demo-tijd..

En dan ook een topic om de mening van de mede racers te vragen, meteen sluiten, zodat er geen meningen gedeeld konden worden... :X Gelukkig was er nog een poll, die anoniem uitwees dat iedereen NiscoRacing terug wilde.. de laatste keer dat ik keek stond het 26 tegen 6 (4admins+Aid en nog iemand). En ook: Iedereen weet dat een league gemaakt wordt door de racers die erin meerijden..

Pas zat ik in een server, waar ik werd aangesproken door een Engelsman. Hij herkende me van de league, en wilde dolgraag met me racen, omdat hij zag dat ik in die league vrij snel was. Na een paar races legde ik hem uit wat er was gebeurd, en hij deelde mijn mening. Hij wilde de league ook joinen, maar na mijn verhaal, zag hij er toch vanaf. 8)

Zo zie je maar weer, Mond op Mond reclame, blijft de beste (in mijn geval) reclame.

ps. er valt niks recht te zetten, want het besluit kwam zomaar uit de lucht vallen, zonder enige waarschuwingen naar de rijder(s) toe. Het "schelden" (ik neem aan dat je het "Schelden" in de week van de South City FBM race bedoeld) of eerder gezegd: Het verzet tegen de scheldwoordenfilter, was door mij gestart, en gevoerd, waarin NiscoRacing en meerdere racers mijn mening deelden. Hiervan is NiscoRacing dus de dupe van geworden, om het "recht" op het bannen sterker te maken, waardoor de admins zichzelf eigenlijk hebben ingegraven, omdat we zo kunnen bewijzen dat alles niet is zoals de admins beweren dat het is.

De enigen die dus iets recht te zetten hebben, zijn wij in ieder geval niet (Figure It Out Yourselfs).

Daag Starbert :w
Toch leuk dat je ook de moeite hebt genomen om speciaal voor deze post een account aan te maken d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om even te benadrukken om welke scheldwoorden het ging "WTF" en "OMG" waarin OMG dus wel een scheldwoord is en OMFG niet.. Dus normaal oh my god, is wel schelden, en oh my F*cking god, is geen schelden... natuuurlijk...

Ps. Starbert en de admins: Heel sportief om DutchShogun meteen uit de Closed League te gooien. Petje Af! vrijheid van meningsuiting komt niet in jullie woordenboek voor :?

Niet dat hij er nog in ging rijden... daar niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:26

Arfman

Drome!

Ga elkaar even lekker via MSN/IRC de huid volschelden ofzo? Sjees, dit lijkt wel de eerste weken van de CityDriving servers, toen ik elke dag 5 mensen moest bannen :')

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arfman schreef op maandag 12 januari 2009 @ 23:56:
Ga elkaar even lekker via MSN/IRC de huid volschelden ofzo? Sjees, dit lijkt wel de eerste weken van de CityDriving servers, toen ik elke dag 5 mensen moest bannen :')
Eigenlijk heeft dit niks met schelden of iets te maken, het is gewoon dat Sommige admins denken dat ze Superior zijn, en hun fouten niet durven toe te geven.. Soms zet het succes van een League mensen aan tot rare en onverwachtte dingen, als er opeens een punt van frictie op komt dagen, en de "Populariteit van de league" op het spel staat.

Schelden is het niet, kinderachtig wel, zeker omdat de admins ruim boven de adolescentengrens zitten. (laat ik het zo maar formuleren ;))

Anywhere, waar waren we? Dat LFS inderdaad een supergoed spel is :)

Ik zit vol spanning af te wachten op de nieuwe patch! Ik heb al veel nieuwe Hi-Res Scirocco Textures rond zien zweven op het LFS forum. 1persoon maakt die textures, dus na de release zal er hopelijk/denk ik een pack gereleased worden :)

Weet iemand eigenlijk of je bij de Scirocco nog wel Gear Ratio's aan kan passen?? Dat is meestal wat ik meteen doe bij het veranderen van mijn setups. Ik rij met vrij rare (voor de meeste mensen) gearings, maar die zijn voor mij echt perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Eerlijk gezegd kan het mij bommen wat sommige admins denken of wat er in jullie league wel of niet gebeurt .. daar is dit topic niet voor. Leuk als je een league aankondigt ofzo, maar ga onderlinge vetes lekker uitvechten op een ander forum ofzo.

Die Scirocco is leuk, maar weer FWD .. niet echt spannend IMHO.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2009 @ 23:22:
Om even te benadrukken om welke scheldwoorden het ging "WTF" en "OMG" waarin OMG dus wel een scheldwoord is en OMFG niet.. Dus normaal oh my god, is wel schelden, en oh my F*cking god, is geen schelden... natuuurlijk...

Ps. Starbert en de admins: Heel sportief om DutchShogun meteen uit de Closed League te gooien. Petje Af! vrijheid van meningsuiting komt niet in jullie woordenboek voor :?

Niet dat hij er nog in ging rijden... daar niks van.
offtopic:
Ik vind het jammer dat jullie er uitliggen. Ik heb het niet helemaal meegekregen waarom, maar had het idee dat het bij jou meer lag aan je reactie op de website dan aan het bannen door het filter. Die waarschuwingen zijn daarna namelijk allemaal weer gereset. Ik vond het scheldwoordenfilter ook overbodig. Er werd bijna niet gescholden en een OMG als je na 3 kwartier racen van de baan geduwd wordt vind ik persoonlijk ook niet heel onacceptabel. Maar ik heb me er bij neergelegd, het is niet mijn league, het zijn niet mijn regels dus dan kan het wel eens gebeuren dat er iets gebeurd waar je het niet mee eens bent. Het zoeken naar woorden die wel mogen (OMFG) is wel een beetje flauw en grensverleggend.

DutchShogun is ook niet uit de league gegooid. Die is er zelf uitgestapt na dat gedoe met jou.

Ik hoop dat het binnenkort weer over de Scirocco gaat. Er zal toch binnenkort wel een testpatch komen met die auto :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Ik heb zin in de Scirocco. Alleen jammer dat hij "minimaal" te tunen is. :'( En komt ie met DSG bak of handbak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 12:55:
[...]
1. Ik heb het niet helemaal meegekregen waarom...

2. DutchShogun is ook niet uit de league gegooid. Die is er zelf uitgestapt na dat gedoe met jou.

3. Ik hoop dat het binnenkort weer over de Scirocco gaat. Er zal toch binnenkort wel een testpatch komen met die auto :)
1. Inderdaad, niemand wist er iets van behalve de admins en Aid (waarom nu toch steeds Aid erbij?? huh huh? :') )

2. Ik ben er inderdaad onofficieel uitgestapt, maar ik stond nog in de lijst van de closed league.. een kwartier na mijn post, ben ik uit die lijst verwijderd, en zijn comments op die newspost uitgezet (Censuur??). Ik denk om zeker te weten dat ik ook niet meer mee zal rijden. (Wees maar niet bang :9 )

En inderdaad, na het scheldwoordenfilter-incident, zijn alle bans opgeheven, sindsdien is NiscoRacing niet meer in de server geweest. Aan het eind van de league wilde hij het weer proberen, maar zijn inzet werd zo beloond.

3. Ik denk eerlijk gezegd niet dat de Scirocco in een Testpatch komt. Die bewaren ze echt voor het laatst, om iedereen nog in spanning af te laten wachten. Ook denk ik dat omdat: Mochten ze een buggy auto uitbrengen, dan denkt iedereen meteen: pffff, daar ga ik echt nie mee rijden.. Er klopt niks van! Dat kan ze racers kosten, en Volkswagen zal met een buggy auto denk ik ook niet blij zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 15:19:
[...]

3. Ik denk eerlijk gezegd niet dat de Scirocco in een Testpatch komt. Die bewaren ze echt voor het laatst, om iedereen nog in spanning af te laten wachten. Ook denk ik dat omdat: Mochten ze een buggy auto uitbrengen, dan denkt iedereen meteen: pffff, daar ga ik echt nie mee rijden.. Er klopt niks van! Dat kan ze racers kosten, en Volkswagen zal met een buggy auto denk ik ook niet blij zijn.
Ik denk het wel. Vooral omdat de laatste testpatch heeft aangetoond dat het nodig is een publieke patch uit te brengen (de patch waarna alles werd uitgesteld). Het zal wel bij de laatste geplande patches zitten omdat ze willen dat hij af is (om de redenen die je zelf aangeeft).
FiXeR.nl schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 13:01:
Ik heb zin in de Scirocco. Alleen jammer dat hij "minimaal" te tunen is. :'( En komt ie met DSG bak of handbak?
Ik denk een handbak. Er stond niks dat ze bezig waren een automatische versnellingsbak te simuleren. Het lijkt me ook leuker om te racen met een handbak.
Dat hij minimaal te tunen is vind ik wel positief. In cupraces kunnen ze ook niet al te veel aan de instellingen van een auto veranderen.

[ Voor 24% gewijzigd door Marzman op 13-01-2009 20:27 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
bweh.. nog steeds geen update :'(
* frankivo kijkt sipjes

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frankivo schreef op maandag 26 januari 2009 @ 01:34:
bweh.. nog steeds geen update :'(
* frankivo kijkt sipjes
muahhh, ik zeg eind februari.. ik vermaak me tot dan toe wel :P

heeft iemand dit weekend trouwens de 24uurs race gevolgd?? ik wel :D was echt vetttttt Mercury en #Low zaten na 23en een half uur 2seconden van elkaar af!!! echt insane gewoon! maar door de laatste kwartier viewers, was de stream down... dus heb ik de grote finale gemist :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2009 @ 14:57:
[...]

muahhh, ik zeg eind februari.. ik vermaak me tot dan toe wel :P

heeft iemand dit weekend trouwens de 24uurs race gevolgd?? ik wel :D was echt vetttttt Mercury en #Low zaten na 23en een half uur 2seconden van elkaar af!!! echt insane gewoon! maar door de laatste kwartier viewers, was de stream down... dus heb ik de grote finale gemist :(
Eind januari gaat niet meer lukken nee, daarvoor is het te stil :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05:47

Appie

F1RST Racing

Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2009 @ 14:57:
Ja ik, als admin (ben 1 van de organisatoren) en als support(er) (F1RST Racing).

You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Appie schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 23:47:
[...]

Ja ik, als admin (ben 1 van de organisatoren) en als support(er) (F1RST Racing).
jammer dat F1RST al snel Disconnections kreeg :( Ze stonden inderdaad bovenaan de standings.. Nu niet meer helaas :( Weg is de Nederlandse hoop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
Verwijderd schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 13:53:
[...]

jammer dat F1RST al snel Disconnections kreeg :( Ze stonden inderdaad bovenaan de standings.. Nu niet meer helaas :( Weg is de Nederlandse hoop :P
Vergeet de GT2 klasse niet he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-07 23:16

Bio

Zo ik doe ook mee sinds ik een g25 heb.

Afbeeldingslocatie: http://www.lfsworld.net/isonline.johann3s.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosaics.Ruled
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13:29
Afbeeldingslocatie: http://www.lfsworld.net/isonline.exssnl

Als ik dan online ben mogen jullie 't best zien hoor :o
Zit eigenlijk altijd op de servers van Redline, en anders op de liefelijk door Arfman gegeven cruise servers, al doe ik dat laatste echt zelden.

Ik ben echt beniewd naar de Scirocco! Hoop dat ie snel uitkomt, dan ben ik weer wat vaker online te vinden denk ik zo. Ben een tijd lang FOX addict geweest, daarna FBM op SO6 maar 't is nu allemaal effe iets minder door school.

Ach, ik race hopelijk nog een keer tegen jullie :) (en verlies waarschijnlijk :P)

edit:
hoe fix ik die link netjes O-)

edit:
² Thanks!

[ Voor 9% gewijzigd door Mosaics.Ruled op 02-03-2009 02:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

code:
1
[img=76,16]http://www.lfsworld.net/isonline.exssnl[/img]

Ik hoop ook dat die Scirocco snel komt. Het zal vast wel deze maand zijn, anders kan ik het geen begin 2009 meer noemen :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
ik vind het wel jammer dat de ctra servers niet meer werken. Merk dat ik een stuk minder race nu. Waar rijden jullie meestal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik rijd alleen nog in de formula en lemans league van absolute-beginners.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
Leagues zijn altijd net op de dagen dat ik vaak niet kan. Rijdt meestal wel op donderdagavond de 1 hour race op Dead Man Racing server. Deze week de RAC op FE green rev. Wat een poep auto :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
Rpol schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 11:31:
Leagues zijn altijd net op de dagen dat ik vaak niet kan. Rijdt meestal wel op donderdagavond de 1 hour race op Dead Man Racing server. Deze week de RAC op FE green rev. Wat een poep auto :D
hmm.. donderdagavond klinkt wel interessant :)
vanavond ff kijken of ik hier wat meer info over kan vinden :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosaics.Ruled
Rpol schreef op maandag 02 maart 2009 @ 16:03:
ik vind het wel jammer dat de ctra servers niet meer werken. Merk dat ik een stuk minder race nu. Waar rijden jullie meestal?
Redline, en zover ik 't heb meegekregen is CTRA down omdat de beheerder het niet meer zag zitten? Weet niet of dit klopt, Redline <-> CTRA is niet echt een vlekkeloos is zoals sommigen misschien weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

eXSs schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 11:45:
[...]

Redline, en zover ik 't heb meegekregen is CTRA down omdat de beheerder het niet meer zag zitten? Weet niet of dit klopt, Redline <-> CTRA is niet echt een vlekkeloos is zoals sommigen misschien weten.
Ja de beheerder zat tegen een burnout aan. Ik kan me er ook wel iets bij voorstellen.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
Marzman schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 18:02:
[...]

Ja de beheerder zat tegen een burnout aan. Ik kan me er ook wel iets bij voorstellen.
werd dat door slechts één persoon onderhouden dan?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

frankivo schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 20:06:
[...]

werd dat door slechts één persoon onderhouden dan?
SamH geeft zelf aan van wel. Het is een doorontwikkeling op het STCC systeem wat Becky Rose had gemaakt en die is ook boos dat ze geen credits kreeg in het bericht van SamH. Gaat nergens over want zelf was ze toen ook gestopt met de STCCservers om dezelfde reden. Als het niet je baan is kun je iets waar heel veel tijd in gaat zitten maar een beperkte tijd volhouden.

[ Voor 3% gewijzigd door Marzman op 07-03-2009 18:57 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
net weer eens (na 2 maand!) paar rondjes gedraaid op Blackwood GP.
twee korte racejes van elk 5 ronden.

maar.. die chirocco duurt wel lang zeg :(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-08 08:01

El_Quedro

Pininfarina

Ja, dat vind ik nou ook..

Als ze het maar goed implementeren ;) Ik speel het ook pas weer sinds een aantal maanden, maar hield wel de site een beetje in de gaten..

Moet overigens zeggen dat de Destruction Derby servers heerlijk zijn om even lekker af te reageren :) Lekker domweg je overal tussendoor persen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht dat er voor LFS geen topic was aangemaakt op het forum. Maar gelukkig is het beste sim racing spel wel bekend op GoT. Zijn er nog actieve GoT-ers op LFS? Ik zit nu zelf in een deens/belgisch/nederlands team. Mijn doel is langzaamaan beter te gaan worden, en zou graag ervaringen willen horen van mede tweakers die ook op LFS bezig zijn/weer begonnen zijn.

Die Chirocco willen ze natuur getrouw neerzetten, dus dat vergt even wat meer inspanning, ze willen er geen super auto van maken, maar wel ff wat gladder dan de huidige instap modellen.

Jammer man, om te zien dat dit niet zo'n grote bekendheid geniet op GoT. Had stiekem de hoop dat mocht ik mijn niveau weer op kunnen pakken iets met mede GoT-ers op te starten. GoT leagues etc. :) lijkt me een beetje ver weg. Jammer. Competitie leer je van, en wellicht komen er goede dingen van.

Mochten er mensen zijn die LFS weer willen op pakken, laat je horen, ben er graag bij! Wil eventueel zelf ook wel wat opstarten, maar dan moet er wel animo voor zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
Zet maar een kleine funcompetitie op ;) Mocht ik kunnen doe ik zeker mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik doe misschien wel mee, ligt er een beetje aan wanneer het is en hoe druk ik het heb (zit in een competitie waarin ik de laatste twee races ook niet mee heb gedaan door tijdgebrek).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
ik heb wel weer eens zin om te racen (H)
denk dat er best wat GOT-ers mee willen doen als het enigszins serieus aangepakt wordt.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Heb het spel eergister weer geinstalleerd sinds december, omdat ik wachtte op de Scirocco.. Maargoed, het rijdt wel weer lekker :), al wacht ik toch met smart op de scirocco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja precies, maar er zijn geen GoT servers as of yet? Dan wil ik even kijken of het leuk is (het moet dan vooral financieel leuk blijven, ik weet niet of ik er extra spul voor nodig heb) om zelf een server op te zetten. Ik maak momenteel de website voor ons kleine teampje, dat is er al wel :+.

Wat ik dan zou willen is even vragen wie er trek in heeft, dus een lijstje te maken met diegenen die geïnteresseerd zijn. Er is geen moeten aan, dus als je naam er bij staat en je kan ff niet dan is het ook prima. Wil wel weten of het loont :)

@ FrankTM
Ik val nu een beetje binnen, dus heb niet alles gevolgd maar zijn er nog fervente GoT LFS-ers? Ik kon het me zo voorstellen dat mocht dat het geval zijn een tweaker hier of daar al zelf een servertje had opgezet.

Ik rij zelf nu mee met de TDRT League (Deens initiatief), en wil graag instappen in de Belgische lfs league. Ook dit weer omdat ik weinig tegenkom op Nederlands gebied.
Deze twee zie ik dit seizoen (weet niet hoelang ze duren) toch als leerperiode. Ben er een tijd uit geweest en daarom lang niet meer zo goed als ooit :) Ik heb grofweg 11000km gereden, maar dat word gestaag meer nu ik toch eindelijk ergens mag mee racen met een doel. (er zijn natuurlijk grotere fanatiekelingen, bescheiden aantal km's ik weet)

LFS World name: Enzo Matrix

Nogmaals. Ik wil er best naar kijken of ik een server op kan zetten, en als dat financieel haalbaar is dan komt die competitie vanzelf :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2009 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

De server kan op elke oude pc draaien als je genoeg bandbreedte hebt. Ik heb hem zelfs op een oud VIA ding op 500mhz dacht ik gedraaid (geemuleerd met wine zelfs) en dat ging prima al was het nooit druk op die "server".

Er wel ooit een Gotserver geweest volgens mij in de begintijd van LFS, maar het ontwikkeltraject staat veel mensen tegen (ik vind het ook wel weer iets hebben hoe ze het aanpakken met zijn drieën tegenover de grote uitgevers, al heeft het inderdaad nadelen)

[ Voor 37% gewijzigd door Marzman op 03-04-2009 17:54 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie

Appie

F1RST Racing

Er zijn wel een paar verwente LFS racers op GoT (waaronder ikzelf). Simracing.nl hostte altijd LFS.nl, al ligt dat momenteel een beetje stil omdat de gang er een beetje uit was. Verder zijn er genoeg leagues (onder league section) waar je in kunt stromen (ben zelf admin bij een paar leagues waaronder Masters of Endurance - inclusief live broadcasting, zelfs de 24h werd in zijn volledigheid uitgezonden).

Ook zijn er genoeg teams (zelf onderdeel van F1RST Racing), rijden in een team maakt het wat aantrekkelijker om door te zetten, je gaat vaker trainen, set development, stint keuzes etc zijn leuker om te doen met een paar mensen, helemaal als je TS of Ventrillo gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja goed, Ik ik heb hier geen aparte machine staan voor server doeleinden, en mijn inet is van Upc, dus die presteren het wel eens om van 1mb/s naar 200kb/s te gaan of erger, en dat wil je niet als host (Ik heb t bij mn newsleecher wel eens gevolgd). Dus dat moet dan allemaal ff aangepakt worden.

F1RST doet geen recruiting of wel? :) kan me herinneren dat ik op de site gekeken heb, of in ieder geval op t LFS forum.

Algoed nu zit ik bij een team en proberen we wel op gezette tijden te oefenen, dus ik kom er wel steeds beter in te zitten.

@ Marzman
over welk ontwikkelproject hebben we t dan? Ik vind het spel zelf enorm realistsch, en ze moeten ook niet om de week wat erbij gooien, dan went niemand aan de auto's en is een cup met een bepaalde auto dan al snel weer oud. En het belangrijkste is dan dat de setup waar je je voor in het zweet werkt dam elke keer verandert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 12:18:
@ Marzman
over welk ontwikkelproject hebben we t dan? Ik vind het spel zelf enorm realistsch, en ze moeten ook niet om de week wat erbij gooien, dan went niemand aan de auto's en is een cup met een bepaalde auto dan al snel weer oud. En het belangrijkste is dan dat de setup waar je je voor in het zweet werkt dam elke keer verandert.
Ergens in 2003 is de final van S1 gereleased en sinds die tijd zijn ze dus al bezig met S2. Zes jaar is best een lang ontwikkeltraject (en het zit nog in alpha ;) ). Volgens mij zijn er twee auto's bijgekomen (ik weet het niet zeker, ben zelf ergens in 2006 weer ingestapt in LFS) en nu dan de Scirocco die zelfs weer aan de S1 content toegevoegd wordt. Je kan toch niet ontkennen dat dit afwijkt van hoe andere ontwikkelaars dit aanpakken? ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja inderdaad, maargoed, alles is tegenwoordig beta en alpha. Jezelf een beetje indekken hoort erbij. Ik vind het al heel wat dat ze de bugs aanpakken. Duurt inderdaad wat lang. Maar wat er is, zit goed in elkaar. Zolang ze het nog realisme heeft ten op zichte van wat er op de markt is (Grid, en wat is er dan nog meer? race07+update?) vind ik het prima.

Je hebt inderdaad gelijk dat het anders dan anders is, nu ik er zo over denk :) Maar ik vind het nog te leuk. Ik speel Grid ook, maar kan dat niet spelen met mn stuurtje ik kan er niet aan wennen, zo Arcade. Met als gevolg dat Grid niet online te spelen is, want er zijn er zat die het stuurtje in Grid wel onder de knie hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fmb
  • Laatst online: 26-10 13:27

fmb

Heb alweer een half jaar niet gereden, wordt weer eens hoog tijd! :)
Jammer dat de CTRA servers er niet meer zijn: http://www.lfsforum.net/showthread.php?t=53900

[ Voor 17% gewijzigd door fmb op 05-04-2009 22:53 ]

WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-10 18:26
GWBoes schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 16:42:
[...]

Ik heb nu al meerdere malen een internet abonnement aangevraagd maar die providers komen elke keer met het excuus dat de koperlijnen bezet zijn :( .
Gewoon een analoge lijn aanvragen bij de KPN, die hebben leveringsplicht (dus gaan koper aanleggen voor je), kun je daarna dsl verbinding op aanvragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWBoes
_-= Erikje =-_ schreef op maandag 06 april 2009 @ 11:26:
[...]
Gewoon een analoge lijn aanvragen bij de KPN, die hebben leveringsplicht (dus gaan koper aanleggen voor je), kun je daarna dsl verbinding op aanvragen
Het is nu ook voor mekaar, speel al weer een aantal maanden vrolijk op s2. Voor de geïnteresseerde mijn naam in game is: BravoCorse[NL]

Flickr - Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosaics.Ruled
fmb schreef op zondag 05 april 2009 @ 22:44:
Heb alweer een half jaar niet gereden, wordt weer eens hoog tijd! :)
Jammer dat de CTRA servers er niet meer zijn: http://www.lfsforum.net/showthread.php?t=53900
de [SR] FOX en [SR] GTi servers zijn erg veel belovend als je van wisselende tracks houdt, wil je je meer richten op een track dan zit je ben Team Redline ook goed ;) zou leuk zijn wat bekenden tegen te komen daar.

Verder kom ik eigenlijk nergens, nja soms effe lekker cruisen op de servers van Arfman of een driftje op een random server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat cruisen trekt me totaal niet, maar ik kan ook nog niet echt mee (zonder oefening) met de strakke tijden die online gereden worden. Zou graag een league willen die wat terugkomende racers ondersteund. Ik zie nu teveel leagues die alleen maar racers toestaan die onder een bepaalde tijd zitten. Zelfs offline deze tijd lukt me moeilijk.

Dan kun je zeggen dat je harder moet oefenen, maar ik ben iemand die graag online gaat om te kijken hoe andere racers de track aanvallen. replays nakijken hoe hard anderen de bochten pakken, etc.

Vanavond weer een league race: kyoto gp reversed, ik denk dat ik achteraan finish, maar dat is gebrek aan voorbereiding. Ben druk bezig om met de groep een trainings planning op te zetten. Helaas is het moeilijk de groep tegelijkertijd op TS te hebben. Misschien ff de groep door elkaar husselen en kijken wie er echt tijd wil investeren. Ben alleen bang dat de groep dat wat klein word. Casual gaming ftw, vind ik echt, maar om leuk mee te komen is een beetje training wel gewenst, en ik vind 1 uur per dag of zeg 6 uur training per week online nog niet eens zo heel streng. Kijken wie er mee wil.
Vrees dat ik uit moet kijken voor een nieuwe groep of nieuwe racers die willen joinen. Best lastig iets structureels op te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Haha, ik lachte me net rot in de TC Citydriving (Montana) server. Iemand werd gechased door een cop, probeert stoer te doen. Hij ging keihard af en wordt boos. Vervolgens pakt hij de snelste bak en gaat die cop lopen rammen en uit te dagen. De cop zegt dat hij het maar lam vindt van die gast. Die gast wordt nog bozer en ramt nog een keer. De cop zegt "piss off" en de cop wordt gebanned. _O-
Dus ik vraag de admin waarom: "Gewoon omdat ik die gast niet mag" 7(8)7 Lekkere server daar weer.
Cruisen is lam geworden met al die admins die denken dat ze god zijn _O- .

Ik ga weer rallycrossen :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie

Appie

F1RST Racing

Overigens heeft Sonicrealms Racing nu een tweetal race server lopen (inclusief standings) voor zowel de fox als de gti. edit: wat eXSs zei dus ;P

[ Voor 9% gewijzigd door Appie op 15-04-2009 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

FiXeR.nl schreef op woensdag 15 april 2009 @ 20:09:
Haha, ik lachte me net rot in de TC Citydriving (Montana) server. Iemand werd gechased door een cop, probeert stoer te doen. Hij ging keihard af en wordt boos. Vervolgens pakt hij de snelste bak en gaat die cop lopen rammen en uit te dagen. De cop zegt dat hij het maar lam vindt van die gast. Die gast wordt nog bozer en ramt nog een keer. De cop zegt "piss off" en de cop wordt gebanned. _O-
Dus ik vraag de admin waarom: "Gewoon omdat ik die gast niet mag" 7(8)7 Lekkere server daar weer.

Heb je daar toevallig een replay van, of weet je de LFS namen van de betrokkenen? Die krijgen dan meteen een lifetime ban. Ik heb ze die server "gegeven" toen ik nog veel LFS speelde, maar heb de dagelijkse admintaken overgedragen aan het [TC] team, maar met dit soort uitwassen wordt ik daar niet heel vrolijk van :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Wat is het trouwens ook voor belachelijke uitstel dit? November die Scirocco aangekondigd, december nog wat ofzo, en in april nog steeds niet .. Ik weet heus wel dat Scawen in z'n eentje is, maar kondig het dan nog niet aan als het niet af is enzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

scorpie schreef op donderdag 16 april 2009 @ 00:03:
Wat is het trouwens ook voor belachelijke uitstel dit? November die Scirocco aangekondigd, december nog wat ofzo, en in april nog steeds niet .. Ik weet heus wel dat Scawen in z'n eentje is, maar kondig het dan nog niet aan als het niet af is enzo..
Nou ja aangekondigd. Het waren users die doorhadden dat LFS met die auto op een gameconvention werden gebruikt en Scawen heeft daar op gereageerd en er maar een officieel bericht van gemaakt omdat het zo veel belangstelling had. Ik denk dat het ook meteen de laatste keer is dat hij zoiets gedaan heeft ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

22ste van de 26. FXO, mijn snelste tijd 2:03 (3% op luchtinlaat, FXR en FXO's).
In deze league is er een regel dat de inhalende partij van de lijn af moet en ervoor moet zorgen dat beide auto's veilig verder kunnen. Die regel werkt dus niet. probeer eens een fxr aan te zien komen en dan net in de bocht. mijn achterkant was zo plat als een dubbeltje. Vreemd dat het me in de eerste race wel is gelukt om heelhuids te finishen.

Ons team gaat zich nu richten op de Belgische league, ook omdat deze op een zondag plaats vind, dat komt iedereen beter uit.

Edit: Ik dacht dat er 2 mensen achter LFS zaten, of richt die ander zich puur op het forum?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2009 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie

Appie

F1RST Racing

Scawen is verantwoordelijke voor het programeren (o.a physics), Victor (Nederlander overigens) beheert alle websites & forums en Eric doet voornamelijk het intereur (maar is vrijwel nooit online).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aan het interieur van de wagens mogen ze wel eens wat doen, als er ooit een update is, dan mag die vooral daarvoor bedoeld zijn. die Scirocco mag van mij nog wel ff wachten. Denk dat ie tussen de xfg en xfr valt (realistisch gezien)? Dat heeft toch niet zo mijn voorkeur, die klasse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Dat gebeurt ook. Sommige interieurs zijn in de laatste patch al geupdate, anderen moeten nog.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Snap niet dat ze in al die jaren niet een wat groter team gebouwd hebben. Ze zouden enorm van de community kunnen profiteren maar in plaats daarvan loopt Eric de posters een beetje af te zeiken omdat ze zich afvragen waar de scirocco toch blijft.

Met het laatste nieuwsbericht op de homepage van 15 december met daarin de toezegging ze 'early 2009' een goede patch uit zullen brengen, beloofd de communicatie niet veel goeds. Ik bedoel, keep us updated! Over 2 weken is het 6 maanden geleden dat ze wat van zich hebben laten horen op de homepage (www.lfs.net). En dat was nog slecht nieuws ook! Niet echt goede reclame, dus.

Ik ben echt een enorme fan van LFS; cruisen is errrug leuk en het racen is geweldig. Maar het zou meer bij de ontwikkelaars moeten leven (en dat moeten ze ook uitdragen).

[ Voor 12% gewijzigd door Room42 op 02-05-2009 01:58 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 29-10 17:40
klopt, sjaak. Helaas heb ik door ontbreken van grote updates LfS al bijna half jaar niet meer aangeraakt. Niet omdat huidige product niet leuk is maar het voelt met aantal zaken gewoon nog niet af...

Scawen (programmeur) was ook druk bezig met zijn huis, Eric (modeller) werkt altijd al op een erg laag tempo imho. Zijn modellen van zowel baan als auto's zijn wel goed maar kan me nauwelijks voorstellen er zo lang mee bezig te zijn (ervan uitgaande dat hij fulltime aan Live for Speed werkt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

De sim raakt wel steeds verder af en wordt daarmee denk ik steeds complexer. Waardoor ze meer werk moeten verzetten om kleinere resultaten te boeken. Zelf snap ik niet waarom ze niet gewoon wat bugs fixen (de pakken van de drivers, de slechte interieurs en de bug met de barriers) en verdergaan met S3. Dan hebben ze en meer inkomsten en kunnen ze weer met nieuwere technieken gaan werken.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Het zal best dat het complexer wordt, maar wat ik graag zou willen zien is gewoon een statusberichtje op de homepage ala: "Wij zijn nog bezig met een patch, hij komt uit wanneer hij klaar is". En dan 2weken of een maand later een kleine update waarin de nieuwe dingen verteld worden en dat de patch klaar is wanneer het af is.

Nu horen we al veel te lang niet meer van hun en krijg ík toch wel het idee dat LFS dood is voor de ontwikkelaars. Keep us informed!

Ik denk dat qua coding zij alles té erg willen optimaliseren, ook voor P3 1GHz processors. Van mij mogen ze de grote stap vooruit maken met zware dingen als regen en dan als minimum processor een P4 2GHz.
Ik bedoel, de minimum specs voor LFS zijn nu gewoon pc's uit de steentijd. Diegene die in al die tijd de pc niet heeft geupgraded loopt imo gewoon veel te ver achter.

[ Voor 28% gewijzigd door GAIAjohan op 04-05-2009 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

GAIAjohan schreef op maandag 04 mei 2009 @ 12:46:
Het zal best dat het complexer wordt, maar wat ik graag zou willen zien is gewoon een statusberichtje op de homepage ala: "Wij zijn nog bezig met een patch, hij komt uit wanneer hij klaar is". En dan 2weken of een maand later een kleine update waarin de nieuwe dingen verteld worden en dat de patch klaar is wanneer het af is.

Nu horen we al veel te lang niet meer van hun en krijg ík toch wel het idee dat LFS dood is voor de ontwikkelaars. Keep us informed!

Ik denk dat qua coding zij alles té erg willen optimaliseren, ook voor P3 1GHz processors. Van mij mogen ze de grote stap vooruit maken met zware dingen als regen en dan als minimum processor een P4 2GHz.
Ik bedoel, de minimum specs voor LFS zijn nu gewoon pc's uit de steentijd. Diegene die in al die tijd de pc niet heeft geupgraded loopt imo gewoon veel te ver achter.
Regen gaat er echt niet inkomen. Ze hebben zelf al wat dingen aangegeven die ze nog wilden aanpassen voor het final wordt en daarvan vond ik afbreekbare wings op de formulewagens de opmerkelijkste (niet dat het er niet in hoort, maar ik had het niet verwacht). Het product zoals het nu is, dat is eigenlijk al heel ver af.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:16
FiXeR.nl schreef op woensdag 15 april 2009 @ 20:09:

Ben wel eens een paar keer dat ik het stuur verloor tegen een admin aangereden. Elke keer dat het gebeurde kreeg ik een kick :') Echt een boel trieste gozertjes daar. Die Britse admins tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel ook dit spel nu sinds gisteren (gelijk s2 gekocht)

Op deze server speelt mij broertje heel veel maar je moet gewoon gelijk srry zeggen dan is er niets aan de hand.
Ze willen dat er gecommuniceerd word denk ik. Overal word wat van gezegt en een andwoord op verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 15 juni 2009 @ 09:02:
Ik speel ook dit spel nu sinds gisteren (gelijk s2 gekocht)

Op deze server speelt mij broertje heel veel maar je moet gewoon gelijk srry zeggen dan is er niets aan de hand.
Ze willen dat er gecommuniceerd word denk ik. Overal word wat van gezegt en een andwoord op verwacht.
Het blijven een stelletje machtgeile admins daar :P . Pas wou ik een slome bak inhalen terwijl ie ineens uiterst links gaat rijden en hij mij de vangrail in drukt. Dus ik stuur er dan maar tegenaan want remmen had geen zin meer.

Hij crasht, wordt boos, en ik word gebanned omdat ik geen sorry wil zeggen voor zijn stomme fout. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Tja. Vroeger was CityDriving leuk, toen Brad en dergelijke nog admins waren (en ikzelf nog actief was). Nu zijn het een stelletje losgeslagen pubers, maar ik krijg het ook niet over m'n hart om die servers offline te halen, er spelen best veel mensen op en er zitten honderden uren programmeerwerk in dat InSim systeem ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Tja, dan moet je gewoon het bestuur vervangen. :)

Ik vind het trouwens jammer dat er zo weinig Oval-servers zijn. Je hebt wel die FM server maar dat zijn van die korte races (8 laps). Ik zou het wel leuk vinden om ~20-30 laps met verplichte pitstop te doen :) Maar tegen de AI is het niet te doen. Die gaan gewoon bovenop de rem staan de laatste bocht (zelfs in pro). Wat een zombies zijn dat!

[ Voor 77% gewijzigd door Room42 op 15-06-2009 10:46 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
zombie zou ik ook worden van ovals ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik doe dit sinds gisteren maar heb nog wel last van erg weinig grip in de bochten.
Heeft er iemand een tip voor mij om de auto iets meer op de baan te houden :P
Ik gebruik al snel sturen omdat het anders helemaal geen doen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl
  • Laatst online: 16:34

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Met andere woorden, je rijdt met toetsenbord?

Life is not about specs, it is about joy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-09 06:49
Drift nog steeds dagelijks op de autocross tracks. Zeer verslavend met punten =X Lekker knallen door de bochten in je begrenzer :X

Wacht echt tot het spel moddable wordt :)

[ Voor 14% gewijzigd door Don3k op 15-06-2009 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met toetsenbord, is het lastig competitief te zijn :) het kan wel, want ze staan erbij met de tijden, maar ik raad een stuurtje aan, en daarnaast is een goed begin de setup grid (setup grid lfs in google intypen) (geen holy grail) die je een basis bieden welke je daarna zelf kan uitwerken. Iedereen rijdt anders, dus dat je dan gelijk met een nieuwe setup goeie tijden rijd is niet zo. Maar ze zijn in ieder geval toegespitst op het circuit. Je kan als je het leuk vind ook zelf klooien, het manual downloaden van lfs forum/world en dan gaan pielen. belangrijkste is gear ratio, downforce en banden temp. (in no particulair order)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Met een toetsenbord zou ik niet doen, er zijn wel enkele snelle mensen die met een muis rijden. Dat lijkt me dan iets preciezer. Die mensen zweren ook bij een balletjesmuis omdat optical af en toe opeens vreemd kan doen. Het klinkt mij een beetje vreemd in de oren, maar het is niet een persoon die dat beweerd dus misschien zit er wel iets in (ik gebruik zelf een stuurtje)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-09 06:49
Marzman schreef op maandag 15 juni 2009 @ 11:25:
Met een toetsenbord zou ik niet doen, er zijn wel enkele snelle mensen die met een muis rijden. Dat lijkt me dan iets preciezer. Die mensen zweren ook bij een balletjesmuis omdat optical af en toe opeens vreemd kan doen. Het klinkt mij een beetje vreemd in de oren, maar het is niet een persoon die dat beweerd dus misschien zit er wel iets in (ik gebruik zelf een stuurtje)
Ik gebruik zelf een lasermuis om te driften. Werd perfect en heel precies. Zit stuk meer gevoel in dan een keyboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
klopt, en je kan veel beter mikken in een bocht (analoog sturen)

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Ik heb het nooit gekund, dat sturen met de muis. Ik was vroeger altijd beter met het toetsenbord. Maar met een stuurwiel is natuurlijk altijd beter (qua ervaring. Ik ken hele snelle muisrijders).

[ Voor 28% gewijzigd door Room42 op 15-06-2009 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat hangt ook af van het spel, Grid en Dirt bijvoorbeeld kan ik met geen mogelijkheid met een stuur doen, of het is te licht, of het is veel te zwaar. met geen mogelijkheid lekker ertussen in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Verwijderd schreef op maandag 15 juni 2009 @ 13:17:
dat hangt ook af van het spel, Grid en Dirt bijvoorbeeld kan ik met geen mogelijkheid met een stuur doen, of het is te licht, of het is veel te zwaar. met geen mogelijkheid lekker ertussen in :)
Dat zijn dan ook geen simulaties, alhoewel de marketingafdeling van CM je graag anders wil doen geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt een beetje gelijk, in die zin dat je bij Grid toch aardig waar voor je geld krijgt, en aardig wat simulatie er in zit, maar het grootste gedeelte toch arcade is. Anyhow, het verschilt dus wel een beetje volgens mij.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste