Je mag gerust zeggen dat het NiscoRacing was hoor.. Maar als sommige racers iemand gebanned willen/wilden hebben, dan was ik het wel denk ik. Door mijn risicovolle (ja, risicovol, niet a-sociaal ofzoo) rijgedrag. NiscoRacing was/IS een van de meest gerespecteerde racers van de league, met zwaar goede skills, en het geduld om zijn hoofd koel te houden in situaties waar anderen helemaal gek zouden worden. Kijk maar eens naar zijn laatste race bijvoorbeeld, of ga maar eens terug naar die goeie ouwe demo-tijd..
En dan ook een topic om de mening van de mede racers te vragen, meteen sluiten, zodat er geen meningen gedeeld konden worden...

Gelukkig was er nog een poll, die anoniem uitwees dat iedereen NiscoRacing terug wilde.. de laatste keer dat ik keek stond het 26 tegen 6 (4admins+Aid en nog iemand). En ook: Iedereen weet dat een league gemaakt wordt door de racers die erin meerijden..
Pas zat ik in een server, waar ik werd aangesproken door een Engelsman. Hij herkende me van de league, en wilde dolgraag met me racen, omdat hij zag dat ik in die league vrij snel was. Na een paar races legde ik hem uit wat er was gebeurd, en hij deelde mijn mening. Hij wilde de league ook joinen, maar na mijn verhaal, zag hij er toch vanaf.
Zo zie je maar weer, Mond op Mond reclame, blijft de beste (in mijn geval) reclame.
ps. er valt niks recht te zetten, want het besluit kwam zomaar uit de lucht vallen, zonder enige waarschuwingen naar de rijder(s) toe. Het "schelden" (ik neem aan dat je het "Schelden" in de week van de South City FBM race bedoeld) of eerder gezegd: Het verzet tegen de scheldwoordenfilter, was door mij gestart, en gevoerd, waarin NiscoRacing en meerdere racers mijn mening deelden. Hiervan is NiscoRacing dus de dupe van geworden, om het "recht" op het bannen sterker te maken, waardoor de admins zichzelf eigenlijk hebben ingegraven, omdat we zo kunnen bewijzen dat alles niet is zoals de admins beweren dat het is.
De enigen die dus iets recht te zetten hebben, zijn wij in ieder geval niet (Figure It Out Yourselfs).
Daag Starbert
Toch leuk dat je ook de moeite hebt genomen om speciaal voor deze post een account aan te maken