Het Grote World of Warcraft topic - Deel 101 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.900 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:09

On_E

Housemusic

Visgek24 schreef op maandag 22 januari 2007 @ 17:15:
Hmm, toch vreemd dat ze nu ineens mages gaan nerfen, als ik ergens een nerf had verwacht was het wel bij Hunters en/of Warlocks.

En waar blijft de warrior boost? als iets op het moment een broken class is zijn het wel warriors.
Locks zijn al generfed in 2.03.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:30
On_E schreef op maandag 22 januari 2007 @ 17:19:
[...]

Locks zijn al generfed in 2.03.
Niet alleen in 2.03 zelfs, als meneer Visgek24 het wilt kan ik wel even een lijstje samenstellen hoor :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-10 12:34
Bosmonster schreef op maandag 22 januari 2007 @ 16:50:
[...]

Als je het mij vraagt niet :) Als je dan Affliction spect, ga dan voluit DoT/drain-power. Bijvoorbeeld:

http://www.wow-europe.com...0000000000000000000000000

(wowhead.com ff down helaas)

Hiermee kun je in raids/PvE/PvP gewoon heerlijk DoT's spammen en drainen (kun je oneindig volhouden en doet nog goeie damage ook).

Is wel iets saaier (heb het een tijdje geprobeerd in beta), aangezien je overal dezelfde tactiek voor gebruikt en nog maar een paar knopjes nodig hebt :P
geef je hier nou niet een zooi leuke demon tree dingetjes op? het ziet er een beetje eng uit.. 48 punten in 1 tree.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
BootVluchteling schreef op maandag 22 januari 2007 @ 17:58:
geef je hier nou niet een zooi leuke demon tree dingetjes op? het ziet er een beetje eng uit.. 48 punten in 1 tree.. :X
Check mijn talent build eens zou'k zeggen (die van m'n mage dus) ;)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:11
Vandaag TBC gekocht. Heb 1.5 jaar WoW gespeeld maar het was echt een verslaving op een gegeven moment, dus de knoop toen doorgehakt en gestopt. Gebrek aan vriendin en een veelvoud aan vrije tijd liggen ten grondslag aan mijn aankoop :+

Gewoon een beetje relaxt spelen, lekker questen, levelen, beetje pvp'en. Ga een blood elf mage rollen op Burning Steppes, vrij nieuwe maar wel drukke realm naar het schijnt. En ja, ik speel het spel niet om origineel te zijn. :P

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
mensen vroegen naar m'n talentbuild voor m'n druid... ik denk dat dit em gaat worden:

http://www.wow-europe.com...0125105500001000000000000

wat betreft 't killen van mobs: meestal kill ik ze op de volgende manier:

1) Pounce (lekkere stun, scheelt weer hoop incoming dmg + leuke bleed DoT)
2) Mangle (lekkere dmg + bonus op bleed DoT's)
3) Rake (weer een bleed DoT, ik lijk wel een warlock zo :P)
4) Feral Faerie Fire (kan ook voor Rake komen, ligt er beetje aan wanneer ik moet wachten op energy tick)
5) Rip (finisher, wederom bleed DoT)
6) Mangle totdat ie dood is / eventueel Ferocious Bite als finisher...

't lekkere van die Bleed DoT's is is dat ze armor van de mob negeren en dus geen dmg reduction krijgen :) Als ik m'n Pounce goed time (net voor energy tick) dan kan ik alles tot Rip ongeveer in de tijd proppen dat de mob stunned is

bij easy mobs (leveltje lager dan ik) of bij mobs die gecamped worden door veel mensen (gebeurt tegenwoordig best vaak) dan gebruik ik ook wel es Faerie Fire pull, waarna ik Rake / Mangle doe en meestal finish met Ferocious Bite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen ik ben helaas een wow noob... ik zou graag willen weten wat ik moet doen om met teamspeak op de agrammar server te kunnen praten... wat moet ik daarvoor doen? Kan zelfs geen goede uitleg op google vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-10 12:34
Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2007 @ 20:22:
Mensen ik ben helaas een wow noob... ik zou graag willen weten wat ik moet doen om met teamspeak op de agrammar server te kunnen praten... wat moet ik daarvoor doen? Kan zelfs geen goede uitleg op google vinden...
je moet zelf een server hebben, of er een joinen, en dan mensen er ook op laten komen.. er zijn geen vaste channels..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:58
Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2007 @ 20:22:
Bedoel je met jouw teamspeak client verbinden op de Agrammar realm? Dat is helaas onmogelijk,
je kan met een TS client alleen verbinden met een TS server. Als je bedoelt dat de Aggrammar community zelf een TS server heeft gestart en je kan niet verbinden dan zal je iets precieser moeten zijn omtrent je probleem :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kapoen schreef op maandag 22 januari 2007 @ 20:29:
[...]

Bedoel je met jouw teamspeak client verbinden op de Agrammar realm? Dat is helaas onmogelijk,
je kan met een TS client alleen verbinden met een TS server. Als je bedoelt dat de Aggrammar community zelf een TS server heeft gestart en je kan niet verbinden dan zal je iets precieser moeten zijn omtrent je probleem :)
Ik speel idd gewoon de agrammar server en heb nog nooit teamspeak gebruikt.. ook niet eens gekeken of het dat wel is. Echter word mij via een ander gevraagd of je dat erbij kunt gebruiken en idd als dat zo is wil ik het wel gebruiken.. lijkt me gaaf om tegen een ander te praten. Maar hoe? Als ik je begrijp is de agrammar realm dus geen teamspeak server... dus praten tegen anderen die je nog niet kent is virtueel via het spel onmogelijk of je moet het buitenom regelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2007 @ 20:52:
[...]

Ik speel idd gewoon de agrammar server en heb nog nooit teamspeak gebruikt.. ook niet eens gekeken of het dat wel is. Echter word mij via een ander gevraagd of je dat erbij kunt gebruiken en idd als dat zo is wil ik het wel gebruiken.. lijkt me gaaf om tegen een ander te praten. Maar hoe? Als ik je begrijp is de agrammar realm dus geen teamspeak server... dus praten tegen anderen die je nog niet kent is virtueel via het spel onmogelijk of je moet het buitenom regelen?
Teamspeak heeft in principe helemaal nix met WoW te maken... :P 't is niet mogelijk om zomaar ff met iemand te kletsen in WoW.

Wel is 't zo dat vaak guilds in WoW een eigen teamspeak-server opzetten (volledig buiten WoW om) om met elkaar te kunnen praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de antwoorden jongens, ik heb inmiddels de language-pack voor mijn engelse origineel gevonden om hem spaans te maken. Ziet er naar uit dat ik mijn Spaans de komende tijd goed kan gaan oefenen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:32

Nitai

Live the life you love.

Ik zat laatst met de training points van m'n pet te klooien en nu houdt hij geen goede aggro vast zoals eerst (of heeft dit ook een beetje te maken met die speed normalization?)

Voor de hunters, welke skills voor jullie pets zijn wel handig tijdens het levelen?

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nitai schreef op maandag 22 januari 2007 @ 21:57:
Ik zat laatst met de training points van m'n pet te klooien en nu houdt hij geen goede aggro vast zoals eerst (of heeft dit ook een beetje te maken met die speed normalization?)

Voor de hunters, welke skills voor jullie pets zijn wel handig tijdens het levelen?
Growl, bite, claw, gore zo'n beetje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:30
Zojuist TBC geactiveerd en morgen ga ik dan eindelijk eens rondkijken op Outland!

Is er nog een goede guild op Genjuros (alliance) die een warlock zoekt? Pre-TBC was ik een zeer actieve raider (tier2,2.5,3 gear) en ik ben ook van plan dit in TBC te doen. U roept maar :)

(of ingame: Blackranger)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:32

Nitai

Live the life you love.

Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2007 @ 22:30:
[...]

Growl, bite, claw, gore zo'n beetje :)
Hmm ik ben niet de enige die problemen heeft blijkbaar. http://forums.wow-europe....l?topicId=119112925&sid=1

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 22-08 10:49
Zoals op de screenshot te zien heb ik een FPS dingetje in m'n chatscherm. Heb geen idee welke mod het zou kunnen zijn. Herkent iemand het toevallig? :)

Afbeeldingslocatie: http://img440.imageshack.us/img440/2593/screen5vx.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
Exitium schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 01:32:
Zoals op de screenshot te zien heb ik een FPS dingetje in m'n chatscherm. Heb geen idee welke mod het zou kunnen zijn. Herkent iemand het toevallig? :)

[afbeelding]
ziet er eerlijk gezegd uit als de standaard WoW fps-meter :P (alleen met ander lettertype)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 00:01
Indeed. Probeer eens op ctrl-r te rammen, that should do the trick.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-10 11:14

Thermometer

Whoop Whoop!

Exitium schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 01:32:

[afbeelding]
Dat is gewoon de WoW FPS meter, :P als je op CTRL-R drukt gaat het weer weg, tenzij je rewhisper op CTRL-R hebt staan, dan moet je eerst ff naar key bindings, om het aan een key te bounden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10 19:56

Whuzz

Dodgeball!

cls schreef op maandag 22 januari 2007 @ 17:33:
[...]

Niet alleen in 2.03 zelfs, als meneer Visgek24 het wilt kan ik wel even een lijstje samenstellen hoor :>
Verschil is dat bij locks elke ándere class behalve locks het er mee eens was dat dit hoog tijd was, en elke ándere class behalve locks ook niet anders had verwacht.
Dat de locks dan ineens geschokt zijn als ze een keer generfed worden (en daarna nog steeds overpowered zijn), ligt niet aan Blizz hoor ;)

Behalve warriors hoor je niemand zeggen dat mages overpowered zijn... en toch worden ze generfed...

Arme warriors trouwens... ze hoopten zo dat spellreflect hun redding tegen mages zou zijn.

You cast fireball
Warrior spellreflects fireball
You resist fireball ><

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:49
Thijs schreef op maandag 22 januari 2007 @ 16:00:
[...]
Ten eerste gaat dat hele "ja maar als je weinig +dmg hebt, gaat dat niet op". Ik weet niet wat voor mage jij bent, maar voor elke fatsoenlijke mage wil je toch echt maximale +dmg hebben, gezien dat het *ENIGE* is dat je damage output verhoogd. Nu was dat op lvl 60 nogal lastig te krijgen, maar elke alt die nu naar 70 levelt krijgt ondertussen wel een lekkere hoeveelheid +dmg, want die nieuwe greenies / blues hebben dit keer wél +dmg erop.
Do I need to make things even more clear? :/

Sorry?! Voorbeeldje:
Jij hebt liever een mage met 650 spelldmg / 10crit / 3hit(duimzuigen FTW!) dan een mage met 550 spelldmg / 12 crit / 16% hit?
Als er iets niet klopt aan jouw verhaaltje dan is het dat bovenstaande.. +dmg gear ja. Voor fire zou ik zeggen FTW, maar voor frost ZEKER WETEN niet. +hit heb jij 10x zoveel aan op bosses dan aan je spelldmg. Je realiseert je wel dat je voor elke gemiste frostbolt 1.5k minder dmg doet? Een resisted frostbolt doet geen reet dmg..

Naar mijn weten gaat een +hit voor zo'n 24 speldmg, en crit is helemaal niet boeiend als frostmage... Met een scorchbuildprincipe wil je WEL het maximale uit je gear halen, en dat is dus dmg/crit. Hit is "care" voor firemages. De ignites maken de hit wel goed(en ik kan nu niet zeggen dat ik de 1.5 sec dpsloss nou zou erg vind).

16% hit is leuk, maar zeker *overbodig* als firemage, met 12 kom ik zeer goed mee. Hit = frost, crit is fire.

Nofi...

[ Voor 5% gewijzigd door enira op 23-01-2007 07:47 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
ignites sucken hard nu ze je geen rolling ignites meer kan maken
arcane is nu the way to go imho

maarja, me mage level ik misschien later ooit nog naar 70, eerst me lock, is al lvl 5 inmiddels \o/ :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:02
jarnotjuh schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 07:44:
[...]

Sorry?! Voorbeeldje:
Jij hebt liever een mage met 650 spelldmg / 10crit / 3hit(duimzuigen FTW!) dan een mage met 550 spelldmg / 12 crit / 16% hit?
Als er iets niet klopt aan jouw verhaaltje dan is het dat bovenstaande.. +dmg gear ja. Voor fire zou ik zeggen FTW, maar voor frost ZEKER WETEN niet. +hit heb jij 10x zoveel aan op bosses dan aan je spelldmg. Je realiseert je wel dat je voor elke gemiste frostbolt 1.5k minder dmg doet? Een resisted frostbolt doet geen reet dmg..

Naar mijn weten gaat een +hit voor zo'n 24 speldmg, en crit is helemaal niet boeiend als frostmage... Met een scorchbuildprincipe wil je WEL het maximale uit je gear halen, en dat is dus dmg/crit. Hit is "care" voor firemages. De ignites maken de hit wel goed(en ik kan nu niet zeggen dat ik de 1.5 sec dpsloss nou zou erg vind).

16% hit is leuk, maar zeker *overbodig* als firemage, met 12 kom ik zeer goed mee. Hit = frost, crit is fire.

Nofi...
Het verhaaltje dat spelldmg the way to go is, klopt nog steeds. Alleen datgene wat je erbij wilt hebben int/fire/frost verschilt per spec. Respectievelijk int/crit/hit.

En owja, ignites sucken tegenwoordig.
Firebuild 210% van base dmg
Arcane fire build 280%

En al helemaal als je fireball/scorch/fireblast achter elkaar ticken. Eerst kreeg je daar een mooie ignite uit van 1300 per tick en nu 500 per tick. Zit je dan met je crit rate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 03-10 15:54
Visgek24 schreef op maandag 22 januari 2007 @ 17:15:
Hmm, toch vreemd dat ze nu ineens mages gaan nerfen, als ik ergens een nerf had verwacht was het wel bij Hunters en/of Warlocks.

En waar blijft de warrior boost? als iets op het moment een broken class is zijn het wel warriors.
Speel jij warrrior? Nou ja ben het deels wel met je eens hoor. Die rage nerf is op zich zo wel goed, geen problemen met rage, maar elke class grind sneller dan ik, in echt zuig gear(zelfde lvl enzo) warriors missen geen rage, maar standaard zo'n 200dmg elke hit, crits van 1000 zijn hoog, maar mges critten tot 6000 full buffed, dat haal je dus nooit als warrior, ja execute, maar dat is zo onnuttig, een execute crit van 2k is in 99% van de gevallen voldoende om hem dood te hebben.

ik zou bij warriors graag wat extra attack power zien, zodat de base dmg iets hoger word en de crits ook iets hoger worden. Maar broken zijn warriors allerminst, de rest misschien wel, maar mjin mening is dat warriors de neutrale class horen te zijn. En zo'n class missen ze in wow, gewoon een class waaromheen alles een beetje hangt, ja die class zal dan idd nooit de beste zijn, maar iig ook niet de slechtste.
Whuzz schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 07:39:
[...]

Verschil is dat bij locks elke ándere class behalve locks het er mee eens was dat dit hoog tijd was, en elke ándere class behalve locks ook niet anders had verwacht.
Dat de locks dan ineens geschokt zijn als ze een keer generfed worden (en daarna nog steeds overpowered zijn), ligt niet aan Blizz hoor ;)

Behalve warriors hoor je niemand zeggen dat mages overpowered zijn... en toch worden ze generfed...

Arme warriors trouwens... ze hoopten zo dat spellreflect hun redding tegen mages zou zijn.

You cast fireball
You resist fireball ><
en zelfs als een mage fireball resist is spell reflect nog goed, ik geen dmg, mage moet opletten (en warlock ook, en weet niet of arcane shot een spel is?) dus win je als warrior tijd voor intercept en om ff met flurry rampage en bloothirst op de mage in te hakken, dan is mage ook wel dood.

Het probleem tegen casters is niet zozeer dat je ze als warrior niet neer krijgt, maar meer dat hun burst dmg zo hoog is dat je niet in de buurt kon komen. Nu kan je dat wel omdat casters gewoon fftjes niks kunnen doen.

[ Voor 32% gewijzigd door Kevinp op 23-01-2007 08:35 ]

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Laatst online: 22:02
Kevinp schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 08:29:
[...]

Het probleem tegen casters is niet zozeer dat je ze als warrior niet neer krijgt, maar meer dat hun burst dmg zo hoog is dat je niet in de buurt kon komen. Nu kan je dat wel omdat casters gewoon fftjes niks kunnen doen.
Burst dmg met frostbolt rank 1... right !

Beetje pro mage (ik dus niet) kan een warrior neerhakken met frost bolt rank 1 en niets anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
ImdaMned schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 08:43:
[...]

Burst dmg met frostbolt rank 1... right !

Beetje pro mage (ik dus niet) kan een warrior neerhakken met frost bolt rank 1 en niets anders
Een beetje warrior hakt een mage die alleen maar rank 1 frost bolt gebruikt in de pan door op goede momenten stances te switchen.
cls schreef op maandag 22 januari 2007 @ 17:33:
[...]

doe maar eens dan zal ik een warrior lijstje samenstellen ;). Wedden dat ik win, en ow ja ook graag een lijstje met buffs erbij ik heb die van warriors al klaar

lijstje met warrior buffs:

....

[ Voor 35% gewijzigd door Kevinp op 23-01-2007 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viggen schreef op maandag 22 januari 2007 @ 18:59:
mensen vroegen naar m'n talentbuild voor m'n druid... ik denk dat dit em gaat worden:

wat betreft 't killen van mobs: meestal kill ik ze op de volgende manier:

1) Pounce (lekkere stun, scheelt weer hoop incoming dmg + leuke bleed DoT)
2) Mangle (lekkere dmg + bonus op bleed DoT's)
3) Rake (weer een bleed DoT, ik lijk wel een warlock zo :P)
4) Feral Faerie Fire (kan ook voor Rake komen, ligt er beetje aan wanneer ik moet wachten op energy tick)
5) Rip (finisher, wederom bleed DoT)
6) Mangle totdat ie dood is / eventueel Ferocious Bite als finisher...

't lekkere van die Bleed DoT's is is dat ze armor van de mob negeren en dus geen dmg reduction krijgen :) Als ik m'n Pounce goed time (net voor energy tick) dan kan ik alles tot Rip ongeveer in de tijd proppen dat de mob stunned is

[...]
Mijn standaard sequence, Pounce (bleed ftw :P), Feral Faerie Fire, Mangle, Shred, als OoC triggert, kan er nog een Shred bij. Afhankelijk van de crits is de mob nu redelijk dood en dan heb ik nog geen finisher gebruikt. Beetje afhankelijk van wat voor mob het is. Rip bij iets met veel armor, FB bij iets met weinig armor. En sinds kort ook Maim, erg handig als spell interrupt of voor de energy regen, gevolgd door weer een Shred >:)

Gisteren weer Blood Furnace gedaan en mooie BoE shoulders gewonnen. Heb nu precies 1400 AP en 27,6% crit met enkel MotW in cat form 8) Mangle in bearform vind ik wel een klein beetje overpowered, dat ding crit voor 1k-1.4k, beetje erg lomp, 8k HP, 10k armor en dan ook nog critten voor >1k dmg met een instant attack (ondanks de 6 sec cooldown).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 09:11:
[...]

Mijn standaard sequence, Pounce (bleed ftw :P), Feral Faerie Fire, Mangle, Shred, als OoC triggert, kan er nog een Shred bij. Afhankelijk van de crits is de mob nu redelijk dood en dan heb ik nog geen finisher gebruikt. Beetje afhankelijk van wat voor mob het is. Rip bij iets met veel armor, FB bij iets met weinig armor. En sinds kort ook Maim, erg handig als spell interrupt of voor de energy regen, gevolgd door weer een Shred >:)

Gisteren weer Blood Furnace gedaan en mooie BoE shoulders gewonnen. Heb nu precies 1400 AP en 27,6% crit met enkel MotW in cat form 8) Mangle in bearform vind ik wel een klein beetje overpowered, dat ding crit voor 1k-1.4k, beetje erg lomp, 8k HP, 10k armor en dan ook nog critten voor >1k dmg met een instant attack (ondanks de 6 sec cooldown).
als warrior hoef je niet zo veel te verwachten d'r dropt eigenlijk helemaal niks voor warriors, alles wat plate is is paladin loot. en de sporadische dmg gear is niet eens super tov wat andere krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:37
Kevinp schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 08:53:
doe maar eens dan zal ik een warrior lijstje samenstellen ;). Wedden dat ik win, en ow ja ook graag een lijstje met buffs erbij ik heb die van warriors al klaar

lijstje met warrior buffs:

....
LIES!

Victory Rush, Spell Reflection en die group HP shout! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Kaap schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 09:20:
[...]

LIES!

Victory Rush, Spell Reflection en die group HP shout! ;)
dat zijn geen buffs dat is wat extra rage verspilling(iig die hp shout).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
even een vraagje aan de rogues onder ons. Ik heb nu 2 HW daggers en ben nu mutilate maar zit te denken aan het respeccen naar full combat. Ik heb alleen dus wel 2 trage daggers, is het dan de moeite om combat potency te nemen of kan ik bij AR wel blijven steken? of zal ik mutilate blijve?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenneh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 20:48
Ik heb gister 3 runs shadowfang keep gedaan, echt leuke instance voor mij als priest. Was level 23 en heb best leuke dingen geloot :)

http://thottbot.com/?i=4193 (kan ik nog niet aan :P)
http://thottbot.com/?i=3459 (draag ik niet, http://www.thottbot.com/?i=54225 draag ik, iemand die kan zeggen welke beter is voor een priest (dacht zelf de 2é)
http://www.thottbot.com/?i=5155 (ook deze mooie shoulder horen bij mij \o/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei! The story goes on :P Gisteren een beetje een slack dagje gehad. Tijdens het slacken wel de resterende 55% die ik nog moest voor lvl 66 gedaan, in Terrokar Forest. Vond het een mindere zone dan Hellfire Peninsula en Zangermash, maar desalniettemin zeker niet vervelend. En denk je dat je alles weggewerkt hebt, BOEM, nieuwe volledige quest hub voor het zuiden van het bos :P Maar het ziet er naar uit dat dat stuk wel fijn questen is (alles dicht bij elkaar) en dan snel naar Nagrand.

Verder begin ik nu wel te merken dat ik met dezelfde gear tegen moeilijkere mobs kom. Bij die Blood Elves in Terrokar ging m'n pet echt vaak dood. Ikzelf ben nog niet 1 keer dood gegaan tijdens het questen, op zich wel fijn gezien ik een schurfthekel heb aan corpse runnen :P Maar slik sinds TBC ook pots dat het een lieve lust is, die dingen vind en krijg je overal :P

Verder wat aangeklooit met de auction house, vind ik echt leuk nu. Zit nu op 1080g op m'n main en 250 g op m'n alt. Begonnen met 70g op m'n main toen TBC kwam :P Alleen irritant dat sommige nubs een markt grondig kunnen verpesten. :( Maar dat is ook de markt dus I'll live with it :P

Vanavond eens kijken of Kill Command een beetje bevalt, na m'n lvl 66 ding meteen naar orgrimmar gezapt :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2007 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
DrProctor schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 09:25:
even een vraagje aan de rogues onder ons. Ik heb nu 2 HW daggers en ben nu mutilate maar zit te denken aan het respeccen naar full combat. Ik heb alleen dus wel 2 trage daggers, is het dan de moeite om combat potency te nemen of kan ik bij AR wel blijven steken? of zal ik mutilate blijve?
mja dagger combat sucks voor levellen imho
dan nog, er droppen redelijk wat leuke daggers in outlands voor je offhand
laatst een 1.3 dagger die qua stats en dmg net onder die van de hw dagger ligt

zelfd denk ik dat je beter muti kan blijven tot je goede wapens hebt voor een combat build

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nitai schreef op maandag 22 januari 2007 @ 21:57:

Warp _/-\o_

Loop nu met een warp stalker en het is echt een geniale ability. Je hoeft namelijk niet meer te wachten met schieten tot mijnheer pet eindelijk bij de mob is aangekomen en gestart is met tanken, maar het is gewoon /petattack, 3 stappen lopen, *BLINK*, tanken & nuken :P

Warp Stalkers kunnen ook gewoon Claw & Bite leren dus al met al een goeie pet om te levelen. In instances is het ook ideaal, als je healer aggro heeft is het /petattack (dus *BLINK*), intimidation, healer weer vrij \o/

Verder is het een enorm grappig beest en krijg je echt super veel reacties :P

Daarnaast level ik ook een Ravager, bevalt me ook erg goed met Bite + Gore + Dash :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2007 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
OkkE schreef op maandag 22 januari 2007 @ 15:27:
Ik ben nog eens bezig met mijn talentpoints...

Ben net level 50. Op dit moment solo ik veel, en waarschijnlijk blijft dat ook nog wel even. Ik denk dus dat voorlopig Feral wel het handigste is. Of is Balance een betere optie?

Hier mijn build: http://www.wowhead.com/?talent=zZioGscrRgzfoxxckG
Tips en commentaar zijn altijd welkom natuurlijk. Graag zelfs. :)

-- edit --

AKooi22; je linkt naar een lege talent-calculator. ;)
Check deze 61 punten build.

http://www.wowhead.com/?talent=MZEGMscroxzioVxbt

Een build waarin je mits je wat healergear hebt prima kan functioneren als healer met verder alle mogelijke feral opties. Nurturing instinct en survival of the fittest blijven legen - beide voegen niet echt veel toe. Stel, je hebt 300 strength krijg je met 3 punten erin 9 erbij. Niet de moeite wat mij betreft. Same goes for nurturing instinct. 2 punten om +150 healing te krijgen. Leuk, maar in healergear loop je zelden met +str gear en in feral gear hoef je jezelf alleen zo nu en dan te healen. Heb je die bonus ook niet zo nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02-10 16:45
Ice lance _/-\o_

Echt een geweldige spell, crits van 3k mee gehaalt 8)7

Gister ook aan de blood ring questen begonnen, hadden we een warrior van lvl 69 die allemaal super liep te overdrijven dat ie zo'n goeie tank is(had full t2), nou ik denk dat me kleine broertje nog beter kan tanken dan die koe, 1e baas ging gelijk fout maar toch nog neer gekregen.2e Baas ging ook nog vrij makkelijk maar de 3e baas was echt een ramp. Wachten tot dat de baas op zo'n 95/90 % is en gaan nuken(ja hij heeft al deze damage zelf gedaan) hierna rustig beginnen met nuken. En ja hoor agro op 80 %, taunt kon die ook niet vinden, ben maar snel uit die groep gedaan en ga het binnenkort wel met wat guildies doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Verxx schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 09:46:
Ice lance _/-\o_

Echt een geweldige spell, crits van 3k mee gehaalt 8)7

Gister ook aan de blood ring questen begonnen, hadden we een warrior van lvl 69 die allemaal super liep te overdrijven dat ie zo'n goeie tank is(had full t2), nou ik denk dat me kleine broertje nog beter kan tanken dan die koe, 1e baas ging gelijk fout maar toch nog neer gekregen.2e Baas ging ook nog vrij makkelijk maar de 3e baas was echt een ramp. Wachten tot dat de baas op zo'n 95/90 % is en gaan nuken(ja hij heeft al deze damage zelf gedaan) hierna rustig beginnen met nuken. En ja hoor agro op 80 %, taunt kon die ook niet vinden, ben maar snel uit die groep gedaan en ga het binnenkort wel met wat guildies doen :P
agro is wel iets tussen tank en dmg dealers. maar euh, mag ik huilen lvl 69 en full tier 2 nodig hebben om te tanken omdat BLIZZARD het zo nodig vind om geen warrior tank gear in dungeons te proppen, maar alleen maar nub pally dps gear. Op lvl 70 heb ik dezelfde tank gear als op lvl 60 toch te triest voor woorden, ja dan zijn druids en paladins beter in tanken, gelukkig veranderd dat snel als je tier 4 krijgt maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Bosmonster schreef op maandag 22 januari 2007 @ 16:46:
[...]

AB is onzin, die is zo goed als gelijk, net als WSG.

Alleen AV is unbalanced en dan in het voordeel van Alliance. De Alliance basis is veel tactischer ingedeeld en veel makkelijker te verdedigen (smal pad door bergen en open brug zonder beschutting). Terwijl bij de Horde de basis eenvoudig te overrompelen is met heel veel dekking en geen goed verdedigbare punten.
Sinds ik van Silvermoon naar The Bronze Dragonflight verhuid ben geloof ik 3 van de 150 AV's verloren, Als je het mij vraagt komt het gewoon door niet samenwerken. Kijk jij maar eens in dat "AV stats schermpie" en klik "Healing done" als er geen enkele priest(of andere healclass) boven de 100k healing zit is dat waarschijnlijk de nr1 reden dat je verliest.

Ben zelf "full raid specced" en een heal hier en daar aan het front maakt een wereld van verschil, elke AV die ik gedaan heb stond ik op de eerste plek kwa healing done (en nee geen overhealing)
Op Silvermoon was ik niet meer van de partij op AV, had het gewoon gehad met pvp, eerste dag op Bronze Dragonflight had ik 87av marks, mount gekocht, en nu ik in TBC zit nog 67AV en 85AB marks over. Als je gewoon vanaf start "balinda" rushed, die GY pakt die daar zit, bunker, doorpushen naar stormpike graveyard, paar de GY laten verdedigen, en rest basis aanvalt kan er weinig mis gaan. Als je maar healers hebt, als jij voor 3kdmg over je heen krijgt en dan een greater heal krijgt en weer vol zit ben je erg happy.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

You cast fireball
You resist fireball ><
Alleen de frost tree was pre-70 wat aan de TE sterke kant. 41 punten in frost was gewoon onverslaanbaar bij een mage met gemiddelde spell damage. Of dat op level 70 nog zo is weet ik niet. Ik vind eerlijk gezegd de nerfs wat aan de vroege kant. Hunters silencing shot mag inderdaad de damage omlaag, maar arcane shot kon nog wel eens problemen opleveren met het uitdelen van dps in PvE raids.

Wat betreft warlocks, ik zag er gisteren 1 een 66 elite drain tanken op level 64. Nerfs inc :D

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2007 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Kevinp schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 09:22:
[...]

dat zijn geen buffs dat is wat extra rage verspilling(iig die hp shout).
True, alhoewel ik VR wel erg lekker vind tijdens het grinden. De rage generation nerf is wel zuur, kan beter 2H tanken dan met shield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Kevinp schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 09:48:
[...]

agro is wel iets tussen tank en dmg dealers. maar euh, mag ik huilen lvl 69 en full tier 2 nodig hebben om te tanken omdat BLIZZARD het zo nodig vind om geen warrior tank gear in dungeons te proppen, maar alleen maar nub pally dps gear. Op lvl 70 heb ik dezelfde tank gear als op lvl 60 toch te triest voor woorden, ja dan zijn druids en paladins beter in tanken, gelukkig veranderd dat snel als je tier 4 krijgt maar toch.
Druids leveren niet in wat betreft attackpower/dodge/crit. Dat maakt ze behoorlijk geschikte tanks. Bovendien is swipe in combinatie met talents een perfecte "houdt 3 mobs at the time op je" skill.

Op bazen ga je 0 resiliencerating en 0 extra defense meer merken en dat zal alleen maar erger worden in wat lastigere dungeons is mijn idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23:21
Ook weer even een berichtje van mijn kant. In vergelijking met jullie ben ik een ontzettende slacker wat betreft TBC. Mijn priest is nu 2/3 opweg naar level 62, ik ga dus niet echt hard. Ik moet wel zeggen dat ik het ontzettend leuk spelen vind in de Outlands! Ik heb nu 3 verschillende instances gedaan. Questen doe ik zoveel mogelijk samen met een dps class.

Gister ging ik met wat guildies mee naar Slave Pens.

- 63 warrior (fury specced, kon op de bazen na met 1 handers tanken)
- 62 rogue (imp sap owned toch best wel)
- 62 mage (nog meer crowed control)
- 62 hunter
- 61 priest (ik, holy specced)

Een echt mooie en grote instance zeg! In het begin een hadden we meteen twee whipes aan onze broek doordat die gasten zichzelf vermenigvuldigden of iets dergelijks. Het is lastig healen als je elke seconde 2 klappen a 600-1000 krijgt als holy priest. Toen we eenmaal doorhadden hoe deze trashpacks aangepakt konden worden gingen we als boter door de instance heen. Niemand van mijn party was er al eerder geweest, ook van te voren inlezen leek ons niet leuk. De bazen onder controle krijgen ging snel, maar kostte wel een whipe per baas. Uiteindelijk zijn we relatief makkelijk door de instance gegaan, de eindbaas dropte een mooie dps cloak die ik nog niet aan kan voor me!

Het valt me trouwens op hoe weinig priests, en dan helemaal holy priests er op dit moment rondlopen op Dragonblight alliance. Ik zit zelf nog in mn raidbuild, en vind dat eigenlijk ook wel prima. Gister werd er in general gespammed voor priests als nooit tevoren, er viel gewoon geld te verdienen met joinen van party's! Ook krijg ik vrijwel elke 5 minuten wel een whisper om een party te joinen. Ik kreeg gister een whisper toen ik net opweg was naar een inn, dat ik moest helpen met een rare spawn... prima! Drie minuutjes later lag een 64 elite op zn rug in t moeras, hij liet een dikke dps claok achter die ik in de roll verloor! TBC is mooi!

Heb mn rogue in de inn geparkeerd, eens kijken hoe snel ik daarmee mobs afmaak... Ben trouwens nog niet veel wapens tegengekomen die in de buurt komen van mn GM zwaardjes. Wat is jullie ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
hulkie schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 09:59:
[..]
Heb mn rogue in de inn geparkeerd, eens kijken hoe snel ik daarmee mobs afmaak... Ben trouwens nog niet veel wapens tegengekomen die in de buurt komen van mn GM zwaardjes. Wat is jullie ervaring hiermee?
klopt

heb wel wat wapens gezien die goed zijn, maar GM/HW wapens zijn on par met bwl en MC

ik verwacht ze pas te vervangen in de 10/25 man instances rond lvl 68

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
hulkie schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 09:59:
Het valt me trouwens op hoe weinig priests, en dan helemaal holy priests er op dit moment rondlopen op Dragonblight alliance. Ik zit zelf nog in mn raidbuild, en vind dat eigenlijk ook wel prima. Gister werd er in general gespammed voor priests als nooit tevoren, er viel gewoon geld te verdienen met joinen van party's! Ook krijg ik vrijwel elke 5 minuten wel een whisper om een party te joinen. Ik kreeg gister een whisper toen ik net opweg was naar een inn, dat ik moest helpen met een rare spawn... prima! Drie minuutjes later lag een 64 elite op zn rug in t moeras, hij liet een dikke dps claok achter die ik in de roll verloor! TBC is mooi!
Op mijn server lijkt het alsof er een mega gebrek is aan 2 classes: priests en warriors. Priests zijn altijd al rare geweest, maar warriors....merendeel van dat overschot zeker gequit na 2.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Kaap schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 10:04:
[...]

Op mijn server lijkt het alsof er een mega gebrek is aan 2 classes: priests en warriors. Priests zijn altijd al rare geweest, maar warriors....merendeel van dat overschot zeker gequit na 2.0
Ik zit nu in een guild waarvan ik de engiste warrior ben :)

Bedacht me opeens hoe kut het eigenlijk niet dat horde ook paladins heeft, daar gaan me plate drops naar die shield n00bs :<

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 23:09

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 09:53:
[...]

Wat betreft warlocks, ik zag er gisteren 1 een 66 elite drain tanken op level 64. Nerfs inc :D
Ik zag een lvl 60 BM Hunter een lvl 67 elite doden.....

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de item upgrades voor hunters zijn echt een lachertje tot dusver bij mij. (nu lvl 65)

Ik heb mijn cloak geupgrade en een ring. Verder voldoen mijn epix nog steeds beter. Heb overigens wel 6.5k health nu :O

Ik ben er in totaal zo'n 50 RAP op vooruit gegaan. Het lijkt er dus op dat hunters alleen maar vooruit zullen gaan in damage dankzij een nieuw ranged weapon. Ik verwacht tussen 65 en 70 niet veel meer dan nog eens 50 RAP vooruit te gaan. In ieder geval niet zonder andere stats zoals +hit/+crit te verliezen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2007 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Kaap schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 10:04:
[...]

ja lijkt bij ons ook het geval te zijn LF1M warrior of LF2M warrrior + healer. Ach ik heb het fftjes te druk met stage enzo dat ik 'savonds weinig zin heb om te spelen vanavond iig wel lvl 63 en hopelijk een stuk richting 64. En morgen redelijk wat tijd over.
Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 10:08:
de item upgrades voor hunters zijn echt een lachertje tot dusver bij mij. (nu lvl 65)

Ik heb mijn cloak geupgrade en een ring. Verder voldoen mijn epix nog steeds beter. Heb overigens wel 6.5k health nu :O

Ik ben er in totaal zo'n 50 RAP op vooruit gegaan. Het lijkt er dus op dat hunters alleen maar vooruit zullen gaan in damage dankzij een nieuw ranged weapon. Ik verwacht tussen 65 en 70 niet veel meer dan nog eens 50 RAP vooruit te gaan. In ieder geval niet zonder andere stats zoals +hit/+crit te verliezen.
ja heb ik ook, fury build warrior(vooral omdat ik geen goede 2h heb, en in TF niet in de bank wil doen). En dus heb ik alleen mijn cloak of the golden hive vervangen voor een echte dps cloak, en shoulders of wrath voor echte dps shoulders. Verder moet je als fury warrior iig 5% +hit hebben, om vooral met je OH nog wat dmg te doen op mobs van wat lvl's hoger, dus die gear kan ik niet zomaar inleveren.
Wel groupt iedereen mooi voor die quest mobs, gister had een druid hem getaged dus ik hem fftjes geinvite, en hij accepte mooi. Daarna hem ff een mana pot gegeven, daar kan ik immers niks mee als warrior zijnde.

[ Voor 52% gewijzigd door Kevinp op 23-01-2007 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
evilpin0 schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 10:06:
[...]

Ik zit nu in een guild waarvan ik de engiste warrior ben :)

Bedacht me opeens hoe kut het eigenlijk niet dat horde ook paladins heeft, daar gaan me plate drops naar die shield n00bs :<
Die loladins zijn al gepimped met al die loladin quest rewards, die warriors telkens vendoren :+

Op mijn server zat gisteravond al een level 62 belf paladin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 10:08:

ja want ze hebben het ook echt nodig :P

kom op man, alle ranged classes hebben dik de mogelijkheid om al kitend mobs en elites van enkele levels hoger te killen zonder hulp van andere, bovendien hebben hunters ook pre-tbc nooit echt veel item upgrades nodig gehad om hun dps output hoger te brengen

niet dat de itemisation voor hunters best beter mag hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 19:12
Kaap schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 09:58:
[...]

True, alhoewel ik VR wel erg lekker vind tijdens het grinden. De rage generation nerf is wel zuur, kan beter 2H tanken dan met shield.
Endless rage & Second Wind ftw!

Echt hoor rage nerf welke rage nerf? ben nu lvl 65 en ik heb echt geen last van te weing rage, vroeger kreeg ik mn rage balk bijna niet leeg als ik aan het tanken was, nu misschien iets sneller maar met een beetje goed tanken en het kiezen van de goede abbility's heb ik echt geen last van te weinig rage.

oow ja VR vind ik echt lekker gewoon charge openen met een VR +1000 dat vind ik wel lekker altijd. En spell Reflection is ook zo lekker ff in combat mn one H en shield aan tegen een caster SR up hoppa erg lekker bijna geen schade en maar 10 sec CD.

Vandaag proberen maar is ff de lvl 66 te halen, ik kan namelijk alleen meer savonds spelen aangezien ik gewoon moet werken maar ach gaat wel lekker snel bijna 80% van 1 lvl in 1 avond 4 tot 6 uurtjes.

[ Voor 27% gewijzigd door ErwienO op 23-01-2007 10:29 ]

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkie schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 10:15:
[...]

kom op man, alle ranged classes hebben dik de mogelijkheid om al kitend mobs en elites van enkele levels hoger te killen zonder hulp van andere, bovendien hebben hunters ook pre-tbc nooit echt veel item upgrades nodig gehad om hun dps output hoger te brengen

Mjah, het is een beetje raar dat elke class van alles kan looten en er beter van wordt en dat hunters alleen maar troep vinden die slechter is dan Dragonstalker.

Veel quest rewards hebben 3 soorten stats uit agi + int + sta + attack power, maar crit of mp5 is nergens te bekennen. Of dan ontbreekt 1 van de primary stats weer. Terwijl Dragonstalker wel netjes alles heeft in ruime proporties.

Niet dat ik er heel erg mee zit, ik zie er totaal niet naar uit om m'n 8/8 Dragonstalker te moeten banken. Maar het is wel lam dat iedereen er beter op wordt en dat hunters dus gewoon achter gaan lopen omdat ze hun gear niet kunnen upgraden.

Nog steeds is het enige wat ik vervangen hebt m'n trinket en m'n cloak. En tijdens het grinden loop ik met de Sporeggar mana-on-killing-blow-trinket :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 10:25:
[...]

Mjah, het is een beetje raar dat elke class van alles kan looten en er beter van wordt en dat hunters alleen maar troep vinden die slechter is dan Dragonstalker.

Veel quest rewards hebben 3 soorten stats uit agi + int + sta + attack power, maar crit of mp5 is nergens te bekennen. Of dan ontbreekt 1 van de primary stats weer. Terwijl Dragonstalker wel netjes alles heeft in ruime proporties.

Niet dat ik er heel erg mee zit, ik zie er totaal niet naar uit om m'n 8/8 Dragonstalker te moeten banken. Maar het is wel lam dat iedereen er beter op wordt en dat hunters dus gewoon achter gaan lopen omdat ze hun gear niet kunnen upgraden.

Nog steeds is het enige wat ik vervangen hebt m'n trinket en m'n cloak. En tijdens het grinden loop ik met de Sporeggar mana-on-killing-blow-trinket :)
nou ja warriors niet hoor, en zeker tanks niet. Allemaal pally gear, en ik gebruik als warrior imp beserker stance beserker rage en totaal geen rage problemen, kan makkelijk rampage up houden en dan nog voldoende voor bloodthirst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 19:12
[...]

Huntards zijn niet de enigste die bijna geen gear vinden ik heb nu mn Necklage vervangen en heb nu een 2h axe meteen maar arms spec gegaan vind ik erg lekker. Maar voor de warrior is er ook nog weinig te halen iig.

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra

You cast fireball
You resist fireball ><
Nou, gister kreeg ik anders 1 van m'n frostbolts terug, en die critte :D |:(
jarnotjuh schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 07:44:

Sorry?! Voorbeeldje:
Als er iets niet klopt aan jouw verhaaltje dan is het dat bovenstaande.. +dmg gear ja.
Sommige mensen moeten eens leren tussen de regels te lezen. Niemand zegt dat +hit niet belangrijk is (tot op zekere hoogte, talents geven je ook een aardig equivalent, en er zit een maximum aan), maar een frost mage gaat vooral (!!) voor +damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
ErwienO schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 10:32:
[...]

Huntards zijn niet de enigste die bijna geen gear vinden ik heb nu mn Necklage vervangen en heb nu een 2h axe meteen maar arms spec gegaan vind ik erg lekker. Maar voor de warrior is er ook nog weinig te halen iig.
mijn gevoel is dat er veel shaman gear(enchantment) en paladin gear dropt, zeker qua quests

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
cls schreef op maandag 22 januari 2007 @ 22:45:
Zojuist TBC geactiveerd en morgen ga ik dan eindelijk eens rondkijken op Outland!

Is er nog een goede guild op Genjuros (alliance) die een warlock zoekt? Pre-TBC was ik een zeer actieve raider (tier2,2.5,3 gear) en ik ben ook van plan dit in TBC te doen. U roept maar :)

(of ingame: Blackranger)
Vraag eens bij Release, Run, nog wat .... lame gankers, pas je als Alliance vast ideaal bij.

Gister stonden deze nolifers met een mannetje of 10 (lvl 68-700 VOOR de portal naar Hellfire Citadel : Ramparts met zn allen te ganken. Met 10 man lvl 68 tot 70 kunnen ze de horde die er uit komen van level 60-62 vast wel makkelijk aan ja .... lafaards !

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
[...]
Niet alleen hunters.
Ook als priest loop ik nog steeds rong met 5-delen trancedance, mantle of the oracle, manaregen-chestpiece en manregen shoes. Dus zoals ik al 5 maanden rondloop. Ben wel items tegengekomen die meer stamina hadden, maar waren het niet waard om het uit te wisselen tegen mijn items uit BWL/AQ40. En ben nu al lvl63,5.

En zoals gezegd, er wordt veel geroepen om priests en warriors in general channel (blizzard, geef LFG-channel terug)

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
redfoxert schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 10:45:
[...]

Vraag eens bij Release, Run, nog wat .... lame gankers, pas je als Alliance vast ideaal bij.

Gister stonden deze nolifers met een mannetje of 10 (lvl 68-700 VOOR de portal naar Hellfire Citadel : Ramparts met zn allen te ganken. Met 10 man lvl 68 tot 70 kunnen ze de horde die er uit komen van level 60-62 vast wel makkelijk aan ja .... lafaards !
ik heb die portal niet meer gezien sinds dat TBC gereleased is :) gewoon portals naar orgri en HS terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Kevinp schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 10:48:
[...]

ik heb die portal niet meer gezien sinds dat TBC gereleased is :) gewoon portals naar orgri en HS terug
Dus je bent ook nog geen enkele instance in geweest gok ik ? Anders heb je die portal toch echt wel gezien, of je wilt of niet :)

Tenzij je met je ogen dicht altijd een instance in rent, anders niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Kevinp schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 10:09:
Wel groupt iedereen mooi voor die quest mobs, gister had een druid hem getaged dus ik hem fftjes geinvite, en hij accepte mooi. Daarna hem ff een mana pot gegeven, daar kan ik immers niks mee als warrior zijnde.
Je kunt ze verkopen :)

(dat zei een warrior ooit een keer in stratholme toen ik daar met m'n priest aan 't healen was en vroeg of ik die major mana pot misschien mocht hebben omdat ik er al 3 doorheen had gejaagd)
Sorry hoor, maar zo ontzettend veel spul dat beter is dan tier 2 is er nou ook al weer niet te vinden. Verder heb ik al een hele zooi mail drops met +attackpower naar m'n bank alt gestuurd, dus droppen doet 't zeker wel.

Wat ik zelf een beetje jammer vind is alle 60+ paladin drops die we horde-side krijgen. Ik heb een mooie blauwe paladin BoE gevonden maarja, daar heeft niemand wat aan :D Op naar Gadgetzan dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Viggen schreef op maandag 22 januari 2007 @ 18:59:
Ik weet nog niet wat ik precies voor build ga nemen, dus bedankt voor dit idee. :) Wel wat vraagjes;
1. Ik neem aan dat je Nature's Grasp heb omdat je PvP speelt?
2. Wat is de reden om geen Mark of the Wild te nemen?
3. Ik speel bijna nooit in Bear, is dan Feral Charge nog wel nuttig?
rodie83 schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 09:39:
[...]

Check deze 61 punten build.

http://www.wowhead.com/?talent=MZEGMscroxzioVxbt

Een build waarin je mits je wat healergear hebt prima kan functioneren als healer met verder alle mogelijke feral opties. Nurturing instinct en survival of the fittest blijven legen - beide voegen niet echt veel toe. Stel, je hebt 300 strength krijg je met 3 punten erin 9 erbij. Niet de moeite wat mij betreft. Same goes for nurturing instinct. 2 punten om +150 healing te krijgen. Leuk, maar in healergear loop je zelden met +str gear en in feral gear hoef je jezelf alleen zo nu en dan te healen. Heb je die bonus ook niet zo nodig.
Bedankt voor de nuttige uitleg! Nu is het zo lees zijn die punten inderdaad verspilling. :) Toch ook voor jouw wat vraagjes;
1. Waarom heb je geen Tick Hide genomen?
2. Wat is de reden om geen Mark of the Wild te nemen?
3. Ik speel bijna nooit in Bear, is dan Feral Charge nog wel nuttig?

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Hydra schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 10:50:
[...]

Je kunt ze verkopen :)

(dat zei een warrior ooit een keer in stratholme toen ik daar met m'n priest aan 't healen was en vroeg of ik die major mana pot misschien mocht hebben omdat ik er al 3 doorheen had gejaagd)

[...]
Ja je kan ze verkopen of gewoon afgeven, en zo wat vrienden maken op de server en de volgende keer dat ze iets voor je enchanten tegen je zegen van als je de mats geeft dan krijg je dat van mij gratis. Als je dingen weggeeft krijg je vanzelf dingen terug.

Verder krijg ik regelmatig healing pots terug als ik casters mana post geef(iig van priests/druids)

[ Voor 7% gewijzigd door Kevinp op 23-01-2007 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
  • Laatst online: 03-10 19:31
nieuw gear vinden, tja ik heb nu allen mijn wirst nieuw en me eye of beast vervangen. meer eigenlijk niet anders mis ik gewoon teveel +spelldamage of intl. ben beniewd wanner ik me claw of chromagges kan vervangen wil minimaal de zelfde spelldamage +enchant. en af en toe is het nog moeilijk om afscheid te nemen van sommige items waar je hard voor gewerkt hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesr
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-08-2017
Kevinp schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 10:43:
[...]

mijn gevoel is dat er veel shaman gear(enchantment) en paladin gear dropt, zeker qua quests
Dat probleem heb ik dus ook ;)

Zit nu ergens rond de lvl 66, hoop quests gedaan.. Hoop rewards gekregen, maar heb echt zo'n gevoel dat 50% van de quest rewards Shaman/Paladin/Druid of Priest items zijn 8)7

Heb als rogue nu pas twee items ge'upgrade, blauwe neck en gun van quest rewards uit nagrand.

[ Voor 5% gewijzigd door Keesr op 23-01-2007 11:01 ]

Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kevinp schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 10:43:
[...]

Bij deze wil ik dit abominabel woord uit de monden van iedereen bannen: het is ENHANCEMENT, net zoals een rogue geen rouge is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sabriel schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 10:47:
[...]

En zoals gezegd, er wordt veel geroepen om priests en warriors in general channel (blizzard, geef LFG-channel terug)
Dat ze het LFG channel eruit gesloopt hebben en er de meest gare tool voor teruggegeven hebben , snap ik nog steeds niet. Niemand gebruikt het en het werkt voor geen meter (beetje oorzaak,gevolg).
Nu spamt iedereen alles in general (wat ik het liefst uit heb staan) of in een zelf gemaakt LFG channel
waar maar 5% van de spelers in zit.

WTB LFG Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Viggen schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 01:35:
[...]

ziet er eerlijk gezegd uit als de standaard WoW fps-meter :P (alleen met ander lettertype)
Wist helemaal niet dat er een standaard FPS meter in WoW zat. :/ Vanavond maar even wegwerken dan, thanks. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Kevinp schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 10:53:
[...]

Ja je kan ze verkopen of gewoon afgeven, en zo wat vrienden maken op de server en de volgende keer dat ze iets voor je enchanten tegen je zegen van als je de mats geeft dan krijg je dat van mij gratis. Als je dingen weggeeft krijg je vanzelf dingen terug.

Verder krijg ik regelmatig healing pots terug als ik casters mana post geef(iig van priests/druids)
yups sommige mensen snappen het principe van "group" run niet

mana pots trade ik meteen met een healer, altijd, nu doe ik eigenlijk alleen guildruns dus krijg daar ook atijd healing pots voor terug, hoewel ik die meestal aan de tank geef

zelfde met jewelcrafting items, al mijn spul gaat rechtstreeks naar de jewelcrafter, krijg daar ook altijd meteen gems voor terug zodra ik weer een nieuwe socketed item heb of als ie beter gems heeft waarvan hij denkt dat ik ze wel kan gebruiken ^^

heb ook al wat leuk lvl 65 boe plate pally spul naar een lvl 20 pally gemailed :P
intussen heeft mijn lvl 5 belf warlock al genoeg cloth om en FA naar 375 te levellen en tailoring minimaal naar de 250 te halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 22-09 16:31
redfoxert schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 10:49:
[...]

Dus je bent ook nog geen enkele instance in geweest gok ik ? Anders heb je die portal toch echt wel gezien, of je wilt of niet :)

Tenzij je met je ogen dicht altijd een instance in rent, anders niet.
? volgens mij hadden ze het over de TBC portal, niet instance portals :P

Ik heb die portal ook niet meer gezien sinds vorige week dinsdag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenneh
Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 11:03:
[...]

Bij deze wil ik dit abominabel woord uit de monden van iedereen bannen: het is ENHANCEMENT, net zoals een rogue geen rouge is :P
iemand nog een trail pas voor me :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
Svenneh schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 11:07:
[...]

iemand nog een trail pas voor me:P
ik heb thuis nog een 10 dagen free trail liggen, hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephilim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-06 21:35
Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 11:03:
Hoezo? Ik heb toch echt wel een enchantment shaman, spijtig genoeg wel maar 40/75 :/
Denk dat ik maar eens een andere prof pak in plaats van enchanting.

(Qua spec is hij trouwens 0/30/21. Moo!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 05-10 15:22

Phydomir

Dennis

Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 11:04:
[...]

Dat ze het LFG channel eruit gesloopt hebben en er de meest gare tool voor teruggegeven hebben , snap ik nog steeds niet. Niemand gebruikt het en het werkt voor geen meter (beetje oorzaak,gevolg).
Nu spamt iedereen alles in general (wat ik het liefst uit heb staan) of in een zelf gemaakt LFG channel
waar maar 5% van de spelers in zit.

WTB LFG Channel
Als iedereen het nou eens zou gaan gebruiken werkt dit wel heel goed. Ik vind het eigenlijk een van de beste veranderingen sinds tijden.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenneh
remcio schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 11:10:
[...]

ik heb thuis nog een 10 dagen free trail liggen, hebben ?
Nee, ik heb TBC al ;) .. Dat was een typo die veel mensen maken, Trail ipv Trial :) .. net als veel mensen rouges en enchantment (enhancement) verkeerd spellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21:48
Wat ik jammer vind is dat blizzard weer eens een slechte +spellhit verdeling heeft op quest rewards. Bijna alle redelijk goede cloth/ring/necks/trinkets quest rewards hebben of alleen +damage en sta/int/spi of +damage +crit en bijv sta en int. Terwijl dit voor een affliction warlock helemaal niets doet, want geen enkele van mijn main attacks zijn in staat te critten op een enkele nightfall SB na.

Echter mijn opgehoopte +hit gaat wel ieder lvl achteruit door het nieuwe rating systeem, terwijl ik nog niets gevonden heb met +hit rating dat ook daadwerkelijk het waard is om bestaande gear die ik heb te vervangen. Nu zullen andere casters deze +crit uiteraard wel lekker vinden, maar toch had blizz wel iets meer +hit gear met een goede +damage erin mogen stoppen voor classes die niet +crit willen stacken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
Exitium schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 11:05:
[...]

Wist helemaal niet dat er een standaard FPS meter in WoW zat. :/ Vanavond maar even wegwerken dan, thanks. :)
Kan ook de Bongo's FPS addon zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Dennism schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 11:22:
Wat ik jammer vind is dat blizzard weer eens een slechte +spellhit verdeling heeft op quest rewards. Bijna alle redelijk goede cloth/ring/necks/trinkets quest rewards hebben of alleen +damage en sta/int/spi of +damage +crit en bijv sta en int. Terwijl dit voor een affliction warlock helemaal niets doet, want geen enkele van mijn main attacks zijn in staat te critten op een enkele nightfall SB na.

Echter mijn opgehoopte +hit gaat wel ieder lvl achteruit door het nieuwe rating systeem, terwijl ik nog niets gevonden heb met +hit rating dat ook daadwerkelijk het waard is om bestaande gear die ik heb te vervangen. Nu zullen andere casters deze +crit uiteraard wel lekker vinden, maar toch had blizz wel iets meer +hit gear met een goede +damage erin mogen stoppen voor classes die niet +crit willen stacken.
Was mij ook al opgevallen ja... heel veel +crit, maar heb nog nauwelijks +hit gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Bosmonster schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 11:06:
[...]

? volgens mij hadden ze het over de TBC portal, niet instance portals :P

Ik heb die portal ook niet meer gezien sinds vorige week dinsdag..
Ik weet ECHT wel waar ik het ZELF over heb hoor, dank u vriendelijk :)

go reread : redfoxert in "Het Grote World of Warcraft topic - Deel..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Phydomir schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 11:17:
[...]
Als iedereen het nou eens zou gaan gebruiken werkt dit wel heel goed. Ik vind het eigenlijk een van de beste veranderingen sinds tijden.
Ben ik het niet zo mee eens.
Met mijn priest geen problemen om groepen te vinden in mijn oude raid en mijn guild.

Met mijn warrior ander verhaal. Vaak kom ik via de LFG-tool in een groep zonder healer, of met mensen die echt net het minimale level hebben. range 38-46 en dan in een groep met 4 lvl39 zitten, en dan tegen lvl45 elites moeten vechten. Geef mij maar de LFG-channel terug, dan stel ik zelf wel de groep samen.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Svenneh schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 11:07:
[...]

iemand nog een trail pas voor me :P
als je nu bij die winkel op de hoek van de 3e straat aan de rechter kant naar binnen loopt misschien wel ;).

en ik wilde het opzoeken hoe die tree precies hete van shamans, maar na onderhoud aan het netwerk zit het weer vol restricties ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-10 00:10
[...]

kheb wel geteld 1 ring kunnen vervangen op mn healing gear (priest, in t2)...

dus

// edit: ENCHANTMENT shamans kunnen dus gear disenchanten en enchants op je gear gooien, handig!

[ Voor 11% gewijzigd door Helox-in-a-box op 23-01-2007 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 05-10 15:22

Phydomir

Dennis

sabriel schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 11:34:
[...]

Ben ik het niet zo mee eens.
Met mijn priest geen problemen om groepen te vinden in mijn oude raid en mijn guild.

Met mijn warrior ander verhaal. Vaak kom ik via de LFG-tool in een groep zonder healer, of met mensen die echt net het minimale level hebben. range 38-46 en dan in een groep met 4 lvl39 zitten, en dan tegen lvl45 elites moeten vechten. Geef mij maar de LFG-channel terug, dan stel ik zelf wel de groep samen.
Dat is waar. Ze moeten eigenlijk het LFG ding eruit slopen en alleen het LFM gedeelte erin laten. Zo kan je makkelijk zien welke spelers welke instance willen doen en zelf kiezen wie je wil in je groep.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Helox-in-a-box schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 11:40:
[...]

kheb wel geteld 1 ring kunnen vervangen op mn healing gear (priest, in t2)...

dus
Het is zo:

Iedereen riep er droppen harstikke goede groene items in TBC en tier 2 word zo vervangen, nou wijst de practijk uit(wat ik al had verwacht) dat die heel goede groene loot niet zo veel dropt, en dat je het dan ook nog eens zelf moet vinden.
Wat jammer is is dat die +crit en +hit gewoon steeds minder waard worden, waardoor je gear minder waard wordt, maar de nieuwe items hebben niet ineens een hogere rating maar na een lvl of 4 kan je beter +10 hit vervangen door crit gear omdat die + hit gewoon niks meer waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Kevinp schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 10:53:
[...]

Weggeven is handiger inderdaad, maar dat doe ik meestal niet aan pug members. (niet dat ik veel in pugs speel though) Heb wat vrienden (rogue, warrior) die health pots goed kunnen gebruiken en mana pots hou ik zelf of gaan naar andere vrienden. Ook geef ik nog wel eens gratis enchantjes weg enzo. In ruil daarvoor krijg ik geregeld greens om te DE'en, gems voor jewelcrafting en het één en ander aan BS mats voor een crafted item die ik wil. Warrior is BS met de meeste epic patterns, eerste TBC epic pattern die ze lootte is een paladin helm, Oathkeeper's Helm. Gief! :P

Edit: @ Tranz, ik heb geen Bongo's. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkie schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 10:15:
[...]

RPG = vooruitgang. Als ik er niet op vooruit ga door betere items kan ik dus net zo goed af en toe een betere boog halen en de rest van de tijd niet meer spelen. Ik heb niet echt het idee dat dat de bedoeling is.

BTW dat elites killen van enkele levels hoger is nu toch echt afgelopen voor mij. In HFP solo'de ik nog die giants in het westen, maar sinds lvl 64 heb ik toch echt problemen met het killen van elites van hetzelfde level, laat staan hoger. Lvl 66 elites slaan inmiddels zo hard dat ik het niet eens meer probeer. Maar ja, ik ben dan ook BM spec, ik zou het nog met MM kunnen proberen.

Pre-TBC had je wel degelijk item upgrades nodig om je crit rating op peil te krijgen/houden. Op zich is de vooruitgang tussen giantstalker en dragonstalker idd wel niet echt denderend. Nu kan ik mijn items overigens niet inruilen omdat ik dan teveel crit chance verlies : / Beetje rare logica. Ik denk dat ik maar mooi de blauwe set van Dragonscale Leatherworking laat maken en die vol stouw met crit gems...

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2007 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Meeste elites kan ik ook niet meer solo killen aangezien ze vanaf lvl 64 oid bijna allemaal immune zijn voor fear (quest elites).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit een beetje te twijfelen om te respeccen naar fury of arms. Als prot warrior kan ik gewoon niet snel mobs killen. Ik heb de komende 2 instances bekeken in Atlasloot (ben nu lvl 62), en er dropt gewoon geen ene moer voor mij, en dit zal daarna ook wel niet zo zijn. Als wapens kan ik kiezen uit een 2h polearm:

http://wow.allakhazam.com...4&locale=enUS;source=live

Of een trage mainhand en snelle offhand:

http://wow.allakhazam.com...0&locale=enUS;source=live
http://wow.allakhazam.com...6&locale=enUS;source=live

Ik moet er wel bijzeggen dat ik vooral random stength en stamina items heb.

Dus als ik ga respeccen word ik later wel weer prot om de hogere instances te doen. Met fury of arms valt ook wel te tanken toch?

Eventuele build zou ook erg nice zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Dennism schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 12:00:
Meeste elites kan ik ook niet meer solo killen aangezien ze vanaf lvl 64 oid bijna allemaal immune zijn voor fear (quest elites).
Heb je uberhaupt fear nodig dan? Of heb je het over een priest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-10 12:08
Gisteren maar een uurtje kunnen spelen, maar toch nog even snel 64 gedinged.
Ben in Terrokar bezig, mooi gebied trouwens. Shattrah City vind ik maar een doolhof, maar langzaamaan begin ik mijn weg te vinden daar.
Wat ik niet kan vinden is Sha'tari Outpost, daar moeten aardig wat quest te halen zijn, iemand die me even in de juiste richting kan sturen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 12:11:
Ik zit een beetje te twijfelen om te respeccen naar fury of arms. Als prot warrior kan ik gewoon niet snel mobs killen. Ik heb de komende 2 instances bekeken in Atlasloot (ben nu lvl 62), en er dropt gewoon geen ene moer voor mij, en dit zal daarna ook wel niet zo zijn. Als wapens kan ik kiezen uit een 2h polearm:

http://wow.allakhazam.com...4&locale=enUS;source=live

Of een trage mainhand en snelle offhand:

http://wow.allakhazam.com...0&locale=enUS;source=live
http://wow.allakhazam.com...6&locale=enUS;source=live

Ik moet er wel bijzeggen dat ik vooral random stength en stamina items heb.

Dus als ik ga respeccen word ik later wel weer prot om de hogere instances te doen. Met fury of arms valt ook wel te tanken toch?

Eventuele build zou ook erg nice zijn :)
ik ben van prot naar fury gegaan, omdat ik TF niet in de bank wil laten, de meeste zweren bij arms, maar mijn attackpower is zo laag dat ik geen dmg zou doen dan, en met imp beserker stance. Wel moet je wat crit gear hebben om rampage up te houden mijn ervaring is dat 20% crit wel voldoende is(immers 1 op de 5 is dan crit en dat is dus 1 op de 3 swings omdat je OH ook kan critten).

Arms is denk ik iets degelijker qua dmg output en kan ook erg hoge burst dmg hebben, echter als ik met mijn HM crit van 900 herioic strike en mijn OH dan crit met van 500 en TF procced (300) is dat 1700 dmg wat toch best aardig is. Dan een crit van bloodthirst van zo'n 1200, en dan kan je wel executen. Mob dood en dan victory rush op de volgende mob :)(guildie heeft crit van 1700 gehad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-10 19:18
Sinds dit weekend begonnen (na 2 jaar op een usa server te hebben gespeeld) en inmiddels lvl20 BE Warlock (Helstar) op Anachronos. Zitten er nog wat GOT'ers op deze realm? Ben nog op zoek naar een goede guild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Bosmonster schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 12:20:
[...]

Heb je uberhaupt fear nodig dan? Of heb je het over een priest?
Ik bedoel de iets sterkere elites uit group 2 en groep 3 quests, normale elites kan ik wel gewoon solo killen. De group elites hebben net iets teveel HP om ze gewoon te draintanken voordat ik zelf doodga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kevinp schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 12:24:
[...]

ik ben van prot naar fury gegaan, omdat ik TF niet in de bank wil laten, de meeste zweren bij arms, maar mijn attackpower is zo laag dat ik geen dmg zou doen dan, en met imp beserker stance. Wel moet je wat crit gear hebben om rampage up te houden mijn ervaring is dat 20% crit wel voldoende is(immers 1 op de 5 is dan crit en dat is dus 1 op de 3 swings omdat je OH ook kan critten).

Arms is denk ik iets degelijker qua dmg output en kan ook erg hoge burst dmg hebben, echter als ik met mijn HM crit van 900 herioic strike en mijn OH dan crit met van 500 en TF procced (300) is dat 1700 dmg wat toch best aardig is. Dan een crit van bloodthirst van zo'n 1200, en dan kan je wel executen. Mob dood en dan victory rush op de volgende mob :)(guildie heeft crit van 1700 gehad)
ik heb ook die TF en ik heb bloodlords defender. een mooie dual wield combo, allebij 1.9 attackspeed. en ik ben nogsteeds FULL protection en het werkt als een zonnetje.

als ik snel wil grinden ff dual wield en lekkere damage output en als ik een bossje heb, dan gewoon schildje erbij en hij doet gelijk geen damage meer (schild pak ik erook bij als er meer dan 3 mobs op me in staan te slaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
weet iemand eigenlijk waar de fishing trainer in Shattrah City zit. wanner ik een gaurd of wat dan ook vraag staat die er niet tussen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
remcio schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 12:35:
weet iemand eigenlijk waar de fishing trainer in Shattrah City zit. wanner ik een gaurd of wat dan ook vraag staat die er niet tussen
volgesn mij staat die in cenarin refuge, iig ik ben hem dacht ik daar tegen gekomen, gelijk fishing geleerd, maar dat was eigenlijk per ongeluk dus kan zijn dat ik fout zit.

straks maar eens kijken of ik nog ergens goedkoop aan een leuk enchantje voor op mijn nieuwe MH kan vinden(dat sword van die eerste boss in de ramparts).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij in die buitenste ring (lower city) ofzo iets
Moet je ff zoeken hij heeft als het goed is ook een quest voor zo'n hengel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik het eerst kampje van zanglamas ofzo :P
daar aan het water kan je je master boek kopen
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat, one-liners, offtopic posts, en flames horen niet in dit topic thuis!