Het Grote World of Warcraft topic - Deel 101 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.873 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Grindtegel schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 12:25:
Sinds dit weekend begonnen (na 2 jaar op een usa server te hebben gespeeld) en inmiddels lvl20 BE Warlock (Helstar) op Anachronos. Zitten er nog wat GOT'ers op deze realm? Ben nog op zoek naar een goede guild.
ik zit ook op anachronos... alleen dan allied :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 12:34:
[...]

ik heb ook die TF en ik heb bloodlords defender. een mooie dual wield combo, allebij 1.9 attackspeed. en ik ben nogsteeds FULL protection en het werkt als een zonnetje.

als ik snel wil grinden ff dual wield en lekkere damage output en als ik een bossje heb, dan gewoon schildje erbij en hij doet gelijk geen damage meer (schild pak ik erook bij als er meer dan 3 mobs op me in staan te slaan).
Als prot grind ik ook gewoon dual wield met die 2 swords die ik een paar posts geleden heb gepost, en doe maar 200 per hit, soms een crit van 400, het gaat erg sloom dus. Dit komt natuurlijk door me random gear (ook nog niet eens 7% crit kans). maar ik wil gewoon wat sneller mobs killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:04
Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 12:51:
[...]

Als prot grind ik ook gewoon dual wield met die 2 swords die ik een paar posts geleden heb gepost, en doe maar 200 per hit, soms een crit van 400, het gaat erg sloom dus. Dit komt natuurlijk door me random gear (ook nog niet eens 7% crit kans). maar ik wil gewoon wat sneller mobs killen.
Als je gear (je dps gear) 7% crit change heeft kan je beter een 2h ergens vandaan halen en arms speccen. flurry werkt op een crit enzo.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kevinp schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 12:24:
[...]

ik ben van prot naar fury gegaan, omdat ik TF niet in de bank wil laten, de meeste zweren bij arms, maar mijn attackpower is zo laag dat ik geen dmg zou doen dan, en met imp beserker stance. Wel moet je wat crit gear hebben om rampage up te houden mijn ervaring is dat 20% crit wel voldoende is(immers 1 op de 5 is dan crit en dat is dus 1 op de 3 swings omdat je OH ook kan critten).

Arms is denk ik iets degelijker qua dmg output en kan ook erg hoge burst dmg hebben, echter als ik met mijn HM crit van 900 herioic strike en mijn OH dan crit met van 500 en TF procced (300) is dat 1700 dmg wat toch best aardig is. Dan een crit van bloodthirst van zo'n 1200, en dan kan je wel executen. Mob dood en dan victory rush op de volgende mob :)(guildie heeft crit van 1700 gehad)
Is dat victory rush wel wat? Heb et nu een paar keer gebruikt maar kwam niet eens op 300. Verder een leuke post hoor, maar nu weet ik nog niet wat ik zou moeten speccen. Jij bent fury gegaan, maar voor mij raad je arms aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:52
Ik heb nog 2 trial codes liggen hier, 1x 14 day trial (ik wilde alleen de dvd hebben :+) en 1x 10 day guestpass (zat bij me TBC).
Ik doe er niets mee, mag gratis worden verstrekt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Ik zweer bij arms/fury build en natuurlijk 3 puntjes in TM. Heb nu deze build gemaakt waarvan ik denk dat het de beste pvp build is.

http://www.wowhead.com/?talent=TV0xbIioMbzbZE0zu0gRZc

Had zelf een leuke tactiek bedacht maar of het werkt weet ik niet :P
Dacht aan in zerk stance te raggen tot je rage balkje bijna vol is dan te intercepten en 6x (0,5 sec vast met improved slam) 6x op iemand in te slammen. Of het werkt moet echt nog maar blijken 

Als iemand geraakt wordt door improved hamstring is het natuurlijk ook slam paradise.
Warriors hier met pvp ervaring met improved slam?

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 12:55:
[...]

Is dat victory rush wel wat? Heb et nu een paar keer gebruikt maar kwam niet eens op 300. Verder een leuke post hoor, maar nu weet ik nog niet wat ik zou moeten speccen. Jij bent fury gegaan, maar voor mij raad je arms aan?
vicory rush is een gratis hit op een mob, en zeker handig als je met 2-3 tegelijk bezig bent of als je HP hoog genoeg zijn om de tweede aan te vallen. Ik heb in beserker stance (10% bonus, met talents) 900 AP.
Om dit op te laten lopen is het battleshout(improved), en rampage(die 20 rage kost, en alleen te gebruiken is op een crit).

Ik ben geen fan van arms, ik vind dat te traag, sta je te kijken naar een swing van een 2h en als die mist ziet dat er helemaal stom uit, maar met fury moet je iig 20% crit hebben vind ik(je krijgt 5% van talents) en ook nog 2% + hit van gear(ook die krijg je 3% van talents). Als je dit niet hebt mis je zo verschrikkelijk veel swings, vooral met je OH.
flrurry procced alleen op een crit dus je moet wel regelmatig critten.

qua arms zullen er vast mensen zijn die er meer verstand van hebben als ik, iig moet je altijd in prot tactical mastery hebben zodat je 25 rage overhoud. en Mortal strike, verder zal het niet veel uit maken, ik heb ook nog imp heroic strike zodat ik daar weinig rage mee verlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 13:02:
Ik zweer bij arms/fury build en natuurlijk 3 puntjes in TM. Heb nu deze build gemaakt waarvan ik denk dat het de beste pvp build is.

http://www.wowhead.com/?talent=TV0xbIioMbzbZE0zu0gRZc

Had zelf een leuke tactiek bedacht maar of het werkt weet ik niet :P
Dacht aan in zerk stance te raggen tot je rage balkje bijna vol is dan te intercepten en 6x (0,5 sec vast met improved slam) 6x op iemand in te slammen. Of het werkt moet echt nog maar blijken 

Als iemand geraakt wordt door improved hamstring is het natuurlijk ook slam paradise.
Warriors hier met pvp ervaring met improved slam?
In pvp niet, maar imo is slam een zwaar underrated skill. Heeft bij mij (met TuF) wel eens voor 1400 gecrit, das mooi meegenomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Kevinp schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 13:06:
[...]

vicory rush is een gratis hit op een mob, en zeker handig als je met 2-3 tegelijk bezig bent of als je HP hoog genoeg zijn om de tweede aan te vallen. Ik heb in beserker stance (10% bonus, met talents) 900 AP.
Om dit op te laten lopen is het battleshout(improved), en rampage(die 20 rage kost, en alleen te gebruiken is op een crit).

Ik ben geen fan van arms, ik vind dat te traag, sta je te kijken naar een swing van een 2h en als die mist ziet dat er helemaal stom uit, maar met fury moet je iig 20% crit hebben vind ik(je krijgt 5% van talents) en ook nog 2% + hit van gear(ook die krijg je 3% van talents). Als je dit niet hebt mis je zo verschrikkelijk veel swings, vooral met je OH.

qua arms zullen er vast mensen zijn die er meer verstand van hebben als ik, iig moet je altijd in prot tactical mastery hebben zodat je 25 rage overhoud. en Mortal strike, verder zal het niet veel uit maken, ik heb ook nog imp heroic strike zodat ik daar weinig rage mee verlies.
hehe pve mannetje :P
Dat je langzame swings heb is alleen maar een voordeel, ooit had een zwaard van 4seconden, heerlijk die stoneslayer... :P

Als het 3.5 sec duurt voordat je een swing maakt kan je als je de klap heb uitgedeelt mooi afstand maken zodat je uit je tegenstander zijn wapen range komt en hij dus geen dps op je kan doen terwijl je mooi 3 sec afstand houdt en als je swing opgeladen is mooi in zijn range kan komen voor 1 hit en weer afstand kan nemen.

@Carnage
als iemand stunned is kan je toch gewoon max slam spammen? Lijkt me op papier het meest effectief om maximale dmg te doen ala 3 normale melee atacks (slam) met een langzame 2hdr in 1.5 sec voor 45 rage?

Ook tegen casters als ze je gaan nuken en je gekited bent en zerk rage aan zet en veel rage hebt en volgens intercept doe je maximaal burst dmg met ms en ww.

IMHO en uit mijn eigen ervaring als PvP expert is burst dmg nodig, bovendien stacked enrage en death wish met al je dmg spells.

Met mijn 60 blue troll warrior versloeg ik bijna altijd wel iedereen met gelijke gear als mij en ook epic twinked spelers gingen meestal down, het moeilijkst waren epic druids met veel armor. Echt had ik hier wel een effectieve tacktiek voor: als enrage aan gaat troll beserking aanzetten voor toen die 40% extra dmg en 25% extra atackspeed, gegarandeert dat ze snel moeten changen naar cast form om te healen, en dan is afhankelijk hoe goed je kunt voorkomen dat je geroot wordt meestal gameover voor de druid :) maarja is allemaal oude wow ervaring.. :)

Eneh, hier geld het kite verhaal al helemaal, langzaam wapen en hamstring druid in bear form is alleen een klap op je als je hem raakt :) (als je goed uit ze bereik kan komen dan)

uiteindelijk maakt dit een goede warrior:
player skill: 50%
gear:25%
talents:25%

[ Voor 4% gewijzigd door evilpin0 op 23-01-2007 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan ga ik 2h arms waarschijnlijk, dat heb ik tot lvl 60 ook gedaan dus dat is niks nieuws voor me. Alleen zal ik dan nog wel redelijk kunne tanken? Want af en toe zal ik wel een instance willen doen. Natuurlijk wel met 1h en shield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 09:53:
[...]

Alleen de frost tree was pre-70 wat aan de TE sterke kant. 41 punten in frost was gewoon onverslaanbaar bij een mage met gemiddelde spell damage. Of dat op level 70 nog zo is weet ik niet. Ik vind eerlijk gezegd de nerfs wat aan de vroege kant. Hunters silencing shot mag inderdaad de damage omlaag, maar arcane shot kon nog wel eens problemen opleveren met het uitdelen van dps in PvE raids.

Wat betreft warlocks, ik zag er gisteren 1 een 66 elite drain tanken op level 64. Nerfs inc :D
screenshot or it didnt happen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 13:36:
Dan ga ik 2h arms waarschijnlijk, dat heb ik tot lvl 60 ook gedaan dus dat is niks nieuws voor me. Alleen zal ik dan nog wel redelijk kunne tanken? Want af en toe zal ik wel een instance willen doen. Natuurlijk wel met 1h en shield.
Ik heb alleen normale instances gedaan de UBRS en LBRS en heb nooit begrepen hoezo mensen full prot spec zouden moeten gaan, je houdt gewoon alle agro als je iedereen een keertje sundert en als je gewoon gehealed wordt optijd blijf je ook leven. Heb iig niet gemerkt dat me char niet goed kon tanken, ging perfect zelfs, de beste tankspells krijg je gewoon van je skills dus geen talents nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Ik gok met de felguard ;)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 13:42:
[...]

Ik heb alleen normale instances gedaan de UBRS en LBRS en heb nooit begrepen hoezo mensen full prot spec zouden moeten gaan, je houdt gewoon alle agro als je iedereen een keertje sundert en als je gewoon gehealed wordt optijd blijf je ook leven. Heb iig niet gemerkt dat me char niet goed kon tanken, ging perfect zelfs, de beste tankspells krijg je gewoon van je skills dus geen talents nodig.
Defistate anyone? Renewed je sunders en nog eens extra threat, sommige dingen zijn inderdaad niet echt nodig, vooral eerder in het spel, maar later zeker wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Here we go again!

Ik ben al 2 keer eerder gestop met WoW (speel al sinds de beta) en heb 3 maanden geleden m`n full epic shaman gedelete (bye bye 4000G & 23 epics & epic kodo) samen met m`n mage alt en rogue alt.

Nu heb ik 5 min geleden TBC toch gekocht en ga op een nieuwe pvp server beginnen met 2 vrienden.
Ik maak een bloodelve mage. Nu hoop ik echt dat ik niet weer verslaafd ga worden.
Maar ik denk het niet omdat ik nu echt wel mijn lesje geleerd heb.
Gewoon lekker lvlen, questen en ALS ik tijd heb misschien een instance of wat arena met die vrienden. Ik ga NOOIT meer raiden en grinden voor pots of mats.
En zodra WoW me niet genoeg te bieden heeft met +/- 2 uur per dag en een vrije zaterdag dan stop ik meteen weer. Ik zal nooit meer terug gaan naar 7 dagen per week 8+ uur WoW + fora..
Maar het blijft gewoon een MEGA goed en leuk spel.

Andere mensen hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Ik had laatst mijn warlock respecced, Demo ipv Destruction. Ik moet zeggen, ik heb nu echt veel health (6500 op level 64). Zonder problemen, of uberhaupt mana/health te verliezen kan ik zo 2-3 mobs aan. Verder zijn ook die elite quests redelijk makkelijk te doen voor mij. Grootste probleem is en blijft het vinden van de betreffende mob. :)Voor diegene die vinden dat warlocks generft moeten worden.. liever niet, maar als t zou gebeuren snap ik wel waarom.
Ben ook blij dat er in The Underbog van een baas een mooie caster robe dropte (met 3 sockets), ziet er toch een stuk mooier uit dan een cloth die niet in robe-vorm is zeg maar.

Gisteren in Zangarmarsh bezig geweest, flink aantal quests gedaan (o.a. die in The Underbog), zie ik aan t einde van de avond in ene een lift omhoog gaan (was mij nog niet eerder opgevallen). Blijkt er bovenin een paddestoel nog een heel draenei dropje te zitten, incl. een hele lading nieuwe quest. Echt mooi en origineel. Natuurlijk meteen een aantal quests gedaan, en ook meteen mijn HS hier neer gezet, aangezien hier wél een flight path is itt dat Cenarion Kamp in het zuiden.

M'n shaman is eindelijk klaar in Azuremyst, op naar het volgende gebied, sommige quests zijn echt mooi verzonnen, zoals de quest waar je op zo'n Draenei mount gezet wordt. Helaas zijn er ook veel quests van het type "kill x van y" of "verzamel x van y", maar dat wil niet zeggen dat het niet leuk is :) Gister avond nog even wat aan mij jewelcrafting gewerkt, toch wel leuk om met je zelfgemaakte ringen en necklace rond te lopen. Doorgaans liepen mijn characters op low level rond zonder tot level 20 ofzo :)

En nog even kort over warrior loot, helemaal mee eens, er dropt alleen maar loot voor een paladin, mijn warrior heeft nu 2 nieuwe items voor tanken.. en beide zijn groen van kleur, en waren een random drop van mobs, tsja... wat doe je er aan :)

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-08 12:43
nu toch maar omgespecced naar holy met mn priest
moet zeggen dat het me best wel bevalt, alleen inderdaad solo-en is wel even wennen

als iemand tips heeft voor een goede holy/disc build zijn ze van harte welkom, ik heb nu het idee dat ik ongeveer 5-7 talentpoints verspilt heb aan holy skills die nie belangrijk zijn

ben nu op mn werk dus kan helaas ff nie posten wat voor tree ik gemaakt heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 13:53:
[...]

Defistate anyone? Renewed je sunders en nog eens extra threat, sommige dingen zijn inderdaad niet echt nodig, vooral eerder in het spel, maar later zeker wel handig.
verre van nodig. Tanken is echt 60% skill van de warrior 25% gear, en 15% skill van je groepsleden(in die 60% hoort het duidelijk maken aan een mage die voor de 20e keer degene nuked die alle andere niet raken dat hij toch iets fout doet).

met cleave, en sunders kan je makkelijk agro houden van 3-6 mobs, let wel vooral van 5-6 dan begint gear echt een rol te spelen, want anders trekken healers agro, omdat je nou eenmaal heals moet hebben.

Tanken gaat perfect met fury en/of arms build, meer dan 3/4 sunders komen er niet op een trash mob, en op bosses kan je in 99% van de gevallen wel ff wachten met nuken.

edit ja ik ben een PVE monkey ;). Ik moet dat slome gedoe met 2h niet

[ Voor 3% gewijzigd door Kevinp op 23-01-2007 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m'n priest ook holy/disc gespecced en meteen ook m'n main gemaakt omdat deze vaak gevraagd zijn in instances...

ik doe toch nog 1000+ crits met smite op lvl 62, ik heb nu mooi + dmg gear en ook enkele stukken + healing enkel voor instances

Het is natuurlijk een stuk minder dan shadow maar het valt wel mee :)
ik heb reeds een lvl 6 shadowpriest, gewoon omdat het zo leuk is en er te veel verschil is tussen holy/disc en shadow (mind flay, shadowform, vam embrace, silence, die nieuwe spell sinds pre bc patch etc etc)

btw welke soloable quest 60-62 geeft een goede bow als reward voor een hunter? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kevinp schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 14:02:
[...]

verre van nodig. Tanken is echt 60% skill van de warrior 25% gear, en 15% skill van je groepsleden(in die 60% hoort het duidelijk maken aan een mage die voor de 20e keer degene nuked die alle andere niet raken dat hij toch iets fout doet).

met cleave, en sunders kan je makkelijk agro houden van 3-6 mobs, let wel vooral van 5-6 dan begint gear echt een rol te spelen, want anders trekken healers agro, omdat je nou eenmaal heals moet hebben.

Tanken gaat perfect met fury en/of arms build, meer dan 3/4 sunders komen er niet op een trash mob, en op bosses kan je in 99% van de gevallen wel ff wachten met nuken.
Waarom is er dan uberhaupt een prot tree? Voor de echte ultieme dungeons (waar je stamina talents etc van pas komen, en ik neem aan dat je bij bv een Kel Thuzad het niet permiteren je sunders kwijt te raken, dus defistate)?

Ik speel het spel pas sinds november en niet verder gekomen dan de eerste 2 bosses in MC, maar naar wat ik nu begrijp zijn de normale 5 en 10 mans prima met arms /fury te tanken?
edit ja ik ben een PVE monkey ;). Ik moet dat slome gedoe met 2h niet
2H is juist ook PVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 07:59
Kevinp schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 13:06:
[...]

Hmm, toen ik nog op mijn warrior speelde (staat nu in de ijskast aangezien ik nu mijn lock speel, warrior werd me te saai omdat je altijd afhankelijk was van anderen). Was ik ook fury, maar ik had toch echt rond de 10% hit nodig om echt leuk te kunnen dpssen met fury, en het liefst nog meer, en idd rond de 20% crit en toch wel 1000AP unbuffed. Het +hit fury talent was er toen nog niet, dus dat helpt nu idd wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 14:14:
[...]

Waarom is er dan uberhaupt een prot tree? Voor de echte ultieme dungeons (waar je stamina talents etc van pas komen, en ik neem aan dat je bij bv een Kel Thuzad het niet permiteren je sunders kwijt te raken, dus defistate)?

Ik speel het spel pas sinds november en niet verder gekomen dan de eerste 2 bosses in MC, maar naar wat ik nu begrijp zijn de normale 5 en 10 mans prima met arms /fury te tanken?
mijn enigste verklaring... pussies die niet dood willen.. :P

In de hoogste instances zou prot three wel zijn vruchten kunnen afwerpen maar ik ben van mening dat als de warrior goed is en de priest de heals goed timed dat je er gewoon pvp build kan gaan staan tanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:55

weebl

YARR!

Excuses voor de late reactie. Maar beter te laat dan nooit zeg ik dan maar.

Er was iemand die wou weten hoe WoW draaide op een Dell Latitude D620. Hier is mijn antwoord:

Niet al te best. Ik heb de instellingen op standaard staan. Full-screen (1440x900) haalt ie 20FPS. Dit is gemeten door Titan Panel (performance plugin), ik weet niet of dit de waarde is die WoW afgeeft, of dat de plugin het zelf berekend. Het voelt niet schokkerig aan, en het is prima speelbaar. Alleen het draait echt een stuk beter met m'n Geforce 6600GT die in m'n desktop zit. Die zit gewoon continue op 60FPS (het maximum).

Echter als je het windowed speelt (zoals ik altijd doe, kan je naast WoW ook nog msn'en/internetten) en het scherm op 1024x768 zet, springt de framerate opeens naar de 40FPS. Dit is echt goed te doen :).

Ik heb deze laptop absoluut niet voor het gamen gekocht en was daarom redelijk verrast dat het nog zo goed draaide. Want de Geforce Quadro NVS 110M is een 2D-graka. De 2D-beeldkwaliteit die deze kaart produceert is gewoon erg goed, de 3D-prestaties niet...

Dus het ligt eraan welke eisen je stelt. Wil je net als ik windowed spelen, dan is het goed te doen. Wil je op 1440x900 spelen, dan raad ik je aan een andere laptop te kiezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 19:46
Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 14:05:
m'n priest ook holy/disc gespecced en meteen ook m'n main gemaakt omdat deze vaak gevraagd zijn in instances...

ik doe toch nog 1000+ crits met smite op lvl 62, ik heb nu mooi + dmg gear en ook enkele stukken + healing enkel voor instances

Het is natuurlijk een stuk minder dan shadow maar het valt wel mee :)
ik heb reeds een lvl 6 shadowpriest, gewoon omdat het zo leuk is en er te veel verschil is tussen holy/disc en shadow (mind flay, shadowform, vam embrace, silence, die nieuwe spell sinds pre bc patch etc etc)
Mag ik vragen hoe jij nu aanvalt mett priest? welke skills gebruk je?

Ik ben nog low lvl nu. Maar ik gebruik nu als ik ga aanvallen:
Op mezelf cast ik:
- Power word: Fortified
- Inner fire
- Touch of Weakness
- Power word: shield

Op de vijand cast ik:
- Shadow Word: Pain

En dan wanden. als Power word shield op is dan cast ik nog een keer Renew op me
Moet ik nog iets aanpassen aan mn aanvals strategie??

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 07:59
evilpin0 schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 14:22:
[...]

In de hoogste instances zou prot three wel zijn vruchten kunnen afwerpen maar ik ben van mening dat als de warrior goed is en de priest de heals goed timed dat je er gewoon pvp build kan gaan staan tanken.
5 mans zijn altijd goed te tanken geweest met een arms/fury fury/arms talenttree, prot is echter bijna een vereiste bij het leren van nieuwe raidcontent. Een prot tank is gewoon beter in het genereren van aggro, en vereist minder healing door de protection talents wat ervoor zorgt dat healers efficienter kunnen healen en mindersnel oom raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 15:34
Exitium schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 11:05:
[...]

Wist helemaal niet dat er een standaard FPS meter in WoW zat. :/ Vanavond maar even wegwerken dan, thanks. :)
CTRL + R zou moeten volstaan :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:22
[...]

hf met mobs met een aggro plafond

Aggro alleen maakt je geen goede tank, anders waren mages / locks / pvp priests wel tanks. Maar ook je dmg reduction is erg belangrijk. parry / dodge etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Katala schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 13:58:
Ik had laatst mijn warlock respecced, Demo ipv Destruction. Ik moet zeggen, ik heb nu echt veel health (6500 op level 64). Zonder problemen, of uberhaupt mana/health te verliezen kan ik zo 2-3 mobs aan. Verder zijn ook die elite quests redelijk makkelijk te doen voor mij. Grootste probleem is en blijft het vinden van de betreffende mob. :)Voor diegene die vinden dat warlocks generft moeten worden.. liever niet, maar als t zou gebeuren snap ik wel waarom.
Ben ook blij dat er in The Underbog van een baas een mooie caster robe dropte (met 3 sockets), ziet er toch een stuk mooier uit dan een cloth die niet in robe-vorm is zeg maar
Afaik werd de Felguard generfed in 2.03, hoe speelt dat ding tegenwoordig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Exitium schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 14:33:
[...]

Nog steeds prima :)
Ik merk er weinig van eerlijk gezegd. Hij heeft ongeveer 50% DPS minder, maar aggro houden doet ie nog wel prima. Met 2 Shadow bolts die critten krijg ik nog steeds geen aggro :)

You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Net als dat een volledig shadow specced priest en een volledig feral specced druid goed kunnen healen. Alleen met een healing spec gaat de healing toch net even wat makkelijker en beter. Nodig? Nee. Handig? Ja.

Uiteindelijk is het een kwestie van smaak. Vind jij het leuk om één van de beste tanks te zijn die je nu in de 5 mans instances rondlopen, dan spec je protection. Vind je het leuker om dikke damage te kunnen doen en om "gewoon" te kunnen tanken, dan spec je anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Waarschijnlijk gewoon een fel reaver geenslaved. Overpowered locks! ;)
Rakkerzero schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 14:28:

Op mezelf cast ik:
- Inner fire
- Touch of Weakness

Op de vijand cast ik:

Damn, duurt dat niet eeuwen?

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-09 08:45
SM/DS met Fel Armor schiet ook al aardig op hoor :)

screenshotje van mij uit beta en je ziet dat draintanken dan best ook tegen elites kan werken :P

Afbeeldingslocatie: http://www.bosmonster.nl/files/smds.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Exitium schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 14:33:
[...]

Dat was geen nerf, maar een correctie op een overpowerde pet die meer dmg deed melee dan een warrior white deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:37
Ben definitief gestopt, heb 2 jaar lang uitgehouden op US servers, guild opgestart en geleid, uiteindelijk in naxx aangekomen maar met de aankondiging van TBC ging het langzaam afbrokkelen en werd de workload op officers veel zwaarder. Het ging werkelijk als werk voelen en ik was dus vanaf begin december al veel minder actief, maar heb nu definitief mn account verkocht.

Veel plezier gehad, maar het spel kan wel verslavend werken, ik ging er naar mijn mening (dankzij vriendin) goed mee om, maar je merkt wel dat als je het niet meer speelt wel heel graag terug wilt.
Nu wordt dat wel weer wat minder, maar ik kan goed begrijpen dat mensen echt hun hele sociale leven verliezen dankzij een spelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Valt wel mee. In de tijd dat ik Smite cast, kan ik alweer 3x vuren met mn wand. Dan is Smite ongeveer net zo sterk als die 3 keer wand. :)
Hoe dat gaat op latere lvls weet ik niet. Ben nooit hoger dan lvl 22 geweest met priest.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:38
Ik ben holy priest en solo amper, als ik dit wel doe zorg ik altijd dat ik pwf en innerfire heb inderdaad.

Ik gooi een pw:s op mezelf doe een holy nova (als het rustig is) of een mindblast
sw:p erop en wanden maar.
Soms smite ik wat meer, soms wat meer mindblasts
Met een 85 dps wand doe je nog best veel dmg.
Als de mobs vervelend worden af en toe een fear. Als ze hard slaan altijd shield up houden, een renew indien nodig.

Door veel te wanden en alleen 1 keer een instant dmgspell te gebruiken in combinatie met sw:p verlies je amper mana tijdens het grinden, ik heb een hekel aan drinken en doe liever 3 seconden langer over 1 mob om vrijwel full mana uit de strijd te komen, je kan ook meer drinken en gewoon ontzettend veel smiten.

Op castermobs gebruik ik vaak manadrain, dan doen ze een stuk minder (lang) pijn!

Als low level zou ik sowieso shadow speccen, mindflay is gewoon heerlijk, zit eraan te denken toch wat in shadow te stoppen zodat ik iets sneller solo kan grinden, volgende week heb ik meer tijd, ik zie wel of ik veel ga samen spelen of veel solo ga, daar hangt je build als priest in grote mate vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:28
Rakkerzero schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 14:43:
[...]

Valt wel mee. In de tijd dat ik Smite cast, kan ik alweer 3x vuren met mn wand. Dan is Smite ongeveer net zo sterk als die 3 keer wand. :)
Hoe dat gaat op latere lvls weet ik niet. Ben nooit hoger dan lvl 22 geweest met priest.
Met mijn priest (hang momenteel op lvl 44) heb ik tot ca. lvl 35 de volgende strategie aangehouden:

Openen met holy fire (lange casttijd)
Smite
Mindblast
SW:P
Dood wanden

Echter na lvl 35 scaled je wand dmg minder goed mee, (meede door spell dmg gear) waardoor ik steeds meer MB -smite-smite-MB-smite enz ben gaan doen ipv wanden. Ben verder holy dus mind flay ed heb ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Nivado schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 14:52:
Echter na lvl 35 scaled je wand dmg minder goed mee, (meede door spell dmg gear) waardoor ik steeds meer MB -smite-smite-MB-smite enz ben gaan doen ipv wanden. Ben verder holy dus mind flay ed heb ik niet.
Ik wil me echt gaan focussen op Spirit/Int-gear. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tular
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-08-2022

Tular

Druid 79 - Aggramar (retired)

Met mijn priest gebruik ik over het algemeen de volgende aanvalsserie:
Mind Blast
SW: P
Mind Flay
Wanden

Over het algemeen verlies ik op deze manier, met dank aan Spirit Tap, geen tot weinig mana. Heel af en toe is het even wachten tot mijn mana weer 100% is maar dat valt te overzien. Nu ben ik level 45 en heb alle pvp gear die tot dat level te halen valt.

May you live in interesting times!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 14:14:
[...]

[...]

2H is juist ook PVE
2h is juist PvP omdat je dan een mage met 1 swing half dood hebt(als je crit) Je kan eigenlijk makkelijk je sunders verliezen agro technisch(mist je dat opvangt door revence en shield slam/block enzo. Alleen voor rogues enzo is dat minder omdat ze dan minder dmg doen dus hou je hem up. Verder ben je van revenge afhankelijk van een block dodge parry etc, en zal je main skill dus sunder blijven, ever kan je makkelijk sunder+heroic strike spamman om rage kwijt te raken en zo in zeer korte tijd ongelofelijk veel agro te krijgen.

En de belangrijkste talent blijft defiance dat is 15% meer agro en dat merk je echt, zeker op high lvl.
Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 14:37:
[...]

Net als dat een volledig shadow specced priest en een volledig feral specced druid goed kunnen healen. Alleen met een healing spec gaat de healing toch net even wat makkelijker en beter. Nodig? Nee. Handig? Ja.

Uiteindelijk is het een kwestie van smaak. Vind jij het leuk om één van de beste tanks te zijn die je nu in de 5 mans instances rondlopen, dan spec je protection. Vind je het leuker om dikke damage te kunnen doen en om "gewoon" te kunnen tanken, dan spec je anders.
ja in 5 man Pugeble instances helemaal gelijk, voor nieuwe high end guild content niet dan moet je echt een specialisatiespec hebben.

[ Voor 23% gewijzigd door Kevinp op 23-01-2007 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Zorg ervoor dat je een hoge dps wand hebt, priests zijn de enige class die wands kunnen gebruiken voor dps, en er dus ook echt wat aan hebben naast stats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

hulkie schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 15:19:
Zorg ervoor dat je een hoge dps wand hebt, priests zijn de enige class die wands kunnen gebruiken voor dps, en er dus ook echt wat aan hebben naast stats!
Ehm?

Locks en mages ook hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Denk dat hij bedoeld; als Mage ga je niet snel Wanden lijkt me, aangezien je veel betere spells tot je beschikking hebt. En voor een Lock, die hebben over het algemeen een Pet en DoTs voor dps. :) Wel met je eens overgens dat een Wand ook voor Mage en Lock handig is.

-- edit --

Soms zou ik als Druid ook wel eens willen dat ik een Wand kon gebruiken of een Bow of Gun. Zou best wat dmg willen doen als ik in een group zit (als healer), maar dat is nu zonde van mijn mana. :)

[ Voor 28% gewijzigd door OkkE op 23-01-2007 15:25 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
DarkShadow schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 14:41:
Ben definitief gestopt, heb 2 jaar lang uitgehouden op US servers, guild opgestart en geleid, uiteindelijk in naxx aangekomen maar met de aankondiging van TBC ging het langzaam afbrokkelen en werd de workload op officers veel zwaarder. Het ging werkelijk als werk voelen en ik was dus vanaf begin december al veel minder actief, maar heb nu definitief mn account verkocht.

Veel plezier gehad, maar het spel kan wel verslavend werken, ik ging er naar mijn mening (dankzij vriendin) goed mee om, maar je merkt wel dat als je het niet meer speelt wel heel graag terug wilt.
Nu wordt dat wel weer wat minder, maar ik kan goed begrijpen dat mensen echt hun hele sociale leven verliezen dankzij een spelletje.
Hehhe ik weet wat je bedoelt, als ik lekker aant spelen ben en er belt een mattie of ik een paar jongos kom smoken ben ik gewoon geirriteerd, ik wil wow spellen :)

Maarja toch kom ik maar beetje raar als mensen denken ik meer verslaafd ben aan spelletjes dan aan me dagelijkse dosis thc. Wow is btw ook het meest relexte spel om stoned te spelen, perfect play is geen uitzondering als ik stoned ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-04-2024
Bosmonster schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 14:38:
[...]

SM/DS met Fel Armor schiet ook al aardig op hoor :)

screenshotje van mij uit beta en je ziet dat draintanken dan best ook tegen elites kan werken :P

[afbeelding]
Hallo, ik ben nieuw hier.. Lees wel al vanaf deel 20 mee ofzo, maar goed.. go easy on me. :9

Dat draintanken, hoe doe je dat precies? Ik heb momenteel een L61 warlock, fully demo specced.
Nog bepaalde talentbuilds die daar specifiek goed voor zijn, of lukt het met mijn Felguard ook wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
hulkie schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 15:19:
Nouja, een wand valt kwa DPS nog steeds vrij hard tegen ten opzichte van je spells, zelfs voor een holy priest. Het heeft alleen als voordeel dat je mana regenerate eerder starts als je aan het eind gaat wanden.

Zelf vind ik grinden met een holy spec een pain in the ass, helemaal als je het vergelijkt met wat een mage aan damage output heeft.
Ferreur schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 15:27:
Dat draintanken, hoe doe je dat precies? Ik heb momenteel een L61 warlock, fully demo specced.
Nog bepaalde talentbuilds die daar specifiek goed voor zijn, of lukt het met mijn Felguard ook wel?
Voor draintanken neem je een affliction build. Het hele punt is dus dat je zelf een mob tanked en dus lifedrained terwijl de mob jou mept, en niet je pet. Je neemt danook een pet met een hoge DPS.

[ Voor 29% gewijzigd door Hydra op 23-01-2007 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-09 08:45
Hydra schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 15:27:
[...]

Voor draintanken neem je een affliction build. Het hele punt is dus dat je zelf een mob tanked en dus lifedrained terwijl de mob jou mept, en niet je pet. Je neemt danook een pet met een hoge DPS.
Of beter nog, Demonic Saccrifice voor een +15% shadow damage buff bijvoorbeeld (vroeger was saccrificed voidwalker nog wel erg goed, maar die is generfed helaas).

De laatste paar talents in de Affliction tree zijn niet zo bijster nuttig voor draintanken namelijk :)

[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 23-01-2007 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Atlas schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 15:20:
[...]

Ehm?

Locks en mages ook hoor ;)
Die kunnen hem wel gebruiken ja, maar bij priests is het vaak bijna de primary manier van dps doen als ze niet shadown specced zijn. Een priest gebruikt zijn wand veel vaker als dpsmiddel dan de offensive casters als locks en mages. Dat is meer wat ik ermee bedoelde.

Als jij een wand vind met 90 dps en 4 intellect, en een wand met 30 dps en 20 spelldamage weet ik vrijwel zeker dat je voor de tweede gaat. Ik zou toch voor de eerste kiezen als het om grinden gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
OkkE schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 15:23:
Soms zou ik als Druid ook wel eens willen dat ik een Wand kon gebruiken of een Bow of Gun. Zou best wat dmg willen doen als ik in een group zit (als healer), maar dat is nu zonde van mijn mana. :)
Kan je ook geen throwing weapons gebruiken?? Of is dat alleen rogue ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 08:40

Phydomir

Dennis

Rakkerzero schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 15:36:
[...]

Nope, alleen relics

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

evilpin0 schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 15:24:
[...]
Wow is btw ook het meest relexte spel om stoned te spelen, perfect play is geen uitzondering als ik stoned ben :)
QFT!

Ik vind het ook wel erg relaxt om te spelen als ik stoned ben. :)
[...]

Nee, zover ik weet kunnen Druids helemaal geen ranged weapons gebruiken...

[ Voor 31% gewijzigd door OkkE op 23-01-2007 15:41 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

hulkie schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 15:34:
[...]

Die kunnen hem wel gebruiken ja, maar bij priests is het vaak bijna de primary manier van dps doen als ze niet shadown specced zijn. Een priest gebruikt zijn wand veel vaker als dpsmiddel dan de offensive casters als locks en mages. Dat is meer wat ik ermee bedoelde.

Als jij een wand vind met 90 dps en 4 intellect, en een wand met 30 dps en 20 spelldamage weet ik vrijwel zeker dat je voor de tweede gaat. Ik zou toch voor de eerste kiezen als het om grinden gaat.
Tja ik heb zelf een lvl 60 lock, en gebruik mijn wand best vaak.

Stuur felguard erop af, Curse of Agony, corruption en immolate. En dan gewoon afmaken met je wand :)
Zo verlies je niet teveel tijd met mana drinken, waardoor je verder kan met grinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:05

Ozzy

omnia mutantur, nihil interit

[...]

Een druid kan alleen een Idol in dat slot gebruiken. Mede daardoor zijn die Idols gekomen. De meeste druids liepen met een of andere zapper, die je gebruikte bij een quest, maar dat deed verder niets. Er is heel veel over gezeken, omdat elke andere de meeste andere classes daar iets in konden stoppen met stats erop en een druid had dus eigenlijk een stuk equipment minder dan de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
Bosmonster schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 15:33:
[...]

Of beter nog, Demonic Saccrifice voor een +15% shadow damage buff bijvoorbeeld (vroeger was saccrificed voidwalker nog wel erg goed, maar die is generfed helaas).

De laatste paar talents in de Affliction tree zijn niet zo bijster nuttig voor draintanken namelijk :)
Maar in dit geval mis ik dus een summon, wat het ook weer lastig maakt. Als ik affliction spec mis ik die benodigde high dps summon, want vergeleken bij de Felguard vallen alle andere minions in het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 14-09 12:40

On_E

Housemusic

Bosmonster schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 15:33:
[...]

Draintanken doe je naar mijn mening met een Imp voor de stamina buff en de extra mana die je kunt Dark Pacten.

edit :
Maar in dit geval mis ik dus een summon, wat het ook weer lastig maakt. Als ik affliction spec mis ik die benodigde high dps summon, want vergeleken bij de Felguard vallen alle andere minions in het niet.
Felguard heb je helemaal niet nodig man, en zijn DPS is net zo hoog als de Succubus tegenwoordig toch ?

[ Voor 24% gewijzigd door On_E op 23-01-2007 15:47 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 08:40

Phydomir

Dennis

Ozzy schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 15:42:
[...]

Een druid kan alleen een Idol in dat slot gebruiken. Mede daardoor zijn die Idols gekomen. De meeste druids liepen met een of andere zapper, die je gebruikte bij een quest, maar dat deed verder niets. Er is heel veel over gezeken, omdat elke andere class daar iets in kon stoppen met stats erop en een druid had dus eigenlijk een stuk equipment minder dan de rest.
Nu krijg je met een lvl62 quest Idol of the Wild, doet meer Damage met Mangle. Moet je echter wel min. 41 punten in Feral hebben zitten.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

On_E schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 15:45:
[...]

Felguard heb je helemaal niet nodig man, en zijn DPS is net zo hoog als de Succubus tegenwoordig toch ?
Felguards zijn echt veeel te ideaal. Ze kunnen prima aggro houden in een groep mobs, en ook tegenover 1 enkele mob.
Met een succubus kan ik niet 6 lvl 60's slopen (ikzelf ben ook 60), met een felguard is dat geen probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phydomir schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 15:45:
[...]

Nu krijg je met een lvl62 quest Idol of the Wild, doet meer Damage met Mangle. Moet je echter wel min. 41 punten in Feral hebben zitten.
wat doe mangle precies, het is toch hetzelfde als een aanval die je voor lvl 50 al kan maar dan iets beter oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Mijn basis-attack als disc/holy priest

Shadow-word shield
PI (power infusion)
Holy Fire
Shadow-word pain
smite
smite
wand ....
shadow-word pain vernieuwen elke keer als hij verdwijnt.

Standaard smite/holy nova 600+
Crit gaat voor 1k+

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Atlas schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 15:48:
[...]

Felguards zijn echt veeel te ideaal. Ze kunnen prima aggro houden in een groep mobs, en ook tegenover 1 enkele mob.
Met een succubus kan ik niet 6 lvl 60's slopen (ikzelf ben ook 60), met een felguard is dat geen probleem :)
Met full Affliction heb je helemaal geen tank-pet nodig, je tanked gewoon zelf.

Mijn record in Outlands is 7 Bleeding Hollow Orcs (lvl 61-63) in 1 'run' dood, zelf tankend/rennend dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 17:05
Heb me nu helemaal naar Shadow gespecced en moet zeggen dattet erg leuk is, vooral met spirit tap aan snel water drinken voelt aan alsof je weer 30 bent :) Had het geluk om 2 weken voor TBC nmlijk nog de Touch of Chaos te zien droppen en de /roll nog te winnen ook ;)
Alleen dropt er in slave pens dus een wand met +20 healing en int/spi met een DPS van ronde de 90!!

Mijn sequence:

PW:F
MB
SWP
Mindflay
Mindflay
wand tot de mob dood is (meestal niet meer dan 5x wanden)

heeft dr iemand al echt gebruik gemaakt van de nieuwe PW:Death PVE-wise? Vindt 'm niet zo handig eigenlijk, je moet em gebruiken als de mob 1K hp heeft ongeveer maar dan wil je niet je 5 secondrule "verspillen" als spirit tap inkickt...

[ Voor 19% gewijzigd door Helox-in-a-box op 23-01-2007 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, ff een vraagje. Aangezien ik "al" 59 ben, en 70 toch wel steeds dichterbij komt en ik me op werk verveel *haalt adem*, heb ik dit in elkaar geknutseld. Wie heeft aan/opmerkingen?

http://www.wow-europe.com...0000000000000000000000000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

On_E schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 15:52:
[...]

Met full Affliction heb je helemaal geen tank-pet nodig, je tanked gewoon zelf.

Mijn record in Outlands is 7 Bleeding Hollow Orcs (lvl 61-63) in 1 'run' dood, zelf tankend/rennend dus.
Tja ik hou het toch bij Demonoly :P
Vind het wel fijn zo'n persoonlijke tank voor als ik weer eens suicidaal ben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzy

Ozzy

Phydomir schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 15:45:
[...]

Ja, precies, volgens mij van die raging colossus quest. In ieder geval van een van die ventjes van die Cenarion outpost. Die gebruik ik nu dus ook. Ik zag in de AH nog een andere idol staan. Ik dacht Idol of Ferocity. Maar dat was in ieder geval ook een feral idol en voor te veel geld. Zo gek veel verschillende idols zijn er ook niet volgens mij. Andere heb ik zelf nog niet gezien, maar ze zijn er ook voor restoratio en balanced druids. Allemaal overigens pas op (veel) hoger level. Dus voor lager levels blijft het iets "oneerlijks" houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Atlas schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 15:59:
[...]

Tja ik hou het toch bij Demonoly :P
Vind het wel fijn zo'n persoonlijke tank voor als ik weer eens suicidaal ben :+
Ieder zijn ding uiteraard, de Felguard trekt mij niet.

(met een Shadowpriest erbij kun je volgens mij trouwens geheel Outland taggen en doden met full Aff, vamp. embrace ftw ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
OkkE schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 15:40:
QFT!

Ik vind het ook wel erg relaxt om te spelen als ik stoned ben. :)
Ik heb in m'n leven 3 keer wiet gebruikt, en alle 3 de keren viel ik binnen de kortste keren in slaap. Ik snap ook echt niet hoe jullie dat managen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzy

Ozzy

Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 15:50:
[...]

wat doe mangle precies, het is toch hetzelfde als een aanval die je voor lvl 50 al kan maar dan iets beter oid?
Mangle is de end talent van de feral tree. Het genereert een combo, doet extra damage en zorgt ervoor dat shred en bleeding effecten meer damage doen. Op level 60 had ik die talent niet, omdat ik punten te kort kwam.
Nu wel, maar ik moet er nog wel aan wennen. Ik was meer van de ravage, faerie fire, tiger's fury en ferocious bite als finishing move. Nu is het volgens mij beter om te pouncen, te manglen en te shredden en raken en rip als finishing move. Ligt er ook een beetje aan hoeveel health erover blijft als je combo's vol zijn. Als je hem kunt finishen met een FB, dan ga ik daarvoor, maar als het gevecht langer gaat duren, dan doet rip aldan niet in combi met mangle meer damage.dan FB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Hydra schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 16:05:
[...]

Ik heb in m'n leven 3 keer wiet gebruikt, en alle 3 de keren viel ik binnen de kortste keren in slaap. Ik snap ook echt niet hoe jullie dat managen :)
Gewenning waarschijnlijk ;)

* On_E is ook een stonede WoW gamer, denk zelfs dat ik nog nooit nuchter WoW gegamed heb…..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
On_E schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 16:07:
[...]

* On_E is ook een stonede WoW gamer, denk zelfs dat ik nog nooit nuchter WoW gegamed heb…..
Nu snap ik gelijk waar die zotte Barrens chat vandaan komt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
On_E schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 15:45:
[...]

Draintanken doe je naar mijn mening met een Imp voor de stamina buff en de extra mana die je kunt Dark Pacten.

edit :
[...]

Ik zal meteen even uitleggen hoe ik het nu doe trouwens:
- Felguard op de mob afsturen
- CoShadows, iCorruption, Immolate op de mob
- improved Life Tap tot m'n mana weer op ongeveer 100% zit (m'n life zal nu op ongeveer 80% liggen)
- drain life (met de 3/8 felheart bonus van (ik geloof) 10%) tot mijn mana en life weer ongeveer gelijk liggen
- wanden

Works like a charm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Rakkerzero schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 16:08:
[...]

Nu snap ik gelijk waar die zotte Barrens chat vandaan komt :+
betrapt....
- improved Life Tap tot m'n mana weer op ongeveer 100% zit (m'n life zal nu op ongeveer 80% liggen)
- drain life (met de 3/8 felheart bonus van (ik geloof) 10%) tot mijn mana en life weer ongeveer gelijk liggen
- wanden

Works like a charm.
Full Affliction stijl :

CoA, Corr en Siphon Life op mob 1, tab, zelfde verhaal op mob 2, tab, zelfde verhaal op mob 3, Dark Pact, tab, zelfde verhaal op mob 4, Dark Pact, Drain Life op laatste mob, mob 1 & 2 vallen dood neer, tab naar mob 5, CoA, Corr, Siphon, Drain, tab etc ;)

[ Voor 61% gewijzigd door On_E op 23-01-2007 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
[...]

Die ene keer vond je het zo saai dat je maar snel weer begonnen bent? :P

Wel een keer stoned gequaked, was als 16 jarige met een stel clanleden uit amsterdam mee naar een lanparty. Vage bedoening :D Vond dat ik het wel goeddeed totdat ik opmerkte dat ik een negatief aantal frags had :P Kutlava :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Hydra schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 16:05:
[...]

[...]

Het is misschien gewenning, of ook gewoon niet teveel roken. :)

Al speel ik het heel regelmatig gewoon nuchter, soms - zeker in het weekend - is het wel lekker om er bij te blowen, vind ik. Heb ook wel eens stoned Quake2 gespeeld, ging stukken minder... hehe.

Heb nu ook 2x gedaan dat er wat vrienden langs kwamen met hun pc's, en dan samen WoW'en. Ook gezellig, en vaak gaat er dan ook wel een blow rond. :)

-- edit --
Hydra, grappig dat jouw ervaringen (scores) met Quake ook niet geheel positief zijn icm wiet. :D

[ Voor 5% gewijzigd door OkkE op 23-01-2007 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 14:28:
[...]

Op mezelf cast ik:
- Inner fire
- Touch of Weakness

Op de vijand cast ik:

Holy fire, SW pain, smite , devouring plague soms (undead racial), fear indien mogelijk en sinds kort shadow word death :)

shield gebruik ik niet altijd, gewoon ff een renew en hopla :)
(+550 healing) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga zometeen deze build gebruiken, met 2h polearm. Maar met 2 punten die ik dan nog over hou op lvl 62 en straks op lvl 70 zie ik niet echt iets super goeds, iemand nog iedeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 17:05
Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 16:18:
[...]

shield gebruik ik niet altijd, gewoon ff een renew en hopla :)
(+550 healing) _/-\o_
tja, moetik weer uit shadowform shiften voor een renew :) zit veel liever in mn dps gear met ondertussen +440 dmg (begon mn wat blues en paar BWL drops, zo'n +330 dmg), maar dan isset maar een schammele +120 dmg ofzo.
Voor het echte heal werk heb ik een ander setje bij me (+750 healing :P), tog maar es die netherweave bags laten maken, is weer 2 extra bagslots (2x ony bag, ad rep bag zijn al 20 slots)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Ferreur schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 16:13:
[...]

- drain life tot mijn mana en life weer ongeveer gelijk liggen
- wanden

Works like a charm.
Zo doe ik het bijna ook, wanden doe ik alleen om mijn skill te trainen , en soms sla ik corruption over of cast ik een shadowbolt. Heb nu een nieuw talent, Incinerate geloof ik dat ie heet, dus vanavond ff testen of dat nog een beetje nuttig is.

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Shadow word death vind ik zelf wel een leuke toevoeging. Ik red het nu vaak met Mindblast, SW:P, Mindflay, Mindflay en dan een Shadowword death. Als ik twijfel of het qua damage wel lukt met death toch maar een mindblast. Het werkt wel leuk als je aan het solo'en bent en je wil leukker snel door wat mobs heen.

Ander voordeel is dat je in kleine groepjes de kill kan "stelen" om je spirit tap aan te krijgen.

Met een beetje "groene" hulp hou je het langer vol als raidhealer ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Yellow|A op 23-01-2007 16:44 ]

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
On_E schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 16:13:[...]

Full Affliction stijl :

CoA, Corr en Siphon Life op mob 1, tab, zelfde verhaal op mob 2, tab, zelfde verhaal op mob 3, Dark Pact, tab, zelfde verhaal op mob 4, Dark Pact, Drain Life op laatste mob, mob 1 & 2 vallen dood neer, tab naar mob 5, CoA, Corr, Siphon, Drain, tab etc ;)
Dat ga ik toch eens proberen want het klinkt wel spannend. Heb je misschien een talentbuild hiervoor?

[ Voor 0% gewijzigd door Ferreur op 23-01-2007 17:00 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-09 15:54
Zijn er hier nog mensen die wat info hebben over de servers Bronze Dragonflight & Anachronos?
Mijn server, Terenas, krijgt nu een verhuis aangeboden. Zijn dit nieuwe servers? Hoe zijn de horde/alliance verhoudingen en bijhorende queues er? Meer info graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Ferreur schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 16:55:
[...]

Dat ga ik toch eens proberen want het klinkt wel spannend. Heb je misschien een talentbuild hiervoor?
Mijn huidige build (@lvl 62) http://www.wowhead.com/?talent=Ni0riRfkqtbocxM

Mijn lvl 70 build : http://www.wowhead.com/?talent=NAMriRfkqtbocxczc

Insta-Howl of Terror is je panic button voor als het even teveel wordt, Fel Intellect is handig voor extra mana voor jezelf en voor je pet (die jij weer krijgt met Dark Pact), Improved Imp voor de betere Stamina buff en nog meer mana voor dat beest (en jou) etc.

Fel Armor owned ook voor die Drain tank stijl, mijn Drain Life doet nu zo'n 330-350 per tick healing met 4 DOTs op een target (inclusief 1/5 shadow embrace), met +581 shadow damage. (incl. Fel Armor rank 1)

die lvl 70 build is naar mijn idee goed voor vrijwel alle aspecten van de game, dus solo-grinden, pvp, instances en (ik denk) raid-instances.

Niet uitmuntend in 1 van die aspecten, maar wel goed :D

[ Voor 10% gewijzigd door On_E op 23-01-2007 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bras
  • Laatst online: 27-06 15:56
Helox-in-a-box schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 15:55:
heeft dr iemand al echt gebruik gemaakt van de nieuwe PW:Death PVE-wise? Vindt 'm niet zo handig eigenlijk, je moet em gebruiken als de mob 1K hp heeft ongeveer maar dan wil je niet je 5 secondrule "verspillen" als spirit tap inkickt...
Eindelijk een insta-tag spell voor de priests (wat erg handig is tijdens het tag-fest in de outlands >:))

Verder is het erg fijn om die te gebruiken om spirit tap te laten proccen in een instance-groep, waar anders de kans om de killing blow nihil is als priest.

"When you find yourself in the company of a halfling and an ill-tempered Dragon, remember, you do not have to outrun the Dragon...you just have to outrun the halfling."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Afbeeldingslocatie: http://wiebbe.lambonet.com/afvalbak/nix.jpg

Hey On_E, dit was jij volgens mij toch? :P Was druk aan het zwaaien maar kon helaas niks zeggen ;)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 15:34
Even over die caster crit discussie: voor mages kan ik het me nog wel voorstellen, maar priests hebben 1 (vanaf lvl 62 2) spells die kunnen critten. Lijkt me nogal duidelijk dat je prio stelt aan dmg gear ipv crit gear dan :)

Wat is de hoogste behaalde MB crit so far trouwens? Heb nu met een bescheiden beetje dmg gear 1300 gehaald op level 61 :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom er maar niet uit, en ik krijg geen duidelijk uitleg in game. :)
Hoe zit het nou met die Scryers en die adors (ofzo)?
Ik weet dat ik moet kiezen, ik ben er inmiddels ook achter waar en hoe te kiezen in shattraz city, maar welke ik moet kiezen en waar meer rep te krijgen...geen idee :S

Ik ben een mage en heb gehoord dat scryers een goede mage keus is, maar waar kan ik de faction/reward dude vinden enzo? Zou top zijn als iemand het eens duidelijk kan uitleggen allemaal. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Ik had het een stukje terug al gevraagd, maar nu nog maar eens;

Waarom zie ik bij de meeste Feral Druids builds geen Mark of the Wild? Heeft dat echt zo weinig nut? Of... Het leek mij namelijk juist wel handig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het nou zo dat je op een PvE server helemaal niet aangevallen kan worden, als je aangeeft dat je dat niet wil (behalve als je een capital inloopt)? Ik wil graag verder spelen in de toekomst (ben nu door omstandigheden tijdelijk gestopt) maar het gezeik wat ik nu op PvP servers heb wil ik dan niet meer. Dus kan iemand dit voor mij bevestigen, zodat ik een character migration in voortgang kan zetten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Wiebbe schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 17:29:
Hey On_E, dit was jij volgens mij toch? :P Was druk aan het zwaaien maar kon helaas niks zeggen ;)
Yep, wist niet dat jij dat was eigenlijk, leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-09 15:54
Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 18:55:
Is het nou zo dat je op een PvE server helemaal niet aangevallen kan worden, als je aangeeft dat je dat niet wil (behalve als je een capital inloopt)? Ik wil graag verder spelen in de toekomst (ben nu door omstandigheden tijdelijk gestopt) maar het gezeik wat ik nu op PvP servers heb wil ik dan niet meer. Dus kan iemand dit voor mij bevestigen, zodat ik een character migration in voortgang kan zetten? :)
Je kan jezelf pvp enablen waardoor je aanvalbaar wordt, maar inderdaad, als je zelf geen aanval start ben je pvp vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderrs
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-08 19:14
Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 18:55:
Op een PVP server bij je PVP enable in contested areas.

Op een PvE server is ben je in alle gebeide PVP disable ten zij je PVP enable doet /pvp (volgens mijn) of als je net uit een BG komt. De PVP tag zal dan automatisch naar 5 min verlopen. Ten zij je PVP enable aan heb staan dan blijft deze aanstaan.

Girls come and go, epics are soulbound!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit wapen 2 uurtjes geleden gedropt:
http://img411.imageshack.us/img411/1536/bluedrop8xm.jpg
Die gaat mooi mn 48 dps offhand vervangen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 22-08 10:49
Iemand een linkje van een up-to-date Atlas en AtlasLoot? Heb net zitten zoeken en volgens mij zijn de versies die ik heb up-to-date, maar ik mis alles boven Coilfang. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
Zijn er nog tweakers op Eonar?
Alliance..

Heb net met een gast geruild en heb nu een 61 pally en voor t eerst ally.
is er nog een grote NL guild op Eonar? geen 1 op het moment gezien.

Hebben andere servers ook last van lagg stoten en de server soms down?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killion
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 18:31
Verwijderd schreef op zondag 21 januari 2007 @ 17:11:
[...]

Hij dropte bij mij zelf, ga hem zelf gebruiken, (kben rogue), en kan je die quest reward van 60 dps even linken?

Edit: en ik heb liever een slome OH dan een snelle :9
ER zijn er meerdere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paar posts terug kan je zien dat ik een dagger heb geloot, voor lvl 64, idd veel beter dan die mace, die ga ik denk ik goedkoop verkopen. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra hou jij je is een beetje in :

* 2. Re: To play or Not to play paly that is the q | 23/01/2007 09:21:55 PST

quote reply

I'd play a troll if I were you. You probably won't get past level 1 because you suck at it, but hey, you've got to waste time on something right? Sannah / Nalya / Zhazam @ Argent Dawn

* 3. Re: To play or Not to play paly that is the q | 23/01/2007 10:14:35 PST

quote reply

Stop posting Zhazam, you're clogging up the forums "Happy healing Jayden"

Hehe.

Misschien intressant om te vertellen, maar op Argent Dawn is er een project gaande om de komende week Naxx te gaan clearen met de 3 beste raid community's samen
Ik zit in het project, Ik ben benieuwd.

(We hebben overigens allemaal het grootste deel van Naxx al gedaan tot 4H)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ding 70, nu gold en rep grinden :(

Afbeeldingslocatie: http://img123.imageshack.us/img123/2901/lvl70ding4jp.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wts Life ;)
Ding! 64... eindelijk weer training :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek de addon extended questlog, altijd gebruikt tot de update kwam. Hij deed het niet goed meer. Vanmiddag ff gezocht, maar kreeg error in me scherm. Iemand die er geen probs mee heeft en ff downlad kan linken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkkE schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 18:15:
Ik had het een stukje terug al gevraagd, maar nu nog maar eens;

Waarom zie ik bij de meeste Feral Druids builds geen Mark of the Wild? Heeft dat echt zo weinig nut? Of... Het leek mij namelijk juist wel handig. :)
Ik vind het een waste aangezien je maar 61 punten hebt en +/- 300 mogelijkheden (/overdrijvingsmode) om punten in te stoppen. Maar het ligt er maar helemaal aan wat je wil.
Mijn gehele build is feral/pvp dus heb ik 5/5 furor en 5/5 naturalist genomen, naast uiteraard 41 punten feral. Ik ben 63 op 't moment en heb de overige 2 punten in OOC en Nature Grasp gestopt.

Als je alleen wil pve'en heb je genoeg aan een cookie-cutter feralbuild met 40 feral/21 resto (Nature Swiftness).

Maar nogmaals het is waar je jezelf het lekkerste bijvoelt.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat, one-liners, offtopic posts, en flames horen niet in dit topic thuis!