Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 16:29:
Leg het dan eens uit? Was namelijk echt van plan de 26LC51 te halen maar als er voor dezelfde prijs ( +- €500,- ) betere zijn haal ik liever die.
Nu zag ik in de media markt dat een samsung mooier beeld had maar lag denk vooral aan de slechte kwaliteit van wat er op de LG uitgezonden werd..
Tsjah.. Ach, ik dacht ook in eerste instantie aan een Samsung.. Totdat ik het grote Samsung lcd ervaringen topic las, en daar een groot feest van herkenning aantrof..
Heb hier een mooie Samsung digitale tv receiver/set top box. Op zich niets mis mee, mooi beeld en zo, maaaaar.. Ding is ondertussen al 8 keer kapot geweest, steeds opnieuw moeten verzenden op eigen kosten naar Selectro, terwijl het ding echt pas een maandje of wat binnen stond. Selectro is dus de vaste reparatieservice van Samsung, welke het ding steeds "gerepareerd" retourneerde. Waarna hij dus opnieuw opgestuurd kon worden, omdat er dus letterlijk NIETS gebeurd is tijdens de z.g. "reparatie".
Van Samsung uit geeft men niet thuis, en de webshop waar het ding vandaan kwam trok helemaal direct zijn/haar handen er vanaf. (Shame on you, coolsound

)
Nu baseer ik mijn ervaringen niet op de crappy webshop waar de receiver vandaan komt, maar Samsung zelf had ook wel *iets* coulanter mogen zijn richting klanten.
Als je klanten aangeven al 5 keer iets richting de reparatieservice gestuurd te hebben zonder resultaat, dan neem je gewoon aktie. Al is het alleen voor de reputatie van het merk. Maar, helemaal niets. En als ik dan soortgelijke ervaringen lees in het Samsung topic, tsjah, dan trek ik gewoon m'n conclusies over het merk. Dan betreft het geen incident. Nee, dan 100 x liever de 2 jaar (!) onsite garantie van LG + extra bijgekochte garantie via dealer.