[PC] Armed Assault - Deel 2

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 9.857 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand trouwens hoe je met de MOD Evolution als medic of ingenieur kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi

Ik ben Ron a.k.a Apache clanleader dsop, ik maak ofp missies voor de lol clan en ben admin armed assault.nl ..

Helaas voor je hele lap tekst, maar clanwerving is niet toegestaan hier op GoT

[ Voor 86% gewijzigd door Fuelke op 10-09-2007 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-09 15:31

icecreamfarmer

en het is

Ik heb de demo geinstalleerd maar nu krijg ik weer dat securom gezeik :( wat valt daar aan te doen :?

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen__online
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

ik heb er zin an, maar zie nog geen info voor de sessie voor vanavond?
ben benieuwd wat voor missie het wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 15:27
ik ben ook wachtende.... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

De info staat er maar ik kom waarschijnlijk iets later :( de schijf waar me arma op geinstald was is ineens pleite dus ben ff snel een reinstal aant doen

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRidh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:36
zijn jullie nog aan het spelen? Ik zie nu dit stukje pas en wilde ook graag mee doen. Maar met Remote lukt het me niet om met dat IP en port te verbinden; staat er niet bij.

Research is to see what everybody else has seen, and to think what nobody else has thought - Albert Szent-Györgyi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
het is uiteindelijk allemaal gelukt. ik had wat pech met teamspeak ..

5 gevenage die met niets opzak proberen te ontsnappen..

voor herhaling vatbaar

• jeroen__online
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

absoluut voor herhaling vatbaar :Y net nog even wat bombingruns geoefend met harriers en laser markers, erg leuk :9
volgende keer hopelijk meer zielen, verder was alles prima voor elkaar :)

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

inderdaad voor herhaling vatbaar dus wanneer doen we het weer??

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 19:21
Dit topic is _niet_ bedoeld voor gameafspraakjes! :o Dergelijke zaken zijn hier offtopic en horen op IRC / IM thuis :)

• speeder1988
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:58
Aangezien Crash de regels gelukkig even duidelijk heeft gemaakt is het handig als iedereen gewoon een datum naar mijn e-mail (speeder.daowner@gmail.com) stuurt wanneer hij ArmA wil doen. De rest wordt dan via de e-mail geregeld.

• murky123
Modbreak:Klagen over een actie van een moderator kan via mail of IM, maar niet in dit topic.

[ Voor 81% gewijzigd door Crash op 13-09-2007 15:24 ]

• murky123
murky123 schreef op donderdag 13 september 2007 @ 11:09:
[modbreak]Klagen over een actie van een moderator kan via mail of IM, maar niet in dit topic.[/]
ik klaag niet over 1 moderator.
maar over policy algemeen.... waar kan ik dat kwijt ?

• Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 18:23

Zewatanejo

Fine Thanks!

Nou het wordt er wel gezelliger op hier... ;(

Jammer dat ik afgelopen dinsdag niet bij kon zijn.
Ik hopo dat het de volgende keer wel lukt.

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.

• murky123
hahahaha

ik ga zo op vakantie dus kan ruim een week niet mee doen met de aanstaande GoT clan voor ARMA

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

Mischien is het handig om iedereen die mee doet op msn te hebben of om een eigen forum te hebben ???

• Corona
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-06-2024
Hey,

I've got the 505 DVD edition of the game and I've thus downloaded the european update from 1.04 to 1.05 and the 1.05 to 1.08 patch too.

When i try and install the patch it gives me an error message saying "error found in xxxxx.pbo 000000001=000000000!" (where xxxxx is the name of the pbo, like air, building etc)

This also appears in the log for the patch

cannot be applied, error xdelta3 returned error code: 1

Any ideas?

I'm running XP, athlon 3000+ processor, 1.5Gb RAM, Nvidia 6800 LE graphics.

Cheers
Ok,ik heb dus vandaag het spel gekregen(gelijk maar even een nwe videokaart besteld,een x1950pro 512mb van sapphire) en ik heb dus ook dit probleem.
Alleen ik draai onder vista home premium en heb op dit moment een 9800pro.de rest is hetzelfde.

Het spel nu 3x opnieuw geinstalleerd,en elke keer is het bij een andere .pbo dat ie blijft hangen.De 1e keer bij music.pbo,de 2e x bij plants.pbo en de 3e weet ik niet meer.
En bij elke keer dat ik m patch naar 1.05 krijg ik dezelfde foutmelding,maar wel een geslaagde patching.Daarna doe ik 1.08 en krijg ik weer deze melding.
Wat is er aan de hand,geen krasjes ed op de dvd?hebben meer hier last van gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

ik had dat zelfde probleem onder vista heb toen een mailtje gestuurd naar 505games en kreeg het volgende terug
Thank you for getting back to us. Its likely the issue you are having are down to the fact your graphics card driver(software for the card) is out of date(11/17/2006).
I suggest you speak with your systems support about updating it or if that is not possible try Nvidia.com The Minimum Specifications for Arma: Armed Assault are:
CPU: 2 GHz
RAM: 512 MB
Graphics:nVidia Geforce FX with 128 MB RAM & pixel shader 2.0, ATI Radeon 9500 with 128 MB of RAM & pixel shader 2.0
Free HD Space: 3 GB (or more as needed for downloadable addons)
Software: Windows XP or Windows 2000 and DirectX 9

Recommended Specification:
CPU: 3 GHz
RAM: 1 GB
Video Card: nVidia 6800 and above or ATI x800 and above with at least 256 MB RAM
Free HD Space: 3 GB (or more as needed for downloadable addons)
Software: Windows XP and DirectX 9
Kortom het spel werkt officieel niet onder vista maar er zullen ongetwijfeld mensen zijn die hetw el werkend hebben gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo

Zewatanejo

Fine Thanks!

....uuhh

[ Voor 100% gewijzigd door Zewatanejo op 14-09-2007 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corona
IlIlIlIlIl schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 17:31:
ik had dat zelfde probleem onder vista heb toen een mailtje gestuurd naar 505games en kreeg het volgende terug

[...]

Kortom het spel werkt officieel niet onder vista maar er zullen ongetwijfeld mensen zijn die hetw el werkend hebben gekregen
Dit meen je toch niet he,niet een officiele ondersteuning voor vista??Schiet lekker op zeg.
Ik heb ook een mail gestuurd naar 505 games,ben benieuwd wat ze zullen zeggen over mijn probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-04 14:15

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Waar maak jij uit op dat hij niet officieel onder Vista zou werken? Ik zie alleen bij de minimum en aanbevolen specs hierboven XP staan, maar niet dat Vista niet zou kunnen.
Bij mij draaide hij ook gewoon prima onder Vista. (heb een 8800GTS)

• Corona
TheLemon schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 22:29:
Waar maak jij uit op dat hij niet officieel onder Vista zou werken? Ik zie alleen bij de minimum en aanbevolen specs hierboven XP staan, maar niet dat Vista niet zou kunnen.
kijk s een paar posts boven je.ik heb een probleem met een originele armed assault,en vroeg daar wat over,kreeg een antwoord en daar stond iets over geen officiele ondersteuning voor vista

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

TheLemon schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 22:29:
Ik geef alleen maar aan dat ik het zelfde probleem had als hem en dat ze mij adviseerde om het spel onder XP te spelen ;) En ik zei ook dat er vast mensen zullen zijn die hem onder vista spelen zowel de x86 en x64 versie van Vista Oh en hier nog een ander mailtje wat ik ook nog kreeg van de 505games ding
Date 17 July 2007
Further to your correspondence of 17 July 2007
Dear Sir or Madam Thank you for contacting 505 Games Technical Support.
Your customer number is 301057533
Thank you for contacting us. I
am afraid Arma: Armed Assault was not designed to run on Windows Vista and as such there will inevitably be issues getting the game to install/run on a Windows Vista machine.
Having said that we may still be able to help but you will need to follow the below and get back to us.

You can also reach us online www.505games.co.ukBest Regards, Alan M. 505 Technical Supporte-mail at: techsupport@505games.co.ukor call us at: 0870 600 1698

[ Voor 38% gewijzigd door Streepje op 15-09-2007 11:52 ]

• Corona
IlIlIlIlIl schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 11:48:
[...]

Ik geef alleen maar aan dat ik het zelfde probleem had als hem en dat ze mij adviseerde om het spel onder XP te spelen ;) En ik zei ook dat er vast mensen zullen zijn die hem onder vista spelen zowel de x86 en x64 versie van Vista Oh en hier nog een ander mailtje wat ik ook nog kreeg van de 505games ding

[...]
Ok,ik ben eruit!!!

wat heb ik gedaan,ik heb op de dvd de bestanden die in addons staat uitgepakt in de installatiedir.
Hij zegt dan bestand vervangen,wat logisch is,en dat doe je dan.Daarna pakt de patch m dus wel.

Kortom,krijg je de foutmelding in bv plants.pbo,ga naar je dvd,pak m uit,vervang m,en daarna doet de patch het dus wel.
Ik vind wel dat dit weer vreslijk ofp is,heb dat spel echt grijs gespeeld,maar dat gezever met die addons,pffff,altijd wel wat,flashback!!

Nu een andere vraag,is het speelbaar op mijn systeem,upgrade van de videokaart is onderweg,heb een radoen 1950 pro 512 besteld (agp)

Systeem is dan een athlon 3000+,1,5 gb ram,sapphire radeon x1950pro 512mb.

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

neem daarvoor eens een kijkje op deze site

http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest ;)

• Zewatanejo

Zewatanejo

Fine Thanks!

Vanavond zijn ineens alle servers uit de multiplayer lobby verdwenen. Kan het te maken hebben met problemen bij gamespy, of kan zoiets een bug zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corona
straffe_hendrik schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 22:56:
Vanavond zijn ineens alle servers uit de multiplayer lobby verdweenen. Kan het te amken hebben met problemen bij gamespy, of kan zoiets een bug zijn?
Niet alleen vanaovond,nu nog steeds.Het gekke is dat op de gamespy site er wel servers te vinden zijn.
Ik was even aan het zoeken naar gamespy arcade om in elk geval f te kunnen gamen,maar kan dat programma niet meer vinden.
Zijn er nog andere,buiten x-fire?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo

Zewatanejo

Fine Thanks!

Mij lukt het ook niet om met game spy arcade server te vinden.

All seeing eye is ook zon programma, maar ondersteund geen Arma... vette pech dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen__online
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

Ik spotte afgelopen weekend op het ArmA forum dat de eerste officiele uitbreiding, Queens Gambit, GOLD is! De game zal later deze week worden gereleased :)
Lijkt me een interessante ontwikkeling, hoewel ik de originele Arma campaign nog steeds moet uitspelen :X

Even tussendoor: is er al wat bekend over een volgende MP sessie? Dat zou via mail bekend gemaakt worden toch? :?

EDIT: volgens bol.com komt ie nu pas volgende week uit: 5 oktober.

[ Voor 6% gewijzigd door jeroen__online op 27-09-2007 13:38 ]

Verwijderd

Huh, hoe zit dat met die patches? Ik heb nu versie 1.04.5.

Op de website staat het volgende:
Boxed DVD ArmA: Armed Assault by 505 Games
Version 1.04
Download and install Euro 1.05 update

Updated to version 1.05
Download and install International 1.08 update
Moet ik die bovenste eerst installeren en dan die 1.08?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 16:32:
Huh, hoe zit dat met die patches? Ik heb nu versie 1.04.5.

Op de website staat het volgende:

[...]

Moet ik die bovenste eerst installeren en dan die 1.08?
Oke, het is gelukt.

Ik ben nu een beetje bezig met video instellingen maar waar staan in hemelsnaam die instellingen voor HDR ?

• Maikel205
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 18:26
HDR zit er standaard in, kan je niet aan- of uitzetten.

Verwijderd

Oke. Had namelijk gelezen dat iemand hier HDR had uitgezet maar dat kanje niet instellen dus.
Voor de rest gaat het nu wel soepel. Alles op medium en AA en AF nu wel uitgezet.
Die patches waren wel groot man. eerst die van 1.05 iets van 250 mb en toen die 1.08 van 700 mb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-09 20:48

Dani86

AeroGeek

Ik ben de laatste tijd ArmA toch weer gaan spelen :)

Ik kreeg alleen vandaag een error over memory en een bepaalde resolutie ( 532xnogwat ). En toen crashte ArmA. Leek mij op een texture?

Waar kan dit aan liggen? Bugje?

Wie heeft Queens Gambit al? :)

http://www.armedassault.com/queensgambit.html

[ Voor 8% gewijzigd door Dani86 op 14-10-2007 21:00 ]

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen__online
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

Ik heb queens gambit vd week geinstalleerd, maar nog niet begonnen aan de campaign. Ik moet wel zeggen dat de DC3 erg leuk is :9~
Lijkt me al met al een leuke addon, maar geen spektakel. De prijs maakt een hoop goed, maar ik moet ook nog steeds de originele campaign uitspelen :X

Ik heb *klopt af* al tijden geen grote Arma crash gehad, als ie reproduceerbaar is moet je je pas zorgen gaan maken denk ik :P

Even terzijde: hoe zit 't nu met de ArmA GoT multiplayer sessies? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

De multiplay sesies moeten we maar weer eens wat mee gaan doen lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shva
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-06 08:59

Shva

aka Jos_theboss

Ik meld mij aan voor de multiplayer sessie, gaan we dan evolution ofzo iets spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Laatst online: 30-07 15:31
Shva schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 13:57:
Ik meld mij aan voor de multiplayer sessie, gaan we dan evolution ofzo iets spelen?
Ik houd me ook aanbevolen. Contact info staat wel in me profile.
Hoe staat het trouwens met de MP scene van Arma? Is het wat of bloed het ook langzaam dood?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Ik vind het nu pas leuk om te spelen, er wordt het meest Evo gespeeld. In het begin zaten er veel Rambo/teamkiller n00bs in ArmA, maar nu niet meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

als nou dege die het de vorige keer heeft geregeld nu weer de play regeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b-gone
  • Laatst online: 29-06 23:19
Aardige guide voor ArmA trouwens:

Dslyecxi's Tactics Guide

Staan soms aardige tips in, zowel sp als mp en veel verwijzingen naar downloadable FM's (Field Manuals) voor meer (tactische) achtergrondinfo.
Guide is ook in boekvorm te koop; je kunt echter gemakkelijk de pagina's plakken in een .doc/converten naar pdf.

Ben persoonlijk wel benieuwd naar die ACE-mod!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon
  • Laatst online: 02-04 14:15

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Eindelijk eens tijd gevonden om wat te spelen, maar bij single player mission 00, krijg het al niet voor elkaar. Je moet alleen een truck met een stuk of 4 opfor's ambushen en dan ook nog met alleen headshots. Hoe is dit in godsnaam te doen? Zo'n missie in OFP was altijd goed te doen, dan kreeg je een mine of satchels of een team ofzo. Ik word echt direct aan gort geschoten en met mazzel krijg ik één opfor mee het graf in... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b-gone
TheLemon schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 22:53:
Eindelijk eens tijd gevonden om wat te spelen, maar bij single player mission 00, krijg het al niet voor elkaar. Je moet alleen een truck met een stuk of 4 opfor's ambushen en dan ook nog met alleen headshots. Hoe is dit in godsnaam te doen? Zo'n missie in OFP was altijd goed te doen, dan kreeg je een mine of satchels of een team ofzo. Ik word echt direct aan gort geschoten en met mazzel krijg ik één opfor mee het graf in... :'(
Heb je daar geen auto staan (civiele)? Ikdacht dat je daarmee de weg dan kon blokkeren oid. Je hoeft er trouwens maar 1 te "headshotten", driver lijkt me dan de makkelijkste.
Maar je kan de settings van skill en accuracy AI aanpassen in je user-file (staat halverwege dit topic en in BIS-forums lopen enkele threads hierover). Hoewel dit bij mij onvindbaar is. Misschien met je dan eerst een campaign gestart hebben? Srry voor de crappy reply, ben nu op mn werk...

(ik heb net zoals jij nog zeer weinig tijd gestoken in ArmA, ligt al 6mnd op de plank maar ga er nu echt mee a/d slag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

b-gone schreef op donderdag 01 november 2007 @ 13:11:
[...]

Heb je daar geen auto staan (civiele)? Ikdacht dat je daarmee de weg dan kon blokkeren oid. Je hoeft er trouwens maar 1 te "headshotten", driver lijkt me dan de makkelijkste.
Maar je kan de settings van skill en accuracy AI aanpassen in je user-file (staat halverwege dit topic en in BIS-forums lopen enkele threads hierover). Hoewel dit bij mij onvindbaar is. Misschien met je dan eerst een campaign gestart hebben? Srry voor de crappy reply, ben nu op mn werk...

(ik heb net zoals jij nog zeer weinig tijd gestoken in ArmA, ligt al 6mnd op de plank maar ga er nu echt mee a/d slag)
Daar staat idd een auto, er liggen ook nog een paar mijnen in die auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Heel late reply, maar omdat ik nu ook bezig ben met AA en dat probleem van die missie lees: jij moet meteen de watertoren inkruipen. Zodra je daar bent leggen je collega's mijnen op de weg zodat de eerste auto van het konvooi opgeblazen wordt. De vijandelijke soldaten zullen uitstappen en vanaf dan kan je beginnen snipen. Na verloop van tijd ben ik uit de watertoren gekropen om vanop de grond verder te snipen tot ze er allemaal aan zijn. Gemakkelijk is het wel niet, maar dat is net de fun van OFP/AA.

Om te anticiperen op verdere vragen: als je die brug moet opblazen enkele missies verder, dat doe je door 5 mijnen te leggen op het stukje rivier onder de brug waar je kan staan. Minder dan 5 mijnen zal niet lukken. Eens de brug ontploft is, ga op zoek naar "AT Stack" en je kan beserk gaan tegen tanks. Ook dit is niet zo simpel. Ik raad je aan om ze snel mogelijk je bij je bataljon te voegen in het noorden.

Ivm Vista: ik draai het spel probleemloos op Vista 64-bit met 4GB RAM in hoogste kwaliteit met maximum distance. Spijtig genoeg op 1280x1024 en niet op de volle 1680x1050 (dat kan mijn 7900GT niet goed trekken, lukt wel maar gaat niet vlotjes).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b-gone
//spoiler warning//
Ik zit nu vast bij die missie waar je het vliegveld moet verdedigen en vervolgens die invasie van zee moet tegenhouden.
Vliegveld heb ik verdedigd, vervolgens met een aantal mannetjes + armor opgetrokken richting zee en daar die invasie (voor zover je daarvan kan spreken want de tegenstander blijft nagenoeg volledig op het strand hangen) gestopt. Vervolgens heb ik het checkpoint aan de kustweg vernietigd en alle gepantserde eenheden welke als versterking mijn kant opkwamen via die weg uitgeschakeld. Daarna komen een aantal van je eigen helicopters/jets opdagen maar gebeurt er verder niets. Kijk ik bij mijn "objectives" dan zijn alle doelen vd missie gehaald, op de laatste na (SLA-post innemen). Vreemd want dat checkpoint is wel degelijk ingenomen (ik sta er letterlijk!). Ik heb mijn mannetjes verspreid opgesteld rondom het "invasiestrand" en hierdoor nog wat "straggles" van de tegenstander uitgeschakeld maar that's it. Herladen van de missie levert niets op. Ben al een aantal keer de kustweg afgereden richting enemy lines (dorpje) maar ook daar gebeurt niets. Het meest spannende was daar het pantservoertuig aftanken bij de benzinepomp.....

Weet iemand wat ik hier fout doe? :?

ps: ik draai met de laatste versie, 1.08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:34
Misschien loopt er ergens nog een vijand die je moet omleggen?
Ik heb daar ook weleens last van gehad in een missie, waarbij ik na een helicopter crash een vijandelijk aanval moest afslaan tot ik gered werd door een squad allies.
Na het afslaan van de aanval en de link-up met de squad bleef de missie gewoon hangen.
Tot vervelens toe rondgelopen en uiteindelijk maar opnieuw gestart en hetzelfde probleem deed zich voor. Gelukkig vond ik toen bij toeval vrij snel de laatste vijand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

@b-gone
OFP/AA is er voor gekend dat de triggers nogal lastig kunnen zijn. Ik heb al meegemaakt dat ik hiervoor moest reverten :-( In een latere (auxiliary) ronde, moet je per heli een aantal tanks vernietigen. Nog voor ik aan de tanks was kreeg ik het commando om terug te keren naar de basis. "Mission accomplished" maar de ronde blijkt niet afgewerkt wanneer ik weer in het menu ben.
Enfin, om maar te zeggen: OFP/AA is quite buggy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberjoi82
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23-05 10:16
Ik wordt kriegel van de AI van je buddy's. Het single player gedeelte is daardoor heel frustrerend. Ik heb het nu bijna uitgespeeld, maar ik ben zeer teleurgesteld. Zijn voorganger OPF was beter (heeft ook last van minder bugs!)

Het spelen op Vista met 4 gb intern geheugen is ook NIET mogelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b-gone
Cyberjoi82 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 09:21:
Ik wordt kriegel van de AI van je buddy's. Het single player gedeelte is daardoor heel frustrerend. Ik heb het nu bijna uitgespeeld, maar ik ben zeer teleurgesteld. Zijn voorganger OPF was beter (heeft ook last van minder bugs!)

YellowOnline beweert in deze thread dit wel degelijk a/d praat te hebben gekregen....Ik lees in de diverse fora echter ook alleen maar over problemen met een dergelijke setup.

Erg jammer inderdaad dat die AI en de scripts zo ueber-buggy blijven, zelfs na een aantal updates. Het reverten van die "probleem-missie" heb ik overigens ook al tweemaal geprobeert echter zonder succes.
Ik had toch echt gehoopt dat ARMA een stuk minder script- en AI-bugs zou bevatten dan mijn grijsgespeelde OFP maar het lijkt zelfs erger te zijn dan in Flashpoint ooit aanwezig is geweest. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Cyberjoi82 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 09:21:

Maar jawel. Ik speel het zo :+ Wel op de 64-bit versie. Trouwens, zoals ik al zei, OFP was al even buggy hoor.

Edit: (ik las de reactie van b-gone te laat) voor de ongelovigen, hier een screenshot: http://users.telenet.be/noaccess/tweakers/arma.jpg
Ik moet toch geen filmpje maken waarin ik switch van m'n system naar ArmA om jullie te overtuigen?
:P

Geen idee hoeveel OFP jullie gespeeld hebben, maar daar zaten volgens mij heus meer bugs in dan in ArmA. Ik heb het dan nog voornamelijk over slecht gescripte triggers. In OFP waren er problemen met polygonen, saves die niet werkten, ... Is jullie versie wel up-to-date? De oorspronkelijke ArmA-release heb ik veel problemen over gelezen, maar intussen is het al versie 1.08.

Edit2: WTF? Ik heb het net uitgespeeld -.- Da's wel heel snel :-s. De laatste missie is in ieder geval leuk ^^

[ Voor 42% gewijzigd door YellowOnline op 18-12-2007 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b-gone
Ik heb destijds de hele serie plus talloze mods van OFP gedaan; misschien moet ik ArmA meer spelen om het totaalplaatje te krijgen. Ik draai trouwens 1.08 zoals eerder gezegd.

Maarre, Yellow-> nu op naar Queens Gambit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

b-gone schreef op woensdag 19 december 2007 @ 14:18:
Ik heb destijds de hele serie plus talloze mods van OFP gedaan; misschien moet ik ArmA meer spelen om het totaalplaatje te krijgen. Ik draai trouwens 1.08 zoals eerder gezegd.

Maarre, Yellow-> nu op naar Queens Gambit?
Mmmm, eerst ga ik de single missions nog eens doen en de multiplayer ontdekken. Mijn bankrekening staat in een hoekje te huilen en de feestdagen moeten nog beginnen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b-gone
Ben nu eindelijk door die airport-missie (nee, duurde niet zo lang; heb tegenw. helaas veel te weinig tijd om te gamen :|)
Missie reverted en na op airport aan te zijn beland op afstand de boel verdedigd. Vervolgens stond er een BMP onbemand op de tarmac en daarmee de rest ingenomen. Daarna, na cutscene, de bergen in gereden en eerst die post aan de kustweg vernietigd. Vervolgens het strand schoongeveegd en gewacht tot air support de "armoured threat" afgeslagen had.

Op naar de volgende!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn
  • Laatst online: 19-08 18:38

Nickbn

Betrokken

b-gone schreef op donderdag 01 november 2007 @ 13:11:

Jammer is dat het op mijn systeem (AMD XP 2600) 6800gt ook niet naar behoren werkt.
Zucht... patches werken ook niet mee..

tegen een paar kleine gameplay bugs kan ik nog wel, maar als het onspeelbaar word en vanuit zichzelf gaat afsluiten in 1 klap, dan word het moeilijk om nog positief te zijn :'(

[ Voor 0% gewijzigd door Nickbn op 23-01-2008 23:42 . Reden: huilen om mijn eigen spelfouten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b-gone
Op jouw pc zou je volgens mij toch wel e.e.a. moeten kunnen spelen :? Op de BIS-fora staat een tweak-guide/performance guide, heb je die al eens bekeken?

Een patch is trouwens toch wel weer erg nodig, heb ik gemerkt. Mn grootste irritatie zijn de tegenstanders die door gebouwen heen zichtbaar zijn en/of er doorheen kunnen schieten! Loop je zelf te dicht tegen een muur aan met daarachter een "tango" dan heb je ook nog eens grote kans neergeknald te worden.

Jammer, maar heb mijn orginele dvd verkocht door dit soort fouten nu het nog iets oplevert......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

Even een vraagje van iemand die overweegt dit spel aan te schaffen. Ik ben dus een enorme liefhebber van Operation Flashpoint en zijn eerste uitbreiding Red Hammer. De tweede uitbreiding
Resistance was echter absoluut niet mijn ding omdat ik gewoon grotendeels een veldsoldaat wil zijn en geen commando wil hebben over een unit. Mijn vraag of Armed Assault is dan ook heel simpel: ben je gewoon een soldaat of ook iemand die commando's moet uitdelen?

Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dracul schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 20:16:
Even een vraagje van iemand die overweegt dit spel aan te schaffen. Ik ben dus een enorme liefhebber van Operation Flashpoint en zijn eerste uitbreiding Red Hammer. De tweede uitbreiding
Resistance was echter absoluut niet mijn ding omdat ik gewoon grotendeels een veldsoldaat wil zijn en geen commando wil hebben over een unit. Mijn vraag of Armed Assault is dan ook heel simpel: ben je gewoon een soldaat of ook iemand die commando's moet uitdelen?

Bedankt.
Allebei,

In het begin ben je nog novice/rookie en regelt en bestuurt de computer de squad leader waar je bij ingedeeld bent doch naarmate je ervaring toeneemt krijg je in missies zelf de taak van squad leader ..
Persoonlijk ben ik er niet weg van want je bent de hele tijd druk bezig met vervelende key combo's.
En ja ik heb me ook al geregeld rot gevloekt over de AI van zowel de vijand als de soldaten onder mijn leiding..

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2008 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b-gone
Deels waar; je kan tijdens de missies nl. ook kiezen voor "Change team" waarbij je kan kiezen voor een ander voertuig of voor een ander individu (dus geen squad leader etc.). Je kan dan onder het hele commando-gebeuren uitkomen a.h.w.
Alleen bij missies waarbij je piloot bent kan dit geloof ik niet (overigens niet geprobeerd).

[ Voor 1% gewijzigd door b-gone op 12-02-2008 09:30 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

b-gone schreef op maandag 11 februari 2008 @ 23:36:
Deels waar; je kan tijdens de missies nl. ook kiezen voor "Change team" waarbij je kan kiezen voor een ander voertuig of voor een ander individu (dus geen squad leader etc.). Je kan dan onder het hele commando-gebeuren uitkomen a.h.w.
Alleen bij missies waarbij je piloot bent kan dit geloof ik niet (overigens niet geprobeerd).
Zo had ik het niet eens bekeken maar ja ik speel ook vanuit de FPS filosofie waarbij je persoontje dood gaat je opnieuw moet beginnen in plaats van dat je team change toepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b-gone
Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 03:01:
[...]

Zo had ik het niet eens bekeken maar ja ik speel ook vanuit de FPS filosofie waarbij je persoontje dood gaat je opnieuw moet beginnen in plaats van dat je team change toepast.
Ik in principe ook, echter als je in een rol wordt "gepusht" terwijl je liever een andere zou hebben en de mogelijkheid wordt geboden, dan kan je die op die manier benutten.
Overigens krijg je die optie vaak automatisch als je dood bent terwijl de rest van je team nog in leven is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn

Nickbn

Betrokken

Verwijderd schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 20:30:
[...]

Allebei,

In het begin ben je nog novice/rookie en regelt en bestuurt de computer de squad leader waar je bij ingedeeld bent doch naarmate je ervaring toeneemt krijg je in missies zelf de taak van squad leader ..
Persoonlijk ben ik er niet weg van want je bent de hele tijd druk bezig met vervelende key combo's.
En ja ik heb me ook al geregeld rot gevloekt over de AI van zowel de vijand als de soldaten onder mijn leiding..
maargoed, uitervaring leer je welk command je soldaten wat laat doen, zo is "keep low"niks anders dan dat je teammaatjes hetzelfde doen als jij, terwijl je denkt dat ze dus "low"keepen.

uit ervaring weet ik dan ook dat ik graag in een lijnsformatie loop en keep low aanhoudt, het is even wennen, maar het werkt veel prettiger dan een trage commander waar je zelf naar moet luisteren

• b-gone
Even iets anders: er is een nieuwe patch uit (1.09) hoewel deze nog beta is. Je moet 1.08 al hebben geinstalleerd om deze te kunnen draaien. De geupdate versie start je na installatie vanuit een apart aangemaakte submap "beta" welke je in je ArmA-folder terugvindt.

De change-log is indrukwekkend maar te groot om hier te posten. Zie daarom
http://community.bistudio.com/wiki/ArmA_Beta_Patch_1.09

Niet onbelangrijk voor mp-fans: de patch is voor een belangrijk gedeelte gericht op het tegengaan v. cheaters in multiplay (middels Battle-eye)

[ Voor 15% gewijzigd door b-gone op 14-02-2008 10:54 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

Ik heb 1 van beiden orignele DVD's ook maar eens weer geinstalleerd...
Patch 1.08 erop en spelen maar.. Ik blijf het toch wel een leuk spel vinden.. ondanks alle bugs...
Tentijde dat wij de nederlandse website voor Arma hadden.. had ik ook een server lopen.. Deze heb ik weer opgezet.. Kijk maar eens of je hem kunt vinden... Moet alleen effe zoeken naar de naam..

Hoe dan ook ik ben hier wel eens op te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperana
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09-2024

Pepperana

Brabander in hart .....

Ik moet hem weers installen. Maar ik vind arma ook nog steeds leuk. Het bied die vrijheid die andere spellen gewoon niet hebben. Daarom heb ik soms een keer zin om het te spelen.
Ik zal het zondag een installen.

I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen__online
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

er is inmiddels een 1.12 beta patch uit, de ervaring zijn over het algemeen best positief :)
ik speel de game nog regelmatig, maar veel te weinig multiplayer :P is het een idee (weer) eens een arma-coop sessie met GoT-ers te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperana

Pepperana

Brabander in hart .....

Zeer leuk idee!!! lekker coop knallen.

I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Mijn server wil wel eens helpen. Ik zal eens kijken hoe die heet..

Check...

Lol

hij heet dus

Free Arma Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Hallo Armed Assault Expers ;)

Ik heb de 2 demo's gedownload (van december 2006 en april 2007) maar bij, bijde demos krijg ik dit te zien:
Afbeeldingslocatie: http://www.juliettpapa.nl/temp/arma.png
Ik weet niet hoe het komt en hoe ik dit kan fixen. Ik heb wat lopen google maar ik werd er niet direct wijzer van. Wie herkent dit en hoe los je dit op?

Extra info: Vista x64, 8800GTX, 4gig mem. Nieuwste drivers voor videokaart en de laatste directx. Ik kwam wel tegen dat het misschien aan Vista kon liggen...

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen__online
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

JuliettPapa schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 13:59:

Ik heb de 2 demo's gedownload (van december 2006 en april 2007) maar bij, bijde demos krijg ik dit te zien:
[afbeelding]
Ik weet niet hoe het komt en hoe ik dit kan fixen. Ik heb wat lopen google maar ik werd er niet direct wijzer van. Wie herkent dit en hoe los je dit op?

Extra info: Vista x64, 8800GTX, 4gig mem. Nieuwste drivers voor videokaart en de laatste directx. Ik kwam wel tegen dat het misschien aan Vista kon liggen...
Volgens dit topic op het Arma forum (troubleshooting) is 4GB RAM een no-go, probeer het eens met 2 of 3GB?
Wellicht kun je hier nog wat mee, give it a go zou ik zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Thnx :) (als ze nog niet in de SP staan, mogen die linkjes er wel in!)

Ik heb mijn probleem gefixt door Vista te laten draaien met 3gig mem. (msconfig) en dat werkte :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Ben nu toch misschien van plan deze game te kopen, alleen even een vraagje waar jullie mij mee kunnen helpen. Je kan met 60man op een server spelen (is dit al verhoogt?) en wordt er ook daadwerkelijk met 60man gespeeld, of zijn de meeste servers "leeg" ?

Ik was/ben een Joint Operations speler en daar kon je al met100man ofzo op een server spelen :p wat toch wel erg leuk was.

En hoe zit het met de voertuigen / infantery. Is het veel lopen? of zit iedereen in de voertuigen? hoe zijn de battle ervaringen? drop je teams met 4 black hawks tegelijk (zitten er wel zoveel in een map?) werkt het hele systeem van de classen? sniper / meds / support etc etc :)

Wie vertelt er wat leuke verhalen :+

Ik vind tegen bots spelen overgens niet zo leuk in deze games... zitten die er veel bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

leeg... veel servers zijn leeg. Zelfs servers die leuke mods draaien zie ik veelal leeg. Jammer . Het is een leuk spel....

Ik denk dat het er mee te maken heeft dat de load die het spel heeft als server op de computer zo hoog is .. dat je niet eens met 60 man tegelijk kunt spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stronkie schreef op maandag 14 april 2008 @ 02:31:
leeg... veel servers zijn leeg. Zelfs servers die leuke mods draaien zie ik veelal leeg. Jammer . Het is een leuk spel....
Donderdagen, vrijdagen en zaterdagen in de avonden zijn de drukste avonden. Afgelopen vrijdag ook weer wat Co-op gedaan, blijft super gaaf :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Ik wil best helpen om die servers vol te krijgen, maar ik kan dit spel nergens vinden in de winkel ... alleen hier en daar de expansion pack :'(

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:00

Rayzman

+31 Rayzman

JuliettPapa schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 13:59:

[afbeelding]

Dit probleem is nu verholpen met de 1.12 Beta versie. Ik had hier namelijk ook last van en daarom al een paar maanden niet meer gespeeld.
De gameplay is wel een stuk trager dan JO en realistischer.

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 21:46
nero355 schreef op maandag 14 april 2008 @ 15:47:
Ik wil best helpen om die servers vol te krijgen, maar ik kan dit spel nergens vinden in de winkel ... alleen hier en daar de expansion pack :'(
Ik heb mij zelf ook rot gezocht om hem gewoon in de winkel te kopen, Toen maar op bol.com gekocht en gelijk maar de addon erbij :)

Zelf heb ik OPF een aantal jaren gespeeld, Met alle plezier!

Ben nu langzaam begonnen met de eerste campaign, Wel weer even wennen.
De missie's zijn wel gaaf, maar er zitten nog wel een redelijk wat bugs in..

Queens Gambit heb ik een poging gedaan om de eerste missie te doen, Volgens mij is die echt onmogelijk om stealthy te doen? Elke keer vind een patrol mij of zien ze mij al van 100000m (Zonder NV..)

Ik verheugde mij vooral op de MP, Maar kwam er achter dat er onwijs weinig servers zijn :/
Als ik eenmaal op een server is het zowat niet speelbaar door de lag of de missie is compleet in het frans of russies ;(

Maarja hopen dat er binnen kort weer een patch uitkomt die de bugs en lag vrij wat minder maakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn

Nickbn

Betrokken

DeadKnight schreef op maandag 14 april 2008 @ 22:22:
[...]

Ik heb mij zelf ook rot gezocht om hem gewoon in de winkel te kopen, Toen maar op bol.com gekocht en gelijk maar de addon erbij :)

Zelf heb ik OPF een aantal jaren gespeeld, Met alle plezier!

Ben nu langzaam begonnen met de eerste campaign, Wel weer even wennen.
De missie's zijn wel gaaf, maar er zitten nog wel een redelijk wat bugs in..

Queens Gambit heb ik een poging gedaan om de eerste missie te doen, Volgens mij is die echt onmogelijk om stealthy te doen? Elke keer vind een patrol mij of zien ze mij al van 100000m (Zonder NV..)

Ik verheugde mij vooral op de MP, Maar kwam er achter dat er onwijs weinig servers zijn :/
Als ik eenmaal op een server is het zowat niet speelbaar door de lag of de missie is compleet in het frans of russies ;(

Maarja hopen dat er binnen kort weer een patch uitkomt die de bugs en lag vrij wat minder maakt!
je naam komt me heel bekend voor, ooit gehoord van SOC? (ofp tijd?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 21:46
Nickbn schreef op maandag 14 april 2008 @ 22:56:
[...]

Aye, Daar heb ik ook in gezeten :)

Dat is alweer een aantal jaartjes terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Is het nog altijd zo dat je zit met een grote lijst lege servers online?

Vroeger ook helemaal wild van OFP, maar moest het altijd 1v1 spelen met een vriend, omdat de rest het geen leuk spel vond. Heerlijk was dat, zelf een missie maken. 2 man op een berg snipen, en dan 200 mannetjes AI naar je toe laten komen en schieten maar met oneindig ammo achter je haha. En dan hoorde je weer tsjoew, en AAAAAAAh, en zag je iemand liggen met bebloede benen. En probeerde je op te staan dan was het: Oei! hahaha.

Heb de """""demo"""""" van AA ook even geprobeerd en voelde meteen goed, liep alleen voor geen meter op mijn oude pc. Inmiddels nieuwe pc, dus maar weer eens overwegen, maar als er nauwelijks wat te beleven is dan ga ik er niet aan beginnen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Jammer als ik het zo lees! Ik ga toch maar niet over op de aanschaf van deze game... ik ben wel toe aan grootschalige multiplayer oorlogsvoering, maar dat zit er met deze game ook niet in :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b-gone
DeadKnight schreef op maandag 14 april 2008 @ 22:22:
[...]
Die heb ik deels Rambo-style vrij simpel doorlopen. Ik moet zeggen dat ik, zoals velen, de AI settings wel lichtelijk (!) heb getweakt om dat 100000m-probleem af te zwakken maar een goede balans te houden tussen AI tango's en AI friendlies.
Na landing op de kust je mannen plat laten gaan en in een halve cirkel naar voren laten trekken (Hold Fire aan, kan je later op Fire at Will zetten).
Zelf ben ik die grote baai zwemmend overgestoken tot ik ver weg aan de andere kant aan land kon gaan (tijdversnelling aan, gaat prima). Vervolgens stealthy omhoog kruipen aangezien je meteen op een T72 stuit waar de bemanning z. buiten het voertuig bevindt. Die crew uitschakelen en dan kan je m.b.v. die T72 het complete garnizoen uitschakelen. Let daarbij even op de andere T72 die z. bemand en in Aware-mode aan de overzijde (daar waar je landde) bevindt. Ik ben zelf in de T72 gesprongen en vrij snel het strand opgereden om de boel te neutraliseren (mn die ZSU's, die kunnen wanneer aktief vrij schadelijk zijn). Door op het strand te staan kan de eerder genoemde "aktieve" T72 je niet zien laat staan beschieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 07:45
Was aan t denken om dit spel ook te kopen. Maar nu ik lees dat er bij de MP niet veel te beleven is zie ik er maar vanaf tenzij de single player ook de moeite waard is om te spelen?

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

8)7 Mensen als niemand het koopt dan kan je ook geen massa battles houden nee duh :D
* nero355 gaat eens kijken of dat BOL gedoe een optie is ...

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

nero355 schreef op zondag 20 april 2008 @ 18:02:
8)7 Mensen als niemand het koopt dan kan je ook geen massa battles houden nee duh :D
Maar...
Stronkie schreef op maandag 14 april 2008 @ 02:31:

Ik denk dat het er mee te maken heeft dat de load die het spel heeft als server op de computer zo hoog is .. dat je niet eens met 60 man tegelijk kunt spelen...
;( :'(

Anders had ik hem wel gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn

Nickbn

Betrokken

nero355 schreef op zondag 20 april 2008 @ 18:02:
jammer puntje is dat het spel zeer zeker potentie heeft, maar niet op alle configs vlekkeloos werkt. ik heb het op mijn pc al met meerdere setups en patches geprobeerd, maar het spel loopt gewoon niet lekker en de bomen veranderen binnen no time in blokken met stokjes eraan.

en als het niet loopt, ja, dan kan je nog wel zo'n OFP fan van het allereerste uur zijn, maar blijf je je toch enigzins genaaid voelen wegens het gebrek aan support van devs,

plus het feit dat dit al het 2de spel van bohemia is wat minimaal 30 patches nodig heeft voordat het voor iedereen leuk word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo

Zewatanejo

Fine Thanks!

Kurvers schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 13:19:
Was aan t denken om dit spel ook te kopen. Maar nu ik lees dat er bij de MP niet veel te beleven is zie ik er maar vanaf tenzij de single player ook de moeite waard is om te spelen?

Greetz
Er wordt hier geroepen dat er weinig servers zijn, maar dat valt heel erg mee vind ik. Er zijn meer dan genoeg servers die evolution of bezerk maps draaien met volop spelers er op. Verder draaien er ook een paar servers met domination, de mooiste variant vind ik zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b-gone
Er is weer een nieuw patch uit: 1.14, zie changelog

Deze voegt ook een nieuwe game-modus toe: ArmA Warfare, een soort RTS optie in multiplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperana

Pepperana

Brabander in hart .....

Dit is toch veel belovend!

====Stability and Compatibility====
* Fixed compatibility issues with Vista x64 platform with 4 GB RAM
* Fixed Out Of Memory problems caused by exhausting 32b virtual address space
* Fixed compatibility problems caused by various copy protections used
* Fog is rendered correctly on DX10 generation cards

Dit is een wel erg veel performanceboost:

* Improved performance (up to 100% increase in frame rate depending on scene, video settings and graphics card)

Ik zal de game weer eens gaan installen en kijken wat ie doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn

Nickbn

Betrokken

Warfare is erg leuk! mits je speelt op een leuke manier, en niet iedereen alles maar kapotspammed.

zijn er al NL'ers die het spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo

Zewatanejo

Fine Thanks!

Ik heb afgelopen week ook een aantal uurtjes warfare gespeeld. Ik vind het een erg leuke aanvulling op ARMA. Ik heb overigens wel ontzettend veel last van bugs bij 1.14. Zo kan ik haast geen warfare32 maps joinen. Ik krijg dan een "session lost" melding. Erg vreemd en erg vervelend. de 16 player maps geven bij het connecten ook geen problemen. Daar heb ik erchter wel weer last van een zgn red chain. Of wel de connectie wordt verbroken en dan kan ik vervolgens niet reconnecten.
Ik heb overigens het idee dat dit ligt aan het niet battle eye anticheat systeem. Je ziet namelijk heel vaal dat er players automatisch gekicked worden doordat ze na een tijdje spelen een timeout hebben met battleeye.

Overigens speel ik Arma met de nick "Zewatanejo". Dus als jullie me tegen komen in Arma... It is me.. a co GoTTer ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Zewatanejo op 03-06-2008 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brian
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 05-08 14:09
Nickbn schreef op maandag 14 april 2008 @ 22:56:
[...]

Ik las toevallig het ArmA topic door, toen ik dat stukje van jou las. Ik (Nuker) heb ook in SoC gezeten, als je met SoC Soldiers of Conspiracy bedoelt :D Zelf ben ik een ex-OFP verslaafde en diehard, maar heb nog nooit ArmA overwogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Ik heb bij OFP bij UNA gezeten, sommigen zitten nog @ Arma. Maar de meeste OFP diehards zijn opvallend genoeg niet overgestapt naar ArmA. Deze OFP diehard wel. Al mis ik OFP wel, ofp was gewoon beter.

Misschien kunnen we met z'n allen hier binnenkort een potje warfare doen? :)

Ik ben Killrr[NL] bij Arma.

edit: Waarom niet een keer een ouwerwetse OFP cmpgn ofzo _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door Dani86 op 09-06-2008 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mischien dat we wat meer leven kunnnen brengen in deze topic, ik persoonlijk vind dit een goed spel en heb ook ofp gespeeld. als we hier wat meer actiever worden dat we wat kunnen afspreken ;)

en met warfare mod vind ik heel leuk om te doen, je weet niet wat je verwacht :9 en 60 man online op een server hoeft voor mij niet, stel je voor : 8 man online en elke man heeft een squad dat is behoorlijk wat vind ik, dat is totaal vernieuwend 8) en leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo

Zewatanejo

Fine Thanks!

Een GoT warfare battle zou mooi zijn ja. Is al eerder geprobeerd oim iets te organiseren, maar volgens mij is dat niet van de grond gekomen.

De laatset tijd heb ik overigens alleen maar bezerk maps gespeeld, had te weinig tijd om warfare of evolution maps te spelen.
Het valt me op dat er de laatste tijd veel hackers rondhangen op de servers. Triest genoeg verpesten zij veel servers en das erg jammer voor de serieuze spelers onder ons.
Ik heb nog nooit een spel gespeeld waar dat uberhaupt mogelijk was. Ik begerijp niet dat daar niets aan gedaan wordt/kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen__online
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

ik houd me nog steeds aanbevolen voor een GoT Arma sessie :) Ik speel de game nog sporadisch, vooral SP. De laatste tijd is er een groot aantal interessante addons uitgekomen, als ik tijd heb zou ik graag wat multiplayer co-op missies in elkaar knutselen, maar het is er nog niet van gekomen.

Een warfare/co-op avondje lijkt me erg leuk, hoewel ik me nog niet gewaagd heb aan de eerstgenoemde game-mode. Bring it on, zou ik zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

6 mensen is in principe al genoeg. Ik hou me iig aanbevolen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga binnenkort een dedicated server opzetten ,kijken hoe dat loopt, en sommige publieke servers zijn nog best wel te doen hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• norris92
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-02-2024
Heb nu net bij Play.com de Gold edition van Armed Assault besteld voor slechts 21 euri (incl. verzendkosten). Dat is geen geld voor ARMA + expansion Queens Gambit. Altijd fan geweest van OFP, heerlijk die vrijheid, grote community, veel add-ons en maps. Zelf ook altijd veel maps gemaakt. Ik ga het ook weer s proberen op te pakken.

BTW
Verwijderd schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 20:39:
ik ga binnenkort een dedicated server opzetten ,kijken hoe dat loopt, en sommige publieke servers zijn nog best wel te doen hoor :)
Nog nieuws over de dedicated server?
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste