[PC] Armed Assault - Deel 2

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 9.852 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:33
jeroen__online schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 19:02:
ik speel de game zelf vooral co-op multiplayer met een paar vrienden, dat deden we ook al met OFP. Daarnaast zijn we al fanatiek aan het mission builden/scripten, dat vind ik een geweldig aspect van de game :*)
Er komen ook steeds meer community addons en dergelijke uit voor arma, daar moet arma het veel meer van hebben dan OFP denk ik. Hoe je het ook wendt of keert, ik blijf het een geweldige game vinden, jammer dat ik er momenteel niet veel tijd voor heb :P
kan ik een keer mee met jullie?
als je het goed vind moet je me het maar laten weten :P
doen jullie ook aan teamspeak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
waarom moet ik elke keer als ik de game start weer opnieuw mijn video opties instellen..
ik had het onder vista en nu ook onder xp. de game is gepatched tot 1.8
ik draai 1680x1050 wide 16:10 alles high..
.
game draait prima. maar als ik afsluit en weer opstart dan moet ik het weer van voor af aan instellen.

ik lees trouwens wel (op andere fora) dat ARMA veel moetie heeft met de 8800 of anders om.. weet niet precies wat die moeilijkheden zouden moeten zijn.
kan niet vergelijken ik heb 2 dezelfde kaarten de 8800 dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen__online
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

Mind the Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif-button ;)
Je mag best een keer meespelen, de komende 4 weken ben ik echter weg, ik contact je daarna wel even :)

Arma heeft bij mij weten geen problemen met de 8800-serie, bij mij draait ie prima. Wel ondersteunt Arma standaard geen SLI, maar daar zijn workarounds voor (die had je vast al gevonden).
Arma slaat de instellingen op onder My Documents\Arma (subdir 'Other profiles' als je ingame name anders is dan je Windows gebruikersnaam), check even of daar iets staat en of deze map schrijfbaar is. Als je een niet lokale map 'My Documents' gebruikt (gedeeld over netwerk bijvoorbeeld) kan daar het probleem liggen.

Het is trouwens patch 1.08, aangezien patch 1.1( 0 ) nog moet komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
jeroen__online schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 15:38:
Mind the [afbeelding]-button ;)
Je mag best een keer meespelen, de komende 4 weken ben ik echter weg, ik contact je daarna wel even :)

Arma heeft bij mij weten geen problemen met de 8800-serie, bij mij draait ie prima. Wel ondersteunt Arma standaard geen SLI, maar daar zijn workarounds voor (die had je vast al gevonden).
Arma slaat de instellingen op onder My Documents\Arma (subdir 'Other profiles' als je ingame name anders is dan je Windows gebruikersnaam), check even of daar iets staat en of deze map schrijfbaar is. Als je een niet lokale map 'My Documents' gebruikt (gedeeld over netwerk bijvoorbeeld) kan daar het probleem liggen.

Het is trouwens patch 1.08, aangezien patch 1.1( 0 ) nog moet komen ;)
top.. heb ik 4 weken de tijd om de boel onder de knie te krijgen..

vandaag ff online gebrobeerd. maar steeds na een lange tijd als je eindelijk een "taxi' hebt naar de batteground. verkloot de bestuurder het weer door bijvoorbeeld helemaal door te rijden tot midden in de vijand ofzo..
toch jammer best veel tijd in online gestoken vandaag en welgeteld 1 keer de kans gehad om een vijand neer te schieten..

wel heb ik de tutorial gedaan. wel leuk heb het in iedergeval tot sniper geschopt en tankcommandant..

SLI werkt inderdaad niet. zowel XP als in Vista.. maar ik heb frames genoeg met alles op high..dus een workaround is nu nog niet nodig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
goeie dag zeg.. wat schiet de A.I. erg scherp .. ik word geraakt van kilometers afstand tussen mijn ogen bijwijze van spreken..
hebben jullie daar ook last van?
bijna geen doen zo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

ja dat klopt de AI schiet wel heele rg goed met die geweertjes

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 16:38
Ik heb het spel gisteren ook maar gehaald, uit opf nostalgie :)

Bij de sniper support missie uit de campaign werd ik ook een keer geraakt door een machinegunner volgens mij. Gelukkig in m'n been, maar daardoor moest ik wel kruipend naar de humvee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
geeft allemaal niet die goede AI wat erg scherp kan shietten..
maar om steeds neer geknalt te worden door een onzichtbare vijand is wel , minder prettig zeg maar...
je bent dood voordat je door hebt waar het schot vandaan komt.. in de singleplayer haalt het een beetje de wil om steeds opnieuw te beginnen naar beneden... (is dit niet te tweaken? )

in de multiplayer vind ik het gebrek aan teamwork er teleurstellend.
ok. je komt binnen op een server..dan is het wachten op een "taxi" vanaf je basis naar de plek waar men moet zijn..
9 van de 10 keer crashed de piloot zijn chopper.. iedereen weer dood en dan weer opnieuw beginnen.
dus weer wachten op de basis voor de volgende taxi.. dan is er wel weer iemand die aan het teamkillen gaat op de basis.. kan je weer overnieuw beginnen..
eindelijk dan na vele keren overnieuw geprobeerd te hebben, dan eindelijk de piloten en teamkillers overleeft. dan word je vaak al weer neer geknalt door een cheater ofzo..

vele uren al online gespeelt met maar een paar minuten als "leuke ervaring" te bestempelen..

ik vind de game heel erg gaaf.. maar ik ben van mening dat het pas te doen is als je een paar leuke "vrienden" ingame kunt vinden om de online co-op missies te doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

miscien kunnen we een keer met een paar mensen afspreken van GOT in een bepaalde server? of dat iemand een servertje maakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
top.. goed idee.. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
is er eigenlijk een tutorial of een HOWTO: hoe je facepacks kan implementeren in arma.

wat ik wil doen in mijn karakter die ik aangemaakt heb een eigen identiteit geven

heb een facepack gedownload en op 1 daarvan mijn aanpassingen gedaan in paintshop pro maar nu wil ik het ook echt gaan gebruiken maar weet dus niet hoe..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-09 20:48

Dani86

AeroGeek

IlIlIlIlIl schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 11:50:
miscien kunnen we een keer met een paar mensen afspreken van GOT in een bepaalde server? of dat iemand een servertje maakt
Wel een goed idee, met password uiteraard :)

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-04 14:15

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

murky123 schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 21:46:
is er eigenlijk een tutorial of een HOWTO: hoe je facepacks kan implementeren in arma.

wat ik wil doen in mijn karakter die ik aangemaakt heb een eigen identiteit geven

heb een facepack gedownload en op 1 daarvan mijn aanpassingen gedaan in paintshop pro maar nu wil ik het ook echt gaan gebruiken maar weet dus niet hoe..
Ik weet het eerlijk gezegd niet zeker, maar geef je grote kans dat het wel ergens op www.ofpec.com staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b-gone
  • Laatst online: 29-06 23:19
murky123 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 20:15:
goeie dag zeg.. wat schiet de A.I. erg scherp .. ik word geraakt van kilometers afstand tussen mijn ogen bijwijze van spreken..
hebben jullie daar ook last van?
bijna geen doen zo....
Een paar pagina's terug in dit topic staat wel het e.e.a. hoe je in bepaalde files de A.I. wat kan "trimmen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
TheLemon schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 21:56:
[...]

Ik weet het eerlijk gezegd niet zeker, maar geef je grote kans dat het wel ergens op www.ofpec.com staat.
top het is gelukt...

zelf een facepack gedowned en dan in PSP wat cameo-verf op mijn gezicht gedaan en een tatoo op mijn arm het plaatje face.jpg genoemd en hupsa ik heb een custom face in arma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

en tog heb ik het al ik weet niet hoe vaak geprobeerd maar ze werken nooit bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
je hebt in my documents een map voor arma daarin een map met de naam voor je arma poppetje. daar moet je het inplaatsen. met de naam "face.jpg"

dan ingame kan je je karakter editen en dan kan je een customface kiezen. dit is je aangepaste face.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

aha ik vergat hem dus ingame in te stellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
wel jammer dat er geen armor packs zijn..
zodat je je tenue kunt aanpassen..
want met lange mouwen zie ik mijn tattoo niet meer

ik heb zelf een foto genomen van mijn eigen tattoo en die dus op mijn karakter gezet met zon face-pack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperana
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09-2024

Pepperana

Brabander in hart .....

Gaaf man,
Ik heb er een gedownload http://www.armedassault.e...es-by-Charles-Wipman.html

Zitten leuke faces bij.

I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snorry
  • Laatst online: 22-02 11:36

Snorry

Incoming!

Goedenavond alle!

Ik ben nieuw voor dit forum! Maar ik speel dit spel nu zo'n beetje 2 weken en begin alles een klein beetje onder de knie te krijgen, maar als ik een on-line spelletje begin moet ik echt soms wel 10min. wachten voordat ik is normaal kan spelen! Is dat met alle game types zo?

There is always a way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hekking
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-02-2020

Hekking

Can of whoopass

nee, heb je wss net een bagger server tepakken gehad

Facts and perspective don't care about emotion. This was offensive? Hold my beer. When you tear out a mans tongue you not prove him evil, you're telling the world that you fear what he might say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snorry

Snorry

Incoming!

Hekking schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 23:04:
nee, heb je wss net een bagger server tepakken gehad
Ja dat zal waarschijnelijk wel! :P maar is er al bekend wanneer we met een groepje tweakers gaan Arma'en? als ik mee mag doen uiteraard! :)

There is always a way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

we moeten maar eens snel een datum prikken.

Lijkt me wel leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nog iemand die geintresseerd is in een Arma sessie. Heb jaren OFP online gespeeld en kijk uit naar een leuke Arma server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06:10

Zewatanejo

Fine Thanks!

Ben nu nog op vakantie, maar als ik terug ben sluit ik zeker aan.
Als je wat geduld hebt om de manier van spelen in MP onder de knie te krijgen, wordt het tof

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snorry

Snorry

Incoming!

Wat spelen jullie het meeste? Of waar liggen jullie kwaliteiten?:P Infantrie? Amor? Straaljager? Helicopter?

Ik speel graag met AV-8B icm. laser guide bombs, en AH-1.:)

Maar mij komt het beste uit om in de 2e week van sept. te spelen.

There is always a way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-06 15:57

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Ik ben er ook wel voor in! speel het spel nu iets meer dan een maand ofzo, veel dingen wel flink verbeterd tov OFP maar sommige dingen zijn helaas nog een beetje achterhaald...
Iedere keer Berzerk of evolution 3.X missie is wel leuk maar gaat op een gegeven moment vervelen met al die "noobs" als helicopter piloot e.d. en echt teamwork is meestal ook wel ver te zoeken helaas..
Ik ben dus zeker in voor een potje "professioneel" spelen! call the date (liefst door de weeks s'avonds ivm drukke weekeinden) en ik ben er hoogst waarschijnlijk.

mijn kwaliteiten zijn overigens air,armour en het meeste sniper..cqb is niet helemaal mijn ding aangezien ik altijd net de verkeerde kant op kijk O-)

[ Voor 20% gewijzigd door ScytheNL op 22-08-2007 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
Deathscythehell schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 12:27:
Ik ben er ook wel voor in! speel het spel nu iets meer dan een maand ofzo, veel dingen wel flink verbeterd tov OFP maar sommige dingen zijn helaas nog een beetje achterhaald...
Iedere keer Berzerk of evolution 3.X missie is wel leuk maar gaat op een gegeven moment vervelen met al die "noobs" als helicopter piloot e.d. en echt teamwork is meestal ook wel ver te zoeken helaas..
Ik ben dus zeker in voor een potje "professioneel" spelen! call the date (liefst door de weeks s'avonds ivm drukke weekeinden) en ik ben er hoogst waarschijnlijk.
ben ik helemaal mee eens.. speel het nu ook een maand en die noobs op die berzerk servers hangen me de keel uit..
dus als er een NL server op stapel staat en teamspeak dan hoop ik het hier te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snorry

Snorry

Incoming!

murky123 schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 12:37:
[...]

ben ik helemaal mee eens.. speel het nu ook een maand en die noobs op die berzerk servers hangen me de keel uit..
dus als er een NL server op stapel staat en teamspeak dan hoop ik het hier te vinden
Idd, laten we dit snel ff gaan regelen lijkt me ook Gezellig om met wat nederlanders op een goed lopende server te spelen en gewoon een beetje the real thing na te bootsen (maar dat het nog wel leuk blijft uiteraard :D) en er moet even een Teamspeak server aangemaakt worden.

en voor mij komt door de weeks 's avonds ook het besten uit.

There is always a way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snorry

Snorry

Incoming!

Woot: vet ziet er goed uit! dit is waarschijnelijk alleen een trailer om ons op het verkeerde been te zetten want codemaster verkl*te hun games de laatste tijd een beetje op het gebied van shooters, maar als dit spel zo'n sfeer met zich mee gaat brengen als OPF en de sfeer is de *vrij* korte trailer dan wordt het waarschijnelijk een super game!

There is always a way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:48

GG85

.......

Als je naar flashpoint2.com gaat wordt je vreemd genoeg doorgelinkt naar de ArmA 2 teasersite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snorry

Snorry

Incoming!

dus met andere woorden is Amra op dit moment de best war sim onder de €100.- ;) en het gaat nog een heletijd duren voordat OPF2 gereleased wordt overigens.

There is always a way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
wie o wie neemt het voortouw in een arma server incl teamspeak....
maps en adons die kunnen we wel versieren/regelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snorry

Snorry

Incoming!

De teamspeak server wil ik best op touw zetten maar de server voor de game ga ik niet redden!

Wat ook een hele vette mod is om te spelen is de Extreem Armed assault mod 1.3 check deze link maar even voor een filmpje ;) --> http://nl.youtube.com/watch?v=YJ4IU7H7eq4

maar wie o wie?

There is always a way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

een server opzetten gaat mij ook niet echt lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

ArmA 2 is nu ook officiëel aangekondigd: www.armedassault.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snorry

Snorry

Incoming!

Wat zullen dit keer de spec's zijn voor je computer aangezien je al een vrij Snelle pc nodig hebt om arma te kunnen draaien!:P

There is always a way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
als ik die screens zo bekijk zitten er in ARMA 2 nog geen soft particals..
bij de rook zie je nog de "strepen"
kan nog veranderen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
Orry schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 17:41:
De teamspeak server wil ik best op touw zetten maar de server voor de game ga ik niet redden!

Wat ook een hele vette mod is om te spelen is de Extreem Armed assault mod 1.3 check deze link maar even voor een filmpje ;) --> http://nl.youtube.com/watch?v=YJ4IU7H7eq4

maar wie o wie?
echt een geweldig filmpje.... ik zie me zelf al gaan in dat sniperpak.. errug vet!!!!
vind het ongelofelijk wat je allemaal niet kan doen in ARMA. ik heb zelfs een filmpje gezien van clans die een voetbal competitie opzetten..
het is wel jammer dat er nog niet echt een nederlandse server is..
wat heb je eigenlijk nodig om een servertje te draaien dan? heb zoiets nog nooit gedaan..

• Snorry

Snorry

Incoming!

murky123 schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 23:08:
[...]

echt een geweldig filmpje.... ik zie me zelf al gaan in dat sniperpak.. errug vet!!!!
vind het ongelofelijk wat je allemaal niet kan doen in ARMA. ik heb zelfs een filmpje gezien van clans die een voetbal competitie opzetten..
het is wel jammer dat er nog niet echt een nederlandse server is..
wat heb je eigenlijk nodig om een servertje te draaien dan? heb zoiets nog nooit gedaan..
Haha, zo iets heb ik ook al gezien of een baywatch team het is idd te gek voor woorden hoe vet je deze game kan modifyen. maar ik heb geen idee wat je er allemaal voor nodig hebt dan behalve een snelle server en internet connectie 8)

There is always a way

• ScytheNL

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

zoals dus al eerder gemeld, The Game 2 (ofp2) van bohemia interactive wordt dus Armed Assault 2..
Today at Games Convention in Leipzig, Bohemia Interactive announced ArmA 2, its latest military simulation game for PC DVD-ROM and next generation consoles (originally known also as Game 2).
ArmA 2 is set in the near future, year 2009, in a fictional post soviet country called Chernarus. Players will be sent as members of a United States Marine Corps Force Recon squad to this country to prevent further civilian casualties and ensure ongoing stability there.
Arma 2 is based on the latest generation technology, offering large –scale game world, authentic and extremely detailed modern units, weapons, vehicles and enviroments, challenging single player and vast array of multiplayer options.
ArmA 2 is expected to be released in 2008. Full game website will be available soon at www.arma2.com.
Beetje jammer denk ik...ArmA: Queens Gambit komt er ook binnenkort aan en ArmA 2 lijkt mij op dit moment meer van hetzelfde..had gehoopt dat het een totaal nieuw concept zou zijn maar het is dus blijkbaar meer voortborduren op het oude..zij het met een paar nieuwe opties..hoop dat de screens die released zijn nog als Pre-alpha gezien kunnen worden..

XAM 1.3 gebruik ik al sinds hij uit is alhoewel hij de singleplayer campaign en missies een beetje door de war schopt door ander gebruik van units en uitrustingen...

Voor het opzetten van een server heb je eigenlijk in princiepe niet veel nodig..je kan gewoon een game hosten op je gamebak maar beter zou zijn een dedicated server met een volle verbinding..zijn wel te huur denk ik maar kan prijzig worden..denk dat het beste gewoon is als iemand een game host op zijn state of the art rig en een goede verbinding met volle upload beschikbaar...

Overigens is die OFP2 trailer prerenderd...zegt dus nog totaal niks over de uiteindelijke kwaliteit totdat we gameplay footage krijgen te zien..

[ Voor 3% gewijzigd door ScytheNL op 23-08-2007 11:49 ]

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Orry schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 19:54:
[...]

Wat zullen dit keer de spec's zijn voor je computer aangezien je al een vrij Snelle pc nodig hebt om arma te kunnen draaien!:P
ArmA heeft geen eens multicore support.....

Mij lijkt arma2 idd meer van hetzelfde, maar opzich vind ik dat niet erg: Het voortborduren op het originele OFP concept, oftewel supergrote maps, veel wapens en voertuigen. Dit maakt het uniek imo. Het is ook meer een soort simulatie dan een recht-toe-recht-aan FPS. Ik las ergens dat erin ArmA 2 een soort RPG achtig element komt wat wel cool is: Contact met de lokale bevolking. Kijken hoe dat uitgewerkt gaat worden.

Ik vind ArmA zelf té buggy, daaraan moet BIstudio echt wat doen. Als ArmA2 ook zo vol zit met bugs dan hoeft het voor mij niet. Kunnen ze ook niet wat met de physics enzo doen? Als je in een auto stapt ziet het er nog steeds zo nep uit als bij OFP uit 2001. Je kan toch wel een deurtje open, mannetje stapt in, deurtje dicht, animatie erin verwerken??

Ze zouden het scenario ook een keer kunnen veranderen. Het gaat altijd om een evil communistische gek/staat die een vredig soeverein landje aanvalt, en dat jij als Amerikaan dat even op moet gaan lossen.
Ze moeten gewoon de trend van CoD4 en OFP volgen, een conflict in het midden-oosten of china. Dat is meer van deze tijd. En als je dan toch het communisten vallen vriendelijk landje aan scenario wilt: Doe dan iets in de trend van China valt Taiwan binnen = oorlog. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killg0re
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-12-2024
Voor een leuke server armaholic op deze server wordt alleen maar COOP gespeeld.
Samen met ventrilo, een suc6

Check Armaholic voor meer informatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speeder1988
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-09 19:46
Ik kan wel een server opzetten, pc is er snel genoeg voor. Teamspeak zal ook wel lukken. Dus als jullie willen lukt dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
laten we eens proberen.. mischien moet je een lijstje maken met wie er allemaal op je server willen..
een groepje creeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speeder1988
Als iedereen een mail wil sturen naar:

speeder.daowner@gmail.com

dat je op de server wil en op welke datum je kan.

[ Voor 3% gewijzigd door speeder1988 op 28-08-2007 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

PRESENT!

geef maar een naam en wachtwoord van ts/server en ik ben er bij zoveel als ik kan...tenminste een beetje fatsoenlijk spelletje spelen voor een keer, liefts co-op en dan een lowpass insertion via blackhawk ZONDER 10X TE CRASHEN! , planning en sniper support op de juiste momenten e.d.
zie het al helemaal zitten...
Ingame onder de naam Scythe...lijkt me dan overigens ook wel zo leuk om XAM1.3 te draaien aangezien we dan transport van voertuigen hebben via air insertion..maakt het allemaal weer wat mooier..

Maandag, dinsdag en donderdag over het algemeen tijd over om een langdurige sessie te maken...voor een goed potje maak ik graag wat tijd vrij van mijn EvE verslaving.

Hier overigens in action video's van ArmA II die ik net vond op de armaholic site!
: ArmA II video's

[ Voor 24% gewijzigd door ScytheNL op 28-08-2007 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
Deathscythehell schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 13:03:
PRESENT!

geef maar een naam en wachtwoord van ts/server en ik ben er bij zoveel als ik kan...tenminste een beetje fatsoenlijk spelletje spelen voor een keer, liefts co-op en dan een lowpass insertion via blackhawk ZONDER 10X TE CRASHEN! , planning en sniper support op de juiste momenten e.d.
zie het al helemaal zitten...
Ingame onder de naam Scythe...lijkt me dan overigens ook wel zo leuk om XAM1.3 te draaien aangezien we dan transport van voertuigen hebben via air insertion..maakt het allemaal weer wat mooier..

Maandag, dinsdag en donderdag over het algemeen tijd over om een langdurige sessie te maken...voor een goed potje maak ik graag wat tijd vrij van mijn EvE verslaving.

Hier overigens in action video's van ArmA II die ik net vond op de armaholic site!
: ArmA II video's
helemaal mee eens.......
ik ook in de avonden en weekend.. soms wat lastig ivm kind...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo

Zewatanejo

Fine Thanks!

You've GoT mail.... ;)

Ik heb wel zin in een serieuze pot Arma. Ik speelde tot nu toe met name op de SES server evolution, maar dat begint ook te vervelen. Bovendien ben je dan meteen een halve dag kwijt aan ARMA.. :P

De laatste tijd ben ik druk in de weer geweest met de mission Editor.. Erg leuk....
Killg0re schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 12:40:
Voor een leuke server armaholic op deze server wordt alleen maar COOP gespeeld.
Samen met ventrilo, een suc6

Check Armaholic voor meer informatie
Armaholic is een bron van info, maar als je naar de stats kijkt, zordt de server toch maar matigjes bezocht (helaas).
De ARMA ervaring is imho het best met een goed gevulde server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
we hoeven niet meteen succesvol te zijn..
maar het zou echt super zijn als we gewoon een lekker potje realistisch tactisch kunnen gamen
en veel plezier beleven op teamspeak..

wie weet staan we aan de vooravond van een goede GoT clan voor ARMA
8) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speeder1988
Als iedereen een mail wil sturen naar:

speeder.daowner@gmail.com

dat je op de server wil en op welke datum je kan.
Heel snel basic opstelling op een site je gezet zodat je kan zien wie er mee doet. Ff plaatje in elkaar gefixed :P en de deelnemers. Zit op men werk dus niet zo veel tijd!

http://speeder.awardspace.com

[ Voor 5% gewijzigd door speeder1988 op 28-08-2007 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
whooooooooohoooooooo :) :) :) :)

kriebel kriebel kent u dat gevoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

mail gestuurd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speeder1988
Niemand meer in voor een portje ArmA binnenkort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Voeg mij ook maar toe aan de lijst...

Naam: Damian Zeis
ArmA naam: Scythe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killg0re
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-12-2024
de armed assault server van Armaholic is met name vrijdag avond, en in het weekend tot in de late uurtjes bezig.

Idd is spijtig genoeg doordeweeks maar weinig goede COOP actie te vinden. (ook nog op enigsinds normale tijden 20:30 tot 23:30?) meestal begint het pas na 2300...

Dus ja, dan begin ik er ook niet meer aan.

Maar ben wel in2 arma

PS iemand ervaring met een thrustmaster Hotas Cougar in armed assault?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

cool ik sta op de lijst :D nu nog een datum en de map die we spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Killg0re schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 12:29:
de armed assault server van Armaholic is met name vrijdag avond, en in het weekend tot in de late uurtjes bezig.

Idd is spijtig genoeg doordeweeks maar weinig goede COOP actie te vinden. (ook nog op enigsinds normale tijden 20:30 tot 23:30?) meestal begint het pas na 2300...

Dus ja, dan begin ik er ook niet meer aan.

Maar ben wel in2 arma

PS iemand ervaring met een thrustmaster Hotas Cougar in armed assault?
Daarom hopen dat we nu dus een beetje voor in de week een paar leuke potjes kunnen organiseren...meld je eigen ook aan zou ik zeggen ;)

Geen idee betreft de trustmaster die je noemt maar ik heb zelf een trustmaster speciaal voor ArmA gekocht en dat werkt echt perfect.. vliegen in ArmA met het kb is niet meer echt te doen in tegenoverstelling tot OFP..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen__online
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

mail verstuurd, ben net een paar dagen terug van vakantie, dus ben wel toe aan wat gaming :9~
ik heb, mocht het nodig zijn, een 24/7 TS server draaien. Misschien dat een paar vrienden van me ook mee willen doen, we hebben samen al wat MP missies in elkaar geknutseld (zelfs al een stuk van een MP campaign) en spelen regelmatig co-op.
Ben benieuwd naar de datum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rkwinkel
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Als dit ook de 3rd person optie in houdt, dan ben ik van de partij.
Ingame naam: Dutch hunter.

groet

Rick

rkwinkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
dat vind ook ook 1 van de mooiste dingen in ARMA dat je kan switchen van 3rd person naar 1st person

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 00:02
was altijd groot fan van operation flashpoint. Nu had ik armed assault geinstalleerd, maar dat liep helaas voor geen meter. Wel jammer, want als ik dit zo lees heb ik best zin om mee te doen. Inmiddels heb ik een nieuwe processor, grafische kaart is hetzelfde (x850pro). Misschien toch maar weer eens proberen, hoe duur is de game tegenwoordig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

ik heb hem bij bol.com gekocht voor 40€ maar dat blijft zonde om uit te geven voor een game die niet werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
ik vind het een heeeeel groot woord om te zeggen dat de game niet werkt.. dat is namelijk niet zo..
ietwat buggy is meer op zijn plaats..

weet iemand al wat je aan het slechte geluid kan doen???? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

DarkShadow schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 16:23:
was altijd groot fan van operation flashpoint. Nu had ik armed assault geinstalleerd, maar dat liep helaas voor geen meter. Wel jammer, want als ik dit zo lees heb ik best zin om mee te doen. Inmiddels heb ik een nieuwe processor, grafische kaart is hetzelfde (x850pro). Misschien toch maar weer eens proberen, hoe duur is de game tegenwoordig?
Toevallig de demo geinstalleerd? Die liep namelijk maar heel selectief lekker, de huidige versie is wat dat betreft al stukken beter...
Ik moet zeggen dat ik eigenlijk van vrij weinig dingen last heb en dat terwijl ik toch al weer op een "oud" beestje werk..(zie sig, tegenwoordig wel 2 GB DDRII pc 5400) op m'n x800xl doettie het prima met de settings op mix van med/high.. viewrange van 2500 trekt ie redelijk makkelijk met een gemiddelde van rond de 40 fps in open gebied en rond de 25-30 in stedelijk en bebost gebied..zit dan ook wel op een 15" lcd formaat te spelen maar dat maakt voor de rest helemaal niets uit vindt ik zelf..
Heb 'm ook bij Bol.com vandaan voor 40 Pleuro's..

[ Voor 39% gewijzigd door ScytheNL op 29-08-2007 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Dit is een spel dat je alleen maar online moet spelen? De singleplayer is niet echt fantastisch...
Ik vond het maar verschrikkelijk draaien hier, ondanks dat ik alles op low zette.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

de eerste keer draaide hij bij mij ook bagger maar na een clean xp instal draait het als een zonnetje:D

Net nog even gespeeld enw as tog wel wennen na 4 weken niet gespeeld te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo

Zewatanejo

Fine Thanks!

murky123 schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 16:44:
ik vind het een heeeeel groot woord om te zeggen dat de game niet werkt.. dat is namelijk niet zo..
ietwat buggy is meer op zijn plaats..

weet iemand al wat je aan het slechte geluid kan doen???? :D
D'r zijn ver schillende sound mod's, (zoals Chammy's sound mod) maar ook XAM1.3 heeft beter geluid.

Overigens loopt ARMA bij mij gewoon soepel. er zitten wel een paar bugs in, maar niet echt iets storends.

[ Voor 11% gewijzigd door Zewatanejo op 29-08-2007 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
die XAM mod ....

dat download je gewoon en dat is dan een .exe ofzo..
of plaats je het in de modfolder?

ben nog niet verder dan face.jpg qua mods.. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

je instaleert hem gewoon maar achter je snelkoppeling plak je het volgende -mod=@XAM1.3

dus je klikt op je snelkoppeling (linker muis knop) dan eigenschappen dan achter doel zie je dit staan "C:\Bohemia Interactive\ArmA\arma.exe" (verschilt per pc;) ) en je moet dus dit krijgen

"C:\Bohemia Interactive\ArmA\arma.exe" -mod=@XAM1.3 LET OP DE SPATIE tusse de " en de -

oh en natuurlijk eerst downloaden :P

[ Voor 5% gewijzigd door Streepje op 29-08-2007 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo

Zewatanejo

Fine Thanks!

IlIlIlIlIl schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 21:03:
je instaleert hem gewoon maar achter je snelkoppeling plak je het volgende -mod=@XAM1.3

dus je klikt op je snelkoppeling (linker muis knop) dan eigenschappen dan achter doel zie je dit staan "C:\Bohemia Interactive\ArmA\arma.exe" (verschilt per pc;) ) en je moet dus dit krijgen

"C:\Bohemia Interactive\ArmA\arma.exe" -mod=@XAM1.3 LET OP DE SPATIE tusse de " en de -

oh en natuurlijk eerst downloaden :P
Ik zou wel eerst een extra snelkoppeling maken, zodat je zowel de standaard ARMA XAm kun starten.

• murky123
toppie als ik het als hier boven beschreven ga doen kan ik dus die XAM mod spelen..
is dat dan automatisch in SP en MP of ho zit dat dan precies..
de server waar je dan inlogt moet die mod dan toch ook draaien lijkt me..

stel je hebt 20 spelers en die gebruiken bv 7 verschillende mods. hoe werkt dat op een server dan?

• ScytheNL

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Je zorgt er gewoon voor dat als je de mod hebt gedownload dat deze in je ArmA installatie map terecht komt (kan me niet herinneren of dit een .exe is die automatisch een map op de juiste plek aanmaakt) in een map genaamd XAM1.3 , deze moet dus in de hoofddirectory terecht komen en niet in een submap.
Dan volg je dus de aanwijzing die IIIIIIIIII gaf.. als je slim bent dan voeg je deze parameters ook nog even toe; -nosplash -nomap

-nosplash zorgt ervoor dat je de intro niet iedere keer opnieuw hoeft te kijken en
-nomap werd op een gegeven moment bij OFP geintroduceerd om een bepaalde limiet (waarvan weet ik niet meer) op te heffen..ik ga ervan uit dat dat hetzelfde doet bij ArmA..
Zoals al gezegd kun je het beste je originele ArmA koppeling even kopieren en dan aan je kopie de parameters hangen..noem 'm dan voor het gemak ook even @XAM1.3 ;)
Dan wordt je spel dus automatisch gedraait met XAM in single player en multiplayer..
voor een server maakt het niet uit of je 3 verschillende mods of origineel draaid, er wordt alleen geconstateerd dat je een modificatie hebt draaien..mods zijn in princiepe clientside dus niemand anders heeft er last van.

@speeder je site is down

• murky123
duidelijke info thanks man.....

• metalant
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-12-2024
Kan de topicstart misschien geupdate/bijgewerkt worden?

Bijvoorbeeld met de patchinfo en specs waarmee het spel goed te spelen valt.

• Zewatanejo

Zewatanejo

Fine Thanks!

Deathscythehell schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 09:21:
[.....]
Zoals al gezegd kun je het beste je originele ArmA koppeling even kopieren en dan aan je kopie de parameters hangen..noem 'm dan voor het gemak ook even @XAM1.3 ;)
Dan wordt je spel dus automatisch gedraait met XAM in single player en multiplayer..
voor een server maakt het niet uit of je 3 verschillende mods of origineel draaid, er wordt alleen geconstateerd dat je een modificatie hebt draaien..mods zijn in princiepe clientside dus niemand anders heeft er last van.
Is dat wel waar?
Als ik XAM opstart, zie ik geen server zonder XAM mod. Servers waarop ik met de normale ARMA kan inoggen komen niet meer voor in mijn lijstje..
Hoogst irritant want op deze manier blijft je schakelen tussen mod en gewone versie.

"C:\Bohemia Interactive\ArmA\arma.exe" -mod=@XAM1.3
Deathscythehell schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 09:21:
[...]
als je slim bent dan voeg je deze parameters ook nog even toe; -nosplash -nomap

-nosplash zorgt ervoor dat je de intro niet iedere keer opnieuw hoeft te kijken en
-nomap werd op een gegeven moment bij OFP geintroduceerd om een bepaalde limiet (waarvan weet ik niet meer) op te heffen..ik ga ervan uit dat dat hetzelfde doet bij ArmA..
[...]
Het wordt nu dus: ???

"C:\Bohemia Interactive\ArmA\arma.exe" -mod=@XAM1.3 -nosplash -nomap

• ScytheNL

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

of ervoor maar idd..

Wat betreft de serverlijst dat zou ik eerlijk gezegd niet weten..het is mij zelf niet opgevallen en ik zou ook niet weten waarom dat dat zou moeten zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

Mischien dat als diegene die mee willen doen eens even hier de dagen kunnen neerzetten dat ze kunnen ? dan kunnen we mischien wat makkelijker een datum prikken;)

Ik kan eigenlijk elke dag wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen__online
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

IlIlIlIlIl schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 18:57:
Mischien dat als diegene die mee willen doen eens even hier de dagen kunnen neerzetten dat ze kunnen ? dan kunnen we mischien wat makkelijker een datum prikken;)

Ik kan eigenlijk elke dag wel
is het niet beter dat via speeders website te doen?
enniewee, ik niet op donderdag, zaterdag en vaak vrijdagavond. en ik sleep misschien een paar vrienden mee, die hadden er ook wel oren naar :P (ja, voor een serieus potje arma, geen kinderachtig spelletje :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snorry

Snorry

Incoming!

jeroen__online schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 19:36:
[...]

is het niet beter dat via speeders website te doen?
enniewee, ik niet op donderdag, zaterdag en vaak vrijdagavond. en ik sleep misschien een paar vrienden mee, die hadden er ook wel oren naar :P (ja, voor een serieus potje arma, geen kinderachtig spelletje :P )
Voor mij geld het zelfde soms wel op zaterdag avond :9 Maar gaan we nu de XAM Mod 1.3 draaien of gaan we gewoon de normale spelen?

There is always a way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Ik hoop persoonlijk op XAM 1.3..geeft weer net een beetje dat extra maar ik zie mezelf nog niet toegevoegd op speeder's site, lijkt me dat dat ook gewoon kan door hier een postje te plaatsen zoals ik al gedaan heb?

Anyways zoals ik al heb vermeld kan ik in princiepe op iedere maandag, dinsdag en donderdag..weekenden worden lastig vanwege mijn veeleisend dinnetje :X en andere bezigheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo

Zewatanejo

Fine Thanks!

Ik hoop ook op een XAM 1.3 potje, maar in principe maakt het niet zoveel uit.
Van de week kwam ik als multiplayer potje een MP campaign tegen. Dat was zeer tof om te doen, helaas waren mijn medespelers niet echt teamspelers.

Helaas kan ik echter die map niet meer terug vinden, er zijn maar zelden servers die deze map draaien. Weet iemand of je zelf de map opstaalt als je inlogt in het spel? Lijkt mij van wel want als je een map voor de eerste keer speelt, wordt de map gedownload. Echter weet ik niet waar die opsgelaan wordt. Ik elk geval niet onder de MP maps....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speeder1988
De volgende datums zijn beschikbaar nu:

5, 9, 10, 11, 12 september

Als iedereen ff stemt welke het handigst zou zijn dan zet ik op die datum en op die bepaalde tijd de server aan. Geef ook aan welke map en welke mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen__online
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

speeder1988 schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 14:53:

[...]
ik kan alle genoemde data, map of mod maakt me weinig uit :)

edit: 9 september, 20:30u staat in de agenda :P

[ Voor 9% gewijzigd door jeroen__online op 04-09-2007 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
ik kan heel lastig plannen dus als er een datum is zal ik vrij maken.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

ik kan ook in principe elk van de genoemde datums dus noeme r maar 1 en ik kom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, er komt dus een Operation flashpoint 2 & Armed assault 2 uit in 2008 8)7

Zounden ze kwa gameplay op elkaar lijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speeder1988
9 september om 20:30. Schikt dat zo ja zet het hier dan in het forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Cool! welke server? IP? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speeder1988
Jullie krijgen alle informatie een dag van te voren. Geef ook aan welke mod en map!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Het lijkt me het makkelijkst als we de eerste keer gewoon ArmA draaien..om de drempel toch even te verlagen daarna kunnen we altijd nog kijken of we een mod gaan draaien..tenzij iedereen die mee wil doen XAM al heeft ;)
Overigens kan ik 9 september niet rond die tijd, ben pas na 11 uur thuis...de 10de en 11de zou wel weer kunnen.
Wat betreft maps, ik zou zeggen trek een zooi co-ops van een site af en dan kunnen we kiezen zodra het spel begint...de map met de meeste stemmen word gewoon geladen.
Makkelijkst lijkt mij gewone missies en nog geen berzerk ofzo. Gewoon get in-kill-get out type missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LXSJason
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-08 10:55
Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 21:42:
Hmm, er komt dus een Operation flashpoint 2 & Armed assault 2 uit in 2008 8)7

Zounden ze kwa gameplay op elkaar lijken?
ah... het "eeuwige" wachten op OFP2 is dus nogsteeds verlengt :(

Failure is the mother of success

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snorry

Snorry

Incoming!

speeder1988 schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 14:53:

Als iedereen ff stemt welke het handigst zou zijn dan zet ik op die datum en op die bepaalde tijd de server aan. Geef ook aan welke map en welke mod.
Ik kan waarschijnelijk 9 sept. niet maar 10 11 en 12 is het wel mogelijk! en 13 ook en 14:P :)

ik zou ook graag de XAM.1.3 Mod willen spelen! inpreciepe maakt 't me niet zoveel uit!

*Edit je kan mij ook op de site zetten! Gamertag: Sf-orry Naam: Orry

[ Voor 6% gewijzigd door Snorry op 05-09-2007 12:35 ]

There is always a way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
5 sept red ik niet.
9 sept half 10 zou top zijn 8)
10 sept lukt ook wel
11 ja
12 ja

[ Voor 8% gewijzigd door murky123 op 05-09-2007 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo

Zewatanejo

Fine Thanks!

5 september Nee
9 september Nee
10 september Nee
11 september Ja
12 september Ja

• speeder1988
De datum wordt nu vast geteld op 11 september om 21:00. Als je niet kan pech voor jouw. Gooi je schema maar om, maak het uit met je vriendin, ga uit huis en noem maar op.

Check http://speeder.awardspace.com

[ Voor 10% gewijzigd door speeder1988 op 06-09-2007 14:48 ]

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

mooi zo eindelijk een definitieve datum :D

• murky123