ArmA heeft geen eens multicore support.....
Mij lijkt arma2 idd meer van hetzelfde, maar opzich vind ik dat niet erg: Het voortborduren op het originele OFP concept, oftewel supergrote maps, veel wapens en voertuigen. Dit maakt het uniek imo. Het is ook meer een soort simulatie dan een recht-toe-recht-aan FPS. Ik las ergens dat erin ArmA 2 een soort RPG achtig element komt wat wel cool is: Contact met de lokale bevolking. Kijken hoe dat uitgewerkt gaat worden.
Ik vind ArmA zelf té buggy, daaraan moet BIstudio echt wat doen. Als ArmA2 ook zo vol zit met bugs dan hoeft het voor mij niet. Kunnen ze ook niet wat met de physics enzo doen? Als je in een auto stapt ziet het er nog steeds zo nep uit als bij OFP uit 2001. Je kan toch wel een deurtje open, mannetje stapt in, deurtje dicht, animatie erin verwerken??
Ze zouden het scenario ook een keer kunnen veranderen. Het gaat altijd om een evil communistische gek/staat die een vredig soeverein landje aanvalt, en dat jij als Amerikaan dat even op moet gaan lossen.
Ze moeten gewoon de trend van CoD4 en OFP volgen, een conflict in het midden-oosten of china. Dat is meer van deze tijd. En als je dan toch het communisten vallen vriendelijk landje aan scenario wilt: Doe dan iets in de trend van China valt Taiwan binnen = oorlog.