[PC] Armed Assault - Deel 2

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 9.859 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

En neem maar van mij aan. Het online spelen word nu veel beter. Ze hebben nu zelfs een mod gevonden waarbij je dat meeuw dood ding weg kunt halen,... Heerlijk

bron :

www.armedassault.nl

Deze URL plaats je hier net iets te vaak neer. Kijk hier maar uit, anders gaat het onder spammen vallen.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2007 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiny
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-06 23:03

Tiny

Wat eten we?

Gister dus voor het eerst gespeeld, is wel erg wennen, zo veel controls als dat je hebt.
Maar ik moet zeggen... rete verslavend.
eens proberen een squadje hier voor op te richten in onze clan..... Hmmm

Is er bekend wanneer die patch uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Stronkie schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 12:18:
En neem maar van mij aan. Het online spelen word nu veel beter. Ze hebben nu zelfs een mod gevonden waarbij je dat meeuw dood ding weg kunt halen,... Heerlijk

bron :

www.armedassault.nl

[mbr]Deze URL plaats je hier net iets te vaak neer. Kijk hier maar uit, anders gaat het onder spammen vallen.[/]
Roger.. Ik zal mijn spamming streak ophouden.. :) Dank u voor de waarschuwing...

Edit de patch komt begin maart uit

Tweede vraag kun je een server (dedicated) ook koppelen aan een IP. of pakt ie altijd de main uitgang naar het internet toe.. Ik probeer dit nl uit te zoeken en heb nog niet echt veel mazzel hiermee

Nu een vraag.. weet iemand al eigenlijk wanneer ze het andere eiland gaan gebruiken in het spel.. alle missies die ik gezien heb spelen op het sara eiland af

[ Voor 15% gewijzigd door Stronkie op 01-03-2007 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Best wel weinig animo voor dit spel als je het vergelijkt met spelen uit hetzelfde genre.
Ik vermaak me prima met het demo nog.
Zondag nog met een stel vrienden MP gedaan en dat is helemaal vermakelijk terwijl ik best wel slecht in dit soort spellen ben. :P
Het feit dat ik in 6 uur spelen [schatting] pas 3 dorpjes plus omgeving heb gezien zegt wel genoeg.
Laten we het er op houden dat ik nogal veel sluip en tijger. ;)

In de demo zit zo'n missie dat je met 8 personen een dorpje moet zuiveren.
Dat lukt me echt voor geen meter.
Ik deel de boel netjes in, maak gebruik van de 2 UHV's [?].
Vervolgens trek ik de aandacht naar een kant van het dorpje om vervolgens in de rug te gaan aanvallen.
Zij hebben gewoon heel veel meer vuurkracht plus het feit dat ik te langzaam reageer [kennelijk] om mijn troepen in beweging te houden.
Uhm stealth, welke optie was dat ook alweer... shit verkeerde mannetje gekozen.. etc etc.

hoe zet je trouwens way-points, ik zal er wel overheen kijken want ik kan het niet vinden

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen__online
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

Stronkie schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 13:21:
[...]
Nu een vraag.. weet iemand al eigenlijk wanneer ze het andere eiland gaan gebruiken in het spel.. alle missies die ik gezien heb spelen op het sara eiland af
Je bedoelt het eiland Rahmadi? Rahmadi is een onderdeel van Sahrani (kijk maar eens onderaan je map, als Sahrani geladen is). Rahmadi is bedoelt als intro-eiland denk ik, snel geladen en minst zwaar voor je pc. Er is dus geen direct doel voor in de campaign/missies, dunkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb er pas over gelezen in de pc gameplay, lijkt mij wel een interessant spel. Niet dat ik echt actief de bekende gamesites in de gaten hou, maar echt veel 'reclame' kom je niet tegen van dit spel. Maar eens de demo proberen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:12

Distortion

Bottle to Throttle

Is het spel de moeite waard om te kopen? Ik bedoel, wat voor online speltypes zitten er in?

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yisc
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-08 12:41
Patch 1.05 is vandaag verschenen en via onderstaande link kan een download locatie worden gekozen. De changelog ziet er alsvolgt uit:

Gameplay
• grass is now simulated for AI and multiplayer
• STOVL support
• improved 3D irong sights
• improved satchel simulation

Campaign
• various improvements and bug fixes across all campaign missions

UI
• overall polish and streamline of menus
• new modern GPS device enabled for some vehicles and situations
• satellite texture can be displayed in the main map

Controls
• improved stability of helicopters
• extended support for keyboard shortcuts

AI
• general AI tweak and improvements
• more realistic AI target detection

Multiplayer
• improved MP browser
• improved voice over net

Compatibility
• all versions possible to upgrade to 1.05 level
• English subtitles enabled for Czech and German versions

Version 1.04 features summary
• AI pathfinding improvements
• AI combat improvements
• Several dedicated server stability issues fixed
• Terrain Detail Very Low disables grass rendering
• LOD blending on vegetation for smoother visual transition
• New content: Su-34 Fighter and Su-34 Bomber, TT650 and M1030 military motorcycles, AKS74PSO, KSVK, M107 and M16A4

http://www.armedassault.com/dwnl_update.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel205
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 18:26

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

lol net de dedicated servers online.. nu moet ik ze weer updaten..

Ik vind de update wel geslaagd.. Online loopt hij een stuk beter....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
zo ik heb het spel binnen, gister besteld op bol.com en nu al in huis :)
aangezien ik een gigantische fan ben van Operation Flashpoint, was er ook geen twijfel om dit spel aan te schaffen. Wat duidelijk te zien is dat het spel gebaseerd is op het oude Opfl, dat merk je aan alles, hoe de voertuigen hun waypoints volgen, ai etc. maar wat me opviel is dat de moeilijkheids graat echt een stuk hoger ligt, ik had al moeite met de 2e missie waarbij je met rockets wat armor moet uitschakelen en documenten moet stelen, is me nog niet gelukt, ga het zo nog eens proberen.
al met al kan ik niet wachten om verder te spelen en de verhaallijn te volgen.

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
ik speel op dit moment met 1 gig geheugen en ik kan merken dat dat echt te weinig is als je alles op voluit zet, (me huidige 2 gig staat in RMA) veel swappen, maar om de instellingen nou lager te zetten :N, je wilt wel wat genieten van de graphics natuurlijk :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:48

Vrijdag

De Zwarte

Ik wil m wel hebben, maar dan wil ik ook de CE. Crap dat die niet te krijgen is in Nederland :(

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

zal ook niet komen.. Misschien voor latere zorg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
zijn er meer mensen die last hebben van onopgemaakte textures? vooral in de cutscenes,
misschien moet ik het detail toch maar wat lager zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkem
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-08 10:15
Onopgemaakte textures, geluid dat wegvalt, A.I. die niet doet wat je ze opdraagt, plotseling veranderen in een meeuw...zelfs met patch 1.05 staat dit spel krom van de bugs. Ik heb het eventjes aangekeken en als je een paar keer opnieuw begint, kom je er uiteindelijk wel doorheen, maar het ontneemt me echt alle plezier om de campaign verder te gaan spelen. Wat een gemiste kans. Zo ontzettend zonde vind ik het, want Flashpoint 1985 was zo leuk. Zucht.

<GoT>Bokkem#2393

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 22:44

L3TUC3

GoT vegetable?

bokkem schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 16:24:
Onopgemaakte textures, geluid dat wegvalt, A.I. die niet doet wat je ze opdraagt, plotseling veranderen in een meeuw...zelfs met patch 1.05 staat dit spel krom van de bugs. Ik heb het eventjes aangekeken en als je een paar keer opnieuw begint, kom je er uiteindelijk wel doorheen, maar het ontneemt me echt alle plezier om de campaign verder te gaan spelen. Wat een gemiste kans. Zo ontzettend zonde vind ik het, want Flashpoint 1985 was zo leuk. Zucht.
Klinkt als een paar bugs en een gevalletje van Fade. Kennelijk heeft bij de laatste patch de kopieerbeveiliging ook een update gekregen en dan krijg je inderdaad maffe dingen te zien.

De meeuw is er eentje van.

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
L3TUC3 schreef op zondag 11 maart 2007 @ 10:37:
[...]

Klinkt als een paar bugs en een gevalletje van Fade. Kennelijk heeft bij de laatste patch de kopieerbeveiliging ook een update gekregen en dan krijg je inderdaad maffe dingen te zien.

De meeuw is er eentje van.
nooit last gehad van die meeuw, maar missions lopen vaak niet lekker, ai loopt vast, tanks die je op een bepaald punt moet afknallen komen niet opdagen en nog meer ongein. shutdown blijft hanging bij het afsluiten van het spel, ctrl alt del is de oplossing.
maar wat ik eigenlijk mis is de sfeer van OPFL campaign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b-gone
  • Laatst online: 29-06 23:19
joostve schreef op zondag 11 maart 2007 @ 23:51:
[...]

maar wat ik eigenlijk mis is de sfeer van OPFL campaign
Ik ben wel benieuwd wat je specifiek mist qua sfeer in ArmA t.o.v. OFP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
b-gone schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 14:16:
[...]

Ik ben wel benieuwd wat je specifiek mist qua sfeer in ArmA t.o.v. OFP.
de campaign van Opfl die veel meer verzorgd was dan deze van arma. en ik vind de cutscenes maar matig voor zover. denk niet dat iemand om de 2 missies op een newsbulletin zit te wachten, zoals dat nu dus gaat in arma
ik zie liever de gebeurtenissen in een cutscene, wat dacht je van de intro uit Opfl die missie dat je aan de kust gedropt wordt door een helicopter en dat je het vliegveld moet veroveren (ben de naam ff kwijt) Klasse!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disaster
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-09 14:43

Disaster

Kwelling

Ik heb samen met een aantal andere Nederlanders vanaf Operation Flashpoint een (met name CTF) clan opgericht, [NL] Dutch Dynamite. We hebben een eigen server, jullie moeten ook eens langskomen:

Arma Server IP:
arma.sulcorp.com

Teamspeak Server IP:
ts.sulcorp.com:8761

Nederlanders zijn altijd welkom voor een gezellig potje (ook buitenlanders natuurlijk).

Daarnaast, ik draai momenteel op:
- EVGA 8800 GTS 640
- 2GB intern geheugen
- Intel P4 2.8

Tips voor betere performance van ArmA kan je ook vinden op het officiele forum: http://www.flashpoint1985...93ebe;act=ST;f=68;t=56898

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b-gone
joostve schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 16:12:
[...]

de campaign van Opfl die veel meer verzorgd was dan deze van arma. en ik vind de cutscenes maar matig voor zover. denk niet dat iemand om de 2 missies op een newsbulletin zit te wachten, zoals dat nu dus gaat in arma
ik zie liever de gebeurtenissen in een cutscene, wat dacht je van de intro uit Opfl die missie dat je aan de kust gedropt wordt door een helicopter en dat je het vliegveld moet veroveren (ben de naam ff kwijt) Klasse!!
Ik heb ArmA nu ook gekocht (Eur. 22 incl. verzenden kan ik em niet voor laten liggen!).
Die missie in OFP was idd erg gaaf. Volgens mij moest je daar een andere heli kapen en wegvliegen. Halverwege bleek dan dat je niet voldoende brandstof had en de rest moest hiken in vijandelijk gebied.
Ik ben wel benieuwd hoe ik ArmA ga vinden. Nu nog even geen tijd ivm verhuizing. De meerwaarde van dit spel zit em trouwens imo in de activiteiten van de fanbase/modding community....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:32

KhaZ

Alfa Romeo

Disaster schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 10:45:
Ik heb samen met een aantal andere Nederlanders vanaf Operation Flashpoint een (met name CTF) clan opgericht, [NL] Dutch Dynamite. We hebben een eigen server, jullie moeten ook eens langskomen:

Arma Server IP:
arma.sulcorp.com

Teamspeak Server IP:
ts.sulcorp.com:8761

Nederlanders zijn altijd welkom voor een gezellig potje (ook buitenlanders natuurlijk).

Daarnaast, ik draai momenteel op:
- EVGA 8800 GTS 640
- 2GB intern geheugen
- Intel P4 2.8

Tips voor betere performance van ArmA kan je ook vinden op het officiele forum: http://www.flashpoint1985...93ebe;act=ST;f=68;t=56898
Welkom in 't topic, mede clan gozert 8)

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disaster

Disaster

Kwelling

KhaZ schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 15:22:
[...]

Welkom in 't topic, mede clan gozert 8)
Hmmmm...ken ik jou niet ergens van? :P Ga ArmA een keer spelen man!

Ik denk ik introduceer ons even hier, mede-tweakers zijn altijd leuk om in te maken 8)7

Wat betreft ArmA: Heeft iemand al enige ervaring met Mods? Ik zat er namelijk aan te denken om een soundpack te downloaden, maar heb geen idee of deze een beetje oke zijn. Ik was namelijk altijd wel te spreken over de Kyliki uit OFP.

[ Voor 26% gewijzigd door Disaster op 28-03-2007 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disaster

Disaster

Kwelling

Nieuwe patch verschenen: 1.05.5143

Maruk: A public beta version of build 5143 (including client and dedicated server platforms) is available now.

It requires original version of ArmA fully updated to 1.05 and it is a betaversion and not proper tested release. It's released to give us some more feedback for the full proper patch under development. See below for more details.

It should work alongside your latest ArmA version, it should support all available language editions. However, any type of problems are possible and we strongly advice you not to download this patch unless you ready to face any such problems and still want to participate with testing and feedback that may help us to improve full official patch 1.07 that will be released later.

Some of the changes in patch also needs tweaking of missions and data which are not present with this patch that provides only the updated binaries.

http://www.armedassault.c...s/Arma_BetaPatch_105+.zip

Voor de gehele ChangeLog kan je gaan naar het ArmA forum: http://www.flashpoint1985...d.cgi?act=ST;f=72;t=60837

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ

KhaZ

Alfa Romeo

Puik, vanavond even testen

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om ook nog even de oudste Operation Flashpoint clan te promoten: Mad-IT. We hebben ook een eigen dedicated public server en war server. We spelen ook mee in de zogenaamde ECL League. Dus zin in een potje ArmA met veel Nederlanders? Kom eens langs op:

[MIT] Clan Server NL All veteran mode
83.98.225.100:2302

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ

KhaZ

Alfa Romeo

Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2007 @ 13:51:
Om ook nog even de oudste Nederlandse Operation Flashpoint clan te promoten: Mad-IT. We hebben ook een eigen dedicated public server en war server. We spelen ook mee in de zogenaamde ECL League. Dus zin in een potje ArmA met veel Nederlanders? Kom eens langs op:

[MIT] Clan Server NL All veteran mode
83.98.225.100:2302
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b-gone
Disaster schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 16:42:
Nieuwe patch verschenen: 1.05.5143
Voor de gehele ChangeLog kan je gaan naar het ArmA forum: http://www.flashpoint1985...d.cgi?act=ST;f=72;t=60837
Zooo, aardige lijst met fixes. Zal eens aan het testen slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disaster

Disaster

Kwelling

b-gone schreef op donderdag 05 april 2007 @ 09:46:
[...]

Zooo, aardige lijst met fixes. Zal eens aan het testen slaan.
Laat je bevindingen weten, ik ben benieuwd! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik had echt vreselijke operation flashpoint flashbacks toen ik het spel voor het eerst speelde. zelf de geluiden van de wagens zijn zo'n beetje identiek :D

(niet dat ik het erg vind OPF is nog steeds een geniaal spel, het valt alleen zo op :P )

niet echt ver gekomen omdat ik niet echt tijd had om er lekker voor te gaan zitten, maar het heeft voor mijn gevoel eindelijk weer een moeilijkheidsgraad.. ipv als rambo rondrennen moet je gewoon nadenken

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disaster

Disaster

Kwelling

Ik heb nu een Logitech G15 aangeschaft, ik heb een tijd terug zo'n plugin gevonden zodat je o.a. de statistieken van ArmA kon checken op je LCD scherm. Ik kan dit bestandje nu nergens meer vinden, overal lees ik dat het er niet is voor Armed Assault.

Heeft iemand hier toevallig die toepassing op z'n PC staan of weet je waar hij te vinden is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 10:31

Hu9o

Schokkend

Ik heb 1.05 er nu ook opstaan, maar een ding bevalt me niet.

Improved 3d Iron sights
Dit betekend dus als je over het vizier kijkt en wilt mikken dat het wapen niet altijd in het midden van het scherm blijft maar ook lekker op en neer mee beweegt zoals je dat ook al hebt tijdens het lopen enzo. Best irri vind ik dat.

Is er een manier om de oude manier van iron sight weer terug te krijgen?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 10:31

Hu9o

Schokkend

Dit topic loopt ook niet echt storm :s

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen__online
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

Hu9o schreef op donderdag 26 april 2007 @ 00:32:
Dit topic loopt ook niet echt storm :s
dan wordt er blijkbaar erg veel gespeeld en heeft men weinig tijd om hier te posten O-)

na enkele maanden komt deze game trouwens ook bij de Free Record Shop in het assortiment, als het goed is binnen enkele weken :) kan ik eindelijk m'n CD bonnen inwisselen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disaster

Disaster

Kwelling

Hu9o schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 22:14:

Improved 3d Iron sights
Dit betekend dus als je over het vizier kijkt en wilt mikken dat het wapen niet altijd in het midden van het scherm blijft maar ook lekker op en neer mee beweegt zoals je dat ook al hebt tijdens het lopen enzo. Best irri vind ik dat.

Ik moet zeggen dat ik het met je eens ben wat betreft die 3D Iron Sight, ik heb helaas geen oplossing voor je.

Ik heb ArmA momenteel even op een laag pitje gezet, het bulkt er namelijk weer van de cheats, daar zat ik niet op te wachten na bijna 2 jaar wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Hu9o schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 22:14:

Improved 3d Iron sights

Dit is veel beter dan eerst, je "hoofd" zit nu niet meer "vastgeplakt" aan het scherm tijdens het lopen in ironsight mode nu beweegt alleen het wapen nog. En zodra je stilstaat staat het wapen weer in het midden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kvdd
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-01 09:37
Disaster schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 09:00:

... het bulkt er namelijk weer van de cheats...
Sorry, maar ik heb daar geen last van hoor, als iemand 28 score heeft, en die daaronder ook een dergelijk getal heeft, enz. dan wordt er niet gecheat.

Daar kijk ik altijd even naar. En trouwens, als je op een clanserver gaat, is er altijd wel een admin waar je een cheater kunt melden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ

KhaZ

Alfa Romeo

kvdd schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 13:12:
[...]

Sorry, maar ik heb daar geen last van hoor, als iemand 28 score heeft, en die daaronder ook een dergelijk getal heeft, enz. dan wordt er niet gecheat.

Daar kijk ik altijd even naar. En trouwens, als je op een clanserver gaat, is er altijd wel een admin waar je een cheater kunt melden. :)
Weet je het zeker? ^^

http://youtube.com/watch?v=7O2ZQX9ZYa4

http://youtube.com/watch?v=jYXsgeT5kX8

[ Voor 5% gewijzigd door KhaZ op 02-05-2007 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disaster

Disaster

Kwelling

Dat bedoel ik ja, het zijn niet de cheat m.b.t. de scores maar meer van die irritante grapjes die ze altijd weer bij TKC weten te bedenken.

En als je de informatie op hun site mag geloven kan je ook binnen een paar tellen een nieuwe ID regelen dus dan schiet die bann ook niet op... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kvdd
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-01 09:37
Alle......

Je hebt gelijk, maar een heuse wallhack. :r

Maar nogmaals, ik ben dit ingame nog nooit tegen gekomen, ik hoop dat het nog even duurt voordat het helemaal vergeven is van cheats. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALPACINO
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07:07
Komt er eigenlijk een tweede patch want er valt best veel dingen te verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ

KhaZ

Alfa Romeo

Yep, binnenkort. 1.07 wordt dat dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yisc
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-08 12:41
Het is toch ziek dat tegenwoordig alle spellen maar vergeven zijn van cheaters, wreckers etc. etc.
Ik kan werkelijk niet begrijpen wat men nu zo leuk vind aan het opzettelijk verpesten van het plezier van anderen. Ik bedoel, als je dan toch niet serieus wil spelen, waarom ga je dan niet iets anders doen. Maar goed, het zal er wel "bijhoren" vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrskin
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
ik zie hier een kansje om enige tegoedbonnen te gebruiken.
Armed assoult net als OPF nooit gedaan, maar het teamplay spreekt me erg aan. Dat snelle shooter heeft me nooit getrokken.

Enige probleem is dat ik lees van veel bugs, zijn de nu verkrijgbare updates en mods voldoende of kan ik beter nog even wachten.

Nukezone FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disaster

Disaster

Kwelling

Powrskin schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 22:10:
ik zie hier een kansje om enige tegoedbonnen te gebruiken.
Armed assoult net als OPF nooit gedaan, maar het teamplay spreekt me erg aan. Dat snelle shooter heeft me nooit getrokken.

Enige probleem is dat ik lees van veel bugs, zijn de nu verkrijgbare updates en mods voldoende of kan ik beter nog even wachten.
Ik persoonlijk raad je aan om nog even lekker te wachten, ik geloof dat bij OFP het ook echt pas vet werd na ongeveer 2 jaar. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-04 14:15

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Als ik het goed zie is de beta 1.07 patch uit: http://petergames.de/file...es/Arma_BetaPatch1.07.zip

Ik heb hem nog niet geprobeerd zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hekking
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-02-2020

Hekking

Can of whoopass

TheLemon schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 22:05:
Als ik het goed zie is de beta 1.07 patch uit: http://petergames.de/fileadmin/downloads/patches/Arma_BetaPatch1.07.zip

Wakker worden: BETA Patch :P

Als straks 1.07 echt uit komt is Arma echt al wel aardig bug vrij. Alleen nog wat joystick proplemen en wat sound bugs. Voor de rest kunnen we nog wat leuke mods verwachten

Facts and perspective don't care about emotion. This was offensive? Hold my beer. When you tear out a mans tongue you not prove him evil, you're telling the world that you fear what he might say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disaster

Disaster

Kwelling

TheLemon schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 22:05:
Als ik het goed zie is de beta 1.07 patch uit: http://petergames.de/file...es/Arma_BetaPatch1.07.zip

Zegt ie toch!? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon

TheLemon

Hekking schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 10:04:
[...]

Wakker worden: BETA Patch :P

Als straks 1.07 echt uit komt is Arma echt al wel aardig bug vrij. Alleen nog wat joystick proplemen en wat sound bugs. Voor de rest kunnen we nog wat leuke mods verwachten
O ja sorry, tweakers zijn nooit geïnteresseerd in beta's, je hebt gelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Hekking schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 10:04:
}:| Wat voor joystick problemen ?!?!

Ik heb de DEMO gespeeld en Heli vliegen ging wel en ik wil dus ook als ArmA een beetje veel gespeeld wordt ArmA kopen vooral wegens Grote Levels + Vliegtuigen en Heli's en als er een joystick bug is die niet wordt gefixt is dat NIET tof :'(

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disaster

Disaster

Kwelling

Iemand al de 1.08 patch geinstalleerd en geprobeerd?

Ik ben benieuwd of het de moeite waard is om ArmA weer te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen__online
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

Disaster schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 16:20:
Iemand al de 1.08 patch geinstalleerd en geprobeerd?

Ik ben benieuwd of het de moeite waard is om ArmA weer te installeren.
als ik de changelog moet geloven is er superveel veranderd, meer dan 500 bugfixes/changes! Mag ook wel voor de bijna 600MB tellende update (1.05 > 1.08) :P
Ik ga de game binnenkort ook aanschaffen, ik denk dat deze patch wel wat meer volwassenheid in de game brengt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperana
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09-2024

Pepperana

Brabander in hart .....

Ik heb in ieder geval een veel betere performance met de nieuwe patch.

[ Voor 49% gewijzigd door Pepperana op 29-09-2008 15:19 ]

I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen__online
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

Pepperana schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 23:20:
Ik heb in ieder geval een veel betere performance met de nieuwe patch.

Alleen zou ik graag met een paar man via teamspeak een potje willen spelen.
xfire: rollingpepperana
msn: rollingpepperana @ hetemail
ik heb arma eindelijk besteld (gelijk ook voor een paar vrienden :P ), dus binnenkort zullen we ons ook daaraan wagen (zowel qua mission editing als online co-op in het algemeen). Ik zal het eens in de groep gooien, over het algemeen geven meer zielen meer vreugd :)

ik ben wel benieuwd naar de performance met de laatste patch, die mag nu eindelijk wel eens goed te noemen zijn O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:39

Zewatanejo

Fine Thanks!

Nou ik heb ARMA ook gekocht.
Gisteravond een avondje geofend.
Wat een mooie ervaring. Heb geen last van een slechte performance. (patch 1.08)
1 keer ben ik terug gevallen naar de desktop, dat wel.

Arma is een game die absoluut niet op top grafics hoeft te bouwen. Dat is ook niet het geval, maar ik vind de grafics absoluut niet tegenvallen. Zeker de omgevingsen zijn super. Als je met je jeepje over een binnedoor weggetje rijdt is de ervaring super. Voor mijn gevoel net echt.

Er zijn (zoals het OFP en varianten betaamt) wel redelijk wat glitches. Met name in de player models en wapens. Maar ja dat zie je op een gegeven moment niet eens meer.

De spel ervaring is super. Er zitten enorm veel details in het spel, dat geeft Arma net wat extra.
Zou kun je de staart propellor van een chopper kapot schieten waardoor het ding in de rondte begint te tollen. Cutscen waarin de tune van ARMA gefloten wordt etc..

De storyline is wat minder sterk dan die van OFP (van wat ik tot nu toe heb gezien)

Online, is het ook nog even wennen, maar dat moet ik nog goed uitproberen.
Eerst maar eens een mooie server zoeken om ook de online eravringen eens uit te proberen.

[ Voor 61% gewijzigd door Zewatanejo op 16-06-2007 13:08 ]

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:52
Als die-hard OFP fan was ik vandaag erg blij met ArmA in de postbus! :Y
Gelijk gepatched naar 1.8 en nog geen problemen ondervonden, maar ik ook alleen nog maar traingen gedaan. De M203 training is echt 7(8)7
Wel in één keer gehaald met 6 targets down, maar meer lukt gewoon niet.
De andere wapen trainingen zijn makkelijk. Heb je er ook nog iets aan trouwens? :)
In het menu hoorde ik trouwens wel bekende OFP muziek! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b-gone
Er komt trouwens een eerste expansion pack uit voor ArmA:

Armed Assault to Expand

505 Games, Bohemia Interactive Studios, and Black Element Software announce ArmA: Queen’s Gambit, an upcoming expansion for ArmA: Armed Assault (A.K.A. Combat Operations), due in the third quarter of this year. Word is the add-on will offer a pair of new campaigns, and include a new game engine that will allow the European and North American editions of the game to compete on the same battlefield:

505 Games is proud to announce the official expansion pack for its critically acclaimed title ArmA: Armed Assault - considered the most realistic tactical combat simulation ever made - entitled ArmA: Queen’s Gambit. The ultimate test of human war skills has reached its climax!

Key Elements

- Two new story based campaigns

· Rahmadi Conflict: The true conclusion to the original ArmA story, with enormous battles taking place within massive fortifications on the Rahmadi Island and brand new Porto Island.

· Royal Flush: 18 months after the original conflict, a group of seasoned mercenaries arrives to help the government with a sensitive matter that the army can‘t handle by itself any longer. However, there is something highly suspect about this job…

- New Multiplayer Missions

· Urban Raid: A cooperative multiplayer scenario designed for a group of six battle-hardened Special Forces soldiers.

· Battle of Porto: A “capture and hold” scenario for forty players on a brand new and beautiful sandy island of Porto.

Expansion Pack-> d.w.z. apart aanschaffen!

Hadden ze dit nu maar eens in een gratis addon geplakt, zoals bij " Theater of War" bijvoorbeeld wel is gebeurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disaster

Disaster

Kwelling

Tja...ik zie het wel voorbijkomen. Ik denk dat er weinig zal veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
k heb met de 1.8 patch nog steeds last van onopgemaakte textures, erg jammer :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:52
Valt een beetje tegen :{
Ik vind de Campaign lang niet zo interessant als in OFP.
Het spel verzuipt in irritante bugs.
De A.I. is ronduit lomp en dat wordt gecompenseerd doordat ze schijnbaar overal doorheen kunnen kijken en een vlieg op 1000 meter afstand uit de lucht kunnen knallen met een 9mm pistooltje :{
Erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-09 20:48

Dani86

AeroGeek

Ik ben gestopt met ArmA nu het nog steeds ruk is met de nieuwe patch, net wat FallenAngel zegt. De AI schiet je door je kop op 600m afstand met een verrotte AK. De spel ervaring is wel cool, maar ik kreeg toch niet het OFP gevoel ( heb ofp sinds 2001 gespeeld ).

Ook is het jammer dat er Online teveel TK'er n00bs zitten + het is alleen maar co-op, en alles lagt teveel, ook al is mn ping maar 15ofzo.

Wie kan zich de RTS en Campaign maps van OFP nog herinneren? Of de KaRRiLLioN maps! die waren dope :D

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Laatst online: 14:00
DeadKnight schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 12:28:
Gisteren via de andere 'weg' gehaald.

Krijg echt weer de spanningen van vroeger met OPF-campaign!

Loopt ook nog wel redelijk op mijn ati readeon 9800 :*)

Alleen met de filmpjes wil hij wel eens haperen..
Ati Radeon 9800 pro (128mb)

Ik heb alleen maar artifacts, overal in me scherm, en ik schijt er balen van!
Ati display driver 7.6! alles op low, scherm resolutie zelfs op 800*600 en dit is de eerste game die zo verrukte rot doet.

Halflife 2 en css kan ik makkelijk op high spele en alles..nooit problemen mee.. :/
Gene met een verklaring krijgt van mij een biertje.. (Zou een 256 mb 9800 pro veel meer ze best doen?)

Processor Information:
Vendor: GenuineIntel
Speed: 2799 Mhz
2 logical processors
Windows Version:
Windows XP (32 bit)

Video Card:
Driver: RADEON 9800 SERIES - Secondary
DirectX Driver Name: ati2dvag.dll
Driver Version: 6.14.10.6698
DirectX Driver Version: 6.14.10.6698
Primary VRAM: 128 MB

Memory:
RAM: 766 Mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Ligt echt aan ArmA zelf: ik kon hem alleen op medium/low zonder stotteren draaien, 800*600 op een P4 overclocked 3,3Ghz en een Radeon X1650pro agp, terwijl ik CoD2 op max, 1024*768 makkelijk kon spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
Gaat niet zo zeer om stotteren of niet.

Op alles low zie ik geen eens wat ik doe, ik heb artifacts in me beeld, piramide vormige verschijnselen die het hele beeld verpesten en samen komen in een centraal punt.
En of dat nou ligt aan me hardware (lijkt me raar, er is hier iemand met een 9800 pro die wel wat ziet :/ ) of aan software? of aan arma zelf?? :/

[ Voor 26% gewijzigd door Soullancer op 02-07-2007 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen__online
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

StormingSoul schreef op maandag 02 juli 2007 @ 18:14:

Op alles low zie ik geen eens wat ik doe, ik heb artifacts in me beeld, piramide vormige verschijnselen die het hele beeld verpesten en samen komen in een centraal punt.
En of dat nou ligt aan me hardware (lijkt me raar, er is hier iemand met een 9800 pro die wel wat ziet :/ ) of aan software? of aan arma zelf?? :/
test je kaart eens met ATiTool (overclock programma, maar heeft een erg bruikbare functie om te scannen voor 3D artifacts). Check ook ff de temperatuur van je GPU, is ie overclocked trouwens? (zo ja: uitzetten en testen ;) )
Ik neem aan dat je het over versie 1.08 hebt, een vriend van me speelt met een P4 3.4Ghz en 9800Pro (128MB) en die heeft geen problemen, draait zelfs redelijk op 1024x768 :) Dat is meen ik wel met Catalyst 7.5, het valt uiteraard ook nog te proberen je Catalyst driver te downgraden (desnoods naar een 2006 release, 6.x).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
Niet overclocked maar krijg de temperatuur er niet uitgeperst.
In Ati Traytools en Atitool niet, Ati radeon 9800 pro heeft toch een temp sensor?
:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet een truc voor de mensen die de AI te goed vinden.
Je kunt handmatig de skill van de AI verlagen door de profile settings te wijzigen.

deze staan in het "armaprofile" bestand, dit document kan je met kladblok openen.
het bestand staat in de map:

C:\Documents and Settings\"naam"\Mijn documenten\ArmA Other Profiles\"mijn%20Arma%20naam"

In het document staat dit deel

class regular
{
class Flags
{
Armor=1;
FriendlyTag=0;
EnemyTag=0;
HUD=1;
HUDPerm=1;
HUDWp=1;
HUDWpPerm=1;
AutoSpot=1;
Map=1;
WeaponCursor=1;
AutoGuideAT=1;
ClockIndicator=1;
3rdPersonView=1;
Tracers=1;
UltraAI=0;
AutoAim=0;
UnlimitedSaves=1;
};
skillFriendly=1.000000;
skillEnemy=1.000000;
precisionFriendly=0.450000;
precisionEnemy=0.450000;
};
class veteran
{
class Flags
{
HUD=1;
HUDWp=1;
HUDWpPerm=1;
WeaponCursor=1;
ClockIndicator=1;
3rdPersonView=1;
Tracers=1;
UltraAI=0;
};
skillFriendly=1.000000;
skillEnemy=1.000000;
precisionFriendly=0.450000;
precisionEnemy=0.450000;

Een lage waarde bij "precisionEnemy" zal resulteren in een AI die minder goed kan mikken.
Deze truc staat oa op het officiele forum.

Hou er rekening mee dat wanneer je in het spel de skill settings veranderd, dit bestand overschreven wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Heb gezocht maar kan het niet vinden in die file!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

StormingSoul schreef op maandag 02 juli 2007 @ 18:14:

Ik had dit probleem ook in de demo, heb het volledige spel nooit gekocht dus weet niet of ik het nog steeds zou hebben. Ik had dus ook een 9800 Pro die geen artifacts produceerde in andere spellen behalve in ArmA, daar kreeg ik dus ook die piramide verschijnsels die naar één punt toe liepen.

Ik kon het ‘verhelpen’ door de mem en core settings terug te clocken met Ati Traytools. Een tiental minuten spelen -> artifacts -> terug clocken
spelen -> artifacts -> terug clocken
spelen -> artifacts -> terug clocken
Een oplossing is het niet maar ik kon toch even de sfeer proeven.
In Ati Traytools en Atitool niet, Ati radeon 9800 pro heeft toch een temp sensor?
De Pro heeft er geen één de XT wel.

Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n00bdani86 schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 21:08:
Heb gezocht maar kan het niet vinden in die file!
Het moet er staan, er zijn twee of meerdere versies van dit bestand, afhankelijk van het aantal profiles dat je hebt aangemaakt.

De standaard file staat in :
C:\Documents and Settings\**************\Mijn documenten\ArmA

De instellingen van je profile staan in:
C:\Documents and Settings\***********\Mijn documenten\ArmA Other Profiles\"profile**name"

Je kunt de instellingen aanpassen voor zowel regular en veteran
Op het forum staat dat een waarde tussen de 0.35 en 0.45 realistisch is, hoewel ik vind 0.35 wel erg makkelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

Heb het spel sinds vandaag maar als ik 2 minuten speel krijg ik een scherm dat ArMa niet meer werkt en dat vista naar een oplossing zoekt :S

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Al een patch geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

ja de 1.08 patch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

hmm heb nu alles op normaal staan en de resolutie op 1280x 1024 en nu kan ik langer spelen :S lijkt me niet de bedoeling..
En tog moet me pc het aan kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen__online
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

IlIlIlIlIl schreef op zondag 15 juli 2007 @ 11:18:
hmm heb nu alles op normaal staan en de resolutie op 1280x 1024 en nu kan ik langer spelen :S lijkt me niet de bedoeling..
En tog moet me pc het aan kunnen
als je wilt dat we iets zinnigs kunnen zeggen om je te helpen hebben we wat meer info nodig en wellicht is wat actie van jouw kant ook niet misplaatst: heb je al verschillende (grafische, geluids?) drivers geprobeerd?
W.b. die info: welk OS, wat zijn de specs van je PC, hoe doen andere games het?

p.s.: mind the Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif-button ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

oke Ik heb nu Xp er weer opgezet had eerst vista home premium x64

M2N32-SLI Deluxe
AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 4800+, MMX, 3DNow (2 CPUs), ~2.6GHz
Memory: 2046MB RAM
NVIDIA GeForce 7950 GX2

moederbord drivers zijn allemaal up to date. en ik probeer hem straks nog een keer in XP nadat ik de patches heb gedownload en geinstaleerd heb
wellicht is wat actie van jouw kant ook niet misplaatst
Compleet opnieuw OS instaleren niet genoeg actie voor een spel???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon

TheLemon

Jeroen doelde op een uitgebreidere post met systeeminfo en de andere vragen die hij in de post hierboven stelt. Het ging niet over de acties die jij op je pc uitvoert. Ik vraag me met hem (waarschijnlijk?) af of je de FAQ al gelezen hebt voordat je je post submitte. De regels voor een nieuw topic gelden ook als je een nieuw probleem aankaart in een bestaand topic.

Nu weer ontopic: Grote kans dat het met je verse XP install wel lukt. Hou ons op de hoogte. Ikzelf draai hem overigens probleemloos met Vista, de performance is niet geweldig, maar ik kan het niet vergelijken met XP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

Heb hem sinds gister probleem loos kunnen spelen met XP zelfs met alle settings op high en met een resolutie van 1680x1050 iets wat met vist niet wou..

Zou dat soms komen omdat mijn vista x64 is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Wat wordt er veel onlie gecamped zeg. ongeloofelijk :)
Verder wel lachen online maar speel het nooit langer dan een 30/45 min dan heb ik me al weer genoeg geirriteerd aan de campers.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperana
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09-2024

Pepperana

Brabander in hart .....

Ik kan mijn arma ook niet in 1680x1050 zetten, heel raar probleem maar dan crashed ie elke keer.
Ook is er een max memory probbleem daarom zet ik achter mijn commandline dit -maxmem=512

"C:\Program Files (x86)\Bohemia Interactive\ArmA\arma.exe" -maxmem=512

I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

op 1680x1050 draait het spel nu wel maar nu krijg ik steeds van die wazige artifacts :P en af en toe krijg ik een error die gaat als volgt
DXT5,2048x1024 (size 2796192 B ) Error code 8007000e
[img=http://img525.imageshack.us/img525/6451/naamloosup1.th.jpg]

[ Voor 11% gewijzigd door Streepje op 16-07-2007 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen__online
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

Pepperana schreef op maandag 16 juli 2007 @ 11:23:
Ik kan mijn arma ook niet in 1680x1050 zetten, heel raar probleem maar dan crashed ie elke keer.
Ook is er een max memory probbleem daarom zet ik achter mijn commandline dit -maxmem=512

"C:\Program Files (x86)\Bohemia Interactive\ArmA\arma.exe" -maxmem=512
Ik meende op het Arma forum gelezen te hebben dat deze parameter CTD's veroorzaakte bij de 8800-serie van NVIDIA, maar helemaal zeker weten doe ik dat niet. Ik heb er zelf wel last van gehad (met een maxmem=1000 setting), ook las ik op datzelfde forum dat in dat geval mexmem=256 een oplossing zou zijn...
IlIlIlIlIl schreef op maandag 16 juli 2007 @ 12:00:
op 1680x1050 draait het spel nu wel maar nu krijg ik steeds van die wazige artifacts :P en af en toe krijg ik een error die gaat als volgt

[...]

[img=http://img525.imageshack.us/img525/6451/naamloosup1.th.jpg]
Aangezien je ernstige grafische artifacts hebt, heb je je videokaart drivers al eens geprobeerd te veranderen/updaten? (dat viel dus ook al onder m'n vorige vraag :P ) Ik neem aan dat je niets overclocked hebt, anders moet je uiteraard even testen zonder. Daarnaast kan dit misschien ook nog met SLI instellingen te maken hebben (omdat je GX2 hebt), draai je 'm geforceerd in SLI of gewoon standaard (niet-SLI, zie de Arma readme, ik heb er wel eens iets over gelezen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

Ik heb ergens gelezen dat de meeste mensen met ArMa de 93.71 drivers gebruiken dus heb ik die ook gedownload. Inderdaad heb ik mijn gpu niet overgeklokt
Nu heb ik alles weer wat lager gezet (op high inplaats van very high) en nu draait het weer soepel :S

[ Voor 9% gewijzigd door Streepje op 17-07-2007 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b-gone
Er komen toch wel weer mooie mods en campaigns voor ARMA uit:

Perpetua Campaign. Voor info en download zie:

http://www.flashpoint1985...;act=ST;f=67;t=59607;st=0

Xam Total Conversion Mod. Hoor daar goede verhalen, zelf nog niet ged/l-ed. Voor info en download:

http://www.flashpoint1985...028c2;act=ST;f=70;t=64197

Filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=YJ4IU7H7eq4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrskin
  • Niet online
hey ||||||||| jou heb ik gezien bij coh :P

Nukezone FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

bij coh? wanneer ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomcatha
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-05-2022
Ik vind zelf arma echt vet en net weer ofp maar mijn ddr pc2700 verlaagt de fps nogal. Ik ga binnenkort upgraden naar ddr2 pc5400 en dan zal het veel beter gaan draaien.

Loopt goed verder op mijn 6800 GS en E6420.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen__online
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

b-gone schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 11:17:
Er komen toch wel weer mooie mods en campaigns voor ARMA uit:

Perpetua Campaign. Voor info en download zie:

http://www.flashpoint1985...;act=ST;f=67;t=59607;st=0

Xam Total Conversion Mod. Hoor daar goede verhalen, zelf nog niet ged/l-ed. Voor info en download:

http://www.flashpoint1985...028c2;act=ST;f=70;t=64197

Filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=YJ4IU7H7eq4
bedankt voor de links _/-\o_ vooral de XAM lijkt me erg interessant, vehicles liften met een Blackhawk :9~ ga ik na mn vakantie eens proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

heb de xam mod ook maar eens gedownload moet hem alleen nog proberen maar de filmpjes zien er veel belovend uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 15:27
ik kreeg net een belletje van mijn vriendin met de mededeling dat ze arma voor me gekocht had..
omdat ze wist dat ik van dit soort spellen houd...
nu vind ik het heel lief van haar..

maar hoe is het spel. en met name de multiplayer.. SP boeit me niet veel ik wil graag online spelen .
zijn er nederlandse servers? met teamspeak ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Er zit een Voip systeem ingebouwd.

Ik vind de multiplayer persoonlijk niet leuk, teveel co-ops. Altijd dezelfde missie ook.
En er zitten veel lamers/cheaters op.

ArmA zal OFP nooit evenaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disaster

Disaster

Kwelling

n00bdani86 schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 18:02:
Er zit een Voip systeem ingebouwd.

Ik vind de multiplayer persoonlijk niet leuk, teveel co-ops. Altijd dezelfde missie ook.
En er zitten veel lamers/cheaters op.

ArmA zal OFP nooit evenaren.
Zeg nooit nooit, maar ik ben bang dat je gelijk zal krijgen |:(

In de eerste maand barstte het al van de cheaters, zegt genoeg lijkt me :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
doen ze daar niets tegen dan cheaters??
zijn er geen nederlandse servers/clans die deze game op een leuke manier spelen?

heb em net geinstalleerd nu ff updaten naar versie 1.5 dat is de laatste geloof ik..

de game draait soepeltjes op mijn systeem tot zover (vista 32bit)

[ Voor 39% gewijzigd door murky123 op 02-08-2007 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disaster

Disaster

Kwelling

Cheats volledig uitsluiten zal bij ArmA nooit lukken, net zo min als bij OFP... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

1.8 is de nieuwste versie.

check www.armedassault.com.

Ik heb de single player campaign al uitgespeeld, verder speel ik hem niet meer. De campaigns in OFP waren ook veel beter uitgewerkt imo.

Ik heb OFP multiplayer gespeeld sinds 2001 tot de ArmA release. Na 2002 zaten alleen de pro's en die-hards nog op OFP, en dat maakte de game supertof online :)

Verder had je weinig cheaters op OFP. Dit kwam mede door gamespy: Je moest een room joinen, en dan werd het - noem het - potje gelaunched. Cheaters werden er dan wel snel weer uitgekicked als die er waren.

Bij arma maakt een cheater een nieuw profile aan in het spel zelf, en joint rustig weer omdat ArmA itt OFP wel Join In Progress heeft.

Jammer, ArmA had de potentie om in OFP's voetsporen te treden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
oei..
net ff voort eerst echt ff een uurtje of 2 gespeelt. eerste snelle indruk is toch goed die tutorial door werken.. (ik heb nog een beetje moeite met de controls).
vooral de map is erg wennen..
missies en SP campaign uitspelen en dan in clan verband leuk iets in MP doen ofzo lekker tactisch bezig zijn met teamspeak e.d.
.

[ Voor 4% gewijzigd door murky123 op 02-08-2007 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje

Streepje

noem me maar Streepje

Er zijn volgens mij nog weinig nederlandse clans ??? zelf een clan beginnen is mischien het makkelijkste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
poeh.. daar heb ik geen verstand van een clan opbouwen.. ik heb geen server e.d.
nah.. eerst maar eens het spel onder de knie krijgen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen__online
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

ik speel de game zelf vooral co-op multiplayer met een paar vrienden, dat deden we ook al met OFP. Daarnaast zijn we al fanatiek aan het mission builden/scripten, dat vind ik een geweldig aspect van de game :*)
Er komen ook steeds meer community addons en dergelijke uit voor arma, daar moet arma het veel meer van hebben dan OFP denk ik. Hoe je het ook wendt of keert, ik blijf het een geweldige game vinden, jammer dat ik er momenteel niet veel tijd voor heb :P
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste