ja deze is online met een aantal mods
Verwijderd
Ik zal wat meer gegevens geven over mijn Dedicated server
Server : Joint Operations
Je hebt wel enige mods nodig om er op te komen, ik probeer altijd spel zo realistisch te maken dus vandaar de mods en uiteraard ook mooier
ik zal niet de links geven waar je die mods kan downloadn want vlgs mij valt dat onder spam en dat, maar je kan wel google doen
Deze mods moet je hebben om er op te komen:
-VicsWarfare
-TrueGameplayMods
-SIX_Pack1
Deze raad ik je aan, want deze staan ook op de server:
-HiFi_1.5
-EVA
-ArmaEffects
Ik zit ook te kijken naar de ESC-mod maar dat komt later wel
, Ow en niet te vergeten deze "map" is vrij nieuw nog dus het kan zijn dat je bugs tegenkomt en de maker is nog altijd bezig met het verbeteren van zijn addon.
Server : Joint Operations
Je hebt wel enige mods nodig om er op te komen, ik probeer altijd spel zo realistisch te maken dus vandaar de mods en uiteraard ook mooier
ik zal niet de links geven waar je die mods kan downloadn want vlgs mij valt dat onder spam en dat, maar je kan wel google doen
-VicsWarfare
-TrueGameplayMods
-SIX_Pack1
-HiFi_1.5
-EVA
-ArmaEffects
Ik zit ook te kijken naar de ESC-mod maar dat komt later wel
Cool, ik kom vanavond wel kijken.
Zijn dat wel signed mods allemaal?
Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme
Verwijderd
je bedoelt dat de server keys heeft ervan ? jaDani86 schreef op zondag 27 juli 2008 @ 19:07:
Cool, ik kom vanavond wel kijken.
Gisteren heb ik ARMA Gold ontvangen van play.com, maar nog niet direct tijd gehad om al veel te gamen. Net de mods, zoals hierboven genoemd, bij elkaar gezocht. Ik heb de versienummers erbij gezet van de mods zoals ik ze heb gevonden. Klopt dit?Verwijderd schreef op zondag 27 juli 2008 @ 17:56:
-VicsWarfare --> VictorsAddonWarfare 1.10
-TrueGameplayMods --> TrueGameplayMods 1.0
-SIX_Pack1 --> SIX_Pack1 0.4
-HiFi_1.5 --> Hifi Sound FX 1.5
-EVA --> Extended Voice Addon 1.0.0
-ArmaEffects --> ArmaEffects 1.0
Was toch nog wel even lastig alleen met Google vond ik. Op de site van armaholic met deze search-engine zijn ze snel te vinden kwam ik later achter
http://www.armaholic.com/plug.php?e=search
Volgens mij staan hier ook de nieuwste versies (wordt goed bijgehouden i.t.t. andere sites, kwam ik achter). Ik kom asap een keer langs op je server, lijkt me leuk!
Verwijderd
klopt helemaal !
en de vicswarfare mod is niet signed zag ik net, maar dat maakt niet zoveel uit allemaal
kom maar lekker langs op de server, ik moet er wel bij zeggen dat ik doordeweeks niet zo actief ben op de server maar dat komt mede door eve-online maar in het weekend ben ik en mijn vriendin zeer actief op de server.
en ik neem ook aan dat je queens gambit hebt?
en als je me sneller wilt aanspreken dan kan dat op msn (zie profiel)
en de vicswarfare mod is niet signed zag ik net, maar dat maakt niet zoveel uit allemaal
en ik neem ook aan dat je queens gambit hebt?
en als je me sneller wilt aanspreken dan kan dat op msn (zie profiel)
Verwijderd
Ik heb een nieuwe smoke mod gedownload :

ook een leuke video gemaakt, ik zit in de a-10 en mijn vriendin is aan het filmen ;p
http://www.youtube.com/watch?v=fZGKuxxB2fw

ook een leuke video gemaakt, ik zit in de a-10 en mijn vriendin is aan het filmen ;p
http://www.youtube.com/watch?v=fZGKuxxB2fw
Gein, dat filmpje! Leuk dat je vrouwtje ook meedoet. Mijne moest ook altijd van mij meedoen OFP, maar dat vond ze gelukkig ook altijd erg leuk en gezellig (COOP). Helaas hebben we nu maar 1 PC die ARMA goed draait..... In het najaar maar s wat aan doen, denk ik
Filmpje met A-10 is met smokemod, zie ik. Staat die smoke mod ook op je server (en moet die dan ook cliëntside geïnstalleerd worden)? O.a. door het mooie weer trouwens nog geen tijd gehad om langs te komen. Misschien vanavond, of anders zondag.
[ Voor 6% gewijzigd door norris92 op 01-08-2008 13:47 ]
kan je zeggen welke mod precies (naam en versie) en waar je hem kan vinden (armaholic?)? Op de een of andere manier kan ik m niet vinden... bvdVerwijderd schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 17:02:
die smoke mod moet je ook bij jou installeren idd, en hij staat ook op de server.
Vorige week toch ook maar ArmA bestelt
(Gold editie). Net nog even de demo gedaan, toch best leuk. Zeker omdat ik even een tussen game zoek voordat Operation Flashpoint 2 er is 
Als het beetje meezit kan ik over een tijdje ook mee gamen
Als het beetje meezit kan ik over een tijdje ook mee gamen
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Verwijderd
Heb mijn server geupdate, de warfare mod eraf en een andere warfare mod erop die wat stabieler en beter is, en de xam 1.4 mod zit er ook op.
edit: vergeet te melden dat ik de Hi Res Sky & Infantry Weapons Replacement ook erop heb gezet
edit: vergeet te melden dat ik de Hi Res Sky & Infantry Weapons Replacement ook erop heb gezet

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2008 19:22 ]
Ik kwam dit topic weer eens tegen en ik heb toch eigenlijk al heel lang een vraag over deze game. Wordt het eigenlijk nog wel veel gespeelt? En is het de moeite waard om dit spel nog te kopen? Ik heb wat filmpjes gekeken op youtube en het ziet er allemaal nog wel redelijk speelbaar uit. Ik ben een erg fan van OPF ( kan ook niet wachten op deel 2) maar in hoeverre is dit beter of leuker? En nogmaals wordt het eigenlijk nog veel gespeelt....beetje zonde om deze game aan te schaffen en er is amper online wat mee te beleven....
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
Verwijderd
De mods maken het zeker de moeite waard allemaal ! En online is het nog best te doen zeker met de laatse mod van BIS "warfare" maakt het nog leuker allemaal, je kan zelfs alleen spelen ermee want met wat mods die de AI wat beter maakt word het nog leuker en moeilijker. ik had vandaag iets van 20 man op mijn server, dus valt wel mee.
Maar arma met wat mods erop is zeker de moeite waard !
Maar arma met wat mods erop is zeker de moeite waard !
Ok thnx voor de info! Dan ga ik ARMA bestellen en tot OPF2 me hier mee vermaken 
Maar aan wat voor mods moet ik dan denken?Meer een uitbreiding van de game dus meerdere classes/wapens/voertuigen of echt compleet andere gameplay.....want zoals ik al zei ik ben fan van OPF en ik zie in ARMA juist een waardige vergelijking.
Maar aan wat voor mods moet ik dan denken?Meer een uitbreiding van de game dus meerdere classes/wapens/voertuigen of echt compleet andere gameplay.....want zoals ik al zei ik ben fan van OPF en ik zie in ARMA juist een waardige vergelijking.
[ Voor 59% gewijzigd door MetalPool op 13-08-2008 20:11 ]
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
Verwijderd
kijk eens in me sig, daar staan links naar mods die op mijn server staan iig de moeite waard vind ik
Game is vandaag binnen gekomen en geinstalleerd. Ding liep nog niet helemaal lekker tijdens het aanpassen van de resolutie e.d. maar nu werkt het. Even een missie gedaan en het ziet er leuk uit, moest convoi uitschakelen... lastiger dan je denkt. De Ai schiet goed door de bomen/struiken heen 
Binnenkort maar eens wat tijd erin steken denk ik
Binnenkort maar eens wat tijd erin steken denk ik
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Ik zal vanavond eens langs komen op je serverVerwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 20:28:
kijk eens in me sig, daar staan links naar mods die op mijn server staan iig de moeite waard vind ik
btw: Hoe zo joint operations..?
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Verwijderd
mja ik moest wat bedenkenstraffe_hendrik schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 09:12:
[...]
btw: Hoe zo joint operations..?

iets anders : ik heb op de server een andere missie opstaan om te proberen of dat wat was, Evolution dat is echte co-op werk en tegen de AI, warfare is pvp nameljk.
tot nu toe bevalt mij evolution wel
Overigens Dennis,
Je website werkt niet in Firefox.....
Je website werkt niet in Firefox.....
Oops...twee posts achter elkaar...
Ik vroeg me af of er nog ARMA leven is op GoT?
Wie heeft er vanavond zin en tijd om als GoT team een Evo of Warfare onveilig te maken?
Ik heb nu een paar keer samengewerkt bij het laser taggen en GBU bommetjes gooien. Een erg leuke ervaring in Arma.
Ik vroeg me af of er nog ARMA leven is op GoT?
Wie heeft er vanavond zin en tijd om als GoT team een Evo of Warfare onveilig te maken?
Ik heb nu een paar keer samengewerkt bij het laser taggen en GBU bommetjes gooien. Een erg leuke ervaring in Arma.
Ik!
Hoelaat?
Hoelaat?
Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme
Zeg het maar!
Ik ben tegen half zeven online. Ik zet wel even een TS servertje op. Dat communiceert wat gemakkelijker. IP adres zal ik in een DM tegen die tijd en dan zoeken we samen wel even een geschikte Arma server op.
edit:
@dani86: Je hebt je DM niet aanstaan.Zoek ff contact met me op MSN
<--- MSN adres hier
Als anderen willen aansluiten...dat kan natuurlijk altijd...ik zit op MSN..
Ik ben tegen half zeven online. Ik zet wel even een TS servertje op. Dat communiceert wat gemakkelijker. IP adres zal ik in een DM tegen die tijd en dan zoeken we samen wel even een geschikte Arma server op.
edit:
@dani86: Je hebt je DM niet aanstaan.Zoek ff contact met me op MSN
<--- MSN adres hier
Als anderen willen aansluiten...dat kan natuurlijk altijd...ik zit op MSN..
[ Voor 37% gewijzigd door Zewatanejo op 23-09-2008 18:15 ]
Alvast excuses voor het bumpen, maar zijn er meer mensen die Armed Assault op Windows 7 (64bit) niet aan de praat krijgen?
De demo start wel op maar geeft een grijze 3d wereld en de menu icoontjes zijn zwarte vlakken, en de volledige versie blijft hangen op een zwart scherm en komt dus niet eens in het menu. Mogelijk dat het gewoon door Windows 7 komt, maar ik wilde het toch hier nog even navragen.
Specs voor zover die van belang zijn:
Intel E8400 @ 4,3GHz
Asus Rampage Formula (X48)
4GB Corsair PC1066
2x HIS HD4850 1GB
X-Fi XtremeGamer
Ik heb al even gegoogled, maar daar werd ik niet zoveel wijzer van.
De demo start wel op maar geeft een grijze 3d wereld en de menu icoontjes zijn zwarte vlakken, en de volledige versie blijft hangen op een zwart scherm en komt dus niet eens in het menu. Mogelijk dat het gewoon door Windows 7 komt, maar ik wilde het toch hier nog even navragen.
Intel E8400 @ 4,3GHz
4GB Corsair PC1066
2x HIS HD4850 1GB
X-Fi XtremeGamer
Dit is helaas een bekend probleem en ligt niet zozeer aan Windows 7 maar aan de combinatie van Ati grafische kaart en >3 GB geheugen. De laatste beta-patch zou dit probleem moeten oplossen maar helaas werkt het voor mij iig niet. Wat je nog wel kunt doen (mocht voor jou de beta patch ook niet werken) is in windowed mode gaan spelen (shortcut naar arma.exe uitbreiden met -window meen ik).Propane schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 13:05:
Alvast excuses voor het bumpen, maar zijn er meer mensen die Armed Assault op Windows 7 (64bit) niet aan de praat krijgen?
Intel E8400 @ 4,3GHz
4GB Corsair PC1066
2x HIS HD4850 1GB
X-Fi XtremeGamer