Google apps for your domain: Wat vinden we er van?

Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste
Acties:
  • 93.806 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Wij hebben al een hele tijd Google Apps. Werkt prima. Nu willen we alleen 1 account upgraden naar de Premier Edition. Dus niet alle 25....
Is hier een mogelijkheid voor? Want ik kan het nergens vinden! :(

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

DennusB schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 13:47:
Wij hebben al een hele tijd Google Apps. Werkt prima. Nu willen we alleen 1 account upgraden naar de Premier Edition. Dus niet alle 25....
Is hier een mogelijkheid voor? Want ik kan het nergens vinden! :(
In principe kan je niet per gebruiker upgraden nee, alleen een volledig account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mottebelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:27
JoetjeF schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 14:26:
[...]

In principe kan je niet per gebruiker upgraden nee, alleen een volledig account.
Inderdaad, zie ook hier.

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:00
Is Google Apps (en dan met name het Gmail gedeelte) bij jullie ook zo traag de laatste paar dagen?

omniscale.nl

• Stampertje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-01-2024

Stampertje

Gaat je nix aan

Vaak om gevraagd, nu eindelijk verkrijgbaar: unthreaded mail

Living the American Dream

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

posttoast schreef op woensdag 29 september 2010 @ 20:36:
Is Google Apps (en dan met name het Gmail gedeelte) bij jullie ook zo traag de laatste paar dagen?
Ja, ook de gewone Gmail is traag (al is dat nu hetzelfde geloof ik). Zelfs in iGoogle laadt het vaak niet.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Ik heb m'n appsaccount overgezet naar de 'nieuwe' apps en nu het probleem dat mailtjes niet aankomen. Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inTIMidate
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:20
Ik heb mijn apps account niet overgezet dat ik weet maar heb wel last gehad van mail die niet aankwam. Zo had ik een info groep die mails door moet sturen naar twee andere adressen die plotseling niet meer werkte. Ik heb de groep verwijderd en opnieuw aangemaakt en nu werkt het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Allemachtig, het lijkt wel steeds trager te worden allemaal. Mails die aan mij gericht zijn ontvang ik af en toe pas een uur later en de "unable to load message"-meldingen vliegen me om de oren.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:25
Vreemd, ik heb nergens last van. Snel als altijd. Zowel prive als zakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 08:28
Zo traag als stroop hier :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Bizar dat Laudor er geen last van heeft en Groov wel. @Laudor: heb jij wel of niet de "nieuwe" versie van Google Apps? En Groov?

Ik namelijk wel, en er is om dit moment gewoon echt niet mee te werken. Ik moet wat mails beantwoorden en dat kost me belachelijk veel tijd nu.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik heb er nu ook geen last van, het is natuurlijk niet 100 procent altijd traag. Dat ik er echt niet in kom of dat een bericht niet weergegeven kan worden dat komt trouwens bijna niet voor (en dat is de omgeschakelde apps versie)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:25
posttoast schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 23:06:
Bizar dat Laudor er geen last van heeft en Groov wel. @Laudor: heb jij wel of niet de "nieuwe" versie van Google Apps? En Groov?

Ik namelijk wel, en er is om dit moment gewoon echt niet mee te werken. Ik moet wat mails beantwoorden en dat kost me belachelijk veel tijd nu.
Ik heb nog gewoon de oude versie. Ik heb ook alles in het Nederlands staan. Zowel prive als op de zaak (ca. 230 gebruikers).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik heb het idee dat die "nieuwe" (die niet nieuw is maar volgens mij het gewone gmail platform) trager wordt door de grotere databases en het grotere gebruik van apps gebruikers die er bij komen. MIsschien wordt de "oude" versie zelfs wel sneller nu :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:48
Marzman schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 07:17:
Ik heb het idee dat die "nieuwe" (die niet nieuw is maar volgens mij het gewone gmail platform) trager wordt door de grotere databases en het grotere gebruik van apps gebruikers die er bij komen. MIsschien wordt de "oude" versie zelfs wel sneller nu :)
Ik gebruik Apps "nieuw" en heb geen enkel probleem met de snelheid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kompaan
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-12-2022
+1 "Nieuwe Apps" gebruiker waarbij het ook gewoon snel gaat.

Overigens erg blij dat ik nu Google Reader kan gebruiken met mijn eigen domein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

De snelheid hier met de "nieuwe apps" lijkt beter te zijn geworden in vergelijking met de oude. Vooral via mobiel internet merk ik dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Kompaan schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 13:17:
+1 "Nieuwe Apps" gebruiker waarbij het ook gewoon snel gaat.

Overigens erg blij dat ik nu Google Reader kan gebruiken met mijn eigen domein.
Inderdaad; nu youtube nog en ik ben 100% tevreden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Bij mij is het nu ook weer snel ;), het zijn ook maar momentopnames natuurlijk, maar hopelijk blijft het zo.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Hier sinds gisteren ook weer lekker rap. Leest er toch iemand van Google mee op GoT? ;)

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Paul-
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:45
Hoe ga je over naar de genoemde "nieuwe" apps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:11
-Paul- schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 01:16:
Dat wil ik ook graag weten, kan nergens een optie vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
-Paul- schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 01:16:
Kalua schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 09:51:
[...]

Dat wil ik ook graag weten, kan nergens een optie vinden.
Dat doe je door dit formulier in te vullen.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00KW4US
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 13:10
Een van de grote missing features is o.a. shared contacts. Ja er is een shared contacts functie maar dit betreft alleen de contacten (users) binnen je domein. Als gebruiker A een zooi personal contacts heeft kan hij/zij deze niet delen met de rest van de gebruikers binnen het domein. Imho een functie die echt moet komen omdat zakelijke gebruikers dit soort contact sharing wel kunnen gebruiken op een outlook/exchange omgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
C00KW4US schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 19:00:
Een van de grote missing features is o.a. shared contacts. Ja er is een shared contacts functie maar dit betreft alleen de contacten (users) binnen je domein. Als gebruiker A een zooi personal contacts heeft kan hij/zij deze niet delen met de rest van de gebruikers binnen het domein. Imho een functie die echt moet komen omdat zakelijke gebruikers dit soort contact sharing wel kunnen gebruiken op een outlook/exchange omgeving.
Helemaal mee eens; ik dacht ook dat m'n vriendin dan MIJN contacten kon gebruiken. Niet dus, ze kan enkel MIJ zien... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mottebelke
Ik gebruik het zelf niet, maar volgens mij kun je toch gewoon je contacts delen. Zie hier voor meer info.
Er staat daar wel dat dit buiten Gmail om gaat, dus misschien dat jouw shared contacts dan inderdaad niet direct bij je mail contacts worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joolee
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Ik ben net verhuisd naar de nieuwe versie met mijn domein. Kan het kloppen dat ik geen enkele extra service in het lijstje zie staan? Ik kan wel inloggen nu bij Picasa met m'n nieuwe account maar zie dus nog niets extra's in het dashboard staan. (Heb wel de bevestiging gekregen dat alles over geplaatst is.)

//Edit:
posttoast schreef op maandag 27 september 2010 @ 14:33:
Heeft iemand inmiddels al een Firefox mail-notifier extensie gevonden die wél goed werkt met de "nieuwe" Google Apps? Ik word er knettergek van dat ik iedere keer handmatig opnieuw moet inloggen.

Edit: ik ben zelf maar even die XPI ingedoken (je bent Tweaker of je bent het niet tenslotte) en heb Gmail Manager (mijn favoriete notifier, vooral omdat ie heel handig met meerdere accounts werkt) compatible gemaakt met het nieuwe Google Apps systeem. Voor de liefhebber, je kunt hem hier halen: www.posttoast.nl/download/gmanager-posttoast.xpi
Ik heb je extensie geprobeerd maar deze geeft voor geen van m'n accounts de emailcount en bij het aanklikken wordt ik niet automatisch ingelogd.

Ik gebruik nu de versie van ene Mook waarvan ik de install.rdf heb aangepast naar 4.0B6 en in Components/gmServiceGmail.js letterlijk op regel 228 het volgende heb ingevoegd:
JavaScript:
1
2
    if(this.email == 'info@domeinopgoogleapps2.0.nl')
        this._isHosted = false;

Het werkt goed bij al m'n mailboxen nu (Oude Google apps, nieuwe Google apps en Gmail), alleen heb ik nu nog steeds geen E-mail count als mijn inbox op Priority Inbox staat ingesteld. Iemand daar nog een dirty fix voor?

[ Voor 68% gewijzigd door Joolee op 17-10-2010 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mottebelke
Joolee schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 22:01:
Ik ben net verhuisd naar de nieuwe versie met mijn domein. Kan het kloppen dat ik geen enkele extra service in het lijstje zie staan? Ik kan wel inloggen nu bij Picasa met m'n nieuwe account maar zie dus nog niets extra's in het dashboard staan. (Heb wel de bevestiging gekregen dat alles over geplaatst is.)
Volgens mij krijg je alleen de 'oude' Google Apps service's te zien in je dashboard (Mail, Docs, Sites, etc.), maar komen de 'gewone' Google service's zoals Picasa, Blogger, etc. er niet in te staan.
Maar ze zijn inderdaad wel gewoon gebruikbaar met je overgeplaatste account, zoals je zelf al had gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Mottebelke schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 14:00:
[...]

Volgens mij krijg je alleen de 'oude' Google Apps service's te zien in je dashboard (Mail, Docs, Sites, etc.), maar komen de 'gewone' Google service's zoals Picasa, Blogger, etc. er niet in te staan.
Maar ze zijn inderdaad wel gewoon gebruikbaar met je overgeplaatste account, zoals je zelf al had gevonden.
Precies; dit staat ook ergens in de documentatie vermeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertje

Stampertje

Gaat je nix aan

Even uit mijn hoofd, want mijn domein is verlopen: Staat er bij het overzicht van de GA services niet een link in de trant van "Add more services"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clock
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-09 05:36
Vanochtend eerst mijzelf maar eens overgezet naar de nieuwe account bij wijze van pilot. Binnen 15 min klaar. Toen de rest v/d users (6 oid), en hij is nu al 5 uur bezig volgens het dashboard. Ondertussen heeft elke gebruiker al een mailtje gekregen dat de overgang succesvol is verlopen..

Jammer alleen dat Google Checkout alleen door de domeinbeheerder te gebruiken is. Zal nog wel ff duren voor dat ook dat helemaal naar behoren werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:31

bdu

Hebben jullie ook problemen met het synchroniseren van het "nieuwe" google apps met je android device? Ik heb 1 (van mijn 2) google apps account omgezet en kan deze nu niet meer toevoegen als account in android, wat met het oude google apps gewoon vlekkenloos heeft gewerkt! Andere ook problemen?

Krijg deze melding:
Afbeeldingslocatie: http://db.tt/wytxJWx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mottebelke
Heb je de Google Talk service geactiveerd in je Google Apps dashboard? Ik had dat namelijk niet en wanneer ik m'n account aan Android wou toevoegen, gaf ie een melding dat ik Google Talk eerst moest activeren. Na dat gedaan te hebben werkte het wel bij mij. Misschien zijn de nederlandstalige foutmeldingen niet zo uitgebreid als de engelse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralfbosz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-09 15:40

ralfbosz

xm create bosz -c

Ik had een van mijn domeintjes even op Google Apps draaien, maar was teleurgesteld over het aantal alias mogelijkheden. Momenteel tel ik 80 aliassen in mijn systeem, bij Google was het volgens mij maximaal 6-8. Ik kan wel met een catch-all werken, maar als ik zie wat ik nu in de logging voor dictonary's krijg wil ik dat niet.

Of iemand nog slimme tips? Wil mijn mail eigenlijk wel weghalen van mijn NASje ;).

rm -r *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

bdu schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 09:38:
Hebben jullie ook problemen met het synchroniseren van het "nieuwe" google apps met je android device? Ik heb 1 (van mijn 2) google apps account omgezet en kan deze nu niet meer toevoegen als account in android, wat met het oude google apps gewoon vlekkenloos heeft gewerkt! Andere ook problemen?

Krijg deze melding:
[afbeelding]
Geloof het of niet. Maak log met deze account in op je you-tube applicatie op je phone.. En wonderwel staat het later in je mail. Zoek maar op XDA, daar staat deze truc uitgelegd.

(had ik overigens ook al in 2.1)

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:31

bdu

Cyberpope schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 11:42:
[...]

Geloof het of niet. Maak log met deze account in op je you-tube applicatie op je phone.. En wonderwel staat het later in je mail. Zoek maar op XDA, daar staat deze truc uitgelegd.

(had ik overigens ook al in 2.1)
Helemaal TOP! Geweldige tip :-) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

ralfbosz schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 10:50:
Ik had een van mijn domeintjes even op Google Apps draaien, maar was teleurgesteld over het aantal alias mogelijkheden. Momenteel tel ik 80 aliassen in mijn systeem, bij Google was het volgens mij maximaal 6-8. Ik kan wel met een catch-all werken, maar als ik zie wat ik nu in de logging voor dictonary's krijg wil ik dat niet.

Of iemand nog slimme tips? Wil mijn mail eigenlijk wel weghalen van mijn NASje ;).
Ik heb 70 aliassen in het systeem staan en dat werkt prima, volgens mij zit er alleen een beperking aan het aantal accounts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 15:23
Heineken schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:21:
[...]

Ik heb 70 aliassen in het systeem staan en dat werkt prima, volgens mij zit er alleen een beperking aan het aantal accounts.
Er zit wel een beperking op, ben een keer er tegenaan gelopen.
Zie: http://www.google.com/sup...wer.py?hl=en&answer=33327
You can create up to 30 email aliases for an individual. The maximum number of email aliases for your Google Apps account is 10 times the number of user accounts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralfbosz

ralfbosz

xm create bosz -c

Heineken schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:21:
[...]

70 aliassen onder 1 mailbox?

Kan wel meerdere accounts aanmaken, maar wil gewoon mijn hoofdaccount voorzien van >80 aliassen :).

Ben van plan in December te verlengen met een Android toestel, dus zou mooi zijn omdat te combineren...

rm -r *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mottebelke
Meer dan 80 aliassen voor 1 mail adres? Leg uit, want ik snap niet helemaal waarom je er nou zoveel nodig hebt.

Overigens kun je natuurlijk ook een tweede account aanmaken en de mail daarvan forwarden naar je eerst adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralfbosz

ralfbosz

xm create bosz -c

Mottebelke schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 17:47:
Meer dan 80 aliassen voor 1 mail adres? Leg uit, want ik snap niet helemaal waarom je er nou zoveel nodig hebt.

Overigens kun je natuurlijk ook een tweede account aanmaken en de mail daarvan forwarden naar je eerst adres.
Heel simpel, voor elke website waar ik me kan registreren maak ik een alias aan:

dus voor tweakers zou dat (in dit geval niet :)) zijn: tweakers@domein.nl
voor een ander domein zou dat: domeinsite@domein.nl

Als er dan spam op binnenkomt gaat de alias uit de lijst.

Een echt account maken is me teveel werk, dan hou ik het lekker bij mij NAS oplossing.

Zit ook nog met meerdere domeinen die natuurlijk wel allemaal moeten werken met die aliassen, volgens mij ging dat bij google niet goed.

alias@domein1.nl -> root@domein1.nl
maar
alias@domein2.nl krijgt een user unknown.

Nu was dit op mijn NASje ook een uitdaging, maar ja dan kan ik in de configs wroeten :)

rm -r *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Omdat je die alias2 appart moet aanmaken. account1@domein1 is wel hetzelfde als account1@domein2 natuurlijk in hetzelfde apps account. Dat is ook niet echt googlespecifiek volgens mij, bij elke mailserver werkt dat zo.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebia
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-06 15:21
ralfbosz schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 00:32:
[...]

Heel simpel, voor elke website waar ik me kan registreren maak ik een alias aan:

dus voor tweakers zou dat (in dit geval niet :)) zijn: tweakers@domein.nl
voor een ander domein zou dat: domeinsite@domein.nl

Als er dan spam op binnenkomt gaat de alias uit de lijst.
Wat je ook kunt doen is gewoon je user+alias@domein.nl opgeven bij registratie op dergelijke sites. Mocht er dan spam binnenkomen kun je dit met een rule automatisch naar de trash verwijzen. Het bespaart je in ieder geval al het werk van het aanmaken van die aliassen. Wel is het zo dat niet alle registratiepaginas of webformulieren het plusteken in het e-mailadres accepteren...

Enfin, nu heb ik zelf ook nog een vraag over het gebruik van Google Apps.
Mijn Google Apps loopt via een domein gekocht bij Namecheap. Nu wil ik ook graag hosting voor een te plaatsen website regelen (met de hele rambam, dus Google Sites is niet voldoende). Nu kan ik wel een DNS transfer uitvoeren naar de hostingpartij, maar dan raak ik wat functionaliteit kwijt (dynamic dns voor m'n thuisbakkie), downtijd met m'n mail, en natuurlijk maar afwachten of de hoster wel zo flexibel is om de MX records aan te passen voor Google Apps. Enfin, ik wil dus graag blijven bij Namecheap voor alle DNS gerelateerde zaken, maar toch hosting afnemen bij een externe partij. Wie heeft hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Dan wijzig je toch alleen je www-record? Die verwijs je naar je hosting IP adres... de rest blijft gewoon netjes bij Google Apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Ik heb sinds drie dagen een melding op mijn scherm: "Dit account wordt beheerd door <mijndomain>. Meer informatie. Controleer altijd uw adres (rechtsboven) zodat u zeker weet dat u het juiste account gebruikt."

Ik heb de keuze om deze melding niet weer te laten geven, maar dit werkt niet. Iemand meer last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mottebelke
Ja, ik krijg die melding ook telkens wanneer ik inlog in Google Reader. Het zal vast wel opgelost worden, want we zitten tenslotte nog in de beta fase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:15

megaleo

Special member

Wat ik nu heb is dat ik m'n afbeelding van m'n contactpersonen er niet meer bij zie staan. En het gekke is: M'n telefoon synced ze nog wel!
Alleen in de browser dus niet (verschillende browser en pc's geprobeerd)
Via de "normale" gmail gaat het wel. Maarja, daar heb ik niks aan want dat is een heel andere account.

Iemand hier die er ook last van heeft?

• Chaoss
  • Laatst online: 00:13

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Beste mensen, zijn her mensen die zakelijk ervaring hebben met Google Apps premium?

ff wat achtergrond info:
onze exchange server is aan vervangen toe, wij hebben destijds voor een vrij dure setup qua netwerk gekozen nl losse exchange/dc/applicatie servers, we hadden toen een bedrijf met ongeveer 40 werknemers en deze setup was aardig op de groei gericht. Door vervelende omstandigheden is ons bedrijf ingekropen tot zo'n 20 werknemers die van het syteem gebruik maken

Nu moet dus de mail server vervangen worden, 1:1 vervangen kost ongeveer 10K (ml350 server + licenties + installatie). We kunnen verder vooruit kijken en een server nemen die klaar is voor virtualisatie, daarop 1 SBS systeem installeren als DC en exchange en in de toekomst de app. server daar ook virtueel op onder brengen Als ik 5 jaar vooruit plan is dat een goedkoper/beter oplossing. welke ik ook prefereer boven de eerste optie.

Daarnaast hebben we naar hosted exchange gekeken dat kost 10,- per user per maand voor 1Gb mailbox, vindt ik persoonlijk niet echt een aantrekkelijk alternatief. natuurlijk scheelt het onderhoud en een paar 100 euro pj aan anti-spam/virus licenties.

Toen zag ik dat Google apps Premium 40,- per jaar per user kost. qua kosten besparing vele malen interessanter dan hosted exchange. maar ik kan me niet voorstellen dat dit qua functionaliteit op een of ander vlak beperkter is dan exchange.

Daarnaast is er een bepaalde integratie tussen ons offerte/order pakket en outlook, door 1 druk op de knop word de offerte/order als pdf bijlage in een nieuwe mail geopend. Dit is een belangrijke functie die we kwijt zouden raken.

Dus ik ben benieuwd naar mensen die zakelijk gezien ervaring hebben met Google Apps premium en of die ook tegen dit soort beperking aan zijn gelopen?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22:46
Ik werk niet met Google Apps Premium, maar volgens mij kun je je outlook software blijven gebruiken.
Je order/offerte pakket merkt niets van de overvang, denk ik.
Wat handig is, is om op een niet belangrijk domein Google Apps aan te vragen, kun je rustig een paar weken testen.

• Mottebelke
Je kunt natuurlijk ook even contact opnemen met de leverancier van je offerte pakket en hen vragen of zij ook support bieden voor Google Apps.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Die ondersteuning is er niet, maar kan altijd aangeven dat de behoefte er is... dan is er een (kleine) kans dat ze het in de toekomst gaan inbouwen.

Net even zo'n 14 dagen test versie van google apps aangevraagd, kom er nu al achter dat je alleen kunt migreren vanaf exchange 2003 of hoger... laten wij hier nu Exchange 2000 hebben... dus dan word het alweer minder interessant.

• Stampertje

Stampertje

Gaat je nix aan

Het is gewoon mogelijk om van exchange 2000 te migreren naar GAPE. Ik weet niet of er gratis tools voor zijn, maar er zijn in ieder geval tools beschikbaar die dit kunnen.

Wellicht kan je ook de vraag stellen of je alle oude mail wel wilt migreren naar de cloud. je zou ook kunnen overwegen om alle oude mail in een .pst op te slaan, en die puur ter raadpleging kunnen hanteren.

Met GAPE kan je eventueel ook gewoon je outlook client blijven gebruiken, dus als .pst bestanden worden gebruikt kan je deze gewoon koppelen aan je outlook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dymse
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 30-10-2023
Waarschijnlijk een domme vraag maar is het mogelijk om services toe te voegen aan de bar links bovenaan in de gmail interface in plaats van altijd op "more" te klikken?

Afbeeldingslocatie: http://img191.imageshack.us/img191/680/gmailupperbar.th.png

Heb hier een tijdje achter zitten te zoeken maar vind het niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
No_Name_Needed schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 11:06:
Waarschijnlijk een domme vraag maar is het mogelijk om services toe te voegen aan de bar links bovenaan in de gmail interface in plaats van altijd op "more" te klikken?

[afbeelding]

Heb hier een tijdje achter zitten te zoeken maar vind het niet :)
Nee, dit is een veelgevraagde request. Momenteel niet mogelijk; ook niet met de 'normale' Gmail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Laatst online: 15-09 15:15

Tim Schuhmacher

abasios

nu snap ik het even niet.

Zojuist mijn GAFD account omgezet naar een volwaardig Google account. Het is maar een account en bij Manage this domain > Users > Resolved Settings > Other Google Services (59) staat Youtube Enabled.

Maar waar vind ik youtube nu binnen mijn google account? Ik zou hem verwachten bij het rijtje: Mail Calendar Documents Groups more » Maar ook niets onder 'more'.
Ga ik gewoon naar youtube en wil ik inloggen met mijn google account krijg ik de vraag: 'Do you already have a YouTube Account? Ja, dan kan ik dus een niet googleapps account (maar een gmail account) toevoegen en bij nee, dan staat er:
No. Sign me up for YouTube!
Make me a new account!
In order to sign you up for YouTube, we need to log you out of your Google Account before starting the sign-up process.
Maar is dat wat ik wil? Ik wil toch niets meer dan alleen het youtube aanzetten voor het google account, helemaal niet iets nieuws aanmaken? Voor Google docs hoefde ik ook niets speciaals te doen dan zeggen: 'ja, ik wil'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Krijg je met een normaal gmail account ook niet die melding? Volgens mij wel. Het is gewoon voor als je al een Youtube account had dat je ze kan koppelen. Heb je nog nooit Youtube gebruikt op je domein dan maak je altijd een nieuw Youtubeaccount. Je had er immers voor je inlogde nog geen.

[ Voor 57% gewijzigd door Marzman op 19-11-2010 18:03 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

maar wat is dan de meerwaarde dat ik het als domain admin kan enablen voor mijn accounts als je gewoon naar youtube kan gaan en daar je emailadres als inlog kan opgeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Dat alles gekoppeld zit aan hetzelfde account en dat je als je ingelogt bent op gmail uit je apps je ook ingelogt bent op youtube (en google search en reader en docs enz)

[ Voor 58% gewijzigd door Marzman op 19-11-2010 18:14 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

dat snap ik natuurlijk, maar wat dat enablen voor zin heeft, als ik Youtube disable voor een account, kan je toch alsnog bet dat account bij Youtube registreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Tim Schuhmacher schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 18:25:
dat snap ik natuurlijk, maar wat dat enablen voor zin heeft, als ik Youtube disable voor een account, kan je toch alsnog bet dat account bij Youtube registreren.
Dat lijkt zo, maar dat is niet hetzelfde. Bij Youtube merkte je het verschil niet omdat het er niet was voor Google Apps, maar bij Google Docs had je bijvoorbeeld twee versies op hetzelfde account (de gewone en de apps. Dat verschil hebben ze weggetrokken.

Je hebt appsaccounts (wat nu hetzelfde is als gmailaccounts) en google accounts. Bij het disablen blijf je een googleaccount gebruiken dat geen koppeling heeft met je google apps account behalve dat het er hetzelfde uit ziet (kan dus een ander wachtwoord hebben) en bij het enablen is het je google apps account.

[ Voor 22% gewijzigd door Marzman op 19-11-2010 18:30 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

Klinkt logisch, dank. Zal morgen wel even de boel koppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Ik word echt gek van die balk bovenaan de Google Apps producten. Jullie ook last van? Het vinkje om de balk weg te krijgen werkt niet.

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/1757832/screenshot002.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
smeerbartje schreef op maandag 22 november 2010 @ 11:25:
Ik word echt gek van die balk bovenaan de Google Apps producten. Jullie ook last van? Het vinkje om de balk weg te krijgen werkt niet.

[afbeelding]
Af en toe heb ik die ja. Nu is ie al weer een tijd helemaal weg. Ik word vooral gestoord van het feit dat de Firefox Extension om mijn mail te checken (Gmail Manager) niet goed meer werkt sinds ik op de "nieuwe" apps zit. Ik moet nu iedere keer opnieuw inloggen.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

posttoast schreef op maandag 22 november 2010 @ 11:43:
[...]

Af en toe heb ik die ja. Nu is ie al weer een tijd helemaal weg. Ik word vooral gestoord van het feit dat de Firefox Extension om mijn mail te checken (Gmail Manager) niet goed meer werkt sinds ik op de "nieuwe" apps zit. Ik moet nu iedere keer opnieuw inloggen.
Dat vind ik ook jammer, zelfs in iGoogle krijg ik nog steeds regelmatig een melding dat https niet werkt en dat ik dit uit moet zetten terwijl het even later weer gewoon wel werkt. Een vage melding dus :P

Ik heb die extentie maar verwijderd omdat ik toch pushmail heb op mijn mobiel en als ik daar een geluidje op hoor kijk ik wel even op iGoogle of Gmail.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Tim Schuhmacher schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 17:59:
nu snap ik het even niet.

Zojuist mijn GAFD account omgezet naar een volwaardig Google account. Het is maar een account en bij Manage this domain > Users > Resolved Settings > Other Google Services (59) staat Youtube Enabled.

Maar waar vind ik youtube nu binnen mijn google account? Ik zou hem verwachten bij het rijtje: Mail Calendar Documents Groups more » Maar ook niets onder 'more'.
Ga ik gewoon naar youtube en wil ik inloggen met mijn google account krijg ik de vraag: 'Do you already have a YouTube Account? Ja, dan kan ik dus een niet googleapps account (maar een gmail account) toevoegen en bij nee, dan staat er:

[...]

Maar is dat wat ik wil? Ik wil toch niets meer dan alleen het youtube aanzetten voor het google account, helemaal niet iets nieuws aanmaken? Voor Google docs hoefde ik ook niets speciaals te doen dan zeggen: 'ja, ik wil'.
Dit klinkt inderdaad onlogish en dat is het ook. Echter wanneer je kiest voor het aanmaken van een nieuw youtube account, dan kan je in het setupje je youtube username kiezen. Hierna kan je het account koppelen aan je google-apps account en voila, het is klaar. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:10

Korakal

Up up up!

[afbeelding]
Ze weten het zelf ook:
We are aware of an issue where unchecking 'Keep reminding me for this product' and clicking Dismiss is not actually dismissing the yellow notification bar for some of you. We are currently investigating the issue and are working to resolve this as quickly as possible. Thank you for your patience.
* Korakal ook sinds vandaag GAFYD gebruiker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Hebben er meer mensen van een aanhoudende "Username already exists" -error bij het aanmaken van bepaalde users? Ik loop hier al maanden mee, maar Google reageert totaal niet meer op het forum.

Echt een beetje een afknapper, dit! :(

[ Voor 24% gewijzigd door Room42 op 23-11-2010 01:11 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Korakal schreef op maandag 22 november 2010 @ 22:55:
[...]

Ze weten het zelf ook:

[...]

* Korakal ook sinds vandaag GAFYD gebruiker :)
Thanks man.. ik houd op met zeuren. Ze komen vanzelf met een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mottebelke
Room42 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 01:01:
Hebben er meer mensen van een aanhoudende "Username already exists" -error bij het aanmaken van bepaalde users? Ik loop hier al maanden mee, maar Google reageert totaal niet meer op het forum.

Echt een beetje een afknapper, dit! :(
Kun je wat meer vertellen over je probleem? Wat probeer je te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Het zou inderdaad helpen als je zou zeggen welke user (zonder het domein kunnen we je dan toch niet mailen ;) ). Ik kan me voorstellen dat systeemnamen voorbehouden zijn bijvoorbeeld en niet aangemaakt kunnen worden.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Nee, het is geen systeemnaam, gewoon een personennaam. Een paar maanden geleden wilde ik die user aanmaken. Toen kreeg ik een 'system error'. Sindsdien is de user niet meer aan te maken (en ook nergens zichtbaar in het control panel) met de foutmelding "Username already exists".

[ Voor 8% gewijzigd door Room42 op 23-11-2010 13:08 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mottebelke
Je hebt niet toevallig een gebruiker met een alias die dezelfde naam gebruikt als het account dat je probeert aan te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Nee :)

Ik heb nog maar 17 users, dus het is redelijk overzichtelijk.

[ Voor 84% gewijzigd door Room42 op 23-11-2010 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Je kan de 30 dagen trial premium nemen, een support case openen en daarna de trial opzeggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
JoetjeF schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 16:25:
Je kan de 30 dagen trial premium nemen, een support case openen en daarna de trial opzeggen :P
Ja, daar heb ik ook over nagedacht maar dat kan toch niet de bedoeling zijn?! Als dat echt de enige manier is, hebben ze wat mij betreft hun support echt niet voor mekaar.

De ellende is dan ook dat ik een creditcard moet registreren. Iets wat ik eigenlijk principieel niet wil. Zo goed vertrouw ik Google nou ook weer niet (met die gegevens).

[ Voor 19% gewijzigd door Room42 op 23-11-2010 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Op de standaard versie heb je toch geen support? Google groups is dacht ik gewoon een community support waar toevallig ook Google mensen komen. De support bij de Premier versie is wel erg goed moet ik zeggen.

Ik geloof trouwens dat men het een ghost account noemt en het komt inderdaad regelmatig voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Gebruik al tijden GAFYD naar volle tevredenheid op meerdere domeinen maar heb nu toch een vervelend probleem.

Op een van de domeinen heeft één gebruiker een probleem waarbij verzenders naar het betreffende email adres een mail krijgen dat de email niet bezorgt kan worden terwijl deze wel gewoon aankomt. Het is ook niet bij alle mail die naar het adres verstuurd wordt, het probleem doet zich alleen voor bij enkele afzenders. Als deze zelfde verzender een mail stuurt naar een andere gebruiker in het GAFYD domein krijgt deze geen foutmelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mottebelke
Ik heb sinds vandaag niet meer die balk gezien, dus ik denk dat ze wat gefixed hebben.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Vaag eigenlijk dat er op de site van google (apps) geen lijst staat met geautoriseerd Google Apps Resellers... ik zou als google dit duidelijker communiceren

ik zoek nu een Google Apps reseller in noord-nl maar dat valt nog niet mee...

• cryforhelp
  • Laatst online: 04-09 14:02

Kleine zonnepaneleninstallateur

• Stampertje

Stampertje

Gaat je nix aan

De site die je noemt is zeer beperkt. Alleen een paar partijen die sponsoren staan daar. Er zijn er vele inmiddels in NL.

Of je stuurt mij een DM :+

[ Voor 70% gewijzigd door Stampertje op 25-11-2010 14:43 ]

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Die lijst had ik al gezien, maar stelt neit zoveel voor :)

Ik zoek een reseller in noord-Nederland (we zitten zelf in Heerenveen), gewoon iemand die in eerste insantie wat advies kan geven, hulp bij implementatie heb ik waarschijnlijk niet nodig... dus wat wat betreft is er voor een reseller ook weer niet zoveel te halen bij ons :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Wat ik nergens kan vinden: kan ik met GAFYD ook een e-mail alias maken die doorstuurt naar meerdere personen? Dus info@domein.nl die aankomt bij henk@domein.nl en ingrid@domein.nl?

[ Voor 3% gewijzigd door posttoast op 28-11-2010 22:01 ]

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jrz
  • Registratie: Mei 2000

Jrz

––––––––––––

Volgens mij niet.. ben ik ook wel eens naar op zoek geweest.

Een shared-folder is ook goei

Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Je zou het gewoon kunnen proberen, je kan ook een appart account aanmaken en die door twee accounts laten poppen.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtrash
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-09 20:41
posttoast schreef op zondag 28 november 2010 @ 22:01:
Wat ik nergens kan vinden: kan ik met GAFYD ook een e-mail alias maken die doorstuurt naar meerdere personen? Dus info@domein.nl die aankomt bij henk@domein.nl en ingrid@domein.nl?
geen alias maar echt mailaccount maken. En dan in die account een filter instellen om door te sturen zonder te archiveren.

dit is in ieder geval de eerste optie die in me opkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Nee, je maakt een group aan (die dan een group adres krijgt) en daar maak je de mensen die een mailtje moeten hebben gewoon member van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtrash
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-09 20:41
johnkeates schreef op zondag 28 november 2010 @ 23:22:
Nee, je maakt een group aan (die dan een group adres krijgt) en daar maak je de mensen die een mailtje moeten hebben gewoon member van.
dat klinkt veel slimmer ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Die group aanmaken was inderdaad de oplossing. Dank :)

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Kan iemand hier bevestigen dat de Google Apps Sync tool echt niet werkt met outlook 2000? (spec gevan aan 2003 en hoger)

En werkt een IMAP verbinding met gmail wel vanuit outlook 2000? neem aan dat het verschil is dat de Google Sync tool ook calender en contacts syncroniseerd?

[ Voor 5% gewijzigd door Chaoss op 02-12-2010 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Outlook vind ik niet echt geweldig omgaan met Imap. Dan zou ik eerder Thunderbird gebruiken omdat die gewoon wel goede imap ondersteuning hebben. Het werkt wel verder hoor.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMGeeIsTheName
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 16:48
Marzman schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 18:27:
[...]

Dat lijkt zo, maar dat is niet hetzelfde. Bij Youtube merkte je het verschil niet omdat het er niet was voor Google Apps, maar bij Google Docs had je bijvoorbeeld twee versies op hetzelfde account (de gewone en de apps. Dat verschil hebben ze weggetrokken.

Je hebt appsaccounts (wat nu hetzelfde is als gmailaccounts) en google accounts. Bij het disablen blijf je een googleaccount gebruiken dat geen koppeling heeft met je google apps account behalve dat het er hetzelfde uit ziet (kan dus een ander wachtwoord hebben) en bij het enablen is het je google apps account.
Heb net bovenstaande stukje gelezen, maar ik kom er nog niet helemaal uit :(
Ik heb een googleapps account, youtube heb ik enabled, maar ik kan niet inloggen met mijn googleapps account, alleen met standaard gmail account gegegevens

Kan je nou wel/niet inloggen op youtube met je apps account? en zo ja, wat moet ik dan precies doen?
Alvast dank voor jullie support _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

We hadden meegedaan aan een test om het appsaccount om te laten zetten zodat je net als met een normaal gmailaccount in kon loggen in reader, youtube enz, geen idee of het nu met alle accounts al kan want die test is afgelopen.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMGeeIsTheName
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 16:48
Marzman schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 16:41:
We hadden meegedaan aan een test om het appsaccount om te laten zetten zodat je net als met een normaal gmailaccount in kon loggen in reader, youtube enz, geen idee of het nu met alle accounts al kan want die test is afgelopen.
Dank voor de info
Was het tijdens die test wel mogelijk in te loggen op reader, youtube etc?
Momenteel kan ik namelijk al wel inloggen op oa docs, reader en picassa met mijn apps account
De enige waar ik het niet mee kan is Youtube (tot mijn grote spijt) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Als je op picassa in kunt loggen moet je volgens mij ook op youtube in kunnen loggen. Die werken beiden of met google of met gmailaccounts (of omgezette google apps accounts om het ingewikkeld te maken)

Ik kan dus wel inloggen op youtube en picassa (tijdens de test en ook nu nog) met mijn apps-account.

[ Voor 20% gewijzigd door Marzman op 29-12-2010 20:47 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Wat een hel, die Google Apps. Tuurlijk, het klinkt leuk zo'n gratis dienst, maar als je eenmaal een probleem hebt sta je zo vreselijk in de kou! Ik heb maar liefst negen maanden moeten wachten tot mijn 'Username already exists' -probleem opgelost werd. Ik heb vreselijk tekeer moeten gaan op het forum (en hier ben ik echt niet trots op) voordat dat eindelijk opgelost werd.

En nu heb ik een soort van hetzelfde met een domein. In het control panel is hij nergens (meer) te vinden maar als ik ernaar zoek, heeft elke gebruiker een nickname op dat domein. Dat zuigt want nu kan ik geen losse GAFD aanmaken voor dit domein.

En toen ik even nieuwsgierig in de 'try premiere edition for free'-wizard bij de creditcard-stap de boel de boel gelaten heb, heb ik blijkbaar de trial voortijdig afgebroken en kreeg ik een mail met de titel 'Google Apps Premier Edition -- cancellation confirmation'. Kan ik nu niet meer triallen?

Ik weet het niet meer. Google is gewoon te onbereikbaar. Hierdoor is het echt een zeer onbetrouwbare dienst, imo. Ik ga serieus op zoek naar een alternatief.

Overigens vind ik de transitie naar 'echte' google accounts ook niet echt een vooruitgang. Nu moet ik steeds uit en inloggen om mijn echte google account te kunnen gebruiken voor de google diensten. Tuurlijk, die kun je koppelen maar dat wil ik niet in verband met privacy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boswandeling
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 15:47
Ik kreeg van de week de klacht dat de webmail.boekee.net niet te bereiken was in Turkije. Er draait al een aantal jaar google apps op dat domein. Sinds die mensen verhuisd zijn naar Turkije kunnen ze via webmail niet meer inloggen. Via outlook werkt alles nog steeds.

Heb als noodoplossing roundcube geinstalleerd en dat werkt prima.

Iemand met dezelde ervaringen als ik heb ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mottebelke
Het lijkt erop dat Turkije een aantal Google service's blokkeert. Dus daar kan Google helaas niet zoveel aan doen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Zijn jullie bekend met het progje Affixa? (zie www.afixxa.com)

van de site:
What is Affixa?

* Affixa makes your webmail account part of Windows;
* Affixa makes gathering and preparing the files you want to send easy;
* Affixa gives you the choice of which web or desktop mail system you use and when.

All the features available in Windows that were once only available to your desktop mail-using friends are now available to everyone!
Kheb het getest en het werkt goed, gewoon vanuit je office pakket "versturen als bijlage" maar ook vanuit ons offerte/order programma kon ik mails genereren incl. bijlage! ik gok dat vanuit Exact Globe ook wel werkt de mail wordt in de concepts map van Gmail geplaatst en het werkt zowel met de gewone Gmail als met Apps fy domain.

Enige kleine nadeel wat ik zo zie is dat niet supersnel gaat het inloggen en aanmaken van de mail duurt ff, nu heb ik hier ook maar 2-3mbit upload atm.

Ik er iig nog even veder mee testen, progje is voor personal use gratis en voor proffesional use 2Gbp :P als het me echt bevalt ga ik er zeker 20 licenties van aanschaffen.

Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste