Gebruiken jullie wel eens de functie van inline plaatjes bij e-mails? Ik heb twee uur geleden zo een mail verzonden en de plaatjes zijn verdwenen (de plaatjes worden ook niet echt met de e-mail meegezonden maar ergens neergeplant en er komt een img src in de mail te staan.
Ik vraag me alleen af of dit iets tijdelijks is of dat ik nu de mail opnieuw moet verzenden. Toen ik het net verstuurd had werkten de plaatjes nog prima.
[edit]Vaag. Al die plaatjes zitten als bijlage van afzonderlijke e-mails zonder afzender en als onderwerp attachment in de trash. Dat heb ik dus zeker niet zelf gedaan
[edit2]Ik zie nu ook pas dat ze stoppen met Google Pages. Jammer, want ik vond die eigenlijk fijner dan Google sites. Je kunt daar makkelijk plaatjes uploaden en 100 MB is ook nog best wat. Ik heb bij Google Sites net wat zitten kijken, maar dat is daar niet echt voor bedoeld zo te zien.
Ik ben ook wel benieuwd hoe ze me automatisch gaan migreren want ik heb een Google Pages en een Google Sites. Volgens mij hoort dat niet te kunnen, maar ik heb Google Pages nooit uitgezet toen ik een Google Sites aanmaakte.
[
Voor 46% gewijzigd door
Marzman op 22-06-2009 23:16
]