Ja, ik weet wat je bedoelt. Misschien kan je het eens proberen met een sterretje * als CNAMES record of als A record en dan je ip-adres.posttoast schreef op zondag 16 maart 2008 @ 00:49:
[...]
Klopt, het gaat mij erom dat het zonder www ook moet werken. Die CNAMES voor calendar en docs snap ik wel, ik begrijp alleen niet wat ik verkeerd doe m.b.t. het niet werken van http://vertrouwniemand.nl. Ik vraag me af of ik dit in de zone-file bij mijn hostingprovider verkeerd doe, of dat ik in Google-apps iets in moet stellen.
Maar ik zie dat er toch een verschil is tussen onze voorbeelden. Ik heb mail via Google Apps maar www (en zonder www) nog bij de NL hostingprovider staan. Dus mijn www en @ wijzen niet naar Google. Jouw ip-adres van www (en zonder www) is een ip-adres van Google he? Want jouw site staat al bij Google toch? In dat geval moet je misschien toch iets bij Google instellen. Maar dat brengt me weer op de volgende vraag: hoe krijg jij daar zo'n eigen gebouwde pagina? Via Google Apps kreeg ik alleen een rare web template die ik kon aanpassen... Maar het lijkt wel of jij daar je eigen pagina met FTP hebt kunnen uploaden, klopt dat?