Dit probleem had ik ook, en voornamelijk bij webpagina's met veel plaatjes. tweakers.net was 1 van de sites waar ik problemen mee had. Type een IP wat jouw aanvalt maar is in in IE of Firefox, of pingen kan ook, als je dan de naam van een site krijgt (in mijn geval www.tweakers.net) dan weet je dat het probleem in de EPB zit. Doe eerst deze check, het zou kunnen dat je een ander probleem hebt.jandirks schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 15:38:
Oh, ook nog sinds afgelopen zondag 12:37 uur 'UDP Flood to Host' en 'SMURF' meldingen van mijn experiabox. Vanuit diverse IP's, na bij eigen IP, maar ook naar IP's binnen mijn netwerk.
Meer mensen hier last van? Ik heb er nu zo'n 487 in iets meer dan 2 dagen ontvangen, dus als iemand wil ruilen...![]()
Als je een Siemens EPB hebt , dan moet je bij de firewall onder aanvals detectie de instellingen wijzigen van hoog naar gemiddeld. Heb je een Thomson dan weet ik de oplossing niet.
Helpdesk weet hiervan, ik heb ze zelf de oplossing maar gegeven. Google was sneller met een uitleg geven over wat een UDP flood to host is dan de helpdesk, daarna wat stoeien met de IPB en voila.
* KaleBrink had geloof ik een SYN flood to host
I didn't loss my mind. I sold it on E-Bay