Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het probleem begon volgens mij na dat ik die laad fout op mijn scherm had gehad. Hij was toen helemaal vol en volgens mij is hij daarvoor niet helemaal leeg geweest. Ik ga de accu van mn pa strak eens proberen.

Hij zit nu al een uur te laden op 1 % (van 62 naar 63%)

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2007 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:08

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Als je een andere batterij in de K800 stopt, dan is het laad systeempje goed van slag omdat hij opeens andere batterij-eigenschappen ziet :)
Na een paar keer opladen komt dat wel weer goed.
Dat het laden nu langer duurt (2u is normaal bij een goede batterij) is een goed teken, dan zal de K800 nog wel goed werken ;)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij zit daar het probleem ook ergens. Volgens mij is die chip in die accu oid niet goed gecalibreerd meer na die laadstoring. We zullen zien wat er gebeurt als ik hem nog en paar keer oplaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

madmaus schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 08:22:
Ik heb hem in elk gleufje geprobeerd. Maar nergens gebeurd iets..... :D

Dan zal ik die flash drive niet hebben op mijn 8-1 cardreader. denk ik.
Naja maakt verder niet zoveel uit.

Kan je ook ergens losse adaptors kopen? Of zijn die duur?

Bedankt voor je antwoord!
lol, ik heb een 9-1 cardreader :+

Misschien heb je iets aan een SanDisk MobileMate™ Readers? Maar voor die prijs kan je beter een low budget cardreader halen bij de MM etc...

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2007 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Executor16 schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 16:40:
Hebben jullie het ook dat als je de telefoon in bestandsoverdracht modus zet dat de telefoon dan eerst reboot en dat je dan je pincode weer moet invoeren? daarna gaat ie namelijk pas in de bestandsoverdracht modus bij mij.
kan niemand dit even nakijken 1 minuut? ik vind het namelijk vaag :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-09 12:01

Emiel1984

Made in NL

Executor16 schreef op zondag 28 januari 2007 @ 16:57:
[...]

Hij 'reboot' wel maar dat is werkelijk in 2 a 3 seconden van standaard scherm naar scherm waar je bestandsoverdracht kan kiezen. Als ik de telefoon daarna weer loshaal duurt de 'reboot' wel iets langer, 6 tot 10 seconden.

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij was nu natuurlijk weer leeg. Ik heb hem aan de lader gehangen en hij ging in 10 sec van 11 % naar 38 %. Jammer dat het niet echt is :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Executor16 schreef op zondag 28 januari 2007 @ 16:57:
[...]

Hier ook!

Terwijl dat voorheen niet zo was.
Toen rebootte die heel even en daarna ging die naar bestandsoverdracht. Nu start ie opnieuw op. Pincode invoeren. En daarna moet ik weer bestandsoverdracht kiezen en dan gaat ie pas naar bestandsoverdracht

edit:
Als ik de kabel eerst in de telefoon prik, en daarna pas in USB gaat het wel goed

[ Voor 9% gewijzigd door madmaus op 28-01-2007 19:24 ]

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olic90
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-08-2022
Ik heb de Update Service gedownload van Sony Ericsson.
Mijn K800i draait op een oud firmware, maar het update programma zegt dat mijn K800i op de nieuwste software draait, terwijl dit niet zo is.
Wie kan mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomBergman
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-07-2021
Jongens, de prijs van een 2gb kaartje van Sandisk is nu zo'n 70 euro he...
Denkt iemand dat hij weet hoe lang het duurt voor deze prijs gaat zakken, want de 1gb kaartjes zijn nu ook al zo'n 15 euro goedkoper...kwestie van een half jaar ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshua
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 20:21
Olic90 schreef op zondag 28 januari 2007 @ 20:13:
Ik heb de Update Service gedownload van Sony Ericsson.
Mijn K800i draait op een oud firmware, maar het update programma zegt dat mijn K800i op de nieuwste software draait, terwijl dit niet zo is.
Wie kan mij helpen?
Is je telefoon branded?..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRitz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-02-2024
TomBergman schreef op zondag 28 januari 2007 @ 21:45:
Jongens, de prijs van een 2gb kaartje van Sandisk is nu zo'n 70 euro he...
Denkt iemand dat hij weet hoe lang het duurt voor deze prijs gaat zakken, want de 1gb kaartjes zijn nu ook al zo'n 15 euro goedkoper...kwestie van een half jaar ofzo ?
Die dingen zakken als een speer. Weekje of 3 geleden begonnen ze op 95 euri! Ik denk dat ze neer gaan richting 55 euro binnen een maandje of 1 a 2.

| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467
  • Laatst online: 30-03 13:50

D467

[M]

TheRitz schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 20:04:
Voor degene die er eentje willen kopen: ik gebruik de Jabra BT620 stereo bluetooth headset en dat werkt prima!

Dan weten jullie het :)
Ben van plan die headset ook te kopen, paar kleine vraagjes:
  1. Is het geluid is hard genoeg? (Op hoeveel rondjes heb je hem staan op de se?)
  • Zit er een Athene in?
  • Ik las ook ergens: ‘’gesprek aannemen/beëindigen/weigeren’’ er zit dus een microfoon in? Al zie ik die niet op de foto’s terug....
Alvast bedankt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:23

Rio

Ik heb al een boek

D467 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 07:59:
[...]

Ben van plan die headset ook te kopen, paar kleine vraagjes:
  • Zit er een Athene in?
En hele Griekse Hoofdstad? Dat lijkt me sterk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olic90
Ja, van T-mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Rio schreef op maandag 29 januari 2007 @ 16:52:
[...]

En hele Griekse Hoofdstad? Dat lijkt me sterk :P
hehe dat noemen ze humor :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
madmaus schreef op zondag 28 januari 2007 @ 19:23:
[...]

Hier ook!

Terwijl dat voorheen niet zo was.
Toen rebootte die heel even en daarna ging die naar bestandsoverdracht. Nu start ie opnieuw op. Pincode invoeren. En daarna moet ik weer bestandsoverdracht kiezen en dan gaat ie pas naar bestandsoverdracht

edit:
Als ik de kabel eerst in de telefoon prik, en daarna pas in USB gaat het wel goed
Gelukkig ben ik niet de enige.. Maar eerst was dit volgens mij ook niet hoor. En ik heb helemaal niet geupdate ofzo, heb de telefoon pas 1 week.

De eerste keer dat je hem in USB mode zet (bestandsoverdracht) dan reboot heel de telefoon en moet je de pincode weer invoeren etc. Best wel irritant. Als je dit daarna nog een keer doet dan gaat het wel in 1 keer goed. Maar daarna krijg ik hem niet meer op PC modus met PC SUITE, alleen die bestandsmodus werkt dan nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik heb een paar dagen geleden de nieuwste firmware erop gezet en hij heeft nu problemen met de display-verlichting. Die gaat nu op sommige momenten gewoon niet meer aan. Ook is alles op de telefoon opeens in het Engels en ik krijg het niet meer naar Nederlands (was bij de vorige update ook al zo) :(

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-06 17:10

Nikooos

huizenlol.nl

Dan kan je niet updaten totdat T-mobile een eigen nieuwe update uitbrengt.

Huizenlol.nl - Lol met huizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olic90
psychonikeo schreef op maandag 29 januari 2007 @ 20:07:
[...]

Dan kan je niet updaten totdat T-mobile een eigen nieuwe update uitbrengt.
En die update's kan ik dan weer gewoon via de website van T-mobile downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Ik heb nu software versie: R1ED001
Is het aanbevolen om een upgrade te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gajescheren
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 08:29
SToRM666 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 19:59:
Ik heb een paar dagen geleden de nieuwste firmware erop gezet en hij heeft nu problemen met de display-verlichting. Die gaat nu op sommige momenten gewoon niet meer aan. Ook is alles op de telefoon opeens in het Engels en ik krijg het niet meer naar Nederlands (was bij de vorige update ook al zo) :(
Orange branded zeker? Had ik ook. Heb de phone teruggebracht naar de winkel. Kreeg zo een nieuwe mee omdat ik hem de dag ervoor pas gehaald had.

Als je een T-Mobile of Orange branded telefoon hebt, kun je beter niet upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus4ever
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-08 22:07
Gajescheren schreef op maandag 29 januari 2007 @ 22:40:
[...]

Orange branded zeker? Had ik ook. Heb de phone teruggebracht naar de winkel. Kreeg zo een nieuwe mee omdat ik hem de dag ervoor pas gehaald had.

Als je een T-Mobile of Orange branded telefoon hebt, kun je beter niet upgraden.
Ik heb een unbranded versie en heb last van dezelfde problemen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
  • Ik las ook ergens: ‘’gesprek aannemen/beëindigen/weigeren’’ er zit dus een microfoon in? Al zie ik die niet op de foto’s terug....
Ik heb even gezocht.. de Jabra BT620s heeft de microfoon in de rechterkant verwerkt.
Hieronder een stukje gebruiksaanwijzing..

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/testwebsite/stukje%20gebruiksaanwijzing.jpg

Lijkt me erg tof ding.. Ik wil graag horen wat jij er van vind als je um koopt.

• Is het geluid is hard genoeg? (Op hoeveel rondjes heb je hem staan op de se?)
Volgens mij kan je beter vragen "Is het geluid van de headset hard genoeg?"

[ Voor 64% gewijzigd door Chris.nl op 30-01-2007 02:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

paulus4ever schreef op maandag 29 januari 2007 @ 23:02:
[...]

Ik heb een unbranded versie en heb last van dezelfde problemen :'(
Hier ook (unbranded). Opnieuw updaten heeft het verlichtingsprobleem verholpen. Taalprobleem niet, dat is hopelijk weg met de volgende update. Ter info: het is zinloos om een master-reset te proberen, dat helpt je geen moer verder. Dat is namelijk wél wat de klantenservice van SE je aanraadt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Laatst online: 11-09-2024
[...]

Ik heb een Orange abo, maar het toestel is niet branded voor zover ik weet.

Edit: zo te zien ben ik niet de enige met die problemen. Ik ga ze maar eens een mailtje sturen denk ik.

[ Voor 12% gewijzigd door SToRM666 op 30-01-2007 11:50 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren mijn K800i opgehaald bij Vodafone. Voorheen belde ik via Debitel/Vodafone, maar nu dus direct bij Vodafone.

Het toestel vind ik echt prachtig, al heb ik wel een probleem met de PC Suite. Ik denk dat ik iets niet helemaal goed doe, maar misschien weten jullie weten hoe ik dat moet oplossen.

Ik wil verbinding maken met mijn laptop (Acer 9502, ondersteunt BT) naar de GSM. Dat lukt op geen enkele wijze, niet met USB, niet met IR en ook niet met BT. Ik heb PC Suite geïnstalleerd met de toegevoegde CD-Rom maar dit programma herkend de GSM niet.

Waar kan dat aan liggen? Toch zeker niet aan het feit dat ik nog gebruik maak van mijn Debitel SIM? Of dien ik gebruik te maken van Vodafone Live als ik data wil overzetten? Live gebruik ik volgens mij niet, ik heb enkel een Vodafone 150 abbo.

Wat is mijn doeleinde voor het overzenden van data? Eigenlijk wil ik enkel een ouderwetse bakeliete ringtone op de GSM zetten. Jullie kennen ze wel, dat heerlijk nostalgische TRING, TRING!
Als iemand weet waar ik die kan downloaden, hoor ik dat graag.

Alvast hartelijke dank voor de moeite,
Paul van Alst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984

Emiel1984

Made in NL

Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 12:46:
Ik heb gisteren mijn K800i opgehaald bij Vodafone. Voorheen belde ik via Debitel/Vodafone, maar nu dus direct bij Vodafone.

Het toestel vind ik echt prachtig, al heb ik wel een probleem met de PC Suite. Ik denk dat ik iets niet helemaal goed doe, maar misschien weten jullie weten hoe ik dat moet oplossen.

Ik wil verbinding maken met mijn laptop (Acer 9502, ondersteunt BT) naar de GSM. Dat lukt op geen enkele wijze, niet met USB, niet met IR en ook niet met BT.
Basic vraagje: Heb je je bluetooth wel ingeschakelt, deze staat namelijk standaard uit bij mij. Snelste manier van inschakelen is het kleine rechthoekige knopje rechts tussen de 'C' en de daarboven ' --' .

Je kiest in het menu dat dan komt Bluetooth onder ' Mijn Snelkoppelingen'. Dan kies je aanzetten. Eventueel kan je ook nog de telefoon na het inschakelen op zichtbaar zetten mocht dat nog neit het geval zijn. Ook kan je onder dat zelfde menu de BT naam van je telefoon veranderen.

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Emiel1984 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 14:29:
Basic vraagje: Heb je je bluetooth wel ingeschakelt, deze staat namelijk standaard uit bij mij. Snelste manier van inschakelen is het kleine rechthoekige knopje rechts tussen de 'C' en de daarboven ' --' .

Je kiest in het menu dat dan komt Bluetooth onder ' Mijn Snelkoppelingen'. Dan kies je aanzetten. Eventueel kan je ook nog de telefoon na het inschakelen op zichtbaar zetten mocht dat nog neit het geval zijn. Ook kan je onder dat zelfde menu de BT naam van je telefoon veranderen.
Ja die heb ik aanstaan. Ik gebruik 'm namelijk ook voor mij BT Headset en dat gaat prima. Ik heb dan ook het idee dat het probleem bij de laptop gezocht moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qbix
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-08 20:58
Weet iemand misschien een winkel op internet waar

SanDisk 2GB Memory Stick Micro M2

Vekocht word voor een goede prijs én het wel op vooraard is?
Ik kom alleen maar tegen "levertijd onbekend of minstens 10 dagen wachten" 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 13:33
thefox154 schreef op zondag 28 januari 2007 @ 12:46:
vanaf 1 feb 07 kun je op SE.nl een bon downloaden via welke je en gratis 1gb memorystick bij je telefoon krijgt. Uiteraard moet het toestel wel naar 1-2 gekocht zijn :+
Heeft iemand misschien meer info over deze actie en eventueel een link ofzo?
Ik kan hier namelijk niks over vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oorzaak was dat de PC Suite 1.20 op de toegevoegde CD-Rom niet ok was. Via de website heb ik 1.30 gedownload en nu werkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

qbix schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 14:39:
Weet iemand misschien een winkel op internet waar

SanDisk 2GB Memory Stick Micro M2

Vekocht word voor een goede prijs én het wel op vooraard is?
Ik kom alleen maar tegen "levertijd onbekend of minstens 10 dagen wachten" 8)7
Ik heb 'm vorige week bij One to Remember gekocht, en hij werd 2 of 3 dagen later bij mij thuis bezorgd. Werkt overigens perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loki
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-07 22:06

Loki

Jááátôch...

Sinds twee dagen de K800i in m'n bezit, fijne telefoon, maar heb het volgende probleem:

Ik heb een snelkoppeling gemaakt onder pookje rechts naar het Instellingen-menu. Dit werkt goed, maar nadat ik de telefoon uit- en weer aanzet is deze snelkoppeling weer kwijt/vergeten |:( Bug?

Firmware: CXC1250210 RC1B001 (T-Mobile branded).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
thefox154 schreef op zondag 28 januari 2007 @ 12:46:
vanaf 1 feb 07 kun je op SE.nl een bon downloaden via welke je en gratis 1gb memorystick bij je telefoon krijgt. Uiteraard moet het toestel wel naar 1-2 gekocht zijn :+
Waar vind je dat en kan je die bon ook gebruiken als je hem online besteld?

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-06 17:10

Nikooos

huizenlol.nl

[...]

kan je upgraden met een branded telefoon? Zoja, waar haal ik die updates dan vandaan want dat gaat toch niet met de SE upgrade service?

Huizenlol.nl - Lol met huizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

psychonikeo schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 18:11:
[...]

kan je upgraden met een branded telefoon? Zoja, waar haal ik die updates dan vandaan want dat gaat toch niet met de SE upgrade service?
Jawel, mits er een update van je provider beschikbaar is, gaat dat gewoon via SEUS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doctor Yes
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-09 18:56
Er is een nieuwe upgrade beschikbaar via Wotan. Ik heb de update uitgevoerd en nu idd geen last meer van crashes.

R1JC002
- Released on Wotan on 29/1/07

Improvements
- Updated Java engine

Bug fixes
- Video preview no longer crashes the phone

Software versions:
EROM: R3A016
LCD: 200610121
Camera: 2.5
Videocall camera: 2.3
Content: PA29
Java: 7.3
Text: BT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

Ik heb net mijn (t-mobile) k800 binnen! En ik heb een vraagje over Opera via Bluetooth; hoe weet je welke verbinding Opera gebruikt? Als ik een www. adres intik, krijg ik rechtsboven een wereldbolletje in beeld. Ik wil uiteraard instellen dat bluetooth gebruikt wordt ipv gprs/gsm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Doctor Yes schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 18:54:
Er is een nieuwe upgrade beschikbaar via Wotan. Ik heb de update uitgevoerd en nu idd geen last meer van crashes.

R1JC002
- Released on Wotan on 29/1/07

Improvements
- Updated Java engine

Bug fixes
- Video preview no longer crashes the phone

Software versions:
EROM: R3A016
LCD: 200610121
Camera: 2.5
Videocall camera: 2.3
Content: PA29
Java: 7.3
Text: BT
Goed nieuws... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een vraag mbt voicemail.
met mijn oude nokia kon ik zo instellen dat hij niet overschakelde naar voicemail maar dat die constant over blijft gaan. is dit ook mogelijk met de K800i ???
want nu gaat die na 4 of 5x overgaan door naar me voicemail maar dit wil ik niet ;)

Ik heb de optie onder Instellingen -> Gesprekken -> Gespr. omleiden -> Alles deactiveren
maar dat helpt niks....

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2007 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Danny85, daarvoor moet je bij je provider zijn, via telefoon of website uit(laten)zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Wat is dat Wotan dan? Kan je zeker niet een upgraden via Software Updater van SE zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:41
Heb afgelopen week mijn K800i (bruine) binnengekregen, fantastisch toestel!

Klein vragje: moet ik BT altijd aan hebben (BT icoontje zichtbaar) om gebruik te kunnen maken van een BT headset? Bij mijn vorige telefoon (Motorola V3) kon ik mijn headset laten connecten wanneer ik wilde (stond BT in een ssort van slaapstand zeg maar); bespaarde batterij leven ;)

Kan dit ook met de K800i, of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand al wanneer de drivers voor vista beschikbaar komen? Ik heb namelijk net PC Suite geprobeerd te installeren op vista, maar dit wil die niet doen i.v.m. het OS. Zijn er misschien al vista drivers, zo ja waar kan ik deze downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 20:13:
Weet er iemand al wanneer de drivers voor vista beschikbaar komen? Ik heb namelijk net PC Suite geprobeerd te installeren op vista, maar dit wil die niet doen i.v.m. het OS. Zijn er misschien al vista drivers, zo ja waar kan ik deze downloaden?
ik heb die OS check eruit gesloopt en dan werkt het wel.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2007 15:35 . Reden: link verwijdert ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hartstikke bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat even weten of ie werkt bij je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Executor16 schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 15:58:
[...]

Wat is dat Wotan dan? Kan je zeker niet een upgraden via Software Updater van SE zelf?
Wotan is een soort van illegaal / unofficial update programma, waar je voor moet betalen, en geen recht op garantie van SE meer hebt... blablabla.. Maar wel mooi dat ze met een update zijn gekomen.
Meestal is dat een teken dat SE zelf binnenkort ook met een update komt.. dus goed nieuws

[ Voor 3% gewijzigd door Chris.nl op 03-02-2007 16:00 . Reden: blabla ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:08

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

schaduw schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 23:07:
Ik heb net mijn (t-mobile) k800 binnen! En ik heb een vraagje over Opera via Bluetooth; hoe weet je welke verbinding Opera gebruikt? Als ik een www. adres intik, krijg ik rechtsboven een wereldbolletje in beeld. Ik wil uiteraard instellen dat bluetooth gebruikt wordt ipv gprs/gsm!
Met wereldbolletje gebruik je gprs, maar dit gebeurt niet zomaar.
In mijn handleiding staat hoe je Opera-mini (en andere Java applets) via de pc op de K800 kan opstarten, als dit werkt dan zie je aan de SE connection proxy dat die de data levert.
Misschien heb je een nieuw (leeg) data account nodig om de T-mobile shit te omzeilen, bij unbranded gsm's werkt het meestal meteen goed via bluetooth.

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Kort vraagje, kun je fatsoenlijk films afspelen op deze telefoon?? zit namelijk veel in de trein en dan is dat wel zo handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borix
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-08 14:47
ik heb er een paar keer een serie op gekeken en dat is best te doen, moet je wel elke keer converten en genoeg geheugen hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984

Emiel1984

Made in NL

Gumball schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 14:39:
Kort vraagje, kun je fatsoenlijk films afspelen op deze telefoon?? zit namelijk veel in de trein en dan is dat wel zo handig :)
Als ik jouw was zou ik dan naar een smarthphone kijken. Filmpje kijken op de K800i kan wel maar het scherm is naar mijn idee niet echt groot genoeg. Heb zelf is een keer een aantal Pixar filmpjes geconverd in Xilisoft. Dit werkte best wel goed om eerlijk te zijn.

Het is wel even wat spelen met de instellingen in het programma want bij mij liep het geluid niet na elke conversie gelijk met het beeld. Ik ben wel is filmpjes tegengekomen op het internet waarbij de K800i filmpjes aan het afspelen is en die zagen er wel weer een stuk beter uit dan bij mij. Mijn conclusie was is dat 'macro' filmpjes erg goed overkomen maar bewegen er echt veel te veel pixels tegelijk dan is het echt even blijven testen tot het wel lukt.

Hier een link : VIDEO-ON-K800i-nr1

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SleutelMan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-08 22:59

SleutelMan

Alle Dagen Heel Druk

Nog even over het videoconverten enzo :P, in de tip van de TS word er ook gerept over een tooltje van dezelfde maker (myst) die alles automatisch doet, echter de link daarvan is direct gekoppeld aan de exacte versie die toen uitkwam (inmiddels niet meer te downloaden dus :P). Een link naar het topic waar de versiegeschiedenis en updates worden neergezet is mss handiger :P : http://www.howardforums.com/showthread.php?t=815408

Logius | Somda | Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 21:18:
[...]

Laat even weten of ie werkt bij je
PCSuite werkt nu bij me, maar hij herkent de k800i driver niet. Dus ik heb er eigelijk nog niks aan. Weet jij waar ik de vista driver kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 februari 2007 @ 11:09:
[...]

PCSuite werkt nu bij me, maar hij herkent de k800i driver niet. Dus ik heb er eigelijk nog niks aan. Weet jij waar ik de vista driver kan vinden?
Staat op de CD die erbij zit, er zijn geen vista drivers voor, ik heb de XP drivers van de CD gebruikt, even naar toe wijzen als hij nieuwe hardware vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Emiel1984 schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 15:32:
[...]

Als ik jouw was zou ik dan naar een smarthphone kijken. Filmpje kijken op de K800i kan wel maar het scherm is naar mijn idee niet echt groot genoeg. Heb zelf is een keer een aantal Pixar filmpjes geconverd in Xilisoft. Dit werkte best wel goed om eerlijk te zijn.

Het is wel even wat spelen met de instellingen in het programma want bij mij liep het geluid niet na elke conversie gelijk met het beeld. Ik ben wel is filmpjes tegengekomen op het internet waarbij de K800i filmpjes aan het afspelen is en die zagen er wel weer een stuk beter uit dan bij mij. Mijn conclusie was is dat 'macro' filmpjes erg goed overkomen maar bewegen er echt veel te veel pixels tegelijk dan is het echt even blijven testen tot het wel lukt.

Hier een link : VIDEO-ON-K800i-nr1
Dus meer in de richting van de N73 of de N80, zit namelijk tussen deze 3 te twijfelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelsientje
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 13:28

appelsientje

Het beste onder de zon

Hallo ik... en ik heb gemerkt nog meerdere mensen hebben het volgende probleem (had het al in een Mac topic gegezet.. maar ik/ we denken dat het toch aan de telefoon kan liggen)
iCal en agenda synchroniseren, foutieve tijd (dit topic dus)

Maar het volgende is het geval.
Ik gebruik iCal en de agenda van mijn telefoon.. het synchroniseren gaat perfect... alleen.
Na 1 April 2007 geeft hij de tijd verkeerd aan... het lijkt wel of hij moeilijk loopt te doen met de winter/zomer tijd.

Dus in iCal stel ik de tijd op 15:00 in ... en op mijn telefoon verschijnt 14:00

Nu heb ik op mijn Mac ingesteld:
- time zone (+ 1)
- set date & time automatically

bij iCal
- Turn on time zone support

Mijn telefoon staat ook ingesteld dat hij moet werken met time zone...

Maar dat mag niet baten...
Na 1 April gebruiken ze niet dezelfde tijd :( iemand een idee wat ik nog meer kan doen?
Dus ik heb een vermoede dat het de zomer/winter tijd is op de telefoon... maar volgens mij kan je nergens in je telefoon zetten wanneer die zomer en wintertijd moet ingaan.

LR | 4WD | Deep blue | 19" velgen | Trekhaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wat je moet instellen om te kunnen internetten via usb-kabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
Verwijderd schreef op maandag 05 februari 2007 @ 14:28:
Weet iemand wat je moet instellen om te kunnen internetten via usb-kabel?
Ik hoef niks in te stellen op mijn pc. Behalve dan de meegeleverde drivers installeren zodat je telefoon goed herkent wordt onder windows. Dus hij zal wel via dhcp een ip krijgen, oftewel stel je pc in op automatisch ip verkrijgen. :)
Op je telefoon zorg je dat je een goed werkend data acccount heb en onder setting -> connectivity -> usb -> - usb internet -> usb dataccounts zorg je ervoor dat je dit account gebruikt voor usb internet. Hierna zet je usb internet aan onder de menu optie setting -> connectivity -> usb -> - usb internet -> turn on.
Je telefoon zal nu een ethernet modem emuleren onder windows en daarmee kan je dan zonder problemen internetten. Ikzelf moet op mijn werk laptop nog even alle proxies uitschakelen onder internet explorer settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozejas
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-09 08:39
Na 1 April gebruiken ze niet dezelfde tijd :( iemand een idee wat ik nog meer kan doen?
Dus ik heb een vermoede dat het de zomer/winter tijd is op de telefoon... maar volgens mij kan je nergens in je telefoon zetten wanneer die zomer en wintertijd moet ingaan.
Bij tijd en datum instellingen kun je wel voor zomer/winter kiezen maar neem aan dat je dat al wel geprobeerd hebt.

animus maximum donatum atque maximum punium est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent1
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-03 14:45
Ik heb sinds kort ook de k800i, erg fijne gsm kan ik wel zeggen.

Nu wil ik nog wel eens mijn telefoon aan de pc hangen via de bijgeleverde usb-kabel om spellen of films erop te zetten. Terwijl de gsm aan de pc hangt begint hij automatisch de accu op te laden. Het lijkt me alleen niet erg goed voor de accu om 'm af en toe voor een paar procenten op te laden via de usbkabel en dan weer eraf te halen (laad 'm liever in 1 x op via de lader of de usbkabel). Hoe doen jullie dit? gewoon de oplaadfunctie via usb uitzetten of maakt het eigenlijk niet zo veel uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Silent1 schreef op maandag 05 februari 2007 @ 22:34:
Ik heb sinds kort ook de k800i, erg fijne gsm kan ik wel zeggen.

Nu wil ik nog wel eens mijn telefoon aan de pc hangen via de bijgeleverde usb-kabel om spellen of films erop te zetten. Terwijl de gsm aan de pc hangt begint hij automatisch de accu op te laden. Het lijkt me alleen niet erg goed voor de accu om 'm af en toe voor een paar procenten op te laden via de usbkabel en dan weer eraf te halen (laad 'm liever in 1 x op via de lader of de usbkabel). Hoe doen jullie dit? gewoon de oplaadfunctie via usb uitzetten of maakt het eigenlijk niet zo veel uit?
Is Li-polymer accu. Dat is geen enkel probleem om het zo op te laden. Is zelfs beter om een dergelijke accu nooit te leeg te laten lopen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelsientje
  • Laatst online: 08-09 13:28

appelsientje

Het beste onder de zon

jozejas schreef op maandag 05 februari 2007 @ 21:56:
[...]

Bij tijd en datum instellingen kun je wel voor zomer/winter kiezen maar neem aan dat je dat al wel geprobeerd hebt.
Yup dat heb ik ingesteld... maar hoe weet die telefoon nu wanneer de zomer en wintertijd in moet gaan.. want ik heb een vermoede dat hij dat niet weet namelijk..

LR | 4WD | Deep blue | 19" velgen | Trekhaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 20:28
tweakers,

helaas is mijn cd-rom beschadigd. heb nu problemen met het installeren van de usb verbinding.
als ik de appliacties van de website haal werkt het ook niet. computer blijft maar vragen naar de drivers.

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 20:28
rhermans schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 10:12:
tweakers,

helaas is mijn cd-rom beschadigd. heb nu problemen met het installeren van de usb verbinding.
als ik de appliacties van de website haal werkt het ook niet. computer blijft maar vragen naar de drivers.

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Kom er net achter dat ze bij die laatste update, de optie verzenden na het schieten van een foto met de cybershot hebben veranderd. Kan nu alleen nog maar per mms verzonden worden 8)7

Gelukkig kan je het nog wel via de file manager versturen... maar toch :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scidd0w schreef op maandag 05 februari 2007 @ 16:36:
[...]

Ik hoef niks in te stellen op mijn pc. Behalve dan de meegeleverde drivers installeren zodat je telefoon goed herkent wordt onder windows. Dus hij zal wel via dhcp een ip krijgen, oftewel stel je pc in op automatisch ip verkrijgen. :)
Op je telefoon zorg je dat je een goed werkend data acccount heb en onder setting -> connectivity -> usb -> - usb internet -> usb dataccounts zorg je ervoor dat je dit account gebruikt voor usb internet. Hierna zet je usb internet aan onder de menu optie setting -> connectivity -> usb -> - usb internet -> turn on.
Je telefoon zal nu een ethernet modem emuleren onder windows en daarmee kan je dan zonder problemen internetten. Ikzelf moet op mijn werk laptop nog even alle proxies uitschakelen onder internet explorer settings.
Net geprobeerd en het werkt schitterend met internet access van orange, helaas niet met het orange world gratis internet grapje...... dus na 25 mb is het betallen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qbix
Heeft iemand de song Greeting al kunnen verwijderen?

Deze word gebruikt als wekkermelodie, dat heb ik dus veranderd.
Maar steeds als ik deze 'song' wil wissen dan komt de melding "Mislukt"
Dat nummer staat dus in de playlist van de telefoon en ik vind het niet eens een leuk melodietje :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rhermans schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 10:12:
computer blijft maar vragen naar de drivers.
Maar je hebt niets...........
Zelfde verhaal, snel bij zijn tis zo weer weg........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

qbix schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 15:01:
Heeft iemand de song Greeting al kunnen verwijderen?

Deze word gebruikt als wekkermelodie, dat heb ik dus veranderd.
Maar steeds als ik deze 'song' wil wissen dan komt de melding "Mislukt"
Dat nummer staat dus in de playlist van de telefoon en ik vind het niet eens een leuk melodietje :/
Via je PC met bestandsoverdracht ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e1ias
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-04-2024
off topic maar wel erg leuk nieuws:

K810i

:P :P :P

T610i >> K750i >> W800i >> W810i >> K800i >> K810i >> W960i >> X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:41
De aankondiging voor de gratis 1GB stick staat op de site; ik heb het bestelformulier nog niet kunnen vinden...

http://www.sonyericsson.c...e=pip1&zone=pp&pid=10407#

Iemand hier trouwens al een antwoord op voor me?
Imperial_Master schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 16:22:
Heb afgelopen week mijn K800i (bruine) binnengekregen, fantastisch toestel!

Klein vragje: moet ik BT altijd aan hebben (BT icoontje zichtbaar) om gebruik te kunnen maken van een BT headset? Bij mijn vorige telefoon (Motorola V3) kon ik mijn headset laten connecten wanneer ik wilde (stond BT in een ssort van slaapstand zeg maar); bespaarde batterij leven ;)

Kan dit ook met de K800i, of niet?

[ Voor 58% gewijzigd door Imperial_Master op 06-02-2007 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat naar hij is net weer even mooier :> en het klepje van de camera steekt niet uit >:)

Ik heb er zelf nu ook een (paar weken) bevalt goed, eigenlijk behalve dat 't camera klepje regelmatig opengaat in m'n broekzak :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 21:20:
Wat naar hij is net weer even mooier :> en het klepje van de camera steekt niet uit >:)
Ik vind van niet (gelukkig heb hem net) het zijn wel renders volgens mij. doet wat meer plastic aan dan de K800. ben benieuwd naar hi-res fotos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
Verwijderd schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 21:20:

Ik heb er zelf nu ook een (paar weken) bevalt goed, eigenlijk behalve dat 't camera klepje regelmatig opengaat in m'n broekzak :(
Dat camera klepje steekt wel degelijk uit!
Hi Res Photos

En ik vind hem dus echt niet mooier dan mijn alure brown k800 ;)
Afbeeldingslocatie: http://img166.imagevenue.com/loc265/th_02798_IMG_1308_122_265lo.jpg

Update
Meer live pics

[ Voor 5% gewijzigd door Scidd0w op 07-02-2007 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peerke
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Peerke

Connection reset by Peerke

Scidd0w schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 00:00:
[...]

Dat camera klepje steekt wel degelijk uit!
Dat wel, maar niet zoals bij de K800i dat je toestel rust op het klepje.. Dit in combinatie met de trilstand zorgt voor het 'wiebelen' van het klepje na verloop van tijd, dus dat is in dit design opgelost.

Peerke in action >:)
Modjes in action !!

"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ben benieuwd of deze behuizing ook over de K800 is te zetten? Het cameraklepje is iig veel beter vormgegeven. Alleen die toetsen :X

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Dat lijkt me dus echt kut sms'en met die ronde toetsjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Niet online

schaduw

schaduw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelST
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-01-2022
Is er al een prijsindicatie bekend voor de K810i? Zal wel iets van 400 á 500 euro worden ben ik bang voor.... :/

MBP 2.4 C2D / MB 2.0 C2D - iPhone 3G 16 GB - EOS 400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier een gratis theme voor een hoop modellen, ook de K800:

Afbeeldingslocatie: http://image.versiontracker.com/scrnsht/139821/382770/658tiger_k800.jpg
http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/31840

Verder vind ik het HEEL vervelend dat in mn agenda, als er iemand jarig is, ik niet zijn leeftijd te zien krijg!!!!!! Alleen het geboortejaar, natuurlijk kan in rekenen maar voor het gemak lijkt het me erg relaxed. Dit moet toch kunnen?

iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qbix
Verwijderd schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 15:42:
[...]

Via je PC met bestandsoverdracht ook niet?
Helaas, liedje is niet zichtbaar op de pc in bestandsoverdracht.

Iemand die dit nummer wel heeft kunnen verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borix
ik heb voor de k800i een nieuw remote controle file gemaakt op maat van het k800i scherm en in de stijl van de nieuwe winamp. hij ziet er zo uit

Afbeeldingslocatie: http://img47.imageshack.us/img47/836/desktopsmallsj9.jpg

downloaden kan met de link hieronder maar dat is wel een vervelende link, als iemand hem ergens anders zou kunnen uploaden zou ik het op prijs stellen.
http://www.wikiupload.com/download_page.php?id=73813

commentaar is ook welkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een moment van woede hier..... mijn aankoop datum 30/01/07 over achter het vissen gesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Verwijderd schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 10:49:
Hier een gratis theme voor een hoop modellen, ook de K800:

[afbeelding]
http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/31840

Verder vind ik het HEEL vervelend dat in mn agenda, als er iemand jarig is, ik niet zijn leeftijd te zien krijg!!!!!! Alleen het geboortejaar, natuurlijk kan in rekenen maar voor het gemak lijkt het me erg relaxed. Dit moet toch kunnen?

iemand?
Geen beteren thema's tegen gekomen? Zie de link onder deze post voor meer info... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qbix
Borix schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 13:18:
ik heb voor de k800i een nieuw remote controle file gemaakt op maat van het k800i scherm en in de stijl van de nieuwe winamp. hij ziet er zo uit

[afbeelding]

downloaden kan met de link hieronder maar dat is wel een vervelende link, als iemand hem ergens anders zou kunnen uploaden zou ik het op prijs stellen.
http://www.wikiupload.com/download_page.php?id=73813

commentaar is ook welkom
Zou wel gaaf zijn als je op je telefoon kan zien naar welk nummer je luistert :9~
Is dat mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 14:24:
[...]

Even een moment van woede hier..... mijn aankoop datum 30/01/07 over achter het vissen gesproken.
Je bent niet de enige... Morgen maar is langs de winkel om te vragen of ze evt een nieuwe bon kunnen uitdraaien op een nieuwe datum, of eventueel maar is creatief aan de slag met Photoshop b)
Vraag me alleen wel af of ze de aankoopdatum (kunnen?) checken met de shop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borix
qbix schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 18:03:
[...]

Zou wel gaaf zijn als je op je telefoon kan zien naar welk nummer je luistert :9~
Is dat mogelijk?
nou, in principe kan je met je browser je muziek besturen. dus ook met de browser op je mobieltje. ik weet alleen niet precies hoe dat werkt en je moet dan wel gratis internet hebben of de opera mini browser via bluethoot kunnen laten werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpgeit
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:01
Ik heb sinds een paar dagen ook de k800i, omdat iemand (bedankt moeders) mijn broek met k750i en al heeft gewassen.

Gehaald bij de T for telecom icm een t-mobile flex 40 abo, maar nu valt mij op dat mijn shuttergeluid wel weg is als ik de telefoon op stil zet. Was dit bij de 750's ook niet zo met sommige t-mobile versies? Er staat bij mij niks merkbaars op de telefoon of in de software van t-mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
D467 schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 17:08:
Geen beteren thema's tegen gekomen? Zie de link onder deze post voor meer info... :*)
ja en?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Niet online

schaduw

schaduw

niet dat eerder genoemde theme er vandaan komt (voor zover ik weet), maar met http://gallery.mobile9.co...csson-k800k800i-themes/1/ kun je je een tijdje vermaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DLGandalf
  • Laatst online: 22-08 17:20
voor mensen die hun winamp title willen zien op hun mobiel, ben ik al een tijdje bezig een midlet (java programma voor op je mobiel) te maken, dit zal nog wel een tijdje duren
ik heb er van de week ook een sourceforge project voor gemaakt
wiJapi genaamd, er staat nog niks werkends op, maar over een maand wil ik toch wel iets werkends hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borix
DLGandalf schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 18:39:
voor mensen die hun winamp title willen zien op hun mobiel, ben ik al een tijdje bezig een midlet (java programma voor op je mobiel) te maken, dit zal nog wel een tijdje duren
ik heb er van de week ook een sourceforge project voor gemaakt
wiJapi genaamd, er staat nog niks werkends op, maar over een maand wil ik toch wel iets werkends hebben
vet, ben benieuwd wat het word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
'k Heb um ooit hier vandaan geplukt en ietswat aangepast / 'k vond het standby scherm niet mooi omdat er knoppen in zaten en sommige kleuren van de letters wit gemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Heeft iemand pc suite etc nu al goed en werkend onder windows vista? Ik ben hem nu aan het installeren namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Niet online

schaduw

schaduw

zeg, hebben jullie ook wel eens last van het volgende probleem?; Ik heb het toestel nu een week en ik heb drie keer een gesprek gehad waarbij het geluid vervormd word. De ander klinkt bijna als een robot en is slecht te verstaan. Ook ik ben dan voor die ander slecht te verstaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

schaduw schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 11:26:
zeg, hebben jullie ook wel eens last van het volgende probleem?; Ik heb het toestel nu een week en ik heb drie keer een gesprek gehad waarbij het geluid vervormd word. De ander klinkt bijna als een robot en is slecht te verstaan. Ook ik ben dan voor die ander slecht te verstaan...
Nog nooit gehad, lijkt me niet goed. Is het steeds bij dezelfde persoon? Misschien ligt het dan aan het andere toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Niet online

schaduw

schaduw

nee, het is bij twee personen geweest en 1x bij een T-Mobile nummer (opvragen belbundel)
Pagina: 1 ... 3 ... 24 Laatste

Let op:
Weet je 100% zeker dat hetgeen je nu wil gaan posten waarde heeft? Post met mate; kwaliteit staat boven kwantiteit.