Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me misschien helpen met het unbranden van een vodafone k800i?
Had de simlock er al een tijdje af, maar wou die menu's veranderen.
Heb met xs++ nu al tig firmware's erop gegooid, maar de telefoon blijft een "ongeldige sim" aangeven:(

Dit zijn de bestanden waarmee ik het het laatst heb geprobeert:
K800_R8BA024_FS_EUROPE_3_RED52.fbn
K800_R8BA024_MAIN_GENERIC_WI_RED52.mbn
K800_CDA102568_207_R2A_GENERIC_CENT_EUROPE.zip (uitgepakt in tpa, custom geselecteerd)

Ik weet ook niet meer wat ik nou fout heb gedaan, heb nu dus wel een blauw schermpje zonder vodafone, maar verder als modus selecteren kom ik niet meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Weet iemand waar het volgende aan kan liggen. Ik heb Hi 30 simkaartje en dus een SE K800i en elke keer als ik achter mijn pc zit en het geluid aan heb staan (van de pc dus), dan hoor ik m om de zoveel tijd zoeken naar netwerk (met hoop gekraak/gepiep/geknars enz). Dit is zeer irritant, zeker als je m wat harder heb staan (zacht liedje bijv) dan schrik je je inene dood door dat lawaai.

Maar kan 1 van jullie zeggen of het aan de simkaart ligt of aan mijn K800i. Ik heb nou sinds vandaag mijn D900i gepakt om te kijken of ie het daar ook mee doet. Ben benieuwd.

Samsung Galaxy Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Tweakers,

Sinds mijn k800i in het water is gevallen, brant dat oranje led lichtje aan de achterkant constant! Iemand een idee hoe ik dat uit kan krijgen?

(Verder werkt alles nog prima..)

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
Verwijderd schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 10:11:
Beste Tweakers,

Sinds mijn k800i in het water is gevallen, brant dat oranje led lichtje aan de achterkant constant! Iemand een idee hoe ik dat uit kan krijgen?

(Verder werkt alles nog prima..)

Alvast bedankt!
Weet je zeker dat je een K800i hebt, want er zit helemaal geen led op :? 8)7
Ook niet aan de voorkant trouwens!

Het enige dat aan de achtekant zit (boven de camera-slider) is de Xenon-flitser.
Als je dat bedoelt is ie echt dood want die hoort alleen te flitsen als je in foto modus bent |:(
Je batterij zal dan ook wel heel erg snel leeg zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

catt4u schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 21:59:
[...]

Het enige dat aan de achtekant zit (boven de camera-slider) is de Xenon-flitser.
Als je dat bedoelt is ie echt dood want die hoort alleen te flitsen als je in foto modus bent |:(
Ja dat weet ik zeker. Ik bedoel inderdaad dat lichtje boven dat klepje met 'cybershot'. Die geeft nu dus de hele tijd oranje licht. En een dagje niet opladen is er inderdaad niet meer bij..

Misschien na drie jaar trouwe dienst toch maar is naar een nieuwe gaan kijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
Verwijderd schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 11:48:
[...]

Misschien na drie jaar trouwe dienst toch maar is naar een nieuwe gaan kijken..
Ja, lijkt me dan inderdaad het beste.

(Nog een tip: neem niet de SEX1 als je goede foto's wilt maken want dat is een drama :( )
Ik had die ook als opvolger voor m'n K800i genomen maar heb 'm vorige week verkocht.
De K800i is echt een topper om foto's mee te maken! Ik hou 'm gewoon naast m'n nieuwe gsm :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark de man
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-09 12:37

mark de man

Wij zullen doorgaan...

Je kunt altijd nog de torch.jar applicatie proberen.
Zelf gebruik ik deze en hiermee kun je de rode led aan de achterkant gebruiken als een zaklamp.
Misschien kun je hem hiermee wel uitzetten in plaats van aan. :P
http://torchk800.matlista.se/
Wel op eigen risico gebruiken he :P

Join het DPC Whatpulse team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

catt4u schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 14:35:
[...]

Ja, lijkt me dan inderdaad het beste.

(Nog een tip: neem niet de SEX1 als je goede foto's wilt maken want dat is een drama :( )
Ik had die ook als opvolger voor m'n K800i genomen maar heb 'm vorige week verkocht.
De K800i is echt een topper om foto's mee te maken! Ik hou 'm gewoon naast m'n nieuwe gsm :+
Ik denk dat ik de Samsung G600 ga nemen. Redelijk vergelijkbaar met de k800i als ik het zo bekijk. Alleen ietsje dunner en een 5.0 camera. (Maar dat zegt geloof ik niet per definitie dat die ook beter zou zijn)

Vind die er iig wel mooi uitzien en zag ik laatst geloof ik voor 100E bij de Mediamarkt.
mark de man schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 15:53:
Je kunt altijd nog de torch.jar applicatie proberen.
Dat programmatje had ik er al opzitten. Dacht ik ook gelijk aan, maar dat werkte helaas niet...Thnx anyway

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

catt4u schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 21:59:
[...]

Ja hoor, er zit zeker een oranje led lamp op! Gelukkig zijn mijn ogen ondanks een bril nog goed :P
Dat is een soort anti-rode-ogen-lampje of zo. En idd. met torch programma heb je die als zaklamp.

Zelf heb ik mijn k800i na bijna 1 1/2 jaar vervangen door de nokia 5800. De fotocamera van de k800i is denk ik toch wel beter, maar dat heb ik me gelukkig van tevoren wel gerealiseerd. Een Xenonflitser is nu eenmaal super in vergelijking met (enkele of dubbele) LED-flitser.
Ik heb zeer veel mogelijkheden van de k800i gebruikt; vooral vanwege de vele java-applicaties (en games) die ik er allemaal opgezet heb. Zie op getjar.com etc. etc.
Helaas is internetten via bluetooth mij nooit (goed) gelukt; zoja, dan had ik het toestel waarschijnlijk langer gehad. (Nu heb ik WIFI)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleem: SMS functie is FUBAR :s

Korte uitleg:

Vorig week lange sms (lees: 9 sms'en qua inhoud) aant typen, ineens werd de text op half mn scherm kleiner (kleiner font, alles dak dan nog typete was normaal, maar half mn sms was klein font :s) ineens valt mn gsm uit. Gereboot etc, np.

Nu vandaag, was aant sms'e: problemen. Half mn zelf-toegevoegde woorden zijn gewist, woorden die ik toevoeg onthoudt hij precies niet, typen gaat ook lastig, bv smilies. Als ik bv de ":p" wou krijgen drukte ik 2x op 1 (Om :- te krijgen), dan op 7 of 9 ot weetkveel wa op respectievelijk :-p, :-x etc te krijgen, no problem, da gaat ni meer :s 2x op 1 drukken = automatisch ":)", zelfs me backspace blijft da staan etc, nen ":-p" valt niet simpel meer te produceren :s

Iemand een idee of dit opgelost kan worden met een instellingen reset o.i.d, of iemand die dit ook al heeft gehad? Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 02:49:

Iemand een idee of dit opgelost kan worden met een instellingen reset o.i.d, of iemand die dit ook al heeft gehad? Thx!
Als je in het verleden een back-up hebt gemaakt met SE PC-suite dan kan je die terug zetten.
Ik ga er van uit dat die dan wel goed werkte toen je de back-up maakte ;)

Anders zit er niets anders op dan een reset laten doen:
Vanuit het hoofdscherm -> Menu -> Instellingen -> Algemeen -> Master reset
Maar dan ben je wel ALLE instellingen, muziek, foto's, geluiden, ev. wallpapers/thema's kwijt die je zelf op je gsm gezet hebt |:(

Alles wat op je SIM-kaart en M2micro geheugenkaart staat blijft onveranderd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadooosh
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19:43
Ik heb een k800i gekocht alleen is de flitser kapot(leuke verkoper die dit niet vertelde en niet nier meer reageerde :().
Weet iemand toevallig of dit te maken valt?
De batterij is niet helemaal goed meer dus kan het daar mee te maken hebben?
Aangezien de flitser nogal wat stroom verbruikt.

Als ik nu binnen een foto maak komt ie er altijd heel donker uit dit terwijl het toch gewoon licht genoeg is op het scherm kan ik gewoon alles goed zien bv.

[ Voor 21% gewijzigd door kadooosh op 23-08-2009 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van Samsung zijn er hele lijsten met codes als deze (link), is er ook zo'n lijst voor de k800i (heb namelijk 3 toestellen)

Heb al op Google gezocht maar kan niet veel nuttigs vinden

Verwijderd

niemand?

• NNF
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-11-2024

NNF

Veel van die functies zijn in het service menu te vinden. Hoe je daar komt staat in de startpost!

• phreako
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:36
kadooosh schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 11:48:
Ik heb een k800i gekocht alleen is de flitser kapot(leuke verkoper die dit niet vertelde en niet nier meer reageerde :().
Weet iemand toevallig of dit te maken valt?
De batterij is niet helemaal goed meer dus kan het daar mee te maken hebben?
Aangezien de flitser nogal wat stroom verbruikt.

Als ik nu binnen een foto maak komt ie er altijd heel donker uit dit terwijl het toch gewoon licht genoeg is op het scherm kan ik gewoon alles goed zien bv.
Wellicht ten overvloede, maar heb je gecontroleerd hoe de flits en scene ingesteld staan? Verder zou je met de update software nog kunnen kijken of je nog een nieuwere firmware versie kunt installeren.

Als het echt een hardware probleem is, ben ik bang dat er weinig meer aan te doen is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrpink83
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
Doordat mijn 5800 en n95 beiden (!) bij de reparateur liggen, ben ik weer aangewezen op mijn k800i.

Is het iemand gelukt zijn hotmail al te checken met het ingebouwde mail systeem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadooosh
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19:43
phreako schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 18:03:
[...]

Wellicht ten overvloede, maar heb je gecontroleerd hoe de flits en scene ingesteld staan? Verder zou je met de update software nog kunnen kijken of je nog een nieuwere firmware versie kunt installeren.

Als het echt een hardware probleem is, ben ik bang dat er weinig meer aan te doen is..
Yup allebei geprobeerd.

Weet iemand waar je goede accu's kan kopen voor de k800i, ik heb er eentje van dealextreme maar die gaat maar een dag mee.
Als het ff kan niet voor €20 :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik heb vandaag met mijn K800i twee geluidsbestanden opgenomen van bijna 20 minuten (1.6 mb). Wanneer ik met Sony Ericsson PC Suite 4.0 de bestanden naar mijn computer wil overzetten, worden de bestanden maar voor een klein deel gekopiëerd (+- 1700 kb. groot). Wanneer ik een bestand op mijn computer afspeel, terwijl het nog in de map Mobile Phone staat, duurt het ook maar iets meer dan een minuut. Als ik het op mijn telefoon zelf afspeel gaat het wel langer door.

Kan iemand mij vertellen hoe ik de hele bestanden op mijn computer kan krijgen?
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:36

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Als het goed is komen je interne en memorycard als driveletters naar voren als USB disks. Even browsen waar je bestanden staan en kan je ze gewoon met Windows verkenner kopieren.

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een k800i heel erg oud hij werkt nog maar als ik de map games of applicaties in wil gaan zegt het bewerking mislukt weet iemand miss hoe ik dit kan maken???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SleutelMan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-08 22:59

SleutelMan

Alle Dagen Heel Druk

ja die fout ken ik (helaas) ook nog wel. Ik heb er zelf nooit een oplossing voor kunnen vinden, ik had gelukkig rond die tijd recht op een nieuw toestel.

Voor zover ik me het herinner was er dan softwarematig echt wat behoorlijk mis, je kunt een reset naar factory defaults proberen maar ik weet niet zeker of dat helpt. Sowieso staan de apllicaties/games meestal op de geheugenkaart, die een keertje formatteren kan dus ook helpen...

Logius | Somda | Twitter

Pagina: 1 ... 23 24 Laatste

Let op:
Weet je 100% zeker dat hetgeen je nu wil gaan posten waarde heeft? Post met mate; kwaliteit staat boven kwantiteit.