Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chris.nl schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 21:37:
[...]

'k Heb um ooit hier vandaan geplukt en ietswat aangepast / 'k vond het standby scherm niet mooi omdat er knoppen in zaten en sommige kleuren van de letters wit gemaakt...
Nou dat was een dik uur spitten, deze vond ik erg mooi uitkomen..

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2007 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:23

Rio

Ik heb al een boek

schaduw schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 13:48:
nee, het is bij twee personen geweest en 1x bij een T-Mobile nummer (opvragen belbundel)
Dat hoort natuurlijk niet zo te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

Ik las aan het begin van dit topic, dat er nog geen nieuwe T-Mobile firmware was. Maar ik heb SEUS toch maar gestart, en er is een nieuwe T-Mobile firmware! Ik had de eerste firmware, ik na de update posten van het nieuwe firmwarenummer is. En met een beetje mazzel, is mijn belprobleem gelijk opgelost. (het nare van dat probleem is, dat het moeilijk te reproduceren is. ik ben dan ook bang dat hij, als ik naar de winkel ga, voor reparatie wordt opgestuurd...)

edit:
De nieuwe T-Mobile firmware is ook de nieuwste voor de K800i;
R1GB001: (3 januari 2007)

[ Voor 9% gewijzigd door schaduw op 09-02-2007 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-09 12:01

Emiel1984

Made in NL

Die van mij crashed nu regelmatig... Ben ik bijvoorbeeld een beetje de afbeeldingen map aan het doorspitten en ga ik direct van top naar onderin de map(joystick omhoog drukken ipv omlaag) valt hij ineens uit en reboot hij(gelukkig vrij snel, 2 a 3 seconden).

Heeft iemand anders hier ook last van spontane crashes ??

Ik heb overigens de allerlaatste officiele firmware....

[ Voor 8% gewijzigd door Emiel1984 op 09-02-2007 15:37 ]

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:36

vr6-only

Blub Blub

Emiel1984 schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 15:36:
Die van mij crashed nu regelmatig... Ben ik bijvoorbeeld een beetje de afbeeldingen map aan het doorspitten en ga ik direct van top naar onderin de map(joystick omhoog drukken ipv omlaag) valt hij ineens uit en reboot hij(gelukkig vrij snel, 2 a 3 seconden).

Heeft iemand anders hier ook last van spontane crashes ??

Ik heb overigens de allerlaatste officiele firmware....
Heb hier precies het zelfde sinds de laatste update. lijkt net of het vastloopt, scherm zwart en komt inderdaad binnen 3 sec weer tevoorschijn.

It ain't stupid if it works!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 14:04

dread

Sluwe vlaming

bloggen met de K800i en www.blogger.com

Toen ik mijn phone net had heb ik een account aangemaakt zodat hij foto's kan doorsturen naar mijn weblog.

Echter weet ik niet meer hoe ik dat gedaan heb. Nu wil ik die instellingen veranderen zodat hij foto's doorstuurd naar een ander weblog. Maar waar doe je dat??

Heb gekeken op blogger en een foto via de K800 naar go.blogger.com doorgestuurd maar krijg geen code terug op de phone. Daarna las ik dat dit enkel voor us customers zou zijn.

Maar het is me dus ooit gelukt want ik kan gewoon foto's posten naar mijn blog.

weet iemand hoe je dit in moet stellen?

edit : thx borix

je moet je blog upgraden en dan lukt het weer om hem op je telefoon te zien

[ Voor 7% gewijzigd door dread op 09-02-2007 22:40 ]

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik tegenwoordig foto's naar mn weblog doorstuur, doet ie iets langer over het posten, en zegt na afloop: Kan weblogpost niet publiceren. Als ik echter naar mn weblog ga, is het gewoon gepost. Ik krijg echter elke keer opnieuw diezelfde melding, en ook al lukt het dus gewoon elke keer, vind ik het ergens gewoon een beetje irritant.

Weet iemand hoe dit kan, of heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb tevens het idee dat ie langer doet over het uploaden sinds ik dit probleem heb.

Volgens mij is het gebeurd sinds ik de naam van het adres van mn weblog veranderd heb (Je krijgt immers zo'n belachelijk rare naam toegewezen) Maar gelukkig werd alles vanzelf doorgestuurd naar het nieuwe adres. Maar toch dit gekke probleem, wat op zich niet echt een probleem is natuurlijk. Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen? Alvast bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borix
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-08 14:47
als je op je account inlogt, staat er rechts ergens mobile devices. bij mij staat daar onder andere een email adres (als je daarmee mailt naar go@bloggers.com komt het ook op de blog) maar er staat ook een rij rare letters en cijfers (zoiets: 2ocqjtsfaybjlxmc). volgens mij is dat het ''emailadres'' van je mobiel en als je daar op klikt kan je die verplaatsen naar 1 van je andere blogs. je kan hem ook verwijderen mar ik weet niet of dat werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmm heel vervelend. Net de HID voor winamp erop gezet.
Wil ik em installeren, kan et niet :S
Ziet de file wel, maar kan em alleen verzenden.
Weet iemand daar iets op?
File staat gewoon in overige, .jar files werkend wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 21:01:
Mmm heel vervelend. Net de HID voor winamp erop gezet.
Wil ik em installeren, kan et niet :S
Ziet de file wel, maar kan em alleen verzenden.
Weet iemand daar iets op?
File staat gewoon in overige, .jar files werkend wel.
Je hebt de HID file niet geinstalleerd maar alleen gekopieerd naar je telefoon. Het installeren schijnt nogal brrrrr te zijn op de een of andere manier.

Als je (toevallig) WIDCOMM bluetooth software gebruikt, kan je de HID-file op je k800i installeren door hem te verslepen naar het " HID Mouse & Keybord " icoon op jou mobiel.
Te vinden door via " Mijn Bluetooth-locaties "

Hier staat een plaatje bij dit praatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THX!

Via widcom heb em dr op gekregen, maar draai nu via bluesoleil, werkt net wat makkelijker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds kort de sony ericcson en gebruik hem sindsdien ook als voicerecorder. Het gebruikte formaat is echter niet door de standaard windows media speler af te spelen. Na lang zoekwerk ook op deze site heb ik een programma gevonden wat het formaat kan converteren en ook nog heel eenvoudig werkt.
Voordat je een bestand kunt converteren moet je het eerst op de telefoon kopieren naar een andere map. Waarom dat is weet ik niet maar het memo bestand wordt niet gevonden als je het niet kopieert????

Het programma heet Mobile Media Converter en staat op de site van miksoft. Misschien een leuke tip voor dit forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olic90
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-08-2022
Wie weet hoe ik videoclips op de K800i kan afspelen?
Ik heb een WMU video erop, maar die speelt die niet af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borix
Olic90 schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 15:13:
Wie weet hoe ik videoclips op de K800i kan afspelen?
Ik heb een WMU video erop, maar die speelt die niet af.
je moet die filmpjes naar mp4 of 3gp converten met een programma. ff googlelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Sony Ericsson's nieuwe telefoons voor dit jaar:

http://www.sonyericsson.com/3gsm/

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TKroon
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Hallo weet iemand of er ook op de K800i (of K810i) in-eardopjes gebruikt kunnen worden? Is de headset daarvan ook zo'n tweedelig ding, waarvan je de oortjes zelf kunt verwisselen (zoals bij de W810i)? Bvd.

Daikin Altherma 3 LT 8 kW + 14,2 kWp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borix
thomaskroon schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 22:05:
Hallo weet iemand of er ook op de K800i (of K810i) in-eardopjes gebruikt kunnen worden? Is de headset daarvan ook zo'n tweedelig ding, waarvan je de oortjes zelf kunt verwisselen (zoals bij de W810i)? Bvd.
nee, de headset bestaat uit 1 deel.

wel kun je apart en kort kabeltje kopen zodat er normale oordopjes in kunnen, stond een tijdje geleden in dit topic een link naar iemand die dat voor 7 euro verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TKroon
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Zou wel de headset van de W810i erop kunnen? Is dat dezelfde aansluiting e.d.? Die heb ik 2 liggen namelijk, en als ik deze verkocht heb zou die andere dus op de K810 kunnen!

Daikin Altherma 3 LT 8 kW + 14,2 kWp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Laatst online: 23:28

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

thomaskroon schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 23:12:
Zou wel de headset van de W810i erop kunnen? Is dat dezelfde aansluiting e.d.? Die heb ik 2 liggen namelijk, en als ik deze verkocht heb zou die andere dus op de K810 kunnen!
Die past gewoon, al heb je misschien meer aan een headset met remote toetsen voor volgende nummer e.d. voor de muziekplayer zoals de SE hpm-82.

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olic90
Toen ik mijn K800i had gekocht, kreeg ik er ook een M2 Adaptor bij, wat moet ik hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochie79
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:21
qbix schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 18:03:
[...]

Zou wel gaaf zijn als je op je telefoon kan zien naar welk nummer je luistert :9~
Is dat mogelijk?
Ik gebruik salling clicker, dan kan je via bluetooth iTunes, WMP, PowerDVD etc. bedienen, je ziet op je telefoon welk nummer je speelt (incl. albumart), je kan op je telefoon zoeken naar nummers, albums etc. echt een superprogramma. (helaas niet gratis...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshua
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 20:21
Olic90 schreef op zondag 11 februari 2007 @ 09:40:
Toen ik mijn K800i had gekocht, kreeg ik er ook een M2 Adaptor bij, wat moet ik hiermee?
Daarmee kun je de geheugenkaart die je bij je SEk800i krijgt in een cardcreader stoppen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de k800i nu een maand of 3 en er nooit problemen mee gehad. Sinds kort kan ik alleen niet meer in de games en applicaties map komen. Hij geeft dan 'Bewerking is mislukt' aan. Ik heb al de nieuwste firmware geïnstalleerd, maar het probleem blijft. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozejas
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-09 08:39
appelsientje schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 08:52:
[...]

Yup dat heb ik ingesteld... maar hoe weet die telefoon nu wanneer de zomer en wintertijd in moet gaan.. want ik heb een vermoede dat hij dat niet weet namelijk..
Ik dacht dat hij hier via het (tel)netwerk een signaal voor krijgt. maar weet niet zeker. Maar als je het handmatig aanpast blijft de tijd dan verkeerd staan?

animus maximum donatum atque maximum punium est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olic90
schaduw schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 15:01:
Ik las aan het begin van dit topic, dat er nog geen nieuwe T-Mobile firmware was. Maar ik heb SEUS toch maar gestart, en er is een nieuwe T-Mobile firmware! Ik had de eerste firmware, ik na de update posten van het nieuwe firmwarenummer is. En met een beetje mazzel, is mijn belprobleem gelijk opgelost. (het nare van dat probleem is, dat het moeilijk te reproduceren is. ik ben dan ook bang dat hij, als ik naar de winkel ga, voor reparatie wordt opgestuurd...)

edit:
De nieuwe T-Mobile firmware is ook de nieuwste voor de K800i;
R1GB001: (3 januari 2007)
Waar kan je de nieuwe firmware van T-mobile dan downloaden?
Ik had 2 weken een man aan de lijn van T-mobile en die zei dat ze geen update's o.i.d. hadden voor de K800i, omdat het nieuwe in de assortiment is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Niet online

schaduw

schaduw

Olic90 schreef op zondag 11 februari 2007 @ 17:05:
[...]

Waar kan je de nieuwe firmware van T-mobile dan downloaden?
Ik had 2 weken een man aan de lijn van T-mobile en die zei dat ze geen update's o.i.d. hadden voor de K800i, omdat het nieuwe in de assortiment is.
gewoon SEUS laten doen, dus het gaat via de standaard SonyEricsson software (je t-mobile toestel wordt gedeteceerd en de juiste firmware wordt gedownload).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borix
schaduw schreef op zondag 11 februari 2007 @ 17:19:
[...]

gewoon SEUS laten doen, dus het gaat via de standaard SonyEricsson software (je t-mobile toestel wordt gedeteceerd en de juiste firmware wordt gedownload).
ik heb hem net ook geinstalleerd, maar ben er op veel vlakken niet echt over te spreken. het scherm word na het toetsenblokkeren niet meer licht bijvoorbeeld. en master reset helpt daar niet tegen. ook met foto's kijken en bluethoot had ik daarnet problemen maar die zijn misshcien verholpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de sony zelf nu ongeveer 1week, erg fijne telefoon. tot nu toe geen problemen tegengekomen.
had alleen 1vraagje, en kon het niet in het topic vinden, en ook niet in de boekjes. en het is best een noob vraag.

Hoe krijg je het klepje los van geheugenkaart? ik kan eraan schuiven, trekken. drukken en doen. maarja. straks sloop ik het. dus als iemand het weet?! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trekken... Tis een verrekte rot klepje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt! :) harstikke bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan nog een vraagje.

de mensen die ik bel, waardoor ik gebelt word, en oproepen die ik mis. worden niet opgeslagen bij gesprekken?! wat af en toe zeer hinderlijk is. weet iemand hoe dat komt?

en de verlichting van de cursor, enz dat is paars. dat kan niet of wel veranderd worden? ik dacht tijd geleden iets groens te hebben gezien. maar kan me vergissen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olic90
Na de update heb ik wel gemarkt dat ik geen suis meer heb in mijn foto's die ik in de avond maak.
Veder is er niet veel nieuws, behalve dat de joystickje niet meer werkt als die op standby staat.
Voor de update had ik het spel QuadraPop gedownload, maar nu zegt die dat mijn geheugen vol zit, terwijl dit niet zo is.
Iemand enig idee?
Kan je je software versie(firmware) ook downgraden?

[ Voor 33% gewijzigd door Olic90 op 11-02-2007 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op zondag 11 februari 2007 @ 20:30:
dan nog een vraagje.

de mensen die ik bel, waardoor ik gebelt word, en oproepen die ik mis. worden niet opgeslagen bij gesprekken?! wat af en toe zeer hinderlijk is. weet iemand hoe dat komt?
De eerste firmware had dat probleem, na de update naar R1ED001 heb ik het niet meer gehad :)
Met de huidige nieuwste firmware R1GB001 wacht ik nog ff, ik heb nu geen problemen met vastlopers e.d. en die krijg je wel met de nieuwste :/

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu de software R1GB001 eropstaan! nog geen problemen gehad met vastlopers. maar hij slaat alsnog niets op. qua bellen en gebelt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borix
Verwijderd schreef op zondag 11 februari 2007 @ 22:49:
ik heb nu de software R1GB001 eropstaan! nog geen problemen gehad met vastlopers. maar hij slaat alsnog niets op. qua bellen en gebelt worden.
als het niet teveel moeite kost zou ik een master reset proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Borix schreef op zondag 11 februari 2007 @ 22:56:
[...]

als het niet teveel moeite kost zou ik een master reset proberen.
ik vind het raar dat ie het in begin wel had gedaan. en toen ineens niet meer! en toen had ik er nog niets mee gedaan (firmware oid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@garnage, probeer eens alle gesprekslijsten wissen, daarna zou die weer normaal moeten werken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 februari 2007 @ 00:26:
@garnage, probeer eens alle gesprekslijsten wissen, daarna zou die weer normaal moeten werken ;)
het enige wat ik tegen je kan zeggen is

_/-\o_ _/-\o_ bedankt!! _/-\o_ _/-\o_

het werkt weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog meer mensen met het probleem van "bewerking is mislukt" bij applicatie en games mappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olic90
Verwijderd schreef op maandag 12 februari 2007 @ 11:54:
nog meer mensen met het probleem van "bewerking is mislukt" bij applicatie en games mappen?
Ja ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb telefoon al geupdate en alles gereset, maar 't probleem blijft hier..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olic90
Ik heb 2 vragen:
1. Ik heb de firmware van 3 januari geinstalleert, wilt dat dan ook gelijk zeggen dat de batterijduur langer is, net als bij de update van 5 oktober, of is dit per update verschillend?
2. Ik heb de laatste firmware, maar ik heb helemaal geen kaders bij het maken van een foto, iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbojoop
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-12-2017
Ik volg dit topic al enige tijd maar kan me niet herinneren dat ik het volgende al ben tegen gekomen.
Ik gebruik de k800i met de Tomtom 910. Dat deed ik ook al met mijn vorige telefoon de s700i. De s700i gaf ook de sms berichten door aan de Tomtom en ik kon ze ook schrijven met Tomtom en via bluetooth verzenden. De k800i doet dit echter allemaal niet. Hij ziet de Tomtom als handsfree apparaat en meer niet. Ook het icoontje wat in het scherm staat van de telefoon is een anders dan op de s700i,namelijk een koptelefoontje en bij de s700i waren het van die gekleurde blokjes of zoiets. Heeft iemand hetzelfde of weet hoe je dit kunt oplossen? Ik heb zowel Tomtom als SE bericht gestuurd maar tot op heden geen antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goeie vraag. maar ik ga wel ff uitzoeken of k sms kan lezen op me tomtom?! volgens mij werkt de go niet als handsfree apparaat :P wel jammer opzich.

edit:~~ het werkt bij mij ook niet. ik kan ook de sms berichten niet lezen,.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2007 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshua
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 20:21
Verwijderd schreef op maandag 12 februari 2007 @ 11:54:
Als je de laatste update geinstalleerd hebt (zoals al eerder aangegeven in dit topic) worden games/apps. die geinstalleerd staan om je geheugenkaartje gedeactiveerd zeg maar.. opnieuw installeren helpt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Is de nieuwe update aan te raden???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spike1506 schreef op maandag 12 februari 2007 @ 23:40:
[...]

Als je de laatste update geinstalleerd hebt (zoals al eerder aangegeven in dit topic) worden games/apps. die geinstalleerd staan om je geheugenkaartje gedeactiveerd zeg maar.. opnieuw installeren helpt ;)
als ik een installatiebestand wil starten geeft 'ie ook 'Bewerking is Mislukt' aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984

Emiel1984

Made in NL

Executor16 schreef op maandag 12 februari 2007 @ 23:46:
Is de nieuwe update aan te raden???
Ik zou het even afwachten, wachten op een nieuwere update...

Ik kan trouwens zonder problemen games en applicaties installeren.

Problemen die ik waarneem zijn:
1. Plotseling rebooten in het menu.
2. Vastlopers bij grotere videobestanden bij miniatuurweergave.
3. Mijn photobutton werkt niet helemaal meer, pas nadat ik een foto al heb gemaakt met de joystick na inschakelen, soms werkt hij dan nog niet meteen.

4. Bij mij worden niet alle afbeeldingen die ik via de pc heb toegevoegt gerezised voor het schermpje... Ik heb al gekeken naar het type afbeelding maar daar lag het niet aan. Weet iemand toevallig hoe dit komt ?

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 19:39
Spike1506 schreef op maandag 12 februari 2007 @ 23:40:
[...]

heb ook al tijden last van deze fuckup van sony ericsson. Heb al aardig wat mensen gehoord die er last van hebben en er is (zelf) niets tegen te doen. De nieuwe firmware installeren helpt niet, heb nog steeds hetzelfde geneuzel. Ik heb een unbranded toestel, dus ligt niet aan software van Voda of T-Mobile.

Het is dat ik mijn toestel voor minimaal 2 weken kwijt ben (schandalig KPN!), anders had ik m allang weggebracht.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klomp
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-07 17:01

klomp

Zooi...

kan je bij de sony ericsson k800 ook de kleur van het toetsenbord veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
klomp schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 21:13:
kan je bij de sony ericsson k800 ook de kleur van het toetsenbord veranderen?
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Weet iemand btw hoe ik die demo terugkrijg op mn tel? onder entertainment. Ik heb hem per ongeluk verwijderd en nu heb ik een dode koppeling. :)

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@vanpeltje, hierzo ;)

Verwijderd

Hoi,

Ik heb sinds gisteren na de k750, w800i en de w810i eindelijk de k800i! Weer een supertoestel zoals ik al had verwacht. Ik heb alleen een probleempje... pc suite word niet ondersteund door Vista :( Ik heb geen pc met XP meer, nu heb ik phoneexplorer gedownload, maar icm zowel de usb kabel als de bluetooth stick werkt het niet... zijn er meer mensen die onder vista werken, of zal ik toch maar teruggaan naar XP :D Ik vind. sync. met outlook zo belangrijk dat ik het serieus overweeg!

Gr
W!lron

• Planet X
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:09
Hoi,

Bij mij werkt Phone Explorer onder Vista zonder problemen met Bluetooth. USB wilde bij mij ook niet werken omdat ik geen drivers had. Ik heb de CD niet geprobeerd trouwens daar staan toch maaar XP drivers op.

• Olic90
Hoe kan ik mijn video camera van de K800i optimaal gebruiken?

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:28
Olic90 schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 16:17:
Hoe kan ik mijn video camera van de K800i optimaal gebruiken?
Lenscover opendoen

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

• Peerke
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Peerke

Connection reset by Peerke

Vergeet hem niet op de video-stand te zetten!

Peerke in action >:)
Modjes in action !!

"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2

• Olic90
Ow, ja dat was ik vergeten..... |:(
Eerst was mijn video camera goed, maar nu komen er allemaal strepen, die er eerder niet waren.
Moet ik de Helpdesk van SE bellen?

• Peerke
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Peerke

Connection reset by Peerke

Olic90 schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 17:08:
[...]

Ow, ja dat was ik vergeten..... |:(
Eerst was mijn video camera goed, maar nu komen er allemaal strepen, die er eerder niet waren.
Moet ik de Helpdesk van SE bellen?
Eerst even updaten via SEUS als hij niet up2date is, anders SE even contacten of langs een service-center gaan..

Peerke in action >:)
Modjes in action !!

"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2

• Olic90
Peerke schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 18:00:
[...]

Eerst even updaten via SEUS als hij niet up2date is, anders SE even contacten of langs een service-center gaan..
Het is juist gebeurd nadat ik de nieuwste software(firmware) had geinstalleert.
Ik heb een t-mobile branded k800i, mischien dat het daaraan ligt?
Morgen bel ik de helpdesk van SE dan wel even....

[ Voor 9% gewijzigd door Olic90 op 15-02-2007 19:39 ]

Verwijderd

godver!!

ik moet even mijn gal spugen over mijn rottelefoon + software voor op pc!

als je hem in de usb poort stopt, krijg je 3keuzes
"bestanden overdracht"
"tel modus"
"afdrukken"

ik wilde hem opladen, maar me telefoon wel gebruiken... dus doe telmodus. zo kon ik nog wel gebelt worden.

maar het viel me net op dat een wereld bolletje ging knipperen. helaas was ik toen al 12mb verder...

net op de site van kpn gekeken... 1mb = 10euro...

dus een ochtendje internetten op school... 120euro gvd!

arrrgg!! zonde geld!!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Het wereldbolletje verschijnt niet zomaar, je moet de internet toets vrij lang indrukken voordat de browser start.
Wat ook gebeurd kan zijn is dat PAN in werking is getreden en je pc de internetverbinding via de gsm liet lopen ....
Dit had je kunnen merken aan de extra netwerkverbinding op de pc en de relatieve traagheid t.o.v. wat je normaal hebt, al gaat umts redelijk snel.
Zo te zien heb je flexibel bij Kpn, met een Kpn mobiel abo had je veel minder kosten gehad maar daar is achteraf niks meer aan te doen natuurlijk |:(
Ik zou Kpn bellen en vragen of er misschien iets te regelen valt omdat het per ongeluk gebeurde ...

Verwijderd

ja ik ga nog wel contact opnemen met kpn.
en had voor de rest niet opgelet of er een wereld bolletje verscheen...
en merkte wel dat internet sloom was. maar ze zijn zovaak aan het kloten bij ons op school met internet dat het vaker sloom is... maar kwam geen extra verbinding bij :X

maar verwacht dat er geen regeling te treffen valt bij kpn,... want iedereen zou kunnen zeggen dat het per ongeluk is. maar wie niet waagt.. wie niet wint..

en ach, over poosje is tuurlijk wel humor verhaal om te vertellen :P

en edit: ik heb een abbo van hi. een hi 30 met 225gratis belminuten en 450gratis smsjes. en internet tarief.. duur ;(

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2007 23:52 ]

• MrAngry
Ga ook even naar instellingen -> verbindingen -> USB -> USB internet en zet het uit

Verwijderd

MrAngry schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 23:52:
Ga ook even naar instellingen -> verbindingen -> USB -> USB internet en zet het uit
thnx ga ik METEEN doen ;) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 12:52:
Hoi,

Ik heb sinds gisteren na de k750, w800i en de w810i eindelijk de k800i! Weer een supertoestel zoals ik al had verwacht. Ik heb alleen een probleempje... pc suite word niet ondersteund door Vista :( Ik heb geen pc met XP meer, nu heb ik phoneexplorer gedownload, maar icm zowel de usb kabel als de bluetooth stick werkt het niet... zijn er meer mensen die onder vista werken, of zal ik toch maar teruggaan naar XP :D Ik vind. sync. met outlook zo belangrijk dat ik het serieus overweeg!

Gr
W!lron
Google er even goed op ik heb die OS chek eruit gesloopt en er zijn howtos genoeg te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984

Emiel1984

Made in NL

Het vreemde is dat die bij mij standaard wel uit staat trouwens ;) . Ik ging na jouw verhaal namelijk meteen kijken of hij niet standaard aanstond gezien ik nog niet eerder in dat menu was geweest.

Staat hij bij andere mensen dan wel standaard aan ?

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit werd in Augustus 2006 gemeld.

Door: real-doc
Bekijk myReact van real-docBekijk de gallery van real-docBerichten: 333
Reg. datum: 18 mei 2003
--------------------------------------------------------------------------------
Ik heb een vreemd probleem. Namelijk, wanneer ik gebeld word en de persoon hangt op voordat ik heb opgenomen, zie ik niet dat ik een oproep gemist heb.

Het 'nwe events' menu staat dan wel op mn scherm, alleen het lijstje gemiste oproepen is leeg. Ik heb de firmware update al gedaan, maar ik bleek de nieuwste firmware al te hebben.

Iemand een idee?

======

Is dit probleem inmiddels opgelost met Firmware? Ik heb mijn toestel nu een maand in bezit en inderdaad ik heb precies hetzelfde probleem, wat gewoon erg lastig is. Hoor het graag van jullie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Niet online

schaduw

schaduw

Verwijderd schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 14:06:
Dit werd in Augustus 2006 gemeld.

Door: real-doc
Bekijk myReact van real-docBekijk de gallery van real-docBerichten: 333
Reg. datum: 18 mei 2003
--------------------------------------------------------------------------------
Ik heb een vreemd probleem. Namelijk, wanneer ik gebeld word en de persoon hangt op voordat ik heb opgenomen, zie ik niet dat ik een oproep gemist heb.

Het 'nwe events' menu staat dan wel op mn scherm, alleen het lijstje gemiste oproepen is leeg. Ik heb de firmware update al gedaan, maar ik bleek de nieuwste firmware al te hebben.

Iemand een idee?

======

Is dit probleem inmiddels opgelost met Firmware? Ik heb mijn toestel nu een maand in bezit en inderdaad ik heb precies hetzelfde probleem, wat gewoon erg lastig is. Hoor het graag van jullie!
hierboven staat het probleem + de oplossing al genoemd: alle gesprekslijsten wissen (zie probleem van Garnage)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schaduw schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 14:08:
hierboven staat het probleem + de oplossing al genoemd: alle gesprekslijsten wissen (zie probleem van Garnage)
Ok hartelijk dank, is dit 'n eenmalige actie want ik wil mijn gesprekslijsten wel bewaren eigenlijk.
Ik moet zeker toch een firmware update doen?

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2007 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kheb een vraagje over het alarm.
Die gaat echt zo f***** hard...
Is er een manier om het zachter te zetten? Heb al van alles geprobeerd :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Emiel1984 schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 13:46:
[...]

Het vreemde is dat die bij mij standaard wel uit staat trouwens ;) . Ik ging na jouw verhaal namelijk meteen kijken of hij niet standaard aanstond gezien ik nog niet eerder in dat menu was geweest.

Staat hij bij andere mensen dan wel standaard aan ?
Ik ben er vrij zeker van dat dit standaard bij iedereen uit staat..
Kheb een vraagje over het alarm.
Die gaat echt zo f***** hard...
Is er een manier om het zachter te zetten? Heb al van alles geprobeerd
Welk alarm? Wat heb je geprobeerd?
Weest duijdelyk!

[ Voor 19% gewijzigd door MrAngry op 16-02-2007 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrAngry schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 15:26:
Welk alarm? Wat heb je geprobeerd?
Weest duijdelyk!
Als in --> menu --> Agenda --> Wekkers --> Wekker 1 :)

Volume van beltoon geprobeerd, stille stand etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Emiel1984 & MrAngry

ik weet het alweer.. ik heb um zelf toen ik telefoon net had aangezet. want k dacht dat ik via me pc kon internetten op me telefoon. maar nooit meer uitgezet.... :'( |:(

@ Paulvanalst
ik heb de nieuwste firmupdate gedaan. toen werkte het nog niet. toen heb ik me lijst leeggegooit. en toen werkte het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 23:48
Heb er nu ook 1 :)

Wel de bruine styling

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb daarjuist mijn gsm afgeschakeld van men pc zonder hem uit te werpen.
Hij bleef daarbij constant op een volledig wit scherm steken en dus heb ik hem maar afgesloten.
Maar nu start hij niet meer op. Alleen het rode lichtje onderaan rechts flikkert nog enkele keren wanneer ik hem probeer aan te leggen, maar voor de rest geeft hij geen kik.

Wat kan ik doen? Iemand die een oplossing weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en nu in het nederlands graag?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

probeer hem eens op te laden en dan weer aan te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 16:40:
@ Paulvanalst
ik heb de nieuwste firmupdate gedaan. toen werkte het nog niet. toen heb ik me lijst leeggegooit. en toen werkte het wel.
Garnage, ik heb nu ook mijn lijst leeggegooid. Als dat een eenmalige actie is, is dat natuurlijk super!
Thnx voor de hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Ik kom er net opeens achter dat als ik ga opladen met de echte stroomadapter (niet de usb kabel dus) dat als ik hem in de telefoon steek er een melding verschijnt op de telefoon: "Bezig met opladen. Onbekende batterij".

Kan iemand even kijken of dit ook is bij jouw, ik vind het vaag namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje.

Ik heb altijd een samsung gehad, en als ik die op stil zette, was ie ook helemaal stil als ik gebeld werd, of gesmst. Geen trilalarm dus. Als ik em van stil afhaalde, maakte hij dus wel geluid en trilde hij. Wat nu het probleem is bij mn k800i: Als ik wil dat ie stil is zet ik dus het trilalarm uit, en zet em daarna in stille modus, wat voor mij al 1 actie teveel is. Maar als ik em dan van stille modus afhaal, staat nog steeds het trilalalarm uit. Is het nou echt niet mogelijk om dit te veranderen, dus als ie op stil staat ook helemaal stil zonder trillen, en als ik em weer van stil haal, weer alles compleet, geluid en trillen?

Hoop dat iemand een oplossing weet voor dit volgens mij vrij simpele maar irritante probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Niet online

schaduw

schaduw

Marquez; als je kort op de aan-/uit knop drukt, zijn er 6 profielen waar je uit kunt kiezen. misschien kun je die instellen zoals je wilt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de tip, maar dan heb ik alsnog niets aan het in stille modus zetten. Dan moet ik dus een profiel maken wat helemaal stil is, en ben ik alsnog even bezig voor ie in een stille stand staat. Is er echt geen simpele oplossing? Het is gewoon iets waar ik al 2 jaar aan gewend ben, en het lijkt me zo logisch dat het kan ofzo. Gewoon stil zijn als ie stil moet zijn, en niet trillen met 1 druk op de knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

De enige snelle manier met 1 handeling is een headset erin steken waardoor hij het headset profiel aanneemt :/
Als 2e kan je een vergader profiel kiezen, maar dan ben je iets langer bezig.
Dat trillen ziet ie kennelijk als optie bij stille modus omdat je 'aan indien stil' kan kiezen en niet 'uit indien stil' |:(
Dit is trouwens bij alle SE toestellen het geval, het is niet iets nieuws bij de K800.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Je kan snel van profiel wisselen door de aan en uit knop even in te drukken. Ook zou je van een profiel een snelkoppeling kunnen maken. Dan moet het snel gepiept zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je de wekker zachter kunt zetten?
De wekker die in agenda zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Executor16 schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 20:46:
Ik kom er net opeens achter dat als ik ga opladen met de echte stroomadapter (niet de usb kabel dus) dat als ik hem in de telefoon steek er een melding verschijnt op de telefoon: "Bezig met opladen. Onbekende batterij".

Kan iemand even kijken of dit ook is bij jouw, ik vind het vaag namelijk.
kan niemand dit even snel checken in 5 seconden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Niet online

schaduw

schaduw

Executor16 schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 12:51:
[...]kan niemand dit even snel checken in 5 seconden?
ik zie niets over een onbekende batterij. Als de telefoon aan staat en ik ga laden, zie ik 'snelladen'. Als de telefoon uit staat en ik de lader aansluit, staat er alleen 'bezig met opladen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Executor16 schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 12:51:
[...]

kan niemand dit even snel checken in 5 seconden?
De mijne zegt 'snelladen' als ik de adapter erin doe.
Kennelijk herkent ie je batterij niet en gaat hij hem 'normaal' laden i.p.v. snel :/
Als dit een originele batterij is dan is het niet goed, misschien ff batterij eruit en erin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Verwijderd schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 12:14:
Weet iemand hoe je de wekker zachter kunt zetten?
De wekker die in agenda zit...
Ik heb het ook even geprobeerd, maar de beste oplossing lijkt me om een zachtere wekkertoon te programmeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dacht ik al...
Dan maar ff met een MP3tje gaan knutselen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een stomme vraag mis...

Kan dat operator logo uit? Heb hiervoor altijd samsung gehad en daar kon het wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:43
Verwijderd schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 18:24:
Nog een stomme vraag mis...

Kan dat operator logo uit? Heb hiervoor altijd samsung gehad en daar kon het wel...
Volgens mij niet,. had dat ook graag gewild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmm is beetje minder dan...
Ziet er namelijk veel strakker uit zonder dat logo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Me vriendin heeft deze vandaag gehaald en nu zat ik meteen te spelen met dit mooie toestelletje. Ik wil echter graag geheugen toevoegen maar krijg dat M2 slot niet open. Ik wil hem ook niet meteen slopen maar heeft iemand een tipje voor me over het hoe en waarom? Thanx :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doctor Yes
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-09 18:56
Verwijderd schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 19:32:
Me vriendin heeft deze vandaag gehaald en nu zat ik meteen te spelen met dit mooie toestelletje. Ik wil echter graag geheugen toevoegen maar krijg dat M2 slot niet open. Ik wil hem ook niet meteen slopen maar heeft iemand een tipje voor me over het hoe en waarom? Thanx :D
Gewoon met de nagel (van je vriendin) in de uitsparing gaan en dan naar buiten trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Aan de onderkant (gewone telefoonstand) een pen tussenschuiven en hij schiet open. Inderdaad hij zit lekker strak. Hij gaat dus naar boven open!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank @ Doctor Yes en Red :) Me vrouwtje is er blij mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Speedy-Andre schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 12:57:
[...]

De mijne zegt 'snelladen' als ik de adapter erin doe.
Kennelijk herkent ie je batterij niet en gaat hij hem 'normaal' laden i.p.v. snel :/
Als dit een originele batterij is dan is het niet goed, misschien ff batterij eruit en erin?
Oke duidelijk is er iets niet goed dan.. Ik laat de batterij nu even 5 minuten eruit liggen en dan nog is kijken wat er gebeurd :/ Het is gewoon een orginele batterij. heb het toestel nog geen maand denk ik.
Pagina: 1 ... 4 ... 24 Laatste

Let op:
Weet je 100% zeker dat hetgeen je nu wil gaan posten waarde heeft? Post met mate; kwaliteit staat boven kwantiteit.