Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb net nieuwste software gedownload van de SE site. Heb ook een schone windows xp installatie met alle updates. Zodra ik PC Suite nu opstart krijg ik een error:

In CAPI_Worker Module is een fout opgetreden en moet worden afsgesloten.

Echt irritant dit.. Iemand die dit probleem kent of een oplossing ervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:28

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Die error is van de SE software, wat ik kon vinden was een melding van een paar jaar oud.
Gebruik je pcsuite van de cd of de nieuwste van de SE website :?
Misschien heeft ie ook nog last van een oude of ontbrekende flash driver.

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-03 13:50

D467

[M]

Echt bale dat hij als de telefoon uitstaat geen smsberichten kan ontvangen... mijn vorige (veeel goedkopere) Siemens kon dat wel :/

Of heeft dat met de provider te maken? Heb nu Hi (Kpn) had ervoor (op mijn oude Siemens) orange.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
D467 schreef op zondag 18 februari 2007 @ 18:04:
Echt bale dat hij als de telefoon uitstaat geen smsberichten kan ontvangen... mijn vorige (veeel goedkopere) Siemens kon dat wel :/

Of heeft dat met de provider te maken? Heb nu Hi (Kpn) had ervoor (op mijn oude Siemens) orange.....
Euh, ik denk dat er geen een telefoon is die smsjes kan ontvangen als ie uit staat??

Zodra ie aan gaat echter zal ie wel de smsjes ontvangen die zijn verstuurd in de uit-periode!

Na wat gebel met Sony (2x toegezegd terug te bellen) en Orange heb ik nog steeds geen gratis M2 - heb mijn tel gekocht op 30 januari.. :X
Volgens de Orange shop konden ze geen nieuwe bon uitdraaien ivm een nieuwe actie ofzo die liep met de K800i, maar volgens de klantenservice zou het wel moeten kunnen maar moest ik toch echt langs de winkel en die even de klantenservice laten bellen ivm toestemming... Vandeweek nog maar eens proberen! Toch weer €40...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

dog4life schreef op zondag 18 februari 2007 @ 18:41:
[...]

Euh, ik denk dat er geen een telefoon is die smsjes kan ontvangen als ie uit staat??

Zodra ie aan gaat echter zal ie wel de smsjes ontvangen die zijn verstuurd in de uit-periode!
Dat gebeurt ook niet, en ik weet 100% zeker dat er een aantal smsjes zijn verstuurd naar mijn nummer....

Ondersteund ''Hi'' dat soms niet? :|

[ Voor 3% gewijzigd door D467 op 18-02-2007 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15:12

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Mensen, vraagje....
Is het mogelijk om laden via usb uit te schakelen?
Lijkt me niet echt goed voor de accu van die korte laadcyclussen. :/

Heb een branded vodafone k800i, kan ik gewoon een firmware update doen?

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Laden via usb kan je niet uitschakelen maar met de gebruikte batterij is kort opladen geen probleem.
Volledig ontladen is niet goed voor deze batterij dus voorkom dat ie in het rood komt.
Firmware updaten moet via Vodafone om dat ze de nieuwe firmware eerst naar eigen inzicht moeten vershitteren, dit duurt meestal erg lang (is prio 0).

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Harmen schreef op zondag 18 februari 2007 @ 22:03:
Mensen, vraagje....
Is het mogelijk om laden via usb uit te schakelen?
Lijkt me niet echt goed voor de accu van die korte laadcyclussen. :/

Heb een branded vodafone k800i, kan ik gewoon een firmware update doen?
Je kan het opladen via de usb uitschakelen in het service menu.
In de OP (openings post) onder het kopje "overig" kan je vinden hoe je in het service menu komt.

Onder het kopje "service settings" kan je usb charging op OFF zetten.

[ Voor 6% gewijzigd door Chris.nl op 19-02-2007 02:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D467 schreef op zondag 18 februari 2007 @ 19:07:
[...]

Dat gebeurt ook niet, en ik weet 100% zeker dat er een aantal smsjes zijn verstuurd naar mijn nummer....

Ondersteund ''Hi'' dat soms niet? :|
Onzin, ik heb ook Hi, en als mijn telefoon k800i uit heeft gestaan, en ik zet em na een paar uur weer aan, dan krijg ik binnen zo'n 10 minuten wel alles binnen aan smsjes wat er tijdens de uit-periode is verstuurd. Soms duurt het alleen eventjes voor het binnenkomt. Wat bij mij soms helpt (volgens mij is het psychisch) om even "saldo" te smsen naar 1244, vaak krijg ik dan tegelijk met mn saldo, ook mn smsjes binnen die daarvoor verstuurd zijn. Het zou dus niet aan je telefoon of aan hi moeten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Chris.nl schreef op maandag 19 februari 2007 @ 01:57:
[...]

Je kan het opladen via de usb uitschakelen in het service menu.

Onder het kopje "service settings" kan je usb charging op OFF zetten.
Ik heb het nog niet nodig gehad maar het kan dus toch :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte_NL
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-09 10:56
Verwijderd schreef op maandag 19 februari 2007 @ 07:25:
[...]

Onzin, ik heb ook Hi, en als mijn telefoon k800i uit heeft gestaan, en ik zet em na een paar uur weer aan, dan krijg ik binnen zo'n 10 minuten wel alles binnen aan smsjes wat er tijdens de uit-periode is verstuurd. Soms duurt het alleen eventjes voor het binnenkomt. Wat bij mij soms helpt (volgens mij is het psychisch) om even "saldo" te smsen naar 1244, vaak krijg ik dan tegelijk met mn saldo, ook mn smsjes binnen die daarvoor verstuurd zijn. Het zou dus niet aan je telefoon of aan hi moeten liggen.
Ik krijg dus vaak gewoon geen reactie op het "saldo" smsje. Als ik het tijdens kantooruren verstuur krijg ik nooit meer een reactie (ook niet met een flinke vertraging wat eerder wel het geval was). 's avonds is het geen probleem.
Iemand anders daar ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 12:38
Weet iemand toevallig al meer over deze actie:Aanbieding Sony-Ericsson 1GB MS Micro?

Ik zag hem zojuist staan, en ik ga op 14 maart deze telefoon halen, gratis bij abo, dus daarom de vraag of dit dan ook werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Vandaag stopte het linker oordopje van m'n hpm-70 ermee (speelde heel zacht) dus ik dacht dat ie kapot was ;(
Toen ik hem eens beter bekeek zag ik dat het filtertje vol troep zat, dit heb ik eraf gewreven en het filtertje werd (weer) zwart van kleur. Toen ff getest en ja hoor, hij speelt weer prima :*)
Het filtertje ligt in een schachtje en hij kan er uit als je hem voorzichtig los trekt met een pincet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

TranceSetter schreef op maandag 19 februari 2007 @ 20:16:
Weet iemand toevallig al meer over deze actie:Aanbieding Sony-Ericsson 1GB MS Micro?

Ik zag hem zojuist staan, en ik ga op 14 maart deze telefoon halen, gratis bij abo, dus daarom de vraag of dit dan ook werkt?
Als je de voorwaarden had gelezen... :z
Actie is geldig tot eind maart....

* Harmen doet morgen de bon op de bus.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Laatst online: 12-09 12:38
Harmen schreef op maandag 19 februari 2007 @ 22:12:
[...]

Als je de voorwaarden had gelezen... :z
Actie is geldig tot eind maart....

* Harmen doet morgen de bon op de bus.
Heb ik gedaan. Als ik hem op 14 maart koop dan zou die nog geldig zijn. Ik twijfelde echter omdat het misschien alleen voor los gekochte toestellen ging (dus zonder abo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmeah
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-03 13:17
Ik heb net de firmware update gedaan, en nu heb ik alleen nog maar de engelse taal als taal voor de telefoon. De keuze om naar Nederlands terug te gaan is (dus) ook niet aanwezig bij de settings. Zijn er ergens languagefiles om te downloaden of iets dergelijks, dat de taal weer nederlands is? Erg irritant probleem, niet zozeer omdat ik geen Engels kan maar meer omdat ik aan Nederlandse instellingen gewend was.

(update was in eerste instantie overigens vastgelopen, waarna het opnieuw gedaan moest worden, en waarna de telefoon heel vreemd deed met oplichten van het schermpje, na nog een keer de update uitgevoerd te hebben lijkt hij weer normaal te doen, maar taal is nog steeds Engels)

[ Voor 12% gewijzigd door Timmeah op 20-02-2007 01:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timmeah schreef op maandag 19 februari 2007 @ 23:57:
Ik heb net de firmware update gedaan, en nu heb ik alleen nog maar de engelse taal als taal voor de telefoon. De keuze om naar Nederlands terug te gaan is (dus) ook niet aanwezig bij de settings. [/i]
dit stond in het begin van het topic vermeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Laatst online: 00:48

Rio

Ik heb al een boek

Ik heb net de firmware update gedaan, en nu heb ik alleen nog maar de engelse taal als taal voor de telefoon. De keuze om naar Nederlands terug te gaan is (dus) ook niet aanwezig bij de settings. Zijn er ergens languagefiles om te downloaden of iets dergelijks, dat de taal weer nederlands is? Erg irritant probleem, niet zozeer omdat ik geen Engels kan maar meer omdat ik aan Nederlandse instellingen gewend was.

(update was in eerste instantie overigens vastgelopen, waarna het opnieuw gedaan moest worden, en waarna de telefoon heel vreemd deed met oplichten van het schermpje, na nog een keer de update uitgevoerd te hebben lijkt hij weer normaal te doen, maar taal is nog steeds Engels)
Heb ik ook last van. Wees blij dat je verlichting nog werkt :-)
Maar de Nederlandse taal krijgen we (hopelijk) bij de volgende update weer terug. Tot die tijd zullen we het in het Engels moeten zien te redden. Je hoeft SE ook niet te mailen, want die helpen je ook niet, die sturen je door naar een Service Point waar ze volgens mij niks anders kunnen doen dat wat je zelf kunt via SEUS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Heb ik ook ooit een keer gehad.

Bij was de oplossing destijds om het toestel een paar keer terug te zetten naar fabrieksinstellingen en daarna opnieuw te flashen met SEUS. Ik weet niet of dat met de K800i ook mogelijk is en of het met de huidige SEUS werkt, maar bij mij was dat vroeger de oplossing.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gajescheren
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 08:29
Ik kan sinds kort ook de K800i debranden en flash repareren (bij geen Nederlands taal meer e.d.).

Zelf heb ik mijn K800i van Orange ook debranded. Nu heb ik onder andere weer de optie "verstuur naar blog" bij de foto's. Simlockvrij maken kan (nog) NIET.

Het is dus mogelijk de toestellen te repareren door middel van een reflash.

[ Voor 12% gewijzigd door Gajescheren op 20-02-2007 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Verwijderd schreef op maandag 19 februari 2007 @ 07:25:
[...]

Klopt na een tijd wachten kwam er toch wat binnen :9
Alleen wel jammer dat je dan de datum ziet wanneer je het binnenhaald :'(

Dat ligt toch echt aan de telefoon of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
D467 schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 17:53:
[...]

Nee hoor ik heb hier echt nog nooit last van gehad met geen enkele telefoon of provider. Volgens mij is dit echt een probleem bij jou provider ofzo :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Internet via Bleutooth krijg ik niet aan de gang.
Opera op de telefoon zetten is geen probleem.
Als ik heb wil starten via "DeviceExplorer" start ie en wordt een netwerktest gedaan.
Op 50% van die test blijft ie steken, paar minuten geeft ie een connection error.
Iemand een idee, heb alles ingesteld volgens de intstructies op de startpagina.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaz88
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 29-06 23:42
D467 schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 17:53:
[...]

Ik krijg smsjes die verstuurd zijn terwijl mn telefoon uit was ook gewoon binnen. Soms idd met behulp van het "saldo"-trucje.

Waar ik met Hi ook last van heb is dat als ik het "Saldo"-smsje stuur, ik of helemaal geen reactie krijg (wat vaker voorkomt) of pas heel laat..

Hoort niet volgens mij :/

De telefoon zelf is wel helemaal top! Heb alleen nog maar niet de update van begin januari geinstalleerd, als ik de ervaringen hier zo lees.
Is er eigenlijk wel iemand die WEL een goede ervaring heeft met de nieuwste update? Dus nog gewoon met nederlandse menu's, niet-vast-lopende gallery's, enz enz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gajescheren
Ik heb geen problemen met de volgende firmware:

R1JC002

Improvements
- Updated Java engine

Bug fixes
- Video preview no longer crashes the phone

Maar deze staat nog niet op SEUS, wel op FOTA.

Ik heb eerst met SEUS geupgrade naar R1GB001, toen met FOTA naar R1JC002.

[ Voor 29% gewijzigd door Gajescheren op 21-02-2007 07:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Harmen schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 18:44:
Internet via Bleutooth krijg ik niet aan de gang.
Opera op de telefoon zetten is geen probleem.
Als ik heb wil starten via "DeviceExplorer" start ie en wordt een netwerktest gedaan.
Op 50% van die test blijft ie steken, paar minuten geeft ie een connection error.
Iemand een idee, heb alles ingesteld volgens de intstructies op de startpagina.
Als de netwerktest met grps wel lukt, dan werkt het met bluetooth daarna ook, althans zo ging het bij mij 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Gajescheren schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 21:12:
Ik heb geen problemen met de volgende firmware:

R1JC002
- Released on Wotan on 29/1/07

Improvements
- Updated Java engine

Bug fixes
- Video preview no longer crashes the phone

Maar deze staat nog niet op SEUS, wel op FOTA.

Ik heb eerst met SEUS geupgrade naar R1GB001, toen met FOTA naar R1JC002.
Fijn voor je, maar het blijft een illegale manier van updaten die hier niet besproken hoort te worden.

Ik heb toevallig net via de updateservice van de k800i zelf, geupdate naar versie R1JC002 (op seus was ie nog niet beschikbaar) ik verwacht dat in de loop van de dag versie R1JC002 ook via SEUS binnen te halen vast (scheelt weer 2,6 mb data-verkeer via de provider)

:z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het probleem dat mijn gesprekkenlijst na enige tijd volloopt, en de gesprekken die hierna komen niet meer geregistreerd worden. Heeft iemand anders dit probleem ook, en misschien zelfs een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 12:42:
Ik heb het probleem dat mijn gesprekkenlijst na enige tijd volloopt, en de gesprekken die hierna komen niet meer geregistreerd worden. Heeft iemand anders dit probleem ook, en misschien zelfs een oplossing?
Nouu dit is al een paar keer voor gekomen in dit forum.Gebruik misschien eens de zoekfunctie? ;)

Gespreklijst resetten,probleem is dan meestal opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullish
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-03-2023

bullish

. . . - - - . . .

Aangezien de k800 nu echt met het grofvuil meegegegeven wordt en ik hem nu wel zat ben; Weet iemand al iets over de opvolger en dan bedoel ik niet de rest van de k800 serie.

motorola cd920 - Nokia 6210 - SE T610 - K750 - K800 - N95 - N96

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bullish schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 13:44:
Aangezien de k800 nu echt met het grofvuil meegegegeven wordt en ik hem nu wel zat ben; Weet iemand al iets over de opvolger en dan bedoel ik niet de rest van de k800 serie.
Hoezoe ben je hem zat? :/

Wat is google toch een goede uitvinding :) :

http://www.sonyericsson.c...te=pip1&zone=pp&pid=10804

Is de k810I dus niet de k800 serie.Wel de opvolger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na wat stoeien met de demo SPOT (gps progje) probeer ik het toch maar hier.

Hoe zorg je ervoor dat je een bluetooth verbinding krijgt met je gps muis? :(

Wat ik dus heb gedaan is. De demo van SPOT geinstalleerd. Bluetooth muis aangezet. Bluetooth op k800 aangezet + mijn apparaten toevoegen BT GPS + toegangscode 0000. Muis dus toegevoegd maar kan geen services vinden. Dacht zal wel goed zijn want dat doet het java progje. Maar dus niet echt verbonden.

SPOT opgestart > settings > location provider selection > bluetooth gps
maar dan doet hij niks. Kan zo vaak als ik wil op kiezen drukken maar verder gebeurt er niks en kan ook niet terug naar hoofdmenu. :/

Nou de vraag is wat doe ik verkeerd want zal ergens wel iets grof fout doen. Kan soms een ontzettende n00b zijn ;)

ps nog 1 klein vraagje. Hoe zorg je ervoor de de foto's doorgenummerd worden ook al heb je ze eraf gehaald dus dat je op een gegeven moment dsc099342 krijgt ipv steeds weer dsc000001?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09 21:06
Ik heb een probleem. Als ik een foto wil maken loopt mijn toestel vast. Ik heb de masterrest gedaan, maar dat werkt niet. Hij doet alleen maar minder. Eerst ging het rode licht nog branden en dan liep hij vast, maar na de masterrest doet hij dat ook niet meer. Eergister waren ook al 3 toetsen uitgevallen, maar die doen het opeens weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Sinds dinsdag in huis:

Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/images/0/12554.jpg

Bij Bol.com is ie €29,95 :)

Een bluetooth koptelefoon die prima werkt met de K800, je kan het volume regelen, muziekspeler starten/stoppen en nummers skippen met de knopjes :9
In reviews lees ik dat de nekband soms breekt als je hem te ver spant, dus ff opletten ;)
Verder goede geluidskwaliteit en 2 jaar garantie.
Als je gebeld wordt dan kan je uiteraard niet spreken met dit ding, dus ff instellen dat gesprekken niet naar deze headset gaan.

[ Voor 10% gewijzigd door Speedy-Andre op 21-02-2007 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Mooi speeltje voor die prijs! Ik heb zelf de jabra die doet hetzelfde, en daarmee kan je wel gebeld worden en oproepen starten via voicedailing. Maar kost dan ook een stuk meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 13:33
Chris.nl schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 03:19:
[...]

Fijn voor je, maar het blijft een illegale manier van updaten die hier niet besproken hoort te worden.

Ik heb toevallig net via de updateservice van de k800i zelf, geupdate naar versie R1JC002 (op seus was ie nog niet beschikbaar) ik verwacht dat in de loop van de dag versie R1JC002 ook via SEUS binnen te halen vast (scheelt weer 2,6 mb data-verkeer via de provider)

:z
Heb net ook een update gedraait via umts en dat ging goed. Ik heb de vorige overgeslagen vanwege de bekende problemen hiermee. Deze doet het tot nu toe prima!
Bij mij was het trouwens ~3,4mb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Scidd0w schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 23:21:
[...]

Heb net ook een update gedraait via umts en dat ging goed. Ik heb de vorige overgeslagen vanwege de bekende problemen hiermee. Deze doet het tot nu toe prima!
Bij mij was het trouwens ~3,4mb ;)
Oe ~3,4 dan had ik het verkeerd onthouden... :P
'k ben ook prima te spreken over de R1JC002 versie, de video thumbnail preview doet nu wat ie hoort te doen, ook bij hoge kwaliteit video's.
Wel maf dat ie al enkele dagen beschikbaar is via de update functie van de telefoon zelf maar, zover ik weet, nog niet via SEUS.
Chris.nl schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 03:19:
[...]
Excuus, Gajescheren was wel hypocriet van me om daar zo op te reageren.
Eerder in dit topic was ik wel blij te horen dat er al een nieuwe versie op wotan beschibaar was... (omdat ie dan later ook op SEUS beschikbaar is). Die opmerking van me was dus nergens voor nodig... En zie onderstaand bericht dat ik eigenlijk helemaal niet weet wat FOTA is :P

[ Voor 31% gewijzigd door Chris.nl op 21-02-2007 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Ik probeer het ook al een paar keer via FOTA, maar krijg na bevestigen dat ik wil doorgaan (hij geeft trouwens 2,6mb aan) steeds de medling 'could not download update'. Vaag, internetten etc gaat verder prima...

Is trouwens idd nog niet via SEUS beschikbaar, vanmiddag nog geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Rio schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 23:39:
Ik probeer het ook al een paar keer via FOTA, maar krijg na bevestigen dat ik wil doorgaan (hij geeft trouwens 2,6mb aan) steeds de medling 'could not download update'. Vaag, internetten etc gaat verder prima...

Is trouwens idd nog niet via SEUS beschikbaar, vanmiddag nog geprobeerd.
Is FOTA dan de updatefunctie van de k800i zelf? Noemen ze dat zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Chris.nl schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 23:19:
[...]

Mooi speeltje voor die prijs! Ik heb zelf de jabra die doet hetzelfde, en daarmee kan je wel gebeld worden en oproepen starten via voicedailing. Maar kost dan ook een stuk meer.
Die lijkt er wel een beetje op, maar hij ziet er wel groot uit :X
Bij de Logitech zit een bluetooth zendertje die je in een 3,5mm jack kan steken, dus hij is lekker universeel (ook voor je stereo set of portable radio/mp3 ;))
Met een net-adaptor kan je de hoofdtelefoon en het zendertje tegelijk opladen :)
Mijn Kpn locked K800 vindt trouwens geen update via umts :/

[ Voor 4% gewijzigd door Speedy-Andre op 21-02-2007 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
zat nog effe wat te zoeken voor m'n k800i,

kwam ik opeens dit tegen:

http://youtube.com/watch?v=cQgVwG23Krw

:/

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Tja, imbecielen mogen ook filmpjes posten natuurlijk 8)7

• Chris.nl
  • Niet online
Speedy-Andre schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 23:55:
Die lijkt er wel een beetje op, maar hij ziet er wel groot uit :X
Tjah, smaken verschillen :P
'k Had um ivm de afbeelding idd ook in de winkel opgezet voordat ik um kocht, maar vind het prima te doen.
Executor16 schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 23:57:
zat nog effe wat te zoeken voor m'n k800i,

kwam ik opeens dit tegen:

http://youtube.com/watch?v=cQgVwG23Krw

:/
En dan bedanken ze SE ook nog voor het leveren van de telefoon, ik kan moeilijk geloven dat ze aan dat soort geintjes meewerken...

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Chris.nl schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 23:47:
[...]

Is FOTA dan de updatefunctie van de k800i zelf? Noemen ze dat zo?
Ja, dat bedoel ik. Hoewel het eigenlijk een algemene afkorting is van Red Band Software (staat voor Firmware-Over-The-Air).

• Gajescheren
Chris.nl schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 23:32:
Excuus, Gajescheren was wel hypocriet van me om daar zo op te reageren.
Eerder in dit topic was ik wel blij te horen dat er al een nieuwe versie op wotan beschibaar was... (omdat ie dan later ook op SEUS beschikbaar is). Die opmerking van me was dus nergens voor nodig... En zie onderstaand bericht dat ik eigenlijk helemaal niet weet wat FOTA is :P
No problem hoor, FOTA staat hierboven beschreven, is dus de updatefunctie van de phone zelf ;)

Verwijderd

Ik wil over een maand of anderhalf toch een SE k800i kopen met 1gb geheugenkaart, maar wat zijn de gebruikerservaringen met dit toestel??? Ik wil dit toch even checken voor ik hem koop. Voor zover ik heb gelezen is zonder updaten dat de gsm het goed doet...

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-09 12:01

Emiel1984

Made in NL

Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 16:35:
........wat zijn de gebruikerservaringen met dit toestel??? ...
Alle gebruikerservaringen zijn toch terug te lezen :? :+ Wat wil je nu precies meer weten ? Over het updaten, alleen de laatste update was niet super.. Zoals je kan lezen zijn de problemen de wereld alweer uit met de update die eraan begint te komen. Ik vind de firmware updates wel een meerwaarde geven.

[LTS][MTS][HTS]

• Borix
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-08 14:47
Speedy-Andre schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 22:12:
Sinds dinsdag in huis:

[afbeelding]

Bij Bol.com is ie €29,95 :)

Een bluetooth koptelefoon die prima werkt met de K800, je kan het volume regelen, muziekspeler starten/stoppen en nummers skippen met de knopjes :9
In reviews lees ik dat de nekband soms breekt als je hem te ver spant, dus ff opletten ;)
Verder goede geluidskwaliteit en 2 jaar garantie.
Als je gebeld wordt dan kan je uiteraard niet spreken met dit ding, dus ff instellen dat gesprekken niet naar deze headset gaan.
met een oplader erbij voor de headset? en zit er ook zo'n kastje bij voor normale mp3 spelers?

Verwijderd

Emiel1984 schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 16:52:
[...]

Alle gebruikerservaringen zijn toch terug te lezen :? :+ Wat wil je nu precies meer weten ? Over het updaten, alleen de laatste update was niet super.. Zoals je kan lezen zijn de problemen de wereld alweer uit met de update die eraan begint te komen. Ik vind de firmware updates wel een meerwaarde geven.
In welk deel is dit dan terug te lezen hoe het bevalt veel problemen enz.???
Waar is dit dan terug te vinden volgens jou???

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2007 18:33 ]

• D467

D467

[M]

Kaz88 schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 20:57:
[...]

Ik krijg smsjes die verstuurd zijn terwijl mn telefoon uit was ook gewoon binnen. Soms idd met behulp van het "saldo"-trucje.

Waar ik met Hi ook last van heb is dat als ik het "Saldo"-smsje stuur, ik of helemaal geen reactie krijg (wat vaker voorkomt) of pas heel laat..

Hoort niet volgens mij :/

De telefoon zelf is wel helemaal top! Heb alleen nog maar niet de update van begin januari geinstalleerd, als ik de ervaringen hier zo lees.
Is er eigenlijk wel iemand die WEL een goede ervaring heeft met de nieuwste update? Dus nog gewoon met nederlandse menu's, niet-vast-lopende gallery's, enz enz?
Nummer ligt er vaak uit....

Maar heb je als je smsjes ophaald (nadat hij een tijd heeft uitgestaan) dat je dan de datum + tijd ziet wanneer je ze hebt opgehaald of wanneer ze zijn verzonden? O-)

Verwijderd

Bij mij komen de saldo smsjes van HI ook vrij vaak niet aan, en idd ook niet met vertraging. Soms stuur ik het dan maar drie keer achter elkaar, en heel soms komt er dan alsnog 1 maal een reactie ofzo, en soms helemaal niet. Ik zal eens opletten hoe het zit met de tijd en datum van berichten nadat m'n telefoon uit heeft gestaan.

• brrrt
  • Laatst online: 12-09 20:43
D467 schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 18:47:
[...]
Maar heb je als je smsjes ophaald (nadat hij een tijd heeft uitgestaan) dat je dan de datum + tijd ziet wanneer je ze hebt opgehaald of wanneer ze zijn verzonden? O-)
bij mij is het probleem er ook hoor, dat ik smsjes krijg als ik m'n telefoon weer aanzet. De tijd/datum van wanneer ik het smsje binnenhaal (dus wanneer m'n telefoon aangaat) krijg ik dan boven 't smsje te zien, en niet de tijd dat het verzonden is naar mij...
Beetje balen, ik denk dat het aan HI ligt, omdat ik dat ook met mijn vorige telefoon had.

Gelukkig voor mij dat ik m'n telefoon bijna nooit uit heb staan O-)

Bij mij komen overigens ook m'n "saldo" smsjes vaak niet terug. Ik heb misschien een slagingspercentage van 25%, wanneer ik het "saldo" smsje stuur naar 1244.

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Borix schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 17:43:
[...]

met een oplader erbij voor de headset? en zit er ook zo'n kastje bij voor normale mp3 spelers?
Ja en ja :)
Oplader heeft 2 connectors, 1 voor de headset en een voor het kastje.
Bij mij zat er ook nog een kort 3,5mm jack verlengsnoertje bij voor op het kastje omdat mijn ipod uitvoering anders niet past op een ander apparaat.

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 11:43

PowerFlower

être diable et jouer fleur

OK, dit probleem zal vast al eens voorbij gekomen zijn, maar ik kan het niet vinden ;)
Ik had mijn K800 bij Belcompany gehaald, zodat ik hem al een paar maandjes in gebruik had voor ik overschakelde op Vodafone. Sinds die tijd klinkt mijn telefoon alsof de speakertjes opgeblazen zijn :( Met het afspelen van muziek lijkt er niets aan de hand te zijn, alleen gesprekken klinken gewoon snerpend piepend. Iemand enig idee waar dat aan kan liggen?

Verwijderd

brrrt schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 20:21:
[...]

bij mij is het probleem er ook hoor, dat ik smsjes krijg als ik m'n telefoon weer aanzet. De tijd/datum van wanneer ik het smsje binnenhaal (dus wanneer m'n telefoon aangaat) krijg ik dan boven 't smsje te zien, en niet de tijd dat het verzonden is naar mij...
Beetje balen, ik denk dat het aan HI ligt, omdat ik dat ook met mijn vorige telefoon had.
Komt dit niet doordat de smsjes 'in de lucht' blijven hangen, en om de zoveel tijd blijven pushen tot ze je telefoon binnen kunnen komen (als je telefoon weer aangaat dus). En de tijd die je dan ziet staan is het moment dat je smsje dus binnenkomt. Werkt dit niet bij alle providers zo? Het lijkt me niet dat zo'n grote telecomprovider met zo'n belachelijke uitzondering zou komen. Volgens mij is dit normaal hoor, maar weet het niet helemaal zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
even dit: heb ook dit schatje en ze is heerlijk :P

serieus: is er nog een kans dat we een firmware update zien die de videoopname kwaliteit wat opkrikt?
Dat is namelijk mijn enige puntje van kritiek op deze, in mijn ogen, schitterende telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peerke
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Peerke

Connection reset by Peerke

Ok, sinds mijn upgrade naar de firmware R1GB001, heb ik een raar probleem:

Mijn ouders wonen op het grensgebied van outdoor/indoor UMTS: Buiten heb ik UMTS-ontvangst, binnen in hun huis niet. Voorheen had ik nergens last van, maar sinds ik mijn toestel geupgrade heb, blijft hij langer aan het UMTS-net kleven, waardoor mijn signaal binnenshuis erg zwak is. Zonder UMTS is het ontvangst gewoon 80% binnen.. Ik kwma er vanavond achter, omdat ik weer 2 gesprekken gemist had, zonder dat m'n telefoon over was gegaan... :S

Herkent iemand dit probleem, en durft iemand te zeggen of dit verder getweaked is in de nieuwste firmware? Ik heb namelijk weinig zin om UMTS uit te zetten, want KPN gaat in Q1-2007 in het achterliggende gebied UMTS activeren, dus dan is mijn probleem opgelost.

(Voor detail: Afstand tot UMTS-mast is zo'n 1500 meter, afstand tot de eerstvolgende normale GSM-mast is zo'n 2000 meter).

Peerke in action >:)
Modjes in action !!

"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Ik kwam nu ergens dit tegen dat de 2GB M2 al te koop is? :*) (prijs 59 €)
De Memory Stick Micro M2 van Sandisk is gemaakt voor ultracompacte en multifunctionele mobiele telefoons. Vier maal kleiner dan de normale Memory Stick Pro Duo. Met de meegeleverde adapter past de kaart ook in een Memory Stick Pro Duoslot.
Afbeeldingslocatie: http://file04.uploaddump.nl/thumbs/kkmeeedadwqoq-imbs6f.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984

Emiel1984

Made in NL

D467 schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 11:23:
Ik kwam nu ergens dit tegen dat de 2GB M2 al te koop is? :*) (prijs 59 €)
[...]
[afbeelding]
Bron\ link ?? :+

Heb al een BRON GEVONDEN maar daar is hij toch echt veel duurder :p

Edit2:
Weet iemand of de allerlaatste update inmiddels al op SEUS staat , voordat ik hem weer update naar de voorgaande versie .... ;)

---------------------------------------------------------------------------------
@hellrocker5

Terug gevonden in dit topic en dit zijn er maar 3....
Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 08:21:
Ik heb deze telefoon nu een half jaartje, en ben er nog steeds zeer tevreden mee! Geweldige camera en heerlijke bediening :)
Hitman666 schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 10:28:
Ik heb mijn telefoon helaas terug moeten brengen naar BelCompany omdat de speaker het had begeven. Ik moet er waarschijnlijk nog 3 weken op wachten ook voor hij gerepareerd is ;( Zijn er meer mensen die hun telefoon hebben moeten terug brengen ivm een kapotte speaker?
Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 23:10:
Hoi,

Ik heb zojuist m'n K800i opgehaald. Ik verwachtte heel veel van de flits maar als ik het vergelijk met de K750i is het niet bepaald een vooruitgang. De hoeveelheid licht die eruit komt is een stuk minder, maar dat is nog niet eens het ergste. Als ik met de K800i een foto maak en daarbij de flits gebruik is het maar afwachten of de flits 'op tijd' is. Sommige foto's zijn bijna pikdonker en andere foto's (10 seconden later genomen met op exact hetzelfde punt gefocust) zijn prima. Het lijkt wel alsof de flitser niet op hetzelfde moment afgaat.. Is dit een sw-probleem? Mijn telefoon heeft de R1CF001 versie en is van 06W36 (ook al best oud eigenlijk, maar goed)

Heeft iemand ervaring met dit te vroeg/te laat flitsen?

[ Voor 83% gewijzigd door Emiel1984 op 23-02-2007 14:27 ]

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Laatst online: 13-09 21:06
Is er een mogelijkheid om zelf de software eropnieuw op te zetten? Bij mij loopt hij vast als ik een foto wil maken, maar als ik een filmpje wil maken doet hij het gewoon. Ik denk dat het aan de software ligt, maar ik heb geen zin hem op te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Moreno schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 17:45:
Is er een mogelijkheid om zelf de software eropnieuw op te zetten? Bij mij loopt hij vast als ik een foto wil maken, maar als ik een filmpje wil maken doet hij het gewoon. Ik denk dat het aan de software ligt, maar ik heb geen zin hem op te sturen.
Je kan een master-reset proberen, of updaten via SEUS (firmware opnieuw flashen) gewoon doorklikken als je de waarschuwing krijgt dat de firmware niet nieuwer is dan de huidige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn K800i is helaas overleden. Hij was vier en ik dacht laat ik hem in de wasmachine doen, nee per ongeluk mee gewassen. Toch nog 347 euro van verzekering terug gehad, gekocht in juli gratis bij abbo.

Ga nu weer de k800i kopen los hij beviel me zeer goed en zie geen betere tot 400euro dus word het weer dezelfde.

Maarja ik heb hem maar eens uit elkaar geschoerft om te kijken hoe hij eruit zag:

Afbeeldingslocatie: http://img105.imageshack.us/img105/3724/img1876ah5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img337.imageshack.us/img337/5074/img1877nj0.jpg
Alle onderdeeltjes bij elkaar

Afbeeldingslocatie: http://img357.imageshack.us/img357/3662/img1879wg1.jpg
Camera met kras :(

Afbeeldingslocatie: http://img406.imageshack.us/img406/6893/img1881yk5.jpg
Voorkant printplaat

Afbeeldingslocatie: http://img357.imageshack.us/img357/6605/img1883ta7.jpg
Achterkant printplaat

Afbeeldingslocatie: http://img293.imageshack.us/img293/9902/img1884fh2.jpg
Camera op de voorkant

Afbeeldingslocatie: http://img293.imageshack.us/img293/7835/img1885ye4.jpg
Flitser

Afbeeldingslocatie: http://img137.imageshack.us/img137/4007/img1887jw6.jpg
Luidspreker achter en UMTS

Afbeeldingslocatie: http://img19.imageshack.us/img19/7690/img1888am9.jpg
Scherm

Afbeeldingslocatie: http://img341.imageshack.us/img341/4780/img1889lw0.jpg
tobo

Afbeeldingslocatie: http://img341.imageshack.us/img341/4539/img1891xm6.jpg
voorkant printplaat met joystick

Afbeeldingslocatie: http://img525.imageshack.us/img525/1037/img1892oh0.jpg
Achterkant weer wat verder in elkaar

Afbeeldingslocatie: http://img525.imageshack.us/img525/7281/k800i217aw1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img525.imageshack.us/img525/9236/k800i218bn2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img368.imageshack.us/img368/6676/k800i224ce1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img339.imageshack.us/img339/746/k800i232mh8.jpg
Wat ligt hij er vredig bij he :*)

Mocht iemand een onderdeel nodig hebben neem maar contact op, kan ik er misschien nog iemand mee blij maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Laatst online: 24-05 16:25
Ik zie op de HI site de silver edition van de K800i,staat alleen geen prijs bij van een simlockvrije.
Ik weet dat de silver alleen bij primafoonwinkels te koop zijn of Kral of KPN 576 shops maar kan nergens een prijs vinden op internet van die silver,weet iemand die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rooie60 schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 00:35:
Ik zie op de HI site de silver edition van de K800i,staat alleen geen prijs bij van een simlockvrije.
Ik weet dat de silver alleen bij primafoonwinkels te koop zijn of Kral of KPN 576 shops maar kan nergens een prijs vinden op internet van die silver,weet iemand die?
Silver edition is volgens mij enkel te verkrijgen icm HI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Verwijderd schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 00:49:
[...]

Silver edition is volgens mij enkel te verkrijgen icm HI.
Nee ook HI/KPN simlock (gsmtrack.nl)(bol.com)

[ Voor 5% gewijzigd door rooie60 op 24-02-2007 01:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 23:56:
Mijn K800i is helaas overleden. Hij was vier en ik dacht laat ik hem in de wasmachine doen, nee per ongeluk mee gewassen. Toch nog 347 euro van verzekering terug gehad, gekocht in juli gratis bij abbo.

Ga nu weer de k800i kopen los hij beviel me zeer goed en zie geen betere tot 400euro dus word het weer dezelfde.

Maarja ik heb hem maar eens uit elkaar geschoerft om te kijken hoe hij eruit zag:

[afbeelding]
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Voorkant printplaat

[afbeelding]
Achterkant printplaat

[afbeelding]
Camera op de voorkant

[afbeelding]
Flitser

[afbeelding]

[afbeelding]
Scherm

[afbeelding]
tobo

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Mocht iemand een onderdeel nodig hebben neem maar contact op, kan ik er misschien nog iemand mee blij maken.
Mijn omhulzing is beschadigd. Is die van jouw nog helemaal heel (A)(A)??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 23:56:

[afbeelding]
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Voorkant printplaat

[afbeelding]
Achterkant printplaat

[afbeelding]
Camera op de voorkant

[afbeelding]
Flitser

[afbeelding]

[afbeelding]
Scherm

[afbeelding]
tobo

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik heb je net een email gestuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-08 19:50
MarkoZ371, mooie pics hoor. Zo zie je maar weer dat er van binnen ook genoeg gedesign wordt ;)

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Spam

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2007 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 01:57:
[...]

Mijn behuizing is beschadigd. Is die van jouw nog helemaal heel (A)(A)??
Heel wel maar niet kras vrij hij is al weer ruim een half jaar oud net als camera klepje is beschadigd ligt hij altijd op.

Stuur me maar een mailtje dat is makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

Hallo mensen,sinds eergister heb ik een k800i.

En ik had em toen leeggespeeld enzo, dus vrijdag opgeladen, zo'n 2,5 uur (wat in manual staat, dacht ik neem dat aan)

En nu is hij al op 1,5 streepje..dus op ruim 1 dag 3,5 streepje...
is dat normaal voor een nieuwe accu of toch iets mis?
Met normaal bedoel ik dat ie eerst ingewerkt moet worden, bij wijze van spreken.

Voor de rest echt supertelefoon.

En ga maandag die brief op de post doen voor die 1 gb gratis geheugen, hopelijk krijg ik t dan zou wel erg mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:21

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Een nieuwe accu moet gewoon even op gang komen, ook de mijne was snel leeg maar na rrn paar ladingen kan die een week standby met wat gesprekken werken.

Overigens hoef je geen tijd bij te houden, hij stopt vanzelf met knipperen wanneer die vol is en stopt dus ook met laden.

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slitch
  • Laatst online: 28-03 13:33
Ik ben sinds gisteravond ook een trotse bezitter van een SE K800i via Orange.
Heerlijk telefoontje!
Ik dacht dat het nogal een omschakeling zou zijn van mijn SPV C500 (met Wm2003) naar symbian, maar dit viel meer dan reuze mee!
Ik begin symbian zelfs fijn te vinden.
Zijn er nog handige dingen die ik moeten weten of progz moet hebben die leuk zijn? (ben er bereid voor te betalen, niets illegaals dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Wen er maar vast aan dat de K800 geen Symbian os heeft :9 :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Ben bij een Kral winkel geweest,daar hadden ze de K800i (silver) en hij was simvrij zei de man mij??? €460 ppff,ik lees alleen maar op internet dat die silver james bond editie HI/KPN is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:28
rCk schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 15:54:

En nu is hij al op 1,5 streepje..dus op ruim 1 dag 3,5 streepje...
is dat normaal voor een nieuwe accu of toch iets mis?
Met normaal bedoel ik dat ie eerst ingewerkt moet worden, bij wijze van spreken.
Het ligt er erg aan wat je ermee doet en aan het begin speel je er veel mee natuurlijk. Ik had het ook.
UMTS verbruikt ook erg veel stroom, als je dat uitzet gaat de standby tijd met dagen vooruit.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984

Emiel1984

Made in NL

rooie60 schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 18:25:
Ben bij een Kral winkel geweest,daar hadden ze de K800i (silver) en hij was simvrij zei de man mij??? €460 ppff,ik lees alleen maar op internet dat die silver james bond editie HI/KPN is.
Je kan ook kijken op marktplaats ofzo.. heb mijn K800i gekocht voor 200 euro simlockvrij met nog zo goed als volledige garantie, hij was nog geen maand ervoor gekocht met een verlening van een hi abbo. De vorige eigenaar vond hem net iets te groot. Dezelfde eigenaar kocht daarna nog geen 2 maand later alweer een andere telefoon.

De telefoon doet het gewoon goed, daarnaast heb ik gewoon de aankoopbon(ivm garantie). Ik kwam toendertijd de silvere editie ook vaak tegen maar die vind ik zelf niet zo mooi :+ .

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Nee ik wil geen 2de hands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick87
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22-08 20:18
Ik heb een K800i, supertelefoon, heel tevreden van...

Maar...ik heb een klein beetje problemen met de batterij lijkt me.

Na 2 dagen zit hij meestal op 50% dus geen probleem. ik bel redelijk wat dus dat is normaal.

Eens de batterij over de 50% is gaat hij supersnel leeg.
Gisterenavond was het echt overduidelijk 45-50% op de batterij nog. en vanmorgen hoorde ik ineens het geluidje dat de batterij bijna leeg is (4% nog)...en heb daar vannacht niets mee gedaan.

Een tijdje geleden was me dat ook opgevallen dat hij soms 's nachts 25% van zijn kracht verliest als de batterij onder de 50% zit. Ik doe niks met mijn telefoon dan, dat is toch niet normaal dat die zo snel zijn kracht verliest.

3G is op mijn netwerk niet beschikbaar, dus dat is het niet...en als de batterij boven de 50% zit dan gaat hij normaal leeg.

Iemand ervaring met dit probleem? Thanks voor de hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e1ias
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-04-2024
Off topic:
Sony Ericsson E850

In plaats van de K810i wacht ik nog wel even op deze nieuwe SE cam phone. 5 Mp camera en eindelijk geen "pookje" meer...

Hoop dat dit waar is.
Staat tevens een bericht op www.mobilecowboys.nl

T610i >> K750i >> W800i >> W810i >> K800i >> K810i >> W960i >> X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e1ias
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-04-2024
Ik heb zojuist mijn K800i kunnen upgraden naar een nieuwe firmware versie (R1JC002).
Weet iemand hier al wat de nieuwe upgrade gewijzigd heeft?

T610i >> K750i >> W800i >> W810i >> K800i >> K810i >> W960i >> X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984

Emiel1984

Made in NL

e1ias schreef op zondag 25 februari 2007 @ 18:51:
Ik heb zojuist mijn K800i kunnen upgraden naar een nieuwe firmware versie (R1JC002).
Weet iemand hier al wat de nieuwe upgrade gewijzigd heeft?
Via SEUS ?? Ik krijg namelijk de melding dat mijn telefoon up to date is. Vind het wel vaag want heb pas geleden nog een master reset gedaan en niet meer geupdate. Of ga je niet terug naar een oude firmware versie bij een master reset ?

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
Emiel1984 schreef op zondag 25 februari 2007 @ 20:30:
[...]

Via SEUS ?? Ik krijg namelijk de melding dat mijn telefoon up to date is. Vind het wel vaag want heb pas geleden nog een master reset gedaan en niet meer geupdate. Of ga je niet terug naar een oude firmware versie bij een master reset ?
Nee dit klopt gewoon hoor. Een master reset, reset je telefoon volledig naar de fabrieksinstellingen. Maar deze 'downgrade' je telefoon niet naar een eerdere firmware. Dit kan alleen door hem opnieuw met een oudere firmware te flashen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
e1ias schreef op zondag 25 februari 2007 @ 13:09:
Off topic:
Sony Ericsson E850

In plaats van de K810i wacht ik nog wel even op deze nieuwe SE cam phone. 5 Mp camera en eindelijk geen "pookje" meer...

Hoop dat dit waar is.
Staat tevens een bericht op www.mobilecowboys.nl
Dit is een fake!
Bron: http://forums.se-nse.net/index.php?showtopic=7565

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanardenne
  • Niet online
Ik heb een probleem met de Java games op mijn telefoon. Ik heb het idee dat hij op 1 of andere manier de telefoon gegevens niet in het geheugen kan opslaan. Dit uit zich bijvoorbeeld bij het spel 'mini golf, castles' dat hij unlocked banen en highscores niet onthoudt nadat ik het spel heb afgesloten of bij sudoku (niet standaard meegeleverd) de cijfers niet laat zien. Het is zowel bij de nieuwste firmware als bij deze hiervoor. Kent iemand dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Laatst online: 12-09 20:43
We hebben het er nu al een tijdje over dat er weer een update over de SEUS zal komen, waarschijnlijk deze week.
Waar kan ik vinden wanneer deze beschikbaar is? Ik heb namelijk geen zin om:
1) de vorige update erop te zetten (heb nog begin-instellingen op verzoek van velen)
2) paar tientjes aan gprs-MB te betalen als ik 't via FOTA update.

Maar waar kun je het vinden wanneer het op SEUS staat? Van de SE website wordt ik om eerlijk te zijn ook niet veel wijzer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
brrrt schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 08:12:
Maar waar kun je het vinden wanneer het op SEUS staat? Van de SE website wordt ik om eerlijk te zijn ook niet veel wijzer...
Gewoon deze thread in de gaten houden. De meesten hier posten zodra die op SEUS staat! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus4ever
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-08 22:07
Scidd0w schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 09:59:
[...]

Gewoon deze thread in de gaten houden. De meesten hier posten zodra die op SEUS staat! ;)
En even afwachten of de update sucvol verloopt bij iedereen. De laatste update heeft mijn telefoon dusdanig overhoop gegooid dat ik hem bij een servicecenter opnieuw moest laten laten flashen.
Ze hebben me nu een voorkeursbehandeling gegeven bij DYNAFIX (bedankt Anke ;)), maar volgende keer ben ik hem 5 tot 10 werkdagen kwijt.
Nu werkt mijn telefoon inmiddels wel weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borix
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-08 14:47
ik had gisteren last van een raar probleem, ik kon niet gebeld worden maar kon wel zelf bellen. en ik had ook vol ontvangst. maar als ik gebeld werd hoorde je de voicemail. toen ik de telefoon opnieuw had opgestart werkt alles weer, maar wel raar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Zo ik heb gister de waardebon + 't aankoopbewijs voor die 1 gig gratis geheugen op de bon gedaan, iemand hem al thuisbezorgd gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01:09
Even een kort vraagje, als ik de K800i online koop bij www.hi.nl, krijg ik dan ook een aankoopbewijs die ik kan opsturen voor de aanbieding dat ik een gratis 1GB M2 kaartje krijg?
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rCk schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 17:02:
Zo ik heb gister de waardebon + 't aankoopbewijs voor die 1 gig gratis geheugen op de bon gedaan, iemand hem al thuisbezorgd gekregen?
Ik heb hem 3 weken geleden op de post gedaan, nog niets gekregen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

Ik heb hem 2 februari verstuurd en nog niets mogen ontvangen. Op de SE site wordt gezegd dat je hem in 30 dagen ontvangt (zie voorwaarden in deze PDF http://www.sonyericsson.c...CWS31_12258_35_0_4000.pdf) en er wordt een telefoonnummer genoemd. Maar op Telecomvergelijker staan minder positieve ervaringen met dit soort acties

http://www.telecomvergelijker.nl/thread/20175
succes met wachten op je memmory stick w8 al sinds 5 december maar sony ericsson heeft uitleveringsproblemen vanwege de niet verwachte stormloop op deze aktie die er toen ook al was kreeg 5 jan een brief met excuus en ALS.... hij ooit komt krijg ik er een bluetooth dongle van 512 bij maar dat is natuurlijk als.....
wachten op je memorykaartje ivm aktie bij SE? Inderdaad, succes ermee! Medio vorig jaar hadden ze ook zo'n aktie. Bij aanschaf van de K800i kreeg je een gratis Mediacenter MMV-200. Eind 2006 brief ontvangen dat uitleveren moeilijk was, nog even wachten tot januari. Vorige week van SE een brief ontvangen dat het mediacenter helemaal niet meer geleverd kan worden! Daarintegen hebben ze nu wel een mooi accessoirespakket(Bluetooth Carkit, 1GB memorycard en een Bluetooth Music Receiver) samengesteld dat ze nu als alternatief gaan versturen. Eens kijken of ik dat wel ooit ontvang.
Maar ik wacht de 30 dagen nog wel even af, voordat ik het nummer ga bellen (want daar heb ik gewoon geen zin in :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

@ schaduw
Doe ik ook, en hopelijk krijg ik em eerder binnen... dan die 30 dagen, en anders alsnog er naderhand naar toe bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
rCk schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 21:03:
@ schaduw
Doe ik ook, en hopelijk krijg ik em eerder binnen... dan die 30 dagen, en anders alsnog er naderhand naar toe bellen.
Ik heb hem 3 februari op de bus gedaan en heb vandaag maar even gebeld. De dame aan de lijn vertelde me dat het nog wel even ging duren want ze hadden ze iig niet op voorraad.
Ook vertelde ze mij dat alle mensen die een contract zijn aangegaan bij de aanschaf van hun k800i, ook een kopie van dit contract moeten meesturen (dus niet alleen de (pin)bon). De betrokkenen krijgen daar nog een brief over thuisgestuurd met instructies.
Tevens vertelde ze mij dat het erg druk was met vele aanmeldingen en kon ze mijn gegevens iig niet terug vinden. Of ik volgende week nog maar is wilde bellen... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Ok bedankt voor de info scidd0w. Dan weet ik dat ook weer (Maar ik had de bon gedaan waar abbo op stond !+! waar ook op stond dat het om een k800i ging waar ik voor bij had betaald, dus als het goed is zit dat goed.)

Dat van die gegevens terug vinden dat is wel erg slordig, imo.
Maar goed we zien wel, hopelijk komt het want dan vergeten we het wachten wel. =) begin geheugen is nog te doen, bij die 1 gig dan ga ik er wat meer muziek op zetten, nu alleen maar een kleine selectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01:09
Ik denk dat ik vandaag mijn K800i ook maar ga bestellen via www.hi.nl. Erg fijn dat er nu die actie is dat je €5 per maand minder betaald, gedurende je hele contract periode :*) . Ik heb nog 1 vraag over het toestel. Dat camera klepje aan de achterkant, zit daar veel speling in? En is het irritant dat de telefoon rust op datzelfde klepje. Ik heb nu een W800i, daar rust de tel ook wel een beetje op de camera maar niet zo erg als bij de K800i denk ik...

Edit: Waar zit de speaker van de K800i eigenlijk? Achter het speakertje waar je ook door hoort als je aan het bellen bent, of heeft de telefoon een aparte speaker (wat wel zo fijn zou zijn).

[ Voor 17% gewijzigd door VeeGee op 28-02-2007 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
VeeGee schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 09:16:
Dat camera klepje aan de achterkant, zit daar veel speling in?
Dat ligt eraan wat je precies bedoeld met speling. Ik vind wel dat ie te makkelijk open gaat (in je broekzak bijvoorbeeld), maar dat is speling de "goede"richting op. Hij zit verder niet los ofzo.
En is het irritant dat de telefoon rust op datzelfde klepje. Ik heb nu een W800i, daar rust de tel ook wel een beetje op de camera maar niet zo erg als bij de K800i denk ik...
Nee, dat is totaal niet irritant
Edit: Waar zit de speaker van de K800i eigenlijk? Achter het speakertje waar je ook door hoort als je aan het bellen bent, of heeft de telefoon een aparte speaker (wat wel zo fijn zou zijn).
Speaker zit aan de achterzijde aan de bovenkant. Echt aparte speaker dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanardenne
  • Niet online
krullee schreef op maandag 26 februari 2007 @ 01:26:
Ik heb een probleem met de Java games op mijn telefoon. Ik heb het idee dat hij op 1 of andere manier de telefoon gegevens niet in het geheugen kan opslaan. Dit uit zich bijvoorbeeld bij het spel 'mini golf, castles' dat hij unlocked banen en highscores niet onthoudt nadat ik het spel heb afgesloten of bij sudoku (niet standaard meegeleverd) de cijfers niet laat zien. Het is zowel bij de nieuwste firmware als bij deze hiervoor. Kent iemand dit probleem?
Niemand die dit probleem zelf ook ervaart of er bekend mee is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
krullee schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 11:19:
[...]

Niemand die dit probleem zelf ook ervaart of er bekend mee is?
Blijkbaar niet. Heb je al geprobeerd of het uitmaakt of je de programma's op je M2 of telefoon geheugen hebt staan? En heb je het ook bij Opera mini, google maps etc (of andere toepassingen waarbij die iets moet onthouden)

Pagina: 1 ... 5 ... 24 Laatste

Let op:
Weet je 100% zeker dat hetgeen je nu wil gaan posten waarde heeft? Post met mate; kwaliteit staat boven kwantiteit.