Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het toetsel ondertussen een maand en ik vind 'm echt heel gaaf en heel gebruiksvriendelijk. Wil dan ook een geheugenkaartje M2 kopen. Wat adviseren jullie? Sandisk of een paar knaken meer neerleggen voor Sony?

Als ik naar mijn fototoestel van Sony kijk vind ik het Sony kaartje sneller dan de Sandisk die een vriend van mij in hetzelfde toestel heeft zitten. Geldt dit ook voor de M2 voor de K800i?

Qua prijzen tussen winkels lijkt me dat het allemaal niet veel uit maakt, ik zie de 1Gb bijvoorbeeld bij Dixons voor € 41,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had net wel wat raars met mijn k800i. Ik heb hem gister aan de lader gedaan en er vanmorgen weer afgehaald. Werd ik vanmiddag gebeld, maar de speaker deed het niet meer.
Ik kon ook geen muziek meer afspelen.

Telefoon uit en weer aangezet, speaker en muziek deed weer.
Iemand idee hoe dit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanardenne
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
MrAngry schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 11:25:
[...]

Blijkbaar niet. Heb je al geprobeerd of het uitmaakt of je de programma's op je M2 of telefoon geheugen hebt staan? En heb je het ook bij Opera mini, google maps etc (of andere toepassingen waarbij die iets moet onthouden)
Het is inderdaad zowel op de M2 als in het telefoongeheugen (Mini golf echter kan ik niet verplaatsen naar de M2 dus dat kan ik ook niet testen, maar het is bij alle spellen waarbij highscores/instellingen bewaard zouden moeten blijven). Ik gebruik die internet programma's niet (sowieso niet veel applicaties naast torch/light :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanardenne
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 12:42:
Heb het toetsel ondertussen een maand en ik vind 'm echt heel gaaf en heel gebruiksvriendelijk. Wil dan ook een geheugenkaartje M2 kopen. Wat adviseren jullie? Sandisk of een paar knaken meer neerleggen voor Sony?
toen ik mijn geheugen ging kopen had ik daarover de helpdesk van memoryshop gebeld of er nog verschil ik kwaliteit was. Het maakte volgens hun niet uit dus ik was gewoon voor het goedkoopste gegaan, wat ook San Disk was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 12:38
krullee schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 15:37:
[...]

toen ik mijn geheugen ging kopen had ik daarover de helpdesk van memoryshop gebeld of er nog verschil ik kwaliteit was. Het maakte volgens hun niet uit dus ik was gewoon voor het goedkoopste gegaan, wat ook San Disk was.
Ik heb zelfs meer vertrouwen in de San Disk kaartjes dan in de Sony kaartjes. Ik meen zelfs dat de eerste memorysticks van Sony door San Disk geproduceerd werden. En alle flash-kaartjes die ik nu heb, Memorysticks, MS Duo's, CF-kaartjes, MMC-kaartjes, zijn van San Disk en nog geen een die defect is geraakt. Van sony weet ik de kwaliteit niet, maar die zal ongetwijfeld ook erg goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag een nieuwe k800i binnen gekregen viel me meteen op dat hij kwa kleur en materiaal verschilde van me oude.

bv batterij klepje en rest van achterkant zijn iets anders zwart en voelen anders aan en ook sony erricson logotje is anders bij me oude was het logo-tje veel dieper groen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:28

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Misschien zijn er meerdere fabrieken of besteden ze de productie uit als de vraag groot is.
Toch zou je wel mogen verwachten dat dezelfde materialen worden gebruikt, want dat hoort bij het ontwerp van elk model :/
Is de achterkant minder zacht en stroef?
Van bepaalde headsets is bekend dat er namaak versies van zijn, hopelijk proberen ze dat niet met de gsm's zelf :X
Overigens geldt dat vooral bij aankopen via bijv. Ebay in China en Hongkong, een normale winkel bestelt bij SE zelf of bij groothandels.

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@MarkoZ371, voelt ie even degelijk aan, beter of slechter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind zelf van niet me oude voelde veel beter aan naar mijn mening zit bij me nieuwe ook andere headset bij.

Zit dun rubber laagje op achter kant van toestel het lijkt dat het rubber laagje dunner is achterkant is minder zacht en gladder.

Zal morgen even foto's maken

me oude was in week 26 geproduceerd me nieuwe in week 40.

Ook firmwire scheeld.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2007 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Beetje vreemd dat je een 'nieuwe' hebt van week 40 vorig jaar 8)7
Was de doos verzegeld, een andere firmware zou wel kunnen natuurlijk.

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@MarkoZ371, is de headset wel beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doos was niet verzegeld.

Headset kan ik niet testen me oude headset is gemod :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@MarkoZ371, goede info, bedankt. Ik las ergens op Esato dat er voor de k800i 2 type batterijklepjes zijn, de een met een lichtere kleur groen in het logo, deze zou ook kraken (hoop voor jou van niet ;) )
Er zijn verschillende fabrieken die toeleveren (met "lichte" verschillen in materiaalsamenstelling en dus kwaliteit). Heb zojuist nog ff zitten zoeken maar krijg het niet teruggevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er, behalve "Q2 2007", al meer bekend over de release date van de K810i?
Ik ben namelijk op zich wel geinteresseerd in de K800/K810.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qbix
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-08 20:58
Afbeeldingslocatie: http://www.krunker.com/wp-content/uploads/2006/09/WindowsLiveWriter/ListenwirelesslywiththenewLogitechFreePu_146E6/logitech%20freepulse%20wireless%20headphones%5B2%5D.jpg
Logitech FreePulse Wireless Bluetooth Headphones

Mijn vraag:
Kan deze headset ook op de K800i worden gekopeld?

Dan wel zonder gebruik te maken van de bokje dat erbij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

qbix schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 14:13:
[afbeelding]

Mijn vraag:

je wilt hem vast van iBood, maar als dat nog niet zo is:
http://www.ibood.com/site/nl/ibood.php (alleen vandaag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qbix
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-08 20:58
schaduw schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 14:17:
[...]

je wilt hem vast van iBood, maar als dat nog niet zo is:
http://www.ibood.com/site/nl/ibood.php (alleen vandaag)
ja dat klopt, daarom wil ik het ook vandaag weten ;) of ik hem ook voor de mobiele telefoon kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet het niet van deze headset. Heb zelf die van Sitecom (die heeft ook een microfoon). Werkt prima met de k800i via bluetooth.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2007 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Sinds vorige week blije eigenaar van een K800i. Ik had echter een probleempje, er waren een aantal toetsen die niet lekker reageerde. Je kon bijvoorbeeld de "4" indrukken, maar dan gebeurde er niets. Als je harder drukte werkte de toets wel. Dit was voornamelijk iritant bij het versturen van een SMS. Meer mensen met dit probleempje?

Ik heb de telefoon vandaag omgeruild omdat ik me er toch wel aan stoorde. Primafoon deed niet moeilijk en kreeg direct een nieuwe mee. Ik heb nu toch maar voor de zilveren versie gekozen. Deze zag er naast de zwarte toch beter uit naar mijn mening.

Nu zit er een KPN Simlock op, voor een software update maakt dit toch niet uit? Alleen branded telefoons moeten langer wachten op een update, toch?

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:48

Rio

Ik heb al een boek

qbix schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 14:13:
[afbeelding]

Mijn vraag:

Moet je eerst vanuit je telefoon een verloopstukje hebben waarin je een minijack kunt pluggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rio schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 15:37:
[...]

Moet je eerst vanuit je telefoon een verloopstukje hebben waarin je een minijack kunt pluggen.
Je hoeft hem niet via het zendertje aan te sluiten. Hij wordt gewoon herkend door de telefoon via bluetooth...

Zie ook robertwebbe in "Bluetooth Stereo (A2DP) topic"

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2007 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 15:42:
[...]

Je hoeft hem niet via het zendertje aan te sluiten. Hij wordt gewoon herkend door de telefoon via bluetooth,,,,
Oh ja, naturlich :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 23:15:
@MarkoZ371, goede info, bedankt. Ik las ergens op Esato dat er voor de k800i 2 type batterij klepjes zijn, de een met een lichtere kleur groen in het logo, deze zou ook kraken (hoop voor jou van niet ;) )
Er zijn verschillende fabrieken die toeleveren (met "lichte" verschillen in materiaal samenstelling en dus kwaliteit). Heb zojuist nog ff zitten zoeken maar krijg het niet teruggevonden.
Mijne kraakt niet gelukkig.
Maar nu weet ik iig waar het aan licht.
Ook heb ik het idee dat me scherm helderder is dan me vorige, kan het helaas niet vergelijken. Iemand die kan bevestigen dat dit mogelijk is?

Ben er weer blij mee dat ik weer 1 heb heerlijk toestel is het gewoon je kan er zoveel mee, zeker als je eigen er een beetje in verdiept.

Heb nog een dom vraagje hoe sla je nummers op je SIM op met een K800i kan dat nergens vinden. Impressie geen probleem op telefoon opslaan. alleen had ik eerst ook toen ging me k800i dood en was ik ze allemaal kwijt.

K810i is in mijn ogen technisch ene gelijk aan de k800i. alleen een ander frontje en hij is iets dunner geworden.

Wat is het verschil tussen die 2 nou eigenlijk?

@billspaarbank: zou je fototje ervan kunnen posten kan enkel product foto's ervan vinden ben wel eens benieuwd hoe de zilveren nou in het echt over komt.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2007 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olic90
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-08-2022
Ik wil binnekort voor mijn K800i nieuwe oordopjes kopen.
Ik dacht aan de HPM-82
http://www.sonyericsson.c...te=pip1&zone=pp&pid=10471
Maar is deze ook geschikt voor mijn K800i, want bij de eigenschappen staat er walkman, dus dacht ik dat het alleen bij de Walkman-phone's kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 16:03:@billspaarbank: zou je fototje ervan kunnen posten kan enkel product foto's ervan vinden ben wel eens benieuwd hoe de zilveren nou in het echt over komt.
Klikken voor vergroting

Afbeeldingslocatie: http://i130.photobucket.com/albums/p267/capactus/DSCF0717_klein.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i130.photobucket.com/albums/p267/capactus/DSCF0719_klein.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i130.photobucket.com/albums/p267/capactus/DSCF0720_klein.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Niet online

schaduw

schaduw

Olic90 schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 17:47:
Ik wil binnekort voor mijn KL800i nieuwe oordopjes kopen.
Ik dacht aan de HPM-82
Maar is deze ook geschikt voor mijn K800i, want bij de eigenschappen staat er walkman, dus dacht ik dat het alleen bij de Walkman-phone's kon.
aan de linkerzijde van de pagina die je noemt staat:

Compatibele Sony Ericsson-telefoons
K550i
K800i
K810i
W610i
W710i
W850i
W880i
W950i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B@RT
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-02-2024
Ik dacht aan de HPM-82
Ik heb zelf ook de HPM-82 aangeschaft. In principe werkt alles. Alleen de zenderzoekfunctie van de radio doet het soms niet. Even opnieuw de headset verbinden met de telefoon, en dan werkt het wel weer...beetje vreemd. Maar de HPM-82 is zeker een verbetering qua geluid! En het voelt prettig aan in je oren door de 3 verschillende maten oordopjes die je kan gebruiken.

Even wat anders; Mijn telefoon heeft de Orange firmware. Een aantal weken geleden las ik in dit topic dat er een nieuwe firmware beschikbaar was, alleen deze bevatte veel fouten (o.a. geen nederlandse taal). Weet iemand of er inmiddels een nieuwe Orange firmware beschikbaar is waarin deze fouten zijn verholpen? Ik ben een beetje huiverig om mijn telefoon te gaan updaten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je.

MM vind persoonlijk de zwarte versie toch mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Graag gedaan,

Ik denk dat de meeste de zwarte mooier vinden. Na drie zwarte telefoons vond ik het wel eens tijd voor iets anders. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 20:43
B@RT schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 18:34:
Ik heb zelf ook de HPM-82 aangeschaft. In principe werkt alles. Alleen de zenderzoekfunctie van de radio doet het soms niet. Even opnieuw de headset verbinden met de telefoon, en dan werkt het wel weer...beetje vreemd. Maar de HPM-82 is zeker een verbetering qua geluid! En het voelt prettig aan in je oren door de 3 verschillende maten oordopjes die je kan gebruiken.
Wordt de radioontvangst ook beter, in vergelijking met de standaard meegeleverde oordopjes? Ik vind de ontvangst op 't moment niet al te best (valt soms weg, half ruis/half harde muziek, dit veranderd bijvoorbeeld al als ik mijn hoofd draai of de telefoon iets anders leg). Wordt dit beter, of ligt dat ene probleem of aan de telefoon, of echt compleet aan mijn headset?
B@RT schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 18:34:
Even wat anders; Mijn telefoon heeft de Orange firmware. Een aantal weken geleden las ik in dit topic dat er een nieuwe firmware beschikbaar was, alleen deze bevatte veel fouten (o.a. geen nederlandse taal). Weet iemand of er inmiddels een nieuwe Orange firmware beschikbaar is waarin deze fouten zijn verholpen? Ik ben een beetje huiverig om mijn telefoon te gaan updaten..
Er kan elk moment een nieuwe software komen. Het schijnt dat deze via de telefoon al te downloaden is, maar nog niet met SEUS (Sony Ericsson Update Service). Ik heb er al een mailtje over gestuurd wanneer deze beschikbaar is op SEUS, maar ze geven geen duidelijk antwoord.
Dat wordt dus dit topic goed in de gaten houden, hier zal het gelijk te lezen zijn.

Het gaat over de volgende firmware:
R1JC002
- Released on Wotan on 29/1/07

Improvements
- Updated Java engine

Bug fixes
- Video preview no longer crashes the phone

Software versions:
EROM: R3A016
LCD: 200610121
Camera: 2.5
Videocall camera: 2.3
Content: PA29
Java: 7.3
Text: BT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 12:43
Mooi, kom maar op met die update !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 13:33
BillSpaarbank schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 18:49:
Graag gedaan,

Ik denk dat de meeste de zwarte mooier vinden. Na drie zwarte telefoons vond ik het wel eens tijd voor iets anders. :)
Ik had dus het zelfde. Maar ik vind de achterkant van de zilveren niet zo mooi. De zilvere kleur in combinatie met de rubberachtige structuur ligt me niet. Toen ik de 'Alure Brown' versie zag was ik echter wel gelijk verkocht. Gewoon een chique uitstraling! De meeste bekenden van me vinden deze allemaal mooier dan hun zwarte ;)
En dat terwijl ik voor ik hem in het echt gezien had dacht waarom kiest SE nou weer voor bruin, das toch niks :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B@RT
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-02-2024
brrrt schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 20:06:
[...]
Wordt de radioontvangst ook beter, in vergelijking met de standaard meegeleverde oordopjes? Ik vind de ontvangst op 't moment niet al te best (valt soms weg, half ruis/half harde muziek, dit veranderd bijvoorbeeld al als ik mijn hoofd draai of de telefoon iets anders leg). Wordt dit beter, of ligt dat ene probleem of aan de telefoon, of echt compleet aan mijn headset?
Ik merk weinig verschil in de ontvangst tussen de standaard oordopjes en de HPM-82. De ontvangskwaliteit wordt bepaald door de telefoon en de antenne in het snoer van de oordopjes. Wellicht dat het mogelijk is om in plaats van stereo in mono naar de radio te luisteren. Slechtere geluidskwaliteit, maar minder ruis..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Laatst online: 24-05 16:25
Heb net de zilveren binnengekregen,krijg het batt.klepje niet open!! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ff met 2 duimen op het klepje duwen, dan komt ie wel los :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Speedy-Andre schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 20:27:
Ff met 2 duimen op het klepje duwen, dan komt ie wel los :)
Nou dat ging niet makkelijk!,en jammer dat er geen MMC meegeleverd is (zuinige KPN)
Maar bedankt iig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

rooie60 schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 21:56:
[...]

Nou dat ging niet makkelijk!,en jammer dat er geen MMC meegeleverd is (zuinige KPN)
Maar bedankt iig ;)
Als je dit topic doorleest zie je dat er momenteel een actie is van Sony Ericsson dat je gratis een 1Gb kaartje kan aanvragen. Maar moet je wel even zoeken in dit topic....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Dan zal ik het wel tegenkomen.......moet alle delen nog lezen... :| misschien dat iemand dit zo weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Niet online

schaduw

schaduw

rooie60 schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 22:51:
Dan zal ik het wel tegenkomen.......moet alle delen nog lezen... :| misschien dat iemand dit zo weet?
ga gewoon naar de SE site en zoek de k800i op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

rooie60 schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 21:56:
[...]

Maar bedankt iig ;)
Er gaat ook geen MMC in maar een memory stick micro of M2 ;)
Bij SONYEricsson kan je dat verwachten :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Speedy-Andre schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 23:26:
[...]

Er gaat ook geen MMC in maar een memory stick micro of M2 ;)
Bij SONYEricsson kan je dat verwachten :z
Ja ik bedoelde gewoon geheugenkaart,wist niet zo snel hoe die heette,maar ik moet er nog wel een hebben van 256MB dat is genoeg.
Maar bij de zwarte uitgave van K800i zat er volgens mij wel een in de foon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ik kreeg een 512MB erbij toen Kpn met de K800 begon (actie), nu zit er 1GB in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje opnieuw: hoe sla je nummer op je sim kaart op krijg dat niet voor elkaar namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 12:10:
Vraagje opnieuw: hoe sla je nummer op je sim kaart op krijg dat niet voor elkaar namelijk.
In de adreslijst kies je toets Meer, Opties, Geavanceerd, Auto ops. op SIM, dit kan je aan of uit zetten.
Elk nieuw contact komt dan ook op de sim te staan.
In het geavanceerd menu staan nog veel meer mogelijkheden om van telefoongeheugen naar SIM en vv te gaan, o.a. alles naar de SIM kopiëren (overschrijft bestaande nummers) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Ik heb versie R1ED001, er is al een nieuwe,maar deze Zilvere K800i is KPN/HI locked.
Kan ik hem toch aan de kabel hangen en updaten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Dat kan, ik heb met mijn Kpn locked K800 ook een update gedaan naar R1ED001, een nieuwere is er nog niet volgens o.a. de gprs update service.
Kennelijk krijg je een update die Kpn eerst nog ff verbouwt dus dat duurt langer |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Speedy-Andre schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 16:06:
Dat kan, ik heb met mijn Kpn locked K800 ook een update gedaan naar R1ED001, een nieuwere is er nog niet volgens o.a. de gprs update service.
Kennelijk krijg je een update die Kpn eerst nog ff verbouwt dus dat duurt langer |:(
Ik zag nl op se-mobile.de R1EG001 staan, staat wel freie gerater achter.

Dat er op de fon gezegd word dat er nog geen nieuwe is klopt niet,tenminste dat was bij mijn W550 zo,er was nl alwel een nieuwe toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Het kan wel zijn dat er een nieuwere is maar via de normale weg kan je hem niet verkrijgen omdat je dan zgn. de nieuwste al hebt :/
Je mag het wel proberen natuurlijk, voor hetzelfde geld werkt het opeens wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

Weet niet of het mag maar : Heeft er iemand een leuk poker spel voor de k800i? Die miste ik eigenlijk nog, bij voorbaat dank!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Speedy-Andre schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 16:23:
Het kan wel zijn dat er een nieuwere is maar via de normale weg kan je hem niet verkrijgen omdat je dan zgn. de nieuwste al hebt :/
Je mag het wel proberen natuurlijk, voor hetzelfde geld werkt het opeens wel :D
Dit heb ik vaker gelezen. Je telefoon herkend de updates niet. Je kan wel gewoon via SEUS (SE update service, het programma is te downloaden van sonyericsson.com) je telefoon dan updaten, en daarna herkent 'ie de nieuwste GPRS update ook. Degene die je via SEUS update is als het goed is de vorige update met veel bugs, daarom wacht ik nog even met updaten tot de nieuwste versie ook via SEUS te doen is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastersjef
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-01-2009
Ik dacht aan de HPM-82
Beter de hpm-70 en is goedkoper (heeft ook de mini-jack en dezelfde oordoppies)

Nokia 5110*Nokia 6150*Siemens S35*Siemens S45*Nokia 6610*SE T610*Nokia 6630*SE K750*SE K800*Samsung U600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

mastersjef schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 22:42:
[...]

Beter de hpm-70 en is goedkoper (heeft ook de mini-jack en dezelfde oordoppies)
Hoezo beter, de hpm-82 heeft ook nog remote besturing voor de muziekspeler ;)
Op ebay vind je een enorme berg hpm-70's voor veel te lage prijzen, vaak van verkopers uit UK, Hongkong en China.
Vraag je maar eens af hoeveel originele SE headsets daar tussen zitten :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Heb geen spijt van deze K800i silver,schitterend ook de 1 na nieuwste versie stond er al op.
En wat ik veel las (heb alle delen doorgenomen) is dat het geheugenkaart klepje zo moeilijk open te krijgen is,nou bij deze dus écht niet,heel makkelijk zelfs.
Heb gisteren en 512MB kaart nog kunnen krijgen,was de laatste €29,95,ik wacht nog ff met de nieuwste software,want heb geen trek in engels menu.
Mijn foon is HI/KPN locked dus weet ook niet hoe dat uitpakt verder.....
Vind alleen de tekst in ontvangen smsjes klein :| als je een smsje maakt is de tekst groter en ik heb gezocht maar zie geen optie de letters groter te maken.
Verder is het een top toestel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Vandeweek mijn HPM-82 van www.lasyk.net binnengekregen, werkt prima! En maar €35. Kan geen sporen ontdekken dat ie niet origineel zou zijn, nu alleen nog een 2GB memstick, denk ik maar bij yordeal bestellen.

Wat me wel opviel bij de HPM-82 was dat de knopjes enige vertraging hebben, hebben jullie dit ook??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieltju
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 16:20
Mijn k800 is zojuist overleden. :'(

Vaarwel. :+

hadden, trouwens, meer mensen last met de laatste update? Met mijn gemiste en gekozen oproepen gebeurde niks meer (volgens de telefoon heb ik de 23ste het laatst gebeld) en bij events stond op het laatst ook een lijst met onzin die ik niet verwijderd kreeg.

<Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 571Pro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-08 16:10
kieltju schreef op zondag 04 maart 2007 @ 14:49:
Mijn k800 is zojuist overleden. :'(

Vaarwel. :+

hadden, trouwens, meer mensen last met de laatste update? Met mijn gemiste en gekozen oproepen gebeurde niks meer (volgens de telefoon heb ik de 23ste het laatst gebeld) en bij events stond op het laatst ook een lijst met onzin die ik niet verwijderd kreeg.
hoe is ie overleden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ik zal de 1e wel weer zijn die er mee gestoeid heeft, maar toch probeer ik het hier ff :)

Op de K800 zit een netwerk mogelijkheid via bluetooth, dit heet PAN (Personal Area Network).
De meeste bluetooth 2.0 software kent dit ook en je kan vanaf je pc een PAN verbinding maken.
Als dit lukt dan krijg je een extra netwerkverbinding die een eigen ip en alles heeft, je kan dhcp instellen om alles automatisch in te stellen.
Wanneer je deze verbinding hebt gemaakt dan zie je bij de data accounts van de K800 een nieuwe verbinding met de naam van je pc en links staat een bluetooth symbool.
In deze situatie (PAN is verbonden) zal je pc via gprs willen communiceren, want hij heeft een nieuw netwerk gevonden.
Let dus op dat je niet de hele dag via gprs aan het internetten bent :+

Dan deel je de (meestal) LAN internet verbinding van je pc en je stelt 'Allow other devices to access the internet/LAN via this computer' in en kiest de bluetooth PAN verbinding uit het lijstje.

Vervolgens maak je op de K800 een nieuw internet profiel en je kiest het nieuwe data account (met de naam van je pc) om mee te verbinden. Kijk even of dit bij de java instellingen ook goed staat.
Als je nu bijv. Opera-mini op je K800 start dan maakt hij verbinding met je pc en kan je via bluetooth gratis internetten :P

Afbeeldingslocatie: http://home.versatel.nl/speedy-andre/btdata.jpg

Bij mij ging er vorig jaar iets fout toen ik voor het eerst een PAN verbinding maakte, de K800 vroeg toen of hij server of client moest zijn en kennelijk staat hij nu op server |:(
Instellingen op default zetten maakt niet uit, ik kan het niet veranderen ;(

Het zou leuk zijn als iemand dit alles eens wil uitproberen zodat er meer ervaringen komen met PAN, want het zit niet voor niets op de K800 ;)
Mijn handleiding kan ik dan weer uitbreiden met bovenstaand verhaal :*)

[ Voor 1% gewijzigd door Speedy-Andre op 06-03-2007 18:55 . Reden: Plaatje toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de oordopjes van de w900, de HPM-80, maar die worden niet meteen ondersteunt door de k800i. Is daar iets aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowlingWolve
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-01 13:02
hey jongens ik heb nu al een tijdje een k800i en ben er echt super tevreden over.
Ik denk dat ik binnekort maar eens een 2gb kaartje ga halen en de hpm-82 oordjes.
(heb nu 512mb en de hpm-70)

- Nu vroeg ik me eigenlijk af of je met de hpm-82 ook gewoon radio kan luisteren.

- En of je de kleur van de oerlelijke muziekplayer en radioplayer kan veranderen en hoe? :(

- En weet iemand nog een paar leuke progs voor mn k800i zoals een pdf viewer

- Weet iemand ook hoe je nou eigenlijk aan googl earth komt heb al 10x mn tel nmmr ingevuld en ik krijg maar geen smsje. (en heb je hiervoor trouwen internet voor nodig op je mobiel?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Je kan Google maps downloaden door met de K800 naar http://www.google.nl/gmm te browsen :)
De kaarten (en sat beelden) kosten best veel data dus ik zou hem niet met gprs/umts laten werken
:+
In mijn sig staat een handleiding waarmee je de K800 via bluetooth de breedbandverbinding van je pc kan gebruiken.
Google maps kan hier ook mee werken en dan zie je meteen hoeveel data het slurpt :9
Google earth is er trouwens niet voor mobieltjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Bamikwal schreef op zondag 04 maart 2007 @ 22:37:

-knip-

- En weet iemand nog een paar leuke progs voor mn k800i zoals een pdf viewer

-knip-
Tip

Je kan*.doc en andere tekst documenten bekijken op de k800i door ze (op je pc) op te slaan als *.html

Op getjar.com kan je vrij veel progs vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieltju
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 16:20
Stil.

Had hem uit gezet met het slapen gaan en de volgende ochtend wilde hij niet meer aan. Had SE al een mailtje gestuurd over Eric die niet wakker wilde worden. Blijkbaar hebben ze het niet echt begrepen want ik kreeg in een reactie dat ik de telefoon maar een moest updaten. Handig als het kreng totaal niet aan te krijgen is.

<Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochie79
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:21
Bamikwal schreef op zondag 04 maart 2007 @ 22:37:
En weet iemand nog een paar leuke progs voor mn k800i zoals een pdf viewer
Salling Clicker is een programma (gebruik je telefoon als afstandbediening) wat je echt moet proberen. In combinatie met itunes is je telefoon net een ipod. Tevens zijn er nog veel meer scripts voor, en een echte tweaker maakt natuurlijk customscripts voor zijn telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

jochie79 schreef op maandag 05 maart 2007 @ 17:23:
[...]

Salling Clicker is een programma (gebruik je telefoon als afstandbediening) wat je echt moet proberen. In combinatie met itunes is je telefoon net een ipod. Tevens zijn er nog veel meer scripts voor, en een echte tweaker maakt natuurlijk customscripts voor zijn telefoon.
Hmmz, een vraagje hierover, wil je mij mailen op mailrio [AT] gmail [PUNT] com?
Thanks alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swiebert
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:31
Okay, ik heb net via de wotan server nieuwe firmware geladen vanwege hyet feit dat de appplication/games map onbereikbaar zijn. Als ik nu opnieuw software ga installeren krijg ik dan met deze firmware wederom problemen of is deze installatiesafe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshua
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 20:21
kieltju schreef op maandag 05 maart 2007 @ 16:19:
[...]

Stil.

Had hem uit gezet met het slapen gaan en de volgende ochtend wilde hij niet meer aan. Had SE al een mailtje gestuurd over Eric die niet wakker wilde worden. Blijkbaar hebben ze het niet echt begrepen want ik kreeg in een reactie dat ik de telefoon maar een moest updaten. Handig als het kreng totaal niet aan te krijgen is.
Misschien toch maar eens proberen? (Zover ik weet hoef je, je tel. niet aan te zetten als je updated.. misschien dat het toch een software fout is ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochie79
Rio schreef op maandag 05 maart 2007 @ 18:21:
[...]

Hmmz, een vraagje hierover, wil je mij mailen op mailrio [AT] gmail [PUNT] com?
Thanks alvast!
Vragen kan toch ook hier in dit topic, dan hebben anderen er misschien ook nog wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Ik heb 6 sony ericssons gehad,allen werkte probleemloos met BT afb/ringtones/MP3/spelletjes.
Dit is de eerste (K800i) die af en toe geen verbinding geeft,bij 2de x proberen meestal wel.
Ik had de pc suite geinstaleerd,maar die weer verwijderd omdat het ook zonder kan.
Ik heb al jaren dezelfde BT dongel (sitecom) is dit een bug of hebben meerdere mensen dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Je kan ook de software van je BT dongel updaten, bijv. Widcomm 5.x als het Widcomm drivers zijn.
Ik heb met Toshiba drivers soms het probleem dat ik 2 pogingen nodig heb, met Widcomm gaat het beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

jochie79 schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 09:04:
[...]

Vragen kan toch ook hier in dit topic, dan hebben anderen er misschien ook nog wat aan.
In dit geval niet, mijn vraag is nogal, euh, policy-gevoelig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Een paar maanden geleden heb ik een k800i gekocht, en na al wat problemen te hebben gehad met de lader, zit er nu een stipje onder de lens. Waardoor het nemen van foto's word belemmerd. Nu ben ik al de primafoon geweest, maar die vertellen mij dat het stofschade is en dat ik geen garantie krijg.

Maar nu vroeg ik me af:
Hoort dat gedeelte tussen het glas en de lens niet stofdicht te zijn, zodat er geen stof kan komen. Want als ik daar bewijs voor heb kan ik alsnog zeggen dat het niet meer stofdicht is, zodat ik een nieuwe mobiel zou kunnen claimen misschien

Iemand een ideetje?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Nee je kunt Sailing-Clicker niet gebruiken om je bluetooth vibrator mee te bedienen, mits je daar zelf een script voor schrijft.
Nou was dat zo privacy gevoelig? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowlingWolve
Hey GGS_206

Nou het is eigenlijk vrij simpel. Winkels zijn over het algemeen vrij lui te noemen :O . Ze zeggen dat het buiten de garantie valt of dat ze het niet willen rapareren. Terwijl je eigenlijk op het product een fabrieksgarantie hebt die meestal gewoon alles dekt. Dus bel sony ericsson op, het nummer staat in het boekje die bij je SE k800i zit. En vraag als ze het kunnen maken.

Ik heb dit zelf al met heel wat producten gehad. Mijn vader had bijvoorbeeld een SE k750 en die was naar een jaar kapot gegaan ( hij nam het altijd mee naar zijn werk, hij werkt op de bouw ) en de winkel wou het niet repareren of vervangen. SE opgebeld en we moesten het telefoontje op sturen en naar een maand ( dus het duurd wel ff ) kregen we een gloednieuwe per post.

Ook met andere dingen zoals een muis van microsoft en een tv van Philps allemaal gerapereerd door de fabriek buiten de garantie. De winkels doen altijd moeilijk bel gewoon de fabriek op. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-03 13:50

D467

[M]

[...]

Gedownload en werkt perfect alleen is er geen mogelijkheid dat hij streamt naar de k800I en dat ik daar dan muziek uit hoor? Anders kan je het niet echt een iPod noemen.... oke ik geef toe het is beter dan die ingebouwde afstandsbedieningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al eigenlijk de gratis M2 actie gedaan van de K800i?
De mijne zit op de bus, ben benieuwd hoe lang het gaat duren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
[...]

Dit leek me wel interessant, alleen lukt het me compleet niet om mijn computer te vinden met de salling clicker!
Ik heb Salling op mijn computer staan, programma gewoon open, wil ik met mijn telefoon contact maken met de computer, lukt dit niet! En dat terwijl de standaard afstandsbedieningen van de telefoon wel werken, ik snap er helemaal niks van...

Ik gebruik de bluetooth dongle met het programmaatje "bluesoleil", misschien dat dit iets kan helpen ofzo, maar weten jullie hoe ik contact maak met mijn computer (ik weet ook verder niet hoe ik mijn telefoon aan de bluetooth apparaten van de computer kan toevoegen... ook handig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Speedy-Andre schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 14:58:
Je kan ook de software van je BT dongel updaten, bijv. Widcomm 5.x als het Widcomm drivers zijn.
Ik heb met Toshiba drivers soms het probleem dat ik 2 pogingen nodig heb, met Widcomm gaat het beter.
Goed idee,nooit aan gedacht,thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Volgens mij is dit wel handig om te weten:

SonyEricsson richt zich op een brede markt. Er is keuze voor hele simpele modellen die alleen de basisfunctie's bieden tot modellen waarmee men een uitgebreide MP3 speler of een Smartphone op zak heeft.

De verschillende klasse's worden aangeven met een Letter.

-J-serie zijn de basis telefoons zoals de J100 of de J230
-K-serie zijn de zakelijke toestellen zoals de K800i of de K310i
-W-serie zijn de Walkmanphone's zoals de W810i of de W300i
-Z-serie zijn de zogenaamde Clampshell telefoons als de Z530i en de Z610i
-P-serie zijn de Smartphone's zoals de P990i en de P910i
-M-serie zijn de internet telefoons zoals de M600i
-V-serie zijn bestaande modellen die vaak met een andere behuizing en andere software speciaal voor Vodafone geproduceerd worden zoals de V610i en de V800i.

Er is ook een D750i uitgebracht speciaal voor T-mobile klanten.

De S-serie heeft alleen de S700i voortgebracht...een toestel met een draaibaar frontje.

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

@brrrt:

Bij mij werkt salling clicker op een laptop met Widcomm drivers, op m'n pc met Toshiba drivers kan hij niet connecten dus de software is nogal beperkt ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een k750i en ben van plan om een k800i/k810i te kopen..
Nu vroeg ik me af of er een groot verschil zit in het scherm?
Is het scherm van de k800i beter van kwaliteit? (dan de k750i?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Sindskort ben ik ook eigenaar van de K800i, schitterend telefoontje.
Nu ben ik echter van plan een bureaulader aan te schaffen; de CDS-60.
Nu zijn er van dit model schijnbaar 2 modellen in omloop: eentje met, en eentje zonder de beugel die als ruggesteun dient. In hoeverre is een lader zonder steun slecht voor de telefoon, staat de telefoon stevig in de lader, geen "schade" anders als bij de lader mét steun?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 23:27:
Ik heb nu een k750i en ben van plan om een k800i/k810i te kopen..
Nu vroeg ik me af of er een groot verschil zit in het scherm?
Is het scherm van de k800i beter van kwaliteit? (dan de k750i?)
Ik heb ze allebei en de kwaliteit is vergelijkbaar, de K800 heeft wel een hogere resolutie van 240x320 wat een voordeel is bij foto's (zoeker) en java applets (tekst browser e.d.).
Verder heeft de K800i meer functionaliteit zoals umts, netwerk via bluetooth, printsoftware (pictbridge), a2dp (stereo via bluetooth) en alles wat je in dit topic nog kan vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-09 12:01

Emiel1984

Made in NL

Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 23:40:
Hallo allemaal,

Sindskort ben ik ook eigenaar van de K800i, schitterend telefoontje.
Nu ben ik echter van plan een bureaulader aan te schaffen; de CDS-60.
Nu zijn er van dit model schijnbaar 2 modellen in omloop: eentje met, en eentje zonder de beugel die als ruggesteun dient. In hoeverre is een lader zonder steun slecht voor de telefoon, staat de telefoon stevig in de lader, geen "schade" anders als bij de lader mét steun?
Ik kan alleen maar de versie met ruggesteun vinden. Er staan idd wel plaatjes zonder telefoon op expansys.nl van de standaard zonder ruggesteun. Echter op de site van SE zelf zie ik niet 2 typen staan van deze 'bureaulader'.

Afbeeldingslocatie: http://www.mobiltelefonok.hu/uj/termekek/alpha/cds60.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Emiel1984 op 07-03-2007 00:05 ]

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Emiel1984 schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 00:00:
[...]

Ik kan alleen maar de versie met ruggesteun vinden. Er staan idd wel plaatjes zonder telefoon op expansys.nl van de standaard zonder ruggesteun. Echter op de site van SE zelf zie ik niet 2 typen staan van deze 'bureaulader'.

[afbeelding]
Volgens ervaringen op Bol.com is het het oude model, die (heel handig) hetzelfde artikelnummer heeft gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01:09
Ik heb ook sinds kort de K800i, jammer genoeg heb ik wel 1 dode pixel, alleen zichtbaar als er een donkere achtergrond is, of als ik de camera gebruik. Beetje jammer, maarja, dat zal wel niet meer onder de garantie vallen ofwel? Verder heb ik nog 1 vraagje. Als ik mijn toestel van de toestenblokkering afhaal, klopt het dan dat eerst de bovenkant van het toetsenbord word verlicht, en heel kort daarna de onderkant?
Anders moet ik toch maar overwegen om hem even langs de primafoon te brengen. (Als dat kan, ik heb hem telefonish besteld via www.hi.nl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Speedy-Andre schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 23:05:
@brrrt:

Bij mij werkt salling clicker op een laptop met Widcomm drivers, op m'n pc met Toshiba drivers kan hij niet connecten dus de software is nogal beperkt ;(
betekend dat, dat ik een nieuwe dongle aan moet schaffen? Zou wel een beetje zonde zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al eigenlijk de gratis M2 actie gedaan van de K800i?
Die van sonyericsson zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 07:55:
Heeft iemand al eigenlijk de gratis M2 actie gedaan van de K800i?
Die van sonyericsson zelf.
Mijne maandag op de bus gedaan, hoop dat hij toch snel in mijn k800i zit :P
Volgens de voorwaarden wordt de bestelling binnen 30 dagen na bestelling verzonden, dus zal wel even wachten worden ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

vanpeltje schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 22:47:
Volgens mij is dit wel handig om te weten:

SonyEricsson richt zich op een brede markt. Er is keuze voor hele simpele modellen die alleen de basisfunctie's bieden tot modellen waarmee men een uitgebreide MP3 speler of een Smartphone op zak heeft.

De verschillende klasse's worden aangeven met een Letter.

-J-serie zijn de basis telefoons zoals de J100 of de J230
-K-serie zijn de zakelijke toestellen zoals de K800i of de K310i
-W-serie zijn de Walkmanphone's zoals de W810i of de W300i
-Z-serie zijn de zogenaamde Clampshell telefoons als de Z530i en de Z610i
-P-serie zijn de Smartphone's zoals de P990i en de P910i
-M-serie zijn de internet telefoons zoals de M600i
-V-serie zijn bestaande modellen die vaak met een andere behuizing en andere software speciaal voor Vodafone geproduceerd worden zoals de V610i en de V800i.

Er is ook een D750i uitgebracht speciaal voor T-mobile klanten.

De S-serie heeft alleen de S700i voortgebracht...een toestel met een draaibaar frontje.
De M-serie is een messaging device ;)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

brrrt schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 07:49:
[...]

betekend dat, dat ik een nieuwe dongle aan moet schaffen? Zou wel een beetje zonde zijn...
Is wel zonde ja, al kosten ze niet veel meer. Heb je geen andere pc of laptop waar je hem in kan gebruiken :?
Voor alleen deze software zou ik geen andere kopen iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochie79
D467 schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 21:06:
[...]

Gedownload en werkt perfect alleen is er geen mogelijkheid dat hij streamt naar de k800I en dat ik daar dan muziek uit hoor? Anders kan je het niet echt een iPod noemen.... oke ik geef toe het is beter dan die ingebouwde afstandsbedieningen.
Nee Streamen naar je K800i kan inderdaad niet, het is een afstandbediening maar wel met de functies die je op je ipod hebt, incl album-art op je display. Ik sluit m'n laptop aan op m'n versterker, kastje dicht, en mobiel op tafel, zodat iedereen itunes kan bedienen.
Salling Clicker is eigenlijk Mac-software, voor de mac zijn er ook veel meer scripts te vinden.

[ Voor 7% gewijzigd door jochie79 op 07-03-2007 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VeeGee schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 07:10:
Ik heb ook sinds kort de K800i, jammer genoeg heb ik wel 1 dode pixel, alleen zichtbaar als er een donkere achtergrond is, of als ik de camera gebruik. Beetje jammer, maarja, dat zal wel niet meer onder de garantie vallen ofwel? Verder heb ik nog 1 vraagje. Als ik mijn toestel van de toestenblokkering afhaal, klopt het dan dat eerst de bovenkant van het toetsenbord word verlicht, en heel kort daarna de onderkant?
Anders moet ik toch maar overwegen om hem even langs de primafoon te brengen. (Als dat kan, ik heb hem telefonish besteld via www.hi.nl)
Als je hem minder dan 8 dagen geleden gekocht hebt kan je hem terugsturen, je krijgt dan een nieuwe... Neem hiervoor contact op met de klantenservice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowlingWolve
Die cds-60 die lader voor de k800i werkt op zich wel goed. Alleen er zit geen aan en uit knop op. Dus de lader laad altijd je telefoon op en het irritante groene lichtje blijft branden. De lader met standaart is beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@VeeGee, dat heb ik ook als ik hem van toetsblokkering afhaal, dat eerst de bovenste rij licht wordt en daarna de onderste ook aangaat (=normaal) ;)

Ongeveer 3 weken geleden zag ik s'avonds dat in mijn menu, het internet icoontje van web en walk (t-mobile) veranderd is in een wereldbolletje zonder t-mobile gedoe.
Ik heb echter niets gedaan (geupdate of zo), kan iemand (met t-mobile) dit bevestigen?
Weet iemand hoe dit zou kunnen?
Hier het 'oude'menu met Web en Walk
Hier mijn "nieuwe" menu, (let op wereldbolletje)
:?

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2007 23:11 . Reden: betere foto ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01:09
Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 10:49:
[...]

Als je hem minder dan 8 dagen geleden gekocht hebt kan je hem terugsturen, je krijgt dan een nieuwe... Neem hiervoor contact op met de klantenservice...
Kan dit ook voor 1 dode pixel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jochie79 schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 10:22:
[...]

Nee Streamen naar je K800i kan inderdaad niet, het is een afstandbediening maar wel met de functies die je op je ipod hebt, incl album-art op je display. Ik sluit m'n laptop aan op m'n versterker, kastje dicht, en mobiel op tafel, zodat iedereen itunes kan bedienen.
Salling Clicker is eigenlijk Mac-software, voor de mac zijn er ook veel meer scripts te vinden.
hoe verwijder je best de software van Salling Clicker terug van je gsm zodat geen files, enzo erop blijven staan. ik wil mijn gsm zo clean mogelijk houden, maar heb geen zin voor een reset.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2007 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochie79
Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 19:27:
[...]

dus als ik goed begrijp kan je op gsm zien welk nummer er aan het afspelen is op itunes.
via welk programma is dit.
bestaat er ook zoiets als windows verkenner voor de k800i zodat je heel de pc kunt bedienen vanuit je luie zetel?
Dit is via Salling Clicker, en ja er zijn ook scripts waar je andere dingen mee kan doen op je computer (zoals een verkenner functie e.d.), ik zet na gebruik van itunes m'n laptop ook met m'n K800i uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochie79
[...]

hoe verwijder je best de software van Salling Clicker terug van je gsm zodat geen files, enzo erop blijven staan. ik wil mijn gsm zo clean mogelijk houden, maar heb geen zin voor een reset.
Net zoals je andere programma's van je gsm verwijderd, het is ook maar 1 bestand,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
[...]
dus als ik goed begrijp kan je op gsm zien welk nummer er aan het afspelen is op itunes.
via welk programma is dit.
bestaat er ook zoiets als windows verkenner voor de k800i zodat je heel de pc kunt bedienen vanuit je luie zetel?
Via Salling Clicker kan dit. Dan kan je op de telefoon zien welk nummer je in iTunes luisterd, kan je de muziek harder en zachter zetten, hem op play/pauze zetten, de beoordeling veranderen, nummers/albums/artiesten etc. opzoeken en noem 't maar op. Best handig, als je doorhebt hoe 't werkt *is 't nu aan 't uitvogelen* :)

Je kan via bluetooth ook gewoon de hele computer besturen. Via de meegeleverde bluetooth afstandsbediening functie op de telefoon (kan ook met salling) kan je de muis besturen met de telefoon, en zo de hele computer via de luie stoel besturen. Je kan ook zelf zulk soort afstandsbedieningen maken met het SE bluetooth remote control programmaatje. Als je rondzoekt op het internet kun je vast ook wel de afstandsbediening vinden die je zelf wilt, desnoods via het programmaatje van Salling.
Speedy-Andre schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 10:14:
[...]
Is wel zonde ja, al kosten ze niet veel meer. Heb je geen andere pc of laptop waar je hem in kan gebruiken :?
Voor alleen deze software zou ik geen andere kopen iig :)
Het is me dus gelukt (zie hierboven) om salling met mijn computer te connecten. Ik heb BlueSoleil weg gegooid en andere software erop gegooid (die van Widcomm). Nu lukt het me dus om gewoon salling te gebruiken.

Nu had ik alleen nog een vraag. Op de salling-site staat een script waarmee je de monitor uit en in kan schakelen.
Is iemand dit al gelukt? Bij mij doet de computer aardig weinig als ik druk op "turn monitor off".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 12:51
Na lang zoeken, reviews en gebruikerservaringen lezen enz is mijn keuze op deze telefoon gevallen. Loop nog steeds met een nokia 3310 rond dus werd wel eens tijd voor een leuk nieuw toestel, maar ja die oude was niet kapot te krijgen en werkt na al die jaren nog steeds goed. Hopelijk ga ik van dit telefoon net zo lang plezier hebben :)
Net besteld dus hoop hem vrijdag binnen te krijgen, morgen ook maar alvast een bluetooth dongle kopen.

Last FM

Pagina: 1 ... 6 ... 24 Laatste

Let op:
Weet je 100% zeker dat hetgeen je nu wil gaan posten waarde heeft? Post met mate; kwaliteit staat boven kwantiteit.