Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 20:43
victenn schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 20:03:
Na lang zoeken, reviews en gebruikerservaringen lezen enz is mijn keuze op deze telefoon gevallen. Loop nog steeds met een nokia 3310 rond dus werd wel eens tijd voor een leuk nieuw toestel, maar ja die oude was niet kapot te krijgen en werkt na al die jaren nog steeds goed. Hopelijk ga ik van dit telefoon net zo lang plezier hebben :)
Net besteld dus hoop hem vrijdag binnen te krijgen, morgen ook maar alvast een bluetooth dongle kopen.
goede keuze! Het zal een groot verschil zijn van een 3310 (oud, je kan er momenteel erg weinig mee) naar een k800i (nieuw, op een (goede) navigatiesysteem na kan ik niet verzinnen wat ik nog meer op een telefoon wil). Je zal versteld staan van ãlle mogelijkheden (na ruim een maand kom ik nog dagelijks achter nieuwe opties)! :)
Veel plezier ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Na veel gedoe ook de knoop doorgehakt, dit degelijke telefoontje is het geworden. Heb 'm al hier liggen voor een schappelijke prijs van 319 euro (los unlocked toestel). Unlocked heb ik nodig aangezien ik in het buitenland zit voor een tijdje straks en ik gewoon een simkaartje van de lokale providers wil gebruiken, stuk goedkoper dan roaming e.d.

Nu even over de telefoon, super dingetje. Ik ben overgestapt van een sony ericsson t230.. een 3 jaar oud telefoontje.. wat een verschil zeg in 3 jaar.. zal mij benieuwen hoe het er over 10 jaar voor staat. zal wel blits zijn..

Anyway ik heb zo een bon gekregen als je die invult dan krijg je 1 gb mm2 geheugen, maar aangezien ik al snel weg ben heb ik er op korte termijn niks aan. Wel stug dat er geen andere memory card bij zat.. Want met dat 64 mb intern geheugen kun je natuurlijk amper mp3's kwijt.

Ik heb 2 mm2 1 gb stickies besteld bij de memoryshop dus ze zeggen dat ik het morgen in huis zou moeten hebben, vandaag voor 21:00 besteld.. morgen in huis.. zal mij benieuwen..

Anyway best lekker geluidje wat uit de oordopjes komt, wat uit de speaker komt is maar matig maar wat wil je met zo een kleine speaker..

Ik ga weer eens verder spelen ermee.. ik hou het topic in de gaten.

Top telefoon iig voor zover ik het heb gezien _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochie79
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:21
brrrt schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 20:02:

Nu had ik alleen nog een vraag. Op de salling-site staat een script waarmee je de monitor uit en in kan schakelen.
Is iemand dit al gelukt? Bij mij doet de computer aardig weinig als ik druk op "turn monitor off".
Zie:
Hi, this is an extremely simple script that puts your monitor to sleep using NIRCMD.

To install:
- Download NIRCMD from: http://www.nirsoft.net/utils/nircmd.zip
or google "NIRCMD".
- Extract NirCMD into your Windows directory (usually C:\Windows)
- Extract this zip archive to My Documents\My Clicker Scripts
- Next you place "Monitor Off" inside Salling Clicker to a convenient place.

Enjoy.
bij mij werkt het prima, net als monitor on.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
jochie79 schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 21:36:
[...]

Zie:

[...]

bij mij werkt het prima, net als monitor on.
WOW! Helemaal hier overheen gelezen! Geweldig!!
Maar betekend dit nu dat ik alle scripts die ik gedownload heb, nu af kan spelen, of moet ik telkens een bestandje in windows en bij de scripts neerzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die een tmobile branded toestel heeft die mij zou kunnen helpen met mijn vraag (over het veranderde Web en Walk logo) in mijn bovenstaande post? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:48

Rio

Ik heb al een boek

Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 12:55:
@VeeGee, dat heb ik ook als ik hem van toetsblokkering afhaal, dat eerst de bovenste rij licht wordt en daarna de onderste ook aangaat (=normaal) ;)

Ongeveer 3 weken geleden zag ik s'avonds dat in mijn menu, het internet icoontje van web en walk (t-mobile) veranderd is in een wereldbolletje zonder t-mobile gedoe.
Ik heb echter niets gedaan (geupdate of zo), kan iemand (met t-mobile) dit bevestigen?
Weet iemand hoe dit zou kunnen?
Hier het 'oude'menu met Web en Walk
Hier mijn "nieuwe" menu, (let op wereldbolletje)
:?
Wat is je probleem precies? Er is alleen een icoontje veranderd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochie79
brrrt schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 21:55:
[...]

WOW! Helemaal hier overheen gelezen! Geweldig!!
Maar betekend dit nu dat ik alle scripts die ik gedownload heb, nu af kan spelen, of moet ik telkens een bestandje in windows en bij de scripts neerzetten?
Je moet iig het bestandje in je salling scripts directory zetten. In salling clicker selecteer je welke scripts je gebruikt en de indeling. Soms heb je een extra programma nodig (meestal niet) dit staat dan of in het forum of in een txt bestandje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochie79
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 00:02:
Is er iemand die een tmobile branded toestel heeft die mij zou kunnen helpen met mijn vraag (over het veranderde Web en Walk logo) in mijn bovenstaande post? :?
Hier nog steeds het W'n'W-logo van T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:28
Rio schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 09:30:
[...]

Wat is je probleem precies? Er is alleen een icoontje veranderd...
Bij mij (Orange) veranderd er een icoontje als ik m'n internetinstellingen verander van Orange World naar het internet acces profiel, misschien is er bij jou ook iets dergelijks aan de hand.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Rio, Ik heb verder geen probleem (ben eigenlijk wel blij dat dat Web en Walk icoontje weg is),
vraag me gewoon af hoe het mogelijk is dat van het ene op het andere moment een icoontje kan veranderen. Heb n.l. geen update oid gedaan. Kom van mijn werk, zit in de trein en zie een wereldbolletje ipv het gebruikelijke icoon (W&W) :D
Vraag me af of andere tmobile branded toestellen dit ook hebben (veranderd icoontje), en natuurlijk hoe is dit mogelijk ?
@jochie79, bij jou nog steeds Web en Walk, bedankt voor het checken, dat maakt het alleen maar opmerkelijker bij mij ;)
@MrAngry,ok, waardevolle info, bij mij staat het internetprofiel op TmobileInternet, verder kan ik daar geen andere keuzes maken zoals je ziet. Is dat wat je bedoelt? (waar in het menu kan ik dat veranderen?)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2007 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe lang je op een volle accu een mp4 film kan afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:48

Rio

Ik heb al een boek

Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 09:40:
@Rio, Ik heb verder geen probleem (ben eigenlijk wel blij dat dat Web en Walk icoontje weg is),
vraag me gewoon af hoe het mogelijk is dat van het ene op het andere moment een icoontje kan veranderen. Heb n.l. geen update oid gedaan. Kom van mijn werk, zit in de trein en zie een wereldbolletje ipv het gebruikelijke icoon (W&W) :D
Vraag me af of andere tmobile branded toestellen dit ook hebben (veranderd icoontje), en natuurlijk hoe is dit mogelijk ?
Okay, dacht dat je een update had gedaan. Nu is het idd best opmerkelijk. Even je instellingen opnieuw laten sms'en misschien?
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 11:35:
Weet iemand hoe lang je op een volle accu een mp4 film kan afspelen?
Nope, maar ik heb het idee dat jij dat gaat proberen en het ons laat weten :)

[ Voor 57% gewijzigd door Rio op 08-03-2007 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb er nu een film van 80 min op staan dus zal het laten weten als ik er achter ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
iemand al memory gekregen van die actie van sony?? Ik heb de bon vandaag op de bus gedaan. Maar goed ik heb ook los memory gekocht, zou vandaag moeten arriveren.. even een filmpje erop dumpen, kijken wat tie doet >:)

btw, weet iemand hoe je language support bijvoorbeeld voor t9 kunt krijgen voor een taal die er standaard niet inzit? Is dit misschien toe te voegen, ik zoek ondersteuning voor indonesisch maar ik wil wel graag Nederlands behouden in sms en menu taal enzo.. Niet dat ik een aziatisch pakket installeer en er geen NL meer opzit, iemand een idee?

[ Voor 44% gewijzigd door Arsenius op 08-03-2007 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 11:48:
Heb er nu een film van 80 min op staan dus zal het laten weten als ik er achter ben
100 doet ie sowieso op 1 accu en dan is ie nog niet leeg (laatste een filmpje gekeken in de trein)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valt me nog wel mee. Kan een gemiddelde film in ieder geval helemaal gekeken worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcalibur
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:36
Ik heb sinds gisteren een K800i, erg mooi apparaatje :)

Nu probeer ik te connecten met een Bluetooth GPS muis (van Oasis Media) maar dat lukt niet, de standaardcode 0000 wordt niet geaccepteerd. Mijn IpaQ kan wel met de GPS connecten, dus die werkt. Mijn K800i kan zowel met mijn IpaQ als met mijn Powerbook connecten, dus die werkt ook.

Iemand enig idee of dit aan een bepaalde setting kan liggen?

Designer | Developer | Director | Photographer | LARPer | Geek | Male | 39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-09 12:01

Emiel1984

Made in NL

Xcalibur schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 14:16:
Ik heb sinds gisteren een K800i, erg mooi apparaatje :)

Nu probeer ik te connecten met een Bluetooth GPS muis (van Oasis Media) maar dat lukt niet, de standaardcode 0000 wordt niet geaccepteerd. Mijn IpaQ kan wel met de GPS connecten, dus die werkt. Mijn K800i kan zowel met mijn IpaQ als met mijn Powerbook connecten, dus die werkt ook.

Iemand enig idee of dit aan een bepaalde setting kan liggen?
Ik heb hier hetzelfde liggen maar ik kan wel connecten met de standaard 0000 code.Krijg geen enkele foutmelding bij het toevoegen van het apparaat. Echter wil ik kijken naar services dan vind deze er geen(logisch natuurlijk).

Waarom wil je eingelijk GPS gebruiken op de PDA ?? Ik had al een keer eerder iemand horen vertellen over GPS op de K800i. Bij die persoon lukte het toen echter neit om contact te maken in het programma met zijn BT muis.

Ben ook wel benieuwt of iemand GPS-programma(s) heeft op zijn K800i.

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcalibur
Emiel1984 schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 15:10:
Ik heb hier hetzelfde liggen maar ik kan wel connecten met de standaard 0000 code.Krijg geen enkele foutmelding bij het toevoegen van het apparaat. Echter wil ik kijken naar services dan vind deze er geen(logisch natuurlijk).
hmmm, wat raar.
Mijn K800i ziet de GPS muis ook als 'Onbekend' apparaat trouwens, heb jij dat ook?
Emiel1984 schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 15:10:
Waarom wil je eingelijk GPS gebruiken op de PDA ?? Ik had al een keer eerder iemand horen vertellen over GPS op de K800i. Bij die persoon lukte het toen echter neit om contact te maken in het programma met zijn BT muis.

Ben ook wel benieuwt of iemand GPS-programma(s) heeft op zijn K800i.
Ik heb Nav4All gedownload uit de OP van dit topic ;)
Ziet er wel ok uit, en leek me vrij simpel aan de praat te krijgen met zo'n bluetooth GPS ding ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcalibur
Xcalibur schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 15:29:
[...]

hmmm, wat raar.
Mijn K800i ziet de GPS muis ook als 'Onbekend' apparaat trouwens, heb jij dat ook?
Ik heb net m'n telefoon uit en weer aangezet, en ineens ziet ie het apparaat als 'BT GPS'.
Toegangscode werkt nu ook netjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Xcalibur schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 15:29:
Ik heb Nav4All gedownload uit de OP van dit topic ;)
Ziet er wel ok uit, en leek me vrij simpel aan de praat te krijgen met zo'n bluetooth GPS ding ;(
Nav4All is toch gewoon een navigatie systeem?
Moet de telefoon dan in contact staan met internet/wap om de route uit te zetten? Komt er sowieso internet bij kijken? Kost dit veel?
Dit vind ik namelijk best onduidelijk staan op alle websites... Zolang er geen internet aan te pas komt, zou ik 't wel heel handig vinden! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 12:51
nav4all maakt zoals je kan lezen op hun website alleen kontakt met internet voor het bereken van routes daarna word de verbinding weer verbroken.

Ben me zelf ook aan het orienteren op een navigatie systeem zou een leuke toevoeging zijn aan deze toch al goede tel. Maar heb net als jou liever geen internet verbruik, liever gewoon software die je op je tel zet.

[ Voor 43% gewijzigd door victenn op 08-03-2007 17:39 ]

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben vandaag bezig geweest om mijn oude headset (de SE HBH-660) aan de gang te krijgen met de K800i.

Bij de K750i werkte hij meteen, maar nu kan ik het apparaat niet vinden.
Ik heb gezocht op de site van SE.
Daar kwam ik deze pagina tegen, van de HBH-660.

http://www.sonyericsson.c...te=pip1&zone=pp&pid=10188

En er staat bij dat hij de K800i niet ondersteund.

Dus vraag ik hier of iemand er misschien ervaring mee heeft, of weet hoe ik het wel aan de gang kan krijgen.
Toch een headset geweest van een 120 euro dus ik vind het zonde als het niet zo lukken.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2007 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren een K800i gekocht. Prima telefoontje, alleen heb ik er 1 probleempje mee.

Als ik de telefoon in mijn broekzak stop om mee te nemen zet ik de toetsenbord blokkering aan. Echter blijkt dat als (per ongeluk) de lenskap omlaag geschoven wordt, de telefoon alsnog aangaat en het display in cameramode is. Dit vreet natuurlijk accutijd.

Ik heb alle instellingen bekeken, maar niets kunnen vinden. Is er een manier om als de toetsenbord blokkering aan staat, ook de lenskap te blokkeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@PowerRick, dat gaat helaas niet, het is zo ontworpen zodat je met toetsblokkering aan ook snel een foto kunt maken. Let er dus goed op dat ie niet openschuift! (ook de lens kan krassen, nog erger imo) :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 22:00:
@PowerRick, dat gaat helaas niet, het is zo ontworpen zodat je met toetsblokkering aan ook snel een foto kunt maken. Let er dus goed op dat ie niet openschuift! (ook de lens kan krassen, nog erger imo) :|
Dank je voor je snelle reactie... daar was ik al bang voor inderdaad. En dat lenskapje zit er niet voor niks op inderdaad. Het is jammer dat er geen vergrendelingspalletje opzit. Maar goed opletten dus waar ik hem opberg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even een vraag met betrekking tot de K800i:

Ik heb sinds vandaag namelijk als ik gebeld wordt of als ik zelf iemand bel geen geluid.
Als ik iemand bel gaat hij niet eens over, de ontvanger hoort mij trouwens wel praten.
Voorderest doet het overige geluid ( zoals bijv. de ringtone ) het wel gewoon.
Ook als iemand mij belt hoor ik niks als ik opneem.

Iemand ervaring hier mee of tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 12:38
Over 6 dagen ben ik ook de gelukkige eigenaar van een K800i. Heb op dit moment een K750i, en vind de K800i een van de mooiere telefoons van nu. De K810i die eraan komt vind ik niet zo geweldig, en de volgende (K900i?) komt vast pas over een jaar, en daar ga ik dus niet op wachten.

Voor het klepje van de camera ben ik niet bang. Daar heb ik bij de K750i ook nooit last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 20:26:
Ik ben vandaag bezig geweest om mijn oude headset (de SE HBH-660) aan de gang te krijgen met de K800i.

Bij de K750i werkte hij meteen, maar nu kan ik het apparaat niet vinden.
Ik heb gezocht op de site van SE.
Daar kwam ik deze pagina tegen, van de HBH-660.

http://www.sonyericsson.c...te=pip1&zone=pp&pid=10188

En er staat bij dat hij de K800i niet ondersteund.
Heb zelf de HB-662. Op de website staat bij deze ook niet vermeld dat hij de k800i ondersteund. Toch werkt hij prima...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowlingWolve
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-01 13:02
Eigenlijk ben ik ook wel geintresseert in zo'n navigatie programmatjes.
Nouja het hoeft niet perse navigatie te zijn maar gewoon een programma die de kaart
weergeeft en dan de route uitstippelt zou eigenlijk al genoeg zijn. Het hoeft dus
ook niet de lokatie te geven waar je nu bent.

Alleen het enigste probleem is dat ik een hi abbo heb en dat het internetten
super duur is en je geen abbo kan nemen op onbeperkt internetten.
..... ik wil daarom absoluut geen internet gebruiken.

Weet iemand dus een prog voor de k800i die geen internet gebruikt maar toch
een route kan plannen.... het hoeft niet aan te geven waar je nu bent maar gewoon
een route net als google maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Bamikwal schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 22:36:
Eigenlijk ben ik ook wel geintresseert in zo'n navigatie programmatjes.
Nouja het hoeft niet perse navigatie te zijn maar gewoon een programma die de kaart
weergeeft en dan de route uitstippelt zou eigenlijk al genoeg zijn. Het hoeft dus
ook niet de lokatie te geven waar je nu bent.

Alleen het enigste probleem is dat ik een hi abbo heb en dat het internetten
super duur is en je geen abbo kan nemen op onbeperkt internetten.
..... ik wil daarom absoluut geen internet gebruiken.

Weet iemand dus een prog voor de k800i die geen internet gebruikt maar toch
een route kan plannen.... het hoeft niet aan te geven waar je nu bent maar gewoon
een route net als google maps.
Wat tot nu toe werkt bij mij is gewoon op de computer een kaartje opslaan (als afbeelding), en dat overzetten op de telefoon. Dan kun je het kaartje in/uitzoomen zovaak je wilt, en dan zo browsen. :)
Volgens mij moeten verder de kaartjes altijd gedownload worden, dus is het "gratis navigatie" onmogelijk...

Ik hoop dat er stiekem toch een mogelijkheid is trouwens *heeft ook een HI abbo* :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:28

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Je kan Nav4all via bluetooth vanaf je pc starten, zo heb ik ook een paar stemmen gedownload en routes uitgezet.
Zie de handleiding in mijn sig, dat werkt voor veel java applets prima ;)
Nog handiger is PAN gebruiken met een nieuw internet profiel, dan kan je alles op de K800 via je pc doen (wat een internet verbinding gebruikt).
Zie enkele postings terug met de foto van mijn display :P

[ Voor 35% gewijzigd door Speedy-Andre op 08-03-2007 23:11 ]

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcalibur
victenn schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 17:38:
nav4all maakt zoals je kan lezen op hun website alleen kontakt met internet voor het bereken van routes daarna word de verbinding weer verbroken.
en voor het ophalen van plaats / straatnamen / coordinaten bij het invoeren van de route :)

Volgens mijn datateller was de 'laatste sessie' 2263 bytes download en 2319 bytes upload na het opzoeken van een adres. Heb het nog niet aan een diepgaand onderzoek onderworpen, maar 4,5kb is natuurlijk niet veel op zich...

Zonder internetverbinding moet je natuurlijk alle kaarten op je telefoon opslaan, wat een hoop ruimte kost... weet niet hoe groot dat precies is, maar als je daarvoor een aparte memorystick moet kopen ben je een hele lange tijd een stuk duurder uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://xs513.xs.to/xs513/07105/DSC00091.JPG.xs.jpg

De panorama functie in de k800 is opzich ook wel grappig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@JuX0rz, ga naar het servicemenu:
(Door de volgende code in te voeren kom je in het service menu
code:
> * < < * < *
(< of > bedien je doormiddel van de joystick)
Dus je telefoon aanzetten, dan:
Rechts drukken met joystick, sterretje drukken, enz.
Stoor je niet aan wat er op het scherm gebeurd; gewoon doorgaan met de handleiding wanneer je de snelkoppeling o.i.d. ziet. Als je de acties goed hebt gevolgd kom je vanzelf in het service menu.
)
- Kies daar Service-test, kies Oortelefoon, druk weer op kies, hoor je dan niets dan is je Oortelefoon kapot (dan naar SE Servicepoint) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowlingWolve
Nu begin ik zelf een beetje te twijfelen.
idd 4.5kb is echt niet veel maar is 7.5euro voor 10mb een beetje te doen?
kan ik zo echt flink internetten en hoeveel kb kost het ongeveer om een site te bezoeken dan?

En is het niet mogelijk om internet van een andere provider te krijgen als ik hi heb... 8)

en welke programmas zijn nou eigenlijk het beste?
http://www.nav4all.nl
http://www.wayfinderearth.com/
http://www.google.nl/gmm/index.html

en moet je ook een gps ontvanger kopen :?
Ik heb het alleen nodig om een route te plannen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcalibur
Bamikwal schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 16:51:
Nu begin ik zelf een beetje te twijfelen.
idd 4.5kb is echt niet veel maar is 7.5euro voor 10mb een beetje te doen?
kan ik zo echt flink internetten en hoeveel kb kost het ongeveer om een site te bezoeken dan?
Ik heb sinds een paar dagen die telefoon en heb een zooi routes berekend (en de software gedownload + spraakdingen, moet eenmalig) en wat e-mail / RSS feeds / websites gecheckt.

Ik zit nu op 3mb. En dat komt met name door de websites natuurlijk :)
Als je de speciale PDA versies van sites bezoekt zal het wel meevallen denk ik, maar als je voor de lol een beetje rond gaat surfen op gewone sites gaat het wel hard natuurlijk...
Bamikwal schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 16:51:
en moet je ook een gps ontvanger kopen :?
Ik heb het alleen nodig om een route te plannen
Om de route te plannen heb je niet per se een GPS ontvanger nodig, je kunt ook van A naar B plannen (dus niet vanaf je eigen -GPS- positie). Je kunt de route ook bekijken als opeenvolgende instructies, dus dat is niet zo'n probleem denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowlingWolve
hoezo pda versies van sites? heb je die ook dan:S? wist ik niet eens.

en heb je extra abbo voor internet? want bij hi kost 100kb al 1euro....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swiebert
  • Laatst online: 14-09 16:31
Bamikwal schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 17:54:
hoezo pda versies van sites? heb je die ook dan:S? wist ik niet eens.

en heb je extra abbo voor internet? want bij hi kost 100kb al 1euro....
hier komen er een paar:

http://pda.tweakers.net
http://www.planet.nl/planet/show/id=137169/sc=b8d2ba
http://www.vitographics.nl/istart.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowlingWolve
heb je geen optie dat je alleen maar pda sites ziet? zodat da automatisch gaat ofzo?
En is er geen optie voor onbeperkt internerten voor mensen met hi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcalibur
Bamikwal schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 19:05:
heb je geen optie dat je alleen maar pda sites ziet? zodat da automatisch gaat ofzo?
En is er geen optie voor onbeperkt internerten voor mensen met hi?
Ik heb op dit moment geen extra data abonnement. Naar mijn weten is T-Mobile de enige aanbieder met een 'onbeperkt' abonnement trouwens.

Ik kwam ook net toevallig deze site tegen, misschien is dit wat voor jou (heb het zelf nog niet getest of wat dan ook, maar het klinkt wel interessant ;) ): http://www.smart2go.com/en/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Je hoeft alleen nog ff een smartphone van je K800 te maken, dit is niet echt een smart move :+

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xcalibur schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 17:41:
[...]

Ik heb sinds een paar dagen die telefoon en heb een zooi routes berekend (en de software gedownload + spraakdingen, moet eenmalig) en wat e-mail / RSS feeds / websites gecheckt.

Ik zit nu op 3mb. En dat komt met name door de websites natuurlijk :)
Als je de speciale PDA versies van sites bezoekt zal het wel meevallen denk ik, maar als je voor de lol een beetje rond gaat surfen op gewone sites gaat het wel hard natuurlijk...

[...]

Om de route te plannen heb je niet per se een GPS ontvanger nodig, je kunt ook van A naar B plannen (dus niet vanaf je eigen -GPS- positie). Je kunt de route ook bekijken als opeenvolgende instructies, dus dat is niet zo'n probleem denk ik.
En werk je dan met GPRS of UMTS snelheid?
Is GPRS niet te traag om al die routes te berekenen en plaatsen te zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Is er al info bekend rond firmware versie R1JG001 ?
Deze zit namelijk op mijn K800i met OPT en EROM CID51

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Xcalibur schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 20:39:
[...]

Ik heb op dit moment geen extra data abonnement. Naar mijn weten is T-Mobile de enige aanbieder met een 'onbeperkt' abonnement trouwens.
Orange world is ook onbeperkt, maar dan zijn er sommige dingen geblokt. Dat heeft voor mij overigens nog geen noemenswaardige problemen opgeleverd. En voor die 6e per maand wil ik ook wel wat door de vingers zien. Zo werkt het downloaden van Google Maps en Gmail(de applicatie naar je telefoon) niet goed, maar de applicaties werken zelf wel op dat onbeperkte abbo..

Op een of andere manier werken de reisplanners van de ns en ov9292 ook niet goed bij mij, maar dan switch ik even naar het niet geblokte internet profiel (met max 25mb traffic) en dan werkt het wel.
Orange biedt dus wat mij betreft ook onbeperkt aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcalibur
Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 23:47:
En werk je dan met GPRS of UMTS snelheid?
Is GPRS niet te traag om al die routes te berekenen en plaatsen te zoeken?
GRPS. Zoals gezegd is de hoeveelheid data te verwaarlozen, het opzoeken van een plaats duurt ook max 2 of 3 seconden ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doctor Yes
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-09 18:56
MrAngry schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 03:47:
[...]

Orange world is ook onbeperkt, maar dan zijn er sommige dingen geblokt. Dat heeft voor mij overigens nog geen noemenswaardige problemen opgeleverd. En voor die 6e per maand wil ik ook wel wat door de vingers zien. Zo werkt het downloaden van Google Maps en Gmail(de applicatie naar je telefoon) niet goed, maar de applicaties werken zelf wel op dat onbeperkte abbo..

Op een of andere manier werken de reisplanners van de ns en ov9292 ook niet goed bij mij, maar dan switch ik even naar het niet geblokte internet profiel (met max 25mb traffic) en dan werkt het wel.
Orange biedt dus wat mij betreft ook onbeperkt aan.
Gebruik je Opera Mini? ov9292 werkt via Opera Mini bij mij namelijk wel via de Orange proxy. Het is mij opgevallen dat sites over het algemeen beter veel beter laden via Opera Mini dan via de standaard browser van de K800i :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
GiLeX schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 02:25:
Ik dacht even dat je een typfoutje had gemaakt, maar ik kon ook updaten naar versie R1JG001. (via fota)
'k Heb nog geen documentatie gevonden over wat deze update gebracht heeft.

Bij versie R1JC002 kwam ik er gister toevallig achter de de timer niet doorging met aftellen wanneer de screensaver aanstond (oplossing geen screensaver instellen)... (Dat heeft me een zwarte pizza opgeleverd). Met deze update werkt de timer bij mij wel weer prima. Volgens mij zitten er enkel een paar kleine fixes in deze versie, geen grote updates..

Onveranderd gebleven / hetzelfde als R1JC002

Erom: R3A011 (weet niet zeker of dit veranderd is)

LCD SW versions
Main display:
Current: 200610121

Camera: 2.5
Video call camera: 2.3

Content version PA29

Java: JP-7.3

Text revision: BT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

GiLeX schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 02:25:
Die is zelfs nog niet op Wotan geweest, zit deze op een nieuw toestel :?
De enige hit met google is een forum op Chinese gadget website dus misschien is het een import toestel :/
Ik zit te wachten op R1JC002, deze is opweg naar seus.
Bugfix van de video thumbnails (loopt niet meer vast) en de java engine is verbeterd.

@Chris.nl
Is die update via seus uit of ging dat via gprs/umts :?
Ik heb een Kpn locked toestel en seus had gisteren alleen R1GB001 :/

[ Voor 11% gewijzigd door Speedy-Andre op 10-03-2007 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Speedy-Andre schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 12:16:

@Chris.nl
Is die update via seus uit of ging dat via gprs/umts :?
Ik heb een Kpn locked toestel en seus had gisteren alleen R1GB001 :/
Via gprs/umts. Waarschijnlijk kunnen alle unbranded toestellen deze nu via gprs/umts fota binnenhalen.

[ Voor 13% gewijzigd door Chris.nl op 10-03-2007 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Da's leuk, net gecheckt en ik heb de nieuwste volgens de online check |:(
Zal wel door de Kpn lock komen waardoor Kpn de update levert :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Chris.nl schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 12:14:
[...]
Erom: R3A011 (weet niet zeker of dit veranderd is)
Hier is dat : R3A016
Via SEUS krijg ik R1GB001 weer en via FOTA R1JG001.

Het gaat hier inderdaad om een unbranded/unlocked toestel (EROM RED) geen import gewoon hier in NL gekocht (CDA102511/52 R15A EUROPE_3)

Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Kwam nog wat anders tegen voor diegenen die Nav4all gebruiken:
AmazeGPS
Afbeeldingslocatie: http://www.amazegps.com/news/demo1.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.amazegps.com/news/demo3.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.amazegps.com/news/demo2.jpg

Werkt in principe ongeveer net zo als Nav4all, alleen kwa GUI is anders. Het gaat nog wel om een Beta versie.
Een groot nadeel voor sommige:
Data verkeer bij navigatie in kaart weergave kan flink oplopen. Dit in tegenstelling tot Nav4all.
Kies je bij AmazeGPS ook voor pijlweegave is het verbruik ongeveer gelijk.
Heb beide draaien en ze doen allebei wat ze moeten doen zonder problemen. Weinig tot geen verschillen in de routes die berekend worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 22:16:
[...]

Heb zelf de HB-662. Op de website staat bij deze ook niet vermeld dat hij de k800i ondersteund. Toch werkt hij prima...
Vind hij bij jou dan wel gewoon de headset?
Als ik headset ga zoeken bij menu bluetooth vind hij niets. En ook niet als ik bluetooth apparaten ga zoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastersjef
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-01-2009
Probleem PC suite 2 opgelost voor Windows Vista
http://www.thinktechno.co...icsson-pc-suite-on-vista/

En het aangepaste programma staat op:
http://www.master-chief.n...20PC%20Suite%202.0.53.msi
dus deze hoef je niet aan te passen.

Nokia 5110*Nokia 6150*Siemens S35*Siemens S45*Nokia 6610*SE T610*Nokia 6630*SE K750*SE K800*Samsung U600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Op Ebay staan nog wat bluetooth gps ontvangers (sirf II 12 kanaals) voor €34,90 + €9,90 verzenden :)
Ik heb er een besteld, hij gaat 20u mee. Volgende week ff testen :9

Afbeeldingslocatie: http://img01.channeladvisor.de/120659/e215902b81a1a43e21019bb74e2bcd11.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastersjef
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-01-2009
mastersjef schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 17:25:
Probleem PC suite 2 opgelost voor Windows Vista
http://www.thinktechno.co...icsson-pc-suite-on-vista/

En het aangepaste programma staat op:
ftp://82.173.167.62 (Dit is het goede adress)
inlog: pcsuite
wachtwoord: Lcyyt4Ux
dus deze hoef je niet aan te passen.

Nokia 5110*Nokia 6150*Siemens S35*Siemens S45*Nokia 6610*SE T610*Nokia 6630*SE K750*SE K800*Samsung U600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Speedy-Andre,
Werkt deze met de k800i dan? Met wat voor software werkt ie dan? (route66 oid, gaat toch alleen op symbian?) :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 17:49:
@Speedy-Andre,
Werkt deze met de k800i dan? Met wat voor software werkt ie dan? (route66 oid, gaat toch alleen op symbian?) :>
Ik wil hem met Nav4all en Wayfinder gaan gebruiken, daar kan je ook mee instellen dat ie gps gebruikt om de positie te bepalen :)
Of hij met de K800 werkt ga ik uitproberen, een bluetooth gps is zo universeel dat dit geen probleem moet zijn O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcalibur
GiLeX schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 15:53:
AmazeGPS
die kwam ik vanmiddag ook tegen, maar toen ik heb geinstalleerd had kon ik Nederland niet kiezen als land in een route? Stond standaard op Duitsland met nog een paar grote land in het rijtje, en bij overige landen kon je 'de rest' van Europa kiezen, maar daar stond NL ook niet bij...

zag er verder wel aardig uit trouwens, de interface van Nav4all is nogal saai to say the least... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 15:45:
@JuX0rz, ga naar het servicemenu:
(Door de volgende code in te voeren kom je in het service menu
code:
> * < < * < *
(< of > bedien je doormiddel van de joystick)
Dus je telefoon aanzetten, dan:
Rechts drukken met joystick, sterretje drukken, enz.
Stoor je niet aan wat er op het scherm gebeurd; gewoon doorgaan met de handleiding wanneer je de snelkoppeling o.i.d. ziet. Als je de acties goed hebt gevolgd kom je vanzelf in het service menu.
)
- Kies daar Service-test, kies Oortelefoon, druk weer op kies, hoor je dan niets dan is je Oortelefoon kapot (dan naar SE Servicepoint) ;)
Super, mijn oortelefoon volume stond erg laag, geen idee hoe dit gebeurd is.

Hartstikke bedankt Han!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Speedy-Andre, Razend interessant, ik wist niet dat je die progs Nav4all en Wayfinder op gps kon instellen :)
Top dat je dat gaat uitproberen met de k800 dan weten we dadelijk allemaal "zeker" of dit werkt!
@JuX0rz, heel graag gedaan, viel me op dat niemand antwoorde op je vraag , ben blij voor je dat het is opgelost! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Xcalibur schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 18:14:
[...]

die kwam ik vanmiddag ook tegen, maar toen ik heb geinstalleerd had kon ik Nederland niet kiezen als land in een route? Stond standaard op Duitsland met nog een paar grote land in het rijtje, en bij overige landen kon je 'de rest' van Europa kiezen, maar daar stond NL ook niet bij...

zag er verder wel aardig uit trouwens, de interface van Nav4all is nogal saai to say the least... :)
Effe beter kijken :P Als je op de landen selectie kijkt kan je ook NL selecteren hoor 8)
Other
Germany
Spain
enz
enz

Nederland zit onder Other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GiLeX schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 15:53:
AmazeGPS
...
prima link! _/-\o_
Alleen crasht Safari hier zonder uitzondering wel iedere keer als ik die site open :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 17:37:
Op Ebay staan nog wat bluetooth gps ontvangers (sirf II 12 kanaals) voor €34,90 + €9,90 verzenden :)
Ik heb er een besteld, hij gaat 20u mee. Volgende week ff testen :9
Hey tof. Laat inderdaad weten of ie goed bevalt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doctor Yes
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-09 18:56
Speedy-Andre schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 18:02:
[...]

Ik wil hem met Nav4all en Wayfinder gaan gebruiken, daar kan je ook mee instellen dat ie gps gebruikt om de positie te bepalen :)
Of hij met de K800 werkt ga ik uitproberen, een bluetooth gps is zo universeel dat dit geen probleem moet zijn O-)
Werkt perfect met de K800i. Ik gebruik Nav4all al een tijdje en ik moet zeggen het werkt gewoon goed. Het grote voordeel van "off board" navigatiesytemen is dat de wegenkaarten altijd up-to-date zijn :) omdat ze per rit door je phone binnengehaald worden. Ben er gisteren nog mee naar Gent in belgië gereden. In het buitenland overigens wel uitkijken voor je dataverbruik O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je een bluetooth gps module gebruikt bij nav4all of amazegps hoef je toch geen data te verbruiken? dus met andere woorden: is het gratis toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Je gebruikt data om de kaarten en routes binnen te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziezo, ook een tevreden eigenaar van de k800i geworden!! :D
En ik heb geluk, mijn firmware versie is : R1ED001 en ik heb géén shuttergeluid!! :D
Hier ben ik toch wel tevreden over! Ik denk niet dat ik ga updaten naar de laatste versie, want als mijn shuttergeluid dan terug komt :)

Enig minpunt misschien is dat als je foto's bekijkt je een seconde moet wachten tot de foto volledig geladen is. Daarvoor zie je veel pixels.

Of is dit al anders met de laatste update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04:33

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Dat is geen bug, dat is een feature ;)
Zo kan je snel door je foto's heen bladeren, totdat je degene hebt gevonden die je wilt bekijken en dan gaat ie em "de-pixelen"

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds een paar dagen de k800i. Maar eigenlijk al vanaf het begin heb ik op de raarste momenten dat hij gwoon even uitgaat en daarna weer aan. Na een update gedaan te hebben gaat het wel beter maar nog steeds hetzelfde probleem. Iemand met het zelfde probleem of oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@rbproject, gebeurt het (opnieuw opstarten) als je wilt bellen of een sms wil versturen, m.a.w. als je bepaalde contacten selecteert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2007 @ 00:35:
@rbproject, gebeurt het (opnieuw opstarten) als je wilt bellen of een sms wil versturen, m.a.w. als je bepaalde contacten selecteert?
Het gebeurt op de vreemdste momenten, ook als ik niks bijzonders aan het doen ben zoals gewoon door het menu scrollen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@rbproject, wat is je firmware versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2007 @ 00:51:
@rbproject, wat is je firmware versie?
De nieuwste, R1GB001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Zou ook een batterij kunnen zijn die slecht contact maakt, in dat geval gebeurt het ook als je de K800 een tik geeft of neer legt ....
Zo niet probeer dan eens wat hij zonder memorystick doet, als die erin zit tenminste ....
Anders retour verkoper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op maandag 12 maart 2007 @ 01:03:
Zou ook een batterij kunnen zijn die slecht contact maakt, in dat geval gebeurt het ook als je de K800 een tik geeft of neer legt ....
Zo niet probeer dan eens wat hij zonder memorystick doet, als die erin zit tenminste ....
Anders retour verkoper :)
Het probleem zou niet aan de batterij kunnen liggen, aangezien hij niet meer om een pincode vraagt. Hij gaat dus niet helemaal uit, maar hij lijkt hem gewoon te herstarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ikzelf heb deze firmware niet zover ik weet is er alleen een bug bij de video preview met mp4.
Je zou kunnen proberen uitzetten en even de batterij eruit halen, als dat niet werkt een (master)reset uitvoeren (wel alle bestanden backuppen!). Als dat niet werkt ff Sonyericsson of een SEServicepoint bellen, als niemand hier het antwoord voor je heeft. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2007 @ 01:11:
Ikzelf heb deze firmware niet zover ik weet is er alleen een bug bij de video preview met mp4.
Je zou kunnen proberen uitzetten en even de batterij eruit halen, als dat niet werkt een (master)reset uitvoeren (wel alle bestanden backuppen!). Als dat niet werkt ff Sonyericsson of een SEServicepoint bellen, als niemand hier het antwoord voor je heeft. :|
Het lijkt zich alleen voor te doen wanneer ik hem aan de computer heb gehad. Nu ik hem de hele nacht aan de oplader heb gehad, heb ik er 's ochtends geen last meer van. Totdat ik hem weer aan de computer doe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Laatst online: 13-09 12:01

Emiel1984

Made in NL

Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2007 @ 07:30:
[...]

Het lijkt zich alleen voor te doen wanneer ik hem aan de computer heb gehad. Nu ik hem de hele nacht aan de oplader heb gehad, heb ik er 's ochtends geen last meer van. Totdat ik hem weer aan de computer doe
Het is normaal als je de telefoon aan de pc doet hij opnieuw 'reboot' wanneer je deze ervan loskoppelt. Je zet de telefoon in bestandmodus of die andere modus namelijk. Om weer terug te komen in het 'gewone' menu wordt de telefoon 'gereboot'.

Dit is geen bug zover ik weet. Hier gebeurt namelijk hetzelfde.

Ik ga vanavond proberen of ik bereikbaar ben wanneer ik de telefoon aan de pc heb zitten. Ben hier nog wel benieuwt naar.

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Emiel1984 schreef op maandag 12 maart 2007 @ 11:47:
[...]

Het is normaal als je de telefoon aan de pc doet hij opnieuw 'reboot' wanneer je deze ervan loskoppelt. Je zet de telefoon in bestandmodus of die andere modus namelijk. Om weer terug te komen in het 'gewone' menu wordt de telefoon 'gereboot'.

Dit is geen bug zover ik weet. Hier gebeurt namelijk hetzelfde.

Ik ga vanavond proberen of ik bereikbaar ben wanneer ik de telefoon aan de pc heb zitten. Ben hier nog wel benieuwt naar.
Ja dat weet ik. Ik heb het hier dan ook over het eraan hebben gehad. Maargoed helaas dat was het probleem dus niet. Hij herstart hem op de meeste vreemde momenten, er is geen duidelijk oorzaak aan vast te knopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread
  • Laatst online: 12-09 14:04

dread

Sluwe vlaming

Als ik de foto's uit mijn telefoon haal en ze daarna wil verwijderen vraagt hij per foto of ik wel zeker ben. Heel vervelend en vroeger had ik dat niet.

weet iemand hoe je dat uit kan zetten?

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
dread schreef op maandag 12 maart 2007 @ 12:06:
Als ik de foto's uit mijn telefoon haal en ze daarna wil verwijderen vraagt hij per foto of ik wel zeker ben. Heel vervelend en vroeger had ik dat niet.

weet iemand hoe je dat uit kan zetten?
Je moet eerst via het menu alle / sommige foto's selecteren..
(Engelse taalinstellingen bij mij) Optie: Mark all.. (of Mark several) en dan kan je ze in 1 keer verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2007 @ 11:53:
[...]

Ja dat weet ik. Ik heb het hier dan ook over het eraan hebben gehad. Maargoed helaas dat was het probleem dus niet. Hij herstart hem op de meeste vreemde momenten, er is geen duidelijk oorzaak aan vast te knopen.
Deze firmware heeft toch ook het probleem dat hij eerder geïnstalleerde java applets op de MS niet meer kan starten :?
Misschien helpt het om de MS leeg te maken (evt. formateren in K800 en backupen voor zover mogelijk).
Ik heb begrepen dat je niets meer met de Java applets op de MS kan doen, zelfs verplaatsen naar het telefoongeheugen kan niet omdat ze niet toegankelijk meer zijn.
De overige data kan je nog wel bereiken en backuppen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op maandag 12 maart 2007 @ 13:47:
[...]

Deze firmware heeft toch ook het probleem dat hij eerder geïnstalleerde java applets op de MS niet meer kan starten :?
Misschien helpt het om de MS leeg te maken (evt. formateren in K800 en backupen voor zover mogelijk).
Ik heb begrepen dat je niets meer met de Java applets op de MS kan doen, zelfs verplaatsen naar het telefoongeheugen kan niet omdat ze niet toegankelijk meer zijn.
De overige data kan je nog wel bereiken en backuppen ;)
Ik heb nog geen MS, die ligt in in bestelling bij SE ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2007 @ 15:50:
[...]

Ik heb nog geen MS, die ligt in in bestelling bij SE ;)
Oeps ik ben verwend, die zit er standaard niet bij :z
Als hij willekeurig blijft herstarten dan kan je er zelf weinig aan doen vrees ik.
Soms geeft een oude sim nog problemen, maar wellicht heb je ook een nieuwe sim erin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb firmwareversie R1ED001 (van Oktober dacht ik)
Ik vroeg me nu af of de kwaliteit van de foto's beter zijn met de allerlaatste firmware?

EDIT : Als jullie een foto trekken van vb. een landschap, hoe is staat jullie 'scherpstellen' dan ingesteld?
Op autofocus of op oneindig?

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2007 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcalibur
kan iemand me vertellen of het mogelijk is om afspraken uit de kalender weer te geven op het standby-scherm (desnoods via een of andere hack)? Dat ben ik gewend van Windows Mobile en dat vind ik wel handig... en ik ben te lui om iedere keer in de kalender te gaan kijken, ook al zit als sneltoets onder m'n joystick :P

ik vind het standby scherm sowieso nogal leeg trouwens, de achtergrond boeit me niet zo namelijk :) Liever wat nuttige info daar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Xcalibur schreef op maandag 12 maart 2007 @ 22:53:
kan iemand me vertellen of het mogelijk is om afspraken uit de kalender weer te geven op het standby-scherm (desnoods via een of andere hack)? Dat ben ik gewend van Windows Mobile en dat vind ik wel handig... en ik ben te lui om iedere keer in de kalender te gaan kijken, ook al zit als sneltoets onder m'n joystick :P

ik vind het standby scherm sowieso nogal leeg trouwens, de achtergrond boeit me niet zo namelijk :) Liever wat nuttige info daar!
je hebt een programma dat heet Moby Today. Een programma die als achtergrond jouw agenda laat zien. Een topprogramma, alleen jammer dat je een trial hebt van 20 dagen, en dan moet kopen. Ik weet niet hoe je dit zou kunnen hacken ofzo, alleen dat je het moet kopen voor € 8,-.
Ik vind het sowieso wel een aanrader, probeer 't uit zal ik zeggen!

Trouwens over Salling Clicker, heeft iemand een script dat de computer in stand-by mode laat gaan? Ik zal dit namelijk echt tof vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcalibur
brrrt schreef op maandag 12 maart 2007 @ 23:31:
[...]
je hebt een programma dat heet Moby Today. Een programma die als achtergrond jouw agenda laat zien. Een topprogramma, alleen jammer dat je een trial hebt van 20 dagen, en dan moet kopen. Ik weet niet hoe je dit zou kunnen hacken ofzo, alleen dat je het moet kopen voor € 8,-.
Thanks! Ik ga hem zeker even proberen... € 8,- is nog wel te overleven (ik las in eerste instantie € 68,- 8)7 dat vond ik nogal veel!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Morgen kan ik m'n nieuwe telefoon halen bij orange. Ik wilde altijd de K800I, maar heb nu ook de w850i gezien, die ik ook wel erg goed eruit vind zien.

Waarom zou ik voor de K800i moeten gaan? Begin erg te twijfelen namelijk :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titusvh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 15:46
Sinds gisteren heb ik na lang wikken en wegen een K800i. Overigens door stom toeval 50 euri goedkoper dan gepland omdat een prijs in pricewatch te hoog stond. (Het heeft dus zin ook de wat duurdere winkels te bekijken omdat de prijs inmiddels al veel lager kan zijn). 303 euro bij Telecomadvies.nl.

Anyway: prettig toestel wat ook wel aardig logisch in elkaar steekt qua software.

De gebruiksaanwijzing vind ik wat minder, die is volgens mij niet compleet. Ook in GOT of het web vind ik niet wat ik wil weten.

Er blijven daardoor wat vraagjes open waarop iemand wellicht het antwoord weet:
  • kan ik de timeout van de screensaver aanpassen en de klok (screensaver komt nu vrij snel en wordt zelf ook vrij snel weer vervangen door de klok/backlight off
  • kan ik de timeout van de toetsvergrendeling aanpassen
  • is de voicerecorder direct onder een knop te plaatsen (via favorites is eigenlijk al een paar stappen te ver)
  • Wat doet de menu-optie 'telefoon beveiligen' en wat is de standaardcode?
  • Normaal kan je bij omleiding 'geen gehoor' o.i.d. de tijd instellen waarna wordt doorgeschakeld. Die had ik altijd lekker lang staan, 30 sec, maar bij de K800 wordt niet eens om een tijdsduur gevraagd! Dat mis ik ook wel. Met het handje *61... geeft unknown application dus werkt niet.
Verder heb ik veel plezier gehad van MyPhoneExplorer. Mijn Siemens S55 adresboek als tekst exporteren en met wat pielen via excel zo in de K800i. Die maker gaat dus zeker een donatie ontvangen van mij.

Er is nog veel verder te stoeien, waarvan het meeste wel te vinden is. Zoals internetten via BT via je eigen lan thuis; syncen met google calendar (gcalsync verbinding testen is OK, maar update geen agenda items).

Waar is de tijd dat je alleen maar kon bellen en niet uren bezig bent om alle mogelijkheden uit te proberen...

[ Voor 9% gewijzigd door Titusvh op 13-03-2007 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

TranceSetter schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 13:34:
Morgen kan ik m'n nieuwe telefoon halen bij orange. Ik wilde altijd de K800I, maar heb nu ook de w850i gezien, die ik ook wel erg goed eruit vind zien.

Waarom zou ik voor de K800i moeten gaan? Begin erg te twijfelen namelijk :'(
Zal ik ff helpen dan :? :+
Deze maand krijg je bij de W850 (en W950) een gratis stereo bluetooth headset (hbh-ds970) als je hem bij een Vodafone Citypoint haalt.
Het grootste verschil zit in de camera, de W850 heeft een 'simpele' 2MP camera zonder autofocus en met een led 'flitser'.
De K800 heeft alles wat je ook op een goede digi-cam ziet, incl Xenon flitser.
De W850 heeft echter een walkman player 2.0, deze heeft de K800 niet maar wel een gewone music player die je met 1 knop kan starten.
Bij de W850 zit een 1GB stickje en bij de K800 zit er helemaal geen stick bij :/
Als je meer voor muziek gaat dan is de W850 prima en wil je vooral veel foto's maken dan is de K800 perfect.
Overigens kan je de hbh-ds970 ook op de K800 gebruiken en bedien je hem met de remote, dat lijkt mij ook wel luxe :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Speedy-Andre schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 14:42:
[...]

Zal ik ff helpen dan :? :+
Deze maand krijg je bij de W850 (en W950) een gratis stereo bluetooth headset (hbh-ds970) als je hem bij een Vodafone Citypoint haalt.
Het grootste verschil zit in de camera, de W850 heeft een 'simpele' 2MP camera zonder autofocus en met een led 'flitser'.
De K800 heeft alles wat je ook op een goede digi-cam ziet, incl Xenon flitser.
De W850 heeft echter een walkman player 2.0, deze heeft de K800 niet maar wel een gewone music player die je met 1 knop kan starten.
Bij de W850 zit een 1GB stickje en bij de K800 zit er helemaal geen stick bij :/
Als je meer voor muziek gaat dan is de W850 prima en wil je vooral veel foto's maken dan is de K800 perfect.
Overigens kan je de hbh-ds970 ook op de K800 gebruiken en bedien je hem met de remote, dat lijkt mij ook wel luxe :9
Bedankt voor de info. Als het goed is krijg je bij de K800i ook een 1gb memorystick via de actie van SE zelf. Duurt dan wel even, maar geduld is een schone zaak. Voor muziek ga ik hem niet echt gebruiken, wel soms, maar dus niet hoofdzakelijk, en dat kan de k800i dan denk ik ook goed af. Aan de andere kant is dat met het fototoestel ook het geval. Maar beide zien er toch wel erg mooi uit :O Ik denk dat ik dan maar in de winkel moet gaan kijken wat de beste optie is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowlingWolve
Ik zelf heb de SE k800i,
en een maat van mij heeft de SE w850i.

Uiterlijk:
Het uiterlijk is natuurlijk een mening en dit kan verschillen per persoon. De k800i oogt een stuk zakelijker maar qualitatief iets steviger. En de SE w850i oogt opzich vind ik een stukje mooier alleen heeft geen camera klepje op de achterkant. Maar de w850i heeft wel weer toetsen voor muziek op de voorkant. Ik zelf vind que uiterlijk de w850i een stuk mooier maarja dat is een mening natuurlijk.

Camera:
De camera van de k800i is gewoon veel en veel beter. 2.0 en 3.2 lijkt qua verschil niet zo groot maar als je ze vergelijkt opt de pc zit er echt wel een groot verschil in. Ook de flitser in plaats van het ledje op de SE w850i is een stuk beter.

Qua foto's moet je echt voor de k800 gaan.

Muziek:
De SE w850i heeft de walkman muziek speler en de k800i een standaart muziek speler.
Opzich heeft de walkman speler iets meer opties en heeft een andere kleur maar verders is het precies hetzelfde. Het verschil is hierbij echt HEEL klein.

Daar naast krijg je bij de SE k800i ook gewoon een 1gb kaartje en als je wat meer geheugen wilt kan je bij de dixons nu een sandisk m2 micro 2gb kaartje halen voor 72euro.

De oordjes die bij de SE w850i zijn wel een stuk beter deze kosten ook meteen 30euro als je die los zou kopen. Maarja als je ze gewoon los erbij koopt bij de k800i is dat ook geen probleem.
Nu zegt iemand dat je bij een speciaal abbonement er een paar bluetooth oordjes krijgt twv 100euro erg leuk maar dan zou het abbonement ook wel behoorlijk prijzig zijn lijkt mij.
( heb zelf een 20euro abbonement met k800i van hi en ik betaal 15euro p/m omdat je maandelijks 5euro korting krijgt 2 jaar lang)8)

progs en menus:
Is bij beide precies hetzelfde alleen een ander thema

Alles bij mekaar vind ik dus de k800i net iets beter. De accesoires die je bij de w850i krijgt is natuurlijk allemaal leuk en aardig maar kan je natuurlijk ook gewoon er los bij kopen. Als je alleen naar het mobieltje kijk ga ik voor de k800i :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Hmm ik kan het niet zo 123 vinden, dus dan maar even hier vragen :)
Sinds gisteren maak ik ook gebruik van deze mooie foon :) Direct even geupgrade naar R1JC002 R1JG001 firmware (thnx voor de mededeling van nieuwe FW Gajescheren, die je hebt weg gehaald :?).

Nu irriteer ik me iig aan een ding. De oproeptoets(met het groene telefoontje) fungeert niet als belknop maar opent gewoon mijn internet browser (waardoor hij direct data gaat verzenden/ontvangen). Als ik iemand wil bellen moet ik dat doen met de knop die normaal OK is. Ik kan niet vinden hoe ik deze knop gewoon weer een echte oproep toets maak.

Iemand een oplossing ?

[ Voor 17% gewijzigd door Tutti-frutti op 13-03-2007 19:51 ]

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gajescheren
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 08:29
-edit- te laat :X

[ Voor 88% gewijzigd door Gajescheren op 13-03-2007 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Tutti-frutti schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 19:10:
Hmm ik kan het niet zo 123 vinden, dus dan maar even hier vragen :)
Sinds gisteren maak ik ook gebruik van deze mooie foon :) Direct even geupgrade naar R1JC002 R1JG001 firmware (thnx voor de mededeling van nieuwe FW Gajescheren, die je hebt weg gehaald :?).

Nu irriteer ik me iig aan een ding. De oproeptoets(met het groene telefoontje) fungeert niet als belknop maar opent gewoon mijn internet browser (waardoor hij direct data gaat verzenden/ontvangen). Als ik iemand wil bellen moet ik dat doen met de knop die normaal OK is. Ik kan niet vinden hoe ik deze knop gewoon weer een echte oproep toets maak.

Iemand een oplossing ?
Kheb zelf al de oplossing. De vodafone branded k800i's hebben een groen en rood telefoontje , waar de unbranded telefoons een wereldbolletje en shortcut icoontje hebben :z Zit nu unbranded software op namelijk.

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben sinds een kleine week trotse eigenaar van de K800i, wat mij wel direct opviel is dat de batterij niet lang mee gaat ik, de eerste dag heb ik hem al na enkele uren spelen al in de stekker gestoken. 2dagen later was het weer zover.

Verder heb ik ook al 2 a 3 keer opgemerkt dat de gsm even uitvalt en terug aan springt. hebben jullie dit ook al gehad.

Ik heb de k800i gekocht voor de foto's maar ook voor mijn agenda van het school te beheren. nu wil ik namelijk dat ik mijn agenda van mijn k800 kan synchroniseren met mijn pc. via welk programma doe je dit best.

Weet er iemand waar je het tennisspel van de K800 kunt dowloaden voor de K750i. ik wil nl tegen een vriend spelen via bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frusciflea
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-06-2021
Ik lees her en der dat de accuduur redelijk kort is tussen het opladen door...

Ach, zal vast in het begin zijn geweest. Pas geleden had ik mijn telefoon geheel opgeladen op maandagavond, heel de week soms gebeld, wat met de camera gespeeld (foto's/video's gemaakt), spelletjes gespeeld e.d. en toch was het pas vrijdagavond tijd om de telefoon weer op te laden!

Niet enorm intensief gebruikt, maar ook niet stil laten liggen! Ik heb brightness dan wel op 50% (eerst lijkt het van 100 naar 50% behoorlijk donkerder, maar achteraf raakte ik er goed aan gewend!)

Dus ja, wat betreft accuduur enorm tevreden!
Pagina: 1 ... 7 ... 24 Laatste

Let op:
Weet je 100% zeker dat hetgeen je nu wil gaan posten waarde heeft? Post met mate; kwaliteit staat boven kwantiteit.