Ik zelf heb de SE k800i,
en een maat van mij heeft de SE w850i.
Uiterlijk:
Het uiterlijk is natuurlijk een mening en dit kan verschillen per persoon. De k800i oogt een stuk zakelijker maar qualitatief iets steviger. En de SE w850i oogt opzich vind ik een stukje mooier alleen heeft geen camera klepje op de achterkant. Maar de w850i heeft wel weer toetsen voor muziek op de voorkant. Ik zelf vind que uiterlijk de w850i een stuk mooier maarja dat is een mening natuurlijk.
Camera:
De camera van de k800i is gewoon veel en veel beter. 2.0 en 3.2 lijkt qua verschil niet zo groot maar als je ze vergelijkt opt de pc zit er echt wel een groot verschil in. Ook de flitser in plaats van het ledje op de SE w850i is een stuk beter.
Qua foto's moet je echt voor de k800 gaan.
Muziek:
De SE w850i heeft de walkman muziek speler en de k800i een standaart muziek speler.
Opzich heeft de walkman speler iets meer opties en heeft een andere kleur maar verders is het precies hetzelfde. Het verschil is hierbij echt HEEL klein.
Daar naast krijg je bij de SE k800i ook gewoon een 1gb kaartje en als je wat meer geheugen wilt kan je bij de dixons nu een sandisk m2 micro 2gb kaartje halen voor 72euro.
De oordjes die bij de SE w850i zijn wel een stuk beter deze kosten ook meteen 30euro als je die los zou kopen. Maarja als je ze gewoon los erbij koopt bij de k800i is dat ook geen probleem.
Nu zegt iemand dat je bij een speciaal abbonement er een paar bluetooth oordjes krijgt twv 100euro erg leuk maar dan zou het abbonement ook wel behoorlijk prijzig zijn lijkt mij.
( heb zelf een 20euro abbonement met k800i van hi en ik betaal 15euro p/m omdat je maandelijks 5euro korting krijgt 2 jaar lang)8)
progs en menus:
Is bij beide precies hetzelfde alleen een ander thema
Alles bij mekaar vind ik dus de k800i net iets beter. De accesoires die je bij de w850i krijgt is natuurlijk allemaal leuk en aardig maar kan je natuurlijk ook gewoon er los bij kopen. Als je alleen naar het mobieltje kijk ga ik voor de k800i