De accuduur is aan het begin kort omdat je heel veel aan 't spelen bent met de telefoon. Bij intensief gebruik kan je de telefoon maar 2 dagen aanhouden ja (ik gebruik 'm na 2 maanden nog steeds heel intensief, dus ik ben eraan gewend geraakt). Ik laad dan ook m'n telefoon 's nachts op, zodat ik er nooit last van heb dat de batterij leeg is. Bij minder intensief gebruik zal de telefoon ook langer met de batterij doen.Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 23:21:
ik ben sinds een kleine week trotse eigenaar van de K800i, wat mij wel direct opviel is dat de batterij niet lang mee gaat ik, de eerste dag heb ik hem al na enkele uren spelen al in de stekker gestoken. 2dagen later was het weer zover.
Verder heb ik ook al 2 a 3 keer opgemerkt dat de gsm even uitvalt en terug aan springt. hebben jullie dit ook al gehad.
Ik heb de k800i gekocht voor de foto's maar ook voor mijn agenda van het school te beheren. nu wil ik namelijk dat ik mijn agenda van mijn k800 kan synchroniseren met mijn pc. via welk programma doe je dit best.
Weet er iemand waar je het tennisspel van de K800 kunt dowloaden voor de K750i. ik wil nl tegen een vriend spelen via bluetooth
Wanneer valt de telefoon even uit en dan weer aan? Bij mij "reboot" hij even nadat ik 'm aan de computer gekoppeld heb en m'n telefoon op "bestandsoverdracht" heb gezet. Dit is heel normaal.
Het beste programma (voor mij tenminste wel) om je computer met de telefoon te koppelen, is My Phone Explorer v.1.5.7 (zie startpost). Je verbindt de tekefoon met de computer via het bijgeleverde kabeltje, en je hebt mogelijkheid tot alles wat je wilt. Ook je agenda bijwerken hoort hierbij. Je kan zelfs jouw telefoonboek en smsjes opslaan etc. Ik vindt dit echt een geweldig programma!
Voor dat tennisspel zou je even moeten zoeken op 't internet: "naam spel".jar en dan het type telefoon erbij zetten "k750i". Dan heb je wel grote kans om het spel te vinden.