Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 20:43
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 23:21:
ik ben sinds een kleine week trotse eigenaar van de K800i, wat mij wel direct opviel is dat de batterij niet lang mee gaat ik, de eerste dag heb ik hem al na enkele uren spelen al in de stekker gestoken. 2dagen later was het weer zover.

Verder heb ik ook al 2 a 3 keer opgemerkt dat de gsm even uitvalt en terug aan springt. hebben jullie dit ook al gehad.

Ik heb de k800i gekocht voor de foto's maar ook voor mijn agenda van het school te beheren. nu wil ik namelijk dat ik mijn agenda van mijn k800 kan synchroniseren met mijn pc. via welk programma doe je dit best.

Weet er iemand waar je het tennisspel van de K800 kunt dowloaden voor de K750i. ik wil nl tegen een vriend spelen via bluetooth
De accuduur is aan het begin kort omdat je heel veel aan 't spelen bent met de telefoon. Bij intensief gebruik kan je de telefoon maar 2 dagen aanhouden ja (ik gebruik 'm na 2 maanden nog steeds heel intensief, dus ik ben eraan gewend geraakt). Ik laad dan ook m'n telefoon 's nachts op, zodat ik er nooit last van heb dat de batterij leeg is. Bij minder intensief gebruik zal de telefoon ook langer met de batterij doen.

Wanneer valt de telefoon even uit en dan weer aan? Bij mij "reboot" hij even nadat ik 'm aan de computer gekoppeld heb en m'n telefoon op "bestandsoverdracht" heb gezet. Dit is heel normaal.

Het beste programma (voor mij tenminste wel) om je computer met de telefoon te koppelen, is My Phone Explorer v.1.5.7 (zie startpost). Je verbindt de tekefoon met de computer via het bijgeleverde kabeltje, en je hebt mogelijkheid tot alles wat je wilt. Ook je agenda bijwerken hoort hierbij. Je kan zelfs jouw telefoonboek en smsjes opslaan etc. Ik vindt dit echt een geweldig programma!

Voor dat tennisspel zou je even moeten zoeken op 't internet: "naam spel".jar en dan het type telefoon erbij zetten "k750i". Dan heb je wel grote kans om het spel te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doctor Yes
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-09 18:56
Goed nieuws voor degenen die geen tv meer konden kijken via Orange World sinds de laatste firmware update. Ik heb gisteren mijn K800i ge-update naar firmwareversie R1JG001en TV (streaming video) via OW werkt nu weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is toch ook zo dat deze flitser maar een bepaald aantal 100(0) keren mee gaat? En daarna gwoon op is, dat het niet zoals die LED flitsers gewoon jaren mee gaat

Er zit hier zeker ook geen zak lamp functie op of heb ik deze gewoon nog niet kunnen vinden.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2007 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 11:24:
Het is toch ook zo dat deze flitser maar een bepaald aantal 100(0) keren mee gaat? En daarna gwoon op is, dat het niet zoals die LED flitsers gewoon jaren mee gaat

Er zit hier zeker ook geen zak lamp functie op of heb ik deze gewoon nog niet kunnen vinden.
Maak er maar 10.000 keer van.. bron

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/testwebsite/Xenon%20Flash.jpg

Een "LED flitser", is geen flitser, dat is gewoon een lampje waarbij je een veel te lange sluitertijd nodig hebt om een foto te maken, en dus een brakke foto maakt. (maar da's mijn mening...)

Zaklamp funtie zit er niet standaard op nee, maar je kan die "functie" wel als applicatie installeren.

[ Voor 20% gewijzigd door Chris.nl op 14-03-2007 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZoRr0
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:21
Ik heb net mijn K800i (unbranded) geupdate en ik heb nu alleen nog de Engelse taal :'( . Heb het al opnieuw geprobeerd maar blijf die Engelse taal houden 8)7 . Wil wel graag gewoon de Nederlandse taal die ik daarvoor had. Iemand enig idee hoe ik dit terugkrijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft er iemand al slechte ervaring met de joystick. Een vriend waarschuwde mij erover, en let er nu regelmatig op. Soms moet ik wel enkele keren bewegen voor naar een ander item springt. hebben jullie dat ook.

Als ik mijn joystick naar links beweeg, maakt hij wel een klik geluidje, bij de 3 andere richtingen maakt hij geen geluid.

ik heb de K800 juist 1 week en heb wel al regelmatig tennis gespeelt, kan dit ermee te maken hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 20:26:
Ik ben vandaag bezig geweest om mijn oude headset (de SE HBH-660) aan de gang te krijgen met de K800i.

Bij de K750i werkte hij meteen, maar nu kan ik het apparaat niet vinden.
Ik heb gezocht op de site van SE.
Daar kwam ik deze pagina tegen, van de HBH-660.

http://www.sonyericsson.c...te=pip1&zone=pp&pid=10188

En er staat bij dat hij de K800i niet ondersteund.

Dus vraag ik hier of iemand er misschien ervaring mee heeft, of weet hoe ik het wel aan de gang kan krijgen.
Toch een headset geweest van een 120 euro dus ik vind het zonde als het niet zo lukken.
Maar weer een quote op mezelf, na een mail gestuurd te hebben naar de klantenservice ben ik niet veel wijzer geworden...
Hartelijk dank voor uw e-mail aan het Sony Ericsson Call Center.

Met betrekking tot uw vraag delen wij u het volgende mede:

Wij kunnen niet bevestigen dat de HBH-660 headset compatible is mwet de Sony Ericsson K800i.

U kunt te allen tijde via e-mail contact met ons opnemen, indien u onze ondersteuning wenst.
Bezoekt u ook onze website www.sonyericsson.com, hier bieden wij voortdurend nieuwe informatie en aanbiedingen aan zoals ringtones en virtual phones.
Ik heb het nog veel geprobeerd maar het lijkt niet te werken...
Ik kan het apparaat helemaal niet vinden via bluetooth...
Hopelijk dat heir iemand mij de verlossende tip kan geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:28

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Je schakelt de headset toch wel zodanig in dat hij zij ID uitzendt neem ik aan :?
Als je hem normaal inschakelt dan wordt hij idd niet gevonden en niet alleen door de K800 :/

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-09 19:28
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 23:21:
ik ben sinds een kleine week trotse eigenaar van de K800i, wat mij wel direct opviel is dat de batterij niet lang mee gaat ik, de eerste dag heb ik hem al na enkele uren spelen al in de stekker gestoken. 2dagen later was het weer zover.

Verder heb ik ook al 2 a 3 keer opgemerkt dat de gsm even uitvalt en terug aan springt. hebben jullie dit ook al gehad.
Zoals al enkele tientallen keren in dit topic staat kan je UMTS uitzetten als je dat niet gebruikt, dat scheelt enorm voor je batterij levensduur. (en bij mij trouwens ook voor dat af en toe uitvallen).

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Zo te zien is Sony Ericsson begonnen met het versturen van de geheugenkaartjes van de actie. Ik heb er 2 of 3 weken terug 1 aangevraagd en vandaag lag er een pakketje vanuit maastricht op mij te wachten!

Dus, nu 1Gb memory in mijn telefoon :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-09 15:12

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

@Red, nu je het zegt... heb ook een briefje in de bus gehad... :z

Morgen de Leadtek 12 kanaals GPS module.... :Y)

@Speedy-Andre, heb jij hem al?

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red

Red

Blue

@ Harmen, bij mij was het meer een kleine bubbeltjes envelop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoop dat ik hem ook snel binnen krijg!
Vorige week verstuurd, dus zal nog wel even moeten wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:48

Rio

Ik heb al een boek

ZoRr0 schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 13:17:
Ik heb net mijn K800i (unbranded) geupdate en ik heb nu alleen nog de Engelse taal :'( . Heb het al opnieuw geprobeerd maar blijf die Engelse taal houden 8)7 . Wil wel graag gewoon de Nederlandse taal die ik daarvoor had. Iemand enig idee hoe ik dit terugkrijg?
Dat lukt je zelf niet. SE Customer Service zegt 'ga maar langs een Service Point'. Alsof ze dara iets anders kunnen dan je telefoon aan SEUS hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Harmen schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 17:40:
@Red, nu je het zegt... heb ook een briefje in de bus gehad... :z

Morgen de Leadtek 12 kanaals GPS module.... :Y)

@Speedy-Andre, heb jij hem al?
Nee, ik heb nog niets gezien :'(

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

In het menu instellingen kiezen voor een factory reset (let op, je raakt alle data kwijt!), daarna updaten met SEUS. Dit hielp in ieder geval wel bij mensen die alleen Engels hadden na een mislukte update.

Overigens belde ik gisteren waar mijn geheugenkaartje bleef en ik heb hem vandaag in huis! (formulier 2 feb. ingestuurd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 12:43
is de update nu ook te verkrijgen via update service?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietjuh1
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-09 09:13
Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 13:21:
heeft er iemand al slechte ervaring met de joystick. Een vriend waarschuwde mij erover, en let er nu regelmatig op. Soms moet ik wel enkele keren bewegen voor naar een ander item springt. hebben jullie dat ook.

Als ik mijn joystick naar links beweeg, maakt hij wel een klik geluidje, bij de 3 andere richtingen maakt hij geen geluid.

ik heb de K800 juist 1 week en heb wel al regelmatig tennis gespeelt, kan dit ermee te maken hebben
Iemand die hier antwoord op heeft? Heb momenteel de K750 maar dat stickje is echt drama. Zit te twijfelen tussen de N73 en deze, maar als het joystickprobleem verdwenen is ga ik toch voor de K800 denk ik.
Van die lompe spelletjes ben ik niet van plan te gaan spelen, maar dat deed ik met mn K750 ook niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Rudyyy schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 19:14:
is de update nu ook te verkrijgen via update service?
Jep.. gisteren via SEUS mijn unbranded K800 Europe_3 geupdate :)

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ik heb m'n K750 nu bijna 2 jaar en nog nooit last gehad met het pookje, ook niet met m'n K800 die ik bijna een jaar heb ;)
In de K800 zit wel een betere naar mijn idee, hij is iig veel beter afgeschermd dus door stof zal hij er niet snel mee stoppen.
Het is denk ik nog nooit onderzocht maar ik zou wel eens willen weten hoeveel pookjes overlijden als de gsm in een broekzak wordt gedragen.
Ik draag beide in een leren tasje aan m'n riem, dan komt hij ook niet klem te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietjuh1
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-09 09:13
Ja ik heb hem inderdaad gewoon in mijn broekzak zitten. Snap wel dat het beter is als je hem in een hoesje oid draagt, maar dat zie ik niet echt zitten.
Nog K800 gebruikers die deze ook gewoon altijd in zijn/haar broekzak dragen en iets over de joystick willen melden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red

Red

Blue

@ pietjuh: ik heb mijn K800i al dik een half jaar in mijn broekzak zitten en af en toe hapert de joystick dan wel, maar even een cocktailprikker er doorheen halen en het werkt dan weer goed. Moet zeggen dat de joystick beter is dan in de K700i (welke ik hiervoor had)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZoRr0
schaduw schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 18:46:
[...]

In het menu instellingen kiezen voor een factory reset (let op, je raakt alle data kwijt!), daarna updaten met SEUS. Dit hielp in ieder geval wel bij mensen die alleen Engels hadden na een mislukte update.

Overigens belde ik gisteren waar mijn geheugenkaartje bleef en ik heb hem vandaag in huis! (formulier 2 feb. ingestuurd)
Ik had dit dus gedaan maar nu gaat mijn K800i dus niet meer aan :'( . Hij is nu dus dood en ik heb een rood lampje bij mijn IR dat knippert |:(. Ik heb het één en ander opgezocht op internet en heb ook al de truc (ugh illegaal stukje software ugh EROM update ugh O-) ) geprobeert die eerder in dit topic wordt genoemd. Deze truc werkt niet bij mij omdat ik daarvoor naar de nieuwste versie had geupdate wat nog niet wordt ondersteunt. Heeft iemand enig idee of ik dit gewoon bij één van de SE Service Points kan laten fixen? Of kan ik alvast de begrafenis voor mijn K800i gaan organiseren :'( ?

[ Voor 3% gewijzigd door ZoRr0 op 14-03-2007 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand wat er in de nieuwe update zit? iemand een lijstje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Dat rode lampje knippert ook als je een lege batterij hebt, misschien ff aan de lader hangen en nog eens proberen :?
Het zou kunnen dat hij na de reset de status van je batterij niet meer weet ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZoRr0
Speedy-Andre schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 22:05:
Dat rode lampje knippert ook als je een lege batterij hebt, misschien ff aan de lader hangen en nog eens proberen :?
Het zou kunnen dat hij na de reset de status van je batterij niet meer weet ....
Hij reageert niet als ik hem aan de accu hang. Ik krijg geen scherm dat hij aan het opladen is :'( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Batterij tijdje eruit laten en nog eens proberen, anders is het idd jammer en kan je naar een servicepoint ofzo |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 11 maart 2007 @ 19:38:
Ziezo, ook een tevreden eigenaar van de k800i geworden!! :D
En ik heb geluk, mijn firmware versie is : R1ED001 en ik heb géén shuttergeluid!! :D
Hier ben ik toch wel tevreden over! Ik denk niet dat ik ga updaten naar de laatste versie, want als mijn shuttergeluid dan terug komt :)
Heef iemand hier een antwoord op? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 13:56

Canis Lupus

Vosbot

Ik ben net overgestapt van een SE V800 naar de K800i. Veel dingen hetzelfde (qua UI), maar er zijn een paar kleine dingen waar ik me aan stoor:
- Kun je met één knop direct naar het shortcut menu? (vroeger was dat 'omhoog', nu moet ik 'toolbar' en dan naar links)
- Kun je bij automatische toetsenblokkering ook handmatig deze aanzetten?

Update: het is een vodafone branded, dat zou met die shortcut weleens te maken kunnen hebben....

[ Voor 12% gewijzigd door Canis Lupus op 14-03-2007 23:12 . Reden: vodafone ]

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-09 12:01

Emiel1984

Made in NL

Ik heb mijn telefoon net geupdate naar firmware "Europe_3 update", het eerste dat me opviel was de snelheid van de telefoon. Het lijkt net of het menu minder snel werkt. Het probleem met de video is daarintegen wel helemaal opgelost. Grotere videobestanden laten de telefoon niet meer hangen.

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:21

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Was even onvoorbereid op visite en mijn enige camers was mijn K800. Ik moet zeggen dat het best mee valt maar het kan beter. Duidelijk besloot de camera niet voor flits te gaan maar had wel een iets langere sluitingstijd wat wat onscherpte gaf.

Pics zijn resized:

Afbeeldingslocatie: http://www.debaanbrekers.com/ftp/lammers/lammers1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.debaanbrekers.com/ftp/lammers/lammers2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.debaanbrekers.com/ftp/lammers/lammers3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.debaanbrekers.com/ftp/lammers/lammers4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.debaanbrekers.com/ftp/lammers/lammers5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.debaanbrekers.com/ftp/lammers/lammers6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.debaanbrekers.com/ftp/lammers/lammers7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.debaanbrekers.com/ftp/lammers/lammers8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.debaanbrekers.com/ftp/lammers/lammers9.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.debaanbrekers.com/ftp/lammers/lammers10.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.debaanbrekers.com/ftp/lammers/lammers11.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.debaanbrekers.com/ftp/lammers/lammers12.jpg

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 19:39
dat zijn gewoon prachtige foto's voor een mobiel hoor...

meer mensen last van de update service die niet werkt met Vista? Ik krijg een "Could not locate a Java Virtual Machine" error. Loopt ook een topic op Esato over. Compatibiliteitsveranderingen helpen bij mij niet. Wanneer gaan die software henkies nou eens gewoon als er een nieuw OS uitkomt hun software werkend maken erop...

[ Voor 74% gewijzigd door Sluuz op 15-03-2007 00:04 ]

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Tutti-frutti schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 19:30:
[...]

Jep.. gisteren via SEUS mijn unbranded K800 Europe_3 geupdate :)
Betekend dit dat ik morgen mijn KPN(hi)-branded toestel ook kan upgraden via SEUS?
Naar deze update kijk ik al een tijdje uit namelijk (vertrouwde de vorige update niet, dus sla die liever over)
Ik zie nergens nog een officiële vermelding namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

brrrt schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 01:47:
[...]

Betekend dit dat ik morgen mijn KPN(hi)-branded toestel ook kan upgraden via SEUS?
Naar deze update kijk ik al een tijdje uit namelijk (vertrouwde de vorige update niet, dus sla die liever over)
Ik zie nergens nog een officiële vermelding namelijk...
Via SEUS krijg je in geval van branded software op je k800, branded updates. Dus die pakt gewoon de nieuwste versie van de KPN Branded firmwares. Dat is waarschijnlijk niet de nieuwste. Bij Vodafone krijg je bijvoorbeeld nog gewoon de R1ED001 versie (eergisteren een maat van me geupdate via SEUS).

[ Voor 3% gewijzigd door Tutti-frutti op 15-03-2007 09:11 ]

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:48

Rio

Ik heb al een boek

Herstel, gisteren de meest recente update gedraait en bij mij is alles weer hersteld; heb weer gewoon NL'se menu's etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 12:38
Sluuz schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 23:53:
dat zijn gewoon prachtige foto's voor een mobiel hoor...

meer mensen last van de update service die niet werkt met Vista? Ik krijg een "Could not locate a Java Virtual Machine" error. Loopt ook een topic op Esato over. Compatibiliteitsveranderingen helpen bij mij niet. Wanneer gaan die software henkies nou eens gewoon als er een nieuw OS uitkomt hun software werkend maken erop...
Deze melding kreeg ik ook. Bij mij hielp het om het programma als administrator uit te voeren. Dat is ook in te stellen bij de compatibiliteitsveranderingen. Dan zou het moeten werken.

Helaas heb ik de W850i, en kan hij de USB-drivers daarvoor niet vinden, terwijl op de SE-site staat dat ze automatisch geinstalleerd zouden moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 19:39
TranceSetter schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 10:27:
[...]

Deze melding kreeg ik ook. Bij mij hielp het om het programma als administrator uit te voeren. Dat is ook in te stellen bij de compatibiliteitsveranderingen. Dan zou het moeten werken.

Helaas heb ik de W850i, en kan hij de USB-drivers daarvoor niet vinden, terwijl op de SE-site staat dat ze automatisch geinstalleerd zouden moeten worden.
die oplossing had ik ook al gelezen, maar om dat te kunnen doen moet je dat irritante gebruikersbeheer aan hebben staan en dat heb ik juist uitgezet om niet elke keer al die bevestigingsschermpjes te krijgen.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 13:56

Canis Lupus

Vosbot

Ik probeer net een paar fotootjes aan contacten toe te voegen, maar de telefoon (vodafone branded) zegt dat hij het contact niet kan opslaan omdat de afbeelding te groot is.

Zijn 640x480 afbeeldingen, het lijkt wel alsof ze kleiner dan 50KB moeten zijn, is iemand hiermee bekend? (en anders een puntje voor de FAQ ;) )

Edit: het lijkt erop dat het kwam doordat ik hem met Photoshop op progressive JPEG had opgeslagen, toen dat uitstond deden ze het wel....

[ Voor 18% gewijzigd door Canis Lupus op 15-03-2007 18:28 ]

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Ik heb zojuist een foto van 712 kb uit m'n eigen camera album aan een contact toegevoegd, geen enkel probleem (Orange branded). Heb je wel genoeg ruimte vrij in je telefoongeheugen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 19:39:
@Speedy-Andre, Razend interessant, ik wist niet dat je die progs Nav4all en Wayfinder op gps kon instellen :)
Ik heb de Leadtek GPS module ontvangen en hij werkt prima, de beste ontvangst heeft ie buiten uiteraard :P
Een manual kan je hier vinden, deze werd niet meegeleverd :/
Wel zit er een universeel Trust :X opladertje bij, de boel is echt bijelkaar geschraapt :+
Met Nav4all en Wayfinder werkt hij prima, de bluetooth verbinding blijft in stand en hij vindt de beloofde 12 satellieten als hij de tijd krijgt.
Je kan een externe antenne aansluiten als je bijv. in de auto te weinig ontvangst hebt.
De batterij is een iets groter li-ion 3,7V/900mAh type met 4 contactjes, als je zoekt op q6000022 dan zie je dat hij aardig op een gsm batterij lijkt :)

Afbeeldingslocatie: http://home.versatel.nl/speedy-andre/gpsant.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.versatel.nl/speedy-andre/gpsbat1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.versatel.nl/speedy-andre/gpsbat2.jpg

Ik ben er wel tevreden mee, hij is lekker compact en doet wat ie moet doen, zowel met de K750 als de K800 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 12:43
Eindelijk van het trage openen van video's af ! de update euro 3 is uit !

hier nog wat lente foto's :

Afbeeldingslocatie: http://www.pichotel.com/pic/2959npqGN/127530.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.pichotel.com/pic/2959npqGN/127529.jpg

Alles op auto :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ik heb eindelijk ook de r1jg001 firmware via seus, via gprs vindt ie hem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Speedy-Andre schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 18:51:
Ik heb eindelijk ook de r1jg001 firmware via seus, via gprs vindt ie hem niet.
IK HEB 'M OOK!! Eindelijk! De update waar ik zo lang op gewacht heb, omdat ik de vorige niet vertrouwde! :D O+

heb alleen wel 't gevoel dat het browsen langzamer gaat, maar niet storend ofzo...

En kan iemand me uitleggen waar ik het NL-KPN (op m'n hoofddisplay) weg kan halen? Dat schijnt ook met deze update te veranderen zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09 21:06
Is er de mogelijkheid om via de PC de software opnieuw op de k800i te zetten? Mijne loopt steeds vast tijdens de camera modes. het vreemde is dat hij dat niet doet als ik gewoon film. Master reset werkt niet. En na het updaten loopt hij ook nog steeds vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red

Red

Blue

brrrt schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 19:06:
[...]

IK HEB 'M OOK!! Eindelijk! De update waar ik zo lang op gewacht heb, omdat ik de vorige niet vertrouwde! :D O+
Heb hem ook, eindelijk. Zat nog opgescheept met de eerste versie :O
heb alleen wel 't gevoel dat het browsen langzamer gaat, maar niet storend ofzo...
Hier niet het gevoel, heb het gevoel dat het alleen maar sneller is geworden (maar misschien heeft dat te maken met het feit dat ik nog met de eerste firmware zat
En kan iemand me uitleggen waar ik het NL-KPN (op m'n hoofddisplay) weg kan halen? Dat schijnt ook met deze update te veranderen zijn...
Oei, daar ben ik ook erg benieuwd naar.
Dan heb ik nog een vraag. Als ik een applicatie als achtergrond wil zetten, zegt hij Lege Map. Ook de applicatie selecteren en dan wallpaper blijft 'grijs'. Hoe krijg ik dit wel voor mekaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geupdate en alles ging helemaal goed en werkt ook nog... ben wel blij met de wijziging dat hij bij notities zegt opgeslagen ipv niet opgeslagen... verder naast de knipperende menu items en de preview voor video nog niks nieuws gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Red schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 21:31:
Heb hem ook, eindelijk. Zat nog opgescheept met de eerste versie :O
[...]
Hier niet het gevoel, heb het gevoel dat het alleen maar sneller is geworden (maar misschien heeft dat te maken met het feit dat ik nog met de eerste firmware zat
Ik zat ook nog met de fabrieks-firmware hoor. Ik vertrouwde de vorige update niet, dus zat veel te lang te wachten op de nieuwe firmware. Geloof me, als je dagelijks kijkt om te zien of de firmware al online is, duurt 't echt lang :P
Red schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 21:31:Dan heb ik nog een vraag. Als ik een applicatie als achtergrond wil zetten, zegt hij Lege Map. Ook de applicatie selecteren en dan wallpaper blijft 'grijs'. Hoe krijg ik dit wel voor mekaar?
Staat het al op je telefoongeheugen, in plaats van de memory stick? Anders moet je de rechter softkey indrukken bij het programma-menu (het kopje "meer"), en dan de 2e optie -> "naar telefoon".
Als het goed is, kun je 't dan gewoon goed instellen als achtergrond (weer het kopje "meer" en dan "Achtergr.").
Bij mij werkt dat gewoon. Ik weet trouwens niet over welke functie je het hebt, ik gebruik MobyToday als achtergrond, en dat werkt perfect. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red

Red

Blue

Het ging bij mij ook om MobyToday. Even opnieuw installeren did the trick...

Nu nog het operator logo weg kunnen halen en ik ben helemaal tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Moby today (kalender progje dat eerder gepost is) kan als achtergrond applicatie werken.
Je krijgt dan een soort XP desktop met de afspraken uit de SE agenda te zien.
De datum en tijd zet ie er extra bij terwijl die er al stonden, dus die heb je dubbelop :+
Bovendien zie ik het Kpn logo door de desktop heen :|
Maar als ik tijd en datum in de setup van Moby today uitschakel dan is ook mijn Kpn logo weg _O-
In Moby today kan je een ander plaatje als achtergrond kiezen :)

Afbeeldingslocatie: http://home.versatel.nl/speedy-andre/moby.jpg

En fullscreen kan ook :9

Afbeeldingslocatie: http://home.versatel.nl/speedy-andre/csrdam1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat het shutter-geluidje aan bij jullie, met de laatste firmware?
Ik heb namelijk de eerste (van Oktober dacht ik) en daar heb ik geen shutter-geluidje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Shutter geluid heeft volgens mij niet met de firmware te maken, als hij uit was blijft hij uit.
Bij mij stond ie aan en hij blijft ook aan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Ik heb versie R1ED001 en altijd sluitergeluid gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ik zie trouwens dat de browser meteen start als je op het wereldbolletje drukt, dat wordt weer opletten en de keylock erop :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik ben nieuw op het forum en heb een paar vraagjes, ik weet niet of ze al een keer gesteld zijn, want heb niet zo'n zin om in honderden pagina's te gaan zoeken, en ik hoop dat iemand kan helpen. Ik heb een versie van de k800i die alleen Engels en Frans ondersteund, is de Nederlandse taal + P9 (waar het vooral om gaat) op 1 of andere manier erop te krijgen.

Is op de 1 of andere manier de klok wat duidelijker te maken als je de telefoon niet gebruikt en het scherm op zwart gaat. 's Avonds is de tijd niet te lezen zo. Bvd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk heb ik mijn K800i dan ook binnen Wat me opvalt is dat ie - direct uit de doos - gewoon synchroniseert met Apple iSync via bluetooth, in tegenstelling wat ik had gelezen. Super!

Wat ik onprettig vind aan het toestel, is dat de verhouding toetsenbord - scherm zo raar is, waardoor ik de telefoon raar moet vasthouden om te SMS-en. Maargoed het is ook een camera-phone... en niet andersom :)

Vraagje: kan ik ergens een gprs teller vinden? Ben benieuwd hoeveel KB ik er al doorheengejaagd heb :P

Bedankt voor alle tips en truucs op dit forum. Heb ik erg veel aan gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@rbrems, menu - instellingen - gesprekken - tijd en kosten - datatellers
@Speedy - Andre, thnx voor de (extra volledige) info, die gps is :)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2007 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 10:07:
@rbrems, menu - instellingen - gesprekken - tijd en kosten - datatellers
Danku ;)
Ik weet alleen niet waarom ze het tijd en kosten noemen...
Ik kan nergens de kosten p/min of p/byte opgeven :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red

Red

Blue

Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 09:54:
Eindelijk heb ik mijn K800i dan ook binnen Wat me opvalt is dat ie - direct uit de doos - gewoon synchroniseert met Apple iSync via bluetooth, in tegenstelling wat ik had gelezen. Super!
Dat komt door OSX 10.4.9. Tot een paar dagen terug moest je iSync 'hacken' nu hoeft dat niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 00:02:
Ik zie trouwens dat de browser meteen start als je op het wereldbolletje drukt, dat wordt weer opletten en de keylock erop :/
kan je die knop niet wijzigen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 11:22:
[...]

Nee, maar als je geen dataverkeer wilt kan je wel de instellingen van je internet veranderen in de configuratie door een ander profiel te kiezen, hij kan dan als je het goed doet (kies een leeg profiel ofzo) geen verbinding maken en heb je ook geen dataverkeer als je per ongeluk op die wereldbol knop drukt.

@Skah: Google even op Wotanserver

[ Voor 14% gewijzigd door MrAngry op 16-03-2007 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 11:22:
[...]

Bij mij staat ie zo ingesteld dat ie gebruikersnaam en wachtwoord vraagt
(dan moet je 3 × klikken) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kun je op je k800i ook instellen dat als ie automatisch vergrendeld , dat als je hem dan weer wil ontgrendelen een code moet invoeren?

op nokia's kan dat weet ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ja dat kan, hoe je dit doet staat in de handleiding :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 13:13:
Ja dat kan, hoe je dit doet staat in de handleiding :z
Die heb ik dus niet meer ;) kun je niet ff zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 13:16:
[...]

Die heb ik dus niet meer ;) kun je niet ff zeggen?
Dan zoek je die toch even op, op de SE site. Man man man, wat zijn we weer zelfstandig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een "bug"ontdekt, die door jullie vast wel eerder opgemerkt is:
Ik was een bestand (23MB in mijn geval) van de PC naar de tel. aan het sturen en tegelijkertijd belde ik mijn telefoon op --> ding gaat niet over en loopt vast.
USB kabel eruit en hij start weer netjes op dus dat valt alles mee. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrAngry schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 13:23:
[...]

Dan zoek je die toch even op, op de SE site. Man man man, wat zijn we weer zelfstandig.
ja ik heb hier het pdf bestandje, maar kan het dus echt niet vinden...Man man man

ik wil dus telkens dat als ik me telefoon vergrendel, of dat ie automatisch vergrendelt

dat als ik hem dan ontgrendel dat ie dan om een code vraagt... dit lukt dus niet

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2007 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Menu - Instellingen - (Algemeen) Beveiliging - Blokkeringen - Telefoon beveiligen.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BillSpaarbank schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 16:02:
Menu - Instellingen - (Algemeen) Beveiliging - Blokkeringen - Telefoon beveiligen.
ja dat werkt dus niet? zo doe ik het ook, maar moet je daar telkens heen gaan om hem te beveiligen? ik wil gewoon dat als ik bijv. me telefoon een tijdje niet aangeraakt heb dat ik dan dat beeld krijg om die code in te vullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Dat gebeurt toch ook als je voor automatisch kiest?

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij niet, ligt het er misschien aan dat ik automatisch vergrendelen ook aan heb staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 13:52:
Net een "bug"ontdekt, die door jullie vast wel eerder opgemerkt is:
Ik was een bestand (23MB in mijn geval) van de PC naar de tel. aan het sturen en tegelijkertijd belde ik mijn telefoon op --> ding gaat niet over en loopt vast.
USB kabel eruit en hij start weer netjes op dus dat valt alles mee. :>
Als hij in bestand overdracht mode staat (toch?) dan kan je er niet mee bellen, waarom zou hij wel gebeld kunnen worden in dat geval :?
Ik denk dat hij toevallig vast liep toen je het toestel belde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 16:14:
bij mij niet, ligt het er misschien aan dat ik automatisch vergrendelen ook aan heb staan?
Als je toevallig MobyToday (of andere software) op de voorgrond hebt draaien dan gaat de K800 niet in standby en dan werkt de autom. keylock ook niet ;)

Overigens het verschil tussen wel- en niet het operator logo maskeren komt doordat MobyToday wel cq niet op de voorgrond draait ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BillSpaarbank schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 16:02:
dat heb ik dus gedaan, dan op automatisch gezet... maar wanneer gaat ie dan vragen om die code? bij mij wordt ie helemaal niet gevraagd.
ik denk dat de mijne dat gewoon niet doet, zou echt geen andere reden weten... ik heb het al op automatisch geprobeerd en dan automatisch vergrendelen aan of uit gezet..

ik heb het al op aan geprobeerd en dan automatisch vergrendelen op aan of uit gezet..

maar hij vraagt nooit een code ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Code of niet, je hebt 2 toetsen nodig om hem vanuit stanby weer te kunnen gebruiken.
Kennelijk heb je nog geen code ingevuld om de K800 te beveiligen, anders vraagt ie er wel om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 16:35:
Code of niet, je hebt 2 toetsen nodig om hem vanuit stanby weer te kunnen gebruiken.
Kennelijk heb je nog geen code ingevuld om de K800 te beveiligen, anders vraagt ie er wel om ;)
ja dat heb ik dus wel degelijk ;)

die 2 toetsen om hem vanaf standby weer te kunnen gebruiken zijn * en vrijgeven... maar om een code vraagt ie dus absoluut niet daarna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn tel is dus gewoon kapot, breng hem wel terug naar de winkel, toch verzekerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peerke
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Peerke

Connection reset by Peerke

Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 09:54:
Sinds 10.4.9 wordt de K800i ondersteund door iSync (zowel via USB als Bluetooth), dus dat verklaart het waarschijnlijk?

Peerke in action >:)
Modjes in action !!

"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peerke schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 18:32:
[...]

Sinds 10.4.9 wordt de K800i ondersteund door iSync (zowel via USB als Bluetooth), dus dat verklaart het waarschijnlijk?
ja dat klopt, werd hier eerder ook al eens gezegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 18:07:
mijn tel is dus gewoon kapot, breng hem wel terug naar de winkel, toch verzekerd :)
Ik weet niet of ie kapot is, lijkt me niet eigenlijk.
Het is zo dat wanneer de codes voor sim en gsm gelijk zijn hij maar 1 keer om de code vraagt, al zie je het invoerveld voor de ingestelde blokkeringscode wel even verschijnen bij het opstarten.
Er staat niet specifiek bij dat de code ingevoerd moet worden als hij uit standby komt.
Dat jij wil dat het zo werkt betekent niet dat hij defect is :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 19:00:
[...]

Ik weet niet of ie kapot is, lijkt me niet eigenlijk.
Het is zo dat wanneer de codes voor sim en gsm gelijk zijn hij maar 1 keer om de code vraagt, al zie je het invoerveld voor de ingestelde blokkeringscode wel even verschijnen bij het opstarten.
Er staat niet specifiek bij dat de code ingevoerd moet worden als hij uit standby komt.
Dat jij wil dat het zo werkt betekent niet dat hij defect is :z
ja maar de code is niet hetzelfde :) heb ik zelfs nog een paar keer verandert gehad

maar wanneer kan je dan gebruik maken van telefoonblokkeren?
Het is toch gewoon zo dat ie na een tijdje, (bijv. 1 minuut) na niet meer aangeraakt te hebben dat ie om die code gaat vragen als je wel weer wat wil met de tel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

De codes werken volgens mij alleen als je hem aan zet, je kan het gebruik van je sim blokkeren en ook het gebruik van de gsm (met een andere sim).
Als hij eenmaal is ingeschakeld dan vraagt hij niet meer om de codes :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 19:23:
De codes werken volgens mij alleen als je hem aan zet, je kan het gebruik van je sim blokkeren en ook het gebruik van de gsm (met een andere sim).
Als hij eenmaal is ingeschakeld dan vraagt hij niet meer om de codes :/
klopt, dat merk ik nu ook hier.. maar op de vorige pagina zeiden ze dus dat dit wel kon, maar het kan dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doctor Yes
Laat maar. Speedy was me net voor :+

[ Voor 96% gewijzigd door Doctor Yes op 16-03-2007 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Doctor Yes schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 19:40:
Laat maar. Speedy was me net voor :+
Daarom heet ik ook zo :+
Ik heb dit met m'n K750 geprobeerd en die vraagt ook niet om de code als hij uit autom. blokkering komt, het lijkt me dus niet specifiek een K800 eigenschap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Hmm, krijg dat Nav4All niet aan de gang. :X
Heb nu de Bluetooth module binnen, handig apparaatje.
Wil nu navigatie wel aan de praat hebben.

Kom op de site van nav4all, als ik het .jad bestand wil downloaden geeft ie een error. :/

[ Voor 12% gewijzigd door Harmen op 16-03-2007 22:04 ]

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Gaat bij mij goed, lukt deze link ook niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Als ik die op mn phone zet. En daarna van de phone wil installen geeft ie: "Operation Failed' :?

Heb altijd al problemen gehad met phones in het algemeen... :z

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Harmen schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 22:29:
Als ik die op mn phone zet. En daarna van de phone wil installen geeft ie: "Operation Failed' :?

Heb altijd al problemen gehad met phones in het algemeen... :z
Hier staat de .jar die je nog nodig hebt.
Zend die ook naar de K800 en dan moet het lukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Hey, nu werkt het.... :)
Thanks, alleen de GPS module heeft geen ontvangst, zelfs niet als ik in de auto zit.
Hoe werkt die van jou Speedy?

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984

Emiel1984

Made in NL

Harmen schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 11:12:
Hey, nu werkt het.... :)
Thanks, alleen de GPS module heeft geen ontvangst, zelfs niet als ik in de auto zit.
Hoe werkt die van jou Speedy?
Heb je de GPS-module wel de tijd gegeven om een koude start te doen ? Bij een koude start kan het wel is even duren voor hij 3 sattelieten vind. Leg de module dus is buiten neer (wel aanzetten :+ )voor een uurtje ofzo om zeker te zijn.

Heb je dan nog niks dan zou je ff kunnen checken of je op een pc met BT via Hyperterminal wel data binnenkrijgt. Je krijgt als het goed is zoiezo wel data binnen met Hyperterminal maar als je signalen ontvangt worden er coordinaten verstuurd. Je hebt snel genoeg door wanneer het om coordinaten gaat ipv 'loze' nog niks gevonden data. Met dit laatste kan je controleren of de BT-GPS module zelf niet 'defect' is.

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Mijn gps had al vrij snel ontvangst toen ik hem op een klapraam op zolder legde :P
Binnen een minuut kan hij meerdere satellieten vinden, dit is te zien in een Sat4all menu waar de satellieten afgebeeld staan.
In de tijd dat ik naar m'n auto loop heeft ie er genoeg gevonden, in de auto ligt ie op het dashboard.
Ik heb alleen in lange tunnels even geen ontvangst, van mij mag ie blijven :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Heb het even beter getest. Het duurt ongeveer 2 min dat ik sattelieten heb.
Volgensmij moet ie in het begin opstarten....... nu werkt het wel naar behoren. :)

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harmen schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 13:11:
Heb het even beter getest. Het duurt ongeveer 2 min dat ik sattelieten heb.
Volgensmij moet ie in het begin opstarten....... nu werkt het wel naar behoren. :)
waar werk je mee? nav4all?

dat kost ook weer superveel om die mappen te downloaden toch?

Als je een gps hebt, moet je dan nog betalen om het programma te gebruiken? m.a.w. gebruik je dan nog steeds data?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Nog eentje gevonden (Java Navigatie voor o.a de K800)
http://www.navigon.com/si...ation/cellphone/javaphone
The Java Edition is a so-called offboard-navigation solution. Meaning, that the map data is stored on a NAVIGON map server and not on your mobile. This ensures that you always get the most current maps of entire Europe and do not even need a memory card. The route calculation is also managed by the NAVIGON map server. The connection to the map server is established via to the internet connection of your mobile phone (using UMTS, GPRS, GMS or 3G).

To determine your current position you require a GPS-receiver, which you can obtain in the NAVIGON Online Shop. This GPS-receiver (BiCeiver) communicates the current position wireless via Bluetooth to your mobile.

Once entering a route and having calculating it, your mobile connects to the NAVIGON map server. The server calculates the route and sends the suitable map data back to you mobile phone.

If you decide to use the comfortable street view e.g. for door-to-door navigation in a city, the map server sends continuously very detailed map material matching your position. To save transfer volume you can select out of several views.
wat plaatjes van de duitse versie:
Afbeeldingslocatie: http://www.navigon.com/media/000321665.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.navigon.com/media/000321674.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.navigon.com/media/000321715.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.navigon.com/media/000321837.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.navigon.com/media/000321914.jpg

http://www.navigon.com
Naar de shop dan MN6 Java kiezen, registreren en downloaden (het is nog steeds gratis)
Wel registreren als klant, dan pas krijg je een downloadlink. Effe geduld met downloaden het is dik 30 mb (alle talen en nog wat pdfjes met info)
App in de gewenste taal (NL) op je K800 kwakken, instaleren, registratie/activatie code die je per email hebt ontvangen inkloppen en dan zou het moeten werken
Werking is gelijk aan Nav4all en Amaze(download van route details en mappen) dus hou rekening met je data verkeer als je het gebruikt

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984

Emiel1984

Made in NL

Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 13:12:
[...]

waar werk je mee? nav4all?

dat kost ook weer superveel om die mappen te downloaden toch?

Als je een gps hebt, moet je dan nog betalen om het programma te gebruiken? m.a.w. gebruik je dan nog steeds data?
Dit is een paar pagina's terug al is gevraagt en hierboven ook deels. Maar iig het kost je idd dataverkeer en dus geld. De GPS module heb je zoiezo nodig. De data die je binnenkrijgt is simpelweg een stukje van een grote kaart. Je hebt dus geen memory kaart met veel opslagvermogen nodig. Het dataverkeer valt heel erg mee volgens een aantal in dit topic. Niemand heeft nog geklaagt over de kosten.

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Zolang je geen sat foto's binnen haalt valt het reuze mee met het data verbruik.
Ik heb Kpn mobile en dan zit data gewoon in de bundel, ik lees dagelijks een krant, volg forums met Opera-mini en heb nu ook navigatie erbij zonder buiten de bundel te komen.
Sterker nog, al het niet gebruikte tegoed blijft gewoon beschikbaar dus ik moet wel heel gek gaan doen om ooit extra kosten te maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doctor Yes
GiLeX schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 13:21:
Nog eentje gevonden (Java Navigatie voor o.a de K800)
http://www.navigon.com/si...ation/cellphone/javaphone

[...]

wat plaatjes van de duitse versie:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]

http://www.navigon.com
Naar de shop dan MN6 Java kiezen, registreren en downloaden (het is nog steeds gratis)
Wel registreren als klant, dan pas krijg je een downloadlink. Effe geduld met downloaden het is dik 30 mb (alle talen en nog wat pdfjes met info)
App in de gewenste taal (NL) op je K800 kwakken, instaleren, registratie/activatie code die je per email hebt ontvangen inkloppen en dan zou het moeten werken
Werking is gelijk aan Nav4all en Amaze(download van route details en mappen) dus hou rekening met je data verkeer als je het gebruikt
Bedankt voor de tip. Ziet er grafisch mooi uit. Ik ga meteen ff uitgebreid testen :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo. ik heb een vraagje, ik heb van de week Firmware Update gedaan op mijn K800i. ik beschik nu over versie:

CXC1250210
R1JG001
070214

is dit de recenste versie? ik heb deze telefoon gekregen bij een Hi Abbonement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ja da's de laatste.
Deze firmware versie mag ook wel in de startpost erbij Tinux ;)

Pagina: 1 ... 8 ... 24 Laatste

Let op:
Weet je 100% zeker dat hetgeen je nu wil gaan posten waarde heeft? Post met mate; kwaliteit staat boven kwantiteit.