Even voor de duidelijkheid, dat we het over hetzelfde hebbenTomBergman schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 14:18:
Die winamp en wmp applicatie dingen kan je dus installeren dmv bluetooth ?
Je kan je telefoon als afstandsbediening voor je pc gebruiken bij programma's als winamp, wmp itunes, VLC mediaplayer. Dat gaat via bluetooth.
Je kan ook java applicaties op je telefoon installeren, zoals google maps / spelletjes / zaklampfunctie / opera mini etc. Dat hoeft niet via bluetooth maar kan ook via het meegeleverde usb kabeltje of direct met je telefoon van internet downloaden.
Welk van de twee dingen bedoel je?
Ik wil best helpen, maar in de openingspost van dit topic en op de website die tinux heeft gemaakt vind je misschien ook de antwoorden.
Balen dat je foto's niet tof zijn, als je zeker weet dat je met de juiste instellingen foto's maakt ligt het misschien aan de hardware? Kan je een foto online zetten?waterking schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 14:28:
Ok, ik ben al een paar dagen aan het zoeken en kan het antwoord maar niet vinden.
Ik heb een vodafone branded k800i en ik vind de prestaties van de camera ronduitik had er veel meer van verwacht. de foto's bevatten erg veel ruis. Ik heb nu de SEUS gedownload. Kan ik zonder problemen proberen om te updaten ? of gaat me dat mijn telefoon kosten
. Iemand ervaring mee ?
Als je de aanwijzingen van SEUS volgt kan het updaten niet misgaan, kind kan de was doen.
Als je dan toch tot die 1e procent behoort waarbij het misgaat en je telefoon niet meer bruikbaar is kan je gebruik maken van de garantie. Maar ga er maar gewoon vanuit dat het lukt !
Wanneer je 't niet ziet zitten zelf te updaten en toevallig je dicht bij een Sony Ericsson Flash point woont kan je het daar ook gratis laten doen (aankoopbon meenemen).
Ik weet niet of er een update voor de vodafone branded versie beschikbaar is...
Als je een GPRS verbinding hebt op je telefoon kan je dit ook even checken via Instellingen -> Updateservice -> Zoeken nr update.
Dan weet je zeker dat je niet voor niets aan de "update ellende" begint