ik weet 't niet, het zal er om hangen hoeveel ze uitsteken en de scherpte idem dito.. scherp is erg rekbaar (is een bepaalde maat voor hoe groot de ronding minimaal moet zijn, niet zo heel groot is dat hoor)Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 19:48:
Mogen die onderspoilers achter wel? Het lijkt meer uit te steken dan een cm of 3 en het is 'scherp'.
OMG, die 106 was ooit een 106 RallyeKeRsTmAnNeKe schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 19:24:
[afbeelding]
[afbeelding]
(al wil ik stiekem bijhorende vrouwtje weleens zien)
en dit zal wel hard remmen denk:
[afbeelding]
Omdat het butt-ugly is.
Aannames zijn fataal.
Welkom op de wereld!Entity schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 21:52:
Rare jongens die Japanners...
Een filmpje serie aan elkaar geplakte plaatjes met muziek er onder
Ik kan de meeste niet echt mooi vinden, maar ik ben meer een originele Trabant liefhebber
Ik kan de meeste niet echt mooi vinden, maar ik ben meer een originele Trabant liefhebber
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Verwijderd
Das voor het voorkomen van platte vlakken op de banden door parkeren. Door die wielen omhoog te zetten, komen ze los van de grond... zie het als winterbandenstalling....Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 21:22:
Ik word nogal misselijk van die camber op die wielen steeds. Waarom???
Alles overdrijven schijnt mooi te maken, blegh.
Mag ik ook ff meedoen?
Ik zag 'm al vanaf de overkant van de straat (mooi oranje is niet ook lelijk)

dit is dan nog de 'mooie' kant

hier blijkt dus dat ie gemaakt is uit papier-maché
Ik zag 'm al vanaf de overkant van de straat (mooi oranje is niet ook lelijk)

dit is dan nog de 'mooie' kant

hier blijkt dus dat ie gemaakt is uit papier-maché

Ik vind die moterkap anders best wel vet....en hij heeft mijn velgen !
De Nederbelg !
Nieuwe winkelwagentjes bij de Boni

De AH slaat terug met hun nieuwe winkelwagentjes

Maar Dirk v/d Broek gaat helemaal los

Weet iemand nog een supermarktnaam?

Soms roest kunststof zelfs

Zet je bodykit maar met popnagels vast

Koude lucht, oh zo belangrijk

Als ie af is wordt ie echt mooi, echt waar

De AH slaat terug met hun nieuwe winkelwagentjes

Maar Dirk v/d Broek gaat helemaal los

Weet iemand nog een supermarktnaam?

Soms roest kunststof zelfs

Koude lucht, oh zo belangrijk

Popnagels is vrij normaal in Japan, idee hierachter is, is dat wanneer je schade rijd, je snel je bodykit kan veranderen.dominic schreef op maandag 26 februari 2007 @ 09:57:
[afbeelding]
Vaak bu'j te bang!
Die nummerplaat!dominic schreef op maandag 26 februari 2007 @ 09:57:
[afbeelding]
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
In Japan is het zeker ook normaal 'rijdt' zonder T te schrijven..-tom-562 schreef op maandag 26 februari 2007 @ 10:13:
[...]
Popnagels is vrij normaal in Japan, idee hierachter is, is dat wanneer je schade rijd, je snel je bodykit kan veranderen.
Aan die flat te zien is het in HoltenbroekNomadTitan schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 17:11:
[...]
Die zijn idd nep.. ziet eruit als een kutbak. ik zie 'em wel eens staan als ik naar me werk fietsin zwolle
Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
-tom-562 schreef op maandag 26 februari 2007 @ 10:13:
[...]
Popnagels/imbus is vrij normaal in Japan, idee hierachter is, is dat wanneer je schade rijdt, je snel je bodykit kan veranderen.
Dat Japan allerlei dingen uit de racerij op mazda's plakt wil nog niet zeggen dat het dan goed is
Andere kleine zaken zitten heel vaak met imbus/nagels vast ja.
Die ratscene is anders wel leuk imo en kan ik wel waarderenDexterBelgium schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 15:50:
* DexterBelgium slaps himself for asking but:
WAAROM?![]()
![]()
De Nederbelg !
911GT2 (van het model 993, dus de laatste lucht gekoelde 911) had de wielkastverbreders ook met popnagels, punt was alleen dat dit meer een homologatie auto was-tom-562 schreef op maandag 26 februari 2007 @ 10:13:
[...]
Popnagels is vrij normaal in Japan, idee hierachter is, is dat wanneer je schade rijd, je snel je bodykit kan veranderen.
Hmm, die goud-zwarte Vectra heeft nog tegenover ons gestaan bij de Opel meeting in Kronenberg. Was erg leuk weekend overigens!Verwijderd schreef op zondag 14 januari 2007 @ 15:05:
Even van het opel forum gevist:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Enorm foute auto is het, maar wat er voor muziek uit komt! Ik heb best een leuke geluidinstallatie in de auto maar als die Vectra vol open stond was van de mijne niets meer te horen
Ik dacht overigens dat het een 2 liter 8 klepper is met 115 PK. Was hij even mooi uitgepraat toen we de motorkap van een Vectra A V6 openmaakten welke een van ons mee had genomen. Volkomen standaard uitziende Vectra V6, ziet er heel beschaafd uit maar heeft ondertussen wel 170 PK onder de kap liggen wat niemand verwacht in zo'n auto.
[ Voor 15% gewijzigd door GH45T op 27-02-2007 22:34 ]
Wat is er fout aan die rode MR2 dan?
Ik denk dat die gozer te veel Forza Motorsport heeft gespeeld, want hij lijkt sprekend op de Toyota VIS Racing MR2 Turbo T-bar. (net even uit het spel gehaald
). Het zal onderhuids nog erg veel op standaard lijken, maar het uiterlijk is iig geslaagd.
Ik denk dat die gozer te veel Forza Motorsport heeft gespeeld, want hij lijkt sprekend op de Toyota VIS Racing MR2 Turbo T-bar. (net even uit het spel gehaald
5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP
¯\_(ツ)_/¯
Leuk speelgoed, maar hoe haal je het in je hoofd om daar zoveel geld aan uit te gevenbeschuitfluiter schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 14:30:
goede tuning
Coltje uit '93 met 370PK... das gewoon eng
Rocket power

Mx6

Hyundai?

Wat is dit?

En wat is dit?

En dit was ooit een...?

Z3?

Hier kan ik helemaal niks van maken..

Euh..

Mx6

Hyundai?

Wat is dit?

En wat is dit?

En dit was ooit een...?

Z3?

Hier kan ik helemaal niks van maken..

Euh..

hahahahahaha.... sorry, ik moest ff, maar deze zijn geweldig
U vraagt, wij antwoorden.
foute tuning heaven; klik
I'm not as think as you stoned I am
Ik gok BMW E36 Cabrio.
[ Voor 16% gewijzigd door reuzekind op 06-03-2007 18:24 ]
De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !
Hét bewijs dat een viercylinder met enkel een rechte pijp eraan voor geen meter klinkt
Het valt me trouwens op dat die dingen daadwerkelijk kunnen rijden, ik dacht altijd dat ze gewoon van een aanhanger af werden geflikkerd...
Sloop die rare spoiler ervanaf en die idiote luchthappers boven op de achterkant.. en ik vind hem wel erg grappig eigenlijk. Wat is het? Een Corrado ofzo? (ik bedoel niet: wat moet het voorstellenVirus.NL schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 21:12
Ziet er uit als een leuk stukje knutselwerk zonder dat het er echt te raar, lomp of idioot uitziet.
[ Voor 3% gewijzigd door tazzman op 06-03-2007 19:53 ]
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Waarschijnlijk een MR2tazzman schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 19:53:
[...]
Sloop die rare spoiler ervanaf en die idiote luchthappers boven op de achterkant.. en ik vind hem wel erg grappig eigenlijk. Wat is het? Een Corrado ofzo? (ik bedoel niet: wat moet het voorstellen)
Ziet er uit als een leuk stukje knutselwerk zonder dat het er echt te raar, lomp of idioot uitziet.
Er is een bedrijf (ben de naam even kwijt) welk officiele ombouwkits aanbiedt, waarmee je je auto ombouwt tot ferrari lookalike, inclusief officieel logo en velgen. 3 keer raden welke auto zich daarvoor het beste leent? Idd, the MR2tazzman schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 19:53:
[...]
Sloop die rare spoiler ervanaf en die idiote luchthappers boven op de achterkant.. en ik vind hem wel erg grappig eigenlijk. Wat is het? Een Corrado ofzo? (ik bedoel niet: wat moet het voorstellen)
Klopt, Extreme Cars heeft die paketten. Kansloos inderdaadHTT-Thalan schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 22:15:
[...]
Er is een bedrijf (ben de naam even kwijt) welk officiele ombouwkits aanbiedt, waarmee je je auto ombouwt tot ferrari lookalike, inclusief officieel logo en velgen. 3 keer raden welke auto zich daarvoor het beste leent? Idd, the MR2
zoveel logo's op de kap, maar op de grille mist dieCharly schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 22:07:
[afbeelding]
Gespot op de Amsterdamsestraatweg in Utrecht
je zal er maar trosts op zijn dat je VW rijdt

Mwoah een goede ombouw vind ik zeker niet kansloos.. wel als je die auto dan gaat uitgeven als een ECHTE Ferrari natuurlijk! Maar ik zou gewoon mijn Toyota badge erop plakken en "MR2+" ofzo op de achterkant.. is gewoon humor.reuzekind schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 11:28:
[...]
Klopt, Extreme Cars heeft die paketten. Kansloos inderdaad
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Als het om een getunede MR2 gaat, dan heeft ie die luchthappers wel nodig (koeling van de moter). Ben het er wel mee eens dat het ook een wat meer 'subtiele' luchthapper had mogen zijn.tazzman schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 19:53:
[...]
Maar waarom zou je dan een Ferrari ombouw nemen? Dan kan je m.i. beter zelf aan de slag gaan met een mooie body-kit, ipv de schijn opwekken dat het wel een Ferrari is. Todat je starttazzman schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 13:06:
[...]
Mwoah een goede ombouw vind ik zeker niet kansloos.. wel als je die auto dan gaat uitgeven als een ECHTE Ferrari natuurlijk! Maar ik zou gewoon mijn Toyota badge erop plakken en "MR2+" ofzo op de achterkant.. is gewoon humor.
Ligt het aan mij, of is dat erg goedkoop voor zo'n megane... zeker het feit dat deze uniek is... alleen die geluidsinstallatie is al een 500+ euro waard!CV_SmileY schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 13:45:
Staat weer een DGB auto te koop :
http://auto.marktplaats.n...voering-dgb-veronica.html
Lol, de auto's van DGB worden steeds lelijker
Vooral die open gaten in de zijkant..
He, dat is in mijn dorp
He, dat is in mijn dorp

Jawel maar een Phase 1 Megane 1.4 RN = El Cheapo uitvoerig is echt geen reet waard. Hij zal wellicht niet eens airco hebben of elektrische ramen, dat waren volgens mij allemaal meer opties op de RN. Het is ook nog 1tje uit de eerdere productie series, nou veel plezier ermee. Een 90pk 1.6e was al niet vooruit te branden .. die 1.4 ... tja dat kan je wel voorstellenMeMoRy schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 14:12:
[...]
Ligt het aan mij, of is dat erg goedkoop voor zo'n megane... zeker het feit dat deze uniek is... alleen die geluidsinstallatie is al een 500+ euro waard!
Een 1.6e Coupe zou meer waarde hebben gehad maar zelfs dan.. Toen ik nog 'lid' was van de RMCC (Renault Megane Coupe/Cabrio Club) met mijn Phase 2 Coupe werd bij aanschaf van een oudere Phase 1 een complete waslijst aan punten meegegeven waar je op moest letten. Vooral electronisch waren de Phase 1's nogal problematisch. De Phase 2 had niet alleen een ander uiterlijk maar toen hebben ze ook nogal wat schoonheidsfoutjes van de oude versie verbeterd.
En ondanks dat was ik regelmatig bij de dealer - de Coupe heeft me nooit ergens laten staan maar dan werkte dit weer niet.. dan ging daar weer een lampje aan, dan was de deurvergrendeling weer op hol geslagen etc.
Anyway - lekker laten staan
ik zie ook nergens geen km-stand staan
¯\_(ツ)_/¯
Overigens werkt de eigenaar van die auto bij Informatique... De ramen in de zijkant zijn ook een verwijzing naar de ramen die je in computerkasten veel ziet tegenwoordig... Maar mooi is anders
[ Voor 5% gewijzigd door Entity op 07-03-2007 14:45 ]
Bij de Laguna had de 1.8 RN uit die tijd niet eens een toerenteller volgens mij.tazzman schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 14:35:
[...]
Jawel maar een Phase 1 Megane 1.4 RN = El Cheapo uitvoerig is echt geen reet waard. Hij zal wellicht niet eens airco hebben of elektrische ramen, dat waren volgens mij allemaal meer opties op de RN. Het is ook nog 1tje uit de eerdere productie series, nou veel plezier ermee. Een 90pk 1.6e was al niet vooruit te branden .. die 1.4 ... tja dat kan je wel voorstellen

Verwijderd
sja, schade auto's zijn niet zoveel waard.MeMoRy schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 14:12:
[...]
Ligt het aan mij, of is dat erg goedkoop voor zo'n megane... zeker het feit dat deze uniek is... alleen die geluidsinstallatie is al een 500+ euro waard!
4 nieuwe deuren, 2 nieuwe zijschermen en een nieuwe motorkap, loopt aardig in de centen
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Het sneue is dat hij er waarschijnlijk nog trots op is ook.
Aannames zijn fataal.
Wel bruut als dat hok nu ook gewoon echt hard gaat. 300 PK op de achterwielen ofzo.
edit: Ow, het is gewoon een photoshop:
edit: Ow, het is gewoon een photoshop:

[ Voor 42% gewijzigd door Barracuda_82 op 09-03-2007 11:03 ]
Ikzelf heb een RN 1.6e Phase 1 Megane uit 96.tazzman schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 14:35:
[...]
Jawel maar een Phase 1 Megane 1.4 RN = El Cheapo uitvoerig is echt geen reet waard. Hij zal wellicht niet eens airco hebben of elektrische ramen, dat waren volgens mij allemaal meer opties op de RN. Het is ook nog 1tje uit de eerdere productie series, nou veel plezier ermee. Een 90pk 1.6e was al niet vooruit te branden .. die 1.4 ... tja dat kan je wel voorstellen
Een 1.6e Coupe zou meer waarde hebben gehad maar zelfs dan.. Toen ik nog 'lid' was van de RMCC (Renault Megane Coupe/Cabrio Club) met mijn Phase 2 Coupe werd bij aanschaf van een oudere Phase 1 een complete waslijst aan punten meegegeven waar je op moest letten. Vooral electronisch waren de Phase 1's nogal problematisch. De Phase 2 had niet alleen een ander uiterlijk maar toen hebben ze ook nogal wat schoonheidsfoutjes van de oude versie verbeterd.
Afgezien van het feit dat deze inclusief gas bij een handelaar vandaan was heb ik er niet heel erg veel problemen mee gehad (een aantal problemen opgelost die er vanaf het begin al inzaten).
Met electrische ramen
Overigens trekt die 1.6 als een trein, ook op gas, maar het is maar wat je gewent bent denk ik zo.
Daarvoor heb ik voor een maand een 1.8 Laguna gehad uit 94 en ja, die wilde wel met trekken.
Op mijn Megane zal ik waarschijnlijk geld toe moeten leggen omdat deze toch al bijna 250k weg heeft.
Deze zijn volgens mij nog niet voorbij gekomen.

Ik zou niet graag achter deze Twingo willen rijden

Ik zou niet graag achter deze Twingo willen rijden
What the fuck, ik neem aan, dat als ie al rijdt, hij gewoon de motor voorin gebruikt
pull my finger
klopt, zon bak heb ik nog gehadMartijnGizmo schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 14:46:
[...]
Bij de Laguna had de 1.8 RN uit die tijd niet eens een toerenteller volgens mij.
reed wel lekker en betrouwbaar!
denk dat daar de tank zitbabbaloerie schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 20:11:
What the fuck, ik neem aan, dat als ie al rijdt, hij gewoon de motor voorin gebruikt
Zie ondertitel
Ik heb de nodige kilometers gemaakt in een 1.8 RT uit '94 (mét toerenteller), rijdt idd prima.Rev! schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 00:06:
[...]
klopt, zon bak heb ik nog gehad
reed wel lekker en betrouwbaar!
Vanmiddag ff bezig geweest oefenen voor een zgn pattern paintjob.
Zie je in Amerika veel op lowriders, en als ik 't een beetje in de vingers heb moet de Chevy Impala lowrider van 'n maat van me eraan geloven

Over 'n aantal verhoudingen (vooral van de zwarte laag) ben ik niet tevreden, maar 't was meer 'n beetje de feel te krijgen.

Dus dat
(fout genoeg voor sommigen dacht ik!)
Zie je in Amerika veel op lowriders, en als ik 't een beetje in de vingers heb moet de Chevy Impala lowrider van 'n maat van me eraan geloven

Over 'n aantal verhoudingen (vooral van de zwarte laag) ben ik niet tevreden, maar 't was meer 'n beetje de feel te krijgen.

Dus dat
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Mwah, voor 1 auto;
3 rolletje flexibele tape: 18 eu
Afplakband e.d.: ± 25 eu
Lakken: ± 100~150 eu
Flakes: 10 eu
Candy supp.: 20 eu
Spuitcabine hebben we zelf, voorbewerken kost ook ± 50 eu aan materiaal.
't is een boel werk, maar da's je hobby he.
Als je 't láát doen, dat is vooral in NL niet te betalen inderdaad.
3 rolletje flexibele tape: 18 eu
Afplakband e.d.: ± 25 eu
Lakken: ± 100~150 eu
Flakes: 10 eu
Candy supp.: 20 eu
Spuitcabine hebben we zelf, voorbewerken kost ook ± 50 eu aan materiaal.
't is een boel werk, maar da's je hobby he.
Als je 't láát doen, dat is vooral in NL niet te betalen inderdaad.

white trash
Verwijderd
Ach je moest eens weten hoe ik over straat ga 
Serieus .. ik krijg echt vuile blikken uit de buurt. Overal waar ik kom is het van 'doorlopen truus, da's slecht volk'.
Serieus .. ik krijg echt vuile blikken uit de buurt. Overal waar ik kom is het van 'doorlopen truus, da's slecht volk'.
Trek de volgende keer een broek aan, dat scheeltVerwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 20:16:
Ach je moest eens weten hoe ik over straat ga
Verwijderd
Zou dat het zijn? 
Nee serieus .. schijnbaar ben ik 'onguur'. Ach ja .. nooit gezeik op straat.
Nee serieus .. schijnbaar ben ik 'onguur'. Ach ja .. nooit gezeik op straat.
"Doorlopen Truus, da's die pooier van verderop"
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Ik vind dat soort paintjobs echt van die latino-meuk. En geen porem, vind ik het ook. 
Gelukkig niet voor op mijn auto en wat mij betreft is het fout genoeg ja.
Gelukkig niet voor op mijn auto en wat mij betreft is het fout genoeg ja.
Aannames zijn fataal.
Ja, daarom was het ook een RT uitvoering!MartijnGizmo schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 14:24:
[...]
Ik heb de nodige kilometers gemaakt in een 1.8 RT uit '94 (mét toerenteller), rijdt idd prima.
Ik heb dit gezien op discovery geloof ik, die velgen. Echt ontzettend lelijk vind ik ze.m3gA schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 22:41:
[afbeelding]
30" en teringduur.. en een filmpje om te laten zien dat het geen photoshop is.
Vind ze wel koel onder 'n Mercedes oid, niet te groot.
Laag, zelf mat-blauw gespoten en 16" Bora-wieldoppen op 14" stalen velgen. Best fout toch? 

Met zo'n foto's maak je dan wel weer een hoop goed
Daarom heeftie ook een showcase
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Hoe maak je in godsnaam zo'n foto als die laatste met dat blauwe hok?
hij heeft een deuk

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Stilstaande foto maken en lekker photoshoppenBarracuda_82 schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 16:12:
Hoe maak je in godsnaam zo'n foto als die laatste met dat blauwe hok?
Exact expert nodig?
Hmmzzz... die eerste foto met dat blauwe gevaarte lijkt net dat iemand toch van het gevaarte af wil om hem zo op een spoorweg overgang te zetten
Of wil de auto zelf niet meer

*empty*
Nee man, ik vind 'm zelfs vet
Een vriend van me dacht laatst ook even zijn auto te pimpen, maar hij kwam te fiets terug. Alleen het stuur was nog over.

Crazy D schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 16:30:
[...]
Stilstaande foto maken en lekker photoshoppenAls je auto fout is, mag je foto ook fout zijn, toch?
LOL ....MR_VIPER schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 19:04:
Hmmzzz... die eerste foto met dat blauwe gevaarte lijkt net dat iemand toch van het gevaarte af wil om hem zo op een spoorweg overgang te zettenOf wil de auto zelf niet meer
[LTS][MTS][HTS]
Er staat hier in de straat al een tijdje een Volkswagen "Wolf"... Zwart Golf IV'tje, glimmende velgjes, verlaagd, booskijkers, etc. Aan de achterkant zit alleen ipv het Golf logo een "Wolf" logo in hetzelfde lettertype
Kzal binnenkort eens een foto maken... Ook meteen even de groene Corsa met rode achter- en witte voorbumper een stukje verderop erop zetten dan
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Da's nog niks, kwam een tijdje terug deze supersnelle ferrari tegen! Pimpin' roze uiteraardFiXeR.nl schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 20:36:
Een vriend van me dacht laatst ook even zijn auto te pimpen, maar hij kwam te fiets terug. Alleen het stuur was nog over.![]()
[afbeelding]

Hmm ik kewn iemand in Tiel die had dat op zijn Zilvergrijze golfje. Misschien dat ie nu een zwarte heeft gekocht? En eventueel is verhuisd.Chakotay schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 23:34:
Er staat hier in de straat al een tijdje een Volkswagen "Wolf"... Zwart Golf IV'tje, glimmende velgjes, verlaagd, booskijkers, etc. Aan de achterkant zit alleen ipv het Golf logo een "Wolf" logo in hetzelfde lettertypeKzal binnenkort eens een foto maken... Ook meteen even de groene Corsa met rode achter- en witte voorbumper een stukje verderop erop zetten dan
TeamBVD
advertentie op autotrack
Peugeot 106 Accent 1.1 5-drs Extreme--Fast & the Furious--

Binnenkort ook maar eens het geheugen van m'n gsm leeghalen, dan kunnen jullie zien wat voor moois ik op de gevoelige plaat CCD heb vastgelegd.

Binnenkort ook maar eens het geheugen van m'n gsm leeghalen, dan kunnen jullie zien wat voor moois ik op de gevoelige plaat CCD heb vastgelegd.
[ Voor 7% gewijzigd door sjirafje op 18-03-2007 15:51 ]
Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn
Afschuwelijksjirafje schreef op zondag 18 maart 2007 @ 15:47:
advertentie op autotrack
[afbeelding]
[afbeelding]
Gelukkig heeft'ie wel de lelijkste 106 uitvoering gepakt als basis, de 1.1 5-deurs
Met dat vermogen kun je de extra downforce van die spoilers wel gebruiken
De wijzen komen uit het Oosten!
Verwijderd
als je dat linkervoorwiel ziet, kan hij inderdaad wat downforce gebruiken. Het lijkt er eerder op dat er een verhoogkit gebruikt is ipv een verlaagkit...NoepZor schreef op zondag 18 maart 2007 @ 17:17:
Met dat vermogen kun je de extra downforce van die spoilers wel gebruiken
1.1 5 deurs??? moet je uitstappen om hem aan te duwen ofzo....
zeker met zoveel extra luchtweerstand door die skirts en spoiler
zeker met zoveel extra luchtweerstand door die skirts en spoiler
zo goed als alle opa's zijn kansloos he
ik vind de eerste echt geniaal
ik vind de eerste echt geniaal
LOLKeRsTmAnNeKe schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 19:24:
(al wil ik stiekem bijhorende vrouwtje weleens zien)
Wat ik net ook nog tegenkwam...

Waar stond die peugot? lijkt verdacht veel op de auto van een ex van meKnightwolf schreef op maandag 19 maart 2007 @ 22:49:
[...]
LOLdie heb ik zelf ook al eens op de foto gezet
bij mij bij de Fitness
Is idd van een vrouwtje maar weet zo niet hoe ze eruit ziet, echt mooi vond ik haar niet geloof ik...
Dit topic is gesloten.