DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
KloptArfman schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 22:42:
[...]
Waarom een nieuwe motor? Die ouwe had volgens hem ook al 350 PK. De vorige zal hij wel in de soep hebben laten lopen, denk ik dan.
Na mijn bezoek aan De GR8 meeting in zolder
liep mijn motor in de soep
Althans hij deed raar
Van een maat van mij:Virus.NL schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 22:03:
http://www.geilekarre.de/top10.php![]()
Hier nun Platz 1 auf geileKarre.de:
[afbeelding]
Pimp your boodschappenwagen
[afbeelding]
1 velg is al duurder dan die hele kar..
[afbeelding]
[afbeelding]

enkel.... nu staat die er zo bij:

De Nederbelg !
Vond het wel een humorbak: fout, maar met een knipoog. Panda-tuning
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Iemand ging veel te snel en veel te breed door de bocht, hij kon kiezen, er frontaal erop, of de sloot in....Ziehier de panda na een uitwijkmanoevre richting sloot,
De Nederbelg !
In beide gevallen total-loss, maar ja, dat is een Panda al als je een drempel overgaat.Jellabie schreef op zondag 18 februari 2007 @ 00:49:
van zijn website:
[...]
Iemand ging veel te snel en veel te breed door de bocht, hij kon kiezen, er frontaal erop, of de sloot in....
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Verwijderd

[img]http://www5a.biglobe.ne.jp%2f%7ecustom1%2fimg%2fearo%2fpresi1.jpg[/img]
Leuk zo de uitlaten:

Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Verwijderd

Trouwens .. een spoiler voor .. ziet er niet uit maar goed het is tenminste logischer dan een spoiler achter bij een FWD wagen.
Verwijderd
ja dat heb ik ookPimorez schreef op zondag 18 februari 2007 @ 20:28:
Is het een hype geworden ofzo, je banden schuin zetten

bij jouw is dat zo omdat die achterwiel aandrijving en verlaagd is.
leuke bak zon v6 cos. maar doe mij maar de normale cosworth's
Verwijderd
Ja, maar de voorwielen staan zo omdat de stuurstangeinden / reactie armen / stabilisator stang van een scorpio cosworth er onder zit..B-BRAIN schreef op zondag 18 februari 2007 @ 22:58:
[...]
bij jouw is dat zo omdat die achterwiel aandrijving en verlaagd is.
leuke bak zon v6 cos. maar doe mij maar de normale cosworth's
Een audi A6 (onderstaand model)

Met zulke velgen

met in het midden een Volkswagen logo

5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP
Da's inderdaad een civic, ziet er mb fout uit, maar echt respect voor die gast. Heeft alles van 0 opgebouwd aan zen bodykit.
Kunnen veel mensen hier en hierbuiten veel van leren met hun prefab plastiek speelgoed...
Een beetje verlies heb je altijd...
Zoveel plastic dat die door de wielen is gezakt

Met een beetje discipline is zelfs een flinke klodder glasvezel en plamuur netjes te krijgen.PeGys schreef op maandag 19 februari 2007 @ 22:42:
[...]
Da's inderdaad een civic, ziet er mb fout uit, maar echt respect voor die gast. Heeft alles van 0 opgebouwd aan zen bodykit.
Kunnen veel mensen hier en hierbuiten veel van leren met hun prefab plastiek speelgoed...
De echte kunst is het spul zo te vormen dat het ook bij de auto past..
Haha verbaasde ik me ook al overRoamor schreef op maandag 19 februari 2007 @ 23:54:
[afbeelding]
Ik heb er even naar gekeken, maar WTF betekent die kreet op de achterkant
Misschien een leuk ideetje voor HelpDks z'n vetteCarpento schreef op zondag 18 februari 2007 @ 22:54:
Was dit al langsgekomen ?
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer lelijks op: http://www.aatcars.com/aat_commem/wagon.htm
* deepbass909 rent hard weg en gaat in een donker hoekje schuilen voor HelpDsk
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Verwijderd
I second that. Ik kan best respect opbrengen voor mensen die enorm veel werk en tijd in een wagen steken en nieuwe dingen proberen, zelfs als ik het eindresultaat oerlelijk vind. Maar die civic gaat nergens over, die is niet gewoon lelijk maar gewoon helemaal misvormd. Er zit werkelijk geen mooie lijn meer in.Hydraulik-Phunk schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 00:30:
[...]
Met een beetje discipline is zelfs een flinke klodder glasvezel en plamuur netjes te krijgen.
De echte kunst is het spul zo te vormen dat het ook bij de auto past..
Ik kan me niet voorstellen dat de eigenaar toen hij die wielkasten zo zag dacht bij zichzelf 'Zo, dat ziet er even mooi uit.'
Verwijderd
ik denk....dat ze masters bedoelen maar het BrEeZaH willen neerzetten, voor de restRoamor schreef op maandag 19 februari 2007 @ 23:54:
[afbeelding]
Ik heb er even naar gekeken, maar WTF betekent die kreet op de achterkant
haha, ernstig, ik werk bij TNT en heb daar een nieuwe bedrijfsbus onder m'n kont met precies dezelfde achterlichten (verbouwde sprinterVirus.NL schreef op maandag 19 februari 2007 @ 23:02:
Was deze RX-7 van marktplaats al langs geweest?
[afbeelding]
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2007 11:04 ]
@entail
Ze zitten ook o.a. op de Pagani Zonta

En veel touringcars/streek/stadsbussen

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Net als al die BWM E30 lampen die in bussen, SRV wagens, invalide wagens worden gebruikt...
Verwijderd
BWM?deepbass909 schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 13:25:
tja... krijg je hè, als je die dingen voor ongeveer een jaar verkoopt, dan ga je dit soort dingen zien
Net als al die BWM E30 lampen die in bussen, SRV wagens, invalide wagens worden gebruikt...
Welke lampen bedoel je precies, heb je een plaatje?
[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2007 15:19 ]

deze lampen heeft.
Maar als je die lampen van zo'n bus in je auto hebt zitten spoor je echt niet

Verwijderd
Klik voor meer pics:

*Even zelf gehost want de site is down geloof ik.
[ Voor 20% gewijzigd door Stoffel op 26-02-2007 13:41 ]
Zeer mooi.Stoffel schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 15:35:
Voorbeeldje van hele goede tuning naar mijn mening
Klik voor meer pics:
[afbeelding]
Foto's maken kan die gast ook wel btw

Omdat het losse units zijn, zijn ze heel veel gebruikt (zoals ook in de "rally lampen" die in de jaren 90 zo populair waren (2 ronden rampen ipv 1 duplo unit)).
Ook de koplampen van de Golf 1/transporter 1 zijn op die manier heel veel gebruikt (de H1 heeft golf 1 koplampen

De ronde koplampen die tegenwoordig overigens vaak in bussen worden gebruikt, zitten ook in tal van auto's (waaronder de Spyker, waar ze in een grote unit zitten en daardoor niet direct opvallen).
@Stoffel
Dat is zeker een bijzonder mooie BMW, heel bescheiden maar straalt echt veel kracht uit tegelijkertijd.
Vind het niet echt fout, tenminste niet zo op de afbeeldingen. Vind het er best wel oke uitzien. hij is wel prijzig maargoed als je ziet wat eraan gebeurt is.Virus.NL schreef op maandag 19 februari 2007 @ 23:02:
Was deze RX-7 van marktplaats al langs geweest?
[afbeelding]
@Stoffel Ziet er wel heel gaaf uit idd. Zag pas nog zo een nieuw type BMW 5 serie Sedan(2007), wat een bak zeg ..
[ Voor 17% gewijzigd door Emiel1984 op 20-02-2007 16:56 ]
[LTS][MTS][HTS]
Hahaha, dan is dit wel het topic voor jouEmiel1984 schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 16:39:
Vind het niet echt fout, tenminste niet zo op de afbeeldingen. Vind het er best wel oke uitzien. hij is wel prijzig maargoed als je ziet wat eraan gebeurt is..
U vraagt, wij antwoorden.
Dat is gewoon een ganz supergeile bak die ook nog een heel goed Grrrrr doetStoffel schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 15:35:
Klik voor meer pics:
[afbeelding]

Ook met rokje fout

Brik in aanbouw

Geen idee wat dit is

*empty*
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Verwijderd
Interieurs vertoont enige gebruikssporen, altijd binnen gestaan.Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 19:02:
Altijd netjes warmgereden. 5 vorige eigenaren. Lichte schade aan de voorbumper. Zit erg ruim.
@ Stoffel met die BMW pic.............is dat niet gewoon een CSL?
Evil in general does not sleep, and therefore doesn't see why anyone else should. | There is no "i" in denial. | There is no "i" in TEAM, but there is ME!
Als je even op de link klikt, zie je dat het een E46 M3 is. Er zit wel een CSL voorbumper en kofferdeksel op.Theimon schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 19:38:
[...]
Interieurs vertoont enige gebruikssporen, altijd binnen gestaan.
@ Stoffel met die BMW pic.............is dat niet gewoon een CSL?

En een dikke golf 1.8 met 90 pk, door de VR6 badge in de grill gaat ie vast een stuk harder

En om het af te maken, een MX3tje. De achterbumper zelf is wel lekker dik, jammer van de kleine vleugeltjes op de hoeken maar daar valt nog mee te leven. De vleugel achterop, tja hij sluit tenminste wel aan bij de lijnen van de auto. Ook de lampen zijn niet eens zo lelijk. Maar dan... de voorkant

Verder zijn die wieltjes ook weer lekkerin proportie

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Vaak bu'j te bang!
Oeps, linkje ff gemistStoffel schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 19:41:
[...]
Als je even op de link klikt, zie je dat het een E46 M3 is. Er zit wel een CSL voorbumper en kofferdeksel op.
Evil in general does not sleep, and therefore doesn't see why anyone else should. | There is no "i" in denial. | There is no "i" in TEAM, but there is ME!
jup, zo kan de eigenaar zelf sleutelen je moet wat als je een lilliputter bentVerwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 20:22:
Bumpers? Dat zijn toch treeplanken?
Diegene die dat heeft gedaan/bedacht heeft moeten ze opsluiten wegens vandalisme!
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Eclipse vind ik sowieso een tikkie jammer hoor. Het is ook de enige "sportwagen" waarvan de fabrikant openlijk heeft toegegeven dat het eigenlijk het predikaat sportwagen niet verdiend. Dat zegt genoeg lijkt me...TroonStaal schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 21:25:
Die Eclipse
Diegene die dat heeft gedaan/bedacht heeft moeten ze opsluiten wegens vandalisme!
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik vind hem ook prachtig hoor Stoffel, maar dat ronde gat linksvoor in de voorbumper past echt voor geen meter.Stoffel schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 15:35:
Klik voor meer pics:
[afbeelding]
*Even zelf gehost want de site is down geloof ik.

350zz

350zzz

350zzzz

Leuke gezinswagen

euh..

Die eerste gaat nog wel, maar de rest is echt bagger.
Zou het bodykit aanbod voor de 350Z heel bepertk zijn soms?
Als ik een van de NFSU series speelde kreeg ik de 350Z er ook nooit mooi uit.
Conclusie: gewoon met je takken van die bak afblijven
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 19:02:
Altijd netjes warmgereden. 5 vorige eigenaren. Lichte schade aan de voorbumper. Zit erg ruim.

*empty*
Nou sorry hoor maar zo fout vind ik dat niet... (dat vrouwtje)dominic schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 18:38:
Allebei fout
[afbeelding]
Ook met rokje fout
[afbeelding]
Ik vind de Eclipse een van de mooiste auto's op de weg. Helaas zie je hem hier niet. Met een mooie bumper en spoiler is het een mooie ronde gestroomlijnde auto. Al die MX-5jes of TT's kunnen de pot opTroonStaal schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 22:46:
Hmm, ik vind een stock Eclipse best mooi eigenlijk. Tis weer eens wat anders dan de massa TT's of MX-5jes
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Dat die vogels op die auto durven te schijten, daar is die toch gewoon te lelijk voor?
een clio 2.0 16v met V6 body kit:

een 206:

een audi 80 met lada bodykit:
een passat:

een ???

Zie ondertitel
De A80 en de Passat zijn echt extreem lelijk geworden zeg ...
Edit:: Wat heeft die 206 toch op de voorkant zijn zijn voorbumper zitten ??
[ Voor 17% gewijzigd door Emiel1984 op 21-02-2007 23:34 ]
[LTS][MTS][HTS]
Ziet eruit als een Fiat Punto. Kijk maar naar het merk voorop en de lijnen van het raam107mb schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 23:12:
ik kijk hier regelmatig met veel plezier, echter zonder iets te posten. daarom nu mijn selectie:
een ???
[afbeelding]
Maar wat een gedrochten. Vooral die Audi 80

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Dat is een intercooler geloof ik.Emiel1984 schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 23:33:
Die 206 is op de eerste foto best wel oke, alleen wel een beetje errug laag.. Vindt de kleuren best wel mooi eigenlijk
De A80 en de Passat zijn echt extreem lelijk geworden zeg ...
Edit:: Wat heeft die 206 toch op de voorkant zijn zijn voorbumper zitten ??
Verder is die peugeot alleen mooi vanaf de zijkant.
Die uitlaat! De eigenaar heeft duidelijk niet begrepen dat alleen het uiteinde van een jap-style uitlaat hoort uit te steken, en niet de halve uitlaat

Die audi lijkt een beetje op een ferrari 348 met die deuren:

En die passat! als het een parelmoer paintjob is, is het super, maar ik denk dat dat niet het geval is

Ik zet deze reply vast in m'n bookmarksHydraulik-Phunk schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 11:50:
schitterend die kadettjes, zeker weten dat ik er over 20jr nog grappen over maak
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
De auto is op het eerste gezicht niet niet zo heel erg fout, tot je de achterkant ziet107mb schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 23:12:
een clio 2.0 16v met V6 body kit:
[afbeelding]
[afbeelding]

is gewoon standaard van een ClioV6, wat overigens geen kattenpis isPimorez schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 18:52:
[...]
De auto is op het eerste gezicht niet niet zo heel erg fout, tot je de achterkant zietEn dan dat lelijke zilvergrijze ding
En vooral die achterwielen, lijkt wel zo'n oude Citroën
maw ik zou zeggen, stikkers d'r af, achterkant weer een paar centimeter omhoog (de voorwielen ook maar iets minder) deuren dicht laten (Lambo style deuren die schuin open gaan zijn geen LSD's) en d'r is weinig mis mee imho
hoewel je groter voor doen dan je bent natuurlijk wel een beetje lame is
toch leuk dat ie die kit er knap op gekregen heeft gezien de wielbasis 3 centimeter scheelt)
[ Voor 23% gewijzigd door GoldenSample op 22-02-2007 20:58 ]
Hier in de buurt (IJmuidenAngeloonie schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 16:10:
[...]
Ik vind de Eclipse een van de mooiste auto's op de weg. Helaas zie je hem hier niet. Met een mooie bumper en spoiler is het een mooie ronde gestroomlijnde auto. Al die MX-5jes of TT's kunnen de pot op

Maar de Eclipse is het koelst
Moet ik wel zeggen dat ik de versie van 2004 niet te pruimen vind, de eerdere versie vind ik veel mooier.
[ Voor 9% gewijzigd door Vrijdag op 22-02-2007 21:06 ]
Die is serieus dope, wat doet die in het foute tuning topic ?!
Die kleur, dat houten imperial, het kartonnnen kentekenplaatje. Staat precies op de juiste plaat wat mij betreftmcdronkz schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 12:33:
[...]
Die is serieus dope, wat doet die in het foute tuning topic ?!
[ Voor 9% gewijzigd door Just_I op 23-02-2007 12:38 ]
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
Verwijderd
Die kleur is primer, die houten imperiaal is tof.Just_I schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 12:38:
[...]
Die kleur, dat houten imperial, het kartonnnen kentekenplaatje. Staat precies op de juiste plaat wat mij betreft. Heeft dat ding nou ook nog een hout print op de motorkap zitten?
Ding is gewoon cool, en klopt best wel goed.
Zie avatarVerwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 12:51:
Aan die golf is echt niets fout, zeker niet als je een beetje bekend bent met die oldschool / rat scene.
Verwijderd

Die laatste bus is echt typisch een rat, laag, bijna helemaal veroest, maar wel weer met mooie wielen eronder.
Dit is meer oldschool:

Laag, dakrekje, whitewhalls.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2007 13:33 ]
WAAROM?

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say
Het model auto is goed, vind ik alleen de kleurVerwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 16:04:
Honda / Acura Integra
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

[LTS][MTS][HTS]

idd foute tuning
Vaak bu'j te bang!

(al wil ik stiekem bijhorende vrouwtje weleens zien)
en dit zal wel hard remmen denk:

[ Voor 9% gewijzigd door KeRsTmAnNeKe op 23-02-2007 19:52 ]
Verwijderd
Dit topic is gesloten.