[MMORPG]Lord of the Rings Online Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 14.672 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.lotro.com/preorder

Daar kun je de voordelen van Pre-Orderen zien. Wat ik opvallend vind is dat lifetime abbonement voor $199. Zoiets heb ik nog nooit gezien, maar wel mooi voor degene die nu al weten dat ze het hardcore gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan wordt het dus ook interresant om zoeits te gaan spelen.
Waar veel mensen nu tegen aanlopen is dat je niet altijd even veel tijd hebt.
En dat niet altijd van te voren kunt voorspellen.

Daarom ook gestopt met wow. Maar dit biedt zeker perspectieven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 14:15
En dat ik dus die lifetime-dingus ga aanschaffen
150 euro, doe ik het voor.
Maar je moet dan nog wel de game aanschaffen en de aanbieding eindigt 23 april
Wel even rekening mee houden.

Maar hebben zal ik dat ding, leuk naast GuildWars.
Byebye WoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehm, die pre-order met die aanbieding is alleen beschikbaar in Noord-Amerika?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Nee, ook in Europa
Heb mn pre-order al geplaatst bij DB, daar hebben ze ook gamecards voor LotRO

Jan 25th 2007, 16:50 GMT
Codemasters And Turbine Unveil Release Date For The Lord Of The Rings Online™

Highly-Anticipated MMO Currently Scheduled to Launch on April 24, 2007
Codemasters Software Company Limited and Turbine, Inc. today announced that The Lord of the Rings Online™: Shadows of Angmar™, the highly anticipated massively multiplayer online game, is currently scheduled to launch on April 24, 2007 across Europe. The Lord of the Rings Online lets players experience the greatest epic fantasy adventure of all time and join with millions of fans from around the globe in the vast world of Middle-earth.

Codemasters has also announced the details of their revolutionary pre-order Founder’s Program for The Lord of the Rings Online™ in Europe. This exciting Founder’s Program rewards all players who pre-order The Lord of the Rings Online with a special £99.99 (EUR 149.99) Lifetime Membership offer, early access to the game, character roll-over and a unique in-game bonus item. More information on the Founder offer can be found at www.lotro-europe.com/preorder. Pre-orders will be available online or at retail stores throughout Europe beginning in late March 2007. (Further details on where you'll be able to buy your copy will be posted to this news page in the near future).

"It’s exciting to announce the release date for what is going to be one of the top PC releases of the year," said David Solari, Vice President and General Manager of Codemasters Online Gaming. "The Founder’s Program offers gamers some amazing benefits when choosing how to start their adventure in this landmark title. April is going to be the month when everyone moves to Middle-earth!"

The Lord of the Rings Online Founder’s Program* offers players two different membership options:

Just £99.99 (EUR 149.99) for a Lifetime Membership!

OR

Only £5.99 (EUR 8.99) per month subscription price when purchased as part of a 6-month package!

(This limited time offer is exclusively available to pre-order customers in Europe.)
In addition to these special pricing options, The Lord of the Rings Online Founders receive:

10-days Head Start: Guaranteed early access provides Founders the opportunity to create a character and enter Middle-earth before the commercial release of the game.

Character Roll-Over: Moves the character that you created during the head start into the live service along with the stats, levels, items, and experience that character earned prior to launch!

Bonus Items: A special in-game item that is only available to those who pre-order.

Stickers: Six The Lord of the Rings Online stickers along with a special window sticker.

This exciting Founder’s Program is available for a limited time until the commercial launch of The Lord of the Rings Online (currently scheduled for April 24, 2007). At launch, fans will be able to explore the untold stories of Middle-earth, interact with legendary heroes like Gandalf, and play a vital role in the War of the Ring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Cthulhu schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 11:56:
Nee, ook in Europa
Heb mn pre-order al geplaatst bij DB, daar hebben ze ook gamecards voor LotRO
Wat is DB? En wat zijn die gamecards?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 00:02
Ik heb een tijdje de beta gespeeld, ik hou erg van pve, maar dit spel kon me niet enorm boeiien. Systeemeisen waren hoog, en voor zover ik weet zat er nog niet echte pve in.

Komen er ook grote raidbosses in dit spel en is er nu al zoiets te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

maartend schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 13:41:
[...]

Wat is DB? En wat zijn die gamecards?
DB= Dynabyte
Gamecards= Als je geen creditcard hebt, koop je gamecards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Raids zitten er wel in
http://lotro.turbine.com/article/130

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je nu dan ook een speciaal beta account nu je hem gepreorder hebt? En als je preordert kun je beta characters toch meenemen naar je ''echte'' account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Kan volgens mij pas 10 dagen voordat die uitkomt
De characters die je dan maakt, neem je mee

10-days Head Start: Guaranteed early access provides Founders the opportunity to create a character and enter Middle-earth before the commercial release of the game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Cthulhu schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 14:48:
[...]

DB= Dynabyte
Gamecards= Als je geen creditcard hebt, koop je gamecards
Ach, logisch.
Sorry, maar zit net weer in de nacht dus ben wat duf.

Maaruh, hoe komen we aan dat lifetime account eigenlijk?
We moeten ergens pre-orderen, maar dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehehe, de launch zit rond de vakantie toch? :) dat betekent 2 weekjes bikkelen en je bent gelijk het hoogste lvl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 07:30
Speel het nu al een tijdje, heb een lvl 10 Dwarf Champion...Vind het best leuk tot nu toe, alleen is het gebied waar je als Dwarf begint niet echt boeiend (hou niet zoveel van sneeuw enzo, heb liever een landschap met veel bos/bomen etc.). Ga denk ik zometeen een Hunter maken, eens even kijken hoe die speelt :). Op zich is het spel best leuk, alleen jammer dat het zo'n grote WoW ripoff is...En WoW is juist het spel dat ik gekocht heb en na 2 weken ben gestopt met spelen (kwam ook gedeeltelijk omdat toen ik WoW had gekocht er teveel elite spelers in het spel waren). Ik wil graag een spel spelen waarbij ik de eerste paar maanden van DAoC feeling krijg, maar dat zal ik waarschijnlijk nooit evenaren omdat DAoC de eerste MMORPG was dat ik had gespeeld en het was zo nieuw en schitterend mooi allemaal, een hele grote wereld waar je met duizenden mensen tegelijk in speelde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Meer info

LotRO FAQ

Pre-order FAQ thread

[ Voor 41% gewijzigd door maartend op 27-01-2007 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Dat gevoel had ik ook met DAoC, was mn eerste mmorpg
Kreeg hem in 2002 voor mn verjaardag, heb het tot vorig jaar gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-07 10:41
Hi-Sintar schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 22:11:
(hou niet zoveel van sneeuw enzo, heb liever een landschap met veel bos/bomen etc.). Ga denk ik zometeen een Hunter maken, eens even kijken hoe die speelt :).
Een hunter begint ook in de sneeuw (gebied bij Thorin's Halls), behalve die begin instance/tutorial. Maar na een paar levels ga je wel weg uit de sneeuw. Mensen beginnen wel meteen in een gezellig dorpje (Archet) :P

Kan iemand me helpen met die "Old Bones" quest (ik ben Elven Hunter) ik weet niet waar ik moet zoeken, of wat. Ik heb dat hele gebied daar doorgelopen maar niks kunnen vinden en toen ging ik dood omdat er 15 dwergen op me sprongen :P
edit: Ik heb het al gevonden, was er ook al 5x eerder geweest voor een quest :P

[ Voor 5% gewijzigd door Dark Lord op 27-01-2007 18:58 ]

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
Dark Lord schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 13:23:
[...]

Een hunter begint ook in de sneeuw (gebied bij Thorin's Halls), behalve die begin instance/tutorial. Maar na een paar levels ga je wel weg uit de sneeuw. Mensen beginnen wel meteen in een gezellig dorpje (Archet) :P
Ja precies zit nu in een bebosde landschap @lvl 11, ziet er al gelijk veel sfeervoller uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evano
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22:26
Ik snap het even niet meer, ik dacht dat de beta nu de open fase heeft gekregen?

En toch doen ze nog steeds alsof ik op een email moet gaan wachten die alleen de allergelukkigsten krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
blacktarantulaX schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 20:26:
Ik snap het even niet meer, ik dacht dat de beta nu de open fase heeft gekregen?

En toch doen ze nog steeds alsof ik op een email moet gaan wachten die alleen de allergelukkigsten krijgen?
Ik heb er niks van gehoord dat de beta open is.. Volgens mij is het nog steeds een closed beta.

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evano
Laat maar, te snel gelezen..

Alleen in de VS is de beta nu open.
The Lord of the Rings Online™: Shadows of Angmar™ (LOTRO) development team, Turbine, and Midway are excited to announce that registrations for the North American Beta Program are now open! This is your chance to play LOTRO for free and experience Middle-earth™ as depicted in J.R.R Tolkien's literary works first hand!

Join the Community!
In order to sign up for the Beta Program, you must first create an account on the LOTRO forums. After completing your forum registration you will automatically be able to submit your application for the Beta Program.

How to Sign up!
To create a forum account and sign up for the Beta Program, click here. If you already have a forum account, you can sign up for the Beta Program by logging into the LOTRO forums and clicking the Beta Application button in the menu bar.

Have questions about the Beta Program? Be sure to check out our Beta FAQ or post your questions on the LOTRO Discussion forum.

Please note that players from European countries should sign up for the European Beta Program at Codemasters' LOTRO site.
Met dat laatste lijkt het net of de bèta in Europa ookal open is, maar dus toch niet |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Zijn er nog andere manieren om aan de key en client te komen? Ik begin dat wachten namelijk best beu te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
PcManiaxx schreef op zondag 28 januari 2007 @ 12:22:
Zijn er nog andere manieren om aan de key en client te komen? Ik begin dat wachten namelijk best beu te worden.
Ik las ergens dat er een paar websites waren die een prijsvraag hebben/hadden. Er is (of was :P) ook een prijsvraag in een gamemagazine. Maar ik weet niet of die prijsvragen nog steeds lopen.
Anders dan dat kan je het alleen krijgen als je word uitgekozen. Actief op het officiele forum zijn helpt ook.

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Ik zit vast in een paar missies.
Gata om A new shine, ik kan die dwerg niet vinden in de hall waar ik dat stuk armor moet geven.
En dan kan ik ook die caves bij Winetrheights niet vinden, waar ik voor dat zand moet zoeken.

is er iemand die me kan helpen of is er een site waar ik meer info kan vinden over de missies/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
maartend schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 10:13:
Gata om A new shine, ik kan die dwerg niet vinden in de hall waar ik dat stuk armor moet geven.
En dan kan ik ook die caves bij Winetrheights niet vinden, waar ik voor dat zand moet zoeken.

is er iemand die me kan helpen of is er een site waar ik meer info kan vinden over de missies/
Is het dan niet verstandig dit terug te koppelen aan de developers? Het idee van een beta is dat je het spel test, en helpt fouten en onvolmaaktheden te indentificeren, zodat de makers het spel kunnen verbeteren. Als jij er zonder hulp van anderen niet achter kunt komen hoe je een quest moet oplossen, is dat in mijn ogen een gebrek in het spel waar de developers aan zouden moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar

Ik heb beide quests gedaan, die dwerg was ik ook een tijdje mee bezig maar volgens mij staat hij buiten (weet het niet zeker meer, is al een tijdje terug) en die cave in Winterheights is best makkelijk hoor, dat is de cave met die cave prowlers erin (als het goed is loopt er vanuit het dorpje net buiten thorin's hall een weg naar boven, je hebt daar ook merchants en trainers enzo, je moet daar niet linksaf (dus niet richting de merchants) maar rechtsaf en daar vind je de ingang naar de cave.

Maar het is een tijdje geleden het kan best zijn dat ik verkeerd zit met die cave, anders kijk je even bij de cave met goblins erin...Om daar te kunnen komen loop je eerst een weg naar boven waarbij je kleine goblin camps tegenkomt...Het is allemaal vrij makkelijk te vinden, ik vind de quest omschrijving best netjes. Je moet alleen beter opletten bij het aannemen van de quest want daar krijg je meer informatie dan later in je journal. Bij het accepteren van de quest krijg je vaak exact te horen welke richting je op moet lopen terwijl in je journal later vaagjes omschreven wordt in welk gebied het op te zoeken item/monster etc. ligt.

[ Voor 25% gewijzigd door Hi-Sintar op 31-01-2007 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord

Helemaal north lopen in Thorin's Hall, de trap op en dan naar links. Daar staat hij. Dan moet je naar Gondamon en dat kan met paardje of gewoon de weg south volgen.
Winterheights is vlakbij de refuge town van de elves. Als je de trainers ziet staan daar dan moet je dacht ik west. Zodra je daar van de weg afstapt loop je al in Winterheights.

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Komt een nieuwe stresstest aan:

Hi everyone,

I just wanted to give you a heads up that next weekend (10th February) we'll be holding our second stress test event.

I'm preparing an official announcement now to post to the website however I thought I'd let you know informally first.

There will be some special circumstances afforded to all of you guys already in the beta so that you can get your client, avoid the rush and get in-game before the stress test invitees hit.

All being well we should be getting our new version just before that too and this new version will entail a client and character wipe. (The last character wipe before the Early Access wipe at launch).

There will also be prizes available!

More on that as it's confirmed to me ok?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Oh dat is eigenlijk wel balen :/ Ik begon net een beetje hoog level te worden en in de leukere gebieden te komen.

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Ik heb dus echt problemen in Thorin's hall.

Ben nu al een eind, maar 1 ding blijft dus open dat ding met die mortar
Ik moet naar de hall of merchant (north in thorin's hall en dan west, maar dat ik het dus echt niet kan vinden.

Ben wel al met mijn eerste fellowship bezig.
Da's leuk, echt leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
maartend schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 22:23:
Ik heb dus echt problemen in Thorin's hall.

Ben nu al een eind, maar 1 ding blijft dus open dat ding met die mortar
Ik moet naar de hall of merchant (north in thorin's hall en dan west, maar dat ik het dus echt niet kan vinden.
Dan moet je eerst langs dat enorme beeld, dan kom je in de grote hal. Dan sla je meteen rechts in een zijgang en daar meteen weer links (als je veel forges en lava ziet ben je te ver), dan loop je een beetje door een tunnel waar gegraven word en dan kom je een verdieping lager uit in de merchant area. Er is daar ook een bard en een mailbox.
Ben wel al met mijn eerste fellowship bezig.
Da's leuk, echt leuk
Zeker leuk, ik vraag me nou alleen af hoe dat precies zit met conjunctions activeren. Het is me al een paar keer gelukt maar ik weet niet precies hoe. Ent's Strength is de enige die ik nog gedaan heb, die ziet er echt stoer uit.

[ Voor 6% gewijzigd door Dark Lord op 01-02-2007 23:05 ]

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Dark Lord schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 23:03:
[...]

Dan moet je eerst langs dat enorme beeld, dan kom je in de grote hal. Dan sla je meteen rechts in een zijgang en daar meteen weer links (als je veel forges en lava ziet ben je te ver), dan loop je een beetje door een tunnel waar gegraven word en dan kom je een verdieping lager uit in de merchant area. Er is daar ook een bard en een mailbox.
Moet je je voorstellen, ben dus bij die bard geweest.
Thnx

maaruh, wat zijn jullie namen, dan kunnen we bij tij den wijlen een fellowship vormen.

P.s. hebben jullie ook gehad dat die Thorin Hall maar 1 maal per sessie te betreden was?
Als ik eruit stapte kon k er niet meer in, is nu niet meer zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
maartend schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 23:22:
[...]

Moet je je voorstellen, ben dus bij die bard geweest.
Thnx

maaruh, wat zijn jullie namen, dan kunnen we bij tij den wijlen een fellowship vormen.

P.s. hebben jullie ook gehad dat die Thorin Hall maar 1 maal per sessie te betreden was?
soms wel, uitloggen + opnieuw inloggen hielp bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Hi-Sintar schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 01:38:
[...]

soms wel, uitloggen + opnieuw inloggen hielp bij mij.
Bij mij dus ook.
Zou het een bug zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Weet iemand of je via de pre-order bij Dynabyte (43 euro) ook aan dat lifetime membership kunt komen?
Als ik ze dat zelf vraag leest de beste helpdesk me de info voor die ik ook voor mijn neus heb staan om vervolgens te zeggen dat hij dat niet weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
maartend schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 23:22:
Ik ga hier me nickname niet neerzetten, dan word straks me beta account verwijderd vanwege de NDA :P
Ja, ik heb het ook weleens met andere deuren. Dan verdwijnen ze zomaar in ene en dan kan je het huis/kamer niet meer uit. Relog helpt dan of als iemand anders de deur voor je open doet.

[ Voor 39% gewijzigd door Dark Lord op 02-02-2007 16:47 ]

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Dark Lord schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 16:45:
[...]

Ik ga hier me nickname niet neerzetten, dan word straks me beta account verwijderd vanwege de NDA :P
Kun je diit uitleggen.
Heb dat ding nooit gelezen, ik mag dus niet mijn ingame naam bekend maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
maartend schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 17:42:
[...]

Kun je diit uitleggen.
Heb dat ding nooit gelezen, ik mag dus niet mijn ingame naam bekend maken?
Dat betekend dat je met hen een akkoord sluit dat je tijdens de beta geen informatie of beeldmateriaal over het spel aan derden mag lekken. Wat wij nu doen over de quests en dergelijke mag in principe ook niet, daar hebben ze de speciale beta-forum voor op de website van LOTR Online ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Hi-Sintar schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 17:50:
[...]

Dat betekend dat je met hen een akkoord sluit dat je tijdens de beta geen informatie of beeldmateriaal over het spel aan derden mag lekken. Wat wij nu doen over de quests en dergelijke mag in principe ook niet, daar hebben ze de speciale beta-forum voor op de website van LOTR Online ;)
Volgens mij mag je eigenlijk niet eens tegen de 'buitenwereld' vertellen dat je geaccepteerd bent in de beta.

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Dark Lord schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 17:52:
[...]

Volgens mij mag je eigenlijk niet eens tegen de 'buitenwereld' vertellen dat je geaccepteerd bent in de beta.
Jee, ik wist niet dat het zo streng was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evano
Ik ben trouwens benieuwd of ze na de officiëele launch ook trialkeys gaan uitgeven..
Bijvoorbeeld van 14 dagen, om de game uit te proberen, voordat je ervoor kiest er geld aan uit te geven.

Is bijv. ook zo met GuildWars.. Daardoor kan je heel goed je mening vormen, als je tot nu toe nooit voor de bèta bent uitgenodigd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt gratis beta-keys scoren, check het forum, ik heb er al 1 :) en heb nu de client binnen, deed er maar een half uurtje over, kan hem zaterdag activeren en gelijk spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Verwijderd schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 22:21:
Je kunt gratis beta-keys scoren, check het forum, ik heb er al 1 :) en heb nu de client binnen, deed er maar een half uurtje over, kan hem zaterdag activeren en gelijk spelen :D
Momenteel kan ik niet spelen

Ik heb trouwens die meels gemist over dat beta forum
Kan iemand me daar aan helpen
PW bijv of hoe in te loggen en waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 22:21:
Hoe kom je dan aan het spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Hoop dat je gelijk kan spelen
Als het net zo gaat als de vorige keer 8)7

Heb nu weer een Captain gemaakt, lvl6 al :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cthulhu schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 10:46:
Hoop dat je gelijk kan spelen
Als het net zo gaat als de vorige keer 8)7

Heb nu weer een Captain gemaakt, lvl6 al :P
Hoe komt het dat jij wel bent toegelaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Verwijderd schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 10:54:
[...]

Hoe komt het dat jij wel bent toegelaten
Zat al bij de vorige stresstest, die mensen kunnen gewoon verder spelen :P
Kunnen ook al inloggen met de nieuwe client

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Waarom krijg ik plots bij het opstarten van LotRO een 404 error?
Hij komt niet verder dan Update Programs en daar krijg ik dan een error.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef.NL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-09 12:24
Omdat er een nieuwe client uit is sinds gisteren. Je moet de hele 3.5 GB client van Fileplant of computervideogames.com (ofzoiets) downloaden. Ben alweer lvl 10 Elf Loremaster :)

Van het weekend zal het wel weinig LOTRO worden, gezien de nieuwe stress test.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Stef.NL schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 18:21:
Omdat er een nieuwe client uit is sinds gisteren. Je moet de hele 3.5 GB client van Fileplant of computervideogames.com (ofzoiets) downloaden. Ben alweer lvl 10 Elf Loremaster :)

Van het weekend zal het wel weinig LOTRO worden, gezien de nieuwe stress test.
Bedankt

Ik blijk dus geen messages te ontvangen, heb dus ook geen PW voor de betaforum

Kun jij me dat PW PM'en? Heb hem ook al aangevraagd, maar dat zal nog wel een tijd duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

wie nog een Beta key wil:
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=156802

ff reggen, en je krijgt de key, plus pass voor Betaforum 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef.NL
maartend schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 19:47:
[...]

Bedankt

Ik blijk dus geen messages te ontvangen, heb dus ook geen PW voor de betaforum

Kun jij me dat PW PM'en? Heb hem ook al aangevraagd, maar dat zal nog wel een tijd duren.
Die zijn voor iedere account verschillend, dus ik raad je aan om even af te wachten op het antwoord van CM.
Als je het trouwens kunt presteren om op zaterdag online te komen, maak je kans op leuke prijzen zoals een Geforce 8800, Sound Blaster® X-Fi Xtreme Gamer - Fatal1ty geluidskaartje en de Special Edition (ter waarde van 200 euro). Een leuke motivatie om op die servers te blijven stressen lijkt me zo :p

[ Voor 26% gewijzigd door Stef.NL op 08-02-2007 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Stef.NL schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 21:15:
[...]

Die zijn voor iedere account verschillend, dus ik raad je aan om even af te wachten op het antwoord van CM.
Als je het trouwens kunt presteren om op zaterdag online te komen, maak je kans op leuke prijzen zoals een Geforce 8800, Sound Blaster® X-Fi Xtreme Gamer - Fatal1ty geluidskaartje en de Special Edition (ter waarde van 200 euro). Een leuke motivatie om op die servers te blijven stressen lijkt me zo :p
En ik moet dus zaterdag werken van 1-23.
Leuk.

En dan zie ik ook het schaatsen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Stef.NL schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 21:15:
[...]

Dit geloof je niet, had na een paar uur al antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

Ik heb nu ook een beta key

Ik snap alleen niet waarom mensen het zo moeilijk vinden een key te scoren... zijn er nog zat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Ik heb hier nu ook de key sinds gisteren. Maar nou moet ik gvd weer wachten tot die stresstests zaterdag @ 11 uur beginnen. Waarom kunnen ze die beta nou niet gelijk ''open'' maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef.NL
Om de spanning op te bouwen, waardoor iedereen om 11 uur (12 uur GMT+1 volgensmij) een account wil aanmaken en zodoende de accountservers laten stressen/crashen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Ik ga nu weer ff inloggen, ff mn Minstrel lvlen
die is nu wel een stuk leuker, heeft nu echt instrumenten, en effecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:51
Ik heb net ook geregistreerd voor zowel m'n vriendin als mij.
Ben erg benieuwd naar dit spel. Ben nu ook op mijn werk de 3GB voor de client aan het downloaden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Snap hier eigenlijk niks meer van. Ik kan dus alleen spelen tijdens dat zogenaamde stresstest, maar ik zie wel dat andere mensen hier vrolijk door kunnen spelen en inmiddels tientallen levels hoger zitten.

Hoe zit dat dan? Kan ik nou wel of niet spelen? Ook heb ik de beta key ontvangen maar subscripten.... ho maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

PcManiaxx schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 12:05:
Snap hier eigenlijk niks meer van. Ik kan dus alleen spelen tijdens dat zogenaamde stresstest, maar ik zie wel dat andere mensen hier vrolijk door kunnen spelen en inmiddels tientallen levels hoger zitten.

Hoe zit dat dan? Kan ik nou wel of niet spelen? Ook heb ik de beta key ontvangen maar subscripten.... ho maar!
Mensen die nu spelen, zaten al in de vorige stresstest, die kunnen gewoon verder spelen nu
De client hebben ze wel opnieuw moeten downloaden, alle characters waren weg, dus iedereen moet opnieuw beginnen
Als je met de komende stresstest meedoet, kun je je pas zaterdag registreren(als dat lukt zaterdag :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

En of me dat gaat lukken! :P

Ik moet en zal dit spel gewoon spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zo'n key van computerandvideogames.com maar die doet het gewoon niet! Als ik die key wil subscriben wordt er medegedeelt dat de key nog niet enabled is. Kun je pas zaterdag spelen als die echte stresstest begint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef.NL
Ja, activeren kan morgen pas vanaf 11 uur en spelen vanaf 12 uur (was vorige keer tenminste zo). Waarschijnlijk zijn dit de GMT tijden, dus dat wordt 12 uur en 1 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok mooi ik heb gewoon een key van fileplanet.:D en sta nu in de wachtrij wachtend op me download spot. :D Ik weet wel wat ik dit weekend iig veel ga spelen ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2007 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef.NL
Om al te harde teleurstelling te voorkomen, moet je wel rekening houden met het volgende:
For new players who are trying to register their keys as part of a new subscription via COGPAS please be advised that it may take several hours for your account to replicate over to the game’s database. This means that although you may have created your subscription successfully, the data will not have replicated over to the game worlds and therefore you may not be able to login for several hours. If this is the case - please try again later on.

If the forums are slower than normal or sluggish due to heavy load, please note that constantly hitting refresh or opening new threads will compound the problem and will make everything take longer to load. We recommend that for your benefit and the benefit of all users to refresh only once every five minutes as opposed to refreshing several times per minute in times of heavy traffic.

Apologies for any inconvenience this may cause and thank you for your cooperation.
Voor mensen die al aan eerdere beta's hebben meegedaan worden geen problemen verwacht (met nadruk op verwacht) gezien het systeem van accounts aanmaken losstaat van de gameserver.
Ik had me trouwens vergist, dit keer begint het een uur eerder. Dus voor GMT+1 11 uur account aanmaken en 12 uur 'spelen'.

@ hieronder,

Het is 12 uur 's middags he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ik vraag me ook af wat er gaat gebeuren :)

Heb mijn invite ook binnen voor de "stress-test" hopen dat ik op 12 uur nog wakker ben om mijn account te activeren. Moet wel zeggen dat de verspreiding van de client bagger was :P moet 7 losse files downloaden en kon er maar 2 tegelijk doen om 1 of andere reden(zal wel limiet zijn).

Vraag me ook af hoe/wat te verwachten, worden we in een stad gestopt ofzo :P Bij eerdere stress tests die ik gedaan heb kon ik gewoon een week of 2 spelen ik hoop dat dit hier ook het geval is :)

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Nu hopen dat ik alsnog kan subscripten, want zoals het er nu naar uit ziet gaat het een lange tijd niet lukken. De site is namelijk nog trager dan een bak stierenstront.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Je wordt niet in een stad gestopt ;)
Als je ingelogd bent, kun je gewoon spelen vanaf lvl1, en alle quests gaan spelen, en zolang doorgaan tot de Beta is afgelopen

edit- ik ga nu inloggen, voordat de echte drukte begint
Maar ik denk dat de meeste pas vanavond kunnen spelen, was de vorige keer ook zo

[ Voor 30% gewijzigd door Cthulhu op 10-02-2007 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Is het nou alleen mogelijk VOOOR 11 uur te subscripten? Of kan het de hele dag door?

Edit; het is al gelukt :)

Position in queue = 449 :P

Edit 2: Sweet! Queue 40 >:)

[ Voor 35% gewijzigd door PcManiaxx op 10-02-2007 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Tof, is de server vol :X
Position in queu: 525

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Nu snap ik wat andere mensen van dit spel denken. ''Connecting to northmoor'' duurt zoooo ontieglijk lang. Ik zit al een half uur te wachten.

Zijn er geen andere werelden? Ik zie tot nu toe alleen maar Northmoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Nee, is maar 1 server, Northmoor
Gewoon blijven wachten, was de vorige keer ook zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRoSTy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-05 09:25

FRoSTy

Jobbegea tot mie dea!

beter nieuws :)

Good evening everyone,

Time's getting on and quite a lot of you are starting to worry whether or not you'll be able to log in before 11pm tonight because you might have had technical problems getting in, firewall issues, mail problems or slow download times.

We don't like seeing you panicking and we're not evil people. Therefore, so that you may sleep well tonight, we have decided to extend our logging in window to 23.59 GMT tomorrow evening. (Sunday 11th February).

www.onbereikbaar.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Ik heb geen zin om weer overnieuw te beginnen maar ik heb wel even ingelogd om heel misschien die prijzen even te winnen :P

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Laatst online: 18:42

Vuurvoske

Nunquam cede!

Stef.NL schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 18:07:
[...]

Totdat je toegelaten wordt. Er wordt verder niet echt een bevestiging van inschrijving gestuurd. Er is inderdaad een maandelijks bedrag van tussen de 10 en 15 euro. Precieze bedrag weet ik niet.

@ Bleet,

Dat is ook een beetje wat ik vrees, dat het gewoon tegenvalt. LOTR staat in veel gevallen gelijk aan zeer hoge kwaliteit (boeken, films, misschien de huidige LOTR-games uitgezonderd), maar Turbine is maar een relatief klein bedrijfje en om mij aan een MMORPG te zetten, wil ik toch echt een topspel waar je je op iedere hoek wel over iets kan verwonderen. Maar goed, ik wacht af totdat ik het zelf kan testen.
Waar heb jij deze informatie over de maandelijkse betaling gevonden? Heb net wat rondgezocht maar kan het nergens vinden?

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:07

Ace

Happy Happy Joy Joy

Vuurvoske schreef op zondag 11 februari 2007 @ 12:05:
[...]

Waar heb jij deze informatie over de maandelijkse betaling gevonden? Heb net wat rondgezocht maar kan het nergens vinden?
Ik hoop dat je alleen over het bedrag twijfelt want het lijk me toch vrij duidelijk dat LOTRO gewoon een pay-per-month game wordt. 10-15 euro is een goede schatting.
Will a regular fee be required to play?
Yes, but the amount of the subscription fee has not yet been determined. North American players who pre-order will have a choice between two exclusive payment options.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel dit spel sinds gisteren, nu weet ik niet of ik verwent ben hoe een spel loopt, maar het loopt echt bager bij mij, alles laag gezet helpt niet, als ik een boel npc's zie dan gaat het spel haperen (kunnen ook players zijn)

Maar nu vraag ik em af komt dit door me pc? of is het spel nog niet helemaal lekker (alsin teveel spellers daarom lag, of gewoon te nieuw en loopt niet goed :9 )

Specs in me sig btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef.NL
Het heeft denk ik verschillende redenen. Gisteren begonnen alle nieuwe spelers ongeveer tegelijk in de newbiegebieden en dan heb je het over honderden spelers in een erg klein gebied. Dit zal een van de redenen zijn, waarom het slecht loopt. In gebieden die ver van de beschaving zijn, loopt mijn systeem (ongeveer gelijk aan dat van jou) op very high goed vloeiend, maar in Bree is het haast onmogelijk om vooruit te lopen vanwege de vele spelers en npc's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Laatst online: 18:42

Vuurvoske

Nunquam cede!

Ik vind het wel een ubergame, alleen er zitten nog wel wat nasty bugs in. Gelukkig is het een beta en daarom ga ik deze game ook zeker kopen :D

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Ace schreef op zondag 11 februari 2007 @ 12:42:
[...]

Ik hoop dat je alleen over het bedrag twijfelt want het lijk me toch vrij duidelijk dat LOTRO gewoon een pay-per-month game wordt. 10-15 euro is een goede schatting.

[...]
Of je neemt een life-time abbo voor 150 ballen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Als dat van die 150 euro oid ook voor ons komt, dan is dat wel erg interessant.
Overigens heb ik het spel nog niet kunnen spelen.
Ben wel ingelogd geweest tot bij het character selectie scherm zo'n 1,5 uur geleden.
Maar toen ik met mijn vriendin samen wilde inloggen kwam ik niet verder dan het proberen te laden van het realm.

Is de server te vol? Ik denk dat ik het strakjes na Bones (over een uurtje) nog eens ga proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Arunia schreef op zondag 11 februari 2007 @ 21:22:
Overigens heb ik het spel nog niet kunnen spelen.
Ben wel ingelogd geweest tot bij het character selectie scherm zo'n 1,5 uur geleden.
Maar toen ik met mijn vriendin samen wilde inloggen kwam ik niet verder dan het proberen te laden van het realm.

Is de server te vol? Ik denk dat ik het strakjes na Bones (over een uurtje) nog eens ga proberen.
Als de server te vol is hoor je een melding te krijgen daarover en hoeveelste je staat in de wachtrij.
Ik had vandaag en gister weinig problemen om in te loggen.

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Arunia schreef op zondag 11 februari 2007 @ 21:22:
Zal een aanbieding zijn die met de pre-order kan worden besteld
Meer info via de codemasters site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik de screens zo zie vind ik de graphics anders vrij impressive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cool je ken al 60 day time cards koopen voor 29,-
Zal dus wel 12.xx worden per mand ofzo.
Angezien Codemasters er in zit zal het dus wel weer nix worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Vanochtend werkte het dus weer gewoon.
Nog niet kunnen spelen, maar hoop dat ik vanavond nog in kan loggen. In iedergeval is mijn vriendin vandaag thuis ivm een solicitatie, dus ik hoop dat ze niet vergeet nog even LotRO te spelen.

Er bestaat een kans dat wanneer we het spel leuk vinden, we zo'n lifetime (mocht het mogelijk zijn natuurlijk) subscription nemen. Mijn vriendin begon gisteren al met:"als we nu eens 1 abonnement nemen, dat we 2 characters op 1 account hebben". Maar ja, dan is het niet zo heel erg leuk om te gaan spelen. Dan zit altijd één van de 2 te spelen. We zullen wel zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

die dwalin beschermen is nog niet zo erg makkelijk, al 2x fail (eerste fails tot nu toe) op lvl6, denk dat ik maar even 500xp haal en het nog een keer als lvl7 probeer, heb namelijk de beste eq wat ik kon krijgen via quest of kopen.. me class is btw hunter en nick Archangel

[ Voor 3% gewijzigd door 4th op 12-02-2007 08:53 ]

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Nou,

Mijn bevindingen van nu drie dagen spelen.

Ik speel als Elf , Stronkie en class Minstral.. Ik heb als professions Cook, Prospector and Jewel Maker. Ben op dit moment Lvl 9 (bijna 10).

Ik heb bij het spel wel het gevoel van in de wereld van LOTR te spelen. De landchappen zijn mooi en stralen veel uit. Details is goed over nagedacht. Vele Objecten hebben namen en zijn dus van verre al te zien. Dit is makkelijk zodat je sneller heen kunt gaan waar je wezen moet. Bv Ore , Planten , Mobs alles heeft een grote duidelijk naam erboven zweven.

Het geluid ben ik zeer tevreden over. Ik met mijn 5.1 speakersetje zit echt midden in Middle Earth. Geluiden komen van overal en vooral de muziek is mooi. (wat is wel mis zijn de Video beelden van tussen movies).

De map functie is uitgebreid. De radar bied snel de juiste info (vooral de questgevers zijn handig aangegeven, tis nl moeilijk ingame te kijken of zo persoon een ring boven zijn kop heeft. Vaak is de naam er doorheen geschreven). Ik heb de radar alleen zo staan dat ik de questgevers zie en de mijnen .

Quests zijn te makkelijk. Maarja zal wel komen omdat ze nog niet uitgebalanceerd zijn. Ik rag er zo door heen. Nog geen 1 x dood gegaan... (zit nu wel vast bij de Epic quest(main quest) Ik moet Noord en west van een stad een persoon opzoeken en hem nieuws brengen... Mooi niet dat ik dat persoon kan vinden). In je hoofdscherm word aangegeven welke quests je hebt en waar je heen moet... Handig

De mob's zijn eenvoudig. Alleen irri dat je steeds bij moet draaien om bepaalde skills te gebruiken. (De skills is een heeeeeeel ander verhaal ) Vele skills zijn duidelijk wat ze doen aan de omschrijving, maar sommige niet te begrijpen (zoals ik heb een Minig skill ding , die kan ik aan zetten en dan zou ik mijnen moeten zien... Vraag me niet hoe hahaha).

Verder skills , bonussen etc , is zeer uitgebreid... Je kunt je karakter zo aanpassen als je wild.. Je krijgt overal bonussen voor. Voor het verslaan van veel wolfen krijg je de wolf tamer Title voor. Deze kun je dan dragen en brengt dan bonussen voor je persoon mee. (heeeeeel veel beloningen zijn er te krijgen voor alles en nog wat).

Professions.. Ook zeer uitgebreid..... Tis me alleen nog niet duidelijk wat ze allemaal kunnen .. Ik ben nu alleen maar Cook , prospector en Jewel maker... Prospector en Jewel snap ik nog (je kunt Iron , Tin etc hakken, waarje dus weer tools voor nodig hebt, maar cook ... lol kom op zeg. De ingredienten kosten meer dan het uiteindelijke eten wat je maakt met een recept.. (tis wel irri dat je steeds moet switchen van tools.. (cooking material, Jewel Making Tools and Mining Tools , om te kunnen koken , erts hakken of sieraden te maken)..... Ach ik zie het wel... die andere

Karakter type Minstrall. Nou ..... laten we dit zeggen... Zeer muziekaal.. verders geen woord erover.... Ik zie mensen met een fluit spelen.. Geen idee hoe ze er aan komen... Klinkt wel leuk, ben benieuwd of je zelf de melodieen kunt spelen.. Maar in het gevecht .. Ik denk dat ik een healer ben met dit. echte damage kan ik niet doen..

wereld delen... Ja heel mooi grafisch ziet er gelikt uit.. Ben in de shire geweest al.. Ik zie zo al Gandalf aankomen met ze huifkarretje en vuurwerk.. Zeer mooi...

De UI......

Een woord . Kloten.... Grafish detail slecht... onduidelijk. onoverzichtelijk. veel buttons in buttons and open planes.... Word er niet veel wijzer op maar je je info kunt vinden ... Een lachertje is vooral je karakter info.. Echt zeeeeeer slecht.. maarja hoop dat dat nog aangepast gaat worden.....

De irritante chat box... Gewoon weg kloten... Mag van mij weg. .Ik hoef niet te weten wat men zegt.... Laat de chat gefilterd kunnen worden.... Ook irri als je in de chat zit dat je steeds weer op enter moet raggen voordat je verder kunt tikken.. Hoevaak ik mijn scherm al niet open gehad hebt met alle panels... fuck man.... Tevens het switchen naar fellowship , IM , Battle chat is irri. zit je in het ene zie je de andere niet.. HEt moet gewoon weg kunnen. Vult een belachelijk groot deel van het scherm....

Bugs en andere irritante dingen.

* UI (zie boven)
* Chat venster (zie boven)
* quest te simpel , Je levelt te snel
* Geen beschrijvingen van alle dingen die je kunt gebruiken
* MOB die niet spawnen of dood blijven liggen .. Of vast staan en zo niet te selecteren zijn.
* Kills die je maakt en dan gelijk een melding krijgt dat je een exploit gebruikt . .Haha heb dit al zo vaak gehad..... (leuk dat de game weet je exploit maar zorg er dan voor dat het niet kan)
* Map changes wil het spel nog wel eens hangen.....
* Bepaalde items kun je niet gebruiken . Item in Use..... Bv sommige Iron, Tin and chests hebben dit...

Verders mijn algemene gevoel over het spel...

Bugs eruit... en ik ben verkocht.... Ik ga hem halen dat zeker.. Ik vind het echt de moeite waard... Koop dan zeker de lifetime membership ding.. Het enige wat je moet doen is de game te preorderen...

Ok genoeg geschreven... Tijd om verder te spelen

Laters

Oww editje,,, waar kun je hem preorderen>????? weet iemand dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

De Gamemasters zijn ook supersnel
Gister had een gast een probleem, riep een GM, die kwam gelijk(Satine, van het forum)
Zij heeft mij ook nog geholpen, was met de epiq Quest bezig(Book1, chapter6), maar de mobs die ik moest killen, waren er niet
Satine vroeg wat het probleem was, liep naar mij toe en liet de mobs gelijk spawnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 09:29

Steffy

Ayreonaut

Nou ik ben sinds gister ook ff bezig en ben wel tevreden, er zitten nog bugs in maar dat geld voor bijna alle spellen, zowel SP als MP of MMO games, alles zit tegenwoordig stampvol met bugs. Aangezien deze game betaald is wordt dit allemaal wel opgepast.

Een lifetime abbo lijkt mij ook wel wat, ik speel nu al sinds de beta Guild Wars en het princiepe van 1 keer kopen en spelen en alleen betalen voor uitbreidingen een leuke constructie. Als je nu voor 150 euro rustig kunt door spelen zit je niet met het feit dat 1 dag niet gespeeld is 1 dag geld verprutst zoals je met maandelijkse kosten hebt. Dat je er een pre order voor moet doen maakt mij niet zoveel uit, het kan ook gemakkelijk uit, spel is tot nu toe prima bevallen dus een miskoop zal het niet zijn denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Hoe is de endgame denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

dan rijst de vraag nog steeds... Waar halen we de preorder kits vandaaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Dat wordt volgens mij eind maart bekend gemaakt
Bij DimPlus kun je hem al bestellen, 4,99 euro
Heb hem tijdje geleden al besteld

Lord of the Rings Online: Pre Order Pack

Platform: PC Windows
€ 4.99
Verwacht: 2007

Exclusief Lord of the Ring figuurtje
Exclusief ingame item (die niet via andere weg in de game te verkrijgen is als via de pre order kit)
14 dagen voordat de game gelanceerd wordt kun je met de pre order kit al beginnen.
De personage zal dan NIET gewist worden als het spel verschijnt (wat bij de BETA gebeurt) maar je kunt dan met je personage verder spelen na de release.
Het enige wat je moet doen om verder te spelen is de full game aanschaffen op release
Exclusieve Lord of the Rings stickers
Raam sticker
De game op DVD (dus je hoeft niet meer de client te downloaden via een website maar kunt direct installeren vanaf de DVD)
Als optie in de pre order pack: ‘ lifetime subscription' voor 149,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

zojuist 2 pre-order kits besteld voor mij en joyke (rosespeler)

vooral dit vond ik interessant ;) :

14 dagen voordat de game gelanceerd wordt kun je met de pre order kit al beginnen.
De personage zal dan NIET gewist worden als het spel verschijnt (wat bij de BETA gebeurt) maar je kunt dan met je personage verder spelen na de release.

altijd leuk om even van tevoren aan de gang te kunnen, en natuurlijk voor 150 euro verder niet druk meer maken om andere rotzooi zoals maandelijkse betalingen :)

edit: 1 ding maar bij preorder kit zit al game client, die krijg je later ook weer als je game koopt met release.. beetje dubbel of zie ik dat verkeerd?

edit2: nog ander vraagje, wat moet hunter met clarinet, wat doet die skill precies?

[ Voor 30% gewijzigd door 4th op 12-02-2007 14:25 ]

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

je hunter kan dat item mooi aan mij geven :) hebt ie niets aan ik wel .. Ben muziekant

edit zojuist ook besteld :)

[ Voor 15% gewijzigd door Stronkie op 12-02-2007 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef.NL
De NDA is trouwens sinds vandaag weg, dus iedereen kan naar hartelust screens/filmpjes ed. plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Stronkie schreef op maandag 12 februari 2007 @ 10:07:
(zoals ik heb een Minig skill ding , die kan ik aan zetten en dan zou ik mijnen moeten zien... Vraag me niet hoe hahaha).
Dan zie je markers op je radar waar die mijnen zijn, je ziet ze als je binnen 100~150 meter bent van de mijn (of plant etc)
De UI......

Een woord . Kloten.... Grafish detail slecht... onduidelijk. onoverzichtelijk. veel buttons in buttons and open planes.... Word er niet veel wijzer op maar je je info kunt vinden ... Een lachertje is vooral je karakter info.. Echt zeeeeeer slecht.. maarja hoop dat dat nog aangepast gaat worden.....

De irritante chat box... Gewoon weg kloten... Mag van mij weg. .Ik hoef niet te weten wat men zegt.... Laat de chat gefilterd kunnen worden.... Ook irri als je in de chat zit dat je steeds weer op enter moet raggen voordat je verder kunt tikken.. Hoevaak ik mijn scherm al niet open gehad hebt met alle panels... fuck man.... Tevens het switchen naar fellowship , IM , Battle chat is irri. zit je in het ene zie je de andere niet.. HEt moet gewoon weg kunnen. Vult een belachelijk groot deel van het scherm....
Je kan alle UI onderdelen verplaatsen nadat je op alt+enter of ctrl+enter oid hebt gedrukt (staat in je control list). Je kan ook zelf je UI skinnen (staat uitleg van op het beta forum).

[ Voor 10% gewijzigd door Dark Lord op 12-02-2007 15:26 ]

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 22:54

Zeror

Ik Henk 'm!

Stef.NL schreef op maandag 12 februari 2007 @ 15:20:
De NDA is trouwens sinds vandaag weg, dus iedereen kan naar hartelust screens/filmpjes ed. plaatsen.
Kom maar op dan :9

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.