Ik wel in ieder geval
Die melding krijg ik dus ook de hele tijdVerwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 19:30:
Congratulations, you have successfully created a new subscription for LOTRO Beta.
Alleen kan ik nog niet inloggen, ik krijg deze melding:
[afbeelding]
Heeft iedereen dit?

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Zelfde probleem hier. Afgewisseld met de melding dat mijn accountnaam geen geregistreerde subscriptie op LOTRO beta heeft.

Ik heb die melding ook, probeer het vannacht nog wel een keer
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Join tha club, met zoiets dergelijks zat ik ook de hele tijd.Verwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 19:30:
Congratulations, you have successfully created a new subscription for LOTRO Beta.
Alleen kan ik nog niet inloggen, ik krijg deze melding:
[afbeelding]
Heeft iedereen dit?
Verwijderd
Zwaar vervelend 
Authentication/login issues13-Jan-2007We are working very hard to improve the authentication performance and expect to have some results shortly
Authentication/login issues13-Jan-2007We are working very hard to improve the authentication performance and expect to have some results shortly
Voor sommigen goed om te weten, ze zijn op de hoogte van deze error(s) en hebben ook al aangegeven dat het behoud van je account your least worry is 
Hier het hele bericht
Tegenwoordig lukt het vaker om bij het daadwerkelijke registreren te komen, maar als ik dan klaar ben, krijg ik een blank page. Is dat normaal? En is mijn account dus aangemaakt? Het spel staat nl. op een andere computer (heb nog steeds problemen met installeren hier), dus zelf kan ik niet checken op dit moment.
Hier het hele bericht
Maar goed, ik zit dus nog steeds bij het registreren van de key vastHi everyone,
After three hours I have finally managed to get a forum page to load!
I'm sorry about the lack of updates however with all the people that are on here I was unable to get anything to load! (It would really help if you didn't create any more threads about these issues that we already know about).
We have identified a problem with the authentication system which you are all aware of. The NetOps team have been furiously working all afternoon and evening to fix this for you so that you can start logging into the game.
They have made some headway and players are now logging in slowly. Please do keep trying if you are able to and if you make it into game, avoid logging out if you can please.
I'll have an update for you later on regarding the keeping of your beta accounts, don't worry about that for now that should be the least of your worries, we will look after you.
Thank you all so much for sticking with it, this is exactly the type of thing that stress tests are for even though it's quite boring and annoying for some of you. We really appreciate your help and you have been fantastic so far.
I shall update you when I have more solid news.
Als het goed is, krijg je een mailtje als het gelukt is
Kan btw nog steeds niet inloggen
Kan btw nog steeds niet inloggen
Verwijderd
Hmmm ik krijg nu een andere foutmelding: The Following weberror has occured.... status 503
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2007 21:12 ]
omg, ik ben ingelogd
Tot morgen
Tot morgen
Verwijderd
Gratz, hoe is je het gelukt dan
Edit: me is ook ingelogd.. Alleen Northmoon is down
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2007 21:34 ]
Ikke ook eindelijk maar idd downVerwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 21:20:
[...]
Gratz, hoe is je het gelukt dan
Edit: me is ook ingelogd.. Alleen Northmoon is down

Ik ook eindelijk. 20 minuten geleden account aan kunnen maken en nu ook ingelogd, slechts 10 uur nadat de registratieperiode begon
Hij doet het nu eindelijk
Verwijderd
maar ik heb me dus aangemeld voor die beta maar nog niks gehoort.. moet je nu gewoon wachten of kun je het vaker proberen ofzo??
Hier ook niet, steeds de melding service unavailable
Verwijderd
Ik zet maar een lucifer houtje tussen me enter toets en ga maar want tv kijken, want hele tijd enter blijven drukken heeft ook geen zin
Hellemaal Nix.
nada, noppes, niente, emz.
En dan heb ik het enkel over registreren, kom niet eens op de mainpage uit
nada, noppes, niente, emz.
En dan heb ik het enkel over registreren, kom niet eens op de mainpage uit
Eruit gekicked, kut
Verwijderd
Volgens mij ligt nu alles plat, hij wilt zelfs nu niet de client op starten: error accessing the datacenter.
Ik probeer het morgen ochtend maar weer verder.
Ik probeer het morgen ochtend maar weer verder.
Probeer het ook weer morgen, verder lvlen met mn Captain
Verwijderd
I cant believe it, zit er in 
Dwarve guardian me nick is Doomimli ofzo iets.
Spel ziet er verassend goed uit.
Dwarve guardian me nick is Doomimli ofzo iets.
Spel ziet er verassend goed uit.
Ik zit er nu in, maar northmoor is down
Verwijderd
Bij mij hielp het om hele tijd op die server te klikken, toen vloog die in 1x up.
Iedereen voeg me toe aan je friendlist
Doomili
Iedereen voeg me toe aan je friendlist
Bij mij blijft hij nu steeds hangen op het titelscherm. Dan staat er connection successful. Logging in please wait en na 5 minuten staat dat er nog steeds.
ik kom niet verder waneer ik log in druk er staat gewon
"logging in"
"logging in"
Verwijderd
Er uit gekicked
Aargh moet weer gaan inloggen.
Edit:

Aargh moet weer gaan inloggen.
Edit:
Had ik ook, heb hem 10min aanlaten staan en zit nu weer ingame_Johannn_ schreef op zondag 14 januari 2007 @ 10:25:
Bij mij blijft hij nu steeds hangen op het titelscherm. Dan staat er connection successful. Logging in please wait en na 5 minuten staat dat er nog steeds.
[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2007 10:58 ]
Ja, heb ik ook, duurt een tijd voor je erin zit.
Geduld hebben
Spel valt me niks tegen, heb een lvl6 Minstrel en een lvl7 Captain
Geduld hebben
Spel valt me niks tegen, heb een lvl6 Minstrel en een lvl7 Captain
Heeft iemand anders ook nog steeds dezelfde loginproblemen als gisteren? Ik blijf gewoon dezelfde meldingen houden. De enige tijd dat het erop "leek" dat eindelijk een kijkje ingame kon gaan nemen was vannacht om 3 uur. Dat is de eerste keer dat ik voorbij het northmoor login scherm kwam en een loading screen te zien kreeg. Jammer genoeg bleef het een uur lang daarbij..... en heb ik daarna de moed maar opgegeven.
Ik hoop maar dat de keer dat ik vannacht voorbij het server login scherm kwam telt als "inloggen", zodat mijn account voor het restant van de beta geactiveerd blijft. Ik wil toch nog wel graag een keer een kijkje nemen, niet geobstrueerd door deze waarschijnlijk zeer geslaagde "stress-test" (zeker van de login server..).
Ik hoop maar dat de keer dat ik vannacht voorbij het server login scherm kwam telt als "inloggen", zodat mijn account voor het restant van de beta geactiveerd blijft. Ik wil toch nog wel graag een keer een kijkje nemen, niet geobstrueerd door deze waarschijnlijk zeer geslaagde "stress-test" (zeker van de login server..).
Ze hebben het verlengd, hebt dus nog ff de tijd om in te loggen
Stress test is over for tonight!14-Jan-2007After 14 long hours, and some disappointing results, we are coming to a close for the appointed stress test window.
Firstly, in response to your biggest query, the LOTRO stress test login window will be extended to 00:00 Monday 15th January. (That's midnight Sunday night!) Anyone logging into LOTRO throughout Sunday will have their key fully activated for the remainder of the Beta. Should significant problems continue throughout the weekend, we will re-address the situation once again.
Secondly, regarding the performance issues experienced today we are of course not on target, however we have exposed significant issues that need to be addressed and for this we are very grateful to you who have helped us to uncover them!
We shall continue to work on the problems right now and throughout the weekend, however we do not anticipate significant change for the end user within tonight's time frame. We will make the necessary adjustments/fixes to our systems in time for the next stress test which will be in the near future.
Codemasters Online Gaming would like to express our sincere gratitude to all players having very high levels of patience and commitment to testing our service. The test has been very good and useful to us and we appreciate your time and efforts.
We wish you the very best with your ventures in Middle-earth in coming weeks.
More news on further testing will follow at a later date.
Goodnight everyone!
Stress test is over for tonight!14-Jan-2007After 14 long hours, and some disappointing results, we are coming to a close for the appointed stress test window.
Firstly, in response to your biggest query, the LOTRO stress test login window will be extended to 00:00 Monday 15th January. (That's midnight Sunday night!) Anyone logging into LOTRO throughout Sunday will have their key fully activated for the remainder of the Beta. Should significant problems continue throughout the weekend, we will re-address the situation once again.
Secondly, regarding the performance issues experienced today we are of course not on target, however we have exposed significant issues that need to be addressed and for this we are very grateful to you who have helped us to uncover them!
We shall continue to work on the problems right now and throughout the weekend, however we do not anticipate significant change for the end user within tonight's time frame. We will make the necessary adjustments/fixes to our systems in time for the next stress test which will be in the near future.
Codemasters Online Gaming would like to express our sincere gratitude to all players having very high levels of patience and commitment to testing our service. The test has been very good and useful to us and we appreciate your time and efforts.
We wish you the very best with your ventures in Middle-earth in coming weeks.
More news on further testing will follow at a later date.
Goodnight everyone!
Verwijderd
Heb nu al een aantal uurtjes gespeeld, de game is zeer vermakkelijk. Alleen de muziek is zoo deprimerend, dat moeten ze nog wel veranderen vind ik.
Heb nog 0 tweakers op me friendlist, wat zijn jullie nicks ?
Heb nog 0 tweakers op me friendlist, wat zijn jullie nicks ?
Ik ben nog steeds aan het proberen om in het spel te komen. De server lijkt steeds offline te zijn als ik eindelijk door het inloggen kom. Op het moment dat hij eindelijk op groen springt zegt hij dat hij de launcher opnieuw moet opstarten
Ik heb 2 characters
Demanto - lvl7 Human Captain
Scully - lvl6 Elf Minstrel
Demanto - lvl7 Human Captain
Scully - lvl6 Elf Minstrel
Verwijderd
Heb je toegevoegd, kan je met headset ingame praten?
Ik zag zoiets staan van enable mic? Dat is wel heel erg cool.
Hoe werkt dat precies?
Ik zag zoiets staan van enable mic? Dat is wel heel erg cool.
Hoe werkt dat precies?
Volgens mij zit dat er standaard in ja, geen idee hoe het werkt, heb geen headset 
Kan de hele dag al niet inloggen btw
Kan de hele dag al niet inloggen btw
Updateje:
Please be aware that the authentication problems still persist.
This means that you could still be experiencing any one of the following problems:
* You cannot create a COG player account or it's taking hours to do so
* You get an error when logging into the game that says something about there being no valid subscription
* You get a 503 error when trying to log into the game
* You get another strange code error when trying to log into the game
* You manage to login but there is a red cross next to the Northmoor server name
* You login, see a green tick next to Northmoor but then it stays stuck on loading for X amount of hours afterwards
* You get stuck loading at the "castle screen"
Please note that the problems have not yet been resolved and all of the above are caused by them.
Some people are getting into the game but it can take a long time.
The team are all working to fix these persisting issues.
Thank you for your patience!
Misschien maar gewoon een keer de 10 dagen trial proberen voordat ik het spel aan ga schaffen.
Please be aware that the authentication problems still persist.
This means that you could still be experiencing any one of the following problems:
* You cannot create a COG player account or it's taking hours to do so
* You get an error when logging into the game that says something about there being no valid subscription
* You get a 503 error when trying to log into the game
* You get another strange code error when trying to log into the game
* You manage to login but there is a red cross next to the Northmoor server name
* You login, see a green tick next to Northmoor but then it stays stuck on loading for X amount of hours afterwards
* You get stuck loading at the "castle screen"
Please note that the problems have not yet been resolved and all of the above are caused by them.
Some people are getting into the game but it can take a long time.
The team are all working to fix these persisting issues.
Thank you for your patience!
Misschien maar gewoon een keer de 10 dagen trial proberen voordat ik het spel aan ga schaffen.
Verwijderd
Godver zat midden in een Instance Quest, besluit codemaster de server binnen 30seconden eruit te gooien.
Over 1uur is ie weer up.
Over 1uur is ie weer up.
Welke quest deed je? Die tutorial quest? Je lvlt wel supersnel als je die questen doet trouwens
Kwam gister met mn Captain in een stad, en daar kreeg ik echt veel questen, stuk of 7
Kwam gister met mn Captain in een stad, en daar kreeg ik echt veel questen, stuk of 7
lvl50
Verwijderd
Zon andere, moest een elf reddenCthulhu schreef op zondag 14 januari 2007 @ 16:49:
Welke quest deed je? Die tutorial quest? Je lvlt wel supersnel als je die questen doet trouwens
Ik weet nu trouwens wel zeker dat ik de game ga kopen, erg vermakkelijk.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2007 17:25 ]
Ik ben erg benieuwd, kan namelijk nog steeds niet inloggen. Maar ik denk dat je door deze stresstest wel geleerd hebben dat de manier van inloggen niet naar behoren werkt
Ik zit nu in 't boerengat van Twente, Fileplanet zeurt dat ik uit Europa moet komen. <_<
Ook nog geprobeerd na het inloggen van me fileplanet account, mocht niet baten. Een andere beta zeurde dat ik uit US moest komen. Mja daar kan ik inkomen dat die daar om zeurt maar EU is toch belachelijk =(
Ingeschreven via de homepage / codemasters zelf dan maar.. >.<
Hoe is de beta verder?? WTB Screenshots!
Ook nog geprobeerd na het inloggen van me fileplanet account, mocht niet baten. Een andere beta zeurde dat ik uit US moest komen. Mja daar kan ik inkomen dat die daar om zeurt maar EU is toch belachelijk =(
Ingeschreven via de homepage / codemasters zelf dan maar.. >.<
Hoe is de beta verder?? WTB Screenshots!
Failure is part of the process. You don't know where you're vulnerable until your fail.
De meeste mensen waaronder ik, hebben denk ik nog niet kunnen spelen.
Grote problemen met inloggen, nog steeds.
Vannacht wel een keer in het spel gekomen, maar bij het connecten met de server duurde het een half uur en toen crashte het spel
Grote problemen met inloggen, nog steeds.
Vannacht wel een keer in het spel gekomen, maar bij het connecten met de server duurde het een half uur en toen crashte het spel
Verwijderd

Ik zit ondertussen alweer in middle earth
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2007 19:44 ]
Ben bezig met verbinden
Heb nu ook toegang tot het Beta Forum, die werkte gister ook niet
Heb nu ook toegang tot het Beta Forum, die werkte gister ook niet
Opzich wel aardig spel.
Chat systeem is niet zo mooi als WoW.
Grafisch mwah het is net waar je van houd , zelf hou ik meer van de Warcraft gfx.
De spell castings ziet er opzich ook wel aardig uit.
Het slaan is beter dan WoW, in warcraft is het zo dat je een 1.0 sec (ofzo)dagger hebt zie je vaak niet dat hij slaat. Bij dit spel heb ik wel het gevoel dat je slaat.
Jammer dat ik geen screenshots mag posten van hun:)
Chat systeem is niet zo mooi als WoW.
Grafisch mwah het is net waar je van houd , zelf hou ik meer van de Warcraft gfx.
De spell castings ziet er opzich ook wel aardig uit.
Het slaan is beter dan WoW, in warcraft is het zo dat je een 1.0 sec (ofzo)dagger hebt zie je vaak niet dat hij slaat. Bij dit spel heb ik wel het gevoel dat je slaat.
Jammer dat ik geen screenshots mag posten van hun:)
Hoe maak je screens eigenlijk? Met welke knop
Met F11 kun je een screenshot maken, met F12 haal je de interface weg. De afbeeldingen komen in:Cthulhu schreef op zondag 14 januari 2007 @ 20:17:
Hoe maak je screens eigenlijk? Met welke knop
"Mijn documenten\The Lord of the Rings Online" als een jpg bestand.
Mooi spel maar alles is wel groot in je scherm. Zoals de teksten (quest en chat panel) maar ook de minimap. Mag voor mij allemaal wel kleiner. Verder ziet het er wel leuk uit. Maar ik mis een beetje de fantasie sfeer.
[ Voor 17% gewijzigd door TheKillingBean op 14-01-2007 22:33 ]
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Is er misschien iemand die in het weekend meegedaan heeft met de beta maar die het toch niet leuk vindt of die door een andere reden zijn account niet meer gaat gebruiken? Ik zou zeer graag een account willen, als er iemand is die 'm weg wil doen, mail me dan ff (zie profiel).
2 dagen lang in proberen te loggen, pas gisternacht lukte het me om 2 chars te createn, en even te spelen, maar ook vandaag kom ik weer niet in
Hier komt iets hips te staan
Verwijderd
Ik kom nu wel voorbij de login alleen Northmoon is waarschijnlijk down.
Fix het nou is codemaster:)
Klopt Northmoon is down tot ca. 8 uur onze tijd als ik het goed gelezen heb op de beta fora. Ze zijn bezig wat "verbeteringen" aan te brengen in het queue systeem. Ik ben benieuwd!Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2007 @ 17:52:
Ik kom nu wel voorbij de login alleen Northmoon is waarschijnlijk down.
Gisteren rond een uur of 6 ingelogd en pas om 12 uur weer uitgelogd. Eerste indruk tot nu: graphics zijn echt
Verwijderd
Hey, het spijt me om ook te 'bedelen' om een key.
Maar ik kijk al aardig lang uit naar dit spel, ik heb de client wel al, alleen helaas geen key kunnen bemachtigen, mocht er iemand zo aardig zijn om zijn key af te willen staan aan iemand die heeeeeel graag wil spelen, dan ben ik erg dankbaar.
En mensen die gespeelt, vertel eens wat meer over het spel!
Dit spel lijkt me echt erg leuk, ziet er ook erg sfeervol uit.
Maar ik kijk al aardig lang uit naar dit spel, ik heb de client wel al, alleen helaas geen key kunnen bemachtigen, mocht er iemand zo aardig zijn om zijn key af te willen staan aan iemand die heeeeeel graag wil spelen, dan ben ik erg dankbaar.
Same here. Ik zou er een moord voor doen.
Verwijderd
Vraagje heeft iemand al deze muziek ingame gehoord:
http://lotro.turbine.com/index.php?page_id=98&siid=10
(alleen laaste nummer @ login scherm ken ik)
Want wat ik tot nu toe ingame heb gehoord is echt te depresief.
Staat dat al wat over op het beta forum? Kan er niet op:P
http://lotro.turbine.com/index.php?page_id=98&siid=10
(alleen laaste nummer @ login scherm ken ik)
Want wat ik tot nu toe ingame heb gehoord is echt te depresief.
Staat dat al wat over op het beta forum? Kan er niet op:P
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2007 20:30 ]
Kan de hele dag al niet inloggen, ze hebben de server vanmorgen offline gehaald
Zit nu ook in een Kinship, redelijk veel members, 82
Veel daarvan zitten ook in de Beta
Zit nu ook in een Kinship, redelijk veel members, 82
Veel daarvan zitten ook in de Beta
Verwijderd
Kingship is toch soort guild? Weet iemand al meer hoe die headset werkt ingame?
En is er al meer info vanuit het beta forum over de server?
Zit al half uur naar castle screen te kijken.
En is er al meer info vanuit het beta forum over de server?
Zit al half uur naar castle screen te kijken.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2007 22:16 ]
Kinship is guild, klopt
Kijk ook alweer 20 minuten naar de Castle screen
Kijk ook alweer 20 minuten naar de Castle screen

Server onderhoud
Is verlengd met een uur, dus ff wachten tot 14.00
Hi everyone,
Today scheduled maintenance requires one further hour of downtime in order to complete.
Apologies for the delay.
edit - elke dinsdag hebben ze onderhoud aan de servers, volgens mij tussen 10 en 13.00 uur
Is verlengd met een uur, dus ff wachten tot 14.00
Hi everyone,
Today scheduled maintenance requires one further hour of downtime in order to complete.
Apologies for the delay.
edit - elke dinsdag hebben ze onderhoud aan de servers, volgens mij tussen 10 en 13.00 uur
[ Voor 18% gewijzigd door Cthulhu op 16-01-2007 13:11 ]
Kon er 2 uur geleden eindelijk in, ff lekker lopen lvl'en.
Tis wel een 110% kopie van wow (incl load-lag), maargoed het speelt prima.
Heb een lvl 6 hobbit minstrel (heet Marius) en ben opzich ook wel opzoek naar een leuke Kinship/party
Tis wel een 110% kopie van wow (incl load-lag), maargoed het speelt prima.
Heb een lvl 6 hobbit minstrel (heet Marius) en ben opzich ook wel opzoek naar een leuke Kinship/party
Heb ook een Minstrel, lvl12 Elf Minstrel, heb ook een lvl10 Human Captain
Ik zit in een kinship, Circle of Trust, hebben 80+leden, ruim60 zitten er ook in de Beta, wel leuk
Ik zit in een kinship, Circle of Trust, hebben 80+leden, ruim60 zitten er ook in de Beta, wel leuk
Nu, met wat hulp van hier, doet hij het eindelijk ook op deze PC en ik heb het spel vrij uitgebreid kunnen testen nu. Op Very High grafische opties ziet er best goed uit, hoewel het nog vrij blokkerig/wowachtig aandoet, met uitzondering van het water, dat er klasse uitziet. De introductiemissies zijn heel leuk gedaan. Daarna is het trouwens wel een grote ellende qua lag. In die gebieden (beginlvls) zit zo'n beetje iedereen. Dus ik neem aan dat als je eenmaal in level vordert, je ook wat minder lag zal hebben/het wat rustiger zal zijn.
[ Voor 5% gewijzigd door Stef.NL op 17-01-2007 14:38 ]
Ik kan trouwens nergens info vinden over het crafting systeem. Iemand nog nuttige info?
Er stond eerst in het beta forum van LOTRo een topic hierover maar die kan ik zo snel niet meer vinden.HyperMan schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 15:00:
Ik kan trouwens nergens info vinden over het crafting systeem. Iemand nog nuttige info?
Misschien als je daar wat zoekt dat je hem vindt.
niemand die zijn beta-account weg wil doen (evt. tegen klein vergoedinkje
) ? 
ps. wanneer is de officiele release nu want in de beginpost staat eerste kwartaal 2007 maar op de trailers wordt herfst 2007 genoemd?
ps. wanneer is de officiele release nu want in de beginpost staat eerste kwartaal 2007 maar op de trailers wordt herfst 2007 genoemd?
[ Voor 3% gewijzigd door Hi-Sintar op 17-01-2007 23:33 ]
Release date is Spring2007, denk maart/april, maar maken ze deze maand bekend
Ik houd mijn account lekker voor mezelf 
Ik zag gisteren toevallig op een releaselijstje van Atoll Soft Lord of the Rings Online als releasedate 1 maart 2007 hebben, maar ik denk dat dit meer een gokje van ze was. Ik verwacht hem wel zo rond maart/april.
Ik zag gisteren toevallig op een releaselijstje van Atoll Soft Lord of the Rings Online als releasedate 1 maart 2007 hebben, maar ik denk dat dit meer een gokje van ze was. Ik verwacht hem wel zo rond maart/april.
DDO is geen slechte game, alleen had het nooit de naam MMO mogen dragen voor een Guild Wars kloon. Het concept en de wereld is er goed, de gameplay en graphics zijn ook erg goed, alleen mist DDO diepgang wat in de pen&paper game natuurlijk er belangrijk is.Stef.NL schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 19:08:
Dat valt nog best tegen. Dungeons & Dragons Online is door CM uitgegeven en is nu niet echt een succes te noemen, zeker geen succes tegenover wat het vroeger was. Daarnaast is het ook de uitgever van het wanproduct Archlord.
Oh, ik kreeg me net trouwens toch een leuk mailtje![]()
Archlord is ... LOTRO goede game, potentie is hoog maar laat wat steekjes vallen hier en daar, questing is exact als in WoW en de graphics, gameplay en ui hebben nog heel wat tweaks nodig voor de daadwerkelijke release.
Tot nu toe, winnen WHO en Vanguard voor mij nog grond terwijl LOTRO een heel stuk verliest, eerlijk gezegd speel ik nog een MMO uit 1999/2000, Dark Age of Camelot en blijf er dik tevreden over.
DAoC is uit 2001, of 2002, maar dat spel blijft cool ja
Speel het ook al zo'n beetje vanaf het begin, 2002
Speel het ook al zo'n beetje vanaf het begin, 2002
crap, had een key, maar ben nu pas in staat geweest om die client te installeren, blijkt dat je key dit weekend MOEST gebruiken en dat hij anders geblokkeerd wordt
On a midnight patrol through the kingdom of the wicked
Spring = lente ja idd, ik haalde spring en autumn door elkaarCthulhu schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 09:16:
Release date is Spring2007, denk maart/april, maar maken ze deze maand bekend

Maar ik heb ook een jaartje of 3 DAoC gespeeld
Ik heb ff een vraagje:
Ben natuurlijk ook zeer ongeduldig naar LotRO dus heb me al een tijd geleden ingeschreven (iets van 4 maanden geleden) voor de beta.
Maar betekent het als je niet meteen wordt aangenomen, dat je ook nooit gekozen zult worden?
Of kiezen ze ook mensen die een jaar lang hebben moeten wachten?
Ben natuurlijk ook zeer ongeduldig naar LotRO dus heb me al een tijd geleden ingeschreven (iets van 4 maanden geleden) voor de beta.
Maar betekent het als je niet meteen wordt aangenomen, dat je ook nooit gekozen zult worden?
Of kiezen ze ook mensen die een jaar lang hebben moeten wachten?
Vermaak me tot nu toe prima, in 1 avondje een Loremaster naar level 9 gebracht. Een hoop te doen en een hoop te zien.
Wat wel erg duidelijk is dat ze beter goed jatten dan zelf slecht verzinnen
De UI en Questing komen rechtstreeks uit WoW terwijl er ook wat DAoC elementen in zitten. De chars zien er heel erg DAoC achtig uit en de Stable-Masters komen daar ook vandaan. Graphics zijn over het algemeen goed maar ben nog niks adembenemends tegen gekomen.
Crafting nog niet echt goed bekeken maar ook dat lijkt een bijna 1:1 kopie te zijn van WoW, ben nu een beetje aan het minen voor m'n Jewelry profession en vind inmiddels wel wat leuke steentjes naast het standaard tin, copper etc.
Ik denk dat ik hier nog wel even mee door kan gaan, het rondlopen in het LOTR universe is voor mij een stuk interessanter dan het WoW universe.
Wat wel erg duidelijk is dat ze beter goed jatten dan zelf slecht verzinnen
Crafting nog niet echt goed bekeken maar ook dat lijkt een bijna 1:1 kopie te zijn van WoW, ben nu een beetje aan het minen voor m'n Jewelry profession en vind inmiddels wel wat leuke steentjes naast het standaard tin, copper etc.
Ik denk dat ik hier nog wel even mee door kan gaan, het rondlopen in het LOTR universe is voor mij een stuk interessanter dan het WoW universe.
Ik heb nu 2 characters, lvl 15 Minstrel en een lvl15 Captain
Weet nog niet welke ik verder lvl, vind ze allebei wel leuk om te spelen
Dat de UI op die van WoW lijkt klopt wel, de makers hebben ook gezegd dat ze de UI van WoW echt goed vonden, niet zo gek dat die er op lijkt
Weet nog niet welke ik verder lvl, vind ze allebei wel leuk om te spelen
Dat de UI op die van WoW lijkt klopt wel, de makers hebben ook gezegd dat ze de UI van WoW echt goed vonden, niet zo gek dat die er op lijkt
Ik ben eigenlijk wel teleurgesteld. Ik volg deze game nu al jaren.
Toen de game nog Middle-Earth Online heette, wouden ze er echt een unieke mmog van maken die echt draaide om leven en overleven in Midden-Aarde. Nadat Turbine bekend gemaakt had dat ze de hele game gingen veranderen, was het bang afwachten wat ze nu er nu juist van gingen maken.
En dat is dus een fantasieloze WoW clone met middelmatige graphics geworden
Niet m'n ding.
Toen de game nog Middle-Earth Online heette, wouden ze er echt een unieke mmog van maken die echt draaide om leven en overleven in Midden-Aarde. Nadat Turbine bekend gemaakt had dat ze de hele game gingen veranderen, was het bang afwachten wat ze nu er nu juist van gingen maken.
Niet m'n ding.
Middelmatige graphics?Mantis schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 15:16:
Ik ben eigenlijk wel teleurgesteld. Ik volg deze game nu al jaren.
Niet m'n ding.

Als je die screenshots bekijkt, vind ik ze juist zeer nice, vooral omdat het een MMORPG is...
http://lotro.turbine.com/index.php?page_id=62&siid=7
Of lijken de screenshots totaal niet op de gameplay in de praktijk? Dat zou best wel jammer zijn =(
EDIT: @Mantis, heb jij je graphics niet op medium/low staan? Anders kan ik het me haast niet voorstellen..
[ Voor 10% gewijzigd door Evano op 20-01-2007 17:58 ]
Verwijderd
Ik vind dit spel echt vet
Jammer dat ik nog geen beta account heb, maar wat ik nog veel erger vind is dat de lotro fora zo dood zijn
Het duurt uren, of zelfs dagen tot mensen reageren e.d. betekent dit nou dat er heel erg weinig mensen geinteresseerd zijn in dit spel of dat al die mensen 24 uur per dag aan het spelen zijn zonder te alt-tabben?
De eerste vier screens zijn vrij representatief van hoe het eruit ziet (als je alles op very high hebt staan tenminste, wat ik dus heb). Met name de characters zien er niet heel geweldig uit, maar voor een MMORPG ziet het er vrij goed uit.blacktarantulaX schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 17:05:
[...]
Middelmatige graphics?![]()
Als je die screenshots bekijkt, vind ik ze juist zeer nice, vooral omdat het een MMORPG is...
Of lijken de screenshots totaal niet op de gameplay in de praktijk? Dat zou best wel jammer zijn =(
EDIT: @Mantis, heb jij je graphics niet op medium/low staan? Anders kan ik het me haast niet voorstellen..
@izziewizzie,
De meeste activiteit vindt plaats op het beta forum, bij normale discussieforum moet je dingen verzwijgen enzo, dat vinden mensen niet leuk
Ik speel op 1280x960 op een 7900GT met de voornaamste zaken op highest.blacktarantulaX schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 17:05:
[...]
Middelmatige graphics?![]()
De screenshots geven wel een goed beeld maar wanneer je het echt speelt, lijkt het mij toch niet zo mooi als die screenshots. Ik zou wel wat screens willen nemen maar dat mag natuurlijk niet wegens de NDA.
Nouja het is nog beta en misschien worden textures enzo nog aangepast. Daarbij graphics zijn ook niet het belangrijkste
Ik heb de afgelopen week eens wat meer gelezen over deze MMO. Ik begin er nu best in geinteresseerd te raken. Helaas had ik een Stress-betakey en die kan ik niet meer gebruiken (heb ik een andere GOT'er gelukkig mee gemaakt). Ik zou best een kijkje willen nemen. Mocht iemand nog een key hebben, dan houd ik me aanbevolen 
Mocht iemand zijn BETA account van de hand willen doen, ik heb nog een account van GuildWars (deel 1) liggen. Die wil ik er met alle plezier voor ruilen. (the_bash81 [at] hotmail.com)
Ik moet zeggen dat ik de screens er ook best goed uit vind zien. Maar graphics vind ik minstens zo belangrijk als gameplay. Heb zelf een tijd GW gespeeld en dat was echt een heerlijke gameplay. Helaas begon die game (door de toename van het aantal kinderen in de game) na een paar maanden erg irritant te worden. Als de gameplay goed is, dan kan dit echt een leuke game worden. Daarnaast vind ik het allerbelangrijkste bij een MMORPG de sfeer. Het gevoel dat ik vroeger had bij de FF serie... als ze dat is gelukt ben ik verkocht!
Mocht iemand zijn BETA account van de hand willen doen, ik heb nog een account van GuildWars (deel 1) liggen. Die wil ik er met alle plezier voor ruilen. (the_bash81 [at] hotmail.com)
Ik moet zeggen dat ik de screens er ook best goed uit vind zien. Maar graphics vind ik minstens zo belangrijk als gameplay. Heb zelf een tijd GW gespeeld en dat was echt een heerlijke gameplay. Helaas begon die game (door de toename van het aantal kinderen in de game) na een paar maanden erg irritant te worden. Als de gameplay goed is, dan kan dit echt een leuke game worden. Daarnaast vind ik het allerbelangrijkste bij een MMORPG de sfeer. Het gevoel dat ik vroeger had bij de FF serie... als ze dat is gelukt ben ik verkocht!
[ Voor 9% gewijzigd door The_Bash op 21-01-2007 16:19 ]
404 error: File not found | PSN: The_Bash
Komt ook omdat de interface je beeld "verkloot", als je de interface eventjes uit zet zie je dat het allemaal veel mooier oogtMantis schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 19:06:
[...]
Ik speel op 1280x960 op een 7900GT met de voornaamste zaken op highest.
De screenshots geven wel een goed beeld maar wanneer je het echt speelt, lijkt het mij toch niet zo mooi als die screenshots. Ik zou wel wat screens willen nemen maar dat mag natuurlijk niet wegens de NDA.
Nouja het is nog beta en misschien worden textures enzo nog aangepast. Daarbij graphics zijn ook niet het belangrijkste
Dat maakt niks uit, met UI of zonder UI ziet het er even 'slecht' uit (1280x1024 en alles op max). Zoals al paar keer gezegd is, dit spel is een echte WoW kopie. Als er al muziek is dan is het nogal slecht. Ik heb nooit het gevoel dat ik in een grote wereld loop, het zijn meestal maar kleine stukjes en zelfs in de beta is het bij sommige quests al zo druk dat je kwartier moet wachten voor je eindelijk eens aan de beurt bent.Hi-Sintar schreef op maandag 22 januari 2007 @ 00:09:
[...]
Komt ook omdat de interface je beeld "verkloot", als je de interface eventjes uit zet zie je dat het allemaal veel mooier oogt
Ik krijg bij dit spel zeker geen Lord of the Rings gevoel en ik heb nog geen een keer gehad dat ik zoiets had van wow dat is echt lotr of nieuw.
Erg jammer want ik keek erg uit naar dit spel.
10100111001
Inderdaad, dit moment heb ik ook nog niet beleefd en hoewel het leuk speelt en er leuk uitziet, mist het een beetje die (x-)factor die voor mij nodig is om een MMORPG te gaan spelen, want dat is toch een behoorlijke investering van tijd en ook geld.Dark Lord schreef op maandag 22 januari 2007 @ 14:24:
[...]
Ik krijg bij dit spel zeker geen Lord of the Rings gevoel en ik heb nog geen een keer gehad dat ik zoiets had van wow dat is echt lotr of nieuw.
Erg jammer want ik keek erg uit naar dit spel.
Verwijderd
Dark Lord, als je het echt niet leuk vindt, kun je altijd een mede-tweaker ermee blij maken 
Deze arme jongen is al een aardig tijdje bezig met een beta account regelen maar het wil maar niet lukken
Deze arme jongen is al een aardig tijdje bezig met een beta account regelen maar het wil maar niet lukken
Verwijderd
Misschien komt het omdat ik de boeken wel gelezen heb dat ik meer "wow dit is echt lotr" momenten heb...
Ik heb de boeken ook gelezen, de gebieden en sommige namen ken ik ook wel. Ered Luin en Bree-land (het begin) stralen niet echt een LotR sfeer uit vind ik (andere gebieden ben ik nog niet geweest). Ik wil nog wel even de Prancing Pony bezoeken enzo.Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2007 @ 19:39:
Misschien komt het omdat ik de boeken wel gelezen heb dat ik meer "wow dit is echt lotr" momenten heb...
Ik heb het vandaag weer even paar uur gespeeld, ik vind het geen slechte MMO maar ik denk dat ik er gewoon teveel van had verwacht dus dan valt het al snel tegen
Hoe (of waar) krijg je trouwens een hooded cloak? Ik heb al wel gewone cloak alleen ik wil ook over me hoofd zodat je die stomme cloth hood niet meer ziet
edit: nvm al gevonden
[ Voor 4% gewijzigd door Dark Lord op 23-01-2007 13:17 ]
10100111001
Ziet er echt wel vet uit
Speel het op een tft wisdescreen in 1440x900, als je alles op ultra high zet, ziet het er echt cool uit
Speel het op een tft wisdescreen in 1440x900, als je alles op ultra high zet, ziet het er echt cool uit
Ik speel het op 1920x1200 met high settings, maar het wil nog niet echt overtuigen, zonder UI ziet het er wel leuk uit, maar tis echt te erg een WoW-kopie.
Op de hoogste settings ziet het er prima uit. Maar je moet niet vergeten dat de server automatisch schaalt afhankelijk van de serverload. Als er veel mensen tegelijk online zijn, kun je bv. niet meer zover zien. En ook omdat er maar 1 europese betaserver beschikbaar is, zal het druk zijn bij diverse quests.
Verder lijkt het veel op WoW, maar de quests zijn veel creatiever. In de shire zijn ze zelfs grappig, hoewel je daar behoorlijk op en neer aan het wandelen bent.
Het heeft toch wel een behoorlijk lotr sfeertje hoor. Zeker als je eens door het oude woud wandelt nabij bokland. Zeer makkelijk om in te verdwalen
Verder lijkt het veel op WoW, maar de quests zijn veel creatiever. In de shire zijn ze zelfs grappig, hoewel je daar behoorlijk op en neer aan het wandelen bent.
Het heeft toch wel een behoorlijk lotr sfeertje hoor. Zeker als je eens door het oude woud wandelt nabij bokland. Zeer makkelijk om in te verdwalen
IK was eergister in de eerste dungeon voor een paar quests, ziet er wel leuk uit, allemaal elites van lvl16 t/m 25
Hadden wel hulp van een lvl41 guildmember
Hadden wel hulp van een lvl41 guildmember
Verwijderd
Krijg je dan niet net als bij wow zeer slechte xp ?
Nog leuke drops gehad?
Trouwens, is er ook al een soort van thottbot voor lotro? of mag dat nog niet vanwege die overeenkomst?
Nog leuke drops gehad?
Trouwens, is er ook al een soort van thottbot voor lotro? of mag dat nog niet vanwege die overeenkomst?
Kreeg wel goeie exp, was net lvl17 toen ik erin ging, na het inleveren van de quests was ik bijna 19, dus ging wel hard
Verwijderd
Ik keek net op het normale forum, en zag dat ze al bezig zijn met de servernamen e.d.
Betekent dit dat er binnenkort een open beta komt?
Betekent dit dat er binnenkort een open beta komt?
Verwijderd
Is er al iemand die niet meer speelt,vind het spel niet leuk, te weinig tijd ofzo?Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2007 @ 19:50:
Hey, het spijt me om ook te 'bedelen' om een key.
Maar ik kijk al aardig lang uit naar dit spel, ik heb de client wel al, alleen helaas geen key kunnen bemachtigen, mocht er iemand zo aardig zijn om zijn key af te willen staan aan iemand die heeeeeel graag wil spelen, dan ben ik erg dankbaar.![]()
Je zou er mij een groot plezier mee doen!
Dit topic is gesloten.