Haal 'm maar weer tevoorschijn dit gaat nl. over de headset NIET de iPhone!!!Dancing_Animal schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 19:44:
5 hours battery life ?
* Dancing_Animal ruimt credit card weer op.
edit: wel dusss... hmmmzzz
[ Voor 5% gewijzigd door Flatwhite op 09-01-2007 19:46 ]
Verwijderd
doh, OLed, dat bedoelde ik eigenlijk ook. Enthusiasme tast brein aanram.con schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 19:44:
[...]
Lijkt me niet met video; e-inkt etc is beter voor statische weergave... nee dit is een LCD of Oled
Edit:
En hij gaat kostennnn..
dollar: vanaf 499
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2007 19:47 ]
Je kijkt toch niet de hele tijd films of muziek?Clox schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 19:45:
5 uur vind ik persoonlijk wel errug weinig voor een telefoon...kun je niet eens een dag mee vooruit...
Alleen de GPS-navigatie blijft nog over voor PSGG
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
10:47 am 8GB model - $599
10:47 am 4GB model - $499
[ Voor 56% gewijzigd door me_mrtn op 09-01-2007 19:47 ]
Verwijderd
8GB model - $599
Shipping in June
[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2007 19:47 ]
[ Voor 73% gewijzigd door airliner op 09-01-2007 19:51 ]
Battery life: "A lot of these phones have low battery life. We've managed to get 5 hours of battery of talk time, video, and browsing. 16 hours of audio playback."Dancing_Animal schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 19:44:
5 hours battery life ?
* Dancing_Animal ruimt credit card weer op.
Dat is dus weinig in vergelijking met foons. En niet veel. (Nou ja, die audio playback valt mee, maar die beltijd is weinig... energievretend scherm doet het m)
10:47 am 4GB model - $499
edit
wat zijn we toch weer enthousiast
[ Voor 30% gewijzigd door rammes op 09-01-2007 19:49 ]
Ik zou het doen!
Verwijderd
8GB = 599
Mooie prijs. Helemaal als je een abbo er bij kunt nemen. Zo niet kun je een goedkoop abonnement nemen, zodat je bespaart op je belkosten, en niet op je telefoon.
Verwijderd
one more thing??
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2007 19:49 ]
zelfs later nogairliner schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 19:47:
kut in juni pas
Bloemen scheiden het gras in de tuin.
| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid
Ik zou het doen!
We are shaping the future
Verwijderd
Als ze dat met de wii hadden gedaan...Alex) schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 19:49:
$499 is ongeveer €350, $599 is ongeveer €430 volgens www.gwk.nl
dollar = euro, ga daar maar vanuit
Verwijderd
Verwijderd
Doe maar gewoon €=$ ivm belastingen en zo. Blijkt vrijwel altijd aardig te koppen met de apple prijzen...en sowieso met import uit USAlex) schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 19:49:
Geen gpsF e r o x schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 19:50:
Dit jaar, das goed, maar wat met GPS?
BLU3_VV
Verwijderd
Overigens is de prijs van deze telefoon wel super, voor een telefoon met dergelijke functies moet bij andere merken toch wel ruim 600-700 euro worden neergelegd.
Is altijd zo, $ = €.Verwijderd schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 19:50:
[...]
Als ze dat met de wii hadden gedaan...
dollar = euro, ga daar maar vanuit
Apple heeft alles 1:1 geprijsd dus ik denk dat deze ook gewoon €499 en €599 gaan kosten.Alex) schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 19:49:
Arrrgghhhh, nee, waarom!!!!Verwijderd schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 19:50:
Q4 voor Europa!
Misschien nog een vol jaar wachten!
Anders ik welStephaN900 schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 19:52:
pfff vierde kwartaal, wat een verschrikkelijke domper, ik zag mij al met die phone rondlopen volgende week...
I can't wait to shoot!
Verwijderd
Vergeet dat maar, prijs zal wel gelijk blijven. BTW-toestanden en dergelijke. Jullie Nederlanders hebben nog geluk met dat "abbo+toestel bijna gratis"-concept. Zal wel de volle pot worden hier in België. Och ja, dat wordt verkopen van mijn PDA, gsm en gewone iPod dan maar.Alex) schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 19:49:
preciesRoamor schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 19:53:
Ach ja, zie het van de zonnige kant, dan zijn alle kinderziektes al verholpen.
[ Voor 90% gewijzigd door Tiiim op 09-01-2007 19:54 ]
M'n E61 hou ik wel. Anders kan ik niet navigeren. Gelukkig komt ie pas Q4 in europa want anders heb ik 3 abbo
Assume there are no rules and it's one big free for all
+28 inzichtvolGoEV6 schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 19:52:
499 dollar met een 2 jarig contract!!
Dit is even wat anders
Voor de rest: hadden ze dit niet beter later kunnen doen als het toch pas in juni komt? Nu heeft de concurrentie natuurlijk veel meer tijd om met iets nieuws te komen vrij snel na de echte introductie.
Macbook Pro, 640 WD extern
Verwijderd
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2007 19:56 ]
Vergeet niet dat de amerikanen veel minder subsidie krijgen dan hier in NL. Zelfs nu de subsidies zijn gedaald zijn we nog voordeliger als daaro. Alhoewel ik hun abbo vormen wel erg relaxed vind
Verwijderd
Mag het überhaupt niet of moet er ook een alternatief zijn?Verwijderd schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 19:54:
In Amerika (net zoals in sommige andere landen) is de zgn koppelverkoop verboden. De iPhone zag Cingular branded zijn. Prijs zal dus inderdaad hoger liggen.
Idd. en pas in Q4 en het feit dat bij Apple $ = € . Tegen die tijd hebben alle mobiele telefoonmakers ook wel weer een mooi nieuw model met UMTS/HSDPA. Een beetje jammer dit, eer die uitkomt is die al achterhaalt
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
[ Voor 28% gewijzigd door Sage op 09-01-2007 19:58 ]
Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com
Volgens mij vergt dat volwaardige besturingssysteem zoveel batterij: de slikse graphics en constante dynamische interactie met de gebruiker vergt nogal wat power. En gezien OS X best wel wat cpu-kracht vergt, vind ik vijf uur op een kleine accu (waarschijnlijk die van huidige iPod video) best wel lang. Echter voor gebruik in een gsm is vijf uur echt niks, erg zonde. Misschien zijn die vijf uur gecalculeerd op constant gebruik, dus als je vijf uur lang achter elkaar belt dan is de batterij op. Zestien uur gebruik als iPod is dan ook een lachtertje. Als je beel belt dan heb je niks aan een iPhone voor dagelijks gebruik, als je een enkele keer belt en onderweg muziek luisterd juist weer wel. Wel typisch voor Apple om de tweede generatie iPhone een dikke upgrade qua batterij en schermresolutie te geven. Vooralsnog ben ik verkocht aan dat apparaat.Clox schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 19:45:
5 uur vind ik persoonlijk wel errug weinig voor een telefoon...kun je niet eens een dag mee vooruit...
Verwijderd
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
1000? Telefoon?TMC schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 19:58:
Veel te duur dus, wordt een flop dit. Niemand betaalt €1000,- voor een telefoon. Eventjes doorsparen en je hebt een MacBook.
Verwijderd
Die vijf uur is alleen de SPEELTIJD. In je broekzak staat ie op stand-by. Vijf uur is best fatsoenlijk. Is ook nog maar een paar keer eerder gezegd hoor...Robin schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 19:58:
[...]
Volgens mij vergt dat volwaardige besturingssysteem zoveel batterij: de slikse graphics en constante dynamische interactie met de gebruiker vergt nogal wat power. En gezien OS X best wel wat cpu-kracht vergt, vind ik vijf uur op een kleine accu (waarschijnlijk die van huidige iPod video) best wel lang. Echter voor gebruik in een gsm is vijf uur echt niks, erg zonde. Misschien zijn die vijf uur gecalculeerd op constant gebruik, dus als je vijf uur lang achter elkaar belt dan is de batterij op. Zestien uur gebruik als iPod is dan ook een lachtertje. Als je beel belt dan heb je niks aan een iPhone voor dagelijks gebruik, als je een enkele keer belt en onderweg muziek luisterd juist weer wel. Wel typisch voor Apple om de tweede generatie iPhone een dikke upgrade qua batterij en schermresolutie te geven. Vooralsnog ben ik verkocht aan dat apparaat.
[ Voor 3% gewijzigd door Dancing_Animal op 09-01-2007 20:01 ]
Weet jij al wie de partners van Apple worden als hij in Europa wordt gelanceerd? In Amerika gaat het allemaal heel anders dan in EuropaTMC schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 20:01:
[...]
Euh, met de abonnementskosten erbij komt het daar wel op neer ja.
Verwijderd
Als je nou even leest zie je dat de prijs rond de 700 euro (lost toestel) in Nederland zal worden. Een bedrag dat je voor veel andere moderne telefoons (zonder abbonement) ook mag neerleggenTMC schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 19:58:
Veel te duur dus, wordt een flop dit. Niemand betaalt €1000,- voor een telefoon. Eventjes doorsparen en je hebt een MacBook.
Verwijderd schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 19:59:
whehe, echt grappig om het enthousiasme van een paar pagina's geleden te zien verdwijnen gelijk sneeuw voor de zon.
PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw
IN NL KRIJGEN WE VEEL MEER SUBSIDIE ALS IN USA.
Die prijzen die steve opnoemt zijn totaal niet van toepassing voor ons.
Je zal waarschijnlijk niet meer betalen als dat je zou doen bij een Nokia N93 met een 2 jaar contract.
One more thing???
iLife 07
Leopard
iWorks 07
Valt wel mee hoor. Alleen de MDA's enzo liggen los rond de €600. Bijna geen enkele telefoon kost €700.Verwijderd schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 20:02:
[...]
Als je nou even leest zie je dat de prijs rond de 700 euro (lost toestel) in Nederland zal worden. Een bedrag dat je voor veel andere moderne telefoons (zonder abbonement) ook mag neerleggen
Dit topic is gesloten.
![]()
Neem voordat je een topic opent over de Apple TV of de iPhone even contact op met de Apple Talk moderators!