MacWorld 2007

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste
Acties:
  • 1.901 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Flatwhite schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 11:14:
[...]

Ik neem aan dat de AppleTv ongeveer hetzelfde werkt als FrontRow. Met FrontRow kan ik gewoon gedownloade films (Divx/Xvid) bekijken d.m.v een plugin.
Welke plugin is dat? Zou ik graag willen gebruiken.

Rene

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 14:34:
[...]

Welke plugin is dat? Zou ik graag willen gebruiken.

Rene
Kan je hier vinden...het is eigenlijk ene plugin voor Quicktime waardoor je heel veel verschillende avi's en divx films kan afspelen. Omdat FrontRow van Quicktime gebruik maakt kan je je films ook afspelen in FrontRow...let wel GEEN SUBS (dus *.srt etc. werkt niet)

[ Voor 4% gewijzigd door Flatwhite op 10-01-2007 14:49 ]

Verwijderd

Flatwhite schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 14:49:
[...]

Kan je hier vinden...het is eigenlijk ene plugin voor Quicktime waardoor je heel veel verschillende avi's en divx films kan afspelen. Omdat FrontRow van Quicktime gebruik maakt kan je je films ook afspelen in FrontRow...let wel GEEN SUBS (dus *.srt etc. werkt niet)
Kun je liever Perian gebruiken. Geeft FrontRow ondersteuning aan meer codecs dan DivX alleen.

• RD
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-01 11:00

RD

focus

Heeft iemand al de keynote gezien via de apple site? Ik krijg maar geen connectie.

http://events.apple.com.edgesuite.net/j47d52oo/event/

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:54
Werkt prima hier,

toch vraag ik me af waar ik hem kan downloaden..
saven nadat ik hem 100% heb gestreamed werkt ook niet..

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-01 14:07

sjaakaq

It might get loud

Haha Steve improviseerde wel goed toen z'n klikkertje ermee ophield. Hij zag er btw een stuk beter uit dan die keer dat hij Leopard introduceerde en hij alles door andere liet doen...

En tja; de iPhone. Superapparaat, maar mijn T610 doet het nog altijd prima :)

leoaq.fm // Jeune Loop

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
100% streamen is dan ook niet hetzelfde als 100% downloaden. ;)

Verwijderd

ik had net geen moeite met het afspelen van de keynote ging allemaal prima hij ging gelijk afspelen en ik keek hem vanaf deze link http://events.apple.com.edgesuite.net/j47d52oo/event/ en toen op de helft heb ik het weggeklikt en daarna wil ik weer verder kijken dus ik gebruik weer dezelfde link en dan gaat het heel eventjes laden ( dus dan zie je die bolletjes heen en weer gaan onder het apple logo in quicktime ) en dan stop hij met laden en gebeurt er ook verder niks.
ik heb dit probleem wel vaker, en ik dacht dit te verhelpen door quicktime pro te gebruiken maar dat verhelpt het niet.
iemand enig idee wat dit voor probleem is en hoe ik het kan verhelpen?

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ja de server is gewoon overbelast en je moet gewoon wachten tot er weer een slot vrij komt.

Verwijderd

is het mogelijk dat deze week nog nieuwe dingen bekend worden gemaakt?

zoals :

- releasedatum leopard
- eventuele aanpassingen macbook pro

Verwijderd

Dat is altijd mogelijk alleen weet dat bijna niemand en is het gewoon afwachten.

Verwijderd

weet je toevallig waar je dit kunt lezen mocht het gebeuren? macrumours.com ofzo?

Verwijderd

Dat kan of appleinsider.com en anders zie je het wel hier in Apple Talk verschijnen. Die zijn namelijk aardig snel met een nieuw topic heb ik gemerkt. Het blijven altijd geruchten totdat Apple het officieel maakt, dan ben je pas zeker.

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
www.tuaw.com vind ik ook altijd een goede

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
En zoals gewoonlijk als de keynote is afgelopen gaat het topic dicht, topics over de nieuwe producten zijn welkom in overleg met de Apple Talk moderators!
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Neem voordat je een topic opent over de Apple TV of de iPhone even contact op met de Apple Talk moderators!