Ik kan het ook niet vinden, maar er staat daar volgensmij wel meer niet bij

Er stond een zinnetje opmacrumorslive, maar dat kan goed zijn dat het niet klopte. Ik sluit niet helemaal uit dat hij wel GPS heeft in ieder geval. Tis even afwachten.
[edit]
http://www.macrumors.com/events/mwsf2007.html
'It knows where you are', suggereerd een GPS, ik lees het nergens anders dus ik wacht het af.
Bij de HTC is zeker dat het te customizen is. Je kunt er zelfs .NET programma's op draaien. Bij de iPhone zal het vast ook kunnen, maar in hoeverre is de vraag. Daarom stond het ook bij de voordelen van de HTC vermeld en niet als nadeel van de iPhone.
Tja, dat vindt ik een beetje hetzelfde.

Waarom er van uit gaan dat de HTC beter te customizen is dan de iPhone? We weten het gewoon nog niet.
Dat lijkt me vanzelfsprekend. De iPhone zal altijd achterlopen op het gebied met Microsoft koppelingen.
Natuurlijk, maar de features die je noemt, kunnen die op het moment met de HTC al wel?
Dat multitouch idee is nieuw ja. Maar ik lees nu overal dat de iPhone revolutionair is, maar dat valt dus wel mee? Meer op het gebied van UI op telefoon's is ie vernieuwend.
Het revolutionaire zit hem niet in de dingen afzonderlijk. Het is zeker zo dat er niet veel specifieke punten zijn die niet al 'los' gesignaleerd zijn in andere telefoons. Maar het gaat om de combinatie van alles.
Ik ken die HTC niet, dus misschien zeg ik nu rare dingen, maar heeft jouw HTC een sensor die automatisch zijn backlight aanpast aan het omgevingslicht om accu te sparen? Merkt die HTC het wanneer je hem tegen je oor houd en gaat de display dan uit zodat je geen last hebt van strooilicht en het per ongeluk aanraken van toetsen? Heeft hij standaard een interface waarmee je met het gemak kunt wisselen tussen muziek luisteren, video kijken, bellen, mensen toevoegen aan conferance-calls, etc, gecombineerd met een interface die standaard als zeer intuitief beschouwd wordt en in principe geen bewegende delen (=slijtage) heeft?
Op die manier kun je wel even doorgaan denk ik. Als ze met die accelerometer hetzelfde gaan doen als met de macbooks dan hebben we straks iPhones met een beeld dat altijd waterpas is, etc

Heeft meer te maken met een combi van software- en hardwareontwerp e.d., maar tot op heden heb ik dat nog nergens op een Windows-gebaseerde omgeving gezien.
Ik ken de HTC niet, maar ik heb het idee dat je deze combinatie van features nog niet eerder ergens out-of-the-box vertoont is. De losse elementen zijn wel vertoond bij verschillende telefoons, maar nooit in combinatie.
Hoe dan ook, het blijft wachten op de eerste reviews waarin alles duidelijk zal worden
[
Voor 9% gewijzigd door
Booster op 09-01-2007 22:02
]