Vliegtuigjes bouwer - i.o.
Offtopic:Anoniem: 167472 schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 12:33:
[...]
Betalen met IDeal is altijd langzamer dan met een Creditcard. Als je via IDeal doet, moet eerst
Dit ligt niet aan iDeal, maar aan degene die het geimplementeerd heeft. iDeal staat juist bekend dat het direct is. Waarom zou je dat juist om zeep helpen door handmatig werk?
Quatsh dus.
DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards
Ik had ook een 2602HW-61C met dezelfde problemen met Voipbuster, vastlopen en ophangen tijdens gesprekken.jochie79 schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 18:58:
Zijn er meer slechte ervaringen met de ZyXEL 2602HW-61C?
En wat zijn goede alternatieven? (is de nieuwere ZyXEL 2602HW-D1A wel goed?)
Nu staat er een Draytek 2800VG en die draait al maanden zonder problemen. Echt een verademing.
"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)
Hier krijg ik de livebox natuurlijk bij. Een vast nummer hoef ik niet, we hebben allebei een mobieltje. Maar willen graag de kosten daarvan omlaag brengen. Is het mogelijk dat we dan voipbuster op deze livebox aan de praat krijgen? De livebox maakt wel gebruik van SIP, maar is het mogelijk om deze instellingen zelf te maken?
Dit zou erg handig zijn, omdat je dan een goedkopere DECT PSTN telefoon kan aansluiten op de livebox. In plaats van een redelijk duur hardphone toestel.
Tevens scheelt het natuurlijk kabels trekken, immers het huis is reeds voorzien op elke kamer van PSTN lijnen.
Can`t live without the mods
Het protocol wat Orange voor haar eigen telefonie gebruikt kan niet worden gebruikt om Voipbuster te activeren. Alternatief is een ander modem in plaats van de Livebox.
Is het niet zo dat (naast wat DiedX zegt) het 'probleem' is dat iDeal een Nederlands betaalmiddel is en dat Betamax Duits is? Dat het geld dus via een extra omweg de grens over wordt gekiepert?Anoniem: 167472 schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 12:33:
[...]
Betalen met IDeal is altijd langzamer dan met een Creditcard. Als je via IDeal doet, moet eerst de betaalopdracht bij de bank neergelegd worden, die moet vervolgens het geld overmaken naar een andere rekening, en dan moet de bank van Voipbuster eens in de zoveel tijd kijken op hun rekening of het idd bijschreven is.
Zelf heb ik ook al eens een keer met IDeal gedaan. Toen duurde het ong. 30 min, todat mijn beltegoed online opgewaardeerd was.
Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)
Anoniem: 19701
Anoniem: 201678
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 201678 op 25-06-2007 07:42 ]
Anoniem: 224149
Binnenkort ga ik verhuizen en ga ik een Orange 20mbit abbo ingebruik nemen. De buren hebben het ook en halen 16mbit, geen verkeerde deal dus voor 24 euro (+ 1 jaar € 5 p/m)
Hier krijg ik de livebox natuurlijk bij. Een vast nummer hoef ik niet, we hebben allebei een mobieltje. Maar willen graag de kosten daarvan omlaag brengen. Is het mogelijk dat we dan voipbuster op deze livebox aan de praat krijgen? De livebox maakt wel gebruik van SIP, maar is het mogelijk om deze instellingen zelf te maken?
Livebox niet gebruiken maar een Fritzbox kopen
eenvoudig te configureren en op internet te krijgen via orange daarna is het net zo eenvoudig om een VB account te registreren heb zelf FB 7140 maar goedkopere 7050 voldoet ook prima
Anoniem: 224371
Via de Voipbuster software op de pc kan ik wel probleemloos bellen (via wlan).
Ik heb een 20Mbit verbinding via Speedlinq.
Iemand een idee waar ik het moet zoeken?
Iemand een idee?
Thnx voor je reactie, inmiddels heb ik het 'goedkoper' opgelost. Ik heb een Siemens, Gigaset S450 IP gekocht voor 115 euro. Deze heeft gewoon een DECT toestel, het bassistation sluit ik aan met een CAT5 kabel op de livebox, scheelt wat gedoe met ander modem (en stel je hebt een probleem met orange dan kunnen zij niet roepen je hebt een ander modem dat is het probleem, ook al bel je voor een factuur die niet ok isAnoniem: 224149 schreef op maandag 25 juni 2007 @ 09:16:
[quote]siepeltjuh schreef op zondag 24 juni 2007 @ 21:56:
Binnenkort ga ik verhuizen en ga ik een Orange 20mbit abbo ingebruik nemen. De buren hebben het ook en halen 16mbit, geen verkeerde deal dus voor 24 euro (+ 1 jaar € 5 p/m)
Livebox niet gebruiken maar een Fritzbox kopen
eenvoudig te configureren en op internet te krijgen via orange daarna is het net zo eenvoudig om een VB account te registreren heb zelf FB 7140 maar goedkopere 7050 voldoet ook prima
@Rudi vader
iDeal is instant, je hebt niets te maken met overboeken van geld oid. Na de betaling (net als bij creditcard) roept de kassa van ideal een pagina aan van het bedrijf waar wat gekocht is met een unieke code, en op die manier weet het bedrijf dan dat de betaling gelukt is.
Er wordt dus niets handmatigs gedaan en een boeking is van het begin tot het eind in < 1 minuut geregeld.
Je hebt dus EN een modem EN een router/accespoint. Waarschijnlijk gaat het hier ergens fout bij portforwarding of aanverwante zaak.Anoniem: 224371 schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 20:39:
Ik kan thuis met mijn Nokia N95 via mijn wlan geen verbinding krijgen met Voipbuster. Ik krijg steeds de melding 'Kan niet registreren bij service'. Via het wlan bij iemand anders lukt het zonder problemen. Het probleem moet dus in mijn modem, draadloze router of internetverbinding zitten.
Probeer je nokia eens in een DMZ te plaatsen. Dan gaat gaat al het ingaand verkeerd naar je nokia, en je nokia mag alles naar buiten zenden, dan moet het goed gaan.
Bij InternetPlusBellen is het geloof ik niet mogelijk om nog een apart SIP account te regelen, omdat er ook al vanuit de Experiabox SIP verbindingen met de servers van KPN worden gelegd. Misschien dat het ook bij andere providers is.
Nou dan zie je meer als ik , hier kan ik niets vinden.Mr Magic schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 08:53:
Op de hoofdpagina van Internetcalls staat dat je een gratis voip-in nummer kunt krijgen. Ik kan echter nergens vinden waar je dat kunt aanvragen (ben geregistreerd en heb credit).
Iemand een idee?
http://www.internetcalls.com/en/index.html
De Voipbuster clones geven al meer als een jaar geen nummers meer uit, maar als jij het ziet kun je inloggen op je account en daar kun je je nummer aanvragen.

Dan zie jij zeker een andere pagina dan ik. Dit staat aan de rechterkant, net onder de menubalk:aart44 schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 16:49:
[...]
Nou dan zie je meer als ik , hier kan ik niets vinden.
http://www.internetcalls.com/en/index.html

Ik heb ze gemaild en ze geven inderdaad geen voip-in nummers meer uitDe Voipbuster clones geven al meer als een jaar geen nummers meer uit, maar als jij het ziet kun je inloggen op je account en daar kun je je nummer aanvragen.
Foutje op de website zeker...
Want dat extra nummer kost maar 1,5 euro per maand.
Uitbellen via VOIP buster en dan dit persoonlijk 084/085/086 nummer voor het gebeld worden.
Edit: In dit forum staan zo ongeloofeloos veel VOIP dit en VOIP dat sites/bedrijven en blijkbaar geeft geen één site meer nummers uit, is er eventueel een ander mogelijkheid om heel goedkoop aan een voip-in nummer te komen.
[ Voor 26% gewijzigd door siepeltjuh op 28-06-2007 00:25 ]
Alleen maar als jij zelf ook een KPN/Planet/Hetnet ADSL aansluiting hebt.siepeltjuh schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 00:17:
Mijn ouders hebben IPB, is het niet mogelijk dat zij een persoonlijk nummer aanvragen en dat die dan gekoppeld wordt aan mijn telefoon op een totaal andere locatie?
Het eerste 084 nummer bij KPN IPB is zelfs gratis.Want dat extra nummer kost maar 1,5 euro per maand.
Dat zullen je vrienden niet leuk vinden. Bellen naar een 084 nummer kan vrij duur zijn.Uitbellen via VOIP buster en dan dit persoonlijk 084/085/086 nummer voor het gebeld worden.
www.budgetphone.nl of iets als www.callvoip.nlEdit: In dit forum staan zo ongeloofeloos veel VOIP dit en VOIP dat sites/bedrijven en blijkbaar geeft geen één site meer nummers uit, is er eventueel een ander mogelijkheid om heel goedkoop aan een voip-in nummer te komen.
Ik heb een 2602H-D1A en een 2602HW-D1A in beheer, en die lopen super. Heel soms is er geen verbinding met Webcalldirect, maar een unregister/register (of modem reboot) lost dit snel op.jochie79 schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 18:58:
[...]
Zijn er meer slechte ervaringen met de ZyXEL 2602HW-61C?
En wat zijn goede alternatieven? (is de nieuwere ZyXEL 2602HW-D1A wel goed?)
Panasonic WH-MDC09J3E5, Atlantic Explorer V4 270C, 57x PV 23115 Wp
Anoniem: 216981
probeer eerst verbinding maken met je wifi, internet browser, en dan terug naar je internet icoontje en verbinding maken, lukt bij mij wel met speedlinq mbAnoniem: 224371 schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 20:39:
Ik kan thuis met mijn Nokia N95 via mijn wlan geen verbinding krijgen met Voipbuster. Ik krijg steeds de melding 'Kan niet registreren bij service'. Via het wlan bij iemand anders lukt het zonder problemen. Het probleem moet dus in mijn modem, draadloze router of internetverbinding zitten.
[...]
Thnx voor je reactie, inmiddels heb ik het 'goedkoper' opgelost. Ik heb een Siemens, Gigaset S450 IP gekocht voor 115 euro. Deze heeft gewoon een DECT toestel, het bassistation sluit ik aan met een CAT5 kabel op de livebox, scheelt wat gedoe met ander modem (en stel je hebt een probleem met orange dan kunnen zij niet roepen je hebt een ander modem dat is het probleem, ook al bel je voor een factuur die niet ok is
goede keuze maar daar gaat het nu niet om.. livebox is een zeer instabiel modem wat erg vaak hagt dus voor bereikbaarheid onbetrouwbaar.
Zelfs heb ik het meegemaakt dat livebox eenmaal toestaat om te bellen met een sip device en daarna gereset moet worden.
Ik heb zelf orange family met de eerder vermelde Fritzbox
deze werkt zeer stabiel en orange kan jou niet verplichten wat jij aan de DSL hangt tenslotte betaal jij je internet aan hun
Heb voor Fritzbox een speedtouch gehad op orange family., Dit modem werkt ook stabieler als de livebox.
Ik denk dat het toch verstandig is om je heen te kijken voor een ander modem ongeacht of Orange dit nu wel of niet leuk vindt
Verder is er niets mis met Orange ADSL family
zit zelf 900 meter van de centrale en dit levert een verbinding op van ca 17 MB down en 1 MB up die zakt dus niet in elkaar
Ook Fritz en Speedtouch halen dit en telefoneren via sip gaat uitstekend en daar gaat het om in dit topic
Het is eerst wachten op de Siemens telefoon, oplevering van de DSL lijn, testen gebruiken en dan zien we wel weer.
In ieder geval ben ik blij dat ik voor noppes naar Engeland kan bellen met fatsoenlijke kwaliteit. In plaats van de 25 of 28 cent dat het me nu kost per minuut. (Mn vader woont 2 week in NL en 2 week in de UK) dus dat scheelt een boel centen en had ik al veel eerder moeten doen.
Als ik het goed bedgrijp is het dus mogelijk om via budgetphone.nl voor slechts 10 euro per jaar een VOIP in nummer te krijgen. Dit is een geografisch nummer.
Via Voipbuster bel ik dan vervolgens uit en dat kost 40 euro per jaar a 9 uur per week bellen naar vaste nummers (ff snel uitgerekend, praktisch onbeperkt)
En dat gaat geen problemen op leveren met de Siemens S450 telefoon ? 1 SIP account mee uitbellen naar vast, en 1 SIP account voor inkomend verkeer.
VET!!
[ Voor 28% gewijzigd door siepeltjuh op 29-06-2007 00:38 ]
Alleen is daar niets over te vinden als je inlogt op de account page. Heeft iemand het wel gevonden?Anoniem: 201678 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 19:51:
Zo te zien is het bij VoipCheap nu mogelijk om voor 1 euro een VoIP-in nummer te krijgen!
Nou ja de livebox krijg ik er eerst bij voor een euri in de maand, mocht die problemen geven met een SIP device (of andere problemen) stuur ik hem terug en regel ik alsnog een ST 716 oid.
Het is eerst wachten op de Siemens telefoon, oplevering van de DSL lijn, testen gebruiken en dan zien we wel weer.
Niet helemaal, Bij orange heb je de livebox voor de duur van jouw internet abonnement.
ofschoon ik dus de fritzbox gebruik kan ik niet van die livebox af..
Die ligt dus te rotten op de zolder voor 1 euri per maand.
ST 716 heb ik ook gehad.. ik vind het GEEN aanrader ook deze kreeg nog wel eens een autoreset bij een lijnsync dip en was dan ALLES vergeten, kan je alles er weer in gaan zetten zeer frustrerend.
Natuurlijk dwing ik je nergens toe maar uit alleen mijn eigen ervaringen.
De speedtouch 585 voldeed wel met een sip adapter van linksys in jouw geval de spa 1001 maar ik ben zelf zeer content met de Fritzbox 7140 temeer omdat deze binnenkomend verkeer via pstn zeer netjes afhandeld zonder hinderlijke echo en terugspraak dit geldt ook voor uitgaande internet telefonie via VB of andere betamax kloons
Waarschijnlijk wordt Nederland (nog) niet ondersteund:Jan-E schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 20:15:
[...]
Alleen is daar niets over te vinden als je inlogt op de account page. Heeft iemand het wel gevonden?
Phone numbers are available for various countries. To check if there's a phone number available for you, login to your account page. We're continuously working on having more numbers available in more countries around the world, so visit this site often, or subscribe to our free newsletter!
Zou mooi zijn als een andere Betamax provider ook Voip-In gaat doen.
Of is Voipbuster daar te groot voor en wordt het zo eerst op kleine schaal uitgeprobeerd ?
Dat hadden ze, maar ze zijn gestopt met het uitleveren van telefoonnummers omdat ze niet aan alle vereiste voorwaarden daarvoor voldoen. Sommige mensen hebben nog steeds een telefoonnummer op hun voipbuster account.kevertje1977 schreef op zondag 01 juli 2007 @ 21:29:
Ik heb een account gemaakt en Netherlands gekozen. Vervolgens werd mijn saldo gechecked maar ik heb daar geen beltegoed dus verder ben ik niet gekomen.
Zou mooi zijn als een andere Betamax provider ook Voip-In gaat doen.
Of is Voipbuster daar te groot voor en wordt het zo eerst op kleine schaal uitgeprobeerd ?
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Ik weet het... Maar nu gaan andere BETAMAX-providers het weer doen. Dus wellicht volgt Voipbuster ?Marzman schreef op zondag 01 juli 2007 @ 21:32:
[...]
Dat hadden ze, maar ze zijn gestopt met het uitleveren van telefoonnummers omdat ze niet aan alle vereiste voorwaarden daarvoor voldoen. Sommige mensen hebben nog steeds een telefoonnummer op hun voipbuster account.
Ik vind Voipbuster geweldig maar heb 2 grote nadelen:
- bellen naar mobiel is giga duur in vergelijking met andere betamax-providers
- voip-in nummer nog niet te verkrijgen
Geen probleem!! bij Budgetphone kun je op meerdere plaatsen tegelijkertijd inloggen (zie hun website) en op beide plaatsen zal de telefoon overgaan echter diegene die het eerst op pakt heeft het gesprek.ron_vdhey schreef op maandag 02 juli 2007 @ 12:28:
Voor inkomend verkeer gebruik ik Budgetphone en uitgaand Voipbuster dmv een Draytek 2800VG modem. Werkt uitstekend. Nu wil ik met 1 nummer bereikbaar zijn op twee locaties zonder call forwarding. Iemand enig idee hoe dit te doen ? Naar mijn idee kun je nl. niet tweemaal inloggen met dezelfde user. In mijn situatie krijg ik al een conflict als de SW van Voipbuster wordt gestart.
Bij mij werkt dit perfekt VB kan ook op meerdere plaatsen met een ata inloggen daar merk je normaal niets van alleen de computerclient zal het aangeven dat er op een andere plaats is ingelogd en logt uit.
Dus eigenlijk verandert er niets!! bellen en gebeld worden op een andere lokatie zonder callforward
Anoniem: 160457
Als ik bij My Recent calls kijk, dan geeft ie aan dat ik 00:00:02 heb gebeld en bij Amount staat: FREE.
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 160457 op 02-07-2007 14:15 ]
Wat denk je zelf, je hebt daar geen beltegoed dus hoe zou je moeten betalen.Anoniem: 160457 schreef op maandag 02 juli 2007 @ 14:09:
Als ik bij My Recent calls kijk, dan geeft ie aan dat ik 00:00:02 heb gebeld en bij Amount staat: FREE.
Als er FREE staat is het dus gratis.
Je kunt wat gesprekken gratis voeren en als je echt gaat bellen moet je beltegoed kopen, het meest gebruikelijk is € 10+1.90 BTW=11.90
als ik dus een account aanmaak bij voipbuster (10 euro idealen), kan ik dmv de fair use policy 300 minuten per 7 dagen gratis bellen naar landen die daarvoor in aamerking komen (alleen op vaste telefoons). Dit kan dus ook met de phone2phone optie...oftewel ik wordt gebeld, en dan de andere kant wordt gebeld? Dit is het enige waar ik nog niet 100% zeker van ben, want dat betekend dus dat ik geen USB-telefoon hoef aan te schaffen en dergelijke, maar toch voor een redelijk goeie kwaliteit naar het buitenland kan bellen?? Is er hier iemand die dit kan bevestigen, ipv dat ik het ga uitproberen en vervolgens de rekening gepresenteerd krijg voor 4 keer 300 minuten bellen de afgelopen maand (bij wijze van dan)..
Per gesprek is dit 5 Eurocent onbeperkt de duurSuperbol schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 12:45:
als ik dus een account aanmaak bij voipbuster (10 euro idealen), kan ik dmv de fair use policy 300 minuten per 7 dagen gratis bellen naar landen die daarvoor in aamerking komen (alleen op vaste telefoons).
Zodra je een telefoontje gepleegd hebt kun je op de website zien wat het gekost heeft. Bij phone2phone zou het kunnen zijn dat 1 minuut als 2 minuten gerekend wordt. Weet iemand dat?Superbol schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 12:45:
even om het voor mezelf duidelijk te krijgen:
als ik dus een account aanmaak bij voipbuster (10 euro idealen), kan ik dmv de fair use policy 300 minuten per 7 dagen gratis bellen naar landen die daarvoor in aamerking komen (alleen op vaste telefoons). Dit kan dus ook met de phone2phone optie...oftewel ik wordt gebeld, en dan de andere kant wordt gebeld? Dit is het enige waar ik nog niet 100% zeker van ben, want dat betekend dus dat ik geen USB-telefoon hoef aan te schaffen en dergelijke, maar toch voor een redelijk goeie kwaliteit naar het buitenland kan bellen?? Is er hier iemand die dit kan bevestigen, ipv dat ik het ga uitproberen en vervolgens de rekening gepresenteerd krijg voor 4 keer 300 minuten bellen de afgelopen maand (bij wijze van dan)..
Starttarief bij phone2phone eenmalig 5 centSuperbol schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 12:45:
daarna volgens de geldige tarieven aangegeven op de betamax site. Voor Nederland vast is dit gratis
Als je beltegoed op is ben je uitgekletst tenzij je het aanvult.
dus geen onaangename verassingen achteraf het is gewoon PRE-paid en dat voor goede gesprekskwaliteit vergelijkbaar met KPN
ik gebruik VB al meer dan een jaar via mijn router telefoonaansluiting: kwaliteit is verrassend hoog! Mooie prijs/mooie minuten....Superbol schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 12:45:
Maar: iax.voipbuster.com is een niet bestaande host! (probeer er bijvoorbeeld maar eens naar te pingen)
Vraag: is het iemand bekend of Voipbuster gestopt is met het IAX-protocol? Of weet iemand of ik misschien een andere host moet gebruiken?
iax support is reeds lang gedropt ten voordele van sipSnoW schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 12:25:
Ik wil graag Voipbuster gebruiken in combinatie met IAX. Nu lees ik overal dat ik dan iax.voipbuster.com moet gebruiken.
Maar: iax.voipbuster.com is een niet bestaande host! (probeer er bijvoorbeeld maar eens naar te pingen)
Vraag: is het iemand bekend of Voipbuster gestopt is met het IAX-protocol? Of weet iemand of ik misschien een andere host moet gebruiken?
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
Ik gebruik VB ook al bijna een jaar naar volle tevredenheid....toch mooi een heel jaar bellen voor bijna niets....Anoniem: 19701 schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 22:27:
[...]
ik gebruik VB al meer dan een jaar via mijn router telefoonaansluiting: kwaliteit is verrassend hoog! Mooie prijs/mooie minuten....
Het allermooiste is nog als bedrijven a la tele2 je opbellen om te vragen via hun te telefoneren; ik zeg dan dat ik bijvoorbeeld maar 10 euro in de 3 maanden kwijt ben, bel via internet, kost me bijna niets bla bla...dan is het stil aan de andere kant: oh? nee zo goedkoop kunnen we het ook niet.... (mijn kpn abo is belbudget)
Al die porteringen begrijp ik dus helemaal niet (bij VB speelt dat niet) , levert vaak problemen op. So what 2 nummers, lig ik niet wakker van.... bij ISDN heb je dat ook....
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 19701 op 07-07-2007 10:58 ]
Nu wilde ik wel eens weten waar ik sta met mijn vrij minuten
Maar...http://voipulator.madpage.com/ is offline?
Is dit een programma of was dat een website?
S.J.
Dat is een website, maar het ziet er naar uit dat die niet meer online is.Sterke-Jerke schreef op zondag 08 juli 2007 @ 10:38:
Ben ook net overgeschakeld met mijn fritzbox 7050
Misschien is er onder Excel wat in elkaar te rommelen
Niet druk over makenSterke-Jerke schreef op zondag 08 juli 2007 @ 10:38:
Ben ook net overgeschakeld met mijn fritzbox 7050
Ik heb zelf intens belverkeer maar nog nooit een FUP overschreden
en als het al mocht gebeuren voor die ene cent per minuut daar komen we ook nog wel overheen
En zijn ook aanbieders die abonnementen hebben inclusief lijnhuur. Ik heb zelf Speedlinq 20MB bijvoorbeeld. Als ik een belbudget aan zou houden zou ik dus ruim 9 euro per maand extra betalen.Anoniem: 19701 schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 10:57:
Al die porteringen begrijp ik dus helemaal niet (bij VB speelt dat niet) , levert vaak problemen op.
http://www.speedlinq.nl/php/leesmeer.php?a=2Eenmalige- en abonnementskosten Speedlinq Bellen Eenmalig Per mnd.
Zonder nummer portering (je ontvangt nieuw nummer van Speedlinq) GRATIS € 4,95
kortom: op zich wel een aardige scherpe prijs, maar je kunt ook alleen ADSL nemen voor 19.95 en los bellen bij speedling daar betaal je dan 4.95 voor. kom je ook op 24.95 uit...All-in 20000 COMPLEET
- actietarief 12 maanden voor € 24,95 per maand. Daarna € 29,95 per maand.
- incl. Speedlinq Bellen & toeslag vaste lijn. Dus geen vaste lijn meer nodig!
Van die 9.95 blijft uiteindelijk toch maar de helft over, want na een jaar ga je 29.95 betalen... dus voor 4.95 extra heb je een een belbudget achter de hand. Erg handig als backup als VOIP plat ligt en ook handig als je van provider wisselen wilt en er gaat met VOP wat mis en j bent met al dat gedonder van het porteren af... het forum staat er aardig vol van.....
Kortom: het is ook kijken wat je voor die prijs terug krijgt.... niet alleen voor het laagste gaan...
[ Voor 37% gewijzigd door kielkiel op 09-07-2007 14:27 ]
hmmm even in mijn geheugen spittenkielkiel schreef op maandag 09 juli 2007 @ 14:25:
Ik bel met een SPA 3000 via voipbuster. Op welke wijze kan ik tijdelijk mijn eigen nummer niet meezenden? Via de KPN en mobiel doe je dat via #31# maar dat werkt niet via VB.
volgens mij kan je het uitzetten met stercode
*63 uitzetten en *64 weer aanzetten
even proberen dus
Zal het zelf morgen uitproberen met spa 1000 op mijn werk en als op een andere manier werkt kom ik er op terug
je kan het ook via je dialplan doen.kielkiel schreef op maandag 09 juli 2007 @ 14:25:
Ik bel met een SPA 3000 via voipbuster. Op welke wijze kan ik tijdelijk mijn eigen nummer niet meezenden? Via de KPN en mobiel doe je dat via #31# maar dat werkt niet via VB.
dat je bijvoorbeeld instelt dat als je met #10 ervoor belt hij via gateway 1 belt waar je dan niet je nummer laat meezenden.
Haha, ja, ik vind Voipbuster echt veeet chillkielkiel schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 09:35:
[...]
Ik gebruik VB ook al bijna een jaar naar volle tevredenheid....toch mooi een heel jaar bellen voor bijna niets....
Het allermooiste is nog als bedrijven a la tele2 je opbellen om te vragen via hun te telefoneren; ik zeg dan dat ik bijvoorbeeld maar 10 euro in de 3 maanden kwijt ben, bel via internet, kost me bijna niets bla bla...dan is het stil aan de andere kant: oh? nee zo goedkoop kunnen we het ook niet.... (mijn kpn abo is belbudget)
Anoniem: 167472
Ik bel sinds 2005 met voipbuster, en tot op heden heb ik 23,18 eur verbruikt van mijn beltegoedPadschild schreef op maandag 09 juli 2007 @ 20:44:
[...]
Haha, ja, ik vind Voipbuster echt veeet chillheb vorig jaar 10 euro overgemaakt, en kon dus tijdlang gratis bellen. Daarna 1 ct per minuut naar vast binnen Nederland volgesmij, die 10 euro is nog steeds niet op
Nooit problemen gehad, helemaal top!
Als iemand mij nog weet te vertellen dat iemand anders NOG goedkoper is..........
Ach... Goedkoper kan het haast al niet meer, en zou het nog goedkoper kunnen, dan zal het echt wel centenwerk zijn. Net als KPN je doodleuk belt dat je met lokale tel.gesprekken 3% korting krijgt!!!!! 3% korting van hoeveel cent?????? (heb ff geen zin om op te zoeken hoeveel cnt het nou kost met KPN)
Keb familie in Aruba en het beltarief incl btw per minuut is via Lowratevoip 5 cent per minuut.
KPN heeft dit tarief recent verhoogd naar 75 cent per minuut!!!!
Daar kost 1 uur bellen 45 euro i.pv. 3 euro!! Ik belde tot ik ben gaan SIPpen via 1649.
Daar was het 14 cent per minuut maar via VOIP scheelt me per maand alweer 50 euro!
Bovendien kank indeed gratis bellen naar vaste lijnen in NL.
Een paar nadelen met de Fritzbox:
- Fritzbox vertikt het om een nr mee te sturen (al geef je dat in in de settings), dus fam.
ziet niet dat wij bellen. Mocht iemand daar info over hebben, gaarne... - Fritzbox reageert vrij laat op een belsignaal over de normale lijn waardoor je pas bij de 2e ringel
van de overige telefoons in huis de telefoon hoort gaan. - de mogelijkheid in Fritzbox om je logging te sturen over je belgedrag (via een op te geven mailserver) lijkt niet goed te werken (de fritzbox hangt bij ons aan een switch)
- de Fritzbox kan je automatisch naar een normaal nr doorverwijzen als de internetverbinding niet werkt. Je herkent dit echter niet (geen toon ofzo). Gevolg zou kunnen zijn dat je veel te duur belt via dat absurde tarief van KPN.
Lowratevoip werkt prima,
wel zie ik inmiddels andere voip providers waar je ook via een speciaal nr goedkoop (hoe duur is niet zichtbaar op de site helaas) kunt bellen met je mobiel. Iemand daar ervaring mee?
Ik zie overigens nog geen reden in om een voip-in nr te nemen. Ik wil voor familie uit Aruba goed bereikbaar zijn, ook als de internetverbinding van @sloom inactief is.
Maar misschien dak niet alle voordelen zie hiervan.
Tenslotte copy/paste ik maar een beetje mijn belgegevens naar Excel om te zien hoeveel uur ik tot nu toe gebeld heb. Gaat op zich snel genoeg en met een auto/sum van Excel zie je eenvoudig totalen.
<nope geen vermeldingen van hoe snel mijn systeem wel niet is>
Waarom hang je de fritzbox niet direct aan je isdn lijn?Jerrycan schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 12:14:
knipDe Fritzbox hangt bij ons overigens aan een analoge lijn achter een telefooncentrale die weer aan een ISDN kassie vast zit.
- Fritzbox vertikt het om een nr mee te sturen (al geef je dat in in de settings), dus fam.
ziet niet dat wij bellen. Mocht iemand daar info over hebben, gaarne...- Fritzbox reageert vrij laat op een belsignaal over de normale lijn waardoor je pas bij de 2e ringel
van de overige telefoons in huis de telefoon hoort gaan.- de mogelijkheid in Fritzbox om je logging te sturen over je belgedrag (via een op te geven mailserver) lijkt niet goed te werken (de fritzbox hangt bij ons aan een switch)
- de Fritzbox kan je automatisch naar een normaal nr doorverwijzen als de internetverbinding niet werkt. Je herkent dit echter niet (geen toon ofzo). Gevolg zou kunnen zijn dat je veel te duur belt via dat absurde tarief van KPN.
Er is ook een apart topic over de verschillende fritzboxen: Fritz!Box Fon
Uhhh omdat de telefoon en televisieaansluiting binnenkomt bij ons in de woonkamer hebk om daar wat kastjes weg te halen de telefooncentrale op een slaapkamer hangen. 2 slaapkamers verder staat de router. Kortom een kabelprobleempie. Wat overigens dan ook niet werkt is het bellen van de ene telefoon naar de andere telefoon via onze telefooncentrale...gertjan! schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 18:00:
[...]Waarom hang je de fritzbox niet direct aan je isdn lijn?
was ik inderdaad tegengekomen ja. Had alleen even hier een post gedaan om mijn ervaringen met SIP te vertellen. Thanks anyway.Er is ook een apart topic over de verschillende fritzboxen: Fritz!Box Fon
Nu wil ik een ATA toepassen (SPA3102). Kan ik deze zo configureren dat de bovenstaande combinatie werkt? Ik heb wel bijdragen gelezen van SPA3102-users, maar kon geen antwoord vinden op mijn specifieke vraag!
Met dank...
hij doet het nog steeds nietkadooosh schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 07:33:
iemand anders het probleem dat je niet kan registreren ??
hij blijft gewoon steken op registering... heb ut al 3x geprobeert.. gister middag, savonds en nu..

op andere pc geprobeert enzo maar nix
[ Voor 69% gewijzigd door kadooosh op 15-07-2007 23:54 ]
Hier werkt het perfect. Geen dingen veranderd als firewall etc.?kadooosh schreef op zondag 15 juli 2007 @ 23:53:
[...]
hij doet het nog steeds niet![]()
op andere pc geprobeert enzo maar nix
That Is The Question
mail ze je jouw afschrift.rataplan2 schreef op maandag 16 juli 2007 @ 02:10:
ik heb net mijn credits proberen te verhogen via IDEAL maar op het einde na de betaling kreeg ik een error en is er niks bijgeschreven . Het geld is natuurlijk wel van mijn bankrekening afgehaald. Is er een kans dat ik mijn credits nu nooit krijg?
Ze kunnen zelf checken dat het bedrag bij hen erbij is, dus kunnen ze de credits alsnog toekennen.
BTW: bij sommigen duurt het lang voor de credits erbij zijn, vreemd bij mij tot nu toe meteen.
Die optie kan ik niet vinden in de zyxel, wel MWI maar die staat uit. Tevens worden wij niet gebeld op de voipbusterlijn.trolleystad schreef op maandag 16 juli 2007 @ 09:49:
Als je call waiting aan hebt staan in je zyxel betekent dat een wisselgesprek. Iemand "klopt aan" in je gesprek. Je kunt dan je huidige gesprek in de wacht zetten en de andere opnemen.
Ik gebruik een Vigor 2800 en doet het ook niet. Maar tegenwoordig kun je dit prima regelen met de Voipbuster client !Jerrycan schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 12:14:
• Fritzbox vertikt het om een nr mee te sturen (al geef je dat in in de settings), dus fam.
ziet niet dat wij bellen. Mocht iemand daar info over hebben, gaarne...
Je moet ook eerst je nummer verifieren met de voipclient en dan het nummer mee laten geven door je router/modem.ron_vdhey schreef op maandag 16 juli 2007 @ 11:44:
[...]
Ik gebruik een Vigor 2800 en doet het ook niet. Maar tegenwoordig kun je dit prima regelen met de Voipbuster client !
Ja, heb ik ook last van, terwijl call waiting toch uit staat....jochie79 schreef op maandag 16 juli 2007 @ 10:06:
[...]
Die optie kan ik niet vinden in de zyxel, wel MWI maar die staat uit. Tevens worden wij niet gebeld op de voipbusterlijn.
Dat zit ook in de lowratevoip client, en heb ik inmiddels gedaan, en dan nog stuurt de Fritzbox het verkeerd mee (ondanks dat ook daar de instellingen goed staan). erg maf.Gompie98 schreef op maandag 16 juli 2007 @ 12:13:
[...]
Je moet ook eerst je nummer verifieren met de voipclient en dan het nummer mee laten geven door je router/modem.
Heb het 10 dagen los gehad en geen problemen, maar sinds gisteren weer aangesloten en het loopt weer mis.
It ain't stupid if it works!
maar sinds vandaag heb ik wel dat de voipbuster gesprekken vast lopen.
na 23 seconden hoor ik niets meer (als ik bijv 0499499199 bel, (rabobank))
iemand die dit ook heeft ?
ik heb niets veranderd maar heb de siemens 455ip wel al gereset, geen geluk.
inkomende gesprekken via budgetphone houden wel stand overigens.
Was er niet iets met de manier van invoeren van het nummer in de FB. 0031xxx of *31xxx?Jerrycan schreef op maandag 16 juli 2007 @ 15:58:
[...]
Dat zit ook in de lowratevoip client, en heb ik inmiddels gedaan, en dan nog stuurt de Fritzbox het verkeerd mee (ondanks dat ook daar de instellingen goed staan). erg maf.
[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 201678 op 17-07-2007 17:59 ]
Nu bel ik op dit moment zelf dus via Voipbuster. Aangezien ik veel bel naar Venezuela ging ik dus op zoek naar een goedkopere aanbieder. Nu zijn zowel NL als VE bij Lowratevoip gratis, maar.... je krijgt bij Lowratevoip maar 30 freedays tenopzichte van 120 bij Voipbuster. Dat zou dus inhouden dat ik elke maand mijn saldo moet opwaarderen (minimaal € 10 ?) terwijl ik niets van het saldo gebruik (beide bestemmingen zijn immers gratis). En sms-en of bellen naar mobiel doe ik amper.
Kan iemand bevestigen dat je inderdaad maar 30 freedays krijgt bij lowratevoip.com ? Zoja, dan moet ik toch maar eens wat rekensommetjes gaan maken.
[ Voor 0% gewijzigd door ma9ma op 18-07-2007 09:13 . Reden: foute urls ]
Fünf auf der nach oben offenen Richterskala
Aah klopt, inderdaad, na de freedays zijn de gratis bestemmingen niet meer gratis en worden ze van je beltegoed afgetrokken (1,2 ct per min). Dan toch maar eens het belgedrag van de afgelopen 6 maanden eens analyseren en kijken welke optie het goedkoopst is.Anoniem: 201678 schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 08:58:
Als je freedays op zijn betekent dat niet dat je beltegoed dan niets meer waard is, je stapt dan van de freedays af en betaalt met je beltegoed. Freedays moet je dus grofweg zien als de dagen waarin de gratis bestemmingen niet van je beltegoed worden afgetrokken, zijn de freedays over dan is dit wel het geval.
Oh, trouwens nog een verschil gevonden tussen voipbuster en lowratevoip: 300 tegen 200 freeminutes per 7 dagen.
1000/(120*300/7)=0,194 eurocent per minuut... En als je alleen maar gratis nummers belt loopt je tegoed nog steeds op ook....
En zelfs "buiten de 120-dagen-bundel" kost bellen maar ca 1 cent....
Kom daar bij de KPN maar eens om...
Uhhh ik heb um exact gelijk staan zoals in de client. Heb het geverificeerd. Heb ook "use my internet number to register" aan staan. Het werkt helaas niet... Nog maar'ns verder proberen.Anoniem: 201678 schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 17:58:
In m'n fritzbox 7140 werkt het nummer meesturen perfect, als het om een geverifieerd nummer gaat moet je wel de optie "use my internet number to register" aanvinken en het formaat 0031x of <netnummer><abonneenummer> maakt verder niet uit. Als het om je VoIP-innummer gaat dan moet je dat wel eerst in de client inschakelen. Heb wel VoipCheap maar volgens mij is het overal hetzelfde.
ik zag bij mijn account dat er ook een optie is om via een landelijke lokaal telefoonnummer via de normale telefoon te bellen.
Dit is de optie "VoIP telefoongesprekken met uw normale telefoon" (als je inlogt op het account zie ik deze optie).
Hierbij staat de tekst:
Gebruik uw beltegoed voor reguliere gesprekken
Maak optimaal gebruik van uw beltegoed en bel goedkoop met uw normale of mobiele telefoon via het toegangsnummer: 0107440900
Het werkt als volgt:
1). Zorg dat u uw reguliere en mobiele telefoonnummer heeft ingevuld bij uw persoonlijke gegevens zodat u het toegangsnummer kunt bellen.
2). Bel 0107440900 (lokaal tarief) met uw reguliere of mobiele telefoon en wacht op verbinding.
3). U kunt nu ieder (internationaal) telefoonnummer kiezen dat u wilt en Low-rate Voip verbindt u met het gekozen nummer door (gebruik altijd de internationale notatie, bijvoorbeeld 0031201234567 voor een gesprek binnen Nederland). Kosten voor de gesprekken worden verrekend via uw Low-rate Voip-account tegen de geldende tarieven , dus zorg ervoor dat u voldoende beltegoed heeft.
Stel nou dat ze in ieder land in Europa zulke landelijke lokale nummers hebben, dan is het een kwestie van op je vakantieadres een pc met internetverbinding vinden. Het telefoonnummer van je vakantieadres opgeven in je account, ennuh je kunt bijvoorbeeld gratis bellen naar familie in Nederland! Iemand hier ervaring mee?
kent iemand deze telefoonnummers van andere europese landen?
Ik kan bevestigen dat je 30 dagen krijgt en dat die langzaam minder worden dus. Als je tussendoor de boel ophoogt (bijv met 25 euro) dan komen er al weer meer freedays bij! Dus je maximum kan veel hoger staan dan 30. (ik had een stuk of 60 freedays op een gegeven moment)Magma schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 08:49:Kan iemand bevestigen dat je inderdaad maar 30 freedays krijgt bij lowratevoip.com ? Zoja, dan moet ik toch maar eens wat rekensommetjes gaan maken.
Je moet altijd met 10 euro opwaarderen, levert je net zo veel freedays op. Bij voipdiscount krijg je er 120, en dat aantal loopt ook alleen maar op als je sneller opwaardeert.Jerrycan schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 11:55:
[...]
Als je tussendoor de boel ophoogt (bijv met 25 euro) dan komen er al weer meer freedays bij! Dus je maximum kan veel hoger staan dan 30. (ik had een stuk of 60 freedays op een gegeven moment)
Eigenlijk is het nog wat beter: je kunt die 120 dagen "gratis" bellen (aangenomen dat je geen mobiele nummers belt). Vervolgens gaat het betaald bellen pas in. Met de 1ct per minuut is dat met 10 euro (alles ex btw) nog eens 1000 minuten oftewel ruim 16uur bellen voordat je budget op isAnoniem: 19701 schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 10:38:
120 dagen.... 300 minuten per 7 dagen... voor een tientje...
1000/(120*300/7)=0,194 eurocent per minuut... En als je alleen maar gratis nummers belt loopt je tegoed nog steeds op ook....
En zelfs "buiten de 120-dagen-bundel" kost bellen maar ca 1 cent....
Kom daar bij de KPN maar eens om...
Material 3 Thema's voor HA | Swiss Army Knife custom card voor HA | AmoebeLabs
Anoniem: 167472
IddMars Warrior schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 18:59:
[...]
Eigenlijk is het nog wat beter: je kunt die 120 dagen "gratis" bellen (aangenomen dat je geen mobiele nummers belt). Vervolgens gaat het betaald bellen pas in. Met de 1ct per minuut is dat met 10 euro (alles ex btw) nog eens 1000 minuten oftewel ruim 16uur bellen voordat je budget op is
De combinatie Budgetphone (inkomend) en Voipbuster (Uitgaand) is denk ik tot nu toe het goedkoopste oplossing, als het om bellen en gebeld worden gaat.
Dat dacht ik ook maar bij het inlezen op het voipbuster forum kwam ik het volgende stukje tegen, gepost door een turkse reseller op 25 juni 2007:knakworst schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 17:52:
[...]
Je moet altijd met 10 euro opwaarderen, levert je net zo veel freedays op. Bij voipdiscount krijg je er 120, en dat aantal loopt ook alleen maar op als je sneller opwaardeert.
Blijkbaar ligt het dus toch iets anders.A lowratevoip reseller will give you 15 freedays for each 5 euro purchase a voipbuster reseller 60 freedays for each 5 euro purchase.
Zo ja: wat is het voor een nummer ? Bij Budgetphone begint mijn nummer met 7113XXX
Een aantal jaren geleden deelde voipbuster nummers uit. Ik ben één van de gelukkigen die er een aantal heeft. De nummeropbouw bij mij is:kevertje1977 schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 22:08:
zijn er al mensen die voip-in nummers hebben gekregen bij Voipbuster ? (het staat op de site maar ik hoor mensen dat het voor NL niet werkt).
Zo ja: wat is het voor een nummer ? Bij Budgetphone begint mijn nummer met 7113XXX
<netnr> - 444 <vier-andere-cijfers>
Maar het cancelen van het Tiscali Telefonie Basis abo heeft toch geen invloed op de werking van VOIP in het algemeen via Tiscali? Ik kan dan toch gewoon blijven bellen via VOIP met een normale telefoon? Volgens mij een vraag naar de bekende weg maar ik wel het toch wel graag zeker weten.
Inderdaad, Sinds een een jaar heb ik alleen nog maar een ADSL verbinding en bel met Budgetphone en Voipbuster en dat werkt prima. Geen enkele behoefte meer om een abonnement te nemen voor vaste telefonie.Magma schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 09:42:
Maar het cancelen van het Tiscali Telefonie Basis abo heeft toch geen invloed op de werking van VOIP in het algemeen via Tiscali? Ik kan dan toch gewoon blijven bellen via VOIP met een normale telefoon? Volgens mij een vraag naar de bekende weg maar ik wel het toch wel graag zeker weten.
lijkt mijn nummer wel....;)trolleystad schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 09:33:
[...]
Een aantal jaren geleden deelde voipbuster nummers uit. Ik ben één van de gelukkigen die er een aantal heeft. De nummeropbouw bij mij is:
klopt, vandaar de opmerking... "En als je alleen maar gratis nummers belt loopt je tegoed nog steeds op ook.... "Mars Warrior schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 18:59:
[...]
Eigenlijk is het nog wat beter: je kunt die 120 dagen "gratis" bellen (aangenomen dat je geen mobiele nummers belt). Vervolgens gaat het betaald bellen pas in. Met de 1ct per minuut is dat met 10 euro (alles ex btw) nog eens 1000 minuten oftewel ruim 16uur bellen voordat je budget op is
Ik had er toen ook een, maar ik kan nergens meer vinden welk nummer dit is. Via nummerweergave lukt ook niet. Hij geeft dan onbekend aan (en tegenwoordig het kpn nummer)trolleystad schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 09:33:
[...]
Een aantal jaren geleden deelde voipbuster nummers uit. Ik ben één van de gelukkigen die er een aantal heeft. De nummeropbouw bij mij is:
☻/
/▌
/ \
Dan zal het nummer wel ingetrokken zijn, dat hebben ze gedaan met mensen die een netnummer buiten hun regio hadden gekregen.Kixtart schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 13:30:
[...]
Ik had er toen ook een, maar ik kan nergens meer vinden welk nummer dit is. Via nummerweergave lukt ook niet. Hij geeft dan onbekend aan (en tegenwoordig het kpn nummer)
Anders kun je het nummer overal zien staan bovenaan bij je progje op de PC,ook nog bij extra, opties en callerID. Ook als je inlogt op je account zie je Uw VoIP-In telefoonnummer is:en daarna je nummer.

Zou wel ingetrokken zijn dan. Staat nergens en ik had netnr van eindhoven (waar ik dus niet woon)aart44 schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 20:11:
[...]
Dan zal het nummer wel ingetrokken zijn, dat hebben ze gedaan met mensen die een netnummer buiten hun regio hadden gekregen.
Anders kun je het nummer overal zien staan bovenaan bij je progje op de PC,ook nog bij extra, opties en callerID. Ook als je inlogt op je account zie je Uw VoIP-In telefoonnummer is:en daarna je nummer.
☻/
/▌
/ \
Daar heb je ook niet zoveel aanAnoniem: 19701 schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 13:24:
[...]
klopt, vandaar de opmerking... "En als je alleen maar gratis nummers belt loopt je tegoed nog steeds op ook.... "
Betamax trekt er alleen maar rente van van al die eurotientjes
Had ik ookKixtart schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 21:14:
[...]
Zou wel ingetrokken zijn dan. Staat nergens en ik had netnr van eindhoven (waar ik dus niet woon)
maar één mazzel woon in 0180 regio maar heb één betamax account geregistreerd op adres werkgever in Rotterdam 010 dus en die mocht ik uiteraard behouden anders waren al mijn voipin nummers verloren gegaan.. nu heb ik er nog één
wij gebruiken het voor betaalnummers.... ach en over wat voor een bedragen praten we... per gezin (voor Betamax wel uiteraard.... vele kleien maken een grote....)Anoniem: 224149 schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 10:44:
[...]
Daar heb je ook niet zoveel aan
Betamax trekt er alleen maar rente van van al die eurotientjes
Daar heb je gelijk in..Anoniem: 19701 schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 11:45:
[...]
wij gebruiken het voor betaalnummers.... ach en over wat voor een bedragen praten we... per gezin (voor Betamax wel uiteraard.... vele kleien maken een grote....)
ik maak mij er verder ook niet al te druk over
KPN kan er toch niet tegenop
Goede gesprekskwaliteit voor een lage prijs
Anoniem: 128699
Ben alleen naar zoek naar een freecall aanbieder naar Suriname maar helaas is dat nog nergens tevinden.
Mezelf maar even quoten. Na diverse mails en geen reactie valt lowratevoip bij mij onder de categorie: eens maar nooit weer. U zijt gewaarschuwd....Magma schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 10:51:
Lowratevoip maar even een e-mail gestuurd alhoewel ik uit de diverse fora heb begrepen dat daar amper op gereageerd wordt. Er wordt mooi 2 cent per minuut afgeschreven voor een bestemming die gratis zou moeten zijn (en ja ik heb 30 freedays). En zelfs als ik geen freedays had gehad dan zou er maar 1,2 cent per minuut afgeschreven mogen worden.
Ik neem aan dat je de onderstaande voorwaarden gezien hebt, misschien iets wat van toepassing is op jouw situatie.Magma schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 16:28:
[...]
Mezelf maar even quoten. Na diverse mails en geen reactie valt lowratevoip bij mij onder de categorie: eens maar nooit weer. U zijt gewaarschuwd....
De bedragen die van je tegoed worden afgetrokken zijn die zonder btw. Dus w.s. is je tarief 10 ct/min,
Voor een tegoed van €10 betaal €11,90, maar ze rekenen terug van €10.
Rates are charged in Eurocents per minute and excl VAT. Calls are rounded up to the next minute.
** superdeal tariffs do not apply to SIP users. To benefit from the superdeal please make your calls via the client
Yep, werkt perfect met voipbuster, ik gebruik hem zelf ook (ook gekocht bij de LIDL)RichieB schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 16:20:
Koopje alert: Targa DIP 450 (Siemens C450IP kloon) voor 50 euro volgende week bij de Lidl.
Maar of het een kloon van de Siemens is :dunno:
Ik weet wel dat als je de firmware wilt update'n dat ie dan standaard naar de siemens site gaat
If the world didn't suck, we would all fall off!!!