Die heb ik ook gehad (zie wat verder naar boven), dat is echter al van vorige week geleden. Kan me voorstellen dat het vervelend is om zolang geen caller-id te hebben, vandaar mijn werkende instellingen voor de Gigaset.
ah, las je bericht verkeerd. Dacht dat het nog steeds niet werkte, ik ga mijn instellingen ook maar eens nalopen maar heb daar nooit zo'n zin in (instellingen zitten in pbxes.org en ik vind dat zo'n griebelinterface dat ik er liever afblijf als het werkt)
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Verwijderd
Op het hierboven vermelde belgische forum staat een reactie van FVD van 19 maart 2014, dat
er niets (meer) aan de hand is.
"We have checked the system and everything works on our side"
er niets (meer) aan de hand is.
"We have checked the system and everything works on our side"
Kan ik bv ook thuis een telefooncentrale (SPA3102) aansluiten, en hem gebruiken als ‘forwarder’? Bv: kan ik de SPA thuis aansluiten, er met m’n mobiel (on-the-road) naar toe bellen en dan worden geforward naar het buitenland? Om zo niet direct van m’n mobiel met hoge kosten naar het buitenland te hoeven bellen.Marzman schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 12:34:
[...]
Ik heb een Voipbuster nummer dat ik soms forward naar een buitenlands (gsm) nummer. Helaas zijn ze daar mee gestopt, want het liefst had ik dat het via Rebvoice liep ipv Voipbuster. Maar als er nog andere voipproviders zijn met nummers die je goedkoop kan doorschakelen naar het buitenland is dat een optie. Een betrouwbaardere dan voip omdat je daarvoor altijd een stabiele internetverbinding moet hebben.
Thinkpad X220 Tablet | Canon 600D + Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM
Als de SPA dat kan, maar als het niet is om jezelf te bellen kun je dan ook die gateway van ze gebruiken.
http://www.freevoipdeal.com/en/geo
http://www.freevoipdeal.com/en/geo
/▌
Vandaag reactie van FVD mbt de caller-id, het is dusnog niet opgelost:
Dear Customer,
Thank you for bringing this to our attention! Unfortunately we are experiencing some technical problems. We are working very hard to resolve the matter as soon as possible. The problem should be resolved very soon.
We apologize for any inconvenience caused and we thank you for your patience and understanding.
Kind regards,
Customer service
Dear Customer,
Thank you for bringing this to our attention! Unfortunately we are experiencing some technical problems. We are working very hard to resolve the matter as soon as possible. The problem should be resolved very soon.
We apologize for any inconvenience caused and we thank you for your patience and understanding.
Kind regards,
Customer service
Geweldig, DANK, bovenstaande werkt: heb nu op mijn Siemens C475 IP eindelijk weer uitgaand caller-ID op FVD. Geen idee waarom het ze zelf niet lukt...davasch schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 18:05:
Naar aanleiding van de problemen met het meezenden van een caller-ID en het uitblijven van een reactie van FVD heb ik er toch nog eens zelf naar gekeken, met resultaat
raven22 schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 14:10:
De laatste tijd krijg ik vaak spooktelefoontjes. Meestal overdag, maar afgelopen keer dus midden in de nacht. Heel irritant dus.
De nummerweergave geeft dan bv 100, 101, 206 enz.
Nu kan ik die nummers wel blokkeren in mijn Panasonic IP Dect telefoon, maar dat wordt dan natuurlijk een hele lange lijst.
Is hier iets aan te doen? Bestaat er een soort (spamfilter)?
[edit] never mind, oplossing was al gegeven zag ik

[ Voor 4% gewijzigd door Flaterik op 26-03-2014 18:47 . Reden: Aah, oplossing was al gegeven :) ]
Digital Nomad, frequent flyer en minimalist...https://erikvandermeulen.nl
Het is inderdaad de oplossing, in ieder geval dank voor het meldenFlaterik schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 18:46:
[...]
Denk dat hier de oplossing staat voor dit probleem: https://verbonden.nl/actu...sip-source-address-filter
[edit] never mind, oplossing was al gegeven zag ik
Kan ik mezelf ergens inlezen over bellen via internet, want ik mis gewoon 90% van de basics, en heb geen idee van wat nou ongeveer de mogelijkheden zijn. Dat was vast ook wel af te leiden van mijn eerdere vragen.
CLI, trunk, SIP, heb wel een beetje een idee wat ze betekenen, maar niet best
bv cheapconnect heeft een hoop opties, maar geen idee wat het allemaal is
Dus is er leesvoer, bv iemand die adhv een voorbeeld (thuiscentrale? callcenter?), een installatie aanlegt? Of een goed artikel in een Nederlands, Engels of Duits magazine?
CLI, trunk, SIP, heb wel een beetje een idee wat ze betekenen, maar niet best
bv cheapconnect heeft een hoop opties, maar geen idee wat het allemaal is
Dus is er leesvoer, bv iemand die adhv een voorbeeld (thuiscentrale? callcenter?), een installatie aanlegt? Of een goed artikel in een Nederlands, Engels of Duits magazine?
Thinkpad X220 Tablet | Canon 600D + Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM
hoeveel gratis minuten heb je tegenwoordig per 7 dagen bij voipdiscount?
het lijkt wel of het is verlaagd naar 120 minuten, klopt dat?
oh, en bestaat dat proggie nog waarmee je snel kan kijken hoeveel minuten je nog over heb?
ben de naam vergeten
oh, en bestaat dat proggie nog waarmee je snel kan kijken hoeveel minuten je nog over heb?
ben de naam vergeten

[ Voor 30% gewijzigd door Webjunkie op 04-04-2014 09:27 ]
Het is niet per week het is per maand (5000 minuten, staat gewoon bij de rates)
/▌
Je hebt gelijk, dat gaat niet over de freedays. Er staat nu fair usage. Dat hebben ze flink vager gemaakt, vroeger stond er volgens mij 300 minuten per week. Dat lijkt bij alle clones te zijn weggehaald. 120 minuten per week zou wel een flinke verlaging zijn.
Nu maakte ik al geen gebruik van Freedays met Rebvoice dus zal er weinig van merken.
Nu maakte ik al geen gebruik van Freedays met Rebvoice dus zal er weinig van merken.
/▌
Verwijderd
Ik heb net FreeVoipDeal "opgeladen" met € 5,- beltegoed (+120 freedays).
In hun bevestiingsmailtje staat bij terms of use nog steeds:
Registered users get max 300 minutes per week of free calls, measured over the last 7 days
In hun bevestiingsmailtje staat bij terms of use nog steeds:
Registered users get max 300 minutes per week of free calls, measured over the last 7 days
5?, ik dacht altijd dat het minstens 10 moest zijn
Verwijderd
Bij FreeVoipDeal betaal je incl btw/kosten € 12,08 voor € 10,- beltegoed en 120 freedays
Bij "reseller" betaal je € 6,25 voor € 5,- beltegoed en 120 freedays
Dus voor € 0,42 bel je 4 maanden free
Bij "reseller" betaal je € 6,25 voor € 5,- beltegoed en 120 freedays
Dus voor € 0,42 bel je 4 maanden free
hoe werkt dat reseller? Ik heb ondertussen mijn hele familie overgezet naar fvd, dus ik ben het al een beetje.
Verwijderd
bij fvd kiezen voor, select payment method, local reseller
let op: bij de meeste krijg je minder freedays
ik heb gekozen voor de "eerste" www.h****.nl
daar kreeg ik bij € 6,25, 120 freedays
Dat hoort hier inderdaad niet thuis. En wat ik ook niet zo goed snap: waarom heb je er gelijk drie gekocht ?
Lijkt erop dat Voipbuster + klonen een storing hebben momenteel. Ik kan niet uitbellen via Voipbuster en Freevoipdeal en kan ook niet inloggen op de websites om mijn account te bekijken.
Verwijderd
Hier hetzelfde probleem.Ik kan niet uitbellen met mijn ata kastje. Wel oproeptoon, maar gesprek komt niet tot stand.
Ik heb er ook last van, ook voipbusterkloon intervoip. Je kan ze ook niet goed pingen...
EDIT: nu valt het wel weer te pingen, maar de sip-accounts werken (nog) niet....
ping sip.intervoip.com
Pingen naar sip.intervoip.com [77.72.169.134] met 32 bytes aan gegevens:
Time-out bij opdracht.
Time-out bij opdracht.
Time-out bij opdracht.
Time-out bij opdracht.
[ Voor 67% gewijzigd door bitshape op 24-04-2014 13:59 ]
bit 2.0: i7-8700K - Z370 Apex - 32GB 3200c14 - Strix GTX1080 - Prime 850W - LSI 9207-8i - 22TB HDD - 5.5TB SSD
Van cheapconnect kreeg ik een email dat ze een storing hadden vanochtend, vanmiddag kreeg ik opnieuw een email waarin ze aangaven last te hebben van aanvallen op hun registratieservers ofwel ze liggen onder ddos-vuur?
LS
Merkte vandaag dat AL mijn Voipbuster accounts NIET meer werkten, zelfs de www.voipbuster.com website is niet meer in de lucht!!!
Heb ik door diverse mensen (internationaal) later verifieren.
Vanmorgen rond 11.00 kon ik nog een ticket aanmaken met de vraag waarom mijn accounts niet meer werken, maar nu schijnt de hele website uit de de lucht te zijn.
Zijn er mensen die meer weten, wat is er aan de hand??
Tulipman
13.53 today: www.voipbuster.com is weer in de lucht..
Nu nog de services...
Merkte vandaag dat AL mijn Voipbuster accounts NIET meer werkten, zelfs de www.voipbuster.com website is niet meer in de lucht!!!
Heb ik door diverse mensen (internationaal) later verifieren.
Vanmorgen rond 11.00 kon ik nog een ticket aanmaken met de vraag waarom mijn accounts niet meer werken, maar nu schijnt de hele website uit de de lucht te zijn.
Zijn er mensen die meer weten, wat is er aan de hand??
Tulipman
13.53 today: www.voipbuster.com is weer in de lucht..
Nu nog de services...
[ Voor 8% gewijzigd door tulipman op 24-04-2014 13:54 ]
Ik schrok al toen mijn Siemens S686IP de melding 'SIP registratie mislukt' gaf. Meestal in het verleden duidde dat op een probleem met mijn adsl verbinding. Nu liggen inderdaad alle voipbuster clients eruit.
edit:
Ik kan de melding hieronder van Stefan.nl bevestigen, alles werkt weer
edit:
Ik kan de melding hieronder van Stefan.nl bevestigen, alles werkt weer
[ Voor 17% gewijzigd door Henk007 op 24-04-2014 15:53 ]
Het lijkt er op dat ook SIP aanmeldingen weer werken.
heeft iemand het volgende probleem ook ondervonden:
- mijn zwager heeft een budgetphone uno account en een voipwise account icm Online modem. Uitgaand voipwise, inkomend budgetphone.
Deze werkte prima voor 1,5 jaar. 20 april kwam hij erachter dat zijn tegoed bij Budgetphone was opgeraakt, wat bleek, de uitgaande gesprekken gingen via Budgetphone. Terwijl hij geen wijzigingen heeft gemaakt in de modem.. dit zelfde was 3 maanden geleden ook gebeurt bij een andere kennis van mij, zelfde combo (budgetphone uno, voipwise, online modem)....
ik vind het echt vreemd, niemand heeft aan de instellingen gezeten en toch is er uit gebeld via budgetphone, iemand anders ook zoiets meegemaakt?
ik ga vanavond ff in de modem duiken en naar de instellingen kijken of ik iets vreemds kan vinden
- mijn zwager heeft een budgetphone uno account en een voipwise account icm Online modem. Uitgaand voipwise, inkomend budgetphone.
Deze werkte prima voor 1,5 jaar. 20 april kwam hij erachter dat zijn tegoed bij Budgetphone was opgeraakt, wat bleek, de uitgaande gesprekken gingen via Budgetphone. Terwijl hij geen wijzigingen heeft gemaakt in de modem.. dit zelfde was 3 maanden geleden ook gebeurt bij een andere kennis van mij, zelfde combo (budgetphone uno, voipwise, online modem)....
ik vind het echt vreemd, niemand heeft aan de instellingen gezeten en toch is er uit gebeld via budgetphone, iemand anders ook zoiets meegemaakt?
ik ga vanavond ff in de modem duiken en naar de instellingen kijken of ik iets vreemds kan vinden
Hier net ook getest; via hanstel.nl (dat is die eerste reseller, we kunnen toch gewoon de naam vermelden, denk ik?).Verwijderd schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 22:06:
bij fvd kiezen voor, select payment method, local reseller
Hoeft niet via freevoipdeal, je kunt direct naar de website van hanstel. Via iDeal kreeg ik direct 5 euro credit en 120 freedays voor 6,25. Dat is voor mijn belgedrag een mooie deal.
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
top, goede tip!vliegnerd schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 19:26:
[...]
Hier net ook getest; via hanstel.nl (dat is die eerste reseller, we kunnen toch gewoon de naam vermelden, denk ik?).
Hoeft niet via freevoipdeal, je kunt direct naar de website van hanstel. Via iDeal kreeg ik direct 5 euro credit en 120 freedays voor 6,25. Dat is voor mijn belgedrag een mooie deal.
Verwijderd
Klopt direct via hanstel doe ik ook
Gaat tot max 365 freedays
Voordat "ze" dit misschien gaan aanpassen heb ik maar gelijk
opgewaardeerd naar 365 freedays. (4x € 5,- beltegoed)
Gaat tot max 365 freedays
Voordat "ze" dit misschien gaan aanpassen heb ik maar gelijk
opgewaardeerd naar 365 freedays. (4x € 5,- beltegoed)
Dus de free days accumuleren? Dan is het zeker handig om via een reseller nieuw tegoed te kopen. Want bij Voipstunt waar ik gebruik van maak moet je meteen €10 opwaarderen en je krijgt 120 free days. Net voor €5 opgewaardeerd via een reseller en ook 120 freedays in de pocket. Als ik daar dus voor dezelfde €10 dus 240 freedays van kan maken vind ik dat alleen maar beter
Dank voor de tip! Ik kon kiezen uit 5 euro upgraden (€ 6,25) of 5 dollar (€4,75).
Die van € 4,75 gekozen en nu weer 120 freedays.
Hanstel.biz gebruik ik ook altijd. Vanmorgen nog een accountje bij freevoipdeal voorzien van tegoed. Werkt uitstekend!
Lekker!
Hoe kun je zien of je er wel of geen freedays bij een reseller zitten (en hoeveel?)
Verwijderd
[quote]Webjunkie schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 09:25:
ben de naam vergeten
[/quote
Wie weet hoe dat proggie heet?
ben de naam vergeten

[/quote
Verwijderd
Laten we het hier eens over hebben
De beste/goedkoopste dailing rules ....... ?
- Landline en Mobiel via betamax/dellmont clone
- 084x, 087x, 09xx en 112 NIET via dellmont, maar via eigen provider/cheapconnect enz..
De beste/goedkoopste dailing rules ....... ?
- Landline en Mobiel via betamax/dellmont clone
- 084x, 087x, 09xx en 112 NIET via dellmont, maar via eigen provider/cheapconnect enz..
Intussen gebruik ik de diensten van Cheapconnect en Freevoipdeal alweer geruime tijd naar tevredenheid. Heb het Z1 abonnement van Ziggo met een Cisco 3925 modem. Hier begin ik me steeds meer aan te ergeren, bekabeld gaat het best redelijk, maar de wifi is echt een drama. Valt weg, gaat herstarten soms lijkt het wel of de modempagina op 192.168.178.1 is niet meer te openen.
Ik wil hem eigenlijk in bridge zetten en zelf een router plaatsen. Hoeft geen uitgebreide te zijn, als het maar stabiel werkt en dus ook het VoIP gedeelte goed gaat. Weten jullie een geschikt type? Je ziet veel TP Link voorbij komen, is dat wat?
Ik wil hem eigenlijk in bridge zetten en zelf een router plaatsen. Hoeft geen uitgebreide te zijn, als het maar stabiel werkt en dus ook het VoIP gedeelte goed gaat. Weten jullie een geschikt type? Je ziet veel TP Link voorbij komen, is dat wat?
wat voor ATA gebruik je voor de SIP instellingen?Hugo__Boss schreef op woensdag 30 april 2014 @ 20:27:
Intussen gebruik ik de diensten van Cheapconnect en Freevoipdeal alweer geruime tijd naar tevredenheid. Heb het Z1 abonnement van Ziggo met een Cisco 3925 modem.
[ Voor 3% gewijzigd door SolarOrbiter op 01-05-2014 10:34 ]
Verwijderd
Wie weet een truukje hoe je bij gebruikt telefoonnummer in de gesprekken lijst van een fritz!box
vermeld krijgt de naam van de dellmont clone(bijv. FVD) ipv tel.nummer?
Het lijkt erop dat dit alleen een numerieke waarde kan zijn?
vermeld krijgt de naam van de dellmont clone(bijv. FVD) ipv tel.nummer?
Het lijkt erop dat dit alleen een numerieke waarde kan zijn?
het was call managerVerwijderd schreef op zondag 27 april 2014 @ 21:44:
[quote]Webjunkie schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 09:25:
ben de naam vergeten
[/quote
http://www.velocityreview...t393563-call-manager.html
helaas werkt z'n site al een tijdje niet en kan ik het proggie nergens anders vinden.
misschien dat dit wat is:
http://progx.ch/home-voip-voipmanager-3-1-1.html
heb op het moment ff geen windows bak bij de hand om te testen.
[ Voor 9% gewijzigd door Webjunkie op 02-05-2014 23:34 ]
Verwijderd
"Webjunkie" bedankt
Ziet er leuk uit
Alleen nog ff aan de praat krijgen want kan (nog) niet connecten met de server
Ziet er leuk uit
Alleen nog ff aan de praat krijgen want kan (nog) niet connecten met de server
Verwijderd
Op ander forum zag ik:
Delmont schijnt haar serverinstellingen te hebben veranderd zodat de belgegevens niet meer kunnen worden opgehaald.
Jammer...!
Of heeft iemand voipmanager wel werkend ?
Delmont schijnt haar serverinstellingen te hebben veranderd zodat de belgegevens niet meer kunnen worden opgehaald.
Jammer...!
Je kan het zelf instellen in je hard of software, maar bij mij werkt het inmiddels weer een tijdje gewoon met mijn oude instellingen trouwens.Verwijderd schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 15:59:
Op ander forum zag ik:
Jammer...!
/▌
Verwijderd
Instellingen is toch alleen maar acount invullen?
Ik heb proxy gebruiken niet aangevinkt/ingevuld
Of is er meer?
Ik krijg steeds "er zijn geen gesprekken in deze periode gevoerd"
Ik heb proxy gebruiken niet aangevinkt/ingevuld
Of is er meer?
Ik krijg steeds "er zijn geen gesprekken in deze periode gevoerd"
Ah, dat bedoel je met belgegevens. Je kan natuurlijk gewoon op de website kijken, in de software zie je volgens mij alleen gesprekken die ook met de software zijn gemaakt (de laatste keer dat ik het gebruikte iig)
/▌
Verwijderd
De bedoeling is om met voipmanager de nog resterende vrije minuten van de (laatste) 7
dagen te bekijken
dagen te bekijken
Gigaset C610A IP met SL400H handset.SolarOrbiter schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 10:34:
[...]
wat voor ATA gebruik je voor de SIP instellingen?
Voipmanager werkt al meer dan een jaar niet meer. Sinds Delmont z'n interfaces gewijzigd heeft
Verwijderd schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 22:04:
De bedoeling is om met voipmanager de nog resterende vrije minuten van de (laatste) 7
dagen te bekijken
Verwijderd
Ik heb Ziggo met cisco 3925.Hugo__Boss schreef op woensdag 30 april 2014 @ 20:27:
Intussen gebruik ik de diensten van Cheapconnect en Freevoipdeal alweer geruime tijd naar tevredenheid. Heb het Z1 abonnement van Ziggo met een Cisco 3925 modem. Hier begin ik me steeds meer aan te ergeren, bekabeld gaat het best redelijk, maar de wifi is echt een drama. Valt weg, gaat herstarten soms lijkt het wel of de modempagina op 192.168.178.1 is niet meer te openen.
Deze heb ik in bridge laten zetten door Ziggo en wordt dus alleen als modem gebruikt.
achter deze cisco hangt een Fritzbox 7390 voor de router en wifi en lan functies alsmede 5 sip accounts.
Dit werkt allemaal probleemloos ook de thans aangeboden internetsnelheid van 90 down en 9 up worden moeiteloos behaald via bekabeld lan Wifi werkt goed maar uiteraard met lagere snelheden.
Dat ligt volgens mij meer aan de wifi apparatuur die inhaakt op net wifi lan van de fritzbox.
Ik vind het een uitstekende combinatie die zonder omkijken probleemloos werkt en heel belangrijk blijft werken zonder noodzakelijke herstarts of vastlopers.
Verwijderd
Wordt bij opladen in dollars, het tegoed bijgeschreven in euro's?Wolly schreef op zondag 27 april 2014 @ 15:04:
Dank voor de tip! Ik kon kiezen uit 5 euro upgraden (€ 6,25) of 5 dollar (€4,75).
Jep, dus je krijgt ongeveer 3,50 euro als beltegoed. Wij gebruiken zelden het beltegoed. Ons gaat het om de freedays. Als je het beltegoed gebruikt zou ik in euro's betalen.Verwijderd schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:48:
[...]
Wordt bij opladen in dollars, het tegoed bijgeschreven in euro's?
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Mocht bellen met freevoipdeal niet meer lukken, let op: (probleem inmiddels opgelost):
Ik krijg een foutmelding bij de SIP-registratie van een andere provider, een betamax-kloon / Finarea, te weten freevoipdeal.com. Tot 28 mei ging alles goed, geloof ik. Vanaf toen foutmeldingen in mijn log, ieder half uur, en geen registratie meer gelukt.
Het inkomende nummer (bij Budgetphone) registreert wel goed.
Ik heb een Telfort P-2812HNU, maar heb het probleem nu opgelost. Het had niets te maken met het modem. Het probleem bij de uitgaande SIP-registratie blijft bestaan, ook nadat ik het modem heb uitgezet en weer aangezet.
Foutmelding in de VOIP log: SIP Registration: SIP:[username]: Register Fail, error_cause 83 (response code: 500)
Daarbij heb ik mijn eigen gebruikersnaam / SIP-account naam vervangen door [username]
Het rare is, hetzelfde account werkt wel vanaf hetzelfde IP-adres, met gebruik van mijn mobiele telefoon en een app (Mobilevoip Cheap Calls) van Finarea.
Manier om het op te lossen: Ze zijn gek geworden bij freevoipdeal.
Inloggen bij freevoipdeal.
Die hebben een nieuwe setting geintroduceerd. Die was er vroeger niet. Nieuwe setting betreft: access to SIP server. Default is off, no access to SIP server.
Hallo!!! Die gebruik ik al gewoon een maand of wat, en dan gaan jullie ineens als standaardinstelling deze SIP-server blokkeren met dit account????
Access to SIP-server aangezet. Probleem opgelost. Nou ja...
Groet,
HJJ
Ik krijg een foutmelding bij de SIP-registratie van een andere provider, een betamax-kloon / Finarea, te weten freevoipdeal.com. Tot 28 mei ging alles goed, geloof ik. Vanaf toen foutmeldingen in mijn log, ieder half uur, en geen registratie meer gelukt.
Het inkomende nummer (bij Budgetphone) registreert wel goed.
Ik heb een Telfort P-2812HNU, maar heb het probleem nu opgelost. Het had niets te maken met het modem. Het probleem bij de uitgaande SIP-registratie blijft bestaan, ook nadat ik het modem heb uitgezet en weer aangezet.
Foutmelding in de VOIP log: SIP Registration: SIP:[username]: Register Fail, error_cause 83 (response code: 500)
Daarbij heb ik mijn eigen gebruikersnaam / SIP-account naam vervangen door [username]
Het rare is, hetzelfde account werkt wel vanaf hetzelfde IP-adres, met gebruik van mijn mobiele telefoon en een app (Mobilevoip Cheap Calls) van Finarea.
Manier om het op te lossen: Ze zijn gek geworden bij freevoipdeal.
Inloggen bij freevoipdeal.
Die hebben een nieuwe setting geintroduceerd. Die was er vroeger niet. Nieuwe setting betreft: access to SIP server. Default is off, no access to SIP server.
Hallo!!! Die gebruik ik al gewoon een maand of wat, en dan gaan jullie ineens als standaardinstelling deze SIP-server blokkeren met dit account????
Access to SIP-server aangezet. Probleem opgelost. Nou ja...
Groet,
HJJ
Die optie zit er inderdaad sinds ongeveer een maand in. Ook bij Voipbuster en Rebvoice, bij mij hebben ze die wel aangezet (is ook het enige wat ik altijd gebruik heb).
/▌
Bij mij ook automatisch aangezet (had niks gemerkt tot ik deze posting zag)Marzman schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 10:14:
Die optie zit er inderdaad sinds ongeveer een maand in. Ook bij Voipbuster en Rebvoice, bij mij hebben ze die wel aangezet (is ook het enige wat ik altijd gebruik heb).
Misschien omdat ik een vast nummer heb vastgelegd bij freevoipdeal ??
staat standaard enabled.
Heb ook dat rot apparaat van Telfort, das echt een onvoorspelbaar ding hoor. Als het werkt prima maar bij andere mensen merk ik weleens dat je af en toe een typo moet zetten in de sipserver, opslaan en dan verbeteren, dan registreert hij direct en permanent. Ik blijf het gebruiken want wil zo min mogelijk apparatuur in huis, en het werkt nu gewoon, zonder extra apparatuur. Maar het blijft een onding (met ook zeer slechte wifi).
Heb ook dat rot apparaat van Telfort, das echt een onvoorspelbaar ding hoor. Als het werkt prima maar bij andere mensen merk ik weleens dat je af en toe een typo moet zetten in de sipserver, opslaan en dan verbeteren, dan registreert hij direct en permanent. Ik blijf het gebruiken want wil zo min mogelijk apparatuur in huis, en het werkt nu gewoon, zonder extra apparatuur. Maar het blijft een onding (met ook zeer slechte wifi).
Zijn dat die witte modems van Telfort? Ik vond ze super toen ik nog adsl had omdat vrij simpel in te stellen is dat je inkomende lijn het ene account en je uitgaande lijn een ander sipaccount is, nu heb ik kabel in Belgie en er maar een ata tussengezet. Maar voor de twee accounts moet ik nu pbxes gebruiken.
Die grijze waren ook goed trouwens, maar konden wat minder als modem en ik vond ze erg lelijk.
Die grijze waren ook goed trouwens, maar konden wat minder als modem en ik vond ze erg lelijk.
[ Voor 13% gewijzigd door Marzman op 04-06-2014 07:23 ]
/▌
@Marzman, had je 1 telefoon op die witte modem aangesloten? Ik heb laatst iets vergelijkbaars geprobeerd, maar ik kon alleen m'n voipbuster account voor de tweede telefoon aansluiting instellen.
Was er iets speciaals nodig om het in te stellen?
Was er iets speciaals nodig om het in te stellen?
Het is even geleden maar je kunt een account op een specifieke aansluiting of op beiden over laten gaan, dus je hoeft dan inderdaad maar een toestel aan te sluiten en zo een account inkomend en een ander account uitgaand gebruiken. Op de ata die ik nu heb kan dat helaas niet meer.
/▌
Wat specifiek vraagje over het gebruik van apps voor de Betamaxclonen, zoals Voipyo of Mobilevoip. Ik gebruik bij deze apps vaak de callback-functie om goedkoop te bellen. Op mijn Fairphone wordt bij callback de user-id niet meegestuurd. De ontvangende partijen klagen dat ze anonieme oproepen van mij ontvangen.
Op mijn tablet en een andere Android-foon sturen deze apps wel keurig caller id mee. Het lijkt dus een specifiek Fairphone-probleem te zijn, maar via Fairphone-fora of Betamax-support kom ik niet verder.
Iemand een clue wat dit specifieke probleem zou kunnen veroorzaken? Misschien is het een lullig instellinkje ergens, maar waar... ik kom er maar niet achter.
Alle voordehandliggende instellingen heb ik nagekeken (zoals de juiste caller id selecteren in de app, caller id instellen op de site van Voipyo en Freevoipdeal)
PS: wat 'goedkoop bellen via callback' betreft... ik heb een prepaid-simkaartje en gebruik callback als ik geen wifi heb. Werkt prima, op dat verhaal over de caller id na dan.
Op mijn tablet en een andere Android-foon sturen deze apps wel keurig caller id mee. Het lijkt dus een specifiek Fairphone-probleem te zijn, maar via Fairphone-fora of Betamax-support kom ik niet verder.
Iemand een clue wat dit specifieke probleem zou kunnen veroorzaken? Misschien is het een lullig instellinkje ergens, maar waar... ik kom er maar niet achter.

PS: wat 'goedkoop bellen via callback' betreft... ik heb een prepaid-simkaartje en gebruik callback als ik geen wifi heb. Werkt prima, op dat verhaal over de caller id na dan.
[ Voor 19% gewijzigd door aart_jan op 10-06-2014 11:44 . Reden: vragen voorkomen ]
Moest van de week Ziggo bellen (09001884), en omdat ik toch nog tegoed had op Freevoipdeal (ben al wel door mijn freedays heen) heb ik het maar met de vaste gedaan. 10 cent per minuut + normale kosten kan er wel vanaf.
Nu log ik echter in op Freevoipdeal en zie ik dat voor het gesprek van 10 minuten helemaal geen kosten gerekend zijn
Is dit normaal of heb ik geluk? Ik heb echt naar 09001884 gebeld, niet naar het alternatieve/normale nummer wat erachter hangt (088-7170000)
Nu log ik echter in op Freevoipdeal en zie ik dat voor het gesprek van 10 minuten helemaal geen kosten gerekend zijn
Uiteraard 
Date Time Description From To Duration Charge Info
05-Jul-2014 13:40:57 SIP call +31xxxxxxxxxx +319001884 00:09:30 Free
« Previous month
Date Time Description From To Duration Charge Info
05-Jul-2014 13:40:57 SIP call +31xxxxxxxxxx +319001884 00:09:30 Free
« Previous month
https://www.ziggo.nl/klan...inistratie/normaal-tarief
-- Het beltarief voor Ziggo Klantenservice was € 0,10 per minuut + het normale tarief. Er wordt nu geen € 0,10 meer berekend voor het bellen naar een servicenummer van Ziggo. U betaalt alleen het normale tarief. --
-- Het beltarief voor Ziggo Klantenservice was € 0,10 per minuut + het normale tarief. Er wordt nu geen € 0,10 meer berekend voor het bellen naar een servicenummer van Ziggo. U betaalt alleen het normale tarief. --
Okay. Dan moet Ziggo wel ff zijn bandje verwisselen, want als je belt roepen ze nog steeds het het "10ct per minuut plus de gebruikelijke kosten van uw telefoon abonnement" kost 
En ik ben al door mijn freedays heen dus het zou sowieso geld moeten kosten bij Freevoipdeal.
Het boeit me verder niet zo heel veel, vond het alleen opvallend
En ik ben al door mijn freedays heen dus het zou sowieso geld moeten kosten bij Freevoipdeal.
Het boeit me verder niet zo heel veel, vond het alleen opvallend
Verwijderd
Hoi
Ik ben onlangs overgestapt naar Ziggo TV en Internet. Telefonie wil ik via voip (gebeld worden). Via cheapconnect heb ik mijn bestaande telefoonnummer laten registreren.
Weet iemand mij te vertellen hoe ik eea moet instellen? Heeft iemand ervaring met Ziggo en gebeld worden via voip (via cheapconnect)?
Alvast bedankt.
Groet,M. Turgut
Ik ben onlangs overgestapt naar Ziggo TV en Internet. Telefonie wil ik via voip (gebeld worden). Via cheapconnect heb ik mijn bestaande telefoonnummer laten registreren.
Weet iemand mij te vertellen hoe ik eea moet instellen? Heeft iemand ervaring met Ziggo en gebeld worden via voip (via cheapconnect)?
Alvast bedankt.
Groet,M. Turgut
Het algemeen beleid (groeten, wat heb je zelf geprobeerd, etc.)
Los dat er een cheapconnect topic is: Het grote CheapConnect discussie- en ervaringentopic
Wat voor ATA of telefoon heb je kocht om je VOIP account op in te stellen?
Los dat er een cheapconnect topic is: Het grote CheapConnect discussie- en ervaringentopic
Wat voor ATA of telefoon heb je kocht om je VOIP account op in te stellen?
hey allen,
momenteel zijn we aan het kijken voor een VOIP provider. Ik twijfel nog een beetje tussen de volgende 3 opties:
1) VOIPBuster
VOIPBuster voor uitgaande telefoontjes. Inkomende telefoontjes via een andere provider, 10 euro per jaar. Voordeel hier is dat ik voor 5 euro 120 dagen 'gratis' kan bellen (freedays). Echter heb je wel 2 partijen.
2) CheapConnect
Voor 9 euro per jaar prepaid bellen met een normaal telefoonnummer erbij.
3) VOIPPLanet
Voor 0 euro per jaar bellen met een 085 nummer. (telefoonnummer is momenteel gratis)
Of zitten hier ergens haken en ogen aan?
We bellen niet zo heel erg veel, ik denk maximaal een paar uurtjes per maand. Qua kosten lijkt VOIPPlanet het meest goedkoop. Of zie ik iets over het hoofd?
momenteel zijn we aan het kijken voor een VOIP provider. Ik twijfel nog een beetje tussen de volgende 3 opties:
1) VOIPBuster
VOIPBuster voor uitgaande telefoontjes. Inkomende telefoontjes via een andere provider, 10 euro per jaar. Voordeel hier is dat ik voor 5 euro 120 dagen 'gratis' kan bellen (freedays). Echter heb je wel 2 partijen.
2) CheapConnect
3) VOIPPLanet
Voor 0 euro per jaar bellen met een 085 nummer. (telefoonnummer is momenteel gratis)
We bellen niet zo heel erg veel, ik denk maximaal een paar uurtjes per maand. Qua kosten lijkt VOIPPlanet het meest goedkoop. Of zie ik iets over het hoofd?
Als je het zo formuleert wel ja, maar hoe veel ga je bellen en wat betaal je per minuut bij die drie providers? Het is niet dat je bij Cheapconnect voor 9 euro een jaar kan bellen, je krijgt een voipin nummer voor die 9 euro. Idem bij Voipplanet voor een 085-nummer voor 0 euro.
/▌
Klopt, bij cheapconnect is het 0.0238 cent per minuut, bij VOIPPlanet 0.02 cent per minuut.
Als ik tel dat ik 5 euro per 120 freedays kwijt ben bij VOIPBuster, dan resulteert dat in ongeveer 1,25 per maand. Daarvoor kan ik 62.5 minuten bellen voor 0.02 cent per minuut bij de andere provider(s).
Qua kosten zal het er om hangen wat uiteindelijk echt goedkoper zal zijn, dat zal de praktijk moeten uitwijzen.
Echter lijkt me 1 provider wel minder gedoe. Of valt dat wel mee, een extra provider voor een inkomend nummer? Qua regelen en instellen ?
Als ik tel dat ik 5 euro per 120 freedays kwijt ben bij VOIPBuster, dan resulteert dat in ongeveer 1,25 per maand. Daarvoor kan ik 62.5 minuten bellen voor 0.02 cent per minuut bij de andere provider(s).
Qua kosten zal het er om hangen wat uiteindelijk echt goedkoper zal zijn, dat zal de praktijk moeten uitwijzen.
Echter lijkt me 1 provider wel minder gedoe. Of valt dat wel mee, een extra provider voor een inkomend nummer? Qua regelen en instellen ?
Bij Voipbuster betaal je de eerste 120 dagen niks en bel je daarna die 10 euro op (je betaald er iets van 12 euro voor omdat er nog BTW bij komt) voor 2 ct per minuut. Dat klink toch goedkoper als meteen 2 ct per minuut betalen. Het is niet dat die 10 euro na 120 dagen verdampt 
Je hebt trouwens ook andere klonen van Betamax, als je ook naar mobiel belt kun je beter een andere kiezen als Voipbuster.
Je hebt trouwens ook andere klonen van Betamax, als je ook naar mobiel belt kun je beter een andere kiezen als Voipbuster.
[ Voor 8% gewijzigd door Marzman op 15-07-2014 19:26 ]
/▌
Ohh thanks dat wist ik helemaal niet. Dan wordt het wellicht toch interessanter om 2 providers te nemen. 1 voor inkomend 1 voor uitgaand. Ik dacht dat ik die euros inderdaad kwijt zou zijn, oops.Marzman schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 19:25:
Bij Voipbuster betaal je de eerste 120 dagen niks en bel je daarna die 10 euro op (je betaald er iets van 12 euro voor omdat er nog BTW bij komt) voor 2 ct per minuut. Dat klink toch goedkoper als meteen 2 ct per minuut betalen. Het is niet dat die 10 euro na 120 dagen verdampt
(Zag bv freevoipdeal al vanaf 1 cent per minuut, naar mobiel 0.012 per minuut. Da's lekker
Jammer dat ik niet gewoon Telfort glasvezel kan gebruiken voor inkomend
Heb je daar al telefonie op dan? Er zijn wel ata's die daar mee overweg kunnen.
/▌
Ye, telefonie krijg je er gratis bij, en heb dus ook een nummer. Alleen weet ik de settings niet die ik daarvoor zou moeten invoeren. En in de glasvezel modem zelf kan ik niet komen, anders kon ik misschien kijken.
Er zijn ATAs en voiptelefoons met een Pstn Lifeline. Die kun je aansluiten op de telefoonaansluiting van het glasvezelmodem.
[ Voor 4% gewijzigd door Marzman op 15-07-2014 20:37 ]
/▌
Goeie tip thanks. Jammer genoeg heb ik vandaag net een ATA zonder zo'n aansluiting binnengekregen.
Even over nadenken of ik die wellicht terugstuur, gaat me wel 6,75 kosten.
Volgens mij zou ik dan de Linksys SPA-3102 moeten hebben. Die lijkt zo'n poort te hebben die ik nodig heb als ik het zo zou willen doen.
Edit: ik heb even geinformeerd bij 2 webshops zonder resultaat dusver. Daarom hier de vraag.
Is het mogelijk met de bovenstaande genoemde 'Router' het volgende te configureren:
- bestaand telfort nummer blijven gebruiken voor inkomende telfoontjes
- uitgaande telefoongesprekken via VOIP provider
- beide lijnen komen dus binnen op de router (1x UTP 1x telefoonkabel)
- vanuit router telefoonkabel naar telefoon
-> ontvangt telefoontjes via Telfort nummer
-> uitgaande telefoontjes via VOIP (instelbaar in de router?)
- router wordt geschakeld als een gewoon netwerk apparaat, of tussen de 'hoofdlijn'.
Even schets gemaakt
.
Volgens mij zou ik dan de Linksys SPA-3102 moeten hebben. Die lijkt zo'n poort te hebben die ik nodig heb als ik het zo zou willen doen.
Edit: ik heb even geinformeerd bij 2 webshops zonder resultaat dusver. Daarom hier de vraag.
Is het mogelijk met de bovenstaande genoemde 'Router' het volgende te configureren:
- bestaand telfort nummer blijven gebruiken voor inkomende telfoontjes
- uitgaande telefoongesprekken via VOIP provider
- beide lijnen komen dus binnen op de router (1x UTP 1x telefoonkabel)
- vanuit router telefoonkabel naar telefoon
-> ontvangt telefoontjes via Telfort nummer
-> uitgaande telefoontjes via VOIP (instelbaar in de router?)
- router wordt geschakeld als een gewoon netwerk apparaat, of tussen de 'hoofdlijn'.
Even schets gemaakt

[ Voor 53% gewijzigd door SpeciesXX op 16-07-2014 22:00 ]
Ik heb enkele weken geleden een Freevoipaccount angemaakt en voorr 10 euro credit gekocht. Twee dingen kan ik echter niet helder krijgen:
1. Wat is de betekenis van meerdere telefoonnummers toevoegen onder de settings van je account? Kun je bijvoorbeeld freevoipdeal op dire smartphones installeren en dan alledrie op een enkel account laten draaien (dus afrekenen?);
2. Als ik met mijn mobiel via freevoipdeal in Italie een Nederlands mobiel nummer draai dat zich op dat moment in Hongarije bevindt, krijgt de ontvangende partij dan toch kosten vanwege het feit dat dit nummer zich op dat moment niet in Nl bevindt?
1. Wat is de betekenis van meerdere telefoonnummers toevoegen onder de settings van je account? Kun je bijvoorbeeld freevoipdeal op dire smartphones installeren en dan alledrie op een enkel account laten draaien (dus afrekenen?);
2. Als ik met mijn mobiel via freevoipdeal in Italie een Nederlands mobiel nummer draai dat zich op dat moment in Hongarije bevindt, krijgt de ontvangende partij dan toch kosten vanwege het feit dat dit nummer zich op dat moment niet in Nl bevindt?
[ Voor 0% gewijzigd door Politoer op 21-07-2014 14:42 . Reden: Typo's ]
Je moet die "router" vervangen door Switch, die 3102 kan namelijk ook gewoon NAT en moet dat ook doen als je het zo aansluit. Houd er wel rekening mee dat hij maximaal 100MBit aankan, dus als je glasvezel sneller is dan mis je snelheid.SpeciesXX schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 20:41:
Goeie tip thanks. Jammer genoeg heb ik vandaag net een ATA zonder zo'n aansluiting binnengekregen.
Even schets gemaakt.
[afbeelding]
Ik zou die "linksys router" aansluiten op je router (en dan natuurlijk niet ingesteld als router).
Gebruik sinds vandaag een Fritzbox 7170 als ATA achter mijn Asus RT-N66U. Je kan hem gewoon als stand alone device instellen op een LAN poort, en dan doet hij niks van routeren of NAT. De Fritzbox kan je al krijgen op marktplaats voor rond de 10 a 15 euro, Annex A of B maakt niet uit. Daarnaast is het maken van een diaplan zeer makkelijk op de fritzbox, kost nog geen minuut Ik gebruik nu freevoipdeal om uit te bellen, inkomend voip van mijn ISP. Maar dat gaat over naar CC.
Heb via hanstel ook gebruik gemaakt van 3x5 dollar credits voor 360 freedays.
Krijg je bij Freevoipdeal ook een bericht als je credit laag is?
Heb via hanstel ook gebruik gemaakt van 3x5 dollar credits voor 360 freedays.
Krijg je bij Freevoipdeal ook een bericht als je credit laag is?
[ Voor 5% gewijzigd door Zenix op 21-07-2014 16:13 ]
Heeft hier niemand een antwoord op mijn vragen?Politoer schreef op maandag 21 juli 2014 @ 14:41:
Ik heb enkele weken geleden een Freevoipaccount angemaakt en voorr 10 euro credit gekocht. Twee dingen kan ik echter niet helder krijgen:
........
1: Is dat niet alleen dat je die nummers kunt gebruiken als CallerID?Politoer schreef op maandag 21 juli 2014 @ 14:41:
2: Waar jij zelf bent, maakt niet uit. Door wie de ontvanger gebeld wordt, maakt ook niet uit. Als hij wordt gebeld in het buitenland en een Nederlands nummer heeft, betaalt hij extra kosten.
1. Is inderdaad dat je het kan gebruiken als callerid bij het bellen en bij het versturen van smsjes.
2. Waar je bent maakt inderdaad niet uit. Je registreerd via internet naar een voipserver in (waarschijnlijk) Luxemburg en van daar regelen ze de rest voor de prijzen die ze adverteren op hun website. Als je het zo bekijkt bel je dus al nooit vanuit Nederland. De ontvanger ziet gewoon een van de nummers waar je het over had in punt 1 in zijn nummerherkenning.
2. Waar je bent maakt inderdaad niet uit. Je registreerd via internet naar een voipserver in (waarschijnlijk) Luxemburg en van daar regelen ze de rest voor de prijzen die ze adverteren op hun website. Als je het zo bekijkt bel je dus al nooit vanuit Nederland. De ontvanger ziet gewoon een van de nummers waar je het over had in punt 1 in zijn nummerherkenning.
/▌
De meeste VOIP providers zijn uiteindelijk een Betamax dochter. Allemaal verschillende afspraken met de telefoonmaatschappijen, dus ook andere prijzen. Zie bijv. hier: http://progx.ch/home-voip-prixbetamax-3-1-1.html. Ik bel momenteel met Intervoip, mobiel bellen is was daar het goedkoopst (en is nog steeds goed geprijst). Net als de bank met de "beste" rente (welke is het hoogst) verschuift de "beste"aanbieder (welke is het goedkoopst) af en toe. Voordat je je saldo verhoogt even opnieuw nakijken. Op een Fritzbox is het instellen heel erg makkelijk. Je kan zelfs voor verschillende landen of bijv mobiel verkeer andere providers hanteren. Mijn eigen nummers heb ik tegenwoordig geregistreerd via Cheapconnect. Ik wordt dus via een andere provider gebeld dan dat ik zelf bel. En dat wel met hetzelfde nummer! Zie hier voor wat meer info: Milmoor in "ADSL + ISDN naar ADSL + analoog".SpeciesXX schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 18:45:
hey allen,
1) VOIPBuster
2) CheapConnect
3) VOIPPLanet
Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.
Hartelijk dan voor de antwoorden. Dat helpt. Wat me nog niet helemaal duidelijk is, is het volgende. Stel ik bel met freevoipdeal met mijn dochter in Hongarije (zij heeft net als ik een Nederlands T-mobile account). Haar nummer heb ik toegevoegd aan mijn freevoipaccount. Moet zij dan de kosten betalen die T-mobile rekent voor het ontvangen van een belgesprek in het buitenland? Of is dat niet het geval?Marzman schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 09:37:
1. Is inderdaad dat je het kan gebruiken als callerid bij het bellen en bij het versturen van smsjes.
Ja, voor haar veranderd er niks.
/▌
[quote]Politoer schreef op maandag 21 juli 2014 @ 14:41:
Dat kan.
Maar ik weet niet maximaal aantal gelijktijdige gesprekken.
Dat kan.
Internet KPN 37/27Mbps; Modem Experia v8; Router Fritz!box 7260; Telefoon Siemens C470IP; VSP in: NL>budgetphone.nl, PL>plfon.pl ; VSP uit: cosmovoip.com; Zon 10x365Wp zuidoost; Omvormer Trannergy
Verwijderd
LET OP : bij gelijktijdige gesprekken zijn bij sommige betamax providers (HOGERE) KOSTEN van toepassing. Bij Freevoipdeal valt het 2e geprek niet onder freedays ??sipjohn schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 13:54:
[quote]Politoer schreef op maandag 21 juli 2014 @ 14:41:
Dat kan.
Ik heb een VoIP toestel gekocht om zo goedkoop te kunnen telefoneren, ik ben atm opzoek naar een provider en VoIPyo wel een leuke. 1 cent voor zowel mobiel en lokaal, echter staan er twee sterretjes achter 'superdeal', ik kan nergens de betekenis daar van vinden. Wat houdt dit in?
Is het ook mogelijk een Nederlands te nummer krijgen bij VoIPyo of moet ik hiervoor naar een Nederlandse provider?
Is het ook mogelijk een Nederlands te nummer krijgen bij VoIPyo of moet ik hiervoor naar een Nederlandse provider?
Kortom, ik zou freevoipdeal nemen.VoipYo doesn’t support calling via the SIP protocol.
Ik bel nog steeds met Rebvoice. Geen freedays maar een halve cent per minuut is bijna ook niks en dan maken gelijktijdige gesprekken niks uit. Ik moet via PBXes bellen omdat ik een voipin nummer van voipbuster heb (jammer dat dit niet te migreren is) wat ik ook wil gebruiken en mijn ATA kan dat alleen aan als ik twee telefoontoestellen aansluit waar ik geen zin in heb.
En Rebvoice is wel goed want we bellen veel naar mobiel en naar veel verschillende landen en dan worden Freedays voor vaste lijnen in Nederland opeens wat minder belangrijk
En Rebvoice is wel goed want we bellen veel naar mobiel en naar veel verschillende landen en dan worden Freedays voor vaste lijnen in Nederland opeens wat minder belangrijk
/▌
Verwijderd
FreeVoipDeal Vast en Mobiel 1 cent per minuut geen starttik
PowerVoip Vast en Mobiel 0,1 cent per minuut starttik 3,9 dollar cent (= 7,5 cent per UUR !!, ook voor mobiel)
PowerVoip Vast en Mobiel 0,1 cent per minuut starttik 3,9 dollar cent (= 7,5 cent per UUR !!, ook voor mobiel)
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2014 20:50 ]
Dan is het pas goedkoper als je gesprekken langer dan 4 minuten zijn. Als je veel gesprekken hebt van 1 a 2 minuten dan is het 2 keer zo duur....
En de gesprekken dat je in een voicemail komt en ophangt zijn 7/8 keer zo duur.
Het is allebei wel erg goedkoop als mijn beltegoed op is toch weer eens rondkijken of als ik tijd heb een dialplan maken dat mobiele gesprekken anders lopen. Vaste gesprekken kosten me bij Rebvoice een halve cent per minuut en dat vind ik goedkoop zat (zonder starttarief)
Het is allebei wel erg goedkoop als mijn beltegoed op is toch weer eens rondkijken of als ik tijd heb een dialplan maken dat mobiele gesprekken anders lopen. Vaste gesprekken kosten me bij Rebvoice een halve cent per minuut en dat vind ik goedkoop zat (zonder starttarief)
/▌
En met Freevoipdeal ook nog 120 dagen gratis naar vaste lijnen. Maar we kunnen concluderen, beide zijn erg goedkoop. Met Freevoipdeal tegoed doe ik een jaar voor minder dan 13 euro. Waar praten we dan nog over.Verwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 20:45:
FreeVoipDeal Vast en Mobiel 1 cent per minuut geen starttik
Verwijderd
Helemaal mee eens.jongetje schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 08:05:
Dan is het pas goedkoper als je gesprekken langer dan 4 minuten zijn. Als je veel gesprekken hebt van 1 a 2 minuten dan is het 2 keer zo duur....
Hier alles via FreeVoipDeal en dailingrules voor PowerVoip voor 06 nummers
die "meestal/vaak" langer duren
FreeVoipDeal opladen via hanstel niet in euro's maar in dollars. $ 5,- (€ 3,75) is 120 freedays !!
Bedankt, dan maar FreeVoipDeal. Had blijkbaar al eens een account aangemaakt bij VoipBuster, echter is deze geblokkeerd ivm inactiviteit. Wil ik een nieuwe maken zijn werkelijk alle accountnamen bezet. Vreemd.
Edit: Het is gelukt! Hoe kan ik nu opwaarderen via USD? Ik krijg enkel Euro's te zien
Via Hanstel! Bedankt
Weet iemand overigens wanneer dat tegoed word bijgewerkt..? Zou instant moeten gebeuren maar gok dat dat voor nieuwe leden niet geld.
Edit: Het is gelukt! Hoe kan ik nu opwaarderen via USD? Ik krijg enkel Euro's te zien
Via Hanstel! Bedankt
[ Voor 39% gewijzigd door snaggyheadshot op 16-08-2014 20:22 ]