In de praktijk komt het daar wel op neer (ik heb ook niet alle voorwaarden gelezen, af en toe betaal je ongeveer 12 euro en dan krijg je 10 euro beltegoed (door de BTW, die verschilt ook nog watmartinvdm schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 17:08:
[...]
Ok, dus als ik het goed begrijp dan is Rebvoice gewoon opwaarderen en gebruiken, zonder freedays. zitten hier dan nog voorwaarden aan dit tegoed?
Waarom heb je een prijs in dollars en voor welk land zijn dit dollars? Als je gewoon instelt dat je in Nederland woont betaal je in Euro's en ik neem aan ook gewoon de bedragen op de website.martinvdm schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 18:10:
Iemand enig idee hoe dit nu kan? Ik weet dat er bij sommige SIP rates gelden, maar bij EasyVoip en FreeVoipDeal kan ik dit niet vinden op de website. EasyVoip hanteerd geen Freedays als ik me niet vergis, maar heb zojuist eens gebeld en word dan als volgt afgeregeld:
SIP naar Vast:
12-Feb-2014 15:28:52 SIP call +3120xxxxx +3120xxxxx 00:00:28 $ 0.044
SIP naar Mobile:
11-Feb-2014 20:41:40 SIP call +316xxxx 00:00:38 $ 0.089
Beide gesprekken waren slechts 28 en 38 seconden en de bedragen komen mijn inziens helemaal niet overeen met de bedragen op de website. En als ik de link pak met SIP rates (die al eerder op dit topic voor bij kwam), dan komen deze bedragen ook niet overeen.
[edit]oh, dat is easyvoip, ik keek bij freevoipdeal. Die hebben sowieso rare constructies op hun site staan met prijzen. Waarom zou phone to phone 36 keer zo veel moeten kosten als via de softwaren van hun? [edit2]ah omdat het land ook steeds verspringt op afghanistan. Ik zou het sowieso niet gebruiken als de prijzen standaard in dollars gedaan. Heb dat wel gedaan, maar toen stonden de servers ook in de VS en had ik een vervelende bromtoon in al mijn gesprekken. Heb het beltegoed niet eens opgemaakt, ik denk dat er nog 8 of 9 euro op het account staat
[ Voor 14% gewijzigd door Marzman op 12-02-2014 18:49 ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.