Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterke-Jerke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:57
Volgens de website van Nonon ondersteunen ze nu ook sip... Iemand al geprobeerd?

S.J.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sterke-Jerke schreef op zondag 30 maart 2008 @ 12:52:
Volgens de website van Nonon ondersteunen ze nu ook sip... Iemand al geprobeerd?
Nee ik heb nog geen non geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:49
Net eens een account aangemaakt op Nonoh, lekker goedkoop naar Indonesie Mobiel, Slowakije Mobiel en Nederland Mobiel. Ziet er goed uit, SIP werkt.

Heb morgen pas de gelegenheid om naar Indonesie Mobiel te bellen. Iemand ervaring met Betamax bellen naar +62-8xxx nummers? Beetje verstaanbaar?

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik de tarieven van Nonoh bekijk zijn ze aantrekkelijker dan Voipbuster. Kijk eens naar het verschil in tarieven voor het bellen naar mobiel. Aantal freedays 120 net als VB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack2
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 00:02
Er staat alleen wel dit:

** JustVoip reserves the right after a certain amount of calls to start charging the default rate.

(Moet natuurlijk zijn Nonoh.net i.p.v. JustVoip). Het probleem is dat er niet staat wat dan wel die 'default rate' voor bellen naar mobiel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluek
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:18
Ik heb af en toe een probleem met Voipbuster wanneer ik wil bellen.
Met phone to phone (dus vai het Voipbuster programma)heb ik soms dat de telefoon wel bij de ander overgaat en wordt opgenomen maar dat ik zelf niets hoor. Dus ik hoor de ringtoon niet en de persoon aan de andere kant hoor ik ook niet wanneer de telefoon wordt opgenomen.

Ik heb sinds kort een Siemens S675IP. Deze heb ik geconfigureerd mte de gegevens van Voipbuster en het bellen gaat meestal probleemloos.
Maar gisteren had ik weer een soortgelijk probleem. 2 keer achter elkaar probeer ik een bepaald nummer te bellen maar ik hoor niets overgaan terwijl de telefoon aan de andere kant wel overgaat en wanneer deze wordt opgepakt hoort die persoon niets.
Beide zijn incidenten dus in 99% van de gevallen kan ik wel op deze manier bellen.
Situatie is: Motorola modem (met telefonie) van casema; daarachter wrt54G router versie 2.2 met 4.20.8 firmware. Siemens heeft fixed IP, QoS geeft max. prioriteit aan dat IP nummer.

Zijn er meer mensen die zijn soort problemen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:07
Ik heb het ook weer is geinstalleerd, laaste keer dat ik het gebruikt heb is denk al weer anderhalf jaar terug.

Maar ik moest nu wel m'n eigen informatie opgeven etc, maar ik zie dat je wel langer dan een minuut kan bellen. Maar het kost me nog steeds HELEMAAL niks als ik bel naar 1 van de "gratis" landen?

Sta namelijk al aardig wat in de schuld, dus heb geen zin in een rekening :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtRi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:12
[b][message=29857150,noline]Sta namelijk al aardig wat in de schuld, dus heb geen zin in een rekening :P
Hoe kan je in de schuld staan bij VB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arieh
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 28-09 10:40
AtRi schreef op woensdag 02 april 2008 @ 17:49:
[...]

Hoe kan je in de schuld staan bij VB?
dat kan wel degelijk zie mijn "klacht"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_O
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20-09 00:45
Ik heb een probleem met mijn callerID bij Voipcheap icm een Budgetphone telefoonnummer. Ik heb 't hele topic tm pagina 40 gevolgd en toen afgehaakt omdat ik wel door had hoe 't hele VoIP-gebeuren in elkaar stak. Vervolgens een Telfort internet-only abonnement afgesloten (Zyxel modem) met als 'setting' VoIPCheap voor uitgaande calls en Budgetphone+lokaal nr voor inkomend verkeer. VoIPCheap geregistreerd als SIP1 en Budgetphone als SIP2.

Het idee was vrij simpel om het tel.nr van Budgetphone als CallerID in te stellen bij VoIPCheap, zoals wel meerderen hier dat doen. Maar het werkt dus niet. In 't modem heb ik bij VoIPCheap "send callerID" aangevinkt en bij Budgetphone uitgevinkt. Ik heb met VoIPCheap het tel.nr al geverifieerd, wat ook prima ging, hoewel 't dan wel als +31.. geverifieerd is. Maar dat lijk ik niet te kunnen wijzigen.

Volgens mij heb ik alles dus gewoon goed ingesteld, maar het werkt niet. Ik krijg als ik naar bijv. m'n mobiele nummer bel op m'n mobiele telefoon "Inkomend gesprek: Prive-nr" te zien. Heeft iemand enig idee of d'r nog 'n instelling is die 't werkende maakt, een foutje wat ik over 't hoofd heb gezien? :)

Systeempje: [MSI P45 Neo2 - Intel C2Q6600@3.2Ghz - OCZ 4GB PC8000 Platinum - Spinpoint F1 750GB - MSI ATi HD4850 - Cooler Master Real Power M620Watt - Antec Solo Piano Black]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-07 10:52
Ik heb ook Voipcheap in combinatie met de Zyxel van Telfort. Die +31 in de software van Voipcheap, bij profiel, voor je nummer klopt zeker. Ik heb alleen (nog) geen Budgetphone ingesteld dus wat dat betreft kan ik je niet verder helpen. Als ik hier uitgaand bel komt het KPN-nr bij degene die het telefoontje ontvangt in beeld.

In de Zyxel staat SIP1 On register hier....in de vorm van 05....@Voipcheap.com....dus zonder +31 of 0031.

Onder Active sip account staat ook gewoon dit nummer...dus 05...etc, zonder +31, 0031 of @Voipcheap.com erachter.

Bij de servers staat 2 keer: sip.Voipcheap.com. En bij Domain Voipcheap.com. Vanzelfsprekend Send Caller id aangevinkt en je voipcheapaccountgegevens daaronder ingevuld.

Succes ermee en laat even horen als het gelukt is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:07

franssie

Save the albatross

Thijs_O schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 13:07:
Ik heb een probleem met mijn callerID bij Voipcheap <><> Ik heb met VoIPCheap het tel.nr al geverifieerd, wat ook prima ging, hoewel 't dan wel als +31.. geverifieerd is. Maar dat lijk ik niet te kunnen wijzigen.<><>
Maar registreer je je SIP account ook met je nummer of met je gebruikersnaam - kon ik niet goed uit je post halen? Je moet nl je nummer gebruiken (dit is een alias van je gebruikersnaam geworden na het verifiëren).
En zoals boven mij al door Objectief2 gesteld moet je misschien wat spelen met hoe je met je nummer registeerd (0031109876543@VC.com, 31109876543@VC.com of 0109876543@VC.com)

[ Voor 5% gewijzigd door franssie op 05-04-2008 16:26 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

franssie schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 16:21:

Maar registreer je je SIP account ook met je nummer of met je gebruikersnaam - kon ik niet goed uit je post halen? Je moet nl je nummer gebruiken (dit is een alias van je gebruikersnaam geworden na het verifiëren).
Lijkt me onzin. Waarom zou een registratie met je gebruikersnaam ineens niet meer werken als er een alias naast gezet is? Die alias verwijst alleen maar naar je gebruikersnaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rex
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-07 14:11

Rex

Wolven zijn mooie dieren

Tip: Gebruik voipcheap niet om naar vaste nummers in spanje te bellen. 9 van de 10 keer zit er zoveel vertraging op de lijn dat je er geen normaal gesprek mee kunt voeren.
Ik heb hier al 2-3 maanden last van. :( Naar ES mobiel doet het raar genoeg vaak (niet altijd) wel goed.

Rex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:37
ReFleXWolf schreef op zondag 06 april 2008 @ 02:03:
Tip: Gebruik voipcheap niet om naar vaste nummers in spanje te bellen. 9 van de 10 keer zit er zoveel vertraging op de lijn dat je er geen normaal gesprek mee kunt voeren.
Ik heb hier al 2-3 maanden last van. :( Naar ES mobiel doet het raar genoeg vaak (niet altijd) wel goed.
Gebruik poivy al ruim een jaar om naar volle tevredenheid naar Spanje te bellen, Spaan mobiel ook geen enkel probleem...
Gezien de registratie-IP's gaat het allemaal via de zelfde pool machines van Betamax, dus daar verwacht ik niet direct een verschil...

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie zojuist dat SMS-en naar Nederland met VB niet meer gratis is. Kost nu 1 cent. Ook andere SMS tarieven zijn verhoogd. SMS-en naar USA was 4,5 cent, nu 5,5 cent. Gelukkig kunnen we nog steeds gratis naar Roemeniuh SMS-en. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_O
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20-09 00:45
objectief2 schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 13:55:
Ik heb ook Voipcheap in combinatie met de Zyxel van Telfort. Die +31 in de software van Voipcheap, bij profiel, voor je nummer klopt zeker. Ik heb alleen (nog) geen Budgetphone ingesteld dus wat dat betreft kan ik je niet verder helpen. Als ik hier uitgaand bel komt het KPN-nr bij degene die het telefoontje ontvangt in beeld.

In de Zyxel staat SIP1 On register hier....in de vorm van 05....@Voipcheap.com....dus zonder +31 of 0031.

Onder Active sip account staat ook gewoon dit nummer...dus 05...etc, zonder +31, 0031 of @Voipcheap.com erachter.

Bij de servers staat 2 keer: sip.Voipcheap.com. En bij Domain Voipcheap.com. Vanzelfsprekend Send Caller id aangevinkt en je voipcheapaccountgegevens daaronder ingevuld.

Succes ermee en laat even horen als het gelukt is :)
Ah, dankje, het is inmiddels opgelost. :) Ik heb bij mijn username gewoon mijn username ingevuld, maar bij Nummer idd 't als callerID geregistreerde nummer gekozen, waarmee 't goed werkt. Overigens heb ik nog wel - als ik iemand bel - dat die persoon +31598.. ziet ipv 0598.. Is dit nog te fixen?

Systeempje: [MSI P45 Neo2 - Intel C2Q6600@3.2Ghz - OCZ 4GB PC8000 Platinum - Spinpoint F1 750GB - MSI ATi HD4850 - Cooler Master Real Power M620Watt - Antec Solo Piano Black]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-07 10:52
Ik zou niet weten of dat te fixen is, maar ik gok eigenlijk van niet :) Die 0031-landcode staat in je Zyxel dus die zal wel automatisch meegestuurd worden. Maar als iemand anders het weet dan hou ik me ook aanbevolen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
Wellicht kan je met de voipbuster software de land-, en netcode appart ingeven.
Met andere woorden, je kiest het land en geeft je normale nr beginnend met netcode in als te verifiëren nummer, dan verifiëren, daarna kan je het dan gebruiken.
Weet niet of het in de software van voipbuster kan, maar proberen waard....
Je kunt een nr niet meesturen als je het niet verifiëerd.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rex
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-07 14:11

Rex

Wolven zijn mooie dieren

Raar trouwens. Ik heb wel gemerkt dat als je met voipcheap belt naar een vaste ES nummer, dat je dan bij de nummerweergave de nummers ziet van voipcheap.
Ik heb 3 verschillende nummers gezien. (911xxx, 954xxx en 93xxxx). Voor zover ik weet zijn deze nummers respectivelijk voor Madrid, Sevilla en Barcelona. Bij elke oproep wordt 1 van deze 3 nummers uitgekozen door betamax. (random?)

Ik heb gemerkt dat als ik naar andalucie bel, wat begint met 95x, dat je dan beter gehoor krijgt als je de Sevillaanse server krijgt (de 954xxx). Als je toevallig die uit Madrid of Barcelona krijg, dan kun je het wel vergeten.

Rex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:04

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Na 33 seconden wordt mijn verbinding verbroken. Ik heb bijna € 20,- tegoed en nog zat freedays maar ineens kan ik niet langer dan 33 seconden bellen.
Ik kan er her en der wel wat over vinden maar dat gaat er meestal over dat de freedays op zijn?

Bel trouwens via Voxalot, laat 06 gesprekken via XS4ALL lopen en vaste nummers via Voipbuster. Rechtstreeks Voipbuster in m'n modem instellen mocht ook niet baten... Bel nu via m'n (dure) belbudget... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caesu
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
een Speedtouch VoIP modem zeker?

in dat geval staat hier de oplossing:
Caesu in "Voordelig bellen met Voipbuster [deel 5]"

[ Voor 63% gewijzigd door Caesu op 09-04-2008 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan-E
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06:24
@Caesu: ik had je oplossing (met bronvermelding) ook gepost in de nieuwsgroep xs4all.voip. Daar kwam op een bepaald moment ook een zeer verheugde reactie van iemand die ermee geholpen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:04

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Ok ik snap de instelling maar ik snap niet hoe ik dat in mijn modem kan instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemed
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15:31
Zelf heb ik thuis Voipbuster naar volle tevredenheid draaien en ik wil dit voor mijn vader ook gaan regelen. Nou heb ik alleen het probleem dat hij zijn internet aansluiting deelt en dat ik dus niet de instellingen van het modem kan aanpassen. Nu zit ik te denken aan een Siemens IP telefoon, maar volgens mij moet je hiervoor ook instellingen in je modem aanpassen.

Zijn er nog andere mogelijkheden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me al een tijdje af waarom nummerweergave niet werkt bij uitgaande gesprekken. Ik heb in de VB-applicatie een nummer aangeklikt en via een pincode bevestigd. Maar het werkt niet. Zou het aan mijn Speedtouch 780 kunnen liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieB
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:15
Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2008 @ 15:36:
Zou het aan mijn Speedtouch 780 kunnen liggen?
Dat zou best kunnen ja. Maar zonder je instellingen te weten is dat moeilijk te zeggen. Lees dit topic eens door, daar wordt deze vraag al een paar keer beantwoord.

Panasonic WH-MDC09J3E5, Atlantic Explorer V4 270C, 57x PV 23115 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

siemed schreef op donderdag 10 april 2008 @ 13:11:
Zelf heb ik thuis Voipbuster naar volle tevredenheid draaien en ik wil dit voor mijn vader ook gaan regelen. Nou heb ik alleen het probleem dat hij zijn internet aansluiting deelt en dat ik dus niet de instellingen van het modem kan aanpassen. Nu zit ik te denken aan een Siemens IP telefoon, maar volgens mij moet je hiervoor ook instellingen in je modem aanpassen.

in feite is zo'n telefoon een telefoon met ingebouwde ATA. dus je kunt ook een losse ATA testen in combi met vrijwel elke analoge telefoon.
Mijn ervaring is dat gewone winkel wel accepteren dat je zoiets wilt testen. NOK terug. Bij webwinkels zou ik de voorwaarden heel goed lezen....
(ik heb zelf ook een ATA, zo'n linksys doosje, getest zonder het modem aan te passen, bij Demon en bij Ticali, werken... Maar test je eigen situatie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
siemed schreef op donderdag 10 april 2008 @ 13:11:

Ik heb laatst een 475IP + S67H aan m'n vriendin in Spanje meegegeven, die heeft ze zelf geïnstalleerd en kan er mee bellen en gebeld worden. Gigaset.net lijkt wat instabiel, maar echotest e.d. gaan gewoon goed. Dus grote kans dat het zo werkt, maar dat hangt van het modem dat je gebruikt af natuurlijk.
Mijn vriendin heeft een Zyxel 2602 met SIP-registraties op modem zelf, dat is een config die standaard problemen op kan leveren en toch gaat het goed.
Als er een gedeelde verbinding is, kan er ook vast overlegd worden v.w.b. aanpassingen mocht dat nodig zijn, toch? ;)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Loekie schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 11:28:
[...]
Mijn vriendin heeft een Zyxel 2602 met SIP-registraties op modem zelf, dat is een config die standaard problemen op kan leveren en toch gaat het goed.
Hoezo levert dat standaard problemen op? Het lijkt me betrouwbaarder dan een los kastje (en dat is het bij mij ook hoewel mijn losse ata het ook goed deed).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loekie schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 11:28:
Dat je jezelf in één zin tegenspreekt geeft al aan dat je maar wat zegt maar eigenlijk geen notie hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
Verwijderd schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 12:30:
[...]

Dat je jezelf in één zin tegenspreekt geeft al aan dat je maar wat zegt maar eigenlijk geen notie hebt.
Gast echt, als een modem zelf SIP-registries heeft staan en je gooit daar dan ook een SIP-foon achter gaat dit bij een hoop modems hopeloos fout. Zoek maar eens op voipbuster icm ST780 bijvoorbeeld. Modem geeft dan SIP niet door naar apparaat dat aangesloten zit op het modem en registratie gaat niet goed.
Zonder aanpassingen, zoals deregistreren van SIP op het modem zelf gaat het bij de situatie zoals ik die beschreef standaard al goed, dus goede kans dat vraagsteller de zelfde ervaring heeft.
@ Marzman: Een modem die zelf SIP registreert wil dan de standaard poort voor SIP niet doorvoeren naar een SIP-device dat achter het modem/router aangesloten zit.

[ Voor 10% gewijzigd door Loekie op 12-04-2008 13:57 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Loekie schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 13:54:
[...]

Gast echt, als een modem zelf SIP-registries heeft staan en je gooit daar dan ook een SIP-foon achter gaat dit bij een hoop modems hopeloos fout. Zoek maar eens op voipbuster icm ST780 bijvoorbeeld. Modem geeft dan SIP niet door naar apparaat dat aangesloten zit op het modem en registratie gaat niet goed.
Zonder aanpassingen, zoals deregistreren van SIP op het modem zelf gaat het bij de situatie zoals ik die beschreef standaard al goed, dus goede kans dat vraagsteller de zelfde ervaring heeft.
@ Marzman: Een modem die zelf SIP registreert wil dan de standaard poort voor SIP niet doorvoeren naar een SIP-device dat achter het modem/router aangesloten zit.
Je was niet helemaal duidelijk. Ik begreep je ook niet. Dat een sipdevice achter een siprouter niet werkt op dezelfde poorten en op hetzelfde publieke ipadres spreekt voor zich.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar hij beweert nu juist dat het soms (tegen de verwachting in) wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 16:34:
Maar hij beweert nu juist dat het soms (tegen de verwachting in) wel werkt.

[...]
Als je twee keer hetzelfde ipadres in een netwerk gebruikt werkt het ook soms.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook al werken ze soms, het blijven "bad practices" waar we ons niet mee bezig zouden moeten houden.
Einde discussie wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caesu
  • Niet online
sinds vandaag registreert bij mij budghetphone niet meer met mysipswitch.
in een softphone werkt het nog wel.
dus ik ben bang dat budgetphone nu mysipswitch blokkeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windstorm
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-11-2022
Ik heb hetzelfde probleem als Caesu,
ga morgenochtend budgetphone bellen, ben nu gewoon al een paar uur onbereikbaar!
Budgetphone kan en mag zoiets toch niet zomaar blokkeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dolan
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:25
Windstorm schreef op maandag 14 april 2008 @ 23:59:
Budgetphone kan en mag zoiets toch niet zomaar blokkeren?
Jawel. Dat mogen ze wel. Waarschijnlijk doen ze dat om te voorkomen dat meerdere mensen van 1 account gebruik gaan maken. Dat kunnen ze via mysipswitch niet controleren natuurlijk omdat het als een soort proxy werkt. Iets vergelijkbaars is gebeurt bij Voxalot. Betamax heeft heel lang voxalot geblokkeerd totdat voxalot het IP adres ging meesturen van degene die belt zodat Betamax weer misbruik kan controleren/detecteren.

[ Voor 21% gewijzigd door Dolan op 15-04-2008 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windstorm
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-11-2022
Budgetphone zegt niets te hebben verandert, waar kan het dan aan liggen. Mysipswitch zelf lijkt mij.

NA WAT IN DE REGISTRATIE GEGEVENS TE HEBBEN GEWIJZIGD, ben ik erachter gekomen dat er bij:
Register Server " 81.23.228.150 " moet komen te staan, dan kan ie wel weer registreren

[ Voor 50% gewijzigd door Windstorm op 15-04-2008 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ierlandfan
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-09 00:08
Heeft iemand voipbuster icm Abel Telecom werken met een SPA3000?

[ Voor 53% gewijzigd door Ierlandfan op 16-04-2008 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:15
Iemand misschien hoe het kan dat ik bij VoipBuster de eerste 5 smsjes gratis kon sturen en nu altijd 1 cent per SMS betaal? Ik heb nog 115 freedays dus dat kan het probleem eigenlijk niet zijn. Bij VoipCheap heb ik hetzelfde probleem, hier misschien 20 gratis smsjes kunnen sturen en daar heb ik nog 70 freedays. Nu betaal ik daar telekens 4,5 cent per SMS. Soms komt er nog wel eens een gratis smsje tussendoor maar de meeste zijn betaald. Hoe wordt dit bepaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razer schreef op maandag 21 april 2008 @ 09:29:
Iemand misschien hoe het kan dat ik bij VoipBuster de eerste 5 smsjes gratis kon sturen en nu altijd 1 cent per SMS betaal? Ik heb nog 115 freedays dus dat kan het probleem eigenlijk niet zijn. Bij VoipCheap heb ik hetzelfde probleem, hier misschien 20 gratis smsjes kunnen sturen en daar heb ik nog 70 freedays. Nu betaal ik daar telekens 4,5 cent per SMS. Soms komt er nog wel eens een gratis smsje tussendoor maar de meeste zijn betaald. Hoe wordt dit bepaald?
Niemand weet precies hoe dit voor SMS'jes wordt bepaald. Als je het mij vraagt lijkt het meer op nattevingerwerk vanaf de Betamax kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik trouwens ook zorgelijk vindt, is dat sinds ik Betamax (lees: VoipCheap) gebruik, sinds juni 2006, al mijn calls nog steeds gelogd zijn. Ik heb niets te verbergen, maar het is toch wel vreemd dat die gegevens nu al 2 jaar bewaard zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan-E
Mij viel gisteren juist op dat er bij 'Recente gesprekken' van mijn VoipCheap account dit staat:

Er zijn nog geen gesprekken via het VoipCheap netwerk gevoerd

En ik heb toch vele gesprekken gevoerd. Voorheen stonden die er ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jan-E schreef op maandag 21 april 2008 @ 09:47:
Mij viel gisteren juist op dat er bij 'Recente gesprekken' van mijn VoipCheap account dit staat:

Er zijn nog geen gesprekken via het VoipCheap netwerk gevoerd

En ik heb toch vele gesprekken gevoerd. Voorheen stonden die er ook.
Klik maar eens op "alle gesprekken". |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan-E
Hmmm. Merkwaardig, 17/04/2008 vinden ze kennelijk al niet recent meer. En dan nog klopt die mededeling over geen gesprekken niet.

[ Voor 29% gewijzigd door Jan-E op 21-04-2008 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik met je eens. Beter was geweest: " Er zijn geen recente gesprekken ...... gevoerd".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:32

Rhapsody

In Metal We Trust

Razer schreef op maandag 21 april 2008 @ 09:29:
Freedays betekent niet 'gratis sms' maar 'goedkopere sms'.

Maar die prijzen varieren van dag tot dag geloof ik. Volgens mij heeft het ook nog te maken met de hoeveelheid smsjes die je stuurt (per dag, maand etc)

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rhapsody schreef op maandag 21 april 2008 @ 10:17:
Freedays betekent niet 'gratis sms' maar 'goedkopere sms'.
=onzin
Maar die prijzen varieren van dag tot dag geloof ik.
=ook onzin
Volgens mij heeft het ook nog te maken met de hoeveelheid smsjes die je stuurt (per dag, maand etc)
=waar (zie onderstaande regels)
** VoipBuster reserves the right after a certain amount of SMS to start charging sms for the default rate. FREE SMS is available for users with Freedays.
http://www.voipbuster.com/en/sms-rates.html

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2008 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
"after a certain amount of SMS", lekker vaag afgebakend :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:32

Rhapsody

In Metal We Trust

Mijn eerste puntje is géén onzin.

Ik heb nog 73 freedays. Maar voor smsjes (in dit geval naar Duitsland) betaal ik € 0.055.
Toen, voor de vorige aankoop van 'te-goed', de freedays op waren waren de smsjes duurder.

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijdens je freedays kun je gratis sms-en naar bestemmingen die in de tarieflijst als FREE zijn aangeduid. Dat zijn er niet zo veel, maar als je vriendinnetje toevallig in Roemenië, Pakistan, Japan of Zweden woont heb je geluk. Je wilt natuurlijk de hele dag naar haar sms-en, maar kijk uit, want als Voipbuster het tortelduiven gedoe *; welletjes vindt dan ga je alsnog dokken.

Voor het overgrote deel van de bestemmingen, waaronder ook Nederland en andere landen in West-Europa, betaal je de gewone sms-tarieven ongeacht of je freedays hebt of niet.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2008 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 10:28:
Voor het overgrote deel van de bestemmingen, waaronder ook Nederland en andere landen in West-Europa, betaal je de gewone sms-tarieven ongeacht of je freedays hebt of niet.
Dat klopt niet, want ik betaal soms wel en soms niet voor een SMS'je naar een Nederlands mobiel nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vroeguh wel ja, maar nu is het 1 cent per sms naar 0031. Nog niet om een bult van te krijguh. :P

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2008 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_T
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13:49

Mister_T

@+31180

Vreemd, mijn vrouw heeft vanmorgen 2½ uur zitten bellen met haar zus.
Ik dacht altijd dat die gesprekken begrenst waren op 60 minuten.
Ik dacht dat ze een geintje maakte maar er staat echt 02:23:15 Gratis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caesu
  • Niet online
ja paar maanden geleden had ik al een gesprek van meer dan een uur.
voorheen was 60 minuten het maximum.

en over de sms-jes: zolang je niet meer dan ongeveer een dozijn per week stuurt zijn ze gratis merk ik.
maar soms wordt er ook opeens voor gerekend terwijl er al een tijd geen sms is verstuurd.
niet echt een duidelijk beleid dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Caesu schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 21:05:
ja paar maanden geleden had ik al een gesprek van meer dan een uur.
voorheen was 60 minuten het maximum.

en over de sms-jes: zolang je niet meer dan ongeveer een dozijn per week stuurt zijn ze gratis merk ik.
maar soms wordt er ook opeens voor gerekend terwijl er al een tijd geen sms is verstuurd.
niet echt een duidelijk beleid dus.
Het zal ook wel te maken hebben met hun eigen cashflows. Als ze geld te kort komen reken ze geld, willen ze weer wat goodwill kweken dan zijn ze gratis.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laten we niet zeuren om peanuts. Voipbuster is een fantastische deal hoe je het ook bekijkt. Ik heb 12,5 euro betaald en bel 4 maanden gratis. Vervolgens mag ik mijn tientje opmaken aan 1000 belminuten. In combinatie met de 300 belminuten van mijn mobiele telefoon doe ik daar zeker weer 4 maanden mee voor ze op zijn. Dat zijn dus 8 maanden bellen voor 12,5 euro oftewel iets meer dan 1,5 euro per maand. Zet dat maar eens af tegen het abonnementsgeld van KPN belbasis, dat inclusief nummerweergave op 20 euro per maand uitkomt.
Voipbuster bij deze mijn dank. _/-\o_ Het geklooi met de sms-jes zien we door de vingers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caesu
  • Niet online
ben ook prima tevreden.
elke twee maanden waardeer ik twee of drie keer op via 0900-nummer.
van dat beltegoed waardeer ik nog een paar keer op via 0900-nummer om 8 weken freedays te hebben.
van het resterende beltegoed mag dan wel wat af voor een sms-je zo af en toe.
kost het me minder dan 2 euro per maand.

mobiel bellen doe ik via KPN BelBudget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampie01
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-09 15:05
Kijk hier eens, worden de prijzen vergeleken van alle betamax klone, ik lees nl dat veel mensen via VB bellen: Ik bel via VCheap voornamelijk vanwege het gunstige mobiel tarief: 10 ct daar bel ik mijn 10 euro wel van op.....
http://progx.ch/home-voip-prixbetamax-3-1-2.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Justvoip nu ook met sip? Iemand al ervaring hiermee?

http://www.justvoip.com/en/sipp.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:35

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

Na het lezen van dit topic wilde ik ook VoipBuster proberen, maar ik krijg niet eens het proggie gedownload. :?

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het net ingesteld; het lijkt goed te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen ervaring met Justvoip. Ik zie wel dat met name de mobiele tarieven aantrekkelijker zijn dan bij Voipbuster. Nederland mobiel is 9 ct. Bij VB 25 ct.
Als je via je vaste lijn naar mobiel wil bellen kun je beter een ander betamax product nemen dan Voipbuster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:43

Crusader

Arc Nature

Verwijderd schreef op woensdag 23 april 2008 @ 19:43:
Als je via je vaste lijn naar mobiel wil bellen kun je beter een ander betamax product nemen dan Voipbuster.
Daarom zit ik al twee jaar bij VoipCheap.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caesu
  • Niet online
Crusader schreef op woensdag 23 april 2008 @ 21:56:
[...]

Daarom zit ik al twee jaar bij VoipCheap.
let er wel op dat er bij VoipCheap per minuut wordt gerekend, niet per seconde.
korte gesprekken naar mobiel zijn daarom goedkoper met KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appie39
  • Laatst online: 27-09 17:14
Caesu schreef op donderdag 24 april 2008 @ 04:00:
[...]

let er wel op dat er bij VoipCheap per minuut wordt gerekend, niet per seconde.
korte gesprekken naar mobiel zijn daarom goedkoper met KPN.
Vergeet de ± €20 per maand niet bij KPN :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caesu
  • Niet online
appie39 schreef op donderdag 24 april 2008 @ 04:21:
[...]

Vergeet de ± €20 per maand niet bij KPN :+
BelBudget ± €10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appie39
  • Laatst online: 27-09 17:14
Voor die € 10.95 die belbudget kost kun je ± 120 geprekken korter dan 1 minuut per maand voeren met voipcheap.Naar GSM dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtRi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:12
Bij BelBudget betaal je 6 ct starttarief en ~ 17 ct/min. Dus vanaf ongeveer 20 sec bellen is voipcheap goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juani
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-06-2024
Ik heb al een beetje gezocht, maar niets gevonden.

Heeft iemand ervaring met een dialplan i.c.m. de Zyxel 2602?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sms-en met Voipbuster is weer wat minder aantrekkelijk geworden. De SMS-tarieven naar een groot aantal bestemmingen zijn verhoogd. Zo is het tarief naar Nederland nu verdubbeld: was 1ct, nu 2ct per sms!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 11:29:
Sms-en met Voipbuster is weer wat minder aantrekkelijk geworden. De SMS-tarieven naar een groot aantal bestemmingen zijn verhoogd. Zo is het tarief naar Nederland nu verdubbeld: was 1ct, nu 2ct per sms!
Die prijzen veranderen continu. Het is ook wel eens 5 ct geweest. Persoonlijk vind ik 2ct nog steeds erg goedkoop :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 12:09:
Die prijzen veranderen continu. Het is ook wel eens 5 ct geweest. Persoonlijk vind ik 2ct nog steeds erg goedkoop :)
Agree. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarthezZ
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

BarthezZ

anti voetbal en slechte djs!

Ik zit te kijken naar een oplossing voor hier thuis. Een groot gedeelte van de uitgaande gesprekken hier is gewoon naar vaste nummers dus als ik alles wat ik gelezen heb goed begrijp. (Nouja, mits binnen de 120 free days bij voip buster)

Nu is het voor mij geen probleem om vanachter mijn pc te bellen, maar mn moeder loopt nog wel eens rond te zuilen met de telefoon. Ik heb dus ook zitten kijken naar een ATA en kwam het volgende tegen: Grandstream HandyTone-386 (ATA) Analog Telephone Adapter (manual) Als ik de handleiding goed door heb gelezen kan ik ermee wat ik wil. Gesprekken ontvangen via het analoge net, en bellen by default via de VOIP account maar met de mogelijkheid om het via het analoge net te doen.
Klopt dit en is dit een aangeraadde setup?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees in de manual dat je 2 SIP accounts kunt registreren in de Grandstream 386. Ook zijn er 2 FXS telefoonpoortjes (twee afzonderlijke telefoonlijnen). Wat niet duidelijk is of elk SIP account "vastgebakken" aan een bepaalde FXS poort of dat het mogelijk is de SIP accounts naar believen toe te wijzen aan een of meer poortjes.
Zo zou je op een en hetzelfde poortje één Voipprovider voor ingaande en een andere voor uitgaande gesprekken kunnen instellen.
Ik heb zelf een Zyxel 2602 modem waarbij dat kan. Ideaal imho.

De vraag is nu dus: weet iemand of de Grandstream deze flexibiliteit ook heeft. Dan zou het idd een mooi product zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan-E
"Each FXS port has a separate SIP account which allows both ports to make calls concurrently"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jan-E schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 15:33:
"Each FXS port has a separate SIP account..."
Da's niet zo mooi. De meeste mensen zitten er niet zo op te wachten om met twee verschillende lijnen tegelijkertijd gesprekken te voeren alswel om op 1 lijn binnenkomende gesprekken via bijvoorbeeld Budgetphone te laten lopen en uitgaande via een Betamax provider. Dat zou met de Grandstream 386 dus niet kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 16:49:
[...]

Da's niet zo mooi. De meeste mensen zitten er niet zo op te wachten om met twee verschillende lijnen tegelijkertijd gesprekken te voeren alswel om op 1 lijn binnenkomende gesprekken via bijvoorbeeld Budgetphone te laten lopen en uitgaande via een Betamax provider. Dat zou met de Grandstream 386 dus niet kunnen.
Meestal kun je de ene poort ook wel doorschakelen naar de andere.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarthezZ
  • Niet online

BarthezZ

Verwijderd schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 15:21:
Ik lees in de manual dat je 2 SIP accounts kunt registreren in de Grandstream 386. Ook zijn er 2 FXS telefoonpoortjes (twee afzonderlijke telefoonlijnen). Wat niet duidelijk is of elk SIP account "vastgebakken" aan een bepaalde FXS poort of dat het mogelijk is de SIP accounts naar believen toe te wijzen aan een of meer poortjes.
Zo zou je op een en hetzelfde poortje één Voipprovider voor ingaande en een andere voor uitgaande gesprekken kunnen instellen.
Ik heb zelf een Zyxel 2602 modem waarbij dat kan. Ideaal imho.

De vraag is nu dus: weet iemand of de Grandstream deze flexibiliteit ook heeft. Dan zou het idd een mooi product zijn.
Binnen komende gesprekken via VOIP is geen directe noodzaak, hiervoor hoopte ik gewoon de standaard analoge telefoonlijn te kunnen blijven gebruiken. Maar ik neem aan dat dat dus geen probleem moet zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als jij binnenkomende gesprekken via je KPN lijn wil ontvangen en uitgaand wil bellen met Voip dan is de Grandstream 386 zeker geschikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren een Tiptel cyberbox 22 sip gekocht. Heb ik aan mijn speedtouch gehangen en gegevens ingevoerd. Werkte direct. Maar de verbinding wordt steeds verbroken. Soms al na 30 seconden en soms ook pas na 10 minuten. Ik gebruik voipbuster en ik heb €10 tegoed gekocht.

Iemand een idee waarom de verbinding steeds verbroken wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 18:30:
Ik heb gisteren een Tiptel cyberbox 22 sip gekocht. Heb ik aan mijn speedtouch gehangen en gegevens ingevoerd. Werkte direct. Maar de verbinding wordt steeds verbroken. Soms al na 30 seconden en soms ook pas na 10 minuten. Ik gebruik voipbuster en ik heb €10 tegoed gekocht.

Iemand een idee waarom de verbinding steeds verbroken wordt?
voippoorten in je nattabel gezet?

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orcie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-10 11:23
Prijs van de sms is verdubbeld van 1 cent naar 2cent. Begint wel beetje onvoordelig te worden met die onzekere tarieven bij voipbuster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arieh
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 28-09 10:40
Verwijderd schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 17:54:
Als jij binnenkomende gesprekken via je KPN lijn wil ontvangen en uitgaand wil bellen met Voip dan is de Grandstream 386 zeker geschikt.
als je echter nog wel de nummberherkenning van KPN wilt, ben ik bang dat je een teleurstelling te wachten staat. De nummerherkenning van KPN wordt niet doorgegeven door de Grandstream.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Orcie schreef op maandag 28 april 2008 @ 08:59:
Prijs van de sms is verdubbeld van 1 cent naar 2cent. Begint wel beetje onvoordelig te worden met die onzekere tarieven bij voipbuster.
Probeer het eens met je GSM
misschien dat dat voordeliger is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan groen
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18:05
heeft iemand ervaring met de wbsite van Ekin die je 360 freeday geeft voor €22,50?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:43

knakworst

Get more sats!

Orcie schreef op maandag 28 april 2008 @ 08:59:
Moet ik nu serieus nemen dat je 2 cent onvoordelig vindt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jan groen schreef op maandag 28 april 2008 @ 22:02:
heeft iemand ervaring met de wbsite van Ekin die je 360 freeday geeft voor €22,50?
Ekin.nl? Net even gekeken maar volgens mij hebben die geen eigen producten. Ze resellen wel vanalles.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tvdoc
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:18
Marzman schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 10:44:
[...]

Ekin.nl? Net even gekeken maar volgens mij hebben die geen eigen producten. Ze resellen wel vanalles.
Ze zijn gewoon reseller inderdaad , heb daar wel eens beltegoed gekocht ging prima ,snel opgewaardeerd, als je 10 euro koopt , waarderen ze het op in 2 x 5 euro , zo krijg je dubbele freedays.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan groen
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18:05
Ze zijn gewoon reseller inderdaad , heb daar wel eens beltegoed gekocht ging prima ,snel opgewaardeerd, als je 10 euro koopt , waarderen ze het op in 2 x 5 euro , zo krijg je dubbele freedays.
Dan is het mij wel duidelijk inderdaad. Ze gaven aan dat ik van die 22,50 euro 15 euro beltegoed zou krijgen. Ik ga het wel proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pewill
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01-10 10:03
Ik heb een tweede nummer van Telfort (ex-tiscali) gekregen (038-nummer) Ik wil nu vanuit het vaste- cq. mobiele net bellen naar mijn computer, en dan gebeld worden op het betreffende nummer. Kan dit? Ik heb een Zyxel 2602H-61 router.

Model 3 | 2024 Highland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isaak Asimov
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-05-2024
tvdoc schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 12:05:
[...]

Ik heb op hun site gekeken en het is mij niet duidelijk dat ik meer Freedays kan krijgen, kun je me het juiste linkje geven, waar zij dat concreet aanbieden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarthezZ
  • Niet online

BarthezZ

arieh schreef op maandag 28 april 2008 @ 09:43:
[...]

als je echter nog wel de nummberherkenning van KPN wilt, ben ik bang dat je een teleurstelling te wachten staat. De nummerherkenning van KPN wordt niet doorgegeven door de Grandstream.
Ik heb hier eigenlijk ook nog niks over kunnen vinden maar zou toch graag die nummer herkenning behouden. Hoe moet dat genoemd worden oid? waar moet ik dus op zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tvdoc
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:18
Isaak Asimov schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 22:55:
[...]
Ik heb op hun site gekeken en het is mij niet duidelijk dat ik meer Freedays kan krijgen, kun je me het juiste linkje geven, waar zij dat concreet aanbieden?
als je bij beltegoed kopen kijkt , en kiest voor 10 euro , krijg je een opie om te betalen met dubbele freedays : http://www.ekin.nl/krediislemler.asp?part=snel10&l=nl
Ook kan je ze een mailtje sturen met onderwerp dubbele freedays , je krijgt dat mail terug met uitleg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isaak Asimov
tvdoc schreef op woensdag 30 april 2008 @ 20:26:
[...]

als je bij beltegoed kopen kijkt , en kiest voor 10 euro , krijg je een opie om te betalen met dubbele freedays : http://www.ekin.nl/krediislemler.asp?part=snel10&l=nl
Ook kan je ze een mailtje sturen met onderwerp dubbele freedays , je krijgt dat mail terug met uitleg
Werkte als een tierelier, bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tvdoc schreef op woensdag 30 april 2008 @ 20:26:
[...]

Werkt dit ook voor Justvoip??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isaak Asimov
Verwijderd schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 17:52:
[...]

Werkt dit ook voor Justvoip??
Voipbuster, Internetcalls en Voipdiscount worden genoemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Isaak Asimov schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 23:04:
[...]

Voipbuster, Internetcalls en Voipdiscount worden genoemd...
www.ekin.nl

Ik heb nagevraagd en werkt ook voor Justvoip. Dus heb ik 14,45 Euro overgemaakt. Wel tweemaal email bericht gehad dat 5 euro is overgeboekt naar account. Alleen heb ik geen dubbele freedays ontvangen, slechts 1 x 120 freedays. Ik heb om uitleg en herstel gevraagd via email; misschien wordt het nog hersteld?
Pagina: 1 ... 16 ... 58 Laatste