Stoere pics
Maar een berg zal nog weinig kunnen zeggen over de 'theme' van de volgende versie, gezien meeste delen al erg verschillende landschappen hebben.
Nog wel UW onveilig gemaakt, probleem van de aaxtes opgelost.. het is die dying nightmare met zijn 5-8 ench.remover skill. Die dying lijkt alleen te spawnen bij het rechter groepje, dus de andere 6 kan ik nu zonder problemen neer meppen (ill.weapon/backfire). Helaas geen drops buiten wat white weapons.
Nu ook mijn VWK build af voor marketplace knight-farming, warrior based. Vrij simpele build en gaat erg gemakkelijk. Helaas maar 12 knights per run, maar toch nu regelmatig runes te pakken
Met een prot (life bond/barrier) hero erbij kan ik wel heel marketplace neerhalen. Meteen ook een nadeel van heroes gevonden, als zij een item vasthouden zetten ze het altijd op een rennen, ook al zet je ze op agressive.
En ik heb ember light camp gehaald
Eerste missie (kill 3 gasten) meteen behoorlijk pittig, hoeveel mobs op het explore gedeelte is bizar.. en nog allemaal necro & eles maakt het er niet makkelijker. Handiger was door te rennen, maar na even doorzetten toch alles neer kunnen halen.
Nog wel UW onveilig gemaakt, probleem van de aaxtes opgelost.. het is die dying nightmare met zijn 5-8 ench.remover skill. Die dying lijkt alleen te spawnen bij het rechter groepje, dus de andere 6 kan ik nu zonder problemen neer meppen (ill.weapon/backfire). Helaas geen drops buiten wat white weapons.
Nu ook mijn VWK build af voor marketplace knight-farming, warrior based. Vrij simpele build en gaat erg gemakkelijk. Helaas maar 12 knights per run, maar toch nu regelmatig runes te pakken
En ik heb ember light camp gehaald
[ Voor 48% gewijzigd door SinergyX op 08-02-2007 10:30 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.