Het Grote Guild Wars Topic deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.658 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Stoere pics :) Maar een berg zal nog weinig kunnen zeggen over de 'theme' van de volgende versie, gezien meeste delen al erg verschillende landschappen hebben.
Nog wel UW onveilig gemaakt, probleem van de aaxtes opgelost.. het is die dying nightmare met zijn 5-8 ench.remover skill. Die dying lijkt alleen te spawnen bij het rechter groepje, dus de andere 6 kan ik nu zonder problemen neer meppen (ill.weapon/backfire). Helaas geen drops buiten wat white weapons.

Nu ook mijn VWK build af voor marketplace knight-farming, warrior based. Vrij simpele build en gaat erg gemakkelijk. Helaas maar 12 knights per run, maar toch nu regelmatig runes te pakken :) Met een prot (life bond/barrier) hero erbij kan ik wel heel marketplace neerhalen. Meteen ook een nadeel van heroes gevonden, als zij een item vasthouden zetten ze het altijd op een rennen, ook al zet je ze op agressive.

En ik heb ember light camp gehaald :) Eerste missie (kill 3 gasten) meteen behoorlijk pittig, hoeveel mobs op het explore gedeelte is bizar.. en nog allemaal necro & eles maakt het er niet makkelijker. Handiger was door te rennen, maar na even doorzetten toch alles neer kunnen halen.

[ Voor 48% gewijzigd door SinergyX op 08-02-2007 10:30 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:32
Volgens de wiki zijn er voornamelijk fouten gecorrigeerd en lip-sync's toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:29

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Nu ook mijn VWK build af voor marketplace knight-farming, warrior based. Vrij simpele build en gaat erg gemakkelijk. Helaas maar 12 knights per run, maar toch nu regelmatig runes te pakken
Met een VWK hoef je het niet bij knights alleen te laten hoor. Ik clear eigenlijk de hele marketplace behalve sommige bosses (die te veel self heal hebben).

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maartend schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 10:18:
Zou dit de grote update verklaren?
een achtergrondje veranderen lijkt me niet zo een grote update. ik denk dat het er gewoon altijd al was, maar dat niemand erop heeft gelet. wie vermoed er ook dat er ergens een berg in de verte te zien is... En alleen in het begin kijk je goed om je heen, als je het landschap eenmaal gewend bent is het toch meer kijken naar de map om zo snel mogelijk de weg te vinden naar of juist om die ene groep vijanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Volgens mij heb ik die berg al eens eerder gezien idd. Ik denk niet dat de aanwezigheid van een berg de locatie van een nieuw deel zal verklaren op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oe hee, nieuwe event comming. ziet er veel belovend uit, vooral die races lijken me wel lol. en hopen dat het vuurwerk lollig is. ben erg benieuwd hoe het gaat werken. Toch ook fijn dat ze bij Anet nu niet alles op Nf focussen maar ook Fc spelers de kans geeft iets te vieren. Bij Wintersday vond k het wel een beetje sneu voor de mensen die alleen Fc hebben (al ben je dan natuurlijk niet slim bezig :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:13

Vrijdag

De Zwarte

Toch best handig dat je voortaan met maar één char die festival hats hoeft te halen :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd, die kopieerfunctie is wel makkelijk. Al zag ik wel weer gelijk iemand die voor 500 gold hats stond te verkopen. Zullen altijd mensen zijn die erin trappen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gisteren een nieuwe character gestart, ranger, stond ik beetje inkopen te doen in die Shing Jie, staan er 3 'yo momma is so fat...' tegen elkaar te lullen. Heb me echt doodgelachen, zaten echt goeie tussen :P Daarna maar weer rondjes Marketplace gedaan, 2x een Lian's Lantern drop gehad, is daar uberhaubt een markt voor?
Ik heb inmiddels stuk of 10 green items (woe spreader, stormray etc), is spamming in de trade chats enige manier om ze kwijt te raken voor een beetje gold? :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Greenies zijn hooguit een paar K waard. Alleen hele zeldzame zijn duurder. En Shing Jea Island greenies zijn natuurlijk helemaal geen ruk waard :P

Ik heb hetzelfde probleem met een boel gouden wapens. Sommigen zijn best wel goed (req 9, 20/20 sundering en +29 HP) maar er zijn maar weinig kopers voor. Meesten zijn ook hamers, en wie wil er nou een hamer? :')
Moet ik eerlijk zeggen dat ik ook helemaal geen zin heb om er uren mee rond te leuren. Geef ze liever weg aan newbies of ik gebruik ze voor mijn heroes.
Misschien moet ik maar eens op Guru gaan veilen ofzo. Dat is volgens mij makkelijker dan ingame.

Brengt mij op het volgende: Waar blijft dat hele auction house! :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Het zijn allemaal 'high content' greens, die ik in de reis van elite-cappen heb gehaald. Aantal zijn necro's, maar mijn necro's gebruiken altijd een wand/focus (20% HSR/HCT op beide), dat ik die ook nooit gebruik. Naja, dan maar al mijn heroes gaan voorzien van green items, meeste gebruiken weapons uit die /bonus pack (scythe daarvan is leuk :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ah ok, ik dacht van die startergreens :)

Die wapens uit het bonuspack zijn idd erg praktisch, en ze zien er ook nog eens mooi uit. Heb eigenlijk met mijn para tot aan de endgame met die fiery sunspear of shelter gelopen. Ideaal dingetje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 09:29
Verwijderd schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 21:40:
Oe hee, nieuwe event comming. ziet er veel belovend uit, vooral die races lijken me wel lol. en hopen dat het vuurwerk lollig is. ben erg benieuwd hoe het gaat werken. Toch ook fijn dat ze bij Anet nu niet alles op Nf focussen maar ook Fc spelers de kans geeft iets te vieren. Bij Wintersday vond k het wel een beetje sneu voor de mensen die alleen Fc hebben (al ben je dan natuurlijk niet slim bezig :P)
Ha net weer een paar dagen bezig, en dan al weer een nieuwe event op komst. Dat is altijd leuk.

Met dit als de nieuwe hat, daar kunnen we wel van uit gaan is dat weer een mooi begin na een maandje geen GW

Afbeeldingslocatie: http://www.guildwars.com/images/screenshots/canthannewyear/cnewyear04-page.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Die gaan we ook even scoren vanavond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Pssst!
spoiler:
Die is er pas over een tijdje, met het event ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

;( Het was te mooi om waar te zijn :P
Naja, dan maar weer marketplace mobben-tocht houden :D

Moet nog ruim 40k voor mijn Elite sunspear, dan weer hele infuse missie opnieuw voor prophecies, nieuwe runes, nieuwe dyes.. mag wat kosten :/

[ Voor 44% gewijzigd door SinergyX op 09-02-2007 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Farmen farmen farmen :P

Maar je kan je runes toch ook uit je oude armor slopen? Ga ik ook doen met mijn armor, wil Primeval Para hebben :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik wil juist mijn oude armor houden, die is mooi :>
Moet alleen nog een mooi passende helm vinden voor die Elite Sunspear, die van ES is namelijk niet zo bijzonder mooi (female Warrior). Mischien maar eerst de gewone Sunspear nemen, of die uberhaubt wat is. Mag wat kosten om er goed uit te zien :P
Maar die 15k Kurzick en Canthan zien er ook zo mooi uit... ;(

En ik moet Koss nog terugkrijgen, mijn monk is net naar mainland Nightfall vertrokken, waar je dan Koss kwijtraakt :P Gebruikte hem altijd om zwaar-afk te farmen :) (50/50 drop is dan imho winstgevend)

[ Voor 32% gewijzigd door SinergyX op 09-02-2007 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Anders is het vooral een kwestie van variëren, maar doe het wel een beetje mooi, want soms zie ik conbinaties voorbijkomen waar zelfs Viktor en Rolf zich voor zouden schamen :X :P
De hats vind ik eigenlijk het minst belangrijk, die heb ik vaak op onzichtbaar staan, vooral voor warriors is het vaak een beetje..pet :P

Dat afk farmen, hoe werkt dat precies? Lijkt me best praktisch om ook eens te doen. Zag gisteren al een hoop r 7 en een enkele r 8 lightbringer in de Vortex. En KoaBD zie je ook steeds vaker. Ik heb nog helemaal niks op max, zelfs de Cartographers niet. En als er iemand weet hoe ik in vredesnaam hoger kom dan Sunspear Castellan, dan hoor ik dat graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

hier staat een stukje hoe je sunspear punten kan farmen.

Die afk farm is behoorlijk simpel, ik gebruik gewoon een life bond/barrier monk (16 prot) en Koss helemaal ingesteld op damage (war/ele-fire). Wat extra +armor skills (watch yourself, bonneti voor evade) erbij en hij maait ze bijzonder snel neer. Je gaat zelf op een veilige plek staan in de buurt en stuur hem erin. Zolang je geen ench.removers tegenkom kan hij nagenoeg alles aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ha da's mooi, dag ga ik van het weekeind eens proberen :) Lijkt me best praktisch, kan ik gewoon een filmpje kijken en ondertussen lekker farmen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 20:41
Hoera ik ben level 20 :)
wat gebeurt er nu met de XP? ik zie het balkje wel oplopen maar er valt niet meer te levelen.
Om mijn karakter verder te boosten wilde ik beter armor halen, maar schiet niet echt op om naar droknar te komen. Ik dacht da's mooi iets om in de guild te vragen maar men heeft daar niet echt zin in zo lijkt het. Zelf renne heb ik ook geprobeerd maar ik ben dr niet zo goed in geloof ik :P Als iemand nog es die kant op gaat laat het mij weten, dan wil ik wel mee. Vechten is ook goed, maar daar schijnt men niet aan te doen.

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Elke keer dat je het balkje weer vol krijgt ontvang je een skill point die je weer kunt gebruiken om skills te kopen of te cappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
ah, das handig
hoe kun je zien hoeveel van die skill points je hebt?

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Schaapje_BlaaT schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 19:04:
ah, das handig
hoe kun je zien hoeveel van die skill points je hebt?
Op 'H' drukken, rechts

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je droks armor wilt, lijkt het me het beste om erheen te gaan door gewoon het verhaal te volgen. zoek wel alvast op wiki de armor uit die je wilt, en kijk welke materials je ervoor nodig hebt. Als je er dan zelf voor gaat sparen door vanalles te salvagen heb je iets om naar toe te werken, en op deze mannnier verdien je je armor meer dan wanneer je het ff koopt. En waarschijnlijk heb je het geld toch nog niet bij elkaar als je eenmaal in droks aangekomen bent, dus zoveel haast hoef je niet te hebben. Als je dan toch een beetje AL wilt hebben, ikzelf kocht altijd in ascalon de duurste, dat is van hetzelfde level als dat je in LA kan krijgen. Ik weet niet hoe het zit met armor uit bv Denravi of Amnoon, al ben je als je in Amnoon bent al bijna bij droknars en is het dus soort van zinloos daar nog goede goudstukken voor neer te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

En natuurlijk gewoon collector's armor. Is vaak ook prima en kost bijna niks, behalve wat geduld om de drops te verzamelen.

Wat ook kan, is als je Factions hebt tot aan LA gaan. Dan de boot naar Kaineng centre en daar armor kopen. is net zo goed als Droks en iets goedkoper (of dezelfde prijs).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TroonStaal schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 08:12:
En natuurlijk gewoon collector's armor. Is vaak ook prima en kost bijna niks, behalve wat geduld om de drops te verzamelen.

Wat ook kan, is als je Factions hebt tot aan LA gaan. Dan de boot naar Kaineng centre en daar armor kopen. is net zo goed als Droks en iets goedkoper (of dezelfde prijs).
collectors armor heeft dezelfde stats als een bepaalde soort armor geloof ik, en wel een andere skin. Uiteraard is ie prima te doen, maar voor max collectors moet je wel naar de Crystal Desert.

Armor in Kaineng is dezelfde prijs als Droks, uiteraard ligt het er ook aan welke materials je nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
Crafted armor met een armor rating van 80 is alleen te vinden in droks dacht ik. Ik heb alleen prophecies, anders waren er alternatieven geweest. ik vind het een beetje zonde om armor met een rating van 71 te kopen om dat later weer te moeten vervangen. Ik ben al een heel eind met de materials.

collector armor met een rating van 80 had ik wel gezien, alleen missen dan de modifiers. Is het mogelijk om aan dat armor runes toe te voegen om vergelijkbare stats te krijgen als van andere soorten? Op armor waar al modifiers op zitten kan je 1 rune kwijt, is het mogelijk 2 toe te voegen aan collectors armor?. En als het verhaal gevolgd wordt om in Droknar te komen, gaat dat dan niet via beacon's perch?
Ik zie daar nooit teams vormen, behalve met runners. Met de level 10 henchmen daar kom ik er niet echt doorheen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Op zich is het niet zonde om wat lagere armor te kopen, als je gewoon de verhaallijn volgt ligt je armor en de wapens aardig in balans met de monsters. Dat is tevens het hele idee van droks armor: dat koop je zodat je een hele tijd bijna geen damage krijgt. (lifedrain even niet meegerekend)

Tevens is het natuurlijk ook een veel gebruikte "exploit" door als lowlvl de zwaarste armor aan te schaffen + runes en dan in de lowlvl arena's Faction gaan farmen. Wat tegenwoordig door bijna iedereen gedaan wordt, trouwens :{

Collectors armor kan je ook upgraden met runes, maar idd het blijft basic armor. je zal dus dingen als +1 axemastery oid moeten missen.

En vanuit Beacons wordt er inderdaad zelden geknokt, alleen maar gerund. Ik moet dat stuk tot aan Snakedance nog exploren voor mijn titel, dat doe ik wel eens met heroes :P

[ Voor 11% gewijzigd door Vrijdag op 10-02-2007 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
Ik ben voorlopig alleen geinteresseerd in PvM en gewoon gebiedje voor gebiedje aan het afwerken. Ik
probeer alle quests en missies te doen, en dan naar het volgende. Meestal met henchmen, die missies willen mensen nog wel eens doen dus dan met een team. Ik heb me wel naar crystal desert laten runnen toen imand mij dat aanbood. Dat ga ik dan vervolgens nog een keer zelf overdoen door gewoon te vechten. Wat betreft lagere armor, ik was ook direkt gestart met het beste armor uit ascalon (50 armor rating). Daar loop ik nu nog in rond. Ik heb er (betaalbare) runes aan toegevoegd.
De collectors armor is misschien wel een goeie tussenoplossing, aangezien ik dan de materials nog kan houden. Waar is trouwens een shiverpeak key te koop? ik kwam nog wel eens een kist tegen op mijn pogingen te runnen en acht het wel mogelijk die te looten. En is de normale methode om droknar te bereiken nou wel of niet via beacon perch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
De normale methode om Droks te bereiken is om gewoon de verhaallijn te volgen. Als je die volgt kom je er vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je de verhaallijn volgt, kom je al redelijk snel in Beacons Perch terecht. Daarna ga je echter eerst nog door kryta, maguuma en de crystal desert voordat je na een missie in Droknars beland. Het leukste voor een beginner is nog altijd gewoon het verhaal te volgen, alle quests te doen etc. baal dr nog steeds van dat ik dat nooit gedaan heb. Nu is het verhaal nog leuk, na je 5e character gaat het een beetje vervelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Vandaag 100% map title gehaald. Ik denk dat ik het hier ook maar bij laat, geen zin om Factions en Prophecies nog een door te spitten. Maar ben er blij mee, nu ff alle missies master halen en lightbringer ff naar max. Daarna zie ik wel verder welke andere master titles ik er nog bij kan verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grats. toen ik mn 100% elona had gehaald, wist ik daarna dus ook echt helemaal neits meer te doen. al was het alleen maar omdat ik die 100% tegelijk met een guildie deed, dus het was een soort van wedstrijd (verloren btw, slechts 5 uur verschil, maar hij was wel eerder begonnen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 22:10:
grats. toen ik mn 100% elona had gehaald, wist ik daarna dus ook echt helemaal neits meer te doen. al was het alleen maar omdat ik die 100% tegelijk met een guildie deed, dus het was een soort van wedstrijd (verloren btw, slechts 5 uur verschil, maar hij was wel eerder begonnen :P)
Waar ik nou mee bezig ben is mijn Obsidian armor wat uitbreiden. Ik heb alleen maar de helm. Verder heb ik de Glads chest en arm in black gedyed erbij. (Heb male warrior) En nu ga ik voor de Legging en Boots van Obsidian, heb tussendoor nog een req 9 Fellblade en een req 10 Gloom Shield gescoord. Maar ik denk dat jullie die armor al wel hebben he? :*)

Naja wat je kunt doen is DoA, maar dat is wat kleinschalig heb ik ontdekt. Bijvoorbeeld de Stygian Veil is maar een heel klein Explorable gebiedje, waar je ook heel makkelijk een chest kunt runnen.
Je zou natuurlijk ook kunnen beginnen aan PvP ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol, geen obsidian armor voor mij. zo speciaal vind ik de meeste niet. Ben nu bezig met mn monk (ook mn enige char) door alle chapters te leiden, net begonnen aan Nf, moet alleen wel nog ff heel veel plaatsen uit factions en prophecies dr bij hebben. Misschien doe ik later nog het zelfde met een warrior. Dan kan ik altijd en overal mensen helpen, het enige wat ongever nog overblijft.

Met pvp houd ik me eigenlijk maar heel soms bezig. Laatste wat ik heb gedaan in geprobeerd een duo build voor een split-team voor gvg te maken. Lukte aardig, als we niet gestoord worden kunnen we in 5 a 6 minuten de lord dood hebben (nou heb ik totaal geen ervaring met split-build, alleen dat we er zelf vaak verrast door worden en geen idee hebben hoe we het moeten counteren. Zo weet ik dus ook niet of 5 minuten snel is of juist tergend langzaam)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2007 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony L
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-11-2015
Heb al aardig wat connectie problemen ondervonden vandaag. Aangezien ik ook mensen hoor klagen in de chat lijkt het wel of er flink wat problemen zijn :s. Ik kan geen enkele missie meer doen want als ik een area transition gebruik om naar een andere area te gaan dan krijg ik een disconnect.

PSN: Norfirin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Obisian vind ik bij de meeste professions niet echt de moeite waard eigenlijk. De 15k armor is vaak stukken mooier, en de primeval en endgame armor in Nightfall zijn helemaal koel! Alleen jammer dat je dan elke keer weer die stomme missie moet doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tony L schreef op zondag 11 februari 2007 @ 18:33:
Heb al aardig wat connectie problemen ondervonden vandaag. Aangezien ik ook mensen hoor klagen in de chat lijkt het wel of er flink wat problemen zijn :s. Ik kan geen enkele missie meer doen want als ik een area transition gebruik om naar een andere area te gaan dan krijg ik een disconnect.
ik heb er dit weekend ook veel last van ja. Het ging nog wel eerst, hoewel het erg laggy was, of iig schokkerig, maar dat kan ook aan dit ding hier liggen.

wat niet aan dit ding ligt is dat ik nu telkens een err=040 krijg, en dat ik het over een paar minuten nog es mmoet proberen. die paar mins zijn nu al 30 mins geworden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wordt nu wel heel erg, elke zonechange/mapchance een 040 te pakken :P (soms 013's).
Ik krijg echt een ....hekel aan nightfall, niet alleen zet elke mob die maar aanraakt het op een lopen (fijn voor warriors), maar lijken die monks te beschikken over oneindige energy en uber heal powers. Zit nu in de laatste 4 missies gok ik (nogwat bay), weinig zin meer om het af te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Hmm, nergens last, kan prima inloggen, geen weg vallende connecties ofzo. Doet het prima hier 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
kan ik het niet mee eens zijn, kan helaas niet meer inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony L
cardinal808 schreef op zondag 11 februari 2007 @ 18:59:
kan ik het niet mee eens zijn, kan helaas niet meer inloggen.
Ik merk dat ik ook niet meer kan inloggen :'(. Mmmmm wat zal ik eens gaan doen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
hmm ik krijg die error ook, nummer 40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol lets do error count?? ik zit aan 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Een 040 na de Ring of Fire cutscene.... was zo ver ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op zondag 11 februari 2007 @ 18:55:
Wordt nu wel heel erg, elke zonechange/mapchance een 040 te pakken :P (soms 013's).
Ik krijg echt een ....hekel aan nightfall, niet alleen zet elke mob die maar aanraakt het op een lopen (fijn voor warriors), maar lijken die monks te beschikken over oneindige energy en uber heal powers. Zit nu in de laatste 4 missies gok ik (nogwat bay), weinig zin meer om het af te maken.
check guildwiki eens, dan weet je exat hoe veel missies je nog moet doen, en de laatste zijn moelijk maar dat maakt ze net leuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kon net wel inloggen, en het duurde slechts 5 minuten voordat Great Temple of Balths geladen was (is natuurlijk niets op de eeuwigheid). Maar helaas, lang heb ik er niet van kunnen genieten, zodra ik naar Kamadan wilde travellen was het weer eens een 040

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Pfff. Wat een brak netwerk vandaag. Errors 013, 015 en 040 all over the place.

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Nou, als het zo moet, dan ga ik straks wel lekker vanuit bed een filmpje kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog steeds klote... Dan vrees ik dat er niets anders op zit dan alsnog mn huiswerk te gaan maken... ;(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2007 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devos50
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:51
'k heb gw (prophecies) paar maanden geleden gekocht, en ik vind het egt super! :D , voor kerst heb ik factions gevraagd, die ik ook best goed vind, maar meer gericht op pvp vind ik. Nu wou ik nightfall voor mn verjaardag (9 maart) gaan vragen, maar ik wou weten of nf beter is dan prophecies (ieder geval is ie beter dan factions), dus als iemand nog een trial code heeft liggen voor nf stuur hem graag ff op naar Martijn_de_Vos@msn.com.

Alvast bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondanks de vele errors heb ik vanmiddag een beetje met Stoneflesh Armor en Armor of Earth gespeeld,
met als gevolg dat ik nu dit kan :

http://www.youtube.com/watch?v=nuUahOfMZuw

Het werkt eigenlijk bij alle mobs, als je enchants maar niet gestript worden.
De basis is 12 Earth Magic , Stoneflesh Armor, Armor of Earth, en een 20% enchantment staff,
verder wil je nog wel een Mantra of X meenemen bij elemental mobs voor energy mangement, maar iets anders kan natuurlijk ook :p

Ik gebruik met mijn ranger Searing Flames, Mark of Rodgort, Burst of Flames(?), Storm Chaser(7e voor elemental dmg == 100% energy bar als je die kappa's farmed), en Troll Ungeunt, maar het is niet strict gebonden aan een 2e class, als je maar energy genoeg hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Waarom krijg jij geen scattering van mobs? Lange tussentijd van skills zou toch ook scattering geven?
Laatste stukje zit je wel aardig low health :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Idd, waarom scatteren die mobs niet? Dat zou volgens mij wel moeten gebeuren. Waar is het filmpje eigenlijk opgenomen? Erg snel vind ik het overigens niet gaan.

[ Voor 15% gewijzigd door Bor op 11-02-2007 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
Sjongejonge, ik dacht de ascension missie in elona reach te doen met een team maar dat is dus echt een drama. Het zijn allemaal noob teams die de meteen maar alles in 1 keer gaan pullen en dergelijke. Na een stuk of 15 mislukte pogingen maar eens geprobeerd met henchmen, dat ging dus wel. En dan ben ik zelf eigenlijk ook nog een noob, nog altijd in armor met rating 50. Zegt wel weer genoeg over de kwaliteit van de teams. En dan moet ik 2 missies doen, argh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony L
Schaapje_BlaaT schreef op zondag 11 februari 2007 @ 22:41:
Sjongejonge, ik dacht de ascension missie in elona reach te doen met een team maar dat is dus echt een drama. Het zijn allemaal noob teams die de meteen maar alles in 1 keer gaan pullen en dergelijke. Na een stuk of 15 mislukte pogingen maar eens geprobeerd met henchmen, dat ging dus wel. En dan ben ik zelf eigenlijk ook nog een noob, nog altijd in armor met rating 50. Zegt wel weer genoeg over de kwaliteit van de teams. En dan moet ik 2 missies doen, argh!
Ik heb bepaalde missies ook te vaak over moeten doen door die kut teams. Daarom dat ik Nightfall heb aangeschaft zodat ik tenminste nog 3 "goede" spelers met mij heb :-)). Wat een drama met die teams zeg... :'(.

Oh trouwens ik kreeg een paar uur geleden een bericht dat ik beter langer in de map moet blijven zitten omdat de drops dan beter zijn. Ik zit nu elke keer ongeveer 50 sec in de map, heb ik alle mobs gekilled in een bepaald gebied en dan pick ik alles op en dan ben ik weer weg. Dit bericht had ik dus nog nooit gezien? Kan iemand mij hier meer over vertellen? Ik ben pas begonnen met farmen en voel nu eindelijk hoe het is om geld te hebben :+. Kan je dit nog enig zins verhelpen door eerst bv. een uur te farmen om dan vervolgens met een andere char missies te spelen? Of kan je simpel weg uitloggen en weer inloggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je in elona reach 1 keer goed de weg weet, is ie met henchies veel simpeler dan met een normale party, waar vaak toch niet al te snuggere spelers in zitten (de meer nadenkende spelers zijn meestal al tot de conclusie gekomen dat het met henchies beter gaat ...)

vanmiddag nog. Ik dacht eventjes sociaal een potje Nf te gaan doen, die vierde missie. Gaan ze (om de beurt nog wel) voor zo een siege ding staan. ze begonnen nog net niet met zeuren wrm ik ze niet healde terwijl ze in 1 klap dood waren, maar wel terwijl we nog bezig waren (met 2 monks en 1 ele) om de rest af te maken wilden ze dat ik ze ff ressde |:( Had toch nog zo gehoopt dat iedereen de enige regel die aan het ressen vastzit zou weten... probeer ik eens optimistisch te zijn (is lastig voor me, maar ja, als je het nooit probeert...) blijk ik het toch weer verkeerd te hebben. Terug naar de pessimistisch ik

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2007 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Bor de Wollef schreef op zondag 11 februari 2007 @ 22:18:
Idd, waarom scatteren die mobs niet? Dat zou volgens mij wel moeten gebeuren. Waar is het filmpje eigenlijk opgenomen? Erg snel vind ik het overigens niet gaan.
Dat is de noorduitgang van Hatchery, zwermt het van die mobs. ws omdat zij enkele skills (of ranged attack) doen, gaat scatering niet op, ik merkte dit vaak tijdens mijn Lian's boss run, waar er vaak 3 knights, 1 ele, 1 rit en mesmer op me staan te meppen, maar nooit gaan rennen.
Je moet 10k luxon hebben alvorens in die missie te komen, dus moet nog wel een tijdje voor ik daar kan komen :P Mischien even flink met mijn warrior luxem missies doen, toch eens kijken wat een 55 monk daar kan :P.

Ik heb net vermin farm getest, huidige build kan ik helemaal niet dood echter SoJ gooit er een enorme scatering op. Drops zijn wel ok, maar qua tijd vs reward is het een bagger farm run :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De mobs scatteren niet omdat je geen constante dmg doet, monsters rennen alleen weg als ze de hele tijd om de x seconden damage krijgen (zoals bij Firestorm, Barrage e.d).

Ik snap ook eigenlijk niet echt waarom die gast in dat filmpje zo hard dood gaat, als je de 2 enchantments goed timed (en dat kan, met een 20% enchantment staff zit je ongeveer op 5 sec tijd om stoneflesh weer te casten) dan blijft je hp altijd op 100%.
Hij gebruikt ook geen elite in die build, met Searing Flames gaat het al een stuk sneller namelijk :)

Oh, en SinergyX, boven Gyala Hatchery zitten 2 outposts, vanaf daar kun je ook beginnen, dat is misschien een minuutje langer, maar daar kun je al wel een stuk vroeger komen.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2007 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
Ik zit te denken om ook Guild Wars te gaan spelen maar maakt het nog wat uit welke versie ik koop?
Want ik heb niet echt zin/finacieele middelen om alle 3 de versies te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Koop dan Prophecies en Nightfall. Als je er een moet kiezen, neem dan Prophecies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
Die level 20 henchies ownen :). Niet zo snel dood tenminste
Alleen als de gebieden moeilijker worden krijg je geen betere hencmen meer
dat kan nog lastig worden, hopelijk zijn de noobs daar verdwenen zodat er fatsoenlijke teams gevormd worden. Voorlopig gaat het nog, voorzichtend groepje voor groepje pullend mij een weg gebaand naar copperhammer mines. Mag ik morgen terug om de boss te mollen die ik zo zorgvuldig vermeden had :P

Oh, bij 60% van de map explored krijg je eenofandere titel, heeft dat nog enig nut of staat het gewoon leuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DamadmOO
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-09 21:59
cardinal808 schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 00:20:
Koop dan Prophecies en Nightfall. Als je er een moet kiezen, neem dan Prophecies.
Als ik er een zou moeten kiezen dan zou ik toch voor Nightfall gaan. Er zijn gewoon veel meer spelers in Nightfall. Prophecies is de laatste tijd echt helemaal uitgestorven. Verder heb je in nightfall de beschikking over 8 professions ipv 6 wat natuurlijk ook een voordeel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schaapje_BlaaT schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 02:03:
Die level 20 henchies ownen :). Niet zo snel dood tenminste
Alleen als de gebieden moeilijker worden krijg je geen betere hencmen meer
dat kan nog lastig worden, hopelijk zijn de noobs daar verdwenen zodat er fatsoenlijke teams gevormd worden. Voorlopig gaat het nog, voorzichtend groepje voor groepje pullend mij een weg gebaand naar copperhammer mines. Mag ik morgen terug om de boss te mollen die ik zo zorgvuldig vermeden had :P

Oh, bij 60% van de map explored krijg je eenofandere titel, heeft dat nog enig nut of staat het gewoon leuk?
als je naar copperhammer mines gaat (vanuit moladune) moet je proberen je weg door het miden te vinden. Dat is de snelste en vooral makkelijkste weg, al je het maar rustig aan doet.

De meeste titles hebben geen echt nut, alleen de ID en chest title hebben een positieve invloed op salvageing (verhoogde kans dat je item niet word vernietigd als je er een mod/rune vanaf haalt), en als je Nf hebt heb je nog enkele skills die door je sunspear en lightbringer title worden beïnvloed. Wat wel nut heeft is als je een wat lastiger te behalen title hebt (dus niet een 60% explorred die iedereen krijgt als je het verhaal maar ver genoeg speelt), dan kan je toch iets makkelijker een party vinden, aangezien je toch voor de meeste titles wel ff moet doorzetten, en je dan ook gelijk een stuk meer ervaren ben/word gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

DamadmOO schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 03:23:
[...]

Als ik er een zou moeten kiezen dan zou ik toch voor Nightfall gaan. Er zijn gewoon veel meer spelers in Nightfall. Prophecies is de laatste tijd echt helemaal uitgestorven. Verder heb je in nightfall de beschikking over 8 professions ipv 6 wat natuurlijk ook een voordeel is.
Enige reden om Nightfall te hebben zijn je heroes, in Prophecies heb ik teveel missies gedaan waar je henchies gewoon te laag lvl zijn of je party te klein/verkeerd. Heroes brengen behoorlijk vaak uitkomst.

Ik heb echt een ....hekel gekregen aan Nightfall, teveel missies waar ik me mateloos iriteer aan de Dervish en Bowers (en Ele's met stoneflesh). Niet te vergeten en nonstop rondrennen van die mobs, wat als warrior nu niet echt bepaald fijn is. Dit is vooral in Prophecies heel anders, waar ik nu in Ring of Fire zit.. pittig, maar nog steeds te doen.

Als ik zo elk deel bekijk icm eind-content zijn ze allen aardig verschillend. Prophecies heeft gewoon een bizar aantal mobs neergepoot, Nightfall 'onsterfelijke' mobs en Factions heeft een aparte mix hiervan. Ik zit nu in de laatste 4-5 missies van Nightfall, als ik dit vergelijk met Prophecies/Factions vind ik er echt geen bal aan. Beetje het 'we weten niets meer te bedenken, we raffelen het einde even snel af' gevoel.

Ik blijft Factions-fan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

om heroes nou de enige reden te noemen lijkt me een beetje ver gaan. uiteraard is het een kwestie van smaak welke chapter je het liefste speelt, maar mij lijkt Nightfall alsnog de betere van de drie, als je eenmaal gewend bent te spelen. Wat meer tempo dan Prophecies, wat minder dan factions. bij faction heb ik het gevoel dat je echt lvl 20 moet zijn al wil je missies tot een goed einde gaan brengen, in Nf is dat al een stuk minder. Wat iig wel positief is aan zowel Fc als Nf is dat je niet van missie naar missie gaat, maar eerst nog wat quests moet doen voordat je verder kan. Dat geeft toch iets meer interactie met de wereld, ipv er in 1 keer doorheen te gaan en er daarna nooit meer te komen, zoals bij missies in Ph.

Ik zou dus Nf aanraden, oa door het juiste tempo, de afwisseling van missies en quests, de variatie in missies, en ook niet te missen de humor die er af en toe is ingestopt. Nadeel is wel dat als je eenmaal iets anders hebt gespeeld, Prophecies erg langzaam, saai en eentonig wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Bedoelde het ook meer als doorslaggevende reden. Elke chapter heeft zijn voor- en nadelen, komt uiteindelijk neer op persoonlijke voorkeur. Al vind ik dat ervaringen met slechte PuG's de sfeer enorm kunnen verpesten.

edit: Recente patch blijkt dus aardig wat cut-scene's te hebben veranderd, zo heeft Closer to the Stars een andere NPC gekregen met een compleet andere stem/dialoog.

[ Voor 28% gewijzigd door SinergyX op 13-02-2007 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

devos50 schreef op zondag 11 februari 2007 @ 20:39:
'k heb gw (prophecies) paar maanden geleden gekocht, en ik vind het egt super! :D , voor kerst heb ik factions gevraagd, die ik ook best goed vind, maar meer gericht op pvp vind ik. Nu wou ik nightfall voor mn verjaardag (9 maart) gaan vragen, maar ik wou weten of nf beter is dan prophecies (ieder geval is ie beter dan factions), dus als iemand nog een trial code heeft liggen voor nf stuur hem graag ff op naar Martijn_de_Vos@msn.com.

Alvast bedankt! :)
Als je er nog één nodig hebt kan ik je er vanavond wel één sturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gaar ding. doe je de -image, start je gw 5 mins nadat ie klaar is op, begint ie weer met ruim 25mb te downen... om later nog es wat te doen... zou het kunnen dat ze een update online aant zetten zijn, en dat ik er precies midden in probeerde in te loggen? iig kon ik niet inloggen, kreeg geen verbinding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 08:25:
[...]

als je naar copperhammer mines gaat (vanuit moladune) moet je proberen je weg door het miden te vinden. Dat is de snelste en vooral makkelijkste weg, al je het maar rustig aan doet.

De meeste titles hebben geen echt nut, alleen de ID en chest title hebben een positieve invloed op salvageing (verhoogde kans dat je item niet word vernietigd als je er een mod/rune vanaf haalt), en als je Nf hebt heb je nog enkele skills die door je sunspear en lightbringer title worden beïnvloed. Wat wel nut heeft is als je een wat lastiger te behalen title hebt (dus niet een 60% explorred die iedereen krijgt als je het verhaal maar ver genoeg speelt), dan kan je toch iets makkelijker een party vinden, aangezien je toch voor de meeste titles wel ff moet doorzetten, en je dan ook gelijk een stuk meer ervaren ben/word gevonden
Ik ben er al hoor, vanaf droknar mij een weg die kant op gevochten
Nu alleen even afwachten of die boss die ik moet mollen voor 15 skill points een beetje neer te krijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je de weg daarheen hebt kunnen vinden moet die boss ook wel neer te krijgen zijn. als je maar oppast voor spawns en patrols komt het wel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
Ah dat viel alweer mee, ik dacht dat ik terug moest voor de boss die ik gezien had maar er bleek een boss en een paar adds ter plekke te spawnen. Dat was zo gepiept, makkelijker dan die hele weg er naartoe vechten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar gw doet het bij jou dan wel? ik krijg geen verbinding met de inlogservers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Was al een melding dat veel Europe spelers server problemen hebben. Gisteravond ging het weer helemaal goed, later kwamen de 040's weer kijken. Ze zouden er in ieder geval mee bezig zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uiteindelijk toch gw nog redelijk vloeiend aan de gang gekregen, maar wat ik had was geen 040. Ik dacht dat het een 059 was.

iemand hier een idee wat je kan met een 'branch of juni berries'? gekregen als quest reward als je binnen 3 mins die Toma 5 ventjes laat eten, maar je kan dr niets mee. staat ook geen quest reward bij de item discription. Wiki heeft ook geen idee wat je er mee kan, maar mss dat iemand hier een vermoeden heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devos50
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:51
TroonStaal schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 12:59:
[...]

Als je er nog één nodig hebt kan ik je er vanavond wel één sturen :)
graag=) ik wou graag nightfall uitproberen, want het lijkt me echt hartstikke leuk!

Als ik een chapter moet aanraden, zou ik toch prophecies nemen. De missies zijn spannend, en nog best goed te doen. Af en toe best moeilijk natuurlijk (ring of fire heb ik echt paar keer moeten proberen), maar als de missies makkelijk zouden zijn was er natuurlijk niets aan;)
Factions is meer gericht op pvp dan pve vind ik. Vooral alliance battles zijn heel leuk. Verder heb je ook best mooie gebieden (Jade Sea, Echovald Forest), en natuurlijk vechten tegen 2 kanten.

Nightfall kan ik dus nog niet aanraden, maar lijkt me best vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 17:48:
uiteindelijk toch gw nog redelijk vloeiend aan de gang gekregen, maar wat ik had was geen 040. Ik dacht dat het een 059 was.

iemand hier een idee wat je kan met een 'branch of juni berries'? gekregen als quest reward als je binnen 3 mins die Toma 5 ventjes laat eten, maar je kan dr niets mee. staat ook geen quest reward bij de item discription. Wiki heeft ook geen idee wat je er mee kan, maar mss dat iemand hier een vermoeden heeft
Nope, geen idee. Useless item tot nu toe denk ik net als Gwens items en Zehtuka's (oid) great horn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat dacht ik eerst ook, nutteloos, maar er zit toc hwel enig verschil in. Deze krijg je als een quest reward, die anderen vind je gewoon ergens in de map. gwens items e.d. hebben onder de naam van het item nog 'quest item' staan, deze niet. Ik dacht eerst nog eventjes dat je het aan die herbalist in Yohlon Haven moest geven, maar dat leverde niets op. Het zou kunnen dat dit eerst wel de bedoeling was, maar later uit het spel werd gegooid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Weer een nieuwe update, en nu kan ik niet meer inloggen:
Guild Wars was unable to connect to any login servers.
This is very likely caused by an internet routing issue.

If the problem persists, please visit the Guild Wars support website. (Code=058)
Update: 10 minuten later is er alweer een patch overheen gegaan die de code=058 heeft opgelost.

[ Voor 15% gewijzigd door Tyrian op 13-02-2007 22:52 ]

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

precies het zelfde als wat ik vanmiddag had. De laatste keer dat ie het niet deed heb ik ff iemand op msn gevraagt te kijken of gw het daar wel deed, met positief resultaat. ik dus nog eens proberen, opeens gewoon normaal, snel verbinding (zat nauwelijks een minuut tussen de mislukte en de geslaagde poging) was wel raar. verder heb ik vandaag geen problemen meer gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Laatst online: 20:43

KneoK

Not in a million lightyears

Net tijdens een solo tochtje kreeg ik een disconnect met de vraag of ik misschien wel weer zou willen verder spelen. Nou, dat wilde ik natuurlijk wel. Met 15% DP werd ik bij het dichtstbijzijnde spawnpoint weer de map op gekwakt (mooi, want dan werkt mijn build beter :D ) maar na een gelukkige gouden drop (leuk bladed recurve boogje) staakten al mijn acties en bleven net geactiveerde skills netjes in de skillbar knipperen. Na een tijdje werd mij weer gevraagd of ik weer terug wilde komen en daarna heb ik vrij lang zitten wachten op de mapload en heb 'm na ongeveer een minuut maar gewoon uitgeknald. Ook hier dus nog aanhoudende probleempjes.

Edit: even -image gedraaid en heb blijkbaar de laatste update al binnen. Die lost dus nog niet alles op blijkbaar.

[ Voor 8% gewijzigd door KneoK op 13-02-2007 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

[stiekem]Bijna 24h later, mag wel in een nieuwe post :) [/stiekem]

Solo tochtje net weer voortgezet. Gaat steeds beter. Bijna complete whipe-out tot ik zo stom was om ergens een quest te activeren waardoor ik 2 groepen Corsairs op mijn dak kreeg met 2 continu wegrennende doctors, 2 energieslurpende mindreaders en daarbovenop nog eens 2 weapons masters die me continu crippleden[/groene boekje].

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/~jhkeppel/GoT/gwCleanTmb.jpg
* KneoK

Na een aantal keer in de pan te zijn gehakt ging het me teveel kosten om telkens mijn DP aan te vullen. Had nog zat armor om mijn hp op pijl te houden, maar had simpelweg niet genoeg energie meer. Heeft me uiteindelijk toch nog aardig wat opgeleverd. Bijna 7k, wat in de chat aan drops staat is slechts een klein gedeelte. Veel geld nog gevallen, wat aardige drops, 5 runes (yay, 2 minor vigors) wat improved sales value inscriptions die weer aardig wat waarde toevoegden aan anders compleet waardeloze paarse troep. En een leuke manier om drie kwartier in GW te spenderen :)

• Schaapje_BlaaT
Hmm, ik vond die mursaat al nare krengen die je heel snel neer moet krijgen om te overleven, blijk je 'infusion' te kunnen gebruiken :P. Ik had al een missie of 2 afgerond zonder, riskant maar te doen als ze komen in groepen van 3 of 4 en zonder bosses. Die henchies hebben enorme healing power, ze hielden me overeind als die krengen maar snel neer gingen. Na het infusion proces is het een stuk makkelijker, ze vormen nauwelijks een bedreiging meer. Behalve dan voor de koning die ik moet beschermen in zon missie, die hadden ze in 3 seconden omver :(

• ZeroCode
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 20:39

ZeroCode

Woopie

Schaapje_BlaaT schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 03:12:
Hmm, ik vond die mursaat al nare krengen die je heel snel neer moet krijgen om te overleven, blijk je 'infusion' te kunnen gebruiken :P. Ik had al een missie of 2 afgerond zonder, riskant maar te doen als ze komen in groepen van 3 of 4 en zonder bosses. Die henchies hebben enorme healing power, ze hielden me overeind als die krengen maar snel neer gingen. Na het infusion proces is het een stuk makkelijker, ze vormen nauwelijks een bedreiging meer. Behalve dan voor de koning die ik moet beschermen in zon missie, die hadden ze in 3 seconden omver :(
Thunderhead Keep :)
Leuke missie maar wel goed te doen als je infused bent idd :) Spectral agony is niet fijn als je armour niet geinfused is heheheeh.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Schaapje_BlaaT schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 03:12:
Heb je heel die desert dan ook al gedaan? Ga je hard :P Vooral dunes of dispair vond ik een pittige missie met alleen henchies.

Verwijderd

dunes is juist de gemakkelijste met henchies. Naar de throne komen is het probleem niet, alleen die mesmer boss is ff lastiger. na de cutscene de hero laten staan, en de henchies iedereen aan de overkant alvast laten afmaken. dan de brug laten zakken, en op de brug wachten tot alle vijanden die op de throne staan naar je toe zijn gekomen in kleine groepjes. na dezen de enemy hero killen, en op de throne blijven. en kan wel eens een henchie doodgaan, maar callen helpt wel om ze snel neer te krijgen.

Verwijderd

Leuk dat met de nieuwe update je nu de minipets in de guildhall en de towns kan gebruiken! :)

edit: misschien was dat de oorzaak van de serverproblemen de afgelopen dagen?

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2007 16:39 ]

• KneoK

KneoK

ZeroCode schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 10:20:
[...]

Thunderhead Keep :)
Leuke missie maar wel goed te doen als je infused bent idd :) Spectral agony is niet fijn als je armour niet geinfused is heheheeh.
Vind Thunderhead een van de leukste missies. Doe 'm nog wel regelmatig voor de lol of om te helpen.

Edit: toch weer een aardige update. Maar pets in GH en towns is wel erg leuk

[ Voor 9% gewijzigd door KneoK op 15-02-2007 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
SinergyX schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 12:05:
[...]

Heb je heel die desert dan ook al gedaan? Ga je hard :P Vooral dunes of dispair vond ik een pittige missie met alleen henchies.
Dunes of despair heb ik gedaan met een groepje mensen, ik had geluk en kreeg in 1 keer een fatsoenlijk team daar. Ik ben daar stevig aan het exploren geweest. Was 1 portal waar ik niet in kon dat leidde naar 'desolation' maar volgens mij is dat van later zorg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Schaapje_BlaaT schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 10:42:
[...]

Dunes of despair heb ik gedaan met een groepje mensen, ik had geluk en kreeg in 1 keer een fatsoenlijk team daar. Ik ben daar stevig aan het exploren geweest. Was 1 portal waar ik niet in kon dat leidde naar 'desolation' maar volgens mij is dat van later zorg
Die portal ben ik en de Desolation tegen gekomen. In het meest westelijk gebied daar kom je helemaal op de linker kant van de map stukken dessert tegen die er precies uit zien zoals prophecies. Ook zie je bv dat grote beeld, wat op een bepaalde moment tijdens een quest/missie omval, in de verte staan. Wel grappig om te zien, ik kon alleen niet door die portal heen, daar stond z'n slang voor die de toegang blokte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Naar Desolation kan je toch alleen als je ook een Nightfall account hebt en een char die NF heeft uitgespeeld?
Zoiets was het dacht ik, weet het niet zeker.

BIj dat beeld staat ook een broken quest, dat ancient weapon ding. Had het een keertje met veel pijn en moeite opgehaald, doet die rotslang er helemaal niks mee :( :P

[ Voor 35% gewijzigd door Vrijdag op 16-02-2007 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nima
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10-11-2010
TroonStaal schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 11:49:
Naar Desolation kan je toch alleen als je ook een Nightfall account hebt en een char die NF heeft uitgespeeld?
Het karakter moet om van Nightfall naar Tyria te kunnen de missie "Sacnctum Cay" gedaan hebben.

EN om van Tyria naar Nightfall te komen moet de missie "Gates of Desolation" behaald zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 19:28
TroonStaal schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 11:49:

[...]
Volgens mij kan je naar Nightfall als je iig 1x bij LA via de haven een missie hebt geaccepteerd en deze hebt voltooid.
Dit kan dan weer enkel als je nightfall hebt.

Of je 'zomaar' naar desolation kan.. dat weet ik niet.
In Nightfall moet je zelf denk ik ook een 'status' hebben ?
(zoiets als ascended ?)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quotes van wiki:

(uit het artikel over de Forgotten Guardian)
Requirements to travel:
Your account must have access to both the Prophecies and the Nightfall campaigns.
Travel from the Arid Sea to the Crystal Overlook requires completion of the Gate of Desolation mission.
Travel from the Crystal Overlook to the Arid Sea requires completion of the Sanctum Cay mission.
wel slordig gedaan van Anet:
(uit het artikel over Crystal Overlook)
Proper triangulation will reveal that Tyria is located too close to Elona — part of the Thirsty River overlaps with part of the Ruptured Heart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazkar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09 10:17
Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 14:29:
dunes is juist de gemakkelijste met henchies. Naar de throne komen is het probleem niet, alleen die mesmer boss is ff lastiger. na de cutscene de hero laten staan, en de henchies iedereen aan de overkant alvast laten afmaken. dan de brug laten zakken, en op de brug wachten tot alle vijanden die op de throne staan naar je toe zijn gekomen in kleine groepjes. na dezen de enemy hero killen, en op de throne blijven. en kan wel eens een henchie doodgaan, maar callen helpt wel om ze snel neer te krijgen.
Vrijwel alle missies zijn goed te doen met henches/heroes. Het probleem ligt hem bij de bonus. Deze is ERG lastig met alleen maar henches, maar wel te doen. De truc zit hem in het vlug omhakken van de binnenkomende monsters nadat de counter gestart is. Eerst komen er 2 van E dan 2 van S dan 2 van W, weer 2 van E, 2 van S en dan nog een groepje met een boss van W.
Als die boss geweest is moet je nog zo'n 5:30 tot 6 minuten over hebben.
Dan ren je de W gate uit, (charge is erg handig in deze) laveert wat om die irritante mesmer insectjes heen en molt de 3 generals.
Dit is precies te doen in 6 minuten zonder dat je vuile trucs nodig hebt als Rebirth samen met Necrotic Traversal en een boel vampiric weapons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
Die henchmen gaan inderdaad niet meer in level omhoog maar nog wel in kwaliteit. Net na een falend team eens hell's precipe met hechmen geprobeerd. Ging goed tot de undead prince daar werd de hele groep gepulled resulterend in onze dood. Morgen weer proberen, wel te doen denk ik. Is er ergens een collector ofzo die een zwaard met cold damage geeft? Dat schijnt beter te werken tegen die vurige vijanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Kan je trouwens Sunspear Castellan worden met een prophecies character? Ik heb wel gelezen dat je captain kan worden alleen me de missies die je kan doen, maar mijn vraag is of je ook punten kan halen door middel van de gasten die bij de resurection points staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DamadmOO
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-09 21:59
Schaapje_BlaaT schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 02:17:
Die henchmen gaan inderdaad niet meer in level omhoog maar nog wel in kwaliteit. Net na een falend team eens hell's precipe met hechmen geprobeerd. Ging goed tot de undead prince daar werd de hele groep gepulled resulterend in onze dood. Morgen weer proberen, wel te doen denk ik. Is er ergens een collector ofzo die een zwaard met cold damage geeft? Dat schijnt beter te werken tegen die vurige vijanden.
Als je teveel pulled gewoon wegrennen. Sowieso zou ik de henchmen iets te ver weg 'flaggen' zodat je iets ruimte hebt o fatsoenlijk te pullen. gaat het fout dan ren je gewoon terug en verlies je de aggro. Gewoon net zo vaak proberen totdat je een goede aggro hebt en dan gewoon de flag voor de henchmen weghalen en in hakken die gasten :D
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.