Het Grote Guild Wars Topic deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.659 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cardinal808 schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 11:18:
Kan je trouwens Sunspear Castellan worden met een prophecies character? Ik heb wel gelezen dat je captain kan worden alleen me de missies die je kan doen, maar mijn vraag is of je ook punten kan halen door middel van de gasten die bij de resurection points staan?
je kunt gewoon die punten halen. Op een bepaald moment krijg je rank 6 cadeau, dus dat scheelt wel wat farmwerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:13

Vrijdag

De Zwarte

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v347/TroonStaal/Maskerenvarkentje.jpg

Masker en varkentje van het event :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 20:41
Dat varkentje is nogal lage dropkans
Ik heb hem nog niet gevonden, leek mij wel geinig want ik heb nog geen mini pet

Trouwens, stackt een superior rune wel met je helm? Dus bijvoorbeeld een dualist helm
met een superior rune of swordmanship

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Varkentje krijg je van de Celestial Pig :) Je krijgt drie dingen: Masker, 16 zakjes met random drops en het varkentje. Moet je wel knielen ofzo schijnt. Naja, kreeg m in mijn inventory :Y)

/edit: Ja, dat werkt met die helm idd. Armor based upgrades zijn wel stackable.

[ Voor 18% gewijzigd door Vrijdag op 18-02-2007 13:12 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

Moet je daar nog van die tokens voor hebben, of niet?

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thinkingaboutit
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-11-2024
je krijgt alleen het varkentje als het district waar je inzit alle ingredienten aan de 3 chefs geeft.
lukt dit niet dan krijg je wel je masker, maar ook minder cadeautjes (6?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony L
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-11-2015
zijn hier nog mensen die de ascension quests moeten / willen doen? Ik kom maar niet verder met die k*t teams. En met henchies en 3 heroes gaat het ook niet al te lekker :(.

PSN: Norfirin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 09:29
Ik heb ook mijn hat + minipet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Tony L schreef op zondag 18 februari 2007 @ 17:33:
zijn hier nog mensen die de ascension quests moeten / willen doen? Ik kom maar niet verder met die k*t teams. En met henchies en 3 heroes gaat het ook niet al te lekker :(.
heroes > 90% van de pve spelers, dus dan doe je toch wat verkeerd met 't instellen van je heroes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
Tony L schreef op zondag 18 februari 2007 @ 17:33:
Ik heb in elk geval van die quests de bonus nog niet, dus als je die gaat doen en een warrior kunt gebruiken stuur een berichtje naar Het Kwaad. Met henchies kom je een heel eind trouwens, als je voorzichtig groepje voor groepje pullt.

Die celestial pig heb ik trouwens nergens gezien, zat die niet in lions arch? Ik heb pogingen gedaan een varkentje te vinden door te racen, vervolgens paper rock scissors en dan de resulterende fortunes usen maar vond er geen. Toen heb ik de sugary drinks die ik als bijprodukt vond verpatst en van de opbrengst een varkentje gekocht. Heb ik tenminste ook een minipet :)

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Celestial Pig kwam alléén in Shing Jea Monastry. Je moest de items die de chefs vroegen aan ze geven. Miste je een ingrediënt, dan kreeg je geen varkentje en ook minder zakjes. Tenminste, dat heb ik gehoord.

Ik zat beide keren in een behoorlijk vol district dus nu heb ik op twee accounts varkentjes :Y)
Die festival hat makers zijn best wel praktisch, je hoeft maar met één char zo'n ding te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 20:39

ZeroCode

Woopie

Schaapje_BlaaT schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 02:17:
Die henchmen gaan inderdaad niet meer in level omhoog maar nog wel in kwaliteit. Net na een falend team eens hell's precipe met hechmen geprobeerd. Ging goed tot de undead prince daar werd de hele groep gepulled resulterend in onze dood. Morgen weer proberen, wel te doen denk ik. Is er ergens een collector ofzo die een zwaard met cold damage geeft? Dat schijnt beter te werken tegen die vurige vijanden
Wij gingen dus exact op datzelfde punt dood gisteren :) wat funny....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik moet met mijn ele nog die laatste twee missies. Misschien kan ik vanavond wel eens proberen, maak ik er wel een hydromancer van :) da's wel zo makkelijk. Heb ook nog een mooie perfecte waterstaf, komt die ook nog eens van pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:32
ZeroCode schreef op maandag 19 februari 2007 @ 09:57:
[...]
Wij gingen dus exact op datzelfde punt dood gisteren :) wat funny....
Nee, irritatie, de meeste teams gaan namelijk op dat punt dood. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

cardinal808 schreef op maandag 19 februari 2007 @ 10:19:
[...]

Nee, irritatie, de meeste teams gaan namelijk op dat punt dood. :P
ik was samen met me neef bezig, de rest waren heros... Ga denk ik vanav als Wa/Ra met dust traps en een Icy Chaos Axe of Fortitude. Blinden die hap, meeste wat daar staat slaat toch behalve die hand of the titans ( gremlins ).

Ik dacht iets van Triple Chop, Cyclone Axe, Furious Axe, Disrupting Chop, Dolyak Signet, Lion's Comfort, Dust Trap, Troll Unguent.

Healing via Lion's Comfort en Troll Unguent, rest dikke damage skill. Traps neerleggen voor Rurik, 2 of 3 ofzo. En daarna luren en mollen :)

Ietswat uitgewerkt:
Wilderness Survival 8 = 37
Axe Mastery 12 ( + 2 + 1 ) = 97
Strenght 10 ( + 1 ) = 61

Triple Chop:
Damage ~ 40

Penetrating Chop
Damage 17.

Furious Axe:
Damage 35

Disrupting Chop:
Interrupt

Dolyak Signet:
Armour + 32 ( 17 secs )

Lion's Comfort:
82 Healing

Dust Trap:
Blind voor ~ 10 secs en damage.

Troll Unguent:
+7 Health regen

[ Voor 25% gewijzigd door ZeroCode op 19-02-2007 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:00
Heeft er hier nog iemand tips voor de missie The_Last_Day_Dawns ??? heb deze missie al keertje of 30 geprobeerd volgens mij maar nog steeds niet gehaald... Ben zelf Ele...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Is de LDD glitch er anders nog? Daar heb ik het ook mee gehaald toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
LDD glitch? volgens mij werkt die niet meer zoals eerst.... als je gaat lopen vanaf bijvoorbeeld TOA en je gaat plaatsje in... dan wordt party weer 4... en blijft niet 8...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
denyos schreef op maandag 19 februari 2007 @ 14:42:
Heeft er hier nog iemand tips voor de missie The_Last_Day_Dawns ??? heb deze missie al keertje of 30 geprobeerd volgens mij maar nog steeds niet gehaald... Ben zelf Ele...
Ik neem aan dat je de wiki hebt gelezen en dat ook gedaan hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

denyos schreef op maandag 19 februari 2007 @ 14:59:
LDD glitch? volgens mij werkt die niet meer zoals eerst.... als je gaat lopen vanaf bijvoorbeeld TOA en je gaat plaatsje in... dan wordt party weer 4... en blijft niet 8...
Nee, die gaat nog wel op voor Defend Kryta.

De LDD glitch was dat als je bijna alle titans hebt gemold de koning dood gaat (en je party ook) maar dat je daarna bij de portal spawned en je quest log is geupdate. Is mij twee keer gebeurt maar dat hebben ze gepatched volgens anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
bedankt voor de tips iig... ga het vanavond nog maar is proberen denk (nu maar hopen dat ik een party kan vinden want mijn ele heeft nog geen heroes)

[ Voor 36% gewijzigd door denyos op 19-02-2007 18:45 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Gisteren de Lich gemold in Prophecies, ging aardig goed. 2 rangers mee met ieder 3 interrupts en dust traps + throw dirt. Moest wel even wennen aan banish, stond ineens in lava ;) Maar ging prima... Nu even Protector of Tyria gaan halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
Weet iemand een goeie site waar ik de basics van tanking in dit spel kan vinden?
Ik wilde naar FoW maar werd meteen geacht te tanken, da's lastig als je niet weet wat je
tegenkomt. Ik ben taai genoeg maar aggro houden ho maar. Geen ID hoe ik van een groepje de aggro
kan houden er rennen er altijd wel een paar naar mijn teamgenoten toe

Met henchmen deed ik altijd voorzichtig luren om te zorgen dat er 1 groep tegelijk komt, mijn team was echter van mening dat ik er middenin moest gaan staan om de aggro te pakken, maar voor je het weet heb je dan een paar adds. Dat gebeurde dus ook en huppa allemaal dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
schaapje_blaat kijk is op http://gw.gamewikis.org

en om precies te zijn: http://gw.gamewikis.org/wiki/Tank

[ Voor 37% gewijzigd door denyos op 20-02-2007 15:09 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

In FoW en UW worden toch ook vaak Wa/Mes en Wa/Rt gebruikt om te tanken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik kwam net iemand tegen die een Rainbeetle als minipet heeft O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
daar staat alleen de standaard definitie in van een tank, dat die niet dood moet gaan en aggro moet houden weet ik ook wel, de vraag is hoe doet men dat in guild wars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

TroonStaal schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 15:13:
In FoW en UW worden toch ook vaak Wa/Mes en Wa/Rt gebruikt om te tanken?
Ik gebruikte altijd een wa/ele voor die missie voor Shiro in Factions. Earth armor en stoneskin, bijna nonstop 0 damage :P Mes blijf ik tricky vinden vanwege stance (mantra of nogwat), omdat ik vrij veel van stance wissel. Rt is leuk, vooral omdat volgens mij weapon spells en hold asses geen removers hebben.

Maar zover ik aggro begrijp in GW, een mob gaat liever meppen op een warrior, vooral als deze aanvalt. Echter 9/10 in Nightfall rennen ze allemaal op mijn monk/ele's af, wordt ik zelf mischien 2/3x in totaal geraakt.
(niet zoals in vele games, taunt skills - mis ik wel erg in GW).

Edit: flink aan de slag geweest bij Hatchery om een leuke farm build te maken, hij is niet echt snel maar enorm snel te timen en daarna 100% flawless. Resultaat:
Afbeeldingslocatie: http://www.ww-ei.nl/ImageDoc/allimages/2628870087gw006.JPG
Jade Sword is nog max dmg ook :P
Afbeeldingslocatie: http://www.ww-ei.nl/ImageDoc/allimages/0064799690gw007.JPG

[ Voor 21% gewijzigd door SinergyX op 21-02-2007 04:16 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Mooie oogst :) Ik moet nog steeds bij de hatchery komen, speel nauwelijks Factions eigenlijk :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Mmm, ik zal ook maar eens naar de Hatchery lopen dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:29

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Maar geen max enchant helaas.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
Schaapje_BlaaT schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 23:30:
[...]

daar staat alleen de standaard definitie in van een tank, dat die niet dood moet gaan en aggro moet houden weet ik ook wel, de vraag is hoe doet men dat in guild wars.
vooruit:
http://gw.gamewikis.org/wiki/Category:All_tested_PvE_builds
en daar zoeken op tank ;) dan kom je bijvoorbeeld de obsidian tank tegen:
http://gw.gamewikis.org/wiki/Build:W/E_Obsidian_Tank ( er zijn nog meer tank builds te vinden bij de tested builds)

[ Voor 5% gewijzigd door denyos op 21-02-2007 13:34 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eSCe
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-05 10:00
ik heb een request ingediend om de guild te joinen, als een officer dit leest wil je aub op het forum kijken?

btw: wat kon je winnen met het "newyear-event"? ik was op vakantie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

eSCe schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 14:16:
ik heb een request ingediend om de guild te joinen, als een officer dit leest wil je aub op het forum kijken?

btw: wat kon je winnen met het "newyear-event"? ik was op vakantie :(
Een masker en een varkentjes minipet.
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v347/TroonStaal/Maskerenvarkentje.jpg
Ik noem 'm Bacon :Y)

En vuurwerk, snoep en alcohol.En als je bij de beste 100 beetlerunners zat kreeg je ook een minirainbeetle als pet.

[ Voor 13% gewijzigd door Vrijdag op 21-02-2007 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
SinergyX schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 01:55:
[...]

...

Edit: flink aan de slag geweest bij Hatchery om een leuke farm build te maken, hij is niet echt snel maar enorm snel te timen en daarna 100% flawless. Resultaat:
[afbeelding]
Jade Sword is nog max dmg ook :P
[afbeelding]
die farm gaat best lekker, 2e run gold jade sword met 30hp erop :)
ik doe 't met m'n ranger, en mensen vraag aub niet om voorgekauwde builds, probeer zelf wat te vinden.

[ Voor 30% gewijzigd door unfor op 21-02-2007 17:49 ]

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

unfor schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 17:29:
[...]

die farm gaat best lekker, 2e run gold jade sword met 30hp erop :)
ik doe 't met m'n ranger, en mensen vraag aub niet om voorgekauwde builds, probeer zelf wat te vinden.
Ik ga daar vanav ook maar eens kijken, Wa/Rt of Wa/Ele proberen. Moet goedkomen :) Desnoods Wa/Mo met SoJ hahaha we zullen eens kijken wat er allemaal mogelijk is.

• Tony L
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-11-2015
En toen... kreeg ik continue code 13's als ik wil inloggen :(

P.S. Schaap, als je dit leest: Ik kom de game dus niet meer in :).

PSN: Norfirin

• Schaapje_BlaaT
Dat hoeruhding crashte, ik heb ook die error

tis ook etenstijd trouwens, we proberen die dunes of despair bonus later nog wel eens.

[ Voor 50% gewijzigd door Schaapje_BlaaT op 22-02-2007 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:43

KneoK

Not in a million lightyears

Man he, blijft Anet nu met updates smijten ? Ik begin het een beetje zat te worden om, bijna iedere keer dat ik wil spelen, eerst een -image te moeten draaien om de zoveelste patch te downloaden. Ik zou bijna een batch bestandje in mekaar draaien die standaard eerst -image doet en dan een harde toeter laat horen als ik eindelijk kan spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Idd erg irritant. Vooral omdat ik de laatste tijd al een paar 100 MB heb binnen moeten halen zonder dat Anet ook maar iets los laat over waar het voor is. Het enige wat ik kan bedenken is dat ze aan het pre-loaden zijn voor een groot stuk nieuw content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Inderdaad ja, het zijn teveel en te grote updates om alleen skill-balancing en bug-fixes te bevatten. En bij elke tweede of derde update komt er direct weer eentje achteraan omdat iedereen weer 007 en 013 ziet rondvliegen. Hoop dat Anet ons voorlopig weer even met rust laat of in ieder geval laat weten waar ze mee bezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Door die klote errors van gisteren ben ik 35 minuten drunkard titel kwijt :( Niet veel, maar toch een hoop Ricewijn weg :(

Kan ik weer opnieuw beginnen :(

Klotezooi :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik vind dat Anet nu eens met een statement mag komen. De laatste tijd regent het errors waardoor ik mij zo langzamerhand afvraag of ze nog wel investeren in het netwerk en de servers. Mijn ping tijden naar de GW servers zijn de laatste tijd ook uiterst onstabiel waarbij uitschieters van 400ms geen uitzondering zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Bor de Wollef schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 10:10:
Ik vind dat Anet nu eens met een statement mag komen. De laatste tijd regent het errors waardoor ik mij zo langzamerhand afvraag of ze nog wel investeren in het netwerk en de servers. Mijn ping tijden naar de GW servers zijn de laatste tijd ook uiterst onstabiel waarbij uitschieters van 400ms geen uitzondering zijn.
Daar verbaasde ik me ook al over. Nu dacht ik eerst dat het aan mijn ADSL provider lag aangezien het eerst niet zo was en wij in oktober zijn overgestapt, sinds een tijdje daarna merkte ik dat ik meer lag had en zag toen de Ping functie er in zat ineens dat ik meestel een gemiddelde ping van tussen de 300 tot 700 heb. Terwijl andere games hier onder de 100 zitten, meestal rond de 30 tot 50. Het ligt puur aan GW dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

30 Ms is voor mij al an de hoge kant. Het is echt alleen GW en dat sinds een korte tijd van enkele weken. Wanneer je daar de errors bovenop gooit waar blijkbaar iedereen last van heeft kan ik alleen maar tot de conclusie komen dat het probleem idd bij Anet ligt.

[ Voor 42% gewijzigd door Bor op 24-02-2007 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Haha, en ik maar denken dat de hoge pings aan mijn verbinding lagen :X Heb altijd op een ADSL verbinding gespeeld, maar heb sinds ik verhuisd ben kabel. Vanaf het moment dat het ping balletje in het spel zit is 'ie altijd hoger uitgevallen dan ik verwacht, omdat andere spellen wel veel betere pings bieden. Laatst mijn internetsnelheid verhoogd van 1,5mb/384kb naar 6mb/1,5mb maar nog steeds niet echt veel verbetering. Dan zal het wel liggen aan kabel + GW ofzo, toch ?
Maar nu lees ik dus dat ik echt niet de enige ben met problemen. Tenminste, problemen zijn het niet echt want het spel is gewoon lekker te spelen zonder lag, maar het is toch wel vreemd dat ping meestal rond de 25 zit met uitschieters naar 1500 en dan weer terug naar 250 en daar blijft hangen.

Misschien dat de pings en vele updates en daaruitvolgende connection errors wel verbonden zijn met elkaar ? Misschien probeert Anet uit alle macht de pingproblemen op te lossen maar slopen met elke update weer iets anders belangrijks ?

Ik moet wel zeggen dat ik steeds vaker niet eens GW meer opstart maar meteen maar een ander spel ga spelen omdat ik vast wel weer een update moet binnenhalen of 3 keer moet inloggen voordat ik normaal kan spelen. Terwijl ik nog zoveel te doen heb en nog zoveel zin heb om dat te gaan doen. Moet Factions en Nightfall nog steeds uitspelen, wil de Domain of Anguish bekijken, maar de lol is er de afgelopen tijd gewoon een beetje vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Laatst online: 23-04 16:18
Ik heb ook een varkentje! Die zijn gelukkig nog niet zo duur en ik heb nu wel een pet!

Nog wat anders: is er een speciale manier om over die beetlerun baan te gaan waardoor je sneller bent? Dat je in het eerste deel rechtsaf over die heuvel kan weet ik wel. Is het water bijvoorbeeld sneller dan over land via die bruggen? En is het verstandig om die kistjes mee te nemen ondanks dat ze buiten je ideale lijn liggen (als je een snelheidsboost krijgt natuurlijk wel!)?

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat ligt er allemaal aan of je bereid bent een gokje te wagen. elke power-up heeft zo zn voordelen, maar omdat ze buiten je baan liggen kost het weer tijd om ze te halen. Denk dat je alles gewoon maar een beetje moet uitproberen. Ikzelf denk dat het bij iedere situatie anders is. als je bv een tegenstander op je hielen heb zitten of juist andersom, zou ik zeker niet een snelheidsverminderende route nemen, omdat ie je dan gegarandeerd voorbij is of niet meer bij te halen valt. Het blijven menselijke spelers, en je moet gewoon een beetje verwaand genoeg zijn om aan te nemen dat jij geen fouten maakt die zij wel gaan maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Woohoo, eindelijk alle 5 de avatars ! Moest alleen Balthazar nog dus ben maar meegegaan met een cap groepje. Na 3 pogingen heb ik mijn 130 build maar gepakt en uiteindelijk 3 kwart van alle ventjes rondom balthazar afgeslacht. Hele team op -60dp omdat ze niet luisterden en mij niet gewoon mijn gang lieten gaan. Uiteindelijk was alleen balthazar nog over en toen zijn we op 'm afgestormd en hebben 'm uiteindelijk te grazen genomen. In totaal 1700g tip gekregen voor het werk en om mijn dp aan te vullen om genoeg energie over te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Het is hier wel stil aan het worden zeg! Ik neem aan dat iedereen gewoon enorm verdiept is in het spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
Ik las op een of ander forum dat in UW de ghost van Gwens moeder moet ronddwalen en dat je die eventueel de tapestry, een broken flute en nog een voorwerp moet geven om er een groen item voor terug te krijgen? Iemand dat geprobeerd?

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Balachmar schreef op zondag 04 maart 2007 @ 12:29:
Het is hier wel stil aan het worden zeg! Ik neem aan dat iedereen gewoon enorm verdiept is in het spel!
Ik ben net begonnen met Martial Heroes, de demo van C&C3 en heb Supreme Commander ook binnen....

Af en toe log ik eens in met GW, maar ook niet echt om te spelen, hooguit wat items heen en weer schuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
Viper2k1 schreef op zondag 04 maart 2007 @ 13:53:
Ik las op een of ander forum dat in UW de ghost van Gwens moeder moet ronddwalen en dat je die eventueel de tapestry, een broken flute en nog een voorwerp moet geven om er een groen item voor terug te krijgen? Iemand dat geprobeerd?
Dat groene item weet ik niet, wel weet ik dat Gwen's moeder gelijk bij de startpositie in UW staat. Ze heet Sarah als ik het me goed herinner ;)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zal wel een verzinsel zijn geweest, heb er iig nog nooit van gehoord. en aangezien er nogal wat mensen zijn die de enigzins ambitieuze plannen hebben alles rond gwen te weten te komen en dat dan op wiki te plaatsen, zal dit vast al wel geprobeerd zijn. Bovendien, lijkt me dat zoiets meteen in het spel word gestopt, en niet pas 9 maanden later als de greens worden geïntroduceert.

Ik denk dat het gewoon iets was dat nooit afgemaakt is, een beetje mysterie in het spel zorgt ervoor dat mensen bij het spel blijven, en je ook in het verhaal trekken. Anet zal met gwen ongeveer hetzelfde aan het doen zijn als de regering van egypte met die sfinx, alles mysterieus houden zodat de aandacht erop blijft. Denk dat er vast wel meer losse puntjes in het verhaal zitten, maar omdat gwen zo aardig was tijdens die preview event, krijgt ze vanaf het begin wat extra aandacht ('boosaardig meisje bleek vroeger een aardig bloemenverzamelaarstertje te zijn. goh, wat raar...'). En daar spelen de makers dan op is, zoals de Preserved Red Iris Flower ergens in Elona te laten verschijnen. Fantasien sloegen op hol: 'het zou wel eens iets kunnen zijn over het lot van Gwen.' Overigens was voor Nightfall de Crystal Desert en al die troepen van Turai Ossa ook een los eind in het spel (zo is immers het idee voor Nf ontstaan, is te zien op de dvd bij de CE). Een goed voorbeeld van de losse eindjes waar (eerst) geen aandacht aan besteed werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
Je zou het eens kunnen proberen (ik kan nog niet naar UW) om met een Preserved red flower, de tapestry en de broken flute naar gwen's mom te gaan in UW. Als iemand de items toch heeft liggen ...

Maar waarschijnlijk is het niks idd. Ik heb ook de wiki en andere fora gelezen over Gwen en het lijkt erop dat Gwen niet af is. Deze versie had ik alleen nog niet gezien, vandaar mijn vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Wat ik mij afvraag, wat voor mij net zo'n mysterie is, is dat Ancient Weapon ding wat ook in de Crystal Desert te vinden is. Een NPC bij dat gevallen beeld heeft het er over, maar toen ik er mee aankwam deed ie er niks mee :(

Tevens vraag ik mij wel eens af waarom ze een hoop ruimte op de kaart nog niet hebben gebruikt, in Tyria zijn grote stukken, oa in het noorden en rondom de zee, niet benut. Maar misschien komt dat vanwege die explorer titles?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alles in gw als gebied gebruiken is gewoon onmogelijk. In andere mmorpg's kan het wel, maar in gw, met die mappen voor je party alleen, lukt dat echt niet. spelers moeten in de map blijven, totdat ze travellen of een portal tegenkomen. hierdoor moet elke map dus goed afgesloten zijn van de andere mappen, dmv een bergwand etc. en omdat de mappen altijd een rechthoekige vorm hebben (al kan je vaak niet overal komen) kan je een map er ook niet tussengooien.

bovendien zouden die andere ruimtes ook ontwikkeld moeten worden, wat weer meer tijd en geld kost. en ipv alles op elkaar te persen, hebben ze gewoon een grote map gekozen voor het overzicht en de mogelijkheid om enigzins vrij de plaatsen van de portals te kiezen. anders had elke map zo precies op maat ontwikkeld moeten worden, terwijl het zo veel gemakkelijker is.

en ook niet het minst: zo houd Anet ruimte over die ze kunnen vullen in verhalen (the unseen city, de overige bloodstones etc). Anders zou dat ook allemaal in het spel gestopt moeten worden om het verhaal compleet te houden. Nu hoeft dat niet, en kan men zich dus de vrijheid permiteren een beetje mysterie in het spel te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazkar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09 10:17
Grrrr. ben ik druk bezig met de Grandmaster Cartographer's title voor Cantha en dan kan ik de Jade Quarry niet in om te exploren omdat er geen opposite parties zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze kunnen die ruimtes ook gebruiken voor uitbreidingen zoals ze met Sorrow Furnace hebben gedaan.
Misschien gebruiken ze die mogelijkheid om het spel verkoopbaar te houden, wie weet... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
Hey er komt een nieuwe uitbreiding en er komt een vervolg op Guild Wars:
NCSoft zal binnenkort een vierde expansie voor de MMORPG Guild Wars aankondigen. De expansie zal de naam Eye of the North krijgen en is vooral bedoeld voor de high-level spelers. Fans kunnen nieuwe kerkers, armor sets, skills en heroes verwachten. Tevens zal NCSoft een officieel vervolg op Guild Wars gaan aankondigen. De titel zal zich 100 jaar na de voorganger afspelen en moet in 2009-2010 verschijnen. De beta zal starten in 2008.
Bron: http://games.fok.nl/news.php?newsid=16611

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
2009-2010 de tering, ik hoop dat ik dan nog leef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Da's voor het vervolg hè ;)

De expansion zal wel eind 2007 gepland staan oid? Maar wat las ik? Crap, kerkers. Was ik net zo blij dat GW dat niet/nauwelijks had :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Eind 2007 is te laat voor deel 4 gezien Anet aangaf max 6 maand tussen de releases te plannen.

Wat betreft "nieuwe kerkers", dat kan net zo goed een erg slechte vertaling zijn. Er zijn immers geen kerkers in GW op dit moment. Het woord nieuw hiervoor is dan ook overbodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Da's ook zo. Het enige wat enigzins op kerkers lijkt in GW is in pre-seering en de andere beginnerdelen. Maar dat zijn ook meer grotten.

Ik heb wat tegen kerkers in al die spellen. Het wordt zo...saahaaiii en goedkoop. En dan heb ik het idee dat ik de zoveelste D&D/Diablokloon zit te spelen. Maargoed, da's wat ik vind.

Binnenkort worden enkele van mijn chars twee jaar, vraag me af wat ze daarmee gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik ben het helemaal met je eens. Kerkers zijn idd saai en goedkoop (herhaling herhaling herhaling).

Bij de 2e verjaardag krijg je afaik gewoon weer een minipet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Wéér een minipet? Gelukkig heb ik er nog niet zoveel :P Naja, ik zal GW Guru er wel eens op naslaan dan. Nog zo'n Jungle Troll en ik ga gillen :+

Zit trouwens al een hele tijd met wat armor designs in mijn hoofd, moet ik maar eens op papier zetten. Eens kijken of dat van mij er beter uitziet dan dat van Anet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Gelukkig, het laatste deel voor Guild Wars. De rek was er naar mijn mening ook al wat uit. Het concept moet her en der wat op de schop om het volgende deel aantrekkelijk te maken. Ook kan het grafisch voor over 2 a 3 jaar ook een flinke update gebruiken.

Einde 2007 lijkt me trouwens perfect, zoals al beschreven staat gaat het met name voor high level en geoefende spelers. De echt die hards dus, die zullen het zeker weten wel kopen. En met de totale ontwikkeltijd die dan oploopt tot dik 1 tot anderhalf jaar lijkt het me dat het een grote uitbreiding wordt die de overstap van deel 1 naar de opvolger moet overbruggen.

Waar ik voor de beta van de opvolger op hoop is dat trouwe spelers die bv alle delen enzo hebben bv een uitnodiging krijgen voor de beta's.

Edit:Wat ik me ineens bedenk, waar zijn onze beloofde trade improvements gebleven die begin 2006 waren beloofd, iets dergelijks als een action house ofzo was beloofd. Dat komt niet meer dus dat is wel duidelijk. Een systeem als dat zal wel niet meer in komen. Dit komende deel is de afsluiting van tegen die tijd 2 1/2 to 3 jaar GW. Denk dat ze die tijd besteden aan de opvolger.

[ Voor 20% gewijzigd door Steffy op 06-03-2007 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Zou je nog wel iets van je geld/charters/wapens oid mee kunnen nemen naar gw2 ?

anders word ik wel een beetje gek, dan heb ik 2000 uur voor niets gespeeld :S

Zouden de skills ook gelijk blijven ? En zou je de skills die je al unlocked hebt blijven ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
Bigbadkip schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 14:46:
Zou je nog wel iets van je geld/charters/wapens oid mee kunnen nemen naar gw2 ?

anders word ik wel een beetje gek, dan heb ik 2000 uur voor niets gespeeld :S

Zouden de skills ook gelijk blijven ? En zou je de skills die je al unlocked hebt blijven ?
Ik denk, op basis van gegevens uit het verleden, dat er niets compatible is met het nieuwe systeem en dat je er rekening mee kan houden dat je helemaal opnieuw moet beginnen aan een nieuw spel als complete newb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Steffy schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 14:35:
Gelukkig, het laatste deel voor Guild Wars. De rek was er naar mijn mening ook al wat uit. Het concept moet her en der wat op de schop om het volgende deel aantrekkelijk te maken.
Laatste deel :? Ik zie dat nergens officieel staan hoor (on officieel eigenlijk ook niet). Mis ik iets of heb ik ergens overheen gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 16:03:
[...]

Laatste deel :? Ik zie dat nergens officieel staan hoor (on officieel eigenlijk ook niet). Mis ik iets of heb ik ergens overheen gelezen?
van gamer.nl:
NC Soft heeft op de Game Developer Conference bekend gemaakt dat er nog één uitbreiding zal verschijnen op de zeer populaire 'gratis' MMO Guild Wars. De uitbreiding draagt de naam Eye of the North en zal zich met name richten op de ervaren Guild Wars-spelers. Voor de uitbreiding is het dan ook noodzakelijk dat je één van de voorgaande Guild Wars-uitbreidingen al in je bezit hebt.

Naast deze laatste expansion pack is ArenaNet ook hard bezig met een volwaardig vervolg op Guild Wars, die we vooralsnog simpelweg Guild Wars 2 zullen noemen. Het spel zal pas in 2009 of 2010 verschijnen, maar een betatest wordt al in 2008 verwacht. De grafische engine zal van een flinke update worden voorzien en het spel zal veel grootschaliger zijn. Meer richting een echte 'MMO' dus, we zijn benieuwd of men het gratis kan houden.
eigenlijk weet ik niet of ik wel zo blij ben met een heel elite chapter. nu kom ik al bijna nooit in die elite zooi, je word er mij te snel een n00b genoemd, alleen omdat je toevallig die ene build niet kent/hebt. Tis onderhand al bijna een half jaar geleden dat ik een enigzins succesvol elite stukje heb gedaan. wel goed dat ze verder gaan waar chapter 1 was gebleven. De lich lord was dan wel verslagen, maar het verhaal was nog lang niet af. hopen dat het een beetje leuk uitpakt. iig goed dat er waarschijnlijk geen nieuwe professions komen, werden mij iets te veel klonen (heeft dan ook helemaal geen nieuwe prof gespeelt). Hopen dat gw2 idd wat meer mmo wordt (en dat het gratis blijft), het wordt nu echt een singleplayerspel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Het mag idd wat meer MMO-based gaan worden, zolang ze de hele skillsystem maar met rust laten. Ik vind het echt heerlijk te mogen kiezen uit 100+ skills, perfect matchen en nog timen ook :D Heb nu links en rechts wat andere MMO's gespeeld (WoW.... :/) welke gewoon nèt dat gevoel niet geven van heerlijke controle over je character. Alleen CoH komt enigzins in de buurt qua skills en vechten.

Helaas is het een te grote 'elite'game geworden, perfect builds met perfect timing en teams maakt de rest enigzins overbodig (veel games hebben dit enigzins), maar er is nooit echt een solo-uitschieter geweest die beter is dan de rest (zoals een WoW, vele builds zijn flink fotm). Iedereen is enigzins gelijk en met beetje creativiteit kom je alsnog een bizar eind in dit spel. PvP daarentegen is gewoon te 'hoog' voor mij nu, het simpel lekker spelen kan daar niet meer, je moet mee met de 'perfect sets' om uberhaubt mee te mogen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

De elite gebieden zijn aan mij niet besteed. Als er geen PvP uitbreidingen komen zal ik binnenkort waarschijnlijk stoppen. Ik vinnd de support van Anet eigenlijk behoorlijk tegen vallen de laatste tijd. GW lijkt steeds meer een melk koe te worden in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu al weer een hele tijd niet gespeeld, maar goed laatste deel had van mij niet gehoeven en idd zijn er weel gevraagde features waarmee arenanet niks deed dus was op den duur wel uitgekeken op het hele gw gebeuren.

Tja deel 2 dit jaar komen er meer dan genoeg toppers op mmorpg gebied ik zelf ben iedergeval van plan om naar conan over te stappen hier weet je zeker dat ze naar de community luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 18:01:
Nu al weer een hele tijd niet gespeeld, maar goed laatste deel had van mij niet gehoeven en idd zijn er weel gevraagde features waarmee arenanet niks deed dus was op den duur wel uitgekeken op het hele gw gebeuren.
In hetzelfde schuitje zit ik nu ook. Anet luistert imho veel te weinig naar de spelers en komt met ongewilde events, te weinig nieuwe content, unbalanced elite missie waar je maar met een paar builds in kunt etc. Veel gevraagde veranderingen blijven uit of komen definitief niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 18:01:

Tja deel 2 dit jaar komen er meer dan genoeg toppers op mmorpg gebied ik zelf ben iedergeval van plan om naar conan over te stappen hier weet je zeker dat ze naar de community luisteren.
Hmm het luisteren naar de community door FunCom valt tegen hoor, weet ik als doorgewinterde anarchy online speler. Maar goed, dat spel conan ziet er veelbelovend uit.
Ik kan mij ondertussen nog wel even vermaken met GW, net nightfall gekregen en dat is best de moeite waard. Is het trouwens mogelijk om twee verschillende upgrades toe te voegen aan NF armor? Het armor van mijn heros pakt er maar eentje (of een insignia of een rune)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Conan is idd eerst wel leuk, maar vergeet niet dat er tussen Conan en GW2 minimaal 2 jaar tijd zit. Ik heb wow gespeeld en daar ben ik uit pure verveling na 1 maand mee gestopt. Nou is wow dramatisch naar mijn mening, kinder instap MMO dus daar is niet veel voor nodig om beter te zijn maar een game blijft echt geen 2 jaar leuk, dat doet zelfs GW niet. Vandaar altijd mijn maanden durende pauzes omdat geen enkel spel jaren en jaren leuk blijft.

GW2 zal vast weer veel nieuws gaan brengen, gratis, nieuwe gameplay elementen. MMO achtige features. Ik durf te wedden dat meer gebieden speelbaar worden met spelers erin naast steden, daarnaast ook gewoon instances zoals we nu gewend zijn maar ook nieuwe MMO dingen. Hopelijk ontwerpen ze het zo dat de levels veel en veel hoger worden. Ik hoop level 40 dat zou wel aardig zal zijn, hierdoor wordt de levensduur wat langer en blijft het later in het spel ook interessant.

Ook mounts gelijk maar meenemen in het spel en fasttravel er grotendeels uithalen bv of tegen geld als money drain. Misschien wel grotere raid instances met +12 spelers zoals we dat nu kennen.

Wat al niet meer. Ik denk dat ze best wel veel nieuwe functies gaan toevoegen die het spel aantrekkelijk gaan maken en waar men nu al vaak om zeurt. GW had een opzet die achteraf niet meer aan te passen was en GW kwam net op het moment dat MMO games populair werden. Veel vraag naar functies dus die niet haalbaar waren en daar zullen ze nu toch vast naar kijken.

En zolang het gratis is hoor je mij niet klagen. GW is een prima concept wat nu na 2 jaar op zijn einde begint te lopen en bijgeschaaft moet worden voor de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Laatst online: 29-06 18:44
Mhh mijn pauze duurt ook al ~ 2 maanden..
Had even geen puf/zin meer...
Toch een jaar nonstop gespeelt...
Maar hoezo GW2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

mmm, ben ik dan de enige die GW nog steeds erg leuk vind? Van mij mogen er best nog uitbreidingen blijven komen hoor! Ik zag alleen laatst wel bv LOTRO, waarbij je als je preorder ook vooruit kan betalen voor de rest van de levensduur van het spel. Dat is in principe ook best aantrekkelijk. Maar ik denk toch eigenlijk dat ik de manier van spelen van GW erg fijn vind, dat je snel van build kan switchen enzo echt super! Dat kun je met WoW niet. En dat fast travelen vind ik dus ook gewoon geniaal. Waarom je tijd verklojen met dat soort bezigheden, dan kun je net zo goed second life spelen. NOFI :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Ja ja! zeker met je eens!
Het gratis aspect is een van de beste dingen in de MMORPG wereld!
Fast travel is ook geniaal, ik hoor van een huisgenoot wel eens dat ie 30min moet reizen in wow...
damn, daar heb ik gewoon geen tijd voor, dan ga ik liever iets anders doen.

Maar ik had GW gewoon even teveel gedaan, vind het nog wel leuk... maar wil het nu even niet doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

GW had een opzet die achteraf niet meer aan te passen was en GW kwam net op het moment dat MMO games populair werd
Daar kan ik niet helemaal met je in mee gaan. Veel zaken waar enorm vaak om gevraagd is zijj prima in GW in te passen. Een concept als GW is prima uit te breiden met vrijwel alle zaken die je in je post noemt. Het is gewoon de keuze van Anet om dat niet te doen en de game meer te gaan uitmelken tot het geen dat het nu is geworden.

[ Voor 15% gewijzigd door Bor op 06-03-2007 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

om een tel terug te komen op de mounts: denk niet dat het een geheel goed idee zou zijn deze als vervanging voor de travel system te gebruiken. Het zou denk ik het guild gevoel van 'eventjes iemand helpen' achteruit halen, want het zou echt iets worden als 'nee, ik kan niet, ben niet in de buurt en het kost me teveel geld.' dan lijkt me dat per groot gebied 1 stad als main travel point kan dienen(visualisatie: ascalon city voor ascalon, droknars forge voor shiverpeaks, lions arch voor kryta etc) en dan dat je van daaruit dus echt de grote wereld in kan trekken met evt een mount.

anyhow, return of Gwen? (Guild Wars; Eye of the North)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Can someone enlighten me?

GW Eye of the north?
GW2?
waar hebben jullie het over?

En op viper:
1 stad als travelpoint?
uuuuugggmmm nee, Ik heb echt geen zin om van LA naar beetletun te rennen voor iemand ofzo (of voor me zelf)
Met mn ele kan ik daar niet solo'en en heb geen zin om daar door die stomme vuurkippen in de pan gehakt te worden.
Ik vind dat "echte" reizen echt onzin, dat is toch helemaal niet leuk... een beetje zitten en kijken...
Ga ik liever geld verdienen ofzo of skills cappen.
Ik kan me ook niet voorstellen om steeds heen en weer te lopen in dat dode, saaie, meest lelijke gedeelte van het spel... Post searing ascalon... wat een doodse bedoeling... wil die plek zoveel mogelijk vermijden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
ixl85 schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 22:49:
Can someone enlighten me?

GW Eye of the north?
GW2?
waar hebben jullie het over?
Oke, nog 1 keertje dan: http://games.fok.nl/news.php?newsid=16611
maar daarna wel even wat posts omhoog bekijken hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
Steffy schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 19:44:
Conan is idd eerst wel leuk, maar vergeet niet dat er tussen Conan en GW2 minimaal 2 jaar tijd zit. Ik heb wow gespeeld en daar ben ik uit pure verveling na 1 maand mee gestopt. Nou is wow dramatisch naar mijn mening, kinder instap MMO dus daar is niet veel voor nodig om beter te zijn maar een game blijft echt geen 2 jaar leuk, dat doet zelfs GW niet. Vandaar altijd mijn maanden durende pauzes omdat geen enkel spel jaren en jaren leuk blijft.
Anarchy online heeft mij anders 2 jaar lang prima vermaakt, en ik acht het niet onmogelijk dat ik er weer mee verder ga zo gauw GW begint te vervelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Bor de Wollef schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 20:38:
[...]

Daar kan ik niet helemaal met je in mee gaan. Veel zaken waar enorm vaak om gevraagd is zijj prima in GW in te passen. Een concept als GW is prima uit te breiden met vrijwel alle zaken die je in je post noemt. Het is gewoon de keuze van Anet om dat niet te doen en de game meer te gaan uitmelken tot het geen dat het nu is geworden.
Ik vind dit niet echt uitmelken, Anet kiest voor dit systeem voor een MMO om zo een 'ander' publiek te pakken dan waarin WoW 'heerst'. Juist dit concept trekt spelers die normaal nooit een MMO zouden beginnen of spelers die er simpelweg de tijd niet voor hebben. (zelfs met een uurtje per dag maar je binnen GW enorme progressie, tegenstelling tot andere grote MMO's). Juist omdat dit concept zo 'anders' is heeft het mischien geleid tot een succes-game, hadden ze precies zelfde systeem als menig ander MMO gepakt had het mischien een stuk slechter uitgepakt. Door juist buiten de 'groep van WoW' te gaan zitten heb je grotere kans meer spelers binnen te halen, niet alleen voor je eigen geldlaatje maar ook voor de spelers in het spel zelf.

Voor iedereen is de lol van een MMO er op een gegeven moment af, heeft niets met het spel te maken, maar is verwachtingen vs beleid. Ik kan maar bijzonder weinig MMO's opnoemen die ik +3 jaar speel met nog steeds de hoeveelheid enthousiasme als toen ik begon met dat spel, juist op het moment mensen gaan vragen om nieuw content of 'onderdelen van andere MMO's' weet je dat die personen toch niet meer lang blijven, de lol is er vanaf.

discl. De reden dat ik WoW aanhaal is simpelweg omdat die de grootste is, geen spel dat pionier of superieur is in de MMO wereld, enkel puur een verdomd goeie marketing heeft neergezet. Ik heb WoW ook gespeeld, maar bij verre kan dit niet tippel aan bepaalde kwaliteiten van bv GW, CoH of menig ander MMO dat ik heb gespeeld. Hun zijn simpelweg de grootste, elk andere MMO moet hier gewoon rekening mee houden en zelfs in sommige gevallen eieren voor zn geld kiezen wat betreft concept en content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ ixl85:

het was ook bedoeld als mogelijkheid, in de discussie over trvelpoints vs mounts. ik zie het ook niet graag in het gw van nu komen, maar als ze het concept in gw2 (hoop dat je nu wel het verschil tussen GW:EN en GW2 weet) toch enigzins omgooien richting de 'echte' mmo's, zou dit een mooie mannier zijn (imho)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Er zijn wat mij betreft niet echt veel spellen die ik +3 jaar nog speel met hetzelfde enthousiasme. Af en toe trek ik nog wel eens CoD:OU open, of UT2k4 maar da's louter om even hersenloos te knallen in MP. (wat voor UT2k4 niet eens makkelijk is, weinig mensen meer op de servers) Dit terwijl ik die spellen ettelijke honderden, misschien wel duizenden uren heb gespeeld.

GW is mijn eerste "mmorpg" ervaring en mijn eerste 3rd person spel dat ik ruim twee jaar na uitkomst nog speel. Sacred en Spellforce heb ik een jaartje gespeeld, Dungeon Siege na een uur of twee al aan de kant gelegd en Diablo heb ik wel maar nog nooit aangeraakt eigenlijk.
GW is voor mij een leuk spel wat je ook nog kan spelen als je het een tijd niet gedaan hebt, en omdat ik uitsluitend PvE speel maakt het ook geen moer uit dat ik niet bepaalde builds weet. Mijn builds zijn geschikt voor solo (met heroes) en voor PuG's op mijn warr, monk, ele, ranger, para en necro. (inderdaad, ik speel nauwelijks met andere classes, hoewel ik ze wel heb. ik wil natuurlijk wel de dansjes kunnen zien, bovendien maken ze prima mules :Y) )

Het derde expansionpack zal ik ook zeker kopen, al was het alleen maar omdat ik zo'n verzamelaar ben mbt Collector's Editions. Of ik het daarna nog lang ga spelen weet ik niet. Inmiddels heb ik ongeveer 34 characters maar daarvan zijn er ongeveer 20 nog onder lvl 10. Ik heb gewoon geen zin om élke keer weer hetzelfde te doen.
Nieuwe content zal me echter altijd wel blijven trekken, dus als er over een jaar of vijf nog wat te doen is, dan slinger ik het gewoon eens aan.

GW2 ben ik ook best benieuwd naar, hoop dat het meer "grenzeloos" wordt. Zeg maar dezelfde mogelijkheid als Operation Flashpoint ook had. Ik heb de pest aan bergjes die je wel op kan maar waar het niet mag, zeg maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Mhh thnx, weet het verschil nu idd tussen GW2 en GW EOTN

Wat idd heel frustrerend was/is in gw op dit moment is dat je niet van sommige heuvels af kan.
Soms ook wel fijn als je zonder handen aan het lopen bent (of aan het bellen bent oid)
Maar het kan ook wel irritant zijn als je dan weer moet oplopen en je weet dat je dan van die giftige spinnen tegen gaat komen ofzo.

Ga het volgende deel hoogstwaarschijnlijk niet kopen, ben toch pas op 10% in NF, GW2 als het leuk en gratis word denk ik wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Na gisteren Abbadon voor zijn flikker te hebben geslagen ben ik ook in DoA terecht gekomen. My god :) Hier ga ik gewoon binnen 10 - 15 secs wel dood :) Vooral chaining lightning is geweldig!

Hier ben ik nog wel effe zoet mee denk ik hahaha, ik moet en zal die Tormented Shield krijgen. Ik MOET iig 1 epic item hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

SinergyX schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 08:15:
[...]

Ik vind dit niet echt uitmelken, Anet kiest voor dit systeem voor een MMO om zo een 'ander' publiek te pakken dan waarin WoW 'heerst'. Juist dit concept trekt spelers die normaal nooit een MMO zouden beginnen of spelers die er simpelweg de tijd niet voor hebben. (zelfs met een uurtje per dag maar je binnen GW enorme progressie, tegenstelling tot andere grote MMO's). Juist omdat dit concept zo 'anders' is heeft het mischien geleid tot een succes-game, hadden ze precies zelfde systeem als menig ander MMO gepakt had het mischien een stuk slechter uitgepakt. Door juist buiten de 'groep van WoW' te gaan zitten heb je grotere kans meer spelers binnen te halen, niet alleen voor je eigen geldlaatje maar ook voor de spelers in het spel zelf.
Imho is de enige grote reden voor het GW succes het feit dat je er niet maandelijks voor hoeft te betalen. Indien dat bij bv WoW ook zo zou zijn zouden grote getalen GW spelers direct overstappen. Sterker nog, er is een lange tijd een sterke migratie geweest vanuit GW naar WoW omdat mensen redelijk snel toch tegen de beperkingen oplopen van GW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjekster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-09 11:31
Andersom precies hetzelfde hoor, veel mensen die geen tijd meer voor en zin in WoW hadden, zijn overgestapt op GW.

Flickr | Olympus E-M1 + E-M10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Hoewel het natuurlijk nooit te controleren is denk ik dat dat percentage echt vele malen lager zal liggen. WoW beidt gewoon veel meer mogelijkheden en uitbreidingen etc. GW is wat dat betreft eigenlijk vrij statisch. Na Sorrow's Furnace is er eigenlijk nooit meer een grote gratis uitbreiding geweest. Het enige wat je met de nieuwe delen krijgt is meer van hetzelfde. De originaliteit is er gewoon uit en omdat er weinig nieuwe content komt haken mensen op dit moment redelijk snel af. Heel veel van de mensen die tegelijk met mij zijn begonnen (zelfs beta spelers) zijn reeds gestopt. Ik weet zelf niet eens of ik het laatste deel wel ga kopen terwijl ik toch een behoorlijk fanatieke GW speler ben. In mijn ogen is het succes van Prophecies nooit meer ge-evenaard. Factions was een regelrechte flop en ook Nightfall haalt het niet bij de magie van Prophecies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Het concept van GW is het gene wat mij naar GW getrokken heeft, gratis spelen, maar vooral het princiepe van een soort Single Player verhaal in een MP omgeving. Het verhaal mist in elke MMO, de sfeer in GW is geweldig.

GW heeft wel wat nadelen die 2 jaar geleden er weinig toe deden aangezien het concept vernieuwend was. Nu na 2 jaar is de rek uit dit concept en zullen er dingen op de schop moeten om het concept nieuw leven in te blazen.

1 van de grootste nadelen vind ik bv de losse werelden en totaal los van elkaar staande verhalen. Ik zie liever een GW2 bv een verhaal dat zich in een wereld afspeeld waar ze op verder gaan, ook dat je terug gaat naar eerdere gebieden en dat daar ook highlevel instances zitten. Dan zitten spelers niet op verschillende continenten maar blijft het allemaal wat bij elkaar.

Ook hoop ik dat bv het vast travel gebeuren er uit gaat. Dat ze bv 1 groot gebied maken zoals de huidige steden waarin iedereen rondloopt inclusief vijanden en daar aan vast zitten alle steden, dorpen en instances zodat je bv met mounts of gewoon lopend moet reizen om verder te komen. Verder op in zulke gebieden wordt het voor low level spelers of party loze mensen onmogelijk om verder te komen. Natuurlijk kun je nog veel meer varianten verzinnen of hele andere MMO features die je er in kunt stoppen. Maar er moeten dingen veranderen wil een deel 2 nog interessant zijn over 2 en half jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kan het kloppen dat de got guildwars website plat ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
Steffy schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 14:49:
Het concept van GW is het gene wat mij naar GW getrokken heeft, gratis spelen, maar vooral het princiepe van een soort Single Player verhaal in een MP omgeving. Het verhaal mist in elke MMO, de sfeer in GW is geweldig.

GW heeft wel wat nadelen die 2 jaar geleden er weinig toe deden aangezien het concept vernieuwend was. Nu na 2 jaar is de rek uit dit concept en zullen er dingen op de schop moeten om het concept nieuw leven in te blazen.

1 van de grootste nadelen vind ik bv de losse werelden en totaal los van elkaar staande verhalen. Ik zie liever een GW2 bv een verhaal dat zich in een wereld afspeeld waar ze op verder gaan, ook dat je terug gaat naar eerdere gebieden en dat daar ook highlevel instances zitten. Dan zitten spelers niet op verschillende continenten maar blijft het allemaal wat bij elkaar.

Ook hoop ik dat bv het vast travel gebeuren er uit gaat. Dat ze bv 1 groot gebied maken zoals de huidige steden waarin iedereen rondloopt inclusief vijanden en daar aan vast zitten alle steden, dorpen en instances zodat je bv met mounts of gewoon lopend moet reizen om verder te komen. Verder op in zulke gebieden wordt het voor low level spelers of party loze mensen onmogelijk om verder te komen. Natuurlijk kun je nog veel meer varianten verzinnen of hele andere MMO features die je er in kunt stoppen. Maar er moeten dingen veranderen wil een deel 2 nog interessant zijn over 2 en half jaar
Ik zie niet wat het probleem is met fast travel. Als het je niet bevalt ga dan lopen.
Het is juist enorm irritant als je dat hele stuk voor de twintigste keer weer moet reizen. Het hele concept van ergens 1 keer heen gaan en dan kunnen zappen vind ik juist een pluspunt. Ze zouden van mij wel mogen veranderen dat 1 persoon ergens heen kan rennen waarna de hele party er meteen ook is. Laat ze dan hun weg er maar doorheen vechten, dan zijn die runners hun geld tenminste waard :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Dan heb je ook geen runners meer hè, dan zijn het "wat mobielere tanks" :P

Ik wil met mijn monk en met mijn ele (eigenlijk met nog meer, maar dat boeit niet zo :P) het stukje tussen Beacons en Dreadnoughts Drift (vanaf Warcamp tot Droks heb ik al) eens flink mappen, maar iederen wil vanuit beacons alleen maar rennen. Ik wil me er juist doorheen knokken 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
TroonStaal schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 10:25:
Dan heb je ook geen runners meer hè, dan zijn het "wat mobielere tanks" :P

Ik wil met mijn monk en met mijn ele (eigenlijk met nog meer, maar dat boeit niet zo :P) het stukje tussen Beacons en Dreadnoughts Drift (vanaf Warcamp tot Droks heb ik al) eens flink mappen, maar iederen wil vanuit beacons alleen maar rennen. Ik wil me er juist doorheen knokken 8-)
Had dat gisteren ffies gezegd.... gisteravond complete droknar run geexplored vanuit droknar's forge alles geslacht tot aan beacons....

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

denyos schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 11:42:
[...]

Had dat gisteren ffies gezegd.... gisteravond complete droknar run geexplored vanuit droknar's forge alles geslacht tot aan beacons....
Gisteren stond ik pandabeertjes opzij te rossen bij Stone Sour 8-)

Vanavond rond een uur of negen denk ik wel weer oplijn, inmiddels alweer vier dagen geleden dat ik achter mijn pc kan zitten...druk druk druk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjekster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-09 11:31
Krijg je bij een game als WoW wel zoveel gratis content dan? Daar hoor ik namelijk altijd veel mensen over klagen bij MMORPGs. Ze betalen maandelijks voor de serverkosten en zogenaamd voor periodieke extra content, maar dat valt in de praktijk meestal vies tegen. De enige grote content updates komen ook gewoon met de uitbreidingen, waar gewoon voor betaald moet worden...

WoW is in principe ook gewoon meer van hetzelfde. Hell, de meeste games komen neer op meer van hetzelfde ;). En het verhaal bij GW is idd niets bijzonders, maar bij WoW wel dan? Daar speel je toch geen online games voor, of ben ik nu gek?

Flickr | Olympus E-M1 + E-M10

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.