Het Grote Guild Wars Topic deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.660 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
Een huisgenoot van mij doet wow en het is idd het zelfde.
Die krijgen ook niet zomaar nieuwe levels enz. Wat daar wel is, is dat bij het eerste deel sommige stukken land of portals dicht waren die bij de uitbreiding open gingen. Dat is imho wel cool!
Maar voor de rest gaat het vooral om armor en wapens... (ow ow wooooow die tier 4 (of bij welk nummer ze ook zijn) armor is veeeet!)
Niet zo mijn ding.
Al zou ik wel graag meer stats in GW2 willen zien... beetje het Neverwinternights idee en wat er bij wow wel is... dat je echt moeite gaat doen om 2% er bij te krijgen ipv een greenie die eigenlijk niet eens beter is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Sjekster schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 11:50:
WoW is in principe ook gewoon meer van hetzelfde. Hell, de meeste games komen neer op meer van hetzelfde ;). En het verhaal bij GW is idd niets bijzonders, maar bij WoW wel dan? Daar speel je toch geen online games voor, of ben ik nu gek?
Aantal games hadden toch wel een enorm verhaal aan boord, vooral onder de RP'ing MMO spelers was dit big hype. GW had een groot verhaal, al werd imho Prophecies te langdrading. Sommige probeerde er een verhaal aan te breien (Rose, FWO, 7dragons, zelfs LotRo). Veelal in City of Heroes hoor ik vaak mensen zeggen 'let me read story first' voordat ze een missie accepteren, het verhaal in CoH is bijzonder groot uitgewerkt (en wordt ook weer groter binnenkort) en de misterie rond de vele superhelden/badboys houd je dan ook vaak lekker bezig. Helaas na 1x verhaal te hebben doorgelopen, interesseert het je dan ook meteen 0.00% :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:13

Vrijdag

De Zwarte

GW heeft nog zoveel in zich om er een mooi verhaal van te maken, helaas wordt het teveel uitgerekt en te gefragmenteerd. In Prophecies hebben ze het nog over de mysterieuze Elonians, en in Nightfall is het een volk waar al jaren handel mee gedreven wordt :S

Ik snap wel dat ze ook mysterie er in willen houden, maar er is nogal een verschil tussen een goed uitgedacht plot en allemaal losse eindjes en warrige verhaallijnen.

Naast mijn armor ideeën ook maar eens wat verhaaltjes op GW Guru plempen dan maar :Y)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook al eens een paar keer horen zeggen dat mensen in WoW vaak wat minder aardig voor elkaar zijn dan in GW het geval is. Klopt dat? Zou voor mij ook een reden zijn om GW te blijven spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schaapje_BlaaT schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 19:31:
[...]

Is het trouwens mogelijk om twee verschillende upgrades toe te voegen aan NF armor? Het armor van mijn heros pakt er maar eentje (of een insignia of een rune)
Weet ook niet precies hoe dat zit maar ik heb laatst fissure armor (4 delen) voor mn ranger gekocht zonder upgrades. Toen ik het ging upgraden kwam de +30 armor vs elemental damage die op het masker zat ook op de rest van het armor. Plus dat ik er nog andere upgrades op gezet heb.
Dus ik heb er 2 upgrades opzitten nu :)

edit: dan hebben het nu dus nog niet over de runes hè, die kunnen er dan ook nog op natuurlijk.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2007 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Laatst online: 29-06 18:44
Wat ik van mijn huisgenoot zie en hoor wel.
Soms word iemand afgemaakt (in pvp servers (dat is dus gewoon het spel waar je in de wereld ook de tegenstanders kan afmaken) en blijven ze bij je wachten. (je moet met je geest je lijk zoeken :Z anders kan je niet verder, en je geest gaat naar een centrale begraafplaats (AAHHH TRAVEL!!!))
Maargoed, dan kom je dus weer tot leven en dan word je weer gekild :/ beetje kinderachtig.

En er is imo veel meer het "oww im soooo 1337" sfeertje... waar ik dus niet van houd...
Bij GW gaat het tenmiste om je skills en je build, dat moet ook zeker zo blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 20:41
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 18:05:
Heb ook al eens een paar keer horen zeggen dat mensen in WoW vaak wat minder aardig voor elkaar zijn dan in GW het geval is. Klopt dat? Zou voor mij ook een reden zijn om GW te blijven spelen...
Ik heb tot nu toe niet echt een goede indruk van de community in GW, komt waarschijnlijk omdat je
de meeste content kunt doen zonder medespelers dankzij heroes en henchies waardoor het niet
echt nodig is om aardig te zijn. Bij WoW zal het afhangen van de server en de factie waar je voor speelt.

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:29

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 18:05:
Mijn ervaring is juist andersom. Ik WoW heb je ook veel meer een community dan in GW.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:32
Dat vind ik ook niet zo gek, in WoW heb je elkaar ook nodgi om te grinden. In Guildwars niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

cardinal808 schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 12:11:
Dat vind ik ook niet zo gek, in WoW heb je elkaar ook nodgi om te grinden. In Guildwars niet.
Idd, en daar zit nu precies de tekortkoming van GW (welke door de komst van hero's nog erger is gemaakt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

Ik niet, lijkt mij dus echt heel irritant als iemand bij je lijk gaat staan wachten!

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

* -Thunder- meld zich!

Ik heb vandaag het spel ook maar eens aangeschaft, het eerst mmorpg ofzoiets :p

Ben nu bezig met de training en het lijkt me wel leuk als ik zo allemaal heb bekeken :)

Ik heb trouwens Guild Wars Factions aangeschaft

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Mag ik vragen waarom je voor Factions hebt gekozen? Dit is door velen uitgeroepen als het slechtste deel uit de serie namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Waarom ? Simpel, wil gewoon eens kijken of het wat is eigenlijk, lag voor 3 tientjes in de winkel, daarom. Als ik reviews bekijk worden ze eigenlijk niet de grond in getrapt voor zo ver ik het heb gezien.

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Het is ook zeker geen erg slechte game hoor maar in mijn ogen (en ik hoor daar veel over) doet het geen recht aan het GW concept / verhaal. Het deel heeft wel een erg lage instapdrempel vanwege het erg snelle levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Ik zag dit spel liggen voor 3 tientjes en wow zag ik liggen, wow heb je maandelijkse kosten en daar begin ik nooit aan. Zon erg grote gamer ben ik nou ook weer niet. Af en toe een spelletje tussendoor, daar blijft het meestal bij :)

Het lijkt me wel leuk om met vele mensen online te gamen in een grote omgeving :)

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol, deze grote misvatting dat Factions een slechte game is lees ik nu wel vaker. Echter, de slechtste (of minst goede) uit drie kan nog steeds erg goed zijn, en factions heeft ook zeker zn charmes. we zijn gewoon te erg verwend met Prophecies (Nightfall is de eerste keer erg leuk, maar als je het voor de tweede keer doorloopt is het toch even anders)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Wanneer ik naar de impact keek die Factions had in de guild waar ik toen in zat: meerdere mensen verklaarden deel 3 niet te kopen wanneer het van "factions" kwaliteit was. Ik vond Factions ook zeker geen sterk deel. Ook ik besloot kort na Factions dat ik zou stoppen indien de opvolger van Faction (nightfall) van hetzelfde kaliber zou zijn. Factions is overigens ook door een totaal ander team ontwikkeld wat zeker terug is te zien in de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Ach ja, we zullen wel zien he :p , misschien vind ik het wel mooi omdat het mijn eerste deel is ;)

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

-Thunder- schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 19:54:
Ach ja, we zullen wel zien he :p , misschien vind ik het wel mooi omdat het mijn eerste deel is ;)
Gezien het levelen heel erg snel gaat in Factions is het zeker een leuk deel om eens met een MMORPG-achtige game kennis te maken. En wie weet vind je dit wel zo leuk dat je de andere delen later nog eens gaat kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Maar zon spel als dit kan je toch lang blijven spelen omdat het vaak geupdate word zoals in wow of is dat hier niet zo ? levels door gespeeld, end of game ?

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Factions was mijn eerste deel, vond het heerlijk. Juist de snelheid en bepaalde scenery (rond shingjie vind ik nog het mooiste) maar ook de snelle korte acties beviel mij enorm. Niet dagenlang lompe lage-xp missies, maar binnen 2 dagen alle skills kunnen halen en de kern van het spel beginnen (500+ skills en keuze maken, is imho kernpunt van GW). Daarna in prophecies komen was even leuk, maar de lol was er enorm snel af gezien hoeveel (langdradige en soms totaal iriterende) missies. Nightfall was leuk voor de hero's en scenery, maar verder vond ik het ook bijzonder weinig.

Factions blijft mijn favoriet :)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:43

KneoK

Not in a million lightyears

Hoewel ik het nooit slecht gevonden heb boeit Factions me gewoon niet zo heel veel. Ben met 1 char nu denk ik net op de helft van het verhaal. De meeste van mijn chars zijn nog net wel in Kaineng, maar dat is meer omdat sommige Factions armor me wel bevalt en je die niet op Tyria of Elona kunt kopen.
De twee nieuwe chars in Factions konden me ook totaal niet boeien. Een enkele keer is het wel handig om een van de twee als secondary te hebben, maar daar houdt het nut voor mij wel op.
En als ik over al mijn chars in totaal 10 factions skills heb die ik af en toe gebruik dan is dat veel.

Als ik Nightfall heb uitgespeeld met mijn Derv dan wil ik Factions daarmee helemaal doorlopen. Uiteindelijk ook nog Prophecies en dan ook nog Protector voor alledrie, maar daar gaat nog wel een tijdje overheen.

Ben wel benieuwd naar de laatste uitbreiding. Die komt zeker nog wel op de plank te staan, al is het maar om de serie compleet te maken.

Edit: @ ^^^ Misschien ligt het er ook aan welk deel je als eerste gespeeld hebt. Als je eerst de snelheid van Factions gewend bent dan kan ik me voorstellen dat Prophecies traag lijkt. Maar ik speel nu nog steeds regelmatig op Tyria. Met mijn Derv, maar ook nog met een van mijn eerste chars. Beetje op random missies hulp aanbieden, beetje farmen, van alles. Omdat Nightfall me veel beter beviel dan Factions en ik Nightfall maar een aantal maanden na aanschaf van Factions heb gekocht heb ik Factions denk ik nog niet de aandacht kunnen schenken die het misschien verdient.

[ Voor 23% gewijzigd door KneoK op 10-03-2007 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Het verhaal in Prophecies is imho veel beter dan in de andere delen. Factions heeft eigenlijk nauwlijks iets van een goed verhaal en het ellenlange lopen door de sloppenwijken is ook niet echt favouriet bij de meeste. Misschien wel leuk om eens een poll te houden om te kijken welk deel tot nu toe het leuks is bevonden.

Alleen stemmen wanneer je alle delen (3) hebt uitgespeeld:

Poll: Welk deel is het beste?
Prophecies
Factions
Nightfall
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=175211&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Er zijn overigens ook aanpassingen gedaan aan Hero Battles (voor de geinteresseerden):
* All capture points contribute to the morale meter.
* The center point contributes double the value of other points.
* Morale meter increases have been tweaked.
* The center shrine on Hero Battle map Bombardment has been moved. Players can no longer take the point from the other side of the trench.
Elke capture point telt nu dus mee voor de morale meter. Je zal nu nog meer running A / Rt copy builds gaan krijgen vrees is. De lol van HB is er voor mij wel vanaf. Vrijwel niemand komt met een originele build. Over het algemeen kom je er maar 2 tegen: A / Rt en Spirit whoring builds. Ik denk niet dat de aanpassingen genoeg zijn om dit te veranderen. Ook het aantal rollers is nog steeds erg hoog (makkelijk op te lossen met een ladder).

[ Voor 34% gewijzigd door Bor op 11-03-2007 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik heb zonet mijn oude guild wars nog eens (letterlijk) uit de kast genomen en geïnstalleerd.
Na een half uurtje zoeken achter de juiste logincombinatie lukte het dan toch.

Eerst nog een hele update moeten doen.
Maar nu blijkt dat ik zowel Nightfall, Factions en Prophecies kan spelen.
Ik dacht dat dit betaalde expension packs waren?

Maar goed, wat ik me herriner van de eerste keer toen ik het speelde waren vooral de schitterende sfeer, en de grote hoeveelheid aan skills en professions.

Daarom vraag ik nog even jullie hulp:
Wat is nu een redelijk goede class om mee te beginnen?
Eventueel in combinatie met een tweede profession?

Misschien domme vragen, maar het is meer dan een jaar geleden, dus ik ben alles zo'n beetje vergeten. Ik zal jullie hulp dus nogal vaak nodig hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Neem de class die je zelf het leukste vind. Elke class kan aardig rondkomen (al dan niet met party/hench/heroes), dus je kan altijd eigen style nemen. Pas als je met elite-skills komt, wordt het interessanter maar kan je nog steeds wisselen door de build-templates. Later in het spel kan je ook altijd wisselen van 2nd profession, dus alleen je 1st profession zit je vast aan. Binnen elke profession kan je ook nog kanten kiezen, bv smiting/healing monk of spirit/attack ritualist.

Factions krijg je het eerste toegang tot alle skills (en nog sneller, omdat je direct naar Lion's Arch kan vanuit Factions), prophecies moet je vooraf hoofdzakelijk skills cappen of krijgen via quests. Nightfall is combo van deze 2. Meeste belangrijke elite skills zitten echter wat verder in het spel, Prophecies hoofdzakelijk in de sneeuw-bergen en Factions pas na verder werken voor je faction (luxon/kurzick).

Mischien had je eerder voor de expensions betaald of alleen bij het maken van je character krijg je alle delen? (als je doorklikt krijg je pas de melding dat je betreffend deel niet hebt).

Ik heb trouwens gekozen voor Factions :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op zondag 11 maart 2007 @ 14:38:

Daarom vraag ik nog even jullie hulp:
Wat is nu een redelijk goede class om mee te beginnen?
Eventueel in combinatie met een tweede profession?

Misschien domme vragen, maar het is meer dan een jaar geleden, dus ik ben alles zo'n beetje vergeten. Ik zal jullie hulp dus nogal vaak nodig hebben ;)
Heb je geen oude characters meer dan? Zo ja, dan gewoon daar mee verder spelen. Misschien heb je inmiddels al een verjaardagsbeestje gekregen :)

Eén van de meest voor de hand liggende combinaties is de overbekende wammo (warrior/monk). Vooral als je net begint en er nog niet veel ervaring mee hebt is dit een praktische combinatie. Dit omdat je aardig wat klappen kan incasseren en je jezelf ook nog kan healen.

Para/Monk is trouwens ook best prettig, op de lange duur kan je daar ook best leuk je medespelers mee helpen.
Er zijn allerlei verschillende combinaties beschikbaar, de ene beter voor een bepaalde situatie dan de andere. Echo nukers, protter, spiritspammer, 55 monk, SS/SV necro, ViM-warriors, flagrunners en noem maar op. Als je het nou echt niet meer weet kan je altijd even op de wiki site van Guild Wars kijken.

Bij deze een paar van mijn "eigen builds" (niet allemaal met skillsets, ik zit op mijn werk en weet ze niet allemaal uit mijn hoofd :P)
Healing monk
Armor: Droks tatt's met servant scalp, sup healing, sup div favor, minor prot en major vigor runes
Att. points: healing en div fav. op max
Weapon: Yakslapper, Totem Axe + healing ankh, Toten Axe + healing ankh 12+15 energy -1 regen
Skills: Orison, Word of healing, Heal others, Dwayna's Kiss, Healing Breeze, Mend ailment, Healing touch, Rebirth

Minion Master necro
Armor: max Kaineng City met death magic scar, Sup death, major soulreap & major vigor
Att. points: death op max, healing op 9, rest op soulreap
Weap: Morgriffs scepter+shadestone, Morgriffs + bleached skull
Skills: Flesh Fiend, Bone Minions, Flesh Golem, Blood of the master, Heal Area, Healing Breeze, Healing touch, Rebirth

Poison ranger
Armor: Nightfall 1,5k mask of marks, max met sup marks, major expertise, major wilderness, maj. vigor
Att: marks max, expertise max, rest op wilderness en beetje heal.
Weap: Poisonous Nevermore Flatbow, Drago's flatbow, nog-een-groene-uit-het-bos-ten-zuiden-van-Arborstone-tis-een-poisonbow-die-best-gewild-is-maar-ik-ben-de-naam-kwijt- :P, Vampiric 5/1 shadowbow (ofzo :P)
Skills: Apply poison, Barrage, Powershot, Dodge, Trolls ungent, Healing touch, Mend ailment, Rebirth

En dan heb ik nog een Para/monk die ik vooral gebruik om te soloën. Build weet ik niet uit mijn hoofd, wel heb ik twee endgame wapens :9

Anders moet je me maar even toevoegen, ik ben vanavond wel oplijn:
Aurelie Magdalena

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

TroonStaal schreef op maandag 12 maart 2007 @ 11:12:
Minion Master necro
Armor: max Kaineng City met death magic scar, Sup death, major soulreap & major vigor
Att. points: death op max, healing op 9, rest op soulreap
Weap: Morgriffs scepter+shadestone, Morgriffs + bleached skull
Skills: Flesh Fiend, Bone Minions, Flesh Golem, Blood of the master, Heal Area, Healing Breeze, Healing touch, Rebirth
Blijft 1 van mijn favo builds, heerlijk met een berg van die minions rond te rennen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-01-2020
SinergyX schreef op maandag 12 maart 2007 @ 11:19:
Blijft 1 van mijn favo builds, heerlijk met een berg van die minions rond te rennen :P
Minion Master is inderdaad heerlijk om te spelen, maar sinds nightfall loop ik als curses necro rond. Dit werkt erg goed in combinatie met een hero minion master (die net even iets sneller is).

"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Leuk is wanneer je BotM doet als je zelf MM bent, plus die 2 heroes als MM en een extra MM in je team hebt, ga je bijna richting 100% sacrefise. Leuk is wel dat je met zo'n 40 minions bizar snel dingen neerhaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-01-2020
SinergyX schreef op maandag 12 maart 2007 @ 11:33:
Leuk is wanneer je BotM doet als je zelf MM bent, plus die 2 heroes als MM en een extra MM in je team hebt, ga je bijna richting 100% sacrefise. Leuk is wel dat je met zo'n 40 minions bizar snel dingen neerhaald.
Ik heb dit een keer in factions gehad met 3 andere MM's ;) Dat was inderdaad een interessante missie. Gelukkig hadden we dit voor de start gezien en zou er 1 niet summonen, maar puur BotM spammen.

"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Da's mooi idd, een hele massa van die minions als je met 2/3 MM bezig bent :D Dan hoeven anderen eigenlijk maar weinig toe doen behalve in leven blijven :+

Ik ben eigenlijk veel te laat achter dat hele MM gekomen, nu zit er een cap op, da's wel jammer. maar hoe dan ook, je walst door veel missies met gemak heen, zeker als je je Heroes als curses instelt :9

Om die sacrifice tegen te gaan cast ik meestal eerst Breeze en dan BotM, dat vangt al een hoop op.

[ Voor 12% gewijzigd door Vrijdag op 12-03-2007 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Voor de geïnteereseerden: Guild Wars Prophecies 2006 versie (met extra wapens) is nu voor €19,00 te verkrijgen bij Dynabyte :)

De wapens (Coca Cola items) kan je trouwens ook los kopen in de Guild Wars shop. ZIjn prima items vind ik :)

Oeps :+

[ Voor 2% gewijzigd door Vrijdag op 12-03-2007 13:42 . Reden: ontzettend domme typo :P |:( ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

519 euro? :|

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
  • Laatst online: 00:00
dat krijg je met euro teken zonder alt in te drukken :T

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Jajajaja, ik heb het al verbeterd, stelletje azijnpissers :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Toch maar eens kijken bij de shop, die coca cola items waren wel interessant :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
TroonStaal: Je gebruikt wel erg veel major en superior runes in je builds, waardoor je erg weinig health over houdt. dat is behoorlijk nadelig voor je overlevingskansen. Verder werkt Apply Poison met Barrage niet (lees de beschrijving van die laatste maar eens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik zou trouwens eerder gaan voor een aply poison/burning arrow. Cap degen ftw :P Bij de meeste van deze builds ben je vaak geen target van aanvallen (buiten PvP) dus kan je minder health veroorloven. En anders Major's vervangen door minors :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twinwhistle
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-09 10:41
sunoke schreef op maandag 12 maart 2007 @ 16:33:
Verder werkt Apply Poison met Barrage niet (lees de beschrijving van die laatste maar eens).
Klopt het een sluit het ander uit, maar ik gebruik ook apply poison en barrage in 1 build. Barrage voor de groepen en apply poison indien er (nog) maar 1 tegenstander is, werkt erg goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

sunoke schreef op maandag 12 maart 2007 @ 16:33:
TroonStaal: Je gebruikt wel erg veel major en superior runes in je builds, waardoor je erg weinig health over houdt. dat is behoorlijk nadelig voor je overlevingskansen. Verder werkt Apply Poison met Barrage niet (lees de beschrijving van die laatste maar eens).
Ik weet het, daarom gebruik ik die twee skills gewoon afwisselend :) Barrage icm een 5/1 vampiric is wel lekker om een zwik health te krijgen.

Wat de runes betreft wissel ik meerdere armors af, al naar gelang mijn health. Over het algemeen sta je als ranger of caster toch een stukje van de rest. Send in the heroes werkt prima moet ik zegen :Y)

Ohja, heb even gekeken welke ranger bows ik gebruik op mijn mini-rangertje :)
* Elswyth's Recurvebow
12-28 req. 9
+15%^50
5/-1 vampiric
+30 HP

* Drago's Flatbow
15-28 req. 9
+15%^50
20%/20%
+30 HP

* Poisonous Nevermore Flatbow
15-28 req. 9
Poison +33% (stacking)
+15%^50
+20% customized

* Nundak's Recurvebow
15-28 req. 9
+15%^50
Poison +33% (stacking)
+30 HP

En voor de leuk ook nog een
* Zealous Shadowbow
15-28 req. 8
+12%^50
Energy 1/-1

Voorts nog wat zut met of hele lage reqs maar medium damage en middelmatige stats of hoge reqs maar ook geen perfects.

Drago's is huge. Op mijn babymonkje zelfs nog veel groter :o

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v347/TroonStaal/drago.jpg

[ Voor 34% gewijzigd door Vrijdag op 12-03-2007 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
vette build ook op je plaatje ;) healing touch op een monk secondary en 2 prep's :D

[ Voor 7% gewijzigd door unfor op 12-03-2007 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Zoals gezegd, die wissel ik af ;) En ik heb Orison nog niet gekocht/rewarded :P

Hey, ze is nog maar een lvl 13 NF padvindertje hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is patent aangevraagd op Eye of the North en Guild Wars 2!

in het april maand van pc gameplay krijg je een minitpet en meer info over de volgende chapter en GW2.

ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:32
jeuj, nog een Giant :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Nee, een ontzettend lelijke gremlin dit keer :P

/edit: wat is dat toch met die goldsellers hier onderaan dit topic in de adsens :{

[ Voor 47% gewijzigd door Vrijdag op 15-03-2007 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 20:39

ZeroCode

Woopie

Demn misschien koop ik dan toch nog eens een keer de pc gameplay, puur voor de info over GW2 en de nieuwe uitbreiding... Pff ik moet met me ranger nog naar DOA om daar te farmen dus ik moet opschieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

Ik word gek van die minipets heb er zat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRush
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10-09 08:02
geef mij maar een paar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik heb nu:
* Kuunavang
* Varesh
* Bone Dragon
* Prince Rurik
* Prince Rurik
* Jade Armor
* Necrid Horseman
* Whiptail Devourer
* Jungle Troll
* Jungle Troll
* Grey Giant
* Grey Giant
* Miniature Pig
* Miniature Pig
* Miniature Pig
* Siege Turtle

En over een paar weken worden een aantal chars alweer twee jaar. Ben benieuwd wat voor pests ik nou weer krijg :+

Ik zou eigenlijk wel een nijlpaardje (die liepen in de preview weekend van Nightfall in het moeras) willen ofzo, of een konijntje O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb:
Kuunavang
Varesh
Pig
Temple Guardian
Gray Giant
binnenkort die asura.

de items van Guild Wars 2006 kan je in de shop kopen ja, maar wat zijn die coca cola items dan? zijn die ook te koop in die online shop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

verkoop ze altijd. niet dat ik er veel heb gehad, alleen kuunie en die grey giant, geen van mijn chars red ooit de 12 maanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 09:34:
ik heb:
Kuunavang
Varesh
Pig
Temple Guardian
Gray Giant
binnenkort die asura.

de items van Guild Wars 2006 kan je in de shop kopen ja, maar wat zijn die coca cola items dan? zijn die ook te koop in die online shop?
De items van GW 2006 zijn de Coca Cola items :) ze komen oorspronkelijk uit Korea dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

http://gw.gamewikis.org/wiki/Coke_Item :)
Ze lijken niet dezelfde als GW2006, die ember storm en scorpion bow heten anders (GW2006 heeft flatbow).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

SinergyX schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 10:06:
http://gw.gamewikis.org/wiki/Coke_Item :)
Ze lijken niet dezelfde als GW2006, die ember storm en scorpion bow heten anders (GW2006 heeft flatbow).
Inderdaad, klein verschil qua skins en naam -> http://gw.gamewikis.org/w..._Game_of_the_Year_Edition

Hoe dan ook, ik vind het eigenlijk best fijne items, vooral de boog en de offhands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga ze ook aanschaffen, dit kan alleen met creditcard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 10:30:
ik ga ze ook aanschaffen, dit kan alleen met creditcard?
Inderdaad, via de Guild Wars shop ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

TroonStaal schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 10:26:
Hoe dan ook, ik vind het eigenlijk best fijne items, vooral de boog en de offhands.
Kan alleen niet vinden wat voor soort bow dit is, die uit GOTY versie was een flatbow, toch fijn om long range te pullen (yeey for read the wind).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

De 2k6 bow is ook een flatbow, de Poisonous Nevermore Flatbow om precies te zijn.
Met deze stats:
* Poisonous Nevermore Flatbow
15-28 req. 9
Poison +33% (stacking)
+15%^50
+20% customized

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ja, die heb ik (2k6 = GOTY), maar bedoel dus de bow van de cola items ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Volgens mij is het dezelfde, maar dan met andere naam en skin. Denk ik dan hè :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hij lijkt op een recurve bow van Nightfall, kan je daar ergens kopen (rond die gardens) met een dacht ik 15^50 mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil ik nou net vandaag weer guild wars spelen komt me computer niet verder dan tot het zwarte scherm :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ga binnenkort voor 5 euro die items kopen in de in-game shop.
die bow is wel heel vet voor mijn ranger namelijk 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

* Please Note: *Package artwork subject to change, box dimensions 240mm x 275mm x 100mm
* Certificate of Authenticity - numbered certificate
* GW Branded USB key 2GB (USB 2.0)
* Skill Pin set (8 pins)
* Box to hold 8 pins & the USB key
* GW Ultimate Artbook - hard cover - 225mm x 225mm x 20mm - Case bound cover
* Map (A0 size) Eng - 130gsm - silk machine seal
* Poster (A1 size)
* Game DVD
* Steel Book DVD case
* Buddy trials key sheet (GW triple trials)
* GW Ultimate CE Security card
* Backing sheet for Key card
* Ultimate Quick Reference
* PlayNC catalogue
* New in-game miniature!

Bron: http://www.play.com/Games...tion_Box_Set/Product.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat is die Guild Wars Ultimate set.
heb trouwens mijn account naar 2006 geupgrade.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2007 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

En, mooie wapens hè? ;)

Heb het ook gepost op gwguru, hoop reacties maar helaas nog geen bevestiging van Gaile of een andere ArenaNet/NCSoft medewerker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeker mooi, ik volg het idd ook op guru.
Gaile was zaterdag wel in kamadan maar niks over gezegt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik hoop wel dat het separate keys worden, dat ik eventuele bonussen gewoon aan mijn hoofdaccount kan koppelen. Dan kan ik de gewone keys gebruiken voor mijn vijfde account... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjekster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-09 11:31
TroonStaal schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 17:34:
* Please Note: *Package artwork subject to change, box dimensions 240mm x 275mm x 100mm
* Certificate of Authenticity - numbered certificate
* GW Branded USB key 2GB (USB 2.0)
* Skill Pin set (8 pins)
* Box to hold 8 pins & the USB key
* GW Ultimate Artbook - hard cover - 225mm x 225mm x 20mm - Case bound cover
* Map (A0 size) Eng - 130gsm - silk machine seal
* Poster (A1 size)
* Game DVD
* Steel Book DVD case
* Buddy trials key sheet (GW triple trials)
* GW Ultimate CE Security card
* Backing sheet for Key card
* Ultimate Quick Reference
* PlayNC catalogue
* New in-game miniature!

Bron: http://www.play.com/Games...tion_Box_Set/Product.html
Indien GWEN daar in zit, is die zoooooooooo mine. Plus natuurlijk de CE van GWEN :X

Flickr | Olympus E-M1 + E-M10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

TroonStaal schreef op maandag 19 maart 2007 @ 11:17:
Ik hoop wel dat het separate keys worden, dat ik eventuele bonussen gewoon aan mijn hoofdaccount kan koppelen. Dan kan ik de gewone keys gebruiken voor mijn vijfde account... :X
Lol wat doe je met 5 accounts? Zoveel storage chars?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

ZeroCode schreef op maandag 19 maart 2007 @ 14:11:
[...]

Lol wat doe je met 5 accounts? Zoveel storage chars?
Ik heb nu vier accounts, als ik dus de ultimate edition erbij toevoeg komt dat op vijf... :X Waarom? Omdat ik elke versie wilde hebben :) Het begon met Prophecies CE, daarna de SE, daarna de standaard editie, daarna de 2k6 versie.
Momenteel heb ik vier keer Prophecies, 2x Factions en 2x Nightfall. De CE's netjes bij elkaar :) verzamelwoede sucks voor je portemonnee :{

Maar de meeste chars gebruik ik als storage. Ik ben ook een ontzettende pakrat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjekster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-09 11:31
Wow, ik heb ook alles eigenlijk, maar toch maar 1 kopietje per spel. Heb alle CE boxen, that's it. Artbook Part 2, het enige bijzondere aan die SE, heb ik van maatje gekregen, en mooi bij CE doos gepropt. Pas die items gekocht, dus dat is de 2k6 versie ;).

Flickr | Olympus E-M1 + E-M10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het gehouden bij mn normale Prophecies (kartonnen doos), CE van Factions en de CE van Nightfall. Is toch al twee planken van mn boekenkast vol nu ik alles uitgestald heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 09:59
koop gewoon een character slot en voeg alle games samen zou ik zeggen:) Ik heb tot nu to al de gw games.... Ik zit op dit moment in een amerikaanse guild maar die worden pas naar 11uur/12uur snachts actief.... toffe gasten leuk ha'en en gvg'en maar ben opzoek naar een gvg/ha guild
nederlandse als het kan met mensen ouder dan 18jaar... iemand die me kan helpen :P

btw pvp georienteerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Op gwguru heb een gedeelte waar mensen hun guild voorstellen, of waar je jezelf kan voorstellen als zoekende :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P-Nut schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 10:35:
koop gewoon een character slot en voeg alle games samen zou ik zeggen:) Ik heb tot nu to al de gw games.... Ik zit op dit moment in een amerikaanse guild maar die worden pas naar 11uur/12uur snachts actief.... toffe gasten leuk ha'en en gvg'en maar ben opzoek naar een gvg/ha guild
nederlandse als het kan met mensen ouder dan 18jaar... iemand die me kan helpen :P

btw pvp georienteerd
ik ben officer van Dutch Lion[Lion] tijd lang ge-gvgd, altijd mensen voor AB/HA etc.
tijd lang hebben we rond rank 500 gezeten met gvg, momenteel weer 1024 ofzo... zijn wel weer van plan te gaan gvgen. zitten zo rond de 70 members die gevarieerd actief zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Je kan altijd de GoT clan bekijken, die zijn aardig actief in de GvG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Zo dat is verot, je kan je chars niet naar GW2 transporteren, alleen je titles. Dus ook je ecto enzo niet hehehe. Al dat grinden voor niks uiteindelijk :-/

De GW1 servers blijven gewoon draaien maar de focus komt natuurlijk op GW2 te liggen. Opzich niet slecht maar GW1 zal uitsterven denk ik.

Zie post van Gaile Gray op Guru: http://www.guildwarsguru....php?p=2648062&postcount=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
  • Laatst online: 00:00
juist mooi dat je stuff niet mee kan naar guildwars 2. Je moet gw2 denk net zo zien als toendertijd diablo2. Zelfde concept als diablo1, alleen compleet nieuw spel.

[ Voor 3% gewijzigd door denyos op 21-03-2007 16:10 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelijk halen morgen, 11 pagina's aan info over gw:en en gw2 is de moeite van het omfietsen naar de winkel wel waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ikheb net mijn tweede Nightfall CE gekocht. Lag voor 50,- in de Digifan en ik kon 'm niet laten liggen :X |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
TroonStaal schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 16:55:
Ikheb net mijn tweede Nightfall CE gekocht. Lag voor 50,- in de Digifan en ik kon 'm niet laten liggen :X |:(
get a life.. really. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

De oplossing: Klik hier Troonstraal! :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik weet het, ik weet het :X

En dan komt over een tijdje ook nog de ultimate edition uit, en die moet er natuurlijk ook komen :X
Maar ik heb ook echt een leven (en nee, niet Second Life :+) Gewoon een 40 urige werkweek, zelfstudie, ga uit met vrienden (van die echte mensen ;) ) en heb ook nog tijd om te trainen voor de 10km in Rotjeknor 15 april :P

Alleen dat verzamelaarstrekje, da's een beetje obsessief af en toe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pc Gameplay komt toch pas 29 maart uit?

en kan iemand mij precies uitleggen hoe Ele green farmen werkt? ik heb die build maar ik krijg never nooit die boss in 20 seconden dood....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

GWWiki build + kleine uitleg: klik
Zegt meer dan tekst: youtube search.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 09:50:
GWWiki build + kleine uitleg: klik
Zegt meer dan tekst: youtube search.
thx, ik heb hem ook van wiki alleen snapte het niet helemaal. ga zo het filmpje kijken! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

OMFG, 2 keer de CE editie. Als je toch zoveel geld over hebt stuur eens wat ecto richting mij kant op :) of harde euros.... Dont care :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

ZeroCode schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 13:37:
[...]

OMFG, 2 keer de CE editie. Als je toch zoveel geld over hebt stuur eens wat ecto richting mij kant op :) of harde euros.... Dont care :)
Nou, ik was toch van plan om voor dat account NF aan te schaffen, en toen ik in de winkel stond was de gewone versie 44,95 en de CE (met licht beschadigde doos) 49,00, dus was mijn keuze gauw gemaakt.

Bovendien kan ik nu uit één van de CE's de poster enzo mooi ophangen :)

Euh nee, ik geef geen ecto's of shards weg. Niet dat ik FoW armor hoef (want: dikwijls spuuglelijk) maar omdat ik ze spaar :P alleen gaat het niet echt hard want ik kom zelden in FoW/UW. (guildloos, en ook nog een healer zonder fotm-build dus nemen ze je niet zo snel mee)

[ Voor 0% gewijzigd door Vrijdag op 22-03-2007 15:23 . Reden: stomme typo :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

En ik werd al voor gek verklaard met 5 extra char slots en alle skillpacks :/

Gekkie :P

jij bent een guil-doos? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chapter 4 zal een expensie zijn. komt hier ook een CE voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

SinergyX schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 14:30:
En ik werd al voor gek verklaard met 5 extra char slots en alle skillpacks :/

Gekkie :P

jij bent een guil-doos? :P
Een pakrat zijn is af en toe best een dure hobby :{

nee, eerder een guilt-doos :P
Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 14:40:
chapter 4 zal een expensie zijn. komt hier ook een CE voor?
Vast wel, anders ga ik huilen :'(

[ Voor 23% gewijzigd door Vrijdag op 22-03-2007 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TroonStaal schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 15:24:

[...]

Vast wel, anders ga ik huilen :'(
huil ik met je mee :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

TroonStaal schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 14:17:
[...]

Nou, ik was toch van plan om voor dat account NF aan te schaffen, en toen ik in de winkel stond was de gewone versie 44,95 en de CE (met licht beschadigde doos) 49,00, dus was mijn keuze gauw gemaakt.

Bovendien kan ik nu uit één van de CE's de poster enzo mooi ophangen :)

Euh nee, ik geef geen ecto's of shards weg. Niet dat ik FoW armor hoef (want: dikwijls spuuglelijk) maar omdat ik ze spaar :P alleen gaat het niet echt hard want ik kom zelden in FoW/UW. (guildloos, en ook nog een healer zonder fotm-build dus nemen ze je niet zo snel mee)
Ik hoef ook geen FOW armour, spuuglelijk idd... Heb nu voor me warrior 15k Kurzick dyed white. Liever dat dan FOW armour lol....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zitten natuurlijk best ook wel mooie bij, necro, ritualist om maar een paar te noemen. En er zijn ook wel lelijke 15k sets.
FoW armor is ook wel een stukje status, net zoals de titles.

En je moet tenslotte toch wat met je gold en ecto´s :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 16:52:
FoW armor is ook wel een stukje status, net zoals de titles.
Eerlijk gezegt kijk ik echt nooit naar outfits. Alleen als ze wat anders van kleur zijn oid is het interresant. Zo krijg ik vaak in factions te horen dat ik een mooi armor heb, gewoon een Droknar prophecies armor (knight dacht ik). Goedkoop en nog leuk ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat zegt nou nooit iemand over mn 15K Canthan monk pakkie met yellow dye, terwijl die me toch ook veel harde duiten heeft gekost. meeste materials nog zelf bij elkaar geraapt ook (is wat werk, maar zo heb je toch meer het gevoel dat je die armor echt verdiend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Da's wel gezellig!

/cry * :+
ZeroCode schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 15:46:
[...]

Ik hoef ook geen FOW armour, spuuglelijk idd... Heb nu voor me warrior 15k Kurzick dyed white. Liever dat dan FOW armour lol....
Dyed white, kijk, tenminste iemand die het snapt en niet de zoveelste FoW lutser die alles weer zwart moet verven 8)7

@ VIper_Smallwood: Het nare van monk armor is dat het over het algemeen ontzettend lelijk is. De tats gaan nog wel maar het is vrijwel altijd zo...fantasieloos. De duurste armor ziet er vaak net zo el cheapo uit als de starterarmor.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.