Verwijderd schreef op zondag 11 maart 2007 @ 14:38:
Daarom vraag ik nog even jullie hulp:
Wat is nu een redelijk goede class om mee te beginnen?
Eventueel in combinatie met een tweede profession?
Misschien domme vragen, maar het is meer dan een jaar geleden, dus ik ben alles zo'n beetje vergeten. Ik zal jullie hulp dus nogal vaak nodig hebben

Heb je geen oude characters meer dan? Zo ja, dan gewoon daar mee verder spelen. Misschien heb je inmiddels al een verjaardagsbeestje gekregen
Eén van de meest voor de hand liggende combinaties is de overbekende wammo (warrior/monk). Vooral als je net begint en er nog niet veel ervaring mee hebt is dit een praktische combinatie. Dit omdat je aardig wat klappen kan incasseren en je jezelf ook nog kan healen.
Para/Monk is trouwens ook best prettig, op de lange duur kan je daar ook best leuk je medespelers mee helpen.
Er zijn allerlei verschillende combinaties beschikbaar, de ene beter voor een bepaalde situatie dan de andere. Echo nukers, protter, spiritspammer, 55 monk, SS/SV necro, ViM-warriors, flagrunners en noem maar op. Als je het nou echt niet meer weet kan je altijd even op de wiki site van Guild Wars kijken.
Bij deze een paar van mijn "eigen builds" (niet allemaal met skillsets, ik zit op mijn werk en weet ze niet allemaal uit mijn hoofd

)
Healing monk
Armor: Droks tatt's met servant scalp, sup healing, sup div favor, minor prot en major vigor runes
Att. points: healing en div fav. op max
Weapon: Yakslapper, Totem Axe + healing ankh, Toten Axe + healing ankh 12+15 energy -1 regen
Skills: Orison, Word of healing, Heal others, Dwayna's Kiss, Healing Breeze, Mend ailment, Healing touch, Rebirth
Minion Master necro
Armor: max Kaineng City met death magic scar, Sup death, major soulreap & major vigor
Att. points: death op max, healing op 9, rest op soulreap
Weap: Morgriffs scepter+shadestone, Morgriffs + bleached skull
Skills: Flesh Fiend, Bone Minions, Flesh Golem, Blood of the master, Heal Area, Healing Breeze, Healing touch, Rebirth
Poison ranger
Armor: Nightfall 1,5k mask of marks, max met sup marks, major expertise, major wilderness, maj. vigor
Att: marks max, expertise max, rest op wilderness en beetje heal.
Weap: Poisonous Nevermore Flatbow, Drago's flatbow, nog-een-groene-uit-het-bos-ten-zuiden-van-Arborstone-tis-een-poisonbow-die-best-gewild-is-maar-ik-ben-de-naam-kwijt-

, Vampiric 5/1 shadowbow (ofzo

)
Skills: Apply poison, Barrage, Powershot, Dodge, Trolls ungent, Healing touch, Mend ailment, Rebirth
En dan heb ik nog een Para/monk die ik vooral gebruik om te soloën. Build weet ik niet uit mijn hoofd, wel heb ik twee endgame wapens
Anders moet je me maar even toevoegen, ik ben vanavond wel oplijn:
Aurelie Magdalena
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!