Het Grote Guild Wars Topic deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.656 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb voor mijn dervish 15k endgame armor, ben momenteel aan het sparen voor de luxon 15k armor, deze ga ik dan rood dyen. :9~

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2007 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

15k en endgame armor is mooi idd 8-)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 20:39

ZeroCode

Woopie

TroonStaal schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 22:01:
[...]

Da's wel gezellig!

/cry * :+

[...]
Dyed white, kijk, tenminste iemand die het snapt en niet de zoveelste FoW lutser die alles weer zwart moet verven 8)7

@ VIper_Smallwood: Het nare van monk armor is dat het over het algemeen ontzettend lelijk is. De tats gaan nog wel maar het is vrijwel altijd zo...fantasieloos. De duurste armor ziet er vaak net zo el cheapo uit als de starterarmor.
FOW armour zwart verfen heheheeh, ja idd, dat zal ik dus nooit doen, maar goed ik koop ook nooit FOW armour. Voor monk zag ik laatst wel een mooie combo:
http://gw.gamewikis.org/i...teSunspear_front_male.jpg

Hier staat hij er ruk op maar ik zag er 1 in kamadan lopen en dat zag er toch wel mooi uit :) iig mooier dan de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

ZeroCode schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 09:45:
[...]

FOW armour zwart verfen heheheeh, ja idd, dat zal ik dus nooit doen, maar goed ik koop ook nooit FOW armour. Voor monk zag ik laatst wel een mooie combo:
http://gw.gamewikis.org/i...teSunspear_front_male.jpg

Hier staat hij er ruk op maar ik zag er 1 in kamadan lopen en dat zag er toch wel mooi uit :) iig mooier dan de rest.
Helaas, plaatje kan ik niet zien, link wordt geblokkeerd hier. maar idd, de NF monk armors zijn al wat beter :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

TroonStaal schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 10:29:
[...]

Helaas, plaatje kan ik niet zien, link wordt geblokkeerd hier. maar idd, de NF monk armors zijn al wat beter :)
Op de foutmelding gewoon op die link klikken, krijg je em wel ;)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjekster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-09 11:31
eg wel :o. Gimme CE

Ik HOU van die artbooks, de rest kan me gestolen worden eigenlijk :P

Flickr | Olympus E-M1 + E-M10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

SinergyX schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 10:47:
[...]

Op de foutmelding gewoon op die link klikken, krijg je em wel ;)
Zo, thuis werkt het beter :)

Die ziet er best mooi uit idd. Daar kan ik ook nog wel voor sparen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eSCe
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-05 10:00
iemand al gehoord van de title update en de hard mode?
en de nieuwe GW is ook al bekend GW:EN (ben voluit vergeten :D )
En GW2 zal ook volgend jaar ergens uitkomen, hier wordt de lvl-cap hoger.
GW:EN wordt een soort overgang voor GW2

Ik heb dit gelezen op Guildwarsguru, iemand die bij A-net werkt (of iets ermee te maken had) heeft dit officieel verklaard en het zal binnenkort in sommige magazines te lezen zijn

*edit*
more info:
Guild Wars 2
Hard Mode[

[ Voor 18% gewijzigd door eSCe op 25-03-2007 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
eSCe als je voortaan het topic even doorleest voordat je reageerd dan had je geweten dat dit oud nieuws voor ons was.

Trouwens wel fucking druk dit weekend in de UW en FoW toegangs plaatsjes.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eSCe
denyos schreef op zondag 25 maart 2007 @ 19:34:
eSCe als je voortaan het topic even doorleest voordat je reageerd dan had je geweten dat dit oud nieuws voor ons was.

ja sry maar had deze pagina doorgelezen maar had er nix over gelezen 8)7
sry :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denyos schreef op zondag 25 maart 2007 @ 19:34:

heerlijk joh, ben weer iets van 25k rijker geworden :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 09:11:
[...]

heerlijk joh, ben weer iets van 25k rijker geworden :*)
Lol 25k maar, ik heb toch zeker 8 ecto eruit gehaald en ik ben bijna heel dit weekend weg geweest :) Kon niet echt farmen :-/ geen tijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

25k? Da's best veel! Ik heb alleen zondagmiddag met een pug (twee ele/monks, een ranger, een rit spiritspammer, een MM hero, een prot hero en ik als monk) de UW leeggeveegd. Was geen klap aan eigenlijk. Nauwelijks goede drops (in totaal zes ecto's) en maar één kistje.
En wat krijg ik? een paarse truncheon, 10-18 req 9 blood en +1 death chance 11% :') wat voelde ik me gelukkig :')
Maar had wel twee ecto's. Daarvan maar ééntje weggegeven aan de enige die nog geen ecto had gekregen :) vond ik zo zielig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZeroCode schreef op maandag 26 maart 2007 @ 10:01:
[...]

Lol 25k maar, ik heb toch zeker 8 ecto eruit gehaald en ik ben bijna heel dit weekend weg geweest :) Kon niet echt farmen :-/ geen tijd...
jup 25k, farmde alleen in FoW omdat ik steeds in teams zat die niet goed genoeg waren in Uw dit weekend trok gek genoeg ook beginnende Uw/FoW farmers aan :P , echter als ik in Uw zat kreeg ik alleen troep.

veel tijd om te farmen had ik ook niet.
volgende keer is mijn SS 55hp necro af en ga ik lekker solo 8)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2007 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Werkt dat SS 55 necro nog een beetje? Aangezien SS nu ook als AoE wordt gekenmerkt?

Als het wel werkt, dan ga ik van de week ook even een zo'n necro maken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TroonStaal schreef op maandag 26 maart 2007 @ 13:31:
Werkt dat SS 55 necro nog een beetje? Aangezien SS nu ook als AoE wordt gekenmerkt?

als je duo doet met monk en sser dan gaan alle mobs naar de SS caster toe ja, dit maakt mij niet uit aangezien ik Solo. Dan werkt hij perfect _/-\o_

werkt de 130hp dervish trouwens een beetje? ivm met vele mobs om de baas heen enzo?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2007 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
TroonStaal schreef op maandag 26 maart 2007 @ 13:31:

Niet de moeite waard, SS farming is een van de langzaamste farm methodes doordat ze idd scatteren door aoe. Je kunt het altijd proberen met een mo/n natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

unfor schreef op maandag 26 maart 2007 @ 15:20:
[...]

Niet de moeite waard, SS farming is een van de langzaamste farm methodes doordat ze idd scatteren door aoe. Je kunt het altijd proberen met een mo/n natuurlijk.
Of Mo/Ele dat is ook wel hip :) savannah heat anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZeroCode schreef op maandag 26 maart 2007 @ 15:34:
[...]

Of Mo/Ele dat is ook wel hip :) savannah heat anyone?
mijn SSer werkt nog steeds prima _/-\o_

vanavond eens kijken naar een 130hp dervish, mischien dat dit ook wel lekker werkt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

unfor schreef op maandag 26 maart 2007 @ 15:20:
[...]

Die scattering ben ik nog steeds niet uit, diverse plekken kan ik gewoon met SoJ 5-12 mobs hebben zonder maar 1x 1 mob weg te zien rennen. Gebruik mo/me vaak voor Marketplace clear, gaat ook vrij makkelijk met mo/necro als SS'er.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:43

KneoK

Not in a million lightyears

Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 13:34:
[...]

als je duo doet met monk en sser dan gaan alle mobs naar de SS caster toe ja, dit maakt mij niet uit aangezien ik Solo. Dan werkt hij perfect _/-\o_

werkt de 130hp dervish trouwens een beetje? ivm met vele mobs om de baas heen enzo?
Fan-tas-tisch. Je gebruikt namelijk een regen skill en een skill die je bij elke klap x healt voor elke enchant. Dat betekent dus dat met max 5 enchants draaiende je best wel wat health erbij krijgt om de ergste spike op te vangen, helemaal als je meerdere targets tegelijk raakt.
Het mooie van de build is dat als je dood gaat de build eigenlijk effectiever werkt. Dan heb je namelijk nog minder HP die aangevuld hoeft te worden door de regen skill en heb je dus de klap-healer-skill niet eens meer nodig.
Ga je nog meer dood dan kan alleen je energypool je nog de nek omdoen. Voor de HP kun je verschillende armor gebruiken (eentje met een Superior, een tweede met een Major en eentje met een Minor rune). Bij 15%DP trek je een Major aan, bij 30% trek je een minor aan. Je HP is dus zelfs met 60%DP nog goed te regelen, alleen je energy wordt een klein probleempje. Als je wat meer aan de build gewend raakt dan kun je zelfs met ongeveer 15 pips energy nog overleven (je hebt al 20 pips nodig om de belangrijkste skills te kunnen activeren voor een gevecht).

Ik concentreer me altijd eerst op de healer. Zorg dat je wat vijanden om de healer hebt staan zodat je meerdere targets tegelijk raakt en de healer zijn healingpowers moet gaan verdelen over meerdere beesten en minder voor zichzelf overhoudt. De healer is dan meestal binnen afzienbare tijd het probleem niet meer en dan concentreer ik me meestal op de casters. De meleeers komen pas als laatste aan de beurt omdat die voor een lekkere constante energyflow zorgen, dus na de casters/hexers/ander afstandsgespuis komt de baas aan de beurt en daarna de overgebleven melee monsters.
Zo kun je bijvoorbeeld alle bosses rondom Nundu Bay aan, ook de healer, al vergt die wat meer aandacht en is het erg handig om op 15%DP te zitten. En het is een heerlijke solo-build want je kunt bijna alles aan wat geen enchantment removal bij zich heeft.
Omdat je op zijn max met +20 HP regen zit met al je enchantments kun je dus gigantisch veel degen hexes aan. Andere degens als on fire, bleeding, poisoned, allemaal geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KneoK schreef op maandag 26 maart 2007 @ 23:44:
[...]

Fan-tas-tisch. Je gebruikt namelijk een regen skill en een skill die je bij elke klap x healt voor elke enchant. Dat betekent dus dat met max 5 enchants draaiende je best wel wat health erbij krijgt om de ergste spike op te vangen, helemaal als je meerdere targets tegelijk raakt.
Het mooie van de build is dat als je dood gaat de build eigenlijk effectiever werkt. Dan heb je namelijk nog minder HP die aangevuld hoeft te worden door de regen skill en heb je dus de klap-healer-skill niet eens meer nodig.
Ga je nog meer dood dan kan alleen je energypool je nog de nek omdoen. Voor de HP kun je verschillende armor gebruiken (eentje met een Superior, een tweede met een Major en eentje met een Minor rune). Bij 15%DP trek je een Major aan, bij 30% trek je een minor aan. Je HP is dus zelfs met 60%DP nog goed te regelen, alleen je energy wordt een klein probleempje. Als je wat meer aan de build gewend raakt dan kun je zelfs met ongeveer 15 pips energy nog overleven (je hebt al 20 pips nodig om de belangrijkste skills te kunnen activeren voor een gevecht).

Ik concentreer me altijd eerst op de healer. Zorg dat je wat vijanden om de healer hebt staan zodat je meerdere targets tegelijk raakt en de healer zijn healingpowers moet gaan verdelen over meerdere beesten en minder voor zichzelf overhoudt. De healer is dan meestal binnen afzienbare tijd het probleem niet meer en dan concentreer ik me meestal op de casters. De meleeers komen pas als laatste aan de beurt omdat die voor een lekkere constante energyflow zorgen, dus na de casters/hexers/ander afstandsgespuis komt de baas aan de beurt en daarna de overgebleven melee monsters.
Zo kun je bijvoorbeeld alle bosses rondom Nundu Bay aan, ook de healer, al vergt die wat meer aandacht en is het erg handig om op 15%DP te zitten. En het is een heerlijke solo-build want je kunt bijna alles aan wat geen enchantment removal bij zich heeft.
Omdat je op zijn max met +20 HP regen zit met al je enchantments kun je dus gigantisch veel degen hexes aan. Andere degens als on fire, bleeding, poisoned, allemaal geen probleem.
kan je jou 130hp build posten dan? ik krijg nmlk alleen energy erbij, en moet via mystic regeneration health krijgen en mystic vigor doet niet echt goed zijn werk.
heb het gister meermaal keer geprobeert maar ga steeds weer dood.
en die stomme skybringer wil maar niet spannen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

130build klinkt beetje als 55-breezing monk meets wammo vig.spirit :P
De mo/derv regen (met SoJ) werkt ook veelal goed, zolang je geen ench-removers hebt. Die build werkt nog steeds erg goed tegen die <naamkwijt> mobs in factions die nonstop cripple/bleeding doen (4 ench = 12 regen, +3 mending, -7 degen = toch 8 over :P). Nadeel is dat ze kunnen interupten.

[ Voor 78% gewijzigd door SinergyX op 27-03-2007 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gister avond een beetje lopen kutten met die 130hp dervish, vanavond maar eens naar beetletun gaan om essence bond te kopen en dan proberen exuro te farmen, net filmpje gezien hoe het moet, zag er niet moeilijk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Ik kan mijn build wel posten, maar het is de build van Guildwiki zonder aanpassingen.

Aan het begin cast je Essence Bond + Balthazars Spirit. Die twee zijn voor de energy.
Vlak voor een gevecht cast je eerst Protective Spirit en daarna Mystic Vigor. Nu heb je 4 enchants draaien en krijg je van Mystic Regeneration dus 4X4 = 16 HP regen. Er zit een limiet op het maximaal aantal pips dat je tegelijk kunt krijgen dus dat betekent effectief 10 pips regen met nog 6 over voor degen hexes. Mystic Regen telt zelf ook als enchant dus als je deze opnieuw cast dan heb je zelfs +20 regen.
Dit is niet genoeg om met 130HP grote spike damage te kunnen verwerken, dus daarvoor gebruik je Mystic Vigor. Maar dan is het wel zaak dat je blijft meppen. Cast Spirit, Vigor en Regen alleen als het echt nodig is en gebruik daarnaast zoveel mogelijk je attack skills. Die activeren namelijk sneller dan gewoon met je scythe zwaaien waardoor je dus meer HP erbij krijgt per seconde.

Zo moet je een balans zien te vinden tussen meppen en casten. Timing is heel belangrijk, als je teveel achter elkaar cast kun je niet genoeg meppen om gehealed te worden, als je niet op tijd cast dan heb je geen bescherming meer. Gebruik je attack skills goed en wissel ze goed af zodat je ze bijna onafgebroken kunt blijven spammen.

Ik gebruik overigens Bubahl's Grasp (eerste greenie die ik heb gefarmed met de 130HP :) ) en een +30HP Scythe ernaast voor de eerste DP klap.

Edit: ren ook niet meteen op de eerste de beste boss af. Je kunt beter wat lower levels nemen om lekker op uit te proberen.
Probeer het eens uit op wat hydra's. Isoleer er twee en ga gewoon lekker klooien.
Ik heb toen ik de build helemaal compleet had ook meteen geprobeerd allerlei bosses af te maken maar dat was een groot drama. Bijna de build weggesmeten omdat het niet werkte. Toen toch maar eens rustig gaan testen, kijken wat de skills nu precies doen als je ze cast, welke skills belangrijker zijn (als je weinig tegenstanders hebt en dus weining energy regen dan is het weleens handig om een enchant wel te laten eindigen zodat je van je Mysticism attribute nog wat energy krijgt, maar dan moet je wel weten welke je kunt laten eindigen zonder dat dat je kop kost).
Na een dag of twee flink aanklooien heb ik zonder probleem mijn eerste bosses te grazen genomen, Lunto en Bubahl. Daar een beetje verder gaan oefenen en heb de build nu wel helemaal onder de knie. De hele bay kan ik nu aan, behalve een aantal Interrupt en Enchant removal Corsairs die daar rondstrompelen. Verder zijn de bekendere farmplekken (minotaurs, jungle trolls, dat soort spul) ook simpel te doen.
Moet nog maar eens gaan kijken of ik een attack skill voor een running skill kan vervangen en kijken of er in UW nog wat avonturen te beleven zijn voor een solo avonturier.

[ Voor 32% gewijzigd door KneoK op 27-03-2007 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had hem gister ook bijna weggesmeten. zo bijna 8k weg..
vanavond idd eens rustig aan doen en heb een paar filmpjes gezien welke goed te doen zijn.
eerst even proberen bij the skybringer.
zowiezo eerst wat mobjes killen om de build onder de knie te krijgen.

welke zijn de goede beginners bosses?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 14:25:
ik had hem gister ook bijna weggesmeten. zo bijna 8k weg..
vanavond idd eens rustig aan doen en heb een paar filmpjes gezien welke goed te doen zijn.
eerst even proberen bij the skybringer.
zowiezo eerst wat mobjes killen om de build onder de knie te krijgen.

welke zijn de goede beginners bosses?
Lunto die is een eitje, vervolgens verkoop je die pincers in Kaineng...
BTW der is al TIJDEN een UW build dus ik zou eerder daar naar gaan kijken... Tis maar een idee.......

http://gw.gamewikis.org/w...Me_Dervish_Solo_UW_Farmer
Optional neem je een running skill mee... Dat schiet beter op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZeroCode schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 14:32:
[...]

Lunto die is een eitje, vervolgens verkoop je die pincers in Kaineng...
BTW der is al TIJDEN een UW build dus ik zou eerder daar naar gaan kijken... Tis maar een idee.......

http://gw.gamewikis.org/w...Me_Dervish_Solo_UW_Farmer
Optional neem je een running skill mee... Dat schiet beter op...
ik weet dat die build er is ja, heb jij er ervaring mee? of iemand anders?
Voor Uw heb ik nog mijn 55hp necro.
Ik wil met mijn 130hp alleen greenies farmen, mischien later nog Uw

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2007 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 15:15:
[...]

ik weet dat die build er is ja, heb jij er ervaring mee? of iemand anders?
Voor Uw heb ik nog mijn 55hp necro.
Ik wil met mijn 130hp alleen greenies farmen, mischien later nog Uw
Zelfde principe als die vorige Dervish UW solo. Voordeel hiervan is dat je extend enchantment gebruikt ipv 2 keer visage. Dus hou je 1 slot over voor bijv een running skill oid of healing... Altijd handy. Ik heb vooral die vorige gespeeld maar ben nu bezig met een ele uw solo.... 55hp necro is te doen maar ik denk dat dit een stuk sneller gaat. Je hoeft geen aatxes te mollen namelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja nou ja kijk, bij mij is een farm build voor farmen, dus ik mol alles dat ik tegenkom 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 15:59:
ja nou ja kijk, bij mij is een farm build voor farmen, dus ik mol alles dat ik tegenkom 8)
Ja ik zie het idd anders: farmen moet snel cash betekenen. Niet urenlang in UW hangen om elk beest 1 voor 1 of desnoods per 3 te mollen. Vooral niet als 1 type beest rond de 1200 hp heeft ;)

Ik kan ook gaan trappen maar ja, duurt te lang die run. Maar zoals ik al zei we hebben ieder een andere kijk op farmen. Ik wil snelle rondes, jij maakt graag alles af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Werkt trouwens spellbreaker ook tegen die rend enchantments van die nogwat darkness dingen in UW? (die bij aaxtes spawnen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

SinergyX schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 16:21:
Werkt trouwens spellbreaker ook tegen die rend enchantments van die nogwat darkness dingen in UW? (die bij aaxtes spawnen).
thank god wel ja :)

Dus wat je kan doen is een 600hp monk hero tussen die aatxes gooien en zelf als necro gaan en SS spammen en nog meer leuke spells. Nadeel is wel dat je je hero in de gaten moet houden en dat je minder drops hebt.

[ Voor 29% gewijzigd door ZeroCode op 27-03-2007 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
  • Nu online
gisteravond ook mijn necro maar weer is omgebouwd naar 55hp SS-er. En ik moet zeggen dat de Minotaurs inderdaad erg mooi neer vielen. De trollen heb ik geen goede ervaring mee, maar dat zal een kwestie van oefenen wezen waarschijnlijk. Nu eerst even cash maken (had gisteren nog maar 2k...nu 10K) en daarna eens in UW proberen.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

ZeroCode schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 16:46:
[...]

thank god wel ja :)

Dus wat je kan doen is een 600hp monk hero tussen die aatxes gooien en zelf als necro gaan en SS spammen en nog meer leuke spells. Nadeel is wel dat je je hero in de gaten moet houden en dat je minder drops hebt.
We gaan natuurlijk voor een solo build he :P
* SinergyX heeft wat simpele ideetjes

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 27-03-2007 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

SinergyX schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 17:22:
[...]

We gaan natuurlijk voor een solo build he :P
* SinergyX heeft wat simpele ideetjes
Spellbreaker werkt prima maar je hebt daarna weinig damage skills hehehe... Misschien is er een Mo/De oplossing maar volgens mij gaat dat nog te langzaam. Je raakt 3 beesten tegelijk maar 1200 hp wegslaan is een aardig werkje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

1200hp èn 3 regen pips... Naja, laat thuis, morgen maar eens een poging. Nog wat dingen uitwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn SSer is bijna lvl 20, dan doe ik die ascend missie in factions en kan even kijken of ik lekker wat Ice Imps o.i.d. te farmen valt :)

maar die Dying Nightmares in Uw die Rend Enchantment casten die heb je in 2, 3 klappen dood :/
dat is het probleem niet toch?

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2007 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

De keren dat ik er ben geweest waren die aaxtes geen probleem, tot die nightmare kwam en meteen einde oefening. We zijn stapje verder, het gaat mo/mes of mo/war worden. Mo/ranger mischien, moet ik nog even wat testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 09:08:
maar die Dying Nightmares in Uw die Rend Enchantment casten die heb je in 2, 3 klappen dood :/
dat is het probleem niet toch?
Het probleem is ook niet dat ze niet doodgaan. Maar als je druk bezig bent met die Aatxe en er spawnd zo een dying nightmare en die haalt even je projective spirt (of een andere belangrijke enchantment) van je af, dan ga je verdomt hard dood.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die aatxes doen zelf niks anders dan hakken, gewoon goed in de gaten houden.
als je bijv. duo doet kan je een de aatxes doen en de andere de nightmares.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Daarom wil ik juist een build vinden die het solo ook kan zonder problemen (en mij lekker ligt), leuk als afwisseling van mijn normale farmplaatsen.

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 28-03-2007 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eSCe
yo mannen kheb een probleem:

Ik ben nu al een héél tijdje bezig met mijn monk maar ik heb een groot probleem, ik heb maar 185 attribute points in totaal terwijl 200 het maximum is.
Ik heb dus nog 1 '15 attribute' quest nog niet gedaan, maar kan ik zien welke? want ik vrees dat ik deze per ongeluk zou weggedaan hebben (met abondon)

ik weet dat vanyi in droks er 1 geeft maar blijkbaar heeft ze me de quest niet, of heb ik hem al gedaan (zou kunnen, heb een slecht geheugen :+ )
de andere 15att quest kun je doen door eerst The forgotten ones & forgotten wisdom te doen van Annelle Fipps. maar helaas heeft die mij ook geen quest 8)7

Kan ik op een of andere manier een abondon quest terug zien of kijken welke quests ik al gedaan heb?

en ja ik ben ascended, heb alle missies al gedaan maar ik wil die verdomde xtra attibute points

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eSCe
omg wat ben ik dom :o

ik heb nog eens gaan kijken naar sarris yassith en blijkbaar had ik de quest niet geaccepteerd :d

ga hem nu snel doen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb nog een goede farm build gevonden voor derv. maar ik wil eerst de 130 onder de knie krijgen.

edit:
ik snap er geen flikker van... 1 klap en ik ben dood! doen die klote mobs een aanval van 130 dmg ofzo?

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2007 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 16:35:
heb nog een goede farm build gevonden voor derv. maar ik wil eerst de 130 onder de knie krijgen.

edit:
ik snap er geen flikker van... 1 klap en ik ben dood! doen die klote mobs een aanval van 130 dmg ofzo?
Prot spirit zorgt ervoor dat je maximaal 10% van je hp verliest, dus een aanval van 130 zou hooguit 13 damage aan kunnen richten. Het leuke van dit soort builds is dat met Mystic Regeneration je 20 hp per seconde erbij krijgt. Bijna twee keer zoveel als je van 1 klap verliest met prot spirit aan. Het enige wat je dus in de weg kan zitten is enorme spike damage. Als je binnen 1 seconde door 10 verschillende aanvallen geraakt wordt dan wil je hp bar toch wel heel eng leeg raken. Meteen om je heen gaan meppen om Mystic Vigor de hp weer aan te laten vullen.

Je moet er in ieder geval voor zorgen dat Prot Spirit voor een gevecht al actief is en die het hele gevecht blijft. Het gevaar is dat zonder Prot Spirit de aanvallen dus volledige schade doen en dan ben je met 2 klappen wel gezien. Eigenlijk let ik bijna niet op de mobs. Ik houd continu mijn lopende enchants in de gaten, mijn eigen hp bar en de hp bar van degene die ik aan het afslachten ben.

En let op mobs met een enchantment remover aangezien het continu draaien van al je enchants eigenlijk wel van belang zijn voor het goed werken van de build.

Denk dat ik een dezer dagen wel weer een aantal uurtjes online te vinden ben, dus als je nog hulp nodig hebt, IGN main = Biaja Gara en de Dervish = Dervish Gara. Zoek me maar op, als ik online ben dan wil ik je wel verder helpen met je build.

Wat trouwens wel lekker werkt is een lvl 15 mobje opzoeken. Daar midden in gaan staan en zorgen dat je 5 minuten lang kan blijven staan. Gewoon niet aanvallen, laat ze maar slaan. Zo krijg je heel snel een idee van wat je nu eigenlijk aan het doen bent en waar je op moet letten. Lvl 15's doen genoeg schade om je fouten af te straffen maar doen niet genoeg schade om je geen ruimte te geven om goed te kunnen oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KneoK schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 23:44:
[...]

Prot spirit zorgt ervoor dat je maximaal 10% van je hp verliest, dus een aanval van 130 zou hooguit 13 damage aan kunnen richten. Het leuke van dit soort builds is dat met Mystic Regeneration je 20 hp per seconde erbij krijgt. Bijna twee keer zoveel als je van 1 klap verliest met prot spirit aan. Het enige wat je dus in de weg kan zitten is enorme spike damage. Als je binnen 1 seconde door 10 verschillende aanvallen geraakt wordt dan wil je hp bar toch wel heel eng leeg raken. Meteen om je heen gaan meppen om Mystic Vigor de hp weer aan te laten vullen.

Je moet er in ieder geval voor zorgen dat Prot Spirit voor een gevecht al actief is en die het hele gevecht blijft. Het gevaar is dat zonder Prot Spirit de aanvallen dus volledige schade doen en dan ben je met 2 klappen wel gezien. Eigenlijk let ik bijna niet op de mobs. Ik houd continu mijn lopende enchants in de gaten, mijn eigen hp bar en de hp bar van degene die ik aan het afslachten ben.

En let op mobs met een enchantment remover aangezien het continu draaien van al je enchants eigenlijk wel van belang zijn voor het goed werken van de build.

Denk dat ik een dezer dagen wel weer een aantal uurtjes online te vinden ben, dus als je nog hulp nodig hebt, IGN main = Biaja Gara en de Dervish = Dervish Gara. Zoek me maar op, als ik online ben dan wil ik je wel verder helpen met je build.

Wat trouwens wel lekker werkt is een lvl 15 mobje opzoeken. Daar midden in gaan staan en zorgen dat je 5 minuten lang kan blijven staan. Gewoon niet aanvallen, laat ze maar slaan. Zo krijg je heel snel een idee van wat je nu eigenlijk aan het doen bent en waar je op moet letten. Lvl 15's doen genoeg schade om je fouten af te straffen maar doen niet genoeg schade om je geen ruimte te geven om goed te kunnen oefenen.
he das tof bedankt! ik zal je vanavond wel even aan de friend list toevoegen, meestal leer je ook het beste door eerst goed te observeren, zo kreeg ik de SS ook onder de knie.
en ik denk dat mijn fout ook is dat ik prot sp als laatste cast...

naja je hoort ook nog wel ig van me.
ign: main char: azazel of brinesse dervish: dervish brinesse (goh :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Ik weet zeker dat je PS vergeet of dat je mesmers of necros aanvalt....
Vergeet niet de counters te lezen op wiki: Mesmers en Necros kunnen je heel goed mollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZeroCode schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 10:53:
Ik weet zeker dat je PS vergeet of dat je mesmers of necros aanvalt....
Vergeet niet de counters te lezen op wiki: Mesmers en Necros kunnen je heel goed mollen.
Ps heb ik wel, en zo als ik hierboven aangaf caste ik deze inderdaad als laatste.
Ik val geen mesmers of Necro's aan vanwege de echant removal.
Bazen die ik uitprobeerde zijn lunto, skybringer en exuro, beide geen mesmer, zitten geen mesmers in de buurt evenals necro's. Echter zijn die 2 healers bij lunto behoorlijk irritant.

ik ga vanavond kneoK toevoegen aan mijn friend list en het van hem leren een deze dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 11:01:
[...]

Ps heb ik wel, en zo als ik hierboven aangaf caste ik deze inderdaad als laatste.
Ik val geen mesmers of Necro's aan vanwege de echant removal.
Bazen die ik uitprobeerde zijn lunto, skybringer en exuro, beide geen mesmer, zitten geen mesmers in de buurt evenals necro's. Echter zijn die 2 healers bij lunto behoorlijk irritant.

ik ga vanavond kneoK toevoegen aan mijn friend list en het van hem leren een deze dagen.
Bij lunto moet het zeker lukken, das de eerste green die ik gehaald heb met de dervish. PS van te voren casten ( dus voordat je aggro hebt ) en als eerste de healers mollen. Dan de rest pas.... Verderop is Chor the Bladed oid ook nog, die dropped een green axe. Zelfde principe, eerst healers en dan de rest. Vergeet absoluut NIET te blijven meppen want dat is je healing ;) Moet lukken :D Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand al of je bij PC Gameplay ook zon Asura miniture erbij krijgt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Na diverse pogingen in UW.. bijna 15k lichter, nog geen 2k aan flutdrops en bergen keren dood op de grond, conclusie is dat ik nog even verder moet oefenen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

SinergyX schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 12:32:
Na diverse pogingen in UW.. bijna 15k lichter, nog geen 2k aan flutdrops en bergen keren dood op de grond, conclusie is dat ik nog even verder moet oefenen :P
ik heb denk ik wel 100k weggedonderd met het testen van builds voor de UW. Ach ja je moet het toch leren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 12:06:
Weet iemand al of je bij PC Gameplay ook zon Asura miniture erbij krijgt ?
ik ga hem vanmiddag pas halen, vanochtend lag hij nog niet in de schappen..
zelf volgens de website van gw bevat het alleen informatie en op de website van pc gameplay staat ook niks over asura...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Volgens mij was het de engelse PC Zone waar het bij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.guildwars.com/press/mediapartners.php

Articles and Features with Asura Miniature

United States PC Gamer 161 – May April 3, 2007
France Joystick 193 – May April 21, 2007
Germany PC Games 06/07 – May April 25, 2007
Italy The Game Machine 221 – May April 26, 2007
United Kingdom PC Zone 181 – June April 26, 2007
Denmark PC Player 5 - May April 26, 2007
Sweden PC Gamer 125 - May May 8, 2007
Czech Republic / Slovakia Level 152 – May May 3, 2007
Greece PC Master Magazine 210 – April March 27, 2007
Romania Level 117 – May April 19, 2007
Russia Game World Navigator 120 – May May 15, 2007
Serbia Gameplay 18 – May May 5, 2007
South Africa New Age Gaming Magazine Volume 9 Issue 17 - June May 25, 2007
Bulgaria PC Mania 109 - May April 25, 2007
Australia PC Powerplay 139 – June 2nd May

Articles and Features*

Benelux PC Gameplay 132 - April March 29, 2007
France Joystick 192 - April March 24, 2007
Germany PC Games 05/07 - April March 28, 2007
Italy The Game Machine 220 - April March 29, 2007
Spain Micromania 147 - April March 25, 2007
United Kingdom PC Zone 180 - May March 29, 2007
Sweden PC Gamer 124 - April April 3, 2007
Denmark PC Player April March 29, 2007
Australia PC Powerplay 138 - May April 4, 2007
Czech Republic / Slovakia Level 151 - April April 12, 2007
Bulgaria PC Mania 108 - April March 28, 2007
Hungary Gamestar 4 - May April 19, 2007
Russia Igromania 114 - April March 27, 2007
Russia Igromania 115 - May April 24, 2007
Serbia Gameplay 17 - April April 5, 2007
Romania Level 116 - April March 23, 2007
South Africa New Age Gaming Magazine Volume 9 Issue 16 - May April 25, 2007

*Some of these media partners may also carry the Asura Miniature, but are not yet confirmed to be doing so at time of publication. We will update this list when more information is available

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
  • Nu online
In de vorige pcgameplay staat dat er wel een minipet bij zit.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Vaag hoor, maar misschien zal de nieuwe PC Gameplay hier een licht op kunnen schijnen.

Kan ik ook die lelleke gremlin aan mijn dierentuin toevoegen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de versie van 29 februari zei dat er in deze versie een minipet zou zitten?
om 5 uur ben ik klaar en half 6 op het station, gelijk kopen iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee, helaas, geen minipet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel info over gw:en en gw2?
*w8 nog steeds tot zn exemplaar door de brievenbus komt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 21:50:
wel info over gw:en en gw2?
*w8 nog steeds tot zn exemplaar door de brievenbus komt)
ja egt, ik begon te kwijlen :9~
zoooo cool wat er allemaal gaat komen!!

en mijn 130hp dervish is gelukt!

Afbeeldingslocatie: http://img513.imageshack.us/img513/5563/gw012pt3.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, verkopen ze ook geen ik pc gamers in belgië? Ik wil echt zo'n minipet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mischien bij de volgende pc gameplay, zo ging het ook met de gray giant, eerst in america en dan in de overige landen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:29

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik ga echt geen geld / gold uitgeven aan een minipet waar je vervolgens eigenlijk niets mee kunt.

Heeft iemand al wat meer info over eventuele pvp uitbreidingen in Eye of the North? Tot nu toe lees ik er niets over behalve dat er 150 skills bijkomen.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 09:11:
Ik ga echt geen geld / gold uitgeven aan een minipet waar je vervolgens eigenlijk niets mee kunt.

Heeft iemand al wat meer info over eventuele pvp uitbreidingen in Eye of the North? Tot nu toe lees ik er niets over behalve dat er 150 skills bijkomen.
http://www.guildwarsguru.com/forum/showthread.php?t=10133090
http://guildwars.com/pres...orthgw2/eyeofthenorth.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Eindelijk met title gehaald my god:

Afbeeldingslocatie: http://www.leanza.nl/download/guildwars/survivor.PNG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Het is nog een lange weg naar 1.337.000 xp :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grats met je title, zou het zelf waarschijnlijk nooit redden

ik ben maar afgestapt van titles die character based zijn. Heb je net die title die je wilt, heeft dat zo lang geduurd dat je nu geen zin meer hebt in die char. En omdat de meeste accountbased titles niet in mijn rijtje van bezigheden vallen, no titles for me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

"Protector" is an sich nog wel leuk om te halen, en ook vaak iets wat je toch al wel zou doen.

Voor de rest ben ik ook niet echt bezig met titels. Heb wel LB op mijn para op genoeg voor die skills, verder nog een Identify op 1 op mijn main monk en de rest is allemaal halverwege of heel weinig. Voegt ook niet zoveel toe, behalve veel grinden heb ik het idee. Tis welleuk natuurlijk, sommige dingen najagen maar verder, mwah.

Zag laatst wel iemand die KoaBD(2) had, da's ook niet mis. En een Keen Commander title :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ergens gelezen, dat ze binnen kort met gw 2 komen, maar kon niet precies lezen hoe lang het nog duurt, weet iemand misschien wanneer ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 14:47:
ik heb ergens gelezen, dat ze binnen kort met gw 2 komen, maar kon niet precies lezen hoe lang het nog duurt, weet iemand misschien wanneer ??
GW:EN: eind dit jaar
GW2: 2009 met in 2008 de Beta

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2007 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 19:28
Expanding the World
Guild Wars: Eye of the North expands upon the continent of Tyria, telling a tale that takes place after the events of the Prophecies campaign.

(knip) The Eye of the North expansion contains only max-level content. There's no time to train raw recruits; no time to study with great masters. Only heroes need apply.(knip)
Hmm.. zijn ze direct duidelijk in het max. level issues.. :|

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ofwel ze maken eerdere uitspraken (o.a. half jaar tussen de delen) wederom niet waar. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 16:33:
[...]

Ofwel ze maken eerdere uitspraken (o.a. half jaar tussen de delen) wederom niet waar. :|
in het guru topic hebben ze al uitgelegd waarom...
korte uitleg:
ze luisterde naar de fans, deze vertelde dat het helemaal niet nodig is om, om de 6 mnden een chapter uit te brengen omdat sommige het spel dan nog niet eens uit hebben gespeeld.
en zo zijn er meerdere redenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Was ik 1 voorstander van inderdaad. Factions zit ik nog met aardig wat characters halverwege, ook Nightfall moet ik nog serie missies. Echter doordat mensen steeds verder verspreid worden over maps, worlds en missies hou je echt weinig meer over. Heroes zijn ook niet alles..

Zo wil ik nog steeds master halen op Tensui temple, maar er is bijna nooit iemand daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 16:46:
[...]

in het guru topic hebben ze al uitgelegd waarom...
korte uitleg:
ze luisterde naar de fans, deze vertelde dat het helemaal niet nodig is om, om de 6 mnden een chapter uit te brengen omdat sommige het spel dan nog niet eens uit hebben gespeeld.
en zo zijn er meerdere redenen.
Lol, ik wil niet flauw zijn maar Anet die naar de fans / userbase luistert? Sinds wanneer is dat :X

Mooie smoes imho. Steeds meer mensen stoppen met GW omdat er gewoonweg te weinig te beleven valt. Anet heeft nooit echt goed naar de gebruikers geluisterd. Hier zijn voorbeelden genoeg van op te noemen; het hele pvp gebeuren, het gesol met HA, auctionhouse en soortgelijke affaires, het hele debacle rond het reconnect gebeuren (wat Anet gewoonweg als niet nodig bestempelde terwijl vrijwel de hele pvp community dit als een van de grootste nadelen beschouwde van GW waarna dit uiteindelijk door een medewerker geprogrammeerd is in zijn eigen vrije tijd.

Mooi marketingsverhaaltje om te verbloemen dat ze de 6 maand gewoon niet halen.

[ Voor 38% gewijzigd door Bor op 30-03-2007 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je guru doorsnuffelt zie je overal posts van Gail Gray de meedenkt met de fans.
meer dan de helft wat er op guru is voorgesteld wordt of is al geimplementeert en gedaan.

wat ik echt op uitkijk is GW2, vooral die event, de nieuwe quest soort.
Je loopt rond in die wereld en ineens valt een draak een dorp aan en heb jij de keus mee te helpen. Doe je dit krijg je van de burgemeester een reward, doe je dit niet loop je gewoon door.

lijk me echt vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 22:30:
Als je guru doorsnuffelt zie je overal posts van Gail Gray de meedenkt met de fans.
meer dan de helft wat er op guru is voorgesteld wordt of is al geimplementeert en gedaan.
Als je goed kijkt en naar de community luistert (o.a. ingame, niet iedereen komt op guru) zul je zien dat Anet alleen het minumum doet om de community überhaupt geïnteresseerd te houden. Ik heb hiervoor al enkele voorbeelden genoemd en zo kan ik nog wel even doorgaan. Dat hele meedenken is puur marketing. Daarbij is lang de helft van de zaken die op guru worden voorgesteld niet geïmplementeerd of überhaupt echt goed overwogen.

Afgaande op de tot nu toe matige ondersteuning / vernieuwing vanuit Anet betwijfel ik ten zeerste of ik GW2 wel ga kopen. Dit terwijl ik toch een GW speler ben van het eerste uur. Tegen die tijd zijn er vast ook andere games uit en GW2 klinkt tot nu toe meer als een GW-1 maar dan iets mooier en uitgebreider. Toevoegingen die worden gedaan zijn bv al tijden in WoW te vinden waardoor het weinig vernieuwend zal zijn vrees ik.

[ Voor 23% gewijzigd door Bor op 30-03-2007 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerandoX.nl
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:55

CerandoX.nl

Vides

Ik wil iets anders dan WoW, is GW het waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Als je style-ala-WoW zoekt? Nee dan niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

CerandoX.nl schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 00:25:
Ik wil iets anders dan WoW, is GW het waard?
Ik zou persoonlijk niet meer in GW gaan investeren eigenlijk. Het spel loopt een beetje leeg en op de minder populaire plaatsen kom je nog amper mensen tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Bor de Wollef schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 08:45:
[...]

Ik zou persoonlijk niet meer in GW gaan investeren eigenlijk. Het spel loopt een beetje leeg en op de minder populaire plaatsen kom je nog amper mensen tegen.
Als die Collection Box straks komt is het wel aardig voor nieuwkomers, zodat ze in 1 keer alle delen hebben. Maar met GW in het vooruitzicht, en met straks ook LortR-Online en Chronicles of Spellborn wordt het moeilijk.

Ik ga zelf ook eens kijken naar CoS, lijkt me best een leuk spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Niemand gespeeld op de "lolligste" dag van het jaar ? Ik schrok wel even toen ik van Tyria naar Elona ging. Ineens was me char kaal en bij inzoomen had ze spieren en geen tieten meer... Kon er wel om lachen toen ik de de chat eens in de gaten hield :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

KneoK schreef op maandag 02 april 2007 @ 00:26:
Niemand gespeeld op de "lolligste" dag van het jaar ? Ik schrok wel even toen ik van Tyria naar Elona ging. Ineens was me char kaal en bij inzoomen had ze spieren en geen tieten meer... Kon er wel om lachen toen ik de de chat eens in de gaten hield :D
Gisteren toch wel gespeeld maar helemaal niks gemerkt eigenlijk :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niet echt gespeeld nee.. tenminste ben niet in grote steden geweest.
heb zaterdag wel Exuro gefarmd en heb eindelijk exuro's will :+

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2007 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoHellDude
  • Laatst online: 20-06 23:21
Bor de Wollef schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 08:45:
[...]

het is het zeker waard, omdat er veel verdient is aan nightfalls zijn er meer mensen en geld in een verhaal gestopt en binnenkort komt deel 4 van ACT1 uit, hierin zitten als ik mij niet vergis 18 dungeons hetzelfde idee als WoW :-)

Daarnaast komt er ook een opvolgen van guild wars, namelijk jaja guild wars 2 :-) en hierin komen tevens weer 4 episodes, dus het einde is nog lang niet in zicht!

ik blijf een trouw aanhanger van GW puur omdat het geen maandelijks geld kost en het ziet er echt VEEL beter uit dan dat WoW... het enigste leuke daar aan is dat je alle chars tegen komt die in de echte warcraft games geweest waren.. (maar goed imho)

Just play GW :-)

canon eos 400d, canon 18-55 kitlens, sigma f4-5.6 70-300mm, canon f1.8 50mm II, canon f4-L 70-200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoHellDude
SinergyX schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 16:53:
Was ik 1 voorstander van inderdaad. Factions zit ik nog met aardig wat characters halverwege, ook Nightfall moet ik nog serie missies. Echter doordat mensen steeds verder verspreid worden over maps, worlds en missies hou je echt weinig meer over. Heroes zijn ook niet alles..

Zo wil ik nog steeds master halen op Tensui temple, maar er is bijna nooit iemand daar.
Daar heb je een alliantie voor ?

canon eos 400d, canon 18-55 kitlens, sigma f4-5.6 70-300mm, canon f1.8 50mm II, canon f4-L 70-200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

De tijden dat ik speel zijn er maar bar weinig mensen online ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

SinergyX schreef op maandag 02 april 2007 @ 15:12:
[...]

Dan speel je met je heroes of de bots natuurlijk. Zo speel ik het hele spel al :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Meeste doe ik idd met heroes en henchies, echter kan je daar aantal missies niet bepaald op master halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met echte player spelen is veel leuker, mits je een goed team hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoHellDude
SinergyX schreef op maandag 02 april 2007 @ 15:12:
[...]

kijk dat is weer een ander punt :-)
maar ja, je hebt wel gelijk met vrienden / andere mensen de missies doen is beduidend leuker en gezelliger dan die stijve hero's :') ondanks ik het al die tijd alleen of met heroes doe, en of course zo af en toe een uber verslaafde kameraad van me _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er komt deze week een major update!
Bron: gwonline.net
-Lots of options for additions to GW1
-News on testing GW:EN and GW2 coming (little write-up on official wiki)
-Dev update Tuesday
-Big update (longest set of update notes she has seen ; 2000 words+)
Mission improvements
AI improvements
Skill changes..etc. (something for everyone)
-Hopefully more news on monuments
-Automated tournaments
-Something on storage ("construction" tied its discussion)
http://guildwars.incgamer...php?p=4792606#post4792606
Gaile Gray Talk Sunday April 01, 2007
[edit] Summary

* The helm for the Warrior ascended Gladiator's armor is going to be added to the game soon.
* More information on the Hall of Monuments to come later this week.
* There will be 2nd year birthday gifts.
* Froggie heard activity is coming with the Xunlai.
* Splitting of the Skill Hunter title is not on the latest coming update notes but it is coming.
* Non-English wikis still some months away.
* April fools day will end at midnight PST.
* Trans-species guilds in GW2, Gaile thinks so.
* Vanquisher title is coming with Hard Mode.
* The word count for the coming update exceeds 2,000 words, it includes mission improvements, AI improvements, skill changes and more... It is expected to come by the end of this week.
* Arenanet will not sell armor in the online store.
* No monthly fee for GW2
* New wallpapers are coming soon.
* GW2 will not require the most modern computers, nor Windows Vista
* No word on Mac or Linux support.
http://wiki.guildwars.com/wiki/Gaile/Frog_Talk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Yay, nog meer pets ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
wie zegt dat de 2nd birthday gift weer een minipet is? ik hoop dit keer iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik hoop ook op wat anders. Ik denk zelf dat het een weapon gaat worden oid. Random birthday green oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Ik hoop ook wel op iets anders. Heb nu al zoveel pets, nu wil ik iets wat ook nut heeft. Koele armor, een groot wapen ofzo, of een additie bij mijn divine aura :9

[ Voor 5% gewijzigd door Vrijdag op 03-04-2007 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar als je nu dus 1 jaar je char hebt dan krijg je toch nog wel een pet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij wel ja
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.