ik heb voor mijn dervish 15k endgame armor, ben momenteel aan het sparen voor de luxon 15k armor, deze ga ik dan rood dyen.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2007 11:42 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2007 11:42 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
FOW armour zwart verfen heheheeh, ja idd, dat zal ik dus nooit doen, maar goed ik koop ook nooit FOW armour. Voor monk zag ik laatst wel een mooie combo:TroonStaal schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 22:01:
[...]
Da's wel gezellig!
/cry *
[...]
Dyed white, kijk, tenminste iemand die het snapt en niet de zoveelste FoW lutser die alles weer zwart moet verven![]()
@ VIper_Smallwood: Het nare van monk armor is dat het over het algemeen ontzettend lelijk is. De tats gaan nog wel maar het is vrijwel altijd zo...fantasieloos. De duurste armor ziet er vaak net zo el cheapo uit als de starterarmor.
Helaas, plaatje kan ik niet zien, link wordt geblokkeerd hier. maar idd, de NF monk armors zijn al wat beterZeroCode schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 09:45:
[...]
FOW armour zwart verfen heheheeh, ja idd, dat zal ik dus nooit doen, maar goed ik koop ook nooit FOW armour. Voor monk zag ik laatst wel een mooie combo:
http://gw.gamewikis.org/i...teSunspear_front_male.jpg
Hier staat hij er ruk op maar ik zag er 1 in kamadan lopen en dat zag er toch wel mooi uitiig mooier dan de rest.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Op de foutmelding gewoon op die link klikken, krijg je em welTroonStaal schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 10:29:
[...]
Helaas, plaatje kan ik niet zien, link wordt geblokkeerd hier. maar idd, de NF monk armors zijn al wat beter
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
eg wel
Flickr | Olympus E-M1 + E-M10
Zo, thuis werkt het beterSinergyX schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 10:47:
[...]
Op de foutmelding gewoon op die link klikken, krijg je em wel
[ Voor 18% gewijzigd door eSCe op 25-03-2007 19:36 ]
ja sry maar had deze pagina doorgelezen maar had er nix over gelezendenyos schreef op zondag 25 maart 2007 @ 19:34:
eSCe als je voortaan het topic even doorleest voordat je reageerd dan had je geweten dat dit oud nieuws voor ons was.
Trouwens wel fucking druk dit weekend in de UW en FoW toegangs plaatsjes.
Verwijderd
heerlijk joh, ben weer iets van 25k rijker gewordendenyos schreef op zondag 25 maart 2007 @ 19:34:
Trouwens wel fucking druk dit weekend in de UW en FoW toegangs plaatsjes.
Lol 25k maar, ik heb toch zeker 8 ecto eruit gehaald en ik ben bijna heel dit weekend weg geweestVerwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 09:11:
[...]
heerlijk joh, ben weer iets van 25k rijker geworden
Verwijderd
jup 25k, farmde alleen in FoW omdat ik steeds in teams zat die niet goed genoeg waren in Uw dit weekend trok gek genoeg ook beginnende Uw/FoW farmers aanZeroCode schreef op maandag 26 maart 2007 @ 10:01:
[...]
Lol 25k maar, ik heb toch zeker 8 ecto eruit gehaald en ik ben bijna heel dit weekend weg geweestKon niet echt farmen :-/ geen tijd...
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2007 12:27 ]
Verwijderd
als je duo doet met monk en sser dan gaan alle mobs naar de SS caster toe ja, dit maakt mij niet uit aangezien ik Solo. Dan werkt hij perfectTroonStaal schreef op maandag 26 maart 2007 @ 13:31:
Werkt dat SS 55 necro nog een beetje? Aangezien SS nu ook als AoE wordt gekenmerkt?
Als het wel werkt, dan ga ik van de week ook even een zo'n necro maken
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2007 13:40 ]
Niet de moeite waard, SS farming is een van de langzaamste farm methodes doordat ze idd scatteren door aoe. Je kunt het altijd proberen met een mo/n natuurlijk.TroonStaal schreef op maandag 26 maart 2007 @ 13:31:
Werkt dat SS 55 necro nog een beetje? Aangezien SS nu ook als AoE wordt gekenmerkt?
Als het wel werkt, dan ga ik van de week ook even een zo'n necro maken
Of Mo/Ele dat is ook wel hipunfor schreef op maandag 26 maart 2007 @ 15:20:
[...]
Niet de moeite waard, SS farming is een van de langzaamste farm methodes doordat ze idd scatteren door aoe. Je kunt het altijd proberen met een mo/n natuurlijk.
Verwijderd
mijn SSer werkt nog steeds primaZeroCode schreef op maandag 26 maart 2007 @ 15:34:
[...]
Of Mo/Ele dat is ook wel hipsavannah heat anyone?
Die scattering ben ik nog steeds niet uit, diverse plekken kan ik gewoon met SoJ 5-12 mobs hebben zonder maar 1x 1 mob weg te zien rennen. Gebruik mo/me vaak voor Marketplace clear, gaat ook vrij makkelijk met mo/necro als SS'er.unfor schreef op maandag 26 maart 2007 @ 15:20:
[...]
Niet de moeite waard, SS farming is een van de langzaamste farm methodes doordat ze idd scatteren door aoe. Je kunt het altijd proberen met een mo/n natuurlijk.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Fan-tas-tisch. Je gebruikt namelijk een regen skill en een skill die je bij elke klap x healt voor elke enchant. Dat betekent dus dat met max 5 enchants draaiende je best wel wat health erbij krijgt om de ergste spike op te vangen, helemaal als je meerdere targets tegelijk raakt.Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 13:34:
[...]
als je duo doet met monk en sser dan gaan alle mobs naar de SS caster toe ja, dit maakt mij niet uit aangezien ik Solo. Dan werkt hij perfect
werkt de 130hp dervish trouwens een beetje? ivm met vele mobs om de baas heen enzo?
Verwijderd
kan je jou 130hp build posten dan? ik krijg nmlk alleen energy erbij, en moet via mystic regeneration health krijgen en mystic vigor doet niet echt goed zijn werk.KneoK schreef op maandag 26 maart 2007 @ 23:44:
[...]
Fan-tas-tisch. Je gebruikt namelijk een regen skill en een skill die je bij elke klap x healt voor elke enchant. Dat betekent dus dat met max 5 enchants draaiende je best wel wat health erbij krijgt om de ergste spike op te vangen, helemaal als je meerdere targets tegelijk raakt.
Het mooie van de build is dat als je dood gaat de build eigenlijk effectiever werkt. Dan heb je namelijk nog minder HP die aangevuld hoeft te worden door de regen skill en heb je dus de klap-healer-skill niet eens meer nodig.
Ga je nog meer dood dan kan alleen je energypool je nog de nek omdoen. Voor de HP kun je verschillende armor gebruiken (eentje met een Superior, een tweede met een Major en eentje met een Minor rune). Bij 15%DP trek je een Major aan, bij 30% trek je een minor aan. Je HP is dus zelfs met 60%DP nog goed te regelen, alleen je energy wordt een klein probleempje. Als je wat meer aan de build gewend raakt dan kun je zelfs met ongeveer 15 pips energy nog overleven (je hebt al 20 pips nodig om de belangrijkste skills te kunnen activeren voor een gevecht).
Ik concentreer me altijd eerst op de healer. Zorg dat je wat vijanden om de healer hebt staan zodat je meerdere targets tegelijk raakt en de healer zijn healingpowers moet gaan verdelen over meerdere beesten en minder voor zichzelf overhoudt. De healer is dan meestal binnen afzienbare tijd het probleem niet meer en dan concentreer ik me meestal op de casters. De meleeers komen pas als laatste aan de beurt omdat die voor een lekkere constante energyflow zorgen, dus na de casters/hexers/ander afstandsgespuis komt de baas aan de beurt en daarna de overgebleven melee monsters.
Zo kun je bijvoorbeeld alle bosses rondom Nundu Bay aan, ook de healer, al vergt die wat meer aandacht en is het erg handig om op 15%DP te zitten. En het is een heerlijke solo-build want je kunt bijna alles aan wat geen enchantment removal bij zich heeft.
Omdat je op zijn max met +20 HP regen zit met al je enchantments kun je dus gigantisch veel degen hexes aan. Andere degens als on fire, bleeding, poisoned, allemaal geen probleem.
[ Voor 78% gewijzigd door SinergyX op 27-03-2007 09:30 ]
Verwijderd
[ Voor 32% gewijzigd door KneoK op 27-03-2007 14:00 ]
Verwijderd
Lunto die is een eitje, vervolgens verkoop je die pincers in Kaineng...Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 14:25:
ik had hem gister ook bijna weggesmeten. zo bijna 8k weg..
vanavond idd eens rustig aan doen en heb een paar filmpjes gezien welke goed te doen zijn.
eerst even proberen bij the skybringer.
zowiezo eerst wat mobjes killen om de build onder de knie te krijgen.
welke zijn de goede beginners bosses?
Verwijderd
ik weet dat die build er is ja, heb jij er ervaring mee? of iemand anders?ZeroCode schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 14:32:
[...]
Lunto die is een eitje, vervolgens verkoop je die pincers in Kaineng...
BTW der is al TIJDEN een UW build dus ik zou eerder daar naar gaan kijken... Tis maar een idee.......
http://gw.gamewikis.org/w...Me_Dervish_Solo_UW_Farmer
Optional neem je een running skill mee... Dat schiet beter op...
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2007 15:16 ]
Zelfde principe als die vorige Dervish UW solo. Voordeel hiervan is dat je extend enchantment gebruikt ipv 2 keer visage. Dus hou je 1 slot over voor bijv een running skill oid of healing... Altijd handy. Ik heb vooral die vorige gespeeld maar ben nu bezig met een ele uw solo.... 55hp necro is te doen maar ik denk dat dit een stuk sneller gaat. Je hoeft geen aatxes te mollen namelijkVerwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 15:15:
[...]
ik weet dat die build er is ja, heb jij er ervaring mee? of iemand anders?
Voor Uw heb ik nog mijn 55hp necro.
Ik wil met mijn 130hp alleen greenies farmen, mischien later nog Uw
Ja ik zie het idd anders: farmen moet snel cash betekenen. Niet urenlang in UW hangen om elk beest 1 voor 1 of desnoods per 3 te mollen. Vooral niet als 1 type beest rond de 1200 hp heeftVerwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 15:59:
ja nou ja kijk, bij mij is een farm build voor farmen, dus ik mol alles dat ik tegenkom
thank god wel jaSinergyX schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 16:21:
Werkt trouwens spellbreaker ook tegen die rend enchantments van die nogwat darkness dingen in UW? (die bij aaxtes spawnen).
[ Voor 29% gewijzigd door ZeroCode op 27-03-2007 16:47 ]
We gaan natuurlijk voor een solo build heZeroCode schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 16:46:
[...]
thank god wel ja
Dus wat je kan doen is een 600hp monk hero tussen die aatxes gooien en zelf als necro gaan en SS spammen en nog meer leuke spells. Nadeel is wel dat je je hero in de gaten moet houden en dat je minder drops hebt.
[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 27-03-2007 17:22 ]
Spellbreaker werkt prima maar je hebt daarna weinig damage skills hehehe... Misschien is er een Mo/De oplossing maar volgens mij gaat dat nog te langzaam. Je raakt 3 beesten tegelijk maar 1200 hp wegslaan is een aardig werkjeSinergyX schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 17:22:
[...]
We gaan natuurlijk voor een solo build he
* SinergyX heeft wat simpele ideetjes
Verwijderd
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2007 09:09 ]
Het probleem is ook niet dat ze niet doodgaan. Maar als je druk bezig bent met die Aatxe en er spawnd zo een dying nightmare en die haalt even je projective spirt (of een andere belangrijke enchantment) van je af, dan ga je verdomt hard dood.Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 09:08:
maar die Dying Nightmares in Uw die Rend Enchantment casten die heb je in 2, 3 klappen dood![]()
dat is het probleem niet toch?
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 28-03-2007 10:35 ]
Verwijderd
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2007 21:16 ]
Prot spirit zorgt ervoor dat je maximaal 10% van je hp verliest, dus een aanval van 130 zou hooguit 13 damage aan kunnen richten. Het leuke van dit soort builds is dat met Mystic Regeneration je 20 hp per seconde erbij krijgt. Bijna twee keer zoveel als je van 1 klap verliest met prot spirit aan. Het enige wat je dus in de weg kan zitten is enorme spike damage. Als je binnen 1 seconde door 10 verschillende aanvallen geraakt wordt dan wil je hp bar toch wel heel eng leeg raken. Meteen om je heen gaan meppen om Mystic Vigor de hp weer aan te laten vullen.Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 16:35:
heb nog een goede farm build gevonden voor derv. maar ik wil eerst de 130 onder de knie krijgen.
edit:
ik snap er geen flikker van... 1 klap en ik ben dood! doen die klote mobs een aanval van 130 dmg ofzo?
Verwijderd
he das tof bedankt! ik zal je vanavond wel even aan de friend list toevoegen, meestal leer je ook het beste door eerst goed te observeren, zo kreeg ik de SS ook onder de knie.KneoK schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 23:44:
[...]
Prot spirit zorgt ervoor dat je maximaal 10% van je hp verliest, dus een aanval van 130 zou hooguit 13 damage aan kunnen richten. Het leuke van dit soort builds is dat met Mystic Regeneration je 20 hp per seconde erbij krijgt. Bijna twee keer zoveel als je van 1 klap verliest met prot spirit aan. Het enige wat je dus in de weg kan zitten is enorme spike damage. Als je binnen 1 seconde door 10 verschillende aanvallen geraakt wordt dan wil je hp bar toch wel heel eng leeg raken. Meteen om je heen gaan meppen om Mystic Vigor de hp weer aan te laten vullen.
Je moet er in ieder geval voor zorgen dat Prot Spirit voor een gevecht al actief is en die het hele gevecht blijft. Het gevaar is dat zonder Prot Spirit de aanvallen dus volledige schade doen en dan ben je met 2 klappen wel gezien. Eigenlijk let ik bijna niet op de mobs. Ik houd continu mijn lopende enchants in de gaten, mijn eigen hp bar en de hp bar van degene die ik aan het afslachten ben.
En let op mobs met een enchantment remover aangezien het continu draaien van al je enchants eigenlijk wel van belang zijn voor het goed werken van de build.
Denk dat ik een dezer dagen wel weer een aantal uurtjes online te vinden ben, dus als je nog hulp nodig hebt, IGN main = Biaja Gara en de Dervish = Dervish Gara. Zoek me maar op, als ik online ben dan wil ik je wel verder helpen met je build.
Wat trouwens wel lekker werkt is een lvl 15 mobje opzoeken. Daar midden in gaan staan en zorgen dat je 5 minuten lang kan blijven staan. Gewoon niet aanvallen, laat ze maar slaan. Zo krijg je heel snel een idee van wat je nu eigenlijk aan het doen bent en waar je op moet letten. Lvl 15's doen genoeg schade om je fouten af te straffen maar doen niet genoeg schade om je geen ruimte te geven om goed te kunnen oefenen.
Verwijderd
Ps heb ik wel, en zo als ik hierboven aangaf caste ik deze inderdaad als laatste.ZeroCode schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 10:53:
Ik weet zeker dat je PS vergeet of dat je mesmers of necros aanvalt....
Vergeet niet de counters te lezen op wiki: Mesmers en Necros kunnen je heel goed mollen.
Bij lunto moet het zeker lukken, das de eerste green die ik gehaald heb met de dervish. PS van te voren casten ( dus voordat je aggro hebt ) en als eerste de healers mollen. Dan de rest pas.... Verderop is Chor the Bladed oid ook nog, die dropped een green axe. Zelfde principe, eerst healers en dan de rest. Vergeet absoluut NIET te blijven meppen want dat is je healingVerwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 11:01:
[...]
Ps heb ik wel, en zo als ik hierboven aangaf caste ik deze inderdaad als laatste.
Ik val geen mesmers of Necro's aan vanwege de echant removal.
Bazen die ik uitprobeerde zijn lunto, skybringer en exuro, beide geen mesmer, zitten geen mesmers in de buurt evenals necro's. Echter zijn die 2 healers bij lunto behoorlijk irritant.
ik ga vanavond kneoK toevoegen aan mijn friend list en het van hem leren een deze dagen.
ik heb denk ik wel 100k weggedonderd met het testen van builds voor de UW. Ach ja je moet het toch lerenSinergyX schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 12:32:
Na diverse pogingen in UW.. bijna 15k lichter, nog geen 2k aan flutdrops en bergen keren dood op de grond, conclusie is dat ik nog even verder moet oefenen
Verwijderd
ik ga hem vanmiddag pas halen, vanochtend lag hij nog niet in de schappen..Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 12:06:
Weet iemand al of je bij PC Gameplay ook zon Asura miniture erbij krijgt ?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
ja egt, ik begon te kwijlenVerwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 21:50:
wel info over gw:en en gw2?
*w8 nog steeds tot zn exemplaar door de brievenbus komt)
Verwijderd
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Verwijderd
http://www.guildwarsguru.com/forum/showthread.php?t=10133090Bor de Wollef schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 09:11:
Ik ga echt geen geld / gold uitgeven aan een minipet waar je vervolgens eigenlijk niets mee kunt.
Heeft iemand al wat meer info over eventuele pvp uitbreidingen in Eye of the North? Tot nu toe lees ik er niets over behalve dat er 150 skills bijkomen.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 14:47:
ik heb ergens gelezen, dat ze binnen kort met gw 2 komen, maar kon niet precies lezen hoe lang het nog duurt, weet iemand misschien wanneer ??
GW:EN: eind dit jaar
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2007 15:00 ]
Hmm.. zijn ze direct duidelijk in het max. level issues..Expanding the World
Guild Wars: Eye of the North expands upon the continent of Tyria, telling a tale that takes place after the events of the Prophecies campaign.
(knip) The Eye of the North expansion contains only max-level content. There's no time to train raw recruits; no time to study with great masters. Only heroes need apply.(knip)
Ofwel ze maken eerdere uitspraken (o.a. half jaar tussen de delen) wederom niet waar.
Verwijderd
in het guru topic hebben ze al uitgelegd waarom...Bor de Wollef schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 16:33:
[...]
Ofwel ze maken eerdere uitspraken (o.a. half jaar tussen de delen) wederom niet waar.
Lol, ik wil niet flauw zijn maar Anet die naar de fans / userbase luistert? Sinds wanneer is datVerwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 16:46:
[...]
in het guru topic hebben ze al uitgelegd waarom...
korte uitleg:
ze luisterde naar de fans, deze vertelde dat het helemaal niet nodig is om, om de 6 mnden een chapter uit te brengen omdat sommige het spel dan nog niet eens uit hebben gespeeld.
en zo zijn er meerdere redenen.
[ Voor 38% gewijzigd door Bor op 30-03-2007 18:47 ]
Verwijderd
Als je goed kijkt en naar de community luistert (o.a. ingame, niet iedereen komt op guru) zul je zien dat Anet alleen het minumum doet om de community überhaupt geïnteresseerd te houden. Ik heb hiervoor al enkele voorbeelden genoemd en zo kan ik nog wel even doorgaan. Dat hele meedenken is puur marketing. Daarbij is lang de helft van de zaken die op guru worden voorgesteld niet geïmplementeerd of überhaupt echt goed overwogen.Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 22:30:
Als je guru doorsnuffelt zie je overal posts van Gail Gray de meedenkt met de fans.
meer dan de helft wat er op guru is voorgesteld wordt of is al geimplementeert en gedaan.
[ Voor 23% gewijzigd door Bor op 30-03-2007 22:36 ]
Ik zou persoonlijk niet meer in GW gaan investeren eigenlijk. Het spel loopt een beetje leeg en op de minder populaire plaatsen kom je nog amper mensen tegen.CerandoX.nl schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 00:25:
Ik wil iets anders dan WoW, is GW het waard?
Als die Collection Box straks komt is het wel aardig voor nieuwkomers, zodat ze in 1 keer alle delen hebben. Maar met GW in het vooruitzicht, en met straks ook LortR-Online en Chronicles of Spellborn wordt het moeilijk.Bor de Wollef schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 08:45:
[...]
Ik zou persoonlijk niet meer in GW gaan investeren eigenlijk. Het spel loopt een beetje leeg en op de minder populaire plaatsen kom je nog amper mensen tegen.
Gisteren toch wel gespeeld maar helemaal niks gemerkt eigenlijkKneoK schreef op maandag 02 april 2007 @ 00:26:
Niemand gespeeld op de "lolligste" dag van het jaar ? Ik schrok wel even toen ik van Tyria naar Elona ging. Ineens was me char kaal en bij inzoomen had ze spieren en geen tieten meer... Kon er wel om lachen toen ik de de chat eens in de gaten hield
Verwijderd
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2007 09:22 ]
het is het zeker waard, omdat er veel verdient is aan nightfalls zijn er meer mensen en geld in een verhaal gestopt en binnenkort komt deel 4 van ACT1 uit, hierin zitten als ik mij niet vergis 18 dungeons hetzelfde idee als WoW :-)Bor de Wollef schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 08:45:
[...]
Ik zou persoonlijk niet meer in GW gaan investeren eigenlijk. Het spel loopt een beetje leeg en op de minder populaire plaatsen kom je nog amper mensen tegen.
canon eos 400d, canon 18-55 kitlens, sigma f4-5.6 70-300mm, canon f1.8 50mm II, canon f4-L 70-200
Daar heb je een alliantie voor ?SinergyX schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 16:53:
Was ik 1 voorstander van inderdaad. Factions zit ik nog met aardig wat characters halverwege, ook Nightfall moet ik nog serie missies. Echter doordat mensen steeds verder verspreid worden over maps, worlds en missies hou je echt weinig meer over. Heroes zijn ook niet alles..
Zo wil ik nog steeds master halen op Tensui temple, maar er is bijna nooit iemand daar.
canon eos 400d, canon 18-55 kitlens, sigma f4-5.6 70-300mm, canon f1.8 50mm II, canon f4-L 70-200
De tijden dat ik speel zijn er maar bar weinig mensen onlinePsychoHellDude schreef op maandag 02 april 2007 @ 14:56:
Daar heb je een alliantie voor ?
Dan speel je met je heroes of de bots natuurlijk. Zo speel ik het hele spel alSinergyX schreef op maandag 02 april 2007 @ 15:12:
[...]
De tijden dat ik speel zijn er maar bar weinig mensen online
This space is occupied
kijk dat is weer een ander punt :-)SinergyX schreef op maandag 02 april 2007 @ 15:12:
[...]
De tijden dat ik speel zijn er maar bar weinig mensen online
Verwijderd
http://guildwars.incgamer...php?p=4792606#post4792606Bron: gwonline.net
-Lots of options for additions to GW1
-News on testing GW:EN and GW2 coming (little write-up on official wiki)
-Dev update Tuesday
-Big update (longest set of update notes she has seen ; 2000 words+)
Mission improvements
AI improvements
Skill changes..etc. (something for everyone)
-Hopefully more news on monuments
-Automated tournaments
-Something on storage ("construction" tied its discussion)
http://wiki.guildwars.com/wiki/Gaile/Frog_TalkGaile Gray Talk Sunday April 01, 2007
[edit] Summary
* The helm for the Warrior ascended Gladiator's armor is going to be added to the game soon.
* More information on the Hall of Monuments to come later this week.
* There will be 2nd year birthday gifts.
* Froggie heard activity is coming with the Xunlai.
* Splitting of the Skill Hunter title is not on the latest coming update notes but it is coming.
* Non-English wikis still some months away.
* April fools day will end at midnight PST.
* Trans-species guilds in GW2, Gaile thinks so.
* Vanquisher title is coming with Hard Mode.
* The word count for the coming update exceeds 2,000 words, it includes mission improvements, AI improvements, skill changes and more... It is expected to come by the end of this week.
* Arenanet will not sell armor in the online store.
* No monthly fee for GW2
* New wallpapers are coming soon.
* GW2 will not require the most modern computers, nor Windows Vista
* No word on Mac or Linux support.
[ Voor 5% gewijzigd door Vrijdag op 03-04-2007 13:14 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq