Het Grote Guild Wars Topic deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 9.626 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:30
CoRrRan schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 09:39:
Haha, alle fora staan vol met whining "Solo farm nerf"-topics.

Als je het gemist hebt (Bron):
  • Loot now scales according to party size.
Het schijnt dus dat je momenteel altijd maar 1/(party size)-drops krijgt.
maar check dit:
Repeated map entry no longer reduces loot.

betekend dit dat je nu weer onbeperkt kan farmen zonder dat je drop rate daalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

pdebie schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 10:39:
[...]

maar check dit:
Repeated map entry no longer reduces loot.

betekend dit dat je nu weer onbeperkt kan farmen zonder dat je drop rate daalt?
Dat klopt maar aangezien je vrijwel geen drops meer krijgt 1/8 drops op een area party size van 8 maakt dat niet veel tot niets meer uit.

Je kunt nu overigens ook The Deep in zonder taxis etc. Ook kun je UW etc in zonder dat jouw disctrict de favor heeft.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Dus al ik nu in mijn eentje 30 vermins vermoord krijg ik daar netzoveel loot voor als dat ik met een party van 8 dezelfde 30 griffins omleg ?

Klinkt een beetje stom in mijn oren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Bigbadkip schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 11:20:
Dus al ik nu in mijn eentje 30 vermins vermoord krijg ik daar netzoveel loot voor als dat ik met een party van 8 dezelfde 30 griffins omleg ?

Klinkt een beetje stom in mijn oren
Dat is zoals ik het lees inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:46

ZeroCode

Woopie

Moet je eens voor de grap een UW solo run doen, das lache :') Kom je naar buiten met zelfs nog minder dan eerst :) Oftewel het kost je alleen maar gold... Had ik al gezegd dat deze update gewoon ronduit klote is? :')

Zelfs al wil je collector items traden moet je 8 keer zoveel farmen als daarvoor om bijv mantid pincers te krijgen. Gisteren wou ik bijv een ritualist focus item. Die was 5 mantid pincers bij de collector, daar heb ik 20 min over gedaan. Wil ik dat nu doen, dan kost me dat ongeveer 1 tot 2 uur ;)

Ow wat ben ik blij met die update hahahaha....

NOT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:18

Vrijdag

De Zwarte

Dan krijgen de collector's items eindelijk de status van collector's item, en geen farm item ;)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-01-2020
Ik zag het in tot voorheen altijd zo. Juist door met minder mensen op pad te gaan creeer je een grotere uitdaging voor je party/jezelf. De beloning hiervoor: meer loot. Is logisch want je maakt het jezelf lastiger. (hoewel hieraan getwijfeld kan worden bij sommige farm builds)

In ieder geval is dit een update die van mij wel weer teruggedraaid mag worden.

"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Koop 7 extra accounts. Draai 8 clients tegelijk in 1 party en farmen maar :P

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94185

damn! hard mode is... hard :D

Zels op het beginners eiland in shing jea zijn de mantid monitors moeilijk te doden, die elite shield regeneration is goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Hard mode is inderdaad niet ... makkelijk ... 2e missie in Ascolon failden we de eerste keer al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Hmm, vooralsnog vind ik het nog wel meevallen. Borlis+Frozen+Gates+D'Alessio bijna flawless.

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-07 19:45
Tot nu toe alles met 1 monk gedaan, viel me best mee.
Als jouw team een beetje meewerkt, je een fatsoenlijke puller/tank hebt dan race je er door heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155461

in mijn guild zat de helft te schelden dat het te moeilijk was... Zelf nog niet geprobeerd, maar het lijkt me toch dat die moeilijkheid er is voor degenen die het willen, en dan moet je dus niet gaan zeuren. Mss wel leuk om die ascalon missies te doen nu, eerst was het altijd ik + 3 henchies en de skills die je kan krijgen, maakt niet uit welke. Je redde het toch wel. Nu moet je mss eens gaan nadenken over welke skills je gaat gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94185

Ik stel een kleine race voor: Om ter eerst Urgoz in hard mode verslagen!!

Ik geraak niet verder dan de tweede room :D

Ik denk dat the deep in hard mode wel te doen moet zijn :D

Go Tweakers Go

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

CoRrRan schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 20:47:
Hmm, vooralsnog vind ik het nog wel meevallen. Borlis+Frozen+Gates+D'Alessio bijna flawless.
Het hangt erg van de groep af. Als je net zoals in op Pugs aangewezen bent is het af en toe knap lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-07 00:19

DR161

is sarcasminist

Hoe zit dat nou met die hard mode?
Ik heb met 1 popetje factions uitgespeeld
Poppetje is nu opnieuw gemaakt(lvl 8 ofzo)
Dan moet ik tog met een poppetje uit tyria (lvl 20) faction missies op hard kunnen doen?

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Nee DR161. Het LIJKT alsof het account gebonden is, maar het is toch character gebonden. Dus je moet een character hebben dat actief is EN Factions uitgespeeld heeft.

Mogelijk komt hier ooit nog wel eens verandering in, maar zo werkt het momenteel.
Bor de Wollef schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 09:38:
[...]

Het hangt erg van de groep af. Als je net zoals in op Pugs aangewezen bent is het af en toe knap lastig.
Dat is altijd zo BM. :) Nee, het klopt, ik heb deze missies samen met unfor gedaan en een paar (volgens mij) die-hard PvE'ers aangezien we allemaal met FoW armor rondliepen. En ja, dat WAS toeval. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

CoRrRan schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 17:22:
Nee DR161. Het LIJKT alsof het account gebonden is, maar het is toch character gebonden. Dus je moet een character hebben dat actief is EN Factions uitgespeeld heeft.

Mogelijk komt hier ooit nog wel eens verandering in, maar zo werkt het momenteel.
Makkelijk op te lossen door eerst met een char die de betreffende campain heeft uitgespeeld in te loggen en naar het gewenste gebied te gaan. Hierna is het ook voor andere chars beschikbaar in hardmode (mits je het gebied zowiezo al op de map hebt natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Bor de Wollef schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 17:40:
[...]

Makkelijk op te lossen door eerst met een char die de betreffende campain heeft uitgespeeld in te loggen en naar het gewenste gebied te gaan. Hierna is het ook voor andere chars beschikbaar in hardmode (mits je het gebied zowiezo al op de map hebt natuurlijk).
Probleem is, volgens mij, dat DR161 een character heeft gemaakt, daar Factions mee uitgespeeld heeft, en vervolgens dat character gedelete heeft. Dan heb je dus geen toegang meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

CoRrRan schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 20:00:
[...]
Probleem is, volgens mij, dat DR161 een character heeft gemaakt, daar Factions mee uitgespeeld heeft, en vervolgens dat character gedelete heeft. Dan heb je dus geen toegang meer.
In dat geval heb je inderdaad geen toegang meer aangezien je de hard mode niet met het oude character kunt unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-07 00:19

DR161

is sarcasminist

Bedankt voor julie hulp _/-\o_
Moet ik maar weer een campaing uitspelen :P

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narf717
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-06 18:48
Niet crossposten. Je hebt er al een topic over gemaakt.

[ Voor 91% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 22-04-2007 12:12 ]

Mijn Specs: http://specs.tweak.to/13683

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-07 21:51

Balachmar

The truth is out there

Wat betreft het scalen van de loot. Dat het schaalt met de party size wil niet betekenen dat het recht evenredig is he?
Het kan natuurlijk ook een andere schaling zijn, logaritmisch of verzin maar eens wat anders. :)
Niet dat ik het erg vind, ik farmde eigenlijk nooit. En volgens mij moet je nu toch gewoon als je wilt farmen in hardmode farmen. Daar krijg je dan gewoon sowieso betere loot.

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-07 19:10

KneoK

Not in a million lightyears

Wat is hard mode stoer !!! Gisteren de eerste missie uit Prophecies weer gespeeld en het was weer net zo moeilijk als de eerste keer dat ik daar de missie speelde. Heel cool gedaan.
Meteen aardige drops ook. Weinig meer dan hammers die ik toch niet gebruik, maar toch mooi 3 gouden.

Zo in hardmode maar eens kijken of mijn 130 Derv nog een beetje effectief is. En ook nog maar eens Factions en Nightfall uitspelen zodat ik ook daar op hard mode kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazkar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-06 15:56
Wat ziet mijn oog na de update: Gescheiden skill hunter titels per campaign en een Legendary Cartographer titel!
Betere zaak. Nu kan ik eindelijk makkelijker tier 2 van KoaBD halen zonder al te veel moeite te hoeven doen.
Gewoon alle elite skills cappen en elona even uitspelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-07 19:45
Vanavond gehaald:
Afbeeldingslocatie: http://img117.imageshack.us/img117/6892/guardianob9.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-07 21:51

Balachmar

The truth is out there

En het verdelen van de loot is weer verandert ten faveure van de farmer.
Loot Changes
* Adjusted the following items so that they are now exempt from loot scaling:
o Skill Tomes
o Scrolls
o Dye
o Rare materials, such as Ectoplasm
o Gemstones from the Domain of Anguish
o All other rare (gold) items
o All unique (green) items
o Special event items

Miscellaneous
* Henchmen that were previously sub-level 20 before entering Hard Mode now have appropriate armour and weapon damage for their level.
* Added the Warrior’s 15k Knight’s Armor set to the crafter in Marhan’s Grotto.

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Dat is al een paar dagen bekend. De loot scaling is voor alle andere items nog steeds gewoon actief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Bor de Wollef schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 09:14:
Dat is al een paar dagen bekend. De loot scaling is voor alle andere items nog steeds gewoon actief.
Ja joh, HARD MODE farmen FTW! Veeeeeeeeeeel beter :) Kan ik toch nog me Tormented Shield halen, nog maar een paar keer Gloom Farmen en dan klaar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vectrox
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:17

Vectrox

\m/ 0_0 \m/

:o :| Heb jij een sociaal leven ? :P Wel nice zeer nice..

Ben zelf nog niet eens begonnen aan de guardian titel.. Moet eerst eens prophecies eindelijk uitspelen, ik stopte normaal altijd bij begin van Southern Shiverpeaks :P.. Nightfall en Factions heb ik uiteraard wel al uitgespeeld..

Personal Homepage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Als GWwiki straks weg waar kan je dan het best naartoe voor builds? Iemand een website gevonden die nog niet in de startpost wordt genoemd?

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Zelf builds verzinnen. Tevens zullen er ook (naar alle waarschijnlijkheid) allemaal guides komen om je daarbij te helpen.

De meeste builds komen toch van de fora af (GWO & GWGuru).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155461

juist dat builds verzinnen is de lol van gw. mocht je eventjes niet kunnen of willen spelen, verzin een build en werk em uit. je bent zo wel ff een paar uur bezig met het balanceren van je build etc. bovendien werkt adt vaak beter dan een build van internet afhalen, omdat je zelf weet welke skills er om welke reden in de build zitten. Loop zelf ook bijna alleen maar rond met builds die zelf verzonnen zijn (al zijn de meesten wel zo simpel dat iedereen ze kan bedenken :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:42
Gisteravond ook maar is begonnen met Hard mode en tot nog toe valt het me behoorlijk mee (heb alle ascalon missies gehaald met bonus). Ik verwacht alleen wel dat het op het lava eiland (prophecies) behoorlijk heftig gaat worden...

is het trouwens niet al weer tijd voor een nieuw topic?

[ Voor 72% gewijzigd door denyos op 26-04-2007 09:32 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 180579

dit weekend: Birthday Event! met nieuwe mini's uit een compleet nieuwe set, hoopte dat er nu een keer wat anders zou komen.

hoorde dat mensen nu een mini koss hebben, mini lich, mini wintersday elf en nog meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Anoniem: 180579 schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 10:30:
dit weekend: Birthday Event! met nieuwe mini's uit een compleet nieuwe set, hoopte dat er nu een keer wat anders zou komen.

hoorde dat mensen nu een mini koss hebben, mini lich, mini wintersday elf en nog meer...
Nu al :? Het spel is toch niet eens twee jaar uit? Of heb ik weer eens wat gemist?

Binnenkort worden een aantal chars van mij ook twee jaar, ben benieuwd hoeveel whiptail devourers ik nou weer krijg :')

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Hard mode is echt zo fijn, die missies met die charr in het begin van proph zijn echt leuk nu ze zo`n hoog lvl zijn ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

TroonStaal schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 10:40:
[...]

Nu al :? Het spel is toch niet eens twee jaar uit? Of heb ik weer eens wat gemist?

Binnenkort worden een aantal chars van mij ook twee jaar, ben benieuwd hoeveel whiptail devourers ik nou weer krijg :')
Dit is gewoon een reden om snel een update er doorheen te jassen. Let maar op ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 180579

[...]

Er zijn al characters die hun birthday present hebben gehad, dus hij is al wel 2 jaar uit lijkt mij.

//edit:
even opgezocht: Guild Wars bestaat morgen vanaf 09.01 precies 2 jaar.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 180579 op 27-04-2007 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjekster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-07 09:20
[...]

Officieel pas morgen, maar sommige mensen hebben headstart gemaakt op de 27e (vandaag dus). Kan bevestigen dat die nog niks hebben gekregen. Zal ook wel gewoon morgen worden. Hoe dan ook, die minipets komen mijn neus uit.

Flickr | Olympus E-M1 + E-M10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Bedankt voor de reacties :) Ben benieuwd, vind het soms wel lastig omdat er maanden en uren in staat met /age maar geen dagen. En ik ben ook niet echt een rekenwonder om dat uit te gaan rekenen :P

Ik hoop eigenlijk wel dat de tweejarige chars niet ook de éénjarige pets kunnen krijgen, dat zou wel helemaal suf zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjekster
Hoe dan ook, pets zijn zoooooooooooooooo nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vectrox
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:17

Vectrox

\m/ 0_0 \m/

TroonStaal schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 13:42:
Bedankt voor de reacties :) Ben benieuwd, vind het soms wel lastig omdat er maanden en uren in staat met /age maar geen dagen. En ik ben ook niet echt een rekenwonder om dat uit te gaan rekenen :P

Ik hoop eigenlijk wel dat de tweejarige chars niet ook de éénjarige pets kunnen krijgen, dat zou wel helemaal suf zijn.
De uren gewoon door 24 delen dan heb je de dagen :P

Personal Homepage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Sjekster schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 13:59:
Hoe dan ook, pets zijn zoooooooooooooooo nutteloos.
Voor de mensen die ze nutteloos vinden wel een inkomen voor whatever ze misschien wel willen hebben. Ik denk niet dat ik ga mopperen als ik een Gwen krijg die ik voor veel kan verkopen.

Persoonlijk ben ik echter wel teleurgesteld in de creativiteit van A.Net betreffende het geven van cadeau's. En het excuus is: "maar we hebben gevraagd wat iedereen wil en de grootste groep wil een mini-pet". Tsja, er wordt echter wel voorbijgegaan aan het feit dat de meerderheid "iets anders dan een mini-pet" had willen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-07 14:04
kom op mensen, we gaan hier toch niet zitten huilen omdat je je kadootje niet leuk vind... Je mag blij zijn dat ze nog wat doen voor je character als hij/zij jarig is voor het zelfde geld deden ze niks. Het is een gimmick, iets extra's. Niet te veel over klagen, dat is zonde van je tijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Vectrox schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 14:01:
[...]

De uren gewoon door 24 delen dan heb je de dagen :P
Zoals ik al zei: ik kan niet rekenen :+
Mythrill schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 15:00:
kom op mensen, we gaan hier toch niet zitten huilen omdat je je kadootje niet leuk vind... Je mag blij zijn dat ze nog wat doen voor je character als hij/zij jarig is voor het zelfde geld deden ze niks. Het is een gimmick, iets extra's. Niet te veel over klagen, dat is zonde van je tijd!
Jamaarjamaarjamaar... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-07 09:43
Ik zal ff nieuw topic open gooien. En binnenkort GW maar weer eens oppakken. Ik heb al weer een tijdje niet gespeeld en het lokt toch wel weer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjekster
Mythrill schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 15:00:
Ik ga ook echt niet zitten huilen hoor, maar zoals hierboven al gezegd, ze hebben het gevraagd, en slechts een procent of 8 wilde een minipet.

Kunnen ze net zo goed niks doen, als ze toch niet luisteren ;). Maar goed, probeer wel een paar van die krengen te verkopen...

EDIT:, whoops, ik zal dit naar het nieuwe topic verplaatsen :P

[ Voor 4% gewijzigd door Sjekster op 27-04-2007 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Minipets vind ik uberhaubt erg lame en niet in het verhaal / het gevoel passen. Ik verkoop ze altijd direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:21

Bob

Hoe zit het met stacken van dingen als +x attribute y? Op GWwiki staat het niet uitgelegd zoals ik het wil horen. Ik geef een voorbeeld: ik heb ergens een item dat stackable +1 fire magic geeft, en dan heb je natuurlijk ook de runes die +x non-stackable fire magic geven. Ben ik dan het stackable effect van kwijt?
Concreet: welke van de twee formules is juist?
  1. totaal = basis + stackable + ... + stackable + hoogste non-stackable getal
  2. totaal = basis + hoogste non-stackable of non-stackable getal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.