Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Verwijderd
die Ultimate Edition is er niet... (Hoax?) en wordt ook nooit gemaakt.

of is dit alweer oud nieuws?
Dit komt wat spammerig over.
[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2007 12:40 ]
"There is no Ultimate Edition in the works" wil niet zeggen dat deze er nooit zal komen natuurlijk.die Ultimate Edition is er niet... (Hoax?) en wordt ook nooit gemaakt.
Dat begreep ik wel, maar omdat ik meerdere games van PlayNC speel kan dat nog wel eens wat voordeliger uitpakkenBor de Wollef schreef op woensdag 11 april 2007 @ 12:29:
Het nieuwe platform is een strategie. Ik denk niet dat je het direct moet zien als een gameplatform ala game engine.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
als ik guild wars opstart en inlog en ik ga naar een stadje ofzo dan zie ik het laadscherm, dan minimaliseert guild wars zich zodat ik mijn dekstop zie en dan maximaliseert hij weer en zie ik weer het laadscherm, dit is niet zo zeer een probleem maar wil wel weten hoe dit komt.
heb een Nvidia 6600GT en gister de nieuwste (beta?) drivers geinstaleert.
ik had het ook al voor de nieuwe drivers.
owja:
dit heb ik sinds ik vista heb, op mijn laptop heb ik ook vista maar heb geen last van het bovenstaand probleempje.
Verwijderd
Verwijderd
Edit: als ik kies voor een PvP character kan ik alsnog toch wel PvE dingen doen toch?
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2007 15:20 ]
maar er komen wel skills bij.
pssst geld kopen?
Als je een PvP character aanmaakt is deze level 20 en kan alleen maar gebruikt worden in PvP. PvE characters kunnen ook PvP doen. Skills moet je overigens in PvE vinden om daarna te gebruiken in PvP.
Verwijderd
Mits je genoeg Balthazar's Faction verdient met PvP spelen en op die manier je skills bij elkaar verzameld, dat is de PvP-manier.Arunia schreef op woensdag 11 april 2007 @ 15:30:
Factions heeft zijn eigen Prophecy character skills. Dit zijn andere skills dan die in Prophecies zit, maar de meeste lijken heel sterk op elkaar.
Als je een PvP character aanmaakt is deze level 20 en kan alleen maar gebruikt worden in PvP. PvE characters kunnen ook PvP doen. Skills moet je overigens in PvE vinden om daarna te gebruiken in PvP.
Tevens zijn er unlock packs te koop, mocht je alleen PvP willen gaan spelen.
-- == Alta Alatis Patent == --
CoRrRan schreef op woensdag 11 april 2007 @ 15:38:
[...]
Mits je genoeg Balthazar's Faction verdient met PvP spelen en op die manier je skills bij elkaar verzameld, dat is de PvP-manier.
Tevens zijn er unlock packs te koop, mocht je alleen PvP willen gaan spelen. En te slecht zijn in PvP dat je nooit skills bij elkaar kunt verzamelen.![]()
Ook kun je online zonder disc je uitbreidingen aanschaffen.
Dit maakt niets uit aangezien je via de client toch die delen binnenkrijgt, maar zonder code kun je ze niet spelen.
Verwijderd
Verwijderd
Unlocked Prophecies skills zijn alleen bij skill trainers in Tyria te krijgen
Unlocked Factions skills zijn alleen bij skill trainers in Cantha te krijgen
Unlocked Nightfall skills zijn alleen bij skill trainers in Elona te krijgen
Was dat niet campain packs geworden? Ik kon die 7.99 packs niet meer vinden (job packs), alleen de chapter packs (32 euro ofzo?)Arunia schreef op woensdag 11 april 2007 @ 15:50:
Je kunt bij het inloggen naar de webshop gaan (is gewoon in het spel, daar niet van) en hier bijvoorbeeld extra characterslots kopen, maar ook unlock packs voor skills. Dit betekend dat je de skills dan voor een bedrag kan kopen ipv ze vrij te spelen (overigens betaal je wel per class, dus Mesmer, Necro e.d. los).
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik moet zeggen dat ik er al een tijd niet meer geweest ben, dus het kan zijn dat het veranderd is.
Verwijderd
Guild Wars lijkt me erg wreed...te laat ontdekt
zijn nog zat mensen hoorVerwijderd schreef op donderdag 12 april 2007 @ 20:32:
even een kleine vraag: ik wou prophecies kopen, maar is er nog wel wat activiteit in die wereld, met al die uitbreidingen enzo en zit niet iedereen in de werelden van Nightfall and factions? Zou niet echt iets aanzijn in z'n verlaten wereld.
Guild Wars lijkt me erg wreed...te laat ontdekt
pssst geld kopen?
mag ik weten waar?Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2007 @ 11:25:
Gister de eerste GW gekocht. 15 euro incl verzending.
Der zijn ook nog zat mensen die de protector title willen hebben van Prophecies dus er huppelen nog wel lui rond. Mede doordat veel goede skills in Prophecies alleen te vinden zijn.
Verwijderd
Verwijderd
is het het dan nog waard om te beginnen met prophecies, of meteen maar met nightfall te beginnen? Die 10 euro meer maakt nie uit, alleen had ergens gelezen dat beginners het beste in prohecies kunnen starten ( alhoewel die collecter's edition doos bij de e-plaza wel erg verleidelijk is )Bor de Wollef schreef op donderdag 12 april 2007 @ 21:17:
Ik ben vandaag even in verschillende prophecies outposts geweest: vrijwel overal hooguit 6 tot 10 man (laatste is een uitzondering). Alleen in de grotere steden vind je echt meer spelers.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2007 10:49 ]
Volgens de laatste poll hier vind 71% van de stemmers Prophecies het beste deel van allemaal. Ik zou zelf ook hier beginnen. Factions haalt het lang niet bij Prophecies dus die raad ik zowiezo af.Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 10:46:
[...]
is het het dan nog waard om te beginnen met prophecies, of meteen maar met nightfall te beginnen? Die 10 euro meer maakt nie uit, alleen had ergens gelezen dat beginners het beste in prohecies kunnen starten ( alhoewel die collecter's edition doos bij de e-plaza wel erg verleidelijk is )
De poll is hier te vinden: Bor de Wollef in "Het Grote Guild Wars Topic deel 12"
Verwijderd
Factions is meer voor de ervaren spelers en, imo, bokkesaai totdat je eindelijk de stad uit bent, grofweg vanaf Arborstone zeg maar.
Als je hulp nodig hebt ingame, laat het me maar weten, heb ook nog chars in pre-seering lopen
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Verwijderd
btw gratz voor de mensen die zo mij zo snel reply gaven en hielpen
Ik moet zeggen dat ik het langst in prophecies gespeeld heb maar dat kwam omdat je daar zo achterlijk langzaam leveled. Ik speel Factions het meest omdat ik daar al me chars level en vervolgens duik ik de andere werelden in. Ik vind factions helemaal niet saai, tis wel lelijk idd dat gebied rond Kaineng Centre maar ja net alsof je daar later nog terug komt. Vanaf Maatu Keep ziet het er ineens een stuk leuker uit en word het ook nog wat moeilijker.Bor de Wollef schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 11:13:
Het is al vaker gezegd maar Factions was voor veel mensen de reden om erg te gaan twijfelen of ze het 3e deel (nightfall) nog wel zouden gaan kopen. Het is met stip het minste deel uit de serie bij de meeste mensen merk ik.
NF speel ik nu vooral om te farmen ( DOA ) en daarnaast om de elite skills op te pikken.
Ik raad je aan Factions ook te kopen, al is het maar om te kunnen farmen wat je vroeg of laat toch wel gaat doen. VWK anyone?
Kort samengevat: koop gewoon alle 3 de delen, zo duur zijn ze niet en je hebt ook nog het voordeel dat je dan meer storage hebt
my 2 cents
Verwijderd
eerste keer heb ik 2 a 3 weken over de pree gedaan ofzo. Want ik begreep niet helemaal hoe dat spel in elkaar zat en had echt alle opdrachten gedaan die ik kon vindenVerwijderd schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 19:25:
Door de pre kom je echter binnen 3 uur gemakkelijk doorheen. Tegen die tijd heb je voeldoende met je char kunnen doen om te bepalen of je em houd of niet
[ Voor 24% gewijzigd door denyos op 13-04-2007 19:29 ]
Verwijderd
Voorproefje:
Het verhaal begint met aardbevingen die alle GW teisteren. Deze bevingen onthullen doorgangen naar Dungeons. Hier kom je al snel Dwarves tegen die vechten tegen het de Great Destroyer en zijn handlangers. Daarnaast doen 2 nieuwe rassen hun intrede: de Asura en de Norn die ook een rol gaan spelen in Guild Wars 2.
| |
Het betreft hier een expansion en GEEN standalone. Je moet dus of Prophecies, Factions of Nightfall hebben wil je Eye of the North kunnen spelen. Je kan ook niet vanuit Eye of the North naar de andere campaigns als je deze niet hebt. Het spel is vooral gericht op de lvl 20 spelers. Dus geen opleidingseiland. Titels en quests opgedaan in GW:EN leveren standbeelden en bonussen op zoals compagnions, armor,items op in GW2. Voor meer sappige roddels: GWWiki | |
Nieuwe aartsvijand: The Great Destroyer Nieuwe regio: Dit maal speelt het zich af ten noorden van Tyria en deels ondergronds.
| |
Release date: ergens 3e kwartaal 2007 | |
Systeemeisen: Identiek aan die van Nightfall | |
Source voor Steffy:
Einde 2e post
GW:EN info + overige
Lijkt me handig om voor GW2 een apart topic te maken.
[ Voor 113% gewijzigd door Badger op 14-04-2007 13:17 ]
Verwijderd
en je bent in het zelfde stuk een spatie vergeten (nu we toch op de verbeter tour zijn
maar verder ziet het er erg goed uit!
Verwijderd
Het downloaden van de client duurt lang? Of het downloaden van de patches duurt lang, wat bedoel je precies? Dat kan gebeuren natuurlijk en, als dit het geval is, dan is het een eenmalige download (tenzij je je pc herinstalled en je de guildwars dir hebt verwijderd). Gewoon even laten aanstaan en uit laten ratelen. Als het iets anders is dan zou je het probleem toch even verder moeten uitleggen.Verwijderd schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 17:25:
ok, zeer grote problemen: het downloaden duur ONTZETTEND lang. Mijn verbinding geeft aan 36,0 MB per seconde, mijn download speed bij GW is 54kb! Weet iemand iets? Heb die fucking code al gebruikt dus terugbrengen is geen optie? Plz help mij!
"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)
Verwijderd
hij is allerlij files aan het binnen halen, kan het zijn da dit allemaal updates zijn en dat het daardoor meer is dan normaal?
Eerste keer btw duurt erg lang, als je de 'kleine' client hebt moet hij een hele berg binnen halen. Heb je vanacht niets te doen, start de game eens op met een -image command achter de gw.exe, hij download dan _alle_ bestanden van GW. Duurt lang, maar daarna geen last meer van download-loading screens
[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 14-04-2007 17:56 ]
Ik denk dat het doodnormaal is, de eerste keer heb ik anderhalf uur moeten wachtenVerwijderd schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 17:53:
ik zit nu op het laadscherm van ascolian city ( dit is de eerste keer dat ik inlog) en de speed is maar 7kb mijn verbinding geeft 48mbps aan, dat zou toch voldoende moeten zijn? het is al bijna 20minuten bezig en pas op 60%
hij is allerlij files aan het binnen halen, kan het zijn da dit allemaal updates zijn en dat het daardoor meer is dan normaal?
edit: ik had wel enkel een key gekocht en had dus nog niets van bestanden staan toen ik het spel de eerste keer opstartte
[ Voor 7% gewijzigd door Bob op 14-04-2007 18:36 ]
Verwijderd
Heb z'n uurtje nu gespeeld, ranger level 4 en nog geen 2e job gekozen, en zowel alleen als in party gequestd en het bevalt me zeer goed. mijn charcter heet Onua the Hunter dus als je met ziet online, geeft me een shout
Geen idee hoe het spelen in die arena in verhouding staat tot spelen in 'echte' PvP's, maar hier kreeg ik al een stevige adrenaline stoot van hoor
Nee, behalve door een nieuw karakter te maken.Verwijderd schreef op zondag 15 april 2007 @ 19:06:
zeg, kan ik nog terug naar ascalon voordat het vernietigt werd?
Enige mogelijkheid: Door een nieuw character aan te maken.Verwijderd schreef op zondag 15 april 2007 @ 19:06:
zeg, kan ik nog terug naar ascalon voordat het vernietigt werd?
Dat heb je al eens eerder gevraagdBor de Wollef schreef op zondag 15 april 2007 @ 19:12:
He unfor, hoe is het met FH eigenlijk? Ik hoorde dat het aardig dood was. Ik zie jullie ook niet meer op de ladder en ook HA wins komen niet meer voorbij voor zover ik zie.
FH is al zo'n jaartje inactief/dood, ik zelf zit er ook al een jaar niet meer in.
Sorry, dat was ik dan vergeten, ik kwam er eigenlijk op omdat de homepage onder jouw icon nog steeds op de fh homepage staat.unfor schreef op zondag 15 april 2007 @ 20:21:
[...]
Dat heb je al eens eerder gevraagd
FH is al zo'n jaartje inactief/dood, ik zelf zit er ook al een jaar niet meer in.
Verwijderd
dan maak ik wel opnieuw karakter aan, heb echt veel quests laten liggen daar, en vond het er ook wat...leuker uitzien.Bor de Wollef schreef op zondag 15 april 2007 @ 19:08:
[...]
Nee, behalve door een nieuw karakter te maken.
behoud ik wel mensen uit friendlist, als ik oude karkater wis?
Verwijderd
Bedankt, je bezorgde toch weer een glimlach op mijn gezichtVerwijderd schreef op maandag 16 april 2007 @ 19:31:
ga dat overzetten van spullen alleen niet gebruiken om armor over te zetten. zelf ooit eens geprobeerd, zelfs de char dezelfde naam gegeven (jaja, klinkt stom, maar wie weetik d8 in mn jeugdige enthousiasme dat ik het spel wel ff kon kraken) maar helaas...
Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars
Heb ik ook geprobeerd toen ik het spel net hadVerwijderd schreef op maandag 16 april 2007 @ 19:31:
ga dat overzetten van spullen alleen niet gebruiken om armor over te zetten. zelf ooit eens geprobeerd, zelfs de char dezelfde naam gegeven (jaja, klinkt stom, maar wie weetik d8 in mn jeugdige enthousiasme dat ik het spel wel ff kon kraken) maar helaas...
pssst geld kopen?
Een jaartje is misschien wat overdrevenunfor schreef op zondag 15 april 2007 @ 20:21:
[...]
Dat heb je al eens eerder gevraagd
Ik koop hem alleen als het niet een abbonement wordBor de Wollef schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 17:33:
Zijn jullie allemaal al zeker dat jullie GW2 uberhaubt gaan kopen? Tot nu toe denk ik er sterk aan om dat niet te doen. Ik verwacht tegen die tijd andere, meer vooruitstrevende MMORPG's of MMORPG achtige games. Wat ik tot nu toe van GW-2 heb gelezen is niet echt nieuw of vooruitstrevend meer te noemen.
pssst geld kopen?
QFTDR161 schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 18:02:
[...]
Ik koop hem alleen als het niet een abbonement word
Maar misschien dat ik voor Spellborn dan wel weer geld over heb
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Afaik zal er geen abo komen. Ik zie het na de ervaring met GW overigens niet meer als zo'mn groot nadeel. De support en ondersteuning van anet is mij behoorlijk tegen gevallen eigenlijk. En omgerekend zijn alle losse delen ook niet echt gratis.DR161 schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 18:02:
[...]
Ik koop hem alleen als het niet een abbonement word
[ Voor 7% gewijzigd door Bor op 17-04-2007 18:28 ]
jah het kost zon 60 euro per halfjaar maar het probleem is dat ik geen abbo magBor de Wollef schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 18:27:
[...]
Afaik zal er geen abo komen. Ik zie het na de ervaring met GW overigens niet meer als zo'mn groot nadeel. De support en ondersteuning van anet is mij behoorlijk tegen gevallen eigenlijk. En omgerekend zijn alle losse delen ook niet echt gratis.
pssst geld kopen?
Ik zag dat ik weer de algemene post ook mag updaten. Dit weekend hard mode
Voor meer info over 'Hard Mode': http://wiki.guildwars.com/wiki/Hard_modeDouble Sunspear & Lightbringer Points 17 April 2007
This weekend you will receive double Sunspear and Lightbringer points in both Hard mode and regular gameplay. Check in with the appropriate resurrection shrine NPC to obtain the bounty, and double up on the rewards from Noon Pacific on Friday, April 20, through 11:59 PM Pacific on Sunday, April 22.
@Bor de Wollef:
Kijk eens op de forums/sites van de genoemde clans. Van GoT, Fok! en DARK weet ik dat ze nog mensen aannemen.
Een PM (ingame of niet) kan nooit kwaad.
Als mensen met de CE gaan rekenen, die hoef je natuurlijk niet te kopen
hahaha, ja mango kom maar weer bij got XDBadger schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 21:54:
@Bor de Wollef:
Kijk eens op de forums/sites van de genoemde clans. Van GoT, Fok! en DARK weet ik dat ze nog mensen aannemen.
Een PM (ingame of niet) kan nooit kwaad.
Hij is onze oprichter en ex-leader
Ik heb niet hier een reference table liggen voor alle nicks op diverse fora
Niet dat ineens de servers er maar uit gegooid worden omdat GW2 uit is. Dat zou ik echt zonde vinden van al het geld en de tijd die ik er nog in ga steken (weinig gespeeld het laatste jaar).
Lijkt me niet dat ze dit doen, aangezien GW1 een andere game is dan GW2.Arunia schreef op woensdag 18 april 2007 @ 11:21:
Ik heb dat bij de release van GW2 deeltje 1 gewoon nog lekker een lange tijd speelbaar blijft.
Niet dat ineens de servers er maar uit gegooid worden omdat GW2 uit is.
Voor GW2 hebben ze een heel ander serverpark nodig lijkt me.
Plus dat als ze het doen ze heel veel gw-gamers verliezen door die actie....nee ik denk niet dat Anet zo dom is
[ Voor 12% gewijzigd door PdeBie op 18-04-2007 12:35 ]
Verwijderd
Mocht je toch een doos in handen willen hebben, dan kun je bij Play.com Prophecies voor €15,49 en Factions en Nightfall voor €28,- bestellen (levering is gratis en ze zijn best snel).Bob_A schreef op woensdag 18 april 2007 @ 11:14:
Prophecies en Factions kosten ondertussen nog maar 30 euro. (bij plaync, dan moet je alles zelf dl'en) Bijzonder interessant voor diegenen die nu pas beginnen met GW.
Bij het eerst moet je dus het spel uitspelen of waarschijnlijk alle missies gedaan hebben en het verhaal dus doorlopen.
Voor zover ik heb gelezen geldt het voor alle campaigns.
[ Voor 11% gewijzigd door Arunia op 18-04-2007 14:09 ]
Verwijderd
+power kristallen? volgens mij heb ik wat gemist.Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 17:41:
ff een klein vraagje tussendoor al starter, wat kan ik doen met die + power kristallen die ik overal vind? Kan ik ze koppelen aan wapens of gear?
Oh "Runes". (linkie)Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 21:16:
ja, van die scrolls en een soort stenen met daarbij + 2 power/energy of zoiets
Die kun je op je armor doen, mits je een rune vindt/koopt die ook bij je Primary profession hoort. (Lees het artikel op de Wiki maar, die legt het goed uit.)
Verwijderd
mocht je een guild zoeken. www.gw-fal.nlVerwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 21:54:
Mooie en duidelijke startpost Steffy. Je hebt me overgehaald GuildWars te halen, zodra ik een nieuwe pc heb =)
voornamelijk pve guild.
ben benieuwd wat voor nieuwe professions er komen. na warrior, ranger, ele, necro, mesmer, assasin, rit, monk, paragon en dervish heb je het toch wel gehad zo'n beetje lijkt me
Daarom komen er bij Guild Wars eye of the north geen nieuwe speelbare professions bijpdebie schreef op woensdag 18 april 2007 @ 22:22:
[...]
mocht je een guild zoeken. www.gw-fal.nl
voornamelijk pve guild.
ben benieuwd wat voor nieuwe professions er komen. na warrior, ranger, ele, necro, mesmer, assasin, rit, monk, paragon en dervish heb je het toch wel gehad zo'n beetje lijkt me
Voor guild wars 2 komen er wel 3 professions bij (weet alleen zo snel niet meer welke...)
Nee, dat kan niet.Arunia schreef op donderdag 19 april 2007 @ 09:26:
Voor GW2 komen er 3 nieuwe rassen bij die je kunt spelen en volgens mij kun je ze voor het eerst zien in GW - EotN. Of je er al mee kunt spelen, dat weet ik niet.
He solo hier ? :-)pdebie schreef op woensdag 18 april 2007 @ 22:22:
[...]
mocht je een guild zoeken. www.gw-fal.nl
voornamelijk pve guild.
Ik ben ook blij dat er geen nieuwe profs bij komen, ik heb me handen al vol aan alle chars door NF slepen enzo... Gisteren me 3de erdoorheen ( ele ).
Ik kan echt zo ontzettend niet wachten, wat super geweldig word het om die eerste missies te doen die ik eerst kon solo`n met mijn lvl 20
Ik kijk vooral uit naar de eerste GW:P missies in Hardmode
Weet iemand ( waarschijnlijkn iet) hoe je harmode aan en uit kan zetten ofzo ? hoe is het geimplementeerd zegmaar?
*Haalt de kettingen weer van de zolder,die sinds nightfall niet meer gebruikt zijn, sluit zijn kamer hermetisch af , en maakt zich klaar om weer 5 dagen in zijn kamer te bivakkeren.
[ Voor 16% gewijzigd door Bigbadkip op 19-04-2007 16:55 . Reden: spellings dingen ]
http://www.guildwars.com/gameplay/hardmode/
Wat in ieder geval wel bekend is, is dat je per account 1 character de gehele campaign hebt moeten laten spelen voordat je Hard Mode voor die campaign kunt spelen.
http://wiki.guildwars.com/wiki/Game_updates:April_2007
http://wiki.guildwars.com/wiki/Hard_mode
ja ik ook hierZeroCode schreef op donderdag 19 april 2007 @ 14:14:
[...]
He solo hier ? :-)
Ik ben ook blij dat er geen nieuwe profs bij komen, ik heb me handen al vol aan alle chars door NF slepen enzo... Gisteren me 3de erdoorheen ( ele ).
had vooral vragen over m'n nieuwe pc (waar ook een topic op ons forum over loopt) en zodoende beetje blijven hangen
gelukkig maar dat er geen nieuwe profs bij komen. had ook niks meer kunnen bedenken eigenlijk.
Als je het gemist hebt (Bron):
- Loot now scales according to party size.
Dat hadden ze veel eerder moeten doenCoRrRan schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 09:39:
Haha, alle fora staan vol met whining "Solo farm nerf"-topics.
Als je het gemist hebt (Bron):Het schijnt dus dat je momenteel altijd maar 1/(party size)-drops krijgt.
- Loot now scales according to party size.
Dit topic is gesloten.