Het Grote Guild Wars Topic deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 9.651 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Verwijderd schreef op zondag 15 april 2007 @ 19:06:
zeg, kan ik nog terug naar ascalon voordat het vernietigt werd?
Enige mogelijkheid: Door een nieuw character aan te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:01

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

He unfor, hoe is het met FH eigenlijk? Ik hoorde dat het aardig dood was. Ik zie jullie ook niet meer op de ladder en ook HA wins komen niet meer voorbij voor zover ik zie.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Bor de Wollef schreef op zondag 15 april 2007 @ 19:12:
He unfor, hoe is het met FH eigenlijk? Ik hoorde dat het aardig dood was. Ik zie jullie ook niet meer op de ladder en ook HA wins komen niet meer voorbij voor zover ik zie.
Dat heb je al eens eerder gevraagd :)
FH is al zo'n jaartje inactief/dood, ik zelf zit er ook al een jaar niet meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

unfor schreef op zondag 15 april 2007 @ 20:21:
[...]

FH is al zo'n jaartje inactief/dood, ik zelf zit er ook al een jaar niet meer in.
Sorry, dat was ik dan vergeten, ik kwam er eigenlijk op omdat de homepage onder jouw icon nog steeds op de fh homepage staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op zondag 15 april 2007 @ 19:08:
[...]

Nee, behalve door een nieuw karakter te maken.
dan maak ik wel opnieuw karakter aan, heb echt veel quests laten liggen daar, en vond het er ook wat...leuker uitzien.

behoud ik wel mensen uit friendlist, als ik oude karkater wis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamshadow
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-09 21:54
De mensen in je friendslist zijn aan je accout gekoppeld, dus die blijven gewoon. Maar waarom bewaar je je oude character niet tot je nieuwe ook in Post searing is en je het geld en de spullen over kan zetten (via storage) naar je nieuwe character?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ga dat overzetten van spullen alleen niet gebruiken om armor over te zetten. zelf ooit eens geprobeerd, zelfs de char dezelfde naam gegeven (jaja, klinkt stom, maar wie weet :P ik d8 in mn jeugdige enthousiasme dat ik het spel wel ff kon kraken) maar helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

Verwijderd schreef op maandag 16 april 2007 @ 19:31:
ga dat overzetten van spullen alleen niet gebruiken om armor over te zetten. zelf ooit eens geprobeerd, zelfs de char dezelfde naam gegeven (jaja, klinkt stom, maar wie weet :P ik d8 in mn jeugdige enthousiasme dat ik het spel wel ff kon kraken) maar helaas...
Bedankt, je bezorgde toch weer een glimlach op mijn gezicht :+

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-08 15:18

DR161

is sarcasminist

Verwijderd schreef op maandag 16 april 2007 @ 19:31:
Heb ik ook geprobeerd toen ik het spel net had :P

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09 06:26

nnk

Spreek uit: en en kaa

unfor schreef op zondag 15 april 2007 @ 20:21:
[...]

Een jaartje is misschien wat overdreven :) Maar de meeste zijn volgens mij een beetje gestopt met GW-en, een paar spelen nog gewoon door bij andere Guilds. Misschien met GW2 een nieuwe FH? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Zijn jullie allemaal al zeker dat jullie GW2 uberhaubt gaan kopen? Tot nu toe denk ik er sterk aan om dat niet te doen. Ik verwacht tegen die tijd andere, meer vooruitstrevende MMORPG's of MMORPG achtige games. Wat ik tot nu toe van GW-2 heb gelezen is niet echt nieuw of vooruitstrevend meer te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161

DR161

is sarcasminist

Bor de Wollef schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 17:33:
Zijn jullie allemaal al zeker dat jullie GW2 uberhaubt gaan kopen? Tot nu toe denk ik er sterk aan om dat niet te doen. Ik verwacht tegen die tijd andere, meer vooruitstrevende MMORPG's of MMORPG achtige games. Wat ik tot nu toe van GW-2 heb gelezen is niet echt nieuw of vooruitstrevend meer te noemen.
Ik koop hem alleen als het niet een abbonement word

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:44

Vrijdag

De Zwarte

DR161 schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 18:02:
[...]

QFT

Maar misschien dat ik voor Spellborn dan wel weer geld over heb :')

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

DR161 schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 18:02:
[...]

Afaik zal er geen abo komen. Ik zie het na de ervaring met GW overigens niet meer als zo'mn groot nadeel. De support en ondersteuning van anet is mij behoorlijk tegen gevallen eigenlijk. En omgerekend zijn alle losse delen ook niet echt gratis.

[ Voor 7% gewijzigd door Bor op 17-04-2007 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161

DR161

is sarcasminist

Bor de Wollef schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 18:27:
[...]

Afaik zal er geen abo komen. Ik zie het na de ervaring met GW overigens niet meer als zo'mn groot nadeel. De support en ondersteuning van anet is mij behoorlijk tegen gevallen eigenlijk. En omgerekend zijn alle losse delen ook niet echt gratis.
jah het kost zon 60 euro per halfjaar maar het probleem is dat ik geen abbo mag :P

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Zijn er hier nog volwassen GvG guilds die recruiten overigens? Ik heb onlangs mijn guild verlaten en ben weer op zoek naar een leuke plek waar ik mij kan uitleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badger
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 10:18
Even vooruitlopend op een post over GW2: Hij blijft zonder abbo hoe dan ook.

Ik zag dat ik weer de algemene post ook mag updaten. Dit weekend hard mode :)
Double Sunspear & Lightbringer Points 17 April 2007
This weekend you will receive double Sunspear and Lightbringer points in both Hard mode and regular gameplay. Check in with the appropriate resurrection shrine NPC to obtain the bounty, and double up on the rewards from Noon Pacific on Friday, April 20, through 11:59 PM Pacific on Sunday, April 22.
Voor meer info over 'Hard Mode': http://wiki.guildwars.com/wiki/Hard_mode

@Bor de Wollef:
Kijk eens op de forums/sites van de genoemde clans. Van GoT, Fok! en DARK weet ik dat ze nog mensen aannemen.
Een PM (ingame of niet) kan nooit kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Van zowel Fok, GoT als Dark weet ik dat het absoluut geen PvP guilds zijn, allemaal PvE gebaseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Ik denk dat ik GW2 wel zal aanschaffen. Ik speel GW nog steeds met plezier en ik denk dat GW2 er nog een aantal leuke dingen aan toe voegt. En de kosten zijn nog steeds lager dan WoW of iets dergelijks. In 2 jaar 3*45 euro = 135 < 24*12 = 288
Als mensen met de CE gaan rekenen, die hoef je natuurlijk niet te kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17:09

Bob

Prophecies en Factions kosten ondertussen nog maar 30 euro. (bij plaync, dan moet je alles zelf dl'en) Bijzonder interessant voor diegenen die nu pas beginnen met GW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Badger schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 21:54:
@Bor de Wollef:
Kijk eens op de forums/sites van de genoemde clans. Van GoT, Fok! en DARK weet ik dat ze nog mensen aannemen.
Een PM (ingame of niet) kan nooit kwaad.
hahaha, ja mango kom maar weer bij got XD

Hij is onze oprichter en ex-leader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badger
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 10:18
Dat zie je ook niet af aan de nick Bigbadkip ;)
Ik heb niet hier een reference table liggen voor alle nicks op diverse fora :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:16
Ik heb dat bij de release van GW2 deeltje 1 gewoon nog lekker een lange tijd speelbaar blijft.
Niet dat ineens de servers er maar uit gegooid worden omdat GW2 uit is. Dat zou ik echt zonde vinden van al het geld en de tijd die ik er nog in ga steken (weinig gespeeld het laatste jaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:51
Arunia schreef op woensdag 18 april 2007 @ 11:21:
Ik heb dat bij de release van GW2 deeltje 1 gewoon nog lekker een lange tijd speelbaar blijft.
Niet dat ineens de servers er maar uit gegooid worden omdat GW2 uit is.
Lijkt me niet dat ze dit doen, aangezien GW1 een andere game is dan GW2.
Voor GW2 hebben ze een heel ander serverpark nodig lijkt me.
Plus dat als ze het doen ze heel veel gw-gamers verliezen door die actie....nee ik denk niet dat Anet zo dom is :)

[ Voor 12% gewijzigd door PdeBie op 18-04-2007 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bob_A schreef op woensdag 18 april 2007 @ 11:14:
Prophecies en Factions kosten ondertussen nog maar 30 euro. (bij plaync, dan moet je alles zelf dl'en) Bijzonder interessant voor diegenen die nu pas beginnen met GW.
Mocht je toch een doos in handen willen hebben, dan kun je bij Play.com Prophecies voor €15,49 en Factions en Nightfall voor €28,- bestellen (levering is gratis en ze zijn best snel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamshadow
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-09 21:54
In een interview met Areanet heb ik gelezen dat de servers van GW1 gewoon blijven draaien als GW2 uitkomt, dus speel maar gerust!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
Ik hoop echt dat de hardmode morgen al ( donderdag avond ) online komt. Meestal gaan die weekenden vrij vroeg online bij ons. Kan er echt niet op wachten _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Ik heb ook wel zin in de hardmode!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Gaat hardmode voor alle campains gelden trouwens? Zijn er nog eisen waaraan je moet voldoen voordat je hard mode kunt gaan spelen? Misschien worden nu de wat minder bevolkte missies ook wat drukker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Eisen voor hardmode zijn volgens mij de betreffende campaign uitspelen, maar het kan ook de betreffende missie zijn.
Bij het eerst moet je dus het spel uitspelen of waarschijnlijk alle missies gedaan hebben en het verhaal dus doorlopen.

Voor zover ik heb gelezen geldt het voor alle campaigns.

[ Voor 11% gewijzigd door Arunia op 18-04-2007 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een klein vraagje tussendoor al starter, wat kan ik doen met die + power kristallen die ik overal vind? Kan ik ze koppelen aan wapens of gear?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 17:41:
ff een klein vraagje tussendoor al starter, wat kan ik doen met die + power kristallen die ik overal vind? Kan ik ze koppelen aan wapens of gear?
+power kristallen? volgens mij heb ik wat gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, van die scrolls en een soort stenen met daarbij + 2 power/energy of zoiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 21:16:
ja, van die scrolls en een soort stenen met daarbij + 2 power/energy of zoiets
Oh "Runes". (linkie)

Die kun je op je armor doen, mits je een rune vindt/koopt die ook bij je Primary profession hoort. (Lees het artikel op de Wiki maar, die legt het goed uit.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie en duidelijke startpost Steffy. Je hebt me overgehaald GuildWars te halen, zodra ik een nieuwe pc heb =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 21:54:
Mooie en duidelijke startpost Steffy. Je hebt me overgehaald GuildWars te halen, zodra ik een nieuwe pc heb =)
mocht je een guild zoeken. www.gw-fal.nl
voornamelijk pve guild.

ben benieuwd wat voor nieuwe professions er komen. na warrior, ranger, ele, necro, mesmer, assasin, rit, monk, paragon en dervish heb je het toch wel gehad zo'n beetje lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:38
pdebie schreef op woensdag 18 april 2007 @ 22:22:
[...]

voornamelijk pve guild.

ben benieuwd wat voor nieuwe professions er komen. na warrior, ranger, ele, necro, mesmer, assasin, rit, monk, paragon en dervish heb je het toch wel gehad zo'n beetje lijkt me
Daarom komen er bij Guild Wars eye of the north geen nieuwe speelbare professions bij ;)
Voor guild wars 2 komen er wel 3 professions bij (weet alleen zo snel niet meer welke...)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Voor GW2 komen er 3 nieuwe rassen bij die je kunt spelen en volgens mij kun je ze voor het eerst zien in GW - EotN. Of je er al mee kunt spelen, dat weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Arunia schreef op donderdag 19 april 2007 @ 09:26:
Voor GW2 komen er 3 nieuwe rassen bij die je kunt spelen en volgens mij kun je ze voor het eerst zien in GW - EotN. Of je er al mee kunt spelen, dat weet ik niet.
Nee, dat kan niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 20:39

ZeroCode

Woopie

pdebie schreef op woensdag 18 april 2007 @ 22:22:
[...]

voornamelijk pve guild.

He solo hier ? :-)

Ik ben ook blij dat er geen nieuwe profs bij komen, ik heb me handen al vol aan alle chars door NF slepen enzo... Gisteren me 3de erdoorheen ( ele ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
IK WIL HARDMODE !!

Ik kan echt zo ontzettend niet wachten, wat super geweldig word het om die eerste missies te doen die ik eerst kon solo`n met mijn lvl 20 _/-\o_ . Heerlijk, heerlijk, Al die oude herrineringen weer herbeleven met Rurik ^^ maar dan nu met lvl 28 charr`s !!

Ik kijk vooral uit naar de eerste GW:P missies in Hardmode _/-\o_

Weet iemand ( waarschijnlijkn iet) hoe je harmode aan en uit kan zetten ofzo ? hoe is het geimplementeerd zegmaar?

*Haalt de kettingen weer van de zolder,die sinds nightfall niet meer gebruikt zijn, sluit zijn kamer hermetisch af , en maakt zich klaar om weer 5 dagen in zijn kamer te bivakkeren.

[ Voor 16% gewijzigd door Bigbadkip op 19-04-2007 16:55 . Reden: spellings dingen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Het is nog niet bekend hoe hard mode zal gaan werken. Er zijn al wel meer details bekend:

http://www.guildwars.com/gameplay/hardmode/

Wat in ieder geval wel bekend is, is dat je per account 1 character de gehele campaign hebt moeten laten spelen voordat je Hard Mode voor die campaign kunt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Misschien werkt het zo dat als je de missie gaat doen, dat je dan de mogelijkheid krijgt om te kiezen middels zo'n dialoog wolkje. En dat als er een partymember niet kan, dat je dan ook een bericht krijgt, net als wanneer je UW of FoW gaat doen en er is niemand ascended.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Update notes zijn al te vinden op de Wiki, tevens is er veel extra informatie in het Hard mode artikel geplaatst door iemand van A.Net:

http://wiki.guildwars.com/wiki/Game_updates:April_2007
http://wiki.guildwars.com/wiki/Hard_mode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
ZeroCode schreef op donderdag 19 april 2007 @ 14:14:
[...]
He solo hier ? :-)

Ik ben ook blij dat er geen nieuwe profs bij komen, ik heb me handen al vol aan alle chars door NF slepen enzo... Gisteren me 3de erdoorheen ( ele ).
ja ik ook hier :)
had vooral vragen over m'n nieuwe pc (waar ook een topic op ons forum over loopt) en zodoende beetje blijven hangen :*)

gelukkig maar dat er geen nieuwe profs bij komen. had ook niks meer kunnen bedenken eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Haha, alle fora staan vol met whining "Solo farm nerf"-topics.

Als je het gemist hebt (Bron):
  • Loot now scales according to party size.
Het schijnt dus dat je momenteel altijd maar 1/(party size)-drops krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ach, ik farm toch nooit, veel te veel werk en zo geweldig waren de drops toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

CoRrRan schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 09:39:

Dat hadden ze veel eerder moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
CoRrRan schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 09:39:

maar check dit:
Repeated map entry no longer reduces loot.

betekend dit dat je nu weer onbeperkt kan farmen zonder dat je drop rate daalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

pdebie schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 10:39:
[...]

maar check dit:
Repeated map entry no longer reduces loot.

betekend dit dat je nu weer onbeperkt kan farmen zonder dat je drop rate daalt?
Dat klopt maar aangezien je vrijwel geen drops meer krijgt 1/8 drops op een area party size van 8 maakt dat niet veel tot niets meer uit.

Je kunt nu overigens ook The Deep in zonder taxis etc. Ook kun je UW etc in zonder dat jouw disctrict de favor heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
Dus al ik nu in mijn eentje 30 vermins vermoord krijg ik daar netzoveel loot voor als dat ik met een party van 8 dezelfde 30 griffins omleg ?

Klinkt een beetje stom in mijn oren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Bigbadkip schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 11:20:
Dus al ik nu in mijn eentje 30 vermins vermoord krijg ik daar netzoveel loot voor als dat ik met een party van 8 dezelfde 30 griffins omleg ?

Klinkt een beetje stom in mijn oren
Dat is zoals ik het lees inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Moet je eens voor de grap een UW solo run doen, das lache :') Kom je naar buiten met zelfs nog minder dan eerst :) Oftewel het kost je alleen maar gold... Had ik al gezegd dat deze update gewoon ronduit klote is? :')

Zelfs al wil je collector items traden moet je 8 keer zoveel farmen als daarvoor om bijv mantid pincers te krijgen. Gisteren wou ik bijv een ritualist focus item. Die was 5 mantid pincers bij de collector, daar heb ik 20 min over gedaan. Wil ik dat nu doen, dan kost me dat ongeveer 1 tot 2 uur ;)

Ow wat ben ik blij met die update hahahaha....

NOT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Dan krijgen de collector's items eindelijk de status van collector's item, en geen farm item ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-01-2020
Ik zag het in tot voorheen altijd zo. Juist door met minder mensen op pad te gaan creeer je een grotere uitdaging voor je party/jezelf. De beloning hiervoor: meer loot. Is logisch want je maakt het jezelf lastiger. (hoewel hieraan getwijfeld kan worden bij sommige farm builds)

In ieder geval is dit een update die van mij wel weer teruggedraaid mag worden.

"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Koop 7 extra accounts. Draai 8 clients tegelijk in 1 party en farmen maar :P

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn! hard mode is... hard :D

Zels op het beginners eiland in shing jea zijn de mantid monitors moeilijk te doden, die elite shield regeneration is goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Hard mode is inderdaad niet ... makkelijk ... 2e missie in Ascolon failden we de eerste keer al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Hmm, vooralsnog vind ik het nog wel meevallen. Borlis+Frozen+Gates+D'Alessio bijna flawless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Tot nu toe alles met 1 monk gedaan, viel me best mee.
Als jouw team een beetje meewerkt, je een fatsoenlijke puller/tank hebt dan race je er door heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in mijn guild zat de helft te schelden dat het te moeilijk was... Zelf nog niet geprobeerd, maar het lijkt me toch dat die moeilijkheid er is voor degenen die het willen, en dan moet je dus niet gaan zeuren. Mss wel leuk om die ascalon missies te doen nu, eerst was het altijd ik + 3 henchies en de skills die je kan krijgen, maakt niet uit welke. Je redde het toch wel. Nu moet je mss eens gaan nadenken over welke skills je gaat gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik stel een kleine race voor: Om ter eerst Urgoz in hard mode verslagen!!

Ik geraak niet verder dan de tweede room :D

Ik denk dat the deep in hard mode wel te doen moet zijn :D

Go Tweakers Go

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

CoRrRan schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 20:47:
Hmm, vooralsnog vind ik het nog wel meevallen. Borlis+Frozen+Gates+D'Alessio bijna flawless.
Het hangt erg van de groep af. Als je net zoals in op Pugs aangewezen bent is het af en toe knap lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161

DR161

is sarcasminist

Hoe zit dat nou met die hard mode?
Ik heb met 1 popetje factions uitgespeeld
Poppetje is nu opnieuw gemaakt(lvl 8 ofzo)
Dan moet ik tog met een poppetje uit tyria (lvl 20) faction missies op hard kunnen doen?

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Nee DR161. Het LIJKT alsof het account gebonden is, maar het is toch character gebonden. Dus je moet een character hebben dat actief is EN Factions uitgespeeld heeft.

Mogelijk komt hier ooit nog wel eens verandering in, maar zo werkt het momenteel.
Bor de Wollef schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 09:38:
[...]

Het hangt erg van de groep af. Als je net zoals in op Pugs aangewezen bent is het af en toe knap lastig.
Dat is altijd zo BM. :) Nee, het klopt, ik heb deze missies samen met unfor gedaan en een paar (volgens mij) die-hard PvE'ers aangezien we allemaal met FoW armor rondliepen. En ja, dat WAS toeval. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

CoRrRan schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 17:22:
Nee DR161. Het LIJKT alsof het account gebonden is, maar het is toch character gebonden. Dus je moet een character hebben dat actief is EN Factions uitgespeeld heeft.

Mogelijk komt hier ooit nog wel eens verandering in, maar zo werkt het momenteel.
Makkelijk op te lossen door eerst met een char die de betreffende campain heeft uitgespeeld in te loggen en naar het gewenste gebied te gaan. Hierna is het ook voor andere chars beschikbaar in hardmode (mits je het gebied zowiezo al op de map hebt natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Bor de Wollef schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 17:40:
[...]

Makkelijk op te lossen door eerst met een char die de betreffende campain heeft uitgespeeld in te loggen en naar het gewenste gebied te gaan. Hierna is het ook voor andere chars beschikbaar in hardmode (mits je het gebied zowiezo al op de map hebt natuurlijk).
Probleem is, volgens mij, dat DR161 een character heeft gemaakt, daar Factions mee uitgespeeld heeft, en vervolgens dat character gedelete heeft. Dan heb je dus geen toegang meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

CoRrRan schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 20:00:
[...]
Probleem is, volgens mij, dat DR161 een character heeft gemaakt, daar Factions mee uitgespeeld heeft, en vervolgens dat character gedelete heeft. Dan heb je dus geen toegang meer.
In dat geval heb je inderdaad geen toegang meer aangezien je de hard mode niet met het oude character kunt unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161

DR161

is sarcasminist

Bedankt voor julie hulp _/-\o_
Moet ik maar weer een campaing uitspelen :P

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narf717
  • Laatst online: 05-09 16:07
Niet crossposten. Je hebt er al een topic over gemaakt.

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2007 12:12 ]

Mijn Specs: http://specs.tweak.to/13683

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Wat betreft het scalen van de loot. Dat het schaalt met de party size wil niet betekenen dat het recht evenredig is he?
Het kan natuurlijk ook een andere schaling zijn, logaritmisch of verzin maar eens wat anders. :)
Niet dat ik het erg vind, ik farmde eigenlijk nooit. En volgens mij moet je nu toch gewoon als je wilt farmen in hardmode farmen. Daar krijg je dan gewoon sowieso betere loot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:48

KneoK

Not in a million lightyears

Wat is hard mode stoer !!! Gisteren de eerste missie uit Prophecies weer gespeeld en het was weer net zo moeilijk als de eerste keer dat ik daar de missie speelde. Heel cool gedaan.
Meteen aardige drops ook. Weinig meer dan hammers die ik toch niet gebruik, maar toch mooi 3 gouden.

Zo in hardmode maar eens kijken of mijn 130 Derv nog een beetje effectief is. En ook nog maar eens Factions en Nightfall uitspelen zodat ik ook daar op hard mode kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazkar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09 10:17
Wat ziet mijn oog na de update: Gescheiden skill hunter titels per campaign en een Legendary Cartographer titel!
Betere zaak. Nu kan ik eindelijk makkelijker tier 2 van KoaBD halen zonder al te veel moeite te hoeven doen.
Gewoon alle elite skills cappen en elona even uitspelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Vanavond gehaald:
Afbeeldingslocatie: http://img117.imageshack.us/img117/6892/guardianob9.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

En het verdelen van de loot is weer verandert ten faveure van de farmer.
Loot Changes
* Adjusted the following items so that they are now exempt from loot scaling:
o Skill Tomes
o Scrolls
o Dye
o Rare materials, such as Ectoplasm
o Gemstones from the Domain of Anguish
o All other rare (gold) items
o All unique (green) items
o Special event items

Miscellaneous
* Henchmen that were previously sub-level 20 before entering Hard Mode now have appropriate armour and weapon damage for their level.
* Added the Warrior’s 15k Knight’s Armor set to the crafter in Marhan’s Grotto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Dat is al een paar dagen bekend. De loot scaling is voor alle andere items nog steeds gewoon actief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Bor de Wollef schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 09:14:
Dat is al een paar dagen bekend. De loot scaling is voor alle andere items nog steeds gewoon actief.
Ja joh, HARD MODE farmen FTW! Veeeeeeeeeeel beter :) Kan ik toch nog me Tormented Shield halen, nog maar een paar keer Gloom Farmen en dan klaar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vectrox
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-07 12:17

Vectrox

\m/ 0_0 \m/

:o :| Heb jij een sociaal leven ? :P Wel nice zeer nice..

Ben zelf nog niet eens begonnen aan de guardian titel.. Moet eerst eens prophecies eindelijk uitspelen, ik stopte normaal altijd bij begin van Southern Shiverpeaks :P.. Nightfall en Factions heb ik uiteraard wel al uitgespeeld..

Personal Homepage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Als GWwiki straks weg waar kan je dan het best naartoe voor builds? Iemand een website gevonden die nog niet in de startpost wordt genoemd?

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Zelf builds verzinnen. Tevens zullen er ook (naar alle waarschijnlijkheid) allemaal guides komen om je daarbij te helpen.

De meeste builds komen toch van de fora af (GWO & GWGuru).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

juist dat builds verzinnen is de lol van gw. mocht je eventjes niet kunnen of willen spelen, verzin een build en werk em uit. je bent zo wel ff een paar uur bezig met het balanceren van je build etc. bovendien werkt adt vaak beter dan een build van internet afhalen, omdat je zelf weet welke skills er om welke reden in de build zitten. Loop zelf ook bijna alleen maar rond met builds die zelf verzonnen zijn (al zijn de meesten wel zo simpel dat iedereen ze kan bedenken :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:38
Gisteravond ook maar is begonnen met Hard mode en tot nog toe valt het me behoorlijk mee (heb alle ascalon missies gehaald met bonus). Ik verwacht alleen wel dat het op het lava eiland (prophecies) behoorlijk heftig gaat worden...

is het trouwens niet al weer tijd voor een nieuw topic?

[ Voor 72% gewijzigd door denyos op 26-04-2007 09:32 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit weekend: Birthday Event! met nieuwe mini's uit een compleet nieuwe set, hoopte dat er nu een keer wat anders zou komen.

hoorde dat mensen nu een mini koss hebben, mini lich, mini wintersday elf en nog meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 10:30:
dit weekend: Birthday Event! met nieuwe mini's uit een compleet nieuwe set, hoopte dat er nu een keer wat anders zou komen.

hoorde dat mensen nu een mini koss hebben, mini lich, mini wintersday elf en nog meer...
Nu al :? Het spel is toch niet eens twee jaar uit? Of heb ik weer eens wat gemist?

Binnenkort worden een aantal chars van mij ook twee jaar, ben benieuwd hoeveel whiptail devourers ik nou weer krijg :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
Hard mode is echt zo fijn, die missies met die charr in het begin van proph zijn echt leuk nu ze zo`n hoog lvl zijn ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

TroonStaal schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 10:40:
[...]

Nu al :? Het spel is toch niet eens twee jaar uit? Of heb ik weer eens wat gemist?

Binnenkort worden een aantal chars van mij ook twee jaar, ben benieuwd hoeveel whiptail devourers ik nou weer krijg :')
Dit is gewoon een reden om snel een update er doorheen te jassen. Let maar op ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Er zijn al characters die hun birthday present hebben gehad, dus hij is al wel 2 jaar uit lijkt mij.

//edit:
even opgezocht: Guild Wars bestaat morgen vanaf 09.01 precies 2 jaar.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2007 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjekster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-09 11:31
[...]

Officieel pas morgen, maar sommige mensen hebben headstart gemaakt op de 27e (vandaag dus). Kan bevestigen dat die nog niks hebben gekregen. Zal ook wel gewoon morgen worden. Hoe dan ook, die minipets komen mijn neus uit.

Flickr | Olympus E-M1 + E-M10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Bedankt voor de reacties :) Ben benieuwd, vind het soms wel lastig omdat er maanden en uren in staat met /age maar geen dagen. En ik ben ook niet echt een rekenwonder om dat uit te gaan rekenen :P

Ik hoop eigenlijk wel dat de tweejarige chars niet ook de éénjarige pets kunnen krijgen, dat zou wel helemaal suf zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjekster
Hoe dan ook, pets zijn zoooooooooooooooo nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vectrox
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-07 12:17

Vectrox

\m/ 0_0 \m/

TroonStaal schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 13:42:
Bedankt voor de reacties :) Ben benieuwd, vind het soms wel lastig omdat er maanden en uren in staat met /age maar geen dagen. En ik ben ook niet echt een rekenwonder om dat uit te gaan rekenen :P

Ik hoop eigenlijk wel dat de tweejarige chars niet ook de éénjarige pets kunnen krijgen, dat zou wel helemaal suf zijn.
De uren gewoon door 24 delen dan heb je de dagen :P

Personal Homepage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Sjekster schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 13:59:
Hoe dan ook, pets zijn zoooooooooooooooo nutteloos.
Voor de mensen die ze nutteloos vinden wel een inkomen voor whatever ze misschien wel willen hebben. Ik denk niet dat ik ga mopperen als ik een Gwen krijg die ik voor veel kan verkopen.

Persoonlijk ben ik echter wel teleurgesteld in de creativiteit van A.Net betreffende het geven van cadeau's. En het excuus is: "maar we hebben gevraagd wat iedereen wil en de grootste groep wil een mini-pet". Tsja, er wordt echter wel voorbijgegaan aan het feit dat de meerderheid "iets anders dan een mini-pet" had willen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:50
kom op mensen, we gaan hier toch niet zitten huilen omdat je je kadootje niet leuk vind... Je mag blij zijn dat ze nog wat doen voor je character als hij/zij jarig is voor het zelfde geld deden ze niks. Het is een gimmick, iets extra's. Niet te veel over klagen, dat is zonde van je tijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Vectrox schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 14:01:
[...]

De uren gewoon door 24 delen dan heb je de dagen :P
Zoals ik al zei: ik kan niet rekenen :+
Mythrill schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 15:00:
kom op mensen, we gaan hier toch niet zitten huilen omdat je je kadootje niet leuk vind... Je mag blij zijn dat ze nog wat doen voor je character als hij/zij jarig is voor het zelfde geld deden ze niks. Het is een gimmick, iets extra's. Niet te veel over klagen, dat is zonde van je tijd!
Jamaarjamaarjamaar... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 09:29
Ik zal ff nieuw topic open gooien. En binnenkort GW maar weer eens oppakken. Ik heb al weer een tijdje niet gespeeld en het lokt toch wel weer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjekster
Mythrill schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 15:00:
Ik ga ook echt niet zitten huilen hoor, maar zoals hierboven al gezegd, ze hebben het gevraagd, en slechts een procent of 8 wilde een minipet.

Kunnen ze net zo goed niks doen, als ze toch niet luisteren ;). Maar goed, probeer wel een paar van die krengen te verkopen...

EDIT:, whoops, ik zal dit naar het nieuwe topic verplaatsen :P

[ Voor 4% gewijzigd door Sjekster op 27-04-2007 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Minipets vind ik uberhaubt erg lame en niet in het verhaal / het gevoel passen. Ik verkoop ze altijd direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob
  • Laatst online: 17:09

Bob

Hoe zit het met stacken van dingen als +x attribute y? Op GWwiki staat het niet uitgelegd zoals ik het wil horen. Ik geef een voorbeeld: ik heb ergens een item dat stackable +1 fire magic geeft, en dan heb je natuurlijk ook de runes die +x non-stackable fire magic geven. Ben ik dan het stackable effect van kwijt?
Concreet: welke van de twee formules is juist?
  1. totaal = basis + stackable + ... + stackable + hoogste non-stackable getal
  2. totaal = basis + hoogste non-stackable of non-stackable getal
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.