Het Grote Guild Wars Topic deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.656 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Alles kan naar de merchant. Dyes naar dye trader, runes (salvaged uit drops) naar de rune trader :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Er zijn wel spelers die meer geld betalen, de merchants doen dit niet, die hebben een fixed prijs. Als je een axe based wammo bent, heb ik nog wel wat gouden axes voor je. Ik doe er toch niets mee en ik heb geen zin uren er mee te gaan staan leuren :)

IGN: Vortex Elegy

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Heeft iemand hier op GoT deze title eigenlijk al weten te behalen?:

http://gw.gamewikis.org/wiki/Defender_of_Ascalon

Jammer dat het dus niet lukt in samenwerking met de Survivor title.

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:29

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Viper2k1 schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 14:01:

Ik niet. Ik doe zowiezo weinig met titels maar vind het 'death leveling' wat nodig is voor deze titel ook min of meer cheaten.
Death-levelling

Due to the fact that you do not gain XP from killing foes that are more than 6 levels lower than yourself, and the fact that the highest level foes in pre-searing are level 10, the only way to climb higher than level 16 is by completing quests with an XP reward, and by so-called "death levelling".

This involves leveling an opponent monster by allowing it to kill your character over and over (typically while the player is afk). The monsters gains experience from this and levels up. The monster must be located near a Resurrection Shrine in order not to lose aggro before your respawn.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:03
Daarnaast denk ik echt niet dat je 600 uur bezig wilt zijn met het behalen van een titel. mind killing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

Bor de Wollef schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 14:08:
[...]

Ik niet. Ik doe zowiezo weinig met titels maar vind het 'death leveling' wat nodig is voor deze titel ook min of meer cheaten.

[...]
Is het natuurlijk niet, omdat het anders niet mogelijk is. En dat weet Anet ook wel.

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Balachmar schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 14:19:
[...]

Is het natuurlijk niet, omdat het anders niet mogelijk is. En dat weet Anet ook wel.
Mwah, het is wel min of meer een exploit. Zoals op wikipedia te lezen is doet men dit voornamelijk "while being afk" waardoor eigenlijk vrijwel geen inzet nodig is behalve veel wachttijd. Imho moet Anet de titel gewoon aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Ja, naar level 16, dan is die tenminste te halen zonder de titel survivor te verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik ben er ooit ver aan het begin mee bezig geweest. Ben tot lvl12 gekomen, toen geen zin meer. Ik denk als je dit gewoon elke dag even een 30 minuten doet, je mischien wel maanden bezig bent, maar het zal niet zo snel vervelen. (al denk ik dat met deathlvling je in 30min bizar weinig kan doen).

[ Voor 51% gewijzigd door SinergyX op 01-02-2007 14:38 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 20:41
Ik gebruik op dit moment zwaarden, maar geen idee of axes of hammers beter zijn eigenlijk. Ik heb op dit moment ook een schild, betekent dit dat ik daarmee slagen afweer of krijg ik alleen de stats die erop staan en had het net zo goed elk ander item kunnen zijn?.

In elk geval is er de mogelijkheid om een beter wapen te kopen want ik vond net white dye, die bij de trader op dit moment 4.1k opbrengt. Ik loop op dit moment rond met de blabla razor of charrslaying, van een collector en heb geen idee waar men aan betere wapens komt. Die kistjes die ik nu en dan zie ronslingeren willen nog wel iets leuks bevatten, is bekend waar die staan of is dat random?

Oh ja, iemand een tip voor een leuk guild met flink wat nederlanders erin? Bij voorkeur een guild met niet alleen maar level 20s en mensen die bereid zijn een n00b als ik geduldig uit te leggen hoe het spel werkt.

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Sword en Axe zijn redelijk gelijk, al geeft Sword meer overal stabiele damage (melee). Skills is sword wat lager, maar heeft bv bleeding+deep wound. Axe kan interupt, deepwound. Grote verschil is de damage breedte, axe is dacht ik 9-28 max terwijl sword 15-22 is.

Shields geven puur de stats die op je shield staan, extra defense en soms wat stats (mits je dus wel de str/tac requirement haalt - anders naar evenredigheid lager).

White dye kan je aan spelers voor nog meer verkopen, ik heb ze gister voor 6-8k langs zien komen, 10k is ook nog voorkomend. Die kistjes droppen enorm random, al dacht ik wel dat het zone afhankelijk was welke weapons droppen. Over het algemeen droppen ze wel altijd purple en golditems. (gradatie: wit->blauw->paars->geel->groen).

Ik kan je anders wel een sword/axe komen brengen, de zogenoemde 'max damage' swords/axes hebben 9 atrib required, oplopend tot 13 voor de 'mindere' versie. (droknar verkoopt max damage sword req 9 met extra 15% damage als je health boven 50% is, kan ik wel voor je halen).

IGN: Nina Valore (en nog 7 andere).

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 01-02-2007 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viper2k1 schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 14:01:

Het kan wel, Defender + Survivor. Kwestie van een ander vinden die voor je dood wil gaan.

Zelf ben k er ooit eens aan begonnen, maar t was echt te saai. Vooral het benodigde aantal uur werk werkte een beetje tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
SinergyX schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 14:57:
Sword en Axe zijn redelijk gelijk, al geeft Sword meer overal stabiele damage (melee). Skills is sword wat lager, maar heeft bv bleeding+deep wound. Axe kan interupt, deepwound. Grote verschil is de damage breedte, axe is dacht ik 9-28 max terwijl sword 15-22 is.

Shields geven puur de stats die op je shield staan, extra defense en soms wat stats (mits je dus wel de str/tac requirement haalt - anders naar evenredigheid lager).

White dye kan je aan spelers voor nog meer verkopen, ik heb ze gister voor 6-8k langs zien komen, 10k is ook nog voorkomend. Die kistjes droppen enorm random, al dacht ik wel dat het zone afhankelijk was welke weapons droppen. Over het algemeen droppen ze wel altijd purple en golditems. (gradatie: wit->blauw->paars->geel->groen).

Ik kan je anders wel een sword/axe komen brengen, de zogenoemde 'max damage' swords/axes hebben 9 atrib required, oplopend tot 13 voor de 'mindere' versie. (droknar verkoopt max damage sword req 9 met extra 15% damage als je health boven 50% is, kan ik wel voor je halen).

IGN: Nina Valore (en nog 7 andere).
Hmm, die white dye kost op dit moment bij de verkoper 5.5k, misschien handig om even te wachten op stijgende prijzen dan. Wat die zwaarden betreft hangt er vanaf wat die kosten. Waar zit die droknar kerel ergens?

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Schaapje_BlaaT schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 16:49:
[...]
Hmm, die white dye kost op dit moment bij de verkoper 5.5k, misschien handig om even te wachten op stijgende prijzen dan. Wat die zwaarden betreft hangt er vanaf wat die kosten. Waar zit die droknar kerel ergens?
ongeveer 5.000 flappen en nog extra materials

[ Voor 84% gewijzigd door Cardinal op 01-02-2007 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Komen brengen = gratiz :P Nah, serieus, die krijg je dan wel van mij.
Mijn farm runs leveren nog altijd een beetje geld op, net genoeg om geen verlies te draaien :) Al moet ik niet opeens sup.monk runes gaan kopen voor mijn heroes.

En kans dat ik nog wel eens een fiery dragon sword loot (niet bijzonder, maar leuk), mag je die wel hebben.

[ Voor 29% gewijzigd door SinergyX op 01-02-2007 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog nooit van het spel gehoord, maar goed heb ook de pc gameplay en ook een key voor dat zogenaamde item, diegene die als eerste een DM stuurt en minimaal een reply in dit topic heeft (niet na deze) zal ik de key geven aangezien ik er toch niks mee doe.
Hij is weg :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2007 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Woohooo _/-\o_ *O*
Mijn dank is groot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijs_a
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:50
Ik heb sinds kort ook guild wars. Echter als ik ascalon loop lopen er kereltjes romd met een enorm grote witte box boven hun hoofd. Ik heb de laatste drivers. Is dit probleem bekend en wat is de oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Je hebt dan nog niet alle files binnen. Heb je tijd teveel, start GW eens op met een extra -image achter de snelkoppeling, hiermee gaat hij alle files downloaden (veel...). Anders even naar andere stad en weer terug, dan zou het wel goed moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Tijs_a schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 20:31:
Ik heb sinds kort ook guild wars. Echter als ik ascalon loop lopen er kereltjes romd met een enorm grote witte box boven hun hoofd. Ik heb de laatste drivers. Is dit probleem bekend en wat is de oplossing
Zoals Sinergy-X al zegt: Rechtermuisknop op je snelkoppeling, dan eigenschappen, en dan de command line veranderen naar (bijvoorbeeld): "d:\Games\Guild Wars\gw.exe" -image
Bij mij moet de -image achter de aanhalingstekens, misschien dat dat nog bij anderen verschilt. Er zijn nog meer commandlines, maar die weet ik even niet uit mijn hoofd.
Ik heb twee snelkoppelingen, één voor de image en één voor het spelen.

Wat wel handig is, is de combinatie snelkoppeling+wachtwoord. Dan wordt het bijvoorbeeld: "d:\Games\Guild Wars\gw.exe" -password=blabla
Als je dan de optie "remember email adress" aanvinkt hoef je niet elke keer weer in te loggen.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TroonStaal schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 08:13:
[...]

Zoals Sinergy-X al zegt: Rechtermuisknop op je snelkoppeling, dan eigenschappen, en dan de command line veranderen naar (bijvoorbeeld): "d:\Games\Guild Wars\gw.exe" -image
Bij mij moet de -image achter de aanhalingstekens, misschien dat dat nog bij anderen verschilt. Er zijn nog meer commandlines, maar die weet ik even niet uit mijn hoofd.
Ik heb twee snelkoppelingen, één voor de image en één voor het spelen.

Wat wel handig is, is de combinatie snelkoppeling+wachtwoord. Dan wordt het bijvoorbeeld: "d:\Games\Guild Wars\gw.exe" -password=blabla
Als je dan de optie "remember email adress" aanvinkt hoef je niet elke keer weer in te loggen.
die -image moet bij iedereen achter de haakjes. vergeet ook de spatie ertussen niet ( /gw.exe"[spatie]-image )

zelf doe ik die password niet, zoveel werk is het niet, Bovendien lees ik soms die announcement die in het inlogscherm staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 08:45:
[...]

die -image moet bij iedereen achter de haakjes. vergeet ook de spatie ertussen niet ( /gw.exe"[spatie]-image )

zelf doe ik die password niet, zoveel werk is het niet, Bovendien lees ik soms die announcement die in het inlogscherm staan.
Ah ok. Heb namelijk nog wel eens lopen rommelen met andere spellen, soms moest het binnen, soms moest het buiten de haakjes.
Die announcements lees ik wel als ik van account switch :)

Zeg, ben je vanavond nog online, wil je Varesh nog wel overkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony L
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-11-2015
Ik ben momenteel weer bezig met de eerste editie. Wat ik zo jammer vind aan GW is dat hoe verder je komt hoe meer je afhankelijk gaat worden van je medespelers. Ik vind de sfeer van pre-searing ook veel leuker dan post-searing :/. Nu las ik net dat binnen Nightfall je hero's hebt die je zelf custom kan levelen enzo? Want dat zou voor mij wel ideaal zijn. Ik vind die NPC's zo klote in GW met hun fixed level. Ik zit er namelijk te denken om Nightfall aan te schaffen maar ben benieuwd naar wat meningen hier :-). Volgens IGN schijnt hij best goed te zijn. Of kan ik beter voor Factions gaan? Die schijnt namelijk ook best goed te zijn.

PSN: Norfirin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gisteren weer flink buildtesting gedaan om met mijn monk meer effectief te farmen. Buiten paragon en assasin alle 2nd professions getest. Als basis een SOA 55 monk (1 ding zeker, SOA staat op nummer 1 voor nerfing) en dan een set skills die stevige damage geven. SS necro gaat ok, Fire ele aoe is een ramp. SoJ blijft nog steeds behoorlijk werken, helemaal met mesmer echo. Maar geeft scattering. Test lokatie: Mountain trolls bij Droknar.

Nu gekozen voor illusion weapon mesmer setup :) (staat ook op GWwiki builds) Gecombineerd met backfire (12-35 dmg bij attack, 5-12 sec) gaat dat best snel. Geen scattering, op soms de mob die je mept na. Nadeel was de 2 sec casting, maar daar is mantra of insperation voor :)

Nu het geheel nog winstgevend zien te maken, 25 skills bijgekocht is duur grapje :S

@hierboven, Heroes zijn 2-zijdig. Ze helpen enorm met je missies (mits gelvled en je geeft hun goeie skills), echter brengt dat ook het nadeel.. je hebt geen andere spelers meer nodig. Bepaalde Prophecies missies zal je echt nog met gewone spelers moeten doen vanwege interactie, en veelal willen ze in zulke missies geen heroes. Let wel op, je kan pas richting nightfall (vanuit prophecies) met je character als je Lion's Arch hebt bereikt, de missie die je moet doen daarvoor kan soms pittig zijn, zeker op lager lvl en Hench's van Lion erbij. Nightfall zelf vind ik wel 'ok', er zitten wat enorm iriterende missies tussen, maar die heeft elke versie ;) Als je eenmaal verder bent in Prophecies gaat het wel stuk beter, je henche's zijn dan ook vaak hoger lvl.

Faction wordt gezien als de 'slechte' van de 3, ik ben 1 van de weinige die Faction juist de beste vind :P

[ Voor 35% gewijzigd door SinergyX op 02-02-2007 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Tony L schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 09:36:
Ik ben momenteel weer bezig met de eerste editie. Wat ik zo jammer vind aan GW is dat hoe verder je komt hoe meer je afhankelijk gaat worden van je medespelers. Ik vind de sfeer van pre-searing ook veel leuker dan post-searing :/. Nu las ik net dat binnen Nightfall je hero's hebt die je zelf custom kan levelen enzo? Want dat zou voor mij wel ideaal zijn. Ik vind die NPC's zo klote in GW met hun fixed level. Ik zit er namelijk te denken om Nightfall aan te schaffen maar ben benieuwd naar wat meningen hier :-). Volgens IGN schijnt hij best goed te zijn. Of kan ik beter voor Factions gaan? Die schijnt namelijk ook best goed te zijn.
Heroes kan je alleen krijgen in Nightfall. Als je char daar is gestart dan krijg je heroes die gezellig met je mee levelen. Ben je echter vanuit een andere campaign gekomen, dan krijg je heroes die al lvl 15 zijn. Je heroes zijn ook char gebonden, dus je krijgt ze niet bij alle chars, dan moet je de quests weer doen.

Handige van heroes is dat je ze kan customizen met wapens, runes en inscriptions. Bovendien kan je hun skills ook aanpassen. Wat ook wel prettig is, is dat je ze drie instellingen kan geven: agressief, defensief of laf :+
En je kan ze ook ergens heensturen middels een menu onder je compas.
Als laatste, maar dat is louter visueel, kan je ze ook andere armor geven. Maar dat heeft verder weinig nut.

Wat wel jammer is van heroes, is dat veel mensen met heroes spelen ipv met echte mensen. Dan is het wel lastig om een party te vinden. Maar voor het farmen van LB en SS ranks is het wel praktisch.

Als je nog hulp nodig hebt kan je me wel toevoegen, IGN: Vortex Elegy. Heb alledrie de campaigns dus da's ook geen probleem.

[ Voor 3% gewijzigd door Vrijdag op 02-02-2007 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Erm, zover ik mijn Factions chars ken en de heroes, begonnen ze allemaal op het lvl dat je ze normaal ook krijgt in Nightfall (koss lvl3, menogwat lvl8 etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
TroonStaal schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 10:00:
[...]
Handige van heroes is dat je ze kan customizen met wapens, runes en inscriptions. Bovendien kan je hun skills ook aanpassen. Wat ook wel prettig is, is dat je ze drie instellingen kan geven: agressief, defensief of laf :+
En je kan ze ook ergens heensturen middels een menu onder je compas.
Als laatste, maar dat is louter visueel, kan je ze ook andere armor geven. Maar dat heeft verder weinig nut.

Wat wel jammer is van heroes, is dat veel mensen met heroes spelen ipv met echte mensen. Dan is het wel lastig om een party te vinden. Maar voor het farmen van LB en SS ranks is het wel praktisch.
nee, agressief, defensief en avoid. Die laatste gebruik ik voornamelijk voor mijn monks. Dit heeft als reden dat vaak op andere standen de stomme monk nog steeds bezig is met de vijand aanvallen ipv mij healen als ik op het punt sta om dood te gaan.

Daarnaast gebruik ik momenteel best vaak hero's voor missies, echter is het soms handiger om echte spelers te gebruiken. Met name in missies waar je dingen moet dragen of meerdere acties uithalen.
SinergyX schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 10:07:
Erm, zover ik mijn Factions chars ken en de heroes, begonnen ze allemaal op het lvl dat je ze normaal ook krijgt in Nightfall (koss lvl3, menogwat lvl8 etc).
Met een extern character hebben ze allemaal level 15 behalve characters die je tijdens andere quests krijgt, die hebben nog wel eens een lager level zoals Jin en Suzuki (ja, zijn echte naam is anders)

[ Voor 16% gewijzigd door Cardinal op 02-02-2007 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-01-2020
SinergyX schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 10:07:
Dit was inderdaad zo. Met 1 van de updates is dit veranderd en zijn ze inderdaad level 15 voor foreign chars.

"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Acolyte Sosuke ;)

Die kies ik trouwens nooit, ik kies altijd Jin. Die is wel handig met poison.
De heroes die je niet kiest zijn later toch wel beschikbaar.

[ Voor 24% gewijzigd door Vrijdag op 02-02-2007 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
TroonStaal schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 10:21:
Acolyte Sosuke ;)

Ik kies ook altijd Jin. Heb maar met 1 char Acolyte Sosuke gekozen, maar dat was omdat ik geen elementalist char had en toch liquid flame (zonder gebruik van hero points of skill points) wilde unlocken ;)

"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

gsteen schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 10:19:
Dit was inderdaad zo. Met 1 van de updates is dit veranderd en zijn ze inderdaad level 15 voor foreign chars.
Dat is matig... Ben uren bezig geweest al mijn heroes naar lvl20 te slepen, tot enorme ergenis aan toe. Grootste iritatie is nog wel de missie richting mainland, als je aankomt ben je Koss kwijt, maar dan ook meteen kwijt in Factions en Prophecies. Ik neem ook altijd Jin, lekker ding :9

Achja, goed om te weten voor mijn Necro en Ele :)

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 02-02-2007 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Schaapje_BlaaT schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 16:49:
[...]

Hmm, die white dye kost op dit moment bij de verkoper 5.5k, misschien handig om even te wachten op stijgende prijzen dan.
Ik denk dat de kans op dalende prijzen groter is dan op stijgende prijzen.

Die Grey Giant daalt ook in prijs met de dag. Gister nog maar 15K waard.

[ Voor 10% gewijzigd door Bor op 02-02-2007 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
SinergyX schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 10:26:
Dat is matig... Ben uren bezig geweest al mijn heroes naar lvl20 te slepen, tot enorme ergenis aan toe. Grootste iritatie is nog wel de missie richting mainland, als je aankomt ben je Koss kwijt, maar dan ook meteen kwijt in Factions en Prophecies. Ik neem ook altijd Jin, lekker ding :9
Ik ken die frustratie ;) Ben ook tijden bezig geweest om de hero's van m'n eerste chars (ben NF eerst met een paar bestaande chars begonnen, ivm overvloed aan P's en D's) die over hopten op hoog level te krijgen.

Even een vraagje. Wat vinden jullie ervan dat de Rt hero's alleen in DoA te verkrijgen is? Ik baal er een beetje van. Ik wil graag het hero lijstje compleet met m'n chars. Uiteraard probeer ik NF met allemaal door te spelen, maar weet nog niet of ik ook met elke char DoA door ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
TroonStaal schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 10:21:
Acolyte Sosuke ;)

Je kan het beste een hero kiezen waarvoor je al wat skills hebt. Ik heb geen archer, maar wel een Elementalist. Het is overigens Sousuke (Suzuki) en in combinatie van Mark of Rodgort, Rodgorts invocation, searing heat, meteor shower, elemental attunement en rebirth is die behoorlijk effectief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

cardinal808 schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 10:55:
[...]

Je kan het beste een hero kiezen waarvoor je al wat skills hebt. Ik heb geen archer, maar wel een Elementalist. Het is overigens Sousuke (Suzuki) en in combinatie van Mark of Rodgort, Rodgorts invocation, searing heat, meteor shower, elemental attunement en rebirth is die behoorlijk effectief.
Ach, ik heb op mijn main account 12 chars, en al heel veel unlocked (ook door een professie als 2nd te kiezen en dan gewoon skillcappen.
Meestal ziet mijn heroteam er ongeveer zo uit:
Dunkoro, Koss, Jin en Master of whispers (als SS necro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
TroonStaal schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 11:15:
[...]

Ach, ik heb op mijn main account 12 chars, en al heel veel unlocked (ook door een professie als 2nd te kiezen en dan gewoon skillcappen.
8)7

Ik dacht dat ik al niets beters deed dan spelen, maar er zijn meerdere mensen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
TroonStaal schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 11:15:
12 chars... Goed ik heb er ook 10. ;) Wilde toch echt alle professions spelen.
Bij mij ziet het hero team er toch iets anders uit. Namelijk heel vaak: Dunkoro, Zhed en Olias (als MM).
Natuurlijk afgewisseld als dat nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Ik heb eigenlijk alleen met een elementalist (fire), Necro (SS) en een Dervish actief gespeeld.

Iedereen speelt met wammo's en ik vind ze bagger.

[ Voor 21% gewijzigd door Cardinal op 02-02-2007 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

cardinal808 schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 11:20:
[...]

8)7

Ik dacht dat ik al niets beters deed dan spelen, maar er zijn meerdere mensen :+
...ik heb vier accounts en in totaal 32 chars...waarvan een stuk of zes uitsluitend als storage dienen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
SinergyX schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 17:20:
Komen brengen = gratiz :P Nah, serieus, die krijg je dan wel van mij.
Mijn farm runs leveren nog altijd een beetje geld op, net genoeg om geen verlies te draaien :) Al moet ik niet opeens sup.monk runes gaan kopen voor mijn heroes.

En kans dat ik nog wel eens een fiery dragon sword loot (niet bijzonder, maar leuk), mag je die wel hebben.
Nou, over een gratis zwaard hoor je mij niet moeilijk doen, de materials en het geld bij mekaar krijgen acht ik ook wel mogelijk maar dat gaat ff duren.
Mijn ingame naam is Het Kwaad, stuur maar een berichtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

cardinal808 schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 11:43:
Ik heb eigenlijk alleen met een elementalist (fire), Necro (SS) en een Dervish actief gespeeld.

Iedereen speelt met wammo's en ik vind ze bagger.
Wammo's zijn best leuk :P Helaas zijn die weekend-test-patches weer terug gedraaid, die power attack beviel mij enorm. Helaas dat 80% van de wammo's puur met mending rondrennen, terwijl monk toch wel betere skills heeft voor wammo's. Ik speel haast nooit meer wammo, nu vaker wa/ele (megatanker) of wa/ranger (tijgertje :>).

Ik heb erm.... 9 characters dacht ik.
Mijn party is meestal gebaseerd op de missies. Olios is bijna altijd van de partij, de 2 monks zijn standaard bij mijn warrior. Nu mis ik alleen Koss weer.. schiet ook niet op :/ Zelfs die assasin gebruik ik regelmatig, goeie damage en met alle unlock packs lekker in te stellen :) Ik heb nu zo'n 50 verschillende buildtemplates voor al mijn heroes, perfecte wisseling. Echter een lifebond/barrier protection kan je dus echt niet maken van een hero.

@blaatschaap, ik zal je vanavond toevoegen, ben toch in Prophecies bezig momenteel.

[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 02-02-2007 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

SinergyX schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 11:51:
[...]

Wammo's zijn best leuk :P Helaas zijn die weekend-test-patches weer terug gedraaid, die power attack beviel mij enorm.
De skill balances van dit weekend blijven gewoon. Voor het grootste deel zijn ze hetzelfde zo op het eerste oog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

SOA is weer teruggezet naar 1/4 casttime (was 1), vandaar dat ik dacht dat alles was teruggezet.
Maar verder nog niet naar warrior gekeken of die ook wegwaren.

Edit: lees net op GWwiki dat meeste skills toch gepatched waren op 1 feb. Maar gisteravond was SOA toch echt 1/4 casttime (clean install).

[ Voor 30% gewijzigd door SinergyX op 02-02-2007 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Schaapje_BlaaT schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 11:45:
[...]

Nou, over een gratis zwaard hoor je mij niet moeilijk doen, de materials en het geld bij mekaar krijgen acht ik ook wel mogelijk maar dat gaat ff duren.
Mijn ingame naam is Het Kwaad, stuur maar een berichtje
Zal je vanmiddag even toevoegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DamadmOO
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-09 21:59
powerguy schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 13:27:
[...]
Nee shields zijn (jammergenoeg) niet up te graden.
Shield handles anyone? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Handles = nightfall, persoon in kwestie heeft alleen prophecies ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol, kom ik aan met mn ene account (wel alle 3 de chapters, dat net weer wel), en mn ene character (tja, dat hebbie als je alles delete, dan hebbie wel eens wat minder)

Die grey giant is wel een giant zeg, komt ongever tot de middel van mn monk. die staat dan wel op t kleinst, maar toch, vergeleken mat andere mini's.

@ TroonStaal: zal dr waarschijnlijk wel zijn. Moet nog ff heel factions doorwerken, zo snel mogelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DamadmOO
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-09 21:59
SinergyX schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 15:24:
Handles = nightfall, persoon in kwestie heeft alleen prophecies ;)
Deze kan hij dan nog steeds kopen en op zijn shield gebruiken. Dus om nu te zeggen dat ze er niet zijn dat is ook weer zo wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Laatst online: 20:43

KneoK

Not in a million lightyears

Volgens mij werken handles alleen op Nightfall drops. Hij kan dus hooguit een Nightfall shield weten te bemachtigen en die voorzien van een handle van het een of ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KneoK schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 22:25:
Volgens mij werken handles alleen op Nightfall drops. Hij kan dus hooguit een Nightfall shield weten te bemachtigen en die voorzien van een handle van het een of ander.
klopt. pas dan wel op met het kopen van je shield dat het ook echt een Nf shield is, anders zit je met ene probleem (20K uitgegeven voor een übershield en em dan niet goed kunnen gebruiken, en dat soort ongein)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
Thx voor de vette wapens en de trip naar Lion's arch :)
Kon nu een blik henchmen opentrekken en alsnog die altheas ashes quest afmaken
Dat heeft mijn arme henchmen een paar levens moeten kosten maar dan heb je ook wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

OK, waar ik laatst zei dat ik GW onder linux ging proberen te draaien, kan ik nu meedelen dat het gelukt is.
Met wine 0.9.30 en een patch voor de cursor loopt alles, behalve de muziek lekker!
Mijn systeem is trouwens een AMD64 4000+, 1024 MB RAM, GeForce 6600 GT. Dus niet echt een super killer ofzo. Ik heb een howto gevolgd op ubuntuforums.org te weten:
http://www.ubuntuforums.o...3122&highlight=guild+wars
Voor de linux mensen... veel plezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Hoe lekker is "lekker"? Krijg je geen enorme frame rate dip nabij grote waterpartijen en andere dynamische zaken? Dat is namelijk een bekend gebrek van Cedega (nu heb jij wine gebruikt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

OK, water wordt nog niet helemaal lekker gerenderd, maar ik ervaar geen framerate dip. En shadows is ook nog een klein probleempje. Maar daar kan ik persoonlijk wel mee leven. Water ziet er gewoon blauw uit en schaduwen heb ik op de 1 na laagste gezet, anders zie je gekke zwarte vlakken op de grond. Maar het is heel goed speelbaar!
OK en nu heb ik trouwens wel geluid... vreemd maar alleen maar beter. (FPS is dus laagst gemeten)
FPS van 21+ in Bone Palace.
FPS van 11+ in Sunspear Sanctuary (maar gemiddelt wel hoger)
FPS van 23+ in Shing Jea
Ik heb alleen geen combat sounds, maar dat is een bekend probleem. Maar ik heb zojuist Searing Flames gecapped, en het gevecht ging soepeltjes!

[ Voor 11% gewijzigd door Balachmar op 03-02-2007 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Welke FPS-en had je ongeveer in Windows? Dan kunnen we mooi vergelijken. De FPS scores die je hier post haal ik eigenlijk nooit (zit meestal rond de 80+).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol, ik zit vaak zat onder de 20 FPS. maar ja, wat wil je met zo een niet voor games geschikte pc als ik heb staan

*is heel hard aant proberen om toestemming te krijgen voor nieuwe pc*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

<smile> heeft iemand nog een pcgameplay code over haha....

Nou ik hebhet spel ook weer eens ogepakt en ben van voren weer begonnen... Heb perogeluk een bijna 1 jaar oude karakter weggepleurd grrr. Ik ben nu dus op zoek naar de eastereggs in het spel...

Zoals Gwen. Ik heb zelf alle delen maar speel Prophecies en Factions het meest nog.. Vooral met mijn Nightfall karakter kom ik juist naa factions to om daar veel XP te krijgen.. Ik zorg dan ook dat al mijn karakter zo snel mogelijk in Lion Arch Kunnen komen.. Vanuit daar kom je overal :)

Ow en die vraag over een pc gameplay nummer.... Was echt bedoeld hoor :)

stronkie punt bf2c apestaartje hotmail punt com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mocht je zoektocht naar een key niet baten, mijn grey giant is tegen elk aannemelijk bod te koop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op zondag 04 februari 2007 @ 10:28:
mocht je zoektocht naar een key niet baten, mijn grey giant is tegen elk aannemelijk bod te koop :P
Wat is een aannemelijk bod? Ik zie ze nu al voor 15K en lager gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Bor de Wollef schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 17:44:
Welke FPS-en had je ongeveer in Windows? Dan kunnen we mooi vergelijken. De FPS scores die je hier post haal ik eigenlijk nooit (zit meestal rond de 80+).
Meteen even voor je gekeken.
Windows FPS:
FPS van 25+ in Bone Palace.
FPS van 13+ in Sunspear Sanctuary (maar gemiddelt wel hoger)
FPS van 18+ in Shing Jea

Dus ik zou zeggen dat het vergelijkbaar is.
Maar wat voor een kickass pc heb jij dan Bor?
resolutie bij beide metingen is trouwens 1600*1050 (ofzoiets, breedbeeld iig)

[ Voor 6% gewijzigd door Balachmar op 04-02-2007 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op zondag 04 februari 2007 @ 10:35:
[...]

Wat is een aannemelijk bod? Ik zie ze nu al voor 15K en lager gaan.
ieder normaal bod is een goede voor mij. heb nogal wat nodig voor mn armor, dus alles wat k ervoor krijg is meegenomen. Uiteraard niet aankomen met 1K of so, daarvoor ga k geen moeite doen :P maar als je verder nog wat hierover wilt weten stuur maar een pm of so, tis hier geen AH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Helaas, ik heb al een Grey Giant :P Anders ruilen voor wat gouden troep? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoundWave729
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-08 17:10
Ik heb op dit moment niet echt veel. Wat dacht je van 1 ecto's +5k? :P

Edit: had maar 1 ecto, kan je wel 1ecto + 2 shards ervoor geven. :P

[ Voor 34% gewijzigd door SoundWave729 op 05-02-2007 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

ecto is iets van 8k, dat maakt 21k :P ze gaan nog maar voor 12-15k atm ;)

En wat zeggen we dan? (heroes&henches)
Afbeeldingslocatie: http://www.karremania.cistron.nl/pwned.jpg

Pwned :)

[ Voor 42% gewijzigd door SinergyX op 05-02-2007 02:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SoundWave729 schreef op maandag 05 februari 2007 @ 00:03:
Ik heb op dit moment niet echt veel. Wat dacht je van 1 ecto's +5k? :P

Edit: had maar 1 ecto, kan je wel 1ecto + 2 shards ervoor geven. :P
als je em wilt stuur je maar een pm met offer in-game. wie het eerst komt, wie het eerst maalt

(IGN: Carl Smallwood)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 05 februari 2007 @ 00:29:

En wat zeggen we dan? (heroes&henches)
[afbeelding]

Pwned :)
Nice work, ik kreeg het aleen voor mekaar door Grenths Balance te cappen en hem dan aan te pakken.

/edit
Overigens schrok ik nogal door te zien voor hoeveel die Titan Gems over de toonbank gaan tegenwoordig. Ik zie mensen er 75K op bieden, en 100K voor vragen. Dat is wel een verschil met de Stygians zeg, die voor 8K wegvliegen.
Toch rede genoeg om eens een keer die monk + famine ranger uit te proberen daar.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2007 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Verwijderd schreef op maandag 05 februari 2007 @ 14:11:
[...]

Nice work, ik kreeg het aleen voor mekaar door Grenths Balance te cappen en hem dan aan te pakken.

/edit
Overigens schrok ik nogal door te zien voor hoeveel die Titan Gems over de toonbank gaan tegenwoordig. Ik zie mensen er 75K op bieden, en 100K voor vragen. Dat is wel een verschil met de Stygians zeg, die voor 8K wegvliegen.
Toch rede genoeg om eens een keer die monk + famine ranger uit te proberen daar.
Waar vind je die dingen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

GWwiki info. Je hebt hem mede nodig om Razah te krijgen als hero, komt uit chest van The Fury, DoA map (elite map).

Gisteravond begonnen met een ritualist, toch eens wat anders :) Denk richting communing/channeling te gaan, voor wat party hulp en leuke aanvallen. Zijn rit's uberhaubt een beetje leuk te spelen op de hogere lvl's/moeilijkere missies? Kwam ik de skill Vengeful Was Khanhei, interessante skill om weer eens andere variant farmbuild te bouwen. Meteen gecapped met mijn warrior en met mijn lifebond/barrier hero even marketplace leegeruimt :) Mesmer's blijven tricky, maar in leven blijven is bijzonder makkelijk. Nu mijn monk nog zover zien te krijgen in Factions en ik ben ook weer happy :)

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 06-02-2007 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazkar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09 10:17
SinergyX schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 09:39:
Gisteren weer flink buildtesting gedaan om met mijn monk meer effectief te farmen. Buiten paragon en assasin alle 2nd professions getest. Als basis een SOA 55 monk (1 ding zeker, SOA staat op nummer 1 voor nerfing) en dan een set skills die stevige damage geven. SS necro gaat ok, Fire ele aoe is een ramp. SoJ blijft nog steeds behoorlijk werken, helemaal met mesmer echo. Maar geeft scattering. Test lokatie: Mountain trolls bij Droknar.

Nu gekozen voor illusion weapon mesmer setup :) (staat ook op GWwiki builds) Gecombineerd met backfire (12-35 dmg bij attack, 5-12 sec) gaat dat best snel. Geen scattering, op soms de mob die je mept na. Nadeel was de 2 sec casting, maar daar is mantra of insperation voor :)

Nu het geheel nog winstgevend zien te maken, 25 skills bijgekocht is duur grapje :S
Gisteren ook flink getest met mijn monk farmer. Ben blijven hangen op een aparte Mo/R build met Edge of Extinction en Brambles in combinatie met SoJ. Helaas vind ik de SoA met 1 sec te veel risico ivm interrupts en dus voor Healing Breeze/Mending combo gegaan. Kom ik alleen eigenlijk 1 skill tekort voor Blessed Signet. Moet hem nog balancen. Maar die 2 ranger skills werken erg leuk icm SoJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 11:04:
Gisteravond begonnen met een ritualist, toch eens wat anders :) Denk richting communing/channeling te gaan, voor wat party hulp en leuke aanvallen. Zijn rit's uberhaubt een beetje leuk te spelen op de hogere lvl's/moeilijkere missies? Kwam ik de skill Vengeful Was Khanhei, interessante skill om weer eens andere variant farmbuild te bouwen. Meteen gecapped met mijn warrior en met mijn lifebond/barrier hero even marketplace leegeruimt :)
Ik farmde met die VwK vaak UW, met mijn warrior. Maar ik heb al 7 runs geen ecto meer gezien, heel de tijd in dat test weekend, hebben ze er toen iets mee gedaan ofzo 8)7
Vandaag nog maar eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

UW.. enige plek die ik nog steeds nooit heb bezocht :P Als ik die mobs zo bekijk, zou mijn ill.weapon 55 build toch best moeten werken daar, of gewoon mijn hero-farm build gebruiken. vanavond maar eens bekijken of ik erin kan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
gaan hero's eigenlijk mee naar UW en FoW? want henchman niet iig.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dat was deel 2 van mijn zin, volgens mij namelijk niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ola mensen!

Tijdje hier rondgesnuffeld, toen dacht ik... Ah ik post gezellig een keertje mee :*)

Even een nieuw subonderwerpje erbij gooien dan maar?
Warrior Primeval armor.

Ik ben gisteren de hele dag (lees: 10 uur lang) bezig geweest om met mijn Prophecies warrior NF te doorlopen. Ben tot nu toe uitgekomen bij de Gate of Desolation en loop dus op een paar missies na mijn allereerste 15k acchievement tegemoet! (lichtelijk trots :9)

Even jullie meningen peilen:
Wat vinden jullie van de warrior 15k Primeval armor?

Ik zelf vind dit de mooiste 15k armor voor deze profession die er is, ongeacht de stukken lagere kosten.

Meningen over 2-tal andere 15k armor:
- Platemail: Bijna een replica van de gewone platemail, dus voor mij zeker niet de 15k waarde waard.
- Gladiators: Te weinig detail, wel meer dyable areas, maar vooralsnog te weinig armor en minder 'status' imho.

Oke, fire away!

Greets,
Thrill of Balthazar (muhaha ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Heb de gladiator's 15k nooit wat gevonden, te weinig 'body' voor zoveel geld. Primeval vind ik te 'demon' achtig en vooral die spikes, niet echt mijn style :P
De enige die ik heb overwogen is de 15k Kurzick en Elite sunspear, al lijkt die nog vrij veel op de gewone Kurzick. Sunspear is ook bijna gelijk aan de Elite sunspear. Zou ik moeten kiezen, wordt het de Elite sunspear, Canthan of de Kurzick.

Ik heb zelf de Knight's armor, persoonlijk de mooiste die er is, helaas dat daar geen 15k versie van bestaat. Ik heb trouwens een female character.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke.... je hebt me nu dus aan het twijfelen gebracht! Die Sunspear Elite ziet er echt tof uit idd. Heb hem wel eens gezien, maar idd minder 'demonisch' en meer het echte ancient warrior gevoel!

Ik ga er nog eens heel goed over nadenken...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 11:01:
Oke.... je hebt me nu dus aan het twijfelen gebracht! Die Sunspear Elite ziet er echt tof uit idd. Heb hem wel eens gezien, maar idd minder 'demonisch' en meer het echte ancient warrior gevoel!

Ik ga er nog eens heel goed over nadenken...........
Farm ondertussen nog 75K bij. Dan is het niet zo moeilijk :D
Overigens vind ik primeval wat minder, omdat iedereen die al heeft, white dyed is hij wel te doen. Ik heb die nog steeds in silver versie, maar sinsdien heb ik al een ascalon helm 15k gekocht, glad chest en arms black dyed.. asci helm ook overigens, en de FoW helm black dyed. Nu wil ik nog FoW leggins en boots, bij mijn FoW helm en Glads Body parts, dan vind ik Glads zeker te doen, ik zal tegen die tijd wel een keer een screenie plaatsen :)

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2007 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee.... Ik ben eruit: Elite Sunspear it is!

Past ook veel beter bij m'n Exalted Aegis en vele shiney swords. Bedankt voor je mening. Dankzij jou zie ik er vanavond een stuk beter uit, alhoewel Knight's armor inderdaad óók mooi is.

Elite Sunspear FTW.

Woehoe :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Nou, ik wil eerst mijn Para voorzien van Primeval armor, dat ziet er wel fancy uit. En dan mijn necro zover zien te krijgen dat ik er de fishy suit voor kan kopen, die vind ik mooi!

Dacht nog aan ele endgame, maar die vind ik gewoon niet mooi. Dat lijkt wel alsof je een heel klein tentje om hebt :'). Monk en ranger armor gaat op een gegeven moment wel erg veel op elkaar lijken. Qua armor zijn de necro's, mesmers, de assasins en de ele's wel vrij gevarieerd en ook best mooi. Maar ik ben best blij met mijn Kaineng 1,5k armor op mijn ele, en mijn mesmer en sin staan eigenlijk alleen maar stof te vangen :')

Ik denk dat ik maar eens wat zelf ga verzinnen, heb nog wel wat ideeën voor armor.

[ Voor 4% gewijzigd door Vrijdag op 07-02-2007 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mijn ervaring trouwers van precies 1 minuut UW...
Kom ik daar, dacht ik middels die mantra of nogwat de interupt tegen te gaan en fijn die aaxtes even te gaan meppen (meteen zware uitdaging). Die gasten rammen dwars door die mantra heen... :/ Naja, toen was ik dood :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Die paar keer dat ik solo UW ging doen (jaja, met een 55monk :P) had ik elke keer last van die Dying Nightmares, had niet genoeg tijd om ze te wanden.

Naja, als ik weer eens ga, dan ga ik wel als healer, dat kan ik tenminste wél :P Misschien moet ik ook maar eens leren protten, daar heb ik me nog niet echt in verdiept. (en ik speel het al ruim twee jaar...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 20:39

ZeroCode

Woopie

SinergyX schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 11:59:
Mijn ervaring trouwers van precies 1 minuut UW...
Kom ik daar, dacht ik middels die mantra of nogwat de interupt tegen te gaan en fijn die aaxtes even te gaan meppen (meteen zware uitdaging). Die gasten rammen dwars door die mantra heen... :/ Naja, toen was ik dood :P
Welcome to the world of aatxes ;) fijne koeien zijn dat....

No love for the cows :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Naja, weer een uitdaging erbij dan :) Iedereen farmt zo'n beetje UW, ik ga gewoon iets bouwen om die aaxtes neer te maaien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik verlos liever FoW van creepy spiders en pathetic driftwoods... Not to mention de softskinned dryders :P

Goed te doen. Heb het pas 2 keer gedaan met m'n W/Me build, en tot nu toe intotaal 9(!) shards opgeleverd. En sowieso 3-5k waarde aan loot en materials.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

War/Rit schijnt het wel goed te doen. Sowieso de skill Vengefull was Khanei wordt tegenwoordig veel gebruikt, zo lijkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb ook gemerkt wat de VWK veel minder snel scattering geeft. 6 knights in Marketplace zetten het wel op het rennen, maar verderop bij die Ele-boss stonden 1 mes, rit, boss, 2 knights mij te meppen en zelfs met VWK aan stopte ze niet. En als die aaxtes in groepen van 3 komen heb je helemaal geen scattering.

Als ik zo die builds bekijk, is dus de 75% block chance de sleutel tot succes. Of de Rit. blinding skill.
Items Dropped
They do not leave any drops behind.
Geen nut dus om ze neer te meppen.

[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 07-02-2007 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazkar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09 10:17
Ik farm nog als vanouds trolls/avicara in de chute en van scattering heb ik geen last. Ik heb mijn build van hierboven aangepast en Edge of Extinction vervangen door Apply Poison (werkt gewoon op m'n Totem Axe). Door de poison + bleeding (van brambles icm SoJ) gaan mobs vaak alsnog dood ook al zijn ze gescatterd. De ranger mobs die je niet met poison dood krijgt gebruiken vaak dual shot en gaan dus vaak al dood aan de dubbele SoJ damage + bleeding. Anders is er even op af lopen om de laatste paar hp eraf te poisonen kinderspel.

Build: Prot. Spirit, Healing Breeze, SoJ, Apply Poison, Brambles, Mending, Essence Bond, Blessed Aura.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nima
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10-11-2010
SinergyX schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 15:41:

Als ik zo die builds bekijk, is dus de 75% block chance de sleutel tot succes. Of de Rit. blinding skill.

[...]

Geen nut dus om ze neer te meppen.
Nieuw hier en dacht post ook maar eens wat. Volg topics al een tijdje..

Ben sinds kort ook in UW aan het rondmeppen. De W/Rit build kan geen aatxes aan. je gaat dan toch echt wel dood. Build maakt alleen de grasping darkness en de smite crawlers af. In de build zit sprint om voorbij de aatxes te komen.

Ook ben ik samen met iemand bij ons uit de alliance met een dual trapper build in UW. Hiermee kan je de aatxes wel mee afmaken.

en ze droppen wel degelijk dingen (o.a. ecto)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik neem altijd mijn Monk als basis, mijn warrior gebruik ik puur voor missies en de titels.
Zoals ik zie hebben die aatxes maar 1 interupt, die 20 sec recharge hebben. Die dus uitlokken en je zou 20 sec de tijd hebben flinke damage uit te delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geen farming voor mij. eerst deed ik wel vaak de troll farm met mn 55 en later spirit bonder, maar de lol ging er toch af. zelf vind ik de lol van de armor afgaan als je em ff zo hup 1 2 3 kan kopen. Ben nou al een aantal weken aan het sparen voor mijn eigen 15K armor (al helpt de verkoop van een varesh en een grey giant wle mee ;)) en nu we toch bij armor aanbeland zijn: probeer niet te veel te denken '15K moet k hebben' het beste lijkt mij nog altijd eens op wiki alle armors te bekijken en daar de mooiste uit te kiezen (of iig degene die het best bij je char past). Zo had k ooit voor mn ranger collectors armor uit de crystal desert. Niet zo bijzondere looks, maar k vond em toch beter passe ndan de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 09:29
sinds de kerst niet meer gespeeld maar sinds gister avond mijn dervish weer op gepakt en verder gegaan. Ik zal even de 100% map title halen, en gelijk alle missies op master en dat lijkt aardig te lukken aangezien ik tot bone palace alles op 2 na op master heb :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

100% mappen is egt makkelijk in elona, was er best snel mee klaar.

ook eindelijk genoeg geld voor mn armor. missie gedaan, koop ik een verkeerd stuk armor |:( kan k weer ruim 15K bij elkaar gaan rapen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Laatst online: 20:43

KneoK

Not in a million lightyears

Ben nog steeds lekker zo nu en dan wat bosses farmen met mijn 130 Derv/Monk. Echt veel verdien ik niet aan de lvl 24's, dus voor het geld doe ik het niet. Ik vind het gewoon leuk om te zien welke mobs en bosses ik allemaal aan kan.
Ben daarnaast maar weer eens wat verder gegaan met de storyline, want er zijn nog veel meer plekken waar ik mijn Derv wil testen zodat ik ook eens wat chars kan gaan voorzien van 15k armor. Heb tot nu toe alleen mijn Ele nog uitgerust met 15k Pyromancers. Mijn Derv loopt nog met 2 stukken 45al armor :X

Viper >>> Zo heb ik de 15k gloves gesalvaged vlak nadat ik ze gekocht had. Wilde de rune van mijn oude af halen maar klikte per ongeluk op de nieuwe...

[ Voor 12% gewijzigd door KneoK op 07-02-2007 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 17:46:
100% mappen is egt makkelijk in elona, was er best snel mee klaar.

ook eindelijk genoeg geld voor mn armor. missie gedaan, koop ik een verkeerd stuk armor |:( kan k weer ruim 15K bij elkaar gaan rapen...
Als je nou nog een Island Guardian of een Panda had, dan had ik die wel van je willen kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TroonStaal schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 18:28:
[...]

Als je nou nog een Island Guardian of een Panda had, dan had ik die wel van je willen kopen :P
tja, als ik ze eens had... zag net nog iemand een kuunie vragen voor 75K. niet gedacht dat iemand er nog zoveel voor zou willen geven in deze tijd. maar gelukkig heb ik wat hulp van een paar oude guildies (iemand die me al gesponsort had voor mn cape en hall heeft me ook een lening kwijtgescholden van 14K). op zich is het niet zo erg dat ik de verkeerde pants heb gekocht, ik kan wel eventjes leven met 10 armor tegen iets meer en 2 energy minder. eerst maar sparen voor mn zelfgemaakte staff (Insightful Divine Staff of Fortitude met HSR 20% en E+5(^50)). loop nu met scar eater rond, maar ga binnenkort Holy Haste gebruiken en dan is die HCT niet echt meer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:00
Jullie ook al zo een grote update?
30-40 Mb of zoiets?

Wat gebeurt er?

Oja, wel gewoon via -image en dat 3 dagen geleden ook gedaan, het is dus niet dat ik achterloop

[ Voor 41% gewijzigd door maartend op 07-02-2007 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Lip sync op alle filmpjes over alle campaigns :P

[ Voor 26% gewijzigd door Vrijdag op 07-02-2007 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand uit mn vorige guild (ja, kom nog steeds op het forum) heeft na geruchten een paar screens gemaakt van een of andere mount everest (vanuit elona). Deze berg is in de verte te zien vanuit Fahranur, en ook op een hele andere plek, namelijk in Jahai. Iemand deze berg ook gezien/vaker gezien? Die ex-guildie d8 gelijk aan GW:Utopia, en dat het dus het noordelijke thema word, lore-freak dat ie is.

EDIT: toch maar evenetjes de screenies drbij:

Afbeeldingslocatie: http://i66.photobucket.com/albums/h263/MilanV646/gw109.jpg
hier is ie wat vaagjes, zou gewoon een wolken partij kunnen zijn, mits ie niet op de screen 2 naar onder duidelijk te zien was
Afbeeldingslocatie: http://i66.photobucket.com/albums/h263/MilanV646/gw110.jpg
de spot waar de berg gezien is
Afbeeldingslocatie: http://i66.photobucket.com/albums/h263/MilanV646/gw111.jpg
de screen vanuit jahai, hier duidelijk met berg (nog onduidelijk in welke richting die is genomen, dat vogelen we nog wel uit. Krijg je een leuk sommetje voor wiskunde: 'Bereken hoever Utopia van Elona afligt. Neem voor de afstand screen1-screen2 variabele x, en druk je antwoord uit in x')

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2007 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Gezien de ligging van de continenten denk ik dat het nieuwe chapter in het westen zal liggen. Ten westen van Elona tenminste. Aangezien, van boven naar beneden, het dacht ik zo zat:
* Tyria
Daaronder
* Elona
En ten zuid oosten
* Cantha

Als ik het me goed kan herinneren tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:00
Zou dit de grote update verklaren?
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.