gefixedMystery schreef op maandag 22 januari 2007 @ 09:08:
Ik lees net de TS door en kom daar het volgende tegen bij Missies en quests van Prophecies:
13 Missies met bonus
Klopt dat wel? Volgens mij geeft mijn Titles scherm aan dat er 25 Missies met bonus zijn.
Ik had 1 MM hero en was zelf MM, 1 player joinde ook MM. Even wat rond gekilled om een leuk leger te bouwen, en dan die Death Nova casten op elke minion die je kan vinden. Even agro en meteen terug rennen dat je minions (we hadden er dacht ik 30, best behoorlijk au als je 'blood of the master' cast:P) de agro overnemen. Die boss doet enorme damage, dus death nova trigger razend snel. Notime zie je zn health droppen naar 20-30%, dan pas je heroes erin gooien (wij hadden 2 mes/ele's voor bergen -regen) en maar hopen dat je de klappen overleeft.cardinal808 schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 12:32:
Aan de MM zat ik ook later te denken, alleen was het doel op een gegeven moment om de skill te krijgen tegen elke kostenpost. Het aantal deaths is behoorlijk toegenomen en op een gegeven moment was de strategie om gewoon zoveel mogelijk kournan te killen voordat je de vlakte raakte. Op een gegeven moment was de acolyte alleen en de avatar net uitgewerkt, toen in combinatie met ebon dust, was het nog steeds lastig, maar wel te doen.
Eerst dacht ik een prot monk met die 2 prot skills (-32 dmg, -52% dmg), maar je krijgt enorme overdamage waardoor die monk in secondes plat ligt.
Ik denk er zo'n 15 deaths aan over heb gehouden, mijn warrior denk zelfs tegen de 30.
Ik zit nu vast in Icy cave of Sorrow, wat een ongelofelijke klote missie is dat

[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 25-01-2007 13:15 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Misschien kan ik in dit geval een paar goede tips geven.SinergyX schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 13:13:
[...]
Ik denk er zo'n 15 deaths aan over heb gehouden, mijn warrior denk zelfs tegen de 30.
Ik zit nu vast in Icy cave of Sorrow, wat een ongelofelijke klote missie is datKost me soms 2-3x om heelhuids (zonder DP) langs die siege cannons te komen, moet ik weer tegen het einde een berg mobs tegen komen en toevallig die super-ele mobs. Weer opnieuw
Je kan namelijk de meeste siege cannons in het begin slopen. Wachten op de grote groep mursaat (grote ele mob) en voor laten gaan, die killen alles netjes voor je (lees: rustig achteraan lopen en niet te dicht in de buurt komen) en worden zelf door de een na laatste siege cannon gekilled. Je kan zelf langs de siege cannons lopen zonder problemen, alleen de laatste moet je doorheen, alleen dat is een kwestie van timen en wordt je maximaal 1 keer geraakt.
[ Voor 5% gewijzigd door Cardinal op 25-01-2007 13:49 ]
Gisteren de run gedaan en heb er een uur (!) over gedaan om van Lion's Arch (via gates of kryta, beacon's perch, Ice tooth cave, yak's bend, grendich courthouse, piken square) naar Ascalon City te komen.wolkje schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 09:48:
[...]
Ik vrees het ergste. Ik ben al halverwege inmiddels
Gelukje: alle monsters die je tegenkomt zijn hooguit lvl 11, en daarna neemt het rap af in lvl. De enige die werkelijk bedreigend kunnen zijn zijn de Stone Summit vanwege hun grote aantallen.
Daarna even een missie gedaan met lage levels, die wisten niet helemaal wat ze overkwam toen ik mijn avatar of balthazar aanzwengelde. Was wel grappig om te zien.
4 maal weer Icy cave of Sorrow gedaan.. wat een ramp. Eerste gedeelte met die 2 enkele siege's gaat perfect, daarna moet ik een brug over waar 2 siege cannon's staan te schieten. Probleem is dat erachter een 10-15 van die mobs staan, op het moment dat ik 1x hit wordt en toch de andere kant haal komen hun om alsnog een partywhipe te doen. 1x er voorbij gekomen, moest mijn MM zonodig weer die super ele's agro'en.. weer alles dood 
Ascalon run haal ik nu in een 30 minuten, aantal stukken blijven pittig. Ik gebruik wa/mo met sprint en aggr.attack (oid) en dan de elite protection power die de volgende XXX damage nulified. Gaat opzich aardig goed, soms alleen het stukje na het strand ga ik wel eens plat (waar nonstop slow door die ice mesmers op je wordt gecast).
Toen maar weer met mijn MM naar shingji monestry gegaan om mensen te helpen met missies, vinden ze wel leuk

Ascalon run haal ik nu in een 30 minuten, aantal stukken blijven pittig. Ik gebruik wa/mo met sprint en aggr.attack (oid) en dan de elite protection power die de volgende XXX damage nulified. Gaat opzich aardig goed, soms alleen het stukje na het strand ga ik wel eens plat (waar nonstop slow door die ice mesmers op je wordt gecast).
Toen maar weer met mijn MM naar shingji monestry gegaan om mensen te helpen met missies, vinden ze wel leuk
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik krijg bijna medelijden, echter die je toch iets verkeerd. Je moet de vrug namelijk nog niet over, voordat de twee sieges aan de zijkant zjin gesloopt (lees: engineers killen). Filmpje sloopt de vijanden die over de brug staan.
Ik zou bijna willen mee helpen, jammer genoeg ben ik er vanavond niet.
Ja ik ook, gewoon die sieges mollen. DAN PAS die group, oftewel je doet echt iets verkeerd. Als ik het me goed herinner is het bij het begin naar beneden lopen, daar heb je wel 1 of 2 siege inslagen. Mol de heretics en de zut die eromheen loopt, loop door naar RECHTS, daar siege mollen in het water. Dan water volgen en de volgende sieges mollen dan pas terug lopen en naar die group met warriors enzo lopen.cardinal808 schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 10:28:
Ik krijg bijna medelijden, echter die je toch iets verkeerd. Je moet de vrug namelijk nog niet over, voordat de twee sieges aan de zijkant zjin gesloopt (lees: engineers killen). Filmpje sloopt de vijanden die over de brug staan.
Scheelt, ik ook ws niet (CoH 2x exp weekend
)
Ik had al op GWwiki gelezen over zo'n cutscene, maar hoe (welke kant) ik dan ook ga, ik krijg maar die cut-scene niet. Zal later wel een screenshot posten waar ik ws mis ga, of hoe ik iig ga 
Edit: water volgen.. ik denk dat ik daar de fout in ga. (het water met die boss? Daar staan die 2 losse Siege's die gemakkelijk plat gaan.) Ik loop daarna namelijk een stukje terug en weer op sneeuw, dan komt die brug met die dubbele siege die daarop schieten.
Edit: water volgen.. ik denk dat ik daar de fout in ga. (het water met die boss? Daar staan die 2 losse Siege's die gemakkelijk plat gaan.) Ik loop daarna namelijk een stukje terug en weer op sneeuw, dan komt die brug met die dubbele siege die daarop schieten.
[ Voor 39% gewijzigd door SinergyX op 26-01-2007 10:53 ]
Bij die 2 losse Siege's, moet je bij de 2e siege even aan de lever zitten om de cut-scene te triggeren.SinergyX schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 10:50:
Scheelt, ik ook ws niet (CoH 2x exp weekend)
Ik had al op GWwiki gelezen over zo'n cutscene, maar hoe (welke kant) ik dan ook ga, ik krijg maar die cut-scene niet. Zal later wel een screenshot posten waar ik ws mis ga, of hoe ik iig ga
"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."
Zoals ik zei water volgen, niet naar boven gaan, eerst die andere sieges mollen....SinergyX schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 10:50:
Scheelt, ik ook ws niet (CoH 2x exp weekend)
http://gw.gamewikis.org/images/a/a4/IceCavesofSorrow.jpg
Zie je die A daar moet jij naartoe lopen, niet gelijk naar boven.... Wat jij doet is gelijk naar boven lopen waarschijnlijk...
[ Voor 12% gewijzigd door ZeroCode op 26-01-2007 12:21 ]
Ik mol wel die 2 siege's bij A, dat stukje ken ik wel. Daarna loop ik dat stukje terug en ga ik normaal naar boven (de lijn die zegmaar rechts van A loopt), echter bij het 2de stipje (ongeveer) zit dan die brug waar 2 sieges verderop nonstop op aan het schieten zijn, plus een berg mobs eromheen. Ik neem aan dat die cutscene daar wat aan doet? 
Maar denk dat ik steeds vergeet aan die lever te zitten om cutscene te krijgen. Mijn eerste cutscene krijg ik pas als ik C/D heb gehaald (met die bom).
Slechts 2x nu heb ik C/D gehaald, daarna kreeg ik een totale teamwhipe bij de splitsen naar bonus 3, ik had die groep daar niet echt in de gaten. 2de keer had ik iets te lang gewacht en hadden die 3 super ele's me ingehaald. Die gene die je moet redden gaat nonstop met alles in gevecht, had ik niet echt in de gaten
Ach ja, snel weer proberen, het moet toch te doen zijn
Maar denk dat ik steeds vergeet aan die lever te zitten om cutscene te krijgen. Mijn eerste cutscene krijg ik pas als ik C/D heb gehaald (met die bom).
Slechts 2x nu heb ik C/D gehaald, daarna kreeg ik een totale teamwhipe bij de splitsen naar bonus 3, ik had die groep daar niet echt in de gaten. 2de keer had ik iets te lang gewacht en hadden die 3 super ele's me ingehaald. Die gene die je moet redden gaat nonstop met alles in gevecht, had ik niet echt in de gaten

geen tijd om hele verhalen te lezen, maar je moet zo'n siege gebruiken
Jep.....unfor schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 12:38:
geen tijd om hele verhalen te lezen, maar je moet zo'n siege gebruiken
Handle
De bonus doen is niet bepaald handig als je nog niet infused bent en dat ben je nog niet aangezien je dat pas de volgende missie kan helen. Als je non-infused tegen de mursaat gaat vechten, dan kan je er zeker op rekenen dat zonder super veel mazzel je hele party gewiped wordt.SinergyX schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 12:27:
Daarnaast hebben alle allies "prince-rurik-gedrag" niet bevreesd tussen de onmogelijke vijanden springen, daarnaast moeten helaas die gasten altijd overleven, anders liet ik ze meteen dood gaan.
[ Voor 11% gewijzigd door Cardinal op 26-01-2007 13:50 ]
ik had 1 keer een PUG waarvan de helft de mursaat ging aanvallen en vervolgens boos gingen leaven omdat ik zat te spammen om ze NIET aan te vallencardinal808 schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 13:48:
[...]
De bonus doen is niet bepaald handig als je nog niet infused bent en dat ben je nog niet aangezien je dat pas de volgende missie kan helen. Als je non-infused tegen de mursaat gaat vechten, dan kan je er zeker op rekenen dat zonder super veel mazzel je hele party gewiped wordt.
Daarnaast hebben alle allies "prince-rurik-gedrag" niet bevreesd tussen de onmogelijke vijanden springen, daarnaast moeten helaas die gasten altijd overleven, anders liet ik ze meteen dood gaan.
Verwijderd
Hey mensen,
ik ben dus net begonnen met Guild Wars en heb een RP char gemaakt met N als first profession.
Wat is voor een necromancer een goede second profession?
Btw. ik wil graag sterke magical attacks uitvoeren en een 'beetje' death magic.
Alvast bedankt
ik ben dus net begonnen met Guild Wars en heb een RP char gemaakt met N als first profession.
Alvast bedankt
Mesmer, Monk, Elementalist hebben allen wel hun leuke toevoegingen.Verwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 15:03:
Hey mensen,
Alvast bedankt
bijv: elementalist heeft wards, en glyph of lesser energy wat op elk profession een fijne toevoeging is.
Als je net nieuw bent in GW, dan is monk als secondary gewoon het prettigst. Zeker als je gaat voor Minion Master is het wel praktisch.Verwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 15:03:
Hey mensen,
Alvast bedankt
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Verwijderd
Ik wil geen minion master worden, ik wil een sterke mage worden met dark magical attacks.. Welke profession past er dan het beste bij necromancer?
Een curse based Necro kom je een eind, combineer met Ele en je kan behoorlijk wat 'magic' spammen
(necro 'special' atribute is soul reaping, je krijgt energy voor elke mob/person die dood gaat).
Ah, een SS necro, dan wordt Necro/Mes denk ikVerwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 18:02:
Ik wil geen minion master worden, ik wil een sterke mage worden met dark magical attacks.. Welke profession past er dan het beste bij necromancer?
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Oeh, wat is die 130 Derv build toch leuk om mee te spelen
Ben al een week of wat bezig met rondrennen en kijken wat ik allemaal aan kan met de build en heb vandaag eindelijk mijn eerste greenies binnen. Ik heb al heel wat keren de bosses rond Nundu Bay afgeslacht maar nog nooit wilden ze hun wapens laten vallen en nu in 1 run kreeg ik Bubahls Scythe en die Assassin boss's daggers (weet de naam ff niet). Het zijn geen waardevolle greens, maar het geeft toch wel een kick als ze vallen.
Nu Chorr nog eens bereid zien te krijgen dat 'ie ook eindelijk zijn zwaard eens afstaat.
Edit: als Necro gebruik ik ook meestal Mesmer als secondary vanwege Arcane Echo. Lekker SS spammen op grote mobs en je ziet ze in elkaar zakken als een pudding
Maar als Minion Master spelen vind ik ook fantastisch. Zag het eerst ook nooit zo zitten, maar als je de skills een beetje onder de knie hebt en er efficient mee om kan gaan dan is het wel erg kicke om met 9 minions en een Flesh Golem rond te sjouwen.
Nu Chorr nog eens bereid zien te krijgen dat 'ie ook eindelijk zijn zwaard eens afstaat.
Edit: als Necro gebruik ik ook meestal Mesmer als secondary vanwege Arcane Echo. Lekker SS spammen op grote mobs en je ziet ze in elkaar zakken als een pudding
[ Voor 26% gewijzigd door KneoK op 28-01-2007 20:33 ]
Ik moest eerst ook niets van MM hebben, maar na eens proberen heb ik gemerkt dat ik daarmee eigenlijk alles wel kan platwalsen
Speelt echt lekker, MM!
Ik heb ook tijden met een MM gespeeld, echter als je op een gegeven moment Spitefull Spirit kan capturen, kan je veel meer een sneller damage doen. Het nadeel van een MM is dat je eigenlijk alleen de minions en blood of the master aan het casten bent, maar niet echt actief deelneemt aan het gevecht.
Mwoah, dat niet actief meedoen vind ik wel meevallen. Je hebt 10 minions die schade aanrichten. Als je Flesh Golem kunt cappen dan heb je een lekkere mepper. Daar nog 9 van die lange-afstands-minions bij en je bent best schade aan het aanrichten. Je bent alleen niet aan het targetten.
Well of the Blood meenemen om je teammates nog wat te beschermen, wat degen of damage skills en je kunt best actief meedoen. Best kicke om achter een muur van minions aardig wat schade aan te richten zonder zelf vooraan te hoeven staan en bijna alleen maar op te hoeven letten voor je sacrifices.
Maar inderdaad, toen ik SS eenmaal had gecapt ben ik meer curses gaan gebruiken. Ook voor de 55 variant, maar zeker ook gewoon PvE. Wat ik al zei, Arcane Echo, SS spammen op de melee's en als je een redelijke tank in de groep hebt dan zie je ze in elkaar zakken.
Well of the Blood meenemen om je teammates nog wat te beschermen, wat degen of damage skills en je kunt best actief meedoen. Best kicke om achter een muur van minions aardig wat schade aan te richten zonder zelf vooraan te hoeven staan en bijna alleen maar op te hoeven letten voor je sacrifices.
Maar inderdaad, toen ik SS eenmaal had gecapt ben ik meer curses gaan gebruiken. Ook voor de 55 variant, maar zeker ook gewoon PvE. Wat ik al zei, Arcane Echo, SS spammen op de melee's en als je een redelijke tank in de groep hebt dan zie je ze in elkaar zakken.
Ik ben net begonnen met guild wars en ben wel zo ongeveer klaar met de quests van het newbie
gebied. Alleen die Gwen wil niet echt de dure cape accepteren die ik voor haar gekocht heb. Inmiddels heeft ze een fluit en ik heb haar een stuk of 10 bloemen gevoerd maar de cape wil ze niet voorlopig. Als ik op haar klik krijg ik de opties volgen of niet, tenzij ik een bloem heb dan wil ze die.
Oh, en ik wilde ook graag weten wat een silver dye oplevert tegenwoordig, de scammers liggen alweer op de loer namelijk
gebied. Alleen die Gwen wil niet echt de dure cape accepteren die ik voor haar gekocht heb. Inmiddels heeft ze een fluit en ik heb haar een stuk of 10 bloemen gevoerd maar de cape wil ze niet voorlopig. Als ik op haar klik krijg ik de opties volgen of niet, tenzij ik een bloem heb dan wil ze die.
Oh, en ik wilde ook graag weten wat een silver dye oplevert tegenwoordig, de scammers liggen alweer op de loer namelijk
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
De prijs van een dye is vrij makkelijk te bepalen, je gaat naar een dye trader en kijkt wat hij voor de zilveren dye offert. Vervolgens kijk je wat een zilveren dye bij hem kost als je hem wilt kopen. En daartussen in zit meestal de prijs die je kan krijgen voor je dyeSchaapje_BlaaT schreef op maandag 29 januari 2007 @ 03:20:
Eigenlijk ben in sinds NF van MM afgestaptTroonStaal schreef op zondag 28 januari 2007 @ 22:32:
Ik moest eerst ook niets van MM hebben, maar na eens proberen heb ik gemerkt dat ik daarmee eigenlijk alles wel kan platwalsenSpeelt echt lekker, MM!
"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."
Alleen kan ie dit niet, omdat hij nog in presearing zit.denyos schreef op maandag 29 januari 2007 @ 07:09:
[...]
De prijs van een dye is vrij makkelijk te bepalen, je gaat naar een dye trader en kijkt wat hij voor de zilveren dye offert. Vervolgens kijk je wat een zilveren dye bij hem kost als je hem wilt kopen. En daartussen in zit meestal de prijs die je kan krijgen voor je dye
Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars
Misschien een beetje laat maar je weet dat Chor een axe heeft heKneoK schreef op zondag 28 januari 2007 @ 20:30:
Oeh, wat is die 130 Derv build toch leuk om mee te spelenBen al een week of wat bezig met rondrennen en kijken wat ik allemaal aan kan met de build en heb vandaag eindelijk mijn eerste greenies binnen. Ik heb al heel wat keren de bosses rond Nundu Bay afgeslacht maar nog nooit wilden ze hun wapens laten vallen en nu in 1 run kreeg ik Bubahls Scythe en die Assassin boss's daggers (weet de naam ff niet). Het zijn geen waardevolle greens, maar het geeft toch wel een kick als ze vallen.
Edit: als Necro gebruik ik ook meestal Mesmer als secondary vanwege Arcane Echo. Lekker SS spammen op grote mobs en je ziet ze in elkaar zakken als een puddingMaar als Minion Master spelen vind ik ook fantastisch. Zag het eerst ook nooit zo zitten, maar als je de skills een beetje onder de knie hebt en er efficient mee om kan gaan dan is het wel erg kicke om met 9 minions en een Flesh Golem rond te sjouwen.
Rond de 750 volgens mij. Al die andere kleuren, behalve zwart en wit, zit rond de 100-150. Dacht ik. Ik verkoop ze nooit. Heb al een mooi stapeltje kleuren liggen!Schaapje_BlaaT schreef op maandag 29 januari 2007 @ 03:20:
"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)
Heb net even gekeken in Kamadan.... trader geeft jou 300 gold voor een zilveren dye, en als je er 1 wilt kopen vraagt hij er 400 voor...Viper2k1 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 10:30:
[...]
Rond de 750 volgens mij. Al die andere kleuren, behalve zwart en wit, zit rond de 100-150. Dacht ik. Ik verkoop ze nooit. Heb al een mooi stapeltje kleuren liggen!
De prijs is dus aardig gedaald en je kan er waarschijnlijk maximaal zo een 350 a 375 gold voor krijgen.
Als je als leek wilt beginnen met Guild Wars, welk spel zou je dan moeten kopen. Zelf zat ik te kijken naar Fractions, omdat ik dacht dat het nieuwste was, maar zit dan al het voorgaande erin? Of moet je dan ook los Nightfall kopen?
Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!
Factions is niet het nieuwste deel maar de middelste. Het nieuwste deel is Nightfall. Zelf zou ik vooraan beginnen met Prophecies wat imho ook absoluut het beste deel van de 3 is. En je moet inderdaad alle 3 delen kopen wil je toegang hebben tot alle content.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Nightfall is de nieuwste, Factions (zonder r) was zijn voorganger. Elke versie is 'apart', deze dien je dus alleen apart te kopen. Zelf blijf ik factions de beste 'starter' vinden, mede door de snelheid van lvlen en het direct zelf kunnen krijgen van skills (echter meeste missies zijn time-based, waar prophecies meer doel-based is). Al leer je bij Prophecies iets meer van de game zelf en krijg je bij Nightfall al aan het begin een hero tot je beschikking.
Dit weekend 4x Ice cave of Sorrow gedaan, eindelijk krijg ik mijn cutscene. Maar met mijn stomme kop tot 3x toe gewoon het laatse stuk doorrennen terwijl er een groep Super Eles achter je aan komt. Moet die gevangene natuurlijk alles aanvallen wat je tegenkomt, kort erna dus teamwhipe door de Ele's
Nog even leren te wachten met doorlopen als ik die cave uitkom, dan moet ik hem toch echt eens halen
Dit weekend 4x Ice cave of Sorrow gedaan, eindelijk krijg ik mijn cutscene. Maar met mijn stomme kop tot 3x toe gewoon het laatse stuk doorrennen terwijl er een groep Super Eles achter je aan komt. Moet die gevangene natuurlijk alles aanvallen wat je tegenkomt, kort erna dus teamwhipe door de Ele's
Zelf raad ik Factions nooit aan om mee te beginnen. Dit simpelweg omdat ik het het slechte deel uit de serie vind. Factions was voor mij zo'n teleurstelling dat ik bijna gestopt was met spelen. Het deel geeft totaal geen gevoel van de magie van Prophecies en in mindere mate Nightfall.
SinergyX schreef op maandag 29 januari 2007 @ 10:58:
Dit weekend 4x Ice cave of Sorrow gedaan, eindelijk krijg ik mijn cutscene. Maar met mijn stomme kop tot 3x toe gewoon het laatse stuk doorrennen terwijl er een groep Super Eles achter je aan komt. Moet die gevangene natuurlijk alles aanvallen wat je tegenkomt, kort erna dus teamwhipe door de Ele'sNog even leren te wachten met doorlopen als ik die cave uitkom, dan moet ik hem toch echt eens halen
Maar om even op de discussie teug te komen. Als je dan toch een spel moet kopen zou ik prophecies nemen. Nightfall is ook erg goed, maar qua verhaal vind ik Prophecies toch leuker/beter en uitgebreider. Mede doordat je in Prophecies een hele berg skils kan unlocken door alleen quests te doen, daarnaast wil ik niemand de pre-searing onthouden.
Er zouden idd meer gebieden als pre-searing moeten zijn. Wellicht in het volgende deel wat volgens de geruchten mogelijk Utopia gaat heten (imho wel een afgezaagde titel). Wanneer we dit nieuwe deel mogen verwachten is helaas nog niet bekend.
Getuigen mijn voorkeur naar faction, ik haat dat 'even wachten tot' moment
Ik ben ingestapt met Factions, de wilde gooi in het diepe en zie maar te zwemmen beviel me enorm. Maar dat is pure voorkeur
Pre-searing is (en blijft) toch wel meest imposante gedeelte uit de hele GW-series (al staat de missie-merging binnen factions vanuit de 2 andere delen vlak achter pre-searing in mijn top3), maar omdat ik de snelheid binnen factions heerlijk vond, was al snel de 'mood' weg om te spelen in prophecies.
[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 29-01-2007 11:15 ]
Laten we hopen op een "revival of the fluffy area's".Bor de Wollef schreef op maandag 29 januari 2007 @ 11:10:
Er zouden idd meer gebieden als pre-searing moeten zijn. Wellicht in het volgende deel wat volgens de geruchten mogelijk Utopia gaat heten (imho wel een afgezaagde titel). Wanneer we dit nieuwe deel mogen verwachten is helaas nog niet bekend.
Des te meer reden om te beginnen met ProhpeciesSinergyX schreef op maandag 29 januari 2007 @ 11:13:
maar omdat ik de snelheid binnen factions heerlijk vond, was al snel de 'mood' weg om te spelen in prophecies.
best raar eigenlijk dat je dus echt alle delen los moet kopen, dat is dan een best dure aangelegenheid....
In principe niet, je betaald nl geen maandelijkse kosten (tov WoW en recente expension).
(en nee, een vergelijking met SRO rapple of soortgelijk gaat echt niet op)
(en nee, een vergelijking met SRO rapple of soortgelijk gaat echt niet op)
[ Voor 31% gewijzigd door SinergyX op 29-01-2007 12:39 ]
cardinal808 schreef op maandag 29 januari 2007 @ 11:04:
[...]
sommige mensen leren het ook nooit.
![]()
Maar om even op de discussie teug te komen. Als je dan toch een spel moet kopen zou ik prophecies nemen. Nightfall is ook erg goed, maar qua verhaal vind ik Prophecies toch leuker/beter en uitgebreider. Mede doordat je in Prophecies een hele berg skils kan unlocken door alleen quests te doen, daarnaast wil ik niemand de pre-searing onthouden.

Ja ja
vanavond kom ik wel met het goeie nieuws dat ik het heb gehaald 
* SinergyX bereid zich voor op 10 pogingen...
* SinergyX bereid zich voor op 10 pogingen...

Niks raars aan, tis een volledig nieuwe map / wereld waar je maandelijks dus gratis op speelt. WoW betaal je elke maand 15 euro ofzo, dat word pas duurGanymedus schreef op maandag 29 januari 2007 @ 12:35:
best raar eigenlijk dat je dus echt alle delen los moet kopen, dat is dan een best dure aangelegenheid....
Ze zijn van plan om elke 1/2 jaar met een nieuw "uitbreiding" te komen, als je bij bijv Cd Wow de spellen koopt kost het maar 30 euro. 30 euro / 6 maanden = 5 euro per maand. Dit zijn dus de zogenaamde '"ábonnementskosten". Als je alleen de missies wilt spelen, hoef je maar 1 deel van de serie te kopen. (de andere werelden krijg je natuurlijk niet erbij).
Voor PvP is het echter belangrijk alle delen te hebben. Je moet allerlei skills combineren om tot een goed build te komen. Daarom is het erg moeilijk te winnen met alleen 1 deel van de series.
Voor PvP is het echter belangrijk alle delen te hebben. Je moet allerlei skills combineren om tot een goed build te komen. Daarom is het erg moeilijk te winnen met alleen 1 deel van de series.
Wazaa?
Let wel dat elk half jaar tot nu toe niet meer dan een voornemen is geweest. Tussen prophecies en factions zat een veel langere periode dan een half jaar en het lijkt er ook niet op dat de opvolger van Nightfall op tijd zal komen.
Ach dat maakt in feite ook niet uit. Momenteel als je een character serieus een goede (lees: mooie) armor wilt geven, alle titels wilt halen, dus in feite het met een bepaald character wilt uitspelen, ben je tegenwoordig zolang bezig dat die uitbreiding ook wel kan wachten.
Daarnaast heeft dit spel in tegenstelling de door mijzelf eerder gespeelde spellen wel veel events, waar ik eigenlijk altijd aan deel probeer te nemen. De afgelopen week heb ik voornamelijk de prophecies missies gedaan met mijn Dervish. Was wel leuk om alle newbies een beetje opweg te helpen. Levert behalve eigen goed doening geen klap op, maar is wel vermakelijk.
Vanavond maar onze hardnekkige ice cave speler SinergyX eens helpen om door die Ice Caves heen te komen.
Daarnaast heeft dit spel in tegenstelling de door mijzelf eerder gespeelde spellen wel veel events, waar ik eigenlijk altijd aan deel probeer te nemen. De afgelopen week heb ik voornamelijk de prophecies missies gedaan met mijn Dervish. Was wel leuk om alle newbies een beetje opweg te helpen. Levert behalve eigen goed doening geen klap op, maar is wel vermakelijk.
Vanavond maar onze hardnekkige ice cave speler SinergyX eens helpen om door die Ice Caves heen te komen.
offtopic:
heb je een PM gestuurd, als je interresse hebt, kom ik wel even helpen
heb je een PM gestuurd, als je interresse hebt, kom ik wel even helpen
Hmm ja als je het zo bekijkt is het ergens wel weer logisch, ik had alleen "stiekem" gehoopt dat ik in één keer het spel compleet kon hebben.
Ik neem aan dat je ivm de "key's" geen tweedehands kunt kopen van marktplaats? (goh klinkt dit gierig... ben gewoon niet gewend om voor spelletjes te betalen... afgezien van jaren geleden een C&C.... )
Ik neem aan dat je ivm de "key's" geen tweedehands kunt kopen van marktplaats? (goh klinkt dit gierig... ben gewoon niet gewend om voor spelletjes te betalen... afgezien van jaren geleden een C&C.... )
tweedehands = 99% kans dat je kort erna dan ook je account weer kwijt bent 
Volgens mij is factions op dit moment dacht ik maar 20 euro, ze gaan nu vaak de 'budget' bak in
Volgens mij is factions op dit moment dacht ik maar 20 euro, ze gaan nu vaak de 'budget' bak in
Dat hoeft natuurlijk totaal niet. Je kunt namelijk direct na ontvangst (spreek helft van te voren, helft achteraf oid af) het wachtwoord en het e-mail adres wijzigen.
En dan naaien ze je flink door dat account te reporten, reselling van een key mag niet 
2de paragraaf punt 3 van eula
2de paragraaf punt 3 van eula
Da's leuk maar dan heb je nog wel iets van bewijs nodig. AFAIK doet Anet er vrijwel niets tegen. Ik heb al eerder 2 accounts gekocht als mules. Ging gewoon prima hoor. Er zijn veel mensen die van hun account af willen.
[ Voor 10% gewijzigd door Bor op 29-01-2007 18:38 ]
okay lekker dan.... dus je kan het wel tweedehands kopen, maar je hebt er niet veel aan.
Ik heb vorig jaar een account overgekocht van iemand. Ging prima hoor, hij speelde het toch niet meer. Ik stuurde hem 50% van het geld, hij stuurde mij de inlognaam en het ww en ik stuurde hem de rest. Meteen alles gewijzigd en geen enkel probleem
Ik vind het die paar tientjes gewoon waard. Zeker als je eerst Prophecies voor een leuk bedrag kunt kopen ben je daar zeker wel even mee bezig voor je alles door hebt en dan kun je ook heel goed inschatten of je de andere delen ook leuk gaat vinden. En je hebt er in het begin toch helemaal niets aan om alledrie de delen tegelijk te kopen, mits je puur voor PvP gaat, waar je speciale versies voor kunt kopen. Het wordt er echt niet leuker op als je met 3 delen tegelijk begint. Je bent sneller geneigd om met karakters naar de andere hoofdstukken te gaan en zo speel je waarschijnlijk de komende maanden niet een van de hoofdstukken helemaal uit, terwijl dat toch een van de dingen is dat het spel zo aantrekkelijk maakt.
Accounts overkopen is leuk als je het origineel al hebt en je er gewoon nog wat meer accounts bij wilt, maar ik vind dat je tenminste 1 origineel van elk hoofdstuk moet hebben. Als je niet zeker weet of je het leuk gaat vinden dan koop je het eerste deel goedkoop of tik je ergens een trial van een van de delen op de kop. Als je het leuk gaat vinden dan koop je de full versions of de andere hoofdstukken erbij.
Accounts overkopen is leuk als je het origineel al hebt en je er gewoon nog wat meer accounts bij wilt, maar ik vind dat je tenminste 1 origineel van elk hoofdstuk moet hebben. Als je niet zeker weet of je het leuk gaat vinden dan koop je het eerste deel goedkoop of tik je ergens een trial van een van de delen op de kop. Als je het leuk gaat vinden dan koop je de full versions of de andere hoofdstukken erbij.
Ik heb nog wel een trial key liggen voor Nightfall, als daar geïnteresseerden voor zijn 
En ohja, kocht vanochtend de PC Gameplay, en daar staat een code in voor de mini Grey Giant! Vanmiddag meteen maar claimen!
Staat leuk bij mijn Rurik (2x), Kuunavang, Bone Dragon, Siege Turtle, Jade Armor, Jungle Troll, Necrid Horseman en Whiptail Devourer. Alleen Varesh ben ik kwijt
Ik denk per ongeluk gedelete. Is er iemand die een Varesh te koop aanbiedt?
En ohja, kocht vanochtend de PC Gameplay, en daar staat een code in voor de mini Grey Giant! Vanmiddag meteen maar claimen!
Staat leuk bij mijn Rurik (2x), Kuunavang, Bone Dragon, Siege Turtle, Jade Armor, Jungle Troll, Necrid Horseman en Whiptail Devourer. Alleen Varesh ben ik kwijt
Verwijderd
Je kan de mijne wel kopen, gebruik em toch nooit. En omdat mn bankrekening zo leeg is als die krat bier na zaterdagavond, is elk bod welkom
Je stuurt maar een whisper: Carl Smallwood
en hopen dat mijn pcgameplay snel op de mat ligt...
en hopen dat mijn pcgameplay snel op de mat ligt...
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2007 08:29 ]
Bij deze reserveer ik Varesh bij jou
Zal nog even nadenken over een bod, vanavond/eind vd middag zal ik je even whisperen 
Er staat in deze Gameplay ook een artikel over chinese goldfarmers, best interessant.
Er staat in deze Gameplay ook een artikel over chinese goldfarmers, best interessant.
[ Voor 25% gewijzigd door Vrijdag op 30-01-2007 08:34 ]
bedankt voor de tips mensen, ik ga vandaag eens op zoek naar een goedkope prophecies.
Ook daar zit gewoon copyright op en is dus warez, pas daar mee op
[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2007 12:40 ]
Die client zie je overal, het gaat om je account die je niet kan 'downloaden' 
@cardinal, ik was diverse malen online gisteravond, maar heb je niet gezien. Toegevoegt aan friends, 2de poging vanavond
@cardinal, ik was diverse malen online gisteravond, maar heb je niet gezien. Toegevoegt aan friends, 2de poging vanavond
De client is gewoon gratis te downloaden op www.guildwars.com. Ik dacht echter dat hij een scan van de PC Gameplay bedoelde.
Je hebt gelijk, misgelezen
Ik heb net een paar rondes Alliance Battle gedaan. Wat is het gemiddelde niveau laag daar zeg. Het stikt er van de W/Mo's die allemaal op de solo toer gaan. Teamplay is ver te zoeken en als je een beetje een party hebt die samen speelt is de kans op een win behoorlijk. Toch prima vermaakt met een paar guildies. Ik ga het vast nog wel eens vaker doen.
Check.SinergyX schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 12:13:
Gameplay zojuist gekocht, kan die code nog nergens vinden.
Wel een erg mooi verhaal over die goldfarmers, dit heb ik zelf in het echt gezien in een cybercafe in Singapore, bizar te zien. Vanavond die docu maar eens bekijken erover, erg benieuwd
Wel een erg mooi verhaal over die goldfarmers, dit heb ik zelf in het echt gezien in een cybercafe in Singapore, bizar te zien. Vanavond die docu maar eens bekijken erover, erg benieuwd
Pagina 27
yeey
wat een lelijk ding
Vind mijn varesh en siege turtle toch mooier

Verwijderd
je zou toch denken dat als je een abbonnement hebt je dat ding eerder hebt dan dat ie in de winkels ligt... *wacht in spanning het geklepper van de brievenbus af*
Je bedoelt Cyberkoelies? Is ook op internet te bekijken (zoals het eigenlijk hoort voor de echte verslaafdeSinergyX schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 13:19:
Gameplay zojuist gekocht, kan die code nog nergens vinden.
http://www.vpro.nl/programma/hollanddoc/afleveringen/31239940/
-
Die link geven ze idd ook in dat stuk. Gaat helaas over WoW hoofdzakelijk, beetje jammer.
nvrmindSinergyX schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 15:14:
Die link geven ze idd ook in dat stuk. Gaat helaas over WoW hoofdzakelijk, beetje jammer.
Heb de aflevering nog niet gezien en ben wel benieuwd
[ Voor 20% gewijzigd door ZeroCode op 30-01-2007 15:42 ]
Ja, gaat idd over WOW, maar wat goldfarming ed betreft is er echt geen verschil tussen WoW en GW hoor! En WoW is natuurlijk een heel stuk groter, en toch nog wat bekender bij de TV-meute.
Overigens een erg interessante docu, met leuke vormgeving (met chinese werknemers met hun online naam boven hun hoofd, rondlopend in real-life (plus AFK) Humor!
Overigens een erg interessante docu, met leuke vormgeving (met chinese werknemers met hun online naam boven hun hoofd, rondlopend in real-life (plus AFK) Humor!
-
Gister 3 pogingen gedaan om het te kijken, maar mijn IE crashed steeds als ik die pagina inlaad. Ach ja, even uitzitten tot het weekend en dan is het Vista tijd
Hopelijk werkt GW een beetje met Vista 
Ik heb die Grey Giant nu, korte simpele missie moet je eerst doen (Kahm in Kanadam oid), hij is leuk
Ik heb die Grey Giant nu, korte simpele missie moet je eerst doen (Kahm in Kanadam oid), hij is leuk
mm, ik ga vanvond juist proberen om het aan de praat te krijgen onder ubuntu! Ik heb nu een howto die als het goed is vrij makkelijk werkt.... ben benieuwd!
Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars
Toch heb ik het idee dat het bij WoW extremer is. Dat kan natuurlijk ook komen doordat WoW veel meer gebruikers kent. Bij GW zie ik nog wel eens sites die ook gewoon gold opkopen van jan en alleman. Dat heb ik bij WoW nog niet echt gezien. Ik denk ook dat het fenomeen vanuit WoW komt overwaaien naar GW.
Als het op basis is van Cedega: dat werkt imho nog steeds niet lekker. Je moet een behoorlijk stuk performance inleveren en de stabiliteit lijkt ook nog niet helemaal in orde (getest ongeveer 2 maand terug).mm, ik ga vanvond juist proberen om het aan de praat te krijgen onder ubuntu! Ik heb nu een howto die als het goed is vrij makkelijk werkt.... ben benieuwd!
[ Voor 38% gewijzigd door Bor op 31-01-2007 10:36 ]
WoW is natuurlijk weetikhoeveel groter dan GW, ook items zijn daar veel belangrijker dan in GW. Gold is daar dus nagenoeg noodzakelijk, waar je in GW best zonder gold redelijk rond komt (een FW armor heb je bv niet nodig, kan net zo goed een 2k armor kopen qua stats). GW gold kopers doen het dan ook puur voor 'de heb', dat je net die ene leuke sword wel kan kopen of gemakkelijk je ecto's kan krijgen (bv een Totem Axe koop je voor 5k, maar wel belangrijk wapen).
Ik zag gisteren op de veiling van GW Guru drie minipets voor 9 miljoen 
Island Guardian, Bone Dragon en nog één, was een drop uit een chest oid?
Ik kreeg met mijn minirangertje laatst trouwens ook een Bonedragon
Island Guardian, Bone Dragon en nog één, was een drop uit een chest oid?
Ik kreeg met mijn minirangertje laatst trouwens ook een Bonedragon
Droppen die dingen? Ik heb duidelijk wat gemist
Brengen die mini pets nog wat op dan? Ik heb nog een purple mini shaman en een fungal wallow in de aanbieding.
Die vunnaanash (ofzoiets) lijkt aardig populair. In de tijd dat ik er in handelde om wat geld te verdienen gingen meeste pets tussen 5 en 70k.
De vunnaanash? Die ken ik niet. Of bedoel je de Kuunavang?SinergyX schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 11:06:
Die vunnaanash (ofzoiets) lijkt aardig populair. In de tijd dat ik er in handelde om wat geld te verdienen gingen meeste pets tussen 5 en 70k.
Kuunavang kreeg iedereen die een Factions CE had. De Bondedragon komt maar zelden voor (groen) en dan heb je nog Rurik (gold). De Island Guardian is ook vrij rare en naar het schijnt is er ook een drop mogelijk ergens in de Vortex. Maar dat weet ik niet zeker. En ik heb ook wel eens een panda gezien, dat bedrag was zo ontzettend hoog, dat ben ik weer vergeten. Iets van tig miljoen+1000 ecto's oid 
De panda was een reward voor de aziatische toernooien dacht ik.
Over het algemeen gaan pets tussen de 5k en 45k van de hand.
De panda was een reward voor de aziatische toernooien dacht ik.
Over het algemeen gaan pets tussen de 5k en 45k van de hand.
Die jagsteen schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 11:13:
De vunnaanash? Die ken ik niet. Of bedoel je de Kuunavang?
Panda.
Island guardian was voor de followups van die Panda (top3, 50-99th), Kanaxai was voor 1ste plaats.-Guild Wars Championship in Japan top 2 teams (up to 8 members each)
-Taiwan region, 1~49th signup to help newbies during first two weeks of Nightfall retail
Zijn er dus echt maar een paar van ingame.
Raincaller, Yeti en Oni waren ook Japanse event rewards.
Staat allemaal op GWwiki
Mischien mijn Varesh of Giant maar eens verpatsen voor zo'n Kuunavang of jade armor
[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 31-01-2007 11:50 ]
Kanaxai idd
die was ik vergeten!
Was een pack met kanaxai, Oni en Island Guardian. Wat de gek ervoor geeft hè?
Was een pack met kanaxai, Oni en Island Guardian. Wat de gek ervoor geeft hè?
Gewoon streamdownloader downloaden.SinergyX schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 10:32:
Gister 3 pogingen gedaan om het te kijken, maar mijn IE crashed steeds als ik die pagina inlaad. Ach ja, even uitzitten tot het weekend en dan is het Vista tijdHopelijk werkt GW een beetje met Vista
In het geval als er nog mensen opzoek zijn naar max ranks, Wij van [Sins] (holders van hzh) zijn nog opzoek naar faction farmers (10mil kurzick rank). In 1:30min doen we 400kurz faction
Minimaal elke dag online en 10k faction is vereist en een assa in lutgardis met bijbehorende gear.
hiermee zijn we gelijk de meest eisende alliance die er is. Het joinen van de guild is maar aantrekkelijk voor 1reden en dat is max rank kurzick. Als je geen intresse in deze title hebt past deze alliance dus ook niet bij jou.
ign: The Solidshadow /age 4k.
Minimaal elke dag online en 10k faction is vereist en een assa in lutgardis met bijbehorende gear.
hiermee zijn we gelijk de meest eisende alliance die er is. Het joinen van de guild is maar aantrekkelijk voor 1reden en dat is max rank kurzick. Als je geen intresse in deze title hebt past deze alliance dus ook niet bij jou.
ign: The Solidshadow /age 4k.
Ik heb nooit helemaal gesnapt waarom mensen steeds dezelfde quest doen, om alleen faction te verzamelen. Ik zie de lol er niet van in. Het begint namelijk te lijken op Grinden, het geen waarom ik juist Guild Wars heb gekocht, om juist NIET te grinden.
Grinden vind ik niet erg, zolang er maar gold of ecto bij komt kijken. Faction farmen heb ik het nut ook niet van ingezien, alleen die quests die je verplicht stellen om faction te farmen ( Befriending with the ...) die vond ik zo ongelooflijk saaicardinal808 schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 09:28:
Ik heb nooit helemaal gesnapt waarom mensen steeds dezelfde quest doen, om alleen faction te verzamelen. Ik zie de lol er niet van in. Het begint namelijk te lijken op Grinden, het geen waarom ik juist Guild Wars heb gekocht, om juist NIET te grinden.
Guildwars draait onder vista
Hopelijk vanavond nog wat meer elite's cappen, bevalt me wel
Welke specs heb je? CPU/MEM/GPUSinergyX schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 09:58:
Guildwars draait onder vistaHopelijk vanavond nog wat meer elite's cappen, bevalt me wel
En welke versie van Vista draai je, ik zit er namelijk ook over na te denken. En framerate hoe zit die? Ik zit momenteel op 75 constant en alles staat op max.
X2-4200/2x1024 DC/7900GTX
Vista 32bit Home Premium
Framerate en dergelijke niet echt getest, ik draai ook niet alles max dacht ik. Het lijkt netjes vloeiend te draaien.
Vista 32bit Home Premium
Framerate en dergelijke niet echt getest, ik draai ook niet alles max dacht ik. Het lijkt netjes vloeiend te draaien.
Lol, als het met die specs niet super soepel zou draaien zou het best triest zijn eigenlijk.SinergyX schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 10:50:
X2-4200/2x1024 DC/7900GTX
Vista 32bit Home Premium
Ok GTX heheheh dat moet wel op 75 frames per sec draaien en alles op max... Ook de resolutie.Bor de Wollef schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 10:58:
[...]
Lol, als het met die specs niet super soepel zou draaien zou het best triest zijn eigenlijk.
Ik ben lustig aan het exploren hoewel het nu wel lastiger wordt, Grendich courthouse bereiken kostte
mij toch een paar keer mijn leven. Zelfs met henchmen kwam ik er maar moeilijk doorheen.
Ik ben nu level 12 inmiddels, en loop rond in Ascalon armor aangezien dat het beste was dat ik kon vinden tot nu toe (ik heb de basic variant van guild wars, geen uitbreidingen)
Nog wat vraagjes:
Wat kan ik vangen voor een +21 hale staff head, of kan ik die meteen wel wegflikkeren
Wat moet ik doen met paarse items die ik niet kan gebruiken, verpatsen, salvagen of bewaren
Waarom krijg ik zoveel guild invites, wat levert het hen op en wat levert het mij op (ik ben warrior/monk)
Kan ik een shield ook upgraden met een rune o.i.d. net als armor of een wapen?
Kan ik met een rune of holding ook mijn belt pouch 10 slots geven?
Is die bank van 20 spots ook uit te breiden?
mij toch een paar keer mijn leven. Zelfs met henchmen kwam ik er maar moeilijk doorheen.
Ik ben nu level 12 inmiddels, en loop rond in Ascalon armor aangezien dat het beste was dat ik kon vinden tot nu toe (ik heb de basic variant van guild wars, geen uitbreidingen)
Nog wat vraagjes:
Wat kan ik vangen voor een +21 hale staff head, of kan ik die meteen wel wegflikkeren
Wat moet ik doen met paarse items die ik niet kan gebruiken, verpatsen, salvagen of bewaren
Waarom krijg ik zoveel guild invites, wat levert het hen op en wat levert het mij op (ik ben warrior/monk)
Kan ik een shield ook upgraden met een rune o.i.d. net als armor of een wapen?
Kan ik met een rune of holding ook mijn belt pouch 10 slots geven?
Is die bank van 20 spots ook uit te breiden?
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
1. Even controleren op guildwarguru of je kan vinden wat je er voor kan vinden, als het niet de max is dan kan je het beter verpatsen.Schaapje_BlaaT schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 13:08:
Nog wat vraagjes:
1. Wat kan ik vangen voor een +21 hale staff head, of kan ik die meteen wel wegflikkeren
2. Wat moet ik doen met paarse items die ik niet kan gebruiken, verpatsen, salvagen of bewaren
3. Waarom krijg ik zoveel guild invites, wat levert het hen op en wat levert het mij op (ik ben warrior/monk)
4. Kan ik een shield ook upgraden met een rune o.i.d. net als armor of een wapen?
5. Kan ik met een rune of holding ook mijn belt pouch 10 slots geven?
6. s die bank van 20 spots ook uit te breiden?
2. verpatsen, indien zeer goede stats proberen te verkopen
3. Guild spammers, soms proberen ze er geld te voor te vragen, heeft geen voordelen imho.
4. Neen, alleen met Nightfall kan je het uitbreiden met een inscription
5. Neen
6. Neen, je kan wel apart de materials storen.
Als je nog een caster wil creëren dan kan je hem bewaren voor op een staff te doen, maar wil je dat niet dan zal ik hem gewoon verkopen aan een merchant.Wat kan ik vangen voor een +21 hale staff head, of kan ik die meteen wel wegflikkeren
Over het algemeen verpatsen aan merchant, soms salvagen als er leuke mods op zitten die je later kan gebruiken. Paars levert bijna nooit iets op vooral niet voor kryta (=gebied)Wat moet ik doen met paarse items die ik niet kan gebruiken, verpatsen, salvagen of bewaren
Omdat er veel guilds zijn die willen uitbreiden. Guilds leveren als belangrijkste 1 ding; sociale contacten. Sommige guilds ook een cape en een hall maar dat zijn bijzaken.Waarom krijg ik zoveel guild invites, wat levert het hen op en wat levert het mij op (ik ben warrior/monk)
Nee shields zijn (jammergenoeg) niet up te graden.Kan ik een shield ook upgraden met een rune o.i.d. net als armor of een wapen?
nopeKan ik met een rune of holding ook mijn belt pouch 10 slots geven?
nee, maar als je factions heb kan je wel material storage krijgen in Lions Arch.Is die bank van 20 spots ook uit te breiden?
voor meer informatie zie: http://gw.gamewikis.org/wiki/Main_Page
uhum... te laat
Ah, thx voor de info
zijn er ook gespecialiseerde verkopers voor dingen als die staff head die er meer voor betalen of
kan die gewoon naar de merchant?
zijn er ook gespecialiseerde verkopers voor dingen als die staff head die er meer voor betalen of
kan die gewoon naar de merchant?
Dit topic is gesloten.