Gisteravond met hulp van <naamkwijt> van got guild eindelijk mijn monk naar mainland kunnen halen (die god'ish build werkt aardig op dervish hero

), daarna maar eens verder gegaan in Prophecies quests met mijn warrior. Wat zitten daar stomme missies tussen zeg

Maargoed, kom ik na 3 missies erachter dat ik heel die missies niet hoeft te doen als faction character, dus maar meteen weer naar Augurky gegaan

Met heroes/hench de laatste missie gedaan (thirsty river - best makkelijk), daarna die dopplerganger missie.
Ik had enorme verwachtingen van een NPC die 'jou build' heeft, maar wat viel dat enooooorm tegen

Geeft hem een paar bagger skills links op de skill bar (frenzy en flurry) en 3 hoge dmg attacks helemaal rechts, in 9 seconde was hij neer.. erge tegenvaller. Nu in dragon's troat, hopelijk van de week weer een stuk verder om Prophecies ook proberen uit te spelen. Daarna weer verder in nightfall (zit nu bij die solo missie, waar je met princes moet zien te praten), dan eindelijk 1 character die alle chapters heeft uitgespeeld
Kwam in Gurky erachter dat warrior nu 2 25% runspeed stances heeft (sprint en agressive attack ofzo), kan je mooi afwisselen om grote stukken te runnen
[
Voor 9% gewijzigd door
SinergyX op 22-01-2007 09:43
]