Het Grote Guild Wars Topic deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.628 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-07 18:41
Anoniem: 155461 schreef op zondag 14 januari 2007 @ 09:30:
je kan in de online-shop van gw een key kopen. gewoon inloggen en dan geloof ik ergens rechtsbovenaan op een knopje klikken
Ik heb de mijne bij CD WOW gekocht. Mooi prijsje, 27 Euro. (19.99 pond om precies te zijn) Wel met doos enzo, en heb alleen de key ervan gebruikt :D
Maar alleen de key kopen is meestal al duurder dan die 27 Euro.

http://www13.cd-wow.com/d...uct_code=386261&subcat=pc

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:09

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gisteren met een groep Duitsers missie 8A (1x master gehaald) en 9 gedaan (escape to vassi?), wat een ramp is die 2de missie zeg :/ Je moet dan voor master de 4 suggesties van Dhalkoro opvolgen, na 2de suggestie (2 scouts zetten het op het rennen) komt er opeens 3 groepen mobs op je af. Nonstop poisoned/burn/criple door die klote rangers :/ Nonstop teamwhipes, uiteindelijk wist ik lang genoeg in leven te blijven om de rest van de party in veiligheid te brengen (was de enige met -15%, rest zat op -45% - Wa/mo ftw! :P)
Uiteindelijk maar op standard gehaald vanwege tijdsnood. Toen zelf even verder gegaan, waar je met een aantal mensen moet praten. Kom je in dat explorable gebied die Stone Beetles tegen.. wat geven die een ongelovelijk lachwekkende geluiden :P Zit je daar half 1 s'nachts helemaal dood van het lachen door de geluiden die ze geven :D

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155461

om die geluiden hebben we in mijn guild ook helemaal dubbel gelegen. Ergens in vabbi krijg je ook een PQ met een filmpje waarin 2 NPC's wegrennen, daar kon je ons echt oprapen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-07 20:25

KneoK

Not in a million lightyears

Ben *net* voorbij dat stukje :X "Should we run ? Yeah, RUN !!!"

[ Voor 31% gewijzigd door KneoK op 15-01-2007 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:01
Weten jullie waar je een lijst kan vinden waar je bepaalde skills kunt kopen bij skill traders?
Ik moet nog skills zien te vinden voor mijn ranger, maar die skill traders verkopen ze allemaal niet.

Dit is vet irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Welke chapter en waar zit je nu? In Prophecies kan je in Ember Light Camp alle non-elite skills kopen, de andere chapters weet ik niet uit mijn hoofd.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Laatst online: 19-07 20:25

KneoK

Not in a million lightyears

ninc schreef op maandag 15 januari 2007 @ 21:32:
Weten jullie waar je een lijst kan vinden waar je bepaalde skills kunt kopen bij skill traders?
Ik moet nog skills zien te vinden voor mijn ranger, maar die skill traders verkopen ze allemaal niet.

Dit is vet irritant.
Even naar http://gw.gamewikis.org/wiki/ en daar in de search balk de naam van de skill typen. Dan krijg je precies te zien wat je moet doen om 'm te krijgen en vanaf wanneer je 'm kunt kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-07 11:46

ZeroCode

Woopie

KneoK schreef op maandag 15 januari 2007 @ 23:00:
[...]

Even naar http://gw.gamewikis.org/wiki/ en daar in de search balk de naam van de skill typen. Dan krijg je precies te zien wat je moet doen om 'm te krijgen en vanaf wanneer je 'm kunt kopen.
Dit was wel een hele erge inkopper hahaha :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-12-2024

Plekuz

available in strong mint

Bor de Wollef schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 10:28:
Valt het jullie ook op dat het angstvallig stil blijft rond het nieuwe chapter dat uit zou moeten komen? Er gaan zelfs geruchten dat er geen chapter meer komt. Wie heeft al wel iets gehoord?
Het zou me niet heel erg verbazen als er voorlopig geen vierde chapter komt. Sommige gebieden in de andere drie delen zijn zo verlaten dat je verplicht wordt om hench en heroes te gebruiken. Dat komt het multiplayer gevoel niet echt ten goede. Nog een chapter erbij verdeelt de spelers alleen nog maar over meer gebieden en wordt het nog stiller. In Droks, Lions Arch, Kaineng en Kamadan lopen wel veel mensen rond, maar voor de rest is het behoorlijk rustig ... te rustig. Het moet wel een echt multiplayer spel blijven, anders kun je net zo goed Oblivion of zo gaan spelen ...

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:50

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik denk dat de beste uitbreiding een uitbreiding aan de gameplay zou zijn zonder weer een gigantisch stuk gebied toe te voegen wat na verloop van tijd weer helemaal uitgestorven is.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:57
Weakling schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 11:57:
[...]

Het zou me niet heel erg verbazen als er voorlopig geen vierde chapter komt. Sommige gebieden in de andere drie delen zijn zo verlaten dat je verplicht wordt om hench en heroes te gebruiken. Dat komt het multiplayer gevoel niet echt ten goede. Nog een chapter erbij verdeelt de spelers alleen nog maar over meer gebieden en wordt het nog stiller. In Droks, Lions Arch, Kaineng en Kamadan lopen wel veel mensen rond, maar voor de rest is het behoorlijk rustig ... te rustig. Het moet wel een echt multiplayer spel blijven, anders kun je net zo goed Oblivion of zo gaan spelen ...
Toen ik prophecies kocht, was iedereen Factions aan het spelen, toen ik factions had, was iedereen met Nightfall bezig. Toen ik Nightfall kocht, wist ik niet wat ik zag. tering wat een mensen....

Meestal zijn er wel genoeg spelers die een missie willen doen, vroegah werd er al tussen de districten gezapt om voldoende mensen te kunnen uitnodigen. momenteel bied de search ook een goede uitkomst, alleen maakt niet iedereen daar voldoen gebruik van.

Het nadeel vind ik momenteel het aantal verschillende districten, in kamadan bijvoorbeeld zijn er meerdere afhankelijk van de drukte, dat zouden er best minder mogen zijn, dat maakt het veel makkelijker om mede-spelers te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Bor de Wollef schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 12:09:
Ik denk dat de beste uitbreiding een uitbreiding aan de gameplay zou zijn zonder weer een gigantisch stuk gebied toe te voegen wat na verloop van tijd weer helemaal uitgestorven is.
Daar hebben ze wat voor gevonden: heros, henches en natuurlijk guild leden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

ZeroCode schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 14:56:
[...]

Daar hebben ze wat voor gevonden: heros, henches en natuurlijk guild leden ;)
Dat klopt ware het niet dat Heroes en Henchies er juist voor zorgen dat er geen parties meer gemaakt worden. Vooral sinds de introductie van de heroes is het erg bergafwaarts gegaan op dat vlak. Het search menu is leuk maar vrijwel niemand gebruikt het. Ik kom er alleen absolute n00bies tegen eigenlijk. GW is / was van origine een cooperative / competative game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Tja, alleen zijn de hero's / henchies perfect voor de missies waar bijna geen andere spelers te vinden zijn. Daarnaast kan het soms een voordeel zijn om mensen te gerbuiken, maar sommige missies kon ik altijd beter met henchies doen dan met mensen, aangezien die alle kanten oplopen ipv samen blijven.

Soort van kiezen of delen. Daarnaast is de naam Guild Wars voor PvE al helemaal niet van toepassing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

idd komen er weinig europese (en voor ons dus relevante) spelers bij. dat ook nog eens in de mix met een enorme toename aan gw-moeheid (bij mij in de guild al ruim driekwart van de core-members) zorgt voor extra lege outposts. ook dat zorgt weer voor minder spelers, en zo gaan we maar door.

Het probleem is dat we bijna allemaal gw vanaf het begin af aan als een mmorpg hebben gezien, terwijl het mss toepasselijker zou zijn geweest het te zien als een singleplayer spel dat je coöp kan spelen met anderen (voor het pve gedeelte dan). In mijn guild zijn we nu bijna allemaal iets anders aan het zoeken dan gw, we hebben ongeveer allemaal het 'been there, done that' gevoel. met zn allen iets gaan doen zorgt er wel voor dat je het weer ff leuk vind, maar 5 van de 7 dagen zit bijna iedereen op school/aan t werk, en hebben ze het ook druk met andere dingen.

ik denk dat gw zn beste tijd in europa heeft gehad. Het was leuk, overtrof al mijn verwachtingen, maar wat we niet kunnen verwachtten is dat het pve-en leuk blijft nadat je de 1000 uur bent gepasseerd. in betaalde mmorpg's heb je vaak nieuwe content. Mss maar eventjes op zoek naar een ander leuk spel om met guildies te spelen voor 1 of 2 maanden, en gw ff te vergeten en daarna weer vol ideeen beginnen te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Anoniem: 155461 schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 16:08:
ik denk dat gw zn beste tijd in europa heeft gehad. Het was leuk, overtrof al mijn verwachtingen, maar wat we niet kunnen verwachtten is dat het pve-en leuk blijft nadat je de 1000 uur bent gepasseerd. in betaalde mmorpg's heb je vaak nieuwe content. Mss maar eventjes op zoek naar een ander leuk spel om met guildies te spelen voor 1 of 2 maanden, en gw ff te vergeten en daarna weer vol ideeen beginnen te spelen.
Ik denk dat het been there done that gevoel bij alle spellen terug komt. Dat heb al eerder gehad met Rose online en Silkroad Online, na de zoveelste quest waar je 1.000 vijanden moet killen heb je ook wel wat beters te doen.

Echter ben ik niet van mening dat dat betaalde MMORPGS vaker extra content leveren, zelfs de uitbreiding van Wow moet je gewoon kopen. Rose heeft na 2 jaar ook eindelijk zijn uitbreiding en Silkroad heeft veel extra content tegen betaling. De aankondiging van Europa als toevoeging laat ook al sinds het begin van het spel op zich wachten.

Daarnaast moet ik zeggen dat GW vaak events heeft, zodanig veel dat ik dat nog niet eerder heb meegemaakt.

[ Voor 4% gewijzigd door Cardinal op 16-01-2007 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

GW is beetje de 'eenling' tussen de grote jongens in de MMO wereld. Betaalde game welke daarna 100% gratis is (ok, kleine uitbreidingen daargelaten). Het is eigelijk een opgefokte Counterstrike maar dan met zn allen online. Daar moet ik wel toegeven dat het event aanbod enorm is, al heeft een CoH/V ook regelmatige (grote) events.

Een maple, rose, silkroad, ffyly (whatever), maar ook RO en toekomstig RO2 zijn allemaal de '2de rangs' games, die geen en/en combinatie kunnen veroorloven (vaak zit er ook niet zo'n bijzonder groot team achter). Ik ben namelijk nog maar weinig games tegengekomen die een en/en combinatie hebben en die dan grof tegenvallen (auto assault is een uitzondering :P).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Maple, rose, silkroad, ffyly kun je imho wat betreft kwaliteit ook zeker niet met GW vergelijken. Rose al helemaal niet, daar is de diepgang in de game ver te zoeken. Ik denk dat de vergelijking (hoewel veel mensen daar niet over eens zijn) met WoW nog het beste op gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 185646

Bor de Wollef schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 16:31:
Maple, rose, silkroad, ffyly kun je imho wat betreft kwaliteit ook zeker niet met GW vergelijken. Rose al helemaal niet, daar is de diepgang in de game ver te zoeken. Ik denk dat de vergelijking (hoewel veel mensen daar niet over eens zijn) met WoW nog het beste op gaat.
Ja ik ben het wel met je een hoor, WoW kent natuurlijk wat cruciale verschillen, maar qua kwaliteit van de game (niet dat ik WoW ooit het gespeeld, maar het schijnt echt heel goed te zijn :D) zijn ze vergelijkbaar.

Weten jullie of er nog een mooie MMORGP of CORPG (als GW) aan zit te komen?
Ik heb alleen bij Gamekings iets gehoord over een upcoming MMORGP door een Nederlands team.

Ik heb guild wars na mijn 750 uur ook wel zo'n beetje gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ikzelf gaat eens wat meer de pirates kant op, strax (als ie klaar is met die ruime gig downen) ff kijken of Voyage Century Online wat is. Schijnt wel nieuw te zijn, en het is weer eens wat anders. nou maar hopen dat k mn guildies mee kan krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik heb al een paar andere MMO games geprobeerd maar tot nu toe zit er weinig kwaliteit tussen vind ik. Ik ben niet van plan per maand te gaan betalen en het aanbod gratis games of games met alleen een initiële aanschaf is zeer beperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151289

We zijn Guild of the Week met onze guild!! :)

http://www.guildwars.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Congrats :) Mijn oude guild is er ook ooit voor benaderd maar voor dat dat door kon gaan moesten we aan een aantal voorwaarden voldoen die er niet om logen (o.a. best goede rank weten vast te houden voor langere tijd).

Hoe zijn jullie benaderd of hebben jullie jezelf gewoon genomineerd?

[ Voor 27% gewijzigd door Bor op 16-01-2007 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151289

Mn guildleader heeft er nogal wat aan gedaan, maar dat is ook al een half jaar geleden begonnen. En we zijn geen PvP guild dus misschien heeft het daarom zolang geduurd, omdat we geen goede ranking hebben.
Wat niet wegneemt dat het een leuke opsteker is voor de guild :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The Chronicles of Spellborn gaat de MMORPG heten van Scheveningse makelij. Naja, ik heb er eigenlijk al niet meer zo'n goed gevoel bij, bij guild wars had ik dat meteen, mss toch maar gewoon wachten op GW Chapter 4 (als ik de geruchten mag geloven). Maar ze moeten wel, want ze zullen de server cost niet op kunnen houden misschien, heb er eigenlijk geen idee van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192899

Ik ben van plan om na de toets week (next week) GW te gaan aanschaffen. Nu heb ik een vraag. GW kent inmiddels al 2 uitbreiding, Factions en NightFall en beide zijn vreem genoeg stand alone. Dus stel ik koop NightFall krijg ik dan toegang tot de extra van Faction en de normale GW? En als ik Faction koop krijg ik dan de toegang tot GW en NightFall? Hoe zit dat dan in elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-07 19:45
Anoniem: 192899 schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 00:19:
Ik ben van plan om na de toets week (next week) GW te gaan aanschaffen. Nu heb ik een vraag. GW kent inmiddels al 2 uitbreiding, Factions en NightFall en beide zijn vreem genoeg stand alone. Dus stel ik koop NightFall krijg ik dan toegang tot de extra van Faction en de normale GW? En als ik Faction koop krijg ik dan de toegang tot GW en NightFall? Hoe zit dat dan in elkaar?
Factions en Nightfall zijn uitbreidingen van Prophecies die ook stand-alone te spelen zijn, ze zijn allen te koppelen zodat je overal kunt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badger
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-06 12:46
Zijn er btw nog NL/BE guilds die opgenomen willen worden in de SP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

unfor schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 00:50:
[...]

Factions en Nightfall zijn uitbreidingen van Prophecies die ook stand-alone te spelen zijn, ze zijn allen te koppelen zodat je overal kunt spelen.
ik zou het net iets anders zeggen: Alle drie de delen zijn stand-alone, maar ze zijn aan elkaar te koppelen, zodat je met 1 character overal kan komen (als je alle drie de chapters hebt uiteraard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 187672

Je kunt travelen naar de andere gebieden, maar je moet wel eerst in bijvoorbeeld prophecies bij Lions Arch gekomen zijn anders kan je nog niet naar Factions of Nightfall.
Bij Factions is het volgens mij Kaineng city en bij Nightfall heb ik geen idee.
Als je alledrie de delen tegelijk koopt dan zul je dus eerst een poosje moeten spelen in een deel voordat je naar dat andere deel kunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nightfall moet je de mainland quest hebben gedaan, dan kan je in de eerste grote stad naar de 'haven' waar Mhenlo jou hulp vraagt. Factions heb ik gemerkt is de snelste, je kan rond lvl14-15 al richting Kaining vertrekken, daar kan je meteen die quest gaan doen (je krijgt een grote popup in het scherm hierover, wie je moet aanspreken). Nightfall gaat redelijk snel, rond lvl12-13 dacht ik dat ik over kon met mijn dervish, maar wel een berg missies vooraf doen. Prophecies duurt het langst, zeker als je vaak solo moet (alleen met henchies).

[ Voor 61% gewijzigd door SinergyX op 17-01-2007 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
Kleine toevoeging: Je moet die andere delen natuurlijk wel aangeschaft hebben. Als je alleen nightfall koopt, kan je alleen in dat gebied komen. Heb je ook prophecies, dan kan je daar naartoe oversteken.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kleine extra toevoeging, alleen als je in het bezig bent van Nightfall kan je Heroes krijgen. Elk ander deel heeft namelijk 1 extra hero (factions = assasin / Proph = Necromancer), welke je kan behalen als je dus Nigtfall + min. 1 deel van de andere hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk dat jullie het belangrijkste vergeten :D
Een groter skillaanbod :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-07 16:29

Step

step@tweakers.net#

Ik heb Guild Wars voor de PC maar zou graag willen (net als velen anderen) dat het ook speelbaar werd op Mac OS X of op Linux (Ik weet dat je het op Linux kunt spelen met Wine of Cedega). Liefst op OS X! Zodat ik geen Windows hoef te installeren alleen voor GW!

Verder is GW een top spel! Met de variaties die bij elke uitbreiding toe worden gevoegd is het een uitstekende MMORPG.

~Step @ Mac Mini i5 2018 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Tja, dat had je kunnen weten bij de aanschaf van een Mac, daar draaien amper spellen op, momenteel is het geloof ik alleen mogelijk met VirtualPC, alleen het is nogal traaaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:42
de nieuwe mac kan je natuurlijk dual boot van maken met windows... tuurlijk is dat niet de mooiste oplossing maar het bespaart wel de kosten van een pc naast je mac.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step

Step

step@tweakers.net#

Ik heb niet de Macbook Pro gekocht vanwege het gamen, maar het zou toch een nadeel zijn om helemaal Windows er naast te installeren voor dat ene spelletje (ik kan het natuurlijk ook net zo goed niet spelen of op een Windows bak) maar toch, hopelijk zullen ze het met CrossOver, Wine of een ander programma het toch aan de praat krijgen (het liefst koop ik toch een Mac editie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-07 21:51

Balachmar

The truth is out there

Ik zou het toch anders ook wel prettig vinden als GW onder linux zou draaien. GW is voor mij eigenlijk het enige waarom ik op mijn pc nog windows heb staan, naast linux...
Dus zodra dat over is, ben ik helemaal over. Beetje jammer om voor een spel nog eens een paar honderd euro extra te moeten uitgeven aan een OS toch?

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
welke andere MMORPG's kan je eigenlijk buiten windows spelen? Volgens mij geen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
cardinal808 schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 16:41:
welke andere MMORPG's kan je eigenlijk buiten windows spelen? Volgens mij geen...
WoW op mac.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Hoewel ik ook op een linux client hoop (Cedega werkt toch niet helemaal lekker / soepel) denk ik niet dat het er ooit zal komen. De markt is denk ik gewoon te klein om de extra kosten te dekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-07 21:54
MMO's buiten Windows?
Planeshift :)

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik weet in ieder geval zeker dat GW op Freespire draait met Cedega, misschien beetje nutteloze informatie, maar opzich zou het ook wel mogelijk moeten zijn op Mac.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

De Cedega ondersteuning van GW is helaas nog vrij brak. Bugs en slechte performance (o.a. in de buurt van water) zijn geen uitzondering. Het blijft natuurlijk een soort emulatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-07 21:54
Het is juist geen emulatie! Zelfs geen "soort van"!
Maar om dat goed te begrijpen moet je de onderliggende techniek bestuderen, en die ga ik niet uitleggen :P

Probeer ook eens Wine (Wine Is Not an Emulator), de Direct3D implementatie van Wine is veel beter dan die van Cedega. De enige reden dat Cedega soms beter werkt voor de grote games is omdat ze gewoon talloze hacks inbouwen speciaal voor die games.

Als je kijkt in de Application Database van Wine bij Guildwars, zie je dat het best goed werkt.
Maar er is natuurlijk wel een beetje technische kennis voor nodig ;)

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99820

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step

Step

step@tweakers.net#

PhoenixT schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 23:51:
Het is juist geen emulatie! Zelfs geen "soort van"!
Maar om dat goed te begrijpen moet je de onderliggende techniek bestuderen, en die ga ik niet uitleggen :P

Probeer ook eens Wine (Wine Is Not an Emulator), de Direct3D implementatie van Wine is veel beter dan die van Cedega. De enige reden dat Cedega soms beter werkt voor de grote games is omdat ze gewoon talloze hacks inbouwen speciaal voor die games.

Als je kijkt in de Application Database van Wine bij Guildwars, zie je dat het best goed werkt.
Maar er is natuurlijk wel een beetje technische kennis voor nodig ;)
Klopt, onder Wine draait het ook redelijk goed! Alleen vraag ik me af of de Mac OS X versie net zo goed is als onder Linux. Ik ben er op dit moment ook mee bezig maar werkzaamheden hebben prioriteit he. Ik mis al een hoop, later kijk ik nog wel ff weer. Ik heb het al met CrossOver geprobeerd maar deze problemen zijn al bekent bij de devvers van CO. Na het laden bij ArenaNet blijft ie hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Of het goed werkt kun je natuurlijk niet afleiden uit statische screenshots. Die zelfde screenshots zien er bij Cedega ook prima uit namelijk. Het is juist de performance die ernstig achter blijft en de kleine glitches en bugs die het verpesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step

Step

step@tweakers.net#

Daar geef ik je gelijk in, maar onder Mac OS X is het niet draaiend te krijgen via CrossOver, en Wine hoor ik bijna niemand over. Vandaar dat ik het nog ff probeer, om het al uberhaupt draaiend te krijgen vind ik al een hele doelstelling op zich!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
Is er ook een manier om goede stats te krijgen over je speeltijd in GW? Zeg maar vergelijkbaar met wat X-fire aan gegevens oplevert (x uur gespeeld laatste week, x uur in totaal)?
Ik ben wel eens benieuwd wat mijn totale speeltijd is tot nu toe.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

/age en /deaths

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
Tja, niet helemaal wat ik zocht, dat geeft nl aan hoe lang die speel-sessie duurt, ik zoek eigenlijk wat meer stats over een periode (bv week/maand). Maar /age is een beginnetje...

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Het beginnetje is ook het einde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

aantal uur gespeeld / aantal maanden gespeeld = gemiddelde per maand

zal toch niet zoveel van de werkelijkheid afliggen.

trouwens, voor een week kan je het toch ook zlef wel een beetje bijhouden, zoveel uur op maandag, iets minder op dinsdag etc etc.

Overigens lijkt het me nutteloos om na te gaan denken over hoeveel je die week hebt gespeeld, de tijd dat je nadenkt kan je net zo goed gebruiken om verder spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
maar, /age geeft toch de HUIDIGE speeltijd, of het totaal ever? Als het het totaal ever is, is dat idd wat ik zoek. vanavond eens uitproberen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik mag in de got Guild :) Vanavond de start maken aan die missie die je volledig solo moet doen, met die princes. Ik heb een rothekel gekregen aan die dinosaurus achtige mobs, die necro's zijn zwaar iri.

Wat is trouwens de beste manier om met een monk heroes te lvlen? Puur healen/protection wil niet echt snel gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
chrisboers schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 10:47:
maar, /age geeft toch de HUIDIGE speeltijd, of het totaal ever? Als het het totaal ever is, is dat idd wat ik zoek. vanavond eens uitproberen.
/age geeft de huidige speeltijd met het character over het aantal maanden en de totale tijd van alle characters over het totaal aantal maanden, maar dat moet je nu toch wel gezien hebben :?
SinergyX schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 11:02:
Ik mag in de got Guild :) Vanavond de start maken aan die missie die je volledig solo moet doen, met die princes. Ik heb een rothekel gekregen aan die dinosaurus achtige mobs, die necro's zijn zwaar iri.

Wat is trouwens de beste manier om met een monk heroes te lvlen? Puur healen/protection wil niet echt snel gaan...
Even aanmelden op het Forum, dan krijg je meestal wel snel een invite, is even een lijstje wat je moet invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-01-2020
Even zien.. Jij bent een monk en je wil je hero's levelen. Ik deed dat door gewoon te spelen en altijd de hero's die ik hoger wilde hebben in m'n party te houden bij ophalen van quest rewards. Meeste voorrang bij mij kregen, Olias, Tahlkora, Dunkoro, Zhed en 1 van de ranger hero's. Had die toen vrij snel op level 20 zitten ;)

"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

cardinal808 schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 11:06:
Even aanmelden op het Forum, dan krijg je meestal wel snel een invite, is even een lijstje wat je moet invullen.
Dat bedoel ik juist, dat had ik gedaan en kreeg gister een PM erover :)

Ik heb Koss momenteel al op 20 (farmen gaat heerlijk met hem :P), de rest hangt een beetje lvl15 en lager. Ik ben mijn warrior en MM gewent, die vrij actief spelen. Een monk is dan opeens erg passief en heroes willen nog wel eens lekker passief gaan meedoen. Ik ben nu aangekomen in Nightfall om de missie te gaan doen om naar Mainland te gaan, maar die missie vecht je hoofdzakelijk lvl20s, met een lvl12 dervish is dat nonstop rezzen :P Mischien maar weer terug naar Factions en de zooi rond Kaineng onveilig maken met een zwikkie NPC's. Vooral met mijn warrior ging dat enorm snel, als je eenmaal de 2 monks op 20 heb zitten gaat de 3rde hero behoorlijk snel.

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 19-01-2007 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
Geferli SinergyX, ik wacht nog op een reactie van ze.... mss dit weekeinde. Zucht...

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
SinergyX schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 11:17:
[...]

Dat bedoel ik juist, dat had ik gedaan en kreeg gister een PM erover :)
Verkeerd gelezen :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
/age geeft de huidige speeltijd met het character over het aantal maanden en de totale tijd van alle characters over het totaal aantal maanden, maar dat moet je nu toch wel gezien hebben :?
Nee, had gister helaas geen speeltijd... maar dat ga ik vanavond inhalen :D

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Sta nu al een tijdje in Granite citadel, naar die bots daar te kijken. Gok zo'n 30-40 van die mo/wa's die op perfecte paden nonstop die group buiten GC aan het farmen zijn. Naar de merchant (sellen gok ik) en weer opnieuw. Bijna gewoon bizar om te zien dit, terwijl er gewoon normale spelers lopen. Beetje jammer dat hier dus geen GM's actief rondkijken.

Vage mensen in de wereld hier :P

Edit: vind ik net.. Youtube. Dát heet pas sync-dance :P
edit2: oooh deze is ook stoer :D

[ Voor 40% gewijzigd door SinergyX op 19-01-2007 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 202979

Heb dit spel echt vanaf het begin gespeeld en heb er echt enorm veel uren in zitten. Meest brute wapens + op al mijn characters FoW armor. Maar na verloop van tijd begon ik me echt te storen aan bepaalde ontwikkelingen binnen GW. Had altijd de grootste plezier met het mass farmen van UW (Smities en dan zo veel dat de heleboel bijna crashed, altijd leuk) Helaas moest dat generved worden :S Veel plezier aan dit spel gehad maar zag de zin er niet van in om die suffe titels binnen te slepen en verder was er niks meer te doen ipv PvP maar geloof me, na verloop van tijd begint ook dat te vervelen.
Zal vast wel een keer weer spelen maar de lol is er voor mij even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
SinergyX schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 23:02:
Sta nu al een tijdje in Granite citadel, naar die bots daar te kijken. Gok zo'n 30-40 van die mo/wa's die op perfecte paden nonstop die group buiten GC aan het farmen zijn. Naar de merchant (sellen gok ik) en weer opnieuw. Bijna gewoon bizar om te zien dit, terwijl er gewoon normale spelers lopen. Beetje jammer dat hier dus geen GM's actief rondkijken.

Vage mensen in de wereld hier :P

Edit: vind ik net.. Youtube. Dát heet pas sync-dance :P
edit2: oooh deze is ook stoer :D
Uhh SinergyX die monsters die gefarmed worden is gewoon een soort van filmpje dat in een oneindige loop zit. Je kan namelijk geen andere spelers dan je eigen party zien vechten. Tevens is er geen manier om bij deze groep te komen.... GM's zijn dus echt niet nodig ;)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Doe quests in Cantha, en als je de reward gaat halen neem je de heroes die je wil levelen in je party.

Vooral vanwege de belachelijk hoge hoeveelheden XP in Factions :') is dat wel zo makkelijk.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

denyos schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 11:51:
Uhh SinergyX die monsters die gefarmed worden is gewoon een soort van filmpje dat in een oneindige loop zit. Je kan namelijk geen andere spelers dan je eigen party zien vechten. Tevens is er geen manier om bij deze groep te komen.... GM's zijn dus echt niet nodig ;)
Wij stonden gewoon in town, waar je zie steeds precies zelfde pad ziet lopen. Een GM kan dit gewoon zien, ban die zooi. opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Ach, in Elona heb je ook altijd massa's bots, en Howlers worden inmiddels ook al en masse gefarmed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
SinergyX schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 15:17:
[...]

Wij stonden gewoon in town, waar je zie steeds precies zelfde pad ziet lopen. Een GM kan dit gewoon zien, ban die zooi. opgelost
laat maar... ik ben beetje lomp :P was ffies in de war met zo een plaatsje in ascalon waar je vanuit town zo een hele battle tussen de char en wat "henchman" kan zien.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TroonStaal schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 15:29:
Ach, in Elona heb je ook altijd massa's bots, en Howlers worden inmiddels ook al en masse gefarmed.
Opzich neem je dan toch wel een risico als je zo'n programma download. Je hebt altijd kans dat er een keyloggertje inzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Dat niet alleen maar de penalty op het gebruik van bots is een permban.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Laatst online: 23-04 16:18
Welke W/* build kan het best voor PvE gebruikt worden zonder steeds van second class te veranderen? Is Mo dan het best? Of meer Necro voor Plague Touch? Of toch een ander. Je ziet veel builds voor specifieke plaatsen in de game, maar is er een build die het over het algemeen goed doet?

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik speel bijna altijd /mo, met mending touch (2 con remove) en soms hex remover. Slechts enkele gevallen swap ik naar ele (stoneflesh, armor etc), maar kan je gewoon makkelijk via buildtemplates instellen :)

Necro moet ik weer eens induiken, vond ik vroeger helemaal niets, maar lijkt nu toch een stuk interessanter geworden. (hoge energy, lange cast/recharge).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Anoniem: 185646 schreef op zondag 21 januari 2007 @ 17:28:
[...]

Opzich neem je dan toch wel een risico als je zo'n programma download. Je hebt altijd kans dat er een keyloggertje inzit.
Dat heb ik nog nooit geprobeerd, vind het maar link, die skillcalculators enzo. Ik hou het wel op hooguit wat snelkoppeling aanpassingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

in cantha heb je van die gebieden waar je nog niet in kan als je niet voorbij een bepaalde missie bent. Nou moet ik voor mn elite is zo een gebied wezen. iemand een idee of je als je iemand in je party hebt die daar wel voorbij is wel gewoon dat gebied in kan (het is een gebied-gebied overgang die afgesloten is, met als startpunt marketplace, ben de namen vff kwijt. mn boss spawnt in ... Skyway)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zover ik weet, wordt je dan de party uitgekickt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Anoniem: 155461 schreef op zondag 21 januari 2007 @ 18:20:
in cantha heb je van die gebieden waar je nog niet in kan als je niet voorbij een bepaalde missie bent. Nou moet ik voor mn elite is zo een gebied wezen. iemand een idee of je als je iemand in je party hebt die daar wel voorbij is wel gewoon dat gebied in kan (het is een gebied-gebied overgang die afgesloten is, met als startpunt marketplace, ben de namen vff kwijt. mn boss spawnt in ... Skyway)
Je bedoelt Xaquang Skyway? (oid) De quest is geloof ik Closer to the stars, of Mayhem in the market.

Nu weet ik het niet meer exact, maar ik dacht dat je als niet-Cantha geboren char je wel meekan in een party. Voor Cantha chars geldt dat je wel de questline moet afwerken.

Tis net zoiets als de Consulate Docks glitch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

helaas, even uitgeprobeerd met iemand die Fc al heeft uitgespeeld, maar die gate was nog net zo gesloten als wanneer ik in me eentje daar ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystery
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:07
Ik lees net de TS door en kom daar het volgende tegen bij Missies en quests van Prophecies:

13 Missies met bonus

Klopt dat wel? Volgens mij geeft mijn Titles scherm aan dat er 25 Missies met bonus zijn.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gisteravond met hulp van <naamkwijt> van got guild eindelijk mijn monk naar mainland kunnen halen (die god'ish build werkt aardig op dervish hero :P), daarna maar eens verder gegaan in Prophecies quests met mijn warrior. Wat zitten daar stomme missies tussen zeg :/ Maargoed, kom ik na 3 missies erachter dat ik heel die missies niet hoeft te doen als faction character, dus maar meteen weer naar Augurky gegaan :P Met heroes/hench de laatste missie gedaan (thirsty river - best makkelijk), daarna die dopplerganger missie.
Ik had enorme verwachtingen van een NPC die 'jou build' heeft, maar wat viel dat enooooorm tegen :/ Geeft hem een paar bagger skills links op de skill bar (frenzy en flurry) en 3 hoge dmg attacks helemaal rechts, in 9 seconde was hij neer.. erge tegenvaller. Nu in dragon's troat, hopelijk van de week weer een stuk verder om Prophecies ook proberen uit te spelen. Daarna weer verder in nightfall (zit nu bij die solo missie, waar je met princes moet zien te praten), dan eindelijk 1 character die alle chapters heeft uitgespeeld :)

Kwam in Gurky erachter dat warrior nu 2 25% runspeed stances heeft (sprint en agressive attack ofzo), kan je mooi afwisselen om grote stukken te runnen :)

[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 22-01-2007 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisboers
[
Nee, had gister helaas geen speeltijd... maar dat ga ik vanavond inhalen :D
Inimiddels ingehaald, en idd, /age is wat ik zocht. zie ik ineens tot mijn schrik dat ik dit weekeinde meer dan 10 uur gespeeld heb...

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lol, daar hoef je niet van te schrikken. als ik lekker bezig ben kan ik op een zondag gemakkelijk 12 uur halen

en wie zegt dat Ph langzaam lvlt? 3 dagen gespeeld en lvl 16 met mn monk

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 155461 op 22-01-2007 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Tov van Factions blijft het bijzonder langzaam, daar zit je binnen 1 avond al makkelijk op lvl16 :) Daarna is het even ploegen (marketplace), maar zit je in no time lvl20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131323

Mystery schreef op maandag 22 januari 2007 @ 09:08:
Ik lees net de TS door en kom daar het volgende tegen bij Missies en quests van Prophecies:

13 Missies met bonus

Klopt dat wel? Volgens mij geeft mijn Titles scherm aan dat er 25 Missies met bonus zijn.
Klopt, het zijn er 25. Foutje in de startpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eindelijk 15 ectoes en 15 shards bij elkaar. Vanavond mijn eerste armor part halen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Laatst online: 16-07 15:15

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Zeg heeft iemand al ervaringen met Guild Wars te draaien onder Vista RTM? :) Ben ik benieuwd naar, aangezien mijn Vista in bestelling is ;) (met upgrade van m'n hardware overigens)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik ben weer aan het spelen met iets nieuws, een warrior met een pet :) Puur str/sword based met warrior's endurance om flink hoge damage te spammen. 3 skills voor mij pet, weer eens wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Anoniem: 185646 schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 16:10:
Eindelijk 15 ectoes en 15 shards bij elkaar. Vanavond mijn eerste armor part halen :D
Ik heb gisteren nog een fissure armor gehaald, ik zou gewoon wachten tot je alle 105 ecto's/shards hebt, je bent toch gauw een dik uur bezig om de quests te doen zodat je kunt craften. (en wat heb je aan alleen gauntlets of boots? :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nowell
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

nowell

Que Pasa!?

wolkje schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 16:15:
Zeg heeft iemand al ervaringen met Guild Wars te draaien onder Vista RTM? :) Ben ik benieuwd naar, aangezien mijn Vista in bestelling is ;) (met upgrade van m'n hardware overigens)
Heb het gedraaid onder een BETA en dat ging prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Gisteren de ^%$^$ Avatar of Balthazar verslagen, was de laatste die ik nog miste van alle avatars. Ik denk niet dat jullie willen weten hoeveel deaths er momenteel op mijn naam staan, laten we stellen dat ik niet meer in aanmerking kom voor de survivor title.

Uiteindelijk gelukt op -60% met ebon dust aura, samen met een andere speler, vanavond mijn frustratie maar eens africhten op Alessia's Seabord, vanwege de undead die daar rond lopen.

Weet iemand trouwens wat de meest makkelijke manier is om naar Ascalon te gaan, of is het een kwestie van een zeer lange wandeling :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

cardinal808 schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 09:27:
Weet iemand trouwens wat de meest makkelijke manier is om naar Ascalon te gaan, of is het een kwestie van een zeer lange wandeling :?
Ik vrees het ergste. Ik ben al halverwege inmiddels :)
Gelukje: alle monsters die je tegenkomt zijn hooguit lvl 11, en daarna neemt het rap af in lvl. De enige die werkelijk bedreigend kunnen zijn zijn de Stone Summit vanwege hun grote aantallen.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Veel runningskills meenemen, want het kan een lange wandeling worden. Oke, dat wordt nog een leuke trip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nowell

nowell

Que Pasa!?

Vanuit welke stad in NF kan je travelen naar Prophecies? (welke quest?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

nowell schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 10:07:
Vanuit welke stad in NF kan je travelen naar Prophecies? (welke quest?)
Vanuit Kamadan Jewel of Istani. Ik weet niet hoe de quest heet, maar diegene die de quest levert staan in de buurt van First Spear Dehvad bij de bootjes aan het water dacht ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

cardinal808 schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 10:02:
Veel runningskills meenemen, want het kan een lange wandeling worden. Oke, dat wordt nog een leuke trip.
Charge, sprint en enraging charge en je bent er zo. Strenght en tactics op zen hoogst en je kunt onbeperkt 25% speed krijgen. Non stop sprint dus :) Neem je heros mee als decoy en je hebt nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nowell

nowell

Que Pasa!?

wolkje schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 10:09:
[...]

Vanuit Kamadan Jewel of Istani. Ik weet niet hoe de quest heet, maar diegene die de quest levert staan in de buurt van First Spear Dehvad bij de bootjes aan het water dacht ik :)
check! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
ZeroCode schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 10:15:
[...]
Charge, sprint en enraging charge en je bent er zo. Strenght en tactics op zen hoogst en je kunt onbeperkt 25% speed krijgen. Non stop sprint dus :) Neem je heros mee als decoy en je hebt nergens last van.
Ik zal mijn warrior wel even meenemen, aangezien ik een dervish ben en als secondary een monk ben, niet dat ik veel monk skills gebruik, maar rebirth wel wel lekker (lees: te veel moeten gebruiken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Als je main dervish bent, zou ik gaan voor die form of Melandru (oid) die je immume maakt voor conditions. Scheelt enorm op bepaalde stukken waar ze veel cripple doen. Enkele stukken heb je enkel last van iritante hex spells, dat is gewoon hopen dat je de portal/gate haalt :P

En die avatar of balthazar is ECHT een ramp om te krijgen, al heb ik gemerkt dat 2/3 MM's in je team bijna 99% succes geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Aan de MM zat ik ook later te denken, alleen was het doel op een gegeven moment om de skill te krijgen tegen elke kostenpost. Het aantal deaths is behoorlijk toegenomen en op een gegeven moment was de strategie om gewoon zoveel mogelijk kournan te killen voordat je de vlakte raakte. Op een gegeven moment was de acolyte alleen en de avatar net uitgewerkt, toen in combinatie met ebon dust, was het nog steeds lastig, maar wel te doen.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.