<newbie mode>
wat is een pinlock?
</newbie mode>
wat is een pinlock?
</newbie mode>
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Een soort van dubbel glas voor je helm.
[Voor 11% gewijzigd door DinX op 27-02-2007 14:00]
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
bevalt die fog city een beetje? aangezien ik een caberg met zonnevisor heb ik een pinlock misschien niet een optie..DinX schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 13:59:
[...]
Een soort van dubbel glas voor je helm.
2 gaatjes in je helm boren waar je dan pinnetjes door steekt. Daarmee bevestig je een soort dubbel vizier aan de binnenkant. Zoals je weet beslaat dubbel glas niet.
Als je niet wil boren heb je ook nog fogcity. Die bevestig je als een soort van sticker.
http://www.pinlock.com/
* DinX had in z'n vorige helm standaard een pinlock zitten. In m'n huidige heb ik een fogcity geplakt.
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
[Voor 20% gewijzigd door DinX op 27-02-2007 14:16]
Past waarschijnlijk wel, of anders een inplakvizier (heb ik in mijn Schubert, die deed ook niet aan pinlock)ToolkiT schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 13:55:
[...]
zit ik nu idd aan te denken.. weet alleen niet of dat op mijn Caberg past of dat ik helm moet upgraden..
[Voor 12% gewijzigd door gwystyl op 27-02-2007 14:47]
Thanks
Zijn idd niet duur, 15-20€DinX schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 14:37:
Ben niet meerzeker of het 15€ was. Het was in ieder geval niet veel (imho dan)
leeg
Wise enough to play the fool
[Voor 32% gewijzigd door DinX op 27-02-2007 20:32]
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
*burp*
[Voor 10% gewijzigd door Chevy454 op 28-02-2007 12:20]
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
of zown honda xt500 ofzo.. koop je 2 appelsChevy454 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 12:08:
Voetje bij de achterrem, niet vergeten
* Chevy454 kan geen wheely trekken.
Wil mijn motor niet naar de kloten helpenMaar er komt wel een speelfietsje om dat te leren
GSXR1100 ofzo
Eerst dat pokke instituut genaamd school afmaken.
No signature required.
Nah, moet iets met potentieel hebbenM3rcury schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 12:29:
of zown honda xt500 ofzo.. koop je 2 appelsen daar kan je leuk op stunten
[Voor 7% gewijzigd door Chevy454 op 28-02-2007 13:08]
http://video.google.nl/vi...68582&q=supermoto+madness
Have a wheelie good weekend!
hmm.. dan heb je idd gelijk.. en met een gixxer 1100 kan je nog kneedownen, dat lukt je met een xr nietChevy454 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 13:06:
[...]
Nah, moet iets met potentieel hebbenik heb uitgeteld wat ik kwijt ben aan een XR600 zoals ik het wil en dan kan ik beter voor een GSX-R1100 gaan, kosten zijn ongeveer hetzelfde maar wel meer fun
En ik kan er meer uit leren van een GSX-R1100 dan van een XR600.
No signature required.
Hehe, heb er nog niet op geklikt, maar ik ken het wel. Subliem filmpje iddFragDaddy schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 13:10:
[...]
http://video.google.nl/vi...68582&q=supermoto+madness
hier doet ie hetzelfde met een supermotard. biaggi in het geel.. Hayden rijdt/glijdt daar ook rondjes..
Vind ik nog steeds een van de mooiste filmpjes ooit. wat nou voet uitsteken op een supermotard.. gewoon knie aan de grond en dan powerslidend de bocht door..![]()
oh man. wat moet ik doen om dat ook te kunnen
[Voor 13% gewijzigd door DinX op 28-02-2007 13:24]
Anoniem: 83626
Ken het filmpje ook al ja. Maar speedway is pas echt ziekDinX schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 13:21:
[...]
Hehe, heb er nog niet op geklikt, maar ik ken het wel. Subliem filmpje idd
Al zullen die kerels die speedway rijden waarschijnlijk zeggen "noemen jullie dat driften :+"
http://www.youtube.com/watch?v=1jGZnL5F-pA
(helemaal kijken, het zijn niet enkel dia's)
[Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 83626 op 28-02-2007 15:01]
das "teach" mcneilAnoniem: 83626 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 14:38:
[...]
Op parkeerplaats met SS (zitten ook genoeg andere stunts tussen): http://www.youtube.com/watch?v=iMNvU6idyHY
[Voor 43% gewijzigd door FragDaddy op 28-02-2007 16:03]
Is het niet zo dat ze aan het einde van de race bijna niet anders kunnen als ze alles geven omdat die band quasi op is en minder grip heeft ? Ik heb m'n geluid uit dus hoor de commentaar niet, maar ik meende het eens gehoord te hebben.FragDaddy schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 15:48:
Rossi's laatste rondje op catalunya 2006... mooi commentaar ook
http://www.youtube.com/watch?v=1pAkfV9muHk
[Voor 23% gewijzigd door DinX op 28-02-2007 16:13]
Nee hoor. dit is gewoon voor de fun. Tuurlijk heeft die achterband wel te lijden en tuurlijk kunnen ze dan niet meer vol op het gas.. maar sliden/driften kost alleen maar tijd/snelheid.. Dat wil je helemaal niet in de praktijk..DinX schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 16:11:
[...]
Is het niet zo dat ze aan het einde van de race bijna niet anders kunnen als ze alles geven omdat die band quasi op is en minder grip heeft ? Ik heb m'n geluid uit dus hoor de commentaar niet, maar ik meende het eens gehoord te hebben.
Op het einde constant driften is niet om enkel wat te posen, maar meer een slecht bijverschijnsel van die "rotte" achterband.
Mja, dat het nadelig is had ik ook wel door (vandaar "slecht bijverschijnsel")FragDaddy schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 16:52:
[...]
Nee hoor. dit is gewoon voor de fun. Tuurlijk heeft die achterband wel te lijden en tuurlijk kunnen ze dan niet meer vol op het gas.. maar sliden/driften kost alleen maar snelheid.. Dat wil je helemaal niet in de praktijk.. behalve voor de show of als je opeens grip verliest.. of als je rijstijl niet helemaal strak is (mcCoy en Hayden zijn goede voorbeelden..Hayden zal zijn rijstijl wel serieus aan moeten passen aan de nieuwe 800cc's.. hogere bochtensnelheid en niet de bocht door sliden en op puur vermogen de bocht uit surfen..)
* teacher weet nu wat wheelies met je cardan kunnen doen:Chevy454 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 12:08:
Voetje bij de achterrem, niet vergeten
* Chevy454 kan geen wheely trekken.
Wil mijn motor niet naar de kloten helpen
[Voor 50% gewijzigd door DinX op 28-02-2007 18:11]
Das geen homokineet, dat is een kruiskoppeling. Een homokineet laat het vermogen zonder vertraging door in vergelijking met een kruiskoppeling.teacher schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 19:40:
Nee joh.. was gewoon mijn oude cardan waarvan de homokineet overleden was een tijdje geleden (alhoewel wheelies op de K75 niet echt helpen natuurlijk)
Ik dacht aan rottend aluminium, ik zou ook spontaan vergaan van verdrietEnneh dat witte spul is staburag vet ... en niet ehh.. you know ...
DinX schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 19:32:
Zolang je die wheelie niet doet door je koppeling te gebruiken lijkt me daar weinig mis mee ?
Een overbrenging met een kruiskoppeling gaat gepaard met een oneenparig beweging. Hoe groter de hoek verdraaiing van de kruiskoppeling, hoe groter de oneenparigheid, hoe groter de torsie op de kruiskoppeling, hoe sneller je over moet schakelen naar kettingAnoniem: 83626 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 19:23:
Ik snap eerlijk gezegd ook niet waarom je cardan zou overlijden van wheelies?
[Voor 6% gewijzigd door Chevy454 op 28-02-2007 20:13]
ik zie aan je sig dat je ook wel eens op irc zit?
[Voor 25% gewijzigd door rimpeldinky op 28-02-2007 22:09]
*burp*
Dat was op msnrimpeldinky schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 21:37:
[...]
ik zie aan je sig dat je ook wel eens op irc zit?welke server/kanaal? misschien leuk om een #got-motor te maken?
makkelijk bij het posen en ritjes plannen eventuee.
![]()
Bougietjesrimpeldinky schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 21:37:
vandaag ook aan mijn XT begonnen, hij zweet iets olie uit de koppakking en bij het versnellingspedaaltje komt als ie opwarmt ook wat naar buiten, dus dit weekeind open halen en kijken hoe het een en ander er van binnen uit ziet, nieuwe olie halen, bougietjes wisselen en pakkingen vernieuwen.
Het omspaken zal iets van 100 euro kosten, het velgbed dat kost geldzaterdag kijken voor XT600 voorvork met schijfremmen en velg en informeren wat het omspaken naar een 17" of 16" velg kost
*burp*
jep.. en een dynamo heet in het vlaams een alternatorChevy454 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 20:12:
[...]
Das geen homokineet, dat is een kruiskoppeling. Een homokineet laat het vermogen zonder vertraging door in vergelijking met een kruiskoppeling.
Nee een dynamo geeft als uitgang een gelijkspanning en een alternator een wisselspanning.teacher schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 23:57:
jep.. en een dynamo heet in het vlaams een alternator
[Voor 5% gewijzigd door Chevy454 op 01-03-2007 00:04]
Hey foto'srimpeldinky schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 21:37:
hier zie je onderin waar de kop op de cylinder zit wat gezweette olie, wat er bovenop zit moet ik nog uitzoeken maar dat zou volgens de vorige eigenaar iets zijn wat uit de kilometerteller-kabel kwam...
[afbeelding]
*burp*
Ik vind het, net als ik jou in veel topics zie aangeven, ook raar dat in de autowereld wordt gewerkt met zoveel achterhaalde techniek. Ook bijvoorbeeld dat de moter in een auto (vrijwel) nooit meer toeren draait dan een 8-9000 rpm, zelfs de meest exotische supercars halen dat niet (terwijl er wel veel onderhoud nodig is).Chevy454 schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 00:04:
[...]
Nee een dynamo geeft als uitgang een gelijkspanning en een alternator een wisselspanning.
Geeft maar weer eens aan dat autorijdend Nederland weer eens achter de feiten aanloopt. Maar dat is niet erg, de hele autowereld is met achterhaalde techniek bezig.
[...]
Een fietsdynamo is overigens een alternator
[Voor 12% gewijzigd door ZiegoM op 01-03-2007 00:36]
\_Specs_/
De eisen van een auto zijn heel anders tov een motorfiets maar desondanks moet de kaap van 10 000rpm bij een auto verbroken worden. De automotoren zijn allemaal op koppel gebouwd dat hierdoor het rendement van de auto in het gebruiks gebied (bij deellast) begint af te nemen door naar hogere vermogens te gaan zonder het toerental te laten stijgen. Hierdoor komen ze zelfs in de problemen met de uitstoot gassen.ZiegoM schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 00:33:
Ik vind het, net als ik jou in veel topics zie aangeven, ook raar dat in de autowereld wordt gewerkt met zoveel achterhaalde techniek. Ook bijvoorbeeld dat de moter in een auto (vrijwel) nooit meer toeren draait dan een 8-9000 rpm, zelfs de meest exotische supercars halen dat niet (terwijl er wel veel onderhoud nodig is).
[Voor 47% gewijzigd door Chevy454 op 01-03-2007 01:17]
Ferodo Platinum is prima spul ja.ZiegoM schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 00:33:
[...]
Ik ga overigens zelf ook weer sleutelen aan mn motor, heb nog nieuwe knippers liggen en er moeten nieuwe remblokken op. Is Ferodo (Platinum) iets?
leeg
Gaat ie van andere soort remblokken beter remmen?4x2 schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 02:03:
[...]
Ferodo Platinum is prima spul ja.
Rijd dr zelf ook mee, mn VFR remt nu iets minder beroerd (remmen van dat ding zijn toch echt te min voor het vermogen).
No signature required.
Vind wel dat jij erg graag afgeeft op BMW en daarbij erg graag oude verschijnselen als KFR aan blijft halen. Hebben de nieuwe types daar nog last van? Bovendien vind ik het ergens wel bewonderenswaardig dat BMW het erkent terwijl een hele hoop andere motorfietsen met injectie fietsen vergelijkbare symptomen hebben (on/off).Chevy454 schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 01:00:
[...]
BMW in de motorwereld, dat is nog zo'n klucht, etc etc etc
[Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 83626 op 01-03-2007 10:13]
Symptomen met injectieAnoniem: 83626 schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 10:11:
[...]
Bovendien vind ik het ergens wel bewonderenswaardig dat BMW het erkent terwijl een hele hoop andere motorfietsen met injectie fietsen vergelijkbare symptomen hebben (on/off).
Ze krijgen het niet verholpen, de verbrandingskamer is gewoonweg ruk. En ja de nieuwe modellen hebben het ook, anders zouden ze niet liggen deinen als een schip tijdens storm als een steekbobijn niet werktAnoniem: 83626 schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 10:11:
Vind wel dat jij erg graag afgeeft op BMW en daarbij erg graag oude verschijnselen als KFR aan blijft halen. Hebben de nieuwe types daar nog last van?
BMW erkent het nietBovendien vind ik het ergens wel bewonderenswaardig dat BMW het erkent terwijl een hele hoop andere motorfietsen met injectie fietsen vergelijkbare symptomen hebben (on/off).
Ik bash niet zo enkel op BMW hoor, Honda is net zo klote met hun distributiespanners hoor. Ik zeg gewoon waar het op staat. Het is een technisch mankement en boeit mij dat ik ze op hun merkhart stamp. Het probleem is er, erken het en los het op. BMW heeft hun boxerontwerp nog nooit echt gemodificeerd. Vergeet niet dat de vliegende baksteen de boxer moest vervangen.Bedenk wel dat er ook mensen in dit topic zitten met en beamer en die vinden dat heus niet superleuk ofzo, die posts van jou. Ik zeg niet dat je een BMW-fanclub moet beginnen of erover moet liegen, maar (en dat heb ik al eens eerder gezegd) iets tactvoller zou soms wel kunnen.
Ze zijn wel slim bij BMW. Het duolever systeem van hun bestaat al jaren en was uitgevonden door een Fransman welke daar patentrecht op had. Nu is het patentrecht verlopen en BMW gebruikt het nu als het laatste ultieme stukje techniek. Wat hun paralever enzo betreft is het wel goed gevonden.Ben trouwens wel benieuwd wat je van hun cantilever en paralever gebeuren vind? Heb er me nooit over ingelezen, noch erop gereden, maar ik heb wel eens gehoord dat die dingen niet duiken als je remt? Klinkt best ok?
[Voor 14% gewijzigd door Chevy454 op 01-03-2007 12:01]
Het is meer met al dat gerant en gebash dat niemand je meer serieus neemt. Niks is goed, alles is inferieur. Op die manier wordt je een roepende in de woestijn.Chevy454 schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 11:53:
Ik bash niet zo enkel op BMW hoor, Honda is net zo klote met hun distributiespanners hoor. Ik zeg gewoon waar het op staat.
Oh.. er zal vast nog wel een keer wat komen.. De fiets is tenslotte 22 jaar oud. Verder is het een fijn ding!Chevy454 schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 01:00:
[...]
tenzij teacher nog wat smeuige verhalen over zijn kapotte vliegende baksteen met ons wilt delen. Immers, één kapotte BMW is een goed begin
Ja, dat kan.M3rcury schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 09:08:
[...]
Gaat ie van andere soort remblokken beter remmen?
leeg
Allemaal leuk en wel... maar hoe leuk zou jij het vinden als iemand de hele tijd blijft roepen hoe ongelooflijk stom vmaxxen in elkaar zitten.Chevy454 schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 11:53:
Heel stuk met weer veel techniek
Leer vind ik er zelf ook een stuk 'cooler' uitzienAnoniem: 83626 schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 13:12:
[...]
On-topic: Zo mn leren pakkie maar weer aandoen.. is dan wel koud, maar staat gewoon goedFf lekker een stukkie rijden nog vanmiddag, das waar het om gaat. [afbeelding]
[Voor 6% gewijzigd door ZiegoM op 01-03-2007 17:48]
\_Specs_/
Hangt ervanaf wat voor motor, op een adventure/offroad/SM vind ik een textiel pak wel gepastZiegoM schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 17:46:
[...]
Leer vind ik er zelf ook een stuk 'cooler' uitzien
grappig hier ook alZiegoM schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 17:46:
Overigens vanaf do, 08-03 weer motorspul bij de Lidl, voor de liefhebbers:
http://www.lidl.nl/nl/home.nsf/pages/c.o.20070308.index
Heb ik geen last meer van, hoor het elke keer al. En ik zal je staven waarom ik er geen probleem mee heb.Anoniem: 83626 schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 13:12:
Allemaal leuk en wel... maar hoe leuk zou jij het vinden als iemand de hele tijd blijft roepen hoe ongelooflijk stom vmaxxen in elkaar zitten.
De geometrie is een keuze. De Vmax is geen racer, dat ding is maar goed voor één ding: hard rechtdoor. Dat ontwerpaspect in het hoofd houdende is het niet erg dat hij niet stuurt. Een dragracer heeft een achterbrug welke 30cm langer is dan een standaard motor omdat die nu eenmaal andere geometrie vereist.Je hebt immers een combinatie van:
Slechte geometrie waar geen bocht leuk mee te rijden is
Wederom dat aspect van het dragracen, je voorwiel in de lucht is leuk maar je moet het kunnen controleren. Een R1 in de eerste versnelling compleet open gooien vanuit een rollende toestand lukt niet, daarom dat een 400cc de eerste meters sneller is.Enorm hoog gewicht; haast alles is staal
De aandrijving is een keuze, de Vmax is niet ontwikkeld als diehard racer noch diehard dragracer. Hij is een powercruiser waarbij je gewoon opstapt en gaat rijden. Bij iedere tocht je ketting smeren, kettingspanning stellen. Het is een keuze welke je moet maken maar gezien het "product" wat ze hebben is de keuze van cardan geen slechte. Het kan nu zeker beter maar is een afweging wat ze destijds hebben gemaaktCardan
Dat gaat ook op voor de CBR900RR met zijn 16" voorwiel. Maar velen motoren van die tijd en nu nog steeds (BMW gebruikt aparte maten voor hun nieuwe F650 serie) gebruiken rare banden maten. Dat is het gevolg van de gyroscopie. Een grotere velg heeft minder last van gyroscopische krachten want die moet minder toeren maken terwijl een kleine erg vreemd aanvoelt. De ideale verhouding lijkt 16.5" te zijn overigens.Bandenmaten waarin amper leuke banden te vinden zijn
NadeelV-boost die je moet kennen, anders schrik je je de pleuris
De Vmax is absoluut niet perfect hoorKortom: fiets die ook niet echt bol staat van hoogwaardige doordachte technieken.
Absoluut niet hoorOf voel jij je misschien beter/lekkerder als je fijn loopt te stampen?
Ik zeg gewoon hoe het ding technisch in elkaar steekt. Bij sommige merken steekt dat redelijk in elkaar, bij sommige is dat een stuk minder. Het is niet om de liefhebber aan te vallen maar gewoon om het beeld van het merk toe te lichten want een CBR125 heeft het racing DNA van de MotoGP RC211V zodat u sportief op circuit als rijdende chicane kunt rijden. En in sommige gevallen, zoals BMW, moet ik het gewoon extreem aan de kaak stellen omdat het over levensgevaarlijke systemen beschikt. Hoe het nieuwe remsysteem van hun in elkaar zit weet ik niet.Het ging mij dus om het idee dat het jou misschien niet boeit dat je "mensen op hun merkhart stampt", maar die mensen wellicht wel (nogmaals; tact).
Daar ben ik me al te bewust van hoorteacher schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 12:27:
Het is meer met al dat gerant en gebash dat niemand je meer serieus neemt. Niks is goed, alles is inferieur. Op die manier wordt je een roepende in de woestijn.
Gelukkig, anders zou ik niet weten wie ik moet plagenOh.. er zal vast nog wel een keer wat komen.. De fiets is tenslotte 22 jaar oud. Verder is het een fijn ding!
[Voor 17% gewijzigd door Chevy454 op 01-03-2007 19:27]
WAT zeg JEteacher schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 19:27:
Dat lidl intercommetje.. is dat wat?
[Voor 19% gewijzigd door Chevy454 op 01-03-2007 19:31]
vroeg ik me ook af, voor die prijs is het idd de gok waard...teacher schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 19:27:
Och je hebt altijd mij nog om te plagen!Chevy454 schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 18:51:
[...]
Heel verhaal....
Gelukkig, anders zou ik niet weten wie ik moet plagen
PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy
Jazeker is dat wat. Had het tijdens de aanbieding vorig jaar al gehaald en ben er best tevreden van (voor z'n prijs).teacher schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 19:27:
"Tis better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt."
"If i'm not back in five minutes,... wait longer !!!"
Is dit zo'n versie waarbij je op een knopje moet drukken of kan je gewoon lullen?piston schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 21:22:
[...]
Jazeker is dat wat. Had het tijdens de aanbieding vorig jaar al gehaald en ben er best tevreden van (voor z'n prijs).
Het grootste nadeel is inderdaad zoals chevy aangeeft windgeruis aan hoge snelheden. Vanaf een 70 à 80km/u moet je echt wel heel luid beginnen praten/roepen om elkaar te verstaan. Ik heb echter wel een systeemhelm (Airoh PR2000) en dat is zeker niet de stilste.
Maar niettemin zeer handig bij de wat rustigere tourritjes om op "normale" manier effe wat tegen je duo (of omgekeerd natuurlijk) te zeggen, aan stoplichten en dergelijke kan er zelfs een heel gesprek af als het wat lang rood is
Kortom: voor het geld zeker een poging waard
Het instituut genaamd school moet nog afYamy_Daffy schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 21:03:
En als je zulke verhalen blijft typen komt die V-Mini van je nooit af.
[Voor 12% gewijzigd door Chevy454 op 02-03-2007 02:15]
ik neem aan dat er vox op zit (voice activation, dus niet op knopje drukken maar automagisch)Anoniem: 83626 schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 22:02:
[...]
Is dit zo'n versie waarbij je op een knopje moet drukken of kan je gewoon lullen?
Is zeker half-duplex? Dus dat als de een lult de ander niet terug kan lullen tegelijk? Dat je echt om de beurt op het knopje moet drukken?
*burp*
cool op naar de lidl dus de 8erimpeldinky schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 11:11:
zover ik gelezen had is dat een van de betere beschermers, ben de test kwijt maar hij kwam zeer goed uit de bus zeker voor dat geld
Dan vindt je het zeker niet erg als ik dat hele zooitje gewoon afkort naar Chev! he?Chevy454 schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 02:13:
[...]
Het instituut genaamd school moet nog afLijk er maar niet af te komen maargoed, als je 2+1+1(+ 0.5.)diploma's wilt hebben moet je er wat voor over hebben zeker
![]()
![]()
Hopenlijk later: Chevy454, B Motormechanica, B Elektromechanica, M Automotive technologie, M, Automatisatie![]()
En dan twijfel ik nog aan die opleiding tot schade expert
![]()
Tot die tijd blijft de Vmax geen prioriteit maar een leuke ontspanning
PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy
Leer moet gewoon strak zitten, niet te strak, zodat je je broek bijna niet meer dicht krijgtDinX schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 18:46:
Vandaag eens in m'n leren pak gereden (daarnet een stukje). Ik heb dat vorige zomer express een maat te klein gekocht zodat ik zou dieëten
De broek kreeg ik net aan (zonder rugbeschermer erin)
Hoe strak mag zoiets eigenlijk zitten ? Ik zie kerels in het leer wat bijna een 2de huid is, en sommigen waar het wat floddert. Ik heb namelijk altijd textiel gedragen.
Viel me eigenlijk op dat dat best warm is, allez, toch warmer dan ik had verwacht. Alleen m'n bovenlijf had het wat frisjes. Ik had enkel een heel erg dun shirt met korte mouwen aan. Met thermisch ondergoed had ik het warm gehad denk ik.
No signature required.
Geloof me, als je leer wat langer draagt zal je zien dat het uitrekt. Toen ik mijn leren broek kocht kon in niet eens fatsoenlijk mijn knieën buigen, nu zit ie zelfs losjes (en nee, ik ben ook niet afgevallen ofzoDinX schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 18:46:
Vandaag eens in m'n leren pak gereden (daarnet een stukje). Ik heb dat vorige zomer express een maat te klein gekocht zodat ik zou dieëten
De broek kreeg ik net aan (zonder rugbeschermer erin)
Hoe strak mag zoiets eigenlijk zitten ? Ik zie kerels in het leer wat bijna een 2de huid is, en sommigen waar het wat floddert. Ik heb namelijk altijd textiel gedragen.
Wie weet moet het zelfs Dr Chevy wordenYamy_Daffy schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 18:40:
Dan vindt je het zeker niet erg als ik dat hele zooitje gewoon afkort naar Chev! he?
De kookkunst van Mrs Teacher is zeker te goed?
Gewoon wat vaker aantrekken en door de warmte van je lichaam "zet" het leer zich.
[Voor 27% gewijzigd door Chevy454 op 02-03-2007 22:00]
Mja, ik ben van plan om minstens 10 kilo af te vallen. Maarja, m'n backprotector moet ook nog die broek in kunnen. Daan spreek je al over 10 kilo eer die erin past. Toch maar eens beginnen dragen met de droge momenten (of m'n regenoveral erover als het regent)teacher schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 21:47:
[...]
Geloof me, als je leer wat langer draagt zal je zien dat het uitrekt. Toen ik mijn leren broek kocht kon in niet eens fatsoenlijk mijn knieën buigen, nu zit ie zelfs losjes (en nee, ik ben ook niet afgevallen ofzo). Gewoon wat vaker aantrekken en door de warmte van je lichaam "zet" het leer zich.
even een offtopic detail...
En dan zeggen ze dat de liefde van de man door de buik gaat. Is dat de reden waarom je die duc niet mocht kopen, te vaak op restaurant?teacher schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 22:29:
mrs teacher kookt eigenlijk nooit.
[Voor 10% gewijzigd door Chevy454 op 02-03-2007 22:46]
Hoeveel lessen? Geen flauw idee. Ligt helemaal aan jezelf en daar kan ik niks over zeggen. Gemiddeld een stuk of 15 tot 20 denk ik. Je moet inderdaad op een lichte motor lessen (lessen mag tot 35kW dacht ik), en als je je lichte rijbewijs hebt krijg je na 2 jaar automatisch je zwaarrijbewijs, dus dar hoef je niet nog eens aparte lessen voor te nemen.darkdesign schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 19:05:
Ik ben net 19 jaar oud en heb een half jaar gelede mijn autorijbewijs gehaald. Nu ben ik van plan te starten met motor-rijlessen te nemen. Ik heb nooit schakelbrommer gereden maar heb inmiddels wel verkeersinzicht. Op hoeveel lessen zouden jullie me schatten en wat houd het in op mijn leeftijd te lessen op een motor? Ik heb gelezen dat ik op een lichte motor moet lessen omdat ik te jong ben voor een zware motor. Maar als ik op een lichte motor mijn rijbewijs haal, mag ik dan op mijn 21ste of 23ste wel een zware motor rijden zonder dat ik daarvoor nog extra moet lessen?
Quest 2 kopen? Gebruik mijn referral link voor €30 store credit: https://www.oculus.com/referrals/link/BroodRoosterNL/
Voor zover ik full/half-duplex begrijp is, is hij dan full-duplex. Je kan beiden praten zonder een of ander knopje in te drukken. Lijkt me trouwens nogal omslachtig op de motor.ToolkiT schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 10:50:
[...]
ik neem aan dat er vox op zit (voice activation, dus niet op knopje drukken maar automagisch)
Kweenie of ie half duplex is, met radio is het wel altijd zo, maar deze is met kabels.. dus zou ook full duplex kunnen zijn..
en nogmaals wat is de gedachte over de rugbeschermers?
"Tis better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt."
"If i'm not back in five minutes,... wait longer !!!"
25 KW zelfs maar.Wekko306 schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 13:25:
[...]
Hoeveel lessen? Geen flauw idee. Ligt helemaal aan jezelf en daar kan ik niks over zeggen. Gemiddeld een stuk of 15 tot 20 denk ik. Je moet inderdaad op een lichte motor lessen (lessen mag tot 35kW dacht ik), en als je je lichte rijbewijs hebt krijg je na 2 jaar automatisch je zwaarrijbewijs, dus dar hoef je niet nog eens aparte lessen voor te nemen.
Chevy454 schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 17:14:
* Chevy454 zal de startpost wel eens gaan updaten.
Let op de aanwezigheid van het woordje eens
Dus...Chevy454 schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 15:36:
Onder het mom van beter laat dan morgen. De TS is aangepast. Als er nog opmerkingen zijn: gelieve ze voor jezelf te houden
(laat maar weten dan pas ik het aan
)
[Voor 28% gewijzigd door MagicTempest op 03-03-2007 16:10]
With sufficient thrust pigs fly just fine. However, this is not necessarily a good idea. It is hard to be sure where they are going to land, and it could be dangerous sitting under them as they fly overhead. rfc 1925
vox betekent voice-operated-transmit.. dus ipv een knoppie in te drukken om te zenden wordt de zender door je stem geactiveerd.piston schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 13:51:
[...]
Voor zover ik full/half-duplex begrijp is, is hij dan full-duplex. Je kan beiden praten zonder een of ander knopje in te drukken. Lijkt me trouwens nogal omslachtig op de motor.
Voor je vertrekt zet je het ding aan met een volumeknop (*klik* aan - stil - luider - luid, maar dan traploos he) En dan zit er zo nog een draaiknop op om het volume van de duo te regelen. Echter snap ik daar de toegevoegde waarde niet echt van... met een intercom wil je immers toch beiden kunnen babbelen?!
[Voor 24% gewijzigd door FragDaddy op 03-03-2007 19:25]
Goh. De laatste keer dat ik iemand achterop heb gehad is 3 jaar geledenChevy454 schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 19:20:
En dan kopen we special winddichte helmen zodat die gek achterop luid kan schreeuwen
[Voor 22% gewijzigd door FragDaddy op 03-03-2007 19:23]
Lekker stil héFragDaddy schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 19:22:
Goh. De laatste keer dat ik iemand achterop heb gehad is 3 jaar geleden
Dat spreekt natuurlijk voor zichOf je moet een lekker strak wijf zijn in een strak leren pak. Dan maak ik graag een uitzondering..
[Voor 30% gewijzigd door Chevy454 op 03-03-2007 19:37]
Bij deze de Yamaha'sChevy454 schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 16:38:
- Clithopias (Honda CB400350 met 400 blok
, waar zijn die Yamaha's
)
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
[Voor 49% gewijzigd door DinX op 04-03-2007 16:33]
Dit topic is gesloten.
Google Pixel 7 Macbook Pro 2023 16" Apple iPhone 14 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 LG G2 OLED evo Gallery Edition Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details