Toon posts:

Motor - Beginnersvragen... en meer! Deel 8 - klustijd! Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 8.464 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:01

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

chev! maak jij een nieuwe?

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ricvdp
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23-02 16:07
Post 1000! Chev?

edit: spuit11, topic stond nog open..

[Voor 56% gewijzigd door Ricvdp op 04-03-2007 20:23]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ik zal idd maar een nieuw topic openen, zeker omdat ik de TS nog wat wil aanpassen :) (lang nog niet alle profielen zitten erbij :) )

Motor - Beginnersvragen... en meer! Deel 9 - GAAAASSS!
Hier verder :)

[Voor 22% gewijzigd door Chevy454 op 04-03-2007 22:16]

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

Dieter schreef op zondag 04 maart 2007 @ 19:04:
ok, ben benieuwd naar jullie mening.

Ik woon in Belgie en sinds 1 maart mag je op een 125cc motor rijden wanneer je je rijbewijs reeds 2 jaar hebt. Nu heb ik een aantal leuke chopper-modellen zien staan (ik dacht een intruder ? Shadow?) 125cc.

Jullie horen me al komen : in dit topic werd vermeld dat een 600cc een mooie instapper is. Is een 125cc een veredelde scooter ? Een brommertje ? Is dit zelfs de moeite om te overwegen ?

Mocht het me aanstaan kan ik over een aantal jaar voor een motorijbewijs gaan natuurlijk, maar ik zou willen beginnen met een 125cc choppermodel... Doel : recreatief rijden (weekends eventueel vakantie)

Jullie mening ?
Je zit aan 11kw vast, dus daar moet je ook nog rekening mee houden.

No signature required.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
Mijn eerste rijervaring was op een 125cc Virago'tje cruisen door de bergen in Kreta.
Ik vond het de max. Daar heb ik de motormicrobe te pakken gekregen.
't gaat al leuk vooruit, maar een echte motor zou ik het niet noemen nee.
Maar ik heb mij er heel erg mee geamuseerd :) .

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:38

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Zo, de motor is klaar.

Vanavond lekker naar Val de Vienne en knallen maar.
(Helaas lag er vanmorgen sneeuw aldaar op de baan :()

[Voor 56% gewijzigd door Tylen op 19-03-2007 11:16]

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• rimpeldinky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-01 19:03
psst, er is al een nieuw topic ;)

*burp*

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:57

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verrek, heb ik ook overheen gelezen :). En ik maar denken dat het zo rustig was hier 8)7

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:58

Steffie

Opaque

Deze kan dan wel dicht.

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee