sorry dat ik hier zo'n consternatie veroorzaakte met mijn vraagje...
btw chevy, ik denk dat in de stad mijn lichte baby vara nog wel eens het snelste uit zou kunnen zijn...
Op een buitenweggetje reed ik laatst achter een sportbike en op het rechte eind liep hij vet van me weg, maar in de bochten haalde ik hem toch stukje bij beetje terug en in de stad ging ik hem voorbij...
Dus vermogen is ook niet alles (hoewel op de open weg ik wel graag iets meer zou hebben)
Vandaag een wat mindere ervaring:
Ik reed op een A weg (soort autoweg dubbelbaans waar je 70 mijl/uur mag) ik reed met iets van 60mijl achter een auto met wat ik dacht gepaste afstand, maar omdat er een afslag kwam stonden de auto's ineens vol op de rem... helaas had ik dit niet aan zien komen

en moest ook vol in de ankers..
De weg bleek ijsglad te zijn en ik voel mijn achterkant opzij komen...
Dus remmen iets lossen en grip krijgen en weer bij remmen, maar helaas, weer geen grip..
Gelukkig zag de auto voor me wat er gebeurde en ging de goede kant opzij (ik stuurde voor de zekerheid al richting gras) en kon ik er zo langs...
Gelukkig dus met een sisser afgelopen.. maar wel een wijze les.
Dus nog meer afstand houden in de regen (vooral op die weg, die van belgische kwaliteit is

en zo versleten dat het lijkt of je op een witte streep remt) en verder vooruit kijken...
Normaal kijk ik goed ver vooruit, maar nu dus ff niet.. gelukkig ging het deze keer goed maar schrikken was het wel..
Viel me trouwens mee hoe snel ik de baby vara weer onder controle had en in het spoor had (wel met te veel snelheid nog maar iig bestuurbaar).
was trouwens hier voor de mensen die ooit in de UK rijden:
http://maps.google.com/ma....000708,0.002704&t=k&om=1
[
Voor 5% gewijzigd door
ToolkiT op 17-01-2007 11:22
]