Een mage met 41/41/41 is anders ook niet te verslaan.Exitium schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 20:21:
[...]
Nee, en zeker niet in PvP, maar we hebben 't wel.41/41/41 en alle pets uit ftw!
Mjah hoop dat de wapens wat cheaper zijn. 45K is echt niet te doen. Ik doe met moeite op een hele dag 5K.Bld- schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 20:22:
[...]
owjaa, je hebt gelijk:
* Reduced the cost of some battleground rewards.
Ben ook benieuwd welke
stoer, nog ff wachten dan maar met mun epic chest
Waar kan ik dit checken? Heeft iemand een link ofzo, want ik kan het nergens vinden en volgens mijn guild klopt dit niet.Taenadar schreef op maandag 08 januari 2007 @ 21:47:
[...]
exp van 1-60 zal sneller gaan. Staat in de patch notes
dat is ook de hele point.. dat je dus niet je wapens in een avondje hebt..Kaap schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 20:31:
[...]
Mjah hoop dat de wapens wat cheaper zijn. 45K is echt niet te doen. Ik doe met moeite op een hele dag 5K.
blup
Zit momenteel weer in de queue, plaats 430 op Emerald Dream 
Ik las dat ze bezig zijn te kijken of het werkt om realms te splitsen, hoop eigenlijk van niet. Geen zin om mogelijk een keuze te moeten maken tussen guild en vrienden.
Ik las dat ze bezig zijn te kijken of het werkt om realms te splitsen, hoop eigenlijk van niet. Geen zin om mogelijk een keuze te moeten maken tussen guild en vrienden.
Verwijderd
Ik ben nu een level 31 warrior en ga morgen denk ik toch maar wat dungeons proberen, te beginnen met RFK en SFK. Kan iemand mij inlichten welke instances nog mee aan te bevelen zijn en ook hoelang deze instances, inclusief RFK en SFK, ongeveer duren, gemiddeld? Dan kan ik namelijk een klein beetje inplannen wanneer ik ze zou willen doen.
Om naar level 70 te levelen wil ik van me PvP shadow spec naar een wat betere PvE spec, (en ook te raiden als shadow op 70)
Spec
Ik dacht over iets als dat. Jullie nog tips? Wand + heb ik omdat ik een erg goede wand heb en die doet met dat erbij ongeveer 180 dps.
Spec
Ik dacht over iets als dat. Jullie nog tips? Wand + heb ik omdat ik een erg goede wand heb en die doet met dat erbij ongeveer 180 dps.
[ Voor 4% gewijzigd door Osxy op 09-01-2007 21:36 ]
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Je neemt wand spec en laat unbreakable will liggen?osxy schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 21:34:
Om naar level 70 te levelen wil ik van me PvP shadow spec naar een wat betere PvE spec, (en ook te raiden als shadow op 70)
Spec

Wand spec is altijd en overal nutteloos imo. Verder heb je ook geen silence genomen, wat toch echt wel een heel goede shadow talent is.
Ik zou eerder voor deze build gaan: link
Nadeel van deze build is wel het mana verbruik.
[ Voor 25% gewijzigd door Kapoen op 09-01-2007 21:48 ]
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Hoor je mij niks over zeggen maar er zit een verschil tussen 1 avond x dagen.eendje schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 21:04:
[...]
dat is ook de hele point.. dat je dus niet je wapens in een avondje hebt..
Verwijderd
dat verklaard dus dat je 6x lvl 60 chars hebtViggen schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 14:18:
[...]
hmmm, heb ff gekeken en sta nu op 221 dagen /played... is bijna 8 uur per dag dan
zit wel een hoop /afk-tijd bij wanneer ik bijvoorbeeld tv kijk / met studie bezig ben... gebruik wow ook een beetje als een uitgebreide MSN-messenger![]()
Waar dan? Ik heb ze al 3x nagelezen en ik zie nergens iets in die richting.Taenadar schreef op maandag 08 januari 2007 @ 21:47:
[...]
exp van 1-60 zal sneller gaan. Staat in de patch notes
Het zou mij zelfs verbazen moest het zo zijn, als je in het begin XP gaat boosten dan ga
je later alleen maar 'groene' quests tegenkomen waardoor je winst toch weer verdwijnt als
sneeuw voor de zon.
Je vergeet dat silence niet bepaald bruikbaar is bij bosses etc. dat is dus 3 verspilde punten. En voor unbreakable heb ik punten te kortKapoen schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 21:41:
[...]
Je neemt wand spec en laat unbreakable will liggen?
Wand spec is altijd en overal nutteloos imo. Verder heb je ook geen silence genomen, wat toch echt wel een heel goede shadow talent is.
Ik zou eerder voor deze build gaan: link
Nadeel van deze build is wel het mana verbruik.
In de spec die jij linkt zijn er meer problemen, zoals treat, ik zou niet graag zonder treat reduction lekker gaan dpsen
Zou dan eerder voor dit gaan: spec2.0
[ Voor 18% gewijzigd door Osxy op 09-01-2007 22:10 ]
Verwijderd
Ik wil dit idd ook wel eens weten, ik kan het nergens terugvinden.Kapoen schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 21:57:
[...]
Waar dan? Ik heb ze al 3x nagelezen en ik zie nergens iets in die richting.
Het zou mij zelfs verbazen moest het zo zijn, als je in het begin XP gaat boosten dan ga
je later alleen maar 'groene' quests tegenkomen waardoor je winst toch weer verdwijnt als
sneeuw voor de zon.
Akkoord, maar silence is zo goed in instances en zeker in pvposxy schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 22:07:
[...]
Je vergeet dat silence niet bepaald bruikbaar is bij bosses etc. dat is dus 3 verspilde punten. En voor unbreakable heb ik punten te kort
In de spec die jij linkt zijn er meer problemen, zoals treat, ik zou niet graag zonder treat reduction lekker gaan dpsen
Mja, mijn build is meer gericht op pvp uiteindelijk. Ik zou toch overwegen om wand spec te droppen ten voordele van unbreakable will, wanden doe je toch alleen maar als je oom bent?
In mijn huidige PvP spec heb ik idd silence, want in PvP is het heeeeerlijk tegen magesKapoen schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 22:10:
[...]
Akkoord, maar silence is zo goed in instances en zeker in pvp
Mja, mijn build is meer gericht op pvp uiteindelijk. Ik zou toch overwegen om wand spec te droppen ten voordele van unbreakable will, wanden doe je toch alleen maar als je oom bent?
Verwijderd
15e worden ze verstuurd. Toevallig vandaag in het logistieke systeem kunnen kijken. Ruim 9200 besteld door Bol en net over de 9000 pre-orders. Zijn nog niet in het magazijn aanwezig op dit moment.Verwijderd schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 18:51:
Hmm ik begin me ook af te vragen hoe bol.com dat doet met pre orders. Weet iemand hoe dat ging met de wow launch ?
Oftewel, men kan nog pre-orderen? Dat valt me mee.Verwijderd schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 22:22:
15e worden ze verstuurd. Toevallig vandaag in het logistieke systeem kunnen kijken. Ruim 9200 besteld door Bol en net over de 9000 pre-orders. Zijn nog niet in het magazijn aanwezig op dit moment.
Ik heb nog geen lvl60 chars en ben toch al van plan om te rerollen, dus ik wacht nog ff.
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
ze komen waarschijnlijk vrijdag al aan in de winkels een guildie krijgt hem nl vrijdag van de lokale winkel daar. Officieel mag dat natuurlijk niet, maar gebeurd wel.Whuzz schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 22:33:
[...]
Oftewel, men kan nog pre-orderen? Dat valt me mee.
Ik heb nog geen lvl60 chars en ben toch al van plan om te rerollen, dus ik wacht nog ff.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Verwijderd
hebben er meer mensen last van ernstige lag-bursten en dc's op Darkspear of WoW algemeen laatste dagen ?
Heb al veel geprobeert, mooie nieuwe 3com router aangeschaft. Chello helpdesk lastiggevallen.
Fora's gebladerd...
kom er niet achter wat de oorzaak is. blizzard of mn nieuwe thuisnetwerk. (pas verhuist)
Heb al veel geprobeert, mooie nieuwe 3com router aangeschaft. Chello helpdesk lastiggevallen.
Fora's gebladerd...
kom er niet achter wat de oorzaak is. blizzard of mn nieuwe thuisnetwerk. (pas verhuist)
Ik neem aan dat het de blue rewards zijn, de epics rewards zijn al hardstikke goedkoop.Bld- schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 20:22:
[...]
owjaa, je hebt gelijk:
* Reduced the cost of some battleground rewards.
Ben ook benieuwd welke
stoer, nog ff wachten dan maar met mun epic chest
https://niels.nu
Verwijderd
Volgende week komt de nieuwe patch?
want ik was van plan om deze dagen alvast lvl 60 spul te kopen .(honor en marks)
want ik was van plan om deze dagen alvast lvl 60 spul te kopen .(honor en marks)
[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2007 01:17 ]
Trouwens, waarom kunnen die flying-mounts niet vliegen over Azeroth, dat vind ik toch wel erg jammer hoor. Het leek me juist leuk om dáárover te vliegen.
En hoe zit het dan met druids crow-form, kun je dat ook alleen maar gebruiken in de Outlands, als dat zo is vind ik het wel erg matig eigenlijk.
En hoe zit het dan met druids crow-form, kun je dat ook alleen maar gebruiken in de Outlands, als dat zo is vind ik het wel erg matig eigenlijk.
Dat had te maken met de manier waarop Azeroth gebouwd was ofzo, waardoor het niet mogelijk zou zijn bla bla.
Hmjah, veel plekken waar je te voet (of met mount) niet kan komen, ook omdat er daar gewoon één grote ruimte is
Vind 't al heel wat dat we gewoon over Outland heen kunnen vliegen 
Ooooh ik begin toch aardig TBC-geyl te worden, gewoon een strakke plasser ervan. Volgende week meteen paar duizend man met z'n allen tegelijkertijd die poort doorheen proberen te komen. Fuck al die nubs die PvE / grind speccing, ik ga full PvP erin
Ooooh ik begin toch aardig TBC-geyl te worden, gewoon een strakke plasser ervan. Volgende week meteen paar duizend man met z'n allen tegelijkertijd die poort doorheen proberen te komen. Fuck al die nubs die PvE / grind speccing, ik ga full PvP erin
Surfin' paradise!
6x een lvl 60 a 1 maand per char.. (wanneer ben je begonnnen?)Verwijderd schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 21:54:
[...]
dat verklaard dus dat je 6x lvl 60 chars hebt
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Nou, als je alleen maar over de Outlands kan vliegen, dan hoef ik geen flying mount hoor. Ik kan het geld dan wel beter gebruiken.Snappie88 schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 02:18:
Hmjah, veel plekken waar je te voet (of met mount) niet kan komen, ook omdat er daar gewoon één grote ruimte isVind 't al heel wat dat we gewoon over Outland heen kunnen vliegen
Hehe, Blizzard verplicht je toch om zo'n mount aan te schaffen. Om bepaalde plaatsenMysticSnake schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 03:06:
[...]
Nou, als je alleen maar over de Outlands kan vliegen, dan hoef ik geen flying mount hoor. Ik kan het geld dan wel beter gebruiken.
te bereiken (waar summoning niet zal werken) heb je zo'n ding nodig. Maar geen nood,
de hoeveelheid goud van rewards en drops zal stijgen zodanig dat het aanschaffen van dit
type mount ongeveer dezelfde 'last' is als het aanschaffen van een 'epic mount' nu.
ik heb nu 3x60... en 1x 54 en 53.. speel sinds februari (11 afaik) 2005..junglebeast schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 03:04:
[...]
6x een lvl 60 a 1 maand per char.. (wanneer ben je begonnnen?)
/edit flexe gun! /drool
[ Voor 5% gewijzigd door BootVluchteling op 10-01-2007 08:21 ]
Leuke gun, maar vraag me de proc af, hoe vaak schiet je nu als warrior/rogue?BootVluchteling schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 08:20:
[...]
ik heb nu 3x60... en 1x 54 en 53.. speel sinds februari (11 afaik) 2005..
/edit flexe gun! /drool
Normale flying mount kost exact hetzelfde als een epic mount nu afaik, hebben quest rewards niet veel mee te maken. ^^Kapoen schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 03:09:
[...]
Hehe, Blizzard verplicht je toch om zo'n mount aan te schaffen. Om bepaalde plaatsen
te bereiken (waar summoning niet zal werken) heb je zo'n ding nodig. Maar geen nood,
de hoeveelheid goud van rewards en drops zal stijgen zodanig dat het aanschaffen van dit
type mount ongeveer dezelfde 'last' is als het aanschaffen van een 'epic mount' nu.
Mooie gun, ook een CTRL+CLICK hiervan?
Nou mensen, over de flying mount. Als je van 60-70 quest, en niet te veel grind, dan kom je makkelijk op de minimaal 1k gold, dus die flying mount is niet super moeilijk te halen, tenzij je een epic flying mount wil natuurlijk
Dat stond ook op de site van Bart Smit, alleen hij staat alleen nog maar in mijn reserveringslijst.. nog nergens iets over betalen gezienOn_E schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 14:46:
[...]
Stond toch ook op hun site : 'pre-order TBC en ontvang 'm op de release-dag' ?
Verwijderd
Gister een Pug MC gedaan ging best goed ik was tot geddon gebleven mja heb eindelijk een van de beste elemental shaman schouders : http://www.thottbot.com/?i=37644 was zo blij toen ik won
mja ik ga vandaag me charecter migraten naar server waar me vrienden spelen heeft iemand dit eerder gedaan en hoe lang duurt dit ^^?
mja ik ga vandaag me charecter migraten naar server waar me vrienden spelen heeft iemand dit eerder gedaan en hoe lang duurt dit ^^?
gewoon op 11 februari 2005 begonnen natuurlijkjunglebeast schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 03:04:
[...]
6x een lvl 60 a 1 maand per char.. (wanneer ben je begonnnen?)
Patch 2.0.3 komt vandaag dus extended maintenance gepland tot 15:00.Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 01:11:
Volgende week komt de nieuwe patch?
toen me mage van Trollbane naar Bloodscalp ging was het binnen 20 mins gefixedVerwijderd schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 08:56:
Gister een Pug MC gedaan ging best goed ik was tot geddon gebleven mja heb eindelijk een van de beste elemental shaman schouders : http://www.thottbot.com/?i=37644 was zo blij toen ik won![]()
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Zoals hier boven al gezegd, meestal gaat het binnen een half uur. Maar de PCT heeft wel eens kuren, waardoor je erg lang vast blijft zitten, waar dan wel iedereen last van heeft.Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 08:56:
Gister een Pug MC gedaan ging best goed ik was tot geddon gebleven mja heb eindelijk een van de beste elemental shaman schouders : http://www.thottbot.com/?i=37644 was zo blij toen ik won![]()
En 't is vandaag patchday dus dan is blizz / wow-europe.com toch altijd al een beetje van slag...Kevinp schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 09:15:
[...]
Zoals hier boven al gezegd, meestal gaat het binnen een half uur. Maar de PCT heeft wel eens kuren, waardoor je erg lang vast blijft zitten, waar dan wel iedereen last van heeft.
Ik heb net de patch geinstalleerd. Bij het opstarten van WoW kwamen de nieuwe EULA enzo in beeld, dit heb ik allemaal geaccepteerd. Echter als ik inlog (gaat ook goed), en wil gaan spelen, moet ik eerst een Realm kiezen... Echter als ik op de knop 'Suggest Realm' klik, blijft de lijst leeg, en kan ik dus ook niet de Realm kiezen waar mijn character op zit (ja, ik heb er maar een.). Dus ik kan niet spelen 
Iemand bekend met dit probleem? Moet ik Blizzard Support al mailen?
vandaag patchday en alle realms zijn dus offline...weebl schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 09:29:
Ik heb net de patch geinstalleerd. Bij het opstarten van WoW kwamen de nieuwe EULA enzo in beeld, dit heb ik allemaal geaccepteerd. Echter als ik inlog (gaat ook goed), en wil gaan spelen, moet ik eerst een Realm kiezen... Echter als ik op de knop 'Suggest Realm' klik, blijft de lijst leeg, en kan ik dus ook niet de Realm kiezen waar mijn character op zit (ja, ik heb er maar een.). Dus ik kan niet spelen
van het officiële forum:
All World of Warcraft European realms will be closed from 03.00 to 11.00 (CET Paris Time) for essential weekly maintenance. This is necessary for us to carry out routine inspection, testing and maintenance of our realm infrastructure. We plan to have the realms available as soon as this process is complete.
Additionally, the Earthen Ring realm will be offline until 15.00 (CET Paris Time) for extended maintenance.
We apologise for any inconvenience this may cause.
Oh, hehe, dat wist ik nietViggen schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 09:32:
[...]
vandaag patchday en alle realms zijn dus offline...
van het officiële forum:
[...]
Dan ga ik maar even Guild Wars spelen...
Valt nog mee dan ! 11:00 ipv 15:00Viggen schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 09:32:
[...]
vandaag patchday en alle realms zijn dus offline...
van het officiële forum:
[...]
Woensdag = patch/maintenance dagweebl schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 09:33:
[...]
Oh, hehe, dat wist ik nietBen nog redelijk groen wat WoW betreft
Check ook de startpost onderaan, daar staat het uitgelegd.
[ Voor 40% gewijzigd door redfoxert op 10-01-2007 09:37 ]
is btw elke woensdag dus dan weet je 't alvastweebl schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 09:33:
[...]
Oh, hehe, dat wist ik nietBen nog redelijk groen wat WoW betreft
http://forums.wow-europe.com/index.html?sid=1 is trouwens een handige link (official forums)
staat meestal wel een melding wat er aan de hand is (en anders wel een hoop topic van klagende mensen
ja, viel me ook mee...
maar met blizz weet je 't nooit
[ Voor 19% gewijzigd door Viggen op 10-01-2007 09:37 ]
Er is maintenance tot 15:00 uurweebl schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 09:29:
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
haha, mijn gedachten over deze patch waren als volgt.
Nu komt patch, WoW is weekje laggy(wat wel vaker gebeurd na een patch).
Dan komt TBC, wow is erg laggy vanwege het grote aantal spelers op dezelfde plek, en account page is 95% down. Dus hebben we ook een week lag.
Dus over zo'n 2 weke is wow weer aardig te spelen.
volgens realm status page dus alleen tot 15:00 als je op Earthen Ring speelt, maar het zal wel weer uitlopen, alhowel dit op zich maar een kleine patch is.10/01/2007 - Weekly Realm Maintenance | 09/01/2007 17:16:37 UTC:
All World of Warcraft European realms will be closed from 03.00 to 11.00 (CET Paris Time) for essential weekly maintenance. This is necessary for us to carry out routine inspection, testing and maintenance of our realm infrastructure. We plan to have the realms available as soon as this process is complete.
Additionally, the Earthen Ring realm will be offline until 15.00 (CET Paris Time) for extended maintenance.
We apologise for any inconvenience this may cause.
Bron: 10/01/2007 - Weekly Realm Maintenance
Verwijderd
zucht, dat word leuk dan.. eigenlijk had ik zoiets ook wel verwacht maargoed, tis toch jammer dat het elke x zo is met een patch.Kevinp schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 09:47:
[...]
Dan komt TBC, wow is erg laggy vanwege het grote aantal spelers op dezelfde plek, en account page is 95% down. Dus hebben we ook een week lag.
Hm ik heb ook bij bol.nl WoW TBC gepreorder. Via acceptgiro aangezien ik geen iDeal/CC heb. Hopelijk komt het dan nog allemaal op tijd enzo.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
Iets wat ik me een tijdje al afvraag he. Hoe zit het met die speed van wapens? Ik zie daar altijd een getal staan. 1.50 en 2.20 heb ik nu. Betekent dat dat hij 1 x in de 1.50/2.20 sec slaat, of hoe moet ik dat interpreteren
Krijgen we vandaag dus de 2.0.3 patch?
Dat zou betekenen dat de Epic mounts vanaf nu maar 540G ipv 810G gaan kosten ?
Is het verstandig om mijn G dan te investeren in een epic mount of dit te bewaren voor een flying mount?
Is het verstandig om mijn G dan te investeren in een epic mount of dit te bewaren voor een flying mount?
Verwijderd
Idd.Kevinp schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 09:47:
[...]
Dat vind ik op zich niet zo'n heel groot probleem. Maar ik wil wel de opening event zien!
Verwijderd
Je wil sowieso je epic mount hebben, 540g heb je in TBC zo bij elkaar gesprokkeld.TiMMieJ schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 10:16:
je moet sowieso 150 riding skill hebben (heb je nodig voor epic mount) om 225 riding skill (is normale flying mount) te kunnen trainen...TiMMieJ schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 10:16:
Verwijderd
Om de riding skill voor een flying mount (skill-level 225) te kunnen kopen, moet je de riding skill voor een epic mount (skill-level 150) al bezitten. PrerequisiteTiMMieJ schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 10:16:
Ok heren duidelijk !
Dan ga ik gewoon de Epic mount skill kopen na de patch 2.0.3.
Vanavond zie ik dan wel of patch 2.0.3 vandaag toegepast is.
Klopt. Ik zat mij er laatst ook over te verwonderen, maar het werd allemaal vrij duidelijk toen ik zag dat m'n dagger een speed had van 1.40 en mn staff van 2.80, en de staff is natuurlijk veel langzamer dan de daggerVerwijderd schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 10:12:
Iets wat ik me een tijdje al afvraag he. Hoe zit het met die speed van wapens? Ik zie daar altijd een getal staan. 1.50 en 2.20 heb ik nu. Betekent dat dat hij 1 x in de 1.50/2.20 sec slaat, of hoe moet ik dat interpreteren
Death Knight Zaebor(80), Warlock Thortur (80) en Druid Galithor (80). Retired.
1.5 speed is elke 1.5 secondesVerwijderd schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 10:12:
2.2 speed is elke 2.2 secondes
Maar sommige skills veranderen hier wat aan.
Instant skills zijn dan ook bij trage wapens heel erg goed, je hoeft dan niet op je swing time te wachten. Helaas is er een global cooldown van 1.5 s voor instant skills. Verder weet ik er als mage weinig van af.
Ja, je slaat om de 1.50 sec of om de 2.20 seconden. Voor sommige talents heb je dus meer belang bij een snel wapen, en bij een andere build juist een sloom wapen.Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 10:12:
EDIT: iets te laat

Jeej wat moet hier nou staan. Flickr
Het zal weer eens niet zo zijn, earthen ring weer 2 uur langer dan de rest. Laten we hopen dat ik voor 20:00 on-line kan zijn, maar waarschijnlijk zal de patch wel weer hardware-problememen geven waardoor we alle prequest van dark portal niet kunnen doen.Slamdance schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 09:54:
volgens realm status page dus alleen tot 15:00 als je op Earthen Ring speelt, maar het zal wel weer uitlopen, alhowel dit op zich maar een kleine patch is.
Jammer dat ER een vrij volwassen en sterke communitie heeft, anders was ik al maanden eerder verkast naar een betere server dan crappy ER.
[ Voor 11% gewijzigd door sabriel op 10-01-2007 10:27 ]
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Verwijderd
mjah. Zoiets is ook erg jammer vind ik. Maar je doet er niks aan. Nu is het jou server, volgende x mss die van een ander. Kan allemaal gebeuren dit joh. Laten we het maar niet over patch 2.0 hebben.. toen was het huilen met de pet op zeg. 9 uur later konden we pas weer spelen na hetgeen voorspelt was.
Woei! Ik wilde ze eigenlijk weer opnieuw indelen, maar vond het zonde van mijn 10g.Druids
* Due to various talent changes, all Druids will have all their talent points refunded.
Ik zit te denken om misschien toch de Balance tree eens te proberen, ben nu Feral. Iemand hier ervaring er mee? Op de wow-europe forums kom ik niet echt veel topics tegen met voors en tegens...
Het gaat me naast het DPSen vooral ook om weer is iets anders te doen als de hele tijd in Cat rondrennen. Ik speel alleen PvE, dus of Balance wel of niet PvP geschikt is maakt niet uit.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Even een vraag. Iedereen heeft het over de riding skill kopen voor een epic mount.
Nou vraag ik mij af, waar ik met mijn Palladin naartoe moet om deze skill te kopen. Kan iemand mij dat vertellen?
Nou vraag ik mij af, waar ik met mijn Palladin naartoe moet om deze skill te kopen. Kan iemand mij dat vertellen?
Even een vraagje over Bol.com.
"Via acceptgiro (alleen mogelijk voor bestellingen binnen Nederland). Bij het pakje dat u ontvangt, zit een factuur met acceptgiro voor uw bestelling. Deze acceptgiro kunt u op de gebruikelijke wijze invullen en bij uw bank afgeven. Ook kunt u deze acceptgiro via telebankieren voldoen. Vermeld dan wel het bestelnummer."
Dus op deze manier krijg ik als het goed is 16/01/2007 WoW TBC binnen met een factuur die ik dan via Telebankieren kan overmaken?
"Via internetbankieren. Maak het verschuldigde bedrag over op rekeningnummer 26500 t.n.v. bol.com te Nieuwegein. Vergeet niet het bestelnummer te vermelden. Zo kunnen we uw betaling snel en correct afhandelen. U hoeft pas te betalen als u de bestelling heeft ontvangen."
Misschien een beetje overbodige vraag maar wil nog wel TBC in huis hebben op 16/01!!
"Via acceptgiro (alleen mogelijk voor bestellingen binnen Nederland). Bij het pakje dat u ontvangt, zit een factuur met acceptgiro voor uw bestelling. Deze acceptgiro kunt u op de gebruikelijke wijze invullen en bij uw bank afgeven. Ook kunt u deze acceptgiro via telebankieren voldoen. Vermeld dan wel het bestelnummer."
Dus op deze manier krijg ik als het goed is 16/01/2007 WoW TBC binnen met een factuur die ik dan via Telebankieren kan overmaken?
"Via internetbankieren. Maak het verschuldigde bedrag over op rekeningnummer 26500 t.n.v. bol.com te Nieuwegein. Vergeet niet het bestelnummer te vermelden. Zo kunnen we uw betaling snel en correct afhandelen. U hoeft pas te betalen als u de bestelling heeft ontvangen."
Misschien een beetje overbodige vraag maar wil nog wel TBC in huis hebben op 16/01!!
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
JA, ik heb ook al verschillende keren via bol.com wat besteld met accept giro. je krijgt het binnen, en dan moet je binnen 1 (of) 2 weken? zorgen dat je de accept giro op de post doet. Ik doe dit gewoon gelijk op de dag zelf. Net zo makkelijk en dan kun je het niet vergeten he. Maar werkt prima dit hoor, ik heb TBC ook op preorder met accept-giroMrVegeta schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 10:35:
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2007 10:38 ]
ga de 20e op wintersport dus ik wacht lekker met installeren van TBC tot ik terug ben (28e) en hopen dat alles dan weer soepel loopt (ook een patchdag erbij
) Ben zoiezo nog geen level 60 dus maybe wacht ik bij het installeren wel tot ik level 60 ben en alle (zoveel mogelijk) bugs en fixes al gedaan zijn.
Moet ik btw mijn add ons weer opnieuw gaan doen??? d8 het wel he?
Wat is earthern ring? is dat een server of een deel van europa of wat anders
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
Verwijderd
ER is een server ja lolthewizard2006 schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 10:41:
ga de 20e op wintersport dus ik wacht lekker met installeren van TBC tot ik terug ben (28e) en hopen dat alles dan weer soepel loopt (ook een patchdag erbij) Ben zoiezo nog geen level 60 dus maybe wacht ik bij het installeren wel tot ik level 60 ben en alle (zoveel mogelijk) bugs en fixes al gedaan zijn.
Earthen Ring is idd gewoon een serverthewizard2006 schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 10:41:
ga de 20e op wintersport dus ik wacht lekker met installeren van TBC tot ik terug ben (28e) en hopen dat alles dan weer soepel loopt (ook een patchdag erbij) Ben zoiezo nog geen level 60 dus maybe wacht ik bij het installeren wel tot ik level 60 ben en alle (zoveel mogelijk) bugs en fixes al gedaan zijn.
Ik telebankier dat geld normaal gewoon over, aan 'post' doe ik niet meerVerwijderd schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 10:37:
JA, ik heb ook al verschillende keren via bol.com wat besteld met accept giro. je krijgt het binnen, en dan moet je binnen 1 (of) 2 weken? zorgen dat je de accept giro op de post doet. Ik doe dit gewoon gelijk op de dag zelf. Net zo makkelijk en dan kun je het niet vergeten he. Maar werkt prima dit hoor, ik heb TBC ook op preorder met accept-giro
Verwijderd
Zoals hierboven al vermeld, ook indien je met acceptgiro wil betalen zal er op de 16e geleverd worden. Op de 15e worden ze verstuurd. Kan je vast onder de brievenbus gaan liggen.MrVegeta schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 10:35:
Ik zet me Pc wel bij de deur neer, DVD drive open, zodra TBC binnenkomt gaat ie er meteen in
.
Ik heb bol.com net gemaild met een vraag of ze nog genoeg exemplaren hebben voor de levering.
Ik heb bol.com net gemaild met een vraag of ze nog genoeg exemplaren hebben voor de levering.
Verwijderd
Bol heeft nog niets binnen in het magazijn. Maar zoals ik op de vorige pagina al had gemeld hebben ze er meer besteld bij hun leverancier als wat er aan preorders zijn op dit moment. Wat natuurlijk geen garantie is dat ze die ook daadwerkelijk geleverd krijgen..

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2007 10:49 ]
Verwijderd
Deze riding skill krijg je automatisch als je de quest-line doet voor je epic mount en uiteindelijk je mount hebt.Lifelogger schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 10:33:
Even een vraag. Iedereen heeft het over de riding skill kopen voor een epic mount.
Als je zelf een epic mount koopt moet je idd. ook riding skill trainen. Waar weet ik niet precies, internet is hier niet je van het anders had ik het even voor je opgezocht.
Aaah ok. Snap het. Ben met die quest-line bezig. Hoef alleen Scholo nog maar in om de mount te krijgen. Hoop komend weekend met een stel van mijn Guild dat te doen. :-)Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 10:48:
[...]
Deze riding skill krijg je automatisch als je de quest-line doet voor je epic mount en uiteindelijk je mount hebt.
Als je zelf een epic mount koopt moet je idd. ook riding skill trainen. Waar weet ik niet precies, internet is hier niet je van het anders had ik het even voor je opgezocht.
Dank voor je reactie. Weer iets geleerd.
Verwijderd
Hehe bedankt voor de bevestiging. Ik snapte het eerst ook niet echt totdat ik me nieuwe dagger won. Die was 1.50 en ik had gehoord dat daggers sneller zijn dan swords. Dus het enige wat ik kan bedenken was dan 1x in een seconde. beadnkt
Waar je ook je mount koopt over het algemeen, staat ook een riding trainer bij die je de skill leert.Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 10:48:
[...]
Deze riding skill krijg je automatisch als je de quest-line doet voor je epic mount en uiteindelijk je mount hebt.
Ik ga TBC wel gelijk installeren, maar zal niet gelijk nonstop in Outlands rondlopen. Ga er waarschijnlijk wel even kijken maar Winterspring wordt mijn thuis tot ik de WS mount heb. Denk dat er sowieso in Hellfire Peninsula veel te veel mensen rondlopen zo vlak na de release dus die drie, vier weken is een leuke buffer om de topdrukte te missen. Haal ik later toch wel weer in waarschijnlijk. Ben nooit een trage leveller geweest, zelfs niet op m'n pala.
Verwijderd
Ik ben er zelf nu ook mee bezig, moet nog DM en dan Scholo.Lifelogger schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 10:50:
[...]
Aaah ok. Snap het. Ben met die quest-line bezig. Hoef alleen Scholo nog maar in om de mount te krijgen. Hoop komend weekend met een stel van mijn Guild dat te doen. :-)
Dank voor je reactie. Weer iets geleerd.
Kom er maar iedere keer niet aan toe ivm raiden etc.

Wil hem in ieder geval voor de BC hebben. Welke server zit je?
Kunnen we wellicht samen scholo doen.
Arme Alliance. Er zijn echt al een hoop premade TBC horde guilds voor de RP PvP server die geopend gaat worden. En die zijn inmiddels al aardig groot, waaronder een paar die zeker in het begin heel veel world PvP doen
Dit dus.
hmmm... 'k was weer es aan 't lezen op official forums, had ik beter niet kunnen doen...
weer een hoop topics over threat-nerf van bear tanks
weer een hoop topics over threat-nerf van bear tanks
Ik zit zelf op Hellscream. Zit daar vanaf het moment dat ik het spel ben gaan spelen (ruim een jaar geleden). Heb een oproep geplaatst in mijn guild en een aantal mensen willen me helpen daar naar toe te gaan. Kan niet wachten... heb er lang over gedaan, maar ben er nu echt klaar voor en wil het ding echt hebben nu. Ha ha ha...Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 10:55:
[...]
Ik ben er zelf nu ook mee bezig, moet nog DM en dan Scholo.
Kunnen we wellicht samen scholo doen.Zit zelf op Dunemaul.
Heb alle materialen bij elkaar en iets van 350g gespendeerd. Nu is het tijd dat het ding komt.
Verwijderd
Bear tanken was met de threat multiplier van swipe (3 targets, instant damage) waarschijnlijk iets te makkelijk. Tel daarbij op dat er een talent is die rage geeft bij een crit, oftewel bijna non stop swipen = erg veel agro. Jammer, ja, terecht, tja, ik denk van wel, 't is niet dat swipe nu ineens nutteloos is geworden...Viggen schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 10:59:
hmmm... 'k was weer es aan 't lezen op official forums, had ik beter niet kunnen doen...
weer een hoop topics over threat-nerf van bear tanks![]()
Verwijderd
350G is niet echt veel aangezien je makkelijk in 2 - 4 uurtjes 100 - 200 G kunt grinden
.
Horde?Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 10:55:
[...]
Ik ben er zelf nu ook mee bezig, moet nog DM en dan Scholo.
Kunnen we wellicht samen scholo doen.Zit zelf op Dunemaul.
Oh, en waar dan?Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 11:05:
350G is niet echt veel aangezien je makkelijk in 2 - 4 uurtjes 100 - 200 G kunt grinden.
Wordt trouwens GVD eens tijd dat ze die forums fixen....
[ Voor 12% gewijzigd door Hydra op 10-01-2007 11:12 ]
overal... krijg je vanzelf een whisper van 1 of andere goldfarmer met een linkje naar een site waar je gold kunt kopen
heb je zo die 100-200g binnen
Dat was toch logisch, warriors waar alleen de protection tree nog enigsinds een upgrade had gekregen, en toch waren druids inmiddels betere "warriors" geworden.Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 11:04:
[...]
Bear tanken was met de threat multiplier van swipe (3 targets, instant damage) waarschijnlijk iets te makkelijk. Tel daarbij op dat er een talent is die rage geeft bij een crit, oftewel bijna non stop swipen = erg veel agro. Jammer, ja, terecht, tja, ik denk van wel, 't is niet dat swipe nu ineens nutteloos is geworden...
Het is trouwens ook zo dat devestate meer threat doet na vandaag, en dat ook goed meescaled naar lvl 70(al weet ik dat zelf natuurlijk nog niet).
ow btw:
10/01 Update:
We are in the process of wrapping up the scheduled maintenance. We have to resolve one minor issue, which we expect not to last longer than 30 minutes. We expect all realms (except Earthen Ring) to be back before 11:30 CET and will keep you informed of any changes.
Verwijderd
Inderdaad....Probleem de laatste tijd is vooral het vinden van een group voor met name DM. Iedereen is aan het PVP-en geslagen of druk met raiden. Ikzelf heb ook veel ge-PVP-ed voor de GM hammer die ik nu ook eindelijk heb. (Honor schiet niet op als healer in BG's imo)Lifelogger schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 11:02:
[...]
Ik zit zelf op Hellscream. Zit daar vanaf het moment dat ik het spel ben gaan spelen (ruim een jaar geleden). Heb een oproep geplaatst in mijn guild en een aantal mensen willen me helpen daar naar toe te gaan. Kan niet wachten... heb er lang over gedaan, maar ben er nu echt klaar voor en wil het ding echt hebben nu. Ha ha ha...
Heb alle materialen bij elkaar en iets van 350g gespendeerd. Nu is het tijd dat het ding komt.
Denk dat ik ook maar eens wat guildies lief aan ga kijken...
mja, ik had liever gezien dat ze warriors hadden gebuffed met threat-multiplier op hun skills dan druids te nerfen met een fixed-threat-value op hun skillsKevinp schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 11:15:
[...]
Dat was toch logisch, warriors waar alleen de protection tree nog enigsinds een upgrade had gekregen, en toch waren druids inmiddels betere "warriors" geworden.
Het is trouwens ook zo dat devestate meer threat doet na vandaag, en dat ook goed meescaled naar lvl 70(al weet ik dat zelf natuurlijk nog niet).
nu zijn we allebei even slecht/goed en hebben dps classes strax nog een groot probleem met tanks die geen aggro houden en dan l2p naar hun hoofd krijgen
Rank 14 offhands worden goedkoper, Mage rank 13 chest wordt goedkoper (minder AB tokens), en blue BG rewards worden goedkoper.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Ha ha ha... Wie weet dat het helpt. Het scheelt wel dat de guild waar ik nu zit heel veel level 60 heeft en erg behulpzaam zijn.Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 11:18:
[...]
Inderdaad....Probleem de laatste tijd is vooral het vinden van een group voor met name DM. Iedereen is aan het PVP-en geslagen of druk met raiden. Ikzelf heb ook veel ge-PVP-ed voor de GM hammer die ik nu ook eindelijk heb. (Honor schiet niet op als healer in BG's imo)
Denk dat ik ook maar eens wat guildies lief aan ga kijken...
Honor in BG schiet inderdaad niet op. Heb je helemaal gelijk in en daar was ik ook al achter.
Wat wel leuk is als je een warrior bent met een goede reputatie als Tank. Ik krijg geen l2P naar mijn hoofd, als iemand overnuked krijgt hij/zij dat naar zijn hoofdViggen schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 11:18:
[...]
mja, ik had liever gezien dat ze warriors hadden gebuffed met threat-multiplier op hun skills dan druids te nerfen met een fixed-threat-value op hun skills
nu zijn we allebei even slecht/goed en hebben dps classes strax nog een groot probleem met tanks die geen aggro houden en dan l2p naar hun hoofd krijgen![]()
Wel is het onzin, dat je als warrior, super gegeared, met white dmg makkelijk agro kan stelen van een defense specced sundering warrior, die (te) goed gegeared is voor bepaalde gevechten(waardoor je dus geen rage krijgt). Je zou als je dodged, parried etc, ook gewoon rage moeten krijgen.
Onyxia is bv een hell, ik ben steeds blij als die die flame breath doet, dan kan ik weer wat sunderen. Voordat ik d'r 5 op heb zijn we al bijna in phase 2.
veranderd dus niets in vergelijking met nu?Viggen schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 11:18:
[...]
nu zijn we allebei even slecht/goed en hebben dps classes strax nog een groot probleem met tanks die geen aggro houden en dan l2p naar hun hoofd krijgen![]()
hoe dichter bij de tbc komt, hoe meer ik zin heb in mijn nieuwe char ^^
gisteren toch nog een volle raid, op de been gehad voor MC, niet neer helaas
naja nog 1 kans voor TBC om raggie neer te halen, moet toch wat om de tijd te doden
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
ik dus ook , ik had eindelijk mn 810 bij elkaar toen ik in de beta zag dat het mar 540 zou gaan kosten, bijna vorige week die epic mount gekocht,TiMMieJ schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 10:23:
Ok heren duidelijk !
gelukkig net op tijd gezien dat het goedkoper word
wat ik me afvraag: zouden de mensen die al een epic mount hebben het verschil in gold terugkrijgen?
Dit topic is gesloten.