Er zijn wel wat rede om classes overpowered te noemen, het zijn ook altijd ranged classes, omdat die gewoon lastig te killen zijn.
Hunters, erg grote range, erg veel dmg, zeker erg veel met die nieuwe arcane shot(een instant extra shot die kan critten >2k), erg veel hit points(mits de goede spec). En een pet die soms meer hp en/of armor heeft dan warriors. Al deze factoren maken hunters erg goed, verder boeit het niet of je je pet ergens opaf stuurt in PvP, wat ik wel jammer vind. BV als je pet dood gaat hoor je een of andere debuff te krijgen ofzo zodat je je pet niet nutteloos ergens opaf stuurt.
Warlocks, beetje zelfde als hunters, ren in, dot dot dot. en ga weer naar de achtergrond. Of verberg je in een toren, waarbij je iedereen dots geeft, met unstable affliction specc helemaal erg. Ook hebben locks erg veel HP waardoor ze langzaam dood gaan. En met bepaalde speccs(ik weet niet wat d'r allemaal mogelijk is) nemen ze ook veel minder dmg.
bijde hebben ook erg goede manieren om mensen op afstand te houden, met traps distracting shot fear en death coil
Mage/(holy) priests. Geen HP, wel veel dmg, maar die krijg je als je in de buurt komt vrij snel neer. En als je niet in de buurt komt niet. Lijkt mij iig iets van ballance in zitten. waar priest nog fear hebben, en mages frost nova of dragons breath, maar alleen met de goede specc.
warriors, rogues. Kunnen niks behalve iemand low health ff snel neerhalen, warriors kunnen wel mensen tijdelijk niet op hun laten slaan, maar ook dit is heel erg generfed, van close targets, naar 5 close targets. Rogues kunnen dan een target nog wel iets van crowd control uitvoeren maar op de rest niet.
shadow priest, voor warriors ondoenbaar, doordat je eerst 3k door een shield heen moet, waarvan je geen rage krijgt, wat geen bug is, maar wel een bug zou moeten zijn imho. Ook hebben die veel armor mits de goede spec dus past een beetje in de lock hunter groep.
shamans en palladins zijn niet echt overpowered, ze doen weinig dmg, en als ze als dmg doen zijn ze binnen twee seconden OOM. Alleen omdat shamans spels goed kunnen interupten zijn ze overpowred, en dat ze daarna frost shock doen, (waarna ze ook OOM zijn). Wat ik wel oneerlijk vind is dat palladins onschendbaar zijn, maar wel dmg kunnen doen, dat zou iig de helft moeten worden. Bv als je shield hebt, dmg done reduced by 50%, vroeger was het zelfs dat je niet kon aanvallen met shield up.
Websnake schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 09:58:
[...]
Ok, maar dit houd dus ook in dat:
Als een rogue doodgaat, al zijn poisons, stuns en bleeding effects faden op de targets.
Als een warrior doodgaat, al zijn movement impairing effects en bleeding effects faden op de targets vwrdwijnen (hamstring etc.)
Als een mage doodgaat, alle sheeps, dots en crowd control spells faden.
Als een hunter doodgaat, al zijn stings en de hunters marks verdwijnen op alle targets.
Als een druid/priest doodgaat, al zijn HoT's, dot's en movement impairing (entangling roots enzo) verdwijnen.
Als een shaman doodgaat, al zijn movement impairing effects verdwijnen.
De priestspell dat die voor 10 seconden kan healen als ie doodgaat uit de game verwijderd wordt.
etc.
....... Toch?
Of toch maar niet?
Ja
ja
ja
ja
ja, tenzij op friendly target
shaman heeft totems die voor die effecten zorgt, die volgens mij despawnen zodra de shaman dood is. Anders iig makkelijk uit te shakelen zelf.
Nee, dat is een talent die dan een stuk beter wordt, omdat je dan voor 10 sec kan healen, en waardoor ook je dots op zouden moeten blijven.
[
Voor 19% gewijzigd door
Kevinp op 09-01-2007 10:03
]
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.