Het Grote World of Warcraft topic - Deel 98 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste
Acties:
  • 5.813 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:04
Whuzz schreef op maandag 08 januari 2007 @ 13:03:
[...]

Geen negative honor, maar als je de helft van de tijd dood in de graveyard op een res zit te wachten kun je geen dmg doen en dus geen honor halen. Dat vlakt het effect van de vele AOE dmg (en dus honor) flink af. :)

[...]

Dat is waarom ik dus voorstel om honor per dmg te laten gaan en niet per HK. Als jij een target al voor 90% hebt neergehaald (en als target ondertussen wellicht nog een paar keer gehealed is heb je dus al 1xx% dmg gedaan eigenlijk) en een ander finished dan snel de laatste 10%, dan krijgt diegene ook maar honor equivalent aan de dmg die hij deed (weinig dus) en hetzelfde voor jou (veel dus).

[...]

We waren al tot de conclusie gekomen dat locks zwaar overpowered zijn, maar toch bedankt voor nog een bevestiging :Y)
Ja, makkelijk praten als ranged attack, maar rouges/warriors zie ik dat toch wel ff wat anders.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
Persoonlijk heb ik nooit aan pvp gedaan maar nu ik de dreadweave items gezien heb (of die epic staff) wil ik toch gaan pvp'en in AV/AB

probleem dat ik een beetje heb... ik ga er dus puur voor de items naar toe. mijn vraag is dan ook een beetje, stel dat ik per run 1 kill maak... hoeveel honor levert dat ongeveer op?
stel nu dat ik 5 targets bestook met ieder 2 instant dots, en de rest van mijn team killed ze vervolgens.. loop ik dan de honor mis?
marks krijgen is natuurlijk easy aangezien men alleen maar aanwezig hoeft te zijn. 't is het verkrijgen van de 45k die ik nodig heb voor de staf wat een ander verhaal is.

(ben lock btw :D )

[ Voor 11% gewijzigd door Yokidrink op 08-01-2007 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 12:40

On_E

Housemusic

Yokidrink schreef op maandag 08 januari 2007 @ 13:36:
Persoonlijk heb ik nooit aan pvp gedaan maar nu ik de dreadweave items gezien heb (of die epic staff) wil ik toch gaan pvp'en in AV/AB

probleem dat ik een beetje heb... ik ga er dus puur voor de items naar toe. mijn vraag is dan ook een beetje, stel dat ik per run 1 kill maak... hoeveel honor levert dat ongeveer op?
stel nu dat ik 5 targets bestook met ieder 2 instant dots, en de rest van mijn team killed ze vervolgens.. loop ik dan de honor mis?
marks krijgen is natuurlijk easy aangezien men alleen maar aanwezig hoeft te zijn. 't is het verkrijgen van de 45k die ik nodig heb voor de staf wat een ander verhaal is.

Zal toch wel zo'n 35-50 uur solo-en worden denk ik.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Yokidrink schreef op maandag 08 januari 2007 @ 13:36:

je bent lock
spec affliction, ga een willekeurige BG in en gooi op alles wat rood is een zooi dots, ga je dood, rinse and repeat :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesr
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-08-2017
Verwijderd schreef op maandag 08 januari 2007 @ 13:24:
Zie weer wat gejammer hier en daar op hunters:
De meeste zijn nu MM en dat is een groep-pvp spec, hoevwel we daar meer dmg mee doen is onze survivability gewoon hard lager dan die was (meeste waren surv-specced wat toen evenveel dmg als MM deed maar grote survivability gaf. Ik heb nu geen deterrence (hunter-evasion), 300 minder HP, geen improved WC, geen improved concussive en geen extra crit op raptor strike etc). De DMG-buff heeft dus wel zijn prijs, en die komt je tegen vs non-casters (rogues en warriors).

Ipv alleskunners zijn hunters dus wat specialitischer geworden en de meeste zijn nu MM, wat inhoudt dat ze goed zijn tegen casters. Nu zijn de meeste rogues nog steeds prima te doen omdat de helft noob is, maar als een "echte" rogue de jump krijgt dan heb ik het toch echt moeilijk. De meeste warriors zijn gewoon moeilijk wanneer ik mijn anti-kite trinket niet ge-equipped heb (en dat heb ik dus bijna nooit in grp-pvp).

Edit: Oh ja, en paladins zijn gewoon ook niet te slopen >.<
Precies wat ik merk als ik nu een van me classes speel (Heb een rogue en een hunter)

Toen ik voor de patch nog pvp speelde met me rogue en ik dropte een cheapshot op een hunter dan ging het qua hp erg langzaam, stunlocks en dergelijke waren used terwijl hij nog ergens rond de 40% zat met z'n health... Scatter Shot, feign death en trappen... Out of range en nuken maar (vaak rogue al dood voordat ie weer terug was in melee range)

Hetzelfde was als ik op me hunter zat en een rogue was ineens close range... Je kon hem met die survival spec zowat droppen in melee, terwijl je bezig was met je 110 max dmg crappy zg weapons :> Nu is het echter anders, ben zelf MM specced en zodra warrior/rogue in melee range zit (en ze zijn beetje skilled en geared) dan kan je het wel vergeten. Als het noobs zijn overigens dan zijn er altijd wel weer trucjes op te winne 8)

Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Om het simpel samen te vatten voor TBC:

[q]Specifically, your class sucks for these reasons.
  • Druids, your tree form is one of the worst ideas ever conceived. Everyone hates you because you can tank now. Moonkins will be useless in parties, but that's okay because you'll be forced back to healing at 70.
  • Hunter traps are completely useless in PVP. You can't find any good quest rewards while leveling. Aimed shot doesn't scale anymore and you're just horribly broken in general.
  • Mages are getting out-DPSed by shadow priests. Your invisibility is only good as wipe recovery. Your 41-point talents are mediocre and you are gimp enough for a six-page thread with little elaboration.
  • Paladins: much like druids, everyone hates you because you can tank now. Your Tier 5 looks very girly. You are neutered in PVP. You are gimped in PVE if you're retribution specced. Your raid leader will force you to spec Blessing of Kings anyway.
  • Priests are sinking into despair that they're forced to wear 3-piece Transcendence forever. Druids and paladins heal better than you, and are better at supporting the raid. Go melt faces, choirboy.
  • Rogues will do nothing in raids. NOTHING! You don't scale well at 70. Shadowstep is funny but useless. All your casters hate you because of Cloak of Shadows and won't heal you in raids, and your hunters are plotting to kill you.
  • Shaman, your Totem of Wrath isn't worth the 41 points and elemental DPS is bad. You are 100 percent terrible, the joke of WoW and you just suck.
  • Warlock's Felguard is worthless now and you will be killed by rogues. Other than that, there aren't many complaints .... from warlocks, that is. Guess you really are overpowered!
  • Warriors have too many complaints to list here. Druids and paladins tank better than you, and if you think your DPS is okay, you're just "jelous". Will the last warrior on the forums please turn out the light?
Bron (met linkjes naar de WoW Forums)

En nu wil ik er niets meer over horen. :P

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
Bokkie schreef op maandag 08 januari 2007 @ 13:40:
[...]
je bent lock
spec affliction, ga een willekeurige BG in en gooi op alles wat rood is een zooi dots, ga je dood, rinse and repeat :P
ok, dat slaat een beetje op wat ik bedoelde met mijn dots. ik lees hier overal dat als een ander de kill maakt dat je dan je honor misloopt dus wat is het nut dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:12

Osxy

Holy crap on a cracker

Gister met me priest bij Hakkar absoluut coolste wand geloot :D

Afbeeldingslocatie: http://wow.allakhazam.com/images/fashion/touch_of_chaos.jpg

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
pasta schreef op maandag 08 januari 2007 @ 13:41:
Om het simpel samen te vatten voor TBC:

[...]
Bron (met linkjes naar de WoW Forums)

En nu wil ik er niets meer over horen. :P
schitterend, vooral dat stukje over warriors. Too much to tell... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesr
  • Laatst online: 15-08-2017
Dat gezeur over die classes tegenwoordig, te erg voor worden ;)
Officer uit me guild ook, ligt dag in dag uit te zeuren dat hij warrior niet meer leuk vind omdat ze elke patch weer ge''nerfed'' worden :|

Leer gewoon spelen, elke class heeft zo zijn voor en nadelen. 8)7

[ Voor 30% gewijzigd door Keesr op 08-01-2007 13:48 ]

Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Laatst online: 13-09 14:23

Whuzz

Dodgeball!

Hydra schreef op maandag 08 januari 2007 @ 13:22:
PvP gaat om teamwork, en de hoeveelheid damage of healing zegt geen fuck over hoeveel je voor je team doet. In WSG ben ik vrijwel altijd flagsupport (frost mage), ik doe in verhouding tot de locks weinig damage, maar het is niet bepaald zo dat ik minder werk verzet. Honour koppelen aan de hoeveelheid damage die je doet is gewoon dom, dan gaat echt iedereen als een complete nub rondrennen om zoveel mogelijk damage te doen, en dergelijke types hebben we al meer dan genoeg.
Een paar posts terug werd je er al op gewezen dat je eerst het hele verhaal moest lezen voor je wat roept. Bij deze: nogmaals.

Ik gaf al aan dat het niet alleen om dmg moest draaien, maar dat het mee moest tellen. Nu zijn er zat lui die ipv rondrennen om zoveel mogelijk dmg te doen, rondrennen om zoveel mogelijk te taggen en dan de HK's afwachten. Dat is net zo erg, zo niet erger, en dat hou je toch.
Wel eens van Blizzard gehoord? Ik ga erg weinig dood in AV.
Nee, nooit van gehoord, wat is dat? :Z

AV is een ander verhaal. Als jij in een grote groep vecht, zul je veel minder snel getarget worden als je AOE doet. In WSG en AB zijn de groepen kleiner is ziet iedereen in 1 oogopslag wie de AOE doet, met als gevolg dat je meteen besprongen wordt. Sterker nog, vaak wordt je als mage al getarget nog voor je AOE doet, om maar te voorkomen dat je er aan begint, en omdat iedereen weet dat een mage heel weinig HP doet en heel snel neer te halen is. Als ik op een van mijn andere chars speel, target ik ook vaak de mages als eerste. Een mage is (zeker met een groep) zo snel dood dat hun healers niet eens de kans hebben om wat te doen. :P
Als ik zelf als mage speel, doe ik dus ook nooit AOE als ik niet in een groep ben die wat dekking bied. Je schiet er nogal weinig mee op om stoer je blizzard ohneediekenikniet te casten en vervolgens 1 seconde later het loodje te leggen om dat 5 man tegelijk je targetten.

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Keesr schreef op maandag 08 januari 2007 @ 13:41:
Precies wat ik merk als ik nu een van me classes speel (Heb een rogue en een hunter)

Toen ik voor de patch nog pvp speelde met me rogue en ik dropte een cheapshot op een hunter dan ging het qua hp erg langzaam, stunlocks en dergelijke waren used terwijl hij nog ergens rond de 40% zat met z'n health... Scatter Shot, feign death en trappen... Out of range en nuken maar (vaak rogue al dood voordat ie weer terug was in melee range)

Hetzelfde was als ik op me hunter zat en een rogue was ineens close range... Je kon hem met die survival spec zowat droppen in melee, terwijl je bezig was met je 110 max dmg crappy zg weapons :> Nu is het echter anders, ben zelf MM specced en zodra warrior/rogue in melee range zit (en ze zijn beetje skilled en geared) dan kan je het wel vergeten. Als het noobs zijn overigens dan zijn er altijd wel weer trucjes op te winne 8)
Basisprobleem waar het in WSG vaak op misgaat is dat je maar 1 manier hebt om een mount te stoppen; scattershot. Afweging is echter of je dat wil doen. Als je de warrior namelijk scattered om hem te stopped dan heb je een groot probleem in de rest van het gevecht, scatter heb je namelijk nodig, zeker als je je anti-kite trinket niet hebt ge-equipped. Je kunt middels je trap wel nog een keer ranged komen, maar dat is vs een warrior domweg niet genoeg om het te winnen, vs een rogue is dat echter veelal wel genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Yokidrink schreef op maandag 08 januari 2007 @ 13:44:
[...]

ok, dat slaat een beetje op wat ik bedoelde met mijn dots. ik lees hier overal dat als een ander de kill maakt dat je dan je honor misloopt dus wat is het nut dan?
mislopen niet, maar je krijgt wel honor, ook al sta je in de buurt van de kill en heb je niets gedaan
krijg je minimale honor

je krijgt je honor voornamelijk van de bonussen, towercaps, bunkers slopen, officers killen, flags cappen, resource points langer dan xx controleren

en vooral winnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Kevinp schreef op maandag 08 januari 2007 @ 13:35:
Ja, makkelijk praten als ranged attack, maar rouges/warriors zie ik dat toch wel ff wat anders.
Schaffen we die af. Probleem opgelost :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:28
Whuzz schreef op maandag 08 januari 2007 @ 13:47:
[...]

Ik gaf al aan dat het niet alleen om dmg moest draaien, maar dat het mee moest tellen. Nu zijn er zat lui die ipv rondrennen om zoveel mogelijk dmg te doen, rondrennen om zoveel mogelijk te taggen en dan de HK's afwachten. Dat is net zo erg, zo niet erger, en dat hou je toch.

[...]
Dan nog wordt het er niet eerlijker op als dmg/healing mee genomen worden. Vooral Melee (rogue en warrior) gaan hier benadeeld worden. classes hebben verschillende rollen in pvp, die ook nog eens verschilt per bg. er zit healing classes bij, dmg classes, maar ook tactical. Zoals bijvoorbeedld chargende warriors die de linie opschuiven in AV, of running druids in WSG. En zo zijn er nog veel meer voorbeelden waarom wat jij voorsteld niet zo eerlijk is als jij vind.

En als je last hebt van leechers/slackers dan moet je een premade zoeken en zorgen dat je geen slackers/leechers mee hebt.
Whuzz schreef op maandag 08 januari 2007 @ 13:51:
[...]

Schaffen we die af. Probleem opgelost :P
Tja, dat is ook een oplossing >:)

[ Voor 9% gewijzigd door Nivado op 08-01-2007 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Keesr schreef op maandag 08 januari 2007 @ 13:47:
Dat gezeur over die classes tegenwoordig, te erg voor worden ;)
Officer uit me guild ook, ligt dag in dag uit te zeuren dat hij warrior niet meer leuk vind omdat ze elke patch weer ge''nerfed'' worden :|

Leer gewoon spelen, elke class heeft zo zijn voor en nadelen. 8)7
Euh..., elke class is gebuffed in de patch, sowieso qua dmg output, behalve warriors(rage normalisation).
Maar warriors zijn nooit gebuffed gebleven, of ook maar hetzelfde gebleven in een willekeurige patch. Eerst werd op sets agi naar defense gedaan(wat niet zo erg is, maar daardoor is de dmg output van tank sets zwaar omlaag gegaan).
Dus we hadden nu veel defense, we hadden immers net agi ingeleverd om dezelfde dodge rating enzo te houden.(dit was nog toen BWL dr nog niet/amper was).
Daarna zijn we in een keer 33% van onze defense kwijt geraakt, een van de grootste gear nerfs in het spel, die voor 95% warriors aan ging.
Net toen we weer lekker dps gingen doen omdat met met betere gear meer rage kreeg werd die generfed.
En terwijl warriors nerfs kregen werd de pally en druid tank tree zwaar gebuffed. Ja, warriors hebben recht van spreken, geen enkele class is zo zwaar generfed omdat ze zo goed met gear schaalde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Nivado schreef op maandag 08 januari 2007 @ 13:57:
En als je last hebt van leechers/slackers dan moet je een premade zoeken en zorgen dat je geen slackers/leechers mee hebt.
Beetje van de zotte dat je haast verplicht wordt om in pre-mades te spelen, dat kan nooit de bedoeling zijn. Er zijn zat casuals die nooit in een fatsoenlijke premade terecht kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bld-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-09 11:53
Bokkie schreef op maandag 08 januari 2007 @ 13:50:
[...]

mislopen niet, maar je krijgt wel honor, ook al sta je in de buurt van de kill en heb je niets gedaan
krijg je minimale honor

je krijgt je honor voornamelijk van de bonussen, towercaps, bunkers slopen, officers killen, flags cappen, resource points langer dan xx controleren

Idd. Ik merk dit vooral de laatste tijd als ik AV speel.
(horde) Normaal rende ik gewoon met de grote groep mee en dan vooral alliance killen.
Nu ga ik altijd eerst naar de bunker @ SH en die met een aantal mensen overnemen en de 3 elites killen die er (in de buurt) rond lopen en zo verder. Dat is al 14 honor per elite.
Dit wist ik eerst ook helemaal niet. Nu haal ik (als horde wint) per av gemiddeld 200-300 (of meer) honor binnen.
Een vriend van me zei trouwens dat je ook honor krijgt aan het totaal aantal damage dat je doet in een bg, volgens mij is dit niet waar?

Daarnaast kan ik nu eindelijk meer classes killen met mijn verse lvl 60 mage die ik afgelopen week heb gelvl-ed :P. Voorheen lukte dit niet vaak met mijn rogue :( (hij is redelijk goed geared imo). Of ik kan gewoon beter overweg met mijn mage :+ ( sheep, pyro, scorch, dragon breath, fireball, fire blast) Cooldowns lekker kort en mana genoeg om dit nog eens 3 x te doen <3

[ Voor 4% gewijzigd door Bld- op 08-01-2007 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Kevinp schreef op maandag 08 januari 2007 @ 14:00:
[...]
En terwijl warriors nerfs kregen werd de pally en druid tank tree zwaar gebuffed. Ja, warriors hebben recht van spreken, geen enkele class is zo zwaar generfed omdat ze zo goed met gear schaalde.
Scalen is geen probleem.. wel als je exponentioneel scaled met gear en gewoon ontiegelijk sterk wordt.

En je vond dat die 33% Defence nerf niet nodig was? Met blue gear kon je tegen de 415 def cap aankomen. Dat was gewoon veels te sterk tbh en verdiende ook gewoon een nerf.
Bedoel, heb je nu nog klagen dan qua +def in je T2/2.5/3 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
Bokkie schreef op maandag 08 januari 2007 @ 13:50:
[...]

krijg je minimale honor

ok, dus een build als deze linkje

zou wonderen moeten doen in pvp met 4 instant dots en toch ook een goede raid spec?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Whuzz schreef op maandag 08 januari 2007 @ 14:00:
[...]

Beetje van de zotte dat je haast verplicht wordt om in pre-mades te spelen, dat kan nooit de bedoeling zijn. Er zijn zat casuals die nooit in een fatsoenlijke premade terecht kunnen komen.
Dat vind ik dus echt onzin, je kunt toch gewoon zelf een pre-made starten ?

Er zijn altijd wel lui geinteresseerd, en ook met een premade zonder Ventrillo e.d. kun je heel veel winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Exitium schreef op maandag 08 januari 2007 @ 13:16:
En dit was deel één van de "hoe krijg ik compleet geen healing meer in PvP" guide. :9
DIe had ik nog even gemist, maar ook voor jou: lees de draad voor je blaat. 1 post eerder gaf ik al aan dat voor dmg EN healing honor zou moeten krijgen. En ik vemoed dat dus juist tot MEER healing zal leiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Bld- schreef op maandag 08 januari 2007 @ 14:08:
[...]

Idd. Ik merk dit vooral de laatste tijd als ik AV speel.
(horde) Normaal rende ik gewoon met de grote groep mee en dan vooral alliance killen.
Nu ga ik altijd eerst naar de bunker @ SH en die met een aantal mensen overnemen en de 3 elites killen die er (in de buurt) rond lopen en zo verder. Dat is al 14 honor per elite.
Dit wist ik eerst ook helemaal niet. Nu haal ik (als horde wint) per av gemiddeld 200-300 (of meer) honor binnen.
Een vriend van me zei trouwens dat je ook honor krijgt aan het totaal aantal damage dat je doet in een bg, volgens mij is dit niet waar?

Daarnaast kan ik nu eindelijk meer classes killen met mijn verse lvl 60 mage die ik afgelopen week heb gelvl-ed :P. Voorheen lukte dit niet vaak met mijn rogue :( (hij is redelijk goed geared imo). Of ik kan gewoon beter overweg met mijn mage :+
bijna de helft van je av honor haal je als het goed is in de 1e 10 a 15 minuten als het goed is

av begin
- Bunker 1 officer killen en slopen
- 2 losse officers
- graveyard
- bunker 2
- 2 officers + Balinda

en je zit al met wat HK's aan de 200 honor ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

On_E schreef op maandag 08 januari 2007 @ 14:10:
Dat vind ik dus echt onzin, je kunt toch gewoon zelf een pre-made starten ?

Er zijn altijd wel lui geinteresseerd, en ook met een premade zonder Ventrillo e.d. kun je heel veel winnen.
Er zijn maar zat servers waar dat helemaal niet zo makkelijk gaat. Komt nog bij dat er misschien wel een boel mensen zijn die niet in pre-mades wíllen spelen? En die zouden daarom verdoemd zijn tot het spelen in BG's waar 1 - 10 man gewoon AFK honor staat te farmen? Lijkt me niet de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bld-
Bokkie schreef op maandag 08 januari 2007 @ 14:11:
[...]

bijna de helft van je av honor haal je als het goed is in de 1e 10 a 15 minuten als het goed is

av begin
- Bunker 1 officer killen en slopen
- 2 losse officers
- graveyard
- bunker 2
- 2 officers + Balinda

en je zit al met wat HK's aan de 200 honor ofzo
Inderdaad, maar is het niet zo, dat je echt bij het gevecht moet zijn, wanneer een officier gekilled wordt, dat je dan de honor punten krijgt?
Want meestal is Balinda bijv al gekilled als je net de 1ste bunker hebt overgenomen en de 3 elites gekilled hebt met een klein groepje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Bld- schreef op maandag 08 januari 2007 @ 14:15:
[...]

Inderdaad, maar is het niet zo, dat je echt bij het gevecht moet zijn, wanneer een officier gekilled wordt, dat je dan de honor punten krijgt?
Want meestal is Balinda bijv al gekilled als je net de 1ste bunker hebt overgenomen en de 3 elites gekilled hebt met een klein groepje.
nee want, dat geld alleen voor normale honor kills voor officers enzo krijgt iedereen de honor, al killed 1 persoon vandaar, of drek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whuzz schreef op maandag 08 januari 2007 @ 14:00:
[...]

Nou, premades zijn toch wel enigszins de bedoeling van het systeem, als dat niet zo was zou "join as a group" niet eens bestaan. Het is juist leuk dat je dit samen met vrienden kunt spelen en dat je dus niet "gedwongen" wordt om "solo" (met ppl die je niet kent) te spelen. Maargoed, wel lame dat "solo" bijna niet gaat door de leechers, maar erg lastig voor Blizz om hier iets aan te doen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 17:05
osxy schreef op maandag 08 januari 2007 @ 13:44:
Gister met me priest bij Hakkar absoluut coolste wand geloot :D

[afbeelding]
wat grappig, ik ook op mn priest :D rollde als enige in de 90 en won em :D mooie wand idd, had dr nog niet eens naar gekeken eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:34
Vond dit op offi forums:
Now this is the story all about how
My class got flipped, turned upside down
And Id like to take a minute and tell you now,
Ill tell you how I became the laughing stock of a game called WoW.

In Northshire Abbey, born and raised
Elwynn was where I grinded most of my days
Chilling out, grinding, training all cool
Killing some some defias outside of the school.
When a couple of developers were up in no good.
Started ´balancing´ things in my neighbourhood.
I got hit by the nerfbat and the trainer got scared,
And said you better start grinding for better gear.

I begged and pleaded with them the other day
But to no good, they took my viability away.
They struck one last blow as I was writing my ticket,
`You generate a lot of rage, might as well normalize it´.

Damn class, yo this is bad,
Clothies still complaining claiming they´re made of glass,
But hey, this is the way Paladins function alike,
And they got CS, so we might be alright!

I whistled for a CM and when he came near the
his nametag said ´Tseric´ and a nerfbat was stuck up his rear.
If anything I could say that we had been blessed,
But soon, he proved himself to be absolutely clueless.

I pulled up to Stormwind about seven or eight
And I yelled to the Gryph yo, home smell you later
Looked at the AH, I was ready to rock,
To vendor my stuff, and reroll a Warlock.
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik doe altijd AV met mijn rogue en ik rush ook rustig mee, en ik heb geconcludeerd dat bij de gevechten aanwezig en dmg doen (hoeft niet eens veel te zijn) aan de bosses je de meeste bonus honor oplevert (varierend van 200 tot 400). Maar goed, dan maak je niet zoveel kills als dat je krijgt als je aan het defenden bent. Ik heb nog maar een keer AV verloren en dat was tegen een semi premade AV door die noobs van Al Akir :9 _/-\o_

Weet iemand trouwens hoe je die treelord summoned? Want die horde gasten hadden een of andere dikke elemental die hun aan het helpen was en die krijgen wij met geen mogelijk neer..

Mijn warrior is lvl 28 nu, gaat lekker hard :). Speel haast niet meer met mijn rogue omdat ik warrior spelen gewoon veel cooler vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op maandag 08 januari 2007 @ 14:39:
Vond dit op offi forums:

[...]

_/-\o_
Ah komop, de originele intro lyrics zijn te goed om te veranderen met wow dingen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Verwijderd schreef op maandag 08 januari 2007 @ 14:44:
Ik doe altijd AV met mijn rogue en ik rush ook rustig mee, en ik heb geconcludeerd dat bij de gevechten aanwezig en dmg doen (hoeft niet eens veel te zijn) aan de bosses je de meeste bonus honor oplevert (varierend van 200 tot 400). Maar goed, dan maak je niet zoveel kills als dat je krijgt als je aan het defenden bent. Ik heb nog maar een keer AV verloren en dat was tegen een semi premade AV door die noobs van Al Akir :9 _/-\o_

Weet iemand trouwens hoe je die treelord summoned? Want die horde gasten hadden een of andere dikke elemental die hun aan het helpen was en die krijgen wij met geen mogelijk neer..

Mijn warrior is lvl 28 nu, gaat lekker hard :). Speel haast niet meer met mijn rogue omdat ik warrior spelen gewoon veel cooler vind.
icelord van de horde summon je door bloed in te leveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Vond dit op offi forums:

[...]

_/-\o_
Deze vind ik ook wel leuk :
Once upon a time,
there was a beautiful RPG,
it's name was World of Warcraft,
and there were lot's of things to see!

The game had nine different classes,
each with their specialty,
and you could choose completely,
which one you wanted to be!

There were Paladins, Shamans and Druids,
there were many things they could do!
It also had Mages and Hunters,
They kinda did pewpew!

And don't forget the priest,
the master of the heals!
And ofcourse the rogues and warriors,
they were masters of "FAST KEELS"!

And last, there was the warlock.
Wicked, awesome and cruel.
They were supposed to dps like mages.
And debuff you in a duel!

Well, this was what the book said,
which was included with the game.
But warlocks kinda sucked!
Yep, that sure was lame.

And so people were happy,
with the class they rolled.
All, except the warlock.
They didnt get what they were told!

And so they went to the forums,
and said: "i've got something to say!"
But all the classes replied:
" It's fine, just learn2play".

And so the warlocks played,
the first 60's were already here!
But the warlock was still a mushroom,
and they only got a nerf to fear.

And the warlock's went to the forums,
and said: " Why am i not a predator but prey? "
And all the classes replied:
" It's fine, just learn2play".

Some time had passed now,
maybe half a year.
But warlocks were still useless.
And again Blizzard nerfed fear.

" If they are keeping it like this,
and don't know if this is what i'll stay!"
But all the classes replied:
" It's fine, just learn2play! "

But then something awesome happened.
It sure was a beautiful thing!
On that very day,
Blizzard crowned the Warlock king!

They got DPS like mages,
even better, at some times!
And they could debuff people!
As good as this sentence rhymes!

Now people were feared of warlocks,
and not only the spell.
Cause if they met a warlock,
there we're going straight to hell!

And all the classes went to the forums,
and said: " This is not good, no!
" Where is my free honor? "
" My rank is now SO low! "

" We demand a nerf Blizzard!
This is not okay! "
But all the warlocks replied:
" It's fine, just learn2play

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:08
Hoe gaan jullie om met 'beggers'? Je weet wel, level 10 spelers die gewoon botweg om 5 gold
vragen omdat ze moeten trainen, een crappy armor kopen,... Meestal doen ze dat dan ook nog in
een taal die misschien iets weg heeft van Engels veronderstel ik :) (gief 1g fer armr?)

Gisteren was het weer raak, ik stond met mijn priest in Orgrimmar AH en ik kreeg op minder
dan een minuut 3 wispers (en 2 goldspams) voor 1g, 10g en zelfs 20g (inflatie gaat heel snel
tegenwoordig 8)7 ). Ik heb ze alledrie beleefd maar vrij kordaat afgewezen (om niet L2P te moeten zeggen ;) ). Als men dan nog aandringt is het meestal /ignore.

Niet dat ik beginende spelers niet wil helpen, sterker nog ik heb zelf bv. heel wat hulp
gekregen toen ik met mijn eerste char uit de crypte in Deathknell kroop. Er stond al
iemand (/wave nephilim) klaar met een serie runecloth bags waardoor ik dus niet meer
constant mijn bag(s) moest legen.

Zelf heb ik een tijd geleden een totaal onbekende speler (voor mij dan) ook geholpen in deze zin.
Ik was in de barrens harpies aan het mollen voor Light Feathers (mijn priest en mage gebruiken deze), en een 'noob' wisperde mij met de vraag waarom ik als level 60 deze mobs afmaakte. Ik legde hem uit dat deze pluimpjes een reagent zijn voor een skill op 2 van mijn chars. Prompt opende
hij een trade box en bood mij zijn 3 stacks aan :) Eerst weigerde ik nog vriendelijk, aangezien
hij zelf ook mage was, maar hij bleef toch aandringen. Uiteindelijk heb ik hem een serie
runecloth bags kado gedaan omdat hij alleen maar die 6 slotters had. Zo kan het dus ook :)

Als mensen zelf ook moeite doen dan help ik ze graag, maar voor 'beggers' heb ik geen goed
woord over. Ik begrijp ook niet waarom een beginnende speler zou moeten schooien voor gold,
zo extreem moeilijk is dit spel niet.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_/-\o_ @ beide rijmpjes. Erg goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hican
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07-2022

Hican

hican.net

Die warlock rijm is echt koning _/-\o_ die kende ik nog niet :)

Hican.net | IT Blog about all that is interesting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
Kapoen schreef op maandag 08 januari 2007 @ 15:05:
Hoe gaan jullie om met 'beggers'? Je weet wel, level 10 spelers die gewoon botweg om 5 gold
vragen omdat ze moeten trainen, een crappy armor kopen,... Meestal doen ze dat dan ook nog in
een taal die misschien iets weg heeft van Engels veronderstel ik :) (gief 1g fer armr?)

Gisteren was het weer raak, ik stond met mijn priest in Orgrimmar AH en ik kreeg op minder
dan een minuut 3 wispers (en 2 goldspams) voor 1g, 10g en zelfs 20g (inflatie gaat heel snel
tegenwoordig 8)7 ). Ik heb ze alledrie beleefd maar vrij kordaat afgewezen (om niet L2P te moeten zeggen ;) ). Als men dan nog aandringt is het meestal /ignore.

Niet dat ik beginende spelers niet wil helpen, sterker nog ik heb zelf bv. heel wat hulp
gekregen toen ik met mijn eerste char uit de crypte in Deathknell kroop. Er stond al
iemand (/wave nephilim) klaar met een serie runecloth bags waardoor ik dus niet meer

Zelf heb ik een tijd geleden een totaal onbekende speler (voor mij dan) ook geholpen in deze in.
Ik was in de barrens harpies aan het mollen voor Light Feathers (mijn priest en mage gebruiken deze), en een 'noob' wisperde mij met de vraag waarom ik als level 60 deze mobs afmaakte. Ik legde hem uit dat deze pluimpjes een reagent zijn voor een skill op 2 van mijn chars. Prompt opende
hij een trade box en bood mij zijn 3 stacks aan :) Eerst weigerde ik nog vriendelijk, aangezien
hij zelf ook mage was, maar hij bleef toch aandringen. Uiteindelijk heb ik hem een serie
runecloth bags kado gedaan omdat hij alleen maar die 6 slotters had. Zo kan het dus ook :)

Als mensen zelf ook moeite doen dan help ik ze graag, maar voor 'beggers' heb ik geen goed
woord over. Ik begrijp ook niet waarom een beginnende speler zou moeten schooien voor gold,
Beggers negeer ik, maar beginnende spelers help ik ook gerust een handje. Zelf help ik ze het liefst door ze gewoon 5 6 slotters te geven zodat ze niet al te veel problemen hebben in het begin, de beter bags krijgen ze wel een keertje als ze blijven spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:38
Mensen in de begin area's helpen doe ik echt amper. Low level guildies helpen die in de buurt zijn van IF of waar ik dan ook ben is geen probleem. Ik weet hoe relaxed het kan zijn als een level 60 even wat elites van jouw level 1 hit. Lastige quest weg en lekker veel XP in een paar minuutjes moeite.

Soms is het ook wel leuk om wat onbekende lowbies door Stockades of DM te boosten als je toch in de qeue staat voor een BG ( tja, je kan ook semi afk gaan staan in IF).

Ik kijk ontzettend uit naar TBC, je merkt gewoon aan iedereen dat men toe is aan verandering. Eigenlijk jammer dat zo een release niet pas 1 week van te voren bekend wordt gemaakt. Dan gaat iedereen gewoon vrolijk door met wat ze al deden. Als je leest hoeveel raidguilds kapot zijn gegaan voor TBC voorbereidingen... sjonge.

Het enige dat ik nu zelf doe ik 20 men instances, PuG of guild. PvP tegenwoordig meer voor de fun dan voor bepaalde items, was nooit zo van het PvP maar de nieuwe patch heeft mn ogen toch wel geopend...

Ik twijfel heel erg of ik voor 6000 reputation aan coins/ bijous moet kopen om revered te worden op mijn rogue. Ik heb namelijk het questitem voor de epic chest geloot. Ik loop nu met de chest die gecraft kan worden met hide of the beast +12 str +20stam +1% dodge +2% crit (breastplate of bloodfirst? meer iets voor druids eigenlijk). Denk dat ik de reputation voor ongeveer 200 gold kan krijgen. Het kost me anders 2 volle runs of 4 a 5 halve. Denk niet dat ik daar nog tijd voor heb voor TBC. Wat zouden jullie doen? Het is een alt, maar wel één waar ik graag op speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Voor beggars:

/r Fuck off
/r How does that sound?
/ignore [beggar]

Ik heb zo'n gruwelijke hekel aan die gasten. En het is zooo easy om gold te verdienen in wow, al helemaal voor je skills. Neem mining / skinning en je hebt binnen no time genoeg gold.

Daarentegen wil ik iemand nog wel de weg wijzen naar een reagent vendor, of bijv pijlen e.d. Soms zelfs nog wel eens aan iemand uitleggen of het niet verstandiger is om een item duurder te verkopen en waarom.

**edit**

in pug BG (AV vooral) loop ik rond met een /dnd No, I'm not water specced
en heb "uiteraard" m'n block trades aanstaan. Ik heb geen zin om me voor shadow priests / warlocks / hunters e.d. 3 x oom te gaan. Koop maar water in Caverns of time, 5100 mana over 30 seconden. Beter dan het spul wat ik kan conjuren.

Vooral de priests die je een renewtje geven en daarna in facemeld mode door hobbelen heb ik wel gehad, healen gebeurd er toch niet. Net zoals tanken btw. 2 x scorch en dan aggro krijgen van vandar ><

[ Voor 35% gewijzigd door ImdaMned op 08-01-2007 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben wel regelmatig in westfall om mensen door deadmines heen te helpen. Vind ik altijd wel leuk om te doen, die lage levels vinden het altijd helemaal geweldig als ze die deur open mogen knallen. WOOW gaat het dan, vind ik echt genieten :), beggers help ik nooit, ik open wel gratis locked boxes in IF en SW met mijn 300 skill en daar geven mensen dan ook vaak geld voor terwijl ik er niks voor vraag. Dus ze zijn wel gul op mijn server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
ImdaMned schreef op maandag 08 januari 2007 @ 15:30:
Voor beggars:

/r Fuck off
/r How does that sound?
/ignore [beggar]

Ik heb zo'n gruwelijke hekel aan die gasten. En het is zooo easy om gold te verdienen in wow, al helemaal voor je skills. Neem mining / skinning en je hebt binnen no time genoeg gold.

Daarentegen wil ik iemand nog wel de weg wijzen naar een reagent vendor, of bijv pijlen e.d. Soms zelfs nog wel eens aan iemand uitleggen of het niet verstandiger is om een item duurder te verkopen en waarom.
Erg makkelijk vind ik wel meevallen Tot lvl 10 had ik d'r op mijn alt hunter(op server waar ik geen andere chars had) best problemen om aan geld te komen om alle skils te kopen. Maar vanaf lvl 20 heb je daar geen last meer van. Maar die dombo's kopen ook om de haverklap nieuwe spullen, dus dat is wat ik soms zeg.

Wel help ik ooit wat mensen als ik toch in de buurt ben om fftjes hun quest mobje te killen. Maar verder niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Nu online
Stackje copper levert al snel 1g op. En vooral in durotar heb je genoeg van dat spul. Voor lvl 10 had ik geloof ik al 20g. En dat was m'n 1e char op bloodscalp toentertijd. Daarnaast financierde ik tailoring/enchanting van m'n maatje toen we daar gelijktijdig begonnen met lvlen.

Ik kan me voorstellen dat je weinig gold heb als enchanter/engineer zijnder, maar dat is dan jouw keuze, val me niet lastig met de problemen die daaruit voortkomen.

[ Voor 3% gewijzigd door ImdaMned op 08-01-2007 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vond dit op offi forums:

[...]

_/-\o_
Hahah, vet :D , die tekst, dat ritme, TFPOBA !!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
ActualFantasy schreef op maandag 08 januari 2007 @ 13:02:
[...]

Tis niet echt "verminderen". Het zorgt ervoor dat je niet harder kan dan 100% snelheid te voet.

Dus gewoon net zo hard als de rest zeg maar.

Waarom rende je trouwens weg ?
Omdat ik low hp was en hij me net een hammer of justice op mn ass gegooid had. Zelfs met stunlock kon ik em niet meer dood krijgen vanwege diminishing returns

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kapoen schreef op maandag 08 januari 2007 @ 15:05:

Zelf heb ik een tijd geleden een totaal onbekende speler (voor mij dan) ook geholpen in deze zin.

beggers, ja het is net een echte wereld :')

Ik zeg meestal gewoon zo van: Tja, ik heb het ook zelf verdiend, tijd voor jou om dat ook te doen. Imho, netjes en het is meteen duidelijk waar het op staat. Laatst wel wat grappigs.

Ik zat in Hillsbrad voor wool. Was tog van plan om first aid te lvlen :X (wel gelukt btw :*) ), dusse, ik zo een beetje mobs killen en geinen. Dropt er opeens een blue dagger van lvl 21. Ikzelf had hier nix aan en besloot het om het maar op de AH te zetten. Toen zag ik ook een rogueje lopen van lvl 23 ofzo. Helaas voor hem killde ik alle mobs eerder dan dat hij het deed. Vond ik wel sneu, maarja, moest tog me wool hebben :> . Dus op een gegeven moment denk ik van: Maak hem wel blij met die dagger.

Ik zo: Hey rogue, i got a blue item.
Hij zo: so?
Ik zo: its yours :) *linked item
Hij: OMG thank you thank you _/-\o_

Later excuseerde ik me nog omdat ik al ze mobs killde, maar " ik had wool nodig" . Opeens ging er een trade schermpje open met 4 stacks wool :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Verwijderd schreef op maandag 08 januari 2007 @ 15:59:
[...]

beggers, ja het is net een echte wereld :')

Ik zeg meestal gewoon zo van: Tja, ik heb het ook zelf verdiend, tijd voor jou om dat ook te doen. Imho, netjes en het is meteen duidelijk waar het op staat. Laatst wel wat grappigs.

Ik zat in Hillsbrad voor wool. Was tog van plan om first aid te lvlen :X (wel gelukt btw :*) ), dusse, ik zo een beetje mobs killen en geinen. Dropt er opeens een blue dagger van lvl 21. Ikzelf had hier nix aan en besloot het om het maar op de AH te zetten. Toen zag ik ook een rogueje lopen van lvl 23 ofzo. Helaas voor hem killde ik alle mobs eerder dan dat hij het deed. Vond ik wel sneu, maarja, moest tog me wool hebben :> . Dus op een gegeven moment denk ik van: Maak hem wel blij met die dagger.

Ik zo: Hey rogue, i got a blue item.
Hij zo: so?
Ik zo: its yours :) *linked item
Hij: OMG thank you thank you _/-\o_

Later excuseerde ik me nog omdat ik al ze mobs killde, maar " ik had wool nodig" . Opeens ging er een trade schermpje open met 4 stacks wool :D
dit soort dignen doe ik ook, regelmatig ringen enzo afgegeven, waarvoor ik dan weer elemental earth mithril ore ofzo terug kreeg omdat ik dat nodig had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat vind ik wel grappig idd. Zulke dingen maak je ook in het echte leven mee. Zeer gaaf om dat ingame mee te maken. Heeft tog iets van realisme. verder vind ik het ook fijn dat je ook een reputatie kan opbouwen. Ik doe altijd aardig tegen mensen en dat betaalt zich op de den duur terug. Zo heb ik laatst gratis enchants gekregen "omdat ik het was", of soms loop ik wat rond en dan zie je zo een tekstballontje met "hey nawa :D" . Het heeft ook wel minder leuke punten, met name dat ik kapot ge/w't word als ik inlog. Maarja, ik ben zuinig op de contacten, dus dat moet dan maar >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 15:41
Vond dit op offi forums:

[...]

_/-\o_
Hahahaha, nice one _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Verwijderd schreef op maandag 08 januari 2007 @ 16:12:
Dat vind ik wel grappig idd. Zulke dingen maak je ook in het echte leven mee.
serieus? Waar haal je IRL je mithril ore vandaan dan? :o
Gief ore!!! ;)
Zeer gaaf om dat ingame mee te maken. Heeft togch iets van realisme.
Staat zo kinderlijk ;)
verder vind ik het ook fijn dat je ook een reputatie kan opbouwen. Ik doe altijd aardig tegen mensen en dat betaalt zich op de den duur terug. Zo heb ik laatst gratis enchants gekregen "omdat ik het was", of soms loop ik wat rond en dan zie je zo een tekstballontje met "hey nawa :D"
True. Je kunt er voor kiezen om mensen te vriend houden, of ze uit te knijpen en op te lichten. Wat op de lange duur meer oplevert moge duidelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Even een heel simple vraagje.
Ik heb deze http://thottbot.com/?i=53722 in UBRS run gewonnen. Kunnen shamans deze nu al wel leren of nog niet bij de trainer? Aka: vendor of neutral AH? En wat is dan een leuke prijs ervoor? :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bld-
Verwijderd schreef op maandag 08 januari 2007 @ 16:12:
Dat vind ik wel grappig idd. Zulke dingen maak je ook in het echte leven mee. Zeer gaaf om dat ingame mee te maken. Heeft tog iets van realisme. verder vind ik het ook fijn dat je ook een reputatie kan opbouwen. Ik doe altijd aardig tegen mensen en dat betaalt zich op de den duur terug. Zo heb ik laatst gratis enchants gekregen "omdat ik het was", of soms loop ik wat rond en dan zie je zo een tekstballontje met "hey nawa :D" . Het heeft ook wel minder leuke punten, met name dat ik kapot ge/w't word als ik inlog. Maarja, ik ben zuinig op de contacten, dus dat moet dan maar >:)
lol :) grappig.
Wat me ook opvalt is dat ik erg veel met engels bezig ben (duh), maar dat dit gewoon een perfecte manier is om je engels nog beter te maken. Niet alleen in de chat, maar ook op ventrilo wordt er alleen maar engels gepraat. Al is het soms nog wel eens lastig (maar ook lache) hoe sommige mensen engels (proberen) te praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
Yokidrink schreef op maandag 08 januari 2007 @ 14:09:
[...]

ok, dus een build als deze linkje

zou wonderen moeten doen in pvp met 4 instant dots en toch ook een goede raid spec?
deze heb ik. afaik iets beter...

http://www.worldofwarcraf...05000000000000000000#none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Ik als Druid krijg ook regelmatig "buff" naar mijn hoofd gesmeten. :{ Gister nog, was ik in Searing Gorge, loopt een Hunter langs: /s buff. Maar ik reageerde niet gelijk, begint 'ie gelijk te schelden.. Denk niet dat het geholpen heeft, maar heb nog wel even gereageerd met: /s only if you ask nice, you get buff. :)

Verder nog wel gelachen, ik speel op een PvE server, maar had toch PVP eens aan... Was ik net in gevecht met een mod, komt opeens een Orc Warroir op me af, mept me dood. Goed, ik terug naar mijn lijk (was niet zo ver), ik ress weer gewoon waar hij naast staat. Hij kijkt eventjes, en doet daarna: /cry :D. Ik antwoord met een /kiss en zo zijn we rustig naast elkaar verder gaan questen. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kevinp schreef op maandag 08 januari 2007 @ 09:21:
[...]

Niet alle legendarys die in de code zitten komen ook daadwerkelijk in het spel(gelukkig). En 700 attackpower is wel erg goed(nou ja het is ook lvl 70 dus weet niet hoe het dan zit).
Untamed blade heeft 300 strength= 600 ap proc, eerste boss BWL dan kan een legendary best 700 AP proc hebben :)
The Will schreef op maandag 08 januari 2007 @ 10:41:

/yawn. Die blue geared shaman heeft idd niet veel kans tegen een T3 mage, maar zet hem tegenover iemand met soortgelijke gear en hij doet opeens wel damage. Laat mensen toch gewoon eens spelen wat en hoe ze willen, dan gaan we wel weer zeiken over specs in raids. En als je er echt niet tegenkan, dan join je lekker een premade. :Y)
sorry maar silkiedude kan wel niet pullen, hier heeft hij gelijk, soortgelijke situatie meegemaakt waarin ik imba dmg krijg van een paladin (!!!!) met 1800 crit crusader strike op men plate-ass in de stun, trinket natuurlijk op cd na net tegen een rogue gevochten te hebben (had dus niet eens full hp tegen bubbledin). Komt een dualwield shaman to the rescue dacht ik... gaat die meleën :s 10 seconden later zaten we op hetzelfde gy op de ress te wachten. Ik schelden op die shitcake, zegt hij: your the nub, i did more dmg on him.... DMG DOEN GAAT OOK MAKKELIJK IN 6 SEC STUN WAAR JE HP VERDWIJNT ALS EEN HELE SLAGROOMTAART VOOR DE NEUS VAN CATHERINE KEYL! sorry ik moet me niet opwinden, hij speelt het spel ook voor zijn plezier, en dat is kennelijk alliance aan easy honor helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hou het nuttig

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2007 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whuzz schreef op maandag 08 januari 2007 @ 16:17:
[...]

serieus? Waar haal je IRL je mithril ore vandaan dan? :o
Gief ore!!! ;)

[...]

Staat zo kinderlijk ;)

[...]

True. Je kunt er voor kiezen om mensen te vriend houden, of ze uit te knijpen en op te lichten. Wat op de lange duur meer oplevert moge duidelijk zijn.
Hehe met het 1e weet je heus wat ik bedoel :P
Met het 2e heb je gelijk, ben ook nog een kind ;) , maargoed probeer er al op te letten :)
Met het 3e zijn we het eens.

En het 4e is mijn build. Enjoy en geef commentaar als het kan, zowel positief als negatief.

http://www.wow-europe.com...0000000000000000000000000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
OkkE schreef op maandag 08 januari 2007 @ 16:26:
Ik als Druid krijg ook regelmatig "buff" naar mijn hoofd gesmeten. :{ Gister nog, was ik in Searing Gorge, loopt een Hunter langs: /s buff. Maar ik reageerde niet gelijk, begint 'ie gelijk te schelden.. Denk niet dat het geholpen heeft, maar heb nog wel even gereageerd met: /s only if you ask nice, you get buff. :)
"buff", "heal", "water", "portal", heb alles zo'n beetje wel naar me hoofd geslingerd gekregen. Niet normaal dat sommige mensen zo zijn. Meestal negeer ik ze en als ze door blijven zeuren dan komen ze op /ignore.

Laatst logde ik sinds tijden weer eens in op mijn mage. Was nog geen 2 tellen online en kreeg ik al een /w van een hunter met vage naam die naast me stond;

hunter; water
me; LOL
hunter; 40
me; Learn some manners

vervolgens liep ik weg naar de bank. Komt ie achter me aan en open gelijk een trade window.

hunter; 100 water 1G
Ik maak 100 water, pleur het in het trade venster (maar niet op trade klikken) en ging vervolgens naar beneden om koffie te zetten. Was nog niet opgestaan of een tweede hunter /w me, "giev me 100watre" 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 januari 2007 @ 14:44:
Mwuha, 39 mensen premade in AV :) ( ik zit op Al Akir ). Zelden zo hard gelachen, AVs winnen in 10 min hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Hooli-gan schreef op maandag 08 januari 2007 @ 16:41:
[...]

"buff", "heal", "water", "portal", heb alles zo'n beetje wel naar me hoofd geslingerd gekregen. Niet normaal dat sommige mensen zo zijn. Meestal negeer ik ze en als ze door blijven zeuren dan komen ze op /ignore.

Laatst logde ik sinds tijden weer eens in op mijn mage. Was nog geen 2 tellen online en kreeg ik al een /w van een hunter met vage naam die naast me stond;

hunter; water
me; LOL
hunter; 40
me; Learn some manners

vervolgens liep ik weg naar de bank. Komt ie achter me aan en open gelijk een trade window.

hunter; 100 water 1G
Ik maak 100 water, pleur het in het trade venster en ging vervolgens naar beneden om koffie te zetten. Was nog niet opgestaan of een tweede hunter /w me, "giev me 100watre" 8)7 8)7
ik ben meestal met mn paladin/hunter op water-duty...

ik /w altijd een mage met "can u do me a huge favor plz".. meestal krijg ik dan als respons "what", of "depends.."..

dan vraag ik dus vriendelijk om 100 water, en een beetje voer.. soms krijg ik het, soms niet, en soms zijn ze zelfs zo lief dat ik nog extra krijg...

als ik op mn paladin zit, doe ik ook altijd BoW op em.. hij blij, ik blij, /dance :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Ik wil graag altijd mensen helpen met portals enzo op me alt mage, maar ze kunnen het natuurlijk ook te bont maken he. Krijg ik ineens een whisper van, Can you come to darnasus to give me a portal to stormwind, ik zat dus in winterspring, toen dacht ik dus echt wtf!!! Ik bleef maar beleefd no sorry. Dat gaat me toch net ff te ver hoor.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moortn
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-08 16:07

Moortn

Hallo

Atlas schreef op maandag 08 januari 2007 @ 16:18:
Even een heel simple vraagje.
Ik heb deze http://thottbot.com/?i=53722 in UBRS run gewonnen. Kunnen shamans deze nu al wel leren of nog niet bij de trainer? Aka: vendor of neutral AH? En wat is dan een leuke prijs ervoor? :)
Ja shaman's kunen dit leren bij vendor. Ik zou em niet op AH zetten, maar als je et perse wilt doe dan voor 2g ofzo of kijk op AH hoe duur et is

[ Voor 3% gewijzigd door Moortn op 08-01-2007 16:48 ]

Jeej wat moet hier nou staan. Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Tja manieren zijn ver te zoeken voor sommigen.
Als ik op mijn Lock zit dan krijg ik ook vaak een /w naar mijn hoofd geslingerd ala 'summon'. Tja daar ga ik geen moeite voor doen dan. Als iemand iets zegt van "Sorry to interrupt you but can can you pls summon me to where you are now" dan wil ik er best even wat moeite voor doen. :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
BootVluchteling schreef op maandag 08 januari 2007 @ 16:44:
[...]

ik ben meestal met mn paladin/hunter op water-duty...

ik /w altijd een mage met "can u do me a huge favor plz".. meestal krijg ik dan als respons "what", of "depends.."..

dan vraag ik dus vriendelijk om 100 water, en een beetje voer.. soms krijg ik het, soms niet, en soms zijn ze zelfs zo lief dat ik nog extra krijg...

als ik op mn paladin zit, doe ik ook altijd BoW op em.. hij blij, ik blij, /dance :)
Ben ook nooit te beroerd iemand een portal/water/buff te geven of te helpen/healen in gevechten waar nodig. Maar voorbeelden als ik gaf gaan me echt te ver. Als ik met mijn priest langs iemand loop en die heeft tijd om "HEAL, HEAL" te typen terwijl ie bijna dood gaat had ie ook een potion kunnen nemen of bandagen :P
Speedy55 schreef op maandag 08 januari 2007 @ 16:44:
Ik wil graag altijd mensen helpen met portals enzo op me alt mage, maar ze kunnen het natuurlijk ook te bont maken he. Krijg ik ineens een whisper van, Can you come to darnasus to give me a portal to stormwind, ik zat dus in winterspring, toen dacht ik dus echt wtf!!! Ik bleef maar beleefd no sorry. Dat gaat me toch net ff te ver hoor.
Dat zijn ook leuke acties ja. Krijg je een whisper voor een portal en kijk je waar diegene zit, blijkt ie in een compleet ander continent te zitten.

[ Voor 26% gewijzigd door Bulligan op 08-01-2007 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Hooli-gan schreef op maandag 08 januari 2007 @ 16:49:
[...]

Ben ook nooit te beroerd iemand een portal/water/buff te geven of te helpen/healen in gevechten waar nodig. Maar voorbeelden als ik gaf gaan me echt te ver. Als ik met mijn priest langs iemand loop en die heeft tijd om "HEAL, HEAL" te typen terwijl ie bijna dood gaat had ie ook een potion kunnen nemen of bandagen :P
als ik een portal wil dan koop ik zelfs rune of portals voor de mage.. kost ze dan alleen mana.. kwam pas een mage tegen die nog 1 G wilde hebben naast de rune.. nou stik er dan maar in.. kneus :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op maandag 08 januari 2007 @ 15:30:
in pug BG (AV vooral) loop ik rond met een /dnd No, I'm not water specced
en heb "uiteraard" m'n block trades aanstaan. Ik heb geen zin om me voor shadow priests / warlocks / hunters e.d. 3 x oom te gaan. Koop maar water in Caverns of time, 5100 mana over 30 seconden. Beter dan het spul wat ik kan conjuren.
Omg, zoiets heb ik laatst ook eens meegemaakt. Ik heel vriendelijk zo'n mage gevraagd of 'tie misschien een stackje water over had, krijg ik meteen zo'n domme DND message naar m'n hoofd. Dus ik heel sociaal verder praten, begint 'ie me toch te ouwehoeren over zo'n domme vendor aan de andere kant van de wereld. Net of ik daar geld aan uit wil geven. Moet ik weer een middag met m'n lvl 6 alt gaan lopen beggen :/

Sommige mages zijn echt zo nub he!
Verwijderd schreef op maandag 08 januari 2007 @ 16:30:
sorry maar silkiedude kan wel niet pullen
THIES IES LIES!
DMG DOEN GAAT OOK MAKKELIJK IN 6 SEC STUN WAAR JE HP VERDWIJNT ALS EEN HELE SLAGROOMTAART VOOR DE NEUS VAN CATHERINE KEYL!
I laughed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 08 januari 2007 @ 16:59:
[...]

Omg, zoiets heb ik laatst ook eens meegemaakt. Ik heel vriendelijk zo'n mage gevraagd of 'tie misschien een stackje water over had, krijg ik meteen zo'n domme DND message naar m'n hoofd. Dus ik heel sociaal verder praten, begint 'ie me toch te ouwehoeren over zo'n domme vendor aan de andere kant van de wereld. Net of ik daar geld aan uit wil geven. Moet ik weer een middag met m'n lvl 6 alt gaan lopen beggen :/

Sommige mages zijn echt zo nub he!
komt omdat ik je op de blacklist heb gezet van de battlegroup }>

de hele battlegroup weet nu wat voor teddy hater je bent
[...]

THIES IES LIES!
he speaks da truth!!!

wel grappig 1 week voor tbc hebben we inene weer een shitload aan signups voor raids :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 09:09
Mensen willen snel hun DKP opmaken die dadelijk niets mee waard is? (mits jullie een DKP reset doen in TBC)

Dat is iig het geval bij ons nu :p de DKP vliegt er met bakken uit, omdat we voor TBC een "nieuw" DKP Systeem gaan gebruiken

(nieuw als in: zelfde systeem maar je begint weer op 0, de oude DKP blijft nog wel behouden voor oude instances)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
mja daar zijn we nog niet over uit of we dkp reset doen :P
blijft denk ik iig bewaard voor mochten er nog mensen oude raid instancen in willen inderdaad

ik wil eerst de opzet van de raid instances zelf meemaken om een systeem uit de kunnen denken of een bestaand systeem naar wensen aan te passen

bovendien duurt het denk ik minimaal 1 maand voor wij een raid capable groep hebben in tbc >_<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
[...]

Komt een dualwield shaman to the rescue dacht ik... gaat die meleën :s 10 seconden later zaten we op hetzelfde gy op de ress te wachten. Ik schelden op die shitcake, zegt hij: your the nub, i did more dmg on him.... DMG DOEN GAAT OOK MAKKELIJK IN 6 SEC STUN WAAR JE HP VERDWIJNT ALS EEN HELE SLAGROOMTAART VOOR DE NEUS VAN CATHERINE KEYL! sorry ik moet me niet opwinden, hij speelt het spel ook voor zijn plezier, en dat is kennelijk alliance aan easy honor helpen!
kijk das weer de andere wereld weer, je verwacht dattie gaat healen, doetie niet omdattie geen zin in heeft: krijg je een reactie naar je kop gesmeten dat "i do more dps, u heal nubcake".
Krijg zelf dan namelijk de gedachte "verrek dan maar ook".

belachelijk zo'n "IR DPS, U HEAL"-houding. Bepaal zelf hoe ik mn char speel en anders moeje maar idd een pre gaan maken als je zulke dingen van mensen verwacht.

Duel wel eens buiten org en meestal sta ik daar ff en heal dan mensen die net klaar zijn met duelen en dan daagt er iemand mee meestal uit, komt dus een hunter naarmetoe, zegt alleen "heal heal", dus ff tegen geduelt, naar 1 HP gebracht met zelf nog 80% over (lol) en gewoon weggelopen zonder em te healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bld- schreef op maandag 08 januari 2007 @ 16:20:
[...]

lol :) grappig.
Wat me ook opvalt is dat ik erg veel met engels bezig ben (duh), maar dat dit gewoon een perfecte manier is om je engels nog beter te maken. Niet alleen in de chat, maar ook op ventrilo wordt er alleen maar engels gepraat. Al is het soms nog wel eens lastig (maar ook lache) hoe sommige mensen engels (proberen) te praten.
Jaa, dat heb ik ook idd. Ik moet voor mijn werk wel redelijk veel engels praten, maar ik merk wel dat door dat vele WoW spelen de "euh factor" een stuk lager ligt. Ik kan nu moeiteloos omschakelen van Nederlands/Engels of andersom en dat gewoon vleoeind praten. Op enkele momenten na natuurlijk dat je tog toch ;). zit te euh' en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mhua, mijn engels was al redelijk op niveau toen aan ik WOW begon maar door WOW is het alleen nog maar beter geworden. Op teamspeak ook bijna alleen maar engelse mensen die vaak echt met een accent praten. Maar ze kunnen niet meer aan me horen waar ik vandaag kom, en dat vind ik cool. Als ik dat zo lees hier over dat water ben ik blij dat ik geen mage ben zeg pfff..

Ik vraag wel eens brood aan een mage voor het grinden omdat ik daar geen bandages aan wil verspillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 01:24
Speedy55 schreef op maandag 08 januari 2007 @ 16:44:
Kijk zo kan het ook, ik zie er zelf ook geen problemen in om anderen te helpen. Zeker in pvp. Waarom zou je je medemens niet even van water voorzien, je gaat echt niet dood in die 2 minuten die je wacht tot het hek open gaat :?

En de kans dat je wint wordt alleen maar groter als je team beter voorbereid is. Ik ben zelf druid en probeer altijd voor het begin van een bg iedereen een motw op zijn dak te gooien. Vaak vraag ik daarna aan willekeurige mage om water, en dat wordt me eigenlijk nooit geweigerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Laatst online: 07:08
Verwijderd schreef op maandag 08 januari 2007 @ 17:17:
[...]

Jaa, dat heb ik ook idd. Ik moet voor mijn werk wel redelijk veel engels praten, maar ik merk wel dat door dat vele WoW spelen de "euh factor" een stuk lager ligt. Ik kan nu moeiteloos omschakelen van Nederlands/Engels of andersom en dat gewoon vleoeind praten. Op enkele momenten na natuurlijk dat je tog toch ;). zit te euh' en.
Ik betwijfel toch of WoW zo'n goede leerschool is om Engels te leren. Vaak praat je met
andere mensen die de taal ook niet 100% machtig zijn, zo leer je elkaar verkeerde dingen aan.
En dan is er natuurlijk nog de beruchte chat taal 8)7

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Kapoen schreef op maandag 08 januari 2007 @ 17:32:
[...]

Ik betwijfel toch of WoW zo'n goede leerschool is om Engels te leren. Vaak praat je met
andere mensen die de taal ook niet 100% machtig zijn, zo leer je elkaar verkeerde dingen aan.
En dan is er natuurlijk nog de beruchte chat taal 8)7
amagawd op TS.. brilliant ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

mijn engels in wow en op ts is echt belabbert, niet omdat ik het niet kan maar omdat iedereen niet geweldig engels spreekt.. gebruikt ook veel te veel afkortingen en laat halve zinnen weg :P

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, waarom zou je de complete woorden gebruiken als iedereen die wow speelt weet je waar het over hebt. Als jij buff of heal zegt dan weet iedereen gelijk waar je het over hebt :P, is gewoon een stukje wow slang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-09 08:45
eendje schreef op maandag 08 januari 2007 @ 17:35:
mijn engels in wow en op ts is echt belabbert, niet omdat ik het niet kan maar omdat iedereen niet geweldig engels spreekt.. gebruikt ook veel te veel afkortingen en laat halve zinnen weg :P
Je nederlands op GoT is anders ook aardig belabberd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Verwijderd schreef op maandag 08 januari 2007 @ 17:17:
[...]

Muhaha, ik hoor het je zeggen tegen je moeder. ;)
nawintjuh zei tegen zijn moeder op maandag 08 januari 2007 @ 16:32:
Nee mam, ik zit niet de hele dag zomaar een spelletje te spelen!
Door WoW heb ik nu veel minder "euh factor" en kan ik nu moeiteloos omschakelen van Nederlands/Engels of andersom en dat gewoon vleoeind praten.
:P
Toch leuk geprobeerd hoor ;)

Ik vind overigens dat dit topic dicht moet. Door jullie zit ik nu de hele dag te kijken of mijn nieuwe PC onderdelen al verzonden zijn zodat ik weer kan WoW-en ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hican

Hican

hican.net

ImdaMned schreef op maandag 08 januari 2007 @ 15:47:
Stackje copper levert al snel 1g op. En vooral in durotar heb je genoeg van dat spul. Voor lvl 10 had ik geloof ik al 20g. En dat was m'n 1e char op bloodscalp toentertijd. Daarnaast financierde ik tailoring/enchanting van m'n maatje toen we daar gelijktijdig begonnen met lvlen.

Ik kan me voorstellen dat je weinig gold heb als enchanter/engineer zijnder, maar dat is dan jouw keuze, val me niet lastig met de problemen die daaruit voortkomen.
Gold farmen is idd vrij easy, ik vind ook dat mensen je niet lastig moeten vallen met dat beggen >.< jammer genoeg gebeurd het nog steeds vrij regelmatig en dan is het voor mij ook een /ignore :)

offtopic: [MO]Hican hier, mag ik aannemen dat ik met [MO]Imda te doen heb? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Bosmonster schreef op maandag 08 januari 2007 @ 17:42:
[...]

Je nederlands op GoT is anders ook aardig belabberd ;)
ooit anders beweert? :P

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Laatst online: 27-06 14:28
Na 6 maanden niet gespeelt te hebben wil ik het ook weer proberen. BC al besteld :)
Heb altijd horde gespeelt, en wil nu is Alliance proberen. Wil graag een NE female priest starten. Maar iedereen zegt dat je beter een Dwarf priest kan beginnen, omdat je anders weinig kans hebt om in een pve guild te komen. Doordat die Dwarf radicals zo goed zijn, alleen jammer dat de Dwarf looks in cloth zo bagger zijn. Dwarfs horen gewoon plate te dragen net als Orcs.. Maar dat terzijde.
Ik ben een echte PVE speler en heb geen zin dat als ik straks lvl 70 ben niet in een PVE guild te kunnen komen, omdat ze alleen maar Dwarf priest's willen. Pls advice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hican

Hican

hican.net

Janspj schreef op maandag 08 januari 2007 @ 17:51:
Na 6 maanden niet gespeelt te hebben wil ik het ook weer proberen. BC al besteld :)
Heb altijd horde gespeelt, en wil nu is Alliance proberen. Wil graag een NE female priest starten. Maar iedereen zegt dat je beter een Dwarf priest kan beginnen, omdat je anders weinig kans hebt om in een pve guild te komen. Doordat die Dwarf radicals zo goed zijn, alleen jammer dat de Dwarf looks in cloth zo bagger zijn. Dwarfs horen gewoon plate te dragen net als Orcs.. Maar dat terzijde.
Ik ben een echte PVE speler en heb geen zin dat als ik straks lvl 70 ben niet in een PVE guild te kunnen komen, omdat ze alleen maar Dwarf priest's willen. Pls advice :)
Ik heb zelf een NE Priest nog ergens op een server die al 6 maanden stof staat te happen :) maar die heeft echt geen probleem om in een PVE guild te komen (mocht ik daar weer mee beginnen :P). Iedere priest kan in een guild komen, daar hoef je echt geen dwarf priest voor te zijn. Dwarf priests werden vaker invited dan iedere andere priest omdat ze fear ward hebben, maar als ik mij niet vergis krijgt iedere priest dat in TBC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hican schreef op maandag 08 januari 2007 @ 17:53:
[...]

Ik heb zelf een NE Priest nog ergens op een server die al 6 maanden stof staat te happen :) maar die heeft echt geen probleem om in een PVE guild te komen (mocht ik daar weer mee beginnen :P). Iedere priest kan in een guild komen, daar hoef je echt geen dwarf priest voor te zijn. Dwarf priests werden vaker invited dan iedere andere priest omdat ze fear ward hebben, maar als ik mij niet vergis krijgt iedere priest dat in TBC :)
Volgens mij wordt fear ward niet cadeau gedaan aan alle priests. Op de TBC spells pagina van priests staat specifiek dat de Draenei 'm gaan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-05 17:02

potatox

unz unz unz

Zow... gisteren ook WoW gekocht. Op mijn pas gekochte MacBook Pro aan het draaien. Alles op highest @ 1680x1050. Draait perfect. Heb zelf een aantal maanden Guildwar gespeeld en ook nog Silkroad. Die bevielen goed. Ben nu pas lvl2 met mijn elfje en tot nu toe bevalt het goed.. ben benieuwd hoe het spel verder zal zijn. :)

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Verwijderd schreef op maandag 08 januari 2007 @ 18:00:
Volgens mij wordt fear ward niet cadeau gedaan aan alle priests. Op de TBC spells pagina van priests staat specifiek dat de Draenei 'm gaan krijgen.
Hmm, dan moet ik mijn WotF wat extra vaak gaan gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
Verwijderd schreef op maandag 08 januari 2007 @ 18:00:
[...]

yup, jammer genoeg alleen voor draenei dus weer alliance-only. Zien mensen trouws het einde van de paladins al in zicht? Zometeen gaan ze echt hard dood met mass-dispel :D palli bubbelt, priest mass-dispell, weg bubbel })

// edit: pve-wise blijven ze handig met hun buffs

[ Voor 5% gewijzigd door Helox-in-a-box op 08-01-2007 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 19:57

Rannasha

Does not compute.

op m'n druid, in /s:
random dude: buff
ik: say "please"
random dude: plz
ik: no, "please"
random: please
* Rannasha cast MotW

Opvoedkundig verantwoord :D

Op m'n hunter vroeg laatst iemand waar ik m'n pet vandaan had (Ghost Saber, is half-doorzichting). Gebeurd wel vaker, dus ik antwoord gewoon "northern Darkshore" en ga verder waarmee ik bezig ben want de meesten zeggen dan gewoon "oh ok" en gaan ook weer hun kant uit. Maar deze hunter whisperde me 10 minuten later met "ok, i'm there now, where exactly did you find him?". Dus ik leg hem uit hoe je dat beest kan summonen door cat figurines te looten enzo... Na een tijdje proberen heb ik hem er doorheen geloodst en heeft ie de pet getamed. Als bedankje zou hij hem dezelfde naam geven als mijn hunter. Vond ik wel aardig :)

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roedi06
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:03
Mensen,
ik kan niet handelen dus ik dacht laat ik m´n free month activeren (ik zat nog in de trial account), maar nu moet kan ik nogsteeds niet handelen, omdat m´n trial account nog niet is afgelopen? is hier iets aan te doen?

alvast bedankt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Laatst online: 10-09 15:34
eendje schreef op maandag 08 januari 2007 @ 17:35:
Psst je NL spelling mag je ook wel es oppoetsen, belabberd met een d-tje ;)

/mierenneuk uit :P

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Helox-in-a-box schreef op maandag 08 januari 2007 @ 18:07:
[...]

yup, jammer genoeg alleen voor draenei dus weer alliance-only. Zien mensen trouws het einde van de paladins al in zicht? Zometeen gaan ze echt hard dood met mass-dispel :D palli bubbelt, priest mass-dispell, weg bubbel })

Ik denk toch van niet. Random buffje dispellen, gemiddelde pally heeft er wat, 2 tot 5 up? Aka aardige KANS om het te dispellen.

Da's ook meteen weer het grote nadeel van mass dispell, aangezien het zo'n enorme bak mana kost en de resultaten niet te voorspellen zijn (gokken wat je precies dispellt), denk ik niet dat het zo gek veel invloed op PvP zal hebben.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

porn* schreef op maandag 08 januari 2007 @ 18:18:
[...]

Psst je NL spelling mag je ook wel es oppoetsen, belabberd met een d-tje ;)

/mierenneuk uit :P
spuit11 beedje laad he...:P

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
eendje schreef op maandag 08 januari 2007 @ 18:25:
[...]

spuit11 beedje laad he...:P
Haha mja zag later pas dat ik hem nog niet gerefresh'et open hat staan van een tijtje terug :P

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

porn* schreef op maandag 08 januari 2007 @ 18:21:
Ik denk toch van niet. Random buffje dispellen, gemiddelde pally heeft er wat, 2 tot 5 up? Aka aardige KANS om het te dispellen.

Da's ook meteen weer het grote nadeel van mass dispell, aangezien het zo'n enorme bak mana kost en de resultaten niet te voorspellen zijn (gokken wat je precies dispellt), denk ik niet dat het zo gek veel invloed op PvP zal hebben.
Precies, meer een PVE-raid spell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bld-
Ik ben trouwens benieuwd of ik BC wel optijd krijg thuis geleverd. Ik heb hem namelijk al vrij vroeg (sept/okt) besteld op bol.com :o
Nog meer mensen daar besteld?

[ Voor 10% gewijzigd door Bld- op 08-01-2007 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

w00t, PC onderdelen zijn allemaal gereserveerd! Hopelijk binnen 3 dagen alles in huis.

WoW, here I come ;) (again)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Nu online
Hican schreef op maandag 08 januari 2007 @ 17:47:
[...]

Gold farmen is idd vrij easy, ik vind ook dat mensen je niet lastig moeten vallen met dat beggen >.< jammer genoeg gebeurd het nog steeds vrij regelmatig en dan is het voor mij ook een /ignore :)

offtopic: [MO]Hican hier, mag ik aannemen dat ik met [MO]Imda'Mned te doen heb? :)
fixed

We haf winnar !

btw, directe msg heb ik niet binnen zien komen : )
FireAge schreef op maandag 08 januari 2007 @ 17:28:
[...]

Kijk zo kan het ook, ik zie er zelf ook geen problemen in om anderen te helpen. Zeker in pvp. Waarom zou je je medemens niet even van water voorzien, je gaat echt niet dood in die 2 minuten die je wacht tot het hek open gaat :?

En de kans dat je wint wordt alleen maar groter als je team beter voorbereid is. Ik ben zelf druid en probeer altijd voor het begin van een bg iedereen een motw op zijn dak te gooien. Vaak vraag ik daarna aan willekeurige mage om water, en dat wordt me eigenlijk nooit geweigerd.
Laatst een maat die hunter speelt bij met thuis, even wat laten zien. Kreeg in een kwartier tijd 2 x vraag voor water. Na 1 1/2 jaar geloof je het wel hoor.
Helox-in-a-box schreef op maandag 08 januari 2007 @ 18:07:
[...]

Bubble kan net zoals ijsklontje van de mage niet dispelled worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roedi06 schreef op maandag 08 januari 2007 @ 18:13:
Mensen,
ik kan niet handelen dus ik dacht laat ik m´n free month activeren (ik zat nog in de trial account), maar nu moet kan ik nogsteeds niet handelen, omdat m´n trial account nog niet is afgelopen? is hier iets aan te doen?

alvast bedankt..
Ben bang van niet. Je had een nieuwe account kunnen maken en opnieuw beginne, maar nu je je code aan dit account hebt gekoppeld zul je nog even geduld moeten hebben.

Welke server speel je eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
soww heb me zin TBC.

gaat ik weer met me lock naar me oude guild en weer power lvlen.

speel op laughing skull horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
ImdaMned schreef op maandag 08 januari 2007 @ 19:04:
[...]
Bubble kan net zoals ijsklontje van de mage niet dispelled worden
In TBC wel :>
Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.