Het Grote World of Warcraft topic - Deel 98 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste
Acties:
  • 5.815 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
Verwijderd schreef op zondag 07 januari 2007 @ 16:55:
[...]

en mysticsnake: shamans overpowered noemen is soo 2005
Toen speelde ik het spel nog niet eens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-09 22:29
sorry maar nee, natuurlijk zijn er overdreven whines soms omdat het een beetje aandikken leuker is, maar whines over locks zijn grotendeels terecht, zelfs de meeste locks geven het toe, jij niet, en dan moet de rest l2play, echt...
Ik ken weinig locks die toegeven dat ze disproportioneel sterker zijn dan alle andere klassen, waarschijnlijk omdat het onzin is, na de laatste patch schaalt mn damage eindelijk fatsoenlijk mee, iets wat nodig was omdat locks in hoge mate mana inefficient zijn, vergeet ook niet dat veel goede spelers voornamelijk PVE doen en het gezeur over locks voornamelijk van pvp-ers afkomt (waar je imho veel meer jongere spelers hebt rondlopen waar l2play wel degelijk van toepassing is)

Alle whines die ik gezien hebben suggereren simpelweg dat ik alle end-tier talenten kan krijgen, men vergeetn (of weet simpelweg gewoon niet) dat de speelstijl, dmg en survivability van de lock (in pve en pvp) in grote mate afhankelijk zijn van je talent keuze, een destro mist bijv al 2 dots, heeft daarnaast (vaak) ook geen instant corruption, zeker geen imp HOT en ook geen felguard, alle topics die ik gelezen heb mbt locks gaan ervan uit dat mensen minstens 41/41/41 gespecced zijn, iets wat niet mogelijk is (iig, volgens blizzard, de whiners zullen het daar ws mee oneens zijn)

Daarnaast zijn er genoeg klassen die uiterst weerbaar tegen locks zijn, itt de whiners heb ik geen plate maar cloth en kan een goed gegearede hunter me 2 shotten ( 7+ k in 2 schoten weg, wie is er nu overpowered), bm hunters met TBW kan ik niet fearen, hun pet interrupt me waardoor ik niet kan casten en in een paar seconden ben ik dood, idem voor sommige warriors/rogue, stuns/intercepts/immunity voor fear of bij rogues preparation icm cloak of shadows --> zijn die dan ook allemaal overpowered?

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoor veel BE locks/mages, zal gezellig worden met /lfg op de niewue servers. :X Het is jammer dat er geen warrior class zit bij BE, gaat voor veel problemen zorgen denk ik, je heb tenslotte geen grote groepen tanks/druids in dit geval op een nieuwe server. (hhmm pally toch geen slechte keuze dan :) )

Ik ben al zo ver dat ik weet dat het een draenei wordt, class... :? ach kheb nog 2 weken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 15:49

Thermometer

Whoop Whoop!

Exitium schreef op zondag 07 januari 2007 @ 14:13:
[...]

Ik loop rond met 15% crit en Herald of Woe, crit nog erg regelmatig moet ik zeggen. Interrupts heb ik niet veel meer last van, aangezien ik wel Spiritual Focus gekozen heb. Ik heb alsnog 70% kans om niet geinterrupt te worden met Sanctity Aura aan, en heb een erg goeie burst damage op het moment.
Welke talents heb je dan? ik heb 10/0/41 op de ptr met imp BoM en minder mana costs voor seals en die ene talent dat je helft van mana van de seal terug krijgt met een judgement. Heb jij gekozen voor imp. sancity aura?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roedi06
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-09 23:03
Weet iemand ook waarom mijn plaats op de queue van een server alleen maar groeit? Je zou toch mogen verwachten dat als je een plaats op een wachtlijst hebt, dat die daarna alleen maar kleiner wordt? Ik speel WoW nu 4 dagen, en zie dit nu voor het eerst? Kan het ermee te maken hebben dat ik trial account heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Ik ga zelf ook rerollen op de nieuwe servers. Lijkt me wel leuk om allemaal op lvl 1 te beginnen en een economie die nog op gang moet komen. Professions ben ik nog niet over uit. Class en Race ook nog niet. Weet enkel dat ik horde ga op de nieuwe pvp server die komen gaat :)

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht dat er nog geen officieel bericht is geweest over nieuwe servers in europa?
Op de amerikaanse stond dat wel maar ik zag een paar mensen die het vroegen op de EU-forums en toen zei iemand van blizzard dat ze alleen realms openen als dat nodig blijkt.

Misschien is dit inmiddels veranderd maar toen ik het een week geleden opzocht zat het zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:28

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter
roedi06 schreef op zondag 07 januari 2007 @ 20:29:
Weet iemand ook waarom mijn plaats op de queue van een server alleen maar groeit? Je zou toch mogen verwachten dat als je een plaats op een wachtlijst hebt, dat die daarna alleen maar kleiner wordt? Ik speel WoW nu 4 dagen, en zie dit nu voor het eerst? Kan het ermee te maken hebben dat ik trial account heb
Trail accounts hebben een lagere prio dan normale accounts.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
http://img412.imageshack.us/my.php?image=1859ux7.jpg

ZOMG!

[ Voor 18% gewijzigd door QuarK op 07-01-2007 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiQu1D
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-09 10:51

Failure is part of the process. You don't know where you're vulnerable until your fail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Laatst online: 14-09 22:12
Wie had dat gedacht.. vanmiddag samen met wat andere guilds AQ40 gedaan (semi-pug/alts), en Ancient Qiraji Ripper dropte. Ik was op mijn rogue mee en won de roll ook nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-08 19:47
Jezus, die is idd wel lekker :P
Vooral die immunity to fear is leuk, en de warrior maar denken waarom fear nou niet wil werken :D

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:46

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Mior schreef op zondag 07 januari 2007 @ 21:27:
Wie had dat gedacht.. vanmiddag samen met wat andere guilds AQ40 gedaan (semi-pug/alts), en Ancient Qiraji Ripper dropte. Ik was op mijn rogue mee en won de roll ook nog :)
wie is je altje dan?

zat er ook bij :P

nog doorgegaan trouwens?

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blouweKip schreef op zondag 07 januari 2007 @ 18:59:
[...]

Ik ken weinig locks die toegeven dat ze disproportioneel sterker zijn dan alle andere klassen, waarschijnlijk omdat het onzin is, na de laatste patch schaalt mn damage eindelijk fatsoenlijk mee, iets wat nodig was omdat locks in hoge mate mana inefficient zijn, vergeet ook niet dat veel goede spelers voornamelijk PVE doen en het gezeur over locks voornamelijk van pvp-ers afkomt (waar je imho veel meer jongere spelers hebt rondlopen waar l2play wel degelijk van toepassing is)

Alle whines die ik gezien hebben suggereren simpelweg dat ik alle end-tier talenten kan krijgen, men vergeetn (of weet simpelweg gewoon niet) dat de speelstijl, dmg en survivability van de lock (in pve en pvp) in grote mate afhankelijk zijn van je talent keuze, een destro mist bijv al 2 dots, heeft daarnaast (vaak) ook geen instant corruption, zeker geen imp HOT en ook geen felguard, alle topics die ik gelezen heb mbt locks gaan ervan uit dat mensen minstens 41/41/41 gespecced zijn, iets wat niet mogelijk is (iig, volgens blizzard, de whiners zullen het daar ws mee oneens zijn)

Daarnaast zijn er genoeg klassen die uiterst weerbaar tegen locks zijn, itt de whiners heb ik geen plate maar cloth en kan een goed gegearede hunter me 2 shotten ( 7+ k in 2 schoten weg, wie is er nu overpowered), bm hunters met TBW kan ik niet fearen, hun pet interrupt me waardoor ik niet kan casten en in een paar seconden ben ik dood, idem voor sommige warriors/rogue, stuns/intercepts/immunity voor fear of bij rogues preparation icm cloak of shadows --> zijn die dan ook allemaal overpowered?
discussie zonder einde, imo kan jij niet spelen als je jezelf niet imba vind en zelf met BS overdrijvingen komt van een hunter kan me 2 shotten met 7k+ dmg, niet te fearen is etc wat verdacht veel lijkt op 41/41/41 hunter dan....
Natuurlijk is niet elke lock overpowered, net nog nub plat gelegd die alleen CoA kon gooien, vast destro die van big numbers houdt, maar hij is degene die speelt met de slechtste specc atm voor locks. Die zal het ook vast oneens zijn dat hij niet overpowered is, l2specc dan imo.
Itt tot de whiners heb je geen plate maar cloth, dus alleen warrior/ palas whinen? Ruilen mijn plate tegen jou pet(s) + soullink mogelijkheid, lijkt me nice tegen de magic dmg die ik in grote rode cijfers voorbij zie vliegen ipv iets langer leven met alleen plate tegen melee als ik toch stunned, cc ben, fyi tegen hunters arcaneshot helpt mijn plate evenveel als jouw cloth. Enige waar je beetje gelijk in hebt is dat locks niet de enige zijn die overpowered zijn, maar start maar een poll, lock zal op 1 staan, warrior (plate dus!) onderaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joon
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 15:57
Misschien een beetje ongepast hier Waarom dan alsnog posten?

[ Voor 73% gewijzigd door Fuelke op 07-01-2007 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Laatst online: 14-09 22:12
TepelStreeltje schreef op zondag 07 januari 2007 @ 21:42:
[...]

wie is je altje dan?

zat er ook bij :P

nog doorgegaan trouwens?
Lemures :)

Maar geen idee of het nog doorgegaan is, ben niet meer online geweest sinds de pauze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 14:23

Whuzz

Dodgeball!

joon schreef op zondag 07 januari 2007 @ 21:52:
Misschien een beetje ongepast hier maar ...
Lijkt me tegen de policy. En als je twijfelt, eerst een mod vragen, dan pas posten.

ontopic:
Waarschijnlijk heb ik zo'n beetje rond de 13-15e mijn nieuwe PC compleet. Ik wil graag opnieuw beginnen, dus rerollen, en dan het liefst op een server die (relatief) jong is.
Nou komen er met TBC nieuwe servers bij als ik het goed weet. is het slim om daar dan even op te wachten? Of worden die servers compleet overspoeld in het begin en kan ik beter een "oude jonge" server kiezen?

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:28
de volgende char die ik ga maken, zal een druid zijn.. gezien het feit dat dat mn laatste alliance char is, die ik nog niet heb.. heb mage en rogue, beide zijn fucking saai mijn inziens.. liefst zou ik mn account splitten en de ene realm verkopen, en op de andere doorgaan..

mijn hunter is lekker imba nu..

dik 1000 xp voor 1 lvl 52 elite mob die ik kan solo-en op lvl 53 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Weet iemand of de damage van crusade ( paladin retri tree ) op de base damage wordt uitgevoerd of op de uiteindelijke weapon damage?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
BootVluchteling schreef op zondag 07 januari 2007 @ 22:49:
de volgende char die ik ga maken, zal een druid zijn.. gezien het feit dat dat mn laatste alliance char is, die ik nog niet heb.. heb mage en rogue, beide zijn fucking saai mijn inziens.. liefst zou ik mn account splitten en de ene realm verkopen, en op de andere doorgaan..

mijn hunter is lekker imba nu..

dik 1000 xp voor 1 lvl 52 elite mob die ik kan solo-en op lvl 53 :D
hmmm grappig... heb nu 6 lvl 60's bij alliance en precies de 2 die niet lvl 60 zijn (lvl 29 en 22) zijn mage en rogue :P

ik vind ze ook allebei 't minst boeiend :P ga nog eerder dranei shammy naar 60-70 lvl'en denk ik ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BladePHQ schreef op zondag 07 januari 2007 @ 00:03:
Kan je over 10 dagen weer weggooien :D
Dat is volgens mij niet waar, want alles is omgezet tijdens patch 2.0, dus ik denk dat je die UI nog wel zal kunnen gebruiken voor de TBC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:11

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Webgnome schreef op zondag 07 januari 2007 @ 23:30:
Weet iemand of de damage van crusade ( paladin retri tree ) op de base damage wordt uitgevoerd of op de uiteindelijke weapon damage?
Uiteindelijke damage uiteraard, anders zou het wel heel erg zuigen.

Nog een vrolijke noot: Sapphiron vanavond voor het eerst neergelegt na 2 dagen wipen twee weken geleden, en ondanks server troubles die ons er van weerhielden om vrijdag een raid te maken, en een crashende server om 20:00 vandaag kregen we om 21:00 een raid bijeen, en legden hem net na 12 uur neer :). KT heeft ons al even gezien, en met 5 mensen levend in phase2 gekomen en KT naar 98% gekregen ;)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit dat precies met talent resetten?

De eerste keer is 1g daarna 5 g?

En als ik deze maand 1x reset, dan kost het de volgende maand ook weer 1g?
(zoiets zei iemand)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 08 januari 2007 @ 01:29:
Hoe zit dat precies met talent resetten?

De eerste keer is 1g daarna 5 g?

En als ik deze maand 1x reset, dan kost het de volgende maand ook weer 1g?
(zoiets zei iemand)
als je eenmaal boven de 5g aan reset costs bent gekomen wordt 't nooit meer lager dan die 5g (al zou je 5 jaar wachten dan nog niet :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok danku.
En me laatste vraag voor vandaag ...

Een pet kan toch nooit genoeg training points hebben?
Als je bv een lvl 60 cat vangt. Dan heeft hij totaal 360 tp?

6x60

rank 10: Pet Skill: Great Stamina 185 tp
rank 10: Pet Skill: Natural Armor 150 tp
ranl 4 :Pet Skill: Damage Resistances 90 tp (x 4 veschillende) = 360 tp

Dan kom ik in totaal op 695 TP uit ... en dan heb je nog niet eens claw enz geleerd.

Is er een manier om wel een pet alle skills te leren?

Of reken ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-09 18:11
Het is ook helemaal niet de bedoeling dat een pet alle pet skills kan leren. De grote variatie aan skills is er juist zodat je keuzes moet maken, en om voor wat meer variatie te zorgen tussen pets van verschillende hunters.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
zorg iig altijd dat je je offensive skills leert voor je pet, claw, bit, dash ed.
verder verdeel je de trainingpoints tussen:
natural armor (omdat je pet anders een waardeloze tank is met levelen)
greater stamina en
frost resistance.

als BM spec bewaar ik beast within meestal voor als iemand mn pet probeert te fearen, of als frostnova ofzo toch land. andere specs moeten voor pvp meer punten in resistances gooien, zodat je pet niet telkens frozen of feared is.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

Snuffel

Vroem!

Viggen schreef op maandag 08 januari 2007 @ 01:32:
[...]

als je eenmaal boven de 5g aan reset costs bent gekomen wordt 't nooit meer lager dan die 5g (al zou je 5 jaar wachten dan nog niet :P)
Ik betaal momenteel 25G aan reset, heb in een paar dagen gerespecced van Raid healer, naar PvP facemelter naar Holy/Disc.
Iedere reset kost 5G meer, exclusief de kosten van talenten aanleren.

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of wanneer straks TBC uit komt en je bijvoorbeeld level 61 of hoger bent, je dan nog steeds kan deelnemen aan Arati basin ofzo? Of komt er een nieuwe AB 61-70??

Ben wel beniewd, ik vind dat namelijk erg leuke BG's en zou het jammer vinden als ik met mijn level 60 straks tegen allemaal level 70 moet pvp-en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0isH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 23:35
Verwijderd schreef op maandag 08 januari 2007 @ 08:03:
Weet iemand of wanneer straks TBC uit komt en je bijvoorbeeld level 61 of hoger bent, je dan nog steeds kan deelnemen aan Arati basin ofzo? Of komt er een nieuwe AB 61-70??

Ben wel beniewd, ik vind dat namelijk erg leuke BG's en zou het jammer vinden als ik met mijn level 60 straks tegen allemaal level 70 moet pvp-en.
het wordt gewoon 50-59; 60-69 en 70

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit dat nu dan?
Nu is het zeker 51-60?
Snuffel schreef op maandag 08 januari 2007 @ 08:03:
[...]

Ik betaal momenteel 25G aan reset, heb in een paar dagen gerespecced van Raid healer, naar PvP facemelter naar Holy/Disc.
Iedere reset kost 5G meer, exclusief de kosten van talenten aanleren.
Iemand vertelde mij dat het ook weer goedkoper wordt. (als je bv een maand niet reset)

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2007 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0isH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 23:35
nu is het gewoon nog als het eerst was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 januari 2007 @ 08:42:
Hoe zit dat nu dan?
Nu is het zeker 51-60?

[...]

Iemand vertelde mij dat het ook weer goedkoper wordt. (als je bv een maand niet reset)
Het wordt goedkoper, maar nooit minder dan 5G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
zou dit wel een echte zijn..?

crit gaat per 14, en hit per 10..

80/14= 5.71 critkans..??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
BootVluchteling schreef op maandag 08 januari 2007 @ 08:57:
[...]

80/14= 5.71 critkans..??
dat geld alleen op lvl 60, op lvl 70 zal 14 crit niet gelijk zijn aan 1%
niet dat ik niet twijfel aan de echtheid hoor :)
maar het nieuwe systeem met de ratings is om te voorkomen dat je op lvl 70 met 80% crit chance rond loopt bijvoorbeeld

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 09:09
BootVluchteling schreef op maandag 08 januari 2007 @ 08:57:
[...]

80/14= 5.71 critkans..??
waar is vastgelegd dat het per 14 ging? ze hebben het niet voor niets van % naar een flat number gebracht ;) wie weet heb je op level 70 wel 20 nodig voor 1% en zou dit dus 4% zijn ;)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand of de Burning Crusade ook zal beschikbaar worden gesteld via een download - of dat je daadwerkelijk de winkel moet ingaan en de uitbreiding zal moeten kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 12-09 11:04
Kazu schreef op zondag 07 januari 2007 @ 21:30:
[...]

Jezus, die is idd wel lekker :P
Vooral die immunity to fear is leuk, en de warrior maar denken waarom fear nou niet wil werken :D
Niet alle legendarys die in de code zitten komen ook daadwerkelijk in het spel(gelukkig). En 700 attackpower is wel erg goed(nou ja het is ook lvl 70 dus weet niet hoe het dan zit).
Verwijderd schreef op maandag 08 januari 2007 @ 09:20:
Weet er iemand of de Burning Crusade ook zal beschikbaar worden gesteld via een download - of dat je daadwerkelijk de winkel moet ingaan en de uitbreiding zal moeten kopen?
Misschein wordt de installatie ook ter downloaden aangeboden, maar dan moet je nog steeds een key ofzo hebben om je account te upgraden. Anders zou iedereen die dat download(of jou cd gebruikt om te installeren) TBC kunnen spelen.

[ Voor 37% gewijzigd door Kevinp op 08-01-2007 09:28 ]

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
M1lamb3r schreef op maandag 08 januari 2007 @ 09:02:
[...]

waar is vastgelegd dat het per 14 ging? ze hebben het niet voor niets van % naar een flat number gebracht ;) wie weet heb je op level 70 wel 20 nodig voor 1% en zou dit dus 4% zijn ;)
22.1 crit rating zelfs om precies te zijn. ;)

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
tja, wowwiki.. of die 100% betrouwbaar is. en dan nog.. krijgen we nu zeg maar bijvoorbeeld 5,75% critkans later ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
http://forums.worldofwarc...36573662&pageNo=1&sid=1#0

Happy now? Of zijn Blizzard posts ook niet betrouwbaar?

Edit: En ja, met level 60 gear op level 70 is je crit chance wank.

[ Voor 21% gewijzigd door The Will op 08-01-2007 09:38 ]

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:29

JSchut

.....

Heb me rogue alt nu bijna op 60. Al de tijd daggers gebruikt. Ik zie echter een hoop rogues met swords.

Nu vraag ik me af wat beter is. Swords zijn trager maar hebben veel hogere dmg per hit. Maar ook mis je een aantal abilities met swords. Aan de andere kant droppen er meer swords in MC/BWL dan daggers (Als ik het goed heb ;) nooit echt op gelet met me lock)

Momenteel heb ik een mutilate spec. Bevalt me opzich wel maar combat spec is ook een leuke build.

In principe wil ik alleen maar gaan pvp-en als ie lvl 70 is en als ik daar alles heb overstappen naar raiden. Maar kan niet echt besluiten wat ik nou moet gaan doen. Daggers vs Swords. Hoop dat ik hier een beetje geholpen kan worden :D

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
JSchut schreef op maandag 08 januari 2007 @ 10:06:
Heb me rogue alt nu bijna op 60. Al de tijd daggers gebruikt. Ik zie echter een hoop rogues met swords.

Nu vraag ik me af wat beter is. Swords zijn trager maar hebben veel hogere dmg per hit. Maar ook mis je een aantal abilities met swords. Aan de andere kant droppen er meer swords in MC/BWL dan daggers (Als ik het goed heb ;) nooit echt op gelet met me lock)

Momenteel heb ik een mutilate spec. Bevalt me opzich wel maar combat spec is ook een leuke build.

In principe wil ik alleen maar gaan pvp-en als ie lvl 70 is en als ik daar alles heb overstappen naar raiden. Maar kan niet echt besluiten wat ik nou moet gaan doen. Daggers vs Swords. Hoop dat ik hier een beetje geholpen kan worden :D
spec wat je fijn vind, voor pvp geld burst=win, dus over hetalgemeen daggers
stunlock is meestal swords

kwestie van voorkeur, en met TBC voor de deur zul je weinig bwl/aq40 zien

mijn voorkeur blijft swords, ben meer van de sustained dmg

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rofl @ de class vs class discussies hier. Iedereen roept om het hardst te roepen dat zijn class het zieligst is en ZEKER niet overpowered.

Laat ik maar even beginnen met de paladins. Paladins zijn absoluut fucking enorm overpowered. Als ze holy specced zijn en healen. Het probleem is alleen dat letterlijk 95 van de 100 paladins absoluut geen idee heeft waar zijn heal spells zitten in pvp. En dan heb ik het over fixed en pug pvp. Nee natuurlijk ben je niet overpowered als je met je tier 1/blue retri/prot gear op me in staat te aaien slaan. Als paladin ben je overpowered als je in je eentje een compleet team van 5 man en jezelf moeiteloos op de been kan houden. En dat kan je, als je je skills goed gebruikt. Maar goed, daar zullen de huidige alliance mensen snel genoeg achter komen als goeie horde-mensen gaan rerollen en de paladin gebruiken waar hij voor bedoeld is.

Next up: shamans! Jazeker, ook compleet overpowered! Als ze resto specced zijn en healen. Het probleem is alleen dat letterlijk 95 van de 100 shamans absoluut geen idee heeft waar zijn heal spells zitten in... afijn je snapt het vast wel. Leuk voorbeeld, staan er 3 alliance bij Lumber Mill, kom je daar aan als redelijk gegearde hunter en schiet je er 1 neer voor de andere 2 weten wat er aan de hand is. Vervolgens begin je aan de tweede en zij aan jou. Komt er een shaman uit je team achterop om je te helpen en wat doet 'ie? Hij gaat vrolijk mee lopen slaan met z'n imba dual wield HWL axes. Wat denk je dat er gebeurde? De 2 kregen mij vrij snel neer en vervolgens hadden ze ook weinig problemen meer met die blue shaman. Wat had 'ie beter kunnen doen? Achterop blijven en mij 2 healtjes gooien tot die andere 2 liggen, aangezien de damage van die hunter + pet toch _net_ iets hoger ligt dan die van die shaman, en je zo met z'n 2en overblijft om de vlag te cappen.

Natuurlijk zijn er ook paladins en shamans die wel damage kunnen doen. Dan lopen ze wel in tier 2+ gear en zitten er 41 talents in de juiste tree, maar dan doen ze zeker bakken met damage en kun je ze overpowered noemen. Doe je dat met blauwe/tier 1 gear ben je gewoon een ontzettend dikke n00b en had je beter een class kunnen rollen die nog wel enige damage doet in blauwe gear.

Even kijken welke class we nog meer langs zagen komen. Durids. I'll let the master talk:
OK LISSEN Almo noes about sum durid things sinse the baginning. Maybe B4 durids was week & stuff but now Durids is very storng.
Nuff said :P

Anyways, same story here. Gebruik je class ter versterking van het team (lees: spec resto en ga dik overpowerde HoT's rondstrooien) en je kan een compleet leger op de been houden ermee. Verder heeft een druid dik veel utility, zowel aanvallend dankzij z'n stealth, als verdedigend dankzij bear form. Oftewel: l2p je class en gebruik hem waar hij het sterkst is.

Dan amagawd warlocks. Als je sinds 2.0 nog durft te ontkennen dat je warlock overpowered is ben je je gewoon een ontzettend dikke n00b. Hun utility, uithoudingsvermogen en damage zijn belachelijk vergeleken met andere classes. Ben je het er als warlock niet mee eens heb je misschien een stevige hoeveelheid l2p nodig.

Dan hunters. Hunters zijn de enige class die gewoon een dikke buff nodig hebben atm. Hun deadzone is te triest voor woorden en ze hebben last van talloze bugs. Daarnaast is hun damage ook helemaal niet wat iedereen loopt te beweren, ik snap niet hoe je hunters overpowered kan vinden. Ik snap niet hoe blizzard hunters zo underpowered kon laten vergeleken met andere classes, maar ik hoop dat ze voor TBC de class nog eens stevig overzien en een dikke buff geven! Ok, now just forget what I was saying here, hunters zijn he-le-maal dik overpowered sinds patch 2.0. BM spec is gewoon dik I-win gezien het feit dat ze naast belachelijke hoeveelheden ranged damage een complete warrior naast zich hebben lopen die voor het gemak een 3sec stun heeft en natuurlijk de rofloverpowered the beast within. Waar rogues en warriors vroegah een hele dikke kans hadden als ze eenmaal in range waren heb je nu echt talloze kansen om weg te komen. Casters zijn helemaal geen probleem meer aangezien frost nova en priest/warlock fear weinig issue zijn dankzij TBW <3 En zal ik het over MM maar niet hebben, gewoon gigantische hoeveelheden damage vanaf 41 yard tot 8 yard, gecombineerd met scatter en silencing shot.

Dan nu maar de conclusie: elke class is gewoon te masteren en met de juiste gear gecombineerd met de juiste talent build kun je van elke class spelers aanwijzen die overpowered zijn. Maakt dat de class overpowered? Nee helemaal niet, aangezien jij met een beetje l2p, de juiste gear en de juiste speelwijze net zo overpowered kan zijn. Ik heb een vriend die erg goed was in pve healing en sinds 2.0 redelijk vaak meegaat in fixed pvp, hij loopt zich elke keer weer compleet te verbazen over de gigantische n00bness die je tegenkomt in pvp. Ik was daar redelijk aan gewend, maar dankzij hem wordt ik weer met m'n neus op de feiten gedrukt. Het overgrote deel van de spelers bestaat gewoon uit ontzettende n00bs en er is procentsgewijs echt maar een heel klein deel die EN individueel skilled zijn EN weten hoe ze in een team moeten functioneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 08 januari 2007 @ 10:18:
Rofl @ de class vs class discussies hier. Iedereen roept om het hardst te roepen dat zijn class het zieligst is en ZEKER niet overpowered.

Laat ik maar even beginnen met de paladins. Paladins zijn absoluut fucking enorm overpowered. Als ze holy specced zijn en healen. Het probleem is alleen dat letterlijk 95 van de 100 paladins absoluut geen idee heeft waar zijn heal spells zitten in pvp. En dan heb ik het over fixed en pug pvp. Nee natuurlijk ben je niet overpowered als je met je tier 1/blue retri/prot gear op me in staat te aaien slaan. Als paladin ben je overpowered als je in je eentje een compleet team van 5 man en jezelf moeiteloos op de been kan houden. En dat kan je, als je je skills goed gebruikt. Maar goed, daar zullen de huidige alliance mensen snel genoeg achter komen als goeie horde-mensen gaan rerollen en de paladin gebruiken waar hij voor bedoeld is.

Next up: shamans! Jazeker, ook compleet overpowered! Als ze resto specced zijn en healen. Het probleem is alleen dat letterlijk 95 van de 100 shamans absoluut geen idee heeft waar zijn heal spells zitten in... afijn je snapt het vast wel. Leuk voorbeeld, staan er 3 alliance bij Lumber Mill, kom je daar aan als redelijk gegearde hunter en schiet je er 1 neer voor de andere 2 weten wat er aan de hand is. Vervolgens begin je aan de tweede en zij aan jou. Komt er een shaman uit je team achterop om je te helpen en wat doet 'ie? Hij gaat vrolijk mee lopen slaan met z'n imba dual wield HWL axes. Wat denk je dat er gebeurde? De 2 kregen mij vrij snel neer en vervolgens hadden ze ook weinig problemen meer met die blue shaman. Wat had 'ie beter kunnen doen? Achterop blijven en mij 2 healtjes gooien tot die andere 2 liggen, aangezien de damage van die hunter + pet toch _net_ iets hoger ligt dan die van die shaman, en je zo met z'n 2en overblijft om de vlag te cappen.

Natuurlijk zijn er ook paladins en shamans die wel damage kunnen doen. Dan lopen ze wel in tier 2+ gear en zitten er 41 talents in de juiste tree, maar dan doen ze zeker bakken met damage en kun je ze overpowered noemen. Doe je dat met blauwe/tier 1 gear ben je gewoon een ontzettend dikke n00b en had je beter een class kunnen rollen die nog wel enige damage doet in blauwe gear.

Even kijken welke class we nog meer langs zagen komen. Durids. I'll let the master talk:

[...]

Anyways, same story here. Gebruik je class ter versterking van het team (lees: spec resto en ga dik overpowerde HoT's rondstrooien) en je kan een compleet leger op de been houden ermee. Verder heeft een druid dik veel utility, zowel aanvallend dankzij z'n stealth, als verdedigend dankzij bear form. Oftewel: l2p je class en gebruik hem waar hij het sterkst is.

Dan amagawd warlocks. Als je sinds 2.0 nog durft te ontkennen dat je warlock overpowered is ben je je gewoon een ontzettend dikke n00b. Hun utility, uithoudingsvermogen en damage zijn belachelijk vergeleken met andere classes. Ben je het er als warlock niet mee eens heb je misschien een stevige hoeveelheid l2p nodig.

Dan hunters. Hunters zijn de enige class die gewoon een dikke buff nodig hebben atm. Hun deadzone is te triest voor woorden en ze hebben last van talloze bugs. Daarnaast is hun damage ook helemaal niet wat iedereen loopt te beweren, ik snap niet hoe je hunters overpowered kan vinden. Ik snap niet hoe blizzard hunters zo underpowered kon laten vergeleken met andere classes, maar ik hoop dat ze voor TBC de class nog eens stevig overzien en een dikke buff geven! Ok, now just forget what I was saying here, hunters zijn he-le-maal dik overpowered sinds patch 2.0. BM spec is gewoon dik I-win gezien het feit dat ze naast belachelijke hoeveelheden ranged damage een complete warrior naast zich hebben lopen die voor het gemak een 3sec stun heeft en natuurlijk de rofloverpowered the beast within. Waar rogues en warriors vroegah een hele dikke kans hadden als ze eenmaal in range waren heb je nu echt talloze kansen om weg te komen. Casters zijn helemaal geen probleem meer aangezien frost nova en priest/warlock fear weinig issue zijn dankzij TBW <3 En zal ik het over MM maar niet hebben, gewoon gigantische hoeveelheden damage vanaf 41 yard tot 8 yard, gecombineerd met scatter en silencing shot.

Dan nu maar de conclusie: elke class is gewoon te masteren en met de juiste gear gecombineerd met de juiste talent build kun je van elke class spelers aanwijzen die overpowered zijn. Maakt dat de class overpowered? Nee helemaal niet, aangezien jij met een beetje l2p, de juiste gear en de juiste speelwijze net zo overpowered kan zijn. Ik heb een vriend die erg goed was in pve healing en sinds 2.0 redelijk vaak meegaat in fixed pvp, hij loopt zich elke keer weer compleet te verbazen over de gigantische n00bness die je tegenkomt in pvp. Ik was daar redelijk aan gewend, maar dankzij hem wordt ik weer met m'n neus op de feiten gedrukt. Het overgrote deel van de spelers bestaat gewoon uit ontzettende n00bs en er is procentsgewijs echt maar een heel klein deel die EN individueel skilled zijn EN weten hoe ze in een team moeten functioneren.
TL;DR ;) Hoi Eyahan /wave

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Quote het dan ook niet. :P

Anyway Silk-Dude, ik krijg een beetje het idee dat jij iedereen n00b vindt die niet voor een heal spec kiest als zijn class ook maar enigszins kan healen. Veel mensen PvP'en op hun alts als ze niet aan het raiden zijn, en hebben dan vaak in PvP geen zin om weer naar health bars te staren.
/yawn. Die blue geared shaman heeft idd niet veel kans tegen een T3 mage, maar zet hem tegenover iemand met soortgelijke gear en hij doet opeens wel damage. Laat mensen toch gewoon eens spelen wat en hoe ze willen, dan gaan we wel weer zeiken over specs in raids. En als je er echt niet tegenkan, dan join je lekker een premade. :Y)

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

lang verhaal wat allang bekent is.
Als iedereen deed wat ie moest doen was het ook wat anders he in BG. Maar de meeste healers gaan liever dmg doen dan echt healen. Je merkt het verschil gelijk al heb je 1 dedicated healer waarom denk je dat pre made groepen zo goed werken omdat mensen dan wel echt healen.
Ik ging gisteren met mn 26 druid AB doen en iedere keer bleef ik gewoon achter de beste twink van ons team aan lopen en dan zie je hoe vreselijk overpowered iedere class kan zijn met een healer achter zich ;)

Precies wat the will hierboven zegt!!!!

Mijn priest is op het moment ook shadow als ik dan lekker dmg wil gaan doen in pvp doe ik dat lekker. Helaas voor sommige maar ik speel voor mn eigen plezier ;)

[ Voor 14% gewijzigd door MantaMania op 08-01-2007 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
roedi06 schreef op zondag 07 januari 2007 @ 20:29:
Waarom roll je dan op een volle server?

En ja, trial accounts hebben een lagere prioriteit.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 14-09 12:40

On_E

Housemusic

Dan hunters. Hunters zijn de enige class die gewoon een dikke buff nodig hebben atm.
Rofl, en dit moeten we serieus nemen ?

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
amagad, smultie

die gast die m'n questigivers in xroads een tijdje geleden ging killen ><

@ eyahan: agree !

enige probleem wat ik met locks heb is hun hoeveelheid hp. Voor de rest geloof ik het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
On_E schreef op maandag 08 januari 2007 @ 10:46:
[...]

Rofl, en dit moeten we serieus nemen ?
Learn2detectsarcasmkk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
ImdaMned schreef op maandag 08 januari 2007 @ 10:48:
amagad, smultie

die gast die m'n questigivers in xroads een tijdje geleden ging killen ><

@ eyahan: agree !

enige probleem wat ik met locks heb is hun hoeveelheid hp. Voor de rest geloof ik het wel
Ik kom echt zelden in de crossroads en heb daar geloof ik nog nooit questgivers gekillid ;o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

L2detectmondaymorningblues ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:29

JSchut

.....

Bokkie schreef op maandag 08 januari 2007 @ 10:11:
[...]

spec wat je fijn vind, voor pvp geld burst=win, dus over hetalgemeen daggers
stunlock is meestal swords

kwestie van voorkeur, en met TBC voor de deur zul je weinig bwl/aq40 zien

mijn voorkeur blijft swords, ben meer van de sustained dmg
Kopt het als ik zeg dat je met swords (en goede build) meer kans hebt op een snelle kill van 1 mob dan daggers? Opzich zie ik swords wel zitten met een combat build of maybe hemorrhage build.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
The Will schreef op maandag 08 januari 2007 @ 10:41:

Anyway Silk-Dude, ik krijg een beetje het idee dat jij iedereen n00b vindt die niet voor een heal spec kiest als zijn class ook maar enigszins kan healen. Veel mensen PvP'en op hun alts als ze niet aan het raiden zijn, en hebben dan vaak in PvP geen zin om weer naar health bars te staren.

[...]

/yawn. Die blue geared shaman heeft idd niet veel kans tegen een T3 mage, maar zet hem tegenover iemand met soortgelijke gear en hij doet opeens wel damage. Laat mensen toch gewoon eens spelen wat en hoe ze willen, dan gaan we wel weer zeiken over specs in raids. En als je er echt niet tegenkan, dan join je lekker een premade. :Y)
Je leest niet goed, hij zegt dat sommige tree's beter zijn op low lvl gear(blue's) en andere op high lvl gear.

Een DW warrior bv, als die in PvP DW doet zal hij toch redelijk wat +hit gear moeten hebben. En wapens waarmee je DW kan doen. Dat zijn vaak de instance items, die je niet snel als blue aantreft. Dus als blue moet je met een goede 2h vechten, gewoon omdat dat beter is.

Een shaman in blue is beter in healen dan in dps doen, zelfde geld voor palladins, druids en in mindere mate priests. Als je goede gear hebt + hit crit and +dmg, dan kan je als veel dps doen als elke class. Wel voorop te stellen is dat je dan gewoon overgeared bent ipv overpowered.

Je kan heel slecht zijn, en toch het goed doen, als je gear goed genoeg is. Maar zeker in PuG wil iedereen hoog op de dmg meter staan, terwijl fftjes een hunter een heal geven(of een warrior) zodat die net iets langer kan blijven schieten, is vaak veel rendabeler dan dat niet te doen. Waarom denk je dat (iig bij ons) er altijd healers nodig zijn in premades, niet om ze DW dmg te laten doen. Om ze te healen zodat ze lang door kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/wave Smultie <3

Het ligt wel genuanceerder dan dat hoor ;) Je moet spelen zoals je je class het leukst vind, absoluut! Maar als jij er voor kiest om een class niet naar zijn volle potentie te spelen, dan moet je ook niet zeuren over overpowered dit en zielig dat. Dat is mijn punt een beetje.
Mijn voorbeeldje was in een premade :'( Verder heb je wel gelijk hoor, maar het overpowered gezeur gaat 9 van de 10 keer ook over mensen in hele dikke gear vergeleken met degene die aan het zeuren is.

@ On_E, thanks for a good laugh :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roedi06
Vet wapen. Hoe krijg je trouwens boven in je scherm dat overzicht van geld/mail/ etc? Heb zitten zoeken bij de instellingen maar kon dat niet vinden, want het ziet er erg handig uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 12:50

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

roedi06 schreef op maandag 08 januari 2007 @ 11:01:
[...]

Vet wapen. Hoe krijg je trouwens boven in je scherm dat overzicht van geld/mail/ etc? Heb zitten zoeken bij de instellingen maar kon dat niet vinden, want het ziet er erg handig uit!
Titan bars

(wapen is waarschijnlijk fake)

[ Voor 5% gewijzigd door CV_SmileY op 08-01-2007 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:08
[...]

Dat komt door een mod die Titan bar of Titan panel heet.

Dat wapen is inderdaad wel 'uber'. Immune to fear, leuk :) Maar zoals CV_SmileY al zei: waarschijnlijk fake.

[ Voor 12% gewijzigd door Kapoen op 08-01-2007 11:07 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
En als je er echt niet tegenkan, dan join je lekker een premade. :Y)
Als je niet in een premade PvPt moet je sowieso niet zeiken over de 'n00bs' om je heen, dan ben je zelf kennelijk te 'n00b' om door een premade op sleeptouw genomen te worden.
Dan hunters. Hunters zijn de enige class die gewoon een dikke buff nodig hebben atm. Hun deadzone is te triest voor woorden en ze hebben last van talloze bugs. Daarnaast is hun damage ook helemaal niet wat iedereen loopt te beweren, ik snap niet hoe je hunters overpowered kan vinden.
Bloody hell, je pwnt jezelf hier wel heel erg hoor. Ga voor de gein eens iets anders dan je Huntard spelen, praten we dan verder over in hoeverre je Huntard een buff nodig heeft. Speel maar eens een frostmage of een priest tegen een Huntard. Als level 60 Huntard kan ik je vertellen dat Huntards wel de laatste class zijn die een buff nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dat is titan bar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roedi06
Kapoen schreef op maandag 08 januari 2007 @ 11:05:
[...]

Dat komt door een mod die Titan bar of Titan panel heet.

Dat wapen is inderdaad wel 'uber'. Immune to fear, leuk :)
Thanks voor de snelle reactie! Ga er wel ff op zoeken, neem aan dat je die kan down'en!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
Hydra schreef op maandag 08 januari 2007 @ 11:05:
[...]

Bloody hell, je pwnt jezelf hier wel heel erg hoor. Ga voor de gein eens iets anders dan je Huntard spelen, praten we dan verder over in hoeverre je Huntard een buff nodig heeft. Speel maar eens een frostmage of een priest tegen een Huntard. Als level 60 Huntard kan ik je vertellen dat Huntards wel de laatste class zijn die een buff nodig hebben.
lees ook net ff verder ('t stukje erna bijvoorbeeld ;) :P)

[ Voor 15% gewijzigd door Viggen op 08-01-2007 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Viggen schreef op maandag 08 januari 2007 @ 11:07:

lees ook net ff verder ('t stukje erna bijvoorbeeld ;) :P)
Doh |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Je leest niet goed, hij zegt dat sommige tree's beter zijn op low lvl gear(blue's) en andere op high lvl gear.
Dat zie je mij ook nergens ontkennen hoor Kevinp. Ik heb zelf een DW Fury warrior, dus ik weet wat shite gear voor invloed heeft op sommige specs. ;)

@Silk-Dude: Wat betreft dat 'overpowered' gewhine heb je helemaal gelijk hoor. Iedereen verwacht elke class aan te kunnen, zodra dit niet lukt is die andere class overpowered. Schijnbaar heeft niemand door dat als je elke class aankunt, je zelf overpowered bent, of elke class hetzelfde is. ^^

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 01:24
Gisteren flink bezig geweest in ab. Ging lekker, we waren met 5 druids, 2 priests en 2 resto shamans. Daarnaast een zootje rogues wars hunter en locks.

Healing is toch wel erg belangrijk in pvp. We wonnen eigenlijk alle games, ook tegen andere premades. De enige match waar we tegen verloren was een 15 locks premade _/-\o_ , maar zelfs daar hebben we nog 1000 punten kunnen pakken, en hadden we op een gegeven moment zelfs even 4 basis.

Mooi om je rogues en wars rond te zien rennen met 8 hots en 12 dots op zijn kneiter. Alleen die fear he :(, verder hadden onze melees de grootste lol, want die locks gingen neer als vliegjes met rogue en war duo stunning. Als drood gewoon eropaf, je manabar leeg laten lopen met hots op alles wat rondloopt, en dan zo snel mogelijk overlijden aan de dots en de pet, zodat je weer met een volle manabar terug kan komen.

Toen ze eenmaal door hadden dat wij geen easy kill waren zijn ze wat georganisseerder gaan spelen, en toen wisten we niet 1 basis meer te behouden, fear is te goed wat dat betreft. En die trinket werkt niet vaak genoeg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Hydra schreef op maandag 08 januari 2007 @ 11:05:
Ben ik de enige die posts van mensen die Hunter als "Huntard" spellen (en dat 5 keer in 4 zinnen) niet heel serieus neemt? :P

Casterclasses hebben het nou eenmaal lastig tegen hunters, bekend gegeven. Te veel interruptions om fatsoenlijk te casten. Of je hunters nu nerfed of niet, ze zullen altijd lastig blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
The Will schreef op maandag 08 januari 2007 @ 11:11:
[...]

Dat zie je mij ook nergens ontkennen hoor Kevinp. Ik heb zelf een DW Fury warrior, dus ik weet wat shite gear voor invloed heeft op sommige specs. ;)

@Silk-Dude: Wat betreft dat 'overpowered' gewhine heb je helemaal gelijk hoor. Iedereen verwacht elke class aan te kunnen, zodra dit niet lukt is die andere class overpowered. Schijnbaar heeft niemand door dat als je elke class aankunt, je zelf overpowered bent, of elke class hetzelfde is. ^^
daarom vind ik 't ook zo leuk om met zoveel verschillende chars te spelen... kun je ook zelf ervaren wat een andere class wel en niet kan en daar op inspelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

[...]

BEste meneer, speelt u zelf een paladin? Zo nee.. fuck of ;)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

Webgnome schreef op maandag 08 januari 2007 @ 11:28:
[...]

BEste meneer, speelt u zelf een paladin? Zo nee.. fuck of ;)
Als je iemand uitscheld moet je het wel goed spellen hoor ;-)

Maar anyway, zo lang dit spel al bestaat zeuren mensen om buffs en nerfs. En iedereen weet het beter dan de gene die de class speelt. Iedereen wil een buff en wil dat de rest generfed word.
OMG iemand maakt me dood, ZE ZIJN IMBA. BUFF ME.
Niks aan te doen, om dat soort posts lees ik heen. Genoeg l2p enzo gelezen sinds de twee jaar dat ik WoW speel

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Crowmeister schreef op maandag 08 januari 2007 @ 11:34:
[...]

Als je iemand uitscheld moet je het wel goed spellen hoor ;-)

Maar anyway, zo lang dit spel al bestaat zeuren mensen om buffs en nerfs. En iedereen weet het beter dan de gene die de class speelt. Iedereen wil een buff en wil dat de rest generfed word.
OMG iemand maakt me dood, ZE ZIJN IMBA. BUFF ME.
Niks aan te doen, om dat soort posts lees ik heen. Genoeg l2p enzo gelezen sinds de twee jaar dat ik WoW speel
speel vanaf het begin warrior, die willen al buffs vanaf get begin, die krijgen alleen maar nerfs omdat hun gear te goed scaled, waardoor die green warlocks verliezen van een warrior en beginnen te winen.
Viggen schreef op maandag 08 januari 2007 @ 11:13:
[...]

daarom vind ik 't ook zo leuk om met zoveel verschillende chars te spelen... kun je ook zelf ervaren wat een andere class wel en niet kan en daar op inspelen :)
Ik denk ook dat mensen met een heal class en een dps class niet snel zullen zeuren om DPS'er in een instance te zijn op hun healing class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:38
Het meeste gewhine over andere classes komt door het PvP. Ja locks zijn erg sterk, ja ze ownen mn rogue best vaak, en ja ze hebben dan wel tier2 of beter... anders zijn ze zelf de Sjaak. Vergeet niet dat locks in PvE behoorlijk moeten inhouden omdat ze gewoon te makkelijk aggro pakken. Elk nadeel heb zn voordeel toch?

Het enige dat ik graag generfed zou willen zien in PvP is het volgende: Leechers!

Er komen steeds meer mensen die een BG joinen en gewoon om de 5 minuten even <random knopje> drukken. Eerst zag je dit veel in AVs, nu ook steeds meer in AB en WSG. Echt te lame voor woorden :'( Dat is voor mij echt het enige nadeel van het nieuwe pvp systeem... Je kunt honor farmen terwijl je met je ... of met je wii aan het spelen bent en gewoon niks bijdraagt aan de battle.

Over het combat sword speccen ipv daggers. Het is gewoon een feit dat je met combat sword sneller kan grinden/ levellen dan met daggers. Je kan immers ook veel damage doen terwijl je voor een mob staat. Voor pvp vinden de meeste mensen een dagger (mits hoge dmg) beter dan een sword. Naar mijn idee hangt dit meer af van hoe je speelt. Stunnen is ook wel grappig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenneh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 21:34
Iemand die weet hoe dat reserveren bij de Bart Smit werkt? Ik heb TBC gereserveerd alleen hij staat in mijn "gereserveerd" lijst. Ik kan echter nergens afrekening oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Whuzz schreef op maandag 08 januari 2007 @ 11:12:
Casterclasses hebben het nou eenmaal lastig tegen hunters, bekend gegeven. Te veel interruptions om fatsoenlijk te casten. Of je hunters nu nerfed of niet, ze zullen altijd lastig blijven.
Nou, Hunters waren al lastig, simpelweg omdat ze een pet hebben die je interrupt (en je kunt maar 1 van de 2 sheepen), en ze bovendien physical damage doen. Toen ik nog op m'n Hunter speelde targette ik ook altijd mages. Aimed + Multi = hoop damage. Als ik 2 crits kreeg toen was die mage al dood. En dan krijgen Hunters nu ook nog eens een enorme buff die specifiek tegen casters erg sterk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Laatst online: 10-09-2022
Ik weet nog niet precies met welke spec ik richting 70 ga levelen met mijn rogue.
Als ik nu op wat L60 mobs ga grinden met mijn 10/41 mutilate build kan ik non stop doorgaan en zijn de meeste mobs na de gegarandeerde 5 cp kidneyshot (remorseless attacks ftw!) dood en komt het vaak genoeg voor dat mijn ks nog op cooldown is. Ik vroeg me af of mutilate in de latere L6x range nog steeds zo goed is. Volgens sommige testers is mutilate @ L70 lang niet zo goed als @ L60. Heeft iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

hulkie schreef op maandag 08 januari 2007 @ 11:49:
Het enige dat ik graag generfed zou willen zien in PvP is het volgende: Leechers!

Er komen steeds meer mensen die een BG joinen en gewoon om de 5 minuten even <random knopje> drukken. Eerst zag je dit veel in AVs, nu ook steeds meer in AB en WSG. Echt te lame voor woorden :'( Dat is voor mij echt het enige nadeel van het nieuwe pvp systeem... Je kunt honor farmen terwijl je met je ... of met je wii aan het spelen bent en gewoon niks bijdraagt aan de battle.
Dat zuigt nogal jah. Je hebt (zeker in WSG en AB) al je mankracht vaak nodig om te kunnen winnen, zeker tegen premades en dan wordt er 1 slot ingepikt die iemand die nix aan het doen is. Tevens wordt dat slot bezet gehouden, terwijl andere spelers die wél actief mee willen doen in de queue staan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 20:27
Woej, gisteren raggie gedowned met onze guild :) .

EoD Ruled Xavius toch nog down voor TBC geweldig gevoel gewoon.
Pfff het gaf toch echt wel een kick gisteren ik zal later op de dag nog een pic posten :) .

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesr
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-08-2017
Het maak in AV niet zo heel veel uit, 1 of 2 spelers extra merk je vrijwel niet.

Probleem is idd dat het steeds vaker gebeurd in Warsong en Arathi... Als je eindelijk beetje leuke game komt (pickup vs pickup) zit je weer met die rotte leechers waardoor je automatisch met minder mensen speelt.

Suspended die handel! :>

Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Dark Master schreef op maandag 08 januari 2007 @ 12:01:
Woej, gisteren raggie gedowned met onze guild :) .

EoD Ruled Xavius toch nog down voor TBC geweldig gevoel gewoon.
Pfff het gaf toch echt wel een kick gisteren ik zal later op de dag nog een pic posten :) .
Grats hoor das wel erg gaaf toch nog de motivatie weten te hebben om nu rag te downen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Keesr schreef op maandag 08 januari 2007 @ 12:01:
Het maak in AV niet zo heel veel uit, 1 of 2 spelers extra merk je vrijwel niet.

Probleem is idd dat het steeds vaker gebeurd in Warsong en Arathi... Als je eindelijk beetje leuke game komt (pickup vs pickup) zit je weer met die rotte leechers waardoor je automatisch met minder mensen speelt.

Suspended die handel! :>
1 a 2 niet, maar als je regelmatig ziet dat er 10 man "afk" in de cave zitten dan merk je dat echt wel. Dit zie ik btw alleen aan horde kant, bij alliance is het vaak maar 1.

En dan heb je het nog niet eens over de mensen die ff 10k dmg doen en daarna achter de linies op een paardje blijven zitten om hk's mee te snoepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
ImdaMned schreef op maandag 08 januari 2007 @ 12:07:
[...]

1 a 2 niet, maar als je regelmatig ziet dat er 10 man "afk" in de cave zitten dan merk je dat echt wel. Dit zie ik btw alleen aan horde kant, bij alliance is het vaak maar 1.

En dan heb je het nog niet eens over de mensen die ff 10k dmg doen en daarna achter de linies op een paardje blijven zitten om hk's mee te snoepen.
Die mensen die ff 10k DMG doen, en dan achter de linies blijven, zullen wel warriors zijn. En kan ze geen ongelijk geven. Charge, nuke nuke nuke op warrior, geen heal dood(en geen honor). Wat doe ik dan fftjes wat honor halen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Laatst online: 08:59
Kevinp schreef op maandag 08 januari 2007 @ 12:27:
[...]

Die mensen die ff 10k DMG doen, en dan achter de linies blijven, zullen wel warriors zijn. En kan ze geen ongelijk geven. Charge, nuke nuke nuke op warrior, geen heal dood(en geen honor). Wat doe ik dan fftjes wat honor halen hoor.
Goh, zo heb ik dat met mijn warrior ook geleerd. Charge > nuke > geen heals > dood > hunter spelen :D (beetje pijltjes schieten dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Ik zou liever zien dat honor niet per HK werd uitgedeeld, maar per dmg/heal. En dan uiteraard ook per gewonnen game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CV_SmileY

CV_SmileY

Whuzz schreef op maandag 08 januari 2007 @ 12:36:
Ik zou liever zien dat honor niet per HK werd uitgedeeld, maar per dmg/heal. En dan uiteraard ook per gewonnen game.
Ja, graag....vinden mages (zoals ik) leuk

AOE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hican
  • Laatst online: 22-07-2022

Hican

hican.net

ImdaMned schreef op maandag 08 januari 2007 @ 12:07:
[...]

Ik vind juist dat bij de hordes er veel minder afk'ers zijn dan bij de alliance. Ik heb voor mezelf gemerkt dat bij de horde veel 'volwassener' publiek speelt. Nu kan dit natuurlijk ook server afhankelijk zijn, maar goed, het zijn persoonlijke ervaringen. Vooral op mijn alliance chars werd ik gek van de zeikende kindjes en afk'ers in AV etc. :)

Maar goed, in TBC ga ik weer heerlijk opnieuw beginnen met een lief Blood Elfje. Weer eens ff lekker wat questen :)

Offtopic: Als erg late reactie (i blame de feestdagen) op een post van jou in WoW topic 96 dacht ik :) ik was vroeger inderdaad bekend als [MO]Hican. Ik heb je ook ff een berichtje gestuurd.

Hican.net | IT Blog about all that is interesting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

CV_SmileY schreef op maandag 08 januari 2007 @ 12:37:
Ja, graag....vinden mages (zoals ik) leuk

AOE!
Ben zelf ook mage, maar afgezien van dat... Priests vinden dat ook leuk. DIe krijgen dan honor voor hun heals. Ik als mage heb enorm veel baat bij een priest die me ondersteunt (net als een warrior).
Het nadeel van AOE is natuurlijk dat je een boel dmg doet, maar ook een boel mensen pissig maakt.

Mage: AOE :*)
Enemy lock+hunter+warrior+druid: Kill teh mage!!11! :o

Dus als mage kun je met AOE wel veel honor halen (als het per dmg berekend zou worden), maar ga je ook vaak dood ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CV_SmileY

CV_SmileY

Whuzz schreef op maandag 08 januari 2007 @ 12:42:
Dus als mage kun je met AOE wel veel honor halen (als het per dmg berekend zou worden), maar ga je ook vaak dood ;)
jups, maar daar krijg je toch geen negative honor van, dus goede timing is belangrijk. Alleen gaan AOE als je er veel tegelijk kunt raken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesr
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-08-2017
Ik speel altijd lekker solo met me rogue, ben zoiezo niet zo'n teamplayer (vooral niet met pug's) :O
Stunlock je iemand vrijwel geheel dood, komt er ineens zo'n lamstraal aan die je target ff finished met een instant attack en gaat daar bovenop ook nog eens weg met de helft van je honor :X

Hemo spec, 1400 attackpower en dual cooldowns, perfect combo om lekker solo in een bg rond te lopen..

Zeg maar dag met het handje :*)

[ Voor 31% gewijzigd door Keesr op 08-01-2007 12:46 ]

Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium

...

Ik loop in T2 en enigszins vergelijkbare gear rond en met een full retri spec haal ik de 4k dmg in 6 sec als ik wat mazzel heb met crits. Een pala die die dmg wel haalt maar alsnog niet healt is in group PvP alsnog crappy though, dmg is leuk maar je groep up houden is veel belangrijker als healer in group PvP. Een paladin is daarvoor perfect. Rogue die op me in staat te hakken of een shaman die me staat te earthshocken zijn juist met een retribuild (twee stuns, waarvan één ranged) perfect te counteren. Als het kan hak ik mee, maar als het nodig is heal ik die BM hunter die me vier keer outdamaged of die rogue die veel makkelijker dichtbij kan komen. Een pala die z'n class kent en z'n abilities op de juiste manier en het juiste moment gebruikt is inderdaad OP te noemen. :)

Enige waar ik het in geen van je voorbeelden mee eens bent is de spec die je noemt. Skill > spec qua PvP healing IMO, enige wat wel een soort van noodzaak is is talents waardoor je minder kans hebt op verlies van casting tijd als je geraakt wordt. Een blue geared pala kan best leuke dmg doen met full retri als 'ie maar warrior-achtige gear heeft. Enige probleem wat 'ie dan heeft is dat 'ie na elk gevecht moet drinken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Sinds ik met mijn Felhunter rondloop in BGs heb ik helemaal geen problemen meer met Retri pallies.

Als ze de HoJ stun doen en dan Crusader Strike(?) opladen, eet mijn Felhunter die stun op, Fear Pally, 5 DOTs erop inclusief Unstable Affliction, en rennen maar.

Doet ie een shield + heal, dan wacht ik even tot zijn shield bijna weg is, Fear > 5 DOTs en wederom rennen. ;)

Felhunter <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
On_E schreef op maandag 08 januari 2007 @ 12:54:
Sinds ik met mijn Felhunter rondloop in BGs heb ik helemaal geen problemen meer met Retri pallies.

Als ze de HoJ stun doen en dan Crusader Strike(?) opladen, eet mijn Felhunter die stun op, Fear Pally, 5 DOTs erop inclusief Unstable Affliction, en rennen maar.

Doet ie een shield + heal, dan wacht ik even tot zijn shield bijna weg is, Fear > 5 DOTs en wederom rennen. ;)

Felhunter <3
laatste keer dat ik achterna werd gezeten door een pally deed hij een ding op met genaamd Justice nog wat. Dat was dan een effect wat mn running speed verminderde. Leuk hoor, krijgen pallys ook nog es crippling poison, nu nog stealth erbij en we hebben een nieuwe rogue vervanger ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-09 10:39
DrProctor schreef op maandag 08 januari 2007 @ 12:58:
[...]

laatste keer dat ik achterna werd gezeten door een pally deed hij een ding op met genaamd Justice nog wat. Dat was dan een effect wat mn running speed verminderde. Leuk hoor, krijgen pallys ook nog es crippling poison, nu nog stealth erbij en we hebben een nieuwe rogue vervanger ;p
Tis niet echt "verminderen". Het zorgt ervoor dat je niet harder kan dan 100% snelheid te voet.

Dus gewoon net zo hard als de rest zeg maar.

Waarom rende je trouwens weg ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

CV_SmileY schreef op maandag 08 januari 2007 @ 12:45:
jups, maar daar krijg je toch geen negative honor van, dus goede timing is belangrijk. Alleen gaan AOE als je er veel tegelijk kunt raken
Geen negative honor, maar als je de helft van de tijd dood in de graveyard op een res zit te wachten kun je geen dmg doen en dus geen honor halen. Dat vlakt het effect van de vele AOE dmg (en dus honor) flink af. :)
Keesr schreef op maandag 08 januari 2007 @ 12:45:
Ik speel altijd lekker solo met me rogue, ben zoiezo niet zo'n teamplayer (vooral niet met pug's) :O
Stunlock je iemand vrijwel geheel dood, komt er ineens zo'n lamstraal aan die je target ff finished met een instant attack en gaat daar bovenop ook nog eens weg met de helft van je honor :X
Dat is waarom ik dus voorstel om honor per dmg te laten gaan en niet per HK. Als jij een target al voor 90% hebt neergehaald (en als target ondertussen wellicht nog een paar keer gehealed is heb je dus al 1xx% dmg gedaan eigenlijk) en een ander finished dan snel de laatste 10%, dan krijgt diegene ook maar honor equivalent aan de dmg die hij deed (weinig dus) en hetzelfde voor jou (veel dus).

Felhunter <3
We waren al tot de conclusie gekomen dat locks zwaar overpowered zijn, maar toch bedankt voor nog een bevestiging :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Laatst online: 10-09-2022
Whuzz schreef op maandag 08 januari 2007 @ 13:03:
[...]

Geen negative honor, maar als je de helft van de tijd dood in de graveyard op een res zit te wachten kun je geen dmg doen en dus geen honor halen. Dat vlakt het effect van de vele AOE dmg (en dus honor) flink af. :)

[...]

Dat is waarom ik dus voorstel om honor per dmg te laten gaan en niet per HK. Als jij een target al voor 90% hebt neergehaald (en als target ondertussen wellicht nog een paar keer gehealed is heb je dus al 1xx% dmg gedaan eigenlijk) en een ander finished dan snel de laatste 10%, dan krijgt diegene ook maar honor equivalent aan de dmg die hij deed (weinig dus) en hetzelfde voor jou (veel dus).

[...]
Als dat zou gebeuren dan zouden healende priests/shamans/paladin/druids nog zeldzamer worden dan ze nu al zijn (in pugs that is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium

Felhunter <3
Driekwart van de locks gebruikt z'n pet niet of niet goed, is me ook al opgevallen. Enige locks die erg irritant zijn zijn chainfearers, seducers en mensen die hun felhunter goed gebruiken. Gelukkig lopen de meesten rond met een felguard. :P
En dit was deel één van de "hoe krijg ik compleet geen healing meer in PvP" guide. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
ik moet zeggen dat al die verhalen die je hoort over overpowered classes elkaar met zeer grote regelmaat tegenspreken. Opzich wel grappig om te lezen maar vaak ook behoorlijk storend helaas.
Deal with it dat de ene class soms wat meer voordelen heeft als de ander. Je kan dit nooooooooit precies helemaal gelijk krijgen maar het zal steeds dichter bij elkaar komen. Ben benieuwd hoe er dalijk weer gereageerd gaat worden met BE en Dranai en dan alliance shaman en horde pala. Wordt nog lache :)

Maar uiteindelijk is er maar 1 class zwaar onderpowered en dat is de mage, BUFF MAGE O-) lol,
dit natuurlijk onzin, kies dan lekker een overpowered class als dit zo belangrijk is.
Valt me wel op btw dat mages tot wel tot de minst besproken classes zijn, hoe komt dat dan (en dan geen commentaar van Ze zuigen zwaar etc ajb :))

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:25

chromeeh

the Gnome

Exitium schreef op maandag 08 januari 2007 @ 13:16:
[...]

Driekwart van de locks gebruikt z'n pet niet of niet goed, is me ook al opgevallen. Enige locks die erg irritant zijn zijn chainfearers, seducers en mensen die hun felhunter goed gebruiken. Gelukkig lopen de meesten rond met een felguard. :P
[...]
Spell Lock goed timen is best lastig...
Maar oefening baart kunst :D

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
PvP gaat om teamwork, en de hoeveelheid damage of healing zegt geen fuck over hoeveel je voor je team doet. In WSG ben ik vrijwel altijd flagsupport (frost mage), ik doe in verhouding tot de locks weinig damage, maar het is niet bepaald zo dat ik minder werk verzet. Honour koppelen aan de hoeveelheid damage die je doet is gewoon dom, dan gaat echt iedereen als een complete nub rondrennen om zoveel mogelijk damage te doen, en dergelijke types hebben we al meer dan genoeg.
Wel eens van Blizzard gehoord? Ik ga erg weinig dood in AV.

[ Voor 16% gewijzigd door Hydra op 08-01-2007 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie weer wat gejammer hier en daar op hunters:
De meeste zijn nu MM en dat is een groep-pvp spec, hoevwel we daar meer dmg mee doen is onze survivability gewoon hard lager dan die was (meeste waren surv-specced wat toen evenveel dmg als MM deed maar grote survivability gaf. Ik heb nu geen deterrence (hunter-evasion), 300 minder HP, geen improved WC, geen improved concussive en geen extra crit op raptor strike etc). De DMG-buff heeft dus wel zijn prijs, en die komt je tegen vs non-casters (rogues en warriors).

Ipv alleskunners zijn hunters dus wat specialitischer geworden en de meeste zijn nu MM, wat inhoudt dat ze goed zijn tegen casters. Nu zijn de meeste rogues nog steeds prima te doen omdat de helft noob is, maar als een "echte" rogue de jump krijgt dan heb ik het toch echt moeilijk. De meeste warriors zijn gewoon moeilijk wanneer ik mijn anti-kite trinket niet ge-equipped heb (en dat heb ik dus bijna nooit in grp-pvp).

Edit: Oh ja, en paladins zijn gewoon ook niet te slopen >.<

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2007 13:26 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.